Hea nõu

 

 

ETTEVAATUST, ROSIN! See pisike kuivatatud mari võib teha ka palju kurja 

Mai Maser, toitumise asjatundja, 9. veebruar 2021 05:00
Foto: Istockphoto
20 rosinat ehk üks supilusikatäis on paras päevakogus, mida ületada ei maksa. Rosinates sisalduvad kiudained on heaks toiduks mikrobioomile, reguleerides seedimist ja aidates vältida kõhukinnisust. Kahjuks ei või ühegi hea asjaga liialdada!

Rosin nagu kõik kuivatatud marjad on väga toitev, sest vesi on aurustunud ja toitained kontsentreeritud. Enamasti saadakse rosinaid õrna kesta ja seemneteta viinamarjasortidest, millel on meeldiv maitse ja ühtlasi suur suhkrusisaldus. Tänu sellele on rosin üks rikkalikumaid looduslikke energiaallikaid. 100 grammi viinamarju annab ainult 70 kilokalorit, sama kogus rosinaid 300.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

21.09.2021
MITU NÄDALAT SIRULI MAAS: nii raskelt põevad leetreid, mumpsi ja teisi lastehaigusi täiskasvanud
13.07.2021
VÄSIMUS EI LÄHE ÜLE? 6 keha märki, mis võivad viidata diabeedile
13.05.2021
PINGUTAD HIRMSASTI, AGA KAAL EI LANGE? Geenid ja veel 9 põhjust, miks just sinul on nii raske
04.02.2021
OHTLIK KÕHUPEKK! 10 põhjust, miks rasv hakkab just vöökohale kogunema