Uudised

ARST RASKEST KOROONAHAIGEST: meie teda enam aidata ei saa. Ta ei saa enam kunagi koju (77)

LISA KOMMENTAAR

82 a.3. mai 2021, 12:50
Saate küll aidata, eutanaasia aitaks , s.t.päästaks! Nöuan vajadusel seda võimalust.
82 a.-le4. mai 2021, 11:19
Meie riigis ei ole veel lubatud eutanaasiaga inimelu lõpetamist. Selleks peaks siis haige sellisesse riiki transportima, kus see on legaalne.
Pfft2. mai 2021, 17:07
Kahju patsiendist. Kohe tulevad siia maailmatargad asju kokku arutama, kes teavad asjadest paremini kui ükski arst maailmas.
Ega see tore ei ole. Ka maske kanda pole tore. Ja kes on oma meelesegaduses looduses käima sattunud,2. mai 2021, 00:44
Kogenu1. mai 2021, 16:38
Ei olnud kaua aega tagasi kui üle seitsmekümne aastasi enam haiglasse ei tahetud võtta. Ta nii vana ja ei ole perspektiivikas ravida. Ma ei saa aru kuidas meditsiinisüsteem üle õõ on muutunud. Olen ise emaga emo ukse taga olnud kui ema pärast kukkumist meeltesegaduses oli. Saadeti tagasi, et on dementne ja viige koju. Läbi tutvuste sain haiglasse, viidi kohe Tartusse ja operatsioonile. Verevalum peaajus. Ema oli elu lõpuni täie mõistuse juures ning elas veel 10 aastat peale seda juhtumit kuni sattus haiglasse väikesele opile ja sealt enam tagasi ei tulnudki.
1. mai 2021, 20:05
Siis on sul vedanud, et sul selline tutvus oli. Mina püüdsin tutvuse kaudu saada palju väiksemat abi, aga öeldi ära. Polnud selleks nii prestiizikas, et aidata.
Hea kui on tuttavaid 1. mai 2021, 21:37
Voodihaigeid ei vii keegi haigla. Saad veel kiirabilt sõimata. Haiglatele on isegi 65aastane haige vana. Nende kolm põeva on nõme kui selle aja jooksul parem ei hakka saadetakse surijate haiglasse Kallavere, Järve jne jne. Seal ei aita keegi.
Nii te tapate meie Ferdinandi1. mai 2021, 14:43
Vaimne terror täis hoos
usun,1. mai 2021, 14:29
et saame suurt abi sellest ninaspreist, mis juba mõnes apteegis saadaval. Tahaks teada, mis ta maksab.
Teadja1. mai 2021, 16:39
Soodushind 20 EUR, FB - s reklaamitakse
Cat1. mai 2021, 11:22
Vabandust,et nii õelalt ütlen aga nii võrd eakad inimesed on kogu aeg noatera peal-iga kell võib midagi organismis elust välja lülitada ka ilma koroonata.Loodan,et 90-lt ise samas seisus mingi nakkushaigusega olen,et siis saan koomas olla ja piinadeta kiiresti surra.Ei taha olla täie teadvuse juures,voolikute küljes,teadmisega,et midagi ei anna teha ja hoian ressursse kinni.
Cat1. mai 2021, 11:23
Mõtlesin,et nakkushaigusega OLLES ....sest,ega taudid ja viirused meid rahule jäta
1. mai 2021, 12:17
Ega see vanainimenegi oma koroonat ei saanud kodus istudes. Ikka oli keegi, kes talle selle koju või vanadekodusse kätte tõi.
miks1. mai 2021, 18:10
Noatera peal või mitte, kuid kui kõik nad on korraga sellises olukorras (ja 60-70-80sed ka), siis hoia pöialt et sinu endaga mõnd tõsist õnnetust või kiiresti progresseeruvat tervisehäda ei juhtuks, sest abi saamine on nihkunud määramatusse kaugusesse. kasvõi kiirabi väljakutse ooteaja pikkus on mõnel pook kordades kasvanud, rääkimata EMOst ja muudest protseduuridest. Vaktsineerime vähendab seda riski.
1. mai 2021, 11:18
üks vöimalus oleks vaktsineerida neid kes on sumraohus, ja mitte noori ja tervisest pakataviad haigala töötajaid ja koolide-lasteaedade personaali nagu tegi Rootsi, kus vanadekodudesses massiline surm 2020 kevadel riiki ehmatas. Eesti läheb kommunistliku Hiina rada, kus inimelu pole enam tähtis, eriti kui tegemist on haige ja vanaga või idavirumaalasega, Neid vaktsineerime viimases järjekorras, kui veel on kedagi neist elus ja pole veel läbipödenud. Eesti mediaan-vanus näitab, et vanu on liiga palju! Hiinas sama probleem. Ei möista, miks peavad vanad enne surma EMOs volikuid neelama.
ära soga1. mai 2021, 13:58
Nii ajuvaba möga annab ikka välja mõelda. Tigetsemise asemel õpi kirjutamist, selles on meeletud puudujäägid. Ja Ida-Virumaa omad ootavad ju sputnikut kui valget laeva, siin pole küll miskit parata, kõik kupli all kinni.
Juuksur1. mai 2021, 14:38
Ta on praktikal, kodanik "ära soga," või sul on pakkuda teisi võimalusi, kuidas oskusi ilma saab kätte ?
1. mai 2021, 14:51
Kes on praktikal? Arst? Ja võtab haiget kui "materjali" , mida saab koos terviseandmetega kuhugi üles riputada. Varsti on nii, et patsiendid hakkavad taskus mobiili kandma ning salvestavad omale ka arsti jutu, et oleks fifty-fifty.
14.511. mai 2021, 17:52
Ise oma käega kirjutatust enam aru ei saa või? Ei saa aru, mida käsed?
17:521. mai 2021, 20:07
Lugeda ei oska või? Õelusekott.
20.071. mai 2021, 23:00
"Tigetsemise asemel õpi kirjutamist, selles on meeletud puudujäägid."Vastus: "Ta on praktikal, kodanik "ära soga," või sul on pakkuda teisi võimalusi, kuidas oskusi ilma saab kätte?" Lugeda oskad, ja sellega ka asi on piirgunud, aru saanud küll mitte.
munk (μοναχός)1. mai 2021, 10:15
Varem või hiljem läheme kõik. See on kord juba elu omadus. Ja ärgem raisakem oma aega asjatult.
toimetaja ohmoon1. mai 2021, 10:08
2 pilti on1. mai 2021, 22:03
Valli1. mai 2021, 09:58
Tänapäevane meditsiin peaks suutma kõrvaldada kõik haigused ja vanadussurma, anda inimesele igavese eluea. Mis on siis läinud valesti, miks ei suudeta seda?
kõik algab inimesest kui materjalist1. mai 2021, 10:40
Usuline teema ja usk paneb ka plaažil kaabud õhku seisma,inimesed on erinevad
1. mai 2021, 12:12
Ei alga kõik ainult materjalist. Suurt osa on mängivad ka arstide teadmised. Nõukaajal pidi ülikoolis õpingutel osalema ja sellesse ka pühenduma. Kui loengutel ei käinud, visati välja. Meie värskes vabariigis aga enne reisitakse ning kui aega jääb, õpitakse. Kuna materialism vohab, siis samamoodi vohab ka ükskõiksus. Oma tööle pühendunud arste on siiski vähe. Rohkem tõmbab neid erameditsiin kus raha saab rohkem teenida. Vaadake ise arstide nimede järgi mitu päeva nädalas nad riiklikus süsteemis töötavad ja mitu päeva oma erakliinikutes.
§1. mai 2021, 13:31
Osa meditsiinitöötajaid koos kollase meediaga tegelevad rohkem patsientide piltide ülesriputamisega portaalidesse. Järelevalvet teostavad Andmekaitse Inspektsioon ja Terviseamet peavad siin menetlust alustama. Tervishoiuteenuse osutamine ei ole avalik üritus nagu seda on spordivõistlus, kuigi see viiakse läbi spordisaalis. Spordisaalid on muudetud ajutiselt tervishoiuasutusteks, kus kehtivad samad nõuded nagu perearsti juures või haiglas. Sellist asja perearsti praksises ei juhtuks, et ajakirjanikud kui kõrvalised isikud osalevad meditsiiniteenuse osutamisel.
Minul on tulnud1. mai 2021, 08:20
elu jooksul päris palju arstide käest sama juttu kuulda. Et me ei saa kahjuks midagi rohkem teha. Et meie teie ema, isa, vanaema, vanaisa, naist, sõpra jne aidata kahjuks ei suuda. Mõnel lahkunul oli gripp, mõnel kopsupõletik, mõnel vähk. Ei mäleta, et hiljem oleks arstid nende viimaseid hetki ajalehtede veergudel kajastanud. Kas polnud tahtmist või ei tellitud?
See kõik on välditav1. mai 2021, 08:34
Teie poolt loetletud haigustest oleks olnud välditav gripp, mis allub vaktsiinile samamoodi nagu COVID-19. Ehk vaktsineeritud inimesest üldjuhul ei saaks sellist artiklit kirjutada. Loomulikult pole miski absoluutne ja leiduks ka siis mõni väga üliharuldane juhus, kuid valdavalt on nii gripp kui COVID19 täiesti tõrjutavad haigused. Selles ongi selle artikli mõte, et inimesed kaitske iseendid ja oma lähedasi selle viiruse eest kõigi vahenditega - nii füüsiliste (maskid, vähene otsekontakt), hügieeniliste (kätepesu, pindade desinfitseerimine, siseruumide ventileerimine) ja meditsiinilise ennetav
Kel on õnnestunud surma vältida?1. mai 2021, 13:09
Aastal 2019 (viinane koroonavaba aasta) kopsupõletik surnapõhjuseks oli 300 korral
kodanik1. mai 2021, 02:41
Kahjuks on närvid nii paljudel läbi, aga enesetapud ju meditsiini ei koorma, nii et nende käekäiku ju ei nähta. Tuleb õppida surema, et saaks elada. Elu ei saa elamata jätta, et oodata kodus nelja seinavahel surma. Tuleb see surm kõigile. Surmast tuleb hakata rääkima kui millestki, mis on loomulik osa elust. Surmaga hirmutamine tuleb lõpetada.
Koju ei saa ka paljud vähihaiged, insulti, infarkti saanud, neid on palju, võiks nendest rääkida30. aprill 2021, 22:47
Üheülbeline lähebemine
Miinustele1. mai 2021, 00:53
Te olete õnnelikud, teil ei ole kedagi olnud, kes piinarikalt vähist surnud ja haiglast koju enam ei tulnud. Mul nii hästi ei ole läinud. Aga nende kohta ühtegi sõna, kas nende valu oli väiksem koroona haigetest?
Miks ja miks?!1. mai 2021, 08:42
Nende seisundit ei oleks saanud ennetavalt ära hoida. Koroonat saab väga edukalt vältida või selle eluohtlikkust vähendada iseseisvat elu mittesegavale tasemele. need inimesed ei peaks seal haiglas koroonasse surema. Ennetusmeetmetega ei ole koroona tappev haigus.
Kahjuks1. mai 2021, 08:47
Muuseas, see kui inimesed vaktsiinist keelduvad ja ennast koroonaga haiglates koormavad, muudavad nad ka vähi-, insuldi-, infarkti ja muude mitteviiruslike krooniliste haigete taastumise raskemaks, sest neile ei jagu koroona tõttu piisavalt meditsiinilist tähelepanu.
Üheülbeline?!1. mai 2021, 08:58
Või on ehk asi lihtsalt selles, et terve mass inimesi ei eita vähi, isuldi, infarkti olemasolu. Koroona erinevalt Teie nimetatud haigustest on ka ennetatav, vähemasti koroona kergem kulg. Samas on hetkel terve suur hulk inimesi, kes õhutavad meid kõiki neist ennetusvahenditest hoiduma, nii tulebki tulemuseks iga nädal kümneid selliseid haiguslugusid, nagu siin kirjas. Kui koroonaeitajatele faktipõhiselt välja tuua, et tegelikult on lood nii ja olukord on päris halb, hakatakse kas ründama või väitma, et see on okei, las inimesed surevad. KAS TEIL ENDAL EI OLE LÄHEDASI?!
to kahjuks1. mai 2021, 12:15
Mitmetest kommentaaridest imbus läbi et paljud medtöötajad pakkusid ennast appi, kuid öeldi ära. Ilmselt ei raatsitud palka maksta.
08.421. mai 2021, 13:13
Oh sa naiivne hing. Ütle veel, et vaktsineritu on ohutu ja vaktsiinipass viirusetõrja rollis, piisab seda omada ja elu on lill.
To kahjuks1. mai 2021, 13:21
Küsiks, miks nendel üldse need haigused küljes, paljud neist saaks oma eluviisiga vältida, aga ei, päevavalguses on tõstetud see üks (farmaatsia dikteerib) ja ainuke. Alatu on süü vaktsiinivastaste peale ajada, kui see heaoluühiskond ammu juba väga haige, laisk ja füüsiliselt jõeõuetu. Vaktsijnivastased reeglina on terved inimesed ja selle nimel vaeva näinud, viiruslikud haigused nende jaoks tundmatu nähtus
Oh teid küll1. mai 2021, 13:32
"Koroona erinevalt Teie nimetatud haigustest on ka ennetatav, vähemasti koroona kergem kulg" Päriselt või? Teised ei ole? Tünnis oled elanud või? Aastaid on tervislikust eluviisist, organismi karastamisest räägitud, aga sul paistab see nagu hane selga vesi, mitte midagi külge pole jäänud. Ja skni lapsed samasugused. Vangid päeva jooksul liiguvad rohkem kui lapsed, nii kaugele oleme jõudnud.
Ruts.1. mai 2021, 15:59
Äärmuslik egoism, ehk usk ainult isendasse ,on kõige suurem jõud, suurem kui usk üleilmsesse kommunismi võitu ,või Jumalasse ,või Allahisse. Inimloomal on ihus olemas kõik tagavaraosad, neid ei osata ainult õigel ajal ja koguses tarvitada!
Arvaja30. aprill 2021, 21:57
Ma ei saa aru, mis toimub inimese peas, kes ennast vaktsineerida ei lase? Kas see lämbumissurm on parem valik?
vastav tulemus30. aprill 2021, 22:51
Ma olen 99% kindel, et ka sinu mainitud lämbujad on paadunud suitsetajad olnud, kopsude alveolid ei tööta, tõrva täis.
K.30. aprill 2021, 23:03
Ma ei pea laskma end vaktsineerida! Kes mind sundida saab? Valin ise kuidas surra.
jah nõus1. mai 2021, 02:43
vaktsiinitagajärgedest tekkivad tüsistused on ju samas tõenäosuses kui viirus saada. Kui viirust veel ei ole, miks peaks võtma riski, et äkki vaktsiiniga saan need oodatud tagajärjed. Lisaks nakatuvad ka vaktsineeritud, nii et maski tuleb edasi kanda ja väriseda, et äkki jään haigeks.
to "jah nõus"1. mai 2021, 04:37
Sest vaktsiinitüsistused on väga leebed võrreldes koroonaga? Ok, paar trombi on rängad, aga ülejäänud tüsistused on ju ikkagi suht tavalised ja mööduvad nähtused. Mida aga ei saa kuidagi öelda igapäevaselt kümne surnud koroonahiage kohta + kümnete igapäevaselt eluks ajaks invaliidistunud inimeste kohta? Sa ikka tead, et igapäevaselt saadetakse haiglast koju paarkümmend koroonat põdenut, kes jäävad elu lõpuni invaliidiks?
K-le1. mai 2021, 08:52
Sinu hoolimatuse tõttu sureb ka keegi teine, kes ei saa sinu koroona tõttu haiglas piisavalt muud vajalikku abi. Mõtle selle peale. Sina vaktsineeritult sinna haiglasse ilmselt koroonaga kunagi ei jõuaks ja sureksid hiljem vanaduses mõnda teise parandamatusse haigusesse. Nii on lood, seltsimehed hoolimatud!
To k-le1. mai 2021, 13:40
Puhas vaimne terror. Kes sul keelab ennast vaktsineerida, tahad olla katsejänes, aga palun, ära suru peale oma tahtmist teistele. Vaktsiini põhimõtte on enda mitte teiste kaitsmine. Sellest, et ma vaktsiini olen saanud, sinu tervis ei parane ega halvene, aga vaktsiin ei garanteeri 100% ohutust, seega vaktsineeritu jääb sama ohtlikuks kui ta oli vaktsineerimata.
Lugeja1. mai 2021, 16:42
Palun loe Terviseameti lehelt küsimusi ja vastuseid koroona vaxide kohta. Mina lugesin ja enam vaxi ei taha
30. aprill 2021, 20:30
https://tervis.postimees.ee/7236531/eestis-on-vaktsineerimisi-tehtud-323-287-inimesele-vabu-aegu-on-2700 Ülekaaluline vaktsineerimas.
Kristiina 30. aprill 2021, 20:26
Kunstkooma panna sest ei ela kaua . Mis tast piinata eriti kui nõusolek olemas. 89
to:kristiina1. mai 2021, 08:45
Teie olete jah see tark, kes arste õpetada oskab!!!
30. aprill 2021, 19:50
https://www.delfi.ee/artikkel/93119939/mis-koik-on-uhes-sigaretis-peidus Kuidas suitsetamine nõrgestab kopse. https://www.ohtuleht.ee/1031100/kaitumisteadlane-vaktsineerimisotsust-mojutab-enim-sotsiaalmajanduslik-taust
kes keda1. mai 2021, 13:20
Et kopsuvähiga koroonaviiruse vastu!
lisaja30. aprill 2021, 19:18
Raske on mõista Ida-Virumaa eakaid, kes vaktsineerimisest keelduvad, seda enam, et AstraZeneca vaktsiin on nende ihaldatud Sputnikuga väga sarnane, lihtsalt Sputniku kohta on veel liiga vähe informatsiooni. https://www.eesti.ca/ida-virumaa-ootab-sputniku-vaktsiini/article58234
Ei ole raske mõista1. mai 2021, 09:20
Venelased on lihtsalt rahvas, kes vajavad oma iidoleid, keda kinnisilmi uskuda ja kummardada. On selleks siis Stalin, Putin või Sputnikvaktsiin. Kõik, mis tuleb mujalt on pahapaha ja eluohtlik, mis naša, on ainuõige.
,30. aprill 2021, 17:57
sellises vanuses on hoopis liig hoida vägisi piinarikkas olukorras, miks ei lasta rahus ja normaalselt surra ometi, nagu piinakambris,hullumajandus.
Küsimus30. aprill 2021, 19:20
Ja mida soovitate teha antud juhul? Ehk annaksite õpetust!
Juku30. aprill 2021, 19:29
Ja milline on siis see normaalne ja mittepiinarikas suremine koroonahaigel?
Rolf30. aprill 2021, 22:20
Ema piinles 2 aastat torude all ja sees. Ei lastud rahus minna. Kui lõpuks sai vaevast lahti, läks Hiina viiruse statistikasse. 81 aastane.
K.1. mai 2021, 03:11
Kuidas saab hiina viiruse statistikasse minna isik kes on 2aastat voolikute all. Viirus on 1,2a. vana. 80+ pannakse üldse haru harva ventilaatori alla.
K-LE1. mai 2021, 03:48
Oli 2 aastat voolikute all. Haigestus haiglas koroonasse ja suri. Kirja läks koroonasurmana. Mitte selle haiguse surmana, mis 2 eelnevat aastat voolikutes hoidis.
Küllap arst teab,30. aprill 2021, 17:48
mis olukorras keegi on, aga ma kahtlustan, et ka vähe on intensiivravi võimalusi Eestis. Seetõttu väga vanad jäävad juba põhjalikust ravist ilma, kuigi erandjuhtudel võiksid ka neist osad kindlasti terveneda. Alles kirjutati paari päeva eest, et intensiivravi kohad kõik täis Eesti haiglates, järelikult tehakse meil valik, kellel on rohkem väljavaateid terveks saada, seda ka ravitakse. Kes on vanem, selle raviks kahjuks ei jätku võimalusi, kuigi nii mõnigi neist võiks ravi korral terveneda...Kurb, ebainimlik tegelikult. Ei kadesta arste, kes neid valikuid teevad.
hakkavad30. aprill 2021, 17:40
eestis surema kõik nõrgukesed, kes peavad ennast tugevateks, koroona eitajateks, kes ei talu kodus olemist
Noh selge1. mai 2021, 00:56
Sina vast planeerid kaks kolm sajandid siinilmal viibida
Kohutav haigus siiski...30. aprill 2021, 17:39
Enamus inimesi teavad seda ja käituvad vastavalt - hoiavad end ja teisi, palju võimalik Need kõige eitajad ja viiruste levitajad, Indiasse ja Aafrikasse reisijad, kellele see artikkel oleks kasulik teadmiseks võtta - need kahjuks seda ei loegi.
Kalevipoeg30. aprill 2021, 22:54
Oot oot, Aafrika ja nüüd India viirus (viimane oli juba detsembris tuvastatud) on Soomest toodud
No1. mai 2021, 17:36
Loevad ilmselt ikka,aga nad lihtsalt ei usu seda.Ja ega keegi neid uskuma ka panna ei suuda.
Sass2. mai 2021, 09:35
Olen 53 aastane mees, tulin kaks nädalat tagasi Tansaaniast puhkamast, läksin negatiivse testi ja tervena ja tulin samaväärse ilmakodanikuna tagasi tsiviliseeritud ühiskonda. Käisin teadlikult ja vastutustundlikult seal end igal sammul kaitstes kui seda nõudis olukord. Puhkusega jäin väga rahule. Olen veendunud paljud inimesed kes reisivad tänases maailmas ei ole vastutustundetud hullud vaid neis on palju enamat tarkust kui Teie sildistatud väite sisust lugeda...
Maski ei tohi kunagi kanda 30. aprill 2021, 16:31
See on kui maski kanda üle 5 minuti.Kopsud lihtsalt surevad ära kui hapnikku ei saa.
jajah30. aprill 2021, 21:21
räägi seda neile kirurgidele, kes veel ellu on jäänud
if1. mai 2021, 13:39
Huvitav kus on võimalik niii targaks saada.
vanuse30. aprill 2021, 15:36
järgi on vaktsineeritud!Nii et ei vaktsiinile!
Nips30. aprill 2021, 16:14
Kas lugesid? Tema seda ahvivaktsiini ei tahtnud!
to Nips30. aprill 2021, 17:09
Sellised inimesed ei loegi mingeid artikleid, neil on vaja päevas sada postitust teha, et paarkümmend eurot teenida..
To Nips30. aprill 2021, 19:24
See, kes vaktsineerist keeldus, on keegi 90 aastane.... Loe hoolega, hoopis teine inimene, palatikaaslane. See, kellest põhiline jutt, selle kohta igasugune info artiklis puudub kas oli vaktsineeritud või mitte