Uudised

Taasavaldame 2021. aasta menukamaid terviselugusid! Artikkel ilmus esimest korda 20. märtsil.

LUGEJATE LEMMIK 2021 | Teadlane selgitab: kui koroonateste ei tehtaks, kas siis oleks inimestel hoopis gripp – nagu vanasti? (124)

LISA KOMMENTAAR

Nimi29. oktoober 2021, 16:59
Haiglates käib haigesetekitaja testimine pisut teisiti. Nimelt ühest testist ei piisa. Tehakse korduvtest, enne kui saadakse kinnitus. Seega hämab see "teadlane" tehnilisi üksikasju teadmata ja seda kõike laia avalikkuse ees.Ps. Haridustase on Eestis jätkuvalt puudulik ja madal.
Kirjaviga29. oktoober 2021, 17:00
...haigusetekitaja...
seosed on võimalikud ühes ajaruumis3. jaanuar 2022, 18:06
Tripper on siiski tripper ning gripp on ka gripp
Kas lp teadlane selgitaks seda CDC infot, 29. oktoober 2021, 13:22
CDC on teatanud, et alates 1. jaanuarist 2022 tuleb kasutusele uus PCR-test, mis on võimeline eristama grippi koroonast. “CDC soovitab laboritel kaaluda multipleks-meetodi kasutuselevõttu, mis võib hõlbustada SARS-CoV-2 ja gripiviiruste avastamist ja eristamist. Sellised analüüsid võivad hõlbustada gripi ja SARS-CoV-2 jätkuvat tes-timist ning võivad säästa nii aega kui ka ressursse gripihooajale minnes.” https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2021/07-21-2021-lab-alert-Changes_CDC_RT-PCR_SARS-CoV-2_Testing_1.html?fbclid=IwAR1GbnHdXWD82E9zDcaY_15khblGg7vcS_HZp4ZZqMtXIHUHB3CZQSaehQU
võimas- igasse kodusse-poliitikute lahke abiga29. oktoober 2021, 11:03
Koroona on parim saada olev gripp hetkel!
mimm29. oktoober 2021, 09:49
Vabandust, pool vastust jäi üldse vastamata. Mingi keerutamine käib! Selge see, et kui seda PRC testi ei tehtaks, siis poleks ka mingit paanikat ja oleks lihtsalt nagu gripi hooajal.
Cor29. oktoober 2021, 08:41
Coroona ja Gripi sarnasus on sama mis Yarisel ja Ferraril mõlemail on 4 ratast ja kuuluvad samase liiki aga muus osas on ühed väga erinevad.
Ls29. märts 2021, 16:36
https://www.nature.com/articles/s41422-021-00473-1
Ls29. märts 2021, 16:32
Koroona ja gripp võivad ka koosesineda. Lihtsam oleks küsida kui palju praegusel ajal gripi teste tehakse. Ja kas raskeid covid haigeid ka gripi vastu testitakse
Ahhsoo25. märts 2021, 05:38
Imelik asjaolu, et PCR test on patrndeeritud alles 2015 aastal! Edu teile valetamises peavoolumeedia!
L24. märts 2021, 18:34
Mainimata jäi asjaolu, et enamus inimesi on erinevaid koroonaviiruse tüvesi, oma elu jooksul, mitu tükki läbi põdenud. Koroonaviirused on umbes sama populaarsed, kui gripiviirused (umbes 10-15 % kõigist "külmetushaigustest")
täna mängid saksofoni, homme reedad kodumaa...21. märts 2021, 23:44
Vabariigi ametliku agenda trollivabrik siin vägagi usinasti ametis... Kogemust paistab samas veel vähevõitu olema. Harjutamine teeb meistriks.
21. märts 2021, 17:03
Internet on täis infot, et PCR test ei näita haigusesse nakatumist, harige ennast!
Kuule Hanskan Toss21. märts 2021, 17:23
ega kraadiklaas ka ju palavikku näita, hari ennast :)
sünnipäev on täna29. oktoober 2021, 11:08
Six massidesse poliitkulttuura abiga
kõik on muutunud kiiremaks29. oktoober 2021, 11:09
aeg ei ole enam endine
kui uskuda29. oktoober 2021, 23:37
Internetist leiab ka infot, et sars-cov2 viirust ei ole kunagi isoleeritud e.puhastatud. PCR testidest leitakse viiruse fragmente, mida siis järjestatakse. Aga millega seda tulemus võrreldakse, et kinnitada- see on just see viirus? Kuldstandard - miks teadlased sellest ei räägi?
Suremus on väike, ja enamustes riikides juba alla normaalse taseme :) Meedia on viirus!21. märts 2021, 15:50
Lisaks on naljakas, et karmide piirangutega ja maskikohustusega riikides ja piiranguteta ja maskideta riikides on suremus suht koht SAMA!!! Ärgake psühhoosist, seltsimehed. https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/
👁️👁️21. märts 2021, 17:28
On, on naljakas kui inimesed õhku ahmivad ja hingata ei saa. Nii naljakas, et tahks kohe lõuga sügada.
Soovitus21. märts 2021, 20:25
Võta mask ära, siis saab palju paremini hingata
29. oktoober 2021, 16:59
Kui maskid oleksid tõhusad ja vajalikud, siis kantaks neid ka riigikogus. Hetkel peab ainult mõni üksik riigikogu liige nende kandmist vajalikuks.
Anna21. märts 2021, 15:32
Gripp on endale covidikitli üll tõmmanud.
...ning konkreetne haigustekitaja tuvastatakse ainult vastava testi abil."21. märts 2021, 09:46
PCR testi (polymerase chain reaction) leiutaja ja selle eest ka Nobeli preemiaga pärjatud Kary Banks Mullis on konkreetselt öelnud, et PCR test ei tähenda seda, et inimene on haige või nakatanud... Kui PCR testi piisavalt võimendada, siis võib praktiliselt igas inimeses tuvastada peaaegu kõiki viiruseid... https://www.youtube.com/watch?v=0zEoRmJgt00 Aga noh, mida too PCR-i testi looja, nobelist Mullis ka asjast teab!
👁️👁️21. märts 2021, 14:56
Ja mis on sinu jutu mõte? Kas kodudes ja haiglavoodites on näitlejad ? Ja juba ligi 1000 surma ca 12 kuu jooksul on nali või ? On sul mõistus ikka omal kohal ?
V. Kaaber 23. märts 2021, 10:07
kas üldine surmus on tõusnud1. mai 2021, 09:48
jah tänu stressile, alkoholismile ja enesetappudele natuke on, need 1000 surid 10 aastat tagasi ja suerved ka 10 aasta pärast. nüüd said vaid moodsa diagnoosi.
Testid, ikka need testid valetavad29. oktoober 2021, 23:50
Ükskõik, millised tõestused selle PCR testi kohta avaldatakse, ikka meil jäärapäiselt kaustatkse neid nakkuse määramisel, huvitav, kas ikka 40-se tsükliga? Viimasel ajal meedias taas nimetatkse positiivse tulemuse saanuid -haigeteks. Tule taevas appi, kui testi kasutatkse vale paljundustsõkliga, siis tulemus läheb ikka väga ventilaatorisse. Soomes pidi testitama sümptomitega inimesi, mitte kogu inimhulka, kellega korraks kokku puututud.
Ette21. märts 2021, 08:49
Et, tähendab et küll, et et..
Marika Meier21. märts 2021, 08:48
21. märts 2021, 15:03
gripp muidugi, ma ütleks isegi nagu tripper mida sa teadlikult levitad.
ongi ehk 29. oktoober 2021, 23:52
Koroona oleks nagu gripi kaksivend.
Ootan laulupidu21. märts 2021, 08:16
Tundub, et mida valitsused pole seni päriselt suutnud, selle teeb koroona ära! Eesti rahvas kahte lehte löödud! Kumbki pool materdab teist nii kuis ajukäärude arv lubab ja üksmeelt pole lootagi. Kas järgmine laulupidu ikka toimub? Või tuleb kaks?
qwerty21. märts 2021, 17:32
Laulupidu on eestlastele mitte eesti rahvale ja lamemaallastele.
M20. märts 2021, 22:58
Youtube world wide demonstrations
Koroonahaigetele20. märts 2021, 20:27
Miks teile vaktsiinid kui teil on maskid ja sallid näo katmiseks?
21:08-le vastuseks20. märts 2021, 21:47
Maskide kandmine ei pidanud ju tülikas olema? Milleks siis neist vaja loobuda on? Eriti, kui neist nii palju kasu on?
mõtled et oled intelligentne ja vaimukas? Valesti mõtled.21. märts 2021, 00:28
Lastele ja lapsemeelsetele puust ja punaseks:21. märts 2021, 02:37
Maskid on väga tülikad, kui sa pole siiani tähele pannud. Sama tülikas kui kodus passimine 24/7. Lihtsalt enne vaktsineerimist paraku ühtegi "mittetülikat" viisi nakkust vältida ei ole.
vastus20. märts 2021, 20:11
Kui koroonaviirust poleks, siis ilmselt oleksid tõepoolest paljud inimesed gripis. Miks? Sest meil poleks praegu piiranguid reisimisele ega töökäimisele, sest inimesed ei kannaks maske ega peseks käsi, sest asümptomaatilist levitamist on gripi puhul tunduvalt rohkem kui koroona puhul (eriti puudutab see lapsi). Gripivaktsiin mängib ka kindlasti oma osa (eelmisel hooajal vaktsineeris Eestis ennast gripi vastu üle 131 000 inimese)
minu tuttavad1. mai 2021, 09:51
kes vaktsineerisid gripi vastu jäid grippi, kes ei vaktsineerinud ei jäänud grippi
Karl20. märts 2021, 19:43
Pikk jutt aga lugeja küsimusele ikka ei vastanud. Väga kahtlane.
Willemi20. märts 2021, 23:16
Artikli vastus on kehv jah. Leidsin veebist sellise seisukoha https://theconversation.com/amp/coronavirus-will-immunity-rapidly-fade-or-last-a-lifetime-155905?utm_source=upday&utm_medium=referral Seal kirjutatakse, et tulevikus covid19 paigutub tõenäoliselt kusagil leetrite ja gripi vahepeale. Aga minu vastus artikli küsimusele on: kui ei testitaks, siis ikkagi oleks haiglad covid19 haiglaid täis. Põhiprobleem praegu on, et kui tuleb gripp igal aastal, siis selle vastu on vaktsiin (ja inimesi vaktsineeriti ennetavalt) , aga kui tuli covid19, siis vaktsiini polnud.
Zark31. märts 2021, 09:14
Esimese märkusena - tegelikult ei peaks sellist küsimust küsimagi. Terviseameti lehelt leiab nii koroona kui gripiviiruse levikuinfo. Sealt on näha et grippi (selleks valida ainult gripijuhtude näitamine) suuremas osas Eestist olemaski. Sama väideti juba kevadel - piirangud panid gripi leviku praktiliselt lukku. Järeldused: Gripiteste tehakse. Koroonaviirus on gripiga võrreldes mitme suurusjärgu jagu nakkavam. Vähem reisimist, vähem kontakte, parem hügieen ja rohkem ettevaatust = vähem tervisehädasid. Nii lihtne ongi.
W20. märts 2021, 17:32
Seega kui sul on kõht lahti,ei tähenda see kõhulahtisust vaid veidi kiiremat ainevahetust sellega kaasneva väljapurskumisega,mis ei ole midagi uut . Sellist asja on ennegi juhtunud.nõukogude ajal juhtus vähe tihedamini. Kuuma veega läbipesu on igaljuhul teretulnud vana hea uusavastamine. Kiirustage seltsimehed unetud, kohti on vaid määratud arv.
...20. märts 2021, 17:03
https://www.bitchute.com/video/8ODFRrSlLu1m/
20. märts 2021, 16:43
Peetruse esimene kiri 1:14 Nii nagu kuulekad lapsed ärge ka teie kohanege oma kunagise teadmatuseaja himudega, 15 vaid saage pühaks kogu oma käitumisega, nii nagu on püha see, kes teid on kutsunud; 16 sest kirjutatud on: „Olge pühad, sest mina olen püha!” 17 Kui te hüüate Isaks teda, kes mõistab erapooletult kohut igaühe tegude järgi, siis elage kartuses oma majalisepõlv, teades, et 18 teid pole lunastatud kaduvate asjadega, hõbeda või kullaga teie tühisest esiisadelt päritud eluviisist, 19 vaid Kristuse kui laitmatu ja puhta Talle kalli verega.
Hm29. oktoober 2021, 11:13
Kas sa ise ka aru said, mis sa siin kirjutasid?
to Hm29. oktoober 2021, 22:59
Ronja20. märts 2021, 15:53
Rahvaga on nii palju manipuleeritud, valetatud ja musta valgeks räägitud,et raske on veel midagi tõena võtta. Kuulun ka ise nende hulka,kes ei tea kus on tõde,kus vale.
👁️👁️20. märts 2021, 16:17
Õige on, et meditsiin on saatanast. Kõik rohud ja süstid on mürk ning nendest tuleb loobuda. Kodus olla ei tohi sest kodus sureb kõige rohkem inimesi. Ringi tuleb tõmmata, juua ja laaberdada. Teist inimest näed roni talle selga, köhi ja tatista. Laku eskalaatorite käsipuid , korralda pidusid ning võta osa massiüritustest. Mõtle nüüd ise edasi ei jõua enam seletada kus on tõde.
Puust ja punaselt20. märts 2021, 16:30
Sa siis kommentaariume ei loe või ? Laaberda ringi ja ära kodus püsi sest kodus sureb kõige rohkem inimesi. Meditsiin ja vaktsiinid on saatanast ning rahva orjastamiseks nendest tuleb hoiduda.
Peaaegu vana, 70. a.20. märts 2021, 13:34
Olen vanematelt saanud elukooli alguse. Siis koolist. Ja pärast elust enesest. Sõber loodusega, sõber toiduga. Siiani olen tervisega rahul, ei nurise millegi üle. Nüüd, vanas eas tunnen, et minu viimaste eluaastate eest kipuvad teised otsustama. Küll professorid, küll toidunõustajad, isegi valitsus. Aga minu soov on, et jätke mulle minu elulõpus alles enda eest otsustamine! Kui olen siiani edukalt hakkama saanud, siis olge head, lubage seda mulle ka lõpuni elamiseks! Tahan surra loomulikku surma!
Mimoos20. märts 2021, 14:10
Kes keelab? Ela oma elu, kuidas meeldib. Ainult vaata, et kedagi teist ei nakata! Mul mõni aasta 70-st puudu ja ootan kannatamatult oma teist vaktiinidoosi. Tahan vabalt oma sõprade ja sugulastega suhelda.
to Mimoos!20. märts 2021, 15:33
Oled sa kindel, et vaktsineerituna sa kindlasti oma sugulasi ei nakata? Tundud olevat vanajumala seljataga? Tea, et sinagi võid edasikandja olla!
👁️👁️20. märts 2021, 16:20
ei noh kindel on see et kui ei vaktsineeri siis oled terve kui purikas :)
Luts20. märts 2021, 22:00
Mimoos, see vaktsiin võib su eluloo mõne hetkega ära ka lühendada. Pärast ravimiamet räägib, kuidas ei saa kinnitada ega ümber lükata...
70-sele21. märts 2021, 08:07
Aga miks tahad sina teiste eest nende elupäevade pikkuse ära otsustada? Kas arvad, et kuna kogu aeg on räägitud vanemaealiste kaitsmisest, siis nemad ise viirust ei levitagi? Nii et kanna maski, kui pead kodust välja minema ja mõtle oma laste peale ka. Nemad hakkavad juba raskete sümptomitega haiglasse jõudma ja sinu hoolimatuse tõttu surevad ehk enne sind.
to 08:07!21. märts 2021, 09:10
Kui ükskord saad 70-seks, mõtled ja näed elu hoopis teises valguses kui praegu. Miks arvad, et ma ei jaga viirustest? Miks liigitad mind kohe viirusekandjaks? Usu, kui sinagi saad vanemaks, oskad enda eest nii hoolitseda, et ei pea käskude meetodeid kasutama. Selleks on vaja loogikat. Ehk, oska vaadata nii head kui halba poolt. Ja tee siis järeldused, mis tõepoolest sobivad on. Ära iialgi torma kedagi ennem süüdistama kui ise vigane võid olla!
20. märts 2021, 13:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
esoteerikule20. märts 2021, 13:31
Mimm20. märts 2021, 12:35
Mina oma lähikonnast olen märganud, et haigestuvad just tublid maskikandjad ja kes kõige rohkem seda haigust kardavad. :)
Arvan20. märts 2021, 12:59
Ju kannavad siis valwsti, ei pese käsi, eemaldavad maski valesti jne. Põhjuseid on mitmeid. See ei tährnda, et õige maskikandmine ei aita.
Memm20. märts 2021, 13:09
Appi ... mõni ei ole veel ikka aru saanud et mask kaitseb eelkõige teisi mitte maski kandjat ennast !!!
.20. märts 2021, 13:27
...20. märts 2021, 13:29
kuna sa maski ei kandnud, siis sinu aevastusest nad haigeks jäidki.
Hehe21. märts 2021, 15:04
Arvad, et mingi maskivastane julgeks sul tunnistada, et jäi raskelt koroonasse omast lollusest? :D Inimesed ei tunnista meeleldi oma rumalust.
no Maali20. märts 2021, 12:33
lihasevalusid see vaktsiin küll ära ei võta.ainult juurde võid saada
Root20. märts 2021, 12:26
www.bitchute.com/video/GwDLsC77ICgJ/?fbclid=IwAR0-fNq-gspePCuYF1HhS21Gbpud6tw3XWeeLMxgyXM9ipbYxPkBOspOdLI
🤣😂🤣🤣😂20. märts 2021, 12:22
😋😋😋😋😋😋
LIITU EESTI TSIVIILALLIANSSIGA20. märts 2021, 12:20
https://www.tsiviilallianss.ee/
LIITU EESTI TSIVIILALLIANSSIGA20. märts 2021, 12:27
"Õigusriik peab säilima eriti kriisiolukordades. Selleks peab suutma hästi navigeerida juriidilises maailmas. Meie partneriks juriidiliste analüüside koostamisel on Advokaadibüroo LEXTAL. Kõik koostatud analüüsid avalikustatakse täies mahus. Aitame inimestel aru saada, mis on seadusega lubatud ja mis ei ole lubatud. Võimalike seadusrikkumiste puhul aitame koondada sarnaseid nõudeid ja ette valmistada hagisid. Tegeleme seadusandluse parendamise ja vastavate eelnõude algatamisega kodanikualgatuse korras. Teeme koostööd Eesti Vabariigi Õiguskantsleri bürooga ning Eesti õigusteadlastega"
🤔20. märts 2021, 11:49
Mis vastus see siis oli? Mina küll ei lugenud välja siit artiklist, et kas siis inimestel oleks gripp nagu vanasti?
no20. märts 2021, 12:44
seda haigust võib nimetada milleks iganes keegi soovib - aga SEE on VÄGA RASKE haigus! Ka noored peaksid tõsisemalt suhtuma. Kui põedki kergelt, võivad järelnähud avalduda ka hiljem. Ei maksaks oma tervisega vastutustundetult mängida!
mogul20. märts 2021, 12:50
Gripiteste on varasemalt tehtud umbes 5000 aastas. Selle järgi hinnatakse grippi haigestunute hulgaks 50 tuhat. Igasugu nohude ja kurguvalude puhul soovitati kodus olla ja teed juua. Praegu aetakse kohe testi tegema.
👁️👁️20. märts 2021, 16:36
Ei tule ette küll, et varasematel aastatel oleksid haiglad nohupatsiente puupüsti täis olnud :)
Maali maalt20. märts 2021, 11:46
Kulla inimesed.Kuulake ikka teadlasi.Tahate seda ,et 10 kuud lihaste valudega elada.Ükski rohi ei aita.Sain mina esimese süsti kätte.Hakkas minu enese tunne paranema.Ma loodan,kui teise ka saan, ehk saan veel inimese moodi elada.Ootan väga teist süsti.Palun laske ennast vaksineerida.See aitab teid .
ibcv20. märts 2021, 13:29
peale viiendat süsti saab Sinust geenius.
Siil20. märts 2021, 13:30
Pakun, et teise süsti saamise järel kasvavad tiivad selga. Palun ära survesta teisi, iga inimene otsustab, kas ta soovib enda kehasse süsteravimina ainet, mida ei saa nimetada vaktsiiniks, kuna see ei anna täielikku immunnsust haiguse vastu (mis on vaktsiini esmane eesmärk ja kasutegur). Kuulutatakse, et vaktsineeritud peavad ka edaspidi kandma maski ja järgima muid nõudeid, mis kehtivad kõigile. No kus on selle nö vakstiini kasutegur?
to Taat!20. märts 2021, 13:39
Mõtlesin ka, et kui mul keha hakkab tükkhaaval kõvaks tõmbuma, võib surm lähedal olla. Aga tunnen ennast sel ajal just paremini kui ennem.
Juuli linnas20. märts 2021, 15:03
tubli oled, 6-9 kuupärast lähed süstiga uuele ringil, jne, igal aastal teed ühe sutsu, edu sulle sellega. Aga pea meeles, et sinu vaktsiin ei hoia sind viiruse eest, vaid kandja ja nakataja oled sa edasi.
20. märts 2021, 16:42
Kes see krtküll siile survestab ?Siilidele antakse täielik immuunsus serviti.
Kas20. märts 2021, 11:44
oled kinnel et veega loputamisel ei või ka viirust saada.
Fekaal20. märts 2021, 15:01
muidugi ei ole, viirus levib ju fekaali kaudu, irw
Hea sadist20. märts 2021, 11:34
Kui on vaja hakata käsi väänama ja vaktsiinivastaseid püüdma, siis mina olen nõus kohe osalema!
Zorru20. märts 2021, 12:34
kui makstakse siis ma usun, et koroona on olemas
Joller20. märts 2021, 13:19
Sa oled ju mingi v**rakas ka juu.
Siil20. märts 2021, 13:36
Kas soovid kehastuda dr Mengeleks? Hämmastav, et inimeses on taolised alged, et sunniviisiliselt kaaskodanikke jõuga millekski kohuatada. Palun alusta enda torkimisest.
Luts20. märts 2021, 22:04
Sadist, vaata, et sa selles tegevuses oma hambaid ei murra. Terav kirves leiab ikka kivi...
Ei20. märts 2021, 11:15
aita siin vaktsiinid kedagi Nende hädad alles tulevad.Immuunsus on rikutud,viirus muteerub ja seda kantakse edasi.Miks muidu nii palju surmasid.Järgmisena võetakse ette lapsed.Kõik ongi inimkonna hävitamiseks!Meil aitab selleks kaasa valitsus!
oh seda häda mõistuse pärast!20. märts 2021, 12:46
Mimoos20. märts 2021, 14:14
Ega enne pole ju inimestele kaitsesüste tehtud? Mõni ikka puhta ajuta.
Jah20. märts 2021, 14:59
surmad siduda viirusega on paras ........ . see on sama kui pärast vaktsineerimist üritada väita, et surm vaktsiiniga pole seotud.
mmm20. märts 2021, 11:11
P. Ropa kandist20. märts 2021, 11:11
ADVOKAAT REINER FUELLMICH selgitab! Eestikeelsete subtiitritega https://www.bitchute.com/video/GwDLsC77ICgJ/?fbclid=IwAR0-fNq-gspePCuYF1HhS21Gbpud6tw3XWeeLMxgyXM9ipbYxPkBOspOdLI
P. Ropa kandist20. märts 2021, 10:53
RAHVA NIMEL ANTI IISRAELI VALITSUS HAAGI KOHTUSSE Eelmisel nädalal Haagi kohtule esitatud kohtuasjas süüdistatakse Iisraeli valitsust Nürnbergi koodeksi rikkumises, korraldamaks Pfizeri abiga kodanikega ebaseaduslikke inimkatseid. Nüüd oodatakse vaidlusi ja otsust. Advokaadid Ruth Makhacholovski ja Arie Suchowolsky esitasid reedel Haagi kohtusse hagi Iisraeli valitsuse ja teiste asjaosaliste vastu Nürnbergi koodeksi rikkumiste pärast (jätkub)
P. Ropa kandist20. märts 2021, 10:54
(jätk) Rahva volitusel on advokaadid esitanud Iisraeli valitsuse vastu hagi põhjusel, et Pfizer korraldab Iisraeli kodanike kallal Iisraeli valitsuse abil ebaseaduslikke eksperimente. "Meie organisatsioon koosneb juristidest, arstidest, kogukonna-aktivistidest ja suurest hulgast üldsusest, kes on otsustanud kasutada oma demokraatlikku õigust mitte saada eksperimentaalset ravi COVID vaktsiini näol. Vaktsiinist keeldujad on Iisraeli valitsuse tugeva ja jõhkra ebaseadusliku surve all. See ei saa enam edasi kesta!"
P. Ropa kandist20. märts 2021, 10:49
Numbrid ei saagi langeda, sest EV valitsus eirab krooniliselt isegi WHO enda poolt jaanuaris ära toodud uusi soovitusi testmiseks. WHO hoiatas valepositiivsete PCR testide eest juba 2020 detsembri teisel nädalal. Eestis kasutatakse 40 võimendustsüklit testides ja WHO soovitab juba mõnda aega 28-30 tsüklit. Siit saame järelduse miks on meie "positiivsete" arv nii kõrge. Eesti langetab võimendustsüklid WHO soovitusliku peale alles siis kui kõik kes vähegi nõus ennast vaktsineerima on, on seda teinud...
P. Ropa kandist20. märts 2021, 10:50
...Seejärel langetatakse tsüklid WHO soovitusliku peale ja edaspidi positiivse tulemuse saamiseks saavad vajalikud olema nii postitiivne testitulemus, sümptomid kui ka arsti diagnoos. Mille tulemusel väheneb positiivsete arvu drastiliselt, seejärel saab öelda, et näe vaktsiin töötab ja need kes seda ei tee on vastutustundetud ning õigustatakse piiranguid neile, kes sellest keelduvad.
10.57 le20. märts 2021, 11:19
Sa vist kuulud nende hulka, kes tahtsid "Estonia" kiiresti betooniga üle valada. Õnneks on "teadjamehi".
ülts20. märts 2021, 11:35
WHO rääkis juba sügisel, et ühiskonna sulgemine viiruse tõkestamisel on ka vale meede, aga ikka kasutatakse.
Von bok20. märts 2021, 12:50
See who on ise üks vale asi.sama juttu osan mina ka tasuta bokiuimas rääki
WHO rääkis juba sügisel-le20. märts 2021, 13:37
WHO kandis klopsiti sõnakuulmatutel uksed-aknad üldse kinni, et nad jalutaa ei pääseks, ja süüa anti kilekotiga läbi pilu...
haige20. märts 2021, 10:49
Mulle tehti test mis oli õnneks negatiivne.Enesetunne on sellele vaatamata halb.Ju mingi muu viirus,sest kuna nohu pole siis külmetuse välistaksin.Olge terved!
Maskid20. märts 2021, 10:41
ongi kahjulikud!Kopsupõletikud tulevadki Oma mürgi sisse hingamisest.Kes usuvad et maskid aitavad, las kasutavad.Mida neil siis karta ilmamaskita inimest,nemad omaarust on viiruse eest kaitstud ainult millegipärast jäävad haigeks.
Mis see oma mürk on?20. märts 2021, 12:11
Kopsupõletikku põhjustavad bakterid või viirused.
no20. märts 2021, 12:50
selle mürgi nimi on HARIMATUS
Siil20. märts 2021, 13:44
Üheks kopsupõletiku soodustavaks teguriks on niiske keskkond ja organismi nõrk vastupanuvõime (immuunsus). Kui maski kanda, siis suht kiiresti muutub see niiskeks ja hingatakse sisse enda väljahingatud õhku, mis ei ole kindalsti kasulik. See selgitaks, miks haigestuvad need, kes pikema-ajaliselt maski kandnud. Lihtsalt ühe pooletunnise poeskäiguga ei peaks suurt kahju tekkima, kuid terve päev maski kanda on tervisele liig.
to Maskid / täna 10:4120. märts 2021, 14:56
K. Grünthal ju ütles õigesti: kui ma nakatan maskikandja, siis mis kasu on maskikandjal maski kandmisest. Üritage see väide ümber lükata.
lea20. märts 2021, 10:39
ja ka selle vahega, et tuhanded poleks ilma vajalikust arstiabist
20. märts 2021, 10:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ole ettevaatlik20. märts 2021, 11:06
...et sa vaktsiini tagajärjel hiljem vähki ei saa.
tore20. märts 2021, 10:28
https://www.youtube.com/watch?v=fVqjUR85lrY
kapo20. märts 2021, 10:27
Miks nakatumine muudkui aga tõuseb samas kui meil kõik kannavad nüüd maske ja maskieitajaid enam kusagile ei lasta!!!??? Kas need maskid siis ikkagi aitavad või on tegelikult hoopis kahjulikud, näiteks oma väljahingatava õhu pidevalt uuesti sissehingamine hoopis nõrgestab siis oma immunsüsteemi ning samuti aktiveerib kroonilisi haigusi mis inimesel on muidu olemas, sest coroonasse surevad ju just inimesed peamiselt oma kroonilistesse haigustesse mis muidu olid nö peidus...???
20. märts 2021, 11:30
Kuskohas sul kõik maske kannavad? Haigestuvadki just need, kes maski ei kanna. Üldiselt räägivad pärast samasugust juttu nagu ülekaalulised - söön päevas ainult ühe õuna, aga kehkaal muudkui tõuseb.. Samamoodi on nendega, kes koroonasse jäävad - käisin kogu aeg maskiga, aga ikka jäin haigeks. Reaalselt aga nad ei julge tunnistada, et ju ikka mõne sõbra, tuttava või sugulasega sai kuskil ka paar sõna juttu aetud ilma maskita. Või siis kasutatakse neid "naljamaske", kus peale on joonistatud mingi muumipapa või Miki Hiir.
räästa alt vihma kätte20. märts 2021, 12:30
Arvestades corona-viiruse suurust on enamike inimeste poolt kasutatavad ühekordsed maksid sama nagu vihma eest varjumine traataia taha - nii suur on viiruse enda ja maski läbilaskeavade vahe.
Uumu20. märts 2021, 12:52
Ei lasta aga nad töllerdavad igalpool.kasvöi see neiu kelly hea näide
ka20. märts 2021, 12:54
maske tuleb õigesti kanda - on halb vaadata, kuidas ühekordne kokkukägardatud mask tõmmatakse taskust ja pannakse ette. Poiest väljudes aga jälle taskusse tagasi! Pole ju ime, et siis haigestutakse!
ma20. märts 2021, 12:55
mõtlestn ühekordselt kasutatavat
to täna 11:3020. märts 2021, 14:47
huvitav, millele sinu väide põhineb? teadlaste väitel on paljud vaktsineeritud samuti viiruse kandjad ja pealegi suutis hr Popov ka juba õiget juttu ajad ja hämamise lõpetada: vaktsineerimine ei aita viiruse vastu, vaid peaks aitama viirust kergemini põdeda.
Kuidas on võimalik20. märts 2021, 09:56
et Eesti arstid ja "eksperdid" pole siiani aru saanud,et PCR testiga ei saa tuvastada,kas inimene on haige või nakatunud,kui sellise avalduse on teinud WHO, PCR-testi leiutaja ja sajad tuhanded arstid üle maailma.
Zark31. märts 2021, 09:51
Paari lausega: RT-PCR test tuvastab viiruse RNA olemasolu. PCR ei näita kas inimene on nakkusohtlik teistele. Allikas - WHO koduleht. Kuidas satub proovi viiruse RNA? Kõige tõenäolisemalt ikka siis kui viirus on kohapeal olemas. Kas inimene on seepeale kohe haige (st. sümptomid, nakkusohtlik) - seda test ei ütle. Sõnastuse küsimus. Õige liigutus on kahtluse korral karantiinipanek, kuniks test puhas. Pole tarvis riskida.
Mis20. märts 2021, 09:55
väidet siin vaja on?Mõelge natuke oma peaga ka mis tegelikult ümber ringi sünnib!
Woland20. märts 2021, 09:44
Selle vale juures on kõige huvitavam see, et see on vale esimesest kuni viimase sõnani.
XXX20. märts 2021, 09:50
Millele Sinu väide põhineb? Ehk lööd oma diplomid letti?
XXX-le20. märts 2021, 11:15
Sa oskad ju lugeda ainult propagandat sisaldavat teksti, milleks sulle diplomid?
hmm20. märts 2021, 12:22
Iga inimene usub mida ta usub, nagu ka sina usud XXX mida sa tahad uskuda, aga see ei tähenda, et sul on õigus või arvaks sa valet.