Uudised

Lutsar: 40% lähikontaktsetest ei muuda oma käitumist, olgugi et isolatsioon on üks olulisemaid samme viiruse leviku takistamiseks (177)

LISA KOMMENTAAR

Ja8. veebruar 2021, 09:48
Saatke see paanikanõukogu laiali koos "viroloogidega".
.7. veebruar 2021, 14:40
https://www.breitbart.com/politics/2020/11/01/delingpole-only-donald-trump-can-save-us-from-the-great-reset/
7. veebruar 2021, 14:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
M7. veebruar 2021, 16:41
Kõik istugu kodus, ettevõtlus hävigu ja teeme trahvi. Kaja sina vä?
M7. veebruar 2021, 16:41
Kõik istugu kodus, ettevõtlus hävigu ja teeme trahvi. Kaja sina vä?
7. veebruar 2021, 16:42
Kõik istugu kodus, ettevõtlus hävigu ja teeme trahvi. Kaja sina vä?
Vastuseks Politsei kommentaaris sisaldunud poliitvihjetele Trump-EKRE suunal7. veebruar 2021, 12:44
https://www.youtube.com/watch?v=hPw3wUvrMl8
40% mõistust7. veebruar 2021, 11:48
homod tuleb kappi tagasi panna,10 päeva eneseisolatsiooni kannatab iga normaalne hetero ära.
Mind pani mõtlema eelmise aasta statistika7. veebruar 2021, 11:16
Sûdame-vereringe haigustesse suri ~8000 inimest; vähki ~7000 inimest; koroonasse aga ......200 inimest!
oleme negatiivsed7. veebruar 2021, 11:37
ja edasi siis mida tuleb?
mis 200?7. veebruar 2021, 11:44
Koroona algusest hakkab alles aasta täis saama ja varsti 500 surma täis, kusjuures grippi olevat varem surnud aastas vaid 90 inimest.
Statistika on selline7. veebruar 2021, 12:14
Koroonasurmadena lähevad kirja ainult haiglas surnud.
r7. veebruar 2021, 11:14
Kui Ratas oli peaminister, siis täideti kõiki ettekirjutusi.
teadlikus on madal ja hukutav7. veebruar 2021, 11:38
to r7. veebruar 2021, 13:43
Kui Ratas oli peaminister, tuli teine laine.
9997. veebruar 2021, 11:04
Ja selline ongi siis tulemus .Rehvormimeelsed lamemaalased.Tuld nüüd.Vaatame kuipalju neid ka koguneb.
asi ei olegi maskides7. veebruar 2021, 10:54
vaid piirangutes.Kui inimesed ikkagi reisivad kuidas tahavad ja panevad pidu .siis nemad on potensiaalsed viiruse tootjad ja levitajad.Ja miks teised peavad kannatama.Vot selles asjas tuleb midagi ette võtta .
hoiame distantsi7. veebruar 2021, 11:41
ühises suletud ruumis tuleb kanda maski ning kindaid,näiteks pangakülastus ning näpud desinfitseerida
7. veebruar 2021, 10:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nakatuvus 100 saadiku kohta %7. veebruar 2021, 11:44
arvestades koroona levikut on parlament vastutusvõimetu
Mõistus tule koju7. veebruar 2021, 10:26
Eelmine aasta oli 98% vähem grippi. Teades et vatipulga testi valemäär on ligi sada protsenti (näitab kõik viirusnakkused ja isegi bakteriaalsed Covid19 positiivsena), siis kui raske on pettusest aru saada?
Täpsustus7. veebruar 2021, 11:26
Alates 34. tsüklist on valepostiivsete tulemus 100 prossa kanti.
7. veebruar 2021, 09:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to p7. veebruar 2021, 10:00
Kas keegi peab inimestele maske ette panemas käima ja poes teistes eemale ajamas, inimesed ise ei suuda? L.llidel ikka alati teised süüdi.
to p7. veebruar 2021, 10:11
mis see mask siia puutub loe niikaua kui aru saad
to to p7. veebruar 2021, 11:06
Ei mask ei puutu üldse asjasse, ei puutu ei puutu.
vana kalur7. veebruar 2021, 11:46
mask pannakse pangas ette
to to to7. veebruar 2021, 11:48
kui vähemalt 1 pereliige on hoolimatu maskide suhtes, siis pärast on kodus kõik koos maskita ja nii levitataksegi koroonat.
kui nõudeid ei täideta7. veebruar 2021, 09:54
siis, võtke midagi ette selleks.ja kui ette ei võta midagi ,siis ärge vinguge .Asi tuleks juba karmimaks muuta .kui tahate tulemusi saada .ainult eesti on selline leebe naljanumber.
Noo7. veebruar 2021, 10:03
Karmimaks? Kuidas, hakkame poes l.lle kumminuiadega teiste kukilt eemale ajamas? Kassajärjekorras praktiliselt iga kord vaja kellelegi öelda, et hoidke ometi eemale.
Nuut ju aitab,7. veebruar 2021, 11:51
kui näidati Indias, kus liikumiskeelust hoolimata, pidas politsei rikkuja kinni ja andis nuuti. Praegu räägitakse, et seal ei pidavat eriti koroonat olema :).
Kaovad inimesed 7. veebruar 2021, 12:17
7. veebruar 2021, 09:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
M7. veebruar 2021, 09:57
Vaadake Rootsi ja Eesti eelmise aasta surmade statistikat - ei erine eelnevatest aastatest. BGates aga teab, et pandeemia on igavene. Oma viimatises instagrammi videos ütleb ta, et tulevikus on iganädalane globaalne testimine, kus testitakse 20% kogu planeedi rahvastikust igal nädalal. Oleme igaveseti süüdi ja ohvri seisusesse mõistetud kui arvukuse valgus läbi ei murra
No7. veebruar 2021, 11:13
Mine koroonapalatisse vabatahtlikuks, seal tööjõuga kitsas käes. Sanitaritööga ikka saad ehk hakkama. Ja ongi kõik vastused su küsimustele olemas.
To No7. veebruar 2021, 11:29
On inimesi, kes on end pakkunud vabatahtlikeks, neile öeldi et pole vajadust. Jah, on abivajajaid masinate küljes, kuid nende osakaal 8 miljardi seas on tilk vett meres, mis ei õigusta kogu maailma majanduse põhja laskmist ning inimõiguste ära võtmist
kuigi midagi ei tee7. veebruar 2021, 11:48
elu ongi pettus ja lõpuks suredki ära
To: No7. veebruar 2021, 12:21
Mine suvalisse vanadekodusse või vähihaigete intensiivravipalatisse, iga tund keegi sureb. Koroonapalatis jäävad enamus ellu. See on väga demagoogiline mis sa soovitad.
to No7. veebruar 2021, 13:46
Sa võid siin ju väita, mida iganes, tegelikult on töökätest nappus.
to to No7. veebruar 2021, 13:48
Kui koroona on teie väitel pettus, kuidas siis järsku koroonapalatid ja hingamisaparaadid jutuks on? Ja mida on demagoogilist soovituses vabatahtlikuks minna???
to To: No / täna 12:217. veebruar 2021, 13:56
Kas arvad, et kui koroonapalatis ellu jäädakse, siis pole haigust olemas või pole meditsiinipersonali ülekoormust või mida sa väidad? Sajad ja sajad lisanduvad nakkushaiged on suur koormus, kas sellest on tõesti nii keeruine aru saada?
To 13:487. veebruar 2021, 14:37
Koroona on pettus sel kujul kui seda esitletakse peavoolumeedia poolt. Nii oleks võinud esitleda viimased 10 a igaaastast grippi
to To 13:48 / täna 14:377. veebruar 2021, 14:41
Ja mis siis konkreetselt pettus on? Kui nii täpselt tead, esita siis faktid ja faktidele allikad ka ikka juurde. Aga tõendus ja teaduspõhised, mitte, et keegi isehakanud 'tark' kuskil arvas.
to To 13:48 / täna 14:377. veebruar 2021, 14:48
Terviseameti andmeil hospitaliseeriti 2018/2019 raske gripi või gripiga seotud pneumoonia tõttu 1662 inimest.(1946 hooajal 2017/2018). Intensiivravi vajas 130 inimest (212 inimest hooajal 2017/2018). Gripist tingitud tüsistuste tõttu on surnud 57 haigestunut . (94 inimest hooajal 2017/2018). Ja nüüd võrdle koroonastatistikaga neid arve.
F7. veebruar 2021, 09:38
See "viroloogiaprofessor" Ei oska isegi seda öelda kuidas inimesed peaksid end viiruste leviku eest kaitsma. Mitukümmend aastat ju õpitud ka. Selgesõnalist juttu ei tasu sealt oodata. P....ss püksis annab vähemalt mõne aja soojagi. Põlev diplom annab näpuotstele ka sooja....Mõttetu...
to F7. veebruar 2021, 09:45
Kui sa ei saa aru lihtlausetest - kanna maski, pese käsi, püsi kodus, hoia teistest eemale, millest siis üldse aru saad?
F7. veebruar 2021, 09:59
Mask aitab, mask ei aita. Ja põhjendus miks ta aitab viirushaiguste puhul ja miks mask ei aita. Paljud sellest aru ei saa,nagu sinagi.
to F7. veebruar 2021, 10:08
Jah, ma tõesti ei saa aru kloorijoojatest, lamemaalastest, algharidusega 'kõige targematest'.
Jah7. veebruar 2021, 11:10
Huvitav kuidas meil nii paljudel on õnnestunud koolis käia ilma, et midagi külge ka oleks jäänud?
oleme mönusad7. veebruar 2021, 11:51
F on fanaatik või fantoomtegelane
emm7. veebruar 2021, 09:34
nii kaua kui jalust maha ei niida, pole na siiamaani, ühtki testi teinud ega karantiinis olnd. pannud pidu, käinud üritustel, tööl, bussis üle eesti, rongis, kaubnduskeskustes,spaas. JA ILNA MASKITA, ning teen seda kõike ka edaspidi! Teie n. n karoonat vist juba 10 korda läbi põdent aasta jooksul. Jookske nüüd metsa kivi alla, eksole! BSH SEE COVID!
ju7. veebruar 2021, 08:50
Tuletage meelde, esimese laine ajal ei soovitatud üldse kodunt väljuda, nüüd võid vähemalt maskiga õues olla. Kolmanda laine ajal ehk soovitavad haigus läbi põdeda ja asi korras.
Lutsarile7. veebruar 2021, 09:01
president pildil maskita ja pildistatavad üksteisele lähedal! Kuidas saate öelda, et nakkusohtu ilmselt polnud,kas Te sööte oma sõnu?
Läbi põdemine ei kaitse 6 kuu pärast uuestihaigestumise eest7. veebruar 2021, 11:03
Kas olemasolevad vaktsiinid kaitsevad ka arvukate ja agressiivsete uute tüvede eest? Arvata on, et see jama kestab veel aastaid ja siin peab olema mingi muu lahendus.
Omg7. veebruar 2021, 08:16
Tule pilvepealt alla ja vaadake ringi, kui mullis elatakse siis jah, kas ei näe ümbritsevat või ei taha, lahtist pead.
OMG7. veebruar 2021, 08:06
Issand, sa oled taevas ja ei mürista! Kas meil on Eestis kõik nii arulagedad inimesed nagu siin..
President sülitab7. veebruar 2021, 06:09
Rahvale oma eeskujuga näkku ja terviseameti poolt veel kiidetakse takka, siis tavakodanikule loetakse päevast päeva moraali, mille poolest me siis erineme Venemaast, kas tõesti ladvikus on tekkinud arulagedus või siis nii suur ülbus. Näiteid on ikka väga palju kogunenud.
Mask7. veebruar 2021, 07:24
ei peata viirust vaid baktereid. Hiir vs elevant. Söelaga vee tassimine. Kilekott tömmake pähe ja teibiga alt kinni, siis ei pääse ka viirus teie hingamisteedesse.
to Mask7. veebruar 2021, 13:49
Ega see, mida sina arvad, ei ole veel absoluutne tõde.
Privileeg7. veebruar 2021, 04:57
Nende lähikontaksete hulka kuulub ka meie presidendist “ poisitar”
...7. veebruar 2021, 04:54
Aga miks siis nende haiguse levitajatega midagi ette ei võeta ja ainult fakte nenditakse? Ühelgi inimesel ei õigust panna ohtu ka potensiaalsesse ohtu teiste tervist, kes seda teeb tuleb keelata ja kui sõnu ei mõista siis muul viisil nende käitumist mõjutada. Riik aga laseb olla ... Samuti tuleks keelata rändamine mööda Eestit (Pärnus jälle spaahotellide ümbrused autodest umbes) ja maailma. Kas teadlased/valitsus ei mõista et eestastel on kombeks vaheldust otsida ja Eesti on väike. Samuti ei mõisteta, et kogunemised on nüüd korterites.
Kuulasin raadiost.7. veebruar 2021, 00:50
Jutt oli vaktsineerimise vajalikkusest, mis oli väga vasturääkiv. Õpetajaid vaja vaktsineerida,siis õpilase haigestumise korral saaksid nad edasi tööle jääda. Samas oli juttu,et vaktsineerimine ei välista haiguse edasi kandmist. Vaktsiin aitab vaid 6 kuud haigeks jäämast. Kuula ja imesta !
Lugeja6. veebruar 2021, 23:49
Tean tuttavaid kus peres 7 inimest ja üks neist oli kroona viiruses ja teistest keegi pole haigeks jäänud.Karantiinis olid kõik.Ka see kes haige oli põdes haiguse kergelt
◖⚆ᴥ⚆◗7. veebruar 2021, 03:48
Äkki lähed räägid seda nende lähedastele, kes on oma lähedase koroonale kaotanud? Muidu ei näe su jutul mõtet..
Anna Abi6. veebruar 2021, 22:45
Lutsu viiruse takistamine on jõudnud etappi kus SOOMEkinni ja kohe kinni ka LATI küll sa oled tubli olnud tänan
Y6. veebruar 2021, 22:39
Leedu viroloogidel kyll reaalne selgus -eesti omadel mõmm mõmm vaatame ootame ei näinud ette meile uus asi
6. veebruar 2021, 21:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ootame veel6. veebruar 2021, 22:18
rahunege seltsimees ja Aurora on juba kai ääres muuseumiks
on6. veebruar 2021, 22:19
su ülekutse kriminaalne ja vastutad ka reaalsuse eiramise ees, kahjuks ka mõned endast heal arvamusel olevad levitavadki koroonat- viimase uudised toovad esile lõuna-eestisse sõitvaid talialade harrastajaid- keegi ei tea kuipaljud cov viirust endaga kaasa kannavad, maskita elanikud rahvarohketes kohtades on otsesed levitajad, kas keegi tahab, et tal kirka peas taob ja kidaoda silme ees sõelub jms.täna oli 9.
6. veebruar 2021, 22:20
Paanika ja igapäevaste haigestunute ja surmade numbrite avaldamine nõrgendab inimeste immuunsüsteemi. Kui see on eesmärgiks, siis eesmärk on saavutatud - viiru laieneb ja muteerub kosmilise kiirusega.
Just In7. veebruar 2021, 08:48
Üle pika aja ka üks mõistlik kommentaar. Tänan Urmas!
Kaja6. veebruar 2021, 21:22
Kõik on õige. Aga kurb tõsiasi on see, et juba vahetult enne testimist ollakse ninapidi koos.... Äsjane kogemus.
😀😀😀😀6. veebruar 2021, 21:10
Tubli6. veebruar 2021, 20:49
Lähiriigid varsti kinni-oleme hästi gakkama saanud nii kaua oleme riiki lahti hoidnud
6. veebruar 2021, 22:21
just nimelt gakkama, sest imelikul kombel õhtulehe kitsas kommeentrimisriba tekitab omapäraseid kirjavigu.
Qwerty6. veebruar 2021, 20:39
Ei kanna maski kuna corona pole muud kui tavaline gripp mis põetakse püstijala läbi ja kõik...
respiraator näiteks6. veebruar 2021, 22:25
Enne coronat kanti ka maske haiguste leviku piiramiseks nagu näiteks operatsioonil medpersonal või siis gripihooajal
7. veebruar 2021, 02:25
Koroona on tegelikult DNA muundatud biorelv, see jääb inimese sisse nagu HIV viirus ja mis ta seal edaspidi tegema hakkab, teavad ainult selle loojad...
Qwerty6. veebruar 2021, 20:33
Koroona=massipsühhoos.....
Rita6. veebruar 2021, 20:26
Delfis artikkel, et mõned on ka Eestis põdenud koroonat kaks korda. Nii et polegi täielikku kaitset ei läbi põdemisel ja ega ka vaktsineerimisel siis.
Rita6. veebruar 2021, 20:17
Mind huvitab, miks lubatakse igalt poolt tulijaid meile riiki vabalt sisse? Kui paljud teevad koroonatesti? Ainult lennujaamas? Kas üldse KEEGI välismaalastest jääb eneseisolatsiooni? Austraalias pannakse lähikontaktsed 14 päevaks hotelli luku taha. Kui leiti üks viirusekandja, pandi TERVE osariigi piirid kinni. Kas tõesti pole naiivne uskuda, et siia tulnud välismaalane istub 10-14 päeva ainult ruumis sees? Tuleb meilgi leida välismaalastele paar-kolm majutusasutust, kus nende üle oleks ka kontroll. Ja majutuse peavad nad muidugi ise kinni maksma, mitte meie maksumaksja.
Marta6. veebruar 2021, 19:57
Lihtsalt hale on lugeda, kuidas mõni ei saa olla 10 päeva kodus, kuna kohe on nälg ja laenud maksmata!! Täiesti rumal jutt!! Need inimesed pole eluseeski haiguslehel? Ei gripi ega mingi muu põhjusega?? 50 aastat järjest?? Ja nii väikese palgaga, kus inimene saab 10 päeva 70% palgast ja ei suuda laenu maksta - laenu üldse ei antagi!! Lõpetage see rumal jutt!
Karl6. veebruar 2021, 20:57
Edu siis kodus istumisel. Istu minu eest ka.
7. veebruar 2021, 02:28
Pensionäri kohta oled sa kõva hoopleja.. Aga aasta pärast saavad ka pensionirahad otsa. Vaat siis Marta, kirud valitsust, et see on saamatu...
ka roona6. veebruar 2021, 19:39
aitab juba ... millal see pläma ükskord lõpeb!?
Tehke järgi6. veebruar 2021, 19:58
eestinen.fi/2021/02/uskumatu-hiina-kulje-all-on-24-miljoni-elanikuga-riik-kus-pole-uldse-koroonat/
Karl6. veebruar 2021, 19:14
Isegi see sümptomiteta külmetushaigus ei vääri kodus passimist. Veel vähem kellegi kontaktne olemine.
mria6. veebruar 2021, 19:08
Mis te vingute? ei maski, ei koroonat. Vaja oli rangemalt suhtuda kohe algusest: konkreetsed reeglid ja trahvid. Mandri Kreekas on komandandi tund, väljas võib käia 2 h päevas. Suletud kõik spad , spordkilubid.trahv 500 E rikkujale. Avati alles ilusalongid... piirangutega. meil pos.590 neil 1060. Meil rahvast 1,3 milj, neil 11 milj. sedasi venitades jõuame me sujuvalt 3sse lainesseate vahepeatust tegemata. Eelnevaid kommentaare lugedes inimesed ei adu , et sedasi see ei lõpe. Ja inimeste nurin, seda koroonat ei lõpeta. KaKa ütles, et tuleb rõhuda inimeste teadlikkusele..... nalja teete või
7. veebruar 2021, 02:30
Mis sa hoopled siin oma rumalusega? Koroona on maailmas veel vähemalt kümme aastat. Kaua sa oma ärevushäirega kavatsed veel keldris istuda? Mõtled, et elad igavesti, vähemalt 300 aastat oma turvalises kookonis?
teadjamees6. veebruar 2021, 18:55
Äkki saadaks selle tädikese ikka pensionile. Hetkest kui ta õigustas kerstinna ilma maskita pildisessiooni tõmbas see mutike endale vee peale minu jaoks. Ka mina ei kanna enam maski.
6. veebruar 2021, 18:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
7. veebruar 2021, 02:33
Uus koroonatüvi ei pidavat seda vaktsiini kartma.. Mis tähendab, et koroona ei kao mitte kuskile, vaid jääb meiega aastakümneteks..
Naa6. veebruar 2021, 18:39
Nõukojal ja viroloogidel on inimestele oma saamatuse kohta üht- teist selgitada vaja. Orjapalgaga inimestel on raske hakkama saada samal ajal kui teie oma udutamise eest iga kuu kolmekordse preemia tasku pistate.
Mammu6. veebruar 2021, 18:26
Kas proua Lutsar tuleb minu arveid maksma, kui ma iga natukese aja tagant kahe nädala kaupa igaks juhuks isolatsioonis istun? Ega ma ei käiks võib olla üldse tööl, kui niisama saaks, aga paraku see nii ei ole. Kui riik sunnib tervet inimest kodus olema ja test 10 päeva möödudes osutubki negatiivseks, siis maksku mu saamata töötasu 100% kinni. See, mida riik tahab on üks asi, aga tegelik elu on hoopis midagi muud. Ei vähenda ükski ettevõtte minu arveid seetõttu, et mingi viirus siin lendleb. See 70% haigushüvitist on liiga vähe!
Ann.6. veebruar 2021, 21:14
see haigushüvitis on täiesti piisav!!
Just In7. veebruar 2021, 08:57
Jälle üks hea kommentaar. Täna Mammu, et asjalikke mõtteid jagad. Selliseid võiks olla rohkem!
Avo6. veebruar 2021, 18:11
Kallis rahvas! Vaktsiin ja covid-19 läbipõdemine ei takista kedagi nakatumast ja olemast edasi-nakataja! Vaktsiin kaitseb-takistab vaid vaktsineeritut haigestumast või leevendab haiguse kulgu. Kuni vastupidised tõendeid pole, peab igaüks arvestama, et artiklis loetletud leevendus-meetmed on enneaegsed, st hoopis soodustavad, laiendavad viiruse levikut. Faktide keeles - viirus ainult laieneb ja taandumise märke pole näha... Sestap hoidke endiselt distantsi, hoiduge rahvahulkadest, kandke näomaski, nakkuskahtluse korral jääge eneseisolatsiooni ja täitke teisi üldtunnustatud kaitsemeetmeid.
6. veebruar 2021, 18:20
õige6. veebruar 2021, 18:21
Niion6. veebruar 2021, 17:47
Imelik,et meil trahve ei ralendata, Taiwanis hetke seisuga kõik toimib, koroonat peaaegu ei ole, keegi ei sõdi maskide pärast, rahvas usaldab valitsust ja majandus kasvab ka mühinal. Aga üks asi, seal rakendatakse ka 9000 eurolisi trahve, kui midagi tegemata jätad. Kuid maa, mis asub Hiina külje all, ei vaevle üldse koroonas, nagu rumal liberaalne Euroopa.
Eks6. veebruar 2021, 18:26
sa maksa! Sul paistab seda puru üleliia olevat! Maksa ka teiste eest.
6. veebruar 2021, 18:26
Täitsa õige. Veel parem on olukord Põhja Koreas- seal polegi koroonat. Kellele tundub, et on koroona, pannakse vangi. Väga tõhus meetod, peaks ka meil rakendama. Keegi ei sõdi seal maskide pärast, rahvas usaldab valitsust ja majandus kasvab ka mühinal. Kuid maa, mis asub Hiina külje all, ei vaevle üldse koroonas, nagu rumal liberaalne Euroopa.
rrr6. veebruar 2021, 18:36
Tüüpilisel maskivastasel on jumal ükskõik kas talle tehakse trahvi 9; 90; 900; 9000, 9 miljonit või mis iganes number - pole ta iial ühtki trahvi maksnud ja ei maksa ka seda. Arved on 30 aastat arestitud ja pole lootustki sealt midagi saada. Elab tavaliselt ema juures. Ja neid on palju.
Irw to rrr6. veebruar 2021, 19:39
Olen ka maski vastane aga ei ela ema kapi taga.
Valdeko.6. veebruar 2021, 17:44
Kui tervishoiu töötajate käest küsida kuhu kadus gripp, siis öeldakse, et inimesed jälgivad reegleid on hakanud korralikult käsi pesema ja kannavad maske. Aga kui jutt läheb koroona levikule, siis teine jutt et inimesed hooletuks läinud ei jälgi reegleid. Ei tea siis kumb jutt õige.
olukord on selline ja pulk ninna6. veebruar 2021, 22:33
Mõlemad on ja kui koroonat ei ole ning on palavik siis on arvatavasti gripp,mida saab ka muide testida kui on tarvidus
Peter6. veebruar 2021, 17:32
Ausalt, kaua see "alla 2 meetri" ja "15 minuti" jutt veel kestab.. Viirus hakkab külge sekunditega, parimal juhul (kui veab) mõne minutiga. Kas teadusnõukoda tahab väita, et kui ma räägin ilma kaitsevahendideta, silmast silma, 10 minutit koroonahaigega või viibin 10 minutit koroonahaigete palatis, siis on nakatumine välistatud?? Kahjuks on see väide eksitanud paljusid ja sellepärast inimesed väga lähikontaktide pärast ei muretsegi. "Ma ju ainult viis minutit, hüppan ema juurest läbi"... Reaalselt ei tohiks inimene ilma maskita olla lähikontaktis teise inimesega kauem kui 1-2 minutit.
... 6. veebruar 2021, 17:50
Pigem esimese lähikontaktse hingetõmbeni haigestunu läheduses. Milleks esineda teadusnõukoja liikmena, kui nõuandeks on mõtetu umbluu. Lõpetage juba ükskord ära ja tunnistage, et olete tavalised soolapuhujad.
VOT6. veebruar 2021, 17:28
Sellist inimlikku selgitust oleks oodanud ammu
ooi6. veebruar 2021, 17:04
See on IQ test, uurige laiemat pilti www.bitchute.com/alternatiivmeedia
6. veebruar 2021, 16:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
no kui tahad6. veebruar 2021, 17:29
V6. veebruar 2021, 18:04
Ära ela näruse rahva hulgas...Tõmba leelet siis oled paradiisis.
sa elad siis siin,kui see rahvas on orjanäru,muide kanna maski,ära hala!6. veebruar 2021, 19:17
Naad tahavad hästi elada ja raha tähtis kui elu.6. veebruar 2021, 16:54
Paljud inimesed on ära hellitatud.
Ravimifirmade6. veebruar 2021, 16:30
Kristiina 6. veebruar 2021, 16:25
Läti piir sulgemine on õnn. Lõuna Eesti ei saa kuidagi juurida ja tapab ka noori. Piire suletakse kõikidele hetkel. Ei ole Eesti küsimus. Külm tuli appi nüüd.
ohh6. veebruar 2021, 16:52
Mis sa seletad,valgas käi üle piiri niipalju kui tahad.Kui autoga lähed siis on muidugi oht,et saad trahvi.Lätlased ise käivad nagu ise tahavad.Kõik toidu kauplused neid täis.
Tshukotka6. veebruar 2021, 16:18
Võimalik, et kumbki ei suuda või ei taha seda reeglit täita ja nii need uued nakatunud muudkui lisand uvadki.
krikats6. veebruar 2021, 16:03
Kuidas inimesed aru ei saa, et elame praegusel perioodil tõepoolest eriolukorras ja et see võimalikult kiiremini mööduks, tuleb igaühel pingutada, mitte protestida ja nõuda isekalt ja kurjalt oma isikuvabadust toimida oma tahtmisi mööda. Kui oleksime silmitsi näiteks mingi veel suurema looduskatastroofiga või isegi terroriga, kas siis läheksid need tegelased samuti tänavatele protestima, et rikutakse nende isikuvabadust? On olukordi, kus tuleb reaalsusega arvestada ja mitte ainult omaenda heaolu egoistlikult esiplaanile seada. Me kõik kannatame praegu ja peame ka ühiselt pingutama.
u6. veebruar 2021, 16:10
Sellist juttu oleks oodanud Nõukojalt ja viroloogidelt. Aitähh sulle. Mitmete sadade kommentaaride seas ainuke.Ei ole ju keeruline.
Et see mööduks?6. veebruar 2021, 16:12
Kahjuks, kardan, et ei möödu kunagi. Pigem tuleb raskusi juurde.
Jube6. veebruar 2021, 16:33
Orjamentaliteet, võrrelda mingit grippi looduskatastroofidega, kuidas sa aru ei saa sinu tervis on sinu , mitte teiste vastutada, kui inimene on nii viletsa tervisega, et mingi tavaline gripp ta maha võtab, siis see ei ole küll põhjus miks kõigi teiste vabadusi piirata ja majandus põhja lasta. Kas on nii raske aru saada, et need meetmed rikuvad teiste inimeste tervist ja elu.
K6. veebruar 2021, 17:34
Ei poolda mingeid piiranguid algusest peale. Kui inimesed üksteisele näkku ei köhiks ,hoiaksid distantsi. Roomlased lõid nõrgemaid vastu........ JUBE tore. Nii raske on teineteist hoida...Tänu sellele laaberdamisele ei saa paljud töölgi käia. Orjapalga juures on üks kadumaläinud tööpäev pere eelarves auk.
6. veebruar 2021, 15:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
15:14!6. veebruar 2021, 16:15
Esiteks, lapsed ja nende lapsed peavad ise hakkama saama. Selleks on neid õigel ajal ette valmistatud. Teiseks, miks ei õpita ilma laenudeta elama? Näiteks sina?
a6. veebruar 2021, 15:09
Tänaseks on vaktsineeritud üle30000 ühiku. Ikka on vaktsineerimata med. töötajadki. Kas see tähendab et eliiti on üle20000 ?
Plastiliin6. veebruar 2021, 16:26
Aga kohe alguses (,, enne vaktsiinide Eestisse j{õudmistki) oli ju jutt, et ESIMESTENA!!! vaktsineeritakse lähikontaktseid, eelisolukorras on med. töötajad. Kuidas neid nüüd nii palju siis on?! Med. töö tajad olekski KOHE tulnud vaktsineerida.
??6. veebruar 2021, 19:02
See pole mingi eliit. Mujal maailmas on eliit see, kes ei vaktsineeri ja ei riski oma tervisega katsejäneseks olles.
OOTAME VAATAME6. veebruar 2021, 15:07
See ootame vaatame meie teame-ei tea ,ei osanud ette näha on viinud olukorda kus päevas sureb 10 inimest haiglas stabiilselt yle 400 inimese uust nakatanuid tuleb ca 600 päevas.Soome kinni,Läti ka varsti lukus oleme saanud sellega hakkama et naaberriigid sulgevad uksi ja kas selle eest peaks olema tänulik?
Kristiina 6. veebruar 2021, 16:26
Väikemees6. veebruar 2021, 16:34
No siis ongi ainus võimalik variant----Eesti lukku! Ei mingit kino, teatrit, restorani ja muid kohti! Enne.,kui koroonast lahti saame! Suurte bosside tahtmised siis enam ei loe! No valimised tulevad ja eks siis ole näha, mis kelle legi olulisem on---kas Eesti ilma koroonata, või mõnus - - ja hea. palgaga töökoht Toompeal! Eks see ole hiljem näha! Mina valiksin esimese variandi🥰
Kristiina6. veebruar 2021, 17:37
Ei mingit siseelu sulgemist. keegi ei taha eriolukorda v.a. 50-60aastased valvekommentaatoritest mehed.
Viirusest6. veebruar 2021, 19:03
Haiglas sureb kogu aeg ju inimesi. Igal aastal viiruste hooajal.
Uu6. veebruar 2021, 15:05
Tänaseks on vaktsineeritud üle 30000 ühiku. Ikka vaktsineeritakse alles med. töötajaid. Kas sellest võib järeldada et eliiti on üle 20000? Õpetajad ega otsesed kontaktisikud nende hulka ei kuulu.
Uu6. veebruar 2021, 16:07
Käisin moderaatoriga kohtumas...
Ehhehee9. veebruar 2021, 14:16
sanitarid tulevad sinuga kohtuma...
6. veebruar 2021, 14:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
100% nõus6. veebruar 2021, 16:37
aga meil on o´ilmselt liiga palju pohh....ste!
võiks juba lõpetada need kuude pikkused käsud, mõelge midagi uut!6. veebruar 2021, 14:46
ei saa lõpmatult kodus istuda, elu tahab elamist! iga inimene teab ilma sundimatagi kuidas mitte nakatuda.
Sass6. veebruar 2021, 15:04
Issand küll, kas see süüdimatu "vabadusearmastus" ei lõpegi kunagi? On ikka raske aru saada, et kui kõik oleksid vastutustundlikud ja valitsus teaks ka, mida teeb (parim otsus oli Tln ja Virumaa saata Lõuna-Eestisse puhkama), saaks ehk ohvrite arvu vähendada. Suured rahvad loevad tuhandeid, aga meile on sajad ka liig mis liig.
Kirp6. veebruar 2021, 16:47
Nojah, mis muud, hakake jälle modereerima! Kuidas muidu!? Nii tore on ju?
kullakene6. veebruar 2021, 17:37
ei tea või ei taha täita. Tean maakonnas ühte suurt poodi, kuhu tuuakse kaupu ja juht laiab iga kord, kuni kaupa maha laaditakse umbes nii, et kui kõva mees ta on ilma maskita ja...
Naa6. veebruar 2021, 14:31
"Teadusnõukogu" on algusest peale hämanud ja seepärast ongi ühiskond antud teemal lõhestunud. Mask aitab, mask ei aita.Põhjendusi miks ja milleks peaks midagi tegema ei ole.
Tamka6. veebruar 2021, 14:41
Ega ühest vastust ei olegi. Kuigi nakatunuid jahitakse, viiruse kontrolli alla saamine on asjatu lootus. Ka seda me ei tea, kui suur osa nakatunutest on põdenud koronat.
Marta6. veebruar 2021, 19:38
Maski vaidlus oli kevadel... Nüüd on ammu selge pilt, et tuleb kanda ja aitab, siseruumides, rahvarohketes kohtades... Mis ajas mõned elavad??
volodja6. veebruar 2021, 14:12
Tööle minna ei tohi aga pangalaen tahab maksmist ning pere toiduvarud täiendamist. Ametnikud, poliitikud ja arstid sellest muidugi aru ei saa, sest nende pangalaen on tasutud ning külmkapp toitu täis, samas kehtestatakse üha karmimaid reegleid ja surutakse ühiskond üha kitsamasse nurka. Ühel hetkel on viirus võidetud kuid inimesed on kodudest ilma ja pered on lõhutud. Kas need samad ametnikud vastutavad ka selliste otsuste eest? Vägivald ei ole lahendus, kuid ükskord prahvatab vimm mis kogunend salaja. Eks see viimane juhtub meedias on ehe näide sellest...
ja kui6. veebruar 2021, 14:42
kõik haiged ning viirustega lähevad tööle, siis varsti on peaaegu kõik haiged ja vaevalt sa üksi saad tööd teha, kui just kojamees pole ja ikka palgast ilma.
Hei, volodja!6. veebruar 2021, 14:54
Vot see pangalaen on nüüd küll sinu enda isiklik mure! Miks minul, 70-sel, pole kunagi pangalaene olnud?
Õige6. veebruar 2021, 15:03
Sass6. veebruar 2021, 15:11
Rootsi ju proovis seda "vaba inimene ise teab mis teeb" varianti. Vist ikka ei toiminud? Aga meie oleme ju ise päised - õpime enda mitte teiste vigadest! Tundub, et väike a-sotsiaalsus tuleks praegu kasuks!
Rainer6. veebruar 2021, 15:50
Ilge lame jutt, mine tööle, kes keelab
Kohtunik6. veebruar 2021, 16:58
Volodjake, kas õpetaja koolis emakeele tunnis ei õpetanud, et kirjavahemärgid on ja ole mas, et saaks aru, kus üks lause lõpeb ja kus a lgab.
6. veebruar 2021, 17:02
Kui praegu oleks kõik haiged, siis paari nädala pärast oleks kõik jälle terved ia immuunsed. Piirangud on selgelt üle pingutatud.
Aivar6. veebruar 2021, 14:06
Üks kokkupuutuja saadetakse koju ,aga teised jäävad tööle. Huvitav suhtumine, kas nii piirame viiruse levikut
Politsei6. veebruar 2021, 17:15
Ikka see teiste järgi tegemine! Millal see küll lõpeb ükskord? Kas ükskord OMA PEAGA ka juba mõtlema hakata kse.? Ekrekad ahvisid Trumpi, kas keegi midagi mõistlikku ka teha oskab? Kust see tuli, et vaja piiranguid lõdvendada, kinod, restoranid ja tea trid avada? J a siis kurdetakse, miks see koroona juba ära ei lõppe? Tule taevas a ppi! Kus siis saab lõppeda, kui igaüks jookseb kohe kiiresti restorani, teatr isse jne.? Siis lähevad ju need ka sinna, kes on lähikontaktsed või koguni viirusekandjad! Egas igaühel jõua politseiga sabas olla! Seda ena m, et need kohad olid ju k ä üa suletud.
to: Politsei6. veebruar 2021, 20:43
kas sa siis ei tea,et pilli- ja pullimehed on neile palju lähedasemad kui rahvas.Ja ega nendest lõbusatest sellidest künkalgi puudust pole.
Rainer6. veebruar 2021, 14:05
Ennem ei muutu midagi, kui selle eest tuleb reaalne karistus. Miks seda nii kuradima raske mõista on
Siil7. veebruar 2021, 01:14
Kõige reaalsem karistus maskita liikujale on kuul - enam ei liigu ringi maskita. Olete ehk näidud sellist paroodia videod, kus bussipeatuses köhima hakanud ootaja kiiresti jala pealt maha võeti. Mis algusl paroodia, sees võib varsti reaalusesks muutuda.
Urmas6. veebruar 2021, 14:03
Minu töökaaslane on kodus, sest haigestus Kovid viirusesse. Kedagi ei huvita kellega ta kokku puutus jne... Poliitika on praegu selline, et las kõik inimesed põevad selle haiguse läbi.
kaua võib6. veebruar 2021, 13:59
Niikaua, kui ei võeta mingeid karistusmeetmeid ei muutu meil midagi,sest osa inimesi vilistab selle peale , Seaduse rikkujatele peaks määrama rahatrahv ,nii nagu on teistes riikides
Marx6. veebruar 2021, 13:41
Sest inimestele hakkab aina rohkem kohale jõudma kogu selle tsirkuse tagamaad. Vandenõu nimega Covid.
ja jah6. veebruar 2021, 14:45
ja kuidas küll terve maailm suutis selles kokku leppida?
Punn6. veebruar 2021, 16:54
Usu,suudavad küll kokku leppida,kui family gates oma rahakotti tuulutavad
6. veebruar 2021, 13:29
Varsti on see number 100. Jutuajamise asemel võiks vaktsineerimisega tegeleda. Praegune tempo on pooleteise kuuga 30 tuhat, kui nii edasi läheb, siis enne 2023 aastat valmis ei saa.
