Uudised

Ööpäevaga suri 11 koroonaviirusega nakatunut, haiglaravi vajab 699 patsienti (458)

LISA KOMMENTAAR

kas27. märts 2021, 09:25
need 11 inimest said nakkuse haiglast? Sügisel tehti statistikat- kõige rohkem kannavad viirust edasi med. töötajad ja kooli õpetajad.
Terviseameti üks peadest27. märts 2021, 06:53
Teatas et on suur paranemine, 14 asemel 11 lahkunud.
savisaar edgar26. märts 2021, 22:28
ma arvan, et jüri ratas on kõige selle koroona müüdi taga. ta suht läbipasitev, lahkub peaministrist täpselt enne suurt tõusu.
selliste26. märts 2021, 19:02
pettuste pärast ongi koroona arvud 5a. salastatud.
Mari26. märts 2021, 18:57
Ei ole sina ainuke , minul sama moodi.
mari kisakõri26. märts 2021, 17:16
Minu vanaemake suri vähki ,oli teine seda üleni täis .suri maal koduseinte vahel ,ei käinudki kuskil aastaid,aga surmatunnistust lugedes jahmusime ,....suri koroona sse! Nüüd siis teame kuidas andmed suurenevad!!!
nohik26. märts 2021, 17:13
Siit järeldus ,,,las vanurid surevad eest ,ei jätku neile vaktsiine ja siis ei pea ju penssi ka maksma!
järeldus on see26. märts 2021, 17:43
et andmeid võltsitakse.
vaktsiin26. märts 2021, 18:27
Ja vanurite elu nimel las surevad noored
Terviseamet26. märts 2021, 15:57
on teatanud et koroonasurnute keskmine vanus on 79,6 aastat ja Eesti keskmine eluiga on 78,6 aastat. Mis te nüüd selle peale kostate?
OK26. märts 2021, 16:56
See on statistika ja koroonasse on surnud 80 aasta vanuses rohkem,eluiga on siis keskelt läbi alla 78 ja üle 78 ja nii ongi,et keskelt joont vedades tuleb 78,6
Lhollakas26. märts 2021, 14:47
süüdi on sotsrehvid, vähemused, pagulased, maasikakasvatajad, ukraina tööjõud jne!
piibusuitsetaja26. märts 2021, 16:58
Ja ise muidugi ka me,ära ära unusta seda
To. Taaveti täht. 26. märts 2021, 12:57
Karmimate piirangute all mõtlesin üldiselt riigi piire. Kõikvõimalikke iluteenuseid, mazaasi salonge jne. Tööl käivatest inimestest saan väga hästi aru,polegi muud varjanti ju.
Var Jant26. märts 2021, 13:15
ah?26. märts 2021, 14:29
"Kõikvõimalikke iluteenuseid, mazaasi salonge jne" - kas nad töötavad robotitega?
Nakatunud26. märts 2021, 12:46
pole ju öeldus et viiruse tagajärjel. Ka vähihaige võib olla nakatunud, ega see ei tähenda et ta viiruse tõttu suri. On ikka kaval hirmutamine... töötab hästi. Inimesed ise ka ei viitsi kaugemale mõelda.
manipulaator26. märts 2021, 12:52
Ja kui vaktsiin tekitab trombi, õ'eldakse et tromb oleks nagunii tekkinud, lihtsalt kokkusattumus. Nüüd nendest juhtumitest enam ei räägita, ju keelatud sellega inimesi hirmutada, peab hirmutada koroonaga ja meelitada ennast vaktineerida
m a nipulaator26. märts 2021, 12:53
Ja kui vaktsiin tekitab trombi, õeldakse et tromb oleks nagunii tekkinud, li'htsalt kokkusattumus. Nüüd nendest juhtumitest enam ei räägita, ju keelatud sellega inimesi hir'mutada, peab hir'mutada koroonaga ja meelitada ennast vaktineerida
ooh26. märts 2021, 13:16
et nagu viiruse sai, suri vähki?
ooh / täna 13:1626. märts 2021, 18:31
Vähki oleks surnud nagunii, aga surmatunnistuses sissekanne - surma põhjus koroona kõlab palju uhkem.
Uuu26. märts 2021, 12:17
See taud on Eestis nii käest lastud... Aasias on sellest lahti saadud - kehtestati täielik sulgemine , igasugu koroonaeitajatele ja vastu haukuvatele jobutistele anti ihunuhtlust ning suunati kinnistesse asutustesse. Sama taktikat tuleks ka meil rakendada.
huvitav26. märts 2021, 12:23
26. märts 2021, 12:28
Aasias on lahti saadud!? India new +59,069/ deaths+257; Iraan +7,506 /+97; Indoneesia 107/+98; Philipiinid +8,743/+56; Palestiin +1,962/ +20; Malaysia +1,360/+2
Aga Hiina 😉26. märts 2021, 12:32
Uuu26. märts 2021, 12:35
Ega ma neid numbreid vaatama hakanud, panin lihtsalt seda infi, mida Uutes Uudistes jagatakse.
Aga Hiinaga on nii ...26. märts 2021, 12:45
Ainult lo'll usub Hiinat, Hiinas see viirus oli lahti juba 2019a novembril (käidi maskidega ja nt metroos mõõdeti kehatemperatuuri- olin tol ajal Wuhanis), ja terve aasta haigestunute arvu päevade kaupa ei avalikusta juba ammu, ja mis seal tegelikult toimub, ei tea sina ega keegi teine. Taheti ju uurida viiruse algallika, aga hiinlased ei laknud, ju on mida varjata. Võib-olla väidad ka seda, et Hiinas ei ole uigurite koondlaagreid, ja inimesi seal ei st'eriliseeri?
Ooo26. märts 2021, 12:49
Äkki saaks veel paremad numbrid telegrammist või eestlaste kolmnurgast
Hahaa26. märts 2021, 13:00
Koroonainkvisitsioon? Einoh, suurepärased ideed siin. Sa Uuu tõsta oma pilk maast kõrgemale mõnikord, äkki näed suuremat pilti ka. Uus religioon... koroonajaatajad.... ja kummardajad.
to Ooo26. märts 2021, 14:31
Kui siin ei ole ametikud numbrid, kus siis veel: https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
matemaatik26. märts 2021, 12:06
Kuidas need numbrid võivad olla nii stabiilsed, kui meid iga päev räägitakse, et haigestumine muud kui kasvab?
26. märts 2021, 12:37
Iga päev tehakse nii palju teste kui võimalik ja statistiline viga testides on konstantne .
ohjah26. märts 2021, 12:06
huvitav, mida oli ebasündsat kommis, et "surijad päästavad medsüsteemi". Kõlab jõhkralt, aga nii ju on? Kahjuks surevad lisaks neile "kes vanaduse tõttu ju niikui nii sureksid varsti"????? aina nooremad ja nooremad. Isegi ei avaldata enam meedias surnute vanust.
Ja26. märts 2021, 11:51
salastatud 25-ks aastaks!
See26. märts 2021, 11:47
on päevane norm!!! Raha. raha, raha!!!
to See26. märts 2021, 11:59
Ehk jagad kogemust, kuidas sina ilma rahata elatud saad?
Uku26. märts 2021, 11:44
Sa ei taha teada, mis tegelikult toimub. www.bitchute.com/alternatiivmeedia
See pettus26. märts 2021, 12:53
on nii suur, inimesed ei suuda seda uskuda. Aga lootus jääb.... et see ei ole veel meie tsivilisatsiooni lõpp. Kurb muidugi et asjal on lastud nii kaugele minna, suures osas ka inimeste ignorantsuse tõttu.
Rutt26. märts 2021, 11:43
Lennuliiklus tihedamaks, sest muidu ei õnnestu esimene olla. Kas peaminister töötab või on välisreisil.
to Rutt26. märts 2021, 12:00
Jah viirus lendab ainult lennukites, korteripidudel ja töökohtades, kuhu mõned arulagedad haigena ronivad, see üldse ei levi. Tarkpead.
to to rutt26. märts 2021, 12:08
arvad, et need briti, lavi, brasiilia, nigeeria jne uued tüved küpsetati eesti töökollektiivides valmis????? Ikka reisudelt sisse toodud ja rõõmsalt eestimaalastele jagatud.
26. märts 2021, 12:12
Kas esimene või mitte, sõltub tehtud testide arvust. Kui mõõdupuuks võtaks ainult surnute arvu (1 milj. el. kohta), siis Eesti on harju keskmises seisus, nt Lätis on 1/3 rohkem.
26. märts 2021, 12:13
Ma ei teadnud, et Lasnamäel on oma lennuliinid, päriselt kah.
toto rutt26. märts 2021, 12:20
Huvitav, kes neid viiruseid siis töökollektiivides jagab sinu arvates, mingid tundmatud tüübid välismaalt käivad asutustes nakatunutena istumas?
Peaministri abi26. märts 2021, 16:54
Ta on kodukontoris! Tenerifel!
Pipett26. märts 2021, 11:39
Õnneks numbrid vähenevad jõudsalt.Lahe...
on26. märts 2021, 19:53
ikka lisandunud igapäevaselt ja kas sel kuul 1000-ni jõuame, maikuuks on tuhat ületatud...seks puhuks tuleb igale koroonaraamat, kus kirjas kõik vaktsiinid jms.seni kandke maske ja püsige negatiivsed!
Peetrus26. märts 2021, 11:26
Kogu selle haige propaganda ja hirmukülvamise juures on ainus positiivne asi see, et IMIMESED, EESTLASED, MEIE KÕIK - ärkavad lõpuks ja hakkavad aru saama mis tegelikult toimub.
Küsimus26. märts 2021, 11:22
Kas neil 11 "koroonaviirusesse" nakatunul aeti haiglates taas hingamisgaasid segi, et saadi äriks vajalik surmade arv?
ka Küsimus26. märts 2021, 12:02
Sa ennem ei teadnud, et haiged inimesed surevad? Ja ehk räägiksid lähemalt sellest 'ärist', mida mainisid.
🥴26. märts 2021, 11:04
No kuidas on see võimalik, et see eesotsas istuv "tarkade armee" ükskord aru ei saa, et nendest piirangutest ei piisa? Kui kaua seda eesti rahvast veel mõnitatakse. Kõik surnud inimesed on kellegi sugulased ja väga armastatud inimesed.Riigijuhtidel sellest täiesti savi!!!
Taaveti täht26. märts 2021, 12:17
Millised piirangud on sinu jaoks piisavad- koondlaagrid või? Siin karmimatest piirangutest reeglina lõugavad need, kes leiba iga päev ei pea teenima, raha iga kuu niisama laekub kontole või sukasäär veel täis.
Prohvet26. märts 2021, 10:59
Permikas Nikolai Bleskov peaks selle koroona enda kontrolli alla võtma. Isegi Jüri Ratas on tema kontrolli all. Milles probleem? Viirus kaoks minutitega meie seast ja saame naasta normaalse elu juurde.
Kino Kaja astu tagasi 26. märts 2021, 10:57
https://news.sky.com/story/covid-19-vaccinated-people-should-be-able-to-meet-up-and-go-on-holidays-says-scientist-12257033 Ühendkuningriigi elanikkond üle 70 +miljonit, nakatumisi on kaugelt alla 700 ööpäevas, aga see tuleb tuleb tubli valitsuse töö eest. Reisimine ei ole lubatud välismaale, see on põhiline viiruse levitaja, trahv suur rikkumise korral ning erapeod on keelatud. Riiki juhib mõistusega peaminister.
26. märts 2021, 12:19
UK muidu surma näitajad 1. milj.el. kohta on 1,855, Eestis ainult 630.
hullumeelsus26. märts 2021, 10:52
Elu on ilus ka läbi pisarate,aga haigust toodavad hullumeelsed
on26. märts 2021, 20:45
need mitte tootjad vaid ikka levitajad, kes ei hooli kaasinimestest- viimane kord linnas poes oli 4 maskita inimest- puhas levitaja, hingab sisse ja teisele poole välja-aerosoolid lendavad ja püsivad õhus kuni veerand tundi, aitab sellest kui üks nakatunu käis poes veerand tundi tagasi ja sul endal maski pole ees, juhul kui on, on võimalus nakatuda pea 25 prossu...
Eestlane26. märts 2021, 10:48
Avame aga Kievist otselennud.Siis ütleme,et inimesed ise on süüdi.
süüta süüdlane26. märts 2021, 10:57
Lennata on mõnus ja Kõjiv on kena linn
to Eestlane26. märts 2021, 11:15
Rumaluse võidukäik. Minnakse haigena tööle kolleege nakatama, peetakse salaja pidusid, aga süüdi enda ja isegi mitte teiste inimeste meelest ei olda. Süüdi on hoopis ukrainlased, kes äkki hakkavad meie poole tulema.
26. märts 2021, 12:56
Ukrainlased muidu on juba tükk aega siin ja ei ela Lasnamäel
26. märts 2021, 10:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to ohjah26. märts 2021, 11:18
Kas sa tõesti arvad, et enne koroonat inimesed igapäevaselt ei surnud? Eriti 90 +. Väga vanad ja ka raskelt haiged inimesed surid enne ja jäävad ka peale koroonaepideemiat kahjuks surema. Ennem lihtsalt ei loetud iga päev surnute arvu üles. Võiohjah arvas, et inimesed on surematud või ei tea, milline inimeste keskmine eluiga meie riigis on?
Lõunatund😁😁😁26. märts 2021, 10:46
youtube.com/watch?v=J3T7C1DlofM
Oehh26. märts 2021, 10:42
Miski kahjuks ei muutu. Kui tehakse 5000 testi, siis üle 1000 positiivse, kui 8000- 9000 testi, siis ligi 2000 positiivset? Nii juba mitu mädalat, mis edasi?
näotuvastus26. märts 2021, 10:49
See on tasakaal ja siit on paar võimalust veel argneda,aga suve lähenedes sooviks suvist hoolivat lähenemist ühiskonna poolt
Keegi peaks arvutamist õppima!!!26. märts 2021, 10:42
Kui kõik arvud kokku liita saab 1127 mitte 1151...Ja need 24 olid millisest piirkonnast kes juurde liideti? Tulnukad?
to26. märts 2021, 10:49
igapäevaselt lisandub kümneid "ilma elukohata" isikuid. Ja niimoodi juba mitu kuud, iga päev. Seega kokku TUHANDEID: kes maksab nende tulnukate ravi???? Kus nad kontrollitult karantiinis viibivad? Kes neid toidab, ravib?
to to!26. märts 2021, 11:04
Võib olla on neil Euroopa ravikindlustus? Kas sul veel vähe makse, et neid torgid?
üks kõik om kõiksus26. märts 2021, 00:48
päike kuldab metsapuid,vendlus modereerib meid,olete kindel,et Te saate asjast õigesti aru
vereveseldaja26. märts 2021, 00:45
päike kuldab metsapuid,metsavendlus maha surub teid
Need25. märts 2021, 17:31
noored kes surevad -surevad vaktsiini tagajärjel.Taani lõpetas juba paar nädalat tagasi AZ kasutamise ja lükkas veel kolmeks nädalaks edasi sest tekitab noortel ka trombe ja raskeid tagajärgi .Suri kaks inimest.
vaktsiin26. märts 2021, 00:41
Kolm nendest ärkas elule
ekrerast25. märts 2021, 17:11
ja nagu ikka - kõige enim seal, kus Linnaviletust või omavalitsust juhivad KESKERAKONDLASED! ahhoi, kesikud - miks te ei valgusta omi valijaid - koroova viirus on ju olemas!
Urmasele25. märts 2021, 17:02
60-aastane suri ka vanadusse? Ja 70-aastane- vanadusse? Mõni 30-40-50-aastane sureb sul ka vist vanadusse? Saaks sinu kirjutisest aru, kui sa räägiks 99 -100 aastasest raukadest. Kas sa pole kuulnud, et surevad kahjuks ka palju nooremad koroonasse nakatunud, mitte vaid 95+ vanuses.
paljud noored on nõrgad25. märts 2021, 17:29
Meie ühiskond ongi haigete inmeste ühiskond, paljud 30-40-aastased on nagu raugad ja muud kui tablette neelavad. Pigem imelik, et selles vanusegruppis koroona on leebe olnud. Järelikult ei ole nii ohtlik midagi.
17:29!26. märts 2021, 11:08
Kui õigust räägid, saad vastu pead! Miinustest näed kui õiged need nirud omaarust on. Tegelikult tõsi, inimkond on tervise tõttu hääbumas.
to Urmasele26. märts 2021, 12:05
Arvad, et viimase staadiumi vähihaige, kes positiivse koroonanalüüsi annab, ei sure vähki?
soffi25. märts 2021, 14:51
Eesti on aina maailma paras!!!olge uhked ilusad targad
25. märts 2021, 14:29
On teadlasi, kes ütlevad, et need ,,vaktsiinid,, ongi eesmärk ja lõks, kuna hävitavad inimese immuunsussüsteemi. Inimesi olla aga planeedil liiga palju.
See on26. märts 2021, 11:12
tõsi, et inimesi on Maal liiga palju. See ongi põhjus, miks viirused levivad. Loodus üritab suremisega tasakaalustuda. Targad professorid aga ei taipa, et surelikud oleme kõik. Püüavad uue keemiaga eelmist ravida. Tulemus: Lõpuks surrakse kiiremini. Seda on ka näha, surevad järjest nooremad koroonasse.
Karvad25. märts 2021, 13:49
...see kaader kileviinerist, kellel klapiga mask !! Et tgl ka või ?? ...õndsad on need kes vaimust vaesed jne... :). Kuldaväärt eeskuju....
Huvitav25. märts 2021, 13:43
mis on saanud nendest 100-st lapsest kellele väidetavalt katsetati linnugripi vaktsiini.Linnugripp ei nakatu ju inimestele.Kas ei ole tegu mitte sügisel lastele tehtavate koroona vaktsiini katsetega.
25. märts 2021, 12:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mammi25. märts 2021, 14:52
kajal polnudki koroona. vaata, kuidas ravitakse neid, kes on voolikute otsas haiglas.
Kummaline25. märts 2021, 12:42
Pole ka ime, et nakatunute hulk ei vähene kui ilma elukohata nakatunuid on juba 46. Küll sealt tuleb ka eritüvesid! Miks meil puudub piiril kontroll nagu mujal?
Ei25. märts 2021, 12:39
Eita viirust aga olen vaktsiini vastane.
suitsetaja25. märts 2021, 12:49
Ei saa keelata nagu suitsetamist,aga tuleb arvestada elukorraldusega
See25. märts 2021, 12:30
ON alles kõigi õuduste algus.
ei ole mõtet nii sama musutada25. märts 2021, 12:36
Musumaal on niigi hea elada
President25. märts 2021, 12:28
Ju näitas rahvale kuidas ta AZ vaktsineeris??? Pettus käib edasi!
suve ei tule jaanideks25. märts 2021, 12:20
25. märts 2021, 12:09
Saaks statistikat selle kohta, kui palju on saanud vaktsiini vanuses 20-50 ilma õpetajate, eesliinitöötajateta. Mulle hakkab tunduma, et selles rühmas on küllaltki suur protsent
Tor25. märts 2021, 13:01
Ongi väga suur protsent. Mul on isiklikult 4 tuttavat, kellest vanim 40 ja noorim 31 aastane. Kolm ütlesid, et "sebisid" vaktsiini välja ja neljas ütles, et lihtsalt pakuti. Ja kõigile anti Pfizeri vaktsiini. Perearstid on ka tavalised inimesed oma tuttavate ja muidu head paremat toovate inimestega.
to Tor26. märts 2021, 12:23
Sa võid ju ükskõik mida siin kirjutada, rumalukesed usuvad seda enam, mida halvustavam, rumalam või vaenulikum kommentaar on.
saame näha25. märts 2021, 12:00
Valitsuse vaktsineerimine Astra Zenecaga pidi sellel nädalal algama, kus on sellekohane info??
Peaminister võtku V A S T U TU S ja25. märts 2021, 11:57
Geenius25. märts 2021, 11:59
Nii lihtne ja nii selge
on palju tähtsamaid asju25. märts 2021, 12:18
No...25. märts 2021, 12:36
Ikka väga truult kordad kätte antud lauset.
kas25. märts 2021, 17:13
25. märts 2021, 11:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kõik loputama ajusid!25. märts 2021, 12:19
väge hea soovitus RAHVALE
Suurem osa25. märts 2021, 11:49
surmasid on olnud alates vaktsineerimisest.Tahetakse massvaktsineerimist ja vaktsiinipasse-vaktsiinid ei ole kohustuslikud, kõik on alles katsetamis järgus.Inimesed on katsejänesed.Keegi ei vastuta millegi eest.Kus on kirjas et vaktsiinid aitavad-mitte kuskil.Olete samamoodi viiruse kandjad.Keegi teenib ainult roppu raha.Vaktsiinide tagajärjed alles hakkavad välja tulema.Praegu käib inimeste massiline hävitamine ja kaasa aitab meie valitsus
To Suurem osa25. märts 2021, 14:31
Aamen väga hea kommentaar
Maali Mustamäelt25. märts 2021, 11:34
aga , kuigi olukord on väga ja väga ktiitiline, tegeldakse tulipalavalt inimeste tähelepanu kõrvlejuhtimisega. Sellesama 13 aasta vanuse ahistmisloo esiletõstmine just siis, kui valitsuses valitses peataolek, oli ilmselt taotluslik. Mitte et neid laste ärakasutamisi ei peaks taunima, kuid kas see asi poleks saanud veel natuke aega oodata oli ju möödas aastaid.. ja midagi enam muuta ei saanud. ?
25. märts 2021, 14:59
Ja kuidas see13 aastane nüüd alles taipas, mis temaga juhtus, kui üldse juhtus? Kas treener ei teinud siis temast seda, mille pärast ta treeneri juurde käis? Nüüd sai siis kuulsust või kuidas? Ei kaitse siin kedagi ja ärge hüpake mulle jälle harja. Tänapäeval teavad noored sellistest asjadest rohkemgi, kui mõni elatanud inimene.
Minna.25. märts 2021, 11:32
See hullus kestab ja kestab veel pikalt. Vastutajad ka kuidagi kadunud? Aga sellist plaani nad punusidki kaks aastat? ainuke millega hakkama saadud.
Kull25. märts 2021, 11:43
Rahu. Uus Nürnberg tuleb. Seda anti juba eelmisel aastal teada.
to Minna25. märts 2021, 15:01
Kuidas kaks aastat, ikka vaevalt kaks kuud?
Keitel25. märts 2021, 11:16
Eelmiste maailmasõdade ajal tapeti inimesi füüsiliselt. Täna tehakse seda vaimselt ja majanduslikult. Seda ei nimetata isegi enam sõjaks, seda nimetatakse nüüd viiruseks.
25. märts 2021, 11:27
See ongi kolmas maailmasõda, lihtsalt uues kuues.
Arvan et25. märts 2021, 11:09
nakatunute seas on kindlasti ka valepositiivseid ja antikehadega inimesi,aga kodus peavad kõik istuma.Ei usu ka et üldse niipalju teste tehakse.
tavaline äri25. märts 2021, 11:22
Erafirma testib ja riik maksab. Erafirma on huvitatud rohkem testimisest (iga kaupmees tahab rohkem müüa). Selleks on lihtne võimalus - suurendada soovitud tulemusega (ehk positiivsete) testide arvu. Päev hiljem tulevad testima nn "lähikontaktsed". Lihtne? Ja nii iga päev, kontrolli ju pole.
25. märts 2021, 11:29
Irja Lutsar kontrollib. Mõõduka tasu eest, muidugi...
25. märts 2021, 11:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jää, jää25. märts 2021, 11:07
... ja kohe haiglad võib kinni panna, kõik on terved nagu purikad
No...25. märts 2021, 11:18
Lõpeta röökimine!!!! Mine toast välja värske õhu kätte, muidu kopitad oma tigedusse!
Jube olukord 25. märts 2021, 11:02
Mida küll oodatakse, et KKA VEEL ei nähta, et senistest piirangutest ei piisa ja 1,5 tuhat covidit iga päev! On vaja üliranged piirangud kehtestada, ka töökohtades ja kohe! See on õudus!
25. märts 2021, 11:03
krt25. märts 2021, 11:08
Lasnamäe on vaja kinni panna ja sellest piisaks. Terve Eesti peab kannatama ühe Tallinna linnaosa pärast
Aatomik25. märts 2021, 11:19
Ja-ja, kõik töökohad kinni, riigikogu kaasaarvarud sest raha saab pangaautomaadist ning elekter tuleb pistikust. Tervist saab muuseas arsti käest.
Karvad25. märts 2021, 13:55
...ja raha tuleb seina seest ja toitu toob sulle kuller ..., ...ja lapsi kured jne :)
to Jube olukord25. märts 2021, 15:09
Kellele see korda läheb, et meie siin vestleme? See on ainult kurtidele kõrvadele, sest tegijad teevad ikka nii, kuidas nendele meeldib. Kas ka rahval sellest kasu oleks, oh ei. Rahvale aitab sellest igapäevastest arvude lugemisest ja manitsuskõnedestki. Kuhu meie president on kadunud? Kas see on ka salastatud?
Maamiis25. märts 2021, 11:01
Mina usaldan neid Synlabi teste jäägitult.
see kõik25. märts 2021, 11:01
on suur pettus.meid püütakse suukorvistada ja kiibistada--asuge võitlusse selle vastu!!!
To PAUL:25. märts 2021, 11:06
Kus siis selline massiline testimine aset leidis kui küsida tohib? 37 inimest 20 minuti jooksul??? PAUL, kas te olete terve mõistuse juures?
Mooses25. märts 2021, 11:00
Eestis saab testida 9 punktis nagu kunagi meediast läbi käis. Mina tahan teada - kas testimispunktid on avatud 24/7 ja milline tempo peab peal olema, milliste intervallidega testima, kui pikk peab olema järjekord, et need tuhanded ööpäevas ära testida? Kes need testitavad on? Kust nad tulevad? Kes neid testib?
PAUL25. märts 2021, 11:03
Meeletu järjekord ju testimisel minu ees oli 37 inimest ja taga vähemalt 25 ja seda kõikke 20 minuti jooksul
see kõik25. märts 2021, 11:00
on suur pettus.meid püütakse suukorvistada ja kiibistada--asuge võitlusse selle vastu!!!
25. märts 2021, 11:02
Ooo ... isegi Õhtulehes on liikvel mõtlevaid inimesi.
njaa25. märts 2021, 10:58
kuidas see number saab igapäevaselt nii stabiilne olla..
Joo25. märts 2021, 11:23
Sest testide arv on stabiilne, testijad töötavad 100% võimsusega.
KAS põhiseadusega On võimalik riigilt raha küsida. ?Omavalitsuselt nõuda matus.25. märts 2021, 10:56
Kes Eestis peaks toetama - lahkunud inimeste lähedasi ? --Just sellise julma haigusega VÕTAB ikka liiga palju inimesi ,,ikka ja jälle need 13-14 inimest päevas ::: Kohe pole sellist Rahagi võtta? Või on seadusega mõeldud ---Sotsiaal abi saamist matuseks?-- ja Ega Vaesele raskel ajal-- kusagilt laenu ei anta sest inimene ongi vaene
25. märts 2021, 10:54
Aga ühte ma teile ütlen: Irja Lutsar on oma tööga hiilgavalt hakkama saanud.
Maamiis25. märts 2021, 10:52
Modele minu viimane komm ei meeldinud, tahtsin lihtsalt teada kas need kellel puudub elukoht on kodutud või sisserändajad, kui sisserändajad siis paluks need kiiremas korras kodumaale tagasi suunata.
to maamiis25. märts 2021, 11:14
tekkis sama küsimus. Kui mingil põhjusel ei saa uude elukohta registeerida (näiteks üürika puhul omanik ei luba), siis linna täpsusega peaks igal inimesel olema sissekirjutus olemas.
25. märts 2021, 11:17
Pole küll kuulnud, et mujal haigestunud eestlasi koju kupataks, aga see selleks. Mis puudutab sisserändajaid - enne peab uurimiskomisjoni moodustama ja selgeks teha, kas viirus on eestlase või teise sisserändaja käest hangitud. Kui eestlase - tervisele tekitatud kahju kompensatsiooniks - garanteeritud ravi.
PAUL25. märts 2021, 11:23
Mõni lihtsal on selline et elab kus tahab. Samas konservatiivsemad ei tea ilma juhi käsklusteta kas istuda või astuda või üldse mida teha.
to Maamiis25. märts 2021, 15:17
See ka jälle salastatud. Ei tea mitmeks aastaks siis seekord? Vaat, millega siin tegeldakse. Jah ,Maamiis, sa küsid lihtsalt ja ausalt, kuid meie ka ei tea, kes need on ja need, kes teavad, vaikivad.
... 25. märts 2021, 10:52
See jama hakkab vihaseks tegema juba. Arvud igapäev suht samad ei mingitki muutust.Lapsed pikemat aega juba kodus muud ei saa kui ainult õppida.Kaugusestki ei paista mingit muutust. Kas poleks aeg riigil asju ümber korraldama asuda?
Anni25. märts 2021, 13:36
Aga need muutused sõltuvad ju ainult inimestest,meist kõigist.Kuidas sa need lapsed kooli saadad,kui koroona lokkab nii lasteaedades kui ka kooliealiste laste hulgas?
Karvad25. märts 2021, 14:08
to Anni täna 13.36 : ja kõik sõltubki inimestest. Alustaks kasvõi sellest, et defineeriks korrektselt mis asi on n.n mask, mis peaks populastiooni kaitsma jne. Täna võid omale võrksuka koonu ette tõmmata ja ükski koer ei köhi. Med. asutustes lipatakse ringi kalpiga maskide jms ... Kui see "mask" on kõige alus nagu täna kõik rõhuvad (jättes tegelikud faktid tänaseks tehtud uuringud tähelepanuta), siis tuleks sellest alustada. Ebaloogilisust, lausrumalust ja teineteisele vasturääkivust on nii palju hetkel, et see devalveerib kõik edasise...
Kus on intervjuu 100000. 25. märts 2021, 10:46
Nakatunuga? Kuhu jäävad Keka ja Kaka õnnitlused tähelepanuväärse saavutuse puhul?
Mitu25. märts 2021, 10:45
nendest surmadest on siis nüüd hooldekodudest? Mitu vaktsineeritud ja mitu lihtsalt viiruse kirja pandud?Ei usu enam ühtegi arvu mis välja toodud.
to Mitu25. märts 2021, 15:21
Loed lihtsalt arve ja siis jälle protsente jne.
Kodanik24. märts 2021, 23:02
Miks arvate, et maskivastaste pärast levib viirus, kas te pole aru saanud, et alates maskikandmis kohustusest on viirus vuhama hakanud, mõelge natuke ?
ega25. märts 2021, 10:46
Teil ka eri list mõtlemist ei ole! Alates maskikandmise kohustusest on viirus levima hakanud? Ja on mõtlemine...
viirus maske ei karda25. märts 2021, 11:19
viirus levib nii või naa, tõestuseks maailmas toimuv
to ega25. märts 2021, 11:24
"Alates maskikandmise kohustusest viirus ... " ei ole kuskil kadunud, isegi vaktsineerimine ei aita. Haigete arv maailmas jälle on kasvuteel, tahad sa seda endale tunnistada või mitte. Kui 13. veebruaril oli 387.838 , siis seisuga 23 märts juba 506.028. Lükka andmed ümber, sui oskad.
AAA24. märts 2021, 22:59
Eestis nakatus 31 ilma elukohata inimest, mis jutt?
25. märts 2021, 10:47
mis siin imelikku on?
arvaja25. märts 2021, 10:48
...käisid sillaall kodutuid vaktsineerimas , no mis muud
KPAITALIST TEAB ,ELUKOHTA::: On kuusemetsas 1.. ja männiku 2,,sissekirjutus25. märts 2021, 11:00
Nende elukoht ,,SELLEKS ongi vaja korda riigis,, et selliseid oleks ainult ---kodutud::: Riigis pole korda --siis haiguste levitajat ei saagi kätte..
BBB25. märts 2021, 11:05
Kui elukoht on registreerimata, siis on ju. Või pole nii?
25. märts 2021, 11:14
Need on ju pagulased.
Kodanik24. märts 2021, 22:51
See on loomulik, et iga päev surevad inimesed, selle vastu ei saa kohe kuidagi
70+ ja ka Kodanik --pole loomulik siin midagi;; ja Arste -õdesid ka pole25. märts 2021, 11:11
Nii väikses Riigis __Pole see Surnute arv enam loomulik?. OLEN piisavalt kaua elanud ---aga sellist arstiabi nagu näen täna ,, Ja kus on EUROOPA LIIDU seadus: Lubati süstida -üks kord vaktsiini pole üldse näinud: Viivitame kõigi HAIGETEGA;paneme ootama ? --ka Mulgimaa Hooldekodudes on suhtumine allakäigu teed läinud,,, Nii väheste arstidega ja õdedega ...Kogu SEE Suur punt tuleb vastutusele juba võtta ! ei tule see riigikord toime.. ja Mis saab siis --kui tulekski sõda,,,???
Lihtsalt inimene24. märts 2021, 22:49
Ma ei saa aru, millisest pandeemiast jutt täpselt käib. Kui on ohtlik pandeemia, siis ju suremus peaks märkimisväärselt tõusma, aga seda pole olnud. Siit saab näha viimase 15 aasta suremust https://www.telegram.ee/eesti/graafik-vaata-viimase-15-aasta-andmeid-kus-on-liigsuremus
to Lihtsalt inimene25. märts 2021, 10:53
selles asi ongi, et sa mittemillestki aru ei saa. Ei oska sulle midagi muud soovitada kui, et loe oma telegrammi edasi
25. märts 2021, 11:06
Ega Sa pole ainuke...
vanaisa ütles nii24. märts 2021, 21:58
Kõigi tahtmise järgi elada ei saa.
24. märts 2021, 18:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hiina 24. märts 2021, 22:35
saadab veel sellise tyve, et hoiame köik ujumismytsi kinni ja koogutame nende ees veel.
Ene Ugam25. märts 2021, 09:10
Ogar? Tänapäevane sõda hävitaks ära liiga palju putukaid, kas võtate pintsli ja lähete ise välja taimi tolmutama, sest muidu ei ole varsti enam midagi suhu keerata kodumaal ja maailma lõpus elavad ainult lihasööjad organismid!
Peetrus25. märts 2021, 10:47
Sõda käib juba ammu
Uskuge MEILE ÜKS SÕJA --nädal ja oleme päris käpuli,ja arvan ,et pole ka koroonat25. märts 2021, 11:20
Enam pole inimest- kedagi ravida -- Eestis on nõrgad otsustajad... Suured haiglad on nõrgad :: POLNUD vaja lõhkuda Maakondades -- head Vana haiglate süsteemi,,Nüüd TARVITAME Riigiraha ja koormata ainult töötajaid,,Et viia haigeid 200km, TARTU
S.P24. märts 2021, 18:31
Ja peaaegu pooled lahkunud on 70 ja nooremad , kas teie vanavanemad peaks siis nii vara meie hulgast ära minema.. kahjuks ,, tänu ,, koroonaeitajatele, nii see on
Maaeluministril läheb24. märts 2021, 18:19
Nüüd küll kiireks,kadunukesed tuleb ju välistööjõuga asendada.
MAALI25. märts 2021, 11:44
maaeluministril on RIIKLIKULT TÄHTIS küsimus lahendada: kuidas nimetada värskeltpressitud oliiviõli. Pole ju aega !
24. märts 2021, 17:26
Kes on need inimesed kellel puudub elukoht?
Vaarikas24. märts 2021, 17:48
Need on meile tulnud teadlased ja professorid ja ootavad maasikate valmimist!
Lihtsalt pakun välja oma arvamuse24. märts 2021, 20:27
Olen minagi seda paju küsinud, kuid kõik vist sama rumalad, kui mina. Ei usu, et need marjakorjajatest professorid ja teadlased juba siia on jõudnud. Need vast need teised, kes siia elama tulevad, kuid pole veel nii mugavat kodu leidnud, kuhu sisse kirjutada ja siis on nad üks aeg siin ja siis jälle mujal.
nagu enne kustutust24. märts 2021, 22:00
vanasti öeldi paadialused
Need on25. märts 2021, 02:17
Arsti poeg 24. märts 2021, 17:17
Paljud siin kommenteerijad arvavad, et koroonat pole olemas ja elu jätkub mingil kujul ka vaimude riigis. Reinkarnatsioon on teatud usundi osa, aga kahjuks on kõigile elusolendite antud elada ainult üks kord. Kas on mõtet kulutada osa oma elust lameda maa, maski- ja vaksiinivastasuse propageerimiseks?
Viirus24. märts 2021, 22:37
tuleb maskidest läbi, koolis oled käinud?
Elu mõte25. märts 2021, 10:51
Kas on mõtet raisata enda ainukest elu maski kandes ja ennast sisse müürides? Elades valedes ja pettustes? Need, kes aina rohkem selja sirgu löövad selle nn pandeemia ja valitsuse vandenõu ees, on tõelised kangelased. Mitte need, kes skafandrisse mässitult mõnel haigel maski pähe panevad ja tekki kohendavad.
Ega rumal ei saagi aru.24. märts 2021, 15:44
Kes siis tark on? Targem peaks ikka olema see, kes rahvast juhib! Aga rumalatele, mittekuhugi viivatele käskudele ja seadustele ei tahagi alluda. Peab ikka päris lo.l olema!
24. märts 2021, 14:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Maskid24. märts 2021, 22:38
on bakterite vastu, Viirust ei peata ykski mask.
ei näita olukord paranemise märke24. märts 2021, 13:27
Ja siin ainult valitsust kiruda poleks ka õige. Need sõgedad maskivastased teevad siin mõtetuid kogunemisi ning lisaks on näha kuidas nooremad eiravad kõiki piiranguid korraldades iga nädala vahetus joominguid ja pidusid. Vähemalt lõuna eestis on seda märgata.
25. märts 2021, 17:05
Kui oleks ikka tasemel valitsus, küll siis kuuletuksid ka need nooremad inimesed. Paistab, et kui valitsus jonnib meiega, siis see tekitab vastandlikke tundeid ja keegi ei taha enam kuuletuda.
Jaanus24. märts 2021, 13:14
Meie omad peavad soomlaste juurde täiendkoolitusele saatma. Iga turtsatus ja köhatus pole korontsiviiraka tunnus. Paistab, et meie omasid premeeritakse iga positiivse linnukese eest - täpselt nagu prantslased maksid punanahkadele iga briti skalbi eest. Tulge mõistusele!
24. märts 2021, 13:17
Meie pädevamad tohtrid paraku juba kõik Soomes, siia on jäänud vaid need, keda ei tahetud.
Jaanus to Meie pädevamad tohtrid...24. märts 2021, 13:24
Siis pole miskit imestada kui meil on sellised tulemused. Ja pealegi, eks iga-üks peab palehigis oma igapäevast leiba teenima.
ei saa aru24. märts 2021, 12:45
mida need numbrid mulle annavad,inimesed niigi stressis,peab veel agu andma
To Biskviiti.24. märts 2021, 12:39
Biskviidi aeg on läbi. Nüüd saab ainult piitsa! Nagu filmis ’’Vasakujala Reede’’!
Punaarmeelane Fedja.24. märts 2021, 12:33
Jah, inimesed on ise süüdi niiöeldes sõdurid .Seda rõhutatakse, nagu Mamai Kurgaani vallutamisel. Volgogradi ääres. Milles te siis süüdi olete? Et olete inimesed, iga üks oma erisusega.
to Punaarmeelane Fedja24. märts 2021, 12:46
ega rumal ei saagi aru, et ta midagi valesti teeb.
24. märts 2021, 12:20
Need kohutavad sündmused põhjustasid riigipöörajad ja kannavad selle eest vastutust.Sellise katku ajal ei hakka ükski rahva tervisele mõtlev inimene valitsust vahetama,häbi.
to eile 12:2025. märts 2021, 17:19
See oli tõesti vale samm, kuid kes meie käest midagi küsis. Tehti lihtsalt öö varjus ära ja hommikul õnnistati siis uus ametnik juba kohale. Voh, sellised asjad käivad neil kähku, kuid koroona piiranguid vaagitakse mitmendat kuud, küll ajab siis üks asi teist taga ja pole ju aega. Palju huvitavam on neid kuulata, kes müüvad ennast, et tippu saada. Väga ebasümpaatne see värk. Saan aru, et nüüd läheb see kommentaar kustutamisele, sest kindlasti mõni ebameeldiv sõna sai sekka.
xxx24. märts 2021, 12:20
Kui oleks alguses kohe rängad piirangud kehtestatud, poleks vaja mingit vaktsiini ja nii igal pool.
Koroona on propaganda meisteiteos.24. märts 2021, 12:18
Hull rahva hirmutamine käib. Põhiline, et maskist ei saa loobuda isegi siis kui oled vaktsineerida. Uus normaalsus! Ja mingid arutlused asja üle ei ole sallitud(oled kohe lamemaaline), sest raha ja käsud tulevad sealt kust Kersti tuli.
Pakkuge muid põhjuseid24. märts 2021, 20:51
Ja need peamised kohad, kust seda koroonat tuuakse , oleks pidanud kohe esimesena kinni panama. Ei tea, miks hakati kõige lihtsamatest peale. Tõesti ei usu , et ehitustarvete poes oleksid noored käima hakanud. Ikka reisidele, nii vanad kui ka noored.
to Koroona on propaganda .........25. märts 2021, 17:24
Ei tea, nüüd on vist tagasi läinud. Kadunud juba mitu aega.
Ma ei saa aru.24. märts 2021, 12:12
Kas rahvas ei mäleta enam Ratase aega? Ratas ju seepärast lahkuski, et ei suutnud selle koroonaga midagi uut välja mõtelda. Kaja maadleb ju nüüd Ratase tagajärgedega.
Maadleb-maadleb.24. märts 2021, 12:43
Uuri natuke statistikat! Eriline hüpe haigestunute osakaalus tekkis nädal peale maratoni, kes maratoni lubas? Eh, mõtle?!
No24. märts 2021, 12:44
Sul on mäluga ikka väga kehvasti. Ratase valitsus sai koroonaga ikka oluliselt paremini hakkama kui praegune. Rahvas pole rumal. Ega Kaja Kallase toetus põhjuseta 12, 5% poleks. Nii madal pole see olnud vist mitte ühelgi varasemal peaministril.
kohalik24. märts 2021, 15:50
kaja on maapaos ja vaevalt ta oma peaga midagi välja mõtleb kui vaadata tema käitumis enne võimule tulekut siis oli kange igal pool tegutsemas aga nüüd õieti ei midagi
Mina saan nii aru24. märts 2021, 20:58
Ärgem ikka päris tühja juttu ka puhuge. Minu meelest praegune maadleja jäi hiljaks ja lootis, et ...... ei oska isegi pakkuda, millele lootis ja loodab ka praegu edasi,
Mis siin aru saada? Sa ei tohigi aru saada.25. märts 2021, 17:34
Seda ma nüüd küll ei laseks ütelda, et Kaja maadleb Ratase tagajärgedega. Likvideerinud siis kohe need tagajärjed. Aga siis oli tarvis lennutada sõbrannaga ringi ja meile unejuttu hakata ajama. Just nagu praegu, räägib hommikul oma monoloogi ära ja kaob. Ja kõik on käpuli, olgugi, et me oleme seda kõike juba päevast päeva kuulnud.
Qwerty24. märts 2021, 12:11
Koroona kõigest massipsühhoos, muidugi haiglad ülekoormatud kui praegu võetakse iga köhatuse peale haiglasse. Paar aastat tagasi sai arstilt sõimata kui kaebasid nohu, köha jne.... Huumor kuubis mis toimub.
dsj24. märts 2021, 15:13
Haiglad võiks sinusugustele sinna köhatajate juurde ekskursiooni teha, oleks väga hariv.
tõnn25. märts 2021, 08:05
Iga köhatuse ja nohuga nüüd kindlasti kohe haiglasse ei panda,selleks ikka oma kindlad näitajad,hapnikusisaldus veres jne.
to Mina saan aru nii25. märts 2021, 17:38
Aga mingi ütlus on, et lootus on l....de lohutus.
24. märts 2021, 12:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
24. märts 2021, 12:23
Arst Joller manitseb kogu aeg rahvast , aga ise oli hiljuti ilma maskita tv-3 stuudios kaheksakesi ilma maskita ja kõik naersid ja rebisid kildu . Miks ma peaksin selliseid uskuma ?
to Lugejakiri24. märts 2021, 12:47
looda, et su sõnad sulle endale ei lajata, rumal inimene,
mis24. märts 2021, 12:07
peaministriks oleku ajal , 2 kuud ja veidi peale, igapäevaselt 10-15 koroonasurma, mis pärandi jätab provva oma lapsele, lapselapsele? , vaevalt suudab provva oma lapsele fakti olematuks rääkida.
mur takas25. märts 2021, 11:54
halloo, kas sak lastamine on KEELAR TUD sõna või tegu, et modekad seda ei talu ?
Kerro jutt paneb arutlema24. märts 2021, 12:00
Kui nüüd valitsus tagasi ei astu, siis tõepoolest tundub nagu käiks siin mingi Euroopa eksperiment- vaatame mis juhtub siis, kui mõnes väikeriigis upitada meedia kaasabilpukkikvoodieidekarjavalitsus. Kõik ju kulgeb omatahtsi
.24. märts 2021, 12:03
Mis põhjusel peaks valitsus tagasi astuma? Kas siis viirus väheneb, nõrgeneb?
Kuta Oigesti24. märts 2021, 12:03
kuidas olla normaalne
12:0324. märts 2021, 12:12
KaKa valitsusel on ämberämbriotsa ja sa veel küsid põhjuseid?
to: täna 12:0324. märts 2021, 12:30
Valitsus peaks tagasi astuma, sest kriisi ajal vajab riik loogiliselt mõtlevat, otsustusvõimelist ja selgete sõnumitega peaministrit, mitte juhtimiskogemuseta naisterahvast, kes on võtnud oma südameasjaks baaride sulgemise kellaaja ja ei saa siiani aru lennuliikluse lõpetamise vajalikkusest. Kriisiaeg ei ole valitsema õppimiseks, see on valitsemiseks.
24. märts 2021, 12:59
ÕL miks te sellele 12.00 kommentaarile nii palju miinuseid lisasite ?
Miinuste24. märts 2021, 11:58
masin on tööle hakanud
klistiiripump24. märts 2021, 12:09
Masinad suudavad mõelda ja otsustada ‒ kohati pareminigi kui inimesed.
MR. CROWLEY.24. märts 2021, 11:57
”Rahastanud Euroopa Liit.’’ Mida teha kui meid tabab suur õnnetus? Naljanumber! Inimesed on nohus. Meil on a-la 1000 haiglakohta. Arstiabi on umbe jooksmas. Aga öelge! Mis teha, kui meid tabab SÕDA Või midagi sellist!
Ryan24. märts 2021, 12:07
Tegelikult ju käibki sõda. Ainult et ei tulistata. Veel.
MR. CROWLEY - le25. märts 2021, 17:55
Ega midagi ei saagi siis teha. Praegu käib salasõda ja sa ei kuule ega näe kust see pauk tuleb, see lausa hiilib meile ligi. Päris sõjas vähemalt kuuled müra ja näed tuld ja tõrva, kuigi kummastki nagunii pääseteed ei ole. Võibolla ainult nendel on, kes ka endistel aegadel põgenesid näiteks Rootsi. Nendel tee selge.
🤬24. märts 2021, 11:55
Kirjutad inimesele jumala loogilise ja rahuliku vastuse ja läbi ei lasta. Mida iganes.
to täna 11:5524. märts 2021, 21:15
Nii ta tükib siin olema küll. Siin vist mingi nipp, kui sõimad ja tarvitad rumalaid sõnu, siis need vist meeldivad sellele aparaadile ja kõik läheb läbi. Ega ei saagi aru, kuidas õige oleks. Ma tahan ka rahulikuks jääda ja ikka ei lähe läbi.
Pipett24. märts 2021, 11:55
Lahe aeg...Kõik rahvas on ühtne ja hoolitakse üksteisest.Nagu paradiis.
to Pipett25. märts 2021, 17:58
Jaa, jaa, nagu paradiis miinustega.
Kaja ema24. märts 2021, 11:53
mutakas25. märts 2021, 12:00
Oleks tõesti p oodanud, et pr. Kaja, kes opositsioonis olles ÕO IGEID h ja häid lahendusi ning kriisist väljumise teid, neid treadmisi kasutama oleks hakanud. Võttis endale sada kriitikavab päeva ja lubas selle ajaga 70 ülesannet lahrndada. Nüüd on möödas 44 päeva . Kus on lahendatud ülesannete aruanne või on see ka salastatud ?
On tekkinud suur lootus.24. märts 2021, 11:53
Enam ei suruta maskidele. Ometi kord tuli mõistus koju.
mutakale25. märts 2021, 18:01
Kõik imelikud asjad on salastatud, mõned viieks ja mõned 75-ks aastaks
24. märts 2021, 11:51
Ega asimei parane,kui rahvas ei vähene.See selle viiruse laborist väljalaskmise mõte ju oligi.
oravatega 2x rikkamaks24. märts 2021, 11:42
Nüüd on juba hilja - pulgad on läinud, mingu trumm ka. 600 000 elanikku ongi paras arv Eestile. Kõigil saab maad ja metsa 2x rohkem olema.
Õudus24. märts 2021, 11:32
Kaua veel kogu maailm vaatab sellist õudust, mis Eestis toimub ja aina hullemaks läheb? Riik on vaja ammu täielikult lukku panna. Senised piirangud on null! Laeva ja lennureisid kõik sulgeda, maskikohustus ka kõigis töökohtades.ja tänavatel, praegu suurtes tehastes ja töökohtades ei kanta kuskil maski. Kullerid veavad toidukotte kinnasteta erinevate majade ustest sisse jne.
mutakas25. märts 2021, 12:04
Mis pagana õudus ! See on ju KÕIGI poolt armastatud ja pooldatud päikesetõusuvalitsus ! vaata ise, oravate reiting ju kõige kõrgem Kajast endast rääkimata.
Süüdi24. märts 2021, 11:23
ongi peaminister.Jutt on õige, alla keskmise palga hüvitada haigusleht 100%.liselt
inimesed on süüta süüdlased24. märts 2021, 11:28
Milline neist?Ühe kaika kaks otsa.Hoiame ennast ja siis hoiab Jumal ka meid,aga särk on ikkagi kõige ligemal ihule ning hingele.
rahvaesindaja24. märts 2021, 11:38
Teie kommentaar on liiga lühike
mutakale25. märts 2021, 18:19
Mis sest palgast, seda näed nagu oma kõrvu. Aga reiting loeb, kuigi ainult paarkümmend %, siis juba kisa lahti, kuidas ikka nendel kõik on hästi. Mul ka ikka pikk elu selja taga aga keegi pole küsima tulnud, kuidas eluga nüüd rahul olen. Aga kui mingit rämpsu tahetakse kaela määrida, siis helistatakse kohe telefonile.
Che24. märts 2021, 11:21
Nende numbrite vastu on kohe varsti kõigil karjaimmuunsus
kannatust24. märts 2021, 11:30
Järgmisel laulupeol saab olema.
ab24. märts 2021, 11:16
Siin pole vist midagi muud kui oodata: https://lounaeestlane.ee/terviseamet-koroonaviirusega-on-nakatunud-490-vaktsineeritut/
opossum24. märts 2021, 11:13
näis mis ideega see meie pääminister välja ka tuleb
24. märts 2021, 12:31
Meil ju pole 2 kuud mingit peaministrit . Praegu ajakirjandust jälgides jääb mulje ,et meid juhib Merkel , Marin ja Putin ,sest neid näidatakse kogu aeg midagi tegemas ja uusi otsuseid vastu võtmas . Muid valitsejaid siinmail pole tunda ,ega kuulda peale ebaseaduslikku riigipööret .
ootame siis homseni24. märts 2021, 21:30
Ei midagi uut, sest "suured" piirangud on ju juba tehtud. Nagunii rahvas ise jälle süüdi jne.
mutakas25. märts 2021, 12:06
Hea kui ta kasutaks need ideed ära, mida ta opositsioonis olles väitis endal olevat.
25. märts 2021, 18:22
On tal neid ideid üldse kunagi olnud? Ei ole kuulnud.
Varsti24. märts 2021, 11:11
nagu filmis Z -rahvas, kus saaks biskviiti👥
mutakale25. märts 2021, 18:24
Need ideed jäävadki sinna tagataskusse paremaid aegu ootama.
Andke24. märts 2021, 11:11
selle tatise nina ja köhaga esimesest päevast haigusleht 100% et inimesed saaks kodus olla.Jääks viirust kohe vähemaks.Inimesed on sunnitud tööl käima ja pere eest hoolitsema.Kõik ei ole rikkurid,mõned peavad tööd ka tegema.Selle asemel et raha testimistele raisata makske inimestele.Võtke kasutusele koolides ja asutustes kiirtestid.
SK24. märts 2021, 11:10
Ma ei saa aru ,kuidas Kaja on süüdi,kui meil on sellised kodanikud ,kui eile õhtul Esse saates Prangel.Ei lähe enam ühtegi teatri etendust vaatama,kus on ta tegelane. Niikaua kui mõningatel aru peas ei ole,seni on nakatumine.
Mooses24. märts 2021, 11:52
Mõni i..di...oot siin arvab, et mask kaitseb viiruse eest ja veel rohkem on ta tark selle koha pealt, et usub, et terve ühiskond õnnestub suukorvistada.
to SK24. märts 2021, 21:35
Küll kahju, et ise seda saadet ei näinud. Aga usun, et kui jälle teatrisse võib minna, küll siis vaatajais ka leidub. See üks mittekülastaja pole kindlasti mingi probleem.
veel elus24. märts 2021, 11:09
kas sa kaja väikese algustähega öösel magad rahulikult kas need kes sinu pärast surnud kummitamas ka käivad
No...24. märts 2021, 15:38
Kas sa "veel elus" (ilma nimeta) enne magada ei saa kui pole midagi halvustavat kommenteerinud?
kaja25. märts 2021, 12:10
Aga, SÜÜDI on ju eelmine valitsus nagu ma juba korduvalt öelnud olen , miks mibna magada ei peks saama ?
Eelika24. märts 2021, 11:06
Hei, targad, kes te vaktsineerima ei lähe ja süüdlast otsite! Käige maskideta, pange pidu, korraldage piirangutevastaseid aktsioone, aga ärge süüdistage valitsust oma nõmeduses.
Aili 24. märts 2021, 11:19
Eelika ei ole vaja neid rumalaid kommentaare tõena võtta.Ükski normaalne inimene ei hakka selliste sõnadega valitsust ,peaministrit nagu oma mängukaaslast inetute väljendustega süüdistama. on ju teada et psh. häiretega haigeid on rohkem kui enne ........anname neile sellise sõnavabaduse - millest nemad aru saavad .
to eelika24. märts 2021, 12:16
vaktsineerimisega kaitsed vaid ennast, et nakatumisel põed ehk kergemalt. Teistesse see ei puutu. Kõik muu on vanaviisi. Haiglate koormus ehk langeb. Ainuke kasutegur.
No, no...24. märts 2021, 21:41
Valitseda ei saagi õrnatundeline inimene. Seal peab olemagi selline, kes läheb või üle kõigist.
24. märts 2021, 11:05
Mida rohkem vaktsineerituid,seda rohkem surmasid ja aina nooremad surevad.See ei ole õige.Midagi on siin väga väga mäda.Ma ei usu enam valitsusse,sest laseb oma rahva kallal katsetada,aga teised riigid peatasid selle kahtlase süsti.
24. märts 2021, 11:08
Minu meelest vaktsineeritakse ikka eakaid, mitte noori, aga viiruse saanud riskirühmas olevad noored just surevad.
Mida?24. märts 2021, 11:09
Kas kord hakkad aru saama, et surm tuleb haiguse pärast, mitte vaktsineerimise ega valitsuse.
Ikka ...24. märts 2021, 11:11
...lubage reisida,kuhu inimesed tahavad,sest paljud lähevad sinna,kuhu lubatud pole.Pole vaja neid reisiselle kontrollida,las levitavad viirust.Millal Valitsus saab aru,et kui jutt,et riik lukus,miks lubatakse reisida?
24. märts 2021, 12:34
2 kuud pole mingit valitsust enam olnud .
Ailile24. märts 2021, 21:47
Jah, üks selline psh. häiretega oled ehk sinagi, kuid anname sulle andeks, sest sa ei tea, mida räägid. Kõigile ei saagi kõik meeldida.
Pille24. märts 2021, 11:03
Mis inimesed need on, kes siin kommenteerivad. Nagu ajudeta olendid oleks.
Karjalaskepäev24. märts 2021, 11:34
Loomad on lahti,jooksen ise enda eest
to Pille24. märts 2021, 21:49
Mis sa siis kommenteerid kui sul need puuduvad?
halloo24. märts 2021, 11:01
Hetkel tundub, et tervest mõistusest ja loogikast on suur puudus. Massimeedia üritab üksteist ületrumbates paanikat külavata, mis ongi juba saavutanud massipsühhoosi tunnuse. Valitsustele muidugi meeldib, kui saab erinevaid ettekäändeid tuues inimeste vabadust piirata. Meditsiin on ülekoormatud. Muidugi on, kui iga tilga pärast, mis ninaotsas ripub kohe kõne arstile, tulemuseks koroona. Toit, mille tõmbasid kurku ja tekkis kõhahoog, jälle koroona. Jalaseen...koroona, kare nahk...koroona. Muidugi kukub süsteem kokku. Kukub kokku iga süsteem. Ja seda kõike ainult selle hirmutamisega.
Pille24. märts 2021, 11:01
Pole vaja lolli mängida ja valitsust süüdistsda kui pooled inimesed ei usugi, et haigus on olemas. Tänage neid koroonabandiite ja kõiki, kes end vaktsineerida ei lase.
24. märts 2021, 10:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sellepärast surevadki,24. märts 2021, 11:01
et ekrelased kutsuvad üles piiranguid mitte täitma, noorte kambad hulguvad ringi, kas neile ei kehti 2 + 2 reeglit jne. Vahet pole, kes võimul.
No...24. märts 2021, 11:03
Ei ole vaja paanikat tekitada. Lauluväljakul olnud nakatajate "tubli töö" tulemus. Kaja selles küll süüdi ei ole!
Süüdlaste otsijatele24. märts 2021, 11:27
Milles seda EKREt nüüd süüdistada, kui seda "vabaduse" aktsiooni üks eestvedajatest ja kõnelejatest Tallinnas oli just Keskerakonna liige? Pigem on probleem selles, et riigi juhtimine on hetkel väga poolik ja kaootiline. Kuna autoriteeti ei ole suudetud kehtestada, siis osa rahvast ei võtagi asja tõsiselt.
Jälle to Pille24. märts 2021, 21:55
Ja kui halvasti inimesed käituvad ja mida nad üksteisele kõik ütelda võivad. Tegelikult väga valus , kui üks sõimab koroonabandiidiks, mõni jälle lamemaalaseks. Kes see lihtrahvas siis on tegelikult?
O.24. märts 2021, 10:51
TULIN LINNAST, LUMESADU: TÖÖD EI LEIDNUD KUSAGILT. LUMESADU JALAD MÄRJAD, LÄBI-LÄBI NÄLJANE...
Tallinas on nutune iga päev24. märts 2021, 11:07
Hoia pealinnast eemale,muidu jalad jäävad lühikeseks,et viirusel eest ära joosta
mutakas25. märts 2021, 12:16
halloo, kas Grünthal on keski üle läinud ? ! ja kes oli see keskerakonna liige ? grünthal oli ju see kõnemees seal sõitjate ees.
näha24. märts 2021, 10:49
Kohe et vaktsineerimine on alanud
24. märts 2021, 10:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
24. märts 2021, 11:17
ja need kes enne surid jäävad hehmete südamele
UFO& NLO24. märts 2021, 10:44
Eile või täna, või saan valesti aru?
AHNENERBE.24. märts 2021, 10:42
Kas oma kodus, vanade kodus või haiglas?
poslamasla24. märts 2021, 10:42
Pealinn on endiselt väga haige ning juhita,isegi peaminister on rivist väljas,aga Tallin on meil taudis
Maakas24. märts 2021, 10:41
Kui Tallinna või ka Harjumaad külastada, siis on targem koju jõudes eneseisolatsiooi jääda
ab24. märts 2021, 11:02
ikka paar korralikku klõmmi õukat ka!
Marika Meier24. märts 2021, 10:40
Jälle nii suured, kas otsa see koroona ei saa veel aitab juba
Miks ei loeta kõiki surnuid?23. märts 2021, 19:26
Nõuan võrdõiguslikust! Huvitab eriti bakteriaalne kopsupõletik!
on23. märts 2021, 21:20
seesama cov- üleminek kahepoolsele kopsupõletikule ja saab ära hoida claritromytsini kasutamisega, ehk hoiab kasti kaugemale...kõik nina-kurgu-silmaümbruskoopad ja ühendused selles bakteriaalses põletikus- kirka taob peas ja kidaoda laseb silme eest läbi ja vasar taob kõik kondid alasil üle- see on cov!
Tšornobõl23. märts 2021, 18:39
Kõik ei sure nagu nii-lootust on
Järeldus23. märts 2021, 17:28
Jälle 12 lahkunud, sünnib3-5, ei lähe enam kaua Ukraina ootel, "eesti" ajaloo prügikastis varsti.
Vend Vahindra.23. märts 2021, 16:35
Kas teile ei näi, et meist tahetakse täielikud tuhvlialused teha?
Tegelikult23. märts 2021, 18:54
eestlane on kogu aeg olnud tuhvlialune! Muidu oleks meil teine valitsus.
munk (μοναχός)23. märts 2021, 16:22
Hallo !23. märts 2021, 16:22
Kas nüüd surevad vaktsiini tõttu , eakad pidid vaktsineeritud olema?
roomanumber23. märts 2021, 18:35
Loe vaktsineeritute kohta otseallikast!
ass23. märts 2021, 15:28
Issand hoia, aitab küll!!!!!!! Muud enam ei ole kui koroona ja ahistamine! Ostke endale elu, inimesed.
Saarlane23. märts 2021, 15:27
Mis siis nüüd juhtunud on kas nüüd on tõesti hakanud surema isegi 30+inimesed.väga kurb elu.
Miks arstid vaikivad?23. märts 2021, 14:40
Miks surevad 30-40 aastased inimesed?
inimese ringkäik eluringis23. märts 2021, 15:24
Miks surevad?Hea küsimus üleaedsetele.
23. märts 2021, 17:13
küsi vaktiinide käest, miks nad tapavad
Mammu23. märts 2021, 17:59
Kui sellel 30 aastasel on eelnevalt näiteks kõrgvererõhutõbi, I tüübi diabeet, suur ülekaal või mõni kasvaja, siis on väga suur tõenäosus, et ta sureb. Diabeetikuid on Eestis kahjuks ikka väga palju ja seda ka laste hulgas. Sellega ei maksa nalja teha.
Court23. märts 2021, 13:50
Mõnisada on haiglaravil samas kui tuhanded võitlevad reaalselt ellujäämise nimel. Miks meile neid kannatajaid ei näidata? Miks meile ei räägita neist, kes on tänu sellele koroonahullusele kaotanud nii palju, et on kaotamas ka elutahet?! Eesti on otsast otsani neid täis! Aga meile näidatakse meedikuid, kes koroonahaigel kanüüli vahetab ja tekki sätib - tema on ülekoormatud kangelane!
Augusta Rooots.25. märts 2021, 10:33
Kannatajatel ei ole oidu endid avalikkuse ette vinnata.
Kurb lugu23. märts 2021, 13:49
Valitsus ei pingutanud oma rihma õigeaegselt,K.Kallas,ei pakkunud ka mingit tuge rahvale,ta lihtsalt üks suurepärane näitleja,selline tunne,nagu oleks mõneks ajaks rahva unustanud ja jaanalinnu kombel pea liiva peitnud...
Kurb lugu jah23. märts 2021, 14:41
Näitkeja küll, aga mitte suurepärane vaid vilets kokutaja.
ennast toetamast maei väsi23. märts 2021, 15:26
Kellele on toed ette nähtud need ka saavad
23. märts 2021, 17:42
Seal ei olnud mingit pead liiva all. Kaja Kallas on võidelnud selle peaministri tooli pärast nii, et kasvõi ninast veri
mutajas25. märts 2021, 12:25
KUS Te seda suurepärast näitlejat näete ? üks oli küll opositsiooni ridades, kui häid lahendusi väitu is teadvat, valitsuses küll ei lahendusi ega näitlejat pole näha olnud. ,rohkem paberilt raskustega mahalugeja .
Kapitalist23. märts 2021, 13:35
Kes tulevad tänavatele? Kes protestivad? Aga need, kes on elujõulised, töötavad inimesed, kellel on perekonnad, üksikisikud, kes peavad enda eluga toimetulekuks tööl käima! Raha teenima! Aasta otsa on see ke ..pp käinud ja progressiivsel elanikkonnal hakkab mõõt täis saama, sest nemad ei võta riigilt igakuiselt raha vastu nagu riigiteenistujad ja pensionärid kes on ilmselgelt need kõige suuremad targad ja kisakõrid siin igasuguste piirangute ja kinni panemiste poolt. Inimene, kellel on tänu sellele hüsteeriale tekkinud majanduslikud probleemid, ei mõtle enam nii nagu Popov ette korrutab!
ekrerast23. märts 2021, 14:15
mine ja tee selgitustööd Lasnamäel, Maardus, Ida-Virumaal... kui seal hakkavad aru saama, et viirus on olemas, siis on loota ka piirangute kadumist!
to Kapitalist!23. märts 2021, 15:13
Kes need olid, kes auto protestijaid vihkama asusid? Ikka omad eestlased! Kui gi protestiti Kaja ja valitsuse vastu, osati see ruttu keerata nii, et prpestiti med.töötajate vastu. Kas usud ka, et eestlane kunagi valitsust kukutama läheb? Kui usud, siis unista edasi! See pole keelatud ja ei riku närve. Ainult, hangi omale ennem aju!
KH24. märts 2021, 07:44
Kapitalist, Sul on õigus aga 80 % eestlasi on pimedusega löödud ega taipa, mis tegelikult toimub. Lutsarid. jollerid, popovid jne. ajavad rahvale kärbseid pähe.
to Kapitalist24. märts 2021, 11:53
Jah, pensionärid on ju kõigis Eesti hädades süüdi. Nemad pole elus lillegi liigutanud (tööl käinud), nemad lõid selle üle maailma koroona ja kõik palju teisi patte on veel (kõiki pole surm veel ära võtnud). No mis nõu te siis annate, et nendest oleks puhas plats? Minge aga ise tööle, tööpakkumisi on küllaga. Te ei viitsigi midagi teha, ainult olgu kõrge palk ja vanade süüdistamine. Muidu võrdlete teiste riikidega, kuidas seal pensionärid elavad, kuid kui oma vanaema saab see 400 euri, siis olete kadedad.
koroonasurmad23. märts 2021, 13:16
Kaja Kallas ja valitsus peab vastutama viirusest tekkinud 2 kuu , on see valitsus oma lõtvusega valitsenud üle 2 kuu, surmade eest, mis on tekkinud 2 kuu jooksul 700+.
aeg siis surra või edasi elada nagu eelmine kevade23. märts 2021, 13:40
Kerge elada kui on vaenlase ja süüdlase üles leidnud ning ülesannetaidetud mõne minutiga
kuidas olla olematu23. märts 2021, 13:42
On kerge elada siis kui süüdlane leitud,ei tea kas suunatakse ka modereerimisele
mutakas25. märts 2021, 12:28
Vastutamine on mõiste, mis ei kuulu oravate kasutusse ei sõnas ega teos.
poliitiline tsirkusekultuur23. märts 2021, 12:37
Fakt on see,et surnud,aga mis aitas kaasa või hooldekodudes isegi kes ja poliitiline näitemäng parlamendis nende sinistekilesussidega mehikesel ja siis ilma maskita järgmises vaatuses
poliitiline lahusolek ei vii edasi23. märts 2021, 12:06
Laevatõrje aitab elule sõjaolukorras
sooja laine23. märts 2021, 12:01
Tuleb Noa laeva ehitama hakata ja purjetama õppida
1 lamemaalane kirjutab päevas ca. 200 kommentaari, kui on 2 lamemaalast....23. märts 2021, 11:51
siis saame juba 400 kommentaari päevas. Kümne päevaga kirjutavad ainuüksi 2 lamemaalast ca. 4000 kommentaari. Saja päevaga 40 000 jne.
Oleneb23. märts 2021, 12:02
kui kiire kirjutaja sinu partner on.
to Oleneb23. märts 2021, 12:10
Ma ei ole lamemaalane. Ma lihtsalt püüdsin arvutada
12:10!23. märts 2021, 12:25
Mina vist olen! Sest ma ei saa kuidagi aru, kuidas maskid viirust peavad? Arvan, et kui mask nii tihe on, et viirust peatab, siis ei saa ju ka läbi maski hingata!
12:25 lisades-vähendavad ja suurendavad23. märts 2021, 13:45
mask aitab ära tunda ühte moodi mõtlejad ja vastupidi
Te kõik olete lamemaalased!!23. märts 2021, 19:28
Osad lihtsalt ei tea või ei taha seda veel tunnistada!
Alco23. märts 2021, 11:51
Mitu inimest päevas alkoholi tõttu sureb ja mitu alkoholiprobleemidega haiglates viibib?
milla surema ära23. märts 2021, 11:56
Mitu päeva on surematuid ?
to kui23. märts 2021, 11:31
Kas surma pole maailmas muul viisil olemas?
kas23. märts 2021, 11:55
õigesse kohta ei oska kirjutada?
Kuidagi pingul ja vildakas küssa?25. märts 2021, 10:53
23. märts 2021, 11:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Grüntal on...23. märts 2021, 12:06
Ekre eriline- meenutab oma tolamängimisega Tarandit. 99% Ekrekatest ei saa ta lollimängimisest aru.
No...23. märts 2021, 12:35
Oi kui suur vihapritsijast ropendaja. Hea et läbi ekraani sinu sapipisikud ei nakka!!!
Taanist23. märts 2021, 11:23
Out of 595,943 people who have been vaccinated against the coronavirus in Denmark as of March 17, 3,669 have been infected with the coronavirus after being vaccinated.
Tester23. märts 2021, 11:19
Kui see koroonahüsteeria on kestnud nüüdseks aasta ja pidevalt on toimunud testimine, siis vaadates neid numbreid, mida meedia edastab, peaks kogu eesti täisealine elanikkond olema juba juba testitud.
to Tester23. märts 2021, 11:22
Paljud on teinud erinevatel põhjustel teste korduvalt.
Kui 23. märts 2021, 11:24
Su lähedane haiglas viskleb, räägid teiste sõnadega. Siis oled ise hüsteerias.
to kui23. märts 2021, 11:43
Mu lähedane võib haiglas muudel põhjusel viskelma, ka siis ma peaks olema rõõmus või? Kas meil muid haigusi enam polegi?
ja 23. märts 2021, 13:21
põdenud haigestuvad teistkordselt või vaktsineeritud võivad ka haigestuda, aga viirust kannavad ja annavad ikka edasi
Testrile24. märts 2021, 12:02
Kui ring saab täis, siis hakkab kõik jälle otsast peale. Mis see siis nii suurt arusaamist nõuab. Lihtne ju.
Mooses23. märts 2021, 11:14
1981 aastal sattus sadu ja sadu malevlasi kollatõvega haiglatesse üle Eesti. Tartust toodi Tallinna nakkushaiglasse Tisleri tänavale, sest Tartu ei suutnud enam vastu võtta. Nakkus sai alguse reostunud joogiveest, mida malevlased piirkonna kokkutulekul sisse jõid. Teatavasti on hepatiit otsene oht maksale. Aga toona ei räägitud sellest isegi meedias. Kuigi kollatõbi on kordades hullem haigus kui mingi välja imetud koroona! Kõik jäid ellu ja elu läks edasi. Mis nüüd toimub? Mõnesaja gripihaige pärast on tekitatud kaos!? Keegi normaalne usub ka seda jama?
Nää23. märts 2021, 11:26
Lugeja23. märts 2021, 11:09
Kuidagi ei taha seda ametlikku statistikat uskuda.Räägitavat,et käsk ülevalt,tuleb juurde kirjutada.Asja näidatakse poole hullemana kui tegelikult.Lugege youtubest mida arvab toimuvast Merilyn Kello.Usun mida kirjutab ERR -i portaalis Indrek Saul.Numbrid on tõesed.
Mina23. märts 2021, 14:47
Ikka Kerro mitte Kello. Ja Marilyn mitte Merlyn.
Paljud23. märts 2021, 11:09
nendest surmadest on saanud vaktsiini ja haiglasse sattunud?Ei ole ju raske seda teha või on jälle salastatud?Paistab et haiglasse sattumiseks on piir ette antud.Mitte üle 700-ja.Igapäev on üks jutt et haiglad on ülekoormatud.
23. märts 2021, 11:19
See on kindlasti salastatud. Ja naabritest vastava sisuga info on lausa keelatud vist. Lätist muidu iga päev midagi kuuleme, aga seda, et ka seal on vaktiinist surnud inimesed, ühtegi piiksu.
James23. märts 2021, 11:05
692 patsienti haiglaravil ... 1,3 miljonilise elanikkonna kohta on see rahvuslik katastroof! Metallica kontsert enda 9000 kontserdikülastajaga on kökimöki. Laulupeost rääkimata. Me sureme välja nüüd.
seljakotid selga23. märts 2021, 11:09
Me elame veel sellises seltskonnas edasi ja ei sure välja enne kui Mars ründab läbi koroonaEITAJA
bond23. märts 2021, 11:18
kui on peas ja kopsus siis hingata ei saa ilma maskita
VANAEMA APARAADIALT.23. märts 2021, 10:59
Avutis on programm, mis igat vastupidist arvamust miinustab. Et jääda usutavuse piiresse, jäävad ka mõned plussid!
23. märts 2021, 11:05
See on viimaste päevade jooksul muutunud nii silmatorkavaks nähtuks. Kommentaar alles saadetud, aga minuti pärast oma 10-15 hindajad (irw) juba askeldavad, ha ha ha
hapnikupuudus tapab meid23. märts 2021, 11:12
Viirused askeldavad ja inimesed surevad kopsuhalvatusse
11:1223. märts 2021, 11:21
mine trenni (väljas , ilma maskita), suurenda kopsumahtu ja su mure on murtud
Coroonabandiit.23. märts 2021, 10:49
Kui täna tuleb kanda vasakujala kinga paremas jalas, siis on valik sinu! VÕI SIISKI POLE?
Voova23. märts 2021, 10:47
Miks ma ei usu ametlikku statistikat?
Tõesti23. märts 2021, 11:04
ei tea, aga hakka uskuma
Aili .23. märts 2021, 11:47
.....ja mis tähtsust on sellel usud või mitte haiglad on koormatud .sureb igapäev kellelegi väga lähedane inimene --- meditsiinipersonal on ülikoormatud. Istu ja ära usu .
Näha23. märts 2021, 10:47
on kuidas riskirühma kaitstakse.Vanurid eest ära ja nooremad järele.
Jaa jaa23. märts 2021, 11:04
Mõnele uudiseks, et vanad inimesed surevad. Nii pandeemia ajal kui ( oh imet küll! ) ka ilma pandeemiata. Kellegi illusioon, et inimesed on surematud, sai riivatud.
Pole lihtsalt arvamus.23. märts 2021, 10:42
Sa mõtle, milline kasum Riigile! Aastaga arvestatav summa. Väljamaksmata jäävad pensionid, arstide töökoormuse kahanemine ja palju muud positiivset.
muatKs23. märts 2021, 10:42
jJah, AGA vaat Ratas ja porto franko on ju kõiges süüdi.!Koidupuna ju TEAB ! tippajakirjanik Aavik teab ka ! Mida makssb jhaiglate kitsikus, inimete sutn remine jas nskstumiste jätkuv kasdv port5o franko kõrval, See on kõige põhjus / ja ilmselt la see, et Jüri on Kajast populaarsem).
mutakas23. märts 2021, 10:44
vabandust ! j klaviatuur streigib ! P. o: mida maksab haiglate kitsikus, nakatumiste jär tkuv kasv ja su inimeste suremine selle porti o franko kõrval. See on kõige kurja juur ja muidugi LIIGA populaarne Jüri !
kes see tita23. märts 2021, 11:16
pudrutab siin arusaamatult?
Tribüün23. märts 2021, 10:39
Volli.23. märts 2021, 09:49
Naaber on elanud viimased 20 aastat sõnnikuhunnikus. Maski ka ei kanna! Ikka elab?
sinna23. märts 2021, 11:06
ju keegi viirust viima ei lähe!
Kõige hullemad asjad, mida günekoloogid vastuvõtul näinud23. märts 2021, 08:39
juhan liiv23. märts 2021, 08:13
...tulin vaktsineerima corona vastu,aga vaktsiinipudelil oli kiri "viru valge"...
Udu Ülü23. märts 2021, 11:14
Udu udu ja veel kord UDUHEERINGAD olete
!!!22. märts 2021, 20:09
5.a on koroonaga seotu salastatud.Sellepärast ei usu ka neid numbreid mis igapäev kirjas.Siin on ainult suured rahad mängus
mustakas23. märts 2021, 10:46
Kui salastamisest rääkida, siis millise erakonnaga see seostub ?! Kas jälle keskiga ?
to !!!23. märts 2021, 11:06
Kes neid 'suuri rahasid' küll saab? Pane see ka kirja.
Norrast23. märts 2021, 11:09
Nüüd enam ei mainita isegi info Noora kohta- eile jälle oli 3 vaktsiinisurma. Norra veel nii midagi jagab.
siil udus23. märts 2021, 11:15
Mustikale siis!Seostub EKREGA-maalased ühinege!
Warjan25. märts 2021, 11:13
Tõesti, mida koroonaga seotult varjata seal on 5 aastat?
Saage ometi aru22. märts 2021, 19:04
Läbi petuste ja valede sai valitsema paduvasak liberaalid, neid ei huvita karvavõrdki teie käekäik nad elavad võimuhulluses mis on viimsegi aru viinud, terve meedia, rahvusringhäälin peseb teie raha eest ajusid, hullumaja on lahti lastud.
22. märts 2021, 19:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kas...23. märts 2021, 11:13
Hakkasid jälle röökima. Palun pane arvuti kinni ja mine värske õhu kätte!
mõtleja23. märts 2021, 11:30
EKRE trollid möllavad, ega teisi lamemaalasi pole ju. Hihhhii!
Usume, usume.22. märts 2021, 18:26
Usume, usume. Lihtsate inimeste hirmutamises olete te spetsialistid. Väga lihtsate.
Lamemaalane22. märts 2021, 16:16
See vaktsineerimise pilt on lavastus, sest tegelikul süstimisel peaks verdpurskama ja klient karjuksvalu käes. Ise nägin, kuidas jäme süstal lükatakse kogupikkuses lihasesse ja vaevades patsient minestas mitu korda järjest ning kanti lõpuks kanderaamiga välja koridori lõppu silmaalt ära.
MEIE ENAM EESTIST EI HOOLI ,,,OLEME JU EUROOPLASED22. märts 2021, 18:00
KAS SURMADE ARV SM, KIIK JUBA VÄHENEB ??? IGA KAOTATUD INIMENE --OLEKS JUST EESTILE VAJALIK
see 22. märts 2021, 15:53
see on pidutsejate, reisijate, protestijate, saavutus. Kes saab nende vastu. Mujal maailmas ju protestitakse, aga seal on rahvast palju. Eestlasi on liiga vähe, et eestlaste saatus anda ullikeste kätte.
Mugav elu22. märts 2021, 16:14
Kindlasti mitte mustade, pesemata maskikandjate, karastamata inimeste saavutus, eks su. Elu on lill, kui juba noorest peast elad tabletide najal
mustakas23. märts 2021, 10:54
Kullapaid ! 1) Laja pole ju milleski süüdi, kõik on eel,mise valitsuse süü ,et ta ei saa oma häid lahendusi rakendada "2) Süüdlaseks kõlbab väga hästi Kiik, tema ilmselt "ohverdatakse ", miks teda muidu pidevalt inimetele näidatakse kuna olukord hull on ?! Kullapaid, SEE on poliittehnoloogia ! vana taskuvaraste nõks: pista käsi kellegi taskusse, näita kõrvalseisjat ja karju "võtke varas kinni" !
peegel ei ole süüdi kui nägu kõver23. märts 2021, 11:13
Ära pane oma mustade maskide kandisest tingitud viiruste, pisikute sissehingamist teiste süüks. Ja üldse maskide kandmisest. Mu abikaasa tööl peab kontoris maski kandma, kunagi ei ole kõhinud, nüüd kõhib juba 2 nädalat jutti.
järjest suureneb23. märts 2021, 11:17
registreerimata inimeste arv, kes viirusekandjad. Paneb mõtlema.
mis pilt see on?22. märts 2021, 15:33
kesse teeb kinnasteta vaktsineerimist või süste? Ja kinnastamata sõrmega süstekoha katsumine kas enne või pärast vaktsineerimist??? Kui pilt on tehtud vaid meediale poseerimise jaoks, ka siis peavad põhinõuded täidetud olema. Rahval võib kujuneda vale arusaam. Nagu maskidegagi.
Minul22. märts 2021, 15:39
ongi süstide ja maskide vastu oma arusaam. Kummastki pole kasu. Arvake mida tahate! Tulistage miinuseid, minu arvamus jääb samaks!
to Minul22. märts 2021, 16:43
Tegelikult on Kuu ka lame, aga meie sisse on sokutatud kiip, mis loob illusiooni, justkui Kuu oleks ümmargune. Just lugesin "Lamemaalaste nädalalehest".
mustakas23. märts 2021, 10:57
Meie ajakirjanikele võid ju midatahes näidata, aru nad, lapsukesed , ju ei saa Usuvad kõike.
to to Minul23. märts 2021, 11:09
Tegelikult on kuu nagu kuldne kandik taevasse löödud naela otsa riputatud ;).
pessimist22. märts 2021, 15:22
Õigluse nimel peaks panema ka kaasneva haiguse kirja millesse suri inimene. Ainult koroonasse kindlasti kõik ei surnud.
Nii 22. märts 2021, 15:05
Islandis näitaja on ainult 15. Aga millised piirangud! Restoranid on ainult 6 tundi lahti. Ei mingeid ööklubisid. Riiki saabujatelt vajatakse 2 testi. Ja pidev kontroll. Proovi sa karanteeni ainult rikkuda!
mustakas23. märts 2021, 10:59
Ilmselt on Islandil TOIMIV valitsus. Oh sina vaene eesti rahvas !
jup23. märts 2021, 11:37
See paneb mõtlema. Pigem on selle taga soov eralduda oma piiridesse ja lõpetada see ringi ulamine läbi piiride sulgemise. Tundub, et on aru saadud, et tuleb omaette olla ja aitab nendest igasugustest pagulastest, kes riiki koormavad.
Murelik!22. märts 2021, 14:39
Surema hakkavad juba 70-ja 60-aastased!
22. märts 2021, 14:52
Suri ka eelmisel aastal muidu
Ei22. märts 2021, 14:09
aita siin maskid ei vaktsiinid, kui viirus on inimkonna hävitamiseks siis nii ta läheb.Hoidke oma immuunsus ise korras ei hakka teile ükski viirus külge.Tervise rikuvad ära vaktsiinid.Varsti on nii et tavalisest nohust ei saa ka enam lahti,
Panin plussi!22. märts 2021, 14:23
Aga vaata kui palju on veelgi "targemaid", kes teavad, et ainult vaktsiin päästab elusid! Mis nüüd nendega peale hakata? Sellepärast nakatunuidki meil rohkem kui haritud maades!
Hele22. märts 2021, 13:51
Kas nüüd on kõik 90+ inimesed surnud,et surevad järgmised? Kurb.
pragmaatik22. märts 2021, 14:54
meil keskmine eluiga sugugi pole 90+, isegi Skandinaaviamaades mitte
to Hele23. märts 2021, 11:12
90+ on ikka väga vana inimene, kellel on õnnestunud väga pikk elu elada. Mis Sa siis arvasid, kui vanaks inimesed elavad? 100+, 110 +, 120 +??? https://www.err.ee/1127787/eesti-mehe-oodatav-eluiga-on-kasvanud-74-4-ja-naise-oma-82-8-aastani
Jüri22. märts 2021, 13:43
Nakatunu praegu levinud terminoloogia järgi pole haige!!! Oluline on, et paljud surid koroona tõttu!!! Nn koroonasse surnute keskmine vanus Eestis on kõrgem kui keskmine eluiga. PS! Koroonaviiruse leiab PCR-test praegu enamusel. Kui 100% vaktsineeritud, siis PCR-test saab 100% koroonapositiivseteks, sest kõigil see viiruse RNA-segment ju sisse süstitud.
kolmandik22. märts 2021, 13:43
vanureid vaktsineeritud,sellepärast neid niipalju surebki.Kui noored võtab juba sirgu mis siis vanuritest veel rääkida.Laske vähemalt neil oma elupäevad normaalselt veeta,või hoopis kes satub muul põhjusel haiglasse pannakse põhjuseks koroona viirus et hoida surmade arv teiste hirmutamiseks kõrgem
mustakas23. märts 2021, 11:03
kas Su mõistusest on ka kolmandik alles jäänud ? Kas Sind hirmutatakse ? Või inimesed ei sure ega haigestu ? Eile just Luhats rääkis Ringvaates oma kogemustest.
KH24. märts 2021, 08:11
Kuule mustakas, kas Sa tõesti ei saa aru, et peavoolu tahab hirmu külvata ja rahvast paanikasse ajada, et kõik kabjad kaardus vaktsiinile tormaks.
To vot ei saa aeu22. märts 2021, 13:39
Olen kandnud maski. Pesnud käsi. Vältinud üleliigseid kontakte. Kui kaua veel? Miks inimesed., kes on olnud kohusetundlikult ja käitunud juhiste järgi., siis vabaks ei saa? Valitsus mind ei huvita. Tervist hoian., kellegi ees ei rooma., aga üle viskab juba küll.
kui käte pesu ja22. märts 2021, 13:50
maski kandmine aitaks, siis poleks maailmas ühtegi haigust, pigem on tegemist inimkonna dresseerimisega sõnakuulelikkusele ja allumisele.
22. märts 2021, 14:56
kas sul ei tule pähe mõtte, et selelga on üle pingutatud
mustakas23. märts 2021, 11:05
Vaata, viirus ei arvesta Sinu head käitumist ja nakatab ikka. Seepärast on raske Sind "vabaks lasta". Ega lasteaia -ealine ole, et taoliselt arutled.
Ei22. märts 2021, 13:31
Saa aru kui oled saanud vaktsiini,oled koroona läbi põdenud ja immuunsuse saavutanud miks siis karta neid kes ei ole vaktsineeritud-teile ju viirus külge ei hakka.
lihtne Watson22. märts 2021, 13:42
... ikka kardetakse, sest vaktsineeritud saab ka edaspidi haigestuda ja viiruseid edasi kanda. Nii palju nendest vaktiinidest kasu - kõik jääb vanaviisi ja vaktiin ise surma riskiga
Kui22. märts 2021, 13:18
muidu ei sure siis vaktsiin aitab kaasa.
22. märts 2021, 13:42
eriti noorte inimeste seas
Vot ei saa aru!22. märts 2021, 13:06
Kirute seda valitsust maapõhja. Aga samas roomate nende saamatuste ja vastakate seaduste ees maani. Kuidas seda mõista, ma ei saa vist aru saamagi. Kuidas saab järgida seadusi ja korraldusi, mida tuleb iga päev erimoodi tõlkida. Kes taipab, öelgu siin otse ja ausalt välja?
22. märts 2021, 19:03
No näed nüüd, ei tohigi oma arvamust avaldada, kohe kaarnad kallal. Kirjutasin küll na laste muinasjutuna, kuid ei tohi isegi seda teha. Mida üldse tähendab see lause, et kommentaar saadeti modereerimisele? Mõne all on jälle, et sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele. Mis vahe seal peaks olema?
Mutaks23. märts 2021, 11:11
selles ongi just selle valitsuse probleem- korraldused on mitmeti tõlgendatavad. Nad ju EI TEA( Kuigi Kaja ikka kiitles, et teab lahendusi) ; MIS ja miks toimub. Ja kui keegi teab, siis palun öelge neile ka. Kõik riigid on samas seisus. Ainult meie meediastaarid teavad, et eelmine valitsus on kõiges süüdi.
Anna22. märts 2021, 12:40
Piiranguid ei saa kehtestada kuna LAV-ist tuleb uus muteerunud viirus meile tarida. Siis hakkavad lapsed ka haigestuma. Ei tea miks see valitsusele kasulik on?
Mutaks23. märts 2021, 11:14
jah, Anna. Need tansanias seigelnud tarkped ju rääkisid, et käik #oli sama ohutu kui kesklinna Selveri väisamine ". MIDA nad kaasa tõid, sellest targu vaikisid. Ja pärast "Ei tea, kust nakkus saadud ".
N60 le22. märts 2021, 12:27
Sa tahad ju et terassid lahti lähevad!
Tahaks teada22. märts 2021, 12:20
On variant et koroonasse ei haigestu. Gaasimaskid! AGA kust neid saab?
22. märts 2021, 12:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
karbikorjaja22. märts 2021, 12:20
Lasnamägi on minu südames
Kuusik Kaasik22. märts 2021, 12:33
Ma käisin selle nepaali koka juures mädand oravaid söömas. Järgmisel päeval sumbutajast väljunud gaasipilv närtsitas lilli ja tappis igasugu viirusi.
Kaua Võib22. märts 2021, 12:34
Lõpeta see maoloputuste kamm ära!
Kui 22. märts 2021, 13:07
on köha siis piim teeb lima raskemini välja köhitavaks. Tegin oma astmaatikust lapsele 30 aastat tagasi kuuma piima meega . Tänapäeval enam ei soovitata.Suu kaudu vee välja laskmist nimetatakse oksendamiseks - niisama see paar liitrit välja ei tule .Arngumaade rahvameditsiin.
Kuidas22. märts 2021, 12:02
See viirus veel levib kõik ju kannavad maske järelikult nakatumine toimub kodudes kus maske ei kanta
Imelik22. märts 2021, 12:04
Loe infot nakkushaiguste kohta, meil ju 21 sajand!
22. märts 2021, 13:32
See viirus levib lamemaalaste protestiüritustel. Ükski ei kandnud seal maske. Kuigi sa tead seda ilmselt väga hästi isegi. Kuulud ju isegi nende hulka?
mutaks23. märts 2021, 11:17
selles ongi asi, et KÕIK ei kanna maske. Käsi desinfitseerivad vähesed ja siis on meil ju veel neeed viiruse-aitajad ja "vabaks sõitjad".
22. märts 2021, 11:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
muidugi pole olemas,22. märts 2021, 13:59
kui olemas oleks, siis tegeleksid sellega arstid mitte poliitikud.
22. märts 2021, 11:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
maskaraadi ohver22. märts 2021, 11:25
Ja sul endal taskust välja võetud, pesemata/desinfitseerimata kättedega mitu korda kasutatud ühekordne mask nina ees
11:16!22. märts 2021, 11:45
Sa ikka valetad täiega! Nagu oleksid üksi Soomes ja keegi teine ei tea! Ei vaata ükski soomlane sellepärast viltu, et maski pole!
Ohh23. märts 2021, 05:17
Kes vaatab viltu?Mis sa umbes seletad ja mõtled asju välja.
Ära valeta!Ole ise inimene siis keegi sind ei vika!23. märts 2021, 11:56
Keegi ei vastaa Soomes eestlastele viltu.See on sinu oma syy kui sind ei sallita.....ära ole liiga uhke ja laisk.....siis on köik korras.Olen Soomes elanud 20 aastat.....tööd teinud....ja keegi pole mind mönitanud ega kiusanud.Eestlased kyll mönitavad ja vahivad viltu soomlastele ....siin Soomes.
Ära valeta!23. märts 2021, 12:02
Tuli kirjaviga .....vabandage.Tahtsin öelda et ole ise inimene siis sind keegi ei vihka.Keegi ei vaata eestlastele viltu.Austatakse meid siin,kui oled korralik ja töökas.
Kaua ssee peaminister lollitab ja süüdimatut mängib22. märts 2021, 11:12
Võtku vastutus ja ASTUGU TAGASI
No...22. märts 2021, 11:34
Kaua sa seda ühte ja sama lauset kordad, ära hakkab tüütama! ASTU ARVUTIST EEMALE!!!
pole hullu22. märts 2021, 12:22
peaminister on praegu haige,päriselt ka,aga tuleb edasi astuda
tule taevas appi22. märts 2021, 11:12
Kallas ,miks te ometi ei kehtesta riigis eriolukorda ?Saksamaal juba 100 haige puhul on eriolukord,meil aga 10-16 korda rohkem ja ikka lennukid lendavad ja laevad ka sõidavad.
N6022. märts 2021, 11:36
Aga milleks seda vaja on? Terve aasta on Euroopa olnud karmides piirangutes ja mingit tulemust ju ei ole. See ei ole lahendus, sest see viirus ei kao ju kuskile. Ja üldiselt ei saa võrrelda Euroopa tiheasustatud elukeskkonda Eesti hõreda aluviisiga, seda isegi meie "suurtes"linnades
to N60!22. märts 2021, 11:48
On ju tulemus näha! Oleme viiruste arvuga esimesed Euroopas. Teistel langeb, meil millegipärast mitte. Ära soga!
Tere22. märts 2021, 11:54
Miks ei ole tulemust? Neil on loetud arv uusi juhte, meil aga stabiilselt üle 1500.
11.4822. märts 2021, 12:54
Ainult näiline parenemine. Taani, Norra, Itaalia, Poola ... igal pool numbrid tõusevad pärast vaktsiini kasutusele võtmist. Kui ei usu, vaata ise: https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Kahju22. märts 2021, 11:09
Vanust enam ei tohi märkida?
mammut22. märts 2021, 11:08
igivana tava on, et elus inimest viiakse kanderaamil pea ees, surnuid jalad ees, kas siis meie arstitudengitele sellest tavast ei räägita, vaatad telekast haigla koridore, kus veetakse ratastel kanderaamil haiget jalad ees, kanderaamil on ju elus inimene, tundub jah, et seda ürgset tava meie meditsiini töötajad ei tea, selle tavaga eristatakse elusat surnust
KH24. märts 2021, 08:22
Mammut, juba pikemat aega pole vahet, kas jalad ees või pea ees kanderaamil. See komme oli nõuka ajal aga enam ei kehti.
Porsche82 22. märts 2021, 11:08
Üldiselt ma ei kanna maski,ei ole vaktsineeritud jne... ning mind ei ole ei COVID-19 ei mõni muu haigus tabanud.
Maali22. märts 2021, 11:07
Aga need autorongi -mängijad arvavad, et haiged ja surnud pole nende asi, lastagu neil ainult möllata. Aga kui ise haigestuvad, NÕUAVAD parimat kohtlemist ja ravi. Pisut piinlik, et nn. haritud eesti rahvas seda aktsiooni riigilippudega kaunistas. sellise jaoks peaksid olema mingid kirjaoskust eitavad märgid. Miks mulle meenus "patriootlik viinaralli vabariigi juubeli puhul ?
massialistamine22. märts 2021, 11:28
Nii see natsisaksamaa ja stalini aeg sai sündida
Kust sa tead, et Lasnamägi "ruulib"?22. märts 2021, 11:06
Elan ise siin ja ei saa arugi, et keegi oleks paanikas. Aga kas sul on siis olemas andmeid linnaosade kaupa? Kui on, siis avalda neid palun.
ennemgi ütelnud22. märts 2021, 11:05
Tuleb öelda,et pealinn on haige edasi,ei mingit paranemist Tallina linnavalitsuse koridorides
Maali22. märts 2021, 11:12
jajah Kõik on selge ! Kui 22. veebruaril sadas jäidet, ja kõikjal inimese kukkusid ning pljud vajasid arstiabi, siis oli just Tallinna linnavalitsus selles süüdi. Eks ta ole, tallinlased kukuvad raskemini ja jäägi on neile libedam. Teistes linnades arvas rahvas, et ega ilm vastu saa...
Täna siis kümme koolnut22. märts 2021, 10:56
Väike soovitus22. märts 2021, 10:51
Ennem kui numbreid avaldama hakkate võiks ikka kontrollida ,et need klapiks. KÕik kokku liites tuleb 981 mitte 993.
kuidas kooli lõpetasid22. märts 2021, 11:47
Võru-Saare on 12 äkki korrutad 2-ga. Matemaatik
Poliitikutele mõeldud haigus ruulib.!!!22. märts 2021, 10:50
No ma ei saa aru enam kus kohast nad neid '' positiivseid '' võtavad ? FB oli alles teema et kellelgi suri tuttav ära ja perearst oli öelnud er pange ta koroona positiivseks et siis saate riigilt 200€ toetust ? No mida kuradit mis nüüd on see et ma löön oma varba vastu seina ära ja lähen arsti juurde ning perearst saadab su testima, et ÄKKI on koroona. Kipun arvama et siin võib olla midagi enamat peidus selle karoona viiruse taga.Aga samas kui loogiliselt mõelda siis see viirus on riigikogule kasulik ju.Inimesed lähevad testima , test maksab ilma saatekirjata u 50€-85€.
Kukimuki22. märts 2021, 11:09
Kõik mis feissbuukis ringleb ei ole tõde! Puhas - naised saunas rääkisid pada. Tean juhtumeid kus noorem meesterahvas sai viiruse külga ja siruli maas kõrge palaviku ja muu hädaga. Samas samast perest 80+ memmel oli ainult üks ninapool kinni ja kogu lugu. Ja üldiselt kui ei meeldi need artiklid , siis tasuks ignoreerida ja oma aega mitte raisata siin kommenteerides.
Immuun22. märts 2021, 10:44
Mina olen saavutanud täieliku immuunsuse. Vähemalt nende numbrite suhtes siin pa sa meedias.
maskiga loomaaias22. märts 2021, 11:06
ootame vaatame mis saab,mis tuleb edasi
V22. märts 2021, 10:44
Kiik näeb olukorra stabiliseerumist, dr. Popov nõuab karmimaid piirangud. Usun dr. Popov. Volitus peab spetsialiste kuulama.
V22. märts 2021, 10:45
to V!22. märts 2021, 10:53
Selle pärast protestigi, et üks ütleb ühte, teine teist. Proovi aru saada, kuidas peaks käituma korralik, seadust austav kodanik? Nii on poliitikud kõik, võta üks ja viska sellega teist!
sebral kõndides ei aita rohelisest valgusest22. märts 2021, 11:09
Maski tuleb siin loomaaias panna
to to V23. märts 2021, 11:57
Mõned ei saagi mitte kunagi mitte millestki aru, ega usu kunagi kedagi ega midagi ( va vandenõuteooriad ja muud rumalused). .
22. märts 2021, 10:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Aitab juba22. märts 2021, 10:54
Rumaluste levitamisest ja oksendamise propageerimisest. Sellel ei ole mingit viirusevastast toimet.
klistiir22. märts 2021, 11:08
kodulinnu rasva on kergem hankida kui lendavat kurge