Uudised

Ööpäevaga lisandus 392 koroonapositiivset, haiglaravi vajab 426 patsienti (238)

LISA KOMMENTAAR

Sister23. aprill 2021, 14:15
Samal päeval, kui ilmus artikkel sellest, kuidas meditsiiniõed on kokkukukkumise äärel, öeldi mu vennatütrele, kes õpib arstiks, et "meile ei ole abi vaja". Ja neid üliõpilasi on väga palju, kes hea meelega läheks ja aitaks. Aga ei lasta! Kaua see valetamine, vassimine ja meedia poolt ülesvahutatud paanika veel võimutseb???
Peaksid algoritmi muutma23. aprill 2021, 17:01
Sul on iga päev uus legend nagu varrukast võtta, aga lõppu lisad alati selle ühe ja sama lause..
Need märgid paremusele23. aprill 2021, 11:54
ilmuvad kuidagi kahtlaselt liiresti pärast seda, kui piirangute vähendamine ametlikult välja kuulutati...Iga päevaga ikka järjest palju väiksemad nakatumis-numbrid, kui nad alles-alles olid väga kõrged. Paneb veidi kahtlema neis arvudes... Minu arust on ikka liiga vara hõisata ja ettevaatus unustada.
Solaris23. aprill 2021, 11:57
Suvi kohe käes ... päike kõrgel, soe, mõnus ... päevitus ... Ma tahaks näha siis neid "hoolivaid" maskikandjaid. Maskid langevad! Tine võimalus on loomulikult, et päevitavadki endale valge maski näkku.
To: 14.4923. aprill 2021, 16:40
Aga miks nad siis kannavad?
rahvas teab mis teeb-tark rahvas23. aprill 2021, 11:42
Koroona tootmine jätkub,aga märke paranemisele ka
naine23. aprill 2021, 11:10
Covid viirus on raske haigusetekitaja ja kõik, kes pröökavad, et seda pole olemas või ei kanna maske, ei pese käsi, teie arvamus on nulll. Puhas null. Sügav kaastunne coroona ohvrite lähedastele ja sõpradele.
Sina oled muidugi targem sellest seltskonnast23. aprill 2021, 11:53
https://www.bitchute.com/video/hpSGBBaBbqYa/ https://www.bitchute.com/video/uFitTRDn6bud/
on24. aprill 2021, 00:11
läbipõetud see hullus kus kirka lõhub peas kaks nädalat kusjuures esimene nädal vaid väike palavik ja silme ees raspel viilib edasi-tagasi, neljas nädal nuuskad verist ta tti ja viiendal hakkad paranema ja maitsemeele, haistmismeele kaotuse järel sööki lõpuks tundma- mida sa neli nädalat süüa ei tahtnud ja kaotasid 6-8 kilo..see kõik väike asi võrreldes naise kannatustega 31 päeva intensiivis, kes 10 päeva peale koomat käima õppis jne.Noored kellele haigus ei mõju-pea 30 prossu- need arvavadki, et pole seda olemas..kommud ka ei uskunud seda mida näha pole.
otto23. aprill 2021, 11:07
Moderaator, pal vaadake need ilkuvad kommid üle!
kuidas keegi25. aprill 2021, 09:36
Massvaktsineerimisel ilguvad meditsiinitöötajad ja kaameramehed omakorda patsientide üle.
Mooses23. aprill 2021, 11:00
Hea vähemalt, et need vaktsiini propageerivad-reklaamivad lõustad on tänavapildist kadunud. Raadios ka enam nende hääli ei ole. Huvitav, miks?
Keegi23. aprill 2021, 10:51
Eestlased katsejänesed suures mängus.
lamemaalane23. aprill 2021, 11:01
elu23. aprill 2021, 11:18
sa trimmer oled eriti haige,hea kasvatus, täna oma ema,kui ta sul olemas on
JL23. aprill 2021, 10:45
Palju suri ja palju surnuid kokku on ?
Kas esimest korda loed artiklit23. aprill 2021, 11:04
või ikka veel ei ole aru saanud, et surmade statistika tuleb natuke aega hiljem? Homme jälle sama küsimus ja ülehomme jne
jaa jaa23. aprill 2021, 13:00
Ei kasvatust, ei kaastunnet ja sellised elavad iga päev meie ümber.
Oskar23. aprill 2021, 10:43
Vean ükskõik kellega kihla et, kui iga päev kuu jooksul manustatakse 12000 süsti iga päev , langeb haigete arv madalamale kui grippi haigete....Tehke panused?
23. aprill 2021, 10:38
Kaks nädalat meeleavaldusi hakkab vilja kandma - numbrid langevad
mutakas23. aprill 2021, 10:37
Kes teab, mis värvi alas me oleme ja mida tuleks s ette võtta ? Kaja ilmselt ei tea !
doh23. aprill 2021, 01:48
paljud inimesed ei deso käsi ja ei kanna maski.
maski ei kanna need,23. aprill 2021, 10:42
kes ei taha oma kopse mädandada ja käsi ei deso need, kes ei taha nahalt kaitsekihti eemaldada. See poliitikute tarkus ei kõlba kusagile.
Sest23. aprill 2021, 10:56
Nad hoiavad oma tervist.
on24. aprill 2021, 00:20
need potentsiaalsed levitajad- pole vaja köhida ega aevastada, cov liigub aerosoolidena väljahingatava õhu kaudu, see juba aastatagusest nakatumisest teada- mitte ühtegi köhimist ega aevastamist aga naabrid kes meie taga istusid kontserdil nakatusid samuti, mitmed teisedki, kes aga hingas välja neid cov osakesi..keegi ei räägi ja ega ei tohikski vist...kui maski ei kanna siis mädanevad kopsud haiguse läbi- peamiselt kopsubakter ongi see cov.
Ajuvaba22. aprill 2021, 21:47
Huvitav, millise vaktsiiniga siis neid ülejäänud inimesi vaktsineeritakse, kui Astra Zeneca a ntakse kohtusse ja nagu Tiik tunnistas, et Pfizeri kohta neil polegi üldse kokkuleppeid olnudki.! Kas inimesed on nii suures paanikas, et on valmis end ÜKSKÕIK MILLEGA vaktsineerima?! Kas nad pole tõesti teadlikud sellest, kui ohtlik see Zeneca on?
Süstijad ja süstitavad ei adu.23. aprill 2021, 11:05
Kui ohtlik meie tervisele on olla katsejänesteks.
imelik22. aprill 2021, 20:47
Mida selle teadmisega peale hakata: suri 37 aastane mees, 47 aastane naine jne. Ehk oleks hoopis mõistlik kirjutada, milline kaasuv haigus viis surmani. Oleks elavatel millestki õppust võtta
on22. aprill 2021, 23:52
mida modereerida- kas claritromytsin ei tohi olla päästjaks?
Kokteil22. aprill 2021, 19:19
Maskivastastele----! kui te ei kanna sel põhjusel maski, et ei saa sellepärast süüa või juua, siis teadke, et SELLEKS AJAKS võib maski ära võtta (või lükkad lõua alla). See pole kuritegu.
Milleks22. aprill 2021, 20:15
seda maski siis kanda? Kokteili joomise ajal viirus ei levi? On hu jabur?
Maali maalt23. aprill 2021, 13:00
Vaat lõua alla küll kasutatud maski ei tohi lükata!!!!
Roona kummardajad22. aprill 2021, 18:33
kordavad siin seda mida meedia sisse söödab. Sümptomiteta haiged? Miks keegi neid varem pole kartnud? Eesmärk inimesi segadusse ja tülli ajada on saavutatud. Edasi tuleb/juba kohal totaalne kontroll sest inimesed ju ise tahavad.
Absurd22. aprill 2021, 18:23
Korrutatakse, et need viiruse tüved tulevad sisserändajatega, aga samas Kiik ütleb, et ei ole õigust sundida testi tege ma. Kuidas sellest aru saada? See on ju jabur, kui siinsed paiksed inimeseld peavad kogu hingest pingutama, et haigestumist vältima ja siis mingi suvalune inimene tuleb lihtsalt niisama ja muudkui levitab edasi?! Kus siin õiglus on? Kuidas ei ole võimalik sissetulijatelt testimist nõuda? Tehku siis mõni eriseadus selleks! Kuidas teised riigid saavad ja meie riik ei saa? See olukord on siis ju täiesti absurdne! Nokk kinni ja saba lahti ja saba kinni, nokk lahti!
Aga22. aprill 2021, 18:39
unustame roona ära, nii nagu talvise gripi....kadus nagu nõiaväel!
mutakas23. aprill 2021, 10:42
Mitte Kiik, vaid Kaja Kallas arvab, et testi EI TOHI teha ja promob kehalist puutumatust Aga kui jäädakse haigeks, kas siis ka ei tohi seda puutumatust rikkuda ? jätke Kiik selle testikartuse puhul kõrvale , see on Kaja mängumaa !
Kes vastutab.22. aprill 2021, 16:58
Alla 70 aasta on ikka liiga noored surema. Kes vastutab 3,1 miljoni surmade eest maailmas???
to Kes vastutab22. aprill 2021, 17:07
Kas enne pandeemiat alla 70 ei surnud? Kes seni on inimeste haigestumise ja surma eest vastutanud?
Piirid kinni22. aprill 2021, 13:53
Intensiivil olevate inimeste arv ja juhitaval hingamisel pole vähenenud üldse, iga päev keskmiselt 10 surma.Kui piirid kinni ei panda, võib asi ainult hullemaks minna.
Pendel ränne.22. aprill 2021, 17:00
Ei taheta ju pendel rände puhul piire sulgeda. Mis on täielikult vale.
Kodune23. aprill 2021, 10:45
Ei saa, ei tohi ! rahvas tahab ju reisida, mujal tööl käia ja muidu ka lahedalt elada.
to Kodune23. aprill 2021, 11:07
Jah, eriti hirmus, et tööl tahetakse käia? Kõik ei ole ülalpeetavad ega ela toetustest.
kurb22. aprill 2021, 13:18
kakakatk niidab järjest nooremaid, saab ainult tõdeda, kurb.
to Miks22. aprill 2021, 11:49
Asi on selles, et miksikese tuttavad ongi ilmselt selle asümtomaatiliselt läbi põdenud ja tuhandeid nakatanud. Need eitajad ongi ainus põhjus, miks meil näitajad alla neljasaja ei lange. Nakatajad nakatavad ja teevad sotsiaalmeedias riigivastast õõnestuspropagandat ja naudivad täielikku karistamatust.
Nakatajad nakatavad?22. aprill 2021, 12:28
Nakatajateks on kõik: koroona läbi põdenud, vaktsineerida ja lihtsalt maskikandjad. Milles küsimus?
arvamus22. aprill 2021, 11:23
Vähemalt jõulud on vist läbi saanud.
Juhan22. aprill 2021, 10:52
Eks taevased väed kutsuvad osa haiglates olevatest haigetest enda juurde, kõik on väsinud.
niipea22. aprill 2021, 10:47
kui midagi lõdvemaks lastakse, läheb kohe olukord hullemaks. Inimesed ei adu ikka üldse, millega on tegemist. Kahjuks. 400+ inimest haiglas ainult koroonaga, see on hull. Aga midagi pole parata, igas sootsiumis on ca 30% tobusid ja eitajaid. Kui need kõik nakatuksid ja haiguse läbi põeksid, saaks vähemalt suveks rahu.
Miks22. aprill 2021, 11:13
me siis kõik haiged pole kui see tõbi niiiii nakkav on? Vanasti gripihooajal teadsime kõik mitut tuttavat kes tõbised olid, praegu otsitakse tikutulega (testidega) mingeid positiivseid taga. See viirus eksisteerib ainult meedias,neid haiglalugusid ei saa enam tõsiselt võtta. Kõik on ostetav.....
to Miks22. aprill 2021, 11:32
Mingi erak oled? Tööl ei käi, sõpru ja peret ei ole? Huvitav, kuidas sul on õnnestunud nii elada, et ühtegi haigestunut ei tunne??? Või lihtsalt valetad?
to Miks22. aprill 2021, 12:33
Mul on tutvusringkonnas kümneid inimesi, kes on koroona läbi põdenud, üks tuttav ka surnud selle diagnoosiga. Kui tahad koroona nakkuvust kontrollida, tööta paar päeva vabatahtlikuna haigals koroonaosakonnas või paku ennast vabatahtlikuna koroonahaigetele koju sööki viima ja siis aja nendega ka pool tundi juttu - üksikud koroonahaiged inimesed suhtleksid sinusga heameelega. Kui soovid mõnda koroonahaige aadressi, kellele süüa viia ja muudes toimingutes abistada, näiteks transpordiga, jäta siia oma e-mail. Abikäsi oleks hädasti vaja.
To to Miks22. aprill 2021, 18:24
Vastuseks sinu küsimusele... töötan UK tervishoiusüsteemis. Kontakte hulgi iga päev, sestap ka minu kahtlus, et miskit ei klapi selles “pandeemias”.
Noooooo23. aprill 2021, 10:47
Tervishoiusüsteemis töötav inimene eitab koroonat? Kaks võimalust, kas lausrumal või valetab, et meditsiinis töötab.
Saage ükskord aru22. aprill 2021, 10:40
need positiivsed pole haiged.
kärbseseen on ka seen,aga kelle jaoks22. aprill 2021, 11:28
Ka see olukord peab kahe kõrva vahele mahtuma
Aga mis on haigus?22. aprill 2021, 11:42
Kust sa tead, kuidas näiteks mõjub kasvõi tunnusteta põdemine kopsudele? Ega kopsukasvaja ka kohe järgmisel päeval tunda ei anna ja surma põhjusta, see võib võtta aega aastaid.
Moonakas.22. aprill 2021, 08:22
To aga mis on haigus?22. aprill 2021, 18:50
Kogu aeg surma kartes, mis tuleb nagunii, jääb elu elamata. Roona on ju ainult üks tõbi paljudest hädadest mis meis elu jooksul võivad tabada. No vähemalt gripiga saavad enamus inimesi ise hakkama.
egiptuses21. aprill 2021, 22:26
suri laps sest ema ei kavatsenud oma lapsi vaktsineerida, jätkake samas vaimus kuni surm uksele koputab
to egiptuses22. aprill 2021, 00:29
Kahjuks Egiptuse haigla ei teinud ühtegi testi, nii et keegi ei tea, mis viirusse lapsekene suri. Küüniline ükskõiksus egiptlaste poolt.
to to egiptuses22. aprill 2021, 10:49
küüniline lapsevanem hoopis, et oma lapsukestega sinna läks. Egiptlastel kama, omadki surevad, mis meil teistest.
to: Mõeldamatule ja Pärnakale täna 17:2221. aprill 2021, 19:03
Te vist ei saanud päris õigesti kommentaarist sotti - selliste hoolimatute ringilitutajate ja reisijate pärast, kelle pärast need piirangud on, istun juba mõnda aega tööta (s.t. ka sissetulekuta), säästud lõppemas, samuti maksud maksta, ei ole penskar, nagu te siin nähvasite. Lihtsalt ilusa ilmaga on kogu seda jama kergem taluda ja meeldivam õues viibida, väike lootus on ka uuesti tekkinud.
juku21. aprill 2021, 18:38
pange need turismireisid ka kinni-miks käiakse välismaal ja sealt tuuakse siia pisikuid ikka juurde??pange neile 1000 eurone trahv kes levitab!!!!ka presidendil pole vaja kooserdada mööda maailma-tehku videoköned ja köik!!!
jukule22. aprill 2021, 00:31
Kaljulaid ju tahab reisida, videokõned teda ei huvita.
Et siis 22. aprill 2021, 10:47
lõpetame inimese moodi elamise ja laseme süstaldel välkuda. Ja nii aastaid. Mitte mingeid küsimusi esitades, suletud ruumides, hirmu all. Milleks sul aju on kui sa mõelda ei viitsi. Imelik ei tundu see pandeemia pähe surumine?
Jukule22. aprill 2021, 17:03
Täpselt nii. Ta ei oska isegi austada Afganistaani. Häbi!!
Nojah22. aprill 2021, 17:09
Primitiividele on kõik ülilihtne.
to Ja jaa 12/1521. aprill 2021, 12:19
Aga tõesta vastupidist! Et, pole pettus?
21. aprill 2021, 12:38
Mina ei pea midagi tõestama, sest ei väida midagi. Need kes väidavad, tõestagu oma väiteid.
Maakera on lapil.21. aprill 2021, 13:58
elu21. aprill 2021, 19:35
rumalaga vöidu joosta on nagu peaga vastu seina
21. aprill 2021, 12:10
Nüüd siis on hakkanud need Toompea kividel tallujad ja kallistajad haiguse protsenti tõstma
Sedasorti22. aprill 2021, 11:18
kommentaarid on nii lapsikud, piinlik on. Mingid urisejad kes elada ei viitsi, tegelevad ainult vegeteerimisega
..21. aprill 2021, 11:57
Lõpetage see pettus-pandeemia juba ära!
Ei saa lõpetada!21. aprill 2021, 12:02
Sest andsin purjus peaga pohmaka raha eest allkirja, et pean vähemalt 730 korda kiitma vaktsineerimist! Päevas kaks korda. Muidu küsivad peaparanduse tagasi.
Jaa jaa21. aprill 2021, 12:15
Tõesta, et pettus, see, et lihtsalt midagi arvad, ei loe.
aga kes rihmatas22. aprill 2021, 11:34
Kuule purjus peaga,olete lõa otsa sattunud
Mida peavoolumeedia ei jaga21. aprill 2021, 11:56
https://objektiiv.ee/teadusuuringute-kokkuvote-maski-kandmisest-covid-19-ajal-on-ainult-kahju-kasu-pole-teaduslikult-toestatud/
Nipitiri21. aprill 2021, 11:51
Protsent ju tõuseb iga päevaga, varsti jälle 1000 päevas
Usud 22. aprill 2021, 11:21
ka kõike mida meedias pritsitakse. Kui sul on siis kasuta oma analüüsivõimet.
est.21. aprill 2021, 11:37
Valitsuse meetodid töötavad. Hea teada :)
@est22. aprill 2021, 10:52
selle eest, et rahvas lo ll on pole küll mõtet valitsust kritiseerida. See 30% eitajaid veab viirust süüdimatult laiali ja kannatame me kõik. Valitsus ei saa nende vastu küll midagi teha, ikka omal peab aru peas olema.
to @est / täna 10:5222. aprill 2021, 11:13
Miinusepanijad arvavad, et valitsuse liikmed saavad igaühte valvata, kes haigena tööle läheb ja kolleege nakatab, saab igaühele maske pähe vedada ja teistest eemal hoida, iga korteri ukse taga valvata, et pidu ei peetaks.
Lee21. aprill 2021, 11:15
Nähakse ju, et arvud ikka veel iga päev 500- 600, kuidas saab siis piiranguid ometi juba leevendama hakata? K7ndlasti ei tohiks seda maist teha.
21. aprill 2021, 11:17
Ongi22. aprill 2021, 11:23
ainult arvud, haigeid pole. Tõeline psühhoterror on käimas... ja töötab hästi
Mõistmatu21. aprill 2021, 11:12
Ei lange see arv mitte isegi 200- ni ja avatakse juba kaubakeskusi ja koole? Siis ju nädalaga jälle kuni paar tuhat koroonat päevas? Kaua see tsirkus kestab kui niimoidi kogu aeg tilgutatakse? Kas seni kuni kõik Eesti inimesed koroonas või? Või kuni kõik vanurid surnud?
ringmäng21. aprill 2021, 11:21
kõik oleneb inimesest nii palju kui seda meis on
No...21. aprill 2021, 11:43
Seni kui kõik "grupikallistajad" on selle läbi põdenud need numbrid ju ei saa langeda.
Oh21. aprill 2021, 12:16
Vanurid surevad ka ilma koroonasse nakatumata. Sa ei teadnud?
21. aprill 2021, 11:02
See Covid on lihtsalt vallapäästetud kapitalistliku maailma kollaps. Vanal heal Kuubal ei tea keegi mingist koroonast midagi ... Ainult nii palju kui lehest loevad. Kohalik eestlane rääkis.
ma ei tea ka21. aprill 2021, 11:06
paljusid asju, kas sellepärast pole neid olemas?
To: ma ei tea ka21. aprill 2021, 11:10
Jah, sa ju ei tea, kas Jeesus Kristus on olemas, aga see ei tähenda, et teda pole olemas.
Jah 21. aprill 2021, 12:18
Kõik Islandi elanikud on 7-8 korda koroonas olnud. Kohalik eestlane rääkis.
to täna 11:1121. aprill 2021, 12:18
Kas kohalik eestlane rääkis?
Hiina ka21. aprill 2021, 13:44
ei mäleta enam sellist haigust, majandus aina tõuseb, lausa 18 % ja tema kõrval 40 miljonilise elanikuga riigis ei tea keegi mis asi on koroona. Kuidas on see võimalik?
tead23. aprill 2021, 02:37
kuubal on pea 98000 inimest nakatunud ja 600 surnud.tana oli 1200 uut positiivset void oma kohalikule eestlasele edasi oelda
D.21. aprill 2021, 10:57
Kõik vaktsineeritud ei ole enam need inimesed, kes nad olid enne! Jälgige oma lähedasi, oma töökaaslasi, kolleege.
jah,21. aprill 2021, 11:07
mul naine sai ka vaktsiini ja muutus meheks, ei ole enam sama inimene :(.
Olen tähele pannud jah.21. aprill 2021, 11:08
Olid ennem, mis olid. Nüüd on tunduvalt agressiivsemad. Just selles osas, et pead lausa ennast ka vaktsineerima! Ei loe, kui ütled, tark ei torma, et vabatahtlik. Neile enam ei ole vabatahtlik vaid kohustus. Ja teine märkimisväärne muutus, nad viitavad, et kõik ilma vaktsineerimata on kindlasti nakatunud ja ohtlikud. Mina arvan, et ohtlikud on nad ise, oma agressiivsusega. Ei ole mina ainuke, kes peab nüüd sellistest sugulastest sunniviisiliselt lahus olema.
pane mind tähele21. aprill 2021, 11:24
Jah, seda rumalat juttu on küll valimatult jooksma hakanud nagu uuelt andmekandjalt
Tola D. le21. aprill 2021, 11:39
Sinu vanemad on ka vaktsineeritud ja sa ise ka, kohe peale sündi said mitu vaktsiini ...
to 11:3921. aprill 2021, 11:53
ongi ehe näide ühest, kes on vaktsineeritud. Teab kohe kindlasti teiste eludest rohkem kui enda omast!
11:39!21. aprill 2021, 11:57
Näiteks, minule ei lähe üldse korda, millise kapsalehe peal või all, sina ussitad!
to .21. aprill 2021, 12:22
Tahaks teda, kuidas miinusepanijad arvavad, miks testima minnakse kui mitte vajadusest? Arvavad, et ajaviiteks või keegi sunnib???
Endel22. aprill 2021, 10:53
Ja mis neil siis teistmoodi on? Mina pole küll märganud...
maali23. aprill 2021, 10:55
Püha müristus! MIS siis nende vaktsineeritutega on juhtunud, ehk seletae ära, mul ka terve rida vaktsineerituid suguvõsas, seni pole keegi veel millegi vapustavaga silma paistnud Õpetage, MIDA tuleks siis karta-oodata .
Mr. Crowley.21. aprill 2021, 10:54
Inimkonna vähendamine on võetud prioriteediks! Kas te siis aru ei saa?
seda on isegi21. aprill 2021, 13:51
otse välja öeldud, et parim vahend selleks on vaktsiin. Vähemalt 2 miljonist tuleb lahti saada ja ülejäänutel piirata sigimist.
@seda on22. aprill 2021, 10:55
miljardeid ikka mõtled? Miljon on kökimöki.
maali23. aprill 2021, 10:58
KUI inimkonna vähendamine on prioriteet, siis pole see mitte kellegi muu kui emakese looduse prioriteet ja selle vastu on inimkond võimetu.
Lygeja21. aprill 2021, 10:52
Mida rohkem teste siis ikka rohkem haigeid.Kaotage piirangud ja nr tõuseb nädalaga
.21. aprill 2021, 10:56
Testima minnakse vajadusel.
eestlane21. aprill 2021, 10:44
Teadusnõukoda sellist avamise nõu ei andnud!Jätame selle nüüd meelde!
elu on imeline ja kõik kordub21. aprill 2021, 10:57
Poliitika rahva nimel käib ja rahvas on meil tark iseenesest ning lisatarkusi saab lossi platsil ka parlamendipoliitikute kaasaelamisel ning tõdemust,et tegelikult pole koroonat olemas
R21. aprill 2021, 10:20
Olge kõik valvel.Meie kõrgestiaustatud president läks Afganistani uusi tüvesid otsima.
platsil Toompeal öeldi21. aprill 2021, 10:40
On Teil selle vastu midagi ja pealegi koroonat ei ole olemas,on ainult nohu üks
to platsil Toompeal öeldi / täna 10:4021. aprill 2021, 12:24
Siin üks tark arvab, et nohuga pannakse inimesed juhitavale hingamisele.
20. aprill 2021, 21:36
Ma näitex läbipõdend ja vaktsineerituid yha rohkem.Võiks ikka poed jms. avada.Kes tahab urus edasi olla..palun
usun ,et tuleb tasakaalupunkt21. aprill 2021, 10:59
Urus on kindlam kui haigestunud vabalt ringi kapsavad
Õudne olukord20. aprill 2021, 19:44
Täitsa lõpp! Iga päev üle 500 koroonahaige ja teeme aga kõik koolid ja kaubamajad lahti? Miks ometi seda uut koroonapuhangut taas vaja neil on, miks ei oodata kui numbrid taanduvad?.Inimesed reisivad ringi ja muudkui tuuakse uusi tüvesid Eestisse . Õudus, mis toimub!
parlament kutsub meid võitlema20. aprill 2021, 20:17
Ärge stressake vaid põgenege või siis võidelge koroona vastu lossi platsil
:(21. aprill 2021, 01:40
Aga ytleme aitäh meie "vabadusev6itlejatele". Igavesti kahjuks poode kinni pidada ei saa, poepidajad tahavad ka syya.
seiske raudteele vastupidavuse kontrolliks21. aprill 2021, 11:02
Õudne lõpp on siiski parem kui see lõputa õudus meil
Teadja20. aprill 2021, 17:01
Tegelikult unustatakse nakatunute numbrile 0 lõppu kirjutada. Vaat nii on lood.
väga täpne siis20. aprill 2021, 20:10
Tegelikult on olukord veel hullem ja kaks nulli (0 0) tuleb igale arvule lisada:haiglas siis 43.700 ja surnuid Eesti siis üle 100.000 ühiku
to Teadja21. aprill 2021, 10:58
Jälle siin üks oma soovmõtlemist tõe pähe esitamas. Ma jälle väidan, et jäetakse seitse nulli lõppu lisamata. Oma väiteid ju millegagi tõestama ei pea nagu näha.
covidi-vale20. aprill 2021, 15:18
Silvia Ilves: Covidi-vale. Haigestunud surevad muudel p6hjustel. https://r2.err.ee/1608164290/r2-pulss/1247719
maali23. aprill 2021, 11:02
Neist muudest põhjustest mine ja räägi neile, kes just "muul põhjusel " on juhitaval hingamisel !
