Uudised

Irja Lutsar noortele: minge vaktsineerima, purju joomisel on rohkem riske kui koroonaviiruse vaktsiinil

VIDEO | Terviseameti peadirektor: koroonaviiruse kolmas laine on alanud

Toimetas Hindrek Pärg, 14. juuli 2021 12:56

185 KOMMENTAARI

s
19. juuli 2021 16:29
See kolmas laine on puhtalt igasuguste piirangute leevendamise tagajärg ja nende inimeste hingel, kes isegi kõige elementaarsemad piirangud maha võtsid (näiteks maskikandmise kohustus avalikes ja ühiskondlikes ruumides).
h
Helge tuleviku päralt on rõhuvad sotsiaalse kontrolli vahendid./ 17. juuli 2021 11:48
Müüme kõik süstlaorjadeks. Ilma viimaseta!
m
Mõtleme niipidi:/ 16. juuli 2021 07:08
Eestlane on usuleige rahvas. Mida sa ikka usud kui seda pole olemas! Nii ka vaktsiinidega. Eestlane võib olla küll aeglase mõtteviisiga, aga lõpuks närib läbi, et vaktsiinid on kõik rahvalt raha väljapetmiseks. Miks ennast mürgitada kui saab ka loodusega koostöös oma immuunsust kõrgel hoida. Ja järjest arukamaid eestlasi tekib. Ja järjest rohkem neid, kes näevad läbi suurärikate üritused. Jääme ikka inimesteks, iseendaks!
k
Kas / 15. juuli 2021 15:12
lugesid seda oma paberitest?Meie teadsime seda juba kevadel et juulikuus tuleb uus laine.Varsti pannakse mõned surmad ka kirja et rahvast rohkem hirmutada.Jõudu siis selleks,olete ju kõik ära ostetud.
p
15. juuli 2021 10:12
Paar päeva on tõesti nakatunute arv kasvanud. Aga milleks kohe selline paanikatekitamine? Praegu kasvab paljudes Euroopa riikides/ Hollandis, Taanis, Saksamaal, ühendkuningriikides/ nakatunute arv, mõnedes nend riikides on juba uued piirangud kehtestatud. Koroonaviiruse suurema leviku tõkestamiseks on ka Eestis vaja kehtestada erikorrad ja uued piirangud.
m
mina/ 15. juuli 2021 09:27
Noh ja mis siis? Ega see pole veel viimane laine.
k
Kah mõni üllatus:/ 15. juuli 2021 09:06
Kui arvestada nädalaid püsinud põrguleitsakut ja viirushaiguste toimemehhanisme, siis on midagi väga valesti! Ja siia lisame veel netiavarustes, pikki kuid, täiesti vabalt saadaval olevad audentsete dokumentide koopiad, mida vilepuhujad on lekitanud, ja kus ilmneb, et nn. plandeemia "kolmanda laine" algusaeg oli ammuilma kokku lepitud. Ja selleks on juuli keskpaik.

i
irvaja/ 15. juuli 2021 07:49
Küll see Lanno on üks tark mees..:):) kõike ta ka teab,,:)
i
ilma ajudeta/ 15. juuli 2021 08:59
r
rohkem polegi vaja/ 15. juuli 2021 00:48
jalgpall ja coroona vaktsiin! ja elu on lill!
õ
õhk on vaba/ 15. juuli 2021 00:02
tühja sest väljamõeldud korovast , aga tõelise teadjamehena ütle parem mis ILM on 21 sept, Vaja kartulit võtta ...
h
hurraaaaaaaaaaa/ 14. juuli 2021 23:56
no õnneks jalka fännidele ja telliskivi looelinnaku pidutsejatele see ei kehti!
h
Hobulausuja/ 14. juuli 2021 23:54
Palun tarige see hobuseparisnik sealt terviseametist minema, tehke head talle endale ja ühiskonnale.
h
hobuste võistlus ? Mis sellest kolmandast lainest ..../ 15. juuli 2021 05:45
t
tuleb meelde / 14. juuli 2021 23:50
ahahaaaa teenin nõukogudeliitu!
k
Kas keegi mäletab/ 14. juuli 2021 23:46
millal said kari arste ja medõdesid kokku ja mis koosolek või oleng oli siis.Ma kahjuks ei mäleta ka seda hoonet kus suur kummaline kokkusaamine ja seejärel pidutsemine oli. Ja kes seda korraldas.Igatahes Kuuuurija tegi saatelõiku,turvad valvasid, kedagi sisse ei lastud ja ka inervjuud keegi ei andnud v.a üks naine.Keelati filmimine,suht salastatud oleng,ja ega selget sotti ei saanud,miks see korraldati.
k
kas see oli/ 15. juuli 2021 09:01
tulevase holokausti ettevalmistamine salaja
k
karoova/ 14. juuli 2021 22:24
Istuge omale sisse see koroona!

k
Kõikjal/ 14. juuli 2021 22:11
kus vaktsineeritud vabalt liiguvad vohab koroona,täitsa segased.
t
14. juuli 2021 21:56
Teine laine ei ole läbi saanud vaid kestab edasi. Sogases vees on kalapüük ikka edukam.
i
Inimene/ 14. juuli 2021 21:55
Valetatakse. Teine laine ei kestab.
v
Villu/ 14. juuli 2021 21:47
See mees küll täie mõistusega pole. Õudus mis inimesed on topitud asutusi juhtima.
j
ja mis siis, et ei ole/ 14. juuli 2021 21:57
Istub puldis ja elu kui lill. Kui valime ka edaspidi Keskerakonna ja Reformierakonna liidu poolt , siis hakkab ka elu muutuma rikkamaks ja uhkemaks.
k
kodanik/ 14. juuli 2021 21:20
Sa mees oled nii palju jama kokku keeranud või üldse mitte midagi teinud. Maksa kinni riigile tekitatud otsene kahju oma ebakompententse juhtimisega. Sea sammud Tallinna Vangla poole ning ära tagasi vaata
a
14. juuli 2021 20:48
j
ja/ 14. juuli 2021 21:02
j
jälle hakkab sama laul/ 14. juuli 2021 20:39
Huvitav 3 laine hakkas peale puhkust ja nüüd tuleb seda sama laulu jumala iga päev,Kiik ,Kallas,Lanno,,Lutsar ja veel mõned,see laul ei muutu.Kallasekkavad vooris tuled muutuma aga rahvas mõtleb millest ta räägib.Ei tea kui oleks puhkus kauem kestnud kas siis 3 laine oleks hiljem tulnud,imestad ja mõtled kui naljakad on need ametnikud.
m
mõtlik/ 14. juuli 2021 22:00
Kas Kallas ja Ratas on vaktsineeritud ? Kuidas on lood riigikogu ja valitsusliikmetega? Vaikus .

a
Arvamus/ 14. juuli 2021 20:34
Seltsimehed oleme katsejänesed, kellegi projekt Ja miks pean ma nägema veel inimeste pilte, kelle tegevus on olnud pehmelt öeldes EV kahjulik
j
Jh/ 14. juuli 2021 20:22
Jah, kummaline, et noored on hopsti nõus katsetama erinevate meeleürkidega mis on oluliselt ohtlikumad. Piisab ühest korgijoogist ja juhtuda võib nii mõndagi. Ka vägistaine ja tapmine ei ole välistatud. Purjus peaga minnakse sõitma ja ujuma aga väike süst on maailma lõpp. Kuhu ajud jäid?
t
To: Jh/ eile 20:22/ 15. juuli 2021 09:24
Ülim lapsemeelsus ja t.otr.us on siiralt uskuda, et tegemist nö. "väikese süstiga"! Võtaks ennast kätte ja hakkaks temaatikaga lõpuks ka sügavuti tegelema. Kuhu lugupeetu ajud jäid?
k
Kammaijaa / 14. juuli 2021 20:13
Pole olemas mingit Corona viirust.Kõik inimesed surevad mürgiga vaktsineerimisse. Kuidas Eesti lambukesed nii dotud on?
s
see on tõesti nii/ 14. juuli 2021 21:04
see arv süstituid hingevaakumas juba ülisuur
m
Mina tahan teada!/ 14. juuli 2021 19:58
Mina tahan teada, kas Lannol ikka va.k.t...sii...n..id läksid reaalselt hapuks, või "kadusid" samuti ära, nagu omal ajal "kadus" tal ära 100kg konfiskeeritud narkootikume? Kas politsei üldse uuriski asja, või üldse tohtiski uurida?
a
ak/ 14. juuli 2021 19:56
hirmutame ja ähvardame. 3,0 mln eest vaktsiinide hävimine on alles algus, kui te aru ei saa. elekter ju ka kalleim kui kungi varem. keerame kõik külmikud välja. vot
t
tõepärane/ 14. juuli 2021 22:07
saadeti link,kus täpselt kirjas 1,2, ja 3 laine. Millal algab ja kaua kestab,siis elu edasi kõik tavarütmis teise laineni.Kuidas panna piiranguid,kuidas hirmutada inimesi, kanda maski,reiside keelamine , panna rahvas alluma.Peale 2 lainet käivitage vaktsineerimise programm,muutes selle kohustuslikuks,laske neil,kes vaktsiine pooldavad,rünnata vaktsiinivastaseid öeldes,et nemad on kõigi probleemide põhjustajad,jätkates riikide sulgemist ja majanduse hävitamist.Kui enamus inimesi ei ole nõus vaxima,päästke valla palju ohtlikum viirus.Et kõik tunneksid hirmu ja alluksid uuele normaalsusele.
n
Nüüd/ 14. juuli 2021 19:55
Nüüd ei saa süstituid ja süstimata inimesi enam koos PIDADA. Nad tuleb viivitamata eraldada! Zampoliit Ansip ju ütles eile nii!
s
sõber/ 14. juuli 2021 21:07
lubas koerad appi võtta
k
Kuulake seda/ 14. juuli 2021 19:33
Mis on sinu jaoks püha Tarmo Urb (pange googlesse)
v
Vaatasin!/ 14. juuli 2021 20:13
Tarmo on ehtne looduselaps! Aga arvan, et neid on liiga vähe, kes samuti mõtlevad. Tarmo jutustki leidub ilmekaid väiteid selliste kohta.

k
Küsiksin otse rahvalt?/ 14. juuli 2021 19:17
Väga paljud on vaktsineeritud. Aga, kas nad on kindlad, et nende immuunsus või tervis on nii vilets, et peab propaganda ütluste järgi vaktsineerima? Läksid nad vaktsineerima teadlikult, või puhtalt soovituste järgi? Näiteks, kui minul kuskilt ei valuta, tunnen ennast hästi, ei lähe ma ju apteeki valuvaigisteid ostma. Või kui ma saia ei söö, ei osta ma seda selleks, et kõik saiasööjad soovitavad. Huvitav oleks teada, kuidas rahvas loogiliselt sellele mõtleb? Andke siis teada, mida arvate? Kui kirjutada ei viitsi plussitage või miinustage! Asi seegi.
r
rääkige ükskord ausalt, mis pull käib. ei saagi enam elada./ 14. juuli 2021 19:14
Pange see vene piir ükskord kinni. kaua see pull käib. ausalt, mul on kõrini. jälle hakkame kodus istuma? jälle hakkem maski kandma=? kaua rahvas seda kannatab? üle poole rahvast on vaktsineeritud ja sellest pole siis üldse abi? mis jama käib
V
../ 14. juuli 2021 19:38
Venemaale reisitakse nii kauan,kui rongid liiguvad.Sealt need hädad tulevad.
n
niipalju siis/ 14. juuli 2021 19:50
Kui aga eesmärgiks on ära hoida kõik nakatumised, siis on vaja pidevalt uusi vaktsiine. Iisraelis levib koroona Delta variant juba nende inimeste seas, kes on saanud kaks vaktsiinidoosi.
a
ahhzoo/ 14. juuli 2021 19:10
nii lühike puhkus? kahju kohe
j
14. juuli 2021 19:02
Jee... Jälle tagantjärele ütlus.. Ette ei näe keegi midagi, ainult konstateerivad fakti. Laiali saata see asutus!
õ
Õiglus/ 14. juuli 2021 18:47
Krt, küll, kas üks inimene oma ametialase kohustustusena laseb kogu Eesti ravimite reservi tuulde on samaväärne tuletõrjujaga? Kus on palkade võrdsus ja vastavalt tööle vastutus, miks süüdimatud on kontorirotid on eelistatud?!!
n
Nali või?/ 14. juuli 2021 19:07
Kas Lanno ei saa aru, et teda pole enam võimalik tõsiselt võtta? Lannol aeg ametist lahkuda.
v
14. juuli 2021 18:47
Varuge ruttu hanerasva ja läti viina https://eestinen.fi/2021/07/soome-juhtiv-arst-on-mures-koroona-delta-variant-levib-ka-vaktsineeritute-seas-ja-nad-jaavad-haigeks-seetottu-on-piirangud-vajalikud/
n
no vot pointless/ 14. juuli 2021 19:48
Milleks siis see vaktsineerimine kui ka vaktsineeritud haigeks jäävad???
n
no vot ile/ 14. juuli 2021 22:22
paneks hea meelega siia üles tõepärase teksti,kuidas kõik need lained on organiseeritud,keda neis asjades koolitatud ,kuidas ja millal on need 1,2,3 lained käima peavad.Kolmandas laines hakkab veel suurem hirmutamine,et vaktsineeriksid.Tean juba 3 inimest,kes rääkisid,kuidas kiirabi neist sireenidega esimese laine ajal mööda kihutasid nagu oleks mõni hingevaakuv patsient autos,kuid paar kilomeetrit eemal teevad rahulikult suitsetades puhkepausi.Ükskord nägin ka mina,kui sireenitades mööda kihutasid,kuid 10 min hiljem oli aega küll. Kuum ilm pole süüdi,et inimesed surevad.
e
e./ 14. juuli 2021 18:43
Mu eelmine komm suunati modereerimisele aga isegi kui see enam ei ilmu, teen täpsustuse, et vaktsiiniloterii = trombiloterii. Viimast sunnitakse mängima ka need, kes pole kavatsenudki koroonatiines maailmas jalga välismaale tõsta. Eesti on ise niigi ilus ja äärmiselt mitmekesise looduse, ajaloo ja kultuuriga. Sõitke kodumaa kõigepealt läbi ja süvenege detailidesse. Ehk ei tundugi siis välismaa liiga ahvatlev.

n
N ii/ 14. juuli 2021 18:41
juhmi id i ooti pole enne näinud.
k
kõik / 14. juuli 2021 18:41
läheb täpselt lamemaalaste jutujärgi.Järgmisena kui kooliminek, pannakse 10-st septembrist koolid koduõppele.
s
seda/ 14. juuli 2021 18:36
Nostradamus ennustaski ju:pandeemiad, katkud,põlengud,üleujutused, joogivee puudus ja nälg.Kõik nii lähebki.Aastaks 2035 on järgi must maa.Ajalugu kordub.
s
Söda/ 14. juuli 2021 18:42
juba käib, vaktsiin on vaja läbi uue viiruse myrgiks muuta.
e
e./ 14. juuli 2021 18:33
Nii et kõik kohalikud mittereisijad, marss vaktsiiniruletti mängima, sest väiksem osa ühiskonnast, kes pole suutnud talitseda oma reisimiskirge (olles ise ilmselt vaktsineeritud, sest sõltluse nimel paneks nad või pea ahju), sunnib teid selleks! Mis õigusega? Miks on kellegi õigus reisida suurem paikse püsielaniku õigusest oma ihu puutumatusele vaktsiiniruletist ja kes teab, mis pika vinnaga kõrvalmõjudest?
p
Pasadvõtke VASTUTUS👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆/ 14. juuli 2021 18:30
ja ASTUGE TAGASI KKALLAEE VALITSUS ON ESIMESEST PÄEVAST PEALE LÄBI KUKKUNUD👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
t
Teeks nii/ 14. juuli 2021 18:26
et kolmas laine on vabatahtlik, kes tahab sel on kolmas, kes ei taha sel ei ole. üldse võiks selle referendumile panna
n
Nostradamus/ 14. juuli 2021 18:18
Koroona on mugav ettekääne Great Reseti vormistamiseks.
s
see tuleb augustis/ 14. juuli 2021 18:26
valmistuge selleks, aitab ka valgetest linadest
k
Kas koroona osakonda/ 14. juuli 2021 18:12
ekskursioonile saab minna, tahaks kah seda VIP viirust proovida tahaks teada kas see on ikka nakkav. kui keegi saab organiseerida pange telefoni nr.
j
Janno/ 14. juuli 2021 18:27
mina ei anna just Sinule

l
Lainele/ 14. juuli 2021 18:07
k
14. juuli 2021 17:53
kuna kõik siiani väga lõdva olnud,siis tulevad kolmas ja neljas laine korraga!
t
tõsi/ 14. juuli 2021 18:28
peale kolmandat pole enam vajagi ...
õ
ÕL kloun/ 14. juuli 2021 17:42
Kersti lubas sõnavabadust, nii, et pane kommentaar tagasi
k
küsi/ 14. juuli 2021 18:30
Kersti käest oma sõnavabadust ... vanglas
k
14. juuli 2021 20:40
Kersti ongi meil üks suur lubaja, kuidas tuul nõnda meel ja tuul puhub ikka sealt teate isegi kuskohast
k
Klounid on rääkinud/ 14. juuli 2021 17:39
Lanno sa julged Estonia katastfoofi tulla võrdlema mis oli salakaubalav ja mis põhja lasti süütute inimeste elude hinnaga.Nüüd on see vaktsineerimine sama inimeste hävitamine vaktsiini hinnaga.Vedelik mida pole piisavalt uuritud niisugune propaganda käib, et vaktsineeri ja oled surematu.Lammaslased vaktsineerivad oo me saame reisida, minge, reisige ja kui taas haigeks jääte oma nõrgestatud immuunsüsteemiga, siis kritiseeri ennast, et olid lammas ja läksid vaktsiiniohvriks.Rahaahnus on nii suur, et inimelud ei maksa mitte midagi.Aga eestlane armastab olla ori ja täidab käsku olgu mis aeg tahes
s
Siin süüdistame ikka valitsust/ 14. juuli 2021 17:33
Üle poolte juhtudest on sisse toodud Venemaalt. Miks siis lastakse haigetel üle piiri tulla? Inimene ei tohiks saada Eesti poole peale ennem kui test on korras!
e
EHK TEEKS ENNE TEISE LAINE SELGEKS/ 14. juuli 2021 17:29
Kes vastutab 3 miljonilise kahju eest ja muude möödalaskmiste eest. Hea on udutada kolmandast ja viiendast lainest. Kui siis ka midagi mäda siis läheb laul lahti kümnendast lainest.
v
Villu/ 14. juuli 2021 17:23
Ja selline inimene juhib terviseametit. Tule taevas appi.
p
pigem on tegu merekaruga/ 14. juuli 2021 17:30
t
tule taevas appi!/ 14. juuli 2021 18:11
Ja selline Villu on hobukargajate erakonna kontoora kommenteerija
m
Mammu/ 14. juuli 2021 17:19
Täitsa tsirkus juba, kuidas need nn lamemaalaste ennustused täide lähevad! Juba paar kuud tagasi levis jutt, et 16.juulil hakkab uus trall peale. Paistab, et hakkabki. Võib olla pole seegi miski vale, et kusagil on mingi stsenaarium koroona kohta olemas....
l
loota on/ 14. juuli 2021 18:33
et see jääb viimaseks varemalt aastaid tagasi planeeritud hävitustöö ,saab asjad ...

