Kui uni ei tule, võid lugeda, kuulata muusikat või teha midagi muud rahulikku, mis ei eruta meeli.Foto: Vida Press
Toimetas Sirje Maasikamäe 31. juuli 2022 20:00
Mõtted keerlevad peas, uni ei taha tulla. Kas tuleb tuttav ette – mida rohkem pingutad, et magama jääda, seda rohkem läheb uni hoopis ära! Siin on mõned head nipid ja tehnikad, mida soovitavad unespetsialistid.

Kui uni ei tule 15–30 minuti jooksul, soovitavad unespetsialistid voodist üles tõusta ja minna teise tuppa või istuda toolile. Ole üleval nii kaua, kui tunned unisust – sellega tugevdad voodi ja une seost. Kui harjud voodis pikalt üleval olema, siis kipub see korduma. Paljudele unetutele hakkab voodi seostuma hoopis ärevusega. Mida rohkem sa voodis ärkvel oled, seda tugevamaks selline side läheb.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad