Uudised

Karmen Joller: „See on eeskujuks kõigile tervishoiuasutustele.“

Tallinna kiirabi laseb vaktsineerimata töötajad lahti (355)

LISA KOMMENTAAR

6. mai 2021, 22:11
Ühes hooldekodus 2x vaktineeritud hoolealused nakatusid koroonasse.Kui ma õieti mäletan,siis osa, vaktsineeritud personalist ka haigestus.
Raha Näljane Zeitung 6. mai 2021, 20:58
Ligi nelisada kommentaari . Vaatasin, ahah tasuta , sellepärast ilmselt .
Prosta. Uno.6. mai 2021, 20:18
Solgikeetjad teevad kõva äri!
Tegemist ei ole6. mai 2021, 18:57
va-kt-siiniga. Kõik, kes väidavad et on, pole asja korralikult uurinud. USA viimane seis on üle 4000 surma peale süsti. Need numbris on ka vabalt saadaval nagu roonahaigete numbridki. Mis te seletate siin teistest hoolimisest. Paistab et terve mõistus ja iseseisvalt mõtlemine pole enam moes.
6. mai 2021, 18:44
Eks ka toitlustajad ja teenindajad peaks saama vaktsiini. Raske on leida eriala, kus teistega kokku ei puutuks, lisaks veel moeröögatusena loodud avakontorid, mis uues olukorras tuleks ümber ehitada. Ise olen elustiili ja ka töökeskkonna riskitegurite tõttu vabatahtlikult end vaktsineerinud puukentsefaliidi ja teetanuse vastu. Vaktsineerimispass anti Tallinna Nakkuskliinikus juba aastal 2006. See on ainult inglise ja prantsuse keeles. Aga juba siis arvati, et tegelen mingi jamaga, ja lõpetasin vaktsineerimise teemal rääkimise ära.
Reene6. mai 2021, 17:11
Väga kummaline on seda lugeda, et tevishouitöötajad, kes peaks olema vaktsineerimisel esirinnas on nüüd keeldujad. Tegelikult on neid siiski vähemus ja vaevalt neid ka päevapealt lahti lastakse. Eriti kui tegemist muidu tubli töötajaga. Puhutakse mulli suuremaks kui see on.
arvan,6. mai 2021, 23:03
et nad ei keelduks,kui oleks tõeline vaktsiin.Meditsiinitöötajad jagavad vist rohkem vaktsiini koostisosadest ja kui juba paljudes riikides selline olukord,et haigestuvad ja surevad 2 x vaktsineeritud.Eks meie riik seisab varsti sellega silmitsi.
meedikud6. mai 2021, 16:09
meedikud oleks pidanud olema esimesed, kes oleks tulnud vaktsineerida. Kelle tarkus see on, et neid lubati "ise otsustada". Kui kaugele riik kavatseb rumalat mängida niinimetatud seadusste sildi all?
Lubati ise otsustada???6. mai 2021, 19:03
Huvitav kelle otsuseid meedikud haigeid ravides kasutavad? Selleks nad ju arstid ongi et osata ise õigeid otsuseid langetada. Järgmine kord lähed peaministri juurde hambaid ravima?
üldist6. mai 2021, 15:56
Kui võtame ükskõik millise ravimi, toidulisandi või vaktsiini, siis seal on kasutusjuhendis kirjas ka võimalikud kõrvaltoimed ja soovitus, mida siis teha. Palju sõltub siin nö tellija materjalist! Näiteks 30. aastase patsiendi tervisenäitajad võivad olla tänu elustiilile sarnased 80. aastase omaga. Mõnele mõjub õietolm meega toniseerivalt, teine jääb aga sellest paariks päevaks hinge vaakuma. Teada on ka see, et võrdne kogus kärakat mõjub inimestele väga erinevalt. Kui läheb nooremate vaktsineerimiseks, siis selgub, kuidas sobivad omavahel vaktsiin ja kanep.
Alo6. mai 2021, 15:22
Jep. Kõik arstid vaktsineeritud seal. Mõni venekeelne õde ja parameedik ainult puikleb vastu kiibistamise hirmus. Pole suur kaotus.
G.A6. mai 2021, 15:05
Enneaegsete osakonnas, lõunapool, mitu õde ei suvatsenud end gripigi vstu vakts. da enne covidit , ja eks ole neid vist mõni ka pealinnas , meie külla toodi 2 nädalat tagasi see viirus ja vana mees enam kodutallu ei naasnudki ..
Nii on6. mai 2021, 16:52
Vanal mehel olid vana mehe haigused ja aeg minna....nii nagu me kõik kunagi.
Ega6. mai 2021, 14:57
suurt midagi ei muutu,oled sa ilma vaktsiinita või vaktsiiniga töötaja, viiruse saad ikka ja nakatad teisi ja vahe on ainult selles,et selle passiga saad karistamatult viirust levitada kus iganes tahad.
Vaktsineeritu6. mai 2021, 15:37
võib vabalt olla nakkuse kandja. Mäletan Raul Adlast traumaosakonna arstina. Oli tehtud arst. Nüüd, kui on redelil tõusnud, arvab, et kui Öeldakse Adlas, on kõik kuld, mis suust tuleb. Vilistab isegi Põhiseadusele. Adlas! Soome sellist jama ei korraldata! Kui palju meil med.töötajaid Soome on läinud?
6. mai 2021, 14:49
Selline tegevus on vastuolus Võlaõigusseaduse § 765 -ga. Vaktsineeritava patsiendi salaja pildistamine ukse vahelt. https://tervis.ohtuleht.ee/1031996/pane-aeg-kinni-tanasest-oodatakse-vaktsineerima-koiki-riskiruhma-inimesi-ja-ule-65aastaseid https://www.delfi.ee/artikkel/93287911/fotod-tartu-vaktsineerimiskeskuses-saavad-susti-juba-ka-50-aastased#!dgs=dgsee-267715:Fj0lgYOFqoV9ElnTYORaGK https://tervis.postimees.ee/7236531/eestis-on-vaktsineerimisi-tehtud-323-287-inimesele-vabu-aegu-on-2700
6. mai 2021, 15:51
Vaktsineeritavate patsientide parimaid aluspesubrände. https://tervis.postimees.ee/7213826/kolm-kuud-vaktsineerimist-eestis-milline-on-haigestumus-parast-teist-doosi https://tervis.postimees.ee/7234506/vabu-vaktsineerimisaegu-on-ule-2000 https://pealinn.ee/2021/04/30/video-uuel-nadalal-oodatakse-vaktsineerima-50-aastaseid-ja-vanemaid/
5G6. mai 2021, 14:24
Neid vaktsineerimispropagandiste hakatakse kindla intervalli tagant nii kaua süstima kuni nad otsad annavad. Seda nimetatakse moodsas keeles planeedi puhastamist elanikest vastavalt riikide rahvaarvule ja üldise globaalse plaani täitmise programmile. aastaks 2025 peab olema eesmärk saavutatud.
vaktsiin6. mai 2021, 14:20
Ja väga õige! Kui need inimesed, kes teiste inimeste tervise eest peavad hoolima, ei saa aru, et vaktsiin on vajalik sellises kohas töötades, siis pole paremat viisi sellistele see selgeks teha!
...6. mai 2021, 17:55
Ole vaktsineeritud või ära ole - haigust võid ikka edasi levitada.
miia6. mai 2021, 14:18
Muide, enamus meditsiinitöötajaid on vaktsineeritud juba ammu, arstid peaaegu kõik, hooldajad vähem. Sellepärast küll meie meditsiinisüsteem kokku ei kuku, kui mõned mittevaktsineeritud töölt lahkuvad. See ongi inimese õigus, kui talle töökorraldus ja nõudmised ei sobi, mine mujale.
Stroh6. mai 2021, 14:08
Huvitav, mille alusel ta lahti laseb?
on6. mai 2021, 19:28
sisekorra eeskirjade eiramine üks punkt, haigustekitajate levitamine teine punkt, patsientidest mittehoolimine kolmas jne.
Mare6. mai 2021, 14:08
Pealkiri artiklil kummaline, laseb lahti. Inimesi ei lasta niisama lahti kui selleks põhjust pole. Kui meditsiinis töötav inimene ei ole nõus põhimõtteliselt vaktsineerima ennast, siis loomulik, et tema koht ei ole sellisel töökohal. Tulebki lahkuda ja valida töö, kus vaktsineerimine pole vajalik. See tähendab omaette üksi töötamist, kus sa ei puutu teiste inimestega kokku. Meditsiinis, hooldekodudes jne. peavad olema kõik töötajad vaktsineeritud! Kuidas mõned saavad olla nii vastutustundetud ja ei hooli teistest inimestest?
Anonymous6. mai 2021, 14:20
Ja millisena näed sina ennast pärast vaktsineerimist? Oled terve? Võid ilma maskita ringi jalutada? Ei kanna viirust? Sa pole ohtlik? Ära aja siin jama palun.
omaette üksi töötamist6. mai 2021, 23:13
loetle mulle ette,kui palju on selliseid töökohti,enamjagu igal alal töötad sa teistega koos või suhtled.Kas gripi hooajal nõuti või lasti lahti töötajaid,olid kõik meditsiinitöötajad gripi vastu vaktsineeritud.Vaevalt,miks siis seda nii järjekindlalt nõutakse.
Ei inimeste segregatsioonile6. mai 2021, 14:04
Need inimesed on poliitika agenda propagandistid. Nende argumendidel ei ole ei teadust, ega antropoloogilist, moraalset või loogilist alust. Ei ole midagi taolist "asümptomaatiline haige". See on ideoloogia küsimus "Kas inimene on ohtlik?" "Kas komparteisse mitte astunu on ühiskonnale ohtlik?". Terve inimene on terve, ta ei ole haige ja ohtlik. Inimese ninas on hulk erinevaid patogeene ja kunagi pole arvatud selle tõttu terveid inimesi ohtlikeks ja sellel on teaduslik alus. Vaktsiinide taga on big money ja skeptitsism või realism selles osas seab big money löögi alla.
meh6. mai 2021, 14:54
Muide, tuberkuloosihaige võib olla päris pikka aega nn asümptomaatiline. Tuberkuloosi põeb, teisi nakatab, aga pealtnäha pole midagi viga. Tahaksid selle inimesega pikalt koos viibida? Tahaksid, et sellist bakterit kandev inimene hooldaks nt sinu vähihaiget meest/naist/ema/isa? Temal ju sümptomeid pole, järelikult on kõik korras!!!???
to meh6. mai 2021, 15:52
Nõukogude ajal oli nii, et kui inimesel oli süüfilis või tripper ja ta andis selle haiguse oma diagnoosi teades edasi, siis tuli viieks aastaks vangi minna. Nüüd Eesti ajal, kui inimene ei järgi kehtestatud reegleid ja jääb haigeks, siis ei peaks haigekassa tema ravimist toetama. Sund oli ka tuberkuloosi korral. Kes ei ravinud ennast, see pandi kinnisesse haiglasse.
PCR test6. mai 2021, 13:47
hästi lühidalt on asi nii et kui keegi soovib midagi hakata mõõtma on vaja etaloni et saaks mõõteseadme või testi ära kalibreerida. Näiteks kaalusi peab aegajalt taatlema. Aga kui keegi soovib kaalu ehitada on vaja etaloni, näiteks 1kg et seade üldse arusaadavalt töötaks. Kuna covid19 viirust ei ole isoleeritud ei ole ka võimalik adekvaatset mõõtesüsteemi teha, kuna puudub etalon mille järgi teste kalibreerida.
Et seda ei ole on tunnistanud Iiri terviseamet, kel huvi võib pdf -i alla laadida6. mai 2021, 13:58
https://gemmaodoherty.com/defending-our-freedoms/hse-admit-they-have-no-proof-the-virus-exists/
Juhan6. mai 2021, 13:07
Kui sa usaldad seda vaktsineeritut, keda on vaktsineeritud vaktsiiniga mille kaitse on 60%, siis sa oled peaaegu poolega petta saanud.
100 % ei olegi olemas kui inimene on mängus6. mai 2021, 13:10
ja teise poolega oled kaitstud
Nii lihtne see ongi6. mai 2021, 13:14
Sajast inimesest 60 saavad kaitstud ja 40 jäävad kaitseta.
Riskirühma kuuluja 61.5 aastane, 6. mai 2021, 12:59
Nii olen vaktsineeritud märtsis ja mais astra zenecaga. Esimene kord võtsin 2 tbl. 500 ma paratsetamooli alles siis kui oli peavalu tekkinud. 2. Kord võtsin 3nne peavalu tekkimist 2 tbl. 500 ma paratsetamooli. Elasin väga hästi vaktsineerimised üle. Katsejänesena.
hetkel ootan teist6. mai 2021, 13:12
Jänes jäi siis alles läbi tableti
no6. mai 2021, 13:26
mina ennast küll jäneseks ei pea! Olen saanud 2 süsti: esimese järel vaid paar päeva valulik süstikoht ja teisel mitte midagi! Olen väga rahul, et vaktsineeritud, olgu see kaitseprotsent siis suurem või veisdi väiksem!
Anu6. mai 2021, 14:12
Olen samuti vaktsineeritud vabatahtlikult , mingeid erilisi kõrvaltoimeid polnud, ei tekkinud mingit haiglast hirmu, läksin kohe kui perearst kutsus. Tunnen ennast igal juhul kindlamalt suvele vastu minnes.Usun vaktsiini tõhususse.
To:Anu to:no6. mai 2021, 14:38
Kas paari aasta pärast ka sama meelt olete oma tervise suhtes? Aeg näitab...
Orav6. mai 2021, 12:49
Nad tahavad nende vaktsiinidega rahva ära tappa,aeglaselt ja aastatega,see ongi see eesmärk,mitte kedagi ei huvita inimeste paranemine,see on äri,saad süsti ära ja edasi vaata ise,kuidas hakkama saad,oma immuunsus on 0ja inimene võib surra ka tavalisse külmetushaigusesse
sa orav arvad,et elad igavesti?6. mai 2021, 13:28
aastate pärast lähed niigi, aga elad vähemalt selle hullu haiguse tüsistusteta!
kuule orav6. mai 2021, 13:49
kas su jutt omale veidi napakas ei tundu?
Urmas6. mai 2021, 12:30
Koondab? Lihtsalt lahti lasta ei saa!
PII6. mai 2021, 12:58
Aga see värk pidi ju vabatahtlik olema ja ei toovad kaasa mingeid võtteid(?) Sõna on vaba aga vaid magamistoas.
Prääks6. mai 2021, 13:09
See on inimõiguste räme rikkumine.Oi,oi,kui palju tuleb kohtus tööd,kui kõik lahti lastud inimesed asja kohtusse annavad.
Urmas6. mai 2021, 13:27
Ja kiirabis on järjekord ukse taga? Kõik Tartu Ülikooli arstiteaduskonna lõpetanud ootavad ukse taga? Palju töötasu on? Heal juhul 2000? Aga see on sellise töö puhul väga vähe!
prääksule6. mai 2021, 13:31
ongi vabatahtlik, lihtsalt on sellised töökohad, kus sa ei saa teisi inimesi ohtu seada. Siis peadki uue ja väiksema vastutusega töö leidma!
Urmas6. mai 2021, 13:47
Prääksule Kahjuks vaktsineerimine ei kaitse selle eest, et vaktsineeritu teist inimest ei nakata! Oleks elus kõik nii lihtne! Teeme süsti ja inimene ei nakata! Vaktsiin on mõeldud selleks, et vaktsineeritav ise põeks haigestudes haigust kergemini! Küsin veel kord, kas kiirabiarstide järjekord on ukse taga?
Inimene6. mai 2021, 12:20
Tahan või mitte, aga aina rohkem hakkan ma kahtlema meie valitsuse ja Terviseameti siiruses, aususes. Aina rohkem on hakanud huvi pakkuma üha rohkem aktiveeruv maailmas toimuv seoses Covidiga ja eelkõige vaktsineerimisega.
hämmastav lihtsalt 6. mai 2021, 13:56
võiksid teha ülemaalise uuringu nagu omal ajal tehti ülikooli lõputööd. saad ehk ka mingi super tunnustuse seejärel kui tõestad ära mis inimajudes toimub kui sellist juttu ajavad. Kas ka leetrite puhul läks käiku selline teooria möll. 1 tobedam kui teine aina arvavad, saaks vaid nõmetseda sel teemal. Kas tõesti on Eestit haaranud totruste paanika. KUI see vaktsiin oleks nii räigelt vale, oleks ammu juba vaktsineerimisse surnuid hulgim kui haigestunuid.
häbematus6. mai 2021, 12:17
kas saame kunagi teada tõde? Lasteaialapsedki saavad juba aru, kust sai alguse koroona, milleks ja mis selle taga on. Võib-olla 50 aasta pärast kirjutatakse sellest ajaloo õpikutes.
Anonymous6. mai 2021, 11:58
Juba Nietche mainis, et suurema osa inimkonnast moodustavad absoluutsed id..i..oodid. Vaadates tänast seisu seoses selle koroonaga, maskidega ja vaktsiinidega ja mida inimestega ja nende elukorraldusega tehakse - peab Nietchega nõustuma.
surm võtab mõõtu6. mai 2021, 12:18
kust otsast vaadata, aga kõik tahavad enda arvamust ülimuslikuks kinnitada
Lp Adlas6. mai 2021, 11:45
vaktsiin ei kaitse nakatumise ega nakkuse edasiandmise eest, küll aga võib kaitsta vaktsineeritut raskelt haigestumise eest, nõnda ütlevad teadlased Merits-Lutsar-Maimets ja teised, vaksineerimine ei tähenda seda, et võib eirata hügieenireegleid.
inimfaktor6. mai 2021, 13:15
Aga kas vaktsineerimata on kõik halvad ja head võimalused kaetud
Loodan6. mai 2021, 11:29
väga et see valitsus kähku pildilt kaoks siis ehk oleks veel mingigi võimalus elus püsida.
Fakt.6. mai 2021, 11:43
Terviseameti petised,teadusnõukoja valetajad peaks ise töölt lahti laskma.Nede tegevud on kriminaalne.
Kuusik Kaasik6. mai 2021, 11:52
Loodan, et valitsus püsib ja ekre sõprade klubi eluküünal kustub peagi.
Aadu6. mai 2021, 13:00
ALDE valitsus ei kao enam kunagi.
käsi pesemata või määrimata siis6. mai 2021, 13:17
Nii lihtne ongi siis ennast kaitsta
no6. mai 2021, 13:34
mis haridus sul on, to Fakt?
Inglise keeles siin6. mai 2021, 11:26
https://www.goldegg-verlag.com/goldegg-verlag/wp-content/uploads/corona_unmasked_engl_leseprobe.pdf
meil jätkub arste-ódesid6. mai 2021, 11:12
siin taga on muu- inimesest on vaja mingil póhjusel lahti saada. Sama loogikat järgides, ootame, millal vaktsineerimata arstid lahti lastakse. Ja need vaktsineeritud med. töötajad, kes ikkagi haigestuvad, sest vaktsiin ei päästa nakatumisest.
Hei6. mai 2021, 13:59
mida sõid et omast arust nii taibi oles?
Kell tiksub6. mai 2021, 11:11
Kui jälgida, mis maailmas toimub seoses vaktsineerimisega, siis jääb vägisi mulje, et see vaktsiin lagundab inimese immuunsussüsteemi mitte ei kaitse. Mis on ka ju täiesti loogiline, kui me teame, et WHO & Co stsenaarium näeb ette maailma inimpopulatsiooni märkimisväärset vähendamist.
kell peabki tiksuma6. mai 2021, 14:02
maailmas olevatki liiga palju inimesi tekkinud, seetõttu see tõbi turule toodigi. see tõbi hävitab lollid ära, targemad saavad abi vaktsiinidest või looduslikult ise immuunsed rämpsule.
Ettekuulutused6. mai 2021, 11:00
Ja ta tegi, et kõik - pisikesed ja suured, rikkad ja vaesed, vabad ja orjad - võtaksid endale märgi oma paremale käele või oma otsaette, ning et keegi muu ei tohiks osta ega müüa kui vaid see, kellel on märk, kas metsalise nimi või tema nime arv. Johannese ilmutus 13; 16-18
Stroh6. mai 2021, 10:57
Ma ei saa aru, mida saavutada tahetakse? Osad arstid vaktsineerivad, osad lähevad töölt ära, osad hakkavad mässama ... Kes siis nüüd võidab sellest? Igal juhul mitte meditsiin ega patsiendid. Küll aga Adlas ja kõik teised juhtivad isikud, kes selle vaktsiini taga seisavad.
no ilmselgelt6. mai 2021, 14:03
hakkab isand ise siis kõigil väljakutsetel käima kui arstid ja õed lahti laseb!
vaktsinatsism6. mai 2021, 10:45
Joller märgib, et vaktsineerimine on meedikutele sama elementaarne kaitsevahend nagu mask, kindad või lihtne kätepesu. "Kui ei taha vaktsineerida, siis palun hoia patsientidest eemale," soovitab ta. Joller märgib, et me ju keegi ei kujuta ette olukorda, kus kirurg ütleb, et ta pole näiteks usulistel või eetilistel põhjustel nõus kandma operatsiooni ajal kindaid. Köik on segi läinud.
Anonymous6. mai 2021, 10:49
Mitte kõik ei ole segi läinud vaid need, kelle pädevuses on teha otsuseid, teevad neid etteantud stsenaariumi järgi! Ja stsenaarium on sisse kirjutatud WHO aastaraportisse, samuti on kaasatud ÜRO ja maailma rikkamad inimesed. Sealhulgas B. Gates, kes on kogu selle praegu toimuva üks rezhissööre.
vat nüüd leidis keda teiteerida6. mai 2021, 14:05
Joller las jollerdab edasi, teda ei maksa tähele panna ammu enam.
Piinlik6. mai 2021, 10:43
et selline asi Eestimaal aset leiab. Loodan et ei lähe läbi.
varsti6. mai 2021, 10:39
on Eesti kohal must auk.Majandus põhjas, töövõimelised lähevad siit lihtsalt minema ja olemegi oma rahva hävitamisega jõudnud viie esimese hulka.
Majandus põhjas jah,6. mai 2021, 10:51
sest eestlased ei taha tööd teha, ega ukrainlased ka kõike suuda ära teha.
10:39!6. mai 2021, 11:38
Mis viimase viie hulka? Juhime Rumeeniaga praegu esimest ja teist kohta. Üpris võrdsed seisud.
6. mai 2021, 10:28
Sisuliselt on see ju Hypokratese vandele sülitamine.
Kas 6. mai 2021, 10:51
see vanne käsib inimesi nakatada, muidu lõppeb töö otsa?
TO: Kas6. mai 2021, 10:54
See vanne käsib inimesi RAVIDA, AIDATA! Lo...lll oled või???
...6. mai 2021, 10:28
https://www.bitchute.com/video/W0NgaEiWf5fb/
Seychelli6. mai 2021, 10:24
https://m.economictimes.com/news/international/world-news/seychelles-worlds-most-vaccinated-nation-activates-curbs-as-coronavirus-cases-rise/articleshow/82413339.cms Vaatamata vaksineerimisele, nakatumine tõuseb
mass6. mai 2021, 10:24
testimine tuleks teha vaktsineeritutele ja vaadata palju saate positiivseid teste.Nemad ju võivad reisida ja ringi rännata ise aga veavad viirust edasi.Ja Joller võiks oma suu vahelduseks kinni hoida.
lolliks aetud maailm6. mai 2021, 10:24
järelikult ei ole meil tervishoiutöötajate vähesust
ei saa enam aru6. mai 2021, 10:18
Seletage mulle nüüd, kui koguaeg on räägitud, et peale vaktsineerimist haigestud mitte nii raskelt, kuid kannad edasi ehk oled nakkusohtlik, siis kuidas need kiirabitöötajad peale vaktsineerimist vähemohtlikud on?
Hooy6. mai 2021, 14:28
Siis nad lihtsalt vähem räägivad et Big farmat peab finanseerimata jätta.
see küsimus6. mai 2021, 23:23
tuleb adlasele esitada,
infot6. mai 2021, 10:11
https://mvlehti.net/2021/05/05/paivan-video-huipputason-mikrobiologian-professorin-vakava-varoitus-covid-19-mra-rokotteista/
info6. mai 2021, 10:13
https://thenewamerican.com/covid-shots-to-decimate-world-population-warns-dr-bhakdi/
÷(6. mai 2021, 13:21
Vaadake ja mõelge....
Vanem inimene6. mai 2021, 10:11
Täiesti arusaamatu see möll vaktsineerimise ümber. Loogiline, et kiirabitöötaja peab olema vaktsineeritud. Koolipõlvest mäletan, et pea iga aasta saime miski süsti ja ei mingit "lärmi".
komsomoli pidid samuti astuma6. mai 2021, 11:33
Kui sa ei taha teada6. mai 2021, 11:34
mis päriselt toimub on see su enda valik, tee kohe 10 vaktsiini keegi ei keela
6. mai 2021, 10:09
Kõik see on võimalik vaid tänu sellele, et valitsus teab, et rahvas on lam..b..akari
Siin6. mai 2021, 10:09
pole muud kui mängus sala lepingud ja suured rahad.Haigeks jäävad ka kaks vaktsiini saanud inimesed ja kannavad viirust edasi.Samamoodi ka med töötajad.
Aga6. mai 2021, 10:07
Kui töötajaid pole, kes siis bossidele raha hakkab teenima? Ise hakkavad tööle?
Tiiu Pesu6. mai 2021, 10:06
See on ometi üks õige otsus.
Teha inimestest laborirotid 6. mai 2021, 10:38
on üks õige tegu??? Tee silmad lahti ja uuri mis maailmas toimub.
6. mai 2021, 10:01
TEA6. mai 2021, 10:05
VAKTSINEERIMINE EI PÄÄSTA EI HAiGUSEST EGA HAIGUSE LEVITAMISEST!
Anonymous6. mai 2021, 09:46
Järgmine etapp on see, et ravi ei osutata kui patsient ei ole vaktsineeritud.
see6. mai 2021, 09:43
kahjuks6. mai 2021, 09:27
juhtus selline lugu asmaatik,suure köha ja palavikuga kutsus kiirabi,arst tuli uksest sisse ja küsis,kas test on tehtud.haige vastas ei ole arst-mine siis tee test ära ning siis räägime edasi ja hiljem tuli välja,et inimesel oli kahepoolne kopsupõletik covid.Kas see on arsti poolt õige suhtumine?.Õnneks sai inimene ikka haiglasse ja sai terveks ning jälle tööle tagasi!!!
sund6. mai 2021, 09:11
Eile oli lugu, mis rääkis, et maailmas on kaks korda vaktsineeritud inimesed hakanud koroonasse kiiresti haigestuma. Ka eile kuulsin uudiste põhjal, et jänkidel on mõned osariigid meelitanud inimesi vaktsiini võtma, pakkudes neile palgaks õlut või isegi marihu aanat. Kui see kõik lisatakse asjaolule, et vaktsiini pikaajaliste mõjude kohta ei pruugi veel olla teavet, väldin vaktsiini rohkem kui rahvahulka.
lugege6. mai 2021, 10:22
https://lounaeestlane.ee/kuum-maailma-vaktsineerituimas-riigis-puhkes-koroonaplahvatus/
sund.6. mai 2021, 09:10
Eile oli lugu, mis rääkis, et maailmas on kaks korda vaktsineeritud inimesed hakanud koroonasse kiiresti haigestuma. Ka eile kuulsin uudiste põhjal, et jänkidel on mõned osariigid meelitanud inimesi vaktsiini võtma, pakkudes neile palgaks õlut või isegi marihuaanat. Kui see kõik lisatakse asjaolule, et vaktsiini pikaajaliste mõjude kohta ei pruugi veel olla teavet, väldin vaktsiini rohkem kui rahvahulka.
Maailmast6. mai 2021, 09:06
Uurige palun mis Seisellidel toimub, 60%on vaksineeritud 2korda ja haigestuvad uuesti. Uued puhangud on tõstnud jälle haigestumist
6. mai 2021, 08:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tubli6. mai 2021, 09:22
Jätka samas vaimus!
Edmund 6. mai 2021, 08:53
Kurjuse triumfiks ei ole vaja muud kui heade inimeste tegevusetust...
6. mai 2021, 08:47
Viimased uudised räägivad et vaktsiin paneb naistel habeme kasvama ning kõhule ja rindadele tulevad karvad.
Just6. mai 2021, 09:23
Ma kuulsin et meestel pidid pepesad karvaseks minema! Aitab vaid...
Sry6. mai 2021, 09:23
anne6. mai 2021, 08:46
Lõpuks ometi keegi teeb õige otsuse
Oota natuke6. mai 2021, 11:08
saad teada kui rängalt sa eksid. Seniks võta vaevaks uurida Nürnbergi koodi.
Korraldaja6. mai 2021, 08:45
Istu sisse see pass , ja astu tagasi.
Vaeseke6. mai 2021, 09:25
Käinud ikka kuidagi oodi kool lõpuni ära! Külastanud vähemalt vahetundegi, oleksid sealtki natuke teadmisi ammutanud! "ja" ette koma-valus!
Sorry! 6. mai 2021, 09:26
ilmselt6. mai 2021, 08:39
siis sõidad üksinda kiirabiga mööda linna ja karjud appi....nii kõva mees,kohe reformi sõdurike,mine maga välja
6. mai 2021, 08:28
See on survestamine ülemuse poolt.Tundub,et kiirabis on üleliia palju töölisi,et mingil moel vallandada.Olen põdenud koroona läbi kas ikka pean vaktsineerima, miks peab maskit kandma,mul on antikehad olemas,lasksin kontrollida.Kelle käest garantiikirja saab vaktsineerimiseks,et minuga midagi ei juhtu,see peab ju olema.
mis kirjast sa jaurad?6. mai 2021, 09:05
vaktsineerima minnes tuleb hoopis testament kaasa võtta, vanusest olenemata.
Mammu to6. mai 2021, 09:56
Läbipõdemine annab ilmselt ainsana sellise kaitse, mida ei anna ükski vaktsiin. Pole mingit vajadust looduslikult saadud kaitset keemiaga rikkuda. Näiteks praegu Šeišellidel toimuva puhanguga haigestuvad massiliselt ka vaktsineeritud, aga varasemalt läbipõdenud mitte.
naine6. mai 2021, 10:48
Miks survestamine, peale kiirabi võib haiglate süsteemis töötada küll kui keeldud vaktsiinist. Esmane medtöötaja kes haige juurde tuleb, temaga kontakstis on, no mil moel saab ta üldse olla vaktsineerimata!?
Arkadi6. mai 2021, 08:28
Partei keelab sul uskuda oma silmi ja kõrvu. See on nende lõplik, kõige olulisem nõue. Kõik, mida Partei tõeks peab, on tõde. Võimatu on näha reaalsust teisiti kui Partei silmade läbi.
keskkond6. mai 2021, 08:34
Milline partei, aga inimese tervis ning elu?
Mida siis teha6. mai 2021, 08:27
Äge6. mai 2021, 08:25
See india tüve ametlik maaletooja oli kaks korda vaktsineeritud :-)
kui nii siis6. mai 2021, 08:32
Kuidas kaks korda?Ja kui poleks olnud kordagi, mis oleks saanud?
Nips6. mai 2021, 08:42
Ta oli haiguse läbi põdenud!
mingu kiirabisse tööle6. mai 2021, 09:05
mis sest et nakkust levitab, süstid tehtud
ma olen samuti6. mai 2021, 09:09
erinevaid haigusi läbi põdenud, no ei võta enam ühegi testiga neid mikroobe kinni. asi pidi ikka aktiivne olema kui õnnestus tuvastada
To:arvan6. mai 2021, 08:20
Ei, asi pole ahvimises, vaid kui lihtne on geneetiliselt orjameelseid eestlasi "peedistada" ja neile ajupesu teha. See ongi praegult katsejäneseks olemine...
nõuka ajal6. mai 2021, 09:11
läksin ülemusega raksu ja ütlesin, see mis mul peas on, seda sa ikka ära võtta ei saa ja tema vastas, saab ikka küll. Alles nüüd lähenedes 80-le näen, kui lihtne on ajupesu ja inimesed ise on selle üle veel uhked!!!
sanitar6. mai 2021, 08:16
No mida nad seni siis tegid- lasid haigete juurde vaktsineerimata kiirabi või?! Nii võivad meedikud ju kõik rahva ära nakatada!
6. mai 2021, 08:31
Enne selle vaktsiini süstimise lubamist käisid ju teie juures vaktsineerimata kiirabitöötajad. Kas keegi sai nendelt nakkuse?
Terve inimene ei nakata kedagi!!!6. mai 2021, 09:00
Hirmutamise tulemus on näha!
ABC6. mai 2021, 08:07
VÄGA õige! Kui töötajad mistahes kohtades puutuvad kokku paljude inimestega,siis peab olema vaktsineeritud.
Urmas6. mai 2021, 08:19
Kahjuks vaktsineerimine ei kaitse teisi inimesi, vaktsineeritu levitab viirusi edasi nagu vaktsineerimatu, vaktsineerimine on mõeldud inimese kohanemisega haigusega, et nakatudes suudaks organism haigusega paremini võidelda. See ei taga aga seda, et vaktsineeritu ei nakata teisi.
To ABC6. mai 2021, 08:35
No vaktsineeri oled unustanud et noor 31 aastane inimene suri
eks ikka küsib küll6. mai 2021, 09:28
ei tunne kedagi kes tunneks kedagi kes oleks koroonasse surnud (ei väida et neid ei ole), küll aga tean kahte inimest kes surid vaktsineerimise tüsistustesse
Mann6. mai 2021, 08:06
Õige tegu,sellises kohas töötades on vaktsineerimine vajalik.
No jah6. mai 2021, 08:37
Ei ole miks keegi aru ei saa mis tegelikult toimub ja mis aitab
Ants6. mai 2021, 08:04
Kiirabitöötajaid paistab ikkagi olevat meil...arvasin vastupidi ennist
Kogu absurdi näitab see6. mai 2021, 08:02
et vaktsinweritud inimene peaks nagu kaitstud olema ja keda siis ohustab mittevaktsineerija?
jes6. mai 2021, 08:40
õige tähelepanek...
punnsilm6. mai 2021, 12:20
vaktsineeritud inimene on ohtlikum
Veel üks idee diktaatoritele!6. mai 2021, 07:53
Ei tea, kas maksab öelda? Hakkavadki sõnasabast kinni? Aga idee selline, et vaktsineerimata penskarid ennem pinssi ei saa kui on vaktsineeritud ja omavad vaktsiini passi. Penskarit ju vallandada ei saa. Aga nälga jätta saab küll.
nälg ei toimi,6. mai 2021, 09:21
nihverdavad välja, aga jah, õige suts panna ja siis loksutada, ei ta enam prigise.
Anni6. mai 2021, 07:53
Kas mäletate, kuidas palga maksmine läks kohustuslikus korras pangakontole? Vaieldi algul vastu, aga karavan läks edasi. Sama siin! Vaktsineerimine ei ole kohustuslik, aga tööandja võib töö iseloomust tulenevalt kehtestada töökohal vaktsineerimise kohustuse. Nii, nagu on teatud töödel näiteks juhilubade omamise kohustus. Harjume ära, sest see on tööandja õigu. Eks kiirabi peab leidma teise mõttelaadiga töötajad asemele ja töötaja võib vallandamise vaidlustada. Nii on!
Mari6. mai 2021, 07:45
no6. mai 2021, 08:10
sellises kohas on vaktsineeritud töötajad elementaarne, kuid lihtsam on nd ära vaktsineerida kui sedasi hõisata: LASEB LAHTI - ise meedikud ja selline suhtumine on häbi. Või peabki paika igasugu imelik teooria vaktsiinide kohta et sealsed töötajad ei taha ennast vaktsineerida?
Uudistaja6. mai 2021, 07:40
Sellised uudised tulevad ainult Eestist, pole ei soome, rootsi, norra, saksa poolt midagi sarnast kuulnud.
Arvan6. mai 2021, 08:09
No ja siis?MIKS me peaks alati ahvima teiste järgi.Antud juhul on vaktsineerimata inimene ohuks endale ja teistele.
Nimi6. mai 2021, 08:19
Pole kuulnud, sest nende riikide meedikud ja õed olid pm esimesed kes vaktsiini said
Naine6. mai 2021, 08:39
Ahistamine eesti moodi
Tean, et... 6. mai 2021, 09:00
Rootsis olid arstid ja õed 1 ja 2 grupis kes vaktsiini said ja nad said ka! Polnud mingit massimöla ja vingumist. See Eesti ja teiste riikide vahe ongi!
Karli6. mai 2021, 09:44
Veel mitte, aga kardetavasti tulevad
Kui juba kiirabi ei vaktsineeri6. mai 2021, 07:08
on olemas ilmselt palju salastatud infot.
Sest et6. mai 2021, 07:49
Eks seal kiirabis ka inimesed. Ole kesiganes, politseinik, tehnoülevaataja, kiirabitöötaja, turvatöötaja. Eks lamedamaateoreetikuid on igal elualal.
mina6. mai 2021, 06:53
tänan kogu südamest sellise otsuse eest . pelgasin juba, et hakkabki bardakk pihta. P.S. vaktsiinivastased elagu nüüd ja edaspidi üksikul saarel . hulpival üksikul saarel, mis kunagi maismaaga kokku ei saa .
Aga mis teie arust peaksid inimesed tegema kes ei tohi vaktsiini teha tervise tõttu? 6. mai 2021, 07:31
kas su aju6. mai 2021, 09:29
on lausa seebikiviga küüritud?
6. mai 2021, 06:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Seadus on nii tehtud ,et saab6. mai 2021, 07:30
https://www.kriis.ee/et/node/54431
6. mai 2021, 06:33
See pole alus töölepingu lõpetamiseks. Töökiatse ja kui kokkulepet ei tule siis kohtusse. Karjaga on odavam ka
Kas aus on teadlikult teiste tervist ohtu seada.6. mai 2021, 07:24
Ei saa ka oma eitamisega teiste inimeste elusid ohtu panna.On ju teada,et see viirus on vöga nakkav.Kui ei soovi ennast vaktsineerida,siis ei saa ka sellisel kohal töötada.Sellised sobivad ainult siis kojameheks,seal pole ohtu teisi nakatada.
6. mai 2021, 06:31
Kirurgi kindaid võrdleb Joller mingi suvalise lõpuni väljatöötamata ja uurimata aine organismi süstimisega.
Stroh6. mai 2021, 06:29
Praegust seadusandlust ja demokraatia põhialuseid järgides võiks Adlase sellise avalduse eest kohtusse kaevata.
Peidei6. mai 2021, 06:23
Väga põnev! Ja kui need alatasustatud meedikud ongi nõus töölt lahkuma? Siiani on kostnud ainult nuttu ja hala kuidas meditsiinitöötajaid ei jätku, kõik on kohekohe kokku kukkumas ... Midagi selles jutus ei klapi ...
Kiidan heaks.6. mai 2021, 06:21
Väga õige, täiesti lubamatu on, et tervishoiutöötaja nakataks patsiente. Reeglina ju patsiendid kõik haiged ja vastuvõtlikud. Need kes vastu targutavad muudaksid kohe oma arvamust kui meditsiinitöötajalt viiruse saaks.
6. mai 2021, 06:35
Ah et sina kiidad heaks. Aga kui sinul või sinu lähedasel abi vjaa on ja meedikuid ei jätku siis enma nagu heaks ei kiida. Veel 3-4 aastat ja keegi ei mäletagi enam seda "pandeemiat". Eestlased ei mäleta seda mis eilegi oli.
To kiidan heaks6. mai 2021, 10:08
Oh issand küll! See vaktsineeritud meedik võib sind täpselt samamoodi nakatada. Lihtsamaltki, sest ta ise ei pruugi aru saada, et on viirusekandja. See on täielik hullumaja, mis meie riigis toimub ja nii mõnigi "otsustaja" tuleks hoopis kinnisesse asutusse ravile saata.
Sturm6. mai 2021, 06:19
See on ju sõna otseses mõttes holokaust! Viimati diskrimineeriti selliselt juute natsi-Saksamaal!
õieti teeb6. mai 2021, 06:19
tegu on muidu potentsiaalsete katkulevitajatega
Stroh6. mai 2021, 06:13
Olukord, millesse meid sunnitakse, on fashismi ja kommunismi sümbioos.
Moon6. mai 2021, 06:12
Tehke lõpuks selgeks põhjendatult ja teaduspõhiselt, et vaktsineeritu ei ole pärast vaktsineerimist ohtlik viiruskandja ega levitaja.
Urmas6. mai 2021, 06:22
Kaks nädalat peale vaktsineerimist võib vaktsineeritu haigeks jääda, sest vaktsiin hakkab mõjuma peale kaht nädalat. Vaktsiin on ikka kaitseks vaktsineeritava haiguse kergemaks kuluks. Viirust edasi kanda võib vaktsineeritu sama moodi nagu vaktsineerimatu. Võib-olla natuke vähem, aga seda ei ole täpselt uuritud. See on selgusetu. Vaktsineerimine peaks soodustama vaktsineeritu haigestumisel haiguse kergemat kulgu. Seda, et vaktsineeritu viirust edasi ei anna, seda vaktsineerimine ei taga. Võib olla nakatab natuke vähem?
To: Urmas6. mai 2021, 06:26
Nonii! Just nimelt - POLE UURITUD, aga sunnitakse vaktsineerima!
Anonymous6. mai 2021, 06:08
Ja mis te nüüd arvate, et selline avaldus jääb kehtima ainult meditsiinitöötajatele? See on esimene samm totaalseks terroriks ja diskriminineerimiseks üle riigi. Varsti hakatakse ahistama absoluutselt kõiki eluvaldkondi. See on stsenaarium, mille järgi järk-järgult tegutsetakse.
Mis muud6. mai 2021, 05:58
Aga kes vastutab, kui medtöötaja vaktsineerimata ja võib haigestudes sadu inimesi nakatada?
daaklane6. mai 2021, 06:52
Aga kes vastutab, kui vaktsineeritud töötaja kannab nakkust laiali. On ju ammu teada tõde, kui inimene millelegi kindel on, muutub ta "lohakaks". Viirused ju muteeruvad ja kui vaktsineeritud med töötaja A-sümtomaatiliselt haigenea tööl ringi tuiskab, mis siis? Käite ju samade riietega visiidist visiiti lugupeetud KA töötajad. Keegi ei tea kas eelmisel patsiendil oli nakkushaigus või ei olnud. Prodomaal perioodis on inimene ka nakkav või ei ole?
daaklane6. mai 2021, 05:50
Huvitav. Viiruse algusest kuni siiani kõlbas töötaja küll tööd tegema, aga nüüd ei kõlba enam. Adlasel on siht kilgata, et Tallinna kiirabi on 110 protsendiliselt vaktsineeritud, aga see sunnik ajab sõrad vastu. Ennekuulmatu. Jalaga viisakalt tagumikku sõnakuulmatule, et oleks teistele hoiatuseks. Vana kommunismiaja võte. Näidis hukkamine. Tubli füürer Adlas. Minu arvamus.
Viljo Soo6. mai 2021, 05:34
Urmas6. mai 2021, 05:28
Kui ma õpiksin arstiks ja töötaksin kiirabitöötajana, siis see oleks töötasuga alates 3000. Meil on kiirabiarstide mõnitamine! Raske töö madala palgaga ja mingi kontoritöötaja õpetab kuidas elada! Kui ei vaktsineeri, siis on meditsiinilise haridusega inimestel ka piisav põhjus miks mitte vaktsineerida. Vaevalt, et perearst Joller kiirabis hakkama saaks? Ühed teevad tööd, teine teeb tööd suuga.
Zirp6. mai 2021, 05:25
Võiks siis kõik kiirabitöötajad avaldused lauale panna kolleegide kaitseks. Vaataks mis tulemus oleks?
Võiks ja saakski.6. mai 2021, 05:49
Aga nagu me teame, on sel ajal eestlasel pea liiva all. Mujal ka protestitakse. Ja päris tulemuslikult. Eestis aga seisavad protestijad nagu kalmistul, norus peadega. Ütleks võrdluseks, et "nagu koerte pissitamise tulbad".
Urmas6. mai 2021, 05:12
Või on kiirabitöötajad tööl mitte töölepingu alusel? Aga töövõtulepinguga eraettevõtjad? Töölepingut ei saa vaktsineerimatuse pärast üles öelda. Aga kui kiirabitöötaja töötab eraettevõtjana ja töötab mitte töölepingu alusel, aga töövõtjana, siis saab. Vaevalt, et kiirabiõde töötab eraettevõtjana!? Siis ta peaks ise oma palgalt ka riigile kõik maksud maksma!
Urmas6. mai 2021, 05:05
Vaktsineerimatuse pärast lihtsalt lahti lasta ju ei saa, see on seadusevastane, siis peab koondama või leidma mingi teise põhjuse. Tööandja ei saa sundida vaktsineerima ja ei saa sellest keeldudes lihtsalt lahti lasta! Siis peab koondama ja maksma hüvitist. Samas, vaevalt, et kiirabisse järjekord ukse taga on? Igaüht otse tänavalt sinna ei võetagi. Pärast ei ole töötajaid, et kiirabibrigaade komplekteerida?
JL6. mai 2021, 05:14
Võtate inimestelt leiva ja see on täielikult vale tegu. Tuletan meelde, et elame demokraatlikus riigis , või on siin midagi mädanema hakanud. Kujutan ette, mis siis toimuma hakkab, igatahes midagi kohutavat.
Häid uudiseid Inglismaalt!6. mai 2021, 03:56
Moderaatorid - nüüd käed käima! https://www.gov.uk/guidance/high-consequence-infectious-diseases-hcid?
ei sundvaktsineerimisele6. mai 2021, 03:21
Ah nii see sundvaktsineerimine siis algabki? Kõige pealt kiirabi, siis arstid, õpetajad jne kuniks tullakse püssimeestega koju, selleks seda netsi ju vaja ongi jah?
Natsiarstide üle mõisteti sundmeditsiini eest kohut.6. mai 2021, 03:58
Huvitav, mida tehakse nüüdsete sundvaktsineerijatega?
lugeja6. mai 2021, 07:40
Kas teate,kellel on püssiga kodus käidud?Ärge lahmige niisama.Vaktsineerimisvastased ,kas kardate süsti?Toompeale minek kindel,saate ka müksu tagumikku ja ruttu kiirabisse!Viletsad vennikesed olete.
see6. mai 2021, 03:20
papi on peast segi keerand?, laseks hoopis selle klouni lahti
Loomulikult on vaja "modereerida".6. mai 2021, 02:58
Siin siiski Ivor Cummins - https://www.youtube.com/watch?v=vg4aUqjH4N4
... saab üht-teist aimu, mis TEGELIKULT toimub ja kas ikka tasub6. mai 2021, 03:01
hirmsasti karta ja nurgas väriseda? Või ärisid sulgeda, keelata-käskida? Ja kuidas plokkimise mõju on oodatule vastupidine, kuid "tarku virolooge" ei sega see jätkuvalt "peaga vastu kiviseina jooksmast"...
jajah6. mai 2021, 02:16
Ju tal on palju raha, et kohtukulusid hakata tasuma. Seaduse järgi on vaktsineerimine vabatahtlik ja eriolukorda meil pole, järelikult kehtib põhiseadus. Eks laseb lahti ja lahtilastud saavad pärast kohtusaagat korralikult tasutatud. lisaks ennistatakse tööle. Põhiseadust mittetundev ja mittejärgiv ametnik on oht põhiseaduslikule korrale.
The Great Barrington Declaration6. mai 2021, 02:28
Huvitav, kuidas läheb neil saksa arstidel, kes valitsuse lockdownide pärast kohtusse kaebasid? Tänaseks on ju täiesti selge, et sulgemised-keelamised ei aita juhte ära hoida!
Isand6. mai 2021, 01:00
Jolleril tasuks ettevaatlik olla.
kerstin6. mai 2021, 01:00
Tekib kysimus,kas ka koik arstid eestis on vaksiini saanud. Kas on ka selline seadus vastu voetud, et nii voib inimestega käituda....Soome votaks eesti odesid hea meelega vastu....Onneks on veel SOOMES vabatahtlik...systimine...
Maali Zaporozets6. mai 2021, 00:46
Tallinna kiirabi on parim !
Pole viga.6. mai 2021, 01:35
Oleneb vaid, mille jaoks.
Raul6. mai 2021, 00:41
Tartu linnavalitsuse sotsiaalosakonnas olla ka mingi naine nõudnud kirjalikke põhjendusi vaktsiinist loobujatelt.
Lahe! Mitte et tõestada on vaja süüd6. mai 2021, 01:35
YYY6. mai 2021, 00:38
Tuleb tõdeda, et see on ainuke õige otsus!
Miks õiguskantsler vait on?6. mai 2021, 00:37
Või polegi Eesti enam õigusriik?
Ilmselt enam6. mai 2021, 01:37
Eesti tundub olevat USU- ja HIRMURIIK, nagu6. mai 2021, 04:02
kõik paljud muud, kus "uinuv mõistus koletisi sünnitab"... pagana huvitav oleks keskustella selle müstilise "teadusnõukoja" liikmetega, kes hetkel keelab-käseb! Ja ometi on teadus kõigile võrdselt kättesaadav, KA NEILE. Kes ei viitsi või ei oska lugeda otse teadusuuringuid, ka neile on mõeldud - https://www.youtube.com/watch?v=XVicIzxqCWE
ayy6. mai 2021, 00:35
Esmalt vaktsineerime, siis steriliseerime :D Et siis teate.
Ligineb 8 000 000 000-le6. mai 2021, 01:38
Jätkusuutlik number on 2 000 000 000
Liilia6. mai 2021, 00:32
Pole nagu kuulnud, et Joller ja Adlas olex systitud.....Ja kas nad pole kuulnud voi ei tea Nyrbergi koodeksist ,mis voeti vastu 1947a,kus natsi arstid sooritasid voikaid med katseid inimeste peal....Joller ja Adlas peaks kindlasti ennast kurssi viima, mida maailma targemad professorid sellest myrgist arvavad....Inglise keeles annab intervju professor SUCHARIT BHAKDI youtubis YOURNEYMAN.TV....Perspectives on the Pandemic-Blood Clots and Beyond episode15....Kellel huvi ja saab inglise keelest aru, siis soovitan vaadata...ja tehke omad järeldused....
Vaktsiinist6. mai 2021, 00:52
Joller on süstitud. Tegi sellest etenduse.
Teadust on palju saadaval, kuigi nn bigtech seda järjest plokib6. mai 2021, 01:39
https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/03/27/why-mass-covid-19-vaccination-must-end-now.aspx?
Mobb6. mai 2021, 00:29
Kes mingeid teenuseid pakuvad või satuvad kokku nende sundvaktsineerijatega, püüdke neid mitte teenindada ja esitage neile omapoolseid nõudmisi nii riietuse jms osas.
6. mai 2021, 00:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eks siis tuleb relvad6. mai 2021, 01:40
Ehh6. mai 2021, 00:01
astrazeneca vaktsiinil on väga väike kaitsevõime ja sellega vaktsineerituid võiks võrdsustada vaktsineerimata inimestega
Kaitsevõime on AINULT tervislikel eluviisidel.6. mai 2021, 01:42
Aga kes siis tänapäeval enam neist räägib... kõige vähem arstid.
Tench6. mai 2021, 00:00
EKRE valitsusse kohe! Koroonaga ja rahvustevahelise konfliktiga on kohe lõpp! Koroonat pole ja venekeelsed on me parimad sõbrad, mõnevõrra, kuni valimisteni.
Tea, kas EKREgi Gates'i miljardite6. mai 2021, 01:43
tühikargamine5. mai 2021, 23:55
Seychellidel on maailmas vaktsineeritud kõige enam inimesi, ometi puhkes seal suur koroonaplahvatus. Kolmandik haigestunutest on need, kes on saanud kaks vaktsiinisüsti.
Ekslik info6. mai 2021, 00:36
Seišellide elanikkond on vähem kui 100 000 inimest, väiksem kui Tartu linn. Ainuüksi Eestis on rohkem inimesi vaktsineeritud, rääkimata näiteks Suurbritanniast, kus on vaktsineeritud ligi 30 miljonit inimest.
"Ekslikule infole":6. mai 2021, 01:47
Israelis on toimumas "huvitav" katse! Ja (")vaktsiinide(") kohta saab teadust siit - https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/03/27/why-mass-covid-19-vaccination-must-end-now.aspx?
5. mai 2021, 23:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
6. mai 2021, 01:48
Ja ühi koerab sabaga
Q5. mai 2021, 23:29
Kuna iga aastaselt, ehk isegi 2 korda aastas? Siis edu teile. Kahel jalal liikuvad keemia kombinaadid!
Darwini 5. mai 2021, 23:23
Ega see viirus kusagile nii kiiresti kao. Mõllab mitte vaktsineeritud rahva seas edasi. Meil siis omast käest võimalik pealt vaadata kuidas Darwini seadus elus eneses toimib. Et nutikamad ja tugevamad jäävad ellu, rumalamad ja nõrgemad vaikselt kaovad.
Eks seda Darwini-asja ole varsti näha,6. mai 2021, 01:49
et mispidi ja kes Darwini auhinna võiks saada :)
5. mai 2021, 23:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sinu nimi5. mai 2021, 23:37
W.5. mai 2021, 23:19
Bgy5. mai 2021, 23:15
Tegemist on diskrimineerimisega, sest vaktsineerimine ei aita viiruse levitamist takistada. Haige ühiskond.
tavaliselt6. mai 2021, 07:28
kõige targemad on eesti ehitajad soomes ja lõuna eesti 9 kl haridusega küprokimeistrid. Eks eestis ole sama
Kogu aeg on räägitud, et pole piisavalt med töötajaid5. mai 2021, 23:14
Nüüd tuleb välja, et on isegi üleliia, et saame neid lahti lasta. Loodame et allesjäänud topeltkoormusest ise ei hakka uut tööd otsima.
Valija5. mai 2021, 23:09
Varsti aitavad teid naabrimehed, kes räägivad teile lohutuseks kui raske on joodikuelu.
mida5. mai 2021, 23:04
teha kui inimene oma ninaeest kaugemale ei näe ja kuulab päevade viisi seda ajupesu.Kui mõni asi on hea ei vaja ta sellist reklaami hommikust õhtuni.Järelikult ei kõlba need vaktsiinid mitte kuhugi.Tulemas on veel kahte sorti Sanofi ja CureVac.Need pidid hullemad olema kui praegused.See ei ole ju normaalne et iga riik teeb põlveotsas mingi vaktsiini valmis ja katsetama hakatakse terve ilma peal.
õige jah5. mai 2021, 23:15
eestlaste ninasprei osteti kohe ära,hoolimata hinnast. Ei tehtud mingit reklaami,oli vaid paar jutukest koostisosadest.Vaktsiini surutakse vägisi peale,kuid nagu öeldakse-vägisi armsaks ei saa.Varsti ei saa üldkasutatavasse vetsu ka,kui pole ette näidata neg. testi või vaktsineerimise passi.
Uurige, mis Iisraelis toimub.6. mai 2021, 01:53
Tavauudistest ei näe, millisel tasemel viirusekomm unismi seal harrastatakse.
Õige!5. mai 2021, 22:59
Kiirabi asi on ravida, mitte viirust levitada
Huvitav5. mai 2021, 23:32
Ja süstitud ei levita haigust????
Joona5. mai 2021, 23:52
Kiirabi ei ravi, vaid tegeleb erakorraliste haigestumistega. Ravib perearst see sama Joller sind.
5. mai 2021, 22:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mask hoiab sind oma viirust suure aevastusega pilvena edasi andmast, sa moron.5. mai 2021, 23:27
"moronile":6. mai 2021, 01:56
Oskad ehk öelda, milline osa sinu elustikust kuulub viirustele? Ehk siis - kui palju sinust juba moodustavad viirused? K. ninatargad viroloogid! Viige end kõigepealt kaasaegse viroloogiateadusega kurssi ja siis hakake rääkima, kuidas "viirus levib" ja KES ja MIKS nn viirushaigusse haigestub!
5. mai 2021, 22:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
uku5. mai 2021, 22:43
Me teame seda ka, et tuhandeaastane riik kestis ainult kaksteist aastat. Ei maksa neid lubadusi tõsiselt võtta.
maailma vaktsineerituimas riigis puhkes koroonaplahvatus5. mai 2021, 22:31
https://lounaeestlane.ee/kuum-maailma-vaktsineerituimas-riigis-puhkes-koroonaplahvatus/ Seychellidel on maailmas vaktsineeritud kõige enam inimesi, ometi puhkes seal suur koroonaplahvatus. Kolmandik haigestunutest on need, kes on saanud kaks vaktsiinisüsti...
ei vaktsiinile6. mai 2021, 03:24
kes seda teab kas koroonaplahvatus või tüsistuste plahvatus...
5. mai 2021, 22:30
See ülemus kaua ei püsi, sest algab meditsiinitöötajate streik.
Meditsiinitöötajad, vaesed5. mai 2021, 22:44
lambukesed... "Kaks jalga hea, neli jalga halb!" Mää.
Tola5. mai 2021, 22:25
Sellise käsu andis riikidele Bill Gates
onu Sooros5. mai 2021, 22:28
näha on, et lamemaalastele su kommentaar meeldib
onu Sooros on5. mai 2021, 22:45
sildistamise ära õppinud - kui tore!
tähendab siis,et5. mai 2021, 22:24
kindad maskid visiirid ei kaitsegi viiruse eest
6. mai 2021, 00:12
Imelik et neid veel kantakse.
No aga ei saa unustada6. mai 2021, 01:58
Mari5. mai 2021, 22:23
Muidugi!5. mai 2021, 22:46
Nagu Partei ja Ülemnõukogu ütleb, nii ka teeme! Kui järgmiseks seina äärde kästakse, siis "just nii, seltsimees!"
5. mai 2021, 22:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
et miljon elada siin saaks5. mai 2021, 22:23
Tubli mees, tunneb asja
Ametnike üle on ju ikkagi5. mai 2021, 22:48
täitevõim ja selle üle seadusandlik kogu. Ja vaid kord 4 aasta jooksul on ka omanikel - rahval - asja valimiskastide juures trügida.
Tore5. mai 2021, 22:14
Tänaseks on intensiivis enamus noored , mööda torusid jookseb veri mida rikastatakse hapnikuga , naerge veel selle üle. Lihased ei tööta , invaliidid . Tüsistused on tõsised , mitu meest on öelnud , erektsioon on kadunud , naerge veel.
To Tore5. mai 2021, 23:28
Kes siin naernud on? Kas tõesti aru ei saa, et üks asi on haigus (mis kulgeb eriti tõsiselt riskirühma inimestel) ja teine asi on KOHUSTUSLIK VAKTSINEERIMINE?!?!
Mina, Astraga vaktsineeritu5. mai 2021, 22:13
Tunne on hea- ainult banaaniisu on väga suur tekkinud ja teiseks muutuvad mu silmis Angela Merkel ja Marju Lauristin iga päevaga aina seksikamaks. Ju selles vaktsiinis ikka midagi kahtlast sees on, sest on tulnud lisaks ka tahtmine ahvikombel puu otsas turnida. Ja karvad kasvavad
No sul on vedanud, et üldse elus oled!5. mai 2021, 22:58
https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/03/27/why-mass-covid-19-vaccination-must-end-now.aspx?
Diktatuur5. mai 2021, 22:06
ongi käes, niipalju siis vabast riigist ja kodaniku õugusest...
tulevad ka õigused järgi5. mai 2021, 22:24
Vabadus algab ajudest
Aga KES see lasi diktatuuril tulla?5. mai 2021, 23:00
"Neli jalga halb, kaks jalga hea?"
ei tule need õigused ise kuhugi.5. mai 2021, 23:02
Algab muidugi ajudest. Aga edasi tuleb teha.
K5. mai 2021, 22:03
Ja nii see algab ... varsti paljud ettevòtted lähevad sama rada.