Maali/ 14. juuli 2021 17:08
Kavatsetakse hakata, on plaanis, järgmisel nädalal arutame ja otsustaea. Kuidagi väga uimaselt tegutseb see päikesetõusuvalitsus, Kaja ju opositsioonis aina rääkis ja kiitles, et neil on lahendused olemas, lastagu neil taha, Teeks aga ei saa. MIS või kes siis nüüd segab. ? Ikka alles arutataksemitu kuud esil olnud kohustusliku vaktsineerimise, vaktsineeeritutele suuremate võimaluste kindlustamisej piiril testmise ja vaktsineerimise reklaami ja tempo üle, mmitte päiikesetõusu vaid tukkumise valitsus ! Palgati Seer, ja MIS muutus paremaks ?
a
ainult keskerakond saab siin aidata./ 14. juuli 2021 17:34
Kui keskerakond saaks riigikogu valimistel 51 häält, vot siis algaks pidu ka teise Eesti tänaval
v
Vigadeparandus/ 14. juuli 2021 16:45
t
Teadja/ 14. juuli 2021 16:55
see oli juba mitmeid aastaid ette planeeritud,tuleb ränk aeg
j
Jauram/ 14. juuli 2021 16:18
Pepuvestid taas suurel pildil ... Popov-Lutsar jumala seisusse ja kõigel on ehk lõpp ....
m
Mind ajab/ 14. juuli 2021 16:11
närvi hoopis see, kuidas kümneid kordi päevas korrutatakse ühte ja sama nagu mingit mantrat. Ükskõik, mis teema, peaasi, et see teema lõpetatakse vaktsineerimise pealesurumisega. Kas tõest inimestel ei tohi olla oma tervise eest hoolimist? Kes kahtleb, vaktsineerib, kes tervislikult elab, ei kahtle. Igaüks elagu enda elu, mitte ei tülitaks teisi!
x
xxx/ 14. juuli 2021 16:10
Lanno.Kas sügis jääb ära????
m
14. juuli 2021 15:58
Miks meid ei valitse targad inimesed? Praegused on ju täiesti otud!
m
man/ 14. juuli 2021 16:58
selle korra aeg on sellised nõrga mõistuse baasiga just võimule saanud ... ise aitasite
maali/ 14. juuli 2021 17:10
kes on neo id otusid valinud ? ikka ise.
k
kolla/ 14. juuli 2021 18:33
Seles ongi inimeste ja loomariigi vahe,et loomariigis ei panda kunagi kõige rumalamat juhiks.
v
14. juuli 2021 15:51
Väga häirib kasvav venelaste hulk Tallinnas.
k
14. juuli 2021 16:29
keegi tõi massiliselt venelasi jt sisse, seda on teada, kellele oli vaja suurendada nende arvu.
T
..../ 14. juuli 2021 19:46
Tallinn on juba aastaid venelaste käpa alla.Kahju.🥺🥺🥺🥺🥺
m
matu/ 14. juuli 2021 15:51
Modereerija ,sõge oled. Mis mu endise kommi kaotasid,3. laine väidetavalt kohe kohal ja nüüd rallitama kohe ruttu vaja hakata - tase . Ma ju ei äsa millegiga ,suurest eesootavast ohust hoiatan....kuidas saavad suur viiruseoht ja lõunaosariikide ralli kokku kuuluda ?

m
Mihuil/ 14. juuli 2021 15:46
Kiik peaks vastutama kõigi nende jamade eest ja nende hauakääbaste eest kaua võib
E
..../ 14. juuli 2021 19:53
Ega Kiik koronat toonud,vaid venelased.Ega Kiik yksi pole syydi,,et piire kinni pole pandud.Mis te urisete Kiige peale....kysige Kallaselt mis toimub...ta ju meie tark peaminister......
o
organiseeritud hullumeelsus.../ 14. juuli 2021 15:43
"Kolmanda laine" alguskuupäevaks oli teadaolevalt määratud 16.07.2021! See oli ju kuid tagasi teada. Huvitav, kas gl.oba.aleliidi direktiivides viidi sisse kerge muudatus?
x
x2/ 14. juuli 2021 16:17
g
Globalist/ 14. juuli 2021 17:00
see laine pidi hakkama juba 3 aastat tagasi ja nüüd jõuti alles
e
elav/ 14. juuli 2021 15:41
Mis on juhtunud???Mida rohkem ühte valet korrutada,seda rohkem see "tõeseks"muutub.Rahvarämps usub kõike,mida konksninade palgatud viplalad jahuvad,kohutav!!!
a
Anna/ 14. juuli 2021 15:37
Soodustatakse viiruse toomist üle piiri. Rahvalt nõutakse vaktsineerimist. Ka lastelt. Kas niimoodi saavutati mujal maailmas "karjaimmuunsus"? Justkui loomakarjale.
j
juura/ 14. juuli 2021 17:02
nii saab kiiresti rahva arvu vähendada ja just alustades just lastest
x
xxx/ 14. juuli 2021 15:30
Lanno kunagine koolivend.Peale 8 ndat klassi tõmbas Tartu 7 kk.leebet.Ega ta oli ka paras frukt klassis.Ja pole seda tänini end parandanud...
k
kindel see/ 14. juuli 2021 17:03
maksab nüüd ametivõimu kasutades tagasi
s
Saab ka kodus vaadata/ 14. juuli 2021 15:22
Mida te imestate. Lastakse rahval koguneda selleks, et ÜHISELT jalgpalli vaadata. Kes selliseks ürituseks üldse loa andis?
a
ahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa/ 15. juuli 2021 01:03
seal on tõelised alfaisased möirgavad ja elavad kaasa ,kui vaja perekaitseks välja astuda siis .......hiirepiiks
v
Veroona Voroona / 14. juuli 2021 15:16
Täna on peaaegu ainult koroonaga seotud artikklid tasuta lugemiseks . See näitab ajalehe „Vaesuse Tunnistus“- st , või hoopis ahnust .
j
ja saab/ 14. juuli 2021 17:05
kommida südametunnistuse aususe tasemel - õiget selgitades
e
Ei usu/ 14. juuli 2021 15:00
Ignoreerime seda pseudo lainet, siin pole haigusega midagi pistmist, kogu see manipulatsioon on kunstlik, kellelegi on see väga kasulik ...
m
maali/ 14. juuli 2021 17:15
Räägi seda juttu nil neile, kes praegu haiglas ravil või neile, kes selle "pseudo" tagajärjel oma lähedasi matsid !

m
Martin/ 14. juuli 2021 14:58
Kas Lanno , Kiik ja Lutsar on puuga pähe saanud? Lanno sõnul on septembris ca 250 uut nakatunut päevas. Iga inimene, kes oskab arvutada ja lõpetanud 3 klassi oskab arvutada, sest kui viimase 7 päeva nakatumis protsent on ca 1,5-1,8 testide koguarvust siis on nakatunuid ikka kõvasti rohkem. Tehke iga päev 15000 testi ja ongi ca 250 uut nakatunut. Seega kogu eesti peale on keskmiselt 15000-20000 koroonahaiget. Lanno on eriline matemaatik.
m
Martin/ 14. juuli 2021 15:00
See tähendab, et ka praegu on päevas meil mitusada nakatanut.
p
Peter/ 14. juuli 2021 15:43
Ega sul, Martin, ka selle matemaatikaga kõik korras ei tundu olevat (loodetavasti oled ikka rohkem, kui kolm klassi koolis käinud). Esiteks, testima saadetakse ainult need, kes tunnevadki ennast haigena (nohu, köha, palavik jms) ning need, kes on lähikontaktsed haigetele. Ja NENDE hulgast leitakse nakatunuid siis 1,5%. Aga Eestis on ka 500 000+ vaktsineeritut, 200 000+ haiguse läbipõdenuid - nende hulgas on hetkel aktiivseid koroonahaigeid sisuliselt olematu hulk, halvimal juhul ehk mingi 0,01-0,05%. Martin on eriline matemaatik.
p
Peter/ 14. juuli 2021 15:47
Edit: üle-eestiliselt on koroonahaigete protsent kogu elanikkonnast ehk 0,02 - 0,03%, mitte 1,5%.
t
To Peter Paanile/ 14. juuli 2021 16:25
Ei tea, kes kontrollib ja saadab testile ? Kas Peter Paan isiklikult kontrollib iga päev tuhandeid inimesi ja nuusutab, kes on haige kes mitte? Iga päev läheb reisile tuhandeid inimesi ja teevad testi tasuta ja vaöetavad, et on koroona sümptomid. Ise olen viimase paari kuuga 8 korda reisil käinud ja kordagi pole ei sümpomeid ega haige olnud! Kes tahab maksta mõttetu testi eest lisaks , et reisile minna? Tundub , et ainult Peter Paan
m
Martin/ 14. juuli 2021 17:01
Peter Paan teab , kuna testib isiklikult iga päev tuhandid inimesi, käib külas tuhandetel inimestel koos Lanno, Kiige, Lutsari ja Popoviga ning nuusutavad nagu koerad inimesi ja siis ütlevad, kas saad testi teha või ei saa. Ho ho hoo merry christmas!
v
Vikerkaarevärviline kõikesallivus ja valikuvabadus/ 14. juuli 2021 14:57
Eesti on siiani olnud ainus riik kes laseb välisriikides tulijad ilma testita siseneda. Ehk siis samal ajal kui kotitakse oma elanike ning diakrimineeritakse neid kes ei vaktsineeri, vaadatakse reaalsele ohule läbi sõrmede. Kui palju vigu saab üks ametnikkond tehs enne kui nad sealt minema lüüakse?
i
14. juuli 2021 15:24
Ise kannab vikerkaarevärvilist aluspesu!
m
maali/ 14. juuli 2021 17:19
Ametnikkond?! PEAMINISTER on ju korduvalt sõna võtnud nii piiril testimise kui muude meetmete vast. Mis selle tema kiiksul Kiigu ja Lanno tegevusega pistmist on ?
k
14. juuli 2021 14:57
kuidas ta küll inimesi hirmutab, endal pole meditsiini haridust , ta ei tea med. midagi
c
Che/ 14. juuli 2021 14:55
Lenin, Stalin ja Hitler kahvatuvad praeguse toimuva valguses. Uskumatu milline lamm..mm..as ikka see reainimene on. Mitte midagi ei ole suuteline õppima, omandama. Empaatiast ja iseseisvast analüütilisest mõtlemisvõimest pole mõtet rääkidagi. Ma millegipärast usun, et just selle lamb...a...karja likvideerimiseks siin planeedil tekitatigi pseudonähtus nimega Covid 19, et ajudega ja progressiivne inimene saaks rahus edasi toimetada.
n
Neile/ 14. juuli 2021 14:59
Kes maailma juhivad nüüd küll pole vaja ajudega rahvast.. covidi kriis pigem tehti nwo täielikuks läbiviimiseks ja edukalt nagu näha.
t
To:Neile/ 14. juuli 2021 15:07
Ajudega rahvas ei roni süstla otsa ega näri koroonahirmus mask näos küüsi. Tegeletakse ikka ajudeta inimestega. SEST - MILLEKS on vaja planeedile deb...iil...ikuid, kes kurnavad ühiskondi, reostavad, tapavad, mõrvavad ...
s
see mäng selleks/ 14. juuli 2021 17:09
et kiiresti vabaneda mitmetest miljarditest rahvahulkadest - ehk ünnestub lõpuks
n
Nii on/ 14. juuli 2021 14:54
3 lainet eesti riik ja firmad vastu ei pea
ä
ära muretse/ 14. juuli 2021 17:10
seda riiki pole juba hulk aega aga lõpp on varsti
n
Nii on!/ 14. juuli 2021 14:50
Alanud ei ole mitte kolmas laine, vaid alanud on kolmas ärilaine, et inimestesse mürki süstida ning siis näha, et kuidas mõjub? Riigikogu liige Kalle Grünthal teadis rääkida juba mais, et poliitilistes ringkondades on kõlakas, et piirangud tulevad taas juuli teises pooles. Ärikad tahavad taas teenida.
a
14. juuli 2021 14:48
aga miks te lasite siis selle kolmanda laine riiki tuua ja õigel ajal piire kinni ei pannud? kas suusareisija käimised olid nii hädatarvilikud?
S
./ 14. juuli 2021 16:22
Sest seda lainet ei ole olemas. Hirmutamine ja valetamine on kolmanda laine harjalt juba kaugele näha. Looja, hoia Maarjamaad! Muu enam aidata ei saa.
t
14. juuli 2021 14:44
Terviseameti direktor kas teil on meditsiiniline haridus?
v
vist olevat/ 14. juuli 2021 17:12
puhastusteenindaja väljaõpe

p
Propa/ 14. juuli 2021 14:43
Milleks kommentaarium kui kardate rahva plusse ja miinuseid. Ainult kustutate neid. Miks?
k
käsk on antud/ 14. juuli 2021 17:13
tuleb rahvas nõela otsa nüüd juba hirmutades ajada karjana
j
Jah/ 14. juuli 2021 14:42
Kuskil väljaandes oli kirjas, et maailmas peab 17.septembriks olema süstitud teatud arv inimesi. Kuna aga süstimine ei võta vedu, peab ju kuidagi sundima. Ma ei kahtle, et haigus on olemas ja pole ka süsti vastane aga elamise piiramine vabaduses on ikka ebanormaalne.
x
x2/ 14. juuli 2021 15:59
Kus see kirjas oli ja miks peab?
m
M.O.T.T./ 14. juuli 2021 14:40
Kuna piirid lahti. ja nakkusi tuuakse kogu aeg juurde, siis - nagu kuu aega tagasi juba ennustati - on juulis-augustis näitajad punases, haiglates voodikohtade nappus, koolid alustavad koduõppel, teatrid ja muuseumid jne suletakse, jne jne - SEDA JU ENNUSTATI. MIKS EI HOOLITUD HOIATUSTEST? Miks on Vene piiri lahtihoidmine oluline? Miks lennujaamad on puupüsti rahvast täis ja keegi neid ei kontrolli? Miks tuuakse omainimestele kaela häda ja viletsuset ja kodusistumist????????
o
Oik/ 14. juuli 2021 15:03
Miksmiksmiks, sest kogu aur läheb oma elanikkonna kottimise peale samal ajal kui viirus riigipiiridest sisse voolab. Kui päevad läbi tegeleda sellega kuidas vaktsineerimisest keeldujatele piiranguid panna ja neid diskrimineerida ja oma lapse hobuvõistlustel käimise peale siis ei jäe aega ju venemaalt delta tüvega sisenejaid kontrollida.
t
Tauno/ 14. juuli 2021 14:31
Jeerum, milline möla! Siin artiklis pole vist ühtegi lauset, mis ligilähedaseltki tõde väljendaks. Sõda on rahu.
k
Kolmandat/ 14. juuli 2021 14:30
lainet vaja, et valimised ära jätta. EKRE on reformikommaritel kannul. Kogu kolmas laine.
e
EKRE on ainuke/ 14. juuli 2021 17:16
veel allesjäänud selge mõistusega erakond , hoidke seda , muidu hukute
j
Jaan/ 14. juuli 2021 14:29
Vaadake seda fotot kirjatüki juures ja arvake ise mis tegusid sealt oodata
j
Jaan/ 14. juuli 2021 14:28
Veel lollimad nn õhtulehe staarkirjanikud modereerivad jälle

x
Xxx/ 14. juuli 2021 14:23
Tehku neid pressikaid venek.Mida nad mögisevad koguaeg eestikeeles rääkida.Seda infi on venelastele rohkem vaja.
k
14. juuli 2021 14:21
Kolmas laine on veel aktiivsem ja laiaulatuslikum kui oli esimene ja teine.Kahjuks vaktsiinid ei aita.
t
targad sõnad..targad sõnad.../ 14. juuli 2021 14:15
ma küll häbeneks välja öelda asju, millest ma midagi ei tea ja milles kindel olla ei saa.
H
:&&:&:/ 14. juuli 2021 14:10
r
ROOSA LIPS/ 14. juuli 2021 14:03
AEG OLEKS TÖÖLE HAKATA MITTE MÕMISEDA
k
kust nad teavad et mul kolmas naine/ 14. juuli 2021 13:57
s
see aastaid planeeritud/ 14. juuli 2021 17:18
suur hävitustöö mis alles sai hoo sisse
s
see aastaid planeeritud/ 14. juuli 2021 17:18
suur hävitustöö mis alles sai hoo sisse
s
see aastaid planeeritud/ 14. juuli 2021 17:18
suur hävitustöö mis alles sai hoo sisse
s
see aastaid planeeritud &/ 14. juuli 2021 17:19
suur hävitustöö mis alles sai hoo sisse !!!!
s
see aastaid planeeritud &/ 14. juuli 2021 17:19
suur hävitustöö mis alles sai hoo sisse !!!!
j
J./ 14. juuli 2021 13:56
w
www/ 14. juuli 2021 13:53
Kiik ja Lanno ikka veel ametis.

t
tahapank/ 14. juuli 2021 13:52
See isand on juba tohutu lahkusmishüvitse välja teenund, paneme uue . Selle , kes kõige enam vajab humanitaarabi.
s
simmo ootab juba ammu kutset/ 14. juuli 2021 14:22
siis on meedia ka rahul.
s
simmo ootab juba ammu kutset/ 14. juuli 2021 14:22
siis on meedia ka rahul.
ü
*/ 14. juuli 2021 13:48
üle poole riiki toodud juhtumitest pärinevad Venemaalt. !!! Palun sulgege Vene piir
k
kiik:/ 14. juuli 2021 14:24
Ei saa, meil on demokraatlik riik.
i
Imelik/ 14. juuli 2021 13:47
80% tuleb Venemaalt ja piirid ikka avatud sealt poolt tulijale?
t
14. juuli 2021 13:44
Tere, kuidas ma tean ,et olen haiguse läbi põdenud . Kas minister oskab seda öelda ja kui seda teada saada pean hakkama mööda arste käima .
p
Piuks/ 14. juuli 2021 14:28
Synlab teeb antikehade teste
a
Aga/ 14. juuli 2021 14:37
Mine tee antikehehade test ja saadki teada, kas oled põdenud.
o
oh/ 14. juuli 2021 16:10
No ise võiks ka ikka natukenegi midagi taibata. Antikehade testist ei ole tõesti midagi kuulnud????
e
Ella Ellamaalt/ 14. juuli 2021 13:42
See on ju teada,et kolmas laine käib juba ja oli ette nähtud?Nüüd oleneb see igast inimesest endast kui palju ja kuhu reisib ja kui paljude inimestega suhtleb?Elementaarsed reeglid viirusest hoidumisest teada,aitab hirmu propagandast ja hüsteeriast,olge terved!
m
Mhm/ 14. juuli 2021 13:42
Lanno arvates on kolmas laine alanud, See ütleb, et kolmas laine võib saabuda rutem, kui me arvame. On ta siis saabunud ja alanud või alles saabumas? Vähemalt selles võiks üksmeel olla.
K
.../ 14. juuli 2021 13:41
Kuidas saab olla nn kolmas laine alanud kui ole olnud esimest ega teist lainet? Sõitke seenele oma võlts pandeemijaga varem või hiljem tuleb tõde välja ja te kõik lõpetate vangis!
n
Noo/ 14. juuli 2021 16:11
Kui sinul õnnestunud mitte põdeda, siis haigust olemas ei olegi?
t
TäitsaPUUUUUUtsismis riigis toimub/ 14. juuli 2021 13:33
vaktsiinid läksid raisku ja keegi VASTUTUSTei võta😶
n
No/ 14. juuli 2021 14:17
Mis see vastutus aitab siis? Vaktsiinid saavad korda või?
n
No/ 14. juuli 2021 14:18
Mis see vastutus aitab siis? Vaktsiinid saavad korda või?
n
No/ 14. juuli 2021 14:18
Mis see vastutus aitab siis? Vaktsiinid saavad korda või?
n
No/ 14. juuli 2021 14:18
Mis see vastutus aitab siis? Vaktsiinid saavad korda või?
n
No/ 14. juuli 2021 14:18
Mis see vastutus aitab siis? Vaktsiinid saavad korda või?

v
viirus koroona/ 14. juuli 2021 13:32
Tuleb hakata kohe neljanda laine jaoks valmistuma kui kolmas juba käes ja mitte jokutama nagu praegune valitsus eesotsas pääministiga.
t
Tuleb kohe/ 14. juuli 2021 13:39
viisaastaku plaan käiku lasta! Mida me ootame igal aastal uut puhangut? Meile ju puhutakse juba kaks aastat kõrva, asi see veel viis puhuda.
t
Tuleb kohe/ 14. juuli 2021 13:40
viisaastaku plaan käiku lasta! Mida me ootame igal aastal uut puhangut? Meile ju puhutakse juba kaks aastat kõrva, asi see veel viis puhuda.
e
Elsa/ 14. juuli 2021 13:31
Ei pea ju praegu reisima, Eestis on kuum nagu Egiptuses või Vahemere ääres. Vahepeal oli meil päris troopiline kuumus. Ületame viiruse ja küll mõne aasta pärast reisime. Ja Venemaale igasugune reisimine keelata..
m
Magage edasi/ 14. juuli 2021 16:29
Oh neid elsasid:) On sinul, Elsa, keegi koroonas olnud? Või hoopis gripis? Me ei ületa seda viirust enne, kui eliidi eesmärk on saavutatud. Ja see saab valus olema. Näe, notsusid hakatakse hukkama, et meil endal Eestimaal midagi süüa ei oleks. Ja mujalt ei anta, sest vaktsineeritute hulk on väiksem, kui planeedi peremeestele meeldib.
Ü
🤣🤣🤣/ 14. juuli 2021 13:24
Ütleme nii, et Üllar Lanno on oma tööga hästi hakkama saanud.
t
TäitsaPUUUUUUtsismis riigis toimub/ 14. juuli 2021 13:32
vaktsiinid läksid raisku ja keegi VASTUTUSTei võta😶
n
Nii on/ 14. juuli 2021 13:19
Kui siiani kahtlesin, kas minna vaktsineerima või mitte ja ootasin teadvustatud kampaaniaid, siis eilsed meedia väljaütlemised aitasid teha otsuse. Ei taha mingi hinna eest saada takistamatult lõbutsevaks olendiks vaid jääda iseendaks.
k
14. juuli 2021 13:43
Kuidas on vaktsineerimine ja pidutsemine seotud?
k
Karla/ 14. juuli 2021 16:28
Mis lisahaigus Sind tabanud on? Mind küll vaktsineerimine ohjeldamatult pidutsema ei pannud.