Uudised

Reformierakond vabastaks vaktsineeritud kolmanda laine piirangutest

Toimetas Hindrek Pärg, 20. juuli 2021 08:21

129 KOMMENTAARI

f
Fakt!/ 23. juuli 2021 09:10
Nürnbergi koodeks loodi Nürnbergis 1947. aastal pärast arstide kohtuprotsesse, mis on saanud meditsiini ja teaduseetika üheks verstapostiks. Nürnbergi koodeks pani paika tuleviku eetika õiguslikud küsimused inimkatsetuste alal. See dokument nõuab lisaks ka katsealuse vabatahtlikku osalust, mis kaitseb põhilisi inimõigusi. EV -is võimurite poolt viljeletav tänane vaktsineerimispoliitika, on karjuvas vastuolus meditsiini -ja teaduseetikaga.
k
Kodanik/ 22. juuli 2021 22:43
Kõik kiiresti põhiseadust lugema. Poleks iial uskunud, et reformierakond tuleb totalitaarsete mõtteavaldustega lagedale. Aga inimese loomus ilmneb ikkagi elujooksul. Kuidas kavatsetakse toime tulla olukorra, kus inimene paneb sildi oma ärile - vaktsineerituid ei teenidata..? Tervise tõttu ei tohi vaktsineerida vähihaigeid ja muid raskesti haigeid. Annate neile ka jalaga? Et enne surma istugu kodus, mis nad ikka ringi hulguvad.
n
21. juuli 2021 23:11
Need puurotid peavad kõigepealt kolmanda laineni võimul püsima,
o
Onutom/ 21. juuli 2021 18:53
Andke pudek viina ja valivad ja vaxineerivad eriti enne 10 hommikul ja peale 22 õhtul
c
Chef/ 21. juuli 2021 13:44
Ma küll ulatusliku rahapesu eest ei vabastaks
a
aga see?/ 20. juuli 2021 23:48
https://www.youtube.com/watch?v=URBVtz8mBKE
k
Küsimus/ 20. juuli 2021 23:14
Kõigepealt peab olukord ikka minema selliseks, et saab eriolukorra välja kuulutada, siis tulevad alles piirangud. Vabas riigis võib inimese liikumist takistada ainult kohtuotsusega. Kas tulevad reformi troikad?
h
20. juuli 2021 18:53
https://objektiiv.ee/peeter-mardna-vaktsiinist-ja-maskist-keelduv-viiruse-levitaja-tuleb-kriminaalvastutusele-votta/

20. juuli 2021 17:46
https://tervis.ohtuleht.ee/1033862/vabadus-ja-vastutus-kas-vaktsineerimata-inimest-saab-toolt-lahti-lasta Põhiseadus kaitseb igaühe õigust otsustada enda ravi üle. Selles on ainult kaks erandit. Üks erand on seotud vaimuhaigustega ja teine erand eriti ohtlike nakkushaigustega. Kui aga kedagi ravitakse kardioloogias tema tahte vastaselt või tehakse vähiravi talle vastu tahtmist, siis on tegemist patsiendi tervise kahjustamisega ja selle eest on ette nähtud vanglakaristus.
l
lisa/ 20. juuli 2021 17:47
Sundravimisest: Põhiseadus. § 20. Igaühel on õigus vabadusele ja isikupuutumatusele. Vabaduse võib võtta ainult seaduses sätestatud juhtudel ja korras: 5) nakkushaige, vaimuhaige, alkohooliku või narkomaani kinnipidamiseks, kui ta on endale või teistele ohtlik;
j
jah/ 22. juuli 2021 23:31
Kinni võib pidada ju nakkushaigeid. Aga kui inimene on TERVE, siis teda kinni pidada ei tohi. Vaktsineerituse puudus ei ole haigus. Kui inimesel pole haigustunnuseid, tema liikumist ei tohi piirata.
n
Noh ... lamb...akari! Boss teeb teile asja selgeks./ 20. juuli 2021 17:03
https://www.telegram.ee/nwo/ullar-lanno-paljastab-et-koroona-on-pettus-ja-taielik-nali
h
Huvitav/ 20. juuli 2021 16:52
https://www.telegram.ee/nwo/paljastus-meditsiiniasutuste-tootajad-on-hakanud-haiglates-toimuvast-raakima
h
20. juuli 2021 16:33
https://www.telegram.ee/maailm/videod-kreekas-ja-prantsusmaal-on-puhkenud-massimeeleavaldused-vaktsineerimata-inimeste-oiguste-piiramise-parast
j
Jälgin/ 20. juuli 2021 16:13
iga päev valitsuse jamasid ja rahva kommentaare. Peaksin kindel olema, et peale valimisi enam oravaid valitsuses ei eksisteeri. Aga ajalugu on näidanud, et rahvas vaid jaurab kommentaariumis, tegelikult käib laiskusest e-hääletus, mis on vesi oravate veskile. Nii, et kui oravaid ei taheta, peaks see ka valimistel väljenduma.
ä
Ärkamise äeg/ 20. juuli 2021 15:30
24 Juuli Vabaduse Väljak üleilmsele meeleavaldusele vabaduse ja inimõiguste eest oodatakse Tallinnas inimesi kell 14-18. Lähemalt saate lugeda Telegram.ee
o
Ole/ 20. juuli 2021 16:09
tänatud teatamast! Paraku just jääbki teinekord vajalik tegemata infopuuduse tõttu!
u
Uus ärkamise aeg on käes!/ 20. juuli 2021 15:25
(Neile, kes on ise astunud samme viiruse leviku peatamiseks, peab elu olema sama vaba kui praegu,) Kes veel ei tea siis vktsineeritud isik võib seda täpselt samamoodi seda grippi edasi anda nagu isik kes ei lase endasse seda mürki süstida, nii, et vaktsineerimine ei aita mitte kuidagi moodi nn viiruse levikut piirata.

n
Nürnberg/ 20. juuli 2021 14:15
Ehk siis lastakse kõrge kaarega Rahvusvahelise Inimõiguste deklaratsioonile ja Põhiseadusele. What next?
j
Jaanuse poeg Lembit/ 20. juuli 2021 13:54
Tere. Mina vabastaks terve reformierakonna kõikidest kohustustest. Nad on juba palju teinud, väga palju.
v
Valitsuses on kaks erakonda./ 20. juuli 2021 13:42
Kui reffid vabastaksid kolmanda laine piirangutest vaktsineeritud, siis kesk on välja käinud platvormi laiaulatuslikuks maksutõusuks. Raha olevat napilt.
c
Che/ 20. juuli 2021 13:28
Ma ei saa aru, MIKS ei tooda avaliku debatiga ühise laua taha vaktsiinipropagandiste ja skeptikuid??? Las tulevad, löövad enda argumendid, dokumendid ja faktid lauale ja nende toel vaidlevad selle jama lõpuks selgeks! Ja võibolla läbi selle saaks ka riik enda planeeritud 70% kätte! Aga seda ei tehta, sest neil, kes seda vaktsineerimist propageerivad, ei ole suurt mitte millegile toetuda! Ja seda teatakse terves maailmas! MEILE EI RÄÄGITA MITTE MIDAGI! Sunnitakse uskuma vaid seda, mida peavoolumeedia valitsuse käepikendusena meile läbi eetri jahvatab.
n
Nürnberg/ 20. juuli 2021 13:17
Kahte asja tahaks küll näha: kuidas nad mu vaktsineerima sunnivad ja milline näeb välja vaktsineeritu elu võrreldes vaktsineerimata inimesega.
c
Che/ 20. juuli 2021 13:14
Pole vaja olla Nostradamus või Vanga, et ette kujutada mis siis toimuma hakkab: kuritegevuse näitajad tõusevad tunduvalt, hoo saab sisse meeletu äri vaktsiinipasside ja "läbipõdemist/vaktsineeritust" tõendavate dokumentidega, lokkama hakkab enneolematu spekulatsioon ja korruptsioon. Ja on veel palju "toredat" mis kõik kaasnema hakkab. Ega siin maailmas pole mitte midagi uut. Kõik kordub ... Aga inimese aju ju ei mäleta mitte essugi minevikust - mida toovad endaga kaasa kõiksugu piirangud, keelud ... mis lihtsalt kurnavad ühiskonda ja selle liikmeid.
õ
õieke/ 20. juuli 2021 12:41
Aru ma ei saa miks need nn.kaitsesüste saanud kardavad mittevaktsineerituid,nad peaksid ju olema igati kaitstud.Täiesti ajuvaba maailm.
2
2x Pfizer/ 20. juuli 2021 12:53
Sest Te kuradid lööte meie meditsiinisüsteemi uuesti upakile!
t
To: 2xPfizer/ 20. juuli 2021 13:04
Sa ajupestud ullike! Kust sa võtad, et meditsiinisüsteem upakil oi??? Oled näinud või? Aktuaalses kaameras rääkis jah ... Aga seda sa ikka tead, et tänaseks päevaks on hakanud väga paljude medtöötajate suud avanema seoses selle nn "haiglate upakil olekuga".
v
Vaat kus targad/ 20. juuli 2021 11:56
Kas reformierakonnas tegutsevad ainult meditsiiniharidusega inimesed?

m
Mis?/ 20. juuli 2021 11:55
Minu elukindlustus ei korva endale tahtlikult tekitatud vigastusi. Paraku vabatahtlik vaktsineerimine seda ka on.
o
opossum/ 20. juuli 2021 11:43
Mulle täitsa sobiks see sedasi kui mind piiratakse kodu paikseks ja riik hakkab mind üleval pidama luksuslikult :P
a
20. juuli 2021 11:45
Aga selleks peaksid saama Eesti presidendiks
õ
õieke/ 20. juuli 2021 11:37
Tahaks väga,väga et saaks lahti sellest praegusest valitsusest...
s
20. juuli 2021 11:46
Selleks tuleks valida ekre, ega siin mingit erilist kunsti pole.
j
Joe/ 20. juuli 2021 11:27
Erakond mis võitleb liberaalsete vaadete ja vaba ühiskonna eest. Ja siis selline totalitaarse süsteemi iha. Kas reformi valijad ikka saavad ka aru üldse mis toimub ja oskate suurt pilti kokku panna lõpuks?
t
Tallinna Saddam/ 20. juuli 2021 11:47
See erakond ei võitle enam ammu millegi eest, oluline on vaid igaastane korralik sidrunisaak.
j
Joe/ 20. juuli 2021 12:39
@tallinna sadam täpselt nii. Seksuaalvähemusi ja mustanahalisi on lihtsalt ära kasutatud, et luua endale selline hooliv ja salliv kuvand. Tegelikult pole neid kunagi tavainimese käekäik huvitanud. Loodetavasti hakkavad ka nende valijad vaikselt ärkama ja aru saama sellest 🙂
k
kas ma sain õigesti aru?/ 20. juuli 2021 11:15
vaktsineeritutel kolmandat lainet pole füüsiliselt võimalik enam näha.
t
to kas/ 20. juuli 2021 12:55
Kolmas laine on juba alanud - algus oli 2.juuli paiku.
r
Reformarid/ 20. juuli 2021 11:12
lubaks ka pensionäridel teed ületada punase tule ajal, jmt.
p
pensionär/ 20. juuli 2021 11:54
väga vaimukas kommentaar. Nii ongi
e
Ekreiit/ 20. juuli 2021 11:11
Reformierakond võiks vabastada piirangutest kõik kes neid valivad. Ülejäänutele piirangud elu lõpuni! Elagu partei ja valitsus!
a
Aeg inimsuse vastaste kuritegude eest Haagikohtusse pöörduda/ 20. juuli 2021 11:06
Lasta haigustelevitajatest vaktsineeritud mööda Eestit litutama ja viirust kkallas on ikka TÄITSAOPAKAS peast Miks siis seadkõik hukkataksekui osad nakstunud👆👆👆

v
Võidad pileti Discole ja kaotad elu / 20. juuli 2021 11:01
Kõik Vaktsineeritud surevad aasta paari pärast.Enne jõuavad veel Discol ja kinos käia.
l
lõpuks ometi/ 20. juuli 2021 10:56
eitajad üksikule saarele, las põevad ja vahetavad mähkmeid ise...
p
Pane m suhutagasi/ 20. juuli 2021 11:07
m
Mõtlemis Võime/ 20. juuli 2021 10:48
Vabastame kõik vaktsineeritud viirust kandvad ja levitavad kaaskodanikud piirangutest, et nad saaksid uusi sissetoodud tüvesid edukalt ringi kanda ja nende muteerumisvõimele uut hoogu lisada. Valige meid!
a
Anne/ 20. juuli 2021 10:40
Väga õige,olen nõus.Milleks siis üldse vaktsineerida,tahan normaalset elu.
t
Tore küll/ 20. juuli 2021 10:55
Olen vaktsineeritud vanur.Paberit aga ette näidata pole.Nutitelefoni ei oma.Huvitav kas suusõnalist jutu usuvad.
m
Miks, miks, miks/ 20. juuli 2021 10:39
Aga miks ei pandud suure kella külge ERR-i lehel ilmunud Eesti200 tibi lugu, kes kirjutas juba ca pool aastat tagasi, et vaktsineerimine kohustuslikuks ja kõik. Reform on hull, aga jeestidveesti eest pageks küll üle piiri Eestist minema.
h
hahaaa/ 20. juuli 2021 10:39
Ekre vabastab meid varsti reformierakonna diskrimineerimisest, juunis toetas reformierakonda 24 ja EKRE-t 23 protsenti valimisõiguslikest kodanikest, selgus ERR-i tellitud Turu-uuringute AS-i küsitlusest.
t
to hahaaa/ 20. juuli 2021 10:49
No just nimelt. Aga see uudis vaikiti hoolega maha. Kuskilt ERRi uudisterubriigi servast libises ruttu ja märkamatult läbi, teised lehed jätsid targu mainimata. Aga kuidas sa ikka meedias kella taod, et veerand eesti rahvast on lollid räuskavad ja poetagused joodikud, kes kõike ja kõiki vihkavad. Ulme on see meie meedia.
t
to hahaaa/ 20. juuli 2021 11:26
Jah, see on nii hoolega maha vaikitud uudis, sest kuidas sa lambakarjale ikka seletad, et veerand eestlastest on poetagused räuskavad bockijoojad, kes kõike ja kõiki vihkavad ja ei jaga maast ega ilmast midagi :/
m
Millist sõna te modereerite, armsad moded?/ 20. juuli 2021 11:27
Jah, see on nii hoolega maha vaikitud uudis, sest kuidas sa l*mbakarjale ikka seletad, et veerand eestlastest on poetagused räuskavad bockijoojad, kes kõike ja kõiki vihkavad ja ei jaga maast ega ilmast midagi :/
m
Mida siin modereerida?/ 20. juuli 2021 11:28
Jah, see on nii hoolega maha vaikitud uudis, sest kuidas sa l*mbakarjale ikka seletad, et veerand eestlastest on poetagused räuskavad bockijoojad, kes kõike ja kõiki vihkavad ja ei jaga maast ega ilmast midagi :/ PS. juba 3 x püüan postitada, aga nii suur saladus, et peab üle modereerima
j
jänes/ 20. juuli 2021 11:51
you are overlooking the "e-valimised" system
k
20. juuli 2021 10:38
Karjaküla hooldekodus nakatus 22 jaanuaris täielikult vatsineeiturd 42 isikust koroonasse aprillis. Kuida suudab keegi tösimeeli vabastada vaktsineeritud piirangutest mis kehtivad tervetle vöi läbipödenud vöi noortele?!?! uskumatu naiivsus. https://leht.postimees.ee/7242139/karjakulas-nakatus-koroonaga-22-topeltvaktsineeritud-hooldatavat
n
No/ 20. juuli 2021 10:45
Mida sa nüüd siis öelda tahtsid? Jumal tänatud, et olid vaktsineeritud.
S
@No/ 20. juuli 2021 12:35
Seletan: Vaktsineeritud nakatusid samuti kui ülejäänud, seega pole mingit teadusliku alust miks peaks VAKTISNEERITUD isikusse suhtuma teisiti kui mitteavaktsineeritusse vöi läbipödenusse vöi lastesse. Samad inimesed köik ja pole vaja erilisi reegleid kellegile. Küll vöiks vähendada haiguskindlustust neile, kes on vaktsineeritud!
p
paistab / 20. juuli 2021 10:37
et Eestile makstakse hästi et seda mürki inimestepeal katsetada.Ja kolmas laine tuleb niikui nii,ole vaktsineeritud või mitte.Kõik oli juba kevadel paika pandud
k
kas / 20. juuli 2021 11:09
oled juba mingit mürki võtnud?

