Uudised

Ööpäevaga leiti 362 uut koroonapositiivset, tuvastati esimene India tüvega nakatunu

Toimetas Triinu Laan, 30. aprill 2021 10:31

227 KOMMENTAARI

h
1. mai 2021 14:04
https://www.delfi.ee/artikkel/93287911/fotod-tartu-vaktsineerimiskeskuses-saavad-susti-juba-ka-50-aastased#!dgs=dgsee-267715:Fj0lgYOFqoV9ElnTYORaGK Pildil ka riskigruppi kuuluva 20+ patsiendi vaktsineerimine Tartus. Kes lubas fotograafil kui kõrvalisel isikul viibida meditsiiniteenuse osutamise juures?
j
1. mai 2021 14:13
Järelevalvet teostavad Andmekaitse Inspektsioon ja Terviseamet. Võlaõigusseadus § 765 “Kõrvalise isiku juuresolek tervishoiuteenuse osutamisel on lubatud üksnes patsiendi nõusolekul, välja arvatud juhul, kui tervishoiuteenuse osutamine kõrvalise isiku juuresolekuta ei ole võimalik, patsiendi nõusolekut ei ole võimalik küsida ja tervishoiuteenuse osutamata jätmine ohustaks oluliselt patsiendi tervist.
m
mingi häma käib/ 1. mai 2021 10:13
Räägitakse meile karmidest piirangutest kuid ometi saab nii lihtsalt riigist välja ja riiki sisse. Mina enam oma riiki ei usu.
k
kaka / 1. mai 2021 08:21
a
Aru ma ei saa/ 1. mai 2021 00:43
India tüvi? Kuidas kurat , Miks EV piir ei pea?
v
vabalt hingata ihkab rind/ 1. mai 2021 08:52
Piir peab siis kui ei joostaks edasi tagasi piiri pidamata paljalt ringi(isikukaitse)
n
Nendel roonateadlastel/ 30. aprill 2021 20:53
on nagu mingi orgia käimas, võim inimkonna üle on pähe löönud.Aina uusi ja jaburaimaid teooriaid, avastusi ja hirmutamismeetodeid tuleb turule, numbrid lendavad igas suunas. Kogu üritus on juba religiooni mõõtmed võtnud. Selle järgi oleme kõik haiged ja ohtlikud. Hallooo inimesed...
l
30. aprill 2021 20:03
Leiti metsa alt ,sest RMK tõmbas puud maha? Kõva koostöö 😁
T
.../ 30. aprill 2021 19:00
Teadusnõukoja juht Irja Lutsar selgitas, et India tüvi jõudis Eesti laborisse tegelikult juba möödunud nädalal. Positiivse testi saanud inimesega võtab terviseamet ühendust ja ta suunatakse isolatsiooni. Auuu! Nädala jagu on ta juba ringi rallinud. Miks terveseamet alles nüüd ühendust võtab? Mis neil seal toimub? Kas see oli arst või õde, tööränne on praegu vähestel peale nende? Kas tõi tööd(haiguse) koju, või tööle kaasa?
l
Leiti positiivseid/ 30. aprill 2021 18:38
Jaht ja tagaajamine käimas. Masendav kui palju maksumaksjate raha on raisatud selle tsirkuse pärast. Alates igasugu siltide, trükiste ja kleepsude peale seintel, maas ja postidel kuni ülikallite ja ohtlike “va-kt-siinide” peale. Elame kellegi hullus unenäos. Täielik arulagedus.

t
toivo/ 30. aprill 2021 18:05
kust india eestisse pääses kas piir ei pea.
s
30. aprill 2021 17:37
Salastatud on sellepärast,et saaks rohkem kergeusklikke inimesi rohkem vaktsineerida,tüsistused mis selle kiire vaktsiini väljalaskmisega on,ei teata.
i
Iga/ 30. aprill 2021 17:33
päevaselt tooge välja palju satub haiglasse peale vaktsiini! Miks on need numbrid salastatud?
i
i/ 1. mai 2021 09:48
kas, sa Iga, olid haiglas ka ravil, et esitad järelpärimisi vaktsiini kohta.Kui lugeda oskad j a uudiseid kuulad, siis on isegi arvuliselt selle kohta teavet jagatud. Ei maksa oma teadmatusega siin ennast esile tõsta.Arene !
k
30. aprill 2021 17:24
Kontroll puudub täielikult,tuli teisest riigist lennukiga,laevaga,autoga või jalgsi,enne koju piirilt ei saa kui on proovid võetud ja vastused teada.
m
Maarja/ 30. aprill 2021 16:01
Eesti ei kontrolli ju sisenejaid.Soome nõuab nii Eesti testi kui ka Soome testi--siis võib alles kuhugi liikuda Soomes.Läti piirilgi eestisse vaba pääs.Lapsed kooli ja suve ei tulegi!!!
t
to Seidi Nuur/ 30. aprill 2021 20:41
Ja maske ärge kandke, koroonat ju polegi olemas. Eriti Indias. Head reisi teile!
l
Lugejakiri/ 30. aprill 2021 15:41
Kannatage ära, sõbrakesed! Juba esmaspäeval tehakse kaubanduskeskused lahti.
j
jätkub igasse päeva/ 30. aprill 2021 15:11
Vanasti arvati nii, et was langsam kommt, kommt jurakas
m
mõtlik/ 30. aprill 2021 15:04
ehk tuleks kõrgete riigiametnike sissetulekuid tõsta" kes koos palgalisadega pani taskusse 82 678 eurot." Kui sinu riigiametnikust naaber on rikas, küll siis midagi ka sinuni ulatub ja ka sina kojamehena kord rikkaks saad.

l
30. aprill 2021 14:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tõnis/ 30. aprill 2021 17:00
EKRE peab oma parteiprogrammi täiendama, et saada valitsuse parteiks. Praegused võimul olevad kurjategijad saavad eriolukorras tribunali. Teisiti ei ole enam võimalik. Süsteemselt hävitatakse eesti rahvast meetodil, inimeste suretamine abitusse seisundisse jätmisega, veetakse eestisse täiustatud viiruse modifikatsioone, vaktsiini nimetuse all mürgitatakse sunniviisiliselt inimesi.
K
30. aprill 2021 14:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
See oli.../ 30. aprill 2021 14:54
A
.../ 30. aprill 2021 15:28
Ammu oleks tulnud teha sellele pendeldamisele löpp-piirid kinni ja laevad seisma.
j
Jaan/ 30. aprill 2021 14:32
Mis tegelikult toimub bitchute.com/alternatiivmeedia
n
nimi/ 30. aprill 2021 14:17
mul jällegi kapa kohila tüvi, ajab janutama, lähen õllepoodi
v
Võõpsu veli/ 30. aprill 2021 16:17
Joo nõrkemiseni, siis vähenevad augud riigieelarve. Saad rohkem pennssi ja jood edasi.
e
Ekre valija/ 30. aprill 2021 17:14
p
parim/ 30. aprill 2021 13:49
vaktsiin on 1-2gr.C- vitamiini.5000-st D- vitamiini ja50mg tsinki.Olge terved!
k
30. aprill 2021 14:50
Kõlab nigu anirasva retsept.
k
1. mai 2021 04:56
kaks grammi C-vitamiini on raiskamine, kuna organism suudab manustada tunnis 50 mg C-vitamiini. Sega iga nelja tunni järel 200 mg on mõistlik. 5000 IU-d D-vitamiini hävitab maksa ünsa kiirelt, seega 1000-2000 igapäevaselt on optimaalne piir. Tsink on oluline mineraal mõõdukas koguses. Lisaks võiks sellele juurde panna veel ränivetikapulbri. Ja muidugi tervisliku toitumise, alkoholist ja suitsetamisest loobumise. Ongi vaktsiin valmis. Iseasi, kes selle kõigega vaeva viitsib näha..
m
Mürgi Suts e. Plan B/ 30. aprill 2021 13:22
Lubati ju et kõik vaktsineeritud surevad 1-2 päeva jooksul nii nagu Gates tahtis.Keda koroona ei võtnud selle viib mürgisüst taevasse.

