Uudised

Ööpäevaga suri kolm koroonaviirusega nakatunut, haiglaravi vajab 409 inimest (169)

LISA KOMMENTAAR

Tiiu29. jaanuar 2021, 18:35
Süstige aga julgesti vanureid, muidu äkki jäävad veel aastaks-paariks elama ka tahavad pensi ka saada. Aga nii jääb ju nende pensiraha riigile, kui nad rutem surevad. See on kuidagi imelik, miks ei süstita nooremaid, nemad ju liiguvad palju rohkem ringi ja levitavad pisikuid. Hooldekodude vanurid ringi ei liigu, nad ei ole nakkusohtlikud, vaid nende hooldajad levitavad ja need ongi need nooremad. Kasutage rohkem mõistust ja analüüsige tegelikkust.
Kiik võtku vastutus29. jaanuar 2021, 13:47
Noo29. jaanuar 2021, 13:51
Ja kui Kiik tagasi astub, siis l.llid hakkavad maske ette panema, käsi pesema, enam pidusid ei pea ja oskavad üksteisest eemale hoida. Kolleeg tuli tööle, endal halb olla, käis pool päeva ringi, enne kui ütles. Kas Kiik süüdi???
urr29. jaanuar 2021, 13:16
Kõrtsud, kinod, teatrid lahti , kuigi piirangutega, maskide kandmine on vähenenud, eriti noorte seas, ikka kantakse ühekordset maski korduvalt , suguvõsad peavad pidusid no kuidas saab siis nbakatumine vähjeneda?
Ei usu enam koroona numbreid.29. jaanuar 2021, 12:40
kuri29. jaanuar 2021, 12:22
Uus valitsus aga lõdvendab piiranguid. Tule taevas appi, kas soovitakse, et ööpäevane nakatumine oleks ka meil nagu Leedus tuhande lähedane või tehakse meil nüüd ka Rootsi varianti.
V29. jaanuar 2021, 12:36
Tänu päris piirangutele, on Leedus täna haigestumisnäitaja väiksem kui eestis. Peatselt oleme ilmselt Euroopas esimese viie seas.
Mooses29. jaanuar 2021, 12:50
Kogu see peavoolumeedia järjekindel numbtite ettesöötmine on ainult sinusuguste nõrganärviliste ja elutervet mõistust mitteomavate kodanike jaoks. Nii et tõmba mask ette, poe nurka ja värise. Aga ära oiga avalikus ruumis.
Ikka...29. jaanuar 2021, 13:27
...vaja pikendada,et tähtsad,rikkad saaksid restoranis söömas käija.Teatris ,kinos maskiga,aga võetakse kinni käsipuudest ja palju on neid,kes desinfitseerivad käsi.Pole vaja palju mõelda,et ei haigestu ka seal koroonas.Avage jah kõik,nii ei saa jaanipäevaks ka koroonast vabaks.Vaktsineerimine teo sammul ja omad tuttavad eesotsas,eakad,hea kui saavad järgmisel aastal,kui on veel vaktsiini.Tervist kõigile!
to ikka...29. jaanuar 2021, 13:53
Selle peale sa muidugi ei tule, et restoran annab hulgale inimestele tööd? Ja seal ei käi sugugi sinu põlastatud rikkad, vaid suurem osa inimesi aeg-ajalt.
vat29. jaanuar 2021, 11:53
ei piirata, sest esimesteks saama peame
Irja29. jaanuar 2021, 11:52
Väga lihtne -- tuleb testimist vähemalt kaks korda suurendada. Riigis on vöimekus, Synlab juht lubab presikonverentsil testida iga eestlast kord nädalas ja siis on pandemia kontrolli all. Testide kontroll toimuks siis Synlabi laborites ka väljapool eestit. Köik positiivsed testid tuleb sekvenseerida et leida uued tüved. Maske tuleb kaks korraga ette panna. need kes haigena tööle ja avalikus kohas viibivad peavad kandma punast maski (sinise asemel) millel on pealuu kujutis.
Vari29. jaanuar 2021, 12:57
Koroona eitajad ei hooli millestki, ja levitavad nakkust edasi, ei hooli teistest- törva tilk meepottis rikub kogu mee ära...
njaa29. jaanuar 2021, 11:50
kummaline et see koroona kuude viisi nii stabiilne on. 6000 testi=600 positiivset, 4000 testi=400.. alla ei lähe mitte üks raas.
Sellepärast,29. jaanuar 2021, 12:09
et inimesed ei tegele põhjustega! Praegu käib igal pool võitlus ainult tagajärgedega. Koroona ei kao maailmast kunagi! Loodus selekteerib nii kaua, kuni rahvaarv parajaks väheneb.
Vari29. jaanuar 2021, 11:15
Kui saartel ei önnestu viirust piirata, mis lootust on kogu Eestis seda teha? Koroona eitajad ja piirangute eirajad tuleb karista hakata. Kaua võib nende pârast kannatada
lutsukala29. jaanuar 2021, 11:03
see on eelmise nädalaga kokku
Pia29. jaanuar 2021, 10:51
Ei laadi enam Hoiat. Milleks, kui see ei toimi. Seda anti teada ammu, et sait ei õigusta end ja uuendused mingi jabura seaduse tõttu pole tehtavad. Milleks seda jura siis pähe määrida?
sr29. jaanuar 2021, 10:58
võtsin ka maha, ainult akut kurnas
Q29. jaanuar 2021, 10:51
sõnatu29. jaanuar 2021, 10:48
ei usalda praegust Kaja valitsust! Miks ei piirata liikumist, et saaks viiruse kiiremini kontrolli alla. Kas tõesti peavad viiruse näitajad olema laes, et proua midagi ette võtaks? Jääb mulje, et kõik lahti ja viirus las levib. Olen kohe väga pettunud sellises ükskõiksuses.
no nii29. jaanuar 2021, 12:24
Kas meil valis uus valitsus Rootsi variandi, mida paet ja randpere soojalt soovitasid?
29. jaanuar 2021, 10:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lugeda ei oska?29. jaanuar 2021, 11:03
Kuskil ei ole piiranguid maha võetud. Kui ühe korraga aru ei saa, lugege siis mitu korda.
to lugeda ei oska?29. jaanuar 2021, 13:23
Lugeda oskavad, aga aru ei saa ja peale ÕL kommentaariumi ei suuda kuskilt infot hankida. https://www.kriis.ee/et/kehtivad-piirangud-ja-nende-leevendused
Keegi29. jaanuar 2021, 10:37
Marta28. jaanuar 2021, 13:29
Numbrid ja nakatumised on kordades suuremad kui kevadel! Arusaamatu, kaua veel oodatakse, ennem kui piiranguid karmistama hakatakse.. Nüüd on haigestunud enamuses noored, aga keegi ei tea veel neid tüsistusi, mis jääda võivad.. Mille nimel riskitakse mitte ainult eludega vaid ka lihtsalt tervisega? Ainult majandusele rõhumine on silmade sulgemine. Miks lastakse asi nii hulluks, kui juba vaktsiin on olemas ja vaktsineerimine käib? Piirangud tulevad ja peavadki tulema!
Olen nõus, Marta!28. jaanuar 2021, 13:33
Aga, kuidas su seadusesättega jääb, kus sa kohustad inimesi maske kandma? Küsisin 13:05, aga kas hiilid kõrvale?
Marta28. jaanuar 2021, 13:47
Vastasin sulle allpool. Sa kärsitu hing.. Kõik ei istu siin 24/7 ja ei tegele ainult sinu nõudmistega..
Silmad kinni on tegelikult sinul28. jaanuar 2021, 14:57
Vaata, marta. Penisonär võib ju kodus istuda ja piiranguid nõuda, aga ühel hetkel pole riigil enam raha ka pensionite maksmiseks, sest riigikassa saab tühjaks. Siis räägid sa hoopis teist juttu. majandusest ega selle mehhanismidest ei ole sul õrna aimugi.
to Marta, 13:47!28. jaanuar 2021, 15:02
Tähendab, Marta, et sinu seadused kuuluvad kõigile täitmiseks? Aga kui ma ei täida? Paned mind vangi? Mida sa, Marta, sädistad?
nimetame asju õigete nimedega28. jaanuar 2021, 15:44
Mitte haigestunud, positiivsed ikka, ja need on kaks eriaja!!!!!
28. jaanuar 2021, 16:23
Noh kus sa seda võtsid, et haigestunud enamuse noored: https://www.terviseamet.ee/et/koroonaviirus/koroonaviiruse-andmestik
õhupall29. jaanuar 2021, 12:26
Ära muutu ülbeks, Martakene! Pole mina ka sinu väidetega nõus, liiga õhku täis oled.
Rita28. jaanuar 2021, 13:29
ÕL, mis ei vastanud kommenteerimise tingimustele??? Ei tohi küsida, kas koroonasse surnud 60-stel ka kaasuvaid haigusi on olnud!? Äkki on seda oluline teada! ÕL-i jaoks pole sõna vaba ja isegi ei tohi küsida artikliga seotult teema kohta!
to Marta, 13:05!28. jaanuar 2021, 13:22
Ehk kirjutad siia seadusesätte, mis kohustab Eestis maski kandma? Loevad kõik ja saavad siis aru. Ole hea, Marta, tee seda! Aga muidu jäta omad seadused enda teada!
Marta28. jaanuar 2021, 13:40
Kõiki situatsioone ei pea normaalsele inimesele seadusega ette kirjutama. Piisab sellest, kui avalikult on meedias kuulutatud, et nii peab olema. Normaalne inimene saab inimese keelest aru. Aga jah, ega siin kommentaariumis paljudelt seda oodata olekski liig.. Meie riik on seadustega nii üle reguleeritud, aga ikka on veel neid, kes ei tea, kuidas WC-d kasutada või tagumikku pühkida...
IQ seadus28. jaanuar 2021, 14:59
Maski kandmine ei ole kohustus, vaid intelligentsuse tunnus. Kas sa hoolid endast, oma lähedastest, teistest ja riigi käekäigust.
Kas koroona on minimaalne risk- IQ?28. jaanuar 2021, 15:52
Kirurgilised maskid peavad vastama Euroopa Liidu riikides avaldatud meditsiiniseadmete direktiivi 2017/745 nõuetele ja olema toodetud nende põhimõtete kohaselt. Esimese kirurgiakategooria hulgas peetakse kirurgilisi maske vastavalt meditsiiniseadmete vahelisele klassifikatsioonile. See kategooria on isikukaitsevahendite kategooria, mis ei häiri kasutajat, ei tekita kasutamise ajal ärritust ega sarnast mõju ning kaitseb minimaalsete riskide eest. Seetõttu sobib see isikukaitsevahend ainult olukordades, kus riskid on minimaalsed.
lisaks28. jaanuar 2021, 15:53
Lihtsamalt öeldes on kirurgilised maskid maskid, mida kasutavad haiged inimesed, et mitte nakatada viirust ega haigust. Seevastu maskid, mida tervishoiutöötajad kasutavad enda kaitseks, on meditsiinilised maskid. Need, kellel on suur kokkupuute oht, peaksid kandma respiraatoreid (N95) ja madala riskiga isikud peaksid kasutama kirurgilist maski.
Mai28. jaanuar 2021, 12:42
kuus pidi tulema palju surmasid, huvitav paljud nendest vaktsiini on saanud? Jõudu vaktsineeriatele, jätke ikka endale ka!
terve28. jaanuar 2021, 12:20
Aga kas need maski nõudjad siin selle peale ei tule, et äkki need inimesed on juba haiguse läbi põdenud? Miks nemad peavad veel maski kandma? Nad ei nakatu ise vähemalt poole aasta jooksul ja samas nad ei nakata ka teisi. Kas nad peaksid silti õlal kandma või?
Marta28. jaanuar 2021, 13:11
Kes sulle ütles, et ei nakata teisi? Isegi vakstiini saanud peaksid algul maski edasi kandma niikaua kui enamus vaktsineeritud, sest viiruse edasi kandjad võivad ikkagi olla. See avalikult hõiskamine, et vakstineerin, et saaksin kohe maskita olla teiste seas, on rumalus.. Aga no meie inimestelt on mõttetu sellist arusaamist oodata..
naine28. jaanuar 2021, 13:21
nii kaua on viirus juba möllanud ja ikka veel midagi ei tea!
Martale28. jaanuar 2021, 16:12
Just - alguses!!!! Ja mis on sinu jaoks algus? Kas kuu, 2, 3 kuud? Olin haige kevadel, sügisel elasin samas toas haigega, kas see veel on algus või enam mitte?
Rita28. jaanuar 2021, 11:47
Huvitav oleks teada, kas 60-ndates surnud inimestel on olnud mingid kaasuvad haigused või mitte?
Ei, Rita!28. jaanuar 2021, 12:11
Arstide vaikimisvanne ei luba sul teada!
Mammi28. jaanuar 2021, 17:52
Jah olid, sest nii ütles üks Terviseameti tumedapäine naisterahvas tv-s. Ta ütles, et koroonasse surnute keskmine vanus on 80 ja kõigil surnutel olid rasked kaasuvad haigused. Veel ütles ta, et intensiivi sattuvatest haigetest on 9juhul 10-st kaasuvad haigused. Seega jah, eelnevalt täiesti terve inimese võimalus haiglasse sattuda või lausa surra, on väike.
Kristiina29. jaanuar 2021, 11:20
Enamus inimestel on mingisugune kaasuv haigus, vaevalt tänapäeval neid palju on kellel kohe mitte midagi viga pole.....
Maali28. jaanuar 2021, 11:21
Kust newed sajad nii äkki meile katla sajavad, kas statistika oli vahepeal pausil või testimine?
Maali28. jaanuar 2021, 11:20
vabandust, aga kust kuradist neid "nagu kapaga" nii sadaed kaupa lisandub? kas andmed on vahepeal puudulikud?
Kogu jama ei allu loogikale28. jaanuar 2021, 21:48
Inimesed valetavad end testimisele kohe nagu kuulevad kellegi nn "kontaktse" positiivsest testi tulemusest. Ma tegin ka nii. Kui tahtsin minna kõne peale testima, ei lastud. Väidetavalt olevat ma ca 5-6päeva möödudes "valenegatiivne". Istusin jõulude aegu 10 päeva kodus, valetasin mõne sümptomi endale külge (tegelikult polnud midagi häda) ja käisin testimas...olin negatiivne. Kogu pere istus kodus...normaalne....nakatumiste vältimise huvides on see vähim ,mis me teha saime. Kümnedal päeval saadud negatiivne tulemus oli kergendus! Samal ajal läks minu "lähikontaktne" oma raha eest Synlabi...ja
Kai28. jaanuar 2021, 10:56
Tartu peab tegema kiiresti piiranguid! Urmas Klaas tegutse!
A28. jaanuar 2021, 11:04
Riigil on rootsi suund
to A28. jaanuar 2021, 11:39
Ja mis suund nendel inimestel on, kes maski ette ei pane, kuskil kambakesi pidu peavad ja poes riiulite vahel kobaras trügivad. Kes nende eest mõtlema peab, neil käsi pesema ja maske panema, üksteisest eemale ajama?
Rita28. jaanuar 2021, 11:50
Poes näeb järjest rohkem maski mittekandvaid inimesi. Turvamehed seisavad stoiliselt. Et siis pole ikka siseruumides mask kohustuslik? Mõnes riigis on isegi tänaval kohustuslik maski kanda. Meil ei suvatse mõned poes 10-15 minutiks isegi maski ette panna.
to Rita, 11:50!28. jaanuar 2021, 12:08
No ei ole ju Eestis maskikandmine kohustuslik! Mida siis turvamehed tegema peavad? Ka Soomes ei ole maskikandmine kohustuslik. Aga näe, viiruste levik 10 korda madalam kui Eestis. Mina leian, et inimeste peas on kõik kinni, hoida distantsi.
Marta28. jaanuar 2021, 13:05
To Rita 11:50-le On küll mask kohustuslik. Ainult et kui sa ei kanna ja põhjendad, et sul 100 häda miks kanda ei saa, siis keegi sind ei karista... Kõik need inimesed karistavad ise ennast! Mitte ükski hoolimatus teiste suhtes pole karistamata jäänud! Sest sellised ükskõiksed ja ennast õigustajad ongi need viiruse levitajad, kelle pärast teised koos nende endiga kannatama peavad. Kasvõi tulevaste lisapiirangute näol. Ja siis ärge kisage, et ei tohi kinni panna, meil raha vaja! Siis istu kodus ja naudi maskita olemist ja ära nõua riigilt toetust...
Mnjahhhhh....28. jaanuar 2021, 22:07
Kõik üksikvangistusse! Kuuks kõik krtserisse! Maskikandmine on vähendanud nakkusi ? Miks paniköörid valetavad end testimisele? 75% on väidetavalr ilma sümptomiteta. Miks minna testima ilma sümptomiteta? Siit tulebki nakatumise protsent 100000 elaniku kohta? Poole aasta pärast palute maal elavaid sugulasi ka enda jaoks kartulad maha panna....linnastumine.....
Mhm28. jaanuar 2021, 10:55
690? Aina kasvab see number ja siis imestatakse et teised riigid panevad eestlastele piire kinni?? Äkki on aeg eestis midagi ettevōtta juba???
Rita28. jaanuar 2021, 11:53
Eestis on tähtis ettevõtjate kasum. Reform juba seisabki selle eest. Meil on olema töötukassa toetused, nii et keegi nälga ei sure. Ja kas eestlane ei toeta oma pereliikmeid? Lastakse pigem maha surra?
to Rita28. jaanuar 2021, 12:04
Ettevõtete kasumist makstakse ka inimeste palgad, see ei ole omaniku tulu. Arvad, et parem on ettevõtted põhja lasta ja toetusi jagada?
Rita to 12:0428. jaanuar 2021, 13:24
Kui ettevõte pannakse ajutiselt kinni, siis see ei tähenda põhjalaskmist. Kui rendivad ruume, siis mõistlik rentnik ka kas alandab hinda või katkestab mõneks ajaks rendisummade nõudmise. Sest niikuinii tal pole eriti võimalusi nüüdsel ajal uut rentnikku leida.
Max28. jaanuar 2021, 10:49
Oo jee laps saadeti jälle koolist kaheks nädalaks koju!?!Pidi ju viirus olema nagu leevenenud aga ei s.ttagi koolides hakkab jälle levima!?
28. jaanuar 2021, 03:08
Tundub, nagu oleks tegu mingit sorti teadliku tegevusega, kus valdav enamik surijaid on hooldekodude elanikud ja surnute protsent ei muutu. 1/40-le on ikka väga tappev ravi.
Nooo28. jaanuar 2021, 10:41
Hooldekodudes viibivad inimesed on tavaliselt väga vanad ja väga kehva tervisega, ka tavaolukorras on hooldekodudes suremus väga kõrgel tasemel. Nüüd järsku probleem, et 90 + inimesed surevad.
to Nooo28. jaanuar 2021, 10:49
Praeguses olukorras on mõne meelest 90+ inimese suremine täiesti ebanormaalne ja salasepitsuste tagajärg, kõik peaks ikka 100+ täis elama. Või veel parem kui 110+, siis võib loota, et ehk ikka oli loomulik surm.
to Nooo28. jaanuar 2021, 10:52
Muidugi, 110+ puhul võiks ehk veel kuidagi arvata, et loomuliku surmaga tegemist, aga no 90+ ikka ju täies jõus inimesed, see küll kahtlane, kui mõni sureb.
Möller27. jaanuar 2021, 13:42
Joller rääkis alles eile, et vaktsiini kõrvalmõjusid kogevad 10% vaktsineeritutest, seal hulgas ka ta ise. Tänases artiklis on jutt juba 0,6% juures. Leppige siis juba ükskord kokku, mida te rahvale räägite.
27. jaanuar 2021, 20:41
Pfizer ei ole UK ametlikult regitreeritud vakstiin. Kust saab teda - lihtsalt valige https://uk.numreport.com/441304616161/p3668996/01304-616161-pfizer-ltd-sandwich.html ja küsige info vaktsiini kohta . Päris huvitav vastus tuleb.
maali28. jaanuar 2021, 11:23
Ei saa kokku leppida: meil on igal OMA tõde.
Koroona27. jaanuar 2021, 13:32
enne sööki ja peale sööki. ära tüütab.Pange terve riik kinni, istuge terve kuu kõik kodus, vaadake mis edasi saab.
Nikulin28. jaanuar 2021, 10:09
Milleks kinni? Üha enam tundub, et kõik on üks suur tsirkus. Keegi ei tea, kui palju oli varem gripilainete ajal sümptomiteta viirusekandjaid.
Rita28. jaanuar 2021, 11:57
Ei saa kinni panna, vaja ikka Inglismaalt ja LAV-ist uusi tüvesid ka juurde tuua :)
27. jaanuar 2021, 13:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mida pirised27. jaanuar 2021, 13:50
valitsus just astus tagasi, muidu
Aivar27. jaanuar 2021, 13:04
Ei saada ikka aru,kui kuskil midagi lahti tehakse nii kohe tulevad nakatunud.Nali Valga pōhikooliga juba kolmas kord pannakse osa klasse kinni.Kergem on ju kool mōneks nädalaks distantsōppele saata ,kui nii solgutada.
Keegi27. jaanuar 2021, 11:47
Võtame kõik piirangud maha ja saabub õnnis rahu.
27. jaanuar 2021, 11:47
Miks meil nii vähe teste päevas tehakse.Vaadates positiivse testi protsenti tehtud testidest,on meil ikka väga palju avastamata haigeid.
su jutu põhjal27. jaanuar 2021, 12:58
Et siis kõrge palavikuga, lihaste valuga, peavaluga jumala iga päev käivad väljas ja tööl!? Pole ka ime, et pärast intensiivis
Eestlasele27. jaanuar 2021, 11:42
Siis peaksid kogu maailma riikide valitsused tagasi astuma, aga ega see koroonat purki ei pista. Aitab see, et mingiks hetkeks on võimalikult suur osa inimestest vaktsineeritud, Kui eestlane ei taha olla, hakka lätlaseks.
lisaks27. jaanuar 2021, 13:52
Muidu, tekib ka küsimus, keda asemele, sest koroona ju kuskil ei kao, või on lootus, et kuskil valitsus korjab viiruse purki ja matab ära nii nagu omal ajal katku
Eestlane27. jaanuar 2021, 11:13
Miks valitsus vastutust ei võta ja tagasi ei astu Häbi on olla eestlane kui sul selline saamatu valitsus on
oli mis see eelmine valitsus oli 27. jaanuar 2021, 11:17
a kord oli majas ja ministrid head Mitte need praegused Nagu hädapätakad
ah?27. jaanuar 2021, 11:20
just astus, milles küsimus
oli ... või on, kumb siis, otsusta27. jaanuar 2021, 11:23
Selge, veel eile nt Tanel Kiik on su lemmik ja tore sell, täna juba hädapatakas, irw
Vari28. jaanuar 2021, 11:21
Häbi on jah olla eestlane, kes käitub jäärapaäiselt ja ignoreerib iga valitsuse soovitust. Ega valitsuse vahetus ei asenda inimeste ignorantsi millegagi
maali28. jaanuar 2021, 11:27
on jah varutustundetu see valitsus ! Vaja ju vaid tagasi astuda ja kohe on viirusel lõpp peal. Ei saa aru, mida oodatakse ! eestlane, löö kord majja !
to oli mis see eelmine valitsus oli / 27. jaanuar 2021 11:1729. jaanuar 2021, 13:56
No kuidas see supervalitsus siis asjad nii hulluks lasi, et praegune klaarima peab???
Tule taevas appi26. jaanuar 2021, 16:09
Mis asja Tallinna sadamaasi tahetakse pausile panna et asi aeguks jah Tule taevas appi Juba reformierakonnakäsilased toimetavad
Autorollo on tagasi -26. jaanuar 2021, 20:08
mis muud :) muidugi ka kilekotirahvas, r-hooldus ja mis kõik seal veel oli.
to Tule taevas appi / eile 16:0927. jaanuar 2021, 10:38
Inimesed ei tea, millal uus valitsus ametisse astus ega seda, kui pikaldaselt kohtuasjad käivad. Arvavad, et see nagu neil naabrimehega, et korra hõikavad üle ukse ja kokkulepped olemas.
Mida võrdlust?26. jaanuar 2021, 13:48
Ärge võrrelge koroonat gripiga. Krt.küll. Gripiga pole iialgi nii palju inimesi haigla olnud ja sellises seisundis. Olgu need sümpomid samad aga praegune viirus on igaljuhul tigedam ja surmavam.
kogemustega26. jaanuar 2021, 16:11
Võrdlen küll. Olen kunagi ise gripis (väga suur grippilaine oli, koolis klassid oli tühjad) olnud, andsin peaaegu otsad ära, komplikatsiooniks eksudatiivne pleuriit. Viibisin haiglas mitu nädalat, haiglas oli karantiin, külalisi ei lubanud. Nüüd olin koroonas- 2 päeva palaviku ja kogu lugu.
26. jaanuar 2021, 16:12
Gripi seireandmed on alates 1945. aastast. Haigestumise perioodilised tõusud esinesid 10 aasta järgi, haigete arv oli 147431 (1959. aastal), 223031 (1965. aastal), 192620 (1975. aastal), 212776 (1984. aastal), 119599 (1995. aastal). Viimane haigestumise tõus oli 2009. aasta pandeemia ajal, kokku registreeriti 10771 haigusjuhtu.
26. jaanuar 2021, 16:15
Teiseks haigestusid aastatel 2009–2010 seagrippi eeskätt lapsed ja noored. Intesiivravi vajas neist 125
andmed seisuga 25.01.202126. jaanuar 2021, 18:46
Perioodil 26.02.2020–25.01.2021 (ehk ca 1 aasta) on registreeritud 40 975 laboratoorselt kinnitatud haigusjuhtu. Aga grippi juhtumite arvud Eestis on olnud palju palju suuremad: https://www.vaktsineeri.ee/et/100-aastat-nakkushaiguseid-eestis
1 viirust ei saa 2.-ga võrrelda? Mida siis üldse saab?26. jaanuar 2021, 19:30
Maailma elus (bioomis), kuhu kuuluvad ka pisikud, valitseb tasakaal. Kui käitumine (suhted, toit, vesi, õhk, liikumine jms) tervist toetab, siis igasugu kovidite eest kaitseb sind mikrobioom koos muu kehakeemiaga. Osa neistsamadest viirustest ehk inimese enda tervislik viroom! Kuulake spetsialist" lutsarit edasi...
võrdlus27. jaanuar 2021, 11:57
Koroona võib võrrelda ükskõik millega. Nt pahaloomuliste kasvajate esmajuhud aastas on ca 8, 5 tuhat. Ravi kestab aastaid, ja tihti letaalse tulemusega. Haigestuvad imikud, väiksed lapsed, noored jne. Mis on koroonal vastu panna? Nüüd teisi haigusi nagu poleks olemas, ainult koroona ja koroona. Maailma ärile kasulik - maskid, ravimid vaktsiinid ... vaktsiiniga inimkatsed (loomadel ju enam ei tohi, loomad on kaitse all ), katsetakse, kui edukalt saab karjaga manipuleerida, juhtida. Saab küll, kui kaaskodanikud rusikatega ründavad neid, kel maski peas ei ole. Aga see on ainult algus ...
Võrdlusele28. jaanuar 2021, 12:55
Ära ole rumal!! Võrrelda sisehaigusi nakkushaigustega? Ei saa võrrelda nakkushaigusigi omavahel. Ei Ebolat, HIVi, grippi ega koroonat... Kõikide levimismeetodid on erinevad. Kõikide haigusnähud, kulud ja ravi ning tüsistused... Kõik on erinev.. Väga halb on rumalusi lugeda.:((
Eestlane26. jaanuar 2021, 11:45
Tõstke ometi ette poole see lõik oma uudisloos: "26. jaanuari seisuga on tervenenud 31 039 inimest. Neist 22 058 inimese (71,1%) haigusjuhtum on lõpetatud, 8981 inimese (28,9%) puhul on positiivsest testist möödunud rohkem kui 28 päeva ja inimene ei viibi haiglaravil ehk ootab tervenemise kinnitamist."
Kus on tegelik tõde?26. jaanuar 2021, 11:19
Maailma rahva arv on plahvatuslikult kasvanud ja majanduslikult on raske nii palju inimesi ülal pidada. Haigus töötati välja et võtta nõrgemad.
Mõeldi välja?26. jaanuar 2021, 11:34
Mina kutsuksin seda looduse tasakaalustuseks! Ehk, inimene ei saa sinna midagi parata, et ta on maailma suurim parasiit.
Eks viirused "tööta" end ise välja...26. jaanuar 2021, 20:10
Aga see loogika on õige, et rumalad liigina kuigi kaua ei laamenda - saavad otsa!
Tyrpoi26. jaanuar 2021, 11:02
Ma ei saa aru, et miks küll ei võeta tarvitusele sellised meetmed nagu tehti seda esimese koroona viiruse laine ajal? Et terve maailm pandi lukku!!! Ja tulemused olid kohe varsti näha. See ei aita ju kuidagi kui piirid on lahti. Võib-olla ongi juba hilja selleks, et piirid kinni panna? Kõik riigid mõtlevad ainult rahale. Kas see on siis parem kui see viirus muteerub kogu aeg ja muutub ainult tugevamaks?
Noho26. jaanuar 2021, 14:59
Ja kas siis viirus kadus.piisab yhest oinapeast ja kõik algab taas
26. jaanuar 2021, 16:17
Suvi oli nende tulemuste põhjuseks. Inimesed oli õues, puhkused jms. Ükski gripp ei tule sul suvel külla
Gunn26. jaanuar 2021, 16:20
Tulemused seisnesid selles et kohe läks soojaks ja inimesed ei haigestunud enam külmetus haigustesse. Koju vangistamisega polnud sellel taandumisel midagi pistmist. Miks kuradi pärast enamus eestlasi tahaks ennast ja reisi totaalselt vangi pannna???? Tööl ei viitsi käia enam või????
Maali28. jaanuar 2021, 11:33
miks ei võeta ? SEDA küsi KÕIGI riikide käest ! Mõtle ikka globaalselt, mitte lokaalselt
j29. jaanuar 2021, 11:07
Miks, sest esimese koroona ajal oli peaminsiter,kes, tuleta meelde ja nüüd on peaminsiter hoopis teine inimene. Nüüd tehakse selle suure nakatumisele käega lüües lahti veel hulk kogunemiskohti ja nakatamine suureneb. Näis kaua rahvas vastu peab kui peab kodus istma, lapsed jäävad haigeks või ise, oled lähikntaktne kasvõi,siis ei aita et töötad kohvikus spaas, haigus on haigus.Tööle ei saa ikka minna.
Siilike25. jaanuar 2021, 23:45
WHO kinnitab: viiruse tuvastamiseks peavad lisaks positiivsele testile olema ka SÜMPTOMID!
Siilikesele28. jaanuar 2021, 12:44
Ära aja jama. Viiruse tuvastamiseks ei pea olema sümptomeid. Ka asümptomaatilised on viiruse kandjad. Küsimus on, kui nakkusohtlikud nad on..
Siil25. jaanuar 2021, 23:43
ERR Novaator on 25. jaanuaril avaldanud uudise “Rakubioloog: praegu kasutatav koroonatest võib olla liiga täpne“, kus Tartu Ülikooli rakubioloog Toivo Maimets seletas, et PCR ehk polümeraasi ahelreaktsioonil põhinev koroonaviirustest annab positiivse tulemuse ka juhul, kui viirusosakesi on proovis väga vähe. Nii võib positiivse proovi anda ka terve inimene – inimene, kes ei ole haige (nn asümptomaatiline) või isegi mitte nakkusohtlik.
Mitte vaid inimene, aga ka kiivi, melon ja26. jaanuar 2021, 19:36
misiganes loom või taim on testitud positiivseks! Nett on ju infi täis, otsi ja uuri! Kõige paremini sobib teemasse see - https://upvir.al/ref/tY52309432
Siilile28. jaanuar 2021, 12:41
Positiivne test on positiivne. Kogus ei puutu asjasse. Aga kui hakata rääkima, et asi pole nii hull, et nüüd on erandiga positiivseid, siis küsin: kus need kevadel olid? Kevadel on nakatunute arv kordi väiksem.. Nii et pidada praegust positiivsust ohutumaks on hoolimatus...
Õigemini suri 2020 aastal coronasse 108 inimest. Kokku eestis 2020a 14142 surma25. jaanuar 2021, 22:21
Covidist25. jaanuar 2021, 13:37
Norras tuuakse välja ka hooldekodudes peale vaktsineerimist surnud inimeste statistika. Üleeile oli neid 33. Kui palju on Eestis?
