Uudised

Kaja Kallas: kolmanda laine ajal jäävad uksed avatuks neile, kes suudavad tõestada, et pole koroonaviirusega nakatunud

Toimetas Hindrek Pärg, 15. juuli 2021 13:24

249 KOMMENTAARI

v
Valdur Valk/ 22. juuli 2021 16:22
No ikka ma ei saa aru,mis puutub siia kas inimene vaktsineeritud või mitte,on ju korduvalt välja öeldud asjatundjate poolt,et nakatumisel kannavad mõlemad viirust edasi,nii süstitud kui ilma süstimata.Tähendab vaktsineeritud ja samal ajal nakatunud isik levitab haigust täpselt samuti laiali kui vaktsineerimata nakatanu.
k
Kaka ja Jürgeni kannid/ 21. juuli 2021 13:20
Õnneks saab kolmanda laine ajal presidendivalimiste tsirkus läbi ja Kajale avatakse uks, kust ta kenasti välja juhatatakse...
j
Johanesse Ilmutuse 13;16-18, (ennustus lõpuaegadest). / 19. juuli 2021 16:25
Ja ta tegi, et kõik - pisikesed ja suured, rikkad ja vaesed, vabad ja orjad - võtaksid endale märgi oma paremale käele või oma otsaette, ning et keegi muu ei tohiks osta ega müüa kui vaid see, kellel on märk, kas metsalise nimi või tema nime arv.
m
Madis/ 19. juuli 2021 08:27
Pealkiri on rohkem kui rumal. Kas igasse poodi siseneja testitakse siis eelnevalt? Kui oled vaktsineeritud, siis ei pruugi sa haigestuda, kuid viirust võid ju ikkagi levitada. Milline peab olema tõestus?
a
Ahaa, selleks see 3. laine siis tulebki/ 18. juuli 2021 17:20
et praegu on uksed avatud ka kõigile nakatunutele. Parem hilja kui mitte kunagi, onju.
e
Ega midagi..../ 18. juuli 2021 12:03
Ühesõnaga sügisel enam poodi ei saa? No tore teada vähemalt ja tore, et selline ette teavitus tuli, saab/peab praegu september-jaanuar perioodiks siis korralikult valmistuma hakkama. Kõik riided ette ära ostma, toidud mis vanaks ei lähe ja kõik muud asjad mida võib vaja minna euronicsist või ehituspoest. Ega pole hullu midagi, sest nüüd inimesed on juba rohkem etteteadlikud. Vahepeal ei saanud mitu kuud poodidesse, see oli probleem, aga hetkel saab kenasti asjad ette varuda.
p
Piret/ 18. juuli 2021 11:00
Kuidas tõestab vaktsineeritu, et ta pole nakatunud ???peab samamoodi testima ju ???
k
Krimiaalkurjategijad/ 18. juuli 2021 10:29
Kallase kuritegelike sõnumite elluviijad on kuriteo kaasosalised.
k
18. juuli 2021 10:35
Kallase valitsuse ametist tagandamine oleks formaalselt vägivalla ennetuskampaania.

t
Tartukas/ 17. juuli 2021 22:48
Huvitav et pean tõestama et pole eesel või hobune. Äkki tõestaks et targad juhid et olen haige?
b
Bogdan ja Serafiima/ 17. juuli 2021 22:06
Peale vaktsimist anti mulle rinnamärk vastava sõnumiga...ma saan aru et seda on siis nüüd soovituslik kanda. Vanaema sõlg oligi juba liiga vanamoodne, linasele kleidile sobib nüüd selle asemele ilus sinine plönn valge ja eriti olulise sõnumiga. Jah, tõesti nagu "kollane kuusnurk".
s
Suur Tüürimees/ 17. juuli 2021 18:23
Mittevaktsineeritud, füüsiliselt -ja vaimselt terved kodanikud võiksid sügisest kanda ka üleriietele õmmeldud kollast kuusnurka, kui rõhuvat sotsiaalse kontrolli vahendit!
k
kääbus/ 17. juuli 2021 15:23
Kallas võib oma ähvardustega potile käia. Oleks aeg tagasi astuda,mitte nina püsti ajada.
n
naljakas/ 17. juuli 2021 08:49
,et covid vaktsiini patendid saadi enne kui viirus avastati.
v
video,tasub kuulata ja omad järeldused teha.inglise keelne ja soome tekst./ 17. juuli 2021 08:46
https://tokentube.net/v/2081931518/Koronaviruksen-patenttitiedot-paljastavat-biologisen-aseen%E2%80%94Rapsodia-fi%E2%80%93tekstitys
ü
Ütle palun/ 17. juuli 2021 19:03
mõne lausega asja tuum...ei õnnestu avada
n
Namiibia põllumees./ 17. juuli 2021 08:07
Kaja!Kas sul vaovahe kultiveeritud?
a
Ats/ täna 14:57

k
Külmkapinuss/ 16. juuli 2021 23:01
Oravate ideoloogia kogub tuure.
j
Joel/ 16. juuli 2021 22:46
Kus nüüd on hr. Jõks, õiguskantsler ja president ? KUs nüüd on inimõigused ?
t
TEADA/ 16. juuli 2021 21:16
BRAAVO PIIRANG EI OLE HURRAA! HONGKONGIS PALJU JOODIK MASI EI OLE VALISTUS ON PIME!
v
VAHETUSE/ 16. juuli 2021 21:11
TEIL ON BRAAVO MASKI EI OLE PIIRANGU EI OLE! HONGKONGIS VÕIB PALJU JOODIK VIINAGA!
s
Siil/ 16. juuli 2021 20:10
Millega me sellisel juhul erineme sõja eelsest matsi Saksamaast kui seal algas juutide vastane tegevus? Lahterdame inimesi nagu loomi, kus ühed on kõlbmatud ja vartsi ka surma mõistetud. Tõeline natsism!
s
Siilile/ 17. juuli 2021 13:48
Pole siin mingit natsisismi. Mina, kui vaktsineeritu, ei taha küll enda lähedusse vaktsineerimata persooni. Ja pole nõus ka sellega, et vaktsineerimata inimeste üüratuid haiglaarveid kinni makstakse.
p
Pane parem/ 16. juuli 2021 17:46
j
Jess/ 16. juuli 2021 16:29
Ma olen nõus Kajaga. Midagi tarka lõpuks.
v
Valdur/ 19. juuli 2021 07:51
Mis seal tarka on,mitte ei saa aru.Vaktsineeritud inimene kannab samuti viirust edasi kui vaktsineerimatta.Võib-olla põeb haigust kergemini aga see on ka kõik.
õ
õige/ 16. juuli 2021 14:51
jutt kiku suust-miks mina vaktsineerin,aga osa ei soovi,kas kardavad süsti,aga üks on selge-mida rohkem on vaktsineerituid,seda tervemad oleme,sügisel algab uus laine,põhjust on minna vaktsineerima!
j
Jaa/ 16. juuli 2021 14:58
me kõik kardame süsti!!!...Kuidas nii primitiivselt saab üldse mõelda...See koroona on laiema silmaringi ja usuküsimus...

e
Ei taha tõestada/ 16. juuli 2021 11:05
Olen vaktsineeritud ja suudan seda ka tõestada, kuid EI TAHA! See on alandav. Jätan avalikud kohad (kaubanduskeskused, restoranid ja teatrid jne) külastamata. Teeb murelikuks, et oleme riigina ülimalt karme samme astumas. Kas varsti loome getod vaktsineerimata inimestele või tähistame nad juutide kombel kollaste tähekestega? Samas pole riigipiiri kontrolli alla võetud, nakatunud liiguvad vabalt sisse ja välja, ning see on valitsuse arvates okei. Riigis sees aga ähvardame oma kodanikke ja piirame nende liikumist.
e
16. juuli 2021 13:32
Eurohunta ei luba piire lukustada . Seetõttu on vaja euroga lõpp teha , et oleks võimalik Eesti rahvast kaitsta lääne koleduste ja haiguste eest .
s
19. juuli 2021 16:21
Seda enam, et vaktsineerimine ei taga mingit automaatset immuunusust selle viiruse vastu, vaid ainult osalist kaitset (vaktsineerimise kasutegur ei ole 100%). Selliste uudiste taustal tunduvad "vandenõuteooriad" ehk isegi mitte enam niiväga vandenõuteooriate moodi..
m
Mnjahhh..../ 16. juuli 2021 09:11
Huvitav...meie riiki juhitakse FB kaudu nüüd????
a
Anna/ 16. juuli 2021 08:30
Kui dispetser on arusaamatu siis valgusfoori tuled süttivad omatahtsi.
t
Tönis P edekommenteerija/ 16. juuli 2021 08:21
k
Kas / 16. juuli 2021 08:21
prostituudi juures võivad mõlemad grupid käia?
h
Hiinast/ 16. juuli 2021 07:09
kasutusele võtta hiina variant,kui pole vaktsineeritud ei pääse bussi,poodi jne asi korras.
6
666/ 16. juuli 2021 07:26
N
:)/ 16. juuli 2021 21:21
No kui survestatakse ,piiratakse terveid inimesi siis määraku neile kodanikupalk kodusistumise eest, e-poed on olemas ,et toitu ja vajaminevat kaupa soetada ja las siis vaktsineeritud loperdavad oma viirustega ringi, kuni saavutavad nn karjaimmuunsuse ning jääb ära ka tervete ,vaktsineerida mitte soovivate kodanike süüdistamine ,eeldamine ,oletamine viiruse nakatamises.
t
To :)/ 17. juuli 2021 13:52
Neile mittevaktsineeritutele tuleks hoopis trahvid määrata teiste ohtu seadmise eest. Ja istugu kodus oma lolluste eest.
h
19. juuli 2021 16:22
Hiinas ei vaktsineerita inimesi, muuseas. Põhjuse võid ise välja mõelda, ma ei hakkaks seda siin kirjeldama.
õ
Õudne,/ 16. juuli 2021 06:51
milline režiim kommunistlikus ühiskonnas toimib!
õ
Õudsele/ 17. juuli 2021 13:53
Kus elad, et kommunismis? Kuubas? Meil siin täitsa norm kord. Tule siis koju tagasi.
e
Ei aitah!/ 16. juuli 2021 02:38
t
to 666/ 17. juuli 2021 13:56
Mis asi see eutananeerimine on? Kas vaktsiinivastastel mingi uus eluviis?

j
Jaanika/ 16. juuli 2021 01:30
Kuidas vaktsineeritud tõestama hakkavad, et pole koroonaviirusega nakatunud?
6
666/ 16. juuli 2021 07:29
Piisab kui süst tehtud, globalistid saavutavad oma eesmärgi läbi eutananeerimise, VALITSUST EI HUVITA SINU TERVIS
v
16. juuli 2021 00:51
vaata kaka-t igale üritusele mundrimees kõrvale. Aga siimu millid on juba kokku kuivanud-- ka rikkad nutavad!
p
papa/ 16. juuli 2021 00:15
m
miks/ 16. juuli 2021 14:55
aju-sulle on vaja aju et mõista-vaktsineerimine on ainuvõimalik tee,ärge kartke süstlatorget,ei ole valus,kartke oma elu pärast...
n
Nii/ 16. juuli 2021 15:24
Ajule peab ka koht olema...
p
Papale/ 17. juuli 2021 13:58
Papa mures oma aju pärast, aga ei julge otse tunnistada, seepärast uurib uue aju kohta Siimult. Aga Siimulnpole seda vaja, ta tuhat korda nutikam papast.
p
Piibliennustused hakkavad täituma/ 15. juuli 2021 23:35
Johannese Ilmutus 13; 16-18
s
suu on söömiseks/ 15. juuli 2021 23:27
Miks sa tüdruk kogu aeg ähvardad,suvi tuli ja on ka ilma sinuta,ole mureta. Rikud ainult viie rikkama riigi hulka pürgiva partei mainet.
S
???/ 15. juuli 2021 23:18
See,et farmi täis loomi jällegi hukatakse,kas ongi kõigi sellega seotud???!!!
h
Hävitamine on seotud hävitamisega/ 16. juuli 2021 00:07
Si ga dest saab toitu, se a liha. Kellelegi ei meeldi se ad?
r
rändaja/ 15. juuli 2021 23:11
Maltal on 1 doosi saanud 75% , 2 doosi on saanud 70%, nakatumismäär eilse seisuga 224. Eestis on 1 doosi saanud 44%, 2 doosi on saanud 34%, nakatumismäär eilse seisuga 42. Teiste, vaktsineerimisedukuse tipus olevate riikidega kisub asi samasse kanti, näiteks Araabia Ühendemiraadid - 77% (1 doos) ja 60% (2 doosi), nakatumismäär 221 Lugu on pehmelt öeldes segane. Ilmselt peaksid testima kõik või mitte keegi. Näiteks päris mitmed lennufirmad ei nõua negatiivset testi enam mitte kelleltki (ka vaktsineerimise passi ei küsi) ja mõned nõuavad vaid kiirtesti (kehtivusajaga 24 tundi).
p
15. juuli 2021 23:32
Proua Kallas vist lihtsalt ei tea seda fakti, et vaktsineerimine ei taga, et inimene ei ole viirusesse nakatunud.. Vaktsineerimine pole küll mingi "tõestus" selle kohta, et inimene ei pruugi olla viiruskandja.
t
Tegelikult/ 16. juuli 2021 08:41
Kõige ohtlikum viiruselevitaja on just vaktsineeritud inimene sest ta arvab et on kaitstud ja kolab süüdimatult ringi.
s
saamatus/ 16. juuli 2021 09:36
Küsimus: Miks ei ole lihtsid termokaameraid lennujhaamades ja sadama? Vasuts: kui leiatakse haige inimene (palavikus) siis ei tea keegi mis sellisega peale hakata!

k
Kaja ikka veel peaminister? / 15. juuli 2021 23:00
m
Mihkel Espoo/ 15. juuli 2021 21:53
Kallasega nõus 100 prossa.Ja yldse,ega Kaja rumal ei ole.Solvaja näitab ise ennast.
j
Jaan I/ 15. juuli 2021 22:56
Jah, Kallas näitas kogu eelmise aja opositsioonis olles ise-ennast. Päris piinlik oli vaadata. Ja ega praegu parem ka ei ole...
t
to Mihkel Espoo/ 15. juuli 2021 23:43
Millest selline järeldus, et Kaja rumal pole? Minu ja paljude Eesti inimeste arvates pole ta teinud selle viie kuu jooksul ühtegi arukat otsust. Algas kõik sellega, et ta viis meie riigi I kohale maailmas koroonasse nakatunute poolest, mis edukas ja tark peaminister selline on? Aeg tagasi astuda ja targemad ja võimekamad enda asemele lasta. Keegi ei solva Kajat, kui ta tema kohta tõtt ütleb.
s
Siim/ 15. juuli 2021 21:33
Vaktsineerimata inimesed ei pääse valima.Kajake oota veel natuke nende piirangutega
b
Bingo!/ 15. juuli 2021 21:37
k
Kuidas tegelikult 0n/ 16. juuli 2021 00:10
Kas inimesed muidu tavaliselt on käinud valimas? Paljud ju löö vad lihtsalt käega, et ah, ei vali. Mis siis nüüd epideemia puhul teisiti on?
s
See/ 16. juuli 2021 09:10
on tõesti parim kommentaar. Just, meie kes me ei vaktsineeri, ärge lubage meid valima ka ilma neg.testi ettenäitamata.Valimisaktiivsus oleks kordades väiksem:)
k
kaamel/ 15. juuli 2021 21:14
ei suuda tõestada,et ma pole eesel, isegi kallase valitsusele mitte
l
Lily/ 16. juuli 2021 03:36
Juhuuuu,mina pole ka varblane hoopis tuvi katuselt
k
KÜÜLIKU/ 15. juuli 2021 20:53
VARSTI TULEVAD SIIS TALLINN VALISTUS NIMI ON TANEL KIIK VILETS VAHI ALLA!
r
REFFORMIKUTT/ 16. juuli 2021 01:30
PUDELIGA PÄHE VERI, MINA EI VAKSIIN, SÕIMAGE TEN MIS DAHAN, KAUA VOIP
t
Teadja/ 15. juuli 2021 20:42
otsige lolli kui siim on 10milli vaktsiinidesse investeerinud siis torkigu oma tütart youtube.com/watch?v=AOIsj1JpP0Q&t=1s
j
Ja kkallas vastutust ei võta/ 15. juuli 2021 20:29
A eelmise valitsuse kallalinises küll pidevalt iga pisiasja pärast kuiindlevemis ja nõudis tagasi astumisi kahepalgelinemörd
l
15. juuli 2021 20:07
Lugege ja mõelge kes teiega ühte ruumi tulevad https://eestinen.fi/2021/07/kummaline-lugu-koroona-murdis-maha-kahe-doosiga-vaktsineeritud-briti-merevaelased/

m
Mammu/ 15. juuli 2021 20:04
Selle tõestamiseks pole muud moodust kui ainult testimine. Mitte ükski muu asi seda ei tõesta.
p
Peenhäälestus/ 15. juuli 2021 20:01
Testi tegemise ajal ei olnud nakatunud ja sain negatiivse vastuse, aga selle vastuse teada saamise ajal olin juba nakatunud (sain nakkuse välismaalt tulnud pereliikmelt). Seega ei taga negatiivne vastus seda et sa ei ole nakatunud.
k
Klounid/ 15. juuli 2021 20:08
Jh ja kindlasti kohe tagab selle vaktsiin lubage naerda
n
Nakatamise/ 15. juuli 2021 20:29
vastu aitab 101% vaktsiini pass,kui see juba taskus pole enam muret.Edasi seltsimehed.
n
Nipitirinants./ 15. juuli 2021 19:41
Staažika veredoonorina jääte siis minu vereannustest ilma olen täiesti terve inimene ja ennast vaktsiiniga mürgitama kindlasti ei hakka . Kolmas laine tuleb sest see ongi nii planeeritud .
e
15. juuli 2021 20:02
v
Väike mõte/ 15. juuli 2021 19:41
Jätkates KaKa mõtet: mis oleks kui jagaks tänavad kaheks: ühel pool teed silt: "puhas rass" ehk vaktsineeritud, teisel pool silt "räpane rass", ehk kõik kes vaktsineerimata. Ka rongivagunid saab ära jagada. Esimene vagun valgele rassile, tagumine vagun vaktsineerimatutele. No ja nõnda edasi. Ja, et valge rassi esindaja kogemata ei komistaks vaktsineerimatu otsa, võiks süstlast hoidujatele panna rinda kollase tähekese. Kohe kaugelt hea näha, keda vältida. Ja ongi nakkus kontrolli all, ka eelised-piirangud selgelt kõigi poolt kontrollitavad.
i
15. juuli 2021 20:03
Isemõtleja pöhjakihist!
t
To 20 03/ 15. juuli 2021 20:11
T
@ Väikesele mõttele/ 16. juuli 2021 00:13
Teie arvamust lugedes meenus, et olen kusagilt lugenud, et kunagi aastakümneid tagasi olidki märgistatud kollaste kuusnurksete riidetükkidega
a
Anna/ 15. juuli 2021 19:37
Testi nõudmine oleks olnud selge sõnum. Aga egas tühja koha pealt tasu eriti midagi loota. Kas testid maksab kinni eu- toetus?
k
Kallas / 15. juuli 2021 20:09
Lapib testidega riigieelarvet
e
15. juuli 2021 19:33
ei kavatse vaksineerida hirmutamine jätta
m
15. juuli 2021 19:31
Miks plaaneeritakse uut lainet
n
Nii palju igasuguseid asju:/ 16. juuli 2021 00:16
Aastakümneid tagasi oli sõrataud, on olnud lindude hävitamist sadade-tuhandete kaupa, hävitati si gu, nüüd juba uuesti tahetakse si gu hävitada, inimesed ka ju maakera elusolendid.
o
oh jah/ 15. juuli 2021 19:30
... jälle Kaja hirmutab. Muud see naine teha ei oskagi. Kas ta ise on vaktsineeritud? Ilmselt mitte ja seda, et ta väidab nagu oleks talvel koroona läbi põdenud ei ole tõsiselt võetav. Viie päevaga e ipõe seda haigust keegi läbi. Seega, minu ise vaktsineerima kõige pealt ja siis utsitagu teisi.

h
Hea otsus./ 15. juuli 2021 19:29
Väga hea otsus. Aitäh heade uudiste eest.
m
maaruun5/ 15. juuli 2021 19:28
Mida hekki kui ma olen terve miks ma pean tõestama seda?Koguaeg tõesta et sa pole haige inimene, kas see on uus ebardlik normaalsus?
p
Papa siim/ 15. juuli 2021 19:02
Võiks osta kakale aju. 10 milli eest.
k
15. juuli 2021 18:44
Küll see Kaja Kallas on vastik naine!
k
K le 18:44/ 15. juuli 2021 19:34
n
Negatiivse/ 15. juuli 2021 18:38
testi peaks esitama ka kõik teised,ka vaktsineeritud.
m
maaruun5/ 15. juuli 2021 19:30
Kas üle võlli ei lähe selle negatiivse testiga ,rahunege maha juba kes haige kes põdenud miks sellest mingit numbrit teha.
n
Negatiivsele/ 15. juuli 2021 19:35
4
4 laine/ 15. juuli 2021 18:34
ajal tuleb Hydra tyvi ja siis uued vaktsiinid ka.
a
Arusaamatu/ 15. juuli 2021 18:34
on see,et vaktsineeritud võivad ju kõik olla positiivsed ja risti rästi teisi nakatada, aga see ei tähenda siis midagi???Kui ei ole vaxitud, siis näita tõendit,et oled negatiivne...Nonsenss!
n
Noh/ 16. juuli 2021 08:48
Vaktsineeritud nakkuse levitaja on valitsuse ja terviseameti arvates ohutu, vaktsiinita aga ohtlik
k
Kes/ 15. juuli 2021 18:34
tahab minna sellisesse kohta kus on vaktsineeritud nakkuse kandjad.Kallas võiks natuke oma ajusi liigutada(kui on) ja lugeda meediast kui palju nakatunuid on kes on saanud kaks süsti.Kui palju on surnud noori 12-18 aastaseid kes on saanud vaktsiini,ainult usa-s on surnud noori üle 300.
a
Aju/ 15. juuli 2021 19:03

n
naine/ 15. juuli 2021 18:25
Üle hulga aja tuli kraaksatus, jälle rumal muidugi!
v
valgele varesele/ 15. juuli 2021 18:29
jäta siis oma rumal kraaksumine oma nelja seina vahele
j
juku/ 15. juuli 2021 18:15
kes ei lasknud uurida seda vaktsiini roiskumist?? kes on süüdi? kaja ei tahtnud et uuritakse süüdlane välja!! oli nii-loots et kindlustus maksab köik selle jama kinni.....-nüüd peaks ta ise selle summa maksma-papal ju vist need 10 miljonit alles-olgugi et kroonides oli asi...-paganama kommunist selline
m
maaruun5/ 15. juuli 2021 19:32
Ei olnud kroonides,usa dollarid ikka.
k
Kalju/ 15. juuli 2021 18:13
Pane õlg alla kirstule see oleks täpsem lööklause.
k
Kaljule/ 15. juuli 2021 19:37
j
juku/ 15. juuli 2021 18:11
mis pagana 3,s laine---pole ju olnud ühtegi päeva kus poleks olnud mönda nakatanut selle viiruse tuleku algusest saati??? mida te jahute seal oma lainetega.-kommunistlik jama!!!!
i
Imelik tõesti/ 16. juuli 2021 00:19
Kõik ette teada, igasugused epideemia lained, si ga de hävitamised kat ku tõttu ja nii edasi...
s
selle apsu peale braavda ja vreemia./ 15. juuli 2021 18:04
vaktsiin ei hoia ära nakatumist, et mis nüüd saab.
o
Ongi.../ 15. juuli 2021 18:24
...nii,et ei need vaktsiinid india,brasiilia ja delta tüve vastu.Ikka reisida ja suuri läbu pidusid panna.
m
Minu arvamus/ 15. juuli 2021 17:50
Milleks juba räägite kolmandast lainest??? Jääb mulje et see kolmas laine oleks nagu oodatud et juba ette räägitakse ja nimigi juba valmis delta, melta !!! Tuleks positiivsem olla ja mitte negatiivust oodata ja rääkida! Selge et kohutavad jeed koroonad , deltad aga vœik üks päevgi ilma nendeta olla teine assta läheb ja ainult ootame ja juba uut lainet ja uus nimi ??? Pole veel koroonatki unustanud ja juba uus haigus uue nimega
t
Tartlane küsib/ 15. juuli 2021 17:48
Miks ei kehti need nõudmised ja piirangud lennujaamas, lennukireisijatele, Vene piiri ületajatele jne jne.
m
Miks.../ 15. juuli 2021 18:25
...ikka vene piir lahti on?
t
tere/ 15. juuli 2021 18:57
Miks on Eestis endiselt vene koolid? Või mis salaasju käis seeneline kremlis ajamas? Või miks refirastia ei märganud kui nende võimuloleku ajal pesti Eestis kremli raha?
n
no/ 15. juuli 2021 17:33
seadku end kuidas tahab,aga peaministri mõõtu välja ei anna kuidagi
s
Siim/ 15. juuli 2021 19:09

k
Ks/ 15. juuli 2021 17:10
Ehk siis ka vaktsineeritud oeavad seda tōestama, et nad pole nakatunud.
k
Kui palju makstakse?/ 15. juuli 2021 17:09
Kui palju Kaja Kallasele vaktsiini reklaamimise eest makstakse?
m
Miia/ 15. juuli 2021 18:05
Mina olen seekord nõus,et vaktsineeritutele eelised antakse.Olen vaktsineeritud ja just sellepärast,et sügisel ei peaks uusi piiranguid ja keelde üle elama.Ei soovi emam maski kanda ja tahan normaalset elu tagasi.
t
tere/ 15. juuli 2021 18:59
Maski pead ikka kandma kuna vaktsineeritud levitavad ka viirust ja põevad, kuigi kergemini.
m
Mina , Riisikotike / 15. juuli 2021 16:30
ei ole Kallase fänn , aga tegelik kaose juur on hoopis kuskil mujal . Tuhandeid , tuhandeid kilomeetreid ida suunas . Riiki ma ei ütle , aga te ju teate kust probleemike alguse sai .Koroona on üks suur väljakutse riigijuhtidele ükskõik millises riigis . Paned keelud peale , teed valesti , lased „ohjad“ lõdvaks siis on see samuti vale ……………. .
s
See/ 15. juuli 2021 18:38
on köigest peaproov. Hiina ootab, et köik ilusasti vaktsineeritud saaksid ja siis lasevad töelise viiruse lahti mis reageerib selle vaktsiiniga. See on neil pikk plaan..
k
Kahjuks ei saa/ 15. juuli 2021 16:24
Vaktsineeritud ja läbipõlenud seda mingi nipiga tõestada. Tõestada saab vaid negatiivse testiga. Seetõttu nõuavad testi ka paljud riigid vaktsineeritutelt ja läbipõdenutelt. Ka rallirahvalt nõuti lisaks testimist.
k
15. juuli 2021 16:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kroonik/ 15. juuli 2021 16:41
Ohjumal, milline rumalus!
j
just nii,/ 15. juuli 2021 16:59
mürgisüst ongi, see süstitav ogavalk on puhas viiruse toitja, mitte ei kuulu inimese toidulauda. Reformi mantraks oli, on ja jääb - hävitada, hävitada ja veelkord hävitada. Sellega saab ta imehästi hakkama.
r
Raudpoltkindel, et kõik vaktsineeritud surevad koos vaktsineerimatutega/ 15. juuli 2021 17:57
varsti ära. 100 aastat ei peagi ootama.
m
mürk oles sa ise ja teised sinutaolised / 15. juuli 2021 18:32
k
kuidas/ 16. juuli 2021 15:04
saad sellist jama ajada,su peakesega on ikka kõik korras?minu pärast sure ära,ära ainult aja jama,lollakas!
r
Raimu/ 15. juuli 2021 16:21
Märgid siis rinda või...kes vaktsineeritud pole.? Nagu kuusnurgad sõja ajal...ja politseile rohkem kumminuie ,peksa,...kuradi lõbus või...
m
meil / 15. juuli 2021 15:57
ongi kasutusel nelja sorti vaktsiini eks sealt need neli viiruse tüve.Kasutusele tuleb veel paar uut vaktsiini nii et tuleb neid tüvesid veel.Edasi kannavad neid vaktsiini saanud.
k
Korka morka/ 15. juuli 2021 17:54
Koroona, karoova, delta , melta jne
s
15. juuli 2021 17:56
Staalin , Puutin ja Negiita vaksineerimist ei kiida

p
Priske raha/ 15. juuli 2021 15:50
Parim võimalus miljardeid kokku ajada ravimifirmadel ja neil kes vahepeal, nt Sotsiaalministeeriumi asjapulkadel, kes miljoneid jagavad vasakule ja paremale COVID-i ettekäändel....
g
Gestapo Eesti reinkarnatsioon/ 15. juuli 2021 15:48
Nagu natsi Saksamaal ja Stalini NL-is, tubli Kaja!
o
Orwell/ 15. juuli 2021 15:38
Me elame huvitaval ajal. Kus 99% inimestest keeldub iseseisvast mõtlemisest ja analüüsimisest ning reageerib ainult käsklustele. Tundke hirmu, sest valitsusest ütlesime nii - jah, massa! Me võitleme i-d-i-k-a veendumusega haigusega, mida kahe aasta jooksul on põdenud ainult 9,8% EV inimestest. Haigestunutest 99,4% EI vajanud haiglaravi ja 99,91% jäid ellu. Ja paneme tuima näoga kolmandasse aastasse edasi. Mis voo-doo loits see on ,mis inimestel mõtlemisvõime on võtnud ma kahjuks ei tea. Aga päris hirmus on vaadata seda. Ilmselgelt ei ole siin tegemist haigusega võitlemisega. Mis toimub?
t
15. juuli 2021 16:01
Terad eraldatakse sõkaldest. See toimubki.
j
jep/ 15. juuli 2021 16:45
Inimesed ise teevad musta töö ära, lastes omale sutsu teha. Kahjuks
e
Eesti nakatumiste uues tõusus võib süüdistada ainult vaktsineerimise suhtes passiivseid inimesi/ 15. juuli 2021 15:37
Praegu levib ka USAs viirus mõnel pool jälle kiire hooga – tegemist on reeglina nende osariikidega, kus on vaktsineerimisprotsess kujunenud kõige aeglasemaks. ---- Sama ka Eestis. Kõik need mittevaktsineeritud inimesed ongi need, mille tõttu on ka meil järsk nakatumiste tõus, sest , nad levitavad massiliselt koroonaviirust teistele inimestele.
n
nonii/ 15. juuli 2021 16:00
seega, mittevaktsineeritu ja viirusevaba inimene on kordades ohtlikum kui vaktsineeritud viirusega nakatunu?
v
Vedru/ 15. juuli 2021 18:47
No aga polegi varsti enam ju kedagi nakatada, kui ûle poole milku on vaktsineeritud 😃
h
15. juuli 2021 19:35
n
No nii, rahvas!/ 15. juuli 2021 15:37
Nüüd te paugutate kommenteerida nagu sõjavägi! Aga kus te siis olite kui Vabaduse platsil ja Toompeal meelt avaldati valitsuse vastu. Siis sõimasite meeleavaldajaid. Kes te, rahvas, üldse olete? Silmakirjalikud lipitsejad? Näete, kuidas pikkamööda teid ahistatakse? Miks te siis midagi ette ei võta? Arvate, et kurjategijad ise endale karistusi paluma hakkavad? Mõelge ennem kui kedagi siunate? Alustada tuleb iseendast!
m
15. juuli 2021 17:04
r
Rel/ 15. juuli 2021 17:12
r
rahvas saab minna protestima. / 15. juuli 2021 19:07
mulle siis eile fb saadetud---ÜLEMAAILMNE MEELEAVALDUS VABADUSE EEST.-EESTI TALLINN-ühel päeval kõik koos.24 juuli 2021,VABADUSE VÄLJAK kell 14.00.facebook.com estoniaworldwide t.me estoniaworldwide com estoniaworldwide ja me ees on kaldkriips. kokku kolm kaldkriipsu
c
Che/ 15. juuli 2021 15:36
Millised uksed jäävad avatuks? Ja millised siis suletuks jäävad? Räägi asjast krdi bolsheviku näru.
c
15. juuli 2021 18:36
Che, see vana bolshevikunäru arvab, et kõik teised on ka temataolised...
n
No/ 15. juuli 2021 18:36
Kuule Che, mõtle ise ka midagi. Ära süüdista ainult teisi ega mõnita.
j
Ja/ 15. juuli 2021 18:43
nii tulebki kauaoodatud "Kristallöö"..
k
15. juuli 2021 15:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Sina/ 15. juuli 2021 18:38
a
Anna/ 15. juuli 2021 15:33
Maskikandmine oli inimõiguste rikkumine. Miks täna selle koha pealt vait ollakse? Selline kahepalgelisus. Vaktsineerimispass tagab mitte nakatumise. Sellist segast annab ikka välja mõelda.
s
15. juuli 2021 17:06
Sa pole ju inimene, mis sul sellest asja!
k
Kas/ 15. juuli 2021 18:45
mask ei aitagi enam? Mis siis nyyd lahti? Saadi aru, et viirus tuleb maskist läbi? Teadsin seda juba 5. klassis, et mask kaitseb ainult bakterite eest.
m
millest/ 16. juuli 2021 15:17
sa räägid-õigus elule onsee,mille pärast me peame vahepeal ka maske kandma,su ajuke ei võta kinni-mitte vakts.pass vaid ikka vaktsineerimine,õhtulehel oleks aeg kommentaarium sulgeda,kuna igasugu metsalisi,lamemaalasi ja muud karva isendeid ei saa millestki aru,räägivad valge mustaks,kas ajud kärssavad?pärast halate,kui nakatute,jeeriku pasunid!

y
ylo/ 15. juuli 2021 15:32
kõik peavad dokumentaalselt tõestama, et ei ole eeslid!!!!!!
k
kust sa ylo/ 15. juuli 2021 16:39
seda võtad? "Eeslid" ei pea tõestama,sest nad ju ongi "eeslid"!
k
küsimus/ 15. juuli 2021 15:29
kus need haiged on? kaua see see jant kestab ja inimeste kallal manipuleerimine jätkub? planeeritud kolmas laine- kaja kas raha on ikka vähe, et inimeste elude nimel kavatsed seda komejanti jätkata
m
mõtle ise,/ 15. juuli 2021 17:12
8 euri süstija taskusse, ma teisi takse ei tea, 10 süsti päevas teeb juba 80 eurot, pole paha äri.
l
15. juuli 2021 15:28
Leian et kõik see jama mida Kallas ajab on üks p,,,,,,,k
e
ei mõned väsi vihkamast!/ 15. juuli 2021 16:55
Fekaaliparteilane sai oma plurtsatuse jälle kirja!
j
Jah/ 15. juuli 2021 18:48
Ah,et Kallas ajab jama. Nii et,kui Kallas soovitab ja annab nõu,mida teha,on see kõik üks p......k.Siis palun tehke igaüks ise mida vaja,et terveks ja ellu jääda. Ärge ainult vinguge. Kui ei sobi abi,siis vastuste ise. Aitab juba sellest valitsuse mõnitamisest.
u
Usun bioblocki/ 15. juuli 2021 15:23
Kasutan bioblocki. Usun eestlaste leiutise
e
EPL/ 15. juuli 2021 15:18
Algul ei lubata lõbustusüritustele, siis poodi, lasteaeda, kooli ja haiglatesse. Ja tegemist siis ei ole diskrimineerimisega? Kas Euroopa Liidul ja EV valitsusel vesi ahjus, et vaktsiinid lähevad raisku? Koroonaviiruse delta tüvi näib olevat vähem ohtlik - UKs vähe inimesi haiglatesse sattunud, kuigi uusi nakatunuid ligi 30000 päevas. Teiseks, vaktsineeritud haigestuvad kergelt delta tüvesse, samas läbipõdenud mitte. Või aetakse ikkagi taga immuunsussüsteemi rikkumist ja rahvaarvu vähendamist?
m
mis sa muidu vigised/ 15. juuli 2021 15:40
anna siis need tegelased kohtusse, kes sinuarust sind diskrimineerivad miilised nõmedad kommentaarid on kõigel selles hobukargajate erakonnas
s
Selle/ 15. juuli 2021 15:17
järgi peavad vaktsineeritud ka tõestama et ei ole viiruse edasikandjad
t
to mis sa muidu vigised/ 15. juuli 2021 17:37
ja sina siis oledki sellest hobuse......... ühingust? mõtlesin juba ammu, et millised need küll võiksid olla ja nüüd siis sain teada, et see siin kuulubki sinna. Jõudu edaspidiseks! Tore, et tutvustasid ennast.
n
Nii/ 15. juuli 2021 18:11
Vaktsineeritu võib küll viirust kanda,kuid kellele ta kannab,kui kõik oleksid vaktsineeritud.Vaktsineerimine on kasuks inimesele endale et ta ei nakatuks raskelt ja ei satuks haiglasse.
n
nii le/ 15. juuli 2021 19:15
saate nakatada küll-kassile,koerale,seale,putukale-mutukale,linnule, jne,võin jäädagi loetlema.Ja sealt sulle endale tagasi,kui sul kaitse läbi. Iseasi muidugi,kui sa süstid iga poole aasta tagant või pole vahepeal ära surnud.
e
Etsiis/ 15. juuli 2021 15:13
Enne hyppan ojja, aga elusalt katte ei anna....
o
ojas saad ainult märjad jalad.../ 15. juuli 2021 15:18
HYYYPPA siis kohe ikka Pirita jõkke, naljaninahüppaja!
e
Etsiis/ 15. juuli 2021 15:28
Miinuse panijatel puudub taielikult huumorisoon 🙂
s
Sügavasse hüppamisest/ 15. juuli 2021 15:31
Hull oled või! Kuidas ma siis hingata saan?
H
../ 15. juuli 2021 18:48
t
Triin/ 15. juuli 2021 15:07
Hiljuti kirjutas Marina Kaljurand oma FB kontol, et inimeste tasuta kiirtestimiseks on Euroopa Liit Eestile raha eraldanud, kuid keegi ei tea, kuhu see raha sai. Ma olen meelsasti nõus end enne avalikule üritusele minekut testida laskma, kuid see peab olema riigi poolt hüvitatud. Vastasel korral hakkab see inimeste liigitamine vägisi möödunud sajandi 1930ndaid - 1940ndaid meenutama.
m
15. juuli 2021 15:24

a
Arvamus./ 15. juuli 2021 15:06
Mina soovitaksin kanda rinnal ja seljal taaveti tähte!
c
Che/ 15. juuli 2021 15:06
Vaevalt et kusagil maailmas on veel nii lapsemeelset ja munadeta (tegelikult sõna otseses mõttes ongi munadeta valitsus) valitsust kui Eestis. See on ju läbi ja lõhki fashism, kommunism, mida Kallas suust välja ajab.
n
No/ 15. juuli 2021 18:54
Ei,ei, ei, ei, ei......
v
15. juuli 2021 15:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
15. juuli 2021 15:04
j
Jah/ 15. juuli 2021 14:56
Eks nii ongi, ka vaktsineeritud võivad nakatuda ja ka nemad peavad tõestama, et pole viiruse kandjad. Tuletab meelde, ükski inimene seaduse järgi ei pea oma terviseandmeid jagama. Need, kellel on õigus terviseandmetega tutvuda, saavad seda teha otse, ilma inimese osaluseta. Suvalisel piletikontrolöril ei ole mingit õigust seaduse järgi kontrollida vaktsineeritust. Lisaks küsin, mis saab siis kui kontrollid hakkavad raha eest sisselaskma mittevaktsineerituid. Nõukaaja uksehoidja oli üks rikkamaid inimesi. Kes kontrollib kontrollijaid?
k
15. juuli 2021 14:51
Kui oled läbi põdemud,siis kuidas seda tõestada,sellest minister vaikib.
u
uku/ 15. juuli 2021 15:28
Teed antikehade testi. Muideks neid antikehi on läbipõdenutel oluliselt vähem kui vaktsineeritutel. See läbipõdemine on üsna kehv kaitse.
k
Kaka/ 15. juuli 2021 18:00
Sest ,tähtis on saada kõik süstla otsa
k
15. juuli 2021 14:48
Karjaküla vanadekodu näitab selgelt, et jaanuaris vaktsineeritutest jäid 50%+ uuesti haigeks aprillis, Seega ei tohi vaktsineeritutele lubada kontrollimatult liikuda maailmas nagu oleks nad iseensestmöistetavalt viirusevabad. Elementaarne!
j
jep/ 15. juuli 2021 16:50
Paraku on mulje et 2 süsti saanud on supermanid ja meil kutsutakse seda täiskaitseks.
o
Oh/ 15. juuli 2021 18:54
Nad jäid haigeks vöga kergelt ja see ongi vaktsineerimise mõte,et ei haigestuta raskelt.Saage sellest aru,et vaktsineerimine on kasulik eelkõige inimesele endale,seda ei tehta teiste pärast.
k
15. juuli 2021 14:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kui/ 15. juuli 2021 18:53
paljud vaktsineeritutest on enne systi saamist kontrollinud kas nad on läbipödenud vöi mitte? Sellest oleneb systide arv. Arvan, et möned yksikud vast. Et lähed ja muudkui systid, ise teadmata kas oled pödenud. Miski siin ei klapi..
k
Kas tuleb tuttav ette?/ 15. juuli 2021 14:45
j
Jawohl/ 15. juuli 2021 18:53
p
Petised versus ausad/ 16. juuli 2021 00:27
Hävitamisel ja hävitamisel on ka vahet vaja teha. Robin Hood röövis nendelt, kes olid teisi inimesi pettes endile varandusi kokku kraapinud. Aga kui röövitakse ausaid/korralikke...!?

s
Sõitke seenel oma nn vaktsiinidega! / 15. juuli 2021 14:44
Kas pole mitte imelik, väidetavalt see nn vaktsiin kaitseb aga millegi pärast kardetakse vaktiseerimata inimesi. Kas see nn vaktsiinid siis ei kaitsegi inimest kes seda on võtnud, et on vaja kõik ära vaktsieerida? Iga inimene otsustab ise oma tervise üle. See asi on väga kahtlane, jääb tunne, et tahetake tegelt kõik millegi pärast ära süstida selle jamaga, see on ilm selge, et seda ei tehta tervise pärast, sest siis lastaks inimesel ise otsustada mitte ei hakataks mingeid ähvardusi välja mõtlema.
e
eesmärgiks on/ 15. juuli 2021 17:36
inimmassi vähendamine ja parimaks vahendiks selleks on vaktsiin. Selle on maailma teadlased välja ütelnud. Kes ei sure kohe, see sandistub ja on vikatimehele kergem saak.
j
Ja/ 15. juuli 2021 18:56
kui enamus on vaktsineeritud, laseb Hiina oma vastvalminud töelise viiruse lahti mis reageeribki just selle vaktsiiniga ja siis pääsu pole ja tulevad ka seerumid.
l
LUgege ja mõelge kaasa/ 15. juuli 2021 20:36
https://uueduudised.ee/arvamus/andres-raid-maailma-rahvastikust-emotsioonideta/
j
ja tahetaksegi kõikki vaxida/ 15. juuli 2021 22:25
Soomes oli ju alles hiljuti suht normaalne seis,kuid ikkagi on kohustus maski kanda,2+2, käte deso, hoida pikivahet.Bussis ja rongis peaaegu kõigil mask ees,ka autos juhi kui ta ka üksi sõidab. Soome artikkel lehes-Krista Kiuru MTV Uutiset-Suomi ei voi päättää,milloin koronan kanssa voidaan elää normaalisti.-Seetähendab,et Soome ei või otsustada,millal võib elada koroonaga koos.Otsus tuleb kõrgemalt poolt,rahvusvaheliselt poolt,maailmast,eks see WHO ole. Kolmanda laine ajal survestada inimesi vaxima,kuni maailmas on pea kõik vaxitud,s.t ,et on saavutatud piisav vaxitus.
j
ja lisaks/ 15. juuli 2021 22:30
ja kõik riigid on pandud ühesuguste nõudmiste ette,kõik nad peavad neid laineid tekitama,kui ei olegi palju nakatunuid ja vaxituid,tuleb ikkagi rahvas paanikat tekitada suurte nakatumistega,et KÕIK vaktsineeriks.Oli salajane nõ..upi...damine,
k
Kallis rahvas , saage aru !/ 15. juuli 2021 14:43
See koroonatrall käib seni, kuni raha on vaid maailma 10 rikkamal inimesel ja kes juhivad kogu elu - meedia ja internett - meditsiin eelkõige !
t
täpsustav küsimus/ 15. juuli 2021 14:51
Kuidas jääb valitsuste antud nõusolekuga oma karjast teatud osa hävitada?
t
to Kallis rahvas, saage aru/ 15. juuli 2021 15:14
jumal küll, kuidas sina nii targaks said? Ise kindlasti uhke enda üle?
n
nvm/ 15. juuli 2021 14:35
Kuidas ma seda tõestan? Hakatakse piinama?
u
uku/ 15. juuli 2021 15:26
Õlut ei müüda enam.
u
Ummamuudu/ 15. juuli 2021 14:28
Vaktsineeritus ei tõesta et inimene pole nakkusohtlik. Suur osa vaktsineeritutest ikkagi on haigestunud samuti kannavad haigust asümtomaatiliselt. Seega täielik soolapuhumise meistriklass. Tuleb kiirtest taskus käija.
t
Teadja/ 15. juuli 2021 15:11
Issake mida sa targutad siin, ise ei oska õigekirjagi! Mine kooli! Tuleb käia-kirjutatakse nii!!!
a
Arusaamatuks jäi,/ 15. juuli 2021 14:24
miks korra koroonaviiruse läbipõdenut peetakse igavesti immuunseks - ka uute tüvede suhtes? Neile on ilma kontrollita igale poole vaba pääs. Kuid on üldteada fakt, koroonat võib põdeda ka korduvalt. Võib ka mitte haigestuda, kuid nakatuda ja olla viiruselevitaja - vaba võimalusega anda viirus edasi ümbritsevatele inimestele. Pigem jääb pr. KK jutust mulje, et ole sa põdenud või vaktsineeritud (või mitte kumbagi) - minge kõik testima iga x kui kuhugi tahate minna. Siis on teil tõend, et olete äsja testitud...Seega üks pidev testimas käimine?
v
Vaktsiiniusk/ 15. juuli 2021 18:58
Ehitage endile vaktsiinikirik kah.
r
reffi ahnus/ 15. juuli 2021 14:23
mis sest vaktsiinist, vaadake, mis hinnad on, eile jäi üürist puudu, kas tõesti hakkab see kerjuse elu taas pihta
j
15. juuli 2021 15:07
h
H/ 15. juuli 2021 14:21
Saan nii aru et vaksineeritud olemine on kindel tōestus et ei ole viirusega nakatunud?!
N
.../ 15. juuli 2021 14:55
Nn vaktsineeritud inimene võib täpselt samamoodi saada selle gripi, edasi anda ja isegi teise ilma minna kui tervis väga nõrk, sellest nn vaktsiinist pole tegelt mingit kasu, ainukesed kes kasu saavad on valmistaja ja kes neid müüb.

k
Kas/ 15. juuli 2021 14:13
Peab siis ka 3a süsti tegema ja kui 4 laine siis 4 jne?
m
15. juuli 2021 14:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mann/ 15. juuli 2021 18:57
Olen saanud ja veel täitsa elus ja rõõmys.Naudin suve jaloodan,etei tule samasugune aasta nagu eelmine.
t
Triin/ 15. juuli 2021 14:11
Kahepalgeline inimene alles esines et sundvaktsineerimine ei tule ja nüüd jutt nagu liberitel ikka vastupidine. Õudsad tyybid need sots liberid.
e
Eestilammas/ 15. juuli 2021 14:34
kunas oravate jutt vett pidanud on ?
w
WWW/ 15. juuli 2021 14:10
Kui peaminister ei vabasta ametist Kiike ja Lannot,tuleb Kallasel endal ametist lahkuda PUNKT.
m
Miks? Miks? Miks? / 15. juuli 2021 14:08
Kas Kaja Kallase ENDA EMA JA ISA ON VAKTSineeritud? Miks sellest keegi juttu ei tee? Ja millise vaktsiiniga?!
l
Loosung/ 15. juuli 2021 14:03
Miks jäetakse vaktsineeritutele teadmine, et nad edaspidi et nam ISE EI NAKATU EGA NAKATA KA TEISI? VAKTS INEERIRIMISEL VÕIKS JA PEAKS V A KTSINEERIJA SEDA IGALE SOOVIJALE SEDA TEATAMA!!!!!!!!!!!! Või siis panema vaktsineerimiskohtades üles SUURTE TÄHTEDEGA TEADE , ET VAKTSINEERIMISELE TULIJA SAAKS TEADA, MIS EES OOTAB!!!!!!!!!!!! SEDA oleks tulnud KOHE TEHA, KUO, vaktsineerimis----- kampaania algas!!!!!
k
Kumb on usutavam, / 15. juuli 2021 14:01
kas äsja negatiivselt testitud või mingi paar kuud tagasi vaktsineeritud? Äsja testitu on kindlamalt puhtam. Mingil ajal vaktsineeritu võib nädalaga ükskõik, kust läbi käia ja viiruse hankida. Raha on tegelik eesmärk, mis valitsejaid nii kõva propagandat paneb tegema. No ei saada aru, et vaktsineeritu võib viirust edasi kanda. Seda on öelnud ka teadlased. Aga poliitik on poliitik, teda teadus ei kõiguta. Vot, mind ei saa ka vägisi nõela otsa suruda. Olge realistid, olete kauem terved!
l
las need/ 15. juuli 2021 13:58
vaktsineeritud siis levitavad viirust vabalt, et koroona ometi kuskile ei kaoks

k
Karu/ 15. juuli 2021 13:56
Pange kohe piirid kinni.Lennuliiklus välismaale peatada.Kui Kallas seda ei tee,astugu tagasi.
m
Mann/ 15. juuli 2021 14:15
EKRE tegi ja haigestumine vähenes! Aga siis tuli REF
m
Mann/ 15. juuli 2021 14:16
EKRE tegi ja haigestumine vähenes! Aga siis tuli REF
m
Mann/ 15. juuli 2021 14:16
EKRE tegi ja haigestumine vähenes! Aga siis tuli REF
m
Mann/ 15. juuli 2021 14:16
EKRE tegi ja haigestumine vähenes! Aga siis tuli REF
u
uku/ 15. juuli 2021 15:24
Kus elad? Tuleme keevitame sul ukse kinni. Igaks juhuks, et viirus sisse ei pääseks.
s
simo/ 15. juuli 2021 13:55
vöiks parem midagi selle jaoks teha,et see laine tulemata jääks.esim. piirid kinni nende maadega ,kus olukord halb.aga hoopis plaanitakse seda ,et las tulla ,las omad inimesed kannatavad.tore valitsus!
l
loIIidest meil puudust pole/ 15. juuli 2021 14:06
k
15. juuli 2021 13:50
Kas onu Andrus käis eile külas, et sellist samasugust iba ajad?
a
Aga / 15. juuli 2021 13:50
Antsipile kiirelt marutaudi vastane süst
d
Demonstrant/ 15. juuli 2021 15:33
Ta tegeleb jah palju koertega :)
p
Päikeseviletsus Hoolib/ 15. juuli 2021 13:47
Mina Uhke - Emand Kaja jõuan rahval veel pool suve ära jätta !
a
Anna/ 15. juuli 2021 13:44
Pakun et 20 % inimestest ei teagi et nad on viituse läbi põdenud. Nende imuunsüsteem on seljatanud viiruse. Miks piiratakse avalikult inimõigusi? Miks makstakse palka õiguskantslerile kui seda pole olemaski?
m
15. juuli 2021 14:00
Mis sa pöhjakiht siin lalised!?
t
To/ 15. juuli 2021 16:53
14 00 Pane suu kinni R O T T
ü
15. juuli 2021 17:09
Üks To tundis ennast ära ja läks nüüd sellest närvi!
l
liisi/ 16. juuli 2021 10:38
Kas te siis irooniast aru ei saa :D
m
Mul telefonis ja paberilegi nojaa / 15. juuli 2021 13:41
Covid pass no ei tule eestisse, midagi seal teha pole ,ära muretse Kaja

m
mustamäe ainus eestlane/ 15. juuli 2021 13:38
mis piirid, tallinnas akadeemia teel on sellised afroeestlasi ja pakistani moslemeid, nad pidid olema moslemestonia, arvan, et terve eesti kubiseb nendest ja tulevad muudkui juurde
e
eu/ 15. juuli 2021 16:38
Pidid need vanad eestlased ikka targad/ettenägelikud olema, kui Mustamäele nime panid!!!
p
15. juuli 2021 13:37
Päris kindlasti ei hakka mingi Tartu koerajuht määrama et kus ma liigun.
v
Vaktsineeritus ei ole mittenakatumise garantii./ 15. juuli 2021 13:34
Tänane Delfi : Hulk l õ p u n i vaktsineeritud inimesi on nakatunud koroonasse - 0,13 % Ja osa neis on sattunud isegi haiglasse - 0,02 %. Nii et - NN. "Koronapass" on mõttetu asi.
0
0,02 mõtet pole / 15. juuli 2021 13:43
n
Nii nii/ 15. juuli 2021 13:32
No vaat kui tore, siis saavad ka need inimesed, kes end miskipärast vaktsineerida ei saa, tulevikus poodi leiva järele minna. Milline kergendus!
n
Nii nii/ 15. juuli 2021 13:32
No vaat kui tore, siis saavad ka need inimesed, kes end miskipärast vaktsineerida ei saa, tulevikus poodi leiva järele minna. Milline kergendus!
t
Tartlane küsib/ 15. juuli 2021 13:30
Miks lastakse välismaalt uusi nakkusi juurde? Miks suleti Vene piir alles 3 p tagasi, kuigi Venemaal oli hädaolukord juba 1,5 kuud tagasi? Miks lennujaamades ei kontrollita tulijaid-minejaid? KELLE HUVIDES on kolmanda laine võimaldamine?
s
Saa siis aru/ 15. juuli 2021 14:36
Peab küll peast rumal olema, et sellest mitte aru saada. See jutt, mida artiklis räägiti, on ju selge sõnaga üteldud ------ tule eile meile ------ !