Uudised

AITAB JAMAST! Perearst Madis Veskimägi: „Praegune vaktsiinide jaotuse poliitika on jabur, soodustades ebavõrdust ja kibestumist.“

Toimetas Sirje Maasikamäe, 8. aprill 2021 09:26

46 KOMMENTAARI

e
epic epic epic fail/ 8. aprill 2021 23:46
t
8. aprill 2021 22:44
Tallinnas Sõle spordikeskuses tekkis noorte vaktsineerimisega segadus muu hulgas seetõttu, et osa nutikaid IT-huvilisi noormehi oskas ennast digitaalselt registreerumisel vanemaks valetada. tv.postimees.ee/7217077/confido-juht-massvaktsineerimisest-osa-nooremaealisi-pettis-susteemi
s
8. aprill 2021 21:36
Selliste riigihangete tegemist peaks uurima prokuratuur.
k
kähku rikkaks/ 8. aprill 2021 21:35
Ka massvaktsineerimine tähendas erafirmadele kasumit. Tervisekassa maksab ühe süsti eest vist 5.30€. Seepärast püütigi perearstid kõrvale lükata.
x
xmx/ 8. aprill 2021 21:16
Aitab jamast jah. Need kuradi vaktsiinid on nagu ( põrsas kotis). Olen arusaanud,et kõige kindlam on läbipõdeda ,ainult kahjuks kõik seda ei suuda. Tulem ---head varjanti ei olegi.
d
doh/ 8. aprill 2021 19:05
vabandage aga astrazenecaga on küll mure.. kuni 70% toimivus.. kas see mitte võlts kindlustunde ei loo? miks ei pakuta neile inimestele tasuta antikehade testi, kes astrazeneca vaktsiini saavad?
u
U./ 8. aprill 2021 19:02
Härra Veskimägi! Aga nimeta üks valdkond, mis meil jabur ei ole?
n
N50/ 8. aprill 2021 18:57
Kas perearstile on teadmata , et vaktsineerimine on VABATAHTLIK!

a
Arst suure algustähega./ 8. aprill 2021 18:20
Kui vaid teda kuulda võetaks, tema suu läbi räägib MÕISTUSE hääl. Meil levib siin ainult ajuvabadus pikemat aega ja normaalsete inimeste kannatused seetõttu ei taha lõppeda...
a
alar/ 8. aprill 2021 18:13
Pole see Veskimägi mingi õige ja tõeline perearst.Tean seda sest nii mina kui minu pere olime tema patsiendid.Ei soovita kellelegi sellist perearsti.
c
CXZ/ 8. aprill 2021 18:05
Veskimägi on tõeline perearst, võtke eeskuju.
a
8. aprill 2021 17:16
Asi oleks kordades parem nende suurvaktsineerimistega,kui seda korraldatakse noorematele n.t kuni 55.Neil on võrreldes vanamatega kergem minna süstimiskohtadesse ja nad ka tööealised. Vanemaid inimesi suudaks ka perearst ära vaktsineerida, ehk isegi ka nooremaid kui perearstidele korralikult saadetakse vajalikke vaktsiine.Ja nad ei pea ise kerjamisele aega raiskama.Mõni perearst ehk ei olegi sellise kaupleja iseloomuga ja nii jäävadki ootama.
p
põhjustaja/ 8. aprill 2021 20:49
Arstinärakad koos kollase meediaga muutsid massvaktsineerimise palaganiks ja patsientide mõnitamiseks. Kõik see oleks olnud ka nooremate korral.
:))/ 8. aprill 2021 16:45
https://lounaeestlane.ee/kurioosum-eakad-said-e-valimistel-reformi-poolt-haale-anda-kibekahku-aga-elutahtsale-vaktsineerimisele-ei-suuda-isegi-aega-kirja-panna/
8. aprill 2021 15:55
delfi.ee/artikkel/93054041/confido-ja-medicumi-kohal-rippus-trahvikirves-haigekassa-kaalus-et-neid-trahvida-plaanist-loobuti
v
vaatleja/ 8. aprill 2021 15:33
Sellised vaktsineerimiskeskused Tallinnas olid sisuliselt ka nakatumiskeskused. Näiteks Lilleküla staadionile, kus on 10000 istekohta, ei lubatud 150 testitut osalejat, sest nähti nakatumisohtu. Nüüd oli umbsetes spordisaalides koos mitusada testimata inimest. Ajaline hajutatus pidanuks palju suurem olema. Massvaktsineerimine muudeti pervertidest arstide ja kollase meedia abil palaganiks, kus patsientide õigused ja isikuandmete kaitse seadus tallati jalge alla. Kui patsientide kaitseks oleks kasutatud kasvõi loomakaitseseadust, oleks „päev olnud päästetud”.
l
Leo Jürgenson/ 8. aprill 2021 15:23
Tere! Minu arvates olete perearsti supernäide.Olen Teiega nõus,et vaksiini teema on täiesti pekkis.Just täna hommikul helistasin oma perearstikeskusse(Saku) ja küsisin millal minul on võimalik süsti saada.Vastus oli,et ei tea kuna meie ei ole juba pikka aega ühtegi doosi saanud ja soovitati Tallinna minna.Mina arvasin seepeale,et minu perearst peab sellega tegelema siis kosteti seepeale,et oodake arsti kõnet.Olen 66 aastane ja ei ole veel riskirühmas,nii ,et ootan.Murelikuks teeb asjaolu see,et ida-virumaal,Tallinnas jätkub vaksiini ja jääb ülegi aga sellises kohas nagu Saku kus valdav eestlas
s
See on super hea mõte!/ 8. aprill 2021 16:43
koroonasse haigestumisel maksate oma ravikulu ise. Selle hind on varieeruv tuhandetest sadade tuhande eurodeni. Teid ravitakse, kuid edasi tegeleb teie ravikuludega kohtutäitur! Valik on teie!

