Uudised

Lutsar: peresisese nakatumise vähendamiseks tuleks luua koroonahotellid (57)

LISA KOMMENTAAR

peresisene nakatumine21. veebruar 2021, 10:50
meil jäi suhe 2:2. Kaks inimest olid päris tõsiselt haiged ja kaks ei jäänud üldse haigeks. Selliseid juhuseid võiks ka uurida. Mis on mittenakatunute organismis teisiti?
21. veebruar 2021, 10:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mina21. veebruar 2021, 10:51
ei ole ka vähemalt 15 aastat haige olnud, aga maoloputusi pole iialgi teinud.
juku20. veebruar 2021, 18:40
kommunistil ikka kommunistlikud mötted!!!kas selle arve maksad sina???
20. veebruar 2021, 18:01
Missugune hotell tahaks võtta endale selle "au", et teenindada eranditult ainult koroonahaigeid? Isegi haiglate ülikarmid piirangud ja ettevaatusabinõud ei suuda alati personali nakatumist vältida.. Mida siis tavalistest hotellitöötajatest tahta?
minu arvates peaks21. veebruar 2021, 10:53
pakkuma hotelli kasutamise võimalust hoopis tervetele. Kuigi ka see ei ole päriselt ok. Kes neid haigeid lähedasi siis kodus hooldaks? Enamus nakatunutest ju haiglasse ei sattu, vaid põevad kodus.
juku20. veebruar 2021, 15:49
kommunistidele peaks olema oma nurk kuskil maakohas ja piiratud okastraadiga,,,et nad püsiks muust maailmast eraldi ja ei pläriseks niisama-miks on kommunistid ikka veel siin EESTIS au sees??maha kommunistid!!!
..20. veebruar 2021, 12:34
Peep20. veebruar 2021, 12:25
Mõte oli see ju, et kes saab selle diagnoosi, siis 2 nädalat seal hotellis. Kui kinni makstakse, siis oleks ise ka seal, positiivse testi korral. Palju hullem on närveldada, kui sul pere sama katuse all. Kes on aga selle vastu ka, nagu maskide vastu, siis see näitab ainult seda, et hoolite ainult endast! Loomulikult on palju olukordi, kus ei saa lähedase juurest ära minna paariks nädalaks, kas siis üksikemad või kellel vaja hooldada vanurit, aga kui vähegi võimalus ja kellel võimalik, siis ole see krdi 2 nädalat eemal ja ära jaura siin!
mihuil20. veebruar 2021, 11:51
Koos Irjaga ainult .Ainult näo peaks kinni katma ja palju viina kaasa võtma
6020. veebruar 2021, 11:29
Aina targemaks! Ja üksikema? Ema hotelli ja lapsed lastekodusse?
Pistik20. veebruar 2021, 10:44
Ega meil hotellidest puudust pole aga kes selle pulli kinni maksab? Kas meie eesliinitöötajatel on siis kõigil selline palk, et hotellis elada või mingi täiendav pind rentida? Oleks vaja rahalist tuge/meedet selleks ja kindlate ametite nimekirja kellel see meede laieneb!
ab20. veebruar 2021, 10:38
Korellid siis uue sõnaga...
20. veebruar 2021, 10:25
"Paljud inimesed leiavad ka ise mingi võimaluse, et olla perest eemal, aga nende jaoks, kellel see ei ole võimalik, oleks koroonahotell hea lahendus," leiab professor. Mulle jääb mulje, et professor õhutab siin koroonahaiget (vöi karantiinis-eneseisolatsioonis) pereliiget rikkuma seadust ja lahtkuma oma kodust! Trahv 9600 EUR -- kas sellel daamils on ikka kõik selge mis täna kehtib Eestis? Või mõtles ta ikka tõsiselt, et haigena on soovitav avalikus kohas maski kanda?
Ruben20. veebruar 2021, 10:24
Omal ajal pidid USA-s osad sõitma bussides kindlatel kohtadel tagumistel ridadel. Heledatega samadesse koolidesse ja söögikohtadesse nad ei olnud väga oodatud. Saksama tegi eraldi asutused kuhu saadeti kõik kes teistsugused olid. Seal käidi dushiall pesemas kust tagasi tavaliselt ei tuldud. Kas varsti oleme jälle tagasi pool sajandit? Juba praegu ei julge väga köhida.
Geniaalne20. veebruar 2021, 09:39
Peale hotellide tuleks avada koroona SPA-d, koroona ööklubid, koroona ühistransport, koroona kaubanduskeskused, koroona haiglad jne.
Paluks20. veebruar 2021, 09:01
teavet avalikustada kui palju on nakatunuid peale vaksineerimist.
minu21. veebruar 2021, 10:57
tuttavad, keda vaktsineeriti on kõik olnudkerges palavikus, kes kauem, kes lühemat aega. Nakatumiste kohta seni ju andmeid ei saagi olla, liiga vähe veel vaktsineerituid.
kas20. veebruar 2021, 06:18
jälgides mängu, ehk siis mida rohkem on vaktsineerimisest keeldujaid (soovijaid alla 75 protsendi), seda suuremaks tõusevad koheselt nakatumis näitajad ja seda suuremaid piiranguid nn.teadjamehed/naised nõuavad, huvitav on seejuures et vaktsineerimine on vabatahtlik, kusjuures see vabatahtlik võib oma süsti saada alles aasta lõpuks aga vaktsineeritu sertifikaadi olemasolu kohustuslik.
Keravälk20. veebruar 2021, 00:38
Ja jah, koroona püstkojad, koroona osmikud tuleks metsadesse püstitada äkki hoopiski!
-19. veebruar 2021, 22:26
kas siis paljud veel aru ei saa et see kõik tehtud siiski maailma rahvastiku vähendamiseks, kuidas saab tõene olla ühtmoodi üle maailma kiirelt leviv nagu kulutuli, see on õige nagu paljud seda välja on toonud,. kui korjataks siiski tõendid vastupidiseks ja antaks kõik inimõiguste kohtusse kahjunõueteks, siis oleks õige see.
Lutsc19. veebruar 2021, 22:25
Kui valitsus kinni maksaks -siis ju võiks isegi seal elada!
mis20. veebruar 2021, 05:54
valitsusest sa jahud, valitsus on maksumaksjate raha koti otsas, kui sa ütleks et arve läheb Kallasele, Lutsarile või ....... oleks arusaadav.
Covid -19 ..... inglise variant.19. veebruar 2021, 22:19
Koroonahotellid on siin olemas ...... Kindlasti saab Koronat haiglatest ja koolidest ja lasteaedadest. Vanadekodudest rääkimata. . . . Miks vananeiu Lutsar ise Koroonahotelli ei koli?
Rein19. veebruar 2021, 22:11
Miks mitte koroona sanatoorium,spaa,kuurort või isegi turismireis?
19. veebruar 2021, 22:06
Mis aineid see naine manustab või keda ta kuulab et sellist sousti suust välja pritsib, kohutav. Mingu ise hotelli ja elagu seal või broneerigu hotell kogu suguvõsale.
Moderaator19. veebruar 2021, 22:05
Kui tekib hiigel probleem siis sõnaõiguse ära võtmisega vastutad nii sina kui ka terve toimetus.
T19. veebruar 2021, 21:48
Hakkaks päris probleemidele keskenduma .. Kui palju elupäästvaid seadmeid oleksime saanud testidele kulutatud raha eest soetada, kui paljude allpool vaesuspiiril elavate perede elu oleksime saanud parandada jne.. Ju siis pole see prioriteet, jõulude aeg rahvas ikka annetab selleks..
Inimene ei ole täie mõistuse juures19. veebruar 2021, 20:52
Mihuil19. veebruar 2021, 20:27
on avatud20. veebruar 2021, 09:42
t19. veebruar 2021, 20:20
t19. veebruar 2021, 20:18
Oleks, tuleks, saaks teeks... Mõttetu jutt.
neiu 1960 aastast 20. veebruar 2021, 10:33
Peaasi ,et pildile saaks , kas või lollijutuga
õige otsus19. veebruar 2021, 20:15
ei ole need meie õpetajad mingid noored kõik, suurem enamus ongi 50 - 65 aasta vahel seega õige otsus, vaktsineerida kõigepealt õpetajad ja lasteaiaõpetajad.
19. veebruar 2021, 20:00
Köige lihtsam oleks jätta ära 2+2 erand pereliikmetele. Selge vöiks ju ammu olla see, et viirus sugulusastmest ei hooli.
Nii rumala jutu peale tuleb Lutsar.19. veebruar 2021, 19:56
jälle neiu tuhande tollest aastast 20. veebruar 2021, 10:39
No näedsasiis praegu tuli tabel ette ööpäevase seisuga ... oiii kuda langeb ,ainult 787 koroonapositiivset ... meil on kõik hästi ,et olla e s i k o h a l . oma näitajatega ...
juku19. veebruar 2021, 19:41
kas sina-kommunist,maksad need hotelliarved???
Ei19. veebruar 2021, 19:39
imesta kui tuleb riiklik kohusts peredel vähemalt 2 nädalat aastas elada hotellis.
naabrimees19. veebruar 2021, 19:37
Asjalik ettepanek. Ammu ootan võimalust naabrinaisega hotelli minna , eriti veel teiste kulul.
Imestaja19. veebruar 2021, 19:34
See ju luksus,mille eest tuleb maksta,tasuta lõunaid ju ei ole,või on???
Kas19. veebruar 2021, 19:33
nüüd oli siis hotellide esindus ka kaasatud arstide otsuste tegemiste juurde.Varsti on kohustus riiki tulles elama 3 nädalat hotellis,sellega teenivad need asutused ka kasumit.
arvaja19. veebruar 2021, 19:27
Ei poolda neid hotelle! Pigem pooldan karmimaid piiranguid kuni riigi täieliku sulgemiseni mõneks ajaks nagu oli eelmisel kevadel.
siis20. veebruar 2021, 06:09
mine ja sulegi ennast paariks nädalaks kuskile üksindusse, ei ole sina nähtav ega teised sulle, ja vast on siis maailm ka sulle meeldivam paik....
Mihuil20. veebruar 2021, 08:59
Kuidas sa siis nutaksid kui sind luku taha pandaks. Proovi järgi nööri võid ka osta
jep jep19. veebruar 2021, 19:06
Isiklikult tean nelja peret kus pead jalad koos elades on koroona olnud vaid yhel inimesel.....nii et jah...kas ikka on vaja
Ikkagi ei saa aru19. veebruar 2021, 18:43
... kus on loogika, et üle 70-aastased tõsiste tervisehädadega inimesed on meil vaktsineerimata, samas kui toimub 25-30-aastase õpetajate (ja kuuldavasti vasrti ka lasteaednike) kaitsesüstimine. MIKS KÜLL NII?
N.19. veebruar 2021, 19:17
Sest praegu Eestisse saabunud vaktsiin vanuritele ei sobi.
HJG19. veebruar 2021, 19:52
Las ma vastan: AstraZeneca vktsiin, mida arstidele süstitakse, ei sobi 70+ inimestele. Selgelt on öeldud, see vaktsiin on KUNI 70aastastele. Said vastuse?
Õige otsus-le19. veebruar 2021, 19:56
Ilmselt ei suuda sa mõista, et see vaktsineeritud nooruke õpetaja jääb endiselt viiruse kandjaks ja nii see haigus koju 70 aastaste pereliikmeteni jõuabki. Vaatamata sellele, et ta ise püsib korralikult kodus. Oleks 70 aastane vaktsineeritud, ei juhtuks midagi, aga see et vaktsineerimine vastupidises järjekorras toimub, hoiab meid kõiki veel kaua kinni.
Ei ole nõus20. veebruar 2021, 11:55
Siis olekski võinud järgmise vanuserühmana vaktsineerida Astra Zeneca vaktsiiniga inimesi vanuses 60-69, vaadake, mitu koroonasurma sellest vanuseklassist iga päev tuleb. Aga meie süstime seda 25-aastastele õpetajatele ja tagatipuks saadame koolid distantsõppele. Loogiline, eks?
vanur 6921. veebruar 2021, 11:03
ma suudan küll üksinda hakkama saada ja puhtust pidada. Ei igatse ka reise taga, kuigi olin väga innukas reisimees kuni koroona tulekuni. Olen nõus oma vaktsiinidoosi loovutama kellelegi, kes tõesti on sunnitud avalikus ruumis töötama, kasvõi nt õpetajad, lasteaednikud, teenindajad. Ma saan hakkama, pole vaja teistel mu pärast muretseda.
Nyyd siis19. veebruar 2021, 18:41
jaavad riigile ka kodud ette,normaalseid inimesi on palju rohkem kui paduliberaale,jataks rahva rahule oma pundiga tehke mida tahate.
Peter19. veebruar 2021, 18:30
Kui peres kellelgi koroona juba diagnoositakse, siis pole enam ka koroonahotellist ju mingit abi.. Nakatumine on ammuilma toimunud niikuinii.. Koroonadiagnoos tähendab ju seda, et inimesel on koroonaviirus küljes olnud juba vähemalt 2-3 päeva, kui mitte veel rohkem, nakatumine toimub aga sisuliselt minutite jooksul - kui me räägime mehe-naise suhetest või ka ema-laste suhetest.. Pigem võiks seda hotelli nimetada koroonakarantiinihotelliks, aga on raske ette kujutada, milline hotell vabatahtlikult koroonahotelliks soovib hakata..
Prii19. veebruar 2021, 18:30
söök,jook riigi kulul olen nõus hotellis olema vastu tahtmist.
Kas19. veebruar 2021, 18:25
Lutsar maksab hotellide arved?
Kaks ühes19. veebruar 2021, 18:11
Nendesse hotellidesse tuleks tuua ka lõbusad naised ning nendega möllates ei toimuks peresisest nakatumist.