e
Eestiuudised/ 30. aprill 2021 13:04
Maski kandjad pidid olema orjad….
a
Anonymous/ 30. aprill 2021 14:00
Ongi ju. Väärikas, tugev natuur ei tee eales seda klounaadi kaasa.
o
Oswald/ 30. aprill 2021 16:00
To: Anonymous Oleks minu teha, istuyksid sinusugused juba ammu trellide taga ja ühelegi covidioodile ega maskieitajale ei kehti ravikindlustus. Ka matuseraha andmine peaks olema keelatud.
n
Nõrk natuur/ 1. mai 2021 05:01
Mina kannan maski ja mul on hea meel, et ma ei põe ühtegi alaväärsuskompleksi ega muretse, mida teised minust arvavad.
e
Eestlane/ 30. aprill 2021 12:59
Ei usu.See on Kremli väljmõeldud.
h
Haak/ 30. aprill 2021 12:56
Hirmutada et inimesi nõelaotsa saada muud midagi.
h
Hädakisa/ 30. aprill 2021 12:57
l
Linnu huviline/ 30. aprill 2021 12:53
Nägin täna india tuvi lendamas
s
Sellise linnu vihkaja/ 30. aprill 2021 13:49
Kas see oli "inimtuvi", kes juba Eesti kohal tiibu plaksutas?
S
../ 30. aprill 2021 12:51
Soomest India tüvi? See kes selle tõi, tuli ju ikka Indiast või muudest aasia riikidest. Soomes töötavatele eestlastele on suuremas osas piir ikka kinni.
j
Juudas/ 30. aprill 2021 14:27
Kas raske pole loll olla ?
o
Odin/ 30. aprill 2021 12:47
See India tüvega nakatunu sai võimalikuks üksnes tänu sellele, et piirid ja kontrolljoon on tänu RE-le ja tema juhi KaKa nn liberaalse majanduspoliitika tulemusena avatud. Lukus on riik üksnes tavakodanikele.
i
Iseenesest pole/ 30. aprill 2021 12:53
pole sellist viirust nagu "India tüvi" veel olemas. Lihtsalt ajakirjanduse sõnapruuk. Indias on sellepärast palju nakatunuid, et elavad pead jalad koos ja näete ju küll kui räpaselt. Viirus on küll üks, aga heal lapsel ikka mitu nime. Seda viirus pole veel uuritud, aga nimi juba valmis.
j
Juudas/ 30. aprill 2021 14:29
Kas tahad väita ,et eelmise valitsuse ajal olid piirid kinni ? Olen aasta jooksul ületanud Eesti piiri kümneid kordi ja pole kordagi märganud ,et kuskil oleks piir kinni. Lenda , seila , sõida , kõik piiripunktid on avatud.
t
to Odin/ 30. aprill 2021 15:08
Sinu toetuserahad saavad ka lõpuks otsa, kui teised inimesed tööl ei saa käia ja firmad kinni on. Püüa ikka aru saada.
h
hirmutamine/ 30. aprill 2021 12:42
e
30. aprill 2021 13:57
Elupäev on India olnud rahvarikas riik ja pühad loomad ehk lehmad on ennem ja olnud ja jalutavad ka praegu linna tänavatel. Kuidas siis ei olnud neid viiruseid üle ilma? Kas sellepärast, et siis ei lennutatud ehk nii palju ringi? mööda maailma?
m
30. aprill 2021 14:02
Minge kõik moderaatorid sinna Indiasse, siis ehk näete, kuidas elu käib.
k
Kas oli nii?/ 30. aprill 2021 21:16
Kas tõesti mälu juba petab, et ei mäletata, kuidas eelmisel aastal pandi ju piirid kinni? Miks muidu saadeti kõik laevad ja lennukid reisisellidele järgi, kuna nad jäid "lõksu". Ja pärast ju pandi veel karantiini, enne kui kindlaks tehti, kuidas nende seis on.
t
Tagame ikka uute tüvede saabumise, et igav ei hakkaks. / 30. aprill 2021 12:40

n
nüüd paluks ikka nime ja kodust aadressi../ 30. aprill 2021 12:39
a
Aitäh leevendajatele/ 30. aprill 2021 12:29
Kas tõesti on ka meie lähitulevik see, et veel allesjäänud metsa hakatakse laipade põletuseks raiuma?
w
Wellcome / 30. aprill 2021 12:38
k
KURB/ 30. aprill 2021 12:07
Järgmise nädala leevendused toovad kaasa järsu nakatumiste kasvu. Iga normaalselt mõtlev inimene asuks praegu piiranguid karmistama, paraku ...
ä
ära plufi../ 30. aprill 2021 12:40
lilleke rohus teab ja on kõige targem oravatüdruk.
t
to KURB/ 30. aprill 2021 14:31
Kust neid selliseid normaalseid meil võtta on? Ei ole ju?
k
kodanik/ 30. aprill 2021 11:56
Huvitav kuidas see India tüve mees Soomest siia sai, kas löödi korralikult garantiini või loperdab siin ringi.
v
30. aprill 2021 12:43
m
Mitte midagi ei saa aru/ 30. aprill 2021 11:53
PCR test on olemasoleva näidisega 1:1 võrdlemine. Kui ööpäevas tehakse 4700 PCR testi, siis mis imeväel nad tuvastavad "uusi tüvesid"? Teevad iga võetud proovi kohta iga tüvega võrdleva testi? Teiseks. Maailmas on aastaid olnud SARS-Cov (tervisaemti koduleel hingamisteeede ägedate viiruste jaotises koroonaviirused). Nüüd tuli Hiinast SARS-Cov-2, mis on ju koroona "uus tüvi". Kuidas saavad Londoni, Brasiilia, LAV, India jne tüved olla endiselt SARS-Cov-2-d?? Need peaks kõik olema ju SARS-Cov-3, 4, 5, 6 jne.
n
Niiiiii/ 30. aprill 2021 11:49
Nüüd palun tühistage erakorraliselt oma 3nda mai piirangud.Meil ei ela nii palju inimesi kui Indias.Mõistust on nüüd vaja ja imeruttu!
t
Toomas/ 30. aprill 2021 12:00
Toompeal ei ole mõistust. Sealsete IQ on väiksem kui nende kinganumber.
l
Lugeja/ 30. aprill 2021 11:13
Lihtsalt ei viida enam nii palju haiglasse, ja öeldakse et kohad täis, nii hääbuvadki paljud haiged kodus.
u
Uskumatu/ 30. aprill 2021 11:11
Kui pealinnas nii kõrged näitajad, kuidas on võimalik 3.mail avada kaubakeskused, restranid jms? Et 2näd pärast jälle 2000 koroonat päevas oleks?
p
Peter/ 30. aprill 2021 11:28
Koroonanäidud ei lähe järgmisel kümnel aasta lenam kunagi nulli, see haigus on ja jääb. Kas hoiame riiki lukus kümme aastat? Või on sul muid häid lahendusi välja pakkuda?
v
veelgi uskumatum/ 30. aprill 2021 12:29
oli et eelmiste (25% täituvust) piirangute ajal mõnes toitlustuskohas mõni ukuleele lükkas lauad hunnikusse kokku ja jättis külastajatele vaid paar suuremat lauda, kus võõrad pidid ninapidi koos istuma. Hiljem imestatakse, miks viirus levib.

j
Jauram/ 30. aprill 2021 10:50
Kas uus Covid on kohal ? Kui, siis aretus-töö ikka käib ! Tublid reffid, 2000-ded, sotsid- p.tsid ....No nüüd tuleb talle Euroopa miljoneid jagada ... Piirid lahti et ta ikka ise saaks tulla ...
j
Jaa jaa/ 30. aprill 2021 12:03
Jauram arvab, et refid ja sotsid aretavad covidt. Küll on palju tarku inimesi koos.
u
U./ 30. aprill 2021 10:40
Nagu siinses lehes kirjutab, võib Vene salaluure elada kõikjal. Meie peas südames jne. Meid mõjutada kõikvõimalikul moel. Nii-et, ma ei usu!
a
Aadu/ 30. aprill 2021 10:38
?? Ei tea kus kohast need leiud tehakse??
o
Oskar/ 30. aprill 2021 10:38
Nii kui vaktsineeritakse, isegi lubatust, rohkem olukord haigestumistega langeb, aga sellega on mööda pandud kuna, loksutati ja venitasime liiga kaua, siia juurde käib ka valetamine ja kriminaalne lohakus!
m
Mõtetes/ 30. aprill 2021 07:11
Mis siin ikka, haiglas tuleb kohti vabastada, lihtsalt mõned lähevad igaviku teele.
v
vastavalt vajadusele/ 29. aprill 2021 20:02
https://www.delfi.ee/artikkel/93287911/fotod-tartu-vaktsineerimiskeskuses-saavad-susti-juba-ka-50-aastased Aga ka mõned 25. aastased puudega noored.
n
njaa/ 30. aprill 2021 10:41
sotsiaalmajade elanikud ja puudega inimesed peaksid juba ammu olema vaktsiinid saanud. kuna asi on vabatahtlik, siis need kes soovisid muidugi.
k
1. mai 2021 14:06
Kes lubas fotograafi kui kõrvalise isiku meditsiiniteenuse osutamise juurde? Järelevalvet teostavad Andmekaitse Inspektsioon ja Terviseamet.
s
Statistik / 29. aprill 2021 17:25
Iga päev sureb eestis 10 inimest koroonasse.Keegi nagu notiks neid maha.Üle 10 vist ei lubata.
s
suremine jätkub/ 29. aprill 2021 22:29
Statistik vaatab ka numbrite taha ja leiab metsa ülesse.

m
Minna/ 29. aprill 2021 13:19
Alati peale koolivaheaega nakatanute arv järsult tõuseb! Ja ei tekkinud see haigus meie riigis vaid ikka toodi sisse! Ja tuuakse edasi veel muid variante kui piiridel kontrolli ei ole. Tean paljusid ukrainlasi-ehitajaid, kes koroonahaiged olnud. Nemad tulevad oma autodega riiki. Mingit kontrolli meil ei ole!
k
kodanik/ 29. aprill 2021 15:11
Kindlasti on nende hulgas omajagu demonstrante ja kallistajaid
u
uued/ 29. aprill 2021 13:06
viirused tulevad koos vaktsiiniga!
v
viirus püüab / 29. aprill 2021 18:34
hästi sõlmid, aga India valmistab
a
Aa/ 30. aprill 2021 11:28
Uued tüvid tekivad vaktsineeritud inimestest. Organism ei vōta omaks ja haigus mutateerub. Vaktsineeritud inimesed ongi uute tüvede tekitajad. Lugedes välismaa uudiseid, siis see ammu tōestatud, sellepärast osad riigid ongi vaktiinist loobunud ja näitajate arv all.
k
kas/ 29. aprill 2021 13:05
j
j/ 29. aprill 2021 12:45
jälle 16 nakkusega isikut ilma elukohata Eestis.
a
Aadam/ 29. aprill 2021 12:41
Leiti? Eks jah, kes otsub, see leiab.
t
Tekib küsimus./ 29. aprill 2021 12:26
Ma ei saa aru, kas iga päev käib nii palju inimesi ise testimas või kust kohast need andmed tulevad? Protsent ei lange kuidagi :-( Mis paremusest me räägime, et muudkui hakkame piiranguid lõdvendama?
k
Karla/ 29. aprill 2021 12:20
Naiivsemad rahva hulgast ikka loodavad lapselikult, et juhtub ime ja see haigus kaob kiiresti. Aga tõde on see, et viirushaigustega imesid ei juhtu, nad on tulnud, et JÄÄDA! Tuleb õppida lihtsalt elama nii, et suudaksid ennast ja teisi tervena. Kes sellest aru ei saa ja ikka kangekaelselt Egiptusesse reisima kipuvad, on tõesti rumalad, neile ei jõua ohtlikuks muutunud REAALSUS kohale. Lisaks endaga riskeerimisega on nad aktiivsed viirusnakkuse levitajad oma lähikontaktsete ringis.
k
Karlale teadmiseks/ 1. mai 2021 08:35
Kade oled, et inimesed reisivad ja tunnevad elust mõnu. Kes ei taha reisida istugu kodus ja imegu käppa aga hiljem või varem me kõik heidame hinge. Parem surnud lõvi kui elav eesel!
v
Veel üks väärarusaam:/ 29. aprill 2021 12:02
Miks arvatakse, et viirust tuuakse ainult väljastpoolt? Pealegi Egiptusest. Nagu mujal polekski viiruse edasi kandjaid. Ei, kulla rahvas! Viirus levib ikka seal, kus talle selleks sobiv koht on. Ja jätke meelde! See 2+2 on vaid mingi oletus. Vaadake kasvõi poes ringi. Kus on kõik ostjad kaugemal kui 2 meetrit? Alati ei pea teised süüdi olema! Kõigepealt peaks inimene mõtlema, miks viirused alguse saavad? Miks immuunsus inimkonnas drastiliselt nõrgeneb? Praegu hävitatakse uute mürkidega eelmisi mürke. Mõelge loogiliselt, olete tervemad!
l
LAV viirusetüvesse/ 29. aprill 2021 12:12
on tänaseks nakatunud 57 inimest. Kas kõik Juulid, Maalid ja Madised arvavad, et ka need 368 on Aafrikast pärit viirusesse nakatunut? Oh, seda inimese "pea laiali otsas" mõtlemisvõimet!
m
Maarja/ 29. aprill 2021 12:22
Viirus tuuaksegi väljastpoolt.Erinevad tüved-- ja mida siis reisisellid usinasti levitama hakkavad.Nii lihtne see ongi.Paar riiki on näit.Indiast sissesõidu keelanud aga meil on igale reisiselline, teistest riikidest -eneseisolatsioon--mida paljud ei täida
k
Kodanik toveel üks väärarusaam./ 29. aprill 2021 13:56
Kas teil on tõendeid et see viirus tekkis algselt Eestis?(eriti LAV tüvi)

e
Ei hakka üldistama/ 29. aprill 2021 11:41
aga öelge armsad reisihuvilistel, miks te Egiptusesse reisite ja seda hoiatustest hoolimata?!! Soovitan teil arstipoole pöörduda! Vabandust otsekohesuse pärast!
k
Kust otsast/ 29. aprill 2021 12:14
võtad, et need 425, on kõik Egiptusest viiruse saanud?
i
Ikka keskmine 10!/ 29. aprill 2021 11:38
Täna läks manalateele koos kaasuvate haigustega 10 põdenut!
m
Maarja/ 29. aprill 2021 12:22
Eesti nakkuse ja surevuse näit on ikka ääretult kõrge!!!!
p
29. aprill 2021 11:06
Positiivsete arv alla 10% näitab, et testitakse valesid inimesi!!! ilmselt turiste ja tööpendeldajaid, kelle eesmärk pole haiguse tuvastamine vaid eneseöiguistamine maksumaksjate arvel. ettepanek on raporterioda eraldi neid testi mida teevad inimesde peerearsti soovitusel ja mitte kollase passi saajad ja muidu uudishimulikud riigi kulul testijad
n
Noo/ 29. aprill 2021 11:30
Riigi kulul testijad? Inimene ei saa niisama testida (ja ega see teab mis meeldiv protseduur ju ka ei ole), ta peab ikka saatekirja saama.
m
29. aprill 2021 13:59
möni inimene on teinud 30+ testi, kas töesti on see isik käinud oma tastkust välja 30*80 EUR? mina ei usu, ikka vöetakse saatekiri piiri ületamisel ja tehakse tasuta test. Jah, saatekrijaga, kuid see ei muuda asja, Riik -- st. rahvas - maskab selle eest et egiptuse turistid saaks oma testid tehtud -- üks enne ja kaks päerast resi. lihtsim on ju avaldad info palju on testie oma raha eest ja mis on % seal kui keegi tahaks avalikustad seda raiskamist, kuid seda ei Refid ei taha, nende valijad on ju huvitatud, et nii palju kui vöimalik rahavs testiks end ja reisiks jne
k
KodanikX/ 29. aprill 2021 11:03
Need "spetsialistidest" kommenteerijad võiksid lõualõksutamise asemel vabatahtlikena haiglatesse appi minna, siis näeksid ja saaksid aru, kuidas tegelikult koroonaviirus toimib.
l
lõualõksutajast soovitajale/ 29. aprill 2021 11:18
Palun katsu enne selliste soovituste jagamist ise kuhugi appi minna. Paku ennast ja kirjuta siis, mida sulle selle peale öeldakse.
m
Mh!?/ 29. aprill 2021 12:31
Mida ma seal haiglas siis näen? Kuidas viirus levib? Sinna viiakse need, kes juba haiged!
o
Oskar/ 29. aprill 2021 10:40
Ikka jätkub kriminaalne 60-70 pljus jutt, manustatakse 2-3 tuhad ja siis 11000 tuhad, viimane aeg vaktsineerida korona sissetoojad-need kes reisivad ja on ohtlikud NOORED
k
Keiu/ 29. aprill 2021 12:27
Eks need olegi selle viiruse sisse toojad, keda siin karjaviisi testitakse ja kellel puudub rahvastikuregistris andmed. Kuidas nemad küll sinna saavad ja kas nendel on mingi eraldi "perearst", kes annab saatekirja? Meile aga loetakse, et hoidke 2+2 ja nühkige aina käsi nii, et nahk on juba maas.
t
toivo/ 29. aprill 2021 06:15
proove võeti 10000 tänaval ei sõitnud rohkem eraautosi.bensiini polnud tanklas.
a
Anneli/ 28. aprill 2021 22:17
Üle viie kuu ei lisandunud ühtegi koroonasurma nagu pealkiri väidab. ??? Aga alles eelmine nädal oli et suri koroonaga seoses 9 inimest ja 11 inimest ja veel oli neid numbreid. Mida siis peaks uskuma?
t
to Anneli/ 29. aprill 2021 09:58
Selge näide, kuidas inimene ei suuda loetust aru saada. Sellel päeval ei surnud üle viie kuu kedagi (5 kuud esines koroonasurmasid ja nüüd oli esimene päev , kui ei esinenud).

j
Jürto./ 28. aprill 2021 21:15
t
to No/ 29. aprill 2021 10:40
Oi, kui ikka liht-ja lühilausetega ei kirjutata ja must-valgelt selgeks ei tehta, siis aru ei saada
e
29. aprill 2021 12:31
Eile ei surnud koroonasurma kedagi! Selle eest täna aga topelt.
o
On ikka/ 28. aprill 2021 18:12
Ööpäevaga leiti.Kust nad leiti.Metsast ,põllult.
o
OMO/ 28. aprill 2021 18:17
Osad olid metsas sabad seljas ning osad olid nagu kuldid rukkis...
n
No/ 29. aprill 2021 10:06
Proove teinud inimeste hulgast leiti. Pole ju nii keeruline aru saada.
t
to No/ 29. aprill 2021 10:42
ega siinne valvekommenteerijate punt ometi sellest aru saa, nad ei saa enamusest asjadest aru.
k
KAERU TAHTJA/ 28. aprill 2021 18:01
Noored tahavad ainult ke_pi ja keeksi ning vanad koini ja koduveini...
p
parafraseerija/ 28. aprill 2021 20:55
Kes ei vaktsineeri, see šampust ei joo!
m
Meedia valetab!!!/ 28. aprill 2021 13:38
Räägiksin natukene sellest mis hetkel tegelikult maailmas toimub. Kui te arvate,et vaktsineerimine on lahendus koroonaviiruse vastu võitlemiseks siis te eksite. viirused on väga targad ja tahaksin natukene teie silmi avada. Me teame kuidas koroonaviirus levib aga kui paljud teist teavad kuidas muteerub? Muteerumiseks vajab ta tohutul hulgal inimeselt inimesele liikumist mille jooksul viirus täiendab ennast. 2019 aasta lõpus kui saadi teada millega on tegu,algas võidujooks ajaga. Võeti tohutud riskid,ehk siis parim lahendus oli toota kiiresti vaktsiin ja vaktsineerida võimalikult palju inimesi.
v
./ 28. aprill 2021 13:38
võimalikult kiiresti,et koroona ei jõuaks muteeruda punkti kus meditsiiniliselt oleks seda võimatu peatada. Kuna aga vaktsiinide tootlikus jäi ilmselgelt ajahätta siis oleme jõudnud tänaseks punkti kus me ei suuda enam vaktsiinidega koroonamutatsioone peatada. Aga ometi vaktsineerimine jätkub,miks? Ikka sellepärast,et kes võtab vastutuse,et vaktsineerimisega mindi alt kui selleks on kulutatud meeletutes kogustes raha ja ressursse. Ja peamine,see on endiselt suurepärane äri farmaatsiafirmadele. Kui te arvate,et inimesest(pean silmas siis seda enamuseks nimetatavat rahvamassi kes käib tööl ja
t
./ 28. aprill 2021 13:39
täidab maksudega riigikasaat) keegi hoolib,siis eksite. Meie eest varjatakse kogu tõde,sest mõelge nüüd ise,kas te tõesti usaldate neid miljardäre kelle olemasolust teil pole õrna aimugi aga just nemad võtavad tagatubades globaalse tähtsusega otsuseid vastu? Mina ei usalda. Ja kõik inimesed kes nüüd end vaktsineerida on lasknud,siis sellega on kogu teie immuunsüsteem rikutud. Teie organism ei suuda enam võidelda uute tüvede vastu. Maailm on suurte muutuste lävel,vaktsineerimise altminekut varjatakse lockdownidega aga kaua see kestab?
t
to Meedia valetab!!!/ 28. aprill 2021 14:14
Kas sa delfi-tarka näed, peaaegu jagu Jumala järgmine juba meil siin. Mis me küll sinuta teeksime või kes meid, rumalaid, valgustaks.
e
ega te ka tõtt räägi/ 28. aprill 2021 14:23
Ja Teie räägite ja kirjutate puhast kulda,mis ei toetu ju otseselt selgele tõele
m
28. aprill 2021 14:56
Mis su postituse mõte on, hea samariitlane? Ärge vaktsineerige? Kas sellepärast, et sa meist kõigist väga hoolid või mingil isiklikumal põhjusel?
a
AK/ 29. aprill 2021 18:49
Järgmine isehakanud viroloog!
p
Pärnust/ 28. aprill 2021 12:24
Kas kellelgi on infot. mis tuli meil selle Valge raamatu järgi praegu põleb, ei ole leidnud andmeid? Või on raamat juba ajaloo prügikastis?
p
Prügikast/ 30. aprill 2021 12:41
e
Eks/ 30. aprill 2021 14:09
...see pandud ka 5 aastaks lukku
t
to: Ja nii ongi / 28. aprill 2021 11:29
Vaeseke, sul hommikused rohud võtmata, nüüd päris sassis omadega.
m
mina/ 28. aprill 2021 12:50
varsti horanz, aga veel punane
j
Ja nii ongi / 28. aprill 2021 11:15
Öeldi ju et kõik vaktsineeritud surevad 1-2 päeva jooksul nii nagu Gates tahtis.Kes ellu jääb saab ikka Koroona või uue mürgisüsti.
x
x2/ 28. aprill 2021 13:35
Kuhu siis Eesti ca 100 000 surnut jäänud on, kes praeguseks vaktsineeritud on? :D Valus ei ole sellist jama ajada?

m
mustakas/ 28. aprill 2021 10:40
kui PEAMINISTER ARVAB, et riiki saabujate testimine rikub testitavte õigusi kehalisele puutumatusele ja estlasi, olh gu nad nakkusekandjad või mitte ei saa takistada kodumaale naasmast, siis on meil nende viirustüvede importijatega veel suhteliselt hästi läinud. Aga mida teha taolisega, kes , olles LAV tüve kandja, "korraldas nakkuse levitamise 12-le ? Näib, et mitte midagi, sest tal on ju ÕIGUSED, mis puuduvad nakkuse saanuil.
t
to mustakas/ 28. aprill 2021 10:45
Kas sul on võimlaik aru saada, et on olemas sellised asjad nagu seadused?
j
Juudas/ 28. aprill 2021 10:59
Eks ole huvitav , räägime aga õigustest aga mitte ei taha kohutsusi tunnistada. Minnakse maskideta ja veel ka lastega , meelt avaldama ajal mil kehtivad karmid reeglid , unustati kohustused aga jahuti õigustest ? Reiside puhul räägime ikka ja jälle mittereisijate õigustest aga reisija õigused ununevad ? Eutanaasia puhul jahume elavate õigustest aga ei taha tunnistada surija õigusi ? Seadustega on kenakesti paigas inimõiguste mõiste , loe .
j
27. aprill 2021 17:18
Juba räägitakse kolmandast lainest. Maskikandjad - PIDU!
p
Peter/ 28. aprill 2021 11:57
Jep. Kannan maski juba aasta aega, (ainult siseruumides küll) ja pole õnneks ei seda koronat enda sisse saanud ega pole ka enam olnud nohu, grippi ega bronhiiti, mis mul ikka tavaliselt paar korda aastas on olnud. Ma isegi arvan, et kui koroona peaks ära kaduma kunagi, kannan ikka avalikes kohtads maski edasi. Tundub väga tõhus asi olevat.
a
Anni/ 28. aprill 2021 14:40
Kolmas laine ilmselt tuleb ja kiiremini kui arvatakse.Vaadake Läti ja Leedu nakatumist .Maskide kandmisest on ilmselt kasu ka teiste viirushaiguste puhul.Olen ise alati sügisel ja kevadel mingi viiruse saanud,aga nüüd olen olnud terve.Järelikult on maskidest ikka KASU.
t
To Peter/ 28. aprill 2021 16:52
Kas sa tead, et pidev maskikandmine ja oma väljahingatud õhu sisse hingamine aastaid soodustab kõrivähi , kopsuvähi teket, otsi, uuringud olemas.
t
to To Peter/ 29. aprill 2021 10:00
Ja jah, arstid ja õed ju kõik maskidega töötamisest vähihaigeks jäänud? Huvitav, et üldse veel meedikuid on.
h
27. aprill 2021 16:37
https://tervis.postimees.ee/7234506/vabu-vaktsineerimisaegu-on-ule-2000 Trikoovoor ka.
h
27. aprill 2021 21:24
https://tervis.postimees.ee/7235072/professor-merits-avaldas-millise-kaitse-saab-vaktsiinidest-uute-tuvede-vastu?_ga=2.39578155.986348004.1619088115-628055636.1613839435 Samas stiilis.
h
30. aprill 2021 18:20
https://www.delfi.ee/artikkel/93294087/esmaspaevast-oodatakse-vaktsineerima-koiki-ule-50-aastaseid-inimesi Parukasoovitus ka.
v
1. mai 2021 14:09
Veel üks riskigruppi kuuluv patsient. https://pealinn.ee/2021/04/30/video-uuel-nadalal-oodatakse-vaktsineerima-50-aastaseid-ja-vanemaid/
n
need/ 27. aprill 2021 16:33
vaktsiinid on kõik katsetusjärgus, antud on ainult hädaabiluba.Meil on praktiliselt sundvaktsineerimine.Seda millised on tagajärjed ei ütle keegi ja tegelikult ei teatagi.Praegugi satuvad paljud haiglasse ja surevad.Ostame aga seda solki kokku ja muudkui süstime.kui ise ei tule, tuleme koju.Peaasi et Euroopa liidust raha tuleks.
e
27. aprill 2021 17:15
Eks nende vaktsiinide põhjad on juba ammu tehtud ja teada.
t
to need/ 27. aprill 2021 17:47
Ma ei tea, kas mul on juba luulud, kuid Facebookis oli kusagil kirjas, et EL kaebas selle Astra vaktsiini peale midagist vist kohtusse. Ei leia enam üles seda kohta. Meil aga aina topitakse seda küll ikka üle 60-nestele ja siis jälle alla ja siis kõigile jne. Ega ei saagi aru, kellele ta siis kõlbab ja kellele mitte. Ega muidugi küsida ei või, kuid äkki ikka võiks. Sooviks nagu midagi kindlalt teada.
v
veel üks põhjus/ 27. aprill 2021 18:40
Eks see AZ ei ole EU toode, vaid Inglise - Rootsi koostöö.
Maali Mustamäelt/ 28. aprill 2021 10:42
Hea on, et meil on TEADJAID, kes "põrmustavad " professorite teadmised ja oskused.
t
To: to need/ 28. aprill 2021 10:46
FB on on ainuke koht, kuskohast infot hankida??? Loe vahel ka uudiseid mujalt kui FB! /Euroopa Liit alustas õiguslikke samme farmaatsiahiiu AstraZeneca vastu koroonavaktsiini tarneprobleemide tõttu, teatas täna Euroopa Komisjon./
t
To Need 14.33/ 28. aprill 2021 10:55
Laienda om silmaringi, vöta klapid peast, siis näed et pea köikides maailma maades on sama vaktsineerimise taktika. Mida kiiremini kõik oma doosi kätte saavad, seda kiiremini maailm lahti läheb. Istud seal eesis ja virised iga valitsuse otsuse pärast, ignoreerid iga nöuannet. Tundub et sinusugused on kogunenud Saaremaale- iga päev tuleb viirusekandjaid juurde
t
To need/ 28. aprill 2021 10:59
Ära virise, laienda oma silmaringi siis näed et kogu maailmal on sama vaktsineerimise taktika. Mida kiiremini doosid käes, seda kiiremini maailm avaneb
t
toneedile/ 28. aprill 2021 12:45
Näitab ikka hästi ära keskmise kommenteerija taset: Lugesin kuskilt FBst, et EL kaebas AZ kohtusse, ju on kehv vaktsiin. EL kaebas AZ kohtusse, sest nad ei täida oma kohustusi x arv vaktsiine tarnida ja tarnivad vähem, mitte sellepärast, et vaktsiin kehv on. Loeme ikka ainult kuskilt poolt pealkirja ja teeme järeldusi nagu meile parasjagu sobib!!!
t
to need/ 28. aprill 2021 14:46
Haiglasse satutakse ikka covidiga,mitte vaktsiinide pärast ja surrakse ka covidi pärast.Kuigi jah,mõningatel juhtudel ka vaktsiini tõttu,aga need on üksikud juhtumid.Nendes riikides,kus on juba paljud vaktsineeritud on ka haigestumine ju langenud.
m
Mul AZeneca süstitud ja pole mul häda midagi!/ 28. aprill 2021 15:46
t
tähelepanek/ 27. aprill 2021 16:28
Kaameramehed ja meditsiinitöötajad patsientide üle irvitamas. https://www.err.ee/1608186877/enamik-eesliinist-vaktsineerimisel-eelist-ei-saa
t
to tähelepanek/ 28. aprill 2021 13:19
Kes seal videos sinu meelest irvitab??? Peavad ikka väga rängad kompleksid olema. Vaeseke.
s
28. aprill 2021 17:45
Sellist asja perearsti praksises ei juhtuks, et ajakirjanikud kui kõrvalised isikud osalevad meditsiiniteenuse osutamisel ja riputavad patsientide pildid portaalidesse üles. Isegi meditsiinitudengite ja residentide osalemiseks peab olema patsiendi kirjalik nõusolek.
V
§/ 28. aprill 2021 17:55
Vaktsineerija juures on vaktsineeritav lepingu sõlminud patsiendina, ja selle lepingu põhimõtted on seadustega küllalti täpselt paika pandud. Leping algab vastuvõtule registreerimisega ja hakkab kehtima vastuvõtule jõudes. Tihti peab lepingu ülesütlemisest teatama 24 tundi ette. Kui aga üllatusena selgub, et osaleb veel kõrvalisi isikuid, näiteks ajakirjanikud, siis on arst lepingut rikkunud, ja patsient võib vastuvõtust loobuda, teatades põhjusest järelevalvet teostavale asutusele.
s
Seda, et/ 29. aprill 2021 11:35
Inimest võib fotografeerida, kui ta on sellega nõus või kui võib eeldada tema nõusolekut. Vaikimisi annab inimene selleks nõusoleku avalike ürituste korral, kui on teada, et üritust meedias kajastatakse. https://www.aripaev.ee/uudised/2007/05/15/pildistamine-avalikus-kohas-nouab-reeglite-tundmist
t
to seda et/ 29. aprill 2021 13:28
Tervishoiuteenuse osutamine ei ole avalik üritus. Lisaks toimub pildistamine nii, et pildistatav ise ei saagi aru.
v
29. aprill 2021 15:49
Võlaõigusseadus § 765 “Kõrvalise isiku juuresolek tervishoiuteenuse osutamisel on lubatud üksnes patsiendi nõusolekul, välja arvatud juhul, kui tervishoiuteenuse osutamine kõrvalise isiku juuresolekuta ei ole võimalik, patsiendi nõusolekut ei ole võimalik küsida ja tervishoiuteenuse osutamata jätmine ohustaks oluliselt patsiendi tervist.
p
pervertidele teadmiseks/ 30. aprill 2021 18:27
Tervishoiuteenuse osutamine ei ole avalik üritus nagu seda on spordivõistlus, kuigi see viiakse läbi spordisaalis. Spordisaalid on muudetud ajutiselt tervishoiuasutusteks, kus kehtivad samad nõuded nagu perearsti juures või haiglas.
j
Ja ongi jama käes/ 27. aprill 2021 15:11
Kallas ei saa tähtede pealt ka vaadata, va kurivaim ilm tsurkis kõik ära, mis teha teadusnõukogu ka ei usalda.
j
Jama jah/ 27. aprill 2021 18:37
Tal nüüd see valge ja tark raamat. Kas see ei näita siis midagi?
m
27. aprill 2021 15:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mustakas/ 28. aprill 2021 10:47
Valge raamat ju ka brittidelt ning hispaanalastelt "maha viksitud" ja UNUSTATUD, kuigi pidi keerama uue lehekülje koroonavastases võitluses. Ei tuleta Kaja seda meelde, ei keegi teine. Kas mõttetu värk ? Või nagu lastel ikka- lelu, mida ei taheta ja jäetakse liivakasti.
t
to mustakas/ 28. aprill 2021 12:37
Millest iga päev ÕL ei kirjutata, seda pole sinu jaoks olemas?