Midagi ei "lähe" iseenesest,5. mai 2021, 23:03
kui just ei luba minna.
taustauurija5. mai 2021, 22:02
https://www.tv7.ee/arhiiv/sona-on-vaba/_p81491/ Arutelusaade, kus räägitakse inimõigustest, koroonavaktsiinist, Iisraelis toimuvast ja paljust muust. Stuudios arutlevad Varro Vooglaid, Joona Sõsa, Albert Veksler ja Kenneth Kaasik.
Iisrael on vahva katse!5. mai 2021, 23:03
See on ikka räme teadus - terve riigi jagu katsejäneseid!
Spa5. mai 2021, 22:02
Edasi, Seltsimes!5. mai 2021, 23:04
5. mai 2021, 22:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
robotid ja tolm5. mai 2021, 22:05
Rahu,ainult rahu ja siis edasi kuidas?
Eks ikka "kuidas jumal juhatab" -6. mai 2021, 02:04
.. 5. mai 2021, 21:59
Samm sammult kohustusliku vaktsineerimise suunas..
Lähengi5. mai 2021, 22:02
ära, aga uut te ei leia ja keegi jääb varsti abita.
Viisaastak5. mai 2021, 23:06
viirust5. mai 2021, 21:57
annavad edasi ka need kes on kaks korda vaktsineeritud.Samuti ka med töötajad.Vaktsineeritud ongi need kes viirust edasi annavad kuna arvavad et neil on nüüd kõik lubatud
Aga kui prooviks kolm korda6. mai 2021, 02:05
Vaktsiin loob õnnetunde5. mai 2021, 21:57
https://eestinen.fi/2021/05/kuum-maailma-vaktsineerituimas-riigis-puhkes-koroonaplahvatus/
Valdek Kukeke5. mai 2021, 22:02
Kuidas see siis võimalik on?
koer kõrbes posti otsimas5. mai 2021, 22:27
kui vabaned painajast on õnnetunne
Ha- ha- ha! Pole teemasse, aga...5. mai 2021, 21:55
... kas see on normaalne, kui ÕL küsib raha Pealtnägija saatelõigu ümberjutustamise eest? Mina küll see rumal ei ole, kes lehemehe- naisi nuumama hakkab. Artikkel puudutab maksimovski, ilvese pesakonda.
Ha , ha , 5. mai 2021, 22:33
ja vürtsikas on veel see , et leht on otsast lõpuni reklaami täis . Firmad ju maksavad niigi lehele .Ajab tõesti närvi ja kuidagi ebaõiglane . Panin sulle plussi
5. mai 2021, 21:52
https://www.err.ee/1608084622/enam-kui-poole-sajandi-eest-tegi-eesti-vaktsineerimises-ajalugu Lastehalvatus Eestis ja selle likvideerimine aastatel 1959 - 61 sundvaktsineerimisega.
lastehalvatusest5. mai 2021, 21:55
See oli ka igaveseks...Aga igal aastal?
L.-halvatuse, kui OHTLIKU haiguse ja selle vaktsiini ohtlikkus5. mai 2021, 23:12
oli omavahel võrreldav. https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/03/27/why-mass-covid-19-vaccination-must-end-now.aspx?
Eri haigused, eri riskid, eri riskigrupid - iga juht on ju isiklik!6. mai 2021, 02:08
Ja kõige krooniks - miks peaks töötama välja vaktsiine seisundi või haiguse vastu, mille vastu on olemas HUNNIKUTENA looduslikke-loomulikke ja tervislikke, nii vältivaid kui ka ravivaid vahendeid?
Homo sapiens5. mai 2021, 21:49
Adlas peaks ju ometi teadma, et vastavalt põhiseadusele ei tohi kedagi sedasi survestada. Inimesel peab olema õigus ise otsustada, kas ta vaktsineerib end või ei.
ajuvaba5. mai 2021, 21:53
Ega adlas kohustagi neid vaktsineerima, kui ei taha, otsigu teine töö. Ajuvabadust võiks vähem olla.
Mich5. mai 2021, 21:59
Ja ongi ju...kui oled vaktsineeritud tohid patsientidega kokku puutufa kui ei siis istu kodusel palgata puhkusel kuniks viirus taandub!!!
Mõtlev inimene5. mai 2021, 22:00
Kedagi ei survestata. Vaktsineerimine on vabatahtlik. Nagu ka tööl käimine. Lisaks vaktsineerimisele nõutakse kiirabis töötavatelt inimestelt ka meditsiinilist haridust. Ka see ei ole diskrimineerimine. Nagu ka see, et kiirabiauto juht peab omama kehtivat juhiluba.
toi5. mai 2021, 22:59
Põhiseadus on hea asi, aga selle on koostanud siiski inimesed. Teate mõnda eksimatut inimest? Mõne ise otsustamise õigus läheb paljudele teistele liialt kalliks maksma. Teatud nn. absoluutsetele asjadele on hea kui nad ajas siiski muutuvad.
Ju ta siis on nii "vana kooli mees", et5. mai 2021, 23:13
pole nõugude süsteemist veel väljunud :)
"ajuvabale":5. mai 2021, 23:15
... viimasedki vene daamid "otsivad omale teise töö" ja hoppaa! - ongi meil meditsiiniline vabadus! Süsteemi ei jää enam ühtegi töötajat :) Või toome neid Soomest Eestisse?
"Mõtlevale inimesele":5. mai 2021, 23:17
Just, ei survestata vaid lastakse lahti, hurraa! Edasi Lenini ürituse nimel!
5. mai 2021, 21:48
Sama nõue peab olema ka toitlustamises ja teeninduses laiemalt.
Muidugi, seltsimees! Mõtleme laiemalt!5. mai 2021, 23:18
Staalin on Suur Igalpool!
Mis siis "toitlustusel ja teenindusel" viga on?6. mai 2021, 02:11
Seal töötavad inimesed ei allugi loodusseadustele ja tuleb nn karjaimmuunsusest eemal?!
Tribunal5. mai 2021, 21:45
Nürnbergis said Adlasesugused poomise. Ükski koroona”vaktsiin” ei ole ametlikult vaktsiini staatuses vaid on inimkatsetuste järgus. Uued tribunalid ootavad. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Doctors%27_trial
To Qwerty5. mai 2021, 22:06
Kas mõne muu hädaga on mul õigus keelduda vaktsineeritud personali teenustest? Minu jaoks näitab inimkatses osalemine omadusi, mis välistab teatud pädevused.
Mul5. mai 2021, 21:42
selline mõte,et nagu sõjaolukorras tuleb kõige ohtlikumatesse kohtadesse saata justnimelt patsifistid,nii ka peaksid meditsiinitöötajad olema vaktsineeritud,et olla eeskujuks teistele,nö tavainimestele!Sain esimese vaktsiinisüsti ja ega ole kunagi pandeemia algusest kuni siiani peaaegu kunagi üldse koroonale mõelnudki ja ega ma ei kavatse haigestudagi.
Vaktsineerimine siis mõni eeskuju?5. mai 2021, 23:23
Kui haigestuda ei kavatse, tasub teha neidsamu asju, mida ka me esivanemad aegade algusest peale selleks teinud on. Vaktsineerimist nende asjade hulgast nagu hästi ei leia...
A mul selline mõte:6. mai 2021, 00:54
et kui arstide palk siduda haigestunu terveks saamisega? Või hoopis nii, et palka saab siis, kui (pere)arsti hoolealused EI JÄÄGI HAIGEKS? Kas poleks ea mõte?
Mall5. mai 2021, 21:41
Ma olen seda meelt, et kui sul on printsiibid, siis nende juurde ka jää! Kui oled vaktsiini vastu, siis ole aga kui peaksid Covidiga arstide abi vajama, siis jääd sellest ilma. Seega, hoia lõpuni oma põhimõtetest kinni.
e.5. mai 2021, 21:47
Ravi peavad kinni maksma ikka need reisihullud, kes rahuliku Eesti viirusega üle on külvanud ja seda kuritegelikku tegevust valitsuse mahitusel jätkavad. Milles paiksed eestlased süüdi on, et end eksperimentaalsüstidega sutsima peavad hakkama?
Kamm6. mai 2021, 01:00
Minu põhimõtteks hirmu ja arvamise asemel on arukus ja teadmine. Seda, kas olla mingi süstitava segu poolt või vastu, peab igaüks ise teha saama AMMENDAVA TEABE alusel. Kui aga teavet KINNI HOITAKSE, plokitakse või halvustatakse... https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/03/27/why-mass-covid-19-vaccination-must-end-now.aspx?
Mingi aine "vastu" või "poolt" olek ei saa ju olla põhimõte!6. mai 2021, 01:02
Iga juhtu tuleb eraldi vaadelda ja otsustada.
1) Keskkonnale vastava tervisekäitumisega inime ei jää ühtegi nakkusse.6. mai 2021, 01:09
2) Tavameditsiin on meil hea hädaolukorras, olgu see siis Kovid või Movid. 3) Kui tahad TERVEKS saada (mitte hooldatavaks jääda), pole süstiarstidest niikuinii kasu - OMA TERVIST tuleb ISE hoida.
5. mai 2021, 21:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Valdek Kukeke5. mai 2021, 21:51
Täpselt nii. WHO pani kokku rahvusvahelise töörühma, kes pidid arendama välja fertiilsust reguleerivad vaktsiinid juba 1972 aastal. Järjekordne vandenõu vaktsiinide kohta, mis on tõeks osutunud. "The WHO Task Force on Vaccines for Fertility Regulation. Its formation, objectives and research activities" https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/1874951/
uku5. mai 2021, 21:52
Jaajah. Kiiver on loodud selleks, et kui midagi pähe kukub, et siis ikka kindlasti surma saaks.
See on tõesti nagu negatiivne meditsiin -6. mai 2021, 01:13
selle asemel et propageerida tervislikke eluviise ja toitu, on nüüd kogu arstidearmee põhiülesanne veenda vanureid vaktsiine kasutama! Olete enne kuulnud, et head ja õiget asja tuleb kasutama veenda?
Valdek Kukeke'sele:6. mai 2021, 02:15
Täiesti uskumatu! Ja see on avalikult PubMedis üleval!! Käed langevad rüppe...
Triin5. mai 2021, 21:32
Niipalju siis õiguriigist ja vaktsineerimise vabadusest millest kaka pasundas üle Euroopa. Õudne riik ja valitsus laske kõik inimesed tõõlt lahti ja pekse kodumaalt välja.
5. mai 2021, 21:49
Sinu õigused ja vabadused ei pea tulema teiste õiguste ja vabaduste arvelt ehk soovist terve olla.
5. mai 2021, 21:55
Sinu õigused ja vabadused ei saa tulla teiste inimeste õiguste ja vabaduste arvelt, kes soovivad terved olla.
tühjusele5. mai 2021, 21:55
kui sina oled vaktsineeritud, mida sa siis nutad nende pärast, kes pole? sina oled siis ju kaitstud oma eksperimentaalse vaktsiiniga. seega - mina kui mitte eksperimendis osaleja ei ohusta kuidagi sind, kes sa soovid eksperimendis osaleda.
"täna 21:49"-le -6. mai 2021, 01:16
oot-oot, said ise ka aru, mis sa nüüd siis öelda tahtsid? Kuidas kellegi terve olemine kellegi teise õiguste arvelt saab tulla?!
nii on5. mai 2021, 21:31
Ärge siis tulevikus nutke, et medtöötajaid ei ole ega tule tööle. Vaktsineeritud töötaja võib olla sama moodi viirusekandjaks ja teiste inimeste nakatajaks. Ei pea seda sundvaktsineerimist õigeks. Eks aeg näitab, kui palju kiirabi uusi võimekaid töötajaid endale leiab. Kahtlane värk!!!
Kui5. mai 2021, 21:37
Vaktsineeritu sümptomid on nõrgemad ja seda tõenäolisemalt töötab ta edasi, kuigi on viiruse kandja. Täiesti jabur otsus kiirabi poolt.
6. mai 2021, 03:41
Uued kiirabi töötajad võetakse süüriast või aaftikast. Ära muretse. Neid leidub seal piisavalt.
Mhm5. mai 2021, 21:26
Kõik õed siis Soome....kannatab meie meditsiin.Need kes on vaktsineeritud haigestuvad ja on kandjad samuti.Väga hea on uus viiruste vastane Eesti teadlaste poolt loodud ninaspay...4 tundi on toime....Vaktsiin pole kõigile kättesaadav veel ja on ka haigused mille puhul me ei tohigi vaktsiini teha....
Ehh5. mai 2021, 22:44
Kas sa arvad,et soome tahab vaktsineerimata töölisi omale?
"Vot siis", vaata kasvõi siit -6. mai 2021, 01:19
https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/03/27/why-mass-covid-19-vaccination-must-end-now.aspx?
Karli6. mai 2021, 07:30
Kas arvate, et Soomes ei hakata vaktsineerimist nõudma? Ärge olge naiivne! Seda hakatakse igal pool Euroopas nõudma.
Karli6. mai 2021, 08:35
Näiteks onkoloogistel haigetel keemiaravi ajal ei tohi teha. Ainult vahepauside ajasl
*6. mai 2021, 11:47
Paraku on nii, et sa ei saa Soomes meditsiini õppima asudagi, kui sa ei nõustu vaktsineerimistega.
nimed sarved5. mai 2021, 21:25
Usun5. mai 2021, 21:25
et Rauli sunniti vallandamisega ähvardades nii käituma.
No 2 asja ongi ju - piits ja prääks.6. mai 2021, 01:20
Kõige lihtsam on muidugi ähvardada, eriti pereinimest.
Mae5. mai 2021, 21:21
Nii peaksid kõik.meditsiiniasutused, ka hooldusasutused tegema, mitte et vanur läheb hooldusesse ja saab medõelt või hooldajalt koroona ja sureb ära, mida on haiglates korduvalt juhtunud...Tubli, Raul Adlas, et hoolid haigetest!
Ann5. mai 2021, 21:32
Teatud töökohtadel peaks vaktsineerimine tõesti kohustuslik olema. Ja kui sa oled pühimütteline vastane, siis tuleb teine töökoht leida, kus inimestega kokku ei puutu. Kedagi ei sunnita kuskil vägisi töötama. Kui ei sobi sellised nõudmised, mine mujale. Tuleb ikka mõelda ka teistele inimestele, mitte ainult iseenda põhimõtteid peale suruda.
5. mai 2021, 21:54
Ka toitlustus ja teenindus laiemalt.
Ja "teistele inimestele mõtlemine" on see, kui kõik6. mai 2021, 01:24
ennast ilusti ära vaktsineerivad?! C'mon, millisest sajandist tuleme? Palju sa viroloogiast tead? Mikrobioomist oled midagi kuulnud? Kas tervemad on inimesed, kelle viroom sisaldab vähem või rohkem viiruseid? Kui suur osakaal sinu elustiku geenimaterjalist kuulub viirustele?
Lahe6. mai 2021, 01:25
Lamemaalane5. mai 2021, 21:16
sügisel oli juba teada et viirus on lahti lastud inimkonna vähendamiseks,tuleb sundvaktsineerimine,vaktsiinipassid,majanduse põhjalaskmine,sularaha kadumine et inimkonna igat käiku saaks kontrollida.Ei saa aru mis õigust on üldse sund vaktsineerimist teha kui vaktsiinid on alles katsetus järgus ja keegi ei võta mingit vastutust kui oled sandiks jäänud .
siin on mängus5. mai 2021, 21:30
ka suured rahad - iga med.õde saab iga vaktsineeritu pealt 8 eurot, pole ju paha, 10 sutsakat päevas ja 80 euri taskus! Tempot vaja tõsta, kauaks seda äri ikka enam on.
kolmekäiguline lõuna5. mai 2021, 21:46
Ja kuhu need käigud välja viivad?Ei ole midagi häbeneda.
Põnev!6. mai 2021, 02:18
Psühhidest juhtidega juba igav ei hakka!
Medõde5. mai 2021, 21:16
Kui medtöötaja pole nõus vaktsineerima, siis võib ta iga päev kümneid inimesi nakatada, loomulikult tuleb sellised lahti lasta töölt!
Hr. Huu5. mai 2021, 21:23
On ka teisi ameteid, leidke uus personal, jõudu edaspidiseks!
varsti 5. mai 2021, 21:28
on siis medtöötajate puudus ja mediciinikriis tulekul...
Hr. Huu5. mai 2021, 21:54
Hr. No peab kõrgharidusega inimesi uhuudeks? Kui haritud personal lahkub siis saate asemele uhuud, nii on lood!
Kus on öeldud, et vaktsineeritud inimene6. mai 2021, 01:26
No teab täpselt, milline on6. mai 2021, 02:20
ja milline pole uhhuu, mida see siis tema arust tähendama peaks... Selliste No-de jaoks on alati esmatähtis see, kuidas kedagi nimetama peaks, mitte see, mida sel inimesel ÖELDA on.
mootorsaag ja turvapüksid5. mai 2021, 21:15
Kui on ohuhinnang siis ongi lahendused firma määrata.
Firmal ei pruugi aga teadusest olla6. mai 2021, 01:29
halli aimugi. Või on hoiak, nagu oli Einsteini teooriate ilmudes - suurem osa uut teadust on alguses välja naerdud.
Vaktsiini nüüd küll turvapükstega võrrelda ei saa...6. mai 2021, 02:22
Sest VIIRUSED pole MOOTORSAED. Tegu on PALJU keerukama teemaga...
Lugeja5. mai 2021, 21:14
Tõesti, ainuõige tegu! Vaktsineerimata inimene ei saa üldse meditsiinis töötada!
Lahe6. mai 2021, 01:29
Marko5. mai 2021, 21:13
Hr. Rauli toolijalad juba vajuvad läbi maa....
5. mai 2021, 21:12
Laske lahti muidugi,meil ju õdesid arste järjekorras ootamas,et ainult tööd saada...
Pearsti pealik5. mai 2021, 21:11
Andres5. mai 2021, 21:09
Hallooo5. mai 2021, 20:54
Alles Kaja ütles välismaal ,et eestis kedagi ei sunnita ennast vaktsineerima...kõik vabatahtlik
to halloo5. mai 2021, 21:01
Kui naiivne peab olema, et nende poliitkändude lubadusi veel uskuda??? Pange mulle sadu miinuseid, aga see on algusest selge, et vaktsineerimine SAAB olema kohustuslik. Ja täpselt samamoodi liigume me ka kohustuslike kiipide poole. See ONGI meie tulevik, ärgake ometi üles, rahvas! Neile, kes kiipimise juttu jälle vandenõuteooriaks sildistavad, vaadake enne 60 minutes saate video ära - uudised otse Pentagonist: https://www.thesun.co.uk/news/14623566/pentagon-microchip-skin-detects-covid-before-symptoms/
Ei sunnitagi. On elementaarne kutsenõue,et meedik ei levita tahtlikult haigusi,on ise vaktsineeritud5. mai 2021, 21:04
Silmakesele5. mai 2021, 21:13
See ei ole sund?! Mõtleme koos natuke edasi - sa ei saa juhilube kui sa pole vaktsineeritud, sa ei saa töökohta kui sa pole vaktsineeritud, sa ei saa arstiabi kui sa pole vaktsineeritud, sa ei saa osaleda ühiskondlikus elus, kui sa pole vaktsineeritud. Osa neist klauslitest mitmetest välisriikides juba kehtib, oled kursis? Ja mitu aastat kiibini, sõbrake? Ikka usud, et seda ei tule? No palju õnne siis, kuidas see kuulus lause oligi - õndsad on need, kes on vaimust vaesed...
5. mai 2021, 21:14
Kas nüüd siis hakkab vabatahtlikult sunniviisi? Pole tarvis vabandusi otsida.
Tõnu5. mai 2021, 21:19
Ka vaktsineeritu või nakatuda ja viirust levitada, see on juba tõestatud. Vaktsineeritul kulgeb haigus leebemalt kuid nakkusohtlik on ta ikkagi.
Just5. mai 2021, 21:35
See pole sundimine, ilmselt tuleb tööjuhendisse selline unkt sisse panna, et teatud töökohtadel saab töötada ainult vaktsineeritud inimene. Kes vaktsineerima ei nõustu, leidku teine töö.