Jah25. jaanuar 2021, 14:06
Jah, hooldekodudes ju tugevad ja terved inimesed, nemad peaksid ikka pikaealised olema ja peale vaktsiinisüsti veel aastaid elama.
Puhh25. jaanuar 2021, 14:46
Peale vaksineerimist surrakse Eestis vanadusse. Mittevaksineeritud surevad coronasse.
n125. jaanuar 2021, 19:42
ega siis vaktsiin kohe ei mõju ega aita
Aga milleks see aigete ja surnute loendamine ea on?26. jaanuar 2021, 19:38
Numbrid on ju tavapärased, ei midagi kohutavat. Peegeldavad vaid inimese tervisekäitumist; kogu selle kokakoola, raf. suhkru, nisujahu ja oomega-6 õli ülekülluse, istuva eluviisi, vähese liikumise ja stressi peale loogiline ju.
A1127625. jaanuar 2021, 13:37
Mida rohkem on ühiskonnas koroonapositiivseid, seda rohkem on neid ka surnute hulgas.
Puhh25. jaanuar 2021, 14:47
Õige sõna on koroonavalepositiivsed.
Küll sa 13:16 noor nudist ükskord vanaks saad. Vanurid, kel on juba ei te kui mitu kroonilist... 25. jaanuar 2021, 13:35
...haigust, ei ela enam seda viirust üle. NiiLoll ei saa üks inimene olla. Muideks- miks sa praegu tööl ei ole?
to küll26. jaanuar 2021, 16:20
Me kõik sureme, ka sina, oled sa koroonas või mitte. Ja muidu, MIKS sina ise tööl ei ole!?
Enda tervisest huvituv inimesel ei ole kroonilisi haiguseid.26. jaanuar 2021, 19:41
https://upvir.al/ref/tY52309432 Kuskilt võiks enda harimisega alustada?
Kommenteerijatele! 25. jaanuar 2021, 13:04
376 inimest on koroona tõttu surnud. Ja ilkuge vähem, asi on väga tõsine
Junnõi naturalist25. jaanuar 2021, 13:16
Ma tegin suure avastuse: kõik 19. sajandil elanud inimesed on surnud, aga siis ju koroonaviirust ei olnud.
need on kõik need samad koroona- ja maskieitajatest kommentaatorid...25. jaanuar 2021, 13:20
... kes ka reformierakondlase eestvedamisel Vabaduse platsil piketeerisid. Nad ongiIdioodid!
Allekõrs oli...25. jaanuar 2021, 13:23
... neist seal veel kõige arukam!!
25. jaanuar 2021, 13:37
Kurb ta on. Nüüd pane muud surmad siia Detsembri kuus. Kogu see korona 350surma kahvatub muude õudsate haiguste tagajärjel surnute kõrval.
Aga25. jaanuar 2021, 14:08
Sa nende inimeste vanust ka oled jälginud? Ma ei näe 90+ inimeste suremises küll midagi ebanormaalset.
ohh25. jaanuar 2021, 14:48
376 on need, kelle surma külge on riputatud silt koroona.
Ahh25. jaanuar 2021, 14:58
2017/2018 gripihooaja gripi haigestumise tipus (4...5 nädalat jutti) suri keskmiselt 50 inimest iga nädal rohkem kui detsembris 2020. Siis te paanika-jaanikad töllerdasite mööda kaubanduskeskuseid rahulikult ringi. Ei olnud mingit pandeemiat. Kui ei oleks ajakirjanikest pasunakoori kisamas, oleksite rahulikult töllerdanud ka sel aastal. Eks aeg näitab, mis on selle tegeliku paanika korraldamise tegelik eesmärk. Aga valitsus ja ajakirjandus teevad paanika külvamisel tõsist koostööd. Millegi nimel nähakse tösist vaeva.
Puhh25. jaanuar 2021, 15:02
Ausat ja erapooletut infot peacvoolumeediast ei tasu oodata. 2019 aasta august-september toimus näitlik õppetund (kes suvatseb meenutada) ajakirjanikele. Peale seda laulavad kõik täpselt seda, mida neile ette on kirjutatud. Oma särk on ikka ihule kõige lähemal. Nn. objektiivsest vaba ajakirjandusest võime ainult unistada kahjuks.
ja need teised on elavalt maetud, kodanik Kommenteerijatele!26. jaanuar 2021, 16:25
https://www.stat.ee/et/avasta-statistikat/viiruse-moju-eestile/surmade-kiirstatistika
Mitte k. "tõttu" vaid "k.-ga" on õige öelda; k. on kaastegur, mitte põhjus.26. jaanuar 2021, 19:43
Aju kollektiivne pehmenemine? Haridust saab ka siit - https://upvir.al/ref/tY52309432
Samade 25. jaanuar 2021, 12:47
tunnustega haigus on juba mitu aastat olnud aga siis polnud mingit koroonat,lõpetage testimine ja elage nagu enne.
oled25. jaanuar 2021, 14:37
To oled25. jaanuar 2021, 15:08
Nünbergi protsessil küsiti, kuidas Saksamaal suudeti fašistlik diktatuur ellu viia. Vastus oli, et selleks oli vaja paanikat ja hirmu külvata ning inimesed lõpetavad loogiliselt mõtlemisvõime. Sama toimub ka nüüd.