v
Vello/ 27. aprill 2021 12:52
Ega meie valitsus ei saagi ju muud teha kui piiranguid vähedada ja koos demonstrantidega ja kuuuuurijatega tantsu vihtuda? Kui piirid lahti pole ja vabadust pole, siis on rahvas eesotsas tšellistiga nii masenduses et valitsus peab tagasi astuma, nii et nutame kadunukesi taga ja lubame kõigil soovijatel LAV tüve piiramatult levitada, sest igasugune piiramine tekitab tšellistides ja muudes liberaalides ainult viha ja nende märatsemisel pole lõppu.
p
Peame vastu!/ 27. aprill 2021 13:38
Heino Harju 2 tundi tagasi Raporteeri "Aare! Miks Sa unustad ära peasüüdlase! ALDE-koalitsiooni, kes püüdis hakata diktatuuri kehtestama! Kes püüdis hakata Kõrgeima Võimu Kandjale pähe istuma! Kes saatis politsei RAHVA vastu! Miks imestad, et Kõrgeima Võimu Kandjale selline asi ei meeldinud" ALDE meeskond juurutab edukalt timukraatiat.
mutakas/ 28. aprill 2021 10:49
Piirangud ja tšellist ? aga Kaja ju ei poolda piiril testimist ja arvab, et reisimine on inimõigus.
v
Vallo/ 27. aprill 2021 12:41
Mida ikkagi kavatseb teha meie armas valitsus, kui tänu uute tüvede massilisele levikule haigestumine taas katastroofiliselt suureneb ja toimub ka vaktsineeritud inimeste massiline haigestumine? Kas ta piirdub jätkuvalt soojade soovitustega ja piirangute leevendamisega või palub abi Putinilt? Miks ta ei tee juba praegu piisavalt selleks, et haiged isikud viibiksid isolatsioonis?
l
27. aprill 2021 14:49
Lisaks on kõigil ka kaasnev haigus! https://arvamus.postimees.ee/3732511/maris-hellrand-ma-tahan-raakida-teiega-marinast Ajakirjanik Maris Hellrand kirjutab väljaandes Postimees, et eesti rahvaga tuleks rääkida kui lapsega, kellel on diagnoositud Aspergeri sündroom.
p
27. aprill 2021 18:52
Palun selgitage, kui on mõni targem, kuidas nüüd tuleb igal riigil maailmas oma koroona, mida siis segi-läbi vist selle reisimisega kantaksegi ühest riigist teise. Ja mis on see töökohal nakatumine või kodudes nakatumine ja ikka otsitakse kohti ja põhjuseid. Hiina nahkhiired siis lendavad üle ilma ringi või kuidas?
k
Kristiina / 28. aprill 2021 04:26
Rootsi tee oleks õige. Tugevam elab.
k
KH/ 28. aprill 2021 11:02
Eri riikide tüved on välja mõeldud hirmu külvamiseks ja vaktsineerimise propageerimiseks. Kolmandast lainest pasundatakse ka juba nagu stsenaariumis ette nähtud. Kas veel on neid, kes aru ei saa, et viirusete muteerumine on loomulik ja intensiivse desinfitseerimise tagajärjel kiirem?
j
27. aprill 2021 12:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to Jaan/ 27. aprill 2021 13:25
Mõned nõuavad, et piirid kinni, mõned nõuavad, et piirid lahti, mõlemad pooled rahulolematud ja valitsus peaks suutma nii teha, et kõik rahul oleks???
j
Jaan/ 27. aprill 2021 12:12
Nn terviseamet võtab protsendi nii 8-11 ja teeb matemaatilise tehte kui palju on nakatunuid ja siis arv kust proov võeti,samuti on intensiivis ja juhitaval hingamisel kahtlaselt ühesugused numbrid
p
29. aprill 2021 14:03
Piirid kinni, piirid lahti? Tulebki nii teha, et piirid kinni ja kui see aitab, siis alles lahti. Kas siis suured tegijad ise sellest aru ei saa? Loomulikult, nemad ju mõtlevad, et täna paneme kinni ja homme lahti. Juba nüüd mõned leiavad nende kaupluste kinnipanekutest, et on kõik tehtud. On alles lühinägelikkus. Kas läheb kommentaar kustutamisele, sest mis sa tükid siin tarku õpetama?
l
Lugeja/ 27. aprill 2021 11:27
Tule taevas appi, ikka jälle ligi 500 koroonat ühe ööga, no mis koole ja restorane- kaubakeskusi tee küll ometi avate, kui praegugi sellised näitajad!
s
27. aprill 2021 13:12
Seda ma arvasin, et kommentaar ei lähe läbi, kuna valitsus ju nii saamatu.
p
põhjus/ 27. aprill 2021 14:46
Kaja Kallas: nakatumise tõusus on süüdi abielureferendumi arutelust tekkinud stress. https://www.youtube.com/watch?v=d92MuC_yK-o
t
29. aprill 2021 14:12
Tahaks ikka küsida, kuidas peavad toidukauplused ja rohupoed lahyi olema? Kas sinna viirus ei tüki sisse? Samas leierdatakse, et on nakatumised on kõige suuremad töökohtades ja kodudes. Pange siis toidupoed ka kinni, oleme näljas. Kodukontoris ju kauplust ei saa avada. Kodukontoris ainult lebotame (kui sellest sõnast aru saate). Kauplused aga ikka poole ööni lahti ja mõni isegi 24 tundi iga päev. Kas sinna ei võiks panna "robotid" tööle?
g
Geena/ 27. aprill 2021 11:26
Lendame Egiptusesse ja trükki!
m
27. aprill 2021 19:04
Mõtelge nüüd ikka normaalselt. Kuidas sai abielureferendumi arutelu stressi tekitada? Kõik jäi ju samaks nagu ennegi, elage nii , kuidas soovite. See pole küll põhjus nakatumise suurenemises. See ütleja võiks enda juurest põhjust otsida.
k
Ka Moon/ 27. aprill 2021 11:21
Seega on ööpäevane nakatumine 13 korda kõrgem kui Soomes. Meie "geenius" poliitikud aga arvavad, et nüüd võiks juba Soome "ära rääkida" töörände lubamiseks. Aga äkki ei oska lillekesed arvutada või arvavad, et Soome valitsus kaitseb oma rahvast samuti (nagu meil) ainult sümboolselt ja üleskutsete kaudu?!
k
-----A-----/ 27. aprill 2021 11:43
kordub sama mis peale eelmiste nn. piirangute lõpetamist-Eesti saavutab jälle esikoha
v
Viki/ 27. aprill 2021 11:46
Soomes on valitsus rahva jaoks, siin on rahvas valitsuse jaoks. Vigane riik. Vanasõna ütleb: küürakat parandab ainult haud.
t
to Viki/ 27. aprill 2021 12:11
Kaja Kallas ise tunnistas Vikerraadios, ta ei saa veel aru et oleks peaminister

