Uudised

Karmen Joller: ibuprofeen on ohtlikum kui mistahes vaktsiin (191)

LISA KOMMENTAAR

korontsik17. märts 2021, 13:47
KUUM: Prantsusmaal avastati uus koroona variant, mis ei tule testides välja.
iconoclast17. märts 2021, 11:53
Eks see sõltub, kui sa ei tea mida vaktsiin teha võib siis peavalu ja süstlakoha valu ongi väiksem risk kui ibuprofeen aga paraku vaktsiinidel üldiselt on väga karmid kõrvalmõjud ja kui rääkida mRNA vaktsiinist siis selle kõrvalmõjude juurde kuuluvad isegi surm, kuidas siis nüüd ibuprofeen on rohkem ohtlikum? Küsimus jääb et kas Joller ei tea vaktsiinide kõrvalmõjudest või ta meelega vähetähtsustab neid?
Joller12. märts 2021, 07:10
on ohtlikum kui koroona,koroonast saad veel kuidagi lahti aga seda jollerit jätkub kohe igasse päeva.
andu12. märts 2021, 05:39
https://www.youtube.com/watch?v=thZuJm5xuXA
andu12. märts 2021, 05:27
Joller teeb jälle Jokkerit. Tooge analgiin müügile tagasi!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=nCg3ufihKyU
Jorupill Jonn12. märts 2021, 00:24
Muide, ma ei kasutagi ibuprofeeni, sest see ei sobi mu vererõhu tablettidega. Ja vaktsineerida ka ei kavatse. Iial ei või teada, millal ja mismoodi nad tulevikus mõ juda võivad.. Ja kas mu rohtudega üldse sobib. Vbl h a kkavad v as tastikku üksteise le halba mõju avaldama. Ja kuidas ma siis hakkama saan? Niigi on kogu aeg selg haige.. Ei taha enam hullemat valu ja piina.
mnjaa11. märts 2021, 23:17
Kui vaktsiini tagajärjel tekib kõrge palavik rohkem kui 38, võtan paratsetamoli ja kui see ka ei aita, siis millist rohtu siis soovitate? Väga rumal võrdlus ibuprofeen vs vaktsiin. Inimesed tõlgendavad seda väga erinevalt ja kui kõigil tekib palavik siis inimesed joosevad Emosse iga palavikuga sest Dr. joller ütleb et ibuprofeen on ohtlik
Lill11. märts 2021, 22:49
Kui ikka üks perearst mingitesse dogmadesse kinni jääb ja oma ainutõde kui mantrat kuulutab, on ka see ibuprofeenist ohtlikum. Kahju tema patsientidest.
11. märts 2021, 22:24
Mind on ka see Joller ära tüüdanud, peab ennast väga tähtsaks ja targaks jutustajaks. Vaatasin kuuuurija saadet ja mulle hakkas dr.Veskimäe meeldima,väga asjalik ja kohusetundlik arst.
11. märts 2021, 22:13
Hea vaktsineerimisse sureja11. märts 2021, 21:50
palun mine peale surma Jollerit kummitama
Teadlasi11. märts 2021, 20:49
Ja tipparste , kes üle maailma vaktsiinide ohtlikust kinnitavad on lademes, milleks peaks uskuma mingit jollerit? Kui riskirühm tahab, las riskib vaktsiiniga, noortel tervetel inimestel tasuks väga hoolega järgi mõtelda, kas vaktsiin on ikka ohutum kui covid ja äkki tasuks pigem keskenduda immuunsüsteemi tugevdamisele..Ise ja paljud tuttavad on selle viiruse läbi põdenud ja kõik suht kergelt.
lugeja11. märts 2021, 20:19
Mitte keegi ei tohi surra vaktsiini kõrvaltoimete tagajärjel. MITTE KEEGI. Kas on arusaadav?
Üldse võiks olla suremine keelatud11. märts 2021, 20:41
Vähemalt mingisuguse trahvi võiks teha
Eksperiment:11. märts 2021, 19:27
Aga mulle Karmen Joller meeldib! Asjalik jutt ja muidu kena. Vaatame tulemust hiljem.
Tulemused:12. märts 2021, 06:07
Need +3 ja mina, ei ole vist Jollerit lähedalt näinud? Pole ka hullu! Need miinus 20 vist ka enamus, pole Jollerit lähedalt näinud. Mis veelgi Toredam, need miinus 20 peaksid järelikult paremad arstid ole ma kui Joller. Aga, kas keegi usub, et need 20 üldse meditsiinist essugi teavad? Peaasi, et "minu tõde on õgem"! Järeldus: Vot selline see eestlane on. Pane ainult iga asja vastu vinguma.
v11. märts 2021, 18:35
Kõige ohtlikum on Joller ise.
Feisbuuk11. märts 2021, 17:57
Hippokratese vanne ununenud?11. märts 2021, 15:29
Kuidas saab perearst sellist jama ajada? Kas tõesti maksavad vaktsiinitootjad talle ? Mille eest küll sellist jampsi saab üks väliselt normaalse inimese välimusega ja arstidiplomiga isik nii valetada? Kas Hippokratese vanne on ununenud? Kas südametunnistus on maha müüdud?
Alkohoolik11. märts 2021, 16:19
Alkohoolikud ei tohi paratsetamooli võtta, aga sellest eriti ei räägita.
11. märts 2021, 15:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
11. märts 2021, 15:17
Sel juhul sina ilmselget oled anorektik, aga see selleks, ei puutu teemasse
Nägu on üliõnnelik ees11. märts 2021, 15:03
Ainult kui saaks pildile, aga mõistlikust jutust ei tasu üldsegi rääkida.
11. märts 2021, 14:52
Kui see Joller oleks minu perearst,siis mu vererõhk tõuseks juba ukse taga lakke.Pea hakkaks niimoodi lõhkuma,et ibuprofeen ka enam ei aitaks.
Andres11. märts 2021, 14:35
Kui Joller nii ütleb, siis on hoopis vastupidi. Ibuprofeeni ostma nüüd! :)
Poh11. märts 2021, 13:29
Arvan et selline kõva ravimireklaam võimaldas L- Ameerika reisi. Selline on perearsti suhtumine....
