Foto: Stanislav Moshkov
Liis Ilves 23. detsember 2020 10:00
Sel aastal kogunenud koroonakilod teevad paljudele meelehärmi. Et neile ei lisanduks ka jõulukilod, tasuks enne peolaua tühjaks söömist uurida, kui palju tuleb kaalutõusu vältimiseks hiljem trenni teha. Toitumisterapeut Kendra Kairi Vaino aitab pildil selgemaks saada.

Aja näpuga järge!
Toitumisteraapia Keskuse toitumisterapeut ja MyFitnessi treener Kendra Kairi Vaino arvutas välja eestlaste klassikaliste jõulutoitude keskmised kalorid ühe portsjoni kohta, et teada saada, kui palju kodust trenni peaks söödud jõulukalorite kulutamiseks tegema. Arvutamiseks kasutasime Burned-calories.com-i kalkulaatorit, lähtudes 70kilogrammisest kehakaalust. Tegu on orienteeruvate numbritega, mida mõjutab soorituse intensiivsus.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon