Uudised

VIDEO | SURI 31AASTANE PÄÄSTEAMETNIK! Ravimiamet: ei saa veel hinnata, kas sel oli seos vaktsiini kõrvaltoimetega (195)

LISA KOMMENTAAR

Hirmul inimene5. märts 2021, 12:41
Püha taevas,kas keegi on üldse adunud,et vaktsiinisüste seostatakse kohutavate terviseprobleemidega ja veel nüüd ka surmaga....seda aduvad ainult tavainimesed,meditsiin sqagab selle kõik maha.Kurb 🥺
Nohh4. märts 2021, 20:52
Kas häbi juba ei hakka? Ei tohi kirjutada sellist loba, mis on täielik vale. Kõik surmad, mis juhtusid inimestega pärast vaktsineerimist, on JUST SEOTUD VAKTSINEERIMISAINETEGA, mis on ohtlikud paljudele inimestele. Lõpetage Eesti inimestele valetamine. Kui tõde ei saa rääkida oma rahaahnuse tõttu, SIIS OLGE PAREM VAIT!!!!!
Iisrael, see tubli vaktsineerimismaa, avastas hiljuti, et vaktsineerimisse sureb inimesi rohkem 4. märts 2021, 14:30
kui loomulikku viirusesse. Sealjuures kordades rohkem.
doktor ai-bolit4. märts 2021, 13:25
kahju loomulikult noorest mehest (amet pole tähtis) ! Tuleb meelde seakatk ,mida levitasid metssead ,siis eetis järsku metssigade arv ja haigestumised kasvasid rohkem ,kui statiskas sigu eesti oli kokku.Loomulikult oli eu rahade väljapressimise eesmärk eesti poliitikute poolt.Kas coronaga pole näha sama ilmingut ? Lõpliku surma põhjuse peavad teatama lahkamisarstid aga mitte valitsuskoalitsoon koos meediaga.
liisu5. märts 2021, 14:31
ja kas õnnestub leida üdini ausat arsti, kes räägib tõtt? ringkaitse... nad on vist kõik ära hirmutatud tont teab millega.
Jaanus4. märts 2021, 11:19
Lõpetage juba see meie alateadvuse mürgitamine ja manipuleerimine! Paistab, et valdav enamus meie meedianõgidest on avastanud omale jõuetekohase teema millega oma igapäevast leiba teenida. Eenamaks nad polegi ju võimelised! Kogu see bull meenudab nõukaaegset meediasõda, kus vahendeid valimatta igasugune lehenõgi võtab sõna ja kuulutab tõde, millest neil endal aimu polegi. Paraku on nende iq on sama suur kui kinganumber.
Jaanus4. märts 2021, 11:05
Kahtlemata on iga inimese surm kurb sündmus. Kui aga arvestada meie tänast nö elutervet ja ühiskonnateadlikku ps.eudo.eetikat, siis antud juhul on kahtlemata tegemist lihtsalt juhusega. Kui aga oleks sutsakata nõnda noor inimene hinge heitnud, siis kahtlemata on kõige kurja juur se va tõveputukas.
Juula4. märts 2021, 10:54
Kui ei ole veel teada miks see mees täpselt suri , siis miks selliseid kontrollimatuid fakte üldse meediasse paisatakse? Selleks et vaktsiinivastastele veel hoogu juurde anda ja paanikat tekitada, ons seda vaja? Inimesed ikka surevad ka edaspidi muudel põhjustel kui vaktsiin või koroona. Mis siis kui kõik inimesed vaktsineeritud saavad ja keegi hiljem sureb- ütleme jätkuvalt, et vaksiini tagajärjel :) ? Praegusel ajal tuleb meedias kajastada AINULT KINDLAID JA KONTROLLITUD FAKTE!!!!! Mitte nii, et oli vakstineeritud, suri aga me ei tea millesse... Pooled inimesed ei kuula/ loe lauseid lõpuni!
Kas4. märts 2021, 08:20
keegi saab nüüd karistsda ka või lastakse lahti et selline apsakas avalikkuse ette jõudis?
kodanik4. märts 2021, 08:08
Jälle peaminister süüdi,me ei tea veel,mis põhjuseks.Võib ju palju oletada,mees võis ise samuti millegi vastu eksida ja nii edasi .Kahju muidugi,kuid loodan ,et selgub tegelik põhjus.Enne ei tasuks kedagi süüdistada.
Vìive4. märts 2021, 09:23
Enne vaktsineerimist peaks kehtima reegel: usalda, aga kontrolli- nii vaktsineeŕitava tervist, kui ka vaktsiinipartiid. Ka ajaga peaks võidu jooksma targasti.
v4. märts 2021, 06:38
Kui isegi on kõrvalmõjuga tegemist siis seda rahvale ei kuulutata.Leitakse ikka muu põhjus,et inimesed läheksid vaktsineerima.
Ajakirjanik4. märts 2021, 06:31
Kuulsin ühe kõrvaga naised nurgapeal midagi rääkisid, tundus huvitav olema paneks kõigile lugeda ikkagi sensatsioon.
Uuriv ajakirjandus? 4. märts 2021, 06:01
Mida räigem seda uhkem pealkiri, milleks see rõhuasetus kui pole mingitki selgust.
Refi agent4. märts 2021, 01:30
Kiik on vist juba selle valitsuse peaminister, sest Koroona Kaja on stalinlikult peitu pugenud!
Impfung 4. märts 2021, 00:14
Minu 81 aastane sakslannast ämm vaktsineeriti Biontech Pfizeriga 2 korda (Saarbrückenis ) , tal ei olnud mingeid kõrvaltoimeid . Tean siin inimesi , keda on vaktsineeritud AstraZeneca vaktsiiniga , neil kõigil tekkisid küllaltigi ägedad kõrvaltoiimed , eriti kõrge palavik , mis lausa voodisse sunnib . Loodame , et kui meieni ükskord järjekord jõuab siis laseme ennast ainult Biontech Pfizeriga , Saksamaa USA koostöö vaktsiiniga.vaktsineerida .
AstraOpel4. märts 2021, 22:49
Pfizeri müügimees siia ära eksinud.
Külli3. märts 2021, 22:14
Jutt või asi vanasti ei vaksineeritud kui sul oli krooniline haigus mina jäin sellepärast alati vaksineerimata kui tehti gripivastast vaksineerimist aga tänapäeval nagu aru saan on uued vaksiinid.
külli3. märts 2021, 22:08
Halb mälestus lapsepõlvest. / Minu viimane vaksineerimine kui olin päris väike , nii et ma ei mäletagi ema ainult rääkis neist. Rohkem ma ei ennast vaksineerida pole lasknud ja ka haige pole olnud. Sapp ja maks enamuses on haiged vale toitumise tagajärg nii ka minul on sapikivid juba aastaid õnneks nad ei tee haiget vaatamata sellele, et söön vürtsitatud toitu
mind 3. märts 2021, 21:36
vaktsineeriti ka vene ajal, aga need haigused olid ka 100 aastased ning vaktsiinidki pea sama kaua kasutusel.
halb mälestus lapsepõlvest3. märts 2021, 21:22
Olin 12.aastane,kui koolis tehti kollatõve vastu süsti.Ma ei lasknud end süstida ja nädala pärast olin kollatõvega haiglas ja mõni aeg hiljem olin sapipõiepõletikus.Viimane oli eriti valus.Tähendab, et vaktsineeritud põdesid kollatõve kergelt läbi ja nakatasid mind.
3. märts 2021, 21:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ah3. märts 2021, 22:18
Pole kogemust3. märts 2021, 19:39
Täpselt ei tea aga jäänud mulje,et kutsutakse vaktsineerima ja siis vaktsineeritakse. Kas enne toimub ka tervise konttoll või ei?Vanasti näiteks ei vaktsineeritud kui oli nohu,köha.Kas on teada kuidas käitub vaktsiin kui oled asümptomaatiline positiivne või alles nakatunud?Kas on ka andmeid, milliste terviseprobleemide korral ei võiks vaktsineerida?Räägitud on allergiatest,kss seda küsitakse enne süsti.
ema3. märts 2021, 20:03
Vanastiei vaktsineeritud nohu ja köhaga. Nüüd on uus aega ja uued kombed, Uus vaktsiin on nii superohutu et midagi kontrollida ei ole vaja. Tähtis on prits kirja saada ja vaktsneerija saab eurod arvele selle eest, eurod on tähtsad, mitte tervis.
Etoloog3. märts 2021, 20:24
On kogemus, küsitakse allergiate, haiguste, ravimite, tervisliku seisundi jmt kohta.
Kogemustest võib öelda, et3. märts 2021, 22:01
raskemaid kõrvaltoimeid koroona vaktsiinist võivadki just saada mõned nooremad ja tervemad inimesed peale 2 vaktsiini (nt Pfitzer). Kõrvaltoimed nt. pearinglus, rütmihäired, õhupuudus, palavik kuni 39 kraadi, tugevad valud kogu kehas või tugev peavalu. Kõik see kestab 1-4 päeva. Kuid kõik läheb ka üle. Kergemad kõrvalnähud valud käes, väsimus. Keskealised ja vanemad ei tunne eriti kõrvaltoimeid.
Karl3. märts 2021, 19:16
Ohutum oleks lasta lihtsalt viirusel vabalt levida kui mingit mürki sisse süstida. 99.9% inimestest ei tee see koroona enamat tavaliselt külmetushaigusest.
heh3. märts 2021, 21:12
Suremus on umbes 2%. Mite 0.1% nagu sa väidad. Kujuta endale ette tuba, kus 50 inimest sees kellest üks siis on suremisele määratud pärast nakkumist. Hmm.. töenäoliselt see 70 aastane vanaonu seal toas oleks köige suuremas paanikas.... aga vöib ka kedagi teist tabada. Muidugi vöib lasts lavakt levida, aga hingamisrakustesse suremine ei ole meeldib, eriti kui ei ole haiglajohat kus ravida. Boonuseks muidugi et enamus surijad vanad inimesed ja riik ei pea pensionit maksma - samuti saavad lapselapsed päranduse varem kätte, nii et eeliseid su möttel siiski on...
heh3. märts 2021, 21:13
vabandan kirjavigade pärast... uus klaviatuur ja ei vaadnaud teksti üle enne postitamist. Minu viga.
3. märts 2021, 22:16
Mul sada, kui mitte rohkem hädasid, kuidas ma pean teadma, kas ma kannatan seda vaktsiini, kas ma olen allergiline selle vastu. Pealegi ei tea ju ükski arst ega süstija, kuidas see võib inimesele mõjuda. Ja nii ei julgegi paljud seda süsti saada.
lugeja3. märts 2021, 18:56
Kas sellega vaktsineerimine on nüüd peatatud, kuni uurimine käib.
Juba3. märts 2021, 18:55
hakkab see vassimine pihta
Kummaline3. märts 2021, 18:47
Ma ei suuda ära imestada, kuidas ei suudeta pealinn haiglates selgeks teha , MILLISEID EELNEVAID HAIGUSI inimene põdes, milliseid rohtusid tarvitas ja kui mitu korda päevas neid võttis. Kas seda on siis nii raske selgeks teha? Mina olen ka kiirabi koju kutsunud ja a Läti on kiirabitöötajad juba kohapeal kindla ks teinud, mis rohtu ja mis haigus n ä htude vastu olen tarvitanud. Sama on tehtud ka piirkonnahaiglas(Järvamaal) .Kuidas s iis pealinn haiglates seda ei saa selgeks tehtud.?
Kummaline3. märts 2021, 18:49
Vabandust---Alati, mitte Läti.
Kummaline-le3. märts 2021, 22:22
Lase kommijatel jahvatada, küll nemad juba teavad...
to Kummaline3. märts 2021, 22:32
Huvitav tõesti, nüüd ju arvutis peaks terve elulugu koos haiguslugudega kirjas olema.
... 4. märts 2021, 01:49
IT spetsialisti kes kõlbuliku haigusloo kokku kirjutaks ei saadud kohe kätte too oli kodukontoris, nüüd läheb veidi aega andmete mudimiseks, et näidata,, et see kohe kindlasti ei ole vaktsiini tagajärg.
3. märts 2021, 18:43
kas vastab tõele?3. märts 2021, 18:38
et see polnud esimene ohver?
Õpetaja3. märts 2021, 18:34
Koolid kinni, algklassid koju!
Mask Maha3. märts 2021, 18:28
Kahtlustan, et suure nakatumislaine süüdlaseks on MASKID. Olen jälginud pikemat aega kuidas inimesed maske taskust välja võtavad ja siis jälle ette panevad ja nii tegelikult päevast päeva sama maskiga. Seega on mask tegelikult näiline butafooria ning pisikuid täis nakkusallikas. Kui maski steriilselt kasutada ja pidevalt vahetada oleks sellest tolku. Aasta tagasi ka niimoodi räägiti ja nõuti. Täna seisab "turvas" poeuksel ja kontrollib, et suu oleks kaetud aga pole vahet kas maskiga, salliga või sitalapiga. Kui maskita oleks mingigi võimalus, siis sund/vale maskikasutus garanteerib nakatumise.
Hooliv3. märts 2021, 18:53
See ei pruugi tähendada, et nad neid maske kodus EI PESE, kui sina nii arvad. Sina vbl tõesti oma maski ei pese. Mina kasutan ka korduvkasutatavat maski, aga pärast päevast kasuta mist olen alati pesnud ka.
nh3. märts 2021, 18:57
Kommentaar likvideeriti- no selle peale võiks ainult lisada, et igasse poodi maskivahetuspunkt!
Hoolivale3. märts 2021, 20:06
Ja ühekordseid, mida kuskilt taskust välja otsitakse, eriti hoolikalt pestakse
see3. märts 2021, 22:26
on nende taskus nätsutajate enda valik ju. Ega see teadmata pole ju, et käperdades kannab pisikud maskil laiali ja selle mõtleb ka vähe aeglasema taibuga inimene välja. Kui muidu aru ei saa, võib teha käe värviga kokku ja siis jätkata rahulikult oma asjaajamisi - pärast näeb kuhu see värv sattunud kõik on. Asi pole maski nõudes vaid selles, et neil on savi kõigest
pettunu4. märts 2021, 04:22
Lubati välja töötada viirusevastane sprei,kus on spri?
ÄRGE VAlETAGE3. märts 2021, 18:09
Tean kahte,kes vaktsiini tottu surnud ja Eestis.Olid elujõus inimesed.
Suri3. märts 2021, 17:59
terve ja sportlik noor inimene.Nüüd on siis nii, et kui ei sure koronasse, siis vaktsineerimine tagajärjel:(
3. märts 2021, 18:05
Sureb ka ilma vaktsiinita noori inimesi erinevatesse haigustesse. Lihtsalt - kui 100 000 inimest on vaktsiini saanud, siis vabalt võib juhtuda, et 1-2 nendest oli mingi terviserikkega, millega nad oleksid surnud nii ehk naa. Eestis sureb iga päev 40-50 inimest, nende hulgas ka lapsi ja noori täiskasvanuid.
Suremisest3. märts 2021, 18:19
Kust sa tead, et ainult 1-2, on sul mingid andmed kuskilt esitada?
18.05 le3. märts 2021, 19:31
No on ikka hea lohutus-nagunii oleks surnud...asi on siiski põhimõttes, ilma sundusliku vaksineerimiseta elaks inimene hetkel...o Oled nõus olema katsejäneseks ravimifirmade?
Terviserikkedest, mida ei saa maha salastada, 18.053. märts 2021, 20:08
content://com.sec.android.app.sbrowser/readinglist/0302191811.mhtml
3. märts 2021, 20:13
3. märts 2021, 20:14
Covishield contains the active ingredient(s): Covid-19 vaccine. Result is presented for the active ingredient(s). Total number of records retrieved: 177052. 
Elsa3. märts 2021, 23:37
Ikkagi on need vaktsiinid kõik puudulikud, liiga kiiresti välja töötatud. Kõrvaltomete tõttu jäävad inimesed haiguslehele ja isegi surevad. Igale inimesele tuleks enne vaktsineerimist läheneda individuaalselt, kõik eelnevad haigused ja kasutatavad ravimid üle vaadata. Ja inimest kohe varakult teavitada, et kui 3-5 päeva jooksul kõrvaltoimed ei kao, siis panna inimene haiglasse, et teda jälgida, aga haiglad on juba koroonahaigetest umbes. Nii tekib surnud ring. Võib olla tuleks panustada rohkem efektiivsetele koroona viiruse ravimite leidmisse ja inimesed põeksidki selle viiruse kõik läbi.
... 4. märts 2021, 01:55
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.telegram.ee/eesti/eestis-suri-kaks-koroonavaktsiini-saanud-inimest-arstide-hinnangul-on-tegu-kokkusattumusega&ved=2ahUKEwiG6LmBqZXvAhUhiYsKHa-uBCkQFjAAegQIARAC&usg=AOvVaw0pTy2aQ7x64Y9xQbOHorT6https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.telegram.ee/eesti/eestis-suri-kaks-koroonavaktsiini-saanud-inimest-arstide-hinnangul-on-tegu-kokkusattumusega&ved=2ahUKEwiG6LmBqZXvAhUhiYsKHa-uBCkQFjAAegQIARAC&usg=AOvVaw0pTy2aQ7x64Y9xQbOHorT6
vaktsiinivärgist3. märts 2021, 17:53
Surra haiglas on ikka tase...Ju siis oli midagi isiklikult koroonilist!
Juu3. märts 2021, 18:01
aga et vaktsiin ju täitsa ok?
!3. märts 2021, 19:42
päästeteenistuses ei saa haige inimene töötada,järelikult suri vaktsiini.
lo l3. märts 2021, 20:00
kuule !3. märts 2021, 21:17
Ka täitsa terveid inimesi sureb. Vöta näiteks orienteerumisjooksjaid - heas vormis sportlikud inimesed ja neid sureb ometi statistilisest rohkem. Vöib ka vabalt päästeteenistuses olnud pealtnäha terve inimene surra.
rallisõitja3. märts 2021, 23:45
Kuule !, kus kohas need orienteerujad statistiliselt rohkem surevad!?????
Õhtuleht3. märts 2021, 17:41
Tausta värv kollane teil ju veel puudub.
koroonavaktsiini tottu..molemad olid kaks nadalat tagasi elujous3. märts 2021, 17:41
eestis kaks tuttavat surnud
3. märts 2021, 18:06
Trollimiseks hea küll, aga pane nende inimeste nimed ka siis letti.
Kurb uudis.3. märts 2021, 17:25
Kurb, kui inimene tegi vaktsiini veel läbi sundimise nagu mõni terviseasutus seda teeb. Pm käib päevast päeva üks terror su närvidega. Pidevalt mõeldakse välja uusi sundmisi. Kaastöötajad vaatavad süstimata inimesi nagu mõrvareid. Inimesed ei peagi pingele vastu.
kodanik3. märts 2021, 17:21
Kas kõik koroonasurma surnuid ka nii põhjalikult on uuritud. Kas inimene suri koroonasse või mingi teise haiguse tulemusena ja koroona oli lisaks? Kas kõigi surnuid uuritakse põhjuste suhtes ühtemoodi? Kui inimene sureb haigusesse, on see loomulik ja on kahju. Aga kui inimene sureb inimeste tegevuse tagajärjel, on see kuritegu. Nii, see, kes käsib kui see kes täidab vastutavad tulemuse eest.
mehhaanik3. märts 2021, 17:20
Praegu vóidetakse aega, käib peenhäälestamine, et legend välja móelda.
Mis3. märts 2021, 17:19
valitsusel sellest vaktsiinist,ega nemad ju ei vaktsineeri Astra Zenecaga. Kõrval toimed alles tulevad
veera3. märts 2021, 16:45
laske rohkem vaktsineerida,need kellel teervise hädasi on,surevadki selle süsti tagajärel
lilli3. märts 2021, 16:31
iga niisugust surmajuhtumit peab väga tõsiselt uurima ja tulemused avalikustama, sellest sõltub inimeste elu.
Swed3. märts 2021, 16:57
Pime Sool3. märts 2021, 17:21
Mitte keegi ei räägi ega kirjuta, rääkimata uurimisest, sellest, et suri 30-aastane noor mees pimesoole operatsiooni tüsistustesse.
Rööbas3. märts 2021, 20:00
Teadusnõukogu kutsub kokku kolleegiumi. Kõik on seal muidugi arstid. Kas keegi mõtleb, et sealt võib mingi kahtlus omade suunas tulla? Nendel polegi kohustust seda omaksetele teatada. Nii on lood
Punanäriline3. märts 2021, 16:30
Oota millest see tuleb et kui tõtt räägid delfis reformierakonna kohta siis kommentaari isegi ei avaldata Tähendab et ma räägin et eelmine kevad samal ajal märtsi kuul poleks ükski inimene uskunud et aastapärast olukord veel hullem Ja selles on ainuisikuliselt süüdi REFORMjaSOTSID Kes toimiva valitsuse lõhkusid ja ei lasknud terve aasta otsa korralikult tööd teha
tšukši3. märts 2021, 16:26
Maali3. märts 2021, 16:19
Mina sain nõukaajal koolis vaktsiine, nii et vähe ei olnud ja isegi ei tea mille vastu. Klasside kaupa saadeti vaktsineerimsele ning elus ja terved v.a. üks klassiõde sai autoõnnetusel surma ja üks poos ennast üles. Paar nädalat peale vaktsiini (üks kõik millist) ei maksa napsi võtta, orgasnism on ikkagi nõrk. Mingist kinni mätsimisest ei ole mõtet rääkida, tuttavad meedikud ja õpetajad, kes on vaktsiini kätte saanud, on kõik elu ja tervise juures - seega ootame ära lahengu tulemuse.
Kus "Maali" õppis?3. märts 2021, 17:28
Tamsalu Keskkoolis vaktsineeriti kõiki õpilasi okupatsiooniajal sunniviisiliselt tüüfuse vastu, sest keetmata kohaliku joogivee joomisel oli oht tüüfusesse nakatumiseks. Mitmed jäid lühiajaliselt haigeks selle süsti tagajärjel, järgmisel päeval oli alla poole õpilastest koolis ja tean isiklikult ühte selleaegset õpilast, kes süsti järel jäigi tüüfusse ja pidi haiglaravil viibima. Maali üritab kinnimätsijaid õigustada. Ma ei tea, kas kuskil mujal Eestis veel oli sarnaselt Tamsalu Keskkoolile sunduslikku tüüfusevastast vaktsineerimist, ma ei ole kuulnud!
3. märts 2021, 18:30
Mina ka nõuka aegse lapsena mäletan, et süstiti jah väga tihti, mille vastu ega ei tegi, või kes lastele nii väga seletaski. Aga ühe süsti tagajärjel olin mina küll väga haige, olin kõrges palavikus mitu päeva, käevars paistetas üles ja oli kivikõva, sonisin, vanaema arvas, et suren, kuid teistel polnud häda midagi.
3. märts 2021, 19:01
Lapsi süstiti tihedalt, nii enne lasteaeda, lasteaias kui ka koolis. Seetõttu olid paljud pidevalt haiged.
Kellele3. märts 2021, 16:15
Sa kaebad?vaktsiini kõrvalmõjudest ei vastuta ükski ravimitootja,veelvähem meie ravimiamet.Süsti teed omal vastutusel ja selleks annad ise allkirja.Küll nüüd ka midagi kokku valetatakse
... 3. märts 2021, 16:41
Kui vanurid on väidetavalt olnud koroonas surevad, siis teatakse juba järgmine päev surmkindlalt, et suri koroonasse, aga vaktsineerimese tagajärjel noore surnu puhul ei ole kindlaid tõendeid kaasuvate haiguste puudumise kohta?
3. märts 2021, 16:07
SPUTNIK V mailmaa parim vaktsiin
AGA3. märts 2021, 16:21
Rinoviirus3. märts 2021, 16:25
Sputnik on samasugune nagu kõik teised
Sputnikuga3. märts 2021, 16:33
oli ju jutt, et ei tohi enne ja pärast mitu nädalat alkoholi tarbida. Selge siis, miks venelastele ei sobi ja üritatakse teistele kaela määrida.
To S3. märts 2021, 20:13
Kakoi sputnik ?kõik see mürk ühes potist !!!
lilli3. märts 2021, 15:58
tahaks väga teada maailma esimestest vaktsineeritutest, kas elus v vanadusse surnud, mitte midagi ei tea.
ulla3. märts 2021, 16:03
Kui elate veel sada aastat saate ehk teada
3. märts 2021, 15:53
Võttis ravimeid ja alkot koos? Üks mu tuttav suri nii ära, Soomes.
koguses on küsimus tervise kohta3. märts 2021, 16:06
Võimalik kui tuksuja ei taha enam tuksuda
Ei3. märts 2021, 15:40
ole tema meil esimene kes vaktsiini järel surnud.Meile ainult ei räägita midagi.Kõik on vaja kinni mätsida.Kahju noorest mehest.Enne kui lähete vaktsineerima uurige natukene mida lasete torkida
AstraZeneca3. märts 2021, 16:07
Kuidas ei räägita, see lugu toodi ju kohe võimude poolt avalikkuse ette.
kunagi saame teada3. märts 2021, 16:08
torgin iga päev,vahel on sinine ka
Astrale3. märts 2021, 16:27
Lihtsalt ta on nii noor, et ei saanud saladuses hoidma, vanakesed surevad nagunii, kas vaktsiiniga või mitte
to Ei3. märts 2021, 19:07
No miks sa siis ei räägi, kui nii kindlalt tead neist vaktsiinisurmadest. Mis mätsid!
to tahan süsti 3. märts 2021, 15:35
Keegi ei tea ju õieti , palju neid surnuid on maailmas kokku , kes on surnud süsti tagajärjel . Hea , et Eesti Ravimiamet ja ka Õhtuleht halva uudise natukenegi valguse kätte tõid. Asja ei ole tahetud lausa vaiba alla pühkida .
Saint3. märts 2021, 15:52
Oot milleks see uudise valguse kätte toomine nagu vajalik on? Pole ju mingit uudistki veel kuna pole ju tõestatud, et süüdi on vaktsiin. Ja seda tõde ja valgust sa ei saagi mitte kunagi teada. Homme loed siitsamast Õhtulehest, et surma põhjus oli halvaksläinud muna.
To tahan3. märts 2021, 16:26
Seda uudist pole mõtet "vaiba all" hoida, sest surnud noormehel on ka lähedased, kes niikuinii teema üles oleks võtnud. Siis oleks terviseametit saanud süüdistada varjamises. Eks paistab, millega asi lõpeb. Teada ju on, et vähemalt kaks vanainimest ka surid pärast vaktsineerimist ja nende kohta tuli vastus, et surid vanadusse. No 31 aastane vist ikka vanadusse ei sure, aga küll leitakse mõni muu põhjus kuid vaevalt vaktsiini süüdistatakse kuigi paljude arvates on seos ilmselge.
Mooses3. märts 2021, 15:15
No vaatame ... kui kaua rahvas ennast veel ruineerida laseb. Loodetavasti enam mitte 700 aastat.
mingit 700 aastat pole olnudki3. märts 2021, 15:26
Karl3. märts 2021, 17:16
Homme on võimalik Ülemiste keskuse juures meelt avaldada mida sa valitsusest ja olukorrast arvad.
S. Üstal3. märts 2021, 15:14
Vilepuhuja sõnul on Eesti suurim meditsiinilabor Synlab pannud oma personali fakti ette: kui ei vaktsineeri, jääd boonustest ilma, seal hulgas ka igakuisest 25 euro väärtuses trennisoodustustest ja teistest hüvedest. Vastukaaluks need, kes vaktsineerivad, saavad palgakõrgendust ja lisaboonuseid. “Väga paljud töötajad ei soovi mingeid vaktsiine saada,” sõnas allikas. Synlab olevat andnud inimestele aega vaktsineerimise osas otsustada 3. märtsini.
Vot nii3. märts 2021, 15:16
27. jaanuaril 2021 toimunud istungil võttis Euroopa Nõukogu parlamentaarne assamblee (ENPA) vastu resolutsiooni, kus muu hulgas öeldakse, et vaktsineerimine EI OLE sunduslik ning kedagi EI TOHI selleks survestada ei poliitiliselt, sotsiaalselt ega muul viisil, kui inimene ei soovi või ei saa ennast vaktsineerida. Samas dokumendis öeldakse ka, et mitte kedagi EI TOHI mingil viisil diskrimineerida või ahistada sel põhjusel et ta ei soovi või ei saa vaktsineerida.
3. märts 2021, 15:55
Kui eraettevõtja tingimused on vastuvõetamatud, vahetage töökohta.
PERH3. märts 2021, 16:10
Põhja-Eesti Regionaalhaigla tegi peaaegu sama. Uusi boonuseid ei lubatud, aga vaktsiinist keeldujad jäetakse praegusest boonusest ilma ja graafiku vajadustega (puhkus, töö, sh öövahetused) ei arvestata.
jkj3. märts 2021, 15:11
saatke see astra zeneca kuu peale ja laske erasektoril tellida modernat, pfizerit, curevac ja j&j.
Teadmiseks3. märts 2021, 15:40
Saksamaal avastas kohalik labor ( väikelabor) uue vaktsiini ja on seda ka oma töötajate peal katsetanud (vabatahtlikud) kuid kui edastas andmed kinnitamiseks ametile, siis kaevati kohtusse. Ometi on teadlane olnud varasemalt suure labori juht teinud palju avastusi ning leiutanud uusi ravimeid. Mees on ka mingil määral seotud Hiina laboriga, ka naine on tal hiinlanna. See uus ravim on pulbriline ja kui ma nüüd ei eksi siis tarvis lahustamiseks soolalahust. Hoida saab tavalises külmkapis. Seega suurfirmade vastulöök väikesele ja odavamale ning tõhusamale
3. märts 2021, 14:57
Läänes toodetud vaktsiinid kohe keelustada ja kõik piirid täielikult lukku.Hallo , valitsus , kuna te üles ärkate .
3. märts 2021, 15:08
Jah, tahaks Isakese Sputnikut.
vanarahva tarkus3. märts 2021, 16:12
Kõige paremini mõjub täie rinnaga hingatud maamehe kopsurohi
Putsnik3. märts 2021, 17:49
see on ju nii, 3. märts 2021, 14:56
et kellele sobib,kellele mitte,kohutav, mins ennast küll torkida ei lase
3. märts 2021, 15:09
On ikka hulgakaupa ullikesi Eestisse siginenud. Aga ongi hea, nende asemel saab kiiremini vaktsiini kätte!
ekrelane3. märts 2021, 15:56
huvitav, kuidas meil 3. märts 2021, 14:50
Lätis salaja salvestatud valitsuse vaktsiiniteemalise jutu järgi vaktsiini kõrvalnähude arvud ei tohi ulatada (loe ei tohi avalikustada) ametlikult prognoositud arvud, tehke või tina, ja aegunud vaktsiin läheb vaktsiinivastastele, stiimuliks vaktsineerimisele - rahaline kompensatsioon.
istungi stenogramm, kes oskab läti keelt3. märts 2021, 15:00
https://fb.watch/3-gnltLwfo/ (1'30'' - prognoosi kohta)
probleem on3. märts 2021, 14:48
ka pcr testides ja statistika koostamises
Parim :D3. märts 2021, 14:47
Vaatan ja imestan, kuidas lamemaalane otsustab, kas tasub uskuda "peavoolumeediat" või mitte. Kirjutatakse koroonasumadest, lamemaalane irvitab ja rõõmustab, et "jajaa, raudselt ei surnud koroonasse". Kirjutab see sama "peavoolumeedia" lamemaalasele sobiva artikli (vaktsiini saanud inimene suri), siis lamemaalane usub, ei irvita, tunneb kaasagi. Ja siis on 100 % veendunud, et suri vaktsiini tagajärjel. Mitte ükski kaasuv haigus siin ei loe, siin on lapiku aju jaoks pilt selgemast selgem.
Peavoolumeedia3. märts 2021, 15:42
teatab samuti kiiresti eelmise päeva koroonasurmad, eelnevalt uurimata, kas koroona oli põhjus või oli lihtsalt veres. Küll vajab aga uurimist, kui noor ja terve inimene pärast vaktsineerimist sureb, kas vaktsiin võis surma põhjustada. Seis 1:1
Koroonalambad4. märts 2021, 20:47
Ega sinusugune inimene, kelle IQ algab komakohaga ei oskagi muud sõna kasutada kui lamemaalane. Tase.
Mees3. märts 2021, 14:45
Kohutav olukord! Arstidele ligipääsu pole, inimesed peavad Pamoli peal ise kodus oma covidit ravima ja vahel perearstiga tel teel rääkima.Saadetakse nii tööle, et arst pole covidihaiget näinudki, ühtegi analüüsi ei tehta, tervist peale ägedat viirust ei kontrollita? Huvitav, milleks perearstindust nüüd juba aasta siis üldse vaja? On ju olemas juba üks 1220 nõustamisliin, palju neid sis vaja?
3. märts 2021, 15:09
Soomes tiriti vägivalda kasutades eestlane vaktsineerima,kohutav,kuidas pagulasi üle lahe terroriseeritakse.
njah3. märts 2021, 15:25
Ega see arsti läbivaatus v6i käehoidmine aita, sest ravi tegelikult puudub.
Karin3. märts 2021, 14:44
Ma tahaks teatada ebasobivast pealkirjast. Pressikal esinenud asjapulkade peamine sõnum oli, et olukord on pekkis, kehtestasime piirangud, aga neist ei ole kasu, kui suur osa julmalt eirab, palun järgime neid. Aga pressikast nupu treinud ajakirjanik paneb sellele pealkirjaks "suri päästja, veel ei tea, kas süüdi vaktsiin". Ajakirjanik, mis sa arvad, mida teeb enamik lugejaid? Jah, just, loeb ainult pealkirja ja teeb järelduse, no mina küll vaktsineerima ei lähe, osad kihutavad ka kohe kommenteerima - jumala eest, ärge vaktsineerige. Viis pluss töö, ajakirjanik.
Juks3. märts 2021, 14:43
Miks nn. eliit astra zenekast kiivalt eemale hoiab. Kadriorg näidaku avalikult ette kui vaktsineerivad. Astra zenekat muidugi.
EÜ ja euromais3. märts 2021, 14:51
See on Briti imperialistide kättemaks, et neil ei lubatud EUst oma tingimustel lahkuda.
Pikantne 3. märts 2021, 14:41
on asja juures see ,et vähemalt EU - s tahetakse meid „ läbi lillede“, vaktsineerima sundida . Vaktsineeritud tohivad jälle vabalt reisida, suuri kontserte külastada . Alguses oli jutt , et vaktsineerimine on vabatahtlik aga nüüd räägitakse juba nn . Vaktsineerimis Passist. Kui üldse siis ainult BionTech - Pfizer - ga laseks ennast süstida . Kahju nii noorest inimesest .
Tahan süsti!3. märts 2021, 14:53
Ega enne pole ju kunagi ükski 31 aastane ära surnud. Ligi 100 tuhat on saanud vaktsiini ja kellegi pole midagi häda.
Mammu3. märts 2021, 14:39
See on küll õudne uudis! Ei julge mina omale mingisugust tundmatut vaktsiini süstida lasta, pangu või vangi! Muidugi vaikitakse kõik tõendid, mis vähegi vaktsiinile võiks viidata, maha. Ei sure üks 31 aastane noor mees lihtsalt niisama.
nõustun3. märts 2021, 18:10
täielikult Mammuga , ei sure iialgi 1 elujõus 31 a mees lihtsalt lampi ää ! nonsenss !
3. märts 2021, 20:24
Mina ka nõustun, kes see enne kuulnud on, et mõni 31 aastane on ära surnud. Tavaliselt need, kes surevad on vähemalt 34
3. märts 2021, 14:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Teadja3. märts 2021, 15:09
Olid küll tervislikud eluviisid. Oli terve ja sportlik mees.
Palun ärgake!3. märts 2021, 14:36
80+ surnud patsienti aga seostame kibekiirelt koroonaga, seal võib kohe seoseid luua. Raiume aga statistikasse ning hirmutame rahvast. Tulge palun mõistusele!
mai3. märts 2021, 14:32
Ega sakslased asjata Astra Zenecat sústida ei lasknud, ju surid sealgi inimesed. Meil ainult mätsitakse kóik kinni.
Lugeja3. märts 2021, 14:31
Kohutav! Ida- Tallinna haiglas juhtubki selliseid asju! Kindlasti ei saa me õiget põhjust teada ja leitakse hoopus muu terviserike!
lihne elu3. märts 2021, 14:37
Kui oli siis leitakse ka
#23. märts 2021, 14:31
Kas terviseamet on väljastanud ravimiametile antud info? Huvitav käsuliin siis selline. Ehk peaks terviseamet asjaga tegelema?
Kas tõde on lubatud?3. märts 2021, 14:29
Ei saa välistada, et terviseamet ei luba tõde avaldada! Ei oleks see esimene kord ilmas, kui haigeks jäädakse sellesse haigusesse, mille vastu vaktsineeritakse!
innuendo3. märts 2021, 14:28
Meid nagu lapsi kogu aeg ähvardatakse, kui sõna ei kuula, siis tulevad karmimad meetmed. TEHKE KORD JUBA NEED KARMIMAD REEGLID. Meie reeglid on ju nali. Poed ja söögikohad lahti- pidu ! See. et laup. ja pühap. kingapoed kinni on, see ei ole mingi piirang. Või Kaja Kallas ei luba piiranguid? Tahab kõigile meeldida.
3. märts 2021, 14:24
vaktsini nimetus novizok
3. märts 2021, 14:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
3. märts 2021, 15:06
Mina ütlen kindlalt- Hei! Palun süsti!
3. märts 2021, 15:06
Miks peab üldse seda Astra Zenecat tellima, kui tema suhtes on paljudel kahtlusi ja ega arstid ka pole selle headuses kindlad? Kuidas võib arvata, et üks vaktsiin on vanadele, teine noormatele ja kolmas ei tea kellele? Oma rumala peaga usun, et see, mis ehk on etem, sobib mõigile.
Mooses3. märts 2021, 14:23
Ja kui isegi on seos vaktsiiniga, siis rahvas ei saa sellest kunagi teada. No võibolla 50 aasta pärast. Täpselt samamoodi nagu Estoniaga. Kõik mätsitakse kinni.
3. märts 2021, 14:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eestlane3. märts 2021, 14:39
Kõik koolid tuleb viivitamatult kinni panna ja lapsed koju jätta, et viirust ei toodaks kooli ega viidaks koolist koju. Kaubanduskeskused ja söögikohad kinni ja kui muidu ei saa, sõjavägi tänavatele nagu Tšehhis. Kohe saabub Eestisse selline olukord nagu oli kevadel Itaalias ja Hispaanias, surnuid ei jõutud matta, kirstud vedelesid õues virnades. Kas me sellist otsustusvõimetut valitsust tahtsimegi? Kallas tuleb maha võtta ja Ratas tagasi peaministriks panna. Õudne olukord!
Miks koguaeg koolid kinni, nagu oleks koolis koroonapesa, ei ole ikka nii3. märts 2021, 14:41
to masendavad arvud3. märts 2021, 14:48
kas ilma piiranguteta tõesti ei jõua kõrvade vahele,et praegu ei ole aeg pidudeks ega pralledeks, igaüks peab ikka ise ennast hoi, kui muidugi mõistust on.
3. märts 2021, 15:19
Kõik on õige, kuid kas te selle peale mõtlete, et kui need kaubanduskeskused kinni pannakse, hakkab lahti jäävates toidupoodides ikka küll rohkem rahvast käima, sest paljudes müüakse peale toidu ju veel igasugust pudi - padi ja ka tööstuskaupu. Seega tõuseb kindlasti müüjate töökoormus, kuid palk jääb ikka samaks (500 - 600). Kaubanduskeskustes aga kompenseeritakse ikka 1000 eurot keskmine. Ja veel, kui toidukaupluste müüjad paneksid skafandrid selga, kuidas siis oleks? Nõus olen muidugi, et kaubanduskeskused kinni.
Näete3. märts 2021, 14:16
See susserdadakse nagunii ära!
Don Quijote3. märts 2021, 14:15
Vaatamata distantsõppele oktoobri kuust, spordi panemisele ootereziimis, komandanttunnile, poodide sulgemisele Lätis täna: Latvia +919 1,654 (kokku surnud) +16 (viimasel päeval surnud)
Mooses3. märts 2021, 14:24
Sest eesmärk on kogu rahvastik sundkorras nõela otsa ajada!
3. märts 2021, 15:28
Mõni siin soovitab valitsust maha võtta ja Ratas tagasi panna. Kas te mõtlete, et Ratas on enam võimeline siin kohe midagi korda saatma, kui kõik on ammu käest lastud selle jupitamisega ja ikka arutamisega ja edasi lükkamisega paariks nädalaks? Jah, täna Lätis +919, kuid meil 1467. Kumb riik siis rahvaarvu poolest suurem on?
kas kunagi saame ka tõe teada? ametliku tõe3. märts 2021, 14:13
Täna on liiga vähe andmeid, et mingilgi moel hinnata, kas vaktsiin või õigemini selle kõrvaltoimetel võib olla seos hiljem tekkinud terviserikke ja surmaga,“ sõnas ravimiameti esindaja Maia Uusküla. „Täna teame me seda, et kaks nädalat tagasi, 17 veebruaril, AstraZeneca vaktsiiniga vaktsineerimise järgselt tekkisid inimesel peavalu ja palavik, mis on väga sagedased kõrvaltoimed ja üldiselt mööduvad paari päevaga,“ lisas Uusküla. Kahjuks pole teada, kaua päästjal sümptomid kestsid, sest ta võttis nende vastu valuvaigisteid. „10 päeva pärast vaktsineerimisest tekkis inimesel tõsisem terviserike
3. märts 2021, 15:37
Ei saa me kunagi teada, millest see kõik. Ei saa ka teada vaktsiini mõjust. Küll need teavad, kus see haiguse algus algas ja mida meile siis räägiti muinasjuttu nahkhiirtest. Nahkhiirte sööjatel vist tervised korras, ei kuule nendest enam suurt midagi.
aga3. märts 2021, 15:52
Alles keegi kirjutas, et tema vanemal sugulasel oli ka raskusi veel kuu aega peale süstimist, seega kuidas küll seda ravimit ikka enne testiti?
hm3. märts 2021, 18:14
See, kes seal Saaremaal või kuskil suri, ka noor inimene, kel oli küll mingi krooniline haigus olnud, aga ka paar nädalat peale vaktsineerimist. See on kummaline küll, et ajaliselt sama käekiri.
päästa päästis elu hinnaga3. märts 2021, 14:06
Vahel on nii,et midagi läheb viltu ehk on kokkusattumisi.
3. märts 2021, 14:03
suri või mitte, nagunii tõtt me ei saa teada
täitsa3. märts 2021, 14:01
p... nii noor inimene ja elamata elu, olen kurb...
3. märts 2021, 13:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mina usun3. märts 2021, 14:09
Jumala eest ei saa keegi vastutust võtta.
Jaa, Jaa...3. märts 2021, 14:30
sinu loogika järgi Kallas käib ja nakatab inimesi ??? Olge normaalsed, vältige kontakte, kasutage maske-visiire, desinfitseerige käsi jne., jne. !!! On seda palju nõutud ??? Jube kerge on kellelegi näpuga näidata, et sina oled süüdi ! Olge ise mõistlikud ja nõudke seda ka sugulastelt-tuttavatelt-töökaaslastelt !!! Püsigem terved !
v3. märts 2021, 13:54
Praegune vailitsus kõiges süüdi.Kui ref opositsoonis oli siis nõudis küll kõiki kuupäevi jne.Kus nüüd need kuupäevad on.
kuupäevad on kalendris aastatäis3. märts 2021, 14:11
Hea,et on olemas süüdlane,muidu on kogu aeg süüta süüdlased
JOOSEP3. märts 2021, 13:52
Ravimiamet teatas täna, et Ida-Tallinna Keskhaiglas suri vaktsiini saanud 31aastane päästetöötaja. JAH MUIDUGI ME KÕIK USUME, ET SELLE NOORE INIMESE SURM EI OLE SEOTUD KOROONA VAKTSIINIGA
jah, jossu3. märts 2021, 14:12
asi selles, et kõigi ILMA VAKTSIINITA surnud 31-aastaste kohta ei tehta pressiteadet
oht on olemas igal pool ja ajal3. märts 2021, 14:13
Süda aimab halba,aga juhtub ka teisiti vahel
No aga3. märts 2021, 14:14
koroonat ei pidanud ju olemas olema? Grippi ka surrakse.
Miks suri 31 aastane vaktsiini saanud päästetöötaja3. märts 2021, 13:51
Omastel tuleb algatada kriminaalasi vaktsiini soovitanud teadlaste ja riigijuhtide vastu.Nõuame Ekre poolt algatatud süvauurimist sellele kuriteole.
Huvitav3. märts 2021, 13:52
Kust see info pärineb?
Hull maailm3. märts 2021, 14:33
Kuritegu on ka see, et Päästeamet survestab töötajaid vaktsineerima. Vaktsineerimata töötaja satub "musta nimekirja". Sügav kaastunne lähedastele!
3. märts 2021, 13:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vari3. märts 2021, 14:00
Valitsus jälle sûúdi- juba kui manitsetake ettevaatlik olema, kodus istuma ja kogunemisi eirata, nagu rikki läinud grammofon, aga mida eesti rahvas teeb-täielikult ignoreerib nöuandeid ja tulemus on käes. Tublid olete!
laulust kuulsin3. märts 2021, 14:02
Tuhanded,et miljon elada saaks
Mooses3. märts 2021, 13:48
Rahva orjastamis- ja alistamispüüdlusi iseloomustavad ka järjepidavad kommentaaride kustutamised kommentaariumidest. Meedia on neljas võim ja valitsuse tööiist.
Mina tean3. märts 2021, 13:46
Uus Tartu maratoni moodi üritus vaja korraldada kus vähemalt 3000inimest koos ilma maskita!
osaleja3. märts 2021, 13:48
Kahtlustan, et terve Maardu oli Tartu maratonile saadetud
seitse ühe hoobiga3. märts 2021, 14:04
Arvan,et Tartu maraton sõideti MAARDU kaudu
3. märts 2021, 13:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jaak3. märts 2021, 15:51
Eestlasele pole vajagi paremat valitsust.Orjarahvas armastab palavalt neid kes ,taskusd tühjaks röövivad ja rooska annavad.Nii jõuame kaasaegse elundi mis seisneb kesk euroopasse orjaks käimises.Koju jõudes võib poolkeemilist eurorokka helpida ja kui on energiat siis ka mõne perverssusega tegelda.
mustakaS3. märts 2021, 13:32
Kui paar aastat on nii opositsioon kui meedia tagunud trummi, et kõik, mida valitsus teeb, on vale ja kahjulik, siis hakatakse seda ju uskumagi . Paraku kandub see " usk" ka järgmisele valitsusele ja nüüd oleme seisus, et üha rohkem on neid, kes eiravad nii korraldusi, soovitusi kui tegelikkust, sest "need seal stenbockis "ju ei tea midagi ega tee midagi tarka. Ja -jaa.
Metjen3. märts 2021, 13:34
Endal peab ka mòistust olema, mitte ootama valitsuse korraldusi.
to Metjen3. märts 2021, 14:05
Just nende eest, kellel endal mõistust ei ole peabki valitsus teisi kaitsma. Piiranguid saab lol.lide jaoks kehtestada ainult valitsus.
Ainult kiiresti nüüd riik lukku,muu ei aita3. märts 2021, 13:26
Juba sügisel oleks pidanud välja töötama igasugu plaanid,kuidas riigis kriisi süvenemisega tegutseda.Ei olnud välja töötatud ei vaktsineerimise kava,samuti distantsõppe korralikku arendamistt ja kõike muud.Siis ei olnud neile see oluline.Tegeleti innukalt selle abielu teemaga ja palju energiat kulus peaministril jälle mõne ämbrisse astutud sõnavõttude klattimisega.Nüüd on hea süüdistada,et midagi ei teha.Süüdistajad on ikka need samad,kes oleks pidanud sügistalvel nende asjadega juba tegelema.
Olete mõelnud,3. märts 2021, 13:33
Tänapäeval ei saa rahvas enam valitsust ega riigikogu umbusaldada ja tagasi kutsuda! Sellepärast teevadki, mis tahavad. Kunagi oli selline seadus ka Põhiseaduses. See aga on tasapisi muutunud käsuvalitsuseks. Neil papp jookseb, tööd teed või ei. Rahvas vaadaku, kuidas hakkama saab. Mäletan neid aegu, mida enam pole.
spikker 3. märts 2021, 13:26
1.kogu riik lukku 2.vaktsineerida neid kes soovivad, vajadusel raha eest 3.kaasata erasektor vaktsineerimisse 4.vaktsiin osta vabalt turult
Kisub sinna kanti vist,3. märts 2021, 13:21
et varsti hakkab rahvas ise seadusi tegema! Igaühele oma, nagu kellegi jaoks vaja. Miks nii? Sest tõesti näib, et valitsuse tasandil ei suudeta rahvale selgeks teha, kuidas oleks parem. Aga käsumeetodil oskavad rahvast põlvili suruda küll. Ei usu, et eestlane sõtta kipub. Aga ükskõik, milline loomake, nurka surutuna, hakkab lõpuks vastu.
Maali Mustmäelt3. märts 2021, 13:21
Kui alles neidsamu meetmeid kurjalt kritiseeriti, MIKS siis nüüd need peksid kohe ja armastusega täitmisele minema ? Mida külvad, seda lõikad...
Mõttetu möla3. märts 2021, 13:19
Sama jutt igapäev, kriitiline ja kriitile, aga mitte midagi ette ei võeta. Ei võeta rangeid piiranguid. Seisaku valitsus, mida nägime juba 17 aastat.
Maali3. märts 2021, 13:18
KUHU aihtus kinu kommentaar ?!
Maali Mustamäelt3. märts 2021, 13:17
Kriitiline on veel viisakalt öeldud. paraku näib, et igal puhul püütakse Kiike ette torgata, et oleks süüdlane kohe käepärast. Kuid alles see oli, kui opositsioon täpselt teadis, mida rumalasti, valesti , valel ajal ja mõttetult tehti. Nüüd, kui opositsiooni käilkuju SAMU asju tegema peab, on ta imestunud, et rahvas ei taha alluda ei korraldustele ega soovitustele. tuletagu aga meelde4, ISE ju tegi selle kõik maha ja nüüd hädas...
puru silma3. märts 2021, 13:14
Soovitaks päevast päeva see udu ajamine lõpetada
ak3. märts 2021, 13:09
kas ülevaate andmine pole pressiesindaja töö. need mehed peaksid konkreetseid lahendusi välja pakkuma.
3. märts 2021, 13:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kes seletab3. märts 2021, 13:18
Mille või kelle eest kaitsevad määrdunud, mitu korda kasutatud ühekordsed maskid?
Sa3. märts 2021, 13:05
Võin juba ette õelda et sealt ei tule midagi tarka. Ei ole millestki ilma jäänud kui ei kuula. Praktika.
3. märts 2021, 12:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Astu sina tagasi3. märts 2021, 13:03
Ja sina siis astud ametisse ja saad 1 päevaga hakkama.Parem ikka püsi kodus,
To astu sina tagasi3. märts 2021, 13:10
Oled vist eilane ega tea kaua jutuvestjad ametis on olnud
töötu3. märts 2021, 13:21
Kuule, kes sul nii hästi maksab, et sa siis päevast päeva sama kaagutad. Tahaks kah raha muidu saama, südametunnistust mul ei ole, saan sõimata kõiki valimata - oravaid, sotse, ekrelasi ...