Kes elab mullis, see las siis olla, head teed...26. jaanuar 2021, 19:45
Uudishimulikele on viiruse ja vaktsiinide kohta siin - https://upvir.al/ref/tY52309432
Mida pole olnud, see ei saa ju26. jaanuar 2021, 19:46
ka lõppeda :) No igaljuhul veelkord link - https://upvir.al/ref/tY52309432
Edasi Eesti25. jaanuar 2021, 12:36
https://eestinen.fi/2021/01/teadlased-kassid-ja-koerad-tuleks-samuti-koroona-vastu-vaktsineerida/
ajuta maailm25. jaanuar 2021, 12:27
see ikka maailma vähendamiseks mõeldud,teatud suurpiirkondades annab ju suure kaose.
Valija225. jaanuar 2021, 12:14
Niikaua kui ei täideta hugieeninöudeid ei löpe see jama suveks ka. Aamen.
Mis need "hügieeninõuded" on?26. jaanuar 2021, 19:54
Aru peab olema, sööma-jooma ja muul viisil õigesti käituma. Aga et poleks "jama", selle eest tuleb hoolitseda riigi valitsejate valimistel ja enne seda.
Lugejaarvamus25. jaanuar 2021, 11:51
Isegi Viirus kardab Kaja Kallast ja põgeneb siit tuhatnelja. Kaja Kallas on kui Chuck Norris.
Maali28. jaanuar 2021, 11:40
Kui nüüd teada saaks, KES ,ja millise riigi , need valitsejad on, kelle jõud ja võim ÜLE viiruste käivad, küll siis valiks neid võimsaid. Elu oleks kohe rahulik ja õnnelik.
Peale selle25. jaanuar 2021, 11:48
Surmade arvu tuleb näidata ametlikes teadetes, mitte mingites artiklites. Rahvas peab tõde teadma, ükskõik kui halb see on. Muuseas on koroonasurmasid meil ikka tunduvalt vähem absoluutarvudes kui näiteks Soomes, mida peetakse üheks edukamaks koroona vastu võitlevaks maaks. Nagu ühest kommentaarist lugeda, on meil praegu surmasid 378, Soomes varsti 700. Suhteliselt väikestes arvudes aga tuleb lähtuda mitte suhtarvudest ega protsentidest vaid absoluutarvudest. Meie tegelik olukord on muidugi kaugel katastroofist.
Eks Soomes 25. jaanuar 2021, 12:08
ole u. 4 korda rohkem inimesi
Tähetark25. jaanuar 2021, 12:13
Jõuame katastroofile iga päevaga järjest lähellä ning varsti ongi ta käes.
Need pole ju "koroonasurmad" vaid "koroonaga surmad"! Tegelt pole26. jaanuar 2021, 19:56
sedagi - 40-kordsel võimendusel PCR-"testiga" on ükskõik millel "koroona". Haridust ka siit - https://upvir.al/ref/tY52309432
Imelik25. jaanuar 2021, 11:40
Soome näitab iga päev ka surijate arvu. Meil millegipärast seda ei tehta. Eks varjamine ole vene ikkest pärit halb komme.
sõna sekka25. jaanuar 2021, 11:49
Loe palun artikleid ! Seal see info olemas iga päev. ( Täna 376 )
Omapärane25. jaanuar 2021, 12:10
Vaata delfist, seal on kirjas, kui mujal ei ole.
Mine siis kalmistule, kui sind26. jaanuar 2021, 19:57
maali28. jaanuar 2021, 11:43
Kas oled kole õnnetu, et ei tea, palju inimesi sureb ? Muideks, äkki soosviksid lausa online teadat KÕIGIST eesti surmadest ". Oleks ju kosutav !
Seidi25. jaanuar 2021, 11:10
Täna25. jaanuar 2021, 12:11
on juesmaspäev, siis alati vähem, jäta meelde!
Esmasba leppisime Kroonaga kokku, et26. jaanuar 2021, 19:58
--25. jaanuar 2021, 11:04
miks meil on niiii väike testide arv, kui tehtaks näiteks 10000, oleks õige arv teada, nüüd aga need osad on kergete tunnustega ja liiguvad ikka tööl ja mujal, ise teadmata et just viirusega on, on lollidemaa.See kogemus on paljudel olemas, et lasi end ise arstil testile suunata, olles vaid muude krooniliste haiguste iga-aastaste tunnustega, oligi positiivne, ni on paljudega see.
Seepärast, et aju on pehme ja ei mäleta ka enam,26. jaanuar 2021, 19:59
mis see tervis täpselt oli ja kust seda saadakse... et kas oli arsti juures kuskil või kokakoola sees
25. jaanuar 2021, 11:02
Paremaks läheb ju. 800 pealt 250 langenud
Ehk25. jaanuar 2021, 12:14
Staarviroloog25. jaanuar 2021, 11:00
JL25. jaanuar 2021, 10:46
njaa25. jaanuar 2021, 10:49
Millegipärast tuleb surijate info alati hiljem
sõna sekka25. jaanuar 2021, 11:30
Ahoi JL. Taas demonstreerid oma oskamatust lugeda ka artikleid. Iga päev on see surmade kogu hulk avaldatud. Tänase seisuga 376. Palun loe artikleid , mitte ainult pealkirju ! Ole terve !
KH26. jaanuar 2021, 05:51
Vähki surevad nii noored vanad kui ka lapsed ja see on võtnud epideemia mõõtmed. Miks meedia vaikib?
Miks sa ei küsi:26. jaanuar 2021, 20:01
"palju ellu jäi?" või "palju oli eila liiklusõnne?" Või et - kust ma infi saan? No ma lahkelt annan väheke - https://upvir.al/ref/tY52309432
◖⚆ᴥ⚆◗28. jaanuar 2021, 12:32
KHle Kas vähk on nakkus haigus??