1
1. 78 / 8. aprill 2021 14:52
Lisan juurde , Johnson / Johnson 8. 50 , Curevac 10 eurot ühe doosi hind .
h
Hh/ 8. aprill 2021 14:24
Aitäh! Loodan, et Tõstamaa tohter ei väsi ja on edaspidigi ärksa ning innustava neelega!
l
lõputu arutelu.../ 8. aprill 2021 13:40
Niipalju, kui on inimesi on ka arvamusi. See arst arvab sedamoodi, mõni teine teistmoodi. Mõni arvab, et peaks kehtestama komandanditunni, teine, et piiranguid ei ole üldse vaja.Kõigil neil "ekspertidel" on omad pooldajad ja vastased. Igaüks peab saama ise hinnata omi riske ja teha otsuse, kas vaktsineerida või mitte, sest keegi ei anna 100% garantiid, kuidas see vaktsiin sulle mõjub ja kas see viirus sind üldse nakataks, sest mitte kõik ei nakatu, ehkki elavad koos viirusekandjaga ja teised surevad peale vaktsineerimist (olgu see või tühine %).Aga võimalus vaktsineerida olgu kõigil soovijail.
k
Kunstnik Kusti./ 8. aprill 2021 13:01
Ka metsas on kõik loomad võrdsed. Ainult karu on võrdsem. Need ajuhiiglased,kes räägivad võrdsusest ja ebavõrdsusest pole kunagi voodist teki alt välja saanud.
s
seega/ 8. aprill 2021 15:11
perearst kirjutas artikli voodis teki all?
a
andu/ 8. aprill 2021 12:14
Kui perearstid jäävad vaksiinist ilma ja kiirkorras loodud erafirmad saavad nn vaksineerimistalguid korraldada siis tekib küsimus: Kas tegu pole mitte korruptsiooniga ja rahade kantimisega.
p
Perearstid.../ 8. aprill 2021 12:54
..teavad oma patsiente ja on kõige adekvaatsemad patisendi suhtes,missugust vaktsiini sõstida.Mida teab erafirma süstitavast,küsi mida tahes,ikka sobib see vaktsiin ,mis parajasti on.Miks Terviseamet takistab perearstidel vaktsineerimist?
t
Triinuke/ 8. aprill 2021 17:06
Loomulikult on asi SUURES RAHAS, iga süśtimine maksab ja seepärast oli kama kaks , kellele suts ära teha, peaasi, et ei peaks niisama passima. Käisin vaktsineerima TÜ kliinikumis. Oma perearstile helistades oleksin jäänudki ootele( 69,9 eluaastat). Vaktsineerimine kulges rahulikult, hajutatult. Meelsamini oleksin veidi pereõe või arstiga nõu pidanud, aga neil vanemadki veel pooleldi vaktsineerimata.
a
Aitab jah/ 8. aprill 2021 11:30
Miks seda jampsi peab iga päev hommikust õhtuni jaurama.Laske need vaktsiinid vabaks.Kes tahab see saab ja kes ei soovi,pole mõtet sundida.Olenemata vanusest.Kui oleks selle kurikuulsa astra asemel korralik vaktsiin,poleks neid kõhklejaid ka nii palju.Aga kuna selle vaktsiini ümber päeva jooksul mitmeid kordi arvatakse nii ühele poole kui teisele poole kaldu olevat,siis palun väga.Ei soovi.Tooge korralik ohutu vaktsiin sisse ja ole nõus maksma kui vaja.Mis tähendab see,et vaksiini kasulikus kaalub üle kahjud.Palju maksab inimelu. kui palju inimesi on vaktsiini tagajärjel haigestunud või surnud
n
Nipik/ 8. aprill 2021 12:24
See kurikuulus Astra on venelaste Sputniku Lääne analoog, aga Ida-Virumaal millegipärast on tema populaarsus madal ;-)
n
Nipik/ 8. aprill 2021 11:18
Probleem arvuti kaudu registreerimisega ei ole paljudel juhtudel peamine. On ju lapsed ja lapselapsed, kes saaksid aidata. Põhiline asub ikka kahe kõrva vahel: ei soovita oma mugavustsoonist väljuda, ei otsustata õiget asja ära teha. Ja kui lapsed-lapselapsed satuvad veel olema "lamemaalased", siis ei juhtu tõesti midagi. Selletõttu toetan minagi vaktsineerimist perearsti kaudu - ehk ta suudab vanainimest veenda vaktsineerima!
p
penskar, kes suudaks registreerida,/ 8. aprill 2021 15:09
aga perearsti juurest on sügav vaikus, ei tea üldse kas kedagi vaktsineeritakse, kuigi meie vallas oli vahepeal nakatumus peaaegu nagu Lasnamäel, aga praegugi keskmisest suurem. Täna oli valla üleskutse, minge maakonna keskuse haiglasse vaktsineerima, aga millega, ühiskondliku transpordiga saaks kuidagi, aga seal ka oht nakatuda, aga kuidas tagasi ja millal, kus seal tunde aega parajaks teha, kas kaubanduskeskuses? Samal ajal sõidavad hulk valla suuri koolibusse peaaegu tühjalt siin valla piires mitu korda päeva jooksul, kuna viletsamaid lapsi veetakse kooli. Jne.
n
Nipik/ 8. aprill 2021 15:42
Kui digilugu.ee sisse logida ja sealt edasi vaktsineerimist tellima minna, siis on võimalus otsida vaktsineerimiskohti kasvõi üle terve Eesti. Sobiva peaks ikka leidma praeguses olukorras. Aga et transport on probleemiks, on tõesti uudis. Ehk on mõni külamees, kel ka keskusesse asja ja võtab kaasa. Vaktsineerimise kellaaeg on enamasti täpne, ajakulu inimesele kuni pool tundi. Edu!
1
1, 78 / 8. aprill 2021 10:56
Tasuta vaktsiin , ma arvan , et seda suudab küll igaüks ise maksta . AstraZeneca 1, 78, BioNtech - Pfizer 12 , Moderna 14 , 69 , Sanofi 7 , 56 kõik eurodes . Allikas : Welt . de .

l
Liliana/ 8. aprill 2021 10:43
Lgp.Madis Veskimägi Teil tasuks arstivanne kindlasti uuesti yle vaadata,kui on meelest läinud
a
Ants/ 8. aprill 2021 12:57
Kle tädi, mis see arstivanne hetkel asjasse puutub?! Ära lahmi. Aga Dr M. Veskimägi poolt õige tähelepanek.
j
Jauram/ 8. aprill 2021 10:32
Jumal tänatud, ei pea kinni makstud Jolleri kiremist kuulama-lugema ... ! Õige, südamega pere-arsti mõtted !
t
8. aprill 2021 10:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mall/ 8. aprill 2021 10:28
Perearstid läbivad residentuuri Vt TÜ õppekava.
m
mees metsast/ 8. aprill 2021 10:36
enne kommimist uuri TÜ kodulehte!
a
Ain/ 8. aprill 2021 10:10
Täpselt minu mõtted! Tuleb hakata tööle ometigi.
t
Tubli! / 8. aprill 2021 09:58
Olen täiesti nõus! Hea, et mõni perearst ka OMA PEAGA suudab mõelda, mitte ei nämmuta alandlikult teistega kooris.
m
mall/ 8. aprill 2021 10:29
Peaga mõtlemise eest visati ta Perearstide Seltsist välja Le Vallikivi targal juhtimisel.
e
est./ 8. aprill 2021 09:54
Veskimägi on kõige rumalam perearst, keda üldse tean. Tema võiks vagusi olla. Või kandideerib riigikokku?
h
8. aprill 2021 10:26
Huvitav oleks teada, mis ametit peate ja kust võtate õiguse inimest halvustada?
m
mees metsast/ 8. aprill 2021 10:50
Kas esindate perearstide kvalifikatsiooni komisjoni või olete Perearstide Seltsi juhatuses, kes endast targemaid ja tülikamaid ei salli?
t
To est/ 8. aprill 2021 11:13
Ega rumalad tarku ei salli.
t
tõstamaa häbiplekk/ 8. aprill 2021 09:46
proovi vahepeal vait ka olla sa ei ole mingi arstide eliit
m
mees metsast/ 8. aprill 2021 09:58
Ta on Arst suure algustähega, mitte mingi eliit. Meil on palju diplomiga arste, kes on lihtsalt funktsionäärid, puuduva praktiseeriva arsti kogemusega.