Keha

Kolm viisi, kuidas peanaha eest hoolitsedes enesetunnet parandada 

Ajakiri Tiiu, 25. juuli 2020, 12:29
Peamassaaž leevendab pingeidFoto: Istockphoto
Peanahk on tundlik – liiga pingul pats võib tekitada peavalu, kuid mõnus massaaž hoopis leevendab seda. Nende kolme nõuandega parandad märgatavalt oma enesetunnet.

Laske juuksed vabaks. Liiga tiheda soengu või juukseaksessuaari kandmine võib põhjustada peavalu. Peavalu kutsuvad klassikaliselt esile tugevasti kõrgesse hobusesabasse tõmmatud juuksed, kuid see võib tekkida ka tihedaid punutisi või pearätti kandes.

Võtke veiniäädikas appi. Kui loputate juukseid poole osa veiniäädika ja poole osa jaheda veega, sunnib see peanaha veresooni ahenema ja laienema. See stimuleerib verevahetust ja mõjub hästi juuste tervisele.

Masseerige oma pead. See parandab vereringet, stimuleerib peanahka, eemaldab surnud rakke ja soodustab juuksekasvu. Võib masseerida sõrmede või pehme harjaga näiteks juuste pesemise ajal, liikudes otsmikust kuklani.