t
Terviseametile/ 27. aprill 2021 10:59
teadlased on korrutanud tõde, et vaktsineerimine ei hoia ära nakatumist ega ka viiruse edasi andmist, et endiselt tuleb täita reegleid, täna kuuleb juba sellist ütlemist....olen vaktsineeritud, olen vaba lind......., vaktsineeritud inimesed võtavad asja lõdvalt, ilmselt nakatamine ja nakatumine jääbki kestma, kui TA vaktsineerimise tuhinas vaikib.
v
28. aprill 2021 15:05
Vaktsineerimise eesmärk ei olegi haigestumist ära hoida, vaid hoida ära või leevendada haiguse ägedat kulgu ja tüsistusi ehk haiglasse sattumist. Kui raske saab olla seda mõista?
k
Kui võetaks assja/ 27. aprill 2021 10:57
Talupoja mõistusega mida ka mingil määral tehakse mitte lasta pähe istutada igasugu propagandat siis hakkaksid asjad ka paranema.
k
Kindlasti on andmed suuremad/ 27. aprill 2021 10:57
Kas koduseid teste ei lisata juurde, neid vist ei tea keegi?
o
Ohh/ 27. aprill 2021 10:56
Tere tulemast reaalsusse! Miks vähendame piiranguid.täiesti arusaamatu.Ja ausõna ei saa?ma ka nendest egoistlikest inimestest aru.kes kohe nui neljaks peavad palmide alla maske kandma sõitma.Kandke parem siin neid ja ärge ki korraldage nõmedaid miitinguid.Kurb kuulda.et nende nui neljaks soojale maale minejate seas on ka tuntud ja siiani mulle justkui normaalsete ja mõistlikena tundunud inimrsi.Miks me oleme küll nii rumalad ?Maski mittekandmise eest peaks juba korralik trahv olema.Kui muidu aru eii saada.Piirid kinni.miks lubatakse reisida jne.Soome annab tööd.andku meile ka mõistust.Seal ok.
m
Mis sest nimest veel/ 27. aprill 2021 13:22
Ei saa Soome ega ükski normaalne inimene kellelegi mõistust anda, kui teda pole sünnist saati olnud. Piiride kinnipanekust rääkimine on mõnele nagu herilase torge, seda ei võeta kuuldagi, vaid hakatakse kohe tühist juttu puhuma.
s
Soomest./ 27. aprill 2021 20:55
Soomel on tõesti mõistust, kauplused avatud, inimesed liiguvad ja turvamehed ega politsei ei tule kedagi murdma kui maski ees pole. Näidud aga langevad pidevalt. On mida õppida.
t
Tädi/ 27. aprill 2021 10:56
Ega see pidur kusagilt tule kui teda ei tõmmata. Soomes on laevade saabumisel 2suurt telki, mis tuleb kontrolliks läbida aga MEIL?????. Laev sõidab sadamasse ja ei ühtegi kontrolli, isegi tolli mitte. Tulgu kes tahab, toogu mida tahab ja palju tahab, ka koronat.
t
to Tädi/ 27. aprill 2021 13:30
Kirjutasin sama, et peaks nendele rännult saabujatele mingigi kontroll olema, kuid see ei sobinud ja saadeti jälle ei tea kuhu. Peaminister ju ütles selge sõnaga, et tehakse pistelist kontrolli. Mis tähendab pisteline, kui võibolla just see, kellele seda ei teha, ongi viiruse sisse tooja.
mustaklas/ 28. aprill 2021 10:58
Vuata, kulla tädi, KAJA ise ju ütles, et see piiril kontroll ja testimine on kehalise puutumatuse rikkumine . Järelikult jääb ära. Resisimine, nagu Pruuli väga täpselt teab, et levita viirust ega suurenda ökoloogilist jalajälge ja PEAB võimalik olema, VAAT NII !
i
Inna/ 27. aprill 2021 10:48
Vaadake, mis Indias toimub? Päris õudne pilt täna hommikul uudistes
o
Oh õudu/ 27. aprill 2021 10:40
Katsuks nüüd kiiresti kõik koolid ja kaubamajad avada, siis on jaanipäeval 3000 nakatunut päevas ja süüdi loomulikult ikka eelmine valitsus.
o
Oskar/ 27. aprill 2021 10:45
Just noori peaks vaktsineerima ja mitte 2'-3 tuh. nagu praegu vaid 15 tuh. päevas, nagu keegi lubas, siis oleks ka vanurid terved!
o
27. aprill 2021 13:32
Oma saamatuse õigustamiseks on ju omast käest kohe võtta eelmine valitsus.
t
to Oskar/ 27. aprill 2021 14:29
https://tervis.postimees.ee/7231846/eestis-on-kaitsepoogitud-ule-300-000-inimese Pildil on näha, et Sõle spordihoones vaktsineeriti ka vanuses 20+.
j
Jüri/ 26. aprill 2021 13:31
Terminoloogia meditsiinis ikka tõsiselt totakaks muutunud - enne 2020. a. oli nakatunu haige. Nüüd on nakatunu see kelle puhul PCR-test näitas mingi RNA-segmendi olemasolu organismis ning 90% neist ei haigestunud.

