Uudised

Ööpäevaga lisandus 952 koroonaviirusega nakatunut, haiglaravi vajab 508 patsienti (346)

LISA KOMMENTAAR

Mis tsirkus see on?21. veebruar 2021, 18:39
Hooaja gripp nimetatakse koroonaks? Tuhat päevas ja mitte ühtegi surnut. Pole see nohu kedagi tapnud.
Ei ole valitsus süüdi!19. veebruar 2021, 14:36
Sest Eestis ei nakku viirus alla 4.kl. õpilastele, Eurolauljatele, Tartu maratoonlastele, kl. 22-00 kuni hommikuni. Vaat kui kindel elu meil on!
cov19. veebruar 2021, 13:15
Uurige parem, mis tegelikult toimub. www.bitchute.com/alternatiivmeedia
gg19. veebruar 2021, 13:11
valitsus võiks tagasi astuda, mitte välismaale õitsema sõitma, et nii huvitav on. kõik mis valesti, on ekre ja tavalise inimese süü, nemad pole midagi valesti teinud. mulle tundub, et kaja ootab, et see probleem kuidagi ise ära kaoks - väike uudis - ei kao, läheb hoopis iga päevaga hullemaks. lahendus kaja poolt oli spa-d kinni panna :D
tööandja19. veebruar 2021, 14:06
Vaheta plaadi, kaua võib, pidevalt see copy-paste jutt. Sul palka makstakse originaalete laimavate kommetaaride eest, aga mida sina siin teed? Kes enam sinu jutu usub.
Ettepanek19. veebruar 2021, 12:56
Lõpetage juba see tervete inimeste söögi alla ja peale testimine ning tegelege ainult nendega, kes reaalselt haiged. Siis kaoks päeva pealt kogu see numbrite hüsteeria ning inimesed saaksid jälle normaalselt elada nagu oleme elanud varem. Viirushaigused on normaalne nähtus meie elus ning on loogiline arvata, et kui samasuguseid teste oleks varemgi tehtud, olnud need numbrid samuti suured. Aga varem ei korraldatud igal viirushooajal sellist paanikat nagu praegu. Siinkohal sobiks tsiteerida Peeter Volkonskit: "Probleemi lahendab ära see kui me probleemist probleemi ei tee."
Moritz19. veebruar 2021, 12:58
Ega meie ei teegi probleemi. Probleem thakse meie eest. Probleem seisneb selles, et probleemsed inimesed ei saa probleemitusest aru. Hirmuga hoitakse probleemi üleval.
19. veebruar 2021, 12:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
reptiil19. veebruar 2021, 14:07
Valetab, et Eestis on koroona? Ei valeta, nii ongi.
re'ptiil19. veebruar 2021, 14:08
Valetab, et Eestis on koroona? Ei valeta, nii ongi.
Jeesus lubas osad inimesed päästa19. veebruar 2021, 12:42
Kuid kas muundatud DNA-ga ja tehisinttelekti poolt juhitav olend on enam päris inimene?
Moritz19. veebruar 2021, 12:48
Normaalsed pääsevadki. Normaalsed päästavad ennast ise sellest idiootsusest.
Peetrus19. veebruar 2021, 14:08
Inimene ikka aga mitte enam Jumala poolt loodud
19. veebruar 2021, 12:21
Issikene aita mind ma ei tole toime
kommenteerimistingimus19. veebruar 2021, 12:28
Olukord on raske nagu hääled rahva seast kirjutavad enda teadetes ajalehe infoaknas suures segaduses
MAALI19. veebruar 2021, 11:36
Astugu juba Kallas koos oma valitsusega tagasi,kuna ei saa koroonakrisiga hakkama,Haigeid nii palju igal pool,aga piirangud näeruväärsed
Tohoh19. veebruar 2021, 12:19
nädal valitsust, õudne haigus ja juba valitsus süüdi?
pööraks plaadil teise poole19. veebruar 2021, 12:31
Maalil puudub ajataju ja olukorra objektiivse hinnangu võime.
Tubli Kaja19. veebruar 2021, 11:13
Tallinnas pole enam testimisvõimekust! Paar minu tuttavat, kes on võimalikud lähikontaktsed, peavad minema nüüd testima Raplasse.
Juss19. veebruar 2021, 11:29
Johhaidii milleni on kakatamine koroona levimise viinud!!! Kas Raplasse minek auto kulud ka kinni makstakse? Bussiga loomulikult ei tohiks sõita. Kui autot ei ole, kuidas siis saab? Kas kiirabi autoga või kaka annab oma ametauto?
lähikontaktne on kodus19. veebruar 2021, 12:35
kes kellega käib info
saarlane19. veebruar 2021, 11:06
See on lihtsalt jube,mis toimub.Ere näide eile õhtust,kes vastutab,arvan et Rahula.Seal inimesed üle riigi ja selline pralle.Ja nii on paljude üritustega.Kas või Kuressaares vabariigi aastapäeval mingid valgusetendused,kus jälle hulk rahvast koos omal täna 79 nakatumist.Tulge valitsus ja vallad mõistusele!!!!!!
Moritz19. veebruar 2021, 11:11
Koroona mõeldigi välja sinusugustele nõrganärvilistele ja lihtsalt manipuleeritavatele lamm..astele. Normaalsed inimesed jätkavad rahulikult igapäevast elu ja nad ei kiunu mingi köha ja palaviku pärast.
olen nõus19. veebruar 2021, 11:11
Aga usun, et Tuisk on mõistlik mees ja jätab selle ära.
19. veebruar 2021, 11:13
Jälle valitsus süüdi.. Kuidas valitsus selles süüdi on, kui inimesed on hoolimatud? Hoolimatud nende suhtes, kes üritavad iga hinna eest koroonat vältida. Aga sellised peolised, kes ei hooli ühestki reeglist, veavad halguse mööda Eestit laiali ka nendeni, kes ei ole hoolimatud..
Ah ja oh19. veebruar 2021, 15:49
See pralle käib ju üle Eesti.Erandeid ei ole kuskil ja siis imestame,et nii suured haigestunute numbrid.
õ19. veebruar 2021, 11:06
Elust enesest. Klient tellis juustusaia. Kelner täitis tellimuse- aga kus juust on? See on augukoht... Samas on keegi kartulid ära söönud, koored on jäänud siis vaktsiinide näol õpetajatele ja veel alamale rahvale. Nüüd püütakse vaktsiini "puhtaks pesta". Saamatus.
Moritz19. veebruar 2021, 11:04
Mul tuleb uni peale kui neid koroona-uudiseid loen.
Moritzale19. veebruar 2021, 12:56
Võibolla on see juba algava haiguse tunnus. Kas test on tehtud?
u19. veebruar 2021, 10:58
Kuhu 6 haiglas olevat kadus, delfis on 508 , tel siin 502.
Miks19. veebruar 2021, 10:55
Terviseameti lehel 508 haiglas.Igal lehel omad numbrid.
Kurb aga tõsi19. veebruar 2021, 10:55
Valitsuse juhi väga jõuetu esinemine eile raadios annab alust arvata, et kogu kriisi ohjamine on läinud paraku nihu. Kohe kohale asudes oleks pidanud ohjama aga see poliitiline jura, et meie ei poolda piiranguid, ajas reaalsuse ja vajaduse . Pole lahe seda vaadata, pr Kallas.
Maamiis19. veebruar 2021, 11:07
Varem kisas Kallas et valitsusel puudub plaan A ja B , nüüd kui tüüri juures puudub igasugune plaan ainult segane köki-möki.
maali19. veebruar 2021, 10:50
kui ma vaatasin neid maskita uljaalt vestlevaid saatejuhte ja soliste "Eesti (??) Laulu saates, tekkis tunne, et kardetavasti see " positiivsus kasvab edasi.
Je19. veebruar 2021, 10:28
Ma tean küll miks valitsus segast kammib. Viirusel saab lõpuks segasest jutust villand ja paneb siit hullumajast ise punuma. Jõle kaval plaan.
Sofi18. veebruar 2021, 17:00
Selliste otsuste ja selliste otsustajatega saame veel näha poole suuremaid numbreid. Võrrelge neid meie uusi "piiranguid" sellega mida teised riigid selles seisus on teinud ja te saate aru kuhu see valitsus meid juhib!
Talupojatarkus19. veebruar 2021, 07:19
Püsi kodus, ära targuta ja süüdista teisi
to Sofi19. veebruar 2021, 09:25
Seni pole suudetud piirangutest aru saada ja neid järgida, ainult valitsust süüdistatud. Kui rangemad piirangud määratakse, siis mõni ikka aru ei saa ja teised hakkavad kisama, kuidas neil inimõigusi piiratakse. Ei kõlba teil ei nii ega naa, ise mõtelda ei osata, ei taheta ei suudeta.
to Sofi19. veebruar 2021, 10:49
kas sina tõesti ise ei suuda otsustada, vaid sulle tuleb ette kirjutada, mida tegema peab. Inimene peaks suutma ikka ise ennast juhtida. Kes ei pea praegustest piirangutest kinni, ei tee seda ka rangemate puhu. Ainult üks hädaldamine ja kellegi teise süüdistamine käib kogu aeg.
juku18. veebruar 2021, 16:36
Uurige, mis tegelikult toimub. www.bitchute.com/alternatiivmeedia
on18. veebruar 2021, 21:43
seal jutt, et covi pole olemas- hahahah, eks keegi ei usu enne kui selle on läbi põdenud, selline paduskeptiku arvamine...pole seal juttu sellest, et saaremaalt võru kaudu meile kontserdile see toodi ja paljud põdesid sellise hullumoodi raske haiguse läbi praktiliselt ilma ravita, sest ei teadnud arstid sellest veel midagi, hea, et täditütar aitas oma kogemustega-47 aastat medõde ...10 päeva edastas arst kliinikumist kuidas naine vastu peab koomaseisundis..pole mõtet alternatiivi otsida kui ei tea mis tegelikult toimub- haiglad on täis pungil koroonapatsiente ja LAV tüvi juba riigis.
Refi agent18. veebruar 2021, 16:18
KaKa kõhklusvalitsuse tippsaavutus!
to Refi agent19. veebruar 2021, 08:38
Te ise ei oska maski kanda, käsi pesta, teistest eemale hoida ja mitte reisima minna. Keegi peab teid trahvidega ähvardades keelama ja käskima? Inimesed käivad haigena tööl, nakatavad teisi ja eriti tarkade meelest on valitsus süüdi?
H18. veebruar 2021, 13:25
Lennukiga läheb- lennukiga tuleb. Ega ju ometi suuskadega. Tal niigi kepid libedad.
Digiajastu18. veebruar 2021, 13:03
Miks on vaja KK Soome sõita??? Ise ju suur digiajastu eestkõneleja. Miks ei kohtu veebi kaudu? Miks kulutab peaminister raha corona ajal välisvisiidile. Soome Sinna ta ju üksi ei sõida. Sõitku parem Lõuna Eestisse inimestega kõnelema. Valitsus on oma rahvast kaugemal kui maa kuust.
villu18. veebruar 2021, 13:02
mitte ei lisandunud vaid jäi vahele. tegelikult on neid kordades rohkem
Aus ülevaade18. veebruar 2021, 12:58
Kes on haiged. Kus on kolded Kui palju on kokku antikehadega isikuid. Kuidas on haigete olukord? Iga päev 700 - 800 uut nakatunut. Palun täpset ülevaadet meie riigi olukorrast.
hel19. veebruar 2021, 12:27
mine terviseameti lehele , seal olemas ülevaade.
Pole ime18. veebruar 2021, 12:47
Siin on nüüd sõbrapäeva kallistamiste tulemus.Pühapäeval oldi kambakesi koos,eile(kolmapäeval) testiti ja siin nüüd tulemus.Ei imesta,kui maske ei peeta ja vahet ei hoita.
Stopp18. veebruar 2021, 12:42
Valitsuse praegune peata olek corona kriisi juhtides seab ohtu Eesti inimeste elu. Miks oli presidendil vaja vahetada kõige kriitilisemas elu ja tervisega seotud maailmas vohava ohtliku corona kriisi ajal vahetada valitsust. Väga isekas ja läbimõtlematu tegutsemine. Kes on rahvas selles Eesti riigis.? Kas väikese Eesti väikese rahva tervise ja elu pole midagi väärt valitsevate arust????
Lembit18. veebruar 2021, 12:21
Kui viirus jõuab LAVist siia, siis pange kurat piirid kinni, mida mina teha saan kui istun kodus ja teised rändavad
loogik18. veebruar 2021, 12:32
Mis kasu on kinni pandud piirist, kui viirus on juba kohale jõudnud
PELIKAN18. veebruar 2021, 12:14
Võtke jaanalinnust õppust,kui on viirus siis kohe pea liiva alla...
ab18. veebruar 2021, 21:55
Võtke KK-st õppust, kui on viirus siis kohe pea liiva alla..
Toivo18. veebruar 2021, 12:11
nuttu küll peale ei tule aga tööline on nagu sõjas kahuriliha sureb surgu tuuakse uus asemele.
Toivo18. veebruar 2021, 12:10
1984 aastal siberi saadeti 2000 vabakäigu vangi ja kõigile jätkus ruumi alasti läbi röntgeni läbivaatuse ja smonnimise minna.eesti riik onikka väga armetus meditsiini võimes ravida, esiteks on ainult sanitarid , kes saavad kotte tühjendada ja peeniseid pesta.
toivo18. veebruar 2021, 12:05
kas eestis pole siis 996 jaoks haiglakohti. kuidas siis sõja korral hakkama saate.
maali19. veebruar 2021, 10:54
toivo, kus tTeie elate, et nii küsite ?
Just19. veebruar 2021, 10:55
Ilmselt haiglakohti on, kuid nspib personali. Samas raskelt haigeid on 33 neist 12 juhitaval hingamisrl, seega olukord täitsa ok. Ja igapäevaselt sureb inimesi kabilma coroonata. Võtke mõistlikklt ja ärge mõelge üle. Peske käsi ja hoidke kontakte miinimumi peal. Mul paar lähedast 60a just läbi põdenud. Üks ei saanud midagi aru, et haive, teine oli 7päeva palavikus. Nüüd korras.
-18. veebruar 2021, 12:04
nu oligi õigus,mida rohkem testida, seda suurema arvu kätte saame.,miks pole juba varem suurt arvu testitud, näiteks töökohtadel, miks siis.See on suur levitamise suund siis olnud.
Viimase18. veebruar 2021, 12:02
14 päveva tulemused peale vaktineerimise algust USA-s juhtumeid -43% surnuid -29% ja haigasse -29%. Euroopa saab suure koguse Modernat ja Lõuna Afrika Vabariik ostis 80 000 Jhonson& Jhonson-i vaktsiini.
GMO18. veebruar 2021, 12:07
järgmise aasta tulemus surnuid +29%
tõde18. veebruar 2021, 11:43
lõpuks ometi eestil majanduslikult mõtlev valitsus püaneme vanad ja haiged kõige lõppu neid ju jääb iga päevaga vähemaks nii ju suur kokkuhoid
maali19. veebruar 2021, 10:56
jah, seda rääkis Ligi ju juba esimese laine ajal, onju majanduslikult mõttekam.
r18. veebruar 2021, 11:39
Reformierakonna esioinad nõudsid juba kevadel "Rootsi teed". Nüüd on see siis käes. E-hääletajate külge viirus ei hakka.
to r!18. veebruar 2021, 15:24
Selle e-hääletusega on nii, et seda justkui ei märkagi. Ei nohu, ei köha, palavikku. Aga ära on mürgitanud enamuse inimestest. Eriti noori. Nii, et nakkav, ja kuidas veel nakkav! Paberhääletustega poleks meil diktaatorvalitsejaid.
jou18. veebruar 2021, 11:37
Kas keegi näeb nüüd seda vaktsineerimise positiivset külge, tundub, et mida rohkem vaktsineeritakse, seda rohkem positiivseid avastatakse. Järelikult on need nõrgendatud viiruse kandjad hakanud ka analüüse andma.
jou19. veebruar 2021, 11:08
oled sa päris rumal või, vaktsineerimise tulemused veel ei avaldugi, vara veel. kas sul kõrvade vahel ka midagi on ?
jama19. veebruar 2021, 14:43
ma tean osasid, kes peale vaktsineerimist nüüd kodus haiged on ja arvate tõesti et nemad ei lähe statistikasse?
mina18. veebruar 2021, 11:35
No ei punninud seda 4 veel ära või, oleks ümmarguse numbri saanud? Ma ei usu iial Eestis sellise hulga analüüside võimekust ööpäeva jooksul ja iseenesest protsent on ju madal. Kus kohast need inimesed välja võetakse, kes muudkui analüüse andma jooksevad?
teatavasti18. veebruar 2021, 11:42
Hüpohondrikutest meil puudust pole, arsti juurde joostakse juba iga köhatuse peale.
.....18. veebruar 2021, 16:29
Minale, ärge hakake tuuleveskitega võitlema, numbrid kirjutatakse nii kui palju vaja on
maali19. veebruar 2021, 11:00
vaat , mulle on ka mõistuseks jäänud, kust tulevad b need mitmed tuhanded analüüsimiseks iga päev ja siis pidi inimesi liig vähe olema. liidaks need arvud õige huvi pärast kokku , ehk leiks lahenduse sellel tööjõupuudusele.
jumal küll18. veebruar 2021, 11:32
Miks ometi valitsus ei kehtesta piiranguid?Selline otsustusvõimetu valitsus peab kiiremas korras tagasi astuma, Haiged juba 996 inimest.
Head sõbrapäeva!18. veebruar 2021, 11:30
Head Valentinipäeva teile! Käisin Valentinipäeval hotellis ja see mida ma seal nägin, oli nagu mälestus paari aasta tagusest ajast, kus koroonat veel maailmas ei olnud. Pikad järjekorrad lettide ees, kõik külg-külje vastas, maskid olid ees ainult mõnel üksikul inimesel..Piinlik ju, mask näos ringi käia? Inimesed ei mõista, et on uus ajastu on alanud ja maskikandmine ei ole mitte häbiasi ega vaid julge ja aruka inimese tunnus, hoida ennast ja teisi. Kõiki oma lähedasi. Ja kõige odavam ning lihtsam viis selleks on kanda näomaski. Minul õnneks alaväärsuskompleksi ei ole ja kandsin maski ka seal.
Uus ajastu18. veebruar 2021, 12:15
Sinna veel pikk tee minna, kõigepealt tulebki igasugusest pahnast ja hirmudest lahti saada ...uskuda ennast
Ei ole nii18. veebruar 2021, 11:30
Ega siis asi saab alguse ikka sellisest suhtumisest, nagu demonstreeris eile riigikogus EKRE, kui öeldi, et nemad oma tõrvikurongkäiku ära ei jäta, et kui terviseamet lubab, siis teevad. Sellise suhtumise pärast ongi viiruse levik nii suur, sest inimesed ei hooli. Ega ta ikka lambist ei levi, ikka inimeste kontaktide kaudu. Valitsus võib siin käte peal käia, ei juhtu midagi. Piirangud võiks muidugi paariks nädalaks kehtestada, tõmbab kõvera ehk alla. Aga ürituste korraldamine on ikka ülimalt liiast, sest kõik ju ei kanna maski ja ei hoia distantsi, ikka leidub musti lambaid.
Kuule reffiahv. "Otseloomulikult on EKRE süüdi"18. veebruar 2021, 11:35
Mine ja räägi parem kaja kallasele et ta tagasi astuks
Ah18. veebruar 2021, 11:38
Millal terviseamet lubas rongkäiku korraldada? millal see rongkäik ka reaalselt toimus?
re: Kuule reffiahv. "Otseloomulikult on EKRE süüdi"18. veebruar 2021, 11:57
Mitte otseselt EKRE ei ole süüdi, vaid analoogne suhtumine, kindlasti on ka reffide pooldajate seas inimesi, kes soovitustest ei hooli, suhtumine algab ikka iniestest, olgu nad kelle igane pooldajad.
re: Ah18. veebruar 2021, 11:59
Tõrvikurongkäik lubati korraldada vabariigi aastapäeval 24. veebruaril. Sellest ei oldud nõus loobuma, kui hoitakse distantsi ja maksimaalselt 500 inimest. Arvestades olukorda, võiks ürituse ära jätta, sest leidub ikka keegi, kes teistest ei hooli, see on ju asja mõte.
Kui soovite oma kallite kaasmaalaste surma18. veebruar 2021, 11:29
siis hääletage juba kohalikel valimistel Reformierakonna kandidaatide poolt. Reformierakond aitab alati!
Vaktsi resto18. veebruar 2021, 11:26
Aeg on hakata avama vaktsineeritute kohvikuid restorane ja spaasid, hotelle , kus ainult tõendiga sisse saab ega muud valikut eriti ei ole. Halva kõrval ka midagi head.
hommik18. veebruar 2021, 11:22
Valitsus võiks vastutuse võtta ja tagasi astuda. Jüri Ratas või mõni teine asisem , võiks uuesti asjad enda kätte võtta, kevadel taandus olukord päris kenaks. Seda otsust piiangute kohta ei saa venitada. Ei ole võimalik ju.
18. veebruar 2021, 11:32
Asi ei ole piirangutes, vaid inimeste hoolimatus suhtumises enda ja teiste tervisesse. Hiinas puuduvad sisuliselt kõik piirangud, ainuke kohustus on kanda näomaski. Ja sealses üliriigis on paarkümmend nakatunut päevas.