Alles oli lehes oma suurpettustega ja nüüd jälle jahutab rahvast.11. märts 2021, 13:57
Sakandaalse tohteri arvamus
Mõeldud, öeldud11. märts 2021, 13:03
Homme kirjutab Joller, et vaktsiinid toimivad 100% inimeste peal, mitte 87-95% nagu tootjad väidavad, Joller teab kõigist paremini.
Kris11. märts 2021, 12:07
Just, selleparast saabki lugeda, et Taani on nt astrazeneca vaktsiinid pausile pannud alates tanasest. Tapselt sama probleem mis Austrias. Mis juhtus meie paastetoolisega???? Denmark suspends use of AstraZeneca vaccine due to serious cases of blood clots Thu 11 Mar 2021 09:32:16 GMT
rs11. märts 2021, 12:06
Norras surid 23 vanurit vanadekodus peale ibuprofeeni võtmist hiljuti...11. märts 2021, 12:01
või ei.. siiski peale koviidi vaktsiini, vabandust
realist11. märts 2021, 12:16
Vanureid on kindlasti palju rohkem vaktsiini tõttu surnud, aga kui noorte surmad jäävad kohe silma, siis vanurite puhul vabandus on kohe taskust võtta - vanad ja haiged inimesed ikka surevad.
Tuleb siinkohal meelde eesti esimene "covidi ohver" 83 aastane naine Hiiumaalt11. märts 2021, 12:33
President pidas ilusa kõne ja kellelgi ei olnud mingit kahtlust, et ei lahkunud vanaduse tõttu... Aga muidugi kui testimise faasis eksperimentaalset vaktsiini võetakse ja sussid püsti visatakse, siis ilmselgelt PEAB OLEMA MINGI MUU SÜÜ.
ja11. märts 2021, 11:58
SARS-CoV-2 ogavalku kodeeriv šimpansi adenoviirus (ChAdOx1-S)*, mitte vähem kui 2,5 × 108 infektsioosset ühikut (Inf.U). *Toodetud rekombinantse DNA tehnoloogia abil HEK 293 rakkudes (inimese geneetiliselt muundatud embrüonaalsed neerurakud. Ravimpreparaat sisaldab geneetiliselt muundatud organisme (GMOsid).
mõtteaine kristlastele11. märts 2021, 12:18
"inimese geneetiliselt muundatud embrüonaalsed neerurakud" Eetika?
Jurakas11. märts 2021, 11:57
Alles oli siin kommentaar, kuidas ühes hooldekodus panid pärast SUNDvaktsineerimist ÜKSTEIST vaktsineeritut "kõrved pea alla". Kõige kõnekam ei ole mitte fakt ise, vaid see, et sabavoolumeedias on sellest VAIKUS!
Koll koroona12. märts 2021, 00:34
No kui v a nadekodudes on personali vähe, siis oli ilmselt hädavaria nt, et asja leevendada. Vanainimesed on ju tüütud n e nde arvates. Lugege, mis Uno Loop sellest arvas. Kus kil kaane pea l on ta näha. Kroonika vms.
Ibuprofeen on ohtlik küll aga11. märts 2021, 11:55
Kui me kõneleme et võõrorganismide dna ja raskemetallide viimine otse vereringesse on ohutum...
Andres11. märts 2021, 11:52
Liiga palju Jollerit. Varsti osaleb Rannamajas.
11. märts 2021, 11:51
Soomes on ainuke ravim ibuprofeen ehk siin on ta Burana nime all. Absoluutselt kõikide haiguste vastu. Ei usu, et see nii ohtlik on, Nagu Karmen Joller kirjutab. Soome sasrtid ka haritud. Paljud neist Tartu Ülikoolis.
Burana 400 + Irina 50011. märts 2021, 17:53
Pohmaravim soomlastel
Kahju,11. märts 2021, 11:44
et Joller pole Soome läinud! Seal oleks ta juba ammu potkut saanud!
jollerdamine jätkub11. märts 2021, 11:24
Ja kuidas mõtleb staarperearst peale sellist järjekordselt üllitist oma petaisntidele vajadusel Ibuprofeni soovitada?
jollerdamine jätkub11. märts 2021, 11:25
analüütik11. märts 2021, 11:24
Seda jollerdajat poleks üldse vaja meediasse esinema lasta,ta ju ka EKRE pooldajate vihkaja.Sel inimesel pole südant,laulab selle laulu kes maksab ja ise skeemitas mingite retseptidega...
analüütik11. märts 2021, 12:42
To 11.52,ära valeta, Joller ütles selgelt välja et EKRE toetajatel ei tohiks olla Eestis kohta.
vaksiini kah ei taha11. märts 2021, 10:47
"Ibuprofeeni igaüks ostab ja sööb rahulikult ... " Esiteks, kodus on analgiin, teieks- vist juba aegunud.
Elss11. märts 2021, 10:45
Ibuprofen ei pane mind küll oksendama, ei tekita iiveldust ega kõhulahtisust.Ei tekita peavalu, vaid aitab seda leevendada. Ka magu ei ärrita, kuna ei võta tühja kõhuga.
njah11. märts 2021, 10:54
Elu jooksul on igasugused vaktsiinid süstitud, aga ei mäleta, et klassikaaslased, gruppi kaaslased ja ka nüüd täiskasvanu eas (teetanus, puukentsefaliit) mitmeks päevaks oleks rivist välja viidud. Ja ärrgitakse, et see on normaalne organismi reaktsioon. Kas peaks järeldusi tegema, et teiste vaktsiinide puhul on olnud ebanormaalne reaktsioon?
A11. märts 2021, 11:36
Aga mul ajab iiveldama ja teeb kõhulahti . Inimesed ei ole sarnased! Ja ina vaates kogu maailma näha on ka nõme!
Teele11. märts 2021, 10:45
Ükski kindlustus ei maksa vaktsiinikahjustuste eest. Miks ? Nad vastavad: vaktsiin oin eksperimentaalne ja te vabatahtlikult ise otsustasite olla katsejäneseks.
Põhiseadus11. märts 2021, 11:38
§ 18. Kedagi ei tohi piinata, julmalt või väärikust alandavalt kohelda ega karistada. Kedagi ei tohi tema vaba tahte vastaselt allutada meditsiini- ega teaduskatsetele.
m.11. märts 2021, 10:33
Tundub ,et meil on ainult üks perearst Joller.
mees metsast11. märts 2021, 10:56
Üks vähestest, kelle jutt on soravalt selge ilma ee, ja jata. Eilsel pressikonverentsil oli perearstide seltsi esimees Vallikivi-kohutav kõneoskus. Kõrvadele nii valus, et ei suutnud seda ee eeeee eeeeeee taluda.Joller konkreetne ja asjalik. Ei lasknud ennast provatseerida.
11. märts 2021, 10:32
Ehk vöiks ikka soovitada haigena koju jääda, ja mitte ainult KOROONAHAIGENA, vaid üldse haigena, See on igati töhus isegi kui kodus maski ei kanna
Inimene11. märts 2021, 10:30
Kui Jolleri ja tema padelnikute juttu järgi see vaksiin nii ohutu on ,miks siis valitsus ja tootja ei vastuta kõrvalmõjude eest ja ükski kindlustus ei maksa välja elu kindlustust ,kuna see mürk on alles katsetuse faasis ,aga meje tark pead karjuvad et on ohutu asi?
Suller11. märts 2021, 10:25
KES on JOLLER, et tema arvamust peab meedias kajastama?
lilli11. märts 2021, 10:24
arst võib ju teada, millistest ainetest vaktsiin koosneb, aga selle täpset mõju ei tea veel keegi, liig uus alles.
Kõige ärritavam11. märts 2021, 12:23
on see, et pikalt läbiproovitud ja aastaid kasutusel olnud gripivaktsiin võeti korrapealt kasutuselt ära. Soovisin end septembris vaktsineerida, öeldi et otsas ja ei tule enam. See ütleb minu jaoks kõik, mis toimub, mis mahhinatsioonid ja seosed ravimi-maailmas toimuvad. Rahvas on hiigelkontsernide katsealune ja lüpsilehm.
Juuli11. märts 2021, 10:21
Riigid loobuvad oma inimesi AZ-ga mürgitamast. Ülejäägid korjab kokku eesti valitsus ja soovitab soojalt oma rahvale. Kuidas seda mõista? Tõsi jutt ju. Miks kustutad?
Velirand11. märts 2021, 10:20
Ma lamemaalasi ja reptiilidesse ei usu, koroonat ei eita, vaktsiinidesse usun, Reformierakonda ei usu ja staarperearsti ei taha kuulda. Aga ibuprofeeniga ja kõikvõimalike TVs reklaamitud tuubimääretega on tõesti mul tekkinud vanemas eas mingi ebaklapp või allergia. Nimelt peale ibudega kokkupuudet paistetavad silmad nagu pandakarul võibomžil minuti- paariga 3, 4 päevaks kinni. Perearst ei osanud või ei viitsinud ka põhjust uurida.
11. märts 2021, 11:41
Paratsetamoolist oled midagi kuulnud?
Velirand11. märts 2021, 11:56
Kommentaar oli modereerimisel. Loomulikult olen paljudest asjadest kuulnud. Jutt käis Ibuprofeenist. Sellist "ibuallergiat" mul varem ei esinenud.
Kah staliniaegne11. märts 2021, 10:17
Mul on kurb, et enamus minu kaasmaalastest kommentaarides oma arvamustena niisugust jama ajavad, milline mõttelaad saab toimida ainult nende kahjuks. Aga valik on nende. Toetan vaktsineerimist igati, mida rutem, seda parem, kuna see on praegu ainus võimalus, mis meid aitab. Ja Jolleri, kes teeb oma tööd ja mitte halvasti, loopimise poriga võiks ära jätta, saate ise poriseks.
Jokker11. märts 2021, 10:22
Asi pole Jolleris. Aga sinusugune vatnik sellest muidugi aru ei saa.
Inimene11. märts 2021, 10:33
Ei lase seda mürki endale süstida isegi kui keegi milli annaks !!!
10:07!11. märts 2021, 11:22
Stalini aegsed on õppinud vahet tegema, mis on loogiline mõtlemine, mis aga suust pahna väljaajamine! Sa oled kollanokast propaganda ohver! Sa pole ehtsat loodust lähedaltki näinud! Muidu ei reklaamiks siin mürke, mida loodus ei tooda. Mõni kohe peab oma jura avalikult reklaamima! Said nüüd kuulsaks?
11. märts 2021, 11:44
Aitab ka loomulikul viisil saadud immuunsus. Maailma numbrid: 96,934,426 Cases which had an outcome: 94,300,705 (97%) Recovered / Discharged 2,633,721 (3%) Deaths
Krimka12. märts 2021, 00:41
Praegu VÕIB--OLLA, et aitab, aga mis edasi? 2,3,või rohkemate aastate pärast.?
Velirand11. märts 2021, 10:15
Õhtaleht. Palun visake oma moderaatrobot metsa!
Velirand11. märts 2021, 10:37
Ma lamemaalasiJAreptiilidesse ei usu, koroonat ei eita, vaktsiinidesse enamvähem usun, Reformierakonda ei usu ja staarperearsti ei taha kuulda. Aga ibuprofeeniga ja kõikvõimalike TV-s reklaamitud tuubimääretega on tõesti mul tekkinud vanemas eas mingi ebaklapp või allergia. Nimelt peale ibudegaKokkupuudet paistetavad silmad nagu pandakarulVÕIbomžil minuti- paariga 3, 4 päevaks kinni. Perearst ei osanud või ei viitsinud ka põhjust uurida.
Eakas11. märts 2021, 10:12
Uskumatu, et seda ütleb (KOGENUD) perearst! Arst peaks ju teadma, et inimesed on erinevad, neil on erinevad haigused, võtavad erinevaid rohtus id ja veel palju igasuguseid erisusi on patsientide hulgas! Mul on samuti krooniline haigus, 2 aastat tagasi oli operatsioon, mitu aastat tagasi avastati röntgenipildilt südame laienemine ja kõigi nende tõttu võtan erinevaid tablette.. Lisaks on piinav seljavalu,kuigi liigun palju. Miks ma peaksin tahtma end vaktsineerida, kui need kõrvaltoimed ja minu tabletid veel kokku saades mingeid ootamatuid kõrvaltoimeid avaldada? Mis minuga hiljem juhtub....
Velirand11. märts 2021, 10:18
Ta ei ole perearst- ta on staarperearst!
Kõrvalmõjud on igal kolmandal minu tuttavatest11. märts 2021, 11:00
Lihtsalt teatada kästi, kui asi eluohtlik. Seega tavaline vererõhu tõus 190 peale, külmavärinad, palavik ja luuvalu ei loeta märkimisväärseks. Tegelikult peaks ka need registreerima ja võrdlema hilisemat tervist nendega, kellel EI tekkinud kõrvalnähte. Ja mis Värk trombidega on? Joller ajab jama suust välja.
sama olen minagi arvanud11. märts 2021, 11:32
aina vaktsiini ja vaktsiini,kuid seda keegi ei mõtle kuidas need vaktsiinid koos igapäevaste ravimitega reageerivad organismis.Enne kui vaktsiinida peaks ikka uurima kuidas on inimese tervisega lood ning mida teeb mistahes vaktsiin nendega koostöös inimese ihus. Kuna aga vaktsiinid on ju ränk raha ravimitööstusele lisaks, ongi kogu valjuhäälne reklaam nende kasutamiseks. Edasi KUI juhtub, hakkab uurimine kuidas ravida ja taas ravimifirmadel pidu!
lihtne, Watson11. märts 2021, 11:46
Joller on riigi poolt määratud arvamusliider, räägib seda, mida kästakse
Teadlane11. märts 2021, 10:10
https://www.facebook.com/100057928308215/posts/160146422592967/
j.11. märts 2021, 10:05
j.11. märts 2021, 10:03
Liis11. märts 2021, 09:59
miks siis muujakse see rohi,kui ta on nii murgine
Peetrus11. märts 2021, 09:59
Mul oli kaks päeva natukene s ..t olla. Palavik 37,2, nina oli ka kinni. Lõhna ei tundnud. Hingata oli ka jube raske. Mask oli ees. Tehke minust palun lugu kõikidele hoiatuseks - see ei ole NALJAASI! Pildi saadan toimetuse e-mailile. Muudame maailma paremaks! Aitäh.
Kuidas sa, Peetrus,11. märts 2021, 10:06
mask ees, rohtu ninasse tõmbasid? Või oled süstiv...?
11. märts 2021, 11:49
kui sul oli ainult 2 päeva s ..t olla, järelikult pääsesid kergem kui paljud vaktsineeritud
võtke ibut11. märts 2021, 09:57
mia krõbistan ibut,aga mürki verre süstida ei anna luba.
kustas11. märts 2021, 09:55
Viimases Kuku "Tarkade klubis" olid kaks tarka - Joller ja Esse. No naera puruks, ehtne komöödia, kus targad avastasid, et peaks hakkama raamatuid lugema. Ja ei ühtegi õiget vastust.
Meil11. märts 2021, 09:50
on koguaeg nii olnud et mida rohkem perearstid uusi ravimeid patsientidele kirjutavad ja ära kasutavad ,saavad arstid reisi soojale maale, mõni käib aastas mitu korda.Neid reise kutsutakse-õppe reisid.Vahepeal oli sellest juttu ka ajakirjanduses aga kähku kadus ära.
Jokk11. märts 2021, 10:28
Nendest õppereisidest rääkis ka minu klassikaalane, kes oli apteeker. Kui oli klassi kokkutulek, siis tavaliselt oli kusagil tasuta puhkusereisil. Terve Euroopa ja osa Aafrikast on ta läbi käinud. Neid tasuta reise rahastasid maale toovad ravimifirmad.
Tahaks teada11. märts 2021, 12:54
milline perearst ja ka paljud eriarstid EI OLEKS mõne ravimifirma agent ja müügiesindaja?? Minu perearst kasutab julgelt ravimifirmalt meenena saadud märkmepakki, ravimi reklaami tagapoole kirjutab vastuvõtuaja. Sarnane süsteem nagu parteidesse värbaminegi -pakutakse huvitavaid üritusi ja meeneid. Nii need sajad lihtsameelsed õnge lähevadki, eriti pensionärid. Kodus igav, aga saab vahel tasuta kohvi ja kringlit+nänni. Aadetest ja põhimõttest ei tea tuhkagi. Sama paralleel uute ravimite levitamisega. Kodus infolehelt alles loen, kui palju kõrvaltoimeid koosmõjus minu diagnoosidega!!
11. märts 2021, 09:47
inimesed on gemikaalides imbunud selepäras valitseb korona imperium
Koma11. märts 2021, 10:16
Mine kooli õigekirja õppima!
komale11. märts 2021, 11:50
Ma just tulin, uks oli kinni
11. märts 2021, 11:52
Ma just tulin, u.ks oli kinni
tore emakeel11. märts 2021, 11:53
"uks" osutus sõimusõnaks
emakeel11. märts 2021, 11:53
"u.k.s" osutus sõimusõnaks
Udo11. märts 2021, 09:46
Õiges Riigis kõrvaldataks, ju sel juhul müügilt?
11. märts 2021, 09:45
Huvitav palju talle sellise jutu eest makstakse,et igasugu jama suust välja ajab.
09:45!11. märts 2021, 10:09
Ära taha teada! Vihastades rikud närvid ära!
Tuhat11. märts 2021, 10:18
Ilmselt tuhat viissada nagu Lutsarilegi! Teeb ju reklaami ja reklaam on alati palju maksnud.
Meedik11. märts 2021, 09:39
Kui mina oleksin tunnustatud perearst, siis isiklikult hoiduksin meediakärast, liiatigi et tõstaks ennast esile. Kui ma oleksin arst, siis ma lihtsalt jätaksin endale õiguse jääda neutraalseks, teeksin vaikides enda tööd, jätaks arvamused ja spekulatsioonid. Ma lihtsalt aitaksin inimesi ja annaksin neile nõu personaalselt, individuaalselt. Ma ei teeks maha ega tõstaks esile mitte ühtegi ravimit ega ravimeetodit. Kasutaksin enda teadmisi heatahtlikult, tulemusele suunatult, ausalt, omakasupüüdmatult. Peaksin meeles Hypokratese vannet. Usun, et siis ma oleksin hea arst.
Mooses11. märts 2021, 10:13
Joller ei ole enam arst. Joller on nüüd instrument valitsuse operatsioonilaual.
Doktor Aibolit11. märts 2021, 10:21
Tubli oled! Mina teeksin samamoodi! 😊Mine ülikooli õppima ja siis tule meile Järva--Jaani perearsti ks, Siin oleks väga ASJALIKKU perearsti vaja. 🤗
Peeter11. märts 2021, 09:25
Väga hästi seletatud. Suur tänu!
11. märts 2021, 09:20
arst ja puha, aga kui peale vaatad, siis tundub, et pliiats tal väheke nüri.
Juula11. märts 2021, 09:18
Ravimifirmad poputavad selliseid soojamaareisidega ja muu hea paremaga. Kingikotid on tavalised "meelehead".
11. märts 2021, 09:13
Kõige ohtlikum on ebakompetentsed ja /või ebaausad ehk ravimitööstuse hääletoru arstid. Nad loovad ebatõeseid uskumusi. Noored jäävad seda lausvalet uskuma. Ma väga loodan,et põrgu on teiesuguste jaoks olemas. Võltsajakirjandus ja võltsdemokraatia samuti samasse patta.
11. märts 2021, 22:14
Olen nõus tulema teile sinna vabatahlikult katlaküjaks...
vaktsiini11. märts 2021, 09:07
Surmade järgi ei peeta arvestust.need surid lihtsalt viirusesse!
igal11. märts 2021, 09:44
viirusel on nimi ka, ja haigus, mida see põhjustab
Kas koroonavaktsiin mõjutab viljakust ... artikli pealkirjast.11. märts 2021, 09:07
Et tolle pealkirja all olevat artiklit kommenteerivad vaid digipaketi tellijad, siis poetan mõtte siia. Vähim teadusuuring viljakuse vallas saab alata aegruumist vähemalt 9+ kuud. Millal hakati EU – s ja mujal nn terviseametites vaktsiine ’’ heaks kiitma’’ – vist novembris detsembris 2020. Millal hakati välja töötama -kevadel 2020. Järelikult – neid uuringuid POLEGI keegi veel läbi viinud, rääkimata sünnijärgsetest uuringutest eri vaktsiinidel ! Ja tõenäoliselt sellistel uuringutel pole ka tellijat – ilma nendeta vaktsiinid ju terviseametites heaks kiideti !
11. märts 2021, 09:16
Nii see on, aga propaganda käib, et kogu maailma vaktsineerida. Miks?
Staliniaegne.11. märts 2021, 09:06
Mulle on väga vastu meelt, et igal pool võtavad sõna mingid asjapulgad, kes ei näe, mis looduses tegelikult toimub! Õpetavad, teevad iga minut uusi seadusi, ise aga nagu äpud, maskid ees, träni täis söönud ja süstinud. Kas nad tõesti arvavad, et kamandavad siin loodust? Sellised koristab loodus rutem jalust ära. Elama jäävad need, kellel on ehtne, looduse poolt saadud immuunsus. Vaielge või vihastuge, minule see korda ei lähe. Olen igasugust jama näinud, ka ilusat, puhast loodust. Nii, et mind, vana meest, sellised õpetused elama ei õpeta! Lihtsalt hale vaadata, kuidas inimene ennast hävitab!
Dr.11. märts 2021, 09:03
Soovitan kontrollida tema arstidiplomi ehtsust!
Mari11. märts 2021, 09:06
Sellest on juba ammu kirjutatud,et ibuprofeen on kahjulik.
to mari11. märts 2021, 09:11
samas on ibu peamine ravim, mida (pere)arstid soovitavad.
heh11. märts 2021, 09:35
Ibuprofeen on OK, kui seda vötta akuutse valu korral - vöi päevad vöi nädala. Pikemajaline pidev kasutamine (nädalaid+ ) vöib möjuda maole väga karmilt ja taolisel juhule peaks ka vötma rohtu mis köhtu kaitseb. Arstid on sellest teadlikud ja teavad mida pikaajalise tarbimise korral lisaks vötta ja mida jälgida. Köikide NSAID'ide körvalöjud on hästi teada ja uuritud
Doktor11. märts 2021, 08:58
Anna andeks aga sa oled ikka psühhiaatri juures käinud ...lase ennast kontrollida palun.
Aug11. märts 2021, 09:05
Sinna saatekirja vaja. Seda ta ei väljasta.
to Aug!11. märts 2021, 09:41
Psühhiaatri juurde ei ole saatekirja vaja!
Augu11. märts 2021, 09:47
Ise ta ju ei lähe- millegipärast?
Olku ja Pets11. märts 2021, 08:57
Karmen Joller on superstaar! Kas kusagiltb saaks tema posteri osta?
Peetrus11. märts 2021, 08:55
Maailma tippteadlased, arstid, advokaadid, juristid, inimõiguslased panevad kokku süüdistus- ja tõestusmaterjale käimasoleva inimsusevastase kuriteo kohta, aga meie Joller räägib Ibuprofeenist. Konnatiigiekspert.
Kui11. märts 2021, 08:50
need vaktsiinid tõesti nii ohutud kui räägitakse poleks vaja niipalju reklaamida ega kiita.inimesed tuleks ja laseks ise end vaktsineerida.poleks vaja helistada ega otsida kedagi.Parem rääkige sellest palju peale vaktsiini on surnud?No muidugi see on juhuste kokku langevus
Reklaamiklubi11. märts 2021, 10:29
Miks tehakse telekas reklaami toodetele, mida muidu KEEGI EI TAHA!!!!!!!!!SEE ONGI PEALEMÄÄRIMINE....... OSTKE, OSTKE, OSTKe jne. Sest vabatahtlikult keegi muidu ei ostaks. Voh!
Ekshaige11. märts 2021, 08:44
Ma põdesin koroona läbi, ei olnud mingeid toimeid ega kõrvaltoimeid. Maitsmismeel läks paariks päevaks ära. Muidu poleks aru saanudki, et olen haige. Hirmus viirus on see ikka küll! Peaks väljahingamise kuuks ajaks ära keelama, ega me muidu sellest jubedast haigusest jagu ei saa.
Mooses11. märts 2021, 08:46
Lõhna ja maitsetaju kaob ka tugeva nohu korral. Iga laps teab seda.
11. märts 2021, 09:05
Tore kui sinul nii kergelt läks. Kahjuks kõigil ei lähe nii. Oled ikka kuulnud, mis haiglates toimub ja igapäevastest koroonasurmadest. Kas seda pilti ka telekast nägid, kuidas laibaautode kolonn mööda Itaalia tänavat liikus?
Paul11. märts 2021, 09:11
See on müstika- iga päev sureb inimesi koroonasse, aga üldine suremus on isegi väksem, kui enne koroonat? Tundub, et tänu koroonale sureb inimesi vähem. Eriolukorra ajal ei töllerda inimesed tänavatel, ei jää autode alla, ei satu tööõnnetustesse. Elagu koroona ja meie targad valitsejad, kes seavad õiglasi piiranguid! Elagu partei ja valitsus!
To 9.0511. märts 2021, 09:19
Tänu sinusugustele said võimalikuks fashism, kommunism ja just sinusugused aitavad kaasa praegu toimuvale fashismi-kommunismi sümbioosile. Küll sa veel hakkad nägema neid kolonne. Ja siis vaata peeglisse, reetur.
heh11. märts 2021, 09:37
Abikaasa kauge sugulane suri hiljuti koroonasses. Alla 45 aastane meesterahvas. Köigil ei lähe hästi. Kuigi enamus alla 45 peaksid seda hästi taluma, leidub alati erandeid.
Dr. Huibolit11. märts 2021, 10:28
Enne pole kunagi veel ükski 45 aastane ära surnud. Hirmus lugu!
Koll koroona11. märts 2021, 10:31
Sul lihtsalt VEDAS! TEISTEL EI LÄHE NII HÄSTI.
matti11. märts 2021, 08:43
johannes kutsund parem madis veskimägi sinna, kes on selge jutuga ja räägib ausalt,igale poole topitakse seda jollerit, kes vassib ja keerutab, ütle otse välja, et kaka tegi liiga
Peetrus11. märts 2021, 08:35
Kellegi targa Jolleri juttu uskudes tuleks Ibuprofeen kähku apteekidest ära koristada kui oht inimese tervisele! Ja selle mürgi maaletoojad, vahendajad, edasimüüjad viivitamatult arreteerida ning vastutusele võtta!
Mjks peale vägisi süstimist Viljandimaa hooldekodus suri üksteist vanurit...11. märts 2021, 08:27
Ootan pikisilmi kuni järjekord minuni jõuab ja siis hõiskan rõõmust.
ennäe11. märts 2021, 08:27
Esimene oluline ülestunnistus ravimite ohtlikkuse kohta. Loodan, et ta mõne aja pärast oma sõnu ei söö. Miks peaksin nüüd vaktsiinist teistmoodi arvama, et see kuidagi ohutum oleks, miks?
Karl11. märts 2021, 08:19
Mitte üht head kommentaari Jolleri suhtes,Milles on viga?Väga ülbe oli eile nii peaminstri kui Tralla suhtes! See ei ole arstile kohane?
mihkel11. märts 2021, 08:22
Usume jolerdamist, sest muud ei jää ka üle. Inimene PEAB midagi või kedagi uskuma.
Ta11. märts 2021, 08:27
ongi selline ülbik.Ega ta arstina ei teegi midagi muud kui korjab pearaha,mida perearstidele makstakse.Isegi eriarstile saatekirja ei taha anda.Rohkem nagu musta äri peal.
11. märts 2021, 08:18
Joller teeb oma jutuga rohkem kahju kui vaktsiinivastased kogu internetiga. Keegi ei usu ka enam arstide tõsiseid jutte pärast sellist jollerdust. Läheks ometi see kerstident sealt Kadriorust , saaks ta perearstigi meediast minema ja naasta normaalse elu juurde.
11. märts 2021, 08:12
küige ohtlikum on jolleri tuututamine, hakkab nii vaimule kui silmanägemisele .
Mari11. märts 2021, 08:12
Ja see arst ütles eelmisel talvel ärge kandke maski see on tati lappJa eile ülbitses Trallaga intervjuus.Väga, väga paljud inimesed ei ole rahule oma perearstiga,Kui eile öeldi et just haigestumine on kasvanud 80 pluss eakate seas, miks kui nad vaktsineeritud, sellest ta ei rääkinud?
Jüri11. märts 2021, 09:14
Vaata ikka vanust neil.Millal on 80+ vanused terved olnud.Neil on terve bukett haigusi.Ega need ravimid ei ole ju universaalsed,et aitavad kõikide haiguste vastu.
Peetrus11. märts 2021, 07:56
Kes on Joller? Kust ta ilmus? Miks ta ilmus? Sai mingil aastal perearsti tunnustuse, meedia kajastas ja võimendas, temast tehti arvamusliider ja tänaseks valitsuse instrument. Ja nii neid niiöelda "usaldusväärseid" ühiskonna reklaamnägusid toodetaksegi. Ikka selleks, et sa unustaksid kõik endise, mis on sinu jaoks normaalne ja harjumuspärane. Masendav.
Asd11. märts 2021, 07:49
Kuidas saab olla nii tark see inimene ... Pole veel kuulnud et memm sõi ühe Ibuprofeeni ja edasi oleks lahkunud jalad ees kuskilt.. jollu lõpeta nüüd ära see jutt
kk11. märts 2021, 07:52
ibu kõrvaltoimetest ei tea rääkida, aga kui lugeda antibiootikumide omi, siis infolehte lugedes ei julgeks vist enamus enam neid kasutada. Kõrvaltoimete nimekiri oli vaktsiiniga võrreldes hulga pikem ja ohtlikum. Ja seepärast ma ei loe enam ammu kõrvaltoimete kohta :) muidu ei julgeks ravimeid enam üldse võtta
pettunud11. märts 2021, 07:31
Eneseimetlus,edevus ja pidev tähelepanu vajadus muudavad inimese just selliseks nagu eilses tv. saates nägite. Nii üleolevat suhtumist inimeste suhtes nägi viimati ühe kinga saanud, kõrge riigiametniku intervjuudes. Vaatamata ilusatele silmadele, kallile huulepumatile ja soravale jutule osutus ta siiski uurimise all olevaks surelikuks.
Noh ma söön ennem ibu11. märts 2021, 07:38
KM11. märts 2021, 07:08
Minu perearst küll soovitab Ibuprofeeni neelata,Vot kus sunnik.
Ainuke...11. märts 2021, 08:15
...ravim Ibuprofen,mis aitab hambavalu vastu.Koorona ajal hakkas hammas valutama ja olin sunnitud tarbima sest kodunt ei tohtinud välja minna.Tarvitan rohtu,millega ei tohiks Ibuprofeeni kasutada,aga sain ilusasti hakkama.
.............11. märts 2021, 08:26
Itaalias käivad läbirääkimised Sputnik V tootmise, aga Itaalias on ravitootjad suurte kogemustega
11. märts 2021, 07:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jätke oma desinformatsioon11. märts 2021, 08:04
Kui lima oleks kahjulik, siis oleks kogu inimkond juba loojakarjas!? Seedekulgla lima on just kasulik, hävitab batsille, aitab organismil säilitada veevaru ja on asendamatu soolikate peristalkikale.
v11. märts 2021, 07:06
Miks müüjakse siis mürki ja veel raha eest.Praegune vaktsiin on tasuta vähemalt esialul eks näeme mis tulevikus.
Teadmatule11. märts 2021, 08:08
Tulevikus hakkavad aga ilmnema süstide hilisemad, rängemad järelmõjud. Ei ole tasuta riikidele. Vaktsiinifirmade kasum ületab juba 10 triljonit!
Ongi11. märts 2021, 06:43
Teadja11. märts 2021, 06:31
Kahjuks on vaktsiin hullem.
ibuprofen lannacher11. märts 2021, 08:16
Ma tarvitasin ,perearsti soovitusel ja retsepti alusel üle kahe aasta järjest i g a .p ä e v . 2tbl päevas , ravisin liigeste põletikku ibu.-ga ja ellujäin, jumal kaitses ilmselt ;-)...
elav.11. märts 2021, 06:25
Mida rohkem ühte vale korrutada,seda tõesemaks see muutub.Kas tõesti tal juba häbi ei hakka,kaua võib.Tema jumal on raha
nõus11. märts 2021, 05:51
pealkiri õige, aga kui oleks vaja promoda ibuprofeeni, siis oleks lause teisipidi pealkirjaks ja jälle jokk
Karl11. märts 2021, 05:58
Maskis on ta palju sümpaatsem.
Vot kus Joller!11. märts 2021, 05:46
Et kui inimese immuunsüsteem toimib korralikult, siis süstime, et ikka haigusnähud esile tuleksid! Kui olen nagunii terve, miks pean kellegi Jolleri pärast ennast kunstlikult haigeks tegema? Vot ei saa aru! Olen terve, ja ühtäkki peaksin kõigiga solidaarselt haige olema? Mida küll Joller selle soovitusega taotleb? Tekib küsimus, kes siin rohkem haige on? Kas mina või Joller?
Vot kus suhtumine!11. märts 2021, 08:13
Võrdle suhteliselt kerget vaktsiinireaktsiooni ägeda koroona läbipõdemisega, siis enam ei arva, et pead ainult Jolleri jaoks end vaktsineerima. Praegu arvad, et sul on tugev immuunsüsteem, tunned end hästi ja tervena, aga homme võid juba haiglavoodis hingeldada koos oma perega. Mõtleme ikka tulevikule, mitte ainult tänasele päevale. Tahad jäädagi aastaringsetesse piirangutesse ja maski kandma? Solidaarne ei peaks olema mitte haiguselevitajatega, vaid nendega, kes võitlevad praegu viiruse levikuga.
08:13!11. märts 2021, 08:48
Tundub, et siagi oled propaganda usku! Mida rohkem sulle valet pähe tampida, seda rohkem sa seda usud. Aga, olen jah tugeva immuunsusega! Tean ju ennast paremini kui Joller, veel paremini kui juhuslik sina. Maski pole ma oma elueas veel kandnud. Lapsuke! Sul on veel palju elust õppida! Mul on õnne olnud, et olen näinud puhast loodust. Vaata ka, mida tänapäeval sisse süüakse! Vanasti olid apteegid ravimite jaoks, külastati neid väga harva. Aga nüüd? Seinaääred kõikvõimalike sodidega riiuleid täis. Ja rahvas voorib pidevalt. Sinul saab küll vanas eas raske elu olema! Ära minu pärast muretse!
08:13!11. märts 2021, 08:55
Oled sa, lapsuke, propaganda ohvriks langenud! Minul on jah, tugev immuunsus! Tean seda paremini kui Joller, veel paremini kui mingi võõras sina. Pole oma eas veel maski kandnud! Olen õnnelik, et olen näinud ka puhast loodust. Sinul küll saab raske olema! Vaata, apteegid on täis lisaaineid, taimi mürgitatakse, loomadele söödetakse jama sisse. Ära sina minu pärast muretse! Minul on pea mõtlemiseks, mitte selleks, et vihm kaelaaugust sisse ei sajaks.
@08:13!11. märts 2021, 11:35
Kallis inimene, sina ise oled propaganda ohvriks sattunud. Kui see vaktsiin on ohtlik, siis palun tõendeid. See, et vaktsiin ei ole ohtlik, on korduvalt tõestatud teaduslike testidega nii tootja kui ka iga Euroopa Liidu riikide laborites ja testides. TEADUSLIKUL meetodil! Mis meetodit sina kasutad? Sinul on immunsüsteem nii tugev? Huvitav, palju arste on pidanud vaatama otsa vähihaigetele inimestele, kel kunagi oli immunsüsteem tugev. Mina usaldaks ikka erialaarste, kes on näinud tuhandeid haigeid, mitte ainut ühte ehk ennast.
arst11. märts 2021, 05:34
tõesti, kuidas selline pealkiri võib olla?
XCZ11. märts 2021, 05:33
Joller võiks eeskuju võtta Tõstamaa perearstist dr.Veskimäest.
Maali11. märts 2021, 06:37
Veskimäe on temast palju targem ja seepärast oli vaja teda perearstide liidust välja arvata! Miks ei küsita Veskimäe käest arvamust vaktsiinide ja teiste ravimite kohta? Miks kasutatakse ainult ühe arsti arvamust ja levitatakse tema teadmisi meditsiinist ja proviisorite valdkonnast? Tahame saada teavet praeguses raskes olukorras proffide käest!
arvan11. märts 2021, 06:48
Joller on üks nendest, kelle konnasilmale on see perearst astunud ja päris valusalt,.Sellepärast ta nii usinalt teda hukka mõistis tv’s, ja oletatavasti oli seltsist välja heitmise usinam toetaja kui mitte algataja.
Joller11. märts 2021, 08:19
selle perearstide liidust Veskimäe välja viskamise algatas.
....................11. märts 2021, 08:31
Tõstamaa perearst dr Veskimäe on tõesti sümpaatsem, Jolleri puhul on see, et tema jutt ei ole kuidagi usutav, või siis ei usalda seda perearsti millegi pärast
Uhuu ultraheli11. märts 2021, 10:47
Just!, Ma nägin ka seda saadet. Kui see Tõstamaa nii pagana kauge l ei oleks, siis otsekohe registreerisin end tema patsiendid. Igati asjalik ja arukas arst. Tal on kõik vajalikud aparaadid olemas, mida naljalt vähestes arstikeskustes leidub! Ultraheli aparaat on maakohas väga vajalik aparaat. Ilma selle aparaadita ja ühe teise asjaliku arsti ta ei oleks mind enam elus! Sel momendil sõltus sellest minu elu ja surm. Ja mu laps oleks jäänud ilma emata. 😪Aga praegune perearst ei kavatsegi ultraheli aparaati muretseda, saadab hädalised Paidessse. Praegu ju koroona!
RP11. märts 2021, 05:27
Sellist soojaauru suust välja ajada pole mōtet
v11. märts 2021, 05:24
Joller igatseb rahast mis talle makstakse kõige valetamise eest,et uue kallima auto omale saaks osta.Oleks ostaks oma tervisekeskusesse või onni kus pesitseb aparatuuri mida haige ravimiseks saaks kasutada.Jookske inimesed taolise perearsti juurest kohe minema.Ma oleks ennem ilma perearstita kui Jolleri suguse võtaks.
11. märts 2021, 05:03
Joller siin ja Joller seal,Joller iga nurga peal,Ausalt,siiber on sellest mõttetust tädist.
11. märts 2021, 04:18
Joller võiks ära õppida kas eesti keele või valetamise. Loogika ütleb, et kui immuunsus töötab rahulikult, järelikult töötab vähemintensiivselt. Käis artiklist läbi vanurite immuunsuse iseloomustamine. Kommentaar pidavat liiga lühike olema, tea kas peaks mõne musta nalja lõppu lisama, et üldse avaldataks. Ikka lühike???
Ehk11. märts 2021, 03:42
Raha võim võidab tõe? Tehke siis rangelt kohustuslikuks (ikka vangla ja muu taoline keeldujatele), ärge nämmutage inim- ja pdeõigustest.
ARNE11. märts 2021, 03:19
Kuidas seda võtta, kui minnakse vanade kodusse vaktsineerima ja järsku jäävad vanurid koroonasse. Kas see pole tahtlik.
Tarts11. märts 2021, 01:44
Kas see 31 aastane päästemees oleks ka ibuprofeeniga ära surnud või?
Pikku Kakkunen11. märts 2021, 00:58
See jutulind tuleb tõsise jälgimise alla võtta. Oleks huvitav teada kelle laulu ta laulab?
Heasoovija11. märts 2021, 00:54
Tubli Joller! Pane edasi ja kui hästi läheb võib sinust Lutsar saada.
JL11. märts 2021, 05:57
Heasoovija ja Sellele ; see on juba àhvardus ja selle eest peab karistus jàrgnema. Iboprofeeni ei kannata kòik inimesed,eriti veel teiste rohtudega koos. Mòni hull vòtab seda peoga peaparanduseks.Dr. Joller ei ole rumal arst , te solvate teda.
Patsient11. märts 2021, 10:08
Joller on see arst, kes ei tee radikuliidi ega neeruvaagna põletikul vahet, kogemus temaga aastaid tagasi EMO-s kui ta nii suur "staar" veel ei olnud ja diagnoosi pani vereanalüüsi põhjal tegemata uriinianalüüsi, mis tugeva seljavalu puhul peaks olema kõige esimene analüüs vereanalüüsi kõrval. Väga rumal arst, juba siis jätsin selle nime meelde!
Tene11. märts 2021, 00:48
Klassikaline näide-kui teised arstid töötavad, siis tema teeb suuga tööd, või osaleb teine "Õnne 13" seriaalis, palun säästke meid sellest tegelasest.Arvamusliider???No miks ometi ??Sooviks teda intensiivravisse töövarjuks...alles siis muljetagu.
vombat11. märts 2021, 00:31
Jaska Joller on kõva sõna
ajalehes normaalseid artikleid pole.11. märts 2021, 00:30
Eelmise sajandi alguses-keskel, kui hakati vaktsineerima siis testiti minimaalselt ja palju inimesi tõesti suri kõrvalnähtudesse, aga aeg on muutunud, kuid mingi väike protsent alati saab vastupidise efekti, milleks vaja seda varjata ja ajada udu ibuprofeeni osas, väga lapsik.
Ving11. märts 2021, 00:27
Huvitav, kas sellise killu eest staararstile makstakse ka?
Asac11. märts 2021, 00:23
Oijah. Oiijaaaah... Karmen... Joller.... sa oled ikka üks joller küll. GÖige nimi sul, joller
kas11. märts 2021, 00:22
ibuprofeen paneb siis platsenta kasvu yldse kinni ?
Küll ikka pingutatakse ja vassitakse11. märts 2021, 00:13
....välisärikate hiigelkasumite nimel.
Mnjah11. märts 2021, 00:12
Siin riigis ei vastuta keegi oma sõnade ega tegude eest. Ja siis imestatakse, miks inimesed pelgavad ega usalda meediat. Küsimus peavoolule, et oleks tore küll kui teie vastu usaldus praegu säilinud oleks, eks ole? Veel meenub keski perearst, kes eelmisel kevadel koroona algusajal soovitas rõõmus olla ja minna ja kallistada lähedasi... Kus need targad arstid on? Aaaa, ravivad inimesi, mitte ei kekuta meedias olematute teadmistega.
Dr. Franklin10. märts 2021, 23:56
Oled sa ùldse arsti teadust òppinud?
Asdf11. märts 2021, 07:47