Uudised

TÄIENDATUD! Uued piirangud jõustuvad neljapäevast

Kaja Kallas: riik läheb nii lukku kui võimalik, sisuliselt on eriolukord (595)

LISA KOMMENTAAR

Vanur 8830. märts 2021, 16:24
Ärkasin corona- st ja ikka see KAJA KALLAS pukis? Lubasid kõik vanurid ära vaktsineerida ,aga siiani pole maalased seda saanud ,Kurat näed maakad on tugevad ei võtnud meid ka corona-aga sinusugune nakatub ja .....kannab edasi
ari anton10. märts 2021, 15:40
Meie peaminister ärkas ka talve unest! Või oli pead pidi liiva all???
Hooliv10. märts 2021, 09:46
Täna hommikul oli esimene uudis, et Hiinlased rikuvad Uiguuride inimõigusi. Sellise avalduse on teinud paljud Euroopa liidu vaatlejad. Tegemist on vist mingi naljaga, sest keegi ei too välja, milline inimõiguste rikkumine praegu toimub - lausa üle maailma.
rääkida võib kõike9. märts 2021, 21:24
Kuskilt tuleb ju alustada kui varem ei ole midagi mõistlikku otsustatud
ZET9. märts 2021, 21:14
Ma väga vabandan.KaKa ei ole PEERETAJA ,KaKa on hoopis PEERU tekitaja! Vabandust.
Katrin kaju9. märts 2021, 21:13
Tahan Ratast tagasi,kui Kaja Kallase eest teeb otsuseid mees siis see riik on hukule määratud..,
Sisuliselt eriolukord,11. märts 2021, 20:47
see sõnapaar ajab juba naerma, see on nagu iroonia !!! Nii saamatut peaministrit pole Eestil varem olnud, sellepärast on juba kõik tagajalgadel.
Katrin kaju9. märts 2021, 21:09
Kas te VEITS hiljaks jäänud pole selle asjaga??
Loogika kadunud9. märts 2021, 20:41
Juhendatakse, et köhige varukasse. Aga kui tervitada tahate, kätlemise asemel lööge küünarnukid kokku. Maskid veel kuidagi, aga need pleksid näo ees? Viirusel on vist ühesuunaline liiklus. Olin teatris, kus peaasjalikult kõigil olid maskid (peale minu ja näitlejate) ja istuti üle ühe pingi. Vaheajal kogu seltskond sõi ja jõi maskid lõua all (viirused jäid kuulelikult saali ootama....näiteid piisab küllaga. Ei tea kas nutaks või naeraks.
vaatleja9. märts 2021, 20:33
Peaminister ei soovi võtta vastutust. Kehtesta eriolukord, asu seda juhtima, korraldusi, käske ja keelde ei pea siis enam teistega kooskõlastama. Koroona ei taandu enne jaanipäeva. Haiglates pole personali. Tooge siis Ukrainast, keeleoskus ei ole oluline. Koomas koroonapatsiendil pole vahet, mis keeles temaga räägitakse. Arvan, et meil on ka loomaarste, kes saaksid mingi aja haiglas töötada. Kas meedikute palk on kahekordistatud.
M...9. märts 2021, 19:26
...ja miks kõik maakonnad,kui meil on võrreldes Tallinnaga ideaalne.Mis toimub ja kui ei oska riiki keegi juhtida,siis ei pea ju seda tööd tegema.Töö on ju vabatahtlik .Täna kuulasin infotundi ja süda läks pahaks ja see lõputu udutamine .Kohutav!!!!
Mis9. märts 2021, 19:15
lukku kui turism jääb avatuks,see on ikka tase.Kui laeva ja lennu liiklust ei piirata pole ka teistelt vaja nõuda.
miku9. märts 2021, 18:16
mine koju oma last õpetama, distantsõpe!
Milline9. märts 2021, 18:05
on vormiline eriolukord? Tahan teada!
Meenutan kevadisi piiranguid9. märts 2021, 17:56
Lennujaamad olid kinni, lende ei toimunud, juuksurid jne kinni. Praegu need kõik töötavad - aga tegemist ei ole eluliste valdkondadega!
ZET9. märts 2021, 19:35
Tähtis on,et juuksurid tööle jäävad see päästab KaKa maine.
ZET9. märts 2021, 17:34
Minul on selline tunne,et keka läks Hispaaniasse kogemusi omandama,kuidas toime tulla uue viirusega ning yhtlasi toetust avaldama KATALOONIDELT puutumatuse ära votmise kohta.Täpsemini visiiti ajastada ei oska keegi.
to ZET9. märts 2021, 20:33
Ei ole nii. Ta läks hoopis Madridi tänavafotograafia näitust avama. Mõtelda, kui tähtis sündmus. Nüüd kas toob sealt midagi uut kaasa või kaob meie maalt see kole haigus.
mammi9. märts 2021, 21:12
No kui kaua see kaka mõtleb veel peaministri tooli hoida? Õudne hakkab, juba ammu!
Ai see on hea9. märts 2021, 17:14
Lausa taevane õnnistus kõigile, nautigem seltsimehed.
sutska9. märts 2021, 16:56
Kuidas lukku ,piirid ju on lahti ,ka Soome saab!
mõistetamatu!9. märts 2021, 19:04
lahe lukk-Tansaaniast, tiblastanist ja kust kurat veel saab takistamatult viirust tuua!
eu9. märts 2021, 16:20
Naiste valitsus ja päikesekuninganna - kuivõrd hambutu/saamatu võib üldse olla!!!!??? Vastutust pole mitte sendi eest! Lähen maailma laiama või poen koju peitu! Võiks tõesti halvasti väljenduda, kuid seesama naiste valitsus keerab vaba sõna kinni! Et keegi ei saaks öelda, et kuninganna on alasti!!!
mammi9. märts 2021, 21:14
kuninganna ei ole alasti! alles poseeris jälle kusagil ajakirja kaane peal. kas tal on mõistusega midagi juhtunud?
Elsa9. märts 2021, 15:59
Lõpuks ometi on peaaegu kõik kinni nagu kevadel. Andis ikka oodata, kuigi seda oleks tulnud mitu kuud varem teh
Tore9. märts 2021, 17:03
Loodame et jääbki kinni.
to Elsa9. märts 2021, 20:46
Kus sul see kõik kinni on? Kuula uudiseid TV-st, siis näed, et turism käib täie hooga ja makstakse veel peale. Eelmine kord olid ju lennud ja laevaliiklused ka enam-vähem kinni. Ja kuidas siis tehti neid päästeooperatsioone, et rändurid ikka kodumaale saaksid. Aga nüüd, jälle poolik töö, sest Põhiseadus näitab, et ei tohi liikumist piirata. Ei saa aru. Aga miks siis toidukaupluste töötajaid ei toetata? Kas nendele ei hakka viirused külge? Häbi võiks olla ja nüüd suurustada, kuidas pandi nii ranged piirangud nüüd peale. Kellele?
Sisuliselt on läbikukkujast9. märts 2021, 15:58
peaministrilaadsega standartolukord.
Nimi neh9. märts 2021, 15:47
Sveigi arvates jagunevad inimesed peeretajateks ja poolpeeretajateks. Minu meelest oli Ratas poolpeeretaja, Kallase tüdrik vast veerandpeeretaja, ta vajab kedagi, kes tema eest vastutaks.
kelle Eesti lukustub9. märts 2021, 14:55
kas esimene, teine vm. Arusaamad on ajas liiga erinevaks muudetud-kujundatud... platvormidest lauapealseteni aegade jooksul. Rong see sõitis... oli rongijuht...
Muhkel9. märts 2021, 14:28
Kallas astus ametisse koronaviirus alustas tõusu.
oleneb olukorrast9. märts 2021, 14:38
Unistuste jõel on kallas kahel pool
rahvuslane9. märts 2021, 14:11
Kaja jäi isolatsiooni , keeras ukse seestpoolt lukku ja arvas ,et eesti ongi lukus.
eriline õndsus9. märts 2021, 14:23
Rahvusluuseri unistus üheksanda märtsi pärastlõunal ärgates.
to oleneb olukorrast9. märts 2021, 20:52
Ärge rikkuge seda ilusat laulu ära. Mida siin unistada (unustada)?
kavala näoga pilt9. märts 2021, 14:08
to kavala näoga pilt9. märts 2021, 20:54
Ju sul samad vaated. Kas oled ka üks kaval inimene?
Vaatleja9. märts 2021, 13:44
Rehvide eestvedamisel on Eesti territooriumil laastavat tööd tehtud 30 aastat . Eestlaste rahvaarv kahaneb ilma koroona viirustetagi järjekindlalt. Häda ja viletsus on eesti orjarahva lahutamatu kaaslane.Röövkapitalismi parunlased kasvatavad omi kukruid sellele vaatamata laipade arvelt.
vaatamata kõigele enne seda olnule9. märts 2021, 14:25
Ja me elame ning hingame veel ka koos koroonaga.
Jaagup9. märts 2021, 14:51
Iga kümnes eestimaalane Soomes👍🤣
muhv9. märts 2021, 13:14
kui sisuliselt on eriolukord, siis võiks selle ka välja kuulutada, kuigi Kallase sõnul otseselt ei pea kuulutama. See annaks rahvale selguse ja distsiplineeriks paremini.
Hurraaa9. märts 2021, 12:24
Õnnitleme kõiki, nüüd on saabunud jõulurahu.
Vana-Tallinn9. märts 2021, 14:27
vene jõulud alles lõppesid pealinnas kuuse raiumisega
9. märts 2021, 21:01
Kui nii edasi läheb, siis näed sa seda jõulurahu nagu omakõrvu.
Kriips 9. märts 2021, 12:06
Ammu on eriolukord mitte sisuliselt. Vahetage see Kallas välja, mõttetu loba.
Eriolukord9. märts 2021, 12:21
Kui see sinu nõutud "Eriolukord" ametlikult välja kuulutada, puudub "Eriolukorra seaduse" kohaselt valitsusel igasugune kohustus mingeidki kompensatsioone tagada. Loe seadust Paragr.24 p.(2)
kriipsujuku9. märts 2021, 14:28
9. märts 2021, 21:08
Ega ei saa tema jutust küll midagi aru. Mis vahe on siis eriolukorra ja tema eriolukorra vahel vahet?
Tubli9. märts 2021, 11:52
Ja ärge enam midagi lahti tehke, vaadake mis eelmine aasta juhtus. Jaanituli tuleb keelata. Trammid ja bussid seisma. inimesed kolhoosi lautadesse kinni!
näita 9. märts 2021, 13:31
eeskuju siis, tee selfid kolhoosi-laudast .
Mis lautadesse, maasikaid korjama9. märts 2021, 15:17
Elekter9. märts 2021, 17:05
kinni, rohepööre maakera soojeneb.
RIKAST OMAD LÕBUD9. märts 2021, 11:46
Tallinna eliit võiks ka kodus istuda mitte pidutseda
kõik kinni9. märts 2021, 11:03
Mis vahe on eriolukorral ja sisuliselt eriolukorral???
Hah9. märts 2021, 11:06
Sisuliselt eriolukord, võta kuidas tahad, kuieqs parajasti meelestatud oled 😅
muhv9. märts 2021, 13:17
sisuliselt on, aga ametlikult ei ole eriolukord, seega piiranguid sisuliselt kehtivad, aga ametlikult mitte.
to kõik kinni,11. märts 2021, 20:53
seda olen mina ka ammu küsinud, et mis see sisuliselt eriolukord tähendab, aga vastust ei saa!!!
9. märts 2021, 10:20
€$9. märts 2021, 14:35
Hull peast.Seda küll teha ei saa.Siis ei saa ju teatud seltskond ennast peesitamas ja suusatamas käia.Meil käib ju selline vaikne reisimine pidevalt.Ja kus me siis uusi ja värskeid koroonatüvesid hangime? Ei,ei,INIMESED peavad saama hullata ikka vabalt.
To muhv11. märts 2021, 20:55
Väga hea , nüüd sain aru, vist nii ongi!! Ahah!!
Seda viirust ei ole olemas!9. märts 2021, 10:11
https://www.bitchute.com/video/rQW47EuYxfSR/
e.9. märts 2021, 11:49
Nakkusosakond on inimtühi siis, kui pole võtta med.personali, kes voodihaigeid teenindaks. Loogiline? Või arvab keegi, et personali asemel võib luua iseteenindushaigla nagu kauplustes, kus ostjaid sunnitakse kassiiri tööd tegema.
K12. märts 2021, 11:05
Tõepoolest, kui viirus( koroona) oleks tõeliselt ka olemas, ei siis selliseid kord nii kord naa mänge mängitaks. Praegu nakatumiste tõus tänu valele testimisele. On ju pidevalt räägitud, et meed ninatropid ei ole selle jaoks õiged.
To Ükskõik9. märts 2021, 09:49
Nõuka ajal sai kuuendikul planeedist ikkagi liikuda. Siin ei saa varsti vist enam ka eestisiseselt liikuda.
kuidas Ükskõik?9. märts 2021, 12:34
Nõuka ajal ei olnud sellist haigustki. Ja praegu saavad ju mõned ikka oma ihaldatud reisil isegi ära käia. Ja mingisugust eriolukorda pole veel siiani tunda saanud, ikka jupikaupa käib see kinnipanek. Arutame edasi!
🙊9. märts 2021, 09:33
Kes seda maailma küll juhivad?
g9. märts 2021, 09:59
https://www.youtube.com/watch?v=xDa9z21bZNk
Aili9. märts 2021, 09:29
Piirid kontrollitavaks, reisisellid istuvad seal kuhu läksid, presku näitab eeskuju, kaka astub tagasi ja paneb oma pudrumulgu kinni- siis räägitakse eriolukorrast. Raketiteadus rahvaasemikele?
mina9. märts 2021, 09:17
Ja ikka pildil nägu nalja täis...
juhan liiv9. märts 2021, 08:59
köik on nii targad,et mine vöi koju..
Ei valgust paista kuskilt loomulikku9. märts 2021, 11:40
Õige vastus raskes olukorras.Hakkame mehed minema ja naistel on eesõigus toimingud lõpuni viia.
eestlane9. märts 2021, 08:52
Tõepoolest,kaljulaid kimab jah mööda maailma,kus nüüd sõbranna nõu,ärge reisige.Kallasel keeruline aga kes tegi ,ikka ise tegi nagu muinasjutus.Soovis teisele halba ja sai kõik iseendale.Elul on oma reeglid aga õelast pole kunagi kahju.
9. märts 2021, 08:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Just9. märts 2021, 08:49
Panen tähele, et neiude sõnakasutus on äärmiselt puudulik! Ministri nn sõnakasutus peaks kõrgharidust omaval inimesel, seda enam tipp-poliitikul, olema tasemel!
reisimine9. märts 2021, 08:43
reisimine peaks ikka toimuma. Ainult lendamise hinnad peaksid olema nii kõrged, et, tasuksid kõik riigi võlad. Milleks raha seisma jätta. Palgad on ju kõrged.
9. märts 2021, 12:43
Ega raha taha vist nendel reisijatel küll midagi kinni ei jää, peaasi oleks, kui nad sealt reisilt jälle midagi kaasa ei tooks, sest siis hakkab jälle kõik uuesti otsast peale.
reisimisega9. märts 2021, 14:03
on nii, et enamasti riigist kust tullakse või riiki kuhu minnakse, on mitmeid kordi väiksem koroona nakatuvus, näiteks võin tuua Madriidi , kus eile 7 miljoni elaniku kohta oli 60! nakatunut,jne. liiatigi on Tallinna lennujaam nagu kadalipp, mitmed testid, ankeedid jne... ja siia eestisse ei taha küll keegi vabatahtlikut tulla, juba õhk on koroonast paks.
juku9. märts 2021, 08:34
siis tuleb suurtes poodides need riiulid kas välja viia vöi siis eraldada kus pole toiduained???alkohol pole ka toiduaine-see on meelemürk ja tuleb körvaldada,,,
ja9. märts 2021, 08:50
ja kuulutada kõik päevad iganädalaste kaobanduskettide reklaamidega hulludeks päevadeks. Odav, odav, odav.
Varsti9. märts 2021, 08:34
vanamemm9. märts 2021, 08:27
Tundmata süümepiinu sadade surnute pärast, neile see ju AINULT statistika, totaalne VASTUTUSE puudumine, sureb 10 või 100, mis tähtsust sellel on. Ajalehed ja ERR nüüd nagu ilma munadeta, pehmete sõnade ja pugejaliku naeratusega (nüüd lõvil küüned peidus, muidu kraapisid EKRE, t nagu nüri saega) õigustamas või maha vaikimas peaministri kuritegelikku otsustamatust. Ühes normaalses riigis oleks selline valitsus pikema jututa maha võetud, aga "kapten" kimab pead pildudes mööda maailma ringi jättes riigi saatuse hooleks. Ainult üldsuse nurin pani selle kodukootud "Päikesekuninganna" tegutsema.
Oh sa vanamemmeke9. märts 2021, 08:37
Hoopis sinutaolised vingujad on süüdi.Kuulake korraldusi,kantke maske,ärge külastage rahvarohkeid kohti,hoitke vahemaad.....Aga näib,et see jutt on olnud sinule justkui kurtidele kõrvadele.Kui ondal ei ole oma peaga mõtlemise oskust,ega siis polegi muud paremat sinust oodata.
e.9. märts 2021, 12:01
To 08:37: Haugud ju täitsa vale puu all, nõudes vanamemmelt vastutustunnet. Või arvad et memm on see, kes rallib Tansaania vahet, peab sõbra keldris 50 peolisega sünnat või käib jalkatrennis koos meeskonnaga duši all? Küündimatu on meil siiski Päikesekuninganna, kes ei adu, et sõnakuulmatute korralekutsumiseks on vaja esiti konkreetset (seaduslikku) käsku ja käsu täitmise tagamiseks ongi riigil politsei ja kaitsevägi. Vastasel korral võiks autojuhilubade tegemise ka vabatahtlikuks kuulutada. Igaüks ise kaalub, kas istub rooli või mitte. Politsei võiks üldse laiali saata jne.
to Oh sa vanamemmeke9. märts 2021, 13:00
Küll tahaks teada, kui "noor" see isik on, kes siinallpool õhkab "Oh sa vanamemmeke" nime all. Ei usu, et olgu ta vanamemm või vanaätt , ainult vingub, ei kanna maski ja ronib mõnele kukile. Selline käitumine tundub olema rohkem nendele, kellel alati on hirmus kiire. Te ei arvesta mitte ühegi inimesega peale iseenda, te pole lihtsalt võimeline aru saama, et vanad inimesed vananedes muutuvadki aeglasemaks. Nooremad võiksid rohkem kontrollida enda käitumist enne, kui hüppavad vanadele turja. See ei käi küll kõikide noorte kohta, paljud on ikka isegi väga lahked ja abivalmid. Kasvatuse viga.
aga mis saab9. märts 2021, 08:25
Mall9. märts 2021, 08:47
President reisib meie kõigi eest ja toob kaasa "peenemaid" viiruseid.
10ks aastaks9. märts 2021, 08:51
tõmbad pidurit, mis siin imestad?!
9. märts 2021, 21:22
Kõik, kel ainult soovi on, mingem reisima. See ju lubatud. Tööl ei saa käia, kuid reisima saavad kõik minna ja makstakse veel peale.
X9. märts 2021, 08:23
Sõnades rohkem lukus kui reaalselt.
mitte ühegi punkti...9. märts 2021, 08:22
mitte ühegi punkti juures pole märget, et siseruumid tuleb desinfitseerida!!!, iseenesest viirus ära ei kao.
to mitte ühegi punkti9. märts 2021, 13:14
Mida siin desinfitseerida, see ei tule vist kellelegi meeldegi. Eile just vaatasin telerist, kuidas ühes linnas tehti seda isegi tänavatele ja maja seintele (linna ei mäleta). Hiinas ju ka selle koroona alguses hoiti puhtust , meil ei näe ühtegi lumesahkagi teid lahti ajamas, lund aga tuleb ja tuleb. Ja ei tea, kas liiv on ka Eestis otsa saanud, et enam teid ei liivatata? Ja meie tahame veel desinfitseerimist! See vist naljanumber.
Peaministrile tuleb koheselt umbusaldust avaldada9. märts 2021, 08:04
Ta ei tule absoluutselt riigi juhtimisega toime Ja eestirahvas kannatab😢
08.04le9. märts 2021, 08:22
Küll oled ikka rumal inimene.Sinust enesest sõltub kõik.Püsige rohkem kodus,ei ole vaja käia shopamas,restoranis süümas.Hea on süüdistada valitsust,kui endal mõistust pole .
õigus9. märts 2021, 08:45
kui peaminister lahti lasta ja asemele panna iga kuu uus peaminister, siis saab asi korda ilma piiranguteta.
Mai9. märts 2021, 08:03
Riik on lukus kui reisimine lõpetatakse. ÜK-st toodi kahe lennukiga inglise coroonatüvi eestisse. Ootame aafrikast tulemusi. Kas vaktsiinid on suuresti reisisellidele läinud?
Palun selgitage rumalale9. märts 2021, 08:15
kuidas sai Briti tüvi Eestisse?
Rumalale9. märts 2021, 08:52
Inglismaalt toodi sisse!
to 84:04-le9. märts 2021, 13:27
Kuidas saab see näiteks minust sõltuda, kui ma istun kodus, ei käi restos söömas, ei käi shoppamas ega pea mingisuguseid pidusid. Käitun nii nagu kästud. Mida veel on ette heita? Ja minu pärast võib panna iga kuu uus president või peaminister ja seda niikaua, kui asi aetud saab, mitte ainult katsetada kogu aeg. Kellel siis pole mõistus korras?
Niisama mõtisklen.9. märts 2021, 08:00
Olin mina vene sõjaväes. Sõjavägi ju eksisteeribki käskude ja käsutäitmise meetodil. Aga miks oli vene sõjaväes lihtsam kui nüüd Eestis? Sest sõjaväes anti konkreetseid ja arusaadavaid käske. Eestis aga muutuvad käsud ja suunised päevaga. Üks ei tea, millise käsu teine annab. Rahvas ei oska enam, millist käsku täita. See pole isegi enam sõjaväeline meetod. Nimetaksin seda diktaatorlikuks riigiks.
Venelased ütlevad selle peale:9. märts 2021, 08:03
"Kõik on ülemused, pole isegi kedagi pikalt saata"!
parem9. märts 2021, 08:05
käsi ei tea, mida vasem teeb , jube ! ja süütud inimesed surevad .
To: Niisama mõtisklen./ täna 08:009. märts 2021, 08:21
Oota. See on algus. Õige tsirkus läheb alles aasta-kahe pärast lahti. Siis on ilmselt õige aeg putku panna.
to 08:21!9. märts 2021, 08:34
Suure saladuskatte all ütlen! Tegelikult ma olengi putku pannud. Siinsamas lähedal, kus kedagi ei ahistata. Aga käin vahel ka Eestis. Mul selline luba olemas. Variandid põgenemiseks peavad igaks juhuks valmis olema. Jaksu kõigile bürokraatiaga võitlemisel!
kodanik Mumm9. märts 2021, 07:59
Kadrioru üürnik sõitis Hispaania, lennujaama peaks lukku panema , tagasiteed ei ole !
10. märts 2021, 01:39
Kas hakkas parem? See ju ammuaegne vanasõna. Kas seda ei tohi enam kasutada?
jah9. märts 2021, 07:58
Palun loomaarstid tulge inimarstidele appi. Kaja: välismaal olevad artstid tulge meile appi. VOT SEE ON NAERUKOHT! Kelle valitsuse aeg lasti arstidel välismaale minna.
10. märts 2021, 01:46
Aitäh, sain aru, et nii ongi.
vaid 3 sõna: Kallas on nõrk!9. märts 2021, 07:54
Vahetada9. märts 2021, 07:47
Briti tüvi Brasiialia ja Madagaskari tüve vastu.
Aave9. märts 2021, 12:05
On aeg Erakorralisteks valimisteks,esiteks ja teiseks, Keskerakond lõi selle ohtliku ja hukatusliku olukorra ja tal on võimalik nüüd mingilgi moel heastada see kuritegu ja astuda koalitsioonist välja ,ehk tekitada valitsuskriis.
Kodanik9. märts 2021, 07:45
Lapsed ei tohhi selliseid laule laulda, lapsed peavad laulma: ,, Sadam Oli Lukkkkku pandud.... "
Palun räägi selgelt9. märts 2021, 07:43
Vandenõuteoreetik9. märts 2021, 07:40
15.märtsiks riik lukku???????
to Vandenõuteoreetik9. märts 2021, 13:38
Siis ju veel nädal aega katsetada. Seni võtab võimust Briti tüvi, Hispaania tüvi, Afganistani tüvi jne, kuini kõik maailma riikide nimelised tüved on läbi proovitud.
Mõistus9. märts 2021, 07:37
juku9. märts 2021, 07:35
kui teha piiranguid siis tuleks raha kokkuhoiu möttes riigikogu viia alatiselt51 liikmeliseks,valitsusse ainult sise,-ja välisminister,,,ministeeriumides töötajad poole vähemaks. kaotada kuluhüvitis ja erakondadele altkäemaksu andmine... riigikogu ja valitsuse töötajate palk 4 vabariigi miinimum palka. kommunistid toompealt minema......
Ükspuha9. märts 2021, 07:32
Nõukaaeg tagasi, jippii......
Sisuliselt nagu läheb lukku nagu9. märts 2021, 07:31
Superlux9. märts 2021, 07:29
Me naudime seda täiega, las jääbki nii igavest ajast igavesti. võtke pensionäridelt pensionid kah ära on veel parem, muidu pläägutavad piirangute vastu.
Superluxile9. märts 2021, 13:45
Ära pensionäre süüdista, vaata kui su oma palk alles jääb. Pensionärid on ju kõige mahasurutum inimrühm siin Eestis. Ega pensionär pole ju tööl kunagi käinud ja see kopikas , mis neile nüüd armust antakse, on ka nagu moe värk. Kõige suuremad pläägutajad on just Superluxi taolised. Nendel on alati näpud põhjas.
Tõnna9. märts 2021, 07:27
Pole siin mingisugust eriolukorda. Eile käisin Tapal, poes küsisin maski. Vastus ei meil ei ole. Ütlesin kas tohin minna. Vastus minge. Tegin rahulikult ilma maskita ostud. Teiseks autoteenendustes ei mingisuguseid maske.
Sealkandis9. märts 2021, 07:46
vist elatakse päriselu?
Miks9. märts 2021, 08:47
keegi peaks Teile maske andma. Apteekides on korralikke maske 50 tk alla 3 euro pakk.
Suusataja9. märts 2021, 07:21
Kus on nyyd presidendi igapäevased sönavötud valitsuse saamatuse kohta. Eelmine valitsus ei saanud nädalatki rahus tööd teha, muudkui kommenteeris. Nyyd millegipärast vaikus. Ilmselt suusatab.
9. märts 2021, 07:55
to Suusataja9. märts 2021, 13:52
Nüüd ju sai oma tahtmise. Kas see ka õige valik oli, kes oskab vastata? Õigemini, kes julgeb vastata?
"sisulisse" maailma9. märts 2021, 07:20
Riigipiire ei tohi sulgeda - selline oli meie peaministri selge sõnum EL peaministrite ees esinedes (muid sõnumeid ei olnudki). Täna annab intervjuu, et tema ainus puudus on see, et hääl peaks mehisem olema. Jumal küll, kuhu me sattunud oleme?!
9. märts 2021, 07:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tuleb tuleb9. märts 2021, 07:33
kannatust, isegi majasiseselt suletakse toad, köögid wc vannituba, iga toa ukse juurde kaitseliidu patrull ja koroonatest
vana kala9. märts 2021, 07:19
Kas toidupoodides ka tööstuskaupade osakonnad suletakse ja kuidas jääb alko müügiga toidupoes kas osakond suletud, samuti parfümeeria.
Ainult9. märts 2021, 07:34
Chanel No 5 müük tööpäevil jääb, muu kinni.
.9. märts 2021, 07:16
Valitsusel tuleb kanda vastutus tekkinud olukorra eest. Kes vastutab selle eest, et haiglad ei suuda enam abivajajaid vastu võtta ja inimesed ei saa vajalikul tasemel abi? Kõike tehakse suure hilinemisega, empaatiavõimeta häbivalitsus.
Naljakas. 9. märts 2021, 07:10
Üks lõputu kummi venitamine käib.
9. märts 2021, 07:34
Just ja viirused ootavad, mida peaministrid otsustavad
???9. märts 2021, 06:59
Mis tähendab riik lukku panna,miks peaminister kasutab sellist väljendit? See on nagu muinasjutus. See näitab,et terve peaga ministri erakond on selline lukus .
Miks9. märts 2021, 07:07
piiri kinni ei panna? Et siis ei saa satikas meile enam sisse ja maskitööstus käib alla?
Jakcker9. märts 2021, 06:48
Shine and glance for the EU. Not more.
Dave9. märts 2021, 06:36
Reformierakonda ei tohi lasta Eesti riiki juhtida! Nemad ju ei oska muud kui varastada, raha pesta ja kantida.Neil on tava inimesest ükskõik.
10. märts 2021, 01:59
Issand , kas te olete seal haigeks jäänud? Küll võite rõõmustada, et teie käes on see kustutamise võim.
ettevõtja9. märts 2021, 06:22
piirangud on samad nagu kevadel, kevadel oli eriolulord, aga kallasel sisuliselt eriolukorda pole-sa peaminister astu otsemaid tagasi , nii tola inimest ei saa panna riiki juhtima
teata ebasobivast kommentaarist10. märts 2021, 02:03
Jälle üks ilus kommentaar ettevõtja nime alt. Aga modereerimisele ei kuulu.
Siim9. märts 2021, 06:17
Dr.Madis Veskimäe on tõeline Eesti arst!! Piinlik on kuulata teiste perearstide seisukohta! Dr.Madis Veskimäe jõudu sulle!
to Maria, eile 21:23!9. märts 2021, 06:15
Ah, et ettevõtja? Kas see ongi ettevõtja, kes nii suured laenud ETTE VÕTTIS, et nüüd vesi ahjus? Vaata, penskar ei võtnud laenu, läks elus ikka sobivamale tööle, kus palk selline, et säästa sai. Nüüd elabki ilma, et panga hõng kukil püsiks. Elab ilusti ära ja mõtleb, kuidas saab olla ettevõtja, kui ei näe paari päevagi ette. Veelvähem, mõelda, mis vanaduses saab? Ei, Maria! See pole jätkusuutlik elustiil! See on enda elu põletamine!
Indrek9. märts 2021, 06:13
Millal Kallased lukku pannakse ???
Siimuke 9. märts 2021, 06:02
Mmmm äää. Eneseväljendus jätab väga soovida mmmmäää.
Küsimus9. märts 2021, 05:57
Kas vaktsineerijad ise ei levita seda viirust? Hakkasid ju näidud tõusma koos vaktsineerimisega! Ja seal ju kanta kaitsevarustust nagu proovide võtmisel! Kui tuleb vaktsineerima sümptomiteta koroonahaige....?
Alles nüüd9. märts 2021, 05:36
Miks alles nüüd kui briti tüve % läheneb 100-le, avastatakse, et seda nii palju on? Ja kui jõulude ajal keelati ära briti lennukite maandumine aga see järgmisel hommikul ikka toimus. Ja vastutulijaid kallistati ja musitati enne testide andmist. Ja me just nagu oleme lukus ja ei ole ka! Samal ajal korraldame suusamaratone, reisime lastega koolivaheaegadel, käime Alpides suusatamas, käime maniküüris, juuksuris, saunades jne. Vaktsineerimine on vabatahtlik aga üle 65 aastastele sunnitakse peale AstraZeneka vaktsiini ja loomulikult keeldutakse sellest. Siis imestavad, et inimesed ei taha vaktsiini
Täna mängid saksofoni, homme reedad kodumaa!9. märts 2021, 05:25
Väga õige! Rahva tungival nõudmisel, peaksid meie palavalt armastatud juhid sulgema, kuni sügiseni, ka kõik toidupoed.
tagajärjed käes.9. märts 2021, 05:25
Ja nüüd ongi see käes.Käidi koolivaheajal lennureisidel,nüüd siis see britivarinat meil siin hullult levimas.Kurb,kui inimesed on ajuvabad.Ärge nüüd nende piirangute pärast virisege,veel karmimaid tarvis,öine liikumiskeeld ka vajalik.
Nipitiri9. märts 2021, 05:43
Mainitud ei ole lennu ja laevareisid. Lennureise ei saa ära keelata, kuna seeneline lendas Hispaaniasse seeni korjama. Las tuleb tagasi suusatades ja kus parasjagu lund ei ole, siis joostes. Korraga saab rahuldada aastase suusatamise ja maratonidel jooksmise iha. Abista selles oma sõbrantsi!
Zirp9. märts 2021, 04:38
Kui on välja kuulutatud eriolukord, siis on kõik õige. Kui on sisuline eriolukord, siis on asi väga küsitav? See vastuolus põhiseadusega ja Terviseamet ei ole seadusandja.
to Zirp9. märts 2021, 14:02
Kui Terviseamet ei ole seaduseandja, miks siis tervist küll tahetakse arstide käest? Las siis riigijuhid ravivad ise, nad ju nii targad.
9. märts 2021, 03:51
ma ei saa aru miks meil eestis pideval propageeritakse ja halvustavad sputniku vaktsiini, sputnik v kontrollitut ka heaks kiidetut nüüd on parem lukku panna terve riiki, miks ma pean vaktsineerima selega mida meile suruvad politikud
täna 03:519. märts 2021, 14:07
Esiteks on ju suured rahad mängus ja paljud ei kannatagi seda vaktsiini. Sputnikut pole veel siinmail proovitud, kuna enne tuleb vana ära tarvitada. Lihtinimene on nii segadusse ja nurka aetud.
Max9. märts 2021, 03:39
Our health system is in trouble because years ago the same party closed local hospitals. Now the same party will start a lockdown instead to get fast the vaccine for the people. Government you get not paid for waiting and making nice coffee talks. Get the vaccine. Now!
See valitsus läheb Eesti ajalukku9. märts 2021, 03:14
Just nagu suur näljahäda, must surm või nõukogude liidu okupatsioon. Kurjategijad ja reeturid juhivad riiki.
Tartlane 9. märts 2021, 03:11
Aga lennujaamad, reisimine? Riik on lukus siis, kui välismaalt ei saa uusi nakkusi sisse tuua, praegu käiakse üle piiri Venemaalt jalutades suitsu ostmas, muust rääkimata.
Uskumatu!9. märts 2021, 03:10
Kõige naeruväärsem on peaministri suust kuulda, et reageerida tuleb KIIRESTI. Kus ta enne oli, Timesi jututoas või?
Jüri9. märts 2021, 02:49
Kuni kogu nn pandeemia põhineb valel, seni pole sellega targalt võimalik võidelda! Lihtsalt väike näide - kui Eestis jõuaks soovitud 100%-se karjaimmuunsuseni, siis PCR-testid näitaksid 100% koroonapositiivset, sest ka tapetud/mitteaktiivsetel viirustel on see testis otsitav RNA segment ikka olemas ja neist tapetud viirustest organism puhastub pool aastat kuni aasta. Seega - tegelikult läheneme edukalt karjaimmuunsusele!
◖⚆ᴥ⚆◗9. märts 2021, 02:57
Aga ei näita ju 100% ja ei lähene ju karjaimnuunsusele... Try again!
Tähenärija9. märts 2021, 02:28
Niisugust olukorda nagu sisuliselt eriolukord pole olemas. Konkreetsust on vaja. Kas on siis või ei ole? Või on hoopis hädaolukord?
:D9. märts 2021, 06:02
Muzu9. märts 2021, 01:14
Meie võime küll vahet hoida. Meil on kultuurne etendus-asutus ehk stripi-baar. Tüdrukud kannavad maske ja kasutavad kõiki ettevaatuse abinõusid (vajadusel ka kummi). Raha ei pea ilm tingimata tripi vahele panema, võib ka niisama anda. Seega nõuab meie töökas kollektiiv õigust elanikonnale meelelahutust pakkuda ja kultuurselt peffi näidata.
to Muzu9. märts 2021, 14:12
Sellist kultuuri võite kodukontorist ka teha ja vaadata. Enne tehke panga kaudu ülekanne, palju seanss maksab.
Juuksur9. märts 2021, 00:42
Miks ilusalongid peavad töötama? Teenindades pole võimalik hoida 2m vahet. Tõeliselt hea koht haigust saada ja levitada. Kas tõesti eluks vajalik teenus?
Tene9. märts 2021, 00:26
Aitähh,et need lennukid Inglismaalt ikka vastupidiselt kehtestatud piirangutele maandusid!Aitähh, et kõik need tüved sai siia kiiresti juba jõulude ajal transporditud, galeriis on nii armas vaadata Inglismaa lendudelt ootajaid shampuse pudelitega ja musitamas , ilma maskideta.Suured tänud armas valitsus , et reageerisite 3 kuud hiljem.Aitähh!!!Suured tänud kiire vaktsineerimise eest,vaktsiinidooside äraviskamise ja veiderdamise eest.
9. märts 2021, 04:16
Valitsus ei saa rumalat rahvast ketti panna. Iga päev on uued uudised, kuidas reisitakse lausa laste ja imikutega ümber maailma. Vanemad inimesed püsivad kodus, noorus aga on suurt egoismi täis.
arnosaar9. märts 2021, 00:25
LUKKU!!!!Mida LOLLI,minge Venemaale,Hiinasse ja ostke kogu raha eest vaktsiini ja kuulutage välja VALIMISED,VALIMISPÄEV,kuhu inimesed lähevad kaitsesüsti saama.Iga päev sureb haigustes olevaid inimesi kui koroona lisandub.Surnute arv on juba meeletu ja oodatakse MIDAGI.Karistada ei saa keegi,kuigi tegemata jätmine on üle igasuguse piiri. Kiirabi arstid peavad 24 tundi haigeid haiglasse toimetama,kus abi ei saa,koroonahaiged.Püütakse leevendada,kergemate juhtumite puhul on veniv toimetamine surmadega mitte lõppevgi.Kui verejooksu ei saa pidama siis jooksevad ja kõik. tühjaks.
ära liialda9. märts 2021, 01:09
Meeletu? Meeletu oli aastal 1918 Hispaania gripp, üks surmavamaid pandeemiaid inimkonna ajaloos, põhjustades üle maailma 500 miljoni inimese nakatumise ja eri hinnangutel 17–50 miljonit surma (sel ajal elas maailmas 1,8–1,9 miljardit inimest, nüüd juba 8 miljardit). Võrdluseks: äsjalõppenud Esimene maailmasõda oli nõudnud üle 9 miljoni sõduri ja 7 miljoni tsiviilisiku elu. koroona surmade arv täna 2,611,109
Ahh9. märts 2021, 00:22
Kas hotellid jäävad lahti
to ära liialda9. märts 2021, 14:19
Jätke need võrdlused sajanditagusest Hispaania gripist ja igasugu sõdadest. Meil ju rahuaeg ja kõik peaks nagu paremuse poole liikuma. Aga mis tegelikkuses toimub, ei tea. See igatahes praeguse targa aja kohta ikka väga jube asi.
Piirangud9. märts 2021, 00:11
Riigifirmadel on lihtne - raha töötasudeks võetakse riigi ühisest rahapajast. Erafirmad peavad palgarahad ise müügist - teenustest välja teenima.
9. märts 2021, 00:07
sa oled selle lukkupanemisega juba kaks kuud hiljaks jäänud!
Kõik avalikuks8. märts 2021, 23:58
Hiljemalt pärast õigusakti vastuvõtmist tuleb avalikustada otsuse tegemise aluseks olnud uuringud ja analüüsid (vt avaliku teabe seaduse § 28 lg 1 punktid 7 ja 18, § 30 lg 2 ning § 35 lg 2 p 2 nende omavahelises koostoimes). Kui Covid-19 tõrjega seotud piirangud tuginevad valitsuse moodustatud teadusnõukoja analüüsidele ja neil põhinevatele ekspertsoovitustele, peaksid ka need olema avalikud. Tahaks näha neid otsuse tegemise aluseks olnud uuringuid ja analüüse.
Üks viivitamine8. märts 2021, 23:57
Jüri Ratas oleks palju kiiremini tegutsenud ja riigi kaheks nädalaks lukku pannud.
8. märts 2021, 23:40
Lutzu Komm8. märts 2021, 23:40
Aga äkki ootaks ja mökutaks veel kuu aega. Siis saaksime kindlalt koroona maailmameistriks. Lamemaalased ka veel ikka ei usu viirust. Tuleks ikka oodata kui suremus tõuseb selliseks, et inimesi hakatakse ühishaudadesse matma. Kuidas siis nüüd lumehelbekesed elada saavad? Lapsed kodus ja kaelapeal. Hullumaja! Poodi ka ei saa närve puhkama. Pole ühtegi mõnusat massiüritustki auru välja laskmiseks. Mis elu see on?
e.9. märts 2021, 00:13
Tõenäoliselt juba olemegi Tšehhist ees ja vähemalt Euroopa meistrid. Aianduspoodide kaubaralli jääb ka ära seekord ilmselt, nii et tuleb eelmisest 'igavam' vaheaeg. Kuna uus mutatsioon on eriti nakkav, tuleb toidupoeski hakata kasutama aerosooli tõkestavat respiraatorit. Vaktsineerimata inimestel saab olema suurem nakatumisrisk kui kevadel.
pikk tee veel ees, , kodanik e.9. märts 2021, 01:12
Czechia total 1,325,291; today +3,923; total deaths 21,882; deaths today +91 Estonia 76,183 +1,181 667 +14
Braavo 9. märts 2021, 02:04
Braavo eluterve huumori eest!!
Mina9. märts 2021, 02:16
Aga keegi ei kirjuta millesse täpselt suri?Suda,kopsud,maks,neerupuudulikus?
8. märts 2021, 23:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Muzi8. märts 2021, 23:45
Loodan, et igaveseks!
milline ime9. märts 2021, 00:24
polegi veel läinud - kiirusta,Puta, kiirusta - ka piirid võidakse kinni panna, siis kasvatad enesele tiivad kui tahad jehhatada.
Marinta 9. märts 2021, 01:36
Ei taheta Sind, Kristiinake, maskita yheski riigis. Aga proovi ikka, siis Eestis mõneks ajaks yks ullike vähem.
9. märts 2021, 03:29
Kuhu siis jehhatad?Jehhata siis ikka jäädavalt.
ab8. märts 2021, 23:35
ZET8. märts 2021, 23:27
Mina motisklen, kas see ikka on Briti tyvi.Idavirumaa on Britanniasaugel.Äkki on see Rassa tyvi?
...8. märts 2021, 23:24
Ja see peaminister rääkis et ei tee sellist viga et erasektor kannatab??? Olen nördinud :(
pakub huvi8. märts 2021, 23:24
huvitab kuidas jääb bussi liiklusega näiteks tallinn saaremaa vahel kas see ka katkeb? või üks kõik kuhu bussiga sõita?
Ene Ugam8. märts 2021, 23:38
Ei tea. Mina ei ole üle 6 (kuue) kuu mitte mingit liiki ühistranspordiga sõitnud. Ise väljas liikudes õhk puhtam.
◖⚆ᴥ⚆◗8. märts 2021, 23:49
Jala Tallinn - Saaremaa vä??
Odin8. märts 2021, 23:10
See on ju täiesti vale jutt ja vassimine, nagu ikka KaKale kohane. Riigi lukkupanemiseks tuleks sulgeda kontrolljoon Narva ja Jaanilinna vahel, aga sellest pole midagi kuulda. Läti ja Soome ei lase Eestist kedagi heast peast sisse, aga meil saalivad slaavi tõugu tegelased Narvast iga päev Venemaale ja tagasi. Kes Virumaale, kes Tallinna mägedele või Maardusse, aga seal on ju kõige suurem nakatunute arv. Riigi lukkupanemisest on asi seega päris kaugel. Pullikaka ja muud ei midagi.
Andres8. märts 2021, 23:09
Hahaa,et nüüd süüdi Briti tüvi.....maratonid ei ole süüdi.Päris hale peaminister meil.Süüdimatu!
Vasalopet8. märts 2021, 23:12
Mismoodi see maraton oli süüdi!? Maardu rahvas oli Tartu maratonile või Haanja radadele ajatud suusatama?
Absurd8. märts 2021, 23:08
Kas vaktsineeritud inimene levitab koroonat, et neile ka kõik suletud ei teadnudki et vaktsiinist kasu ei ole, oleks küll eeldanud et kellel vaktsiin tehtud neile piirangud ei kehti ning saaks vabalt liikuda ja kutsuks sellega teisigi vaktsiinivastaseid vaktsineerima, igaljuhul näib see tegutsemine väga läbimõtlematta ning põhjendamatta olema, lihtsalt võimu kuritarvitamine oma nägemuse järgi.
NB!8. märts 2021, 23:17
Vaktsineeritud inimene levitab koroonat ka edaspidi, tema on väidetavalt (aga ei ole ju veel kindel) ajutiselt kaitstud tõsisemate haigusnähude eest. Vale arusaam, et vaktsineeritu osaleb teiste kaitsmises.
,9. märts 2021, 04:51
matta ja matta, õpi kirjutama ka, kui nii "tark" iba on
8. märts 2021, 23:04
tegelikuld me ei tea mis toimub maailmas kirjutavat ühte räkivat teises valetakse usutavald tottalne kolaps aga brüüsel mängib oma sõja mängu ja väinalased on ikka venemaa
🇪🇪8. märts 2021, 23:08
8. märts 2021, 23:12
8. märts 2021, 22:51
Korteris igavlev nooruk8. märts 2021, 22:51
Usun ,et hetkel maal isegi olukord parem kui linnas, seal ju ruumi vabamalt ja tööpuudust ettevõtlikul inimesel ka ei ole!
No tõesti8. märts 2021, 23:21
See puurielu on tõesti juba raskesti talutav siin ohhh
.9. märts 2021, 04:53
et mis siis maal tööks on? Võtad ette ja langetad naabri metsas puid, naised pesevad naabritel aknaid...
Teele8. märts 2021, 22:49
Miks ei panda piiri kinni, üle piiri see inglise tüvi ju toodi.Lisaks pidevalt edasi tagasi pendeldavad vene kodanikud. Euroopasse ja Skandinaaviasse minemiseks kasutavad venelased Eestit transiidina.Kindlasti ei rakenda need transiitreisijad mingeid reegleid, töllerdatakse poodides ja söögikohtades, kaubanduskeskuste parklates piisavalt vene numbrimärkidega autosid.Hävitame pigem Eesti majanduse ja las piirid olla lahti, teised riigid piiravad kõvasti riiki sisenejaid,kuid meie valitsus seda otsust ei tee......
Prantsuse Nobeli preemia laureaat seletab miks need muundused nii kiiresti tekivad ennem kui kaob8. märts 2021, 23:34
Head vaatamist: https://t.me/KonservatiivneEesti/157
8. märts 2021, 22:49
koroona-kaja ei kehtesta ikka ametlikku eriolukorda, sest kardab oma rahvast !!
👁️👁️8. märts 2021, 23:10
Kellest sa räägid? Pole teil ju presidenti ja peaministrit. Sõnaõigus võetakse ka varsti ära :)
siin ei maksa raha midagi8. märts 2021, 22:47
Seltsimehed, kõik ei ole kuld mis haiseb
10. märts 2021, 02:28
Palju seal neid kommentaare on juba? Kas mängime seda mängu edasi? Sobib?
väike taks8. märts 2021, 22:45
Peaminister tegi 6 nädalat ainult määää ja määää. Täna tuli lausa mähä-hää-äää, suur progress.
Juku8. märts 2021, 22:44
Sa ei taha teada, mis tegelikult toimub. www.bitchute.com/alternatiivmeedia
Reform, kus te mõistus oli?8. märts 2021, 22:42
Kaja Kallas on Eesti aegade halvim peaminister ja seda plekki ta endalt juba maha ei pese. Valimistel näeme!
ms8. märts 2021, 22:36
Kas salongid pannakse kinni? (juuksurid, tehnikud)?
Karm8. märts 2021, 22:37
Jah! Kui kõik siis kõik!
8. märts 2021, 22:35
Eraolukord tegelikult hakkas juba siis, kui vaiksed haiglad kinni pandi ja arstid läks Soome tööle
Jauramile9. märts 2021, 01:16
9. märts 2021, 01:17
Jaurame näpuga tehakse
liikumine minimaliseerida8. märts 2021, 22:26
kütused talongi alusel -20 l kuus+20l vanaema jaoks
312468. märts 2021, 22:25
Nüüd said õpetajad vaksineeritud kes jäävad koduõppele.
Jüri 8. märts 2021, 22:43
õpetajad vaktsineeritud? Hea nali... Kutsekoolides ja ülikoolides pole vaktsiinist veel "haisugi" ja ka lasteaedades ja nagu näha, siis need asutused töötavad edasi (praktiline õpe lubatud) ja lasteaiad ka lahti
Kellehele9. märts 2021, 02:14
Kallis rahvas, mul on hea meel, et ka rasketel aegadel suudavad ägedamad meist ka asja naeruga võtta! No mida siin ikka nutmine ja virisemine aitab. Elame veel !
Pühak8. märts 2021, 22:14
See on puhas jama. Vandenõu mis on korraldatud terve maailma poolt. Selleks et kaitsta 1% rahasid...
Luuaga lendama!8. märts 2021, 23:57
Malenkaja vedma, tõ ne molodaja devuška, tõ staraja žentsina, maailm väga huvitav!
8. märts 2021, 22:10
kõrge pilotz riigi lukku euroopa banderool saatis ka eestise vaktsiiniga tont teab miis nimega pulber või vedelik süstima
süstid siin jamaa8. märts 2021, 22:20
Pilotza ja banderoll oledma ju ise
8. märts 2021, 22:37
elame muinasjutus paradisis kõige odavad vaktsiinit madala evektivsusega kärpsetõrje
Marinta 9. märts 2021, 01:42
Näha, et koduõpe on teadmistele halvasti mõjunud.
Marta8. märts 2021, 22:10
Kui on eriolukord, siis tuleb ka välja kuulutada eriolukord ja riik peab sellega seoses võtma vastutuse!!! Pole aus inimestele öelda, et tingimused on eriolukorra omad, aga olukorda me välja ei kuuluta vaid peate ise oma võimetega sellest olukorrast välja tulema! See on rahva reetmine, sest selliselt ei ole ega teki riigil ega ettevõtetel kohustusi inimeste ees, kes selles olukorras kannatavad. Olukorra väljakuulutamisega oleks koheselt riigil kohustused ja administratiivne vastutus! See on rahva suhtes alatu!
maamiis8. märts 2021, 22:14
ma ei saa sust aru ?Tahad lihtsalt pappi saada?
Marta8. märts 2021, 22:25
Minul pole seda pappi vaja, aga siin on hulgi inimesi, kes ei saa lihtsalt niisama omast peast ja vabast tahtest koju jääda. Lisaks on ettevõtteid, kes ei saa mittetöötamise eest niisama maksta... Kui pole ametlikku eriolukorda, pole ju ka olukorrale vastavaid õigusi ega kohustusi... Kõik on ju vabatahtlik... Aga tingimused ei ole ju vabatahtlikud..
Kuule Martake8. märts 2021, 22:34
Mis vahet sellel on, mis selle olukorra nimi või pealkiri on !!! Riigi kohustused ja toetused olid ka enne tänast, eriolukord automaatselt ei kinnista kõigile mingeid toetusi ja kompensatsioone. Toetussüsteemid inimestele ja firmadele rakendatakse ikkagi vastavalt iga eluala konkreetsele olukorrale.( Kui sellise kriisi ajal nt. ettevõte suudab töötada endisel tasemel, siis “eriolukorras” talle toetused ju ei laiene)
Marta8. märts 2021, 22:50
Kui aga kriisi ajal ei tööta ettevõte samal tasemel, siis ei ole riigil mingit kohustust teda toetada, sest riigis pole ju eriolukorda kehtestatud. Kõik toetused ja abid ettevõtetele ja inimestele on riigipoolt samuti vabatahtlikud ja võimalusi ja õigustusi mitte maksta toetusi suuremad kuna nn eriolukorda ju ei ole... Samuti inimeste töölt koju jäämisega. Ettevõttel pole kohustust lubada inimest jääda koju, sest eriolukorda pole. Kui kokkuleppele jõuad, siis.. Kui kõik administratiivne pool riigis on vabatahtlik ja kokkuleppeline, siis ei saa öelda inimestele, et praktiliselt on eriolukord.
8. märts 2021, 23:10
Ära maksa riigimakse, ära nuuma t õ parad pakse
Martale teadmiseks9. märts 2021, 00:38
Loe , mida “Eriolukorra seadus “ üldse sisaldab. Väga vähe nakkushaiguste leviku olukorra kohta. Vaid piiranguid inimeste liikumisele ja kohustused hospitaliseerimisele. Sinu loodetud majanduslikke toetusmeetodeid seal küll pole. Näit. 4.ptk. “Hüvitamise tingimused ja inimeste sotsiaalsed tagatised” .paragr. 24 Hüvitamise tingimused: (2) Riigi poolt ei kuulu hüvitamisele 1) .........nakkushaiguse leviku toimest põhjustatud kahju.
Marta9. märts 2021, 02:27
"Eriolukorra seadust" ei ole olemas. On vaid "Hädaolukorra seadus", mille all ptk 4 on Eriolukord. Paragrahv 24 - Eriolukorra juht .... Jne... Seega pole ka mingit muud juttu, mille oled välja mõelnud... On veel eraldi "Nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seadus", aga selle loeb "teadjad" ise kenasti läbi...
Martake9. märts 2021, 12:27
Sa oled vist endale mingid oma seadused kirjutanud. Lugesin ka huvi pärast Riigiteatajast ja on seadus nimega "ERIOLUKORRA SEADUS"
Tehisintellekt8. märts 2021, 22:09
Teeb asja rafineeritult, ise tapame üksteist ära mitte viirus.
Meie hädapätakas8. märts 2021, 22:09
Läheb jälle isandatelt luba küsima. Viib terve Eesti Brüsseli orjusesse.Mitt selleks ei teinud me oma riiki ,et võõraid isandaid kummardada. Kao koos puunukuga siit meie maalt minema.
Heiki8. märts 2021, 22:37
9. märts 2021, 14:38
Kas oli seda EL-i meile tarvis? Nüüd tuleb välja, et nõuka ajast saime veel hullema supi sisse. Miks ei oleks võinud jääda Eesti riik koos krooniga.?
La mbak ari8. märts 2021, 22:02
Prowwa juht vast ei tea, et pärismaailmas on olemas kaks võimalust. Kas on eriolukord või siis mitte... Ja kui on, kuulutatakse arusaamatuste vältimiseks viimane ka riigis vajadusel ja koheselt välja. Praegust situatsiooni võib võrrelda olukorraga, kus ametlikult on tüdruk natukene rase.
väike taks8. märts 2021, 22:33
Koroona-Kaja on nagu blondiin, kes arvas, et ta on natuke rase ja natuke ei ole.
Aga 8. märts 2021, 22:01
pangad ja ministeerimid? kas ka riikikogu lukku?
👁️👁️8. märts 2021, 22:58
suu läheb lukku ja simad lähevad ka lukku, lilleke.
Kas valitsusel ja riigikogul9. märts 2021, 08:33
pole häbi inimeste ees,kes istuvad rahata kodus või siis piskuga aidatakse. Riigikogu istub ja võtab tuhandeid mitte millegi tegemiste eest vastu,häbi!!!
Q38. märts 2021, 22:00
See jama vajab nüüd riigi poolt rahalist otsetoetust inimestele,lõpetage see töötukassa kaudu tilgutamine.Kas oravavalitsus üldse adub kuidas sajad tuhanded inimesed Eestis elavad,palgast palgani on see eluke enamusel.
väike taks8. märts 2021, 22:36
Saate jälle tundanda, mida tähendavad oravad. Paras meeldetuletus neile, kes on unustanud 2007-2009 kriisi ja endiselt tuima näoga valivad oravaid.
👁️👁️8. märts 2021, 23:00
Käputäis pudinäppe elab palgapäevast palgapäevani.
Küsimud Q3 -le9. märts 2021, 00:51
Ja miks siis ettevõtted ja töötajad ise igakuiselt töötuskindlustusmakse tasuvad, kui seda nüüd kriisis kasutada ei tohiks ?
9. märts 2021, 14:46
Nad ei oskagi sellest aru saada, et inimesed elavad oma palgast, mille pealt peavad igasugu makse maksma, et seda suurt kogu seal üleval pidada. See valitsus ei tooda ju mitte mingisugust toodangut, millest ka rahval kasu oleks. Aga kisama on kanged ja süüdistama kõiki kõiges. Millega küll see mass seal tegeleb?
Memmed mustamäelt8. märts 2021, 21:59
No vaadake kuidas käitusid need nii nimetatud kuulsused ,nad lihtsalt haiged ja pidutsevad oma laulu juraga, see ju täiesti alatu üritus!!!
Kas8. märts 2021, 22:10
Pead silmas seda erapidu!
eile 23:009. märts 2021, 15:00
Tähendab, et need, kes elavad palgapäevast palgapäevani, on p u d i n ä p u d? Hästi, kas me peame siis varastama minema või kuskilt midagi kodu tirima, mis ei kuulu tööinimesele? Pole sellistele ettevõtjatele mingisugust abi tarvis, küll nad jõuavad niigi oma töötutele tasu maksta. Oot, oot, kas ettevõtted nüüd maksavad mingit tulumaksu või ainult tööliste kohustus on seda teha oma palgalt ja igalt poest tehtud ostult? Aasta lõpus ju dividendid tulevad, muidu ei jõutaks ju limusiine osta ja villasid ehitada kuhugi soojale maale.
Info8. märts 2021, 21:57
Mulle tuli info, et riik on ammu hiljaks jäänud oma info ja peaksime'tega. Soovitaks Kajal rohkem fb ja kollase meediaga palle veeretada
innuendo8. märts 2021, 21:56
KAS SA TEAD KUI PALJU INIMESI SUREB KOLMAPÄEVAST ALATES JA APRILLI KESKPAIGAGA LÕPETADES+++? Miks need inimesed surevad? Seepä'rast, et magasime õige aja maha ja viivitasime, mõtlesime, arutasime, lootsime, proovisime jne. Meid päästaks erakorraline valitsuse vahetus ja etteotsa selge sõnaga mees, keda eestlased austaksid.
8. märts 2021, 22:27
väike taks8. märts 2021, 22:39
Modereerige terviseks kui sõnad valitsus ja peaminister on kahtlased sõnad. Väike taks irvitab.
👁️👁️8. märts 2021, 23:02
8. märts 2021, 21:52
Turvamehed läksid klientidele kallale ning selle vältimiseks pannakse kaubanduskeskused lukku.
Seadus8. märts 2021, 22:31
Ei nüüd saab rakendada rahalise karistuse- 9600e ja korduvalt👏
8. märts 2021, 22:37
turvad nüüd jäävad töötuks
👁️👁️8. märts 2021, 23:04
Klient on see kes maksab mitte ei kerja keretäit.
mul ükskõik8. märts 2021, 21:46
elan nagunii nagu oleks kõik lukus
probleemivabalt lõpuni8. märts 2021, 22:43
eesti eest8. märts 2021, 21:46
Teeks midagi innovaatilist. KK ei teadnud kuni tänaseni midagi britikast. Aafrikast ei tea vist veel siiani. Teeks mingi uue megatapva eestika. Saaks essaks
Hmmmmm....8. märts 2021, 21:45
Kas ka pangad jms asutused pannakse "kinni" kuuks ajaks? Total lockdown? Keegi ei maksa kellelegi mitte midagi kuu jooksul? Time out?
Kellekas9. märts 2021, 02:22
Hahahahaaaaa..... Hahaha...ha..hahah....tänud hea tuju eest!
Mia-Liisa8. märts 2021, 21:44
Paneme aga riigi lukku,asutused lukku. Pange riigikogu ka lukku ja olge, elage ilma rahata. Mõned elavad palgapäevast- palgapäevani. Varsti hakkavad inimesed tänaval elama j on suurtes võlgades. Kes selle korvab. Kaja hakkad oma palka rahvale jagama või?
ootaks8. märts 2021, 21:50
Eelmine aasta ei saanud avaliku sektori palku vähendada sest see "suurendab majanduslangust(!)". Nüüd oleks aeg riigitöötajatel olla solidaarne rahvaga.
palgapäevast-laupäevani8. märts 2021, 22:46
mina jagan tasuta ka Mia-Liisale koroonat kui vajatakse
ämber8. märts 2021, 21:38
Paneme iga jala ämbrisse ja kuna häbi on suur siis varjame silmnäo ämbriga. Kahju aga kaugele see valitsus ei purjeta. Lahenduseks on vaid erakorralised valimised.
8. märts 2021, 21:35
Briti tüve 98 protsenti proovidest ?! Ei tundu õige olema !
innuendo8. märts 2021, 21:35
vaid 1 tagasihoidlik küsimus: Kallas teadis mis olukord on riigis ja miks ta varem seda otsust ei teinud? Kas surmasid ei olnud piisavalt?
Mnjahh...8. märts 2021, 21:46
Küüniline, ent vaata covidiga lahkunute vanust...
Vastus sulle8. märts 2021, 21:55
Just sellepärast et inimeste rahakott kannatab selle all ja tema kui ka ilmselt valitsus ei tahtnud et osad inimesed kuuaega ilma rahata elaks aga nüüd on juba see otsus vajalik.
to Mnjahh8. märts 2021, 22:00
.... aga isegi vanemad inimesed tahavad elada- nad on kellegi vanemad ja neid jäävad lapselapsed igatsema.... teate kui valus see on. Ja lihtsalt kellegi rumalusest.
lugeja8. märts 2021, 21:34
Eestis on veterinaare, kes ei tööta, nendega saab mehitada koroona osakondi. Kas med.töötajate palk on kahekordistatud.
Mai8. märts 2021, 21:32
See küll pole mingi lukku panek, segane jutt, mis tähendab sisuliselt eriolukord aga tegelikult!?
Õige otsus8. märts 2021, 21:32
muudkui peame8. märts 2021, 21:21
Peame ja peame...Kaua seda juttu peab iga päev kuulama?
Karl8. märts 2021, 21:11
Mida te kardate seda külmetushaigust? Ma peaks teise arvates juba 3x surnud olema aga pole isegi nohus olnud 2a.
Tyrbel8. märts 2021, 22:12
Äkki peaks sind klaaskirstus näitusele panema, kui koroona tõttu kõrvad pea alla paned
Aino8. märts 2021, 20:57
Kellehele9. märts 2021, 02:28
Kust sa aino nüüd siis tulid?
8. märts 2021, 20:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Skarabeus8. märts 2021, 21:23
Ära aja vene poliitilist suunamudija-plära!
teatan kuriteost8. märts 2021, 20:55
Küberterrorist on ÕLi vallutanud. Kas juhtub kah miskit või nii jääbki? Veebilehe halvamise eest vist on ette nähtud ...preemia?
Aiku8. märts 2021, 20:53
Mitte üheski normaalses riigis ei pääse sellised tölplased riiki juhtima. Kuid siin... Jumal kaitse Eestimaad, eesti riigist on mul juba ammu savi.
Ehhh...8. märts 2021, 21:50
Ja miks siis kaada mulised?
Ju8. märts 2021, 20:47
Selline näeb välja saamatus.
Tean8. märts 2021, 20:53
Mann8. märts 2021, 20:26
Minuni on jõudnud info, et ... Kuulujutt?
...8. märts 2021, 20:30
Kui pool eestit maetud on, siis paneme riigi lukku. Tase!
.8. märts 2021, 20:03
Kes iganes siin seda pulli korraldab selle spämmimisega siis PALUN lõpeta let me read :D
Oi oi8. märts 2021, 20:12
Kelle8. märts 2021, 20:00
Arvamusest laiemalt ja mis mõttes lähemaks ajaks?!
Nõunik8. märts 2021, 19:53
No mida siin veel oodata , tegutesge kiiresti!
Pealkiri8. märts 2021, 19:44
ei ole selgelt mõistetav
Mitte8. märts 2021, 20:02
pealkiri vaid Kallaskaja jutt!
Maavanem8. märts 2021, 19:35
Pange riik lukku kiiresti, sest see on väga vajalik meile kõigile!
8. märts 2021, 19:45
Jõuad sa seda ekrelaste kisa siis ära kuulata ...
Paistab8. märts 2021, 19:56
Ekrelased hetkel kosumas!
Ekrelased hetkel kosumas!-le8. märts 2021, 21:25
Jah, meil on kõik hästi, või siis --peaaegu.
lugedes koroona aruannet8. märts 2021, 21:57
kelle või mille eest see riik lukku pannakse? Mis on asja eesmärk - lukku? On ju teada,et viirust levitavad ju siin seesmised 15 - 35 aastaste KOGUNEMISED - kus nad kokku saavad - need kohad peaks erilise tähelepanu alla võtma, poodides nad vaevalt jõlguvad, ikka kõik koos kus nad midagi tähistavad.
Tulevik8. märts 2021, 19:35
Ei tea kas ehituspoed on ka esmavajalik või mis :D
jah, isegi 2 päeva sügelesin8. märts 2021, 22:16
et osta jää tõrjeks graniiti, täna hommikul sain õnneks Depost. Oleksin pidanud kohe rohkem ostma, nüüd kuu aega kinni....
mina9. märts 2021, 00:17
e-poed ja luugid on avatud
On9. märts 2021, 02:58
Kui kodus elektririke, veeavarii vm sarnane ootamatu juhtum, siis vaja kiiresti ehituspoest vajalikke juppe. Kas ja kuidas sellised olukorrad on mõeldud lahendada?
liisi8. märts 2021, 19:30
Täielik SAAMATUSE etalon. Selline see siis välja näebki.
Iisil8. märts 2021, 19:48
Saamatuse etelon oled ise või?
nvm8. märts 2021, 19:25
pange lukku enne kui president tagasi saab tulla....
maskipooldaja8. märts 2021, 19:48
Kui Kallas riiki lukku ei pane, tuleb ka rahvas tänavatele ja hakkavad rahutused. Kusjuures tänavale tuleb rahutusi korraldab üks ja sama rahvahulk, tsentristidest ja paremäärmuslastets koosnev.
Ei8. märts 2021, 20:32
tule see tossikeste kari kuskile, kasvatavad puusapekki arvuti taga.
Kuidas küll mõista Kallase sõnumit8. märts 2021, 19:09
Esimesed sõnad, meil ei ole ju onju ammu eriolukord, kas segasemalt veel on võimalik väljenduda.
mõtiskleja8. märts 2021, 19:09
Huvitav, miks meie kadrioru üürnik Hispaaniasse jalga lasi, muidu ütleb ikka "püsime kodus"
est.8. märts 2021, 19:50
Sa vaeseke ei tea maailma asjust ikka midagi. Ega maailmas vaid koroona ole.
Vooglaid8. märts 2021, 19:09
Tänasest vestlusest isaga jäi kõlama tema öeldu, et ei pea olema sotsiaalteadlane mõistmaks, kuidas mõjub väga suurele osale ühiskonnast see, kui aasta aega räägitakse raadios iga päev 20 korda, mitu inimest on jälle hirmsa viirusega nakatunud, sellega haiglaravile paigutatud või koguni sellega surnud. Tõepoolest, tasuks tõsiselt mõelda, kas niisuguse pideva hirmufooni üleskloppimise ja alalhoidmisega saavutatakse rohkem kasu või kahju või millist kasu sellega üldse saavutatakse.
Hanskan Toss8. märts 2021, 19:06
Kodanik8. märts 2021, 18:57
Huvitav,kelle huve kaitseb praegune peaminister?Kindlasti mitte meie rahva huve!
siilile selge8. märts 2021, 19:07
Lp. teie rahvas, kui sa oled viiruste leviku poolt, siis sinu oma küll mitte.
8. märts 2021, 19:51
Kallas kaitseb Eesti rahva huve. Kas ekrelased ja tsentristid ennast Eesti rahvaks peab, on iseasi. Eriti vist ei pea, kuna nad ei järgi turvanõudeid.
Rootsi8. märts 2021, 20:34
lubas EEstit ju aidata kui viirus siia polnud veel jöudnud. Miks nad siis ei aita, aasta juba ootame...
8. märts 2021, 18:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
8. märts 2021, 18:54
Eks mujal ju koroona ei ole ja kui haigestud, ravi tasuta, irw
Kas sul on illusioon, et nähtamatut maailma, milles me "supleme",8. märts 2021, 19:07
on võimalik kuidagi kontrollida? Oh... kontrollida on võimalik vaid iseenda tervist. Ja sedagi vaid osaliselt.
Siis8. märts 2021, 20:35
ei lahku sa enam kuskile. Lähed "teisele korrusele" jäädavalt kui nina maja uksest välja pistad.
Eestlane!8. märts 2021, 18:48
Tead ka kui äpu sa oled? Kui veel ei tea, loe kõiki kommentaare! Suurem osa nõuavad, et keegi teeks. Ise ei läheks kuuli ees ka mitte mäepeale. Ja nii jääbki, kuni viimased püksid jalast võetakse!
tööandja8. märts 2021, 19:01
Taotlesid karmimaid piiranguid, said, mida veel? Ja kommentaare treib palgalised, selle eest nad palka saab ja hindeid saab lõpmatult panna. Ole tubli, palka peab välja teenida.
tädi Maali8. märts 2021, 18:47
Tundub, et reformierakonna loosung -VIIE ESIMESE HULKA - on täidetud
kaka8. märts 2021, 18:43
aga palun pane siis lukku ,aitab jutust
mäluga lugeja8. märts 2021, 20:01
Ja ära idapiiri unusta-suurim koroona toodi sealt!
Refi agent8. märts 2021, 18:39
Koroona Kaja teeb rekordeid. KaKa süüdistab Briti tüve? Ehk süüdistaks nelja aastaaega ja rahvusvahelist imperialismi! Venelaste filmist hea ütlus: kui rumal, siis seda on kauaks!
8. märts 2021, 19:02
lapsed süüdi, kas ei teadnud või, vähemalt siin rahvas nii väidab
Rel8. märts 2021, 19:19
Peaminister tuleb vallandada8. märts 2021, 18:28
Ja seda teatada anda talle SMS i teel
Miks8. märts 2021, 18:40
sa siis ei vallanda? Või nagu Eestis kombeks: Mina ütlen, teised tehku. Miks rahvas koos mäele ei lähe? Sest eestlane on nii arg!
juku8. märts 2021, 18:40
Peaminister vallandada ja minister, kes antud valdkonda juhib, jääks tööle edasi? Mis siis edasi juhtub, kas samas vaimus edasi nagu aasta aega on toimunud.
mõtlik8. märts 2021, 18:42
Kes vastutab vaktsiinide tarnete eest Eestisse . Kes on see , kes oma töödega hakkama ei saa?
Sasasam mehjam8. märts 2021, 20:02
Sina pole siin keegi, mine oma kodumaale....
mingis saates 8. märts 2021, 18:20
siim ohkis , et tahaks rohkem tütart juhendada! Tütar osutus täiesti saamatuks ja ebapädevaks ! Mitu aastat kiunus , et tahaks peaministriks ja määä- nüüd on siis peaminister ja tolku midagi. Annab partei ameti , annab ka pädevuse - oli nõuka ajal deviis .
ZXY8. märts 2021, 18:20
No ei ole valitsusjuhti,mis teha
nii,nii8. märts 2021, 18:12
Kaja ,võta ometi vastutus ja astu palun koos oma nõrga valitsusega kiiresti tagasi
Võttis aega8. märts 2021, 18:07
tal pole veel miskit kohal, ainult nendeib endiselt8. märts 2021, 18:23
on öeldud, et PEAMA ---- kuid millal - on endiselt õhus. Ja mida annaks riik lukku- meie omad noored möllavad ja levitavad viirust oma pidude ja kohtumistega. Käi siin ükski väljast toomas - viimas.Kõik puha 31 - 35 aastaste lõbutsemise tulemus
Siim8. märts 2021, 18:04
Kaja,kas nüüd ärkasid üles? Piinlik sellise peaministri pärast.
kui8. märts 2021, 18:37
siis..Tõepoolest, ikkagi, tõsi ta on, arutasime pikalt, arutame edasi, arutelu on pooleli, eesmärgid muutuvad, oleme tegelenud sellega
jaan8. märts 2021, 18:02
Kesk, palun leppigr ekre ja isamaaga kokku. Kogu rahvas nõuab Mart Helmet peaministriks.
mees metsast8. märts 2021, 18:19
Mart ei saa, peab olema Jüri, et vabandada Mardi lolli jutu eest. Seeder ja Helmed ei saa ilma Jüri lepituseta. Nendele kolmele peab olema Neljas Ratas.
Oh Jahh8. märts 2021, 18:26
Kogu rahvas nõuab? Kindlasti mitte kogu rahvas.
Taat maalt8. märts 2021, 18:34
Minu teada ja mart endine poliittöötaja, mitte TRÜ ajaloo lõpetanu, nsgu ta ise väidab. Vennas on tal küll ajalugu studeerinud Eestis, jorss aga vist Leningradis
no ei taha8. märts 2021, 18:38
Meelis8. märts 2021, 18:40
ainult reformierakonna poolt toiduahelasse pandud truud teenrid on vastu
8. märts 2021, 19:03
KOGU rahvas? On küll sul suurusemaania, ma pean ütlema
Ahviine Parletš9. märts 2021, 01:14
Jaan, kas Kentauri soovitate taustast välja tõmmata elu-tyhikute täitmiseks?
CXZ8. märts 2021, 18:00
Umbusaldust oli ikka lihtsam organiseerida kui riiki juhtida.
Võrdseks 8. märts 2021, 17:59
Palun peatage ka Kaitseliidu õppused. Ei kanna keegi seal õppustel maski ega hoia kaks meetrit distantsi
8. märts 2021, 19:05
seda veel puudub, et nad füüsilise koormuse juures maski kannaks ja pisikud sisse hingaks
ZET8. märts 2021, 17:57
Mul tekis selline mote, kui KaKa sai teada,et Briti tyvi on nakkavam ja pugeski peitu.
CXZ8. märts 2021, 17:57
Umbusaldust oli ikka lihtsam organiseerida kui riiki valitseda.
mäletate8. märts 2021, 19:29
ei saanud ka umbusaldamisega hakkama
kurb8. märts 2021, 17:50
Klapid ees naiivitar,ei oska rohkem midagi kosta peaministri kohta.
Pealik8. märts 2021, 17:50
Tulevikus on eesti tüvi kõige räigem,niikui sellepeale mõelda jõuad on raip sul juba kallal
8. märts 2021, 18:32
Kaka tüvi on kõige räigem...
üks soovitus8. märts 2021, 17:49
Kui nüüd riiki lukku hakkate panema siis pange kinni ka oma riigikogu ja valitsus, sest peale valitsuse vahetust pole riigi valitsemisest midagi kuulda olnud. AK..s on ainult üks suur koroona jutt, lisaks näidatakse süstimist , kaugelt ja lähedalt 10 korda järjest nii, et iiveldama ajab. Kas muid uudiseid enam polegi? Eelmist valitsust hakiti hommikust õhtuni ja õhtust hommikuni. Kui paljud firmad peavad uksed sulgema ja jääma rahata, siis solidaarselt jäägu ka riigikogu tööta, rahata, elavad nad ju maksumaksja raha eest.
Toredat naistepäevapuhkust!8. märts 2021, 17:43
Loodetavasti jõudis Kaja juba koos Kerstiga suusatamas ka käia!
ZET8. märts 2021, 17:38
Kell 18.00 algab eestilukumuukide viimistlemine.
Maria8. märts 2021, 17:16
"Kõik lukku" on hea teadustada nendel (nii valitsuses kui ka kommnetaariruumis), kes vaatamata sellele, kas on viirus või mitte, saavad oma palga/pensioni pangakontole ja ei pea seetõttu enda toidulaua (ja muu) eest muretsema. Kõik kahjuks ei ole riiklikul ülalpidamisel - vähe sellest, peavad lisaks oma taskuraha teenimisele veel makse maksma, millest ka teid üleval pidada. Kui riik majanduslikult heal järjel, et saab kinnipaneku ajaks kõik oma kodanikud abipakettidest normaalselt ära elatada, siis ma arvan, et kellgil ei oleks selle vastu midagi. Kahjuks vist nii ei lähe...
Penskar.8. märts 2021, 17:29
Mia ei vaja riiklikku tuge! Olen oma eluajal kõik ise välja teeninud. Aga need, kes siin toime ei tule, peaksid netis vingumise asemel mäe peale jaksama minna ja otse küsima! Neti kaudu ei saavuta te mitte essugi!
juku8. märts 2021, 17:38
Selliseid otsuseid on tõepoolest hea teha Toompea lossist või Kivipässi majast. Neid need otsused ei mõjuta grammigi. Aga tavainimeselt EE küsib elektri eest ikka raha edasi, paljudel veel soojafirmad, vesi jne seljas. Rääkimata pangalaenudest. Lockdowni saab ainult nii kehtestada minu arvates, et pangad ei tohi laenumakseid nõuda ja samuti EE näiteks elektriarve raha jne. Siis peab need ka kylmutama.
oh8. märts 2021, 18:13
Vaata mõ'nda uudistesaadet, kus haigaelu näidatakse, siis jahu edasi
Maria8. märts 2021, 21:23
Penskarile: on loomulikult kena, kui olete jõudnud oma elu jooksul vanaduspõlve kindlustada, aga kõik ei ole pensionärid, päris palju on ka noori ettevõtjaid, kes kõhu kõrvalt ja laenudega oma firma püsti pannud ja üritavad seda tööd hoida - kui ikka palka pead töötajatele maksma ja renti ka ja klientuur kuivab kokku (seda sageli sinust sõltumatult, kui kõrgemalt poolt otsuseid tehakse) - siis ei ole just eriti roosiline olukord? Loomulikult ma ei üritagi neti kaudu mingit "essu" saavutada ega vingu samuti. Siin on kõigil lihtsalt võimalus oma arvamust valadada. Mina kurdan - Teie kiitlete...
Maria8. märts 2021, 21:25
oh´ile: teie ärge pistke enam nina kodust välja, vaadake ainult telekat - ja nii kasvõi veel järgmised kümme aastat!
nagunii8. märts 2021, 17:13
on kõik lukus, olen vana inimene, raha vähe reisida ei saa nagunii,elangi nii et käin ainult toidupoes, minu jaoks on elu ammu juba lukus, mul ükskõik
äohjgf8. märts 2021, 17:13
mida veel ootad, tee midagi, mis päästab rahva. Ainult istub , mõtleb, unistab, muneb
Veel8. märts 2021, 17:26
üks Lenin kommenteerimas!
Pikk Kaabel8. märts 2021, 17:07
Lõpuks jõudis kohale ,et asi on väga tõsine.
et siis MIS see nii tõsine on?8. märts 2021, 19:12
Peaministriametki pole üleliia tõsine.
selgelt nägija8. märts 2021, 17:05
Võtke rahulikult, nakatumise suhtarv hakkab peagi langema. Paremal juhul juba nädala lõpupoole aga järgmine nädal kindlasti. Paanikaks pole põhjust ja mingit eriolukorda ammugi mitte. See oleks taas ämber (viimase leidis president).
mida aitab "riik pannakse lukku" ?8. märts 2021, 17:56
mida see siis tähendab? Nakkust levitavad just need siinsed noored pidutsejad oma urgudes. Ega keegi väljaspoolt riiki siia tahagi tulla ja siinsed "vanurid" istuvad maskides kodudes juba kuid. Hullavad ikka teadagi kes ja kus, ka see peaks olema taksojuhtidel ülihästi teada. Meditsiini poolt peaks juhtima asuma dr. Popov, mitte keegi Kiik.
viisakas8. märts 2021, 16:58
...mis põhjusel ei aktsepteeri peaminister teadusnõukoja põhjendatud ettepanekuid.
Viisakas 28. märts 2021, 17:05
Et siis on olemas mingi konnatiigi teadusnõukoda, Aktuaalne Kaamera ja mõned kommertskanali ohkivad uudisnupud? Siinkohal sinu infokogus piirdub? Aga tead - sinu ümber on terve maailm, kus tegutsevad, võtavad sõna kordi ja kordi targemad ja lugpeetavamad teadusnõukojad kui see meie Harry Potteri tarkade klubi. Hakka maailma vaatama ja ennast kurssi viima mis mujal toimub, mida arvatakse, millega seletatakse ja põhjendatakse. Või arvad, et siin see 1,3 miljoniga rahvas peaks uskuma ja endast läbi laskma ainult seda, mida Õhtuleht või ERR ette söödab? See on kommunism, fashism!
to Viisakas 2!8. märts 2021, 17:25
Sul on õigus! Muidu nii tark digieestlane, aga maailma asjadest täiesti tumba. Miks nii ütlen? Sest maailma suured teadlased on vägagi teisel arvamusel meie konnatiigi "tarkadega". Terve nett on täis vägagi adekvaatset infot. Mei aga jahutakse sellest, mida mingid tibinad ja "tervisenõustajad" raha eest kirutavad. Jaksu sulle!
Speer8. märts 2021, 17:43
Selles asi ongi, et see nn "teadusnõukogu" ei ole mitte midagi põhjendanud vaid korrutab ja ruineerib su ajusid mingit teaduslikku põhjendust, seletust ning tõendeid omamata! Sinuga räägib mingi "nõukogu" täpselt nii nagu sinuga rääkis kunagi "poliitbüroo"! Raiu see endale ajju! Tead sa üldse misasi oli poliitbüroo?
eks seetõttu ikka8. märts 2021, 17:59
et peab ennast nutikamaks kui kõik teised. Samas olles vaadanud K.Kallase tööteed, pole ta kuskil ametis kaua suutnud olla.Püsimatu
Lille8. märts 2021, 16:53
Tegutse kiiresti....muidu sunnitakse tagasi astuma!Kas Brüssel ei anna luba?Teadusnõukogu teeb hästi oma tööd ja ütleb mida tuleb otsekohe teha ja palun austa seda!!!
Mis te hädaldate8. märts 2021, 16:53
Kui uudistes iga päev kuulata, kuidas keegi kellelgi külas käib, kohtub teistega, peab pidu jne, jne, siis ei saa ei peaminister, ei opositsioon ega keegi kolmas nende inimestega midagi teha. Kas siis tõesti ei saa teisiti, kui inimesed luku taha panna ja trahvi teha vms. Kui tõesti ei saa, no ilmselt siis tehakse see ära ka - kui öeldakse, et on eriolukord, siis me peame kinni, kui ei öelda, vaid palutakse kinni hoida, siis ei hoia!!! Miks see nii on? Lasteaed või???
lasteaed jah8. märts 2021, 17:08
Tegelikult eriolukord ei peata neid kes kõigele vilistavad, uudud panevad pidu edasi. Kannatavad kõik teised.
Selleks8. märts 2021, 17:13
Riik ongi, et ennast kehtestada. Mitte anuda lapiklaste mõistvale käitumisele.
Kes siin hädaldab?8. märts 2021, 19:15
Miks peaks normaalsed ja enam-vähem terved inimesed "luku taha panema" või vabale kodanikule "trahvi tegema"?
naisuke8. märts 2021, 16:37
sellele ei ole enam aega mõelda ega kaugeid termineid sättida, seda peaks alustama homsest, mitte 15. või 20. -st. kuupäevast.
gg8. märts 2021, 16:36
kas inimsuse vastaseid kuritegusid uuriv komisjon ei võiks juba alustada Kaja protsessi? See üle mõistuse juba, kuhu tema võimuhullus ja saamatus on riigi viinud. Asi on naljast kaugel.
Universum8. märts 2021, 16:39
Ära rapsi. Töö käib. Kajakene (ja ka Ratas kelle valitsuse ajal kõik alguse sai - põhjus, miks ta päeva pealt tagasi astus?), on need kõige mõttetumad etturid selles globaalses vandenõus. Rahu. Küll jõuame ära oodata ka tõehetke ja seoses sellega ka suured muudatused sellel planeedil.
2 noore lapse ema8. märts 2021, 16:29
Miks me peame ootama riigi sulgemisega kuni see Briti hullumeelne tüvi meie niigi raske olukorra VEEL RASKEMAKS TEEB ?
Miks on8. märts 2021, 16:25
eestlane nii kangekaelselt jäärapäine? Kommentaariumis vehib nii, et maa on must. Võtaks siis ette ja läheks Toompeale, näitama, kes on tegelikult valitseja! Ei, ikka kummardab rahus edasi ja maksab kõik kinni, mida valitsejad ette ütlevad.
Lenin8. märts 2021, 16:34
Sinu järel, kamraad! Näita teed ja valgust! Näita, et sa ei ole kommentaariumis plärtsuja vaid tegude inimene!
to Lenin!8. märts 2021, 16:51
Olen Stalini aegne! Tegusid tegin rohkem kui 30 a. tagasi. Ja pea siiamaani. Nägin küll, et tolku pole. Lõpuks väsisin, vana ka juba. Aga selle 30. a. ajaga, nägin, millest ma just kirjutasin. Tegijad istuvad vaid arvutis ja mängivad Lenineid. Pole keelesti päriselt asja olnud Vaid käputäis ehtsaid patrioote. Nii, et laulge edasi! Mind sellega enam ära ei osta!
8. märts 2021, 17:40
praegu ju ei tohi koguneda,ms mõtled ja räägid nii!
meenub juhus: aastaid tagasi8. märts 2021, 22:14
kutsus Savisaar raadiost rahvast Toompeale appi, oli minejaid palju. Nüüd aga pole ees autoriteetset persooni, kelle juttu rahvas üldse kuuldagi tahaks. Olukord on SOS, kuid keegi Kaja aidata ei oska ega ka vist taha enam. Nii maha mänginud oma maine.
Eestirahvas8. märts 2021, 16:24
Peaminister võta vastutus ASTUTAGASI
ema8. märts 2021, 16:54
Ja kes siis asemele tuleb? Helmed või?
Miks lukku?8. märts 2021, 16:20
Kes siia koroona pesasse vabatahtlikult tulla tahab? Tehke riigis kord majja ja ärge vehelge nagu kilplased kes sõelaga päikest tuppa kannavad. Peata kana kel pole autoriteeti ega kiiret reaktsiooni-valitsus,mu jumal küll.
Andruss Õunauss.8. märts 2021, 16:20
Üks on kindel! 5 rikkama Riigi hulka.
8. märts 2021, 16:18
Pr. KaKa ytles,et eriolukorda eestis ei ole vaja vülja kuulutada eriolukorra pärast ja mina motlen,et meil ei ole vaja ka peaministrit peaministri pärast.ZET
juga8. märts 2021, 16:30
President presidendi pärast meil juba on niikuinii.
Peatselt saab kõigile selgeks kas me elame vanglas või ei8. märts 2021, 16:14
Mooses8. märts 2021, 16:20
Selge see, et elame vanglas. Tänu Covidile jõuab see valgustus massidesse.
Kas me siis juba ei elagi? Igaüks enda mõttevanglas.8. märts 2021, 17:54
Millest saab välja hariduse, teaduse ja teadmiste abil.
Aeg mõttepausiks8. märts 2021, 16:12
Reeglid kehtestame siis, kui selgub, kas ei toimu mingit üritust, kus president või teised mõjuvõimsad isikud kavatsevad osaleda või omakorda mõni tuttav ehk ei anna teist nõu. Üksi trenni teha on suur muudatus aga kui sinna kirjutada juurde, et vahemaa oleks 10 meetrit, saaks jälle ruumidesse kena kampa kokku ajada jne.
Mõtle parem sellele, MIKS on piiranguid vaja.8. märts 2021, 17:53
Terve mõistuse reegleid pole vaja eraldi kehtestada.
Paaza.8. märts 2021, 16:12
Soovitan soojalt! Vaadake ära film ,,LENINGRAD 46,,. Näete mis meid ootab ja ka covid möödub märkamatult.
Kosekas8. märts 2021, 16:12
Lõpuks hakkab Kajale asi kohale jõudma!
JL8. märts 2021, 16:37
Ei jõua kunagi kohale , sest ta on mõistuseta olevus----temas oli kurjust ja nüüd kui võimule sai , siis on ta hullumeelne ,mängib eesti rahva eludega. Võtke ta juba ükskord maha.......................sest olukord on juba hullem,kui oli arvata
Misasi?8. märts 2021, 17:55
juga8. märts 2021, 23:15
Mitte kohalevaid tühjale kohale, paraku.
zebra9. märts 2021, 06:49
Eestimaa otsib Tasujat, kellel on nii suur autoriteet, et hullunud isevalitsejad võimult eemaldada. Eestlased ,oleme julged !!!
Tarmo Tammiste8. märts 2021, 16:12
Ma ei mõista , mida me veel ootame. Julgustan valitsust tegema radikaalseid otsuseid ja loobuma soovist kõigile meeldida.
ased8. märts 2021, 16:36
KUS sa valitsust näed?
Sipelgate koduloomad on lehetäid.8. märts 2021, 16:11
tunnen end koroona aegu kellegi koduloomana... hakkangi vist sassi minema.
Mu pisikene kodumaa8. märts 2021, 16:07
Ei tasu tõe pähe võtta, aga... https://www.youtube.com/watch?v=81Hr7upbOrg
Praegu pole asi niivõrd Kallases kuivõrd8. märts 2021, 17:58
juga8. märts 2021, 16:06
Inimene, kes ei ole võimeline ladusalt mõttestatud juttu rääkima, on siis meie juht? Ladusus veel ladususeks, aga mõttelagedus näitab, et ei ole lihtsalt millestki rääkida. Ja sellisel tasemel, ütleks et alghariduslikul tasemel, inimene on siis peaminister.
Eestirahvas8. märts 2021, 16:06
Tuleb kiiresti valida ja ametisse nimetada uus peaminister selline keda rahvas usaldab ja oleks rahvamees Me ise tahame et selleks oleks M,Helme😍
Eesti9. märts 2021, 06:43
Hea kloun ei ole hea riigivalitseja.
Kkallas võta mõistus pähe jaASTUTAGASI 😕8. märts 2021, 16:04
Eks meiegi taha peaminister jumal,kuningas,keiser,olla a me adume et kõike siinmaailmas ei saa
Uskumatu avastus...8. märts 2021, 16:01
olin paugu otsas, kui puu käis - nagu klassikaks muutunud ütlus ühes teleintervjuus😁
reovees8. märts 2021, 15:59
reovees on viirus. Kas joogivees ei ole? Kas veevärgis olevat vett on testitud? Reovette satub viirus nakatunutelt? Kas WC on nakatumise koht? Kas ühe korteri WC- sse satub püstikust viirus? Kas kaupluses puuviljadel on viirus? Neid me seal ju veeretame...
Kergeusklik8. märts 2021, 17:14
Oeh, reovees on vaid n.ö viiruse osad, mitte elus, st nakatamisvõimrline viirus ( sest vaieldakse, kas viirus rlsb, sest ta hukkub väljaspool orgsnismi kiiresti.
Igasugu viirused on igalpool, see pole tähtsaim point, mida vees mõõta.8. märts 2021, 18:02
(Joogi)vees on tähtis mõõta raskemetalle, alumiiniumi, antibiootikume, deuteeriumi ja muud tõesti haigestavat.
Alfons.8. märts 2021, 15:58
Ärge kärage Kajakesega! Ta on segaduses.
Hilja8. märts 2021, 15:57
Hilja! Varem oleks pidanud mõtlema, siis kui peaministriks tahtsid.
innuendo8. märts 2021, 15:51
Ka LÜHEMAKS ajaks või LÄHEMAL ajal? Mis tähendab LÄHEMAKS ajaks?
Aga milleks ÜLDSE?8. märts 2021, 18:04
on vaja keelata normaalset elu?
Ja milleks selline sõnum vajalik oli???8. märts 2021, 15:50
Kui peaminister leiab, et riiki on vaja sulgeda, siis ta selle ka sulgeb. Milleks ma pean teadma, mida ta enne seda teeb, näeb või kontrollib?
Just. Ja kui tal on vaja kedagi küüditada, siis8. märts 2021, 18:05
ZET8. märts 2021, 15:50
Ärge kartke Briti tyve sest inglismaa on lukk pandut luku voti katki murtud........
Kergeusklik8. märts 2021, 17:19
Asi on naljast väga kaugel: USA Oregoni Ülikooli teadlased leidsid uue mutatsiooni, mis kohapeal tekkinud Briti B1.1.7 ja Lõuna -Aafrika mutatsiooni baadil. Ma parem ei räägi selle omadustest, lühidalt on see kõigist erlnevatest meile viletsam.
...ja miks peaksin ma kartma midagi, milles me8. märts 2021, 18:05
otseses mõttes ujume?
8. märts 2021, 15:48
On aeg HAIGENA KOJU koju jääda, maski kandmine siin ei aita kui tõbi kallal -- LIHTNE, kuid vist hiljaks jäänud soovitus.
8. märts 2021, 17:51
Haigena tööl käimise"kohustuse! ja õpetuse tegid meile refid.kes võimul olles võtsid vastu seaduse, milles haiguse korral esimesed kolm päeva ei ole tasustatud haigurahaga.See aga andis rahvale rahakotis kõvasti tunda.Sellist harjumust, et ära roni haigena tööle, on nüüd raske välja juurida.Varem peeti seda loomulikuks.Kui mina haigena koju jäin, siis tundsin piinlikust et teised on eesrindlikud ja käivad tööl. Selleks nad pidasid endid ja ka isegi ülemused. Nüüd on jama käes.
8. märts 2021, 15:46
Kaja võiks mõni päev rahustid võtmata jätta.Saab korralikult sõnad suust välja ja ehk tuleb mõni helgem mõte ka seoses koroona pidurdamisega.
Njah8. märts 2021, 15:46
Loodame, arutame ja peaksime ei ole ju mingid tegevused. Otsustavust on vaja, aga pean paljudega nõustuma, et lootusetult hiljaks on jäädud. Eile kuskilt lugesin PM või SL-ist artiklit kus anti mõista, et ref ei soovi sellepärast lukku panemist, kuna see mõjub erakonna reitingule halvasti, ehk muretsetakse ikkagi pigem oma võimulpüsimise või populaarsuse pärast kordades rohkem kui rahvast ja pandeemiast.
Miks peaks midagi lukku panema?8. märts 2021, 18:30
Ja millega on hiljaks jäädud? Kui sa mõtled haigusekammajaad, siis kas sa tead, mis (ja kas üldse) on seost nn lockdownidel ja haigestumistel? Millegipärast ARVATAKSE, et lockdown kuidagi AITAB. Teadus (sh statistika) näitab, et EI AITA. Või kui teil on, palun tooge SEOST LOOVAID andmeid või viiteid!
Siiri8. märts 2021, 15:44
Ammu oleks aeg kõik kinni panna, ka koolid
Rumalaid inimesi võiks ka8. märts 2021, 18:31
harida. Seda eelistatakse aga mitte teha...
EUROOPAS esimene8. märts 2021, 15:44
me täname me täname...........
Esimese 5 hulgas!8. märts 2021, 18:31
Sass8. märts 2021, 15:43
Kaja ei julge otsuseid teha, sest kardab ettevõtjaid, aga unustab et ettevõtlusega kaasneb risk ja kasum! Miks maksumaksja peab toetama ettevõtteid, see raha läheb pankadele laenude ja protsentide maksmiseks. Miks mitte toetada tööd kaotanuid ja emasid kes peavad koju jääma koolide distantsõppele ja lasteaia sulgemisega seoses. Pealegi, miks erivajadusega õpilased peavad koolis olema, klassis 1 õpilane ja õpetaja peab seepärast koolis tundi andma, muud tunnid saaks kodust antud?
raha, eelarvetasakaal ja need teised sõnad8. märts 2021, 15:53
SAA KAJA ARU, ET I N I M E L U D ON KÕIGE TÄHTSAMAD!!!!
to : raha, 15.538. märts 2021, 15:59
näljasurm ei olegi surm vä ?! ainult koroonasurm ?
V.8. märts 2021, 15:42
Pangu Harjumaa kinni,lasku teistel toimetada.Sagimist on ainult toidupoodides,mujal ju rahulik??!!
Saagimist on igal pool.8. märts 2021, 18:37
Miks peaks midagi üldse kinni panema? Või kedagi küüditama? Või kellegi ettevõtet sulgema?
hilja8. märts 2021, 15:40
Ei "hilja" ega ka "vara"8. märts 2021, 15:44
vaid "täieliselt mõttetu ja rumal"!
hiljaks olete jäänud8. märts 2021, 15:39
kas ise ei saa juba ükskorda aru . Tuleks hakata eirajaid juba vastutusele võtma .Millal see teile pähe jõuab .
8. märts 2021, 17:55
Esse saates üks eiraja näitas oma suurt luksuslikku kontorit ja uhket elu, kuidas ta rikastub koroonaeitajate kulul! Kurb! Need eirajad peaks saama karistuse. P.S! Kontorisse sisenedes oli neil käsk, mask eest võtta.Vaadake seda saadet! Oli teisipäev Kanal2kell 20.00
Mille eirajaid?8. märts 2021, 18:38
Terve mõistuse? Teaduse? Tegeliku statistika?
t8. märts 2021, 15:37
Milleks tahta riiki juhtida, kui selleks pole oskust, sisu, ütleks pehmelt niimoodi. Ei saa riiki juhtida nagu ei saa olla natukene rase.
HURAA TUBLI KAJA HURAA8. märts 2021, 15:35
Karli8. märts 2021, 15:33
Eks viiruse tüve peavad kindlaks tegema teadlased ja arstid mitte peaminister.Miks inimesed isegi millestki ei hooli.Miks läks noorsportlane suure seltskonnaga pidu panema nagu on sots,meedias ,siis peab seda veel postitama.
Speer8. märts 2021, 15:35
Sellepärast ongi suhtumine selline, et keegi ei usu. Ja ei usu sellepärast, et keegi ei ole teaduslikult mitte midagi tõestanud! Peale selle seltskonna siin: https://www.bitchute.com/video/hpSGBBaBbqYa/
Pidu ikka pannakse ju.8. märts 2021, 18:39
Kas sina pole siis kunagi "läinud pidu panema"? See oleks üsna kurb...
Volli8. märts 2021, 15:32
Mida krdit tähendab üldse "lähemaks ajaks lukku panema"?
Speer8. märts 2021, 15:44
See tähendab seda, et tõde tõuseb, vale vajub ja saabub aeg, kui lukku hakatakse panema konkreetseid inimesi kes kõik selle pahatahtliku, kuritegeliku kaose tekitamise taga on.
pio8. märts 2021, 15:31
varsti pannakse kaja ise luku taha,kui kaua plärtsub ..
... 8. märts 2021, 15:48
Terve rehvormierakonna ladvik tuleks luku taha panna. Sellega saaks juba suure osa riigi põhiviirusest hävitatud, ja saaks tõhusalt hakata ka koroonaviirust tõrjuma.
viisakas8. märts 2021, 15:31
...see mõttetu nämmutamine ajab juba iiveldama. kuidas saab ikka niisugune mömm olla?
OLEN KUUPEALT8. märts 2021, 15:26
Ja see info on siin -8. märts 2021, 18:42
https://www.bitchute.com/video/hpSGBBaBbqYa/
8. märts 2021, 15:25
Meie mõttetu peaminister Kallas ei julge riiki lukku panna.Siis ei saa rikkurid ja ärimehed enam reisida.Need on aga inimesed,kes rehvide poolt hääletavad.
Mina ka ei julge.8. märts 2021, 18:43
Aga seda polegi ju vaja teha. Näiteks inimesi küüditada pole ju ka mõtet. Või on?
Juku8. märts 2021, 15:25
Loomadel on lihtne, aga inimloomadel on väga raske, sest nad arvavad et seksi ja rahata ei ole elu.
Argo8. märts 2021, 15:25
Väga õige otsus proua Kaja
Siis,kui,aga,et,otsustame.8. märts 2021, 15:32
Ja mitu nädalat Kallaskajal läheb, et jõuda arusaamiseni mis tüvega on tegu?8. märts 2021, 15:25
piu8. märts 2021, 15:23
no aga pange tallinn 3kuuks lukku..mis te seal jokutate? ja nii,et 1 hiirgi läbi ei lipsaks..
hale8. märts 2021, 15:22
väga huvitav,8. märts 2021, 15:21
miks ma peaksin teda uskuma? Apteegid jätab lahti? Alles tahtis 365 apteeki hävitada, õnnestus 25, siis tuli õnneks valitsuse vahetus. Reformi eesmärk ongi hävitamine, ei usu teda. Miks hoitakse rahvast nälja pajukil? Kas siis näljasurm on etem?
Ära muretse ega karda rohkem -8. märts 2021, 15:26
varsti tuleb küüditamine, varsti.
Tegelikult hoian mina rahvast pajukil!8. märts 2021, 18:45
Sa ikka enne uuri, kes hoiab.
8. märts 2021, 15:21
KAKA ei julge riiki lukku panna.Siis ei saa rikkurid ja ettevõtjad enam riigist välja ega sisse.Need on aga inimesed,kes rehvidele oma hääle annavad.
Miks ta PEAKS "riigi lukku panema"?8. märts 2021, 15:26
Rehvidele ei anna oma häält ju8. märts 2021, 18:45
Juhan8. märts 2021, 22:46
Kaua 8. märts 2021, 15:17
võib jokutada? Häda mõistuse pärast?
Millega8. märts 2021, 15:27
Uinuv mõistus8. märts 2021, 18:46
Mis8. märts 2021, 15:17
Briti tüvi mis nad arendavad seda viirust edasi või
Selles võid kindel olla.8. märts 2021, 15:28
Vaata mõju! Mitte miljardid vaid triljonid!
8. märts 2021, 15:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
WHO ja Gates jõuab sulle ka egiptimaale8. märts 2021, 15:28
Erika8. märts 2021, 15:14
Paneme kaubanduse,koolid jne.kõik lukku,aga reisimisest ei sõnagi. Praegu mulle tundub,et inimesed saavad vabalt reisida. Kas see on mõistlik?
viisakas8. märts 2021, 15:23
...reisides saame ju mujalt ka viirussuveniire koju tuua, äkki muidu jääb siin väheseks...
Ma arvan, et sa tahad öelda -8. märts 2021, 15:29
"kas on mõistlik reisida mujale kui Siberisse?"
Kui midagi on LAHTI,8. märts 2021, 18:47
tuleb hakata KINNI panema
Mh8. märts 2021, 15:12
Mis vahet seal on, mis tüvi on haiglad viimse piirini viinud. Kui haiglad on täis ja inimesed surevad, ei ole vahet, mis tüvi, tuleb tegutseda.
Ja mis see "tegutsemine"8. märts 2021, 15:31
Kaja Kallas tasub me arved8. märts 2021, 15:11
Kaja Kallas hakkab kogu rahvale palku, üüri , kommunaale, telefoniarveid jm tasusid maksma. Saatke kõik arved talle.
Just sõimati,8. märts 2021, 15:15
miks midagi ei tee ja sa risti vastupidi, seega ei saagi midagi teha.
viisakas8. märts 2021, 15:25
...voolikute alla jõudes pole sel enam mingit tähtsust, lina ümber ja varbad ukse poole...
lihtsam on8. märts 2021, 15:28
et tema saadab igale inimesele igas kuus vähemalt 1000 euri. Sellega veidigi korvab reformi tehtud 17 aastast laastamistööd. Las rollotaja rollotab nüüd rahva hüvanguks.
"Just sõimati" -le:8. märts 2021, 15:33
Kas "tegemine" on sinu arust siis "keelan-käsen-poon-lasen"? Texasest oled midagi kuulnud? Kuipalju tead viiruste levimisest - pisikute maailmast üleüldse? Kui haigeid on palju siis millega tuleb esmajoones tegeleda?
Milvar8. märts 2021, 15:11
Ärge palun segage,Kallas magab,las ta puhkab!
mihuil8. märts 2021, 15:10
tsensuur kui julgesin mainida maardut tallinnat lasnamäge, ida virumaad ja kritiseerida peaministrit ja juhtida tähelepanu probleemidele
Ülgase.8. märts 2021, 18:49
Loodame.8. märts 2021, 15:10
Ärge ainult tehke seda nii, et ütlete ühe päeva ette, andke no mõned päevad ette teada.
Öelge ikka paar päeva ette -8. märts 2021, 15:36
ma siis lähen ostan parema köie ja lähen seisan seina äärde valmis.
Ärge KÕIKI kodanikuõigusi ära võtke, võtke aint MÕNI.8. märts 2021, 18:50
No aga kuidas me orjadega demokraatiat saame teha üldse?
mihuil8. märts 2021, 15:08
See o n häbematus kuritegu veeretada oma rumalus oma tegematajätmine rahva ettevõtjate kaela ning sellega riigi majandus põhja lasta.Kes lasi piirangud tallinnas ida virumaal nõrgemaks,kus oli probleem nüüd veeretatakse kogu süü muu eesti kaela kus on kõik kontrolli all 1156 pos viimane üüpäev 1000 Tallinn Lasnamäe , Maardu, Narva millest me räägime ja keda ähvardame.Muud ei kuule Kallase suust kui ähvardamist.Aga see ongi reformierakonna retoorika . Ammikse Ligi nimetas kõiki ettevõtjaid ja muid maksumaksjaid kaabakateks.
Kas polnd ligi see, kes8. märts 2021, 18:51
tahtis teha Eestis palgaarmee?
nii ongi8. märts 2021, 15:07
on aeg tagasi astuda, pr Kaja Kallas! Rahvas nõuab seda.
ekre vähemus 8. märts 2021, 15:17
ikka nõuab, te nagu homodki, vähemus.
Mina8. märts 2021, 15:36
Kuule, jälle räägid kõigi nimel. Pole vaja, räägi ikka enda eest!!!!
Kui keegi astub tagasi,8. märts 2021, 15:36
siis keegi astub ka edasi.
1238. märts 2021, 20:12
juku8. märts 2021, 15:04
ah et kui leiab alles kinnitust,pole veel nii palju surmasid, sa kaja saa juba ükskord aru ja astu tagasi, sust ei ole riigi juhti, mine ja maga edasi, ei taheta su nägu enam näha
Mina8. märts 2021, 15:38
Juku, ärka juba üles. Oled ammu Juhan ja palun ära räägi minu eest!!
Sa juku8. märts 2021, 16:11
Mine voodi alla peitu või tõmba tekk üle pea, kui nii hirmsasti kardad.
hilja juba8. märts 2021, 15:01
Kaja Kallas astu tagasi, oled hiljaks jäänud oma riigi lukku panemisega. Õige aeg magati maha ja seda nn "meie ei tee nii nagu Ratas, meie teeme oma enese tarkusest", nii nas Eesti riigi tuksi keerasidki. Päikeseloojangu valitsus! Ja päike loojub!
Riiki lukku panna, küüditada ja seina ääre panna8. märts 2021, 18:52
.......8. märts 2021, 15:00
Viimane aeg on vastutus võtta ja tagasi astuda!
Nipitiri8. märts 2021, 15:47
Ei ta võta vastutust ja ei astu tagasi!. Temal on juba plaanid tehtud, et KÕIGE suurem SÜÜDLANE on minister Kiik, kes ei olevat hakkama saanud. Peseb ennast puhtaks nagu prillikivi!!!! Artiklid ja refide komentaatorid hüsteeriliselt süüdistavad Kiike üheksas surma patus. Kampaania on käivitatud!!!!
!!!!!8. märts 2021, 18:53
Konkreetne8. märts 2021, 15:00
Loodame,et ei tule enam tilgutamisi,st.natuke aega nii ja natuke aega naa,solgutamisest vähe kasu,kui teha,siis täiega..
Et kõik korraga seina äärde?8. märts 2021, 15:11
Selliste teadete valguses on ülim iroonia, et Texases8. märts 2021, 14:58
kaotatakse ülehomme KÕIK piirangud...
Mõnes kohas tehakse veel asju teadmiste,8. märts 2021, 15:12
mitte umbse hirmu alusel.
Kuna tunnistada on raske 8. märts 2021, 14:58
arvan täpselt seda sama8. märts 2021, 15:09
Nüüd otsitakse mingitki ettekäänet, et saaks lõpuks riigi lukku panna, ei julgeta ju tunnistada, et tegelikult oli opositsioonil õigus, kui nad nõudsid riigi lukku panemist ja seda juba mitmed nädalad tagasi.
mida hullu KAALUB VEEL8. märts 2021, 15:17
seda tuleb teha kähku enne kui ...... mingi nämm -nämm nää ja eee-eee käib tal.Valitsuse mätsis kokku imelikult - inimene,kes rahandusest ei tea halligi, pandi rahandusministriks ja need teised apsud veel takka traavi. Ju arvab,et rahvas on ohmud ja vaid ta oma sõpruskonnaga ainsad teravad pliiatsid siin ilmas.
"arvan täpselt seda sama" -le:8. märts 2021, 15:42
Ei opositsioon ega koalitsioon pole viroloogid või mikrobioloogid. ÕIGUST võiks otsida ikka ausatelt teadjatelt, näiteks Ivor Cummins'i ülevaadetest. Samuti oskab kenasti valgustada Dr. Andrew Kaufman. Näiteks. Ja Robert F. Kennedy jr. nime kaudu saad ka mingigi aimu, mis toimub.
Foxxy8. märts 2021, 14:58
Taevas, sa näed ja ei mürista, mis siis nüüd lukku, kus sa KaKa enne olid???
Mari8. märts 2021, 14:57
Ammu oleks pidanud tegutsema-mitte irvitama refimeelsete ajalehtede esikaanel.
mihuil8. märts 2021, 14:56
Pange oma Tallinn, Lasnamäe, Maardu,Narva lukku ärge ähvardage tervet eestit. Mujal eestis on kõik kontrolli all . Viimane ööpäev 1156 pos .1000 on tallinn lasnamäe maardu, ida virumaa narva millest me räägime.kus on põhjus
::::::8. märts 2021, 15:05
Teistes maakondades on ka viiruse levik tõusnud ....
K8. märts 2021, 14:55
Kaka on peidust välja tulnud,kas peitusemäng tyytas ära,sest siiamaani on sama hea nagu seda inimest polekski.
vanaema8. märts 2021, 14:55
unest ärkasid või, maga edasi sa , äkki ikka paneks, äkki ei või...häbene ometi ise hakanud peaminister-häbi sul olgu
Vanaisa 8. märts 2021, 15:06
Naisukene mks nii kuri ?
Marta8. märts 2021, 14:55
Ja ikka veel ei ole millal??? Küsimus ei ole KAS vaid MILLAL... Mida me ootame ja vaatame? Et kas briti tüvi levib agressiivsemalt? Kas me ei usu enam britte ka, et peame oma inimeste peal katseid tegema? No ei saa olla nii flegmaatiline...
Speer8. märts 2021, 14:58
Lugedes su kommentaare siin tuleks kiiremas korras kaaluda sinu lukku panemist. Hüsteerik.
Järjekordne viroloogiaspetsialist?8. märts 2021, 15:15
Igasugune "tüvi" jõuab varem või hiljem igale poole. Niikaua on soovitav värisemise ja maskide asemel tegeleda oma tervisega.
8. märts 2021, 15:39
nojah8. märts 2021, 14:52
niikaua kui rekkamehed ja mõningad teised tegelased pääsevad riiki testita,niikaua seda viirust sisse uuesti tuuakse.
Huvitav arusaam...8. märts 2021, 15:00
Miks nad ei peaks riiki pääsema siis?
Rekkamehed8. märts 2021, 15:31
nüüd küll süüdi pole.Pigem ikka need kohalikud reisisellid kes jooksevad mööda eestit ja välismaad ringi ilma maskita.
Enä8. märts 2021, 18:10
rekamees kirjutatakse juba ammu ühe r-ga ja teiseks ei ole õige rekamehi süüdistada!
Maskitargale -8. märts 2021, 18:56
https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2020/12/03/efficacy-of-surgical-masks.aspx
Ütle, kus peaks Eesti veokijuht10. märts 2021, 08:48
testi tegema, kui ta naaseb koju???
Lastearst8. märts 2021, 14:52
Arst võiks ometi omada8. märts 2021, 15:01
teadmisi viiruste maailmast.
illu8. märts 2021, 14:51
vist rohkem surijaid... maksa siin penssi igaühele...
NB!8. märts 2021, 14:55
Sry kogemata läks näpp pihta teata ebasobivat kommentaarist
Surijaid, muide on VÄHEM kui eelmisel aastal.8. märts 2021, 18:57
See teeb käimasolevast kammajaast ikka eriliselt lõbusa "epideemia! :)
Speer8. märts 2021, 14:50
Plaan näeb ette, et järjekorras paneme riike lukku ja laseme lukust lahti. Eesti kord on kätte jõudnud. Selline on moodsa III maailmasõja taktika.
...ja kõige rohkem on häbi selle pärast, et jälle:8. märts 2021, 15:02
"Head inimesed ei tee midagi"...
To 15.02:8. märts 2021, 15:11
Teevad küll! https://www.bitchute.com/video/hpSGBBaBbqYa/
inglismaa oli lukku pandud...8. märts 2021, 18:59
To 15:11 - aga noid häid inimesi tundub olevat liiga vähe. Vaata kasvõi selle komm.-mi arvamusi...
Triin8. märts 2021, 14:50
See rumal ja ülbe inimene peaks koheselt tagasi astuma ning kaduma poliitikast igaveseks.
Billi ja Linda mõju all on ju isegi USA valitsus,8. märts 2021, 14:53
asi see Eesti siis "tasku" on panna.
To - Triin8. märts 2021, 17:19
Ei noh - mõned kuud tagasi kriiskas et tall olevat varuplaan mida valitsusel ei ole . No raputagu siis käisest välja , või mingu minema.
8. märts 2021, 14:50
Kuna paremäärmuslased ja keskid turvareegleid ei järgi, tuleks ka suur rahaline trahv määrata neile kes ei pea nõuetest kinni.
...ja milliseid "nõudeid" sa silmas pead?8. märts 2021, 15:03
Teadusele, teadmisele põhinevaid või Billi poolt ostetuid?
ahoi8. märts 2021, 15:12
Ära aja pada, vaata enne refsotside poole, nemad ei pea reeglitest kinni.
Lahe iroonia :)8. märts 2021, 15:17
Teeme reeglid ("kaks jalga hea...") ja kasseerime trahve.
olli8. märts 2021, 14:50
ja mida lugupeetavad ootavad?
Kõige huvitavam on hoopis see, mida ootavad8. märts 2021, 15:05
või ütlevad erialateadlased. Need kel ikka midagi öelda ka on.
◖⚆ᴥ⚆◗8. märts 2021, 15:10
Asdf8. märts 2021, 14:49
Lõpetage ükskord see arvamine ära tehke oma tööd normaalselt, president luusib ringi,staarid panevad pidu,poliitikud otsivad ikka alles kainet mõistust ja kõik olete puutumatud ei mingit karistuse tunnet, loodan et inimestel viskab kiiremini koppa see naksitralli show ja võetakse üheskoos midagi ette.
Surnute-haigestunute-positiivsete8. märts 2021, 14:49
tabelite ülemaailmne võrdlus näitab, et sulgemistel ja piirangutel pole vähimatki mõju, samuti pole seda maskide kandmisel (vt. nt Ivor Cummins, Danish Mask Study jne jne). Tihtipeale on piirangute rakendamisel mõõdetud numbrid kasvanud! Samuti oleks kasulik teada, mis see PCR-test üldse on ja kas ta on üldse test. Pole tõenäone, et valitsus, saati nõuandev teadusnõukogu seda ei teaks.
Kellelegi ei meeldi see kommentaar...8. märts 2021, 15:18
Ei tea küll - miks? :)
Ax8. märts 2021, 17:12
Austraalia? Iisrael? Ja Teie arvates sulgemisel pole mõju?
jah8. märts 2021, 14:48
Kas ootame nagu alguses hiinast vidiod kuidas inimesed tänaval kokku kukkusid.Kas hilja pole kui asi niikaugel.Või oled viiruse vastane,et pole olemas ja selle ei teegi midagi.
Kallis inimene, kui palju sa viiruste maailmast üldse tead?8. märts 2021, 14:55
Uinuv mõistus teadagi, sünnitab koletisi.
Miks peaks olema umbselt millegi poolt või vastu?8. märts 2021, 15:08
Nii keerulise asja nagu vaktsiiniga on mõistlik olla teaduspõhine. Soovitan sellega kuskilt alustada, äkki siit - https://www.lewrockwell.com/2021/02/no_author/31-reasons-why-i-wont-take-the-vaccine/
Hiinas elab miljard inimest. Arva kui puhas on nende suurlinnades õhk8. märts 2021, 15:21
ja vesi? Lisa kehvemale tervisele ükskõik milline patogeen (bakter/viirus/arhe/seen/hallitus jne) ja näed miljonilinnas selliseid kukkumisi igapäevaselt.
?8. märts 2021, 14:48
Mida tähendab lähemaksajaks?
Tähendab, et niikauaks kui saadakse käsud, mida8. märts 2021, 14:56
lammastega edasi teha.
Väsinud8. märts 2021, 14:48
Olen väsinud kuulamast otsustamatut peaministrit. Käib üks "kompamine" ja " kümme korda koera saba lõikamine". Piinav ootus.
Asdf8. märts 2021, 14:50
Ainult arvata oskavad ....
8. märts 2021, 14:51
Kulla siis hanerasva helmet või putinit.
Aga mida sa8. märts 2021, 15:22
Juku9. märts 2021, 08:39
Peaminister peaks olema riigi liider, kelle järele kõik joonduvad, mitte formaalselt juht paberil. Juht ei ole liider ja liider ei pruugi olla juht. Halb otsus on parem kui otsustamatus.
Häbi8. märts 2021, 14:47
Vaat, kes kapist välja tuli. Riigi oleks pidanud ammu lukku panema. Loodan, et võtad ka poliitilise vastutuse selle sigaduse eest, mille tekitasid.
"Riigi lukku"...? Äkki siis juba ka8. märts 2021, 14:50
Kergeusklik8. märts 2021, 14:47
Aga isolatsioon ja kontaktide kaardistamine. Komandanditund ja trahvid selle rikkumide eest.
Nüüd saab siis alles näha, kuidas8. märts 2021, 14:51
uinuv mõistus koletisi sünnitab...
Lahe!8. märts 2021, 15:23
Nii innukaid l... oleks küüditamisel rohkem vaja olnud!
8. märts 2021, 14:47
Seda oleks pidanud juba ammu tegema !
Uinuv mõistus8. märts 2021, 14:51
sünnitab koletisi...
Et mida oleks pidanud8. märts 2021, 15:10
Jaan8. märts 2021, 14:47
Kaja Kallase jutust võib aru saada, et praeguseni on kõik korras
Nõus Kallasega8. märts 2021, 14:45
Just nii ja kohe riik lukku! Nii saame ruttu “maapeale” tagasi....
hmm8. märts 2021, 14:52
Tõrvikpead tuleb pimeduses lukku panemise vastu protesteerima.
Mitut riiki sa tead, kus riiki lukku pannes8. märts 2021, 14:57
on asjad paremaks läinud?
◖⚆ᴥ⚆◗8. märts 2021, 15:05
Eesti riiki kevadel!! Ja paljusid teisi, kes kevadel lukku pandi võrreldes Rootsiga, kes lasi kõik allavoolu...
Texas ülehomme hoopis avab osariigi.8. märts 2021, 15:24
Mis sa seepeale kostad?
◖⚆ᴥ⚆◗8. märts 2021, 18:58
Hu keers. Mida Ohio teeb? Või Amazon ??
To "◖⚆ᴥ⚆◗":8. märts 2021, 19:03
...ja mes seal Rootsis siis halvasti/halvemini on?
U.8. märts 2021, 14:42
No mis sa nüüd ütlesid?
Enn8. märts 2021, 14:46