11:3218. veebruar 2021, 11:49
mis toimub seal Hiinas, ei tea me kindlasti
uudishimulik18. veebruar 2021, 11:18
Vastake ometi, meditsiinlased, KUST NAD LISANDUSID, KAS KIIRABI VÄLJAKUTSE PEALE, VÕI LAMPI TESTIMAS KÄIES VÕI K U I D A S ?
18. veebruar 2021, 11:34
Valentinipäev. Tohutud hulgad rahvast hotellides, ujulates,. SPA-des ja kauplustes. Üksteisel külaskäimised, kallistamised jms. Maske muidugi kannavad vähesed, sest kuidas sa oled oma pruudi või armukese ees maskiga..
Näide:19. veebruar 2021, 10:56
jäin haigeks, tugev köha, peavalu. Palavik 37.2 .Ja niisee läks - testimisele! Õnneks negatiivne. Ja kes soovivad arsti juurde minna, need peavad samamoodi testi ära tegema. Nii lihtne see ongi.
jou18. veebruar 2021, 11:17
ei otsustust, ei vastutust, valitsus vist eksiilis, rahvas vaadake kuidas ise hakkama saate
Kaja Kallas! Kraami oma kodinad kokku ja...18. veebruar 2021, 11:15
...astu oma peessekukkunud valitsusega tagasi juba homme, päikesetõusul!
Õige18. veebruar 2021, 11:18
tuleb Helme tagasi ja kõik viirused (koroona kaasa arvatud) suurest hirmust jooksevad minema
õige skoor18. veebruar 2021, 11:51
Skoori järgi enamus arvab, et ka Helmest ei ole kasu , ei saa ka tema viirusest jagu, irw
jou18. veebruar 2021, 11:14
ei vastutust, ei otsustust, valitsus eksiilis, rahvas omapäi
haa18. veebruar 2021, 11:53
Ekre veskid siin tormi tingimustes töötavad, tiivad nagu propellerid
18. veebruar 2021, 11:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ei ole üksi ükski maa...18. veebruar 2021, 11:19
Mõni mõis, elame edasi niikuinii, kuni läbi saab nagu hispaaania grippgi!
Jumal.18. veebruar 2021, 11:23
Usu mind ikka! Ei tule ma kuhugi!
Ka18. veebruar 2021, 11:06
Saame siis nädala lõpuks üle 1000. Kuhu edasi? See on otsene valitsuse saamatuse tulemus. Nad ei suuda isegi omavahel kokku leppida mida suust välja ajada. Üks räägib aiast teine aiaaugust. Eriolukord oleks andnud vast võimalusi tegutsemiseks?
protsent18. veebruar 2021, 11:13
ju tavaline, tuleb vähem proove võtta ja avastatuid vähem.
hwh18. veebruar 2021, 11:26
Edasi vastavalt rahva käitumisele, sinu oma kaasa arvatud. Ju sinu sinine unistus on naha Kaja sinu kõrval - ühe käega sind toidab, teise käega ajab koroona minema.
mustakas19. veebruar 2021, 11:07
Eks ta ole TEISI maha teha on ikka kordades lihtsam kui ISE teha. Papa vist unustas seda lapsukesele ütelda ja nüüd häda käes Nädal sest r endale VÕETUD sajast kriitikavabast päevast möödas ja soss.
maali19. veebruar 2021, 11:08
esimene nädal sajast päevat ju möödas ! ise tehtud, hästi tehtud.
iks18. veebruar 2021, 11:04
Sellist Eestit me siis tahtsimegi asi läheb ikka puhta p-sse
kindlasti18. veebruar 2021, 11:28
Igal riigil on oma rahva nägu.
Ants18. veebruar 2021, 10:48
See valitsus om mudas, otsuseid vastu ei võeta ainult mulin. Suurtes rahvaarvuga riikides juba 500 nakatunut päevas on katastroofiline ja riik suletakse.
rinoviirus18. veebruar 2021, 11:34
Ja mis on tulemuseks? Mitte midagi- viirus tuleb ja läheb nagu mere lainetel. Ei saa inimkond koroonast (nagu teistest covidilaadsetest grippidest) enam lahti, kuna sul kohale jõuab. Kiiremini karja immuunsus tekib, kiiremini saabub normaalne elu tagasi. Lombardia on hea näide. Need riigid, kus aega venitakse, veel aastaid on hädas.
viisakas18. veebruar 2021, 10:43
...ei tea, millise astmeni valitsuse otsustusvõimetus peab küll välja jõudma? ...
tuleb18. veebruar 2021, 11:15
vähem testida ja tulemused nagu eelmise valitsuse ajal.
mutakas19. veebruar 2021, 11:11
KUI kaua see karjaimmuunsus siis kestab ? Väidetavalt läbipõdemine ei anna jäävat immuunsust, seega püüd karjaga probleemi lahendada ei päde.
18. veebruar 2021, 10:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vaktsiin18. veebruar 2021, 10:49
Nad on arvamusel, et kõige parem piirang on: TEHA nii nimetatud ELIITVAKTSINEERIMINE
No18. veebruar 2021, 10:51
See pole valitsuses kinni, iga inimene võiks ise mõelda...samas sellise nakatumise juures on haiglaravi vajavaid ikka päris bähr ja intensiivis alla 40 inimese ja rasket haigets sealhulgas alla 20ne. Halkame selle viirusega elama kõrvuti, pole see hullem kui tavaline gripp.
to No18. veebruar 2021, 11:09
NAD EI HAKKA ise mõtlema, nad ootavad karme piiranguid, et siis jälle vinguda saaks, kuidas neid ahistatakse ja sunnitakse ja kuidas meil on 'politseiriik' ja valitsus inimesi ahistab. Saaks ainult kedagi süüdistada, aga ise ei suudeta isegi seda, et teisest poes eemale hoida, kohe peab selga ronima.
aritmeetiliselt18. veebruar 2021, 11:21
Ää plära, ilmselt see vlitsus testib inimesi topelt ja tulemused siis ka topelt, ei muud.
18. veebruar 2021, 10:40
Huvitav kuidas need tuhanded inimesed jaksavad seal külmaga ja veel haigetena seal testimise telkide juures pikas järjekorras seista.
täna 10:40-le18. veebruar 2021, 11:23
Ahaa,kuskil on testimise telk? KUS?Tea, kas seal antikehi/immuniteeti ka kontrollitakse, mul nimelt see koroona kindlasti paar korda üle käinud pooleteise aasta jooksul...
to täna 10:40-le / täna 11:2318. veebruar 2021, 12:01
Sa nagu ise üldse ei suuda adekvaatset infot leida? Perearstile ikka oskad helistada?
19. veebruar 2021, 13:18
Pole seal mingit järjekorda. Vähemalt Tartu laululava taga on ka üks testimise punkt, kuid järjekorda küll pole. Harva, kui mõnel päeval seisab paar autot seal.
penskar18. veebruar 2021, 09:39
Pakkide viisi maskide ostmine suurele perele on väga kulukas. Seepärast pistetaksegi kasutatud mask poest väljudes tasku ja kasutatakse järgmisel poekorral jälle. Tundub, et enamus teeb nii. Kui on valida, kas osta poest pakk makarone ja hakklihapakk või maskilapid, siis tühi kõht dikteerib ise vastuse.
Ellen18. veebruar 2021, 10:38
Võib ju osta korduvkasutusega maski. Aga see tähendab, et tuleb maski korralikult pesta, seepi peaks ju igas majaoidamises leiduma. Väljaminek ühekordne.
to Ellen!18. veebruar 2021, 11:20
Ühekordne mask võimaldab ühe korra nakatada. Korduvkasutatavaga võib ühe maskiga korduvalt nakatada. Kuhu su väljahingatav õhk läbi maski edasi läheb? Ikka teisteni, kes lähedal. Nii ka visiiridega. Visiirist küll õhk läbi ei lähe, visiiri ümbert aga küll. Ja jälle nendeni, kes lähedal. Kas tead mõnda maski, mis täielikult viiruse peatab? Mina pole veel kuulnud.
17. veebruar 2021, 21:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
TEADA-le18. veebruar 2021, 11:24
Käib sind haigeks tegemas või?
Mina17. veebruar 2021, 17:18
Arvan et aitab sellest nissinukuyeatrist küll. Mängisid valitsust- aitab. Valige etteotda uus ja tegus inimene. See mis praegu toimub, pole enam naljakas ka
...17. veebruar 2021, 22:08
Kui juba haiglad muutuvad nakkuskolleteks siis hakkab lisaks haigetele ka personal otsi andma, targemad jõuavad laiali joosta. Vaktsiini mõju ei jõua nad ära oodata.
Madli18. veebruar 2021, 08:23
Kellelegi ei saa vägisi maski ette panna kui hakatakse trahvima siis on jälle kisa lahti. Tahetakse vist nii et kõik on lukus. Penskaritel pole vaja ilma tungiva põhjuseta tänaval kooserdada. Pidutsejad võiksid ka natuke vahet pidada või tuleb teha nagu rootsis kes surra tahab siis surgu tugevad jäävad ellu. Valitsust on mõttetu süüdistada kui keegi piirangutest kinni ei pea
17. veebruar 2021, 16:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Viirus18. veebruar 2021, 11:17
pole hullu17. veebruar 2021, 15:59
Parem süst õlas kui laibana surnukuuris lavatsil.
Veel parem17. veebruar 2021, 16:28
laibana, süstal õlas, surnukuuris vedeleda!
nagu näha18. veebruar 2021, 07:52
Meil on ju valikuvabadus siingi
Kuidas keegi julgeb17. veebruar 2021, 14:55
süstida endasse" vaktsiini"mis on täiesti uue tehnoloogia mRNA baasil välja töötatud kõigest" poole aastaga" ning ohutusuuringud on lõpuni viimata.Samuti on teada,et ennem kõige kiiremini töötati vaktsiin välja 7 aastaga.
17. veebruar 2021, 15:13
Aga kuidas see sinu mureks on saanud? Kas sa alkoholijoojate, suitsetajate ja ülekaaluliste pärast ka muret tunned? Need on ju kroonilised terviseriskid, võrreldes ühekordse vaktsiinidoosiga.
julgen küll17. veebruar 2021, 15:40
Nagu näha mõjub see juba hetkel vaimule halvasti.
Jobukakk17. veebruar 2021, 17:03
Maa on lapik, koroonat pole olemas,vaktsiin on mürk! No krt inimesed tulge mõistusele ja lõpetage nende vandenõueooriate uskumine!!
Vaktsiin18. veebruar 2021, 11:21
Siis takerdus bürokraatia taha. Nüüd nad lepisid kokku kiiresti otsustada.
maali19. veebruar 2021, 11:17
No ja siis ? Ennem käidi ks hobusega pikemal teel, eestlased läksid Kaukaasiasse ja Siberisse ka hobustega. nüüd on kiireks ja kaugeks reisiks "teine tehnoloogia", ka vaktsiinide tootmiseks , muide.
COVIDI-i"vaktsiinidel ei ole täielikku müügiluba.17. veebruar 2021, 14:49
Seaduse järgi peab müügiloa tarvis olema lõpuni viidud ohutusuuringud,mis lõppevad alles 31.01.23.a.Tegemist on suurima meditsiinilise katsega inimkonna ajaloos.Kedagi ei tohi sundida seda "vaktsiini" võtma.
Huvitav18. veebruar 2021, 10:49
sellest hetkest, kui algasid vaktsineerimised, hakkas meil tohutu kiirusega ka covidii haigestunute arv tõusma
Ikkagi progress,17. veebruar 2021, 13:49
17. veebruar 2021, 14:13
Eestis sureb iga päev keskmiselt 50 inimest. Kuna koroona (varjatud) levik on ülisuur, siis on täiesti loomulik, et mõnel surnul oli ka koroonaviirus samal ajal küljes. Kurb aga tõsi on see, et kui koroona peakski ära kaduma, siis inimesed jätkavad ikka samas tempos suremist. Lihtsalt koroonadiagnoosi ei saa enam külge pookida. Pannakse muu põhjus.
to eile 14:1318. veebruar 2021, 11:15
Mõnele ju üllatuseks, et iga päev sureb inimesi, nad arvavad, et see hakkas alles koroona tulekuga juhtuma. Üks süüdistas mind ei tea milles kõik, kui püüdsin talle selgeks teha, et üle üheksakümneste inimeste suremises ei ole midagi kummalist.
Maski Malle17. veebruar 2021, 12:07
Milleski on oravad ja kakalased ka osavad, saidki Eesti 5 enimnakatunud riigi hulka, aga nad pingutavad veel ja küll paari päeva pärast oleme ka esimesed ja eks siis saab Papa Carlo Meistriteos jälle Kadriorgias päiksetõusul medaleid jagada.
Woodstock17. veebruar 2021, 11:59
Eesti Vabariigi sugune riigikene ei saa endale lubada mingit laussulgemist ega komandanditundi. Vot see oleks katastroof. Ja valitsus teab seda vägagi hästi. Ning seetõttu ka kõik need arusaamatud sõnavõtud, kinni-lahti tõmblemised ja muu jama. Siuliselt hoitakse ühiskonda avatuna. Vastasel juhul oleks see riigi kollaps.
on17. veebruar 2021, 12:36
kollaps tulemas kui ei panda kinni koole, massiüritusi, kogunemisi jms. Kahjuks tuleb igasugune väljamaale reisimine- möödunud aasta alguses lubas terviseamet naisterahvaga eesotsas meile importida Itaaliast otse Saaremaale cov-i ja sealt Võru kaudu ka meile toodi kohale, Pevkur ajas neid spordiasju hoolega kuigi sotsiaalministeerium oli vastu..praegune kõhklus on samal tasemel- ei tea kas tuleb nii hull, vaatame ära ja otsustame hiljem jne...oravad loevad raha ja pole nad mõistusega hiilanud kunagi...siuline hoidmine-mis see on.
Woodstock17. veebruar 2021, 12:51
Kogu see koroonahüsteeria ongi kapitalismi kollaps ja bolshevismi tõus! See viirus on majandus-poliitiline mitte mingi piisk sinu ninast! Hirm on see, mis valitseb varsti juba peaaegu aasta. Koroona-hirmuga ohjatakse inimesi, ühiskondi ja võetakse vaikselt majandust üle. Peab ikka lauspimeduses ja täieliku empaatiavõimeta olema, et sellest mitte aru saada.
@ on17. veebruar 2021, 14:20
Ja kui kaua me siis koole, muuseume, restorane, kinosid ja tertreid kinni hoiame? Aasta? Kaks aastat? Viis aastat? Kümme aastat? Isegi kõige tagasihoidlikumate prognooside kohaselt ei kao koroonaviirus lähimal kümnel aastal maailmast mitte kuskile. Ja erinevalt sinust saavad majandusinimesed aru, et raha ei kasva puu otsas, vaid see laekub maksudena riigikassasse. Kui kõik kinni panna, siis ei ole ka mingit maksutulu ja riigikassa reserverid vähenevad tohutu kiirusega. Saabub kollaps. Ja selle kõrval on 500 koroonahaiget haiglas köki-möki. Sest rahapuudusel polegi enam toimivaid haiglaid.
to Woodstock17. veebruar 2021, 14:33
Kõike saab, kui on ainult soovi. See on tõesti ainult tõmblemine. Nüüd siis väiksemad klassid kooli (kas nende vanemad siis ei või nakatuda ja lapsed toovad seda kooli või vastupidi?) Kas seda ükskord ei saa kindlaks teha, kes ja kus keegi peab olema või käima? Teatrid ja kontserdid jätta ära, lõbuasutused, spordisaalid kinni ja lõpuks toidukaupluste lahtioleku aega lühendada vähemalt kella 19 või 20-ni. Mis seadusi seal nii tarvis on , et seda ellu viia? Kui üle öö saite valitsuse vahetusega toime, siis hoolige ka tööinimestest ja toetage neid, et nad nälga ei peaks tundma. Ja nüüd kustutage
viisakas18. veebruar 2021, 11:10
...tark mees taskus võtab sõna...
Siim17. veebruar 2021, 11:55
Kallas ei tule oma tööga toime,muidu sõitis kogu aeg eelmise valitsuse seljas ,et nemad ei tegele millegagi . Kus ta nüüd ise on ja miks ei võta midagi ette koroona ohjeldamiseks?
ta on võtnud ette väga jõuliselt - kogu eelmise valitsuse pingutused ja tulemused koroona ohjamiseks17. veebruar 2021, 12:07
kõrtsmik Pait17. veebruar 2021, 11:37
Kallas eile ju ütles televisioonis, et kõrtsides pole ühtki nakkust, naps tapab parasiidid, kõik kõrtsi!
kaka17. veebruar 2021, 12:09
Just! Kuu ajaga VÕIMU NAUTIDES on ta suutnud nullida eelmise valitsuse tulemused koroona ohjamisel Jube!
meri põlvini17. veebruar 2021, 13:19
Rahvas on see kes nakatub läbi enda käitumise napsist rääkimata
to kõrtsmik Pait17. veebruar 2021, 14:39
Mis, kas ta on siis nii segi keeranud, et sellist juttu ajab?
to kaka18. veebruar 2021, 12:05
Sa ei tea, millal teine laine alguse sai? Graafikutest ei suuda aru saada, nagu suurem enamus siin? Arvasin, et meil vähemalt põhiharidus kohustuslik.
Anni17. veebruar 2021, 11:36
Kas ainult minule tundub, või on meie valitsus tõepoolest otsustusvõimetu? Üha enam kuulen, et seda või teist kiireid otsuseid nõudvat küsimust hakatakse kohe-kohe lähipäevil arutama. Nii räägib peamister kui ka haridusminister. Olukord läheb järjest hullemaks, aga valitsus on otsustusvõimetu. Ma loodan, et mu arvamus ei klassifitseeru vihakõneks, sest selle teema jaoks leitakse küll aega.
Kats17. veebruar 2021, 15:49
Nad arvavad, et inimesed ise võiks võtta vastutuse - tegelikult võik nad laiali saata - inimesed võiks ise vastutada normaalse käitumise eest, pole tarvis ühtegi seadust. Millised lillelised roosad prillid on küll mõnel...
viisakas18. veebruar 2021, 11:14
...minu meelest ei räägi seal valitsuses enam keegi, kõik vaatavad üksteisele naeratava näoga otsa - kogu tegevus...
maali19. veebruar 2021, 11:24
Ei ole otsustusvõimetu ! Justiitsminister ju võimleb , et saada otsus "Maul halten!( Lõuad pidada !) seduse vastuvõtmiseks. EGA kõiki asju korraga saa. küll tuleb ka koroona kord.
Eesti kodanik17. veebruar 2021, 11:35
Eile televisioonis Kaja Kallas oli nagu hunnik õnnetust, ei mingeid konkreetseid väljaütlemisi ainult näm näm, jokk jokk , vaatame, näeme ,võibolla. Kus on konkreetsus, koroona levib ja tapab, haiglad saavad täis meie ministrid mökutavad, kaua võib mingite kõrtside ja pillerkaaritamis kohtasid veel lahti hoida.
ropule martale17. veebruar 2021, 13:54
sa aja seda ka... endal näost sisse kui tahad, miks teistele jagad? Koolis õpitakse ka keerulisi ameteid ja õpilased ütlesid, et kodus ei saa midagi selgeks. Aga sa pole ka kodus aru saanud, et ropud sõnad võid endale jätta.
Nu17. veebruar 2021, 11:34
Pääministril muudki tegemist. Huuli värvib ja tuututab Soome.
kui....17. veebruar 2021, 11:15
....vaktsineerimine oleks sama kiire ja ladus nagu kiige jutt siis oleks kõik juba ammugi vaktsineeritud.
Woodstock17. veebruar 2021, 11:23
Lase jah ennast mingit suvalist sodi täis süstida. Pärast süsti käid ikka ringi nagu tont - kalts näos. Aga südamerahu on tagasi onju ... Kui meie hulgas sinusuguseid lam...aid ei eksisteeriks, oleks see feik viirus juba ammu unustatud.
kui...le17. veebruar 2021, 12:14
Eks vaja oleks ikka ka vaktsiini, kui päris aus olla.
Kl17. veebruar 2021, 12:14
Sa Woodi oled tõeline jäänuk...
mai17. veebruar 2021, 11:06
me ei pääse eriolukorrast, parem juba kohe kui hiljem
maakas17. veebruar 2021, 12:16
enne on vaja ikka et kõik käiks kõrtsud ja spaad läbi - siis elu toimib, majandus õitseb, pääminister saab öelda - tegime kõik õigesti. Issi siim juba mainis ka, et on VÄSINUD.... no krt küll, mingu koju koti pääle ja puhaku.
AV17. veebruar 2021, 18:05
Eriolukord kehtib meil alates 24.11.2020, kui kehtestati sundmaskistamine. Kui sundmaskistamine ei ole eriolukord, siis mis see on!?
maali19. veebruar 2021, 11:27
vaene Woodstock ! kas Sa ei lasknud seda "puru" kontrollida, mida vaktsiini pähe süstisid ? Teine kord mine ikka meedikute juurde.
looduslik valik17. veebruar 2021, 11:01
Siis saab loodusliku kaitse ja vaktsiini on hetkel vähem vaja
17. veebruar 2021, 10:58
Kaja Kallase jutt postimehes.käige kõrtsis siis olete terved,kodus ja tööl olles levivad, viirused,väga tark uuema asjastu isehakanud meedikujutt.
?18. veebruar 2021, 09:24
Sööb kiluleiba ja viskab pitsi viina nagu peaministri soovitus. Kui kodus ja tööl on ohtlik, siis kus ta seda teeb? Nii kipubki kõrtsi. Seal pole ka masket vaja kanda.
mustakas17. veebruar 2021, 10:54
Nii masendav kui see ka pole, näib et liigume selle prof. Fischeri ennustatud 1000 nakatunu poole. MILLES siis ikka on asi ?
torukübar17. veebruar 2021, 11:04
Asi on kübaras ja küülikus
Woodstock17. veebruar 2021, 11:04
Asi on selles, et kõik mida meile ette söödetakse on tegelikult LAUSVALE! Aina enam maailmas hakkavad inimesed sellest aru saama ja me kuuleme ja loeme ja kindlasti ka näeme veel selleest nn "viirusest"! Vihjeid on juba palju, aga suur osa ei oska või ei taha neid lugeda.
mmm17. veebruar 2021, 12:17
asi on suures liberaalsuses ja demokraatias. piiranguid pidavad riigid saavad ohjatud.
17. veebruar 2021, 10:48
See vaktsineerimine tuleks lõpetada.Numbrid aina tõusevad.Eile uudistes ju ütles et see 30 aastane naine,kes koroonasse suri sai ka ühe süsti.Kaheksa päeva pärast suri.
soome uudistest17. veebruar 2021, 13:51
jooksis läbi, et õige vaktsiin, mis aitab ka muteerunud viiruste vastu valmib järgmise aasta suveks, kui valmib, ja siis pole ka veel kindel, kas toimib. Praegu on kasutusel 2 sorti vaktsiini - sünteetiline ja elaval viirusel põhinev. Millist siin kasutatakse, isegi sellest vaikitakse, miks? Miks Saksamaa on keelanud 65 ja vanemate vaktsineerimise? Liiga palju on salatsemisi, et kedagi uskuda ja usaldada.
RESTORAANI KÕIK17. veebruar 2021, 10:48
MINGE KÕIK RESTORAANI SEAL EI NAKATU
Jes17. veebruar 2021, 10:44
Palun väga vabandust et valetasin. Arvasin et nädala lõpuks saavutame 500 piiri aga nüüd terendab vist 600. Lõpu poole läheb ikka kiiremaks. Aga no vaatame ootame, mõtlemisega oli raskusi...
musrakas19. veebruar 2021, 11:34
No, mida te pirisete. Sellest kriitikavabast sajast päevast ion ju alles esimene nädal möödas. Ega nii kiiresti ka kõike saa. On ju kaks tähtsat otsust ja sedaust, mis tuleb kohe vastu võtta, üks on rahpesu uurimise lõpetamine ja teine vihakõne seadus. KUi need ära tehtud, siis läheb ülejäänud 68 ülesande täitmine nagu ludinal- viu ja vops.
maali19. veebruar 2021, 11:36
oih, unustasin ! On veel ü´ks möödpääsmatu otsus: Paluda alamdlikult, et Venemaa nõustuks meie allkirjga piirileepel. KUI tähtuis see on meie julgeolekule, võib rääkida Mihkelson.
kannatamatus17. veebruar 2021, 10:43
Keegi17. veebruar 2021, 10:43
Valitsusel on rahvast ükskõik kui jääb puudu toome sisse.
ab16. veebruar 2021, 17:04
Kasahstan juba vorbib ise vene vaktsiini litsentsi alusel, kas meie peame ikka euroopa taga ootama?
ootame kevadet17. veebruar 2021, 10:45
Aivar16. veebruar 2021, 16:33
Kaja ei pea kellegi kōrval seisma vaid peab rangemad piirangud kehtestama, muidu kestab see jama veel mitu kuud
ab16. veebruar 2021, 17:03
mitu kuud, arvad tõesti, et piirdub ainult kuudega?
mustakas17. veebruar 2021, 10:59
No, aga KOGU probleem OLI ju eelmise valitsuse kehvas töös ! Kajal 100 päeva plaanist juba päris mitu päeva kulunud, aga koolide asja alles hakatakse arutama. Kuna siis need 70 ülesannet täidetud saavad?
maali19. veebruar 2021, 11:38
Ei saa , reiting kukub selle 30% naela otsast maha. Küll nõuandjad teavad, et ei tohi.
Peab ikka eriline vedelik olema.16. veebruar 2021, 16:07
Jaanuari lõpuks on Ühendkuningriigis teatatud enam kui 50 000 COVID vaktsiini kõrvaltoimest - üle 200 surmajuhtumi
to Peab ikka ...16. veebruar 2021, 16:30
risti ette löömata17. veebruar 2021, 10:42
Vahet ei ole ju siis,kas vaktsiiniga või ilma vaktsiinita minna,aga võimalus ellu jääda on suurem vaktsiiniga
Peaminister16. veebruar 2021, 15:56
Covid aina süveneb, Riigikogu tunneb muret rahva tervise eest kuid Peaminister ei suvatse mingitki aru anda edaspidisest tegutsemisest.
to Peaminister16. veebruar 2021, 16:31
Suvatsege kõigepealt maskid ette panna ja vajadusel kodus püsida. Ei suudeta ju sedagi.
mustakas17. veebruar 2021, 11:03
Kullapai , ON ju avalikustatud nn. 100 päeva plaan, mille järgi väljume kriisist ka 5. või 11. mail. Kui vaadata, siis 70 ülesanneet valitsusele täitmiseks saja päeva jooksul, siit järeldub, et iga ülesande täitmiseks on 1,4 päeva. Aga Lauri tahab veel ühe "ülevalt antud ülesande ette panna- vihakõne-seaduse vastu võtta. Kas see on 71-ne ülesanne ?
maali19. veebruar 2021, 11:41
pole aega, las enne tähtsamad tööd ja otsused, küll siis teeb, käib Soomes ära ja vaatab, kuhu veel vsjs minna.
Kats16. veebruar 2021, 15:42
Siiralt kahju meedikutest, kes koroonahaigete osakondades töötavad.
ДЕД МАТВЕЯ16. veebruar 2021, 14:29
.youtube.com/watch?v=sJNq00w2vWQ
teate mis16. veebruar 2021, 14:11
Te võite ennast desovahendisse likku panna ja kanda viit maski visiiri all, kui ikka nakatute, siis nakatute. Miks ei ole Leedust midagi enam kuulda, samuti Rootsist. Lasti inimestel läbi põdeda ja asi kontrolli all. Meil käib mingi agoonia pikendamine muudkui, et aga Euroliidust abirahasid klanida.
Sass16. veebruar 2021, 14:23
Sm võiks tagasi ulatuvalt lugeda mis piirangud olid Leedus väga ranged.
Kah16. veebruar 2021, 19:13
Rootsi valis uue laine ajal palju karmima tee, kahetseti lausa kevadist vabakäiku asjadele. Võiks uudistega rohkem kursis olla tõesti.
kats17. veebruar 2021, 15:56
Leedus saab poest osta kaupu keadest siiani ainult kontaktivabalt näiteks. Kasu on ikka paljudest asjadest. Vaadake riike, kus viiruse numbrid on väiksed - nemad kannavad maske ja KÕIK kannavad. Ega kui tuleb üks tark ja ei kanna maski ja viirust teiste maskidele köhib, siis ei ole tõesti kasu midagi.
Märkaja16. veebruar 2021, 14:06
Võtke asutused ette ja trahvige, kus ülemusedki ei suvatse maske kanda, rääkimata töölistest ja inimesed muudkui haigestuvad. Üks selline asutus on Männikul.
to Märkaja!16. veebruar 2021, 14:43
Ehk oskad veel märgata, millise seadusesättega sa kavatsed kedagi trahvida? Mulle on väga vastumeelt huupi lahmijad!
Vax16. veebruar 2021, 13:43
Vaktsiinidest antakse vaid ühekülgset infot. www.bitchute.com/hashtag/vaktsiinid
mustakas17. veebruar 2021, 11:09
Kui ikka kaupluse , söögikoha, kioski uksel, klaasil oleks silt "Maskita ei teenindata ( No mask, no service), siis ei patseeriks kaubanduskeskustes massiliselt makituid Kas on rake seda läbi viia ? Või ei julgeta ?
to 12.0816. veebruar 2021, 13:29
Korralda elamine ümber.
16. veebruar 2021, 16:42
Kas endal see elamine siis ümber korraldatud? Kuidas on siis nüüd?
Poleoluline16. veebruar 2021, 13:25
Muidu need surnud oleks veel edasi elanud kui poleks coronat
16. veebruar 2021, 13:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mustakas17. veebruar 2021, 11:11
kas ikka just Kiik ? kas meil siseministrit ja PPA polegi, kes neid sisseimbumisi peksid ohjama ?
rs16. veebruar 2021, 12:41
tavaline gripp. fake news
16. veebruar 2021, 12:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to aga16. veebruar 2021, 14:01
Ega Kaja ei saa igaühel kõrval seista. Inimesed käituda ei oska.
Jaa jaa16. veebruar 2021, 14:37
Mõni ei suuda ise aru saada, et haigena tööle ei roniks, Kaja peab talle ütlema tulema.
to Jaa jaa16. veebruar 2021, 15:20
Näed ju, et nad ei ole suutelised aru saama, et on piirangud ja neid piiranguid peavad nad ISE järgima. Kolleeg tuli haigena tööle, ei öelnud, et halb olla, nakatas veel mitu kolleegi, kas valitsus on süüdi?
16. veebruar 2021, 16:50
Keegi pole ju nõudnud, et pr. Kaja käiks iga inimese taga. Aga nendest piirangute ettepanekutest võiks ikka nagu huvituda. Ainult samad sõnad, et arutame edasi.
16. veebruar 2021, 12:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mustkas17. veebruar 2021, 11:13
õige küll, Kaja ei saa ja ei pea, aga meenutagem, alles ta nõudis, et Jüri peab saama !
vaene maskitu16. veebruar 2021, 11:56
Piirangute asemel peaks igal pool jagama tasuta maske, et ei kantaks neid täistatistatud "valvetaskurätte" kuni ära kuluvad.
16. veebruar 2021, 11:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
16. veebruar 2021, 11:55
Kiik vastab, et mingeid piiranguid ei taheta teha, ikka ja jälle arutatakse nüüd neljapäeval (ei tea, mida senini on arutatud?). Miks ikka kogu aeg lükatakse kõik edasi, miks ei ole see juba täna võimalik? Täna ju ka hommikuterevisioonis üteldi, et asi läheb hullemaks. Ja vaktsiinid on ka kahtlased, kui tekitavad uusi haigestumisi (üteldi ju selge sõnaga, et kellelgi tekkis seljaaju põletik). Mida küll ootate?
to täna16. veebruar 2021, 14:03
Inimesed ei suuda ju elementaarseidki piiranguid järgida. Ja laseme majanduse üldse põhja, jätame inimesed tööst ja sissetulekutest ilma, millest siis lõpuks elama hakatakse?