6. veebruar 2021, 14:32
Täitsa nõus - arusamatu see aeglus. Või mis, tegelikult tõestus sellele et eestlased on mudaaeglased
aeglus? 6. veebruar 2021, 14:46
kui vaktsiine pole piisavalt? Nii nagu tuleb, siis ka vaktsineeritakse.
6. veebruar 2021, 17:03
Ja miks on vaktsiine ebapiisavalt- poliitikud on nagu Vene ajal keskvõimust sõltuvad, ise ei julgeta midagi ilma kooskõlastuseta ette võtta. Kuidas juudid vaktsiine saavad?
to täna 14:326. veebruar 2021, 20:47
Naabrid väidavad,et inimene koosneb enamuses vedelikust, aga eestlasel pidavat see pidurivedelik olema.
6. veebruar 2021, 13:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Rainer6. veebruar 2021, 14:07
rohkem vikerkaarevärvilist sallivust6. veebruar 2021, 14:14
Õige. Õigus oma keha üle otsustada jäägu ainult soovahetajale ning aborditegijatele. Mürgise vaktsiini süstime aga sellest hoolimata teile naha alla!
6. veebruar 2021, 17:05
Jah, teeme kõik kohustuslikuks, kes teisiti arvab, läheb kinni. Nõukogude võimu ajal oli alles elu- ei mäleta, et mingi koroona oleks levinud. Põhja Korea on ainus riik maailmas, kus pole koroonat.
6. veebruar 2021, 13:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Uuri elu!6. veebruar 2021, 13:13
Hinnad niikui nii hakkavad tõusma. Juba tõusevadki. Raha peab ju propaganda jaoks saama. Sina aga püüad ise juurde lunida ja käseksid ka teistele sedasama!
vikerkaarevärviline kõikesallivus6. veebruar 2021, 14:15
Sa inimloom saad ikka aru, et see isolatsioonis inimene lõpuks ikka murdub seal kodus, sest pangalaen tahab tasumist ja lapsed tahavad süüa. Isolatsioon ei saa olla lahendus niikaua kui on oht surnuks nälgida ja kodust ilma jääda.
Pakun välja,6. veebruar 2021, 13:05
et ükski mask ei kaitse ka kaugemalt kui 2 meetrit. Teiseks, vaktsiin on vaid immuunsuse tugevdamiseks, aga ei kaitse viiruse leviku eest. Vaktsiin ei ole ravim, ainult immuunsuse tugevdaja. Maskide ja vaktsiinide propaganda on nii tugev olnud, et inimesed on hakanud neid pidama kui 100%-list ravimit. Aga nii ikkagi ei ole küll. Ainuke, mis õige, tuleb suure kaarega teistest igaks juhuks eemale hoida.
tere6. veebruar 2021, 13:09
Vaktsiinid, ravimid, maskid jne kõik omavahel sassis. Maks ei ole ravim ja vaktsiini olemus tee ka endale selgeks.
lugejale6. veebruar 2021, 15:11
kõik inimesed ei ole mõistusega, ega nad ise oskakski midagi välja mõelda, aga valeuudiste levitajad pesevad nende ajusid, kuna neile meeldib see jutt.
tea6. veebruar 2021, 17:39
Tartu professor Ustavi tehas vaja riigi abiga tööle saada, ongi meil teistest riikidest sõltumatu ravim olemas.
Viimane aeg6. veebruar 2021, 12:59
On kõige suurema paanika tekitajatel aru saada, et vaktsiin on valmis ja oma tööd nüüd tuleb teha ,et inimesed saaksid vaktsineeritud. Rääkida siin veel piirangutest ja muust jamast on täielik jama kui ei suudeta üle 30k vaktsineerida kuu aja jooksul. Ilmselgelt ei ole vaja tegeleda millegi muuga. SIIN ON VAJA KÕIK VAKTSINEERIMA , kaasa arvatud ja proua LUTSAR . Sest need summad on debiilsed.
ka lugeja6. veebruar 2021, 14:43
Proua Lutsar on juba vaktsineeritud ja vaktsineerimine ei ole ravim.Ka ei jää keegi kodus 10 päevase karantiiniga oma majast ilma,ega ei sure ka nälga.Inimesed mõelge ka natuke, mida te kirjutate.
koolis ei nakatu6. veebruar 2021, 12:54
Oluliste sammudega oleme jõudnud nii kaugele et soome lukus,läti keerab lukku -millegipäeast need sammud ei tööta tundub et hakkate süüdistama lähikontaktseid.
RSS6. veebruar 2021, 14:02
Minge vaadake Lasnamäele, seal ei kanna sisuliselt keegi enam maski
Liblikas6. veebruar 2021, 17:45
Mis mõttes ei tööta? Kes viimasena naerab, naerab paremini! Kevadel ju töötas! Saime suveks koroonast vabaks. Piirid olid kinni ja saimegi vabaks. Mida pikemalt venitada, seda kauem see viirus kestab. Miks sellest aru ei saada? Nagu "Viimses reliikvias" öeldi, "mitu korda ma pean ühte meest maha lööma?". Nii samuti küsin--miks juba ükskord ometi ei kasuta ta rangemaid piiranguid---piirid lukku, ei mingit reisimist siia ega sinna. Nagu Soome Sanna Marin pani fakti ette---kas oled siin või seal, mõlemat korraga ei saa. Sama kehtigu ka lennu--ja laevareiside kohta. Ja neile, kes ihkavad sooja
sa Liblikas,oled vist ööliblikas ja sulle tööd jätkub,6. veebruar 2021, 20:54
seni kuni mei veel elus on.
sa Liblikas6. veebruar 2021, 20:55
...seni kuni mehi veel...
Ahnenerbe.6. veebruar 2021, 12:51
No nii! Hirmunud ja sabaliputajad, miinuseid laduma!