Treener Siim Kelner Foto: Erakogu
Anu Saagim 11. mai 2020 19:59
Treener ja koolitaja Siim Kelner toetab inimesi nende füüsilise arengu teekonnal, et treenida teadlikult ja tulemuslikult. Selleks on oluline teha trenniharjutusi, mis keha ei kahjusta. Näiteks põlveliigeste probleemide puhul tuleks valida harjutused, mis ei tekita valu ja ei avalda põlveliigesele liigset survet.

Treener ja koolitaja Siim Kelner toetab inimesi nende füüsilise arengu teekonnal, et treenida teadlikult ja tulemuslikult. Selleks on oluline teha trenniharjutusi, mis keha ei kahjusta. Näiteks põlveliigeste probleemide puhul tuleks valida harjutused, mis ei tekita valu ja ei avalda põlveliigesele liigset survet.

Milliseid harjutusi võib inimene teha, kui tal on põlveliigeste probleemid, milliseid miite?

Põlveliigeste probleemid saavad olla väga erinevad ja sellest tulenevalt ka piirangud erinevad. Üldiselt oleks mõistlik teha neid liigutusi, mis haiget ei tee ning ei too pärast harjutuste tegemist esile kaebusi. Harjutused, kus on vähe põrutust põlvedele - näiteks jõutreeningu harjutused, põranda suhtes vertikaalse säärega, mistõttu nühkejõud põlveliigesele vähenevad. Piiratud võib olla ka harjutuse amplituud, kuid ei pruugi.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon