Uudised

Ööpäeva jooksul suri 15 koroonaviirusega nakatunut, haiglaravi vajab 681 inimest (234)

LISA KOMMENTAAR

Miks ei saa siis piire kinni panna?1. aprill 2021, 15:25
27 positiivse testitulemuse saanul puudus rahvastikuregistris märgitud elukoht.
Smey Korrõnõts.1. aprill 2021, 15:21
Pliiiis öelge palju muidu suri? Noh enne koroonat. Palun!
ollallaa1. aprill 2021, 16:28
Oleme tänasest regioonis esimesed1. aprill 2021, 14:41
Nakatunute arvult elaniku kohta. Kõik embavad üksteist!
rahvast1. aprill 2021, 14:23
ei huvitagi enam teie koroona!
to rahvast1. aprill 2021, 14:53
on näha tõesti, et sind, "rahvas", ei huvita.
?1. aprill 2021, 12:27
surmade vanus on just selline kes on vaktsiini saanud.Haiglaravi kohtade arv hakkab veelgi tõusma peale AZ-at
1. aprill 2021, 12:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Marika Meier1. aprill 2021, 14:55
kellele oma üleskutse suunasid? Kes meid vabastama peaks, räägi?
31. märts 2021, 20:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Põiekas1. aprill 2021, 11:34
ise saad aru mida kirjutad ? Esiteks ei ole olemas sellist asja nagu embröa. On Embrüo. Teiseks ei ole selle midagi pistmist viiruse või bakteriga. Embrüo on algstaadiumis olev eostusvili, millest areneb välja loode. Bakter ei ole olekul. Bakter on üherakuline eeltuumne organism. Molekul on kahest või enamast aatomist koosnev elektriliselt neutraalne ühend.
Urruaug31. märts 2021, 20:28
Haigus taandub nagu räägiti täna.
Avi Nurme1. aprill 2021, 16:32
Avi käsul siis tänu pingutustele tuleb ka lihavõtu pidu
mis31. märts 2021, 14:08
saab ükskord veel nendest lastest keda sügisel vaktsineerima hakatakse? Tagajärjed võivad olla traagilised.Neil on terve elu alles ees.vastutust ei võta mitte keegi!
1. aprill 2021, 14:30
Oh issand kyll. KÄED EEMALE LASTEST....
to-mis1. aprill 2021, 15:40
Kaja Kallas vastutab.
metsaküla pand1. aprill 2021, 16:35
Nii nad siis FERdinandi vaiksesks mudisid,oha hissand mis küll jalle sügisel saab ilma seenteta
Nipitiri31. märts 2021, 14:06
40 siis sisse toodud mujalt.Mõtlemapanev ja midagi takistamiseks ei tehta.
31. märts 2021, 13:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
väntvõlli hukatus=tasakaalu puudus31. märts 2021, 22:11
On teie utoopia siis eesrindlikum olukorraga toimetulekuks
Koroona31. märts 2021, 13:26
Viirus taandub...See on lahe...
to koroona1. aprill 2021, 11:35
ei taandu ju. Positiivsete testide arv sültub tehtud testide koguarvust. Oluline number ob positiivsete estide osakaal ehk protsent ja see on jätkuvalt kõrge.
to to koroona1. aprill 2021, 12:08
Kui ühel päeval on testijaid kümme ja nendest viis positiivsed, siis ju positiivsete osakaaal 50% ja asi eriti hull? Taandumist näitab ikka see ka, kui aina vähem inimesi testimist vajab.
Nojah1. aprill 2021, 15:06
Ega 'targad' ei saa ju aru, et mida vähem haigustunnustega ja kontaktseid inimesi, seda vähem arsti poole pöördumisi ja vähem testimisi.
Praegu31. märts 2021, 13:25
on suuremad viiruse levitajad need kes on vaktsineeritud ja kes on korra läbipõdenud.Mingit kontrolli enam pole.
maskid ette mitte maha31. märts 2021, 22:12
Kui on tunnused on ka kohustus teisi mitte saastada
Botaanik2331. märts 2021, 13:20
Mitmes nakatumisring siis Eestis selle töötlemata statistika põhjal ka läheb? Aasta on pandeemia algusest möödas, umbes 200000 on vaktsineerituid ja paljud põevad läbi kergete paaripäevaste sümptomitega ega lähe enam üldse testima. On lihtsalt kodus kuni paremaks või mõnikord halvemaks läheb. Mis siis tegelikult toimub?
Botaanik23 on Biison23 Akne-Kokk-Mehhaanikk Budgetist1. aprill 2021, 10:07
Veel ööelda midagist?
Tobe juhus.31. märts 2021, 13:10
Käisin poes. Just siis kui müüja mulle kulinaaria letis kaupa pakkis, arvas üks maskis mees, et on nii kaitstud, et võib mind leti äärest eemale nügida ja vaadata üle leti, mida müüja mulle pakib. Kas ainult ilma maskita on lamemaalased? Ja siis sõimatakse teisi lamemaalasteks, et maksa ise oma haigla arve. Mees sai paraja vopsu ja kaugel ta oligi. Pidage veelkord meeles! Mitte mask ei kaitse viiruste eest, vaid distantsi hoidmine on ainus, mis võib sind säästa. Eelmisel kevadel tehti rahvale selgeks kui väike on viiruse osake võrreldes bakteriga. Nüüd sellest vaikitakse. Nii ollaksegi valel t
Noo31. märts 2021, 13:20
Kas kirurg peaks maski kandma või haigega distantsi hoidma?
to Noo!31. märts 2021, 14:20
Kirurg kannab maski bakterite tõrjeks! Millal sina hakkad aru saama, et viiruse osake on õhuosakesest väiksem? Kõik, mis hingamisel õhku läbi laseb, laseb läbi ka viiruse! Miks on mõni selline, et tema on ainult õige? Ole pealegi, aga ära sunni inimesi rumalusega harjuma! Teadlased ju seletasid eelmisel aastal kui väike on viiruse osake. Kus sina sel ajal olid? Nüüd mängid siin tarka!
to to Noo31. märts 2021, 14:50
Enne kui siin mõttetult põrkama hakkad, mine ja hari ennast natuke, kui vähegi võimeline oled. viiruseosakese läbimõõt on ligikaudu 0,02-0,2 μm. Kaitsemaski eesmärk on püüda kinni võimalikult palju viiruseosakeste suuruseid osakesi.[1] Kõrgeima kaitse tagavad kolmekihilised maskid, mis peavad kinni vähemalt 98% protsenti õhus olevatest osakestest.[2][1]
tead to Noo31. märts 2021, 15:23
Kas tead kui suur on õhuosake? Õhuosake on terviklik õhukogum, mille maht on mõne kuni mõnesaja kuupmeetri suurune, kuid see pole kokku lepitud ja see õhukogus on keskkonnast mõtteliselt eraldatud. Väga oluline on õhuosakese mõiste atmosfääri tasakaalu analüüsi puhul.
to 15:23! / täna 15:5431. märts 2021, 16:05
Kui oskad kommentaare kirjutada, peaksid suutma muud infot ka leida. Vaata järele, mida tähendab väljend õhuosake. Inimene peaks suutma ikka õigeid väljendeid kasutama, aga mitte teisi rumaluses süüdistama, kui endal silmaring ahtake.
to to jaa jaa1. aprill 2021, 12:15
Aga nüüd lihtsakesed solvusid. Aru nad ei saa ja nalja nad ei mõista.
Oli kahtlusi aga ei tahtnud veel uskuda31. märts 2021, 13:06
Jälgides neid kommentaare on enam kui selge et paljudele on hakanud see liberaalne ajupesu mõjuma,, mitte kellelgi ei ole õigust. Eksperimenteerida inimeste niigi lühikese elu ja tervisega, inimeste vabaduste piiramine jne. See jama tuleb kiiremas korras lõpetada, mitte ühtegi sõna ravist ja ennetusest, hoopis vastupidi istuge kinnises ruumis ja oodake haiguse süvenemist kuni saad haiglasse surema, meditsiin on tagurpidi mõttega. Ei ole corona vastane aga asju tuleb ajada loomupäraselt.
EU1. aprill 2021, 10:21
Sellele peab rohkem ROHELIST panema!
soomest1. aprill 2021, 15:13
jah kahjuks ongi paljudele hakanud lib.ajupesu mojuma. Ega ainult eestis,vaid soomes samuti......
1. aprill 2021, 16:57
Ravi on olemas, aga seda varjatakse.
haiglasse31. märts 2021, 12:59
sattujatel võiks ikka põhihaigust ravida mitte viirust millele ravi ei olegi.See et inimene suri viirusesse on puhta vale.
Kirjutan teise artikli kohta.31. märts 2021, 12:43
Maskivastaste artiklis kommenteerib keegi kats, 11:43, et arstid kannavad maske pisikute vastu. Kannavadki. Aga kats ei tee vahet pisikul ja viirusel. Otsige üles video Turu ülikooli teadlaste katse, kus on selgelt näha, kuidas viirus levib ruumis vaid sekunditega. Maskivastaseid sõimatakse lamemaalasteks, ise tuhkagi aru saades, mis on bakter, mis viirus. Ma ei ole maskivastane. Aga tean täpselt kui suured on õhu osakesed, millega veelgi väiksemad viiruse osakesed kaasa lendavad. Kui ei jaga, et õhus ongi viirused, pole midagi parata. Kes siin lamemaalane tegelikult on?
Jaa, jaa!31. märts 2021, 14:23
Paistab tõesti, et lamemaalisi on tunduvalt rohkem kui realiste ja loogiliselt mõtlevaid!
Kas pole veel arusaadav31. märts 2021, 11:12
Reformerid viivad iga hinna eest oma ideoloogiat täide, kust tuleb nende meelest hea elu aga kellele, hoopis vastupidi ainult halveneb, Kallas eesotsas on ikka täielikult ära püüranud.
Noo31. märts 2021, 11:16
Kuidas see Kallas inimesi määrab, kelle paremat, kellel halvemat elu?
to:Noo31. märts 2021, 11:32
Näiteks kaabude elukvaliteet langes oluliselt kaporatuuri riigipöördega. Ka Kersti Kracht oli sunnitud oma kodust välja kolima kuna kohtutäitur pani ta maja võlgade katteks müüki. Kõige sellega on kuidagimoodi seotud Kaja Kallas ja sotsreffid
to to:Noo31. märts 2021, 11:42
Ahsoo, kui enam ei saa raha kõrvale toimetada ja sulitempe teha, siis kohe elukvaliteedi langus?
Aga31. märts 2021, 13:22
Kas ma tohiksin ka võlgu võtta ja mitte maksta, sest see oleks minu jaoks 'elukvaliteedi langus'?
millest erinevus?31. märts 2021, 11:12
Postimehe teatel on haigeid 698, siin 699. Ka 1 on inimene, selline statistika peaks ikka kokku langema - seega keegi kadus kuhugi või mölliti see 1 igaks juhuks juurde?
31. märts 2021, 11:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vale puha,31. märts 2021, 11:10
to:Kes veel ei tea31. märts 2021, 11:34
Kas keegi on jälle käinud uusi uudiseid ja objektiivi lugemas?
Marika31. märts 2021, 11:00
Kes on need fgcistrist puuduvad nakatunud kas meie kallis tõõjõud ukrainlast keda sisse veetakse või siis ise tulevad mõned ka tabatakse ja saadetakse tagasi
Arvan...31. märts 2021, 11:18
...sama,et kui pole registris,siis need võõramaalased,keda meie nn.suurtalunikud omale tellivad ja viirust levitavad.Miks lubatakse?
No...31. märts 2021, 11:46
Ehk on need kodutud, nemad on siiski ka inimesed kes võivad haigestuda.
2 VANAEMA31. märts 2021, 10:49
Palun jätke Kallas rahule , vanuril peaks ikka mõistust olema ja teadma millal piirangud kehtestati miks siis nüüd midagi paremaks ei lähe ei ole vaja ringi asjatult kooserdada.Kannatavad mitte vanurid vaid tänased keskkooli lõpetajad, vanaemad peaksid ju seda teadma! ,
Kiur31. märts 2021, 10:45
Suri 6 nakatunut, mitte konkreetsesse viirusesse! Samas võiks ju uudistes rääkida autoõnnetuses surnud inimesest, et suri vähihaige
Olen vist täiesti topski ,kui ei saa aru,mis toimub!1. aprill 2021, 11:29
Kas nyyd enam inimesi ei sure ei vanadusest,ei muudesse haigustesse kui korona?Köik inimesed surevad vaid koronasse sest muid ohtlike haigusi pole olemas?
Linnugripp.31. märts 2021, 10:29
Närides põnevusest küüsi, ootan aandmeid kahe kuu pärast!
vanaema31. märts 2021, 07:43
esimeses stuudios kaja kallas süüdistas igal sammul eelmist valitsust, vastates saatejuhi küsimusels, tema on kõik õieti teinud, saatejuhiks oleks pidanud Tralla olema, siis oleks mää, mää, olnud-miks on selline valetaja veel valitsuses...miks
mees metsast31. märts 2021, 10:46
Pole vahet kui ka Tralla oleks olnud, oleks samuti saba liputanud. Pole ime, et valetava ja vassiva peaministri kohta inimesed kasutavad kõige halvustavamaid, inetumaid ja ropemaid väljendeid.
m31. märts 2021, 01:08
Huvitav küll, surijate arv muudkui kasvab, aga valitsus ja meedia raporteerivad rõõmsalt, et asjad lähevad ainult paremaks.
to m31. märts 2021, 10:48
Kas sa arvad, et lahkunute üldarv saaks kuidagi kahanema hakata? Mõned ärkaksid ellu?
.31. märts 2021, 10:50
Aga kuidas surnute üldarv sinu meelest kahanema saaks hakata?
Topski.1. aprill 2021, 11:33
Ei köik sure koronasse.On muidki haigusi ,millesse suretakse.Ometi loetakse syyliseks korona.
siin on30. märts 2021, 21:07
medharidusega inimesi kirjutanud covid-19 teemal erinevaid kirjutisi, viimase nädala jooksul on haiglad covid-haigetega pungil, vähem-haigeid haiglasse ravile ei viida, kuid minul on küsimus, kas keegi covid-tohtritest oskab öelda , kuidas saab covid-haige end kodustes tingimustes ravida?, milline on ravi?, osa inimesi ütleb et ravi, kui selline, puudub, või peab kodus ootama nii kaua kuni haige muutub haiglakõlbulikuks.
to siin on31. märts 2021, 10:42
Kas sa gripi puhul suudaksid ennast kodus ise ravida või ootaksid ka kuni haiglakõlbulikuks muutuksid, ise auru teha, valuvaigisteid ja palavikualandajaid ei oska võtta?
.31. märts 2021, 11:02
Me põdesime terve perega koroonat, ja suutsime küll ise sümptomaatilist ravi teha. Mõned nii saamatud, ilmselt needsamad, kes peavalutablettigi ei suuda ise võtta, vaid selleks EMO-sse peavad minema.
1. aprill 2021, 15:35
aga minul on uurivale ajakirjandusele kysimus,et miks ei uurita täpsemalt haiglate olukordi...ytleb ju vanasonagi....oma silm on kuningas....Minul jääb selline mulje et valetatakse...kust kohast need arvud kyll tulevad....
to täna 15:351. aprill 2021, 15:49
Sa ju nagunii ei usuks ühtegi fotot ega artiklit, mis haiglas tehtud või haiglast kirjutatud. Ütleksid, et selline olukord ei ole reaalne ja jälle rahvale valetatakse ning pildid on nagunii lavastatud.
jälle "uudis" treitud!30. märts 2021, 19:45
Ei mingeid rekordeid, tegelikult. Kevadeti surebki kõige rohkem inimesi. Alati.
Xxx31. märts 2021, 11:36
Hauakaevajad vähemalt ei saa kurta tööpuuduse üle.Neid piirangud ei kõiguta!!!
30. märts 2021, 19:43
Kas need kes tahaksid vaksineerida ja ei saa. Kas need on siis teisejärgulised, et ei saa puhata ega midagi. Avame teenused ja kõik muu ainult vaktineeritutele, nii nagu tahab hr. Ligi ujuma minna. See on täiega jama ,milline ebavõrdsus. Terviseamet peaks oma ajusid natukene liigutama ja mitte lootma ainult Euroopa liidu jaotuskavale. Vaktsineerime eliidi ära, las teised ootavad
Oota30. märts 2021, 20:53
selle vaktsineerimisega, et ei peaks kahetsema kui tõde lõplikult päevavalgele tuleb
30. märts 2021, 21:04
Kus neil seal TA -s need ajud on?
Noo31. märts 2021, 10:43
Arvad, et kui Terviseamet 'ajusid liigutab', siis tekitab see kuskilt vaktsiini juurde? Meil teadupoolest endal ravimitehast pole, tuleb kahjuks Euroopa jaotuskavast sõltuda.
Az31. märts 2021, 11:51
Vallitsus reageerib ju!Lubas loobunud riikitelt selle meile osta. Inimesed ja surmad on ju ainult % tabelis!
1. aprill 2021, 15:41
Olen nous ennast siis vaksineerima,kui kogu eliit on vaskineeritud ja kahekordselt..Vaatame siis mis saab aasta--kahe päräst...
Joosep30. märts 2021, 19:30
Inimesed panevad koroona surma, et saada toetust. Pole mingit koroonat pooltel surnutest. Enda naine haiglas tööl, rââkis kuidas asjad tegelikult on. Ja kui edasi räägib, pidi töö kaotama. Vot selises riigis elame. Isegi arstid keeldusid vaktsiinist!!! Avage oma silmad inimesed. TEID KASUTATAKSE ÄRA!!
Joosepile30. märts 2021, 21:25
Kuidas siis seletada,et surmade arv on võrreldes eelnevate aastatega suurenenud?Kui sellist tobedat juttu rääkida,siis ma küll ei usu,et teie naine seal töötab.Ma olen küll muud kuulnud,täpselt seda räägib ka meedia muideks.
Rumaluste väljamõtleja on su naine30. märts 2021, 21:29
Kellena su naine seal töötab,meedik ta küll pole.Kes saab toetust koroonasurma eest,kas patsiendi lähedased,haiglatele ei maksta mingite surmade eest mingit toetust.ja lähedastele valdade poolt makstav matusetoetus ei sõltu surma põhjusest
1. aprill 2021, 15:47
sama siin,minu ex-abikaasa ka haiglas tööl..ja ei tohi rä....Tean ka läti arst vallandati et julges avaldada.......
Koroonaviirusega nakatunud30. märts 2021, 19:19
ei tähenda automaatselt et viirus surma põhjuseks on. Aitab juba sellest eksitavast infost!
Küll on palju numberid30. märts 2021, 19:16
selles artiklis. Selle nn. viiruse pandeemiaga on silma jäänud üks pidev numbrite pildumine. Rohkem ei midagi. Mis inimestel siis täpselt viga on et haiglaravi vajavad? Ei ole kuulnud kuidas haigus/ravi kulgeb.Ei usu et kõigil see hingamise abi trahhea kaudu käib. Numbrid, ainult numbrid....
Millest sa aru ei saa30. märts 2021, 21:33
Keegi pole väitnudki,et päris kõik trahheostoomi kaudu hingamustostust vajavad,haiguse kulg ja tûsistused on väga erinevad,neerupuusulikkusest hingamispuudulikkuse ja erineva lokalisatsiooniga tromboosideni välja
Kas kusagil 30. märts 2021, 19:12
Saab homsete tulemuste peale kihla vedada? Pakun surnuid 12 ja haiglas 701
ZET30. märts 2021, 21:51
Asi on puudulik.30. märts 2021, 19:04
Peaasi, et kampaania käib täistuuridel! Kui aga sõna võtta, võib jääda töökohast ilma.
to: Ma nende / täna 15:0930. märts 2021, 19:04
Küsi oma perearsti käest, kus saab vaktsineerida või järjekorda panna. Mu tuttav, kes on sinu eakaaslane, oma kodulinnas vaktsineerida ei saanud, pidi selleks teise linna sõitma, 150 km. Oli vist ka järjekorras enne tükk aega.
Coroona.30. märts 2021, 19:00
Juba Esimese Wabariigi Maavanem ütles väga kuldsed sõnad. Eesti rahvas on väga haige!
30. märts 2021, 18:50
juuni lõpuni olgu piirangud
1. aprill 2021, 15:52
teadke30. märts 2021, 16:33
Et kampaaniaga reklaamitakse ikka kõige viletsamat kaupa,see on alati nii olnud!!!
Mina30. märts 2021, 16:00
Homme jälle 1500 ja rohkem. Pole mitte midagi nädalatega muutunud.
Mode plokib30. märts 2021, 16:54
Kui kiirabi lendab 19 korda hooldekodu vahet ja ei vii kaasa haigeid, sest nad kohe kohe ei ole kär vamas, ei ole imestada et inimesi suretata kse tahtlikult abitusse seisundisse jäetuna. Hooldegodu ei ole meditsiiniasutus, seda Kaja ei mõista või ei taha mõista. Seaduse järgi on inimese abitusse seisundisse jätmine kuri tegu, nii et Kaja marss vang lasse.
to Mode plokib31. märts 2021, 11:25
Kas Kaja Kallas töötab nüüd kiirabis ja otsustab, keda vaja haiglasse viia ja keda mitte?
marta30. märts 2021, 15:24
homme saab 900 surma täis, miks see kaka veel ametis on, nädalas korra näeb ta nägu muigel ka, siis kui piiranguid vaja tõsta on, sa ei ole kellegi valitsusjuht, astu tagasi
asjust30. märts 2021, 19:49
Ja kõigil enamasti muu surmapõhjus, aga koroona oli ka...
Sõnatule30. märts 2021, 14:35
Sõnatu kohta väga pikk jutt, sealjuures sisult rumal ja vormiliselt kirjaoskamatu. Parem kõigile, kui oleksid hetkel tõesti sõnatu.
Hakkab nooremaid surema järjest30. märts 2021, 14:31
Neist 17 viimasel ööpäeval koroona tõttu surnud inimesest olid 11 elujõulises eas, millal veel aastaid ja aastaid oleks võinud elada. Vaid 6 inimest oli üle 80 ja mitte ühtki 95+
Ma nende 30. märts 2021, 15:09
nooremate vanune, aga pole riskirühmas ehk üle 70-ne. Ja kuskilt pole kuulda vaktsineerimisest. Ei ela ka linnas ega maakonna keskuses, et saaks kampaania ajal vaktsiini.
1. aprill 2021, 15:55
vaksiin hakkab mojuma..vot nii,,,
Sõnatu30. märts 2021, 13:18
Kas need on juba süsti saanute tagajärjed.Tulevad sel nädalal 44ooo toosi zenekat,eks siis näha kummale poole kaalukauss langeb.Miks ma küll ei usu sellesse vaktsiini,pole kunagi olnud vaktsiini vastane,aga selliste uudiste juures on meel muutumas.Kurb.
Täpselt nii30. märts 2021, 14:21
Ja iga aasta peab selle vaksiini uuesti saama.
toTäpselt nii31. märts 2021, 12:06
Suurt osa vaktsiine peab elu jooksul korduvalt saama, gripivaktsiini näiteks iga aastal uuesti.
liilia1. aprill 2021, 16:00
Nyyd on ju tulemas see jonnson ,mida T.H Ilvese soovitab katsetada eesti inimeste peal,et kuidas mojub....ebameeldiv tyyp see ärmataja...
meie30. märts 2021, 13:14
riik on oma valetamiste ja vassimistega jõudnud järele Venemaale.Nii kui suu lahti teevad kohe valetavad.Sama on ka terviseamet.
Bogdan30. märts 2021, 13:09
40 isikut ilma registrit? Jah, ukrainlased saabuvad koos katkuga.
pole parata,30. märts 2021, 15:11
eestlased ju ei taha tööd teha, tahavad niisama raha saada ja viriseda, et on näljas jne.
Seeneline30. märts 2021, 16:17
to pole parata Loll jutt. Probleem on selles et eestlane soovib töö eest normaalset tasu ka saada, ukrainlane töötab poole vähema eest.
seto30. märts 2021, 16:22
to pole parata eestlane tahab töö eest normaalset tasu saada, ukrainlane töötab poole vähema eest.
EKRE Kuusik Kaasik30. märts 2021, 13:05
No.Kuulge Õhtuleht. Kaua võib? Kas on keeruline siis panna selle maoloputuseSpämmari ip-d kinni? Aru ma ei saa.
Eee niikuinii kõik kodukontoris30. märts 2021, 12:51
kindel kaitse on juua miinimum üks pudel 500 ml viina iga päev, olen seda profülaktikat teinud alates koroona algusest ja pole isegi nohu kimbutanud. Nii et jagan empiirilist kogemust. samas ka töö sujub ladusamalt.
Aga jah30. märts 2021, 21:36
Kahjuks sul varsti maksapuudulikkus,kui nii jätkad
1. aprill 2021, 16:07
oige jutt..minu kadunud vanaema ikka rääkis,et kui ei ole surmatobi,siis saab ikka viinast abi...ja see vanasona on oige.. olin ise ka 2a tagasi gripis ja tean mida kirjutan...Nii et viin aitas....Mustsostra tee+ohtralt sidrunit+viin
30. märts 2021, 12:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Aga30. märts 2021, 13:14
Äkki kuskil laboris on riiulitel juba mitu muteeritut sorti ja tilgutatakse vaikselt arsenalis juurde?
Noh, 30. märts 2021, 12:39
Kilkasite, et juba parem, ja kohe puistati näpuotsaga juurde.
Kuusik Kaasik30. märts 2021, 12:38
EKRE ringkondade koordinaator Rudolf Jeeser, on veendunud, et Narva osakonnal on väga suur potentsiaal ja seda mitte ainult linna poliitikas kaasrääkimisel, vaid ka laiemalt Ida-Virumaa arengusse panuse andmisel „Narva meeskond on jätnud väga hea mulje ja mina usun neisse,“ ütles Jeeser, lisades, et Narva osakonna loomine näitab ilmekalt, et ka nendel inimestel, kes ei kõnele eesti keelt on koht ja võimalused EKRE ridades.
tühi töö30. märts 2021, 13:04
Helmed ei tulnud selle pealegi, et kodakondsuseta riigikogu valimistel hääletada ei saa.
30. märts 2021, 12:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Suslik30. märts 2021, 12:54
Kurat ,kas numbreid ka tunnete või ei .Näitaja oli sellepärast väiksem .sest tehti ainult üle 3000 proovi , aga eile üle 6000 proovi :) Kui teha pool arvust teste ,siis täiesti loogiline ,et näitaja tuleb poole väiksem
to:Suslik30. märts 2021, 13:07
See näitab siis ka nende testide usaldusväärsust. Mingi % garanteeritult positiivne ja saab rahulikult edasi testida. On käinud jutud, et alates paanika algusest on kulutatud ainult testimisele pea-aegu 100 milj.
Selgitan...30. märts 2021, 13:25
See on ju alati nii olnud, et reededetl, nädalavahetustel tehakse vähem test, järelikult ka positiivseid testitulemusi vähem, tööpäevadel tehakse rohkem teste, järelikult ka positiivseid testitulemusi rohkem. Eelmise päeva testide tulemused avaldatakse järgmisel päeval. Täna avaldati esmaspäeval tehtud testide tulemused.
Suslik sauna eidele30. märts 2021, 13:29
Kui test maksab 48 euri tk. ja kui teste on tehtud 1138772 .Siis kalkulaator annab vastuseks 54661056 . Käi rohkem saunas :D
30. märts 2021, 14:59
Paistab, et laupäevadel ja pühapäevadel inimesed ei haigestugi nii massiliselt ja sellest siis ka see vähene testide arv. Kui ikka tuntakse, et haigus tükib kallale, siis mida siin viivitada, tuleb ka ikka puhkepäevadel minna testima.
to eile 14:5931. märts 2021, 13:29
Perearsti käest tuleb ju saatekiri saada, ega sa niisama ei saa marssida kuhugi testimisele.
Pole viga30. märts 2021, 12:15
600000-ni on veel aega.Sügisel toome lapsed ka mängu.Varsti on meil ainult invaliidid järel.seda meie riik tahabki.Rahvas mõelge natukene oma peaga.Aasta- paaripärast on juba hilja!
30. märts 2021, 11:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to30. märts 2021, 12:57
ei usu, et prokuratuur, kapo v tontteb veel milline tähtis institutsioon kaja kallast tahaks kangutada ja refivalitsust kukutada. Rahval paraku demokraatlikusriigis sõnaõigust eriti ei ole. Meedias serveeritakse kah kõke nii, et kõik on küige paremas korras :(((((
Kuusik Lepik30. märts 2021, 11:44
Aastavahetusel lubas Kersti, et paari nädala pärast hakkab kergem- siiani on ainult kehvemaks läinud?
Liiva Annus30. märts 2021, 11:41
Ilmselt samas suri muudel asjaoludel 17 inimest vähem, kui keskmiselt. Kõik inimesed surevad ära, siiani pole keegi väga pikaks ajaks ellu jäänud.
Tiiu30. märts 2021, 11:31
Suvi tuleb kes ütles et suvi ei tule aga piiranguid ei leevendata, kas soovitakse et päevas sureb mitte 17 vaid 107 inimest.Kallasel on jumala õigus ,algul karjuti miks piiranguid vähe nüüd miks ei leevendata,Kus see mõistus küll on!
maamiis30. märts 2021, 11:23
No Lutsar juba ütles et asi paraneb ja varsti võib piiranguid lõdvestada, jutt nii valitsuse meelne ega siis muidu koha peal püsita. Numbrid tegelikkuses kehva võitu, kui siin neid piiranguid lõdvestada siis Kallase jutt õige et suve ei tule.
30. märts 2021, 11:42
Eks teised arvamusliidrid ja suunamudijad on ka erinevaid asju arvanud- pole vaja iga siutsu ja sortsu peale erutuda, las laulavad.
ohjah30. märts 2021, 11:20
kust leiab infor selle kohta, kes on need igapäevaselt lisanduvad "ilma elukohata" koroonapositiivsed. Jääb lausa mulje, et mööda eestit liiguvad miskid rändhõimud, vankritega, tuhandete kaupa, sest juba sel aastal on kolme kuuga kokku neid ilma elukohata koroonapositiivseid lisandunud umbes 100 X 25 = 2500.
*ilma elukohata* 40 tk30. märts 2021, 12:27
need on kruuse sisse skeemitatud ukraina tippteadlased
Tahaks teada30. märts 2021, 13:56
Tõesti tahaks teada,kes on need ilma elukohata inimesed?Nagu "Hommik Anuga"saates olev proua ütles,et tema haigestus ka, kui tema juures käis kodanik Ukrainast ja ilmselt tõi ta kaasa ka viiruse.Muideks see ukrainlane oli tulnud meie riiki ebaseaduslikult.Kuidas on see võimalik?
SR30. märts 2021, 11:20
Kas need kel puudub elukoht, on sisseveetud?
kirsturist 30. märts 2021, 11:09
kui vanad surijad olid ,kui üle 80 aastased siis seda koroonasurmade pähe mainida ei tasukski ,kui ainult kohalikes sõnumites .
to30. märts 2021, 11:22
kahjuks on surijate vanus aina noorema poole. Eks selle pärast EI TOHIGI rahvale seda enam avaldada. Iga päev viimasel ajal ikka mõned kuuekümne ringis v nooremaid lahkub meie hulgast.
to-le30. märts 2021, 11:36
meie ajal juba päris noored on nõrgad, isegi imestan, et seni viirus on nii leebe olnud
eestlane30. märts 2021, 11:05
Jüri Ratas ja keskerakond päästke eesti rahvas.
E30. märts 2021, 11:01
Küsiks veelkord,kus meie kaks primadonnat on,ei kippu,ega kõppu meile kõigile raskel ajal.???
to E30. märts 2021, 11:06
Arvad, et kõige olulisem töö on esineda ja kisada, nagu Helmed tegid?
polegi30. märts 2021, 11:07
Alfred Jorgen Sveitsist30. märts 2021, 11:24
to E30. märts 2021, 11:25
Aga näete, milline vahe eelmise valitsuse ja praeguse aja vahel. Kui eelmise valitsuse ajal IGA jumala päev sõimati, kritiseeriti, naeruvääristati, süüdistati valitsust läbi meedia, mis kõik kokku andis "närvilise ja rahvast ärritava" olukorra, siis nüüd on SULNIS vaikus. "Kõik on hästi" !!! Inimesed on "rahul ja õnnelikud", "olukord riigis on konrolli all" jne jne
Ekreiit30. märts 2021, 11:39
Selge see, et ekres ja isamaas on normaalse lastetoaga inimesed, ei sõima ja kaaguta igapäevaselt, nagu eelmine opositsioon tegi. Antakse 100 päeva, kuigi nii maotule valitsusele võid anda ka 1000, ikka midagi äea ei tehta.
to to E30. märts 2021, 17:05
Üks primadonna oli ju suurelt täna pildi peal koos asendajaga ja teist nägin ka kuskil pildil ühe härraga, kes vist posit. Nii oli kirjutatud, omast peast ei aja. Aga mis neil meist või vastupidi. Nagunii aidata ei ole võimalik.
oooooo30. märts 2021, 10:51
kas need siitilmast lahkunud on ikka covidihaiged, pannakse kõik ühte ,,patta,,
Vari30. märts 2021, 10:48
Huvitav, kas Saaremaa ja Hiiumaa on täis viiruse eitajaid vöi üritavad karjaimmuunsuse saavutamist? Vaatamata nende vöimalusele olla muust maailmast löigated, viiruse kandjate arv aina kasvab. Mis lootus on siis mandril levikule piir panna?
Saarlane30. märts 2021, 11:25
Lutsar soovitas Saaremaal juba koole avada?
See30. märts 2021, 10:48
on alles algus.Miks te ei kirjuta paljud said nendest vaktsiini? Kaastunne omastele aga lohutage end sellega et nemad ei näe mis meist edasi saab.Hullemad ajad on alles ees.
10:48!30. märts 2021, 10:57
Tõepoolest! Mina ei näe, mis noortest edaspidi saab. Aga, mina olen näinud sellist loodust, kus jõe veed on kirkad, sai otse vett joodud. Linde, loomi, eriti kalu oli külluses. Prooviks nüüd jõest vett juua. Loomi, linde vähem. Kaladest teame vaid nii palju, et aina püügikeelud ja piirangud peal. Tegelikult oli ilus elu küll. Nüüd, kahju, et inimkond ise ei märka väheneda. Ja ükski professor seda õiget tõde välja ei taha öelda. Raha on tähtsam, sellest ka sellised artiklid. Aga olge terved!
ABSOLUUTSELT30. märts 2021, 11:42
Mäletan küll seda lugu
Deprekas30. märts 2021, 12:39
Eks inimesi ole kahte tüüpi - need kes annavad alla ja peavad olukorda lootusetuseks. Aga teine osa jätavad tugitoolid ja kommenteerimise sinnapaika ja leiavad omale kasulikku ja praktilist tegevust.
to Deprekas!30. märts 2021, 12:50
Kõige parem närvirohi on loodus. Sellest võib pikalt pajatada. Aga üks on kindel, loodus väsitab, samas laeb akusid. Kõigile ei mõju. Aga, kes loodust hindavad, taipavad kui võimas ta on. Ole ise ka terve!
30. märts 2021, 17:31
Ja nii me jäämegi ootama neid veel hullemaid aegu, sest ükski asi enam ei aita. See on lausa hiiliv sõda, mida oma silmaga ei näe, vaid tunned ainult, kuidas lõpp läheneb.
30. märts 2021, 10:44
jh kui pole enam töötajaid siis ei saagi paremat nöuda, väga kurb ikka
oout30. märts 2021, 10:53
ootoot, alles mõni päev tagasi saabus lennukitäis ukrainlasi,
A30. märts 2021, 12:18
miks esineb teatud kuulustustes, et ei ukraina mehed xD
Ilmselt30. märts 2021, 05:55
on võetud kasutusse teise kalibreeringuga testid, ka who tunnistas osade testide valepositiivsete ülikõrget %--i. ja soovitas neist loobuda. Keegi asjaosaline võiks infot jagada.
g29. märts 2021, 22:10
Ei või olla, saatke ruttu saadikud Koreasse, neil pole seda kummitusehaigust? Mis siin maailmas toimud, äkki uus lahedus? Äkki iga päev ei kuva pilte ja ühesugust juttu ! Meil papagoid ühesuguse prgrammiga
AMPULL29. märts 2021, 19:34
Haigus taandub ikka tohutu kiirusega õnneks.
mina29. märts 2021, 15:30
Lõpetame testimised ja olemegi koroonast priid nii lihtne see ongi!!
Ampullile ja minale30. märts 2021, 17:42
teil mõlematel õigus.
peabki olema poole vähem .kui29. märts 2021, 15:20
teste tehti ka poole vähem .
to peabki olema ...30. märts 2021, 10:48
Teste tehakse ikka vastavalt vajadusele ja haigustunnustega inimeste olemasolul. Või mis te arvate, miks ja kellele neid teste tehakse? Kui haigeid vähem, siis põhjust testida ka vähem.
Tuhat ja tuline!29. märts 2021, 13:43
Ootame teisipäeva- ega inimesed ei lähe seda oma vabast ajast testima. Ikka nädala alguses tööajal. Homme on jälle tuhat koos
Noo29. märts 2021, 14:08
Kui oled juba arsti poole pöördunud, siis määratakse sulle testi tegemise aeg, mitte ei lähe siis kui heaks arvad.
To noo29. märts 2021, 17:19
Mina sain küll ise aja valida. Isegi päeva, mitte ainult kellaaega. Ka testimispunkti võisin ise valida ükskõik kus see siis asus. Keegi ei sundinud mind mingil kindlal päeval või ajal kuhugi minema.
to to noo30. märts 2021, 10:51
Jah, muidugi ei määrata sunniviisiliselt mingit kindlat kohta ja aega, aga sa ei saa ju suvaliselt kuhugi kohale ilmuda ilma registreerimiseta.
Oh ja ah30. märts 2021, 10:58
Primitiividele kõik väga lihtne, arvavad, et pole süsteeme, registreerimisi, planeerimist, andmebaase.
Peeglike, peeglike29. märts 2021, 13:41
Parafraseerimisest ole kuulnud? Kibestumist näeb see, kes ise on kibestunud
30. märts 2021, 17:47
Kas siis , kui testima lähed, ei küsitagi mingit isikut tõendavat dokumenti ?
29. märts 2021, 13:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mart29. märts 2021, 13:39
Jah, aga sellega peab olema väga ettevaatlik- kui kogemata õhtul loputad, siis on immuunsüsteem tükiks ajaks tuksis. Olen kuulnud, et parim vahend immuunsuse saavitamiseks on muidugi vesi, aga väga palju ei jää sellele alla ka uriin. Väga tervislik ja kosutav neste.
Velirand29. märts 2021, 12:34
Vaktsineerimisi on tehtud kogu aeg. Nagu tänagi, tehti seda 30, 50 ja 70 ...aastat tagasi. Tänu meditsiini arengule oleme jagu saanud väga paljudest tõvedest, pandeemiatest. On ainult ÜKS väike, aga oluline erinevus tänapäevaga- nimelt 30+ aastat tagasi EI OLNUD INTERNETTI. Kahtlejaid ja kõhklejaid on olnud arvatavasti kõikse aeg, aga nad EI " PALJUNENUD" läbi kommentaariumite ja läbi sotsiaalmeedia.
Suckerberg29. märts 2021, 13:00
Jah, ülemaailmse lollusepandeemia vastu vaktsiini pole! Ainus lahendus- hoiduge lähikontaktidest facebooki, instagrami ja muude sotsiaalmeedia kanalitega. See on kõige ohtlikum viirus tänapäeval- selles on paranenud vaid mõni üksik.
Anna29. märts 2021, 12:24
Nagu teada on täna haiglas ka viiruse eitajaid. Noored inimesed ja kopsud vajavad tuge. See on jääv märk kogu eluks. Viroloogid on oma "töö" korralikult teinud.
Kommenteerijale: Tervisehävitusameti soovitused29. märts 2021, 12:14
Su jutt on tigedust täis ja sealjuures väga rumal. Mine parem parki, jaluta, hinga värsket õhku ja katsu rahuneda.
29. märts 2021, 12:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tule taevas appi29. märts 2021, 12:41
Vähenemine tuleb väiksemast testimiste hulgast. Protsent on ikka 15- 20. Tehtaks rohkem teste on positiivsete hulk ka kohe suurem.
.29. märts 2021, 13:03
Kaja ja Kadrioru kaabudele ei tulnud langus üllatusena. see on osa reformierakonna rõõmurullide pikast plaanist, kuidas keerata elu Eestis peesse
to tule taevas appi29. märts 2021, 13:17
Kas ei ole arusaadav, et testide vähenemine on tulnud haigusnähtudega inimeste väiksemast arvust, tähendab haigust vähem???
to to tule taevas appi29. märts 2021, 14:10
Muidugi ei saa nad aru, selline mõttekäik on nii keeruline, et käib neil igal juhul üle jõu. Kui haigeid on vähem, minnakse testima vähem ja ongi number väiksem. Enam lihtsamalt küll ei oska seletada.
Koroona,le29. märts 2021, 12:09
Lastehalvatuse vastu saadi ka kunagi massiliselt vaktsiini, nii ta kadus tõesti.
Aga29. märts 2021, 12:14
samas algas sealt kunagi ka aids, mõned teadlased seostavad üsna selgelt kongus esimesi polio ehk lastehalvatuse vaktsiini katseid sealt alguse saanud HIV-aidsiga. Ikka on nii, et faschiinid tekitanud rohkem kahju, kui kasu, aga sellest ei räägita.
12:09!29. märts 2021, 12:45
Kas vaatad vana videot? Mina nägin seda päriselt! Elasin siis Põltsamaal, olin selle viiruse keskel. Vaktsineeriti küll. Mingid tilgad anti jah. Aga sellegipoolest said paljud vaktsineeritud ikkagi haiguse kaela. Ei see päris nii ka ei olnud nagu nüüd kiidetakse. Sel ajal oli karantiin ka päriselt karantiin. Isegi lasteaiast ei saanud keegi sisse, välja. Ja nii õige pikalt, kuni viirus kadus. Praegused piirangud on anekdootlik lapse mäng.
sureb29. märts 2021, 12:08
ikka.ainuke, vahe on selles et lisatakse juurde- koroona viirusesse
Huvitav,29. märts 2021, 12:01
miks moderaator kala ja sibula vastu on?
Oota, moderaator!29. märts 2021, 11:56
Mis siis sibulal ja kalal toiduks valesti on? Kui vana sa, lapsuke, üldse oled?
70-nene29. märts 2021, 11:54
sööb veel harjumusest sibulat ja kala. Teate ju, milleks see kasulik on? Ja tõesti, ongi kasulik!
Lugeja29. märts 2021, 11:47
Peale koroona enam muud haigust polegi.Keegi ei räägi kui palju sureb päevas kroonilisi haigeid,kes ravi ei saa.Iga väiksema köhaga kiirabi ja covid osakonda.
to Lugeja29. märts 2021, 11:53
Kõik, kes vajavad, saavad ka ravi.
Miks nii29. märts 2021, 12:21
Mul on ka suht väike köha, aga kiirabi ainult testis, kuhugi ei viinud. Maal ei olegi muud võimalust, kui kiirabi test ida. Siin pole ise seisvaid testimispunkte.Kuskil pole kirjas ka, millised on need testimisajad, kus Synlabi buss testib. No kuskil pole. Otsisin Synlabi lehelt, aga kirja s polnud mingit kellaaega. Bussiga minna ei saa ei taha ju kedagi nakatada. Ja autot ka pole.
to: Seni/ täna 11:3029. märts 2021, 11:45
Ära siis vaktsineeri, see on vabatahtlik. Siis vastutad tagajärgede eest ainult sina ise.
to Moses29. märts 2021, 11:55
Jah, katsu nüüd mõista, et inimesed, kes vabatahtlikult vaktsineerivad, tahavad seda kas tööandjale, reisifirmale jne tõestada ja selleks peab mingi dokument olema. Ega liiga keeruline jutt ei olnud?
Suured hanged29. märts 2021, 12:32
Ja kes siis vastutab, kui mu tervis hiljem halveneb, kõrvalmõjude pärast? Mingil muu põhjuse pärast ma ju EI VAKTSINEERIKS. OLEN tegelikult suht terve olnud kogu elu, töölkäimise ajal olin väga harva haiguslehel, aastas korra või kaks. Vahet l mitte kordagi. Ei suitseta ega tarbi alkoholi. Ilmselt on lapsepõlves hea karastus mõjunud. Sai ju iga ilmaga koolis käidud, 4km j a lgsi ja tagasi ka. Siis olid no m t a lved, vahel 20--25kraadi külma. Lume h a nged olid 2--3 m k{õrgused. Ja koduõul olid ka kõrged hanged. Polnud vaja kuhugi kauge le minna, et suusatada või kelgutada.
---30. märts 2021, 11:11
Ja kes vastutab, kui su tervis hiljem halveneb koroona kõrvalmõjude pärast? Eks mõlemat võib juhtud, lihtsalt tõenäosuste erinevus on päris suur. Oi vabandust, ma vist kasutasin liiga keerulist sõna: tõenäosusest aru saamiseks peab mingi haridus inimesel olema...
Marika Meier29. märts 2021, 11:37
No nii ongi koroona langenud tubli
kahtlev29. märts 2021, 11:31
2 päeva tagasi olid terve kuu jooksul positiivsete arvud 1000-1500 ja nüüd järsku kukkusid nakatumiste arvud nii palju, kohe mitu x üleöö? Hea, kui see oleks tõsi, aga pisut uskumatu tundub. Teste oli muidugi nädalavahetusel ka vähe nagu alati. Siiski, tekitatakse pilt nagu koroona kaoks meilt kohe paari päevaga, mis ilmselgelt võimatu. Mis selle numbrite mängu taga tegelikult toimub? Mida üldse saab siin uskuda?
to kahtlev29. märts 2021, 11:40
Kogu aeg häda, et midagi ei tahta, numbrid ei lange, nüüd kui hakkasid lõpuks langema, jälle häda, et miks ikka langevad? Ja numbrite 'mängu' taga on see, et nii palju, kui inimesed ennast halvasti tunnevad või töö tõttu testi tegema peavad, nii palju ka testitakse ja sealt need numbrid tulevadki.
Karl29. märts 2021, 11:47
Sest teatud inimgrupid- näiteks Lasnamäe teatud kolded, Maardu teatud kolded jne kohtade kolded on suudetud likvideerida/või kaovad vaikselt. Minu meelest Fischer rääkis ka sellest, et ei ole võimalik, et a´la Viru Vanglas jäävad kõik 2 või 3 korda kõik suurkoldenahaigeks. 1 kord on läbi põetud ja rohkem sellist kollet ei teki nagu oli kevadel. St, et teatud haavatamad inimgrupid on juba pihta saanud, läbi põdenud jne.
Koroona29. märts 2021, 11:51
kaob nii nagu kadusid eelmised nakkused, bakteriaalsed haigused, katkud, lastehalvatused. Sest inimese looduslik immuunsus õpib igat viirust lõpuks ise võitma. Nats aega läheb, aga ajalooks saab sellegi viiruse ohtlik mõju. Alles ta jääb, aga organismid on siis juba õppinud võitlema. Ega ma nüüd iga propaganda peale kunstmürgitama ei kipu.
to kahtlev29. märts 2021, 11:55
See nakatumiste arv on peaaegu alati esmaspäeval antud numbrites väiksem. Ja see, et nüüd on mõnel jälle häda, et numbrid langenud, siis see lihtsalt tundub imelik, et paari päevaga kohe tuhat juba langes. Iseenesest väga tore, kui see ka nii jääks. Eks see ikka sellest, see langus, et reisid ju enam-vähem kõik lahti, kuid osa kauplusi ju kinni. Väga imelik. Pole siis midagi imestada, et seda kõike uskuda ei saa, vaid ei oska lihtsalt uskuda.
to to kahtlev29. märts 2021, 12:12
Mis need lennureisid siin loevad, kui me maailmas esikohal oma nakatumisega.
Seni29. märts 2021, 11:30
kuni keegi vaktsiini tagajärgede eest ei vastuta ei kavatse end vaktsineerida.
to Seni29. märts 2021, 11:40
Kas teiste ravimite kõrvaltoimete puhul on sul täpselt vastutaja teada?
Misasja!!!29. märts 2021, 11:48
Olevat ju mingi müstiline "poliitiline vastutus". Mis elukas see on , pole aru saanud. Kui see seisneb kõrgepalgalise asumisel veel kõrgema palga peale , siis on mõistetav.
to to to kahtlev29. märts 2021, 12:33
Kui isegi sellest aru ei saa, mida need lennureisid või üldse reisid siia puutuvad, siis pole sinusugusega midagi tarka rääkidagi.
Suured h a nged29. märts 2021, 12:35
Sama siin. Mõtlen just sama moodi. 😊
Kas teiste ravimite kõrvaltoimete... 29. märts 2021, 13:00
Loomulikult on ravimite kahjustuste puhul vastutav selle tootja aga vaktsiini vastutusest nad hiilisid kohe kõrvale, sest kardavad ja pole kindlad oma mürgi ohutuses.
TO to to to kahtlev / täna 12:3329. märts 2021, 13:22
Kui sa ise aru ei saa, mis teise inimese öeldud lause mõte on, siis ikka ju teine süüdi? Rumala meelest ikka targema jutt mõttetu.
Mina, see rumal kahtlev / täna 12:3329. märts 2021, 21:37
Kindlasti kirjutasin oma kommentaari arusaamatult. Kui nüüd uuesti lugesin, siis Teil väga õigus, olengi rumal ja ei oska arusaadavalt väljendada ennast. Niisiis tahtsin ütelda, et lennureisid puutuvad siia niipalju, et kui oleks ka need õigeaegselt suletud, ei oleks me maailmas esikohal. Vabandan, et nii teravalt ütlesin.
Tervisehävitusameti soovitused:29. märts 2021, 11:23
1. Püsi toas ja ära liiguta. Mida vähem sa oma hingõhuga maailma saastad, seda parem. Üleüldiselt hinga vähem! 2. Kanna maski, parem juba kahte maski ja saa seetõttu bakteriaalne kopsupõletik ning ajukahjustus hapniku puuduse tagajärjel. Igatahes on see ikkagi parem kui koroona. 3. Hoia kõigist eemale, karda ja vihka kõiki, eriti neid, kes on pettuse läbi näinud ega kanna maski. Neid võib ka Terviseameti zoovitusel füüsiliselt korrale kutsuda. 4. Vaktsineeri! Pärast seda võid jätkuvalt olla viiruse kandjad ja teisi nakatada, aga me ei ütle seda sulle praegu.
29. märts 2021, 11:23
Kõrvalmõjud nagu hilisemad verehaigused, autoimmuunhaigused jne on su enda mure. Neid ei kata isegi tasuline elukindlustus, kui sul see on. Pole meie mure. Vaktsineerimise toime on ajutine, see hakkab olema iga-aastane, sellest me aga praegu ei räägi. Samuti ei maini me, et vaktsiini definitsiooni muudeti ning tegelikult on praegune süst vana mõiste järgi katsetuslik geenravi. 5. Töökaotus, nälg, võlad, kodu kaotus jms pole meie mure. Meie hoolime teie tervisest!
Peeglike peeglike seina peal.. 29. märts 2021, 11:30
Aga millised soovitused sul kibestunud inimestele on?
to peeglike29. märts 2021, 11:37
See, et jagatakse peavoolust erinevat infot, ei tähenda, et kibestunud ollakse. Küll aga räägib inimene sellest, mis endal hingel.
11:30!29. märts 2021, 11:46
Mõtle oma peaga! See ongi soovituste kogum!
Kathreen29. märts 2021, 16:54
Kui nii palju vaktsineeritud, siis ehk on uuringu tulemused ka varsti selgunud inimkatsetel!?
ikka nii edasi29. märts 2021, 11:21
nii kaua kuni see provvaSURM ei ole jehat pannud, ei muutu siin midagi, iga ööpäev 10-15 surma
to ikka nii edasi29. märts 2021, 11:28
Arvad, et mingil hetkel inimesed enam ei suregi? Väga vanad ja väga haiged inimesed paraku surid enne ja jäävad ka edaspidi surema, ainult ennem ei ole seda arvu ei ole igal hommikul üles loetud.
Teadmiseks.29. märts 2021, 11:40
Keskmiselt sureb Eestis ööpäevas 42 inimest.
to to ikka nii edasi29. märts 2021, 11:58
Näed, siin neid, kes arvavad, et inimesed ilma koroonata ei suregi, hetkel 3 ja ilmselt tuleb juurde hulgim.
to teadmiseks29. märts 2021, 12:16
jah, võimalik, ainult need 42 on üle Eesti erinevatesse haigustesse surnud, täna sureb covid-19-sse 10-15 inimest iga ööpäev + 42 lisaks, kuigi ei tea allikat, kust number 42 saadud on.
to to teadmiseks29. märts 2021, 13:25
Püüa nüüd natukenegi mõtelda ja aru saada, et sureb iga päev covidiga NAKATUNUD inimest. Nakatunu, kes näiteks insulti sureb, läheb ka nakatanuna surnu arvesse.
Stroh29. märts 2021, 11:04
See, et inimeste ajusid pestakse 24/7 üleskutsega "Vaktsineeri ennast esimesel võimalusel" - see on hullem propaganda kui natsidel ja kommunistidel! Kuidas saab teha inimeste suunas sellist kihutustööd materjaliga, mille tõhusust ega funktsionaalsust, tagajärgede mõju alles siiani uuritakse???!!! Tootjad ei võta isegi vastutust! Inimkatseid tehakse - vaatame, kuidas läheb ... See on ennenägematu kurjus, mis valla on päästetud! Tulge mõistusele!
gripp ei ole mingi29. märts 2021, 11:33
uus haigus, varematel aastatel on ka vaktsineeritud, aga sellist survestamist nagu praegu, pole varem olnud. Varem anti nõu, kuidas immuunsust tugevdada, nüüd vastupidi, kuidas nõrgestada - ära hinga ja kui hingad siis süsihappegaasi!!!! Karda teist inimest, ära söö! Raha nagunii pole. Midagi hirmsat toimub või hakkab toimuma.
Üks asi veel:29. märts 2021, 11:40
Eks proovige vaktsiini saada kui teie järjekord veel pole kätte jõudnud? No proovige! Kanged reklaamima: "Laske kohe vaktsineerida"! Omal pole vaktsiinigi, mida sa vaktsineerid? Helistage ja küsige! Vastus tuleb, "oodake, kuni teile teatatakse"!
to Üks asi veel:29. märts 2021, 11:59
Ega sa üksinda ei taha vaktsineerida. Koostatakse järjekord ja selle alusel kutsutakse. Või sa arvad, et suvaliselt võib minna kohale üks päev 100 ja teisel päeval 5 inimest?
V29. märts 2021, 11:02
Teste ka tehti poole vähem seega 3308 testi.muidu ikka üle 6000 testi.Järgime kord ärge üldse tehke siis kukub kolinal tase.Rõõmustada pole siin midagi.
to V29. märts 2021, 11:43
Kas on väga keeruline aru saada, et kui haigestumine väheneb, siis läheb ka vähem inimesi testima. Ega täiesti terved ja ilma vajaduseta seal ei käi pidevalt.
Karl29. märts 2021, 10:54
Sellega pidigi olema kahjuks see, et kuigi nakatumisnäitaja tuleb alla (mis super), siis haiglaravi vajab üha enam inimesi, sest haiglasse jõuavad inimesed keskmiselt ca 2 nädalat hiljem. Ehk siis haiglate koormus praegu kasvab, sest 2 nädalat tagasi oli nakatunuid 1500-2000 päevas, kes nüüd haiglasse jõuavad.
Fisher jälle spekuleerib siin v29. märts 2021, 11:24
Kas tal ka puhkust või miskit ei tule
SK29. märts 2021, 10:51
Aiandus+põllumajandusega tegelevad kaupluseid tuleks hakata avama.See on poolik,mis praegu õuest müügiga toimub.
Näha29. märts 2021, 10:49
kohe et vaktsineerimis masin on tööle läinud!Täna hommikune jutt et vaktsineerituid ei ole haiglasse sattunud on puhas vale.Isegi noored on sattunud.Testimise võiksite hoopis ära jätta siis paari päevapärast pole meil ühtegi koroona positiivset.
tunnetuslikult29. märts 2021, 10:55
Pea võiks ka liiva alla pista ja tagapoole välja jätta siis ka asjad muutuvad teistsuguseks
to SK29. märts 2021, 11:02
lugege parema selguse saamiseks Karli kommentaari.
Njaa29. märts 2021, 10:37
Pühapäevased andmed, aga ikkagi veidi lootustandev. 1500+ pealt 500+ on juba päris hea. 500 peale oligi meie valitsuse unelm.
Jah, aga29. märts 2021, 10:42
Pühap. testitakse ka vähem.. homme nr-veits suuremad! Selge on see, et piirangud ja vaktsineerimine aitavad! Kevad tulemas, äkki ikkagi ehitus-aiandusmarketites piirangud leevendatakse! Austrias näituseks nii on!
koormustaluvus ja inimese tervis29. märts 2021, 10:42
Unelm täitub kui õhk on puhas haiglaravivajajatest
lugeja29. märts 2021, 11:01
Ma jätaks selle valitsuse üldse mängust välja, kuna see ei tee niikuinii midagi. Rohkem mängib kaasa ikka iga inimese oma käitumine antud koroonas olenevalt oma immuunsussüsteemist. Aga see selleks. Ma siin mõni päev tagasi ka rõõmustasin, et nakatanute arv väheneb, mille peale sain negatiivseid vastukommentaare, et ma ei saavat asjast üldse aru. Aga tõsi ju on, et nakatanute arv, keda on testitud, on vähenemas. Selle üle peab ju rõõmustama.