T.e.16. veebruar 2021, 11:35
Kuna inimesed ei õpi, siis eriolukord terendab.
16. veebruar 2021, 12:08
Mida need inimesed siis peavad õppima? Kätepesu ja maske tundma ainult? Või tänavale minnes võta kahemeetrine tokk kaasa ja hakka vehkima? Terve maailm peaks tunnistama, et sellest haigusest (kui see on üldse mingi haigus) enam lahti ei saa. Ja nüüd jälle uus viga, et see haigus võib nakatuda pereringis pidu pidades. Aga mida siis teha, kui üks pereliige käib tööl, kus liigub palju rahvast ( olgugi, et täidab neid praegusi nõudeid), kas ma pean siis ukse tema ees kinni lööma ja mitte sisse laskma?
Mihkel16. veebruar 2021, 11:30
Asi ei ole alati selles, et inimene ei taha maski kanda. Küllaga on neid, kel ei jagu lastele söögirahagi, mille eest ta selle maski ostab, läheb poodi ja võtab ühe asemel mitu või saadab kõik pereliikmed poodidesse maski järgi, muidugi sinna kus ühekordseid tasuta jagatakse.
Kai16. veebruar 2021, 11:23
Kas kallas ja Kaljulaid valmistuvad maratoniks! Viirus võtab võimu!
KAJA16. veebruar 2021, 13:24
JAH---- ENNE IKKA MARATON ,,siis OTSUSTAME
to Kai17. veebruar 2021, 15:37
Paistab küll niimoodi. Seal Kadriorus valitseb nüüd selline vaikus peale seda kui uued valitsejad said pukki. Ei tea, kas istutakse kohvikus ja peetakse mingisugust nõu selle koroona vastu võitlemisel.
to to Kai18. veebruar 2021, 12:21
Kas arvad, et valitsusliikmed ei tohigi avalikus kohas kohtuda või kuskil koos käia ????????
R16. veebruar 2021, 11:22
Sooviks, et mõni "teadlane" ütleks otse välja, kas te teate tegelikult, kuidas see viirus päriselt levib? Enamus inimesi siiski ju kannab maski, teatrid avatud piirangutega ja maskidega, kinod enamasti suletud, spordihooned suletud jne. Kas see mask siis siiski ei tööta? Tänaseks on paljud saanud ka vaktsiini, samas valitsus arutab karmimaid piiranguid. Paljud tavakodanikud on ka suuremate piirangute poolt, aga mis saab neist inimestest, kes kaotavad töö ja sissetuleku. Enesetappude arv on kasvanud ja kasvab veelgi, inimesed kaotavad lootust, see on kurb.
to R!16. veebruar 2021, 11:34
Igati mõistlik kommentaar! Millal teadlased ütlevad rahvale, miks viirus üldse välja ilmus? Tegeletakse ainult tagajärgedega, seda tarka aga pole, kes ütleks, kuidas sai viirus nii kiiresti ülemaailmselt levima? Pole ka teadlast, kes ütleks, et mask hoiab viiruse ära. Aga maski propageerima on kanged! Ja hullem veel: Lisatakse aina käskusid, keelde. Nagu viirus sellest väheneks. Aga mina tean, miks! "Maa tuleb täita lastega...."! Miks ikkagi saurused välja surid? Sõid ennast nälga!
Woodstock16. veebruar 2021, 11:53
Soovitan hankida infot mujalt kui meie peavoolumeedia ja saad nii mõnelegi küsimusele vastuse. Ja mitte ainult. Maailmas on väga palju tippadvokaate, juriste ja tunnustatud teadlai Covidi suhtes sõna võtnud. Ja seda juba selle nö esimese laine ajal. Aga meile ju seda infot ei edastata. Meie ajusid pestakse kohaliku kallutatud meedia vahendusel. Mind on ammu huvitanud - miks inimestele ei edastata spetsialistide etteasteid, ks räägivad palju huvitavamat ja silmaringi avardavamat juttu. Kõik, mis jääb väljapoole peavoolumeedia inforuumi on vandenõu! Sellises vabas maailmas elamegi. Terrorism.
to to R16. veebruar 2021, 14:05
Kas teiste viirushaiguste puhul on teada, miks ja kuidas need tekkisid?
Miks hüsteeritseda?16. veebruar 2021, 11:15
Kõik kamandavad kõiki! Uskuge, teie immuunsus on tükk maad tugevam kui te oma närve säästate! Vihaga viirust tagasi ei löö! Pigem nõrgendate oma tervist. Olgem tolerantsemad teiste suhtes!
Na16. veebruar 2021, 10:56
Nädala lõpuks ületame 500 piiri. Ootame vaatame aga mõtlemisega on raskusi.
Woodstock16. veebruar 2021, 11:19
Ja kui ei ületa? Mis siis? Mõtled mingi uue ennustuse välja? Sooda.
to Na17. veebruar 2021, 15:41
Mida siin veel nädala lõppu oodata. Täna alles kolmapäev ja üle 800. .
...16. veebruar 2021, 10:55
Juba aasta tagasi oli üsna raske leida kohta, kuhu lahkunu matta?
to JA KAHUPEA .....................17. veebruar 2021, 15:45
Ega vist see Kiik ka ei saa omapäi midagi ära teha, seal ikka suuremad tegelased peavad midagi ette võtma. Peab vast kusagilt kaugemalt ootama küll käske ja keeldusid.
hmm16. veebruar 2021, 10:47
huvitav, et Postimehe väitel on 12,2% esmaste positiivsete tulemuste osakaal
Kui16. veebruar 2021, 10:45
haiglas on samapalju nakatunuid kui eile siis kuskohast tulid need seitse surma juhtumit?
10:45!16. veebruar 2021, 11:16
Ju nad on veel haiglas, surnukuuris. Pole jõutud ära viia!
Mimoos16. veebruar 2021, 11:22
Tahks kangesti näha riikide lõikes koroonaga surnud inimeste arvu postitiivsete tesidega kõrvuti. Siis tormab palju riike meist kaugele ette.
to Kui 16. veebruar 2021, 12:40
nii rumal annab ikka ka olla.
to Kui ja teised16. veebruar 2021, 14:40
Ha haaa haa, haa haa. Sellise rumaluse taseme juures pole meil ju lootustki. Inimesed ei saa lihtsalt mitte millestki aru. Aga süüdi on muidugi valitsus nende meelest.
16. veebruar 2021, 10:02
Lausa vastik on suhtumine Eestlastesse: Eestlasi võib sinatada ga teisi tuleb teietada!
16. veebruar 2021, 10:02
Pildil on Eesti keeles sina, aga vene keeles teie!
10:02!16. veebruar 2021, 10:51
Mis eriline patroon sina oled, et peab teietama? Või ootad hoopis last? Siis küll.
16. veebruar 2021, 14:43
Miks venelasi peab teietama, Eestlasi aga sinatama? Kas Eestlased on alamrahvas ja venelased ülemrahvas?
16. veebruar 2021, 14:50
Miks venelastega peab olema viisakas aga Eestlaste vastu võib üleolev olla? Ei ole kõik venelased sugugi rasedad sellepärast, et neile "teie" öeldakse, kuid neid austatakse, Eestlasi aga Eestis riiklikult ei austata!
Inimesele17. veebruar 2021, 11:37
Asi on venelaste kultuuris! Venelane ütleb lugupidamise märgiks ka oma emale teie! Keegi ei keela ka teid teietada ja see kirjutatakse veel suure algustähega! Vast nüüd on asi selgem ;)
kodanik16. veebruar 2021, 09:38
Täna hakkavad jälle podisema kas ikka saab kehtestada rangeid piiranguid või ei, Ka Ka ja Lutsar seal mõtisklevad ja ajavad jura. Vaja on otsuseid mis muudavad ka neid kes ei täida lihtsamaid reegleid, trahvid selga ainult raha sissenõue paneb ka rikkujaid mõtlema, muidu sülitavad ja nõuavad põhiõigusi. Kindlasti liikumiskeelud komandandi tund kõrtsid kinni ja ka suurem jagu kaubakeskusi ainult esmatarbekauplused ja toidupoed, apteegid avatud hoida.
Minu16. veebruar 2021, 10:55
põhiõigus ongi eirata seadusetuid seadusi! No hea küll! Küsin, millise seaduse sättega sa mind trahviksid? Ei kanna maski? Otsi see seadus üles!
kodanik16. veebruar 2021, 11:36
Jobu ikka oled ei pea teistest inimestest lugu kui maski ei kanna, austa teisi. See oleks vastus "Minu põhiõigus"
ab15. veebruar 2021, 21:45
Ei juhtu meil midagi, seni kuni po-istid võimul, naabritel ammu trahvid paika pandud. Ilma maskita ikka naljalt kedagi ei näe! Meil vabadus, nakata ja nakatu palju tahad!
Minult16. veebruar 2021, 06:25
pole Soomes aasta jooksul keegi küsinud, miks maski ei kanna! Ehk tead, keda siis Soomes on trahvitud?
to ab16. veebruar 2021, 14:07
Peab ikka rumal olema, kui ilma trahvihirmuta ei suuda normaalselt käituda.
To ab16. veebruar 2021, 14:19
Mask tuleb ette panna desinfitseeritud kätega ja pärast kandmist panna selleks ettenähtud konteinerisse ja käed uuesti desinfitseerida. Mis aga tegelikult toimub? Mask ette, siis tasku, homme jälle ette jne. Palju sellest maskist siis kasu on? Seni kui see praegune tsirkus maskidega edasi käib, ei vähene ka positiivsete testide arv.
Tänane15. veebruar 2021, 19:19
noor inimene suri vaktsiini tagajärjel.Kahju.Aga meil käib ikka üks valetamine ja vassimine
Woodstock16. veebruar 2021, 10:50
Sina loomulikult usud ainult seda mida peavoolumeedia ette söödab. Kõik, mis väljapoole jääb, on vandenõu ja vastikud hoolimatud koroonaeitajad.
Lugege statistikat!15. veebruar 2021, 17:52
Kuna statistikaamet ei ole veel 2020 aasta andmeid avaldanus,siis aastal 2019 oli surmade arvuks 15401 inimest,aga koroonat siis ei olnud Sünde aga olid 14099. Nagu välja tuleb on surmade arv alati suurem,kui sündide arv.
Miks15. veebruar 2021, 17:33
selline hädaldamine? Viirus tuli ja jääb. Seni, kuni loodus jälle tasakaalustub. Keda loodus üleval pidada ei jõua, peab lahkuma. Nii lihtne see ongi. Kui viirusest ei jätku, tuleb lisa. Kui ka lisast ei jätku, tulevad looduse katastroofid. Loodusel ju kokkuleppe menetlusi ei ole!