o
Oh ja ah/ 26. aprill 2021 11:41
Mõned ei suuda ikka üldse aru saada, miks ja kuidas inimesed testimisele pöörduvad. Kui inimesed ennast halvasti tunnevad, siis võtavad saatelehe ja lähevad testima, kui ennast halvasti ei tunne, siis ei võta saatelehte ega lähe testime. Ja testitavate arvud langevad. Ei püüta ju kedagi tänavalt ega saadeta ka nimekirjade alusel testima.
j
Jüri/ 26. aprill 2021 13:21
Oh ja ah - sa vist pole testimistega üldse kursis. 90% testib ennast, sest töö- ja puhkusereiside puhul see nõutav ning ühe reisi jooksul vaja testida reisile minnes ja tagasitulles (tihti kiirtestimised veel ka vahepeatustes).
t
to Gigolo/ 26. aprill 2021 13:22
Muidugi, need, kes iseenda ninaotsast kaugemale ei näe ja erilise mõttetegevusega ei hiilga, teevadki nii. Need kes saavad aru, kui nakkava haigusega tegemist ja teistest ka hoolivad, tegutsevad teisiti.
t
to Jüri/ 26. aprill 2021 13:27
Ja nüüd siis järsku kõik töö ja puhkusereisid mingil põhjusel ära jäänud, et testimine nii väheseks jäänud???
j
Jüri/ 26. aprill 2021 13:45
to Jüri - seda, miks testimine vähemaks on jäänud, ei oska öelda (valitsuse tellimus/nõue statistikutele?), aga minu tütar tuli eile reisilt ja on juba testinud kolm korda ja neljas 6 päeva pärast veel es.
j
Jürile/ 26. aprill 2021 13:50
Kinnismõtete küüsis inimesega keeruline väidelda. Mõnele tee puust ja punaseks ette aga ikka aru ei saa ega tahagi saada. Muidugi, eks kellegi tütar on ju kogu riigi statistika aluseks :))) ja kõik muu on väljamõeldis.
j
Jüri/ 26. aprill 2021 15:09
Ma tõesti ei loe sinu jutust välja, mida sa omast arust puust ja punaseks tegid. See, et minu tütar on reisi jooksul tegi 3 koroonatesti ja peab veel ühe tegema, on absoluutne fakt. Samamoodi on fakt, et iga päev reisib Eestist välja-sisse tuhandeid inimesi (täpselt küll ei tea, et mitutuhat), kes koroonatesti tegema peavad. Ja kui testitavate arv päevas jääb vähemaks kui reisijate arv päevas (st mitmed tuhanded), siis on midagi kindlasti valesti. Teine kord kui kommentaariumis millegagi nõus pole, siis on mõttekas see ka konkreetselt välja öelda. Ja minul pole mingeid kinnismõtteid. On mõtted
j
Jüri/ 26. aprill 2021 15:28
t
To Gigolo/ 27. aprill 2021 10:48
Hanerasva ikka ka panid ?
r
Rumal küsib - tark võiks vastata/ 29. aprill 2021 14:24
Paistab ikka nii, et need, kes pole Eestis registrisse kantud, neid vist tõesti püütakse tänavalt. Ükskõik, kui palju seda küsida, jääb vastus ikka saamata.
t
Terves maailmas / 26. aprill 2021 11:32
nakatunute arv tõuseb, ...meil mingi ime läbi langeb. No ei ole loogiline. Reformierakond valetab.
t
to: täna 11:44/ 26. aprill 2021 11:58
Nädalavahetusel oli Florida osariigi Jacsonville linnas UFC261 võitlusõhtu. 15 000 pealtvaatajat, maske ei kandnud keegi. Ilmselgelt on sealmail juba eluga edasi mindud.
m
mutt elektritõuksiga / 27. aprill 2021 10:41
Kuhu ta sinu arvates langeb ? eile oli üle saja ja täna alla viiesaja !??
a
arvestatakse ikka arvudega/ 26. aprill 2021 11:29
e
Esimese liigutuse teeb inimene ise,aga pärast on teised süüdi/ 26. aprill 2021 11:28
Elada tuleb nii,et pärast ei oleks ütlemist enda tarkusest tulnud hädade kohta
a
Andres/ 26. aprill 2021 11:26
To 2000 testi:% on vast olulisem kui testide arv!
2
2000 testi,super/ 26. aprill 2021 11:11
Tehke 20 testi ja uusi covideid nii 2,supertulemus,tubli
n
No.../ 26. aprill 2021 11:23
Kas peab siis sunniviisiliselt testima viima? Sinna läheb ikka inimene ise, kui tunneb et on nakatunud.
j
Jah/ 26. aprill 2021 11:37
Tehke??? Kellele neid siis teha, kui inimesed saatekirju ei küsi ja ennast tervena tunnevad? Hakkame sunniviisiliselt testima saatma, et number suurem saaks?
k
Kui teha 4x vähem teste,siis saabki 4x vähem positiivseid/ 26. aprill 2021 11:09
k
katsu läbi metsa vaadata/ 26. aprill 2021 11:30
Loogiliselt küll,aga Issanda teed ei kuulu arutamisele
n
26. aprill 2021 11:08
Numbrid langevad kriminaalselt
Maali Mustamäelt/ 28. aprill 2021 11:04
Teil ka peaministri leksika.: Mitte haiged/ nakatunud/ inimesed vaid NUMBRID !

o
Oskar / 26. aprill 2021 10:57
Keegi kriminaalselt viivitab sûstidega....
t
to Oskar!/ 26. aprill 2021 11:04
Kui ei seisa, ei saa! Nii lihtne ongi.