Arvamus20. aprill 2021, 13:37
Piirangute lõdvendamiseks on vara, miks ei saa paar nädalat veel oodata! Ja see reisisellide edasi-tagasi siiberdamine LAV-i ja kuhu iganes, pärast viirustega tagasi - ja jälle meil vaktsiinile allumatut viirust rohkem...Keegi ei keela ei kontrolli, viiruse uute tüvede maaletoomine ja levitamine käib täiega. Lennuliiklust on siis "täiesti võimatu" sulgeda eestil ohtlikukuks ajaks???!!! Pole seda tehtud seni, ilmselt ei ole ka plaanis. Pole sõnu lihtsalt.
Soomest reeglina tullakse laevaga20. aprill 2021, 13:47
Haigestunute puhang sai alguse Soomest saabunud inimesest, kes puutus Eestis kokku inimesega, kes omakorda karantiinikohustust rikkudes läks perekondlikule koosviibimisele. Koosviibimisel olnud inimeste ringist on LAV-tüvi vähemalt 12 inimesele levinud.
Pole sõnu, kui pealiskaudsed inimesed saavad olla20. aprill 2021, 13:52
LAV on viiruse mutatsiooni nimetuse osa, ja see ei tähenda, et viirus on sealt otse sisse toodud. Sama ka teiste tüvega. Maailmas levib vähemalt kaheksa uue koroonaviiruse tüve.
on20. aprill 2021, 22:03
lav- tüvi levinud egiptuses ja seal puhkusereise teinud inimesed toovadki meile seda edasi.Piirangud peaks olema egiptusest tulnutele kaks nädalat karantiini, olenemata haiguse olemasolust- kolmandik ei tunne midagi ega ole neil ka näit positiivne aga ometi edastavad edasi seda lav-i tüve, kahjuks meil kasutatavad vaktsiinid selle vastu ei saa- inimene haigestub...miks egiptus ei uuri millesse suri väikelaps ja mis on suuremal koos emaga- neid huvitab vaid turistide sissetoodav valuuta, mitte ravi vms.
Arvamusele20. aprill 2021, 22:12
Kui enne ei olnud mõistust neid reisiliine sulgeda, siis nüüd seda enam ei juhtu.
On-le teadmiseks21. aprill 2021, 15:47
Egiptusest saabunud lapsel oli rotaviirus, millesse võib haigestuda ka kodumaal ja imikule võib see viirus olla eluohtlik. Nii, et ära targuta siin oma lav-tüvega.
On ühistransport silmini õhtuti rahvast täis. Kuidas seal distantsi hoida?21. aprill 2021, 17:32
lugeja20. aprill 2021, 13:05
Lugenud tänast Pärnu Postimeest kus 3. lapse ema,63.aastane, pääses surmast! Ei kandnud maski ja oli kindel et viirus teda ei nakata,oli nii enesekindel enne kui............................nakatanu kiirabiga ära viidi! Haiglas anti lõpuks mõista,et järgmist ööd kodus poleks ta ära elanud! Miks inimesed ikka nii lihtsameelsed selle viiruse suhtes on?
Eriti hull viirus22. aprill 2021, 18:50
Ilmselt i ta enda vastu hoolimatu, ei kandnud Vä ljas olles maski, puutus kokku viirusekandjatega ja kä is ise sellistes kohtades kus olid teised ettevaatamatud.
mutakas23. aprill 2021, 11:06
Kui nüüd seda arvesse võtta, et paremad ja targemad PEAVAD reisid saama, siis ilmselt on India lähima aja populaarne sihtpunkt, sest sealt saab kaas tuua uue (ristandviiruse?) tüve.
Marika Meier20. aprill 2021, 12:09
Lennu liiklus kinni siis lõppeb ka koroona
. 20. aprill 2021, 12:16
Kus see Lennu siis liikleb? Lennuliiklus ikka.
ei saa,20. aprill 2021, 13:25
tahan lennata, sinna kus kaja ei kõla kõrvus, vaid helmeid sädelemas näen.
Soomest20. aprill 2021, 13:54
Ja toome laevaga, laseme viirusele meresõitu nautida
Pärnakas20. aprill 2021, 11:55
Oodake ikka mõni nädal veel, las need ainult endale mõtlevad reisisellid tulevad tagasi, uued tüved vaja ju ringlusesse lasta, sihukeste pärast kannatavad kõik need, kes praegu peavad kodudes istuma. Õnneks on kevad ja väljas tegemist küllaga, las need reisijad jätavad oma tüved endale!
Mõeldamatu20. aprill 2021, 11:31
Tuleks tõesti ennem mõelda, kui taas 500- 600 koroonaga koole ja keskusi avama hakata? Pidevalt ei saa ämbrisse astuda, vaid mõelda, et need numbrud siis ju ei vähene, vaid suurenevad jälle massiliselt! Kooliaasta lõpuni olgu kõik kinni, samuti kaubanduskeskused!
Mõeldamatule ja Pärnakale21. aprill 2021, 17:22
Hoopis teie võiksite mõelda, et teised inimesed vajavad ka toitu. eluaset ja selleks raha, mida saab tööd tehes. Ainult penskarid võivad lõpmatuseni kodus passida.
22. aprill 2021, 18:58
Sina Mõeldamatu......, ära unusta, et penskarid EI ISTU NIISAMA kodus, nemad ootavad samuti seda aega, kui pole enam vaja kodus olla, nad on ettevaatlikud. Vaktsiin ei garanteeri MITTEnakatumist. Sellepärast on ka ettevaatlikud. Pensionärid tahavad oma kaugeid kapsi ja lapselapsi näha, lähedastega kokku saada. Vastutustundlikud lapsed ei taha oma vanemaid ja vanavanemaid nakatada kui ise elavad suure nakatumisnäitajaga linnades.
Lugeja20. aprill 2021, 11:28
Appi, kas juba hakatakse koole ja keskusi avama, kui koroonat ikka 500- 600 haiget päevas? Kuhu tormata küll ometi, et 2näd pärast jälle 1000- 2000 koroobat päevas või? Olgu ometi nüüd kõik kinni kuni 100 koroonat päevas....
mutakas23. aprill 2021, 11:10
to mõeldamatule ja pärnakale. Kass Te olete ikka kindel, et resistakse leib valauale haNKIMISEKS JA et reisijad on suures puuduses ?
Aivar20. aprill 2021, 11:24
Lätis on juba kuu aega nakatumis numbrid madalad, aga valitsus ei aruta veel leevendusi ,liiga vara.Meil alles hakkasid arvud vähenema ja juba hakkame leevendusi tegema.Kui hakkavad arvud jälle suurenema ,kes siis vōtab vastutuse. Tervise nōukoda ja valitsus hakkavad kuuma kartulit üksteisele veeretama
20. aprill 2021, 13:59
Lätis EI OLE nakatamisnumbrid meie omadest madalamad, suht samad. Eile Lätis 202/ Eestis 227, täna vastavalt 688/536. Ja osa leevendusi on juba tehtud, muidu.
20. aprill 2021, 14:08
7. aprillist omavalitsustes, kus 2 nädala haigestumise näitaja 100 000 el. kohta on < 200, 1.–6. ja 12. klassidel kontaktõppe lubatud.
20. aprill 2021, 22:30
Küll need tegelased süüdlasi leiavad, näiteks EKRE ja siis rahvas jne. Piirangute leevendajad pole kunagi süüdi ja nad pole ka selles süüdi, et õigel ajal ei sulgenud ega tegutsenud nii nagu oleks tarvis olnud.
to eile 14:0821. aprill 2021, 11:00
Valitsus süüdi, kui poed kinni, valitsus süüdi kui poed lahti?
@Aivar22. aprill 2021, 11:00
poliitikud tahavad populaarsed olla ja K nähtavasti ei olnud piisavalt tõsiselt haige, et olla hoiatav näide.
mutakas23. aprill 2021, 11:12
Vabandust ! kas reisitakse leiva lauale toomiseks ja ka need reisihullud on ikka tõsises materiaalses puuduses? Pigem mentaalses.
Vara hõisata.20. aprill 2021, 10:49
Nüüd ruttu-ruttu koolid lahti.Siis need,kes reisil käisid,saavad kaasatoodud viiruse kohe koolis edasi anda. Vähemalt 2 nädalat võiks veel oodata. Ja siis ei ole enam tagantjärele tarkus,et numbrid lähevad jälle tõusuteed.
20. aprill 2021, 10:57
Sinusugusele lamb..ale võib siia ükskõik mida kokku kirjutada. Hüsteerik.
...20. aprill 2021, 11:14
Miks ta hüsteerik on? Ilmselgelt levib viirus koolis kordades paremini kui ehituspoes, aga lahti on vaja teha just algklassid! Kõva teadus teadusnõukojalt!!!
20. aprill 2021, 14:10
Nt Prantsusmaal koolid kinni üldse ei ole olnud, Prantsusmaal laste haridus on ja jääb prioriteediks.
to täna 13:5920. aprill 2021, 22:36
Paistab, et mõnele inimesele tundub Eesti rahvaarvult suurem riik, kui Läti ja Leedu.
Oskar21. aprill 2021, 10:43
Tahad olla kodus sa, istu, ära vingu sa, teised saavad haigust ka, sina,ole näljas ka....
mutakas23. aprill 2021, 11:14
Mingu kuidas läheb, juhtugu mistahes, SÜÜDI on eelmine valitsus. punkt!
Teadja19. aprill 2021, 18:40
Miks te valetete? Need numbrid on ju laest võetud.
arvud on suured,aga Eesti on väike20. aprill 2021, 10:44
Ütelge vahelduseks ka enda numbrid välja aruteluks
to Teadja20. aprill 2021, 10:45
See, et keegi midagi kahtlustab, või arvab, ei ole teadmine. Kui täpselt tead, siis lisa siis oma teadmiste allikas ja tõenduspõhised andmed. Aru ma ei saa, miks inimesed siin udutamas ja teisi valetamises süüdistamas käivad.
To: 10.4520. aprill 2021, 11:03
Sul on allikad ja tõenduspõhised andmed, et Covidiga seotud piirangud, hüsteeria, majanduse halvamine, on teaduslikult põhjendatud ja valitsuste käitumine seoses sellega õigustatud? Lao lagedale.
to teadja20. aprill 2021, 11:18
Miks te valetate? Need valetamise väited on ju laest võetud.
to To: 10.45 / täna 11:0320. aprill 2021, 11:29
Kas ja kus mina olen siin väitnud, et mul millegi kohta kindlaid andmeid on, et tõendusmaterjali nõuad. Väidan, et ilma tõenditeta ei saa kedagi valetamises süüdistada.
eksõps23. aprill 2021, 11:17
14,10, kas olete tuttav selle pririteetse euroopaliku ( ka prantsuse ) hariduse kvaliteediga ?!
lõpetage19. aprill 2021, 16:09
vaktsineerimine siis jääb surmasid ka vähemaks!
igavene eluring20. aprill 2021, 20:13
Siis kaob üldse suremine Eestis ära
kodanik19. aprill 2021, 15:24
KajaKersti saadavad praegu koolivaheajal jälle välismaale.Eile õhtul üks kiitis,läheb lapsega Pariisi.Jälle valitsus süüdi.
külavanem20. aprill 2021, 10:55
Kedagi ei küüditata Pariisi ja Nuustakul on ka värsket õhku nagu Pariisikülasgi
Aero22. aprill 2021, 19:05
Valitsus on süüdi selles, et lennu--ja laevaliiklust kinni ei pane ning soodusta b sellega sissetulevate inimeste kaasa toodud viirusi. Ja meie siin peamegi sellega seoses jätkuvalt maske kandma jne.
mustamäe maali23. aprill 2021, 11:20
Kes KUS õnnelikuks saab, mõni Tansaanias, mõni Egiptuses või Pariisis; spekter on lai ja pärast "ei tea, kust nakkuse sai"
19. aprill 2021, 14:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kas tõesti.19. aprill 2021, 14:14
Kas siis eelmine valitsus tegi kõik õigesti.Nemad ju panid kinni Harjumaaja Ida virumaa.Sealt kõik tormasid üle Eesti laiali Jõulude ajal spaadesse ja restoranidesse.Sealt sai alguse üleriigiline koroonalevik.Nii et ärge süüdistage praegust valitsust ainult.
Jah19. aprill 2021, 14:15
Kersti ja Kaja sundisid inimesi poes üksteisele selga ronima, rebisid maske eest, väevõimuga saatsid välisreisidele (inimesed nutsid, aga läksid), õhutasid korteripidusid pidama ja haigena tööle minema kolleege nakatama?
14:14!19. aprill 2021, 14:16
Kõige rohkem mindi ikka Tallinnast lõuna poole! Kus oli ja on praegugi kõige rohkem nakatunuid?
to 14:14!19. aprill 2021, 14:20
Kus oli ja on praegugi kõige rohkem elanikke Eestis?
Nojah19. aprill 2021, 14:39
Nii keeruline on ju aru saada, et 444 997 inimesega linnas on nakatunuid igal juhul rohkem kui 50 elanikuga külas.
tõenäosus pihta saada-põhjas20. aprill 2021, 10:46
Koroonaga seoses on inimeste käitumine üks väga suur ohutegur
tark ei torma19. aprill 2021, 13:01
Ilus on neid numbreid vaadata,kuid vara veel rõõmustada.Oodake koolivaheaeg ära ja siis peale vaheaja kõppu nädalapärast näeme,kuidas meie lapsevanemad käitusid.Kas käisid ka soojal maal oma lastega meile viirust juurde toomas.
Heli20. aprill 2021, 20:10
Tänane leht kirjutab,et Egiptuses puhkamas käinud perel suri seal alla kahe aastane laps,lennujaamast viidi kohe ema ja nene 5 aastane laps haiglasse,kus mõlemal tuvastati koroona.
Teema edasi arendades20. aprill 2021, 22:16
Ei teadnud, et 1,5 ja 5-aastased käivad koolis
Huvi pärast20. aprill 2021, 22:17
Milline leht kirjutab, et on tuvastatud koroona?
to: Maskikandjad!19. aprill 2021, 12:48
Ja sina, ilma maskita viiruskandja, hoia normaalsetest, ohutusnõudeid järgivatest kodanikest vähemalt kaugele eemale, vähemalt 10 meetri kaugusele. Kui sa kunagi üldse mingis koolis oled käinud, siis tead, kui kaugele sinu viirused lendavad kui köhid. Teised ei soovi neid sinu viirusi sisse hingata.
12:48!19. aprill 2021, 12:56
Tõesti tuleb meelde! Õppisime mikroskoopi kasutama. Sel ajal viirustest ei räägitud. Ega neid kooli miksoskoobiga näha ei olnudki. Aga seda, mida nägime, oli jah seal igasuguseid sulelisi ja karvaseid. Hea, et meelde tuletasid! Ongi koolist juba pea pool sajandit möödas.
USAs on registreeritud koovidi-valtsiini surmasid juba rohkem, kui viimase 13 a jooksul vaktsiinisu19. aprill 2021, 12:47
https://www.globalresearch.ca/cdc-3005-recorded-deaths-vaers-following-covid-19-experimental-vaccines-more-than-total-vaccine-deaths-past-13-years/5742669
Huvitav19. aprill 2021, 13:50
Kellele ei meeldi faktid, et miinuseid laob?
Maskikandjad!19. aprill 2021, 12:28
Hoidke minust vähemalt 3. meetri kaugusele! Mul hakkab paha vaadata, kuidas te maskide all baktereid rögisedes sisse, välja ahmite! Ikka tulevad meelde kooli füüsika ja keemia katsed, kus tehti selgeks, mida mask kannab peale selle näo eest eemaldamist. Ärge hakake, et pole kuulnud! Siis te pole õiges koolis käinud!
on19. aprill 2021, 23:38
lolljutt suhu tagasi...koolijutt on vähe väärt kui elukogemus puudub- pane maskita mineraalvatti päev otsa ja sa ei tõuse enam nädala pärast üles, mõnedki on läinud kuuga kasti, sa pole valinud õiget kooli, nii on.
Hanna20. aprill 2021, 11:18
Inimese kehas on bakterirakke arvuliselt 10 korda rohkem, kui keharakke. No sh*t, Sherlock, et mõni maski külge ka jääb, mida kauem kanda. Te ikka voodis julgete magada? Olete vaadanud mikroskoobi all, mis bakterid padjapüüri külge jäävad, mis elu seal käib? Madratsis? Nõudepesukäsnas? Naljanumber, elaga edasi oma steriilses maailmas. Muidugi ei tohi ühte maski 2 aastat pesemata kanda, aga nõutekohaselt kandes ei ole probleemi.
19. aprill 2021, 12:21
Kuhu jäi surmade arv vanuselises lõikes?
Oh19. aprill 2021, 12:51
See juba nii vana teema, et ei viitsiks seletadagi, aga mõnel võtab ju pikalt, et aru saada - surmade arv tuleb alati hiljem, pead pärastpoole veelkord vaatama.
kutsaomanik19. aprill 2021, 12:19
Varem ei lastud mind bussi, kui koeral ei puudus suukorv; nüüd hakatakse urisema, kui minul puudub suukorv. Normaalne.
to kutsaomanik19. aprill 2021, 13:03
Tahad ka hammustada? Normaalsetel inimestel mask rääkimist ei sega.
Hanna20. aprill 2021, 11:23
Mask ja suukorv on 2 täiesti erinevat asja. Urisema? Rääkimise asemel looma urrrrr hääl? Need lamemaallased tunneb ära, et räägivad mingeid ebareaalseid võrdlusi ja emotsioone. Pole ime, et nende reaalsustaju on ebaõige, kui isegi "vaimukas" olemise eesmärgil ebaõigeid võrdlusi leiutatakse.
rumaluke19. aprill 2021, 12:14
Mina usun neid arve nähes, et pandeemia hakkab meie mailt taanduma. Midagi peab ju uskuma, muidu võix kohe kabla kaela panna.
19. aprill 2021, 12:23
Suveks. Nagu möödunud aastalgi. Peamine, et jälle välismaalt sisse ei toodaks.
12:23!19. aprill 2021, 12:33
"Meie pole süüdi! Karjapoiss tuli ja tegi lapse"! Kus väljamaal seda rohkem kui Eestis oli?
19. aprill 2021, 13:08
Kuidas on vähenenud? Näit: varem testiti nt. 6000 inimest ja positiivseid oli 600, nüüd testiti 2000 ja positiivseid 200? Arvud võdlemiseks.
to täna 13:0819. aprill 2021, 13:19
Ja miks siis rohkem ja nüüd vähem testitakse? Kas arvad, et inimesed põevad kodus salaja ja testimisele saatekirju ei küsi või nüüd enam perearstid millegipärast ei anna?
Nu nu20. aprill 2021, 11:31
Vabandan ühel päeval sureme nii kui nii milleks paanika ????
Anders19. aprill 2021, 12:08
midagi selles asjas ei klapi. Ootamtu suur langus tekkis peale seda kui hakati vaktsiine promoma, samas on vaktsineeritute arv umbes 6% ja vaktsiinide tõhusus 60-80% See nüüd kinldasti ei saanud langust tekitada. Kusagil vassitakse infoga päris kõvasti,
Kas19. aprill 2021, 12:10
Vaktsineerimine, piirangud, kevadpäike, eks igaüks annab oma osa.
mõtlik19. aprill 2021, 12:42
nõustun, kuidagi liiga hoogne on see langus pärast Kaja Kallase raamatukest...tahaks niiväga öelda, et : "Inimesed! Olge valvsad, hoidke end ja oma lähedasi ! Asjad ei ole nii nagu näidata tahetakse !"
Hanna20. aprill 2021, 11:35
Vähemalt ühe doosiga vaktsineeritude arv: 202 876. Aktiivsete haigusjuhtude arv: 8,002 Kõikide haigusjuhtude arv: 117,782 Vaktsiini on saanud 2 korda rohkem inimesi, kui terve pandeemia jooksul haigeks jäänuid. Neid numbreid vaadates on loogiline, et haigestumine võiks väheneda, kui vaktsineeriture arv on nii palju suurem, kui üldse viiruse levik. Kui oleks oodatud, et vaktsiini asemel neee inimesed viiruse saaks saada, oleks täitsa pees ju.
19. aprill 2021, 11:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kas19. aprill 2021, 12:03
Nakatunute vähenemise eest peab vastutuse võtma? Sul ikka arusaamisega raskused.
sammulugeja19. aprill 2021, 12:18
peaminister astugu ikka edasi, õnneliku homse poole. Õnneliku homsega, pikituna lootuse vürtsiga, on inimkond olemas olnud ajast aega. Kui hakata päriselt kogu selle asja üle mõtlema, siis... soovitus hoiduda mõtlemisest ja nautida väikesi rõõme.
To Kas19. aprill 2021, 12:25
Tule taevas appi. Eesti on mitu kuud juba olnud ilma "peata". Et nakatumine väheneb pole küll Kallase teene.
to To Kas19. aprill 2021, 12:54
No kus on öeldud, et Nakatumise vähenemine Kallase teene??? Ei saa sa aru otsesest jutust, veel vähem irooniast või tögamisest. Aga sinusugune 'tark' inimene võiks ju ise peaministriks hakata?
totokas19. aprill 2021, 13:00
Kuidas see küll nii olla saab - nakatumise kasvus oli ainuisikuliselt ja ainuüksi Kaja Kallas süüdi, aga kahanemine toimub ilma Kaja Kallaseta?
Vähem teste, vähem nakkusi!19. aprill 2021, 11:19
Ikka sama, midai ei muutu!
.19. aprill 2021, 11:26
Ma tahaks teada, keda sinu arvates testima peaks, et testitavate number suurem oleks? Testima lähevad inimesed perearsti käest küsitud saatekirjaga või 1247 telefonile helistades ja testimisaja saades. Kui inimesed ennast haigena ei tunne, järelikult saatekirja ei küsi ja testima ei lähe. No see ju nii algeline ja primitiivne, igaüks peaks nagu aru saama.
kõik on suhteline19. aprill 2021, 11:32
to vähem teste, vähem nakkusi!19. aprill 2021, 11:50
Haigestumise vähenemist näitab ju nii testitavate vähenemine kui positiivsete %. Või arvad, et ilma haigusnähtudeta inimesed peaksid niisama testimas käima?
Kommentaariks järgnevale sõnavõtule19. aprill 2021, 12:31
Kes peaks testima minema? Sul on õigus, ei minda. Aga samas juhutestiga abituuriumi eksaminandide seas leitakse palju positiivseid. EKRE on ammu rääkinud kiirtestide kasutusele võtust, aga ei midagi. Kui ei testi, siis ka pole.
to Kommentaariks järgnevale sõnavõtule19. aprill 2021, 12:57
Et kui Ekre ikka soovitab, siis muutuvad kiirtestid kohe täiesti usaldusväärseks ja inimesed hakkavad hommikukohvi kõrvale niisama ajaviiteks ennast testima?
Millal??!!19. aprill 2021, 11:07
Lopetatakse maskita inimeste teenindamine. Revalues oli 4 inimest jarjekorras tana maskita
Reveal Cafe’s19. aprill 2021, 11:08
roy19. aprill 2021, 11:16
millal lõpeb maskikandmise lollus
esmane kaitse19. aprill 2021, 11:34
roy infoks-siis kui terveks saate kodanikud-väga tähtis
Kanna sina kasvõi kolme ülestikku, aga teistel 19. aprill 2021, 11:40
on läbi maski suht raske mahla või kohvi ja pirukaid manustada.
11:07!19. aprill 2021, 11:44
Ega teised süüdi ei ole, et sa koolis ei viitsinud õppida!
to Millal??!!19. aprill 2021, 11:49
Miks keegi sind ei halvusta, et lappi näo ees hoiad?
Aili19. aprill 2021, 11:49
Eks need on need kangelased kes politsei-riiki kardavad ja selle eest võitlevad ...mitte ei kaitse ennast ega kaaskodanikku .
to Kanna sina kasvõi kolme ülestikku, aga teistel 19. aprill 2021, 11:59
Mida nad seal järjekorras siis manustasid?
Jaa jaa19. aprill 2021, 12:08
Juba järjekorras seistes sõid ja jõid midagi, et maski ei võinud ees olla?
...20. aprill 2021, 11:41
Klienditeenindajale tellides näkku rääkides ja hingates manustasid kohvi või?
20. aprill 2021, 22:24
Ära ise ürita söömise ajal maski ära võtta, ümarmaalased nokitsevad ära
12.0820. aprill 2021, 22:26
Kus on reegel, et järjekorras seistes söömine on keelatud? Ah?
to 12.08 / eile 22:2621. aprill 2021, 11:05
Mis siis enam seal järjekorras seisad, kui söök olemas. Täiesti täitmatu? Üks söök pole veel otsas aga juba uue järel järjekorras.
Max19. aprill 2021, 10:55
Et siis ööpäevaga kohe selline trastiline nakatunute langus ...? Nunuh ...
Ellen19. aprill 2021, 11:10
Vaadake testide arvu! Pole siin midagi drastilist langust
Lapselegi selge - piirangud mõjuvad, sellepärast ongi suur nakatunutearvu langus..19. aprill 2021, 11:59
to Lapselegi selge -19. aprill 2021, 12:12
Lapselegi selge, aga siin mõnele kommenteerijale üleloomulikult keeruline.
Jaa jaa19. aprill 2021, 13:05
Ja lastest veel lihtsameelsemad laovad miinuseid-teised ju ennast puudutatuna ei tunne :)))