Ju15. veebruar 2021, 19:40
Isegi jumalal ei ole viirusega midagi pistmist. See on inimese sünnitatud.
to Ju, 19:40!16. veebruar 2021, 11:20
Loodusel ei olegi Jumalat! Ainult inimene on võimeline välja mõtlema ja oletama. Loodusel on loodusseadused.
viirus15. veebruar 2021, 17:19
millesse need kuus tegelikult surid?
Kui15. veebruar 2021, 17:07
te ei ole piirangutega nõus mis te siis virisete et haigeid on palju ,mitte millegiga ei olda rahul
Eesti kodanik15. veebruar 2021, 16:49
Piirangud tuleb sisse viia ja rikkujatele trahvid selga muidu pole kasu, meelelahutusasutused, kõrtsid, baarid, tillutamis kohad kinni. Aitab vabameelsusest, kui Kallas ei suuda tagada rangeid piiranguid astugu tagasi, muidujuttu pole motett ajada.
Mooses15. veebruar 2021, 16:57
Mille eest sa elama hakkad, kodanik?
Moosesele15. veebruar 2021, 18:40
Sellest rahast, mis kõrtside külastusest alles jääb :).
Stroh15. veebruar 2021, 16:24
Kuna vaktsineerimishuvilisi on katastroofiliselt (loe: mõistlikult) vähe, siis tuleb tõsta haigestunute arvu, et kallutada inimmass vaktsineerimise kasuks. Ärge nüüd unustage - mingi viirus pole enam ammu peategelane, täna on staar vaktsineerimine! Selleni on tahetud aasta otsa jõuda ... Loodan väga kaaskodanike mõstlikkusele, mõtlemisvõimele ja julgusele mitte lasta enda isiklikku organismi mingit sodi süstida!
Woodstock15. veebruar 2021, 15:43
Huvitav, millest see piirangute ja terrori tõttu progressiivne kodus passiv, isoleeritud rahvamass elab? Või elama hakkab, kui järjekordsed piirangud peale pannakse? Kust see raha tuleb, millega enda üüre, kommunaale, pangalaene, liisinguid maksma hakatakse? Rahvastik surutakse vaesusesse ja võlaorjusest tingitud pankrottidesse. Plus sellega seosnevad tervisehäired, käitumishäired jne. Ühiskonnad on nagu unustanud, et me elame KAPITALISMIS!
See ainult minu väike arvamus15. veebruar 2021, 18:08
Aga ega ju siis ka mingit elu ei ole, kui raskelt haigestud. Ennem ajame natuke kitsamalt läbi ja küll need laenud ja liisingud (või mis kõik, isiklikult endal vähemalt võlgu pole kaelas) ka peaksid sellest kõigest aru saama ja pikendama neid tähtaegu. Vähemalt katsetama peab ja tõsiselt kohe kõik sellised eluks mittevajalik kinni panema. Sellisest arutamisest ja aina edasilükkamisest me ei võida midagi.
W16. veebruar 2021, 12:47
Kas sa oled sooda? Iseendale räägid vastu.
no ei kanna Tallinas keegi15. veebruar 2021, 14:56
maski...mõned harvad inimesed vast ainult.
*Tallinnas15. veebruar 2021, 14:57
joss15. veebruar 2021, 15:22
Oleneb kus, Mustamàel küll kantakse
Stroh15. veebruar 2021, 15:49
Mida sa jahud. Võibolla sinul seal kusagil pommiaugus ei kanna keegi maski. Tallinnas on 99% kaltsunäod. Ja mis kasu??? "Haigestumine" ainult kasvab ... Mõttetu teema.
Olukord on katastroofiline!15. veebruar 2021, 14:55
Miks KaKa tagasi ei ole astunud? Tema pärast on olukord niikaugele läinud. KaKa vabastas piirangud ja kohe on nakatunute arv laes. Astugu tagasi! Ei saa kriisiolukorras riigi juhtimisega hakkama.
K15. veebruar 2021, 15:11
SEST MULLE MEELDIB TOOL
kakal pole aega tagasi astuda, ta töö jäi pooleli,15. veebruar 2021, 16:21
356 apteegi hävitamise asemel õnnestus tal hävitada ainult 25, küll ta need ülejäänud ka maatasa teeb, saab rahvast kiiremini lahti. Kakalt on ainult hävitustööd oodata.
Mooses15. veebruar 2021, 16:25
Kuule "olukord on katastroofiline"! Kust sa raha saad, et piirangutest tingitud vaikelus ja tegevusetuses vegeteerida?
15. veebruar 2021, 18:10
16. veebruar 2021, 12:21
Peaasi, et ükskord ometi pukki sai ja seal siis lõbusa näoga meile mesijuttu ajada.
oeh15. veebruar 2021, 14:14
Haridusminister arvab, et koole ei saa sulgeda, sest õpiraskustega laste arv on hulgaliselt kasvanud. Kas meie lapsed ei olegi ise enam suutelised õppima , kust tuli see lõputu nunnutamine ja igaühele hea hinde panemine?Kõik saavad aga tunnistuse. kas oskab midagi või mitte.
OLEN LOOGILISELT MÕTLEV15. veebruar 2021, 14:47
VAATAME KAUA HARIDUSMINISTER TRUMMI TAOB - MAAILMAPILTI VAADATES SIIS KITSA SILMARINGIGA
to oeh15. veebruar 2021, 18:23
Kuidas esimese laine ajal kõik kuuletusid, istusid enam-vähem kodus , ära keegi ei nälginud. Ja riik peab aitama inimesi, kui nad seal muud välja ei mõtle. Milleks kõik see võimuvahetus siis toimus? Kas see võimuiha oli mõteldud ainult omakasu tasandil? Kui oleks lastud vanal valitsusel , ilma neid iga päev kiusamata, rahulikult töötada, poleks seda hullumaja ehk praegu olnud. Ja see praegune haridusminister pole küll mingi meditsiinilise taustaga, et siin edasi- tagasi mõtleb. Kuidas õpiraskustega laste arv nüüd kasvab?
kräu15. veebruar 2021, 13:59
Soomes ja Islandil on intelligentsed inimesed, kui on vaja, siis kannavad maski ja ei räägi igasuguseid lollusi nagu meil, kus iga vähearenenu kukub oma arvamust avaldama.
Aasta15. veebruar 2021, 16:33
Soomes, mil koroona on levinud, pole mind keegi veel hurjutanud, et miks ma maski ei kanna.
Möh15. veebruar 2021, 16:33
Sinu arengupeetus särab ka kaugele.
Ärge15. veebruar 2021, 13:53
virisege nii palju.Te saate ise enda jaoks palju ära teha.Hoidke oma tervist,kedagi teist see ju ei huvita.Ei aita siin ka vaktsiin. Olge terved!
Nah15. veebruar 2021, 13:35
Terviseamet koos viroloogidest nõunikega ei ole suutnud inimestele selgeks teha antud olukorra käitumisreegleid. Sellest ka mõttetu lahmimine. Valitsus on niikuinii olematu.
Nojah15. veebruar 2021, 13:41
Kui inimesed ei saa aru ütlustest - pange mask ette, hoidke üksteisega vahet, ärge minge haigena tööle, siis sellised inimesed peavad olema teiste inimeste eestkoste all.
15. veebruar 2021, 18:35
Suur tänu. Kas "sõbranna" täna tööl?
Nimi15. veebruar 2021, 13:27
Pole tähtis kes valitsuses,inimesed tahavad tööle ja lapsed kooli.valktsiin peab kohustuslik olema.kes ei taha istugu kodus Migit koroonat pole.
Ahsoo15. veebruar 2021, 13:34
Koroonat pole, aga vaktsiin olgu kohustuslik?
15. veebruar 2021, 18:42
Kui koroonat pole, mis see siis on? Ja vaktsiin? Seda ju räägitakse ka ükskord nii ja siis jälle teisiti, st., et kuidas ta kellelegi mõjuda võib.
16. veebruar 2021, 12:28
Pean siin natuke selgitama selle "sõbranna" asjas. See oli üteldud sellepärast, et mu kommentaar läks jälle lendu ja mulle tundub, et mulle (jälle) on tekkinud see "sõbranna", kes ei lase normaalseid kommentaare läbi.
Jes15. veebruar 2021, 13:05
Nüüd hullumaja uksed päris pärani jäetud...?
Eestirahvas15. veebruar 2021, 13:03
Soovib MHelmet näha uue peaministrina Kes on ühtlasi Eestirahva lemmik
MahaReformierakonnaPaadunudKurjategijateValitsus15. veebruar 2021, 13:02
Juba täna päikeseloojangu ajal peab president peaministri volitused riikijuhtida tühistama
oooooo15. veebruar 2021, 13:02
Paljud inimesed ei kannata neid tobedaid maske sest need ajavad pearingikäima ja valutama varsti oleme me lihtsalt hullumajas ja siis ühel hetkel otsustab riik et meid tuleb vähendada sest me kõik oleme sellest jamast peast segi läinud varsti lihtsalt tapetakse meelega kui inimesed end kokku ei suuda võta ja riigile selgeks ei tee et see puhas jama on mida nad räägivad meile
Ott 15. veebruar 2021, 13:01
Uue valitsuse kuu ajaga on surnud rohkem kui eelneva aastaga!?
ott15. veebruar 2021, 14:06
inimeste terror 15. veebruar 2021, 12:58
ja mis te arvate et see kiiruga tehtud vaktsiin toimib vot see ongi see vaktsiin mis tapab meid sest see käik on puhas lollus mis maailmas praegu toimub te usute aga meediat ja riiki aga kas nad on tõestanud ka meile et ikka on see haigus ei ole no vot siis võtke end kokku ainult teenivad meie pealt raha alandavad meid ja mitte mingit kasu meie sellest ei saa varsti istume me kõik tänavatel ja sööme prügi kas see siis parem elu kui see et hakata normaalseks ja mitte seda jama uskuda
Tiiu15. veebruar 2021, 14:41
Tahtsime ju ise vabadust ja lubasime kartulikoori süüa. Nüüd on see käes, mis te virisete, sööge kartulikoori, ärge maski kandke, koolis pole niikui nii vaja käia, sest lugedes neid kommentaare, on näha, et enne koroona tulekut ei ole koolis käimine suurt mõju avaldanud (ebaloomulikult palju kirjavigu).
halooooha koroona head aega 15. veebruar 2021, 12:53
Ma küsin siinkohal kõigilt kas te arvate tõesti et see on tõsi et mingi koroona on olemas!! mina jään mõtlema vaid selle et palju inimesi maailma veel jäänud on varsti kõik surnud nende arvude ja psüühiliste häirete tekitamisel inimestele mingit kuradi haigust ei ole olemas tavaline gripp lihtsalt nimi muudetud koroonaks. inimesed surevad kuna meedia arstid ja meie riik teenib praegu meie pealt raha sest me usume seda si..a mis nad seal valitsused toodavad ma pole veel kohanud oma kodukandis koroona haiget ja neil kellel on old positiivne on uue testi saanud negatiivse tulemuse
haigus on15. veebruar 2021, 14:08
vahet pole, mis nime ta kannab. Sa oled ikka rumal inimene küll.
15. veebruar 2021, 18:54
Aga ikkagi, kui see pole koroona ega ka kindlasti mitte gripp, mis see siis ometi on? Kust ta ometi tuli (mitte nahkhiirtelt) ja nii kiiresti üle maailma laiali läks? Kui ta tuli sealt "nahkhiirte" maalt, kuidas siis just praegu seal see olukord on? Ei kuule nagu midagi erilist.
Tehke15. veebruar 2021, 12:29
aga kõik lahti.Ega meil inimesed pole tähtsad,ainult raha, raha raha!!!
to Tehke15. veebruar 2021, 12:52
Sina elad ilma rahata? Töökoht sulle tähtis ei ole? Tead, teised inimesed peavad tööl käima, et makse maksta ja süüa osta, kõik ei ela põõsa all ega toitu pr.gikastidest.
.15. veebruar 2021, 12:56
Sina saad ilma rahata elatud? Töökoht ka tähtis ei ole? Aga kui sinu töökoht 'kinni pandaks', kuidas siis tunduks?
Mis valitsus see on15. veebruar 2021, 12:13
Oli mis ta oli see eelmine valitsus aga see uus nö. riigipöörde valitsus on kordades hullem. Täielik peata-olek!! Mõtleme,kaalume,vaatame.... vahest otsustame nii- vahest naa- eks näis. Täielikud mökud- eesotsas kaja kallasega!!
Jah15. veebruar 2021, 12:27
Juhmid ei saa ju aru, et nemad ise peavad maski ette panema, nemad ise ei tohi tööle minna haigena, nemad ise peavad vahet hoidma. Otsused on vastu võetud, juhmid ei vaevu täitma ja süüdistavad valitsust omaenda rumaluses.
tere15. veebruar 2021, 13:59
Reformierakonna valitsus ongi süüdi kuna hakkas piiranguid leevendama ja saatis sellega inimestele valessõnumeid nagu oleks tervisekriis läbi.
tere tere15. veebruar 2021, 14:09
Vähegi mõistusega inimene saab aru, mis on piirangute muutmine ja mis tervisekriisi lõppemine. Rumalatele ei tee nagunii midagi selgeks.
kle kle15. veebruar 2021, 14:11
olgu, mis on ja me pole veel seda valitsust lasknud olla ja tööd teha. Aga vähemalt pole seda räuskavat karja, kes iga päev mingi jaburusega tegeles. Käituti matslikult ja see oli suur viga. Aga ju nad muud moodi ei osanudki.
Taimi15. veebruar 2021, 14:52
mida siin modereerida oli, kas tõde on valus kuulata. Valitsus on saamatu ja r..um..al. Puudub täielik otsustusvõime. Kui me kõik haigeks jääme ja sureme, kes siis makse maksab ja neid priileivasööjaid ülal hakkab pidama.
to Taimi15. veebruar 2021, 15:01
Kui me KÕIK sureme, siis polegi ju vaja kedagi üleval pidada.
TASAKAALU-KAJA15. veebruar 2021, 12:00
LAPSED UNUSTAVAD NUMBRID JA TÄHED
to kle kle16. veebruar 2021, 17:47
Mis tähendab, et pole toda räuskavat karja? On ikka, ainult nad nüüd valitsuses, sest enne ju räuskasid kogu aeg ja ei lasknud eelmisel valitsusel tööd teha.
pettunud valija15. veebruar 2021, 11:31
Kus oled nüüd KAJA oma tarkusega? Muidu kogu aeg kritiseerisid eelmist valitsust ,et nad midagi ei tee ,aga nüüd on asi päris hulluks läinud,nii palju haigeid haiglas
Jah15. veebruar 2021, 11:39
Kaja peab igaühel kõrval seisma ja valvama, et haigena tööle ei mindaks, maski kantaks, vahet hoitaks? Mart tegi muidugi kõvasti, soovitas hanerasva ja lasi teisel lainel tulla.
tere15. veebruar 2021, 14:00
Teil oli piisavalt aega, et piirangud kehtestada ning teine laine alla suruda. Selle asemel kaja aga kahtleb.
tere tere15. veebruar 2021, 14:10
Piirangud on kehtestatud, aga mõned ei suuda neist aru saada ja mõned ei suuda neid järgida.
15. veebruar 2021, 19:13
Kõik me süüdistame Kajat ja Marti. Hästi, Kaja on peaminister, kuid Mart ju ei olnud. Palju siis tema võimuses oli?
sd18. veebruar 2021, 10:44
Kallas ASTU TAGASI!!! Vilets valitsus, ainult ootame ja ootame.
seamaks15. veebruar 2021, 11:18
Loodetavasti jätkub uuel valitsusel oidu paanikakülvajatega mitte kaasa minna ja piiranguid mitte laiendada. Piirangutel pole väga suur toimet, vaadake Rootsit ja otsustage- miks on Rootsis praegu kõik OK, kuigi kevadel mingeid piiranguid ei rakendatud.
LOOGIKA15. veebruar 2021, 11:04
Haridusminister - kuidas teil on loogikaga?
Jah15. veebruar 2021, 11:14
Osadel siin loogika ülitugev - paneme koolid kinni ja hooldekodudes enam ei nakatuta, paneme koolid kinni ja inimesed enam haigena tööle ei lähe.
Fin15. veebruar 2021, 11:00
On seal eestis mōni viiruse vaba inimene ka veel??
Est15. veebruar 2021, 11:35
Küll seal soomes on tegelikult rohkem, kui räägitakse.
Kas see plakat,15. veebruar 2021, 10:49
"Kanna maski", tõesti aitab viirust alla viia? Montanas, näiteks, loobuti kohustuslikust maskikandmistest. Öeldi, et saime aru, et viga, see ei vähenda nakkusi.
kiki15. veebruar 2021, 11:22
Viga on rohkem selles inimeste mentaliteedis, kes peaks maski kandma. Kuidas nad neid kannavad, lõua otsas pole erilist kasu. Kui maski kandmine ei aitaks, miks siis kirurgid peaksid näiteks maske kandma. Tahaks teada, paljud maski vastased on juba opile minnes kirurgile öelnud, et ärge maski ette pange.
11:22!15. veebruar 2021, 11:30
Kirurg kannab maski bakterite eest kaitsmiseks. Viiruse eest pole ka arstid kaitstud. Kas sa ikka taipad, mis on viirus ja kuidas ta võib levida? Näiteks, kas mask kaitseb lõhnade eest? See, mida hingame, tuleb kaasa koos viirusega. Õhk, mida hingame ongi nii väikesi osakesi täis nagu viiruse osakesed. Mask kaitseks siis kui ta õhku üldse läbi ei laseks. Füüsika seadused on ju enamjaolt loodusseadused. Kes õppis, kes jättis vahele!
to 11:22! / täna 11:3015. veebruar 2021, 11:40
Sina oled muidugi teadlastest ja professoritest targem. Millega siis tegeled ka, kui saladus pole?
@11.2215. veebruar 2021, 11:42
Sa oled ise õppimises midagi vahele jätnud. Mask FILTREERIB õhus leiduvaid osakesi - alates suurtest aineosakestest kuni viirusteni välja, olenevalt maski flitratsioonivõimest. Sinu loogika järgi ei ole siis isegi gaasimaskist mingit kasu, sest sa ju hingad ka läbi gaasimaski õhku sisse?
11:42!15. veebruar 2021, 11:59
Oled sa ikka gaasimaskiga hinganud? Kas oled seejuures gaasimaskiga lõhna eraldanud? Tea siis, et gaasimaskist tuleb lõhn läbi. Proovi kasvõi tavamaskiga, kas saad lõhna likvideeritud? Selle asemel, et siin toksida, tuhni arvutis, leiad vägagi palju põnevat, mida siiani ei teadnud.
aga 11:42! / täna 11:5915. veebruar 2021, 13:12
Ma ei tea, mis gaasimaskidest sina räägid, kuid tänapäevased hoiavad igal juhul lõhnad kinni. Ehk oled näinud ka dokumentaalfilme, kus erinevad kaitsevahendid inimestel ees. Tahad väita, et need ei aita ja pannakse niisama ümber?
to 11:42! / täna 11:5915. veebruar 2021, 16:04
Kas gaasimask, millega hingasid ja mis lõhnad läbi lasi, oli filtreeriv või isoleeriv? Ilmselt oli hoopis mingi nõukaaegne 'ime' ja erines praegu asutusel olevatest märkimisväärselt.
Ja15. veebruar 2021, 10:45
Nädala lõpuks "saavutame"üle 15%
41215. veebruar 2021, 10:44
tundub küll väiksem eelnevatest päevadest. Aga arvestades testitute arvu, oleme ikka tõusuteel. Edasi, Euroopa esimeste hulgas!
kui oleks15. veebruar 2021, 10:52
testitud nagu tavaliselt, oleks arv juba 1000 ringis. Pange ometi piirid ja koolid kinni.
to kui oleks15. veebruar 2021, 10:59
Kas see takistab inimesi haigena tööle minemast, kui me koolid kinni paneme? Kui koolid kinni, ega siis ju hooldekodudes ka enam ei nakatuta?
Jah15. veebruar 2021, 11:10
Juba mitmel korral olen kuulnud juhtumitest, kus haigena tööl käinud inimesed kollektiivi on nakatanud. Ega kõrvaltvaatajad ei oska ju ka teise inimese terviseseisundit hinnata (kui ta just valjusti ei köhi ega nuuska) ja teda töölt koju saata.
15. veebruar 2021, 10:42
see on kohutav , mis synnib,palun tulge nyyd möistusele, haiglaravil juba nii palju, soomes oli alla 100
kust15. veebruar 2021, 10:53
tulevad need registreerimata elukohaga inimesed? Välismaalt? Ja need siis tolgendavad igal pool.
Ekre15. veebruar 2021, 11:24
See et soomes nakatumine väike näitab inimeste haritustaset ja hoolivus
16. veebruar 2021, 12:40
Siin all küsib keegi, et kust tulevad need registreerimata elukohaga inimesed. Tegelikult peaks ju teadma, sest nendel kogu aeg "mask" näo ees, kust viirus läbi ei lähe.
Loogika15. veebruar 2021, 10:40
Haridusminister -tao nüüd trummi et koolid jääks kontaktõppele
MÕMM15. veebruar 2021, 10:43
EHEE VÕTA KAJA KA APPI