r
Reformierakond ei pea vaeva nägema/ 20. juuli 2021 10:25
Vaktsineerimine ise vabastab nii kolmanda laine kui kõigi maiste piinade ja rõõmude eest, pääsete taevastele lainetele.
r
20. juuli 2021 10:23
Reformierakond loomulikult teeks igasuguseid sigadusi, kui saaks. Eriti enne valimisi. Valige reformierakond!
l
Lõputu/ 20. juuli 2021 10:18
Oleks ja poleks ja teeks jne. Kogu see elu siin on oleks ja poleks.
a
Andrus/ 20. juuli 2021 10:16
Pigem antakse mõista et reformi valijad vabastatakse kolmanda laine piirangutest. :D
a
Ajupuudulikule/ 20. juuli 2021 10:36
Vaktsineeritud on peaaegu pool rahvast, kas nad kõik refi valijad?
s
See pole vaktsiin, on vaktsiinilaadne/ 20. juuli 2021 10:03
ja haigestumisoht jääb ikka väga kõrgeks. Haiged on luulude põhjal tehtud otsused.
k
kuidas/ 20. juuli 2021 11:11
sa seda tead? Kas tegid ise selle?!
h
Häbi valitsusele/ 20. juuli 2021 09:57
Eks need vaktsineeritud levitavad haigust ja parem ongi eemale hoida. Kuna ref on öelnud, et delta tüve vastu vaktsiin ei aita, siis suures hirmus jooksevad kõik süstile. Hea taktika aga kõigi puhul ikkagi ei toimi.
i
innuendo/ 20. juuli 2021 10:04
Eesti vajaks LAHKUSE PÄEVA, kus kogu päeva vältel ei karjuta, mõnitata, sunnita, jälestata, targutata, ähvardata, osutata jne. Lihtsalt ollakse LAHKE.
i
innuendole/ 20. juuli 2021 10:37
ei saa, kes meile, ekre palgalistele, siis maksaks?
n
Nürnberg/ 20. juuli 2021 09:57
Ja täiesti normaalne on ka see, et arstidele hakatakse maksma tublide tulemuste ees vaktsineerimisel. See on ju täiesti avalikult väljakuulutatud korruptsioon!
c
Che/ 20. juuli 2021 10:17
Kohe, kui seda uudist nägin, hakkasin mõtlema - KUIDAS SELLINE ASI ÜLEÜLDSE VÕIMALIK SAAB OLLA??? Meditsiin peab olema erapooletu, kallutamatu ja suunatud inimese tervisele ja elule! Ja nüüd täiesti avalikult lubatakse rahaliselt premeerida arste, kes soodustavad ja mõjutavad inimesi kasutama vaktsiini! MIS TOIMUB??? Mitte ükski eetiline, Hypokratese vande andnud arst EI LÄHE SELLE HULLUSEGA KAASA!
t
Tsuksi/ 20. juuli 2021 09:51

p
Päris huvitav .../ 20. juuli 2021 09:51
https://www.telegram.ee/eesti/kuula-jurist-andrei-vesterineni-telefonikone-teadusnoukoja-esinaise-irja-lutsariga
a
ANTS/ 20. juuli 2021 09:46
Hakkab peale... Tundub, et viimased pintslitõmbed - enne erru minekut...
i
Ikka.../ 20. juuli 2021 10:15
...igasuguseid lubadusi antakse,et valimistel hääli saada.See nii omane reformile,hääled saadud-ups ja lubadused unustatud,ei mäleta.
t
Tänu sellistele psühhopaatidele on toimunud maailmas suured sõjad, genotsiidid, diskrimineerimised, / 20. juuli 2021 09:46
https://www.telegram.ee/nwo/bill-gates-tagasi-normaalsusesse-ei-saa-enne-aastat-2022
o
ohjah/ 20. juuli 2021 09:43
vaadake euroopa riikide rahvast -- kannavad avalikus kohas (isegi väljas) maski ja pole probleemi. Meil on maskikandjatest vaatet mingid napakad kujundatud. Miks? Mask näit. ühistranspordis v ka kontserdil, teatris oleks ju igati vajalik. Igal juhul vähendab nakatumist/nakatamist. Isegi kui koroonaviiruse suhtes pole 100% tõhus, siis näin et teiste viirushaiguste sh gripi vastu aitab hästi.
a
Anonymous/ 20. juuli 2021 10:37
Jalutan koeraga igal hommikul poole 7 paiku pargis. Ühtegi inimest ei ole. Värske õhk ... Ja pea igal hommikul jookseb mulle vastu mingi tervisesportlane MASK NÄOS! Mis sa nüüd tahad öelda, et need maskikandjad pole napakad või?
3
20. juuli 2021 10:39
39kraadise soojaga on normaalne kanda maski? Ei ole napakas? Aga just sellist pilti olen ma näinud.
m
ML/ 20. juuli 2021 13:08
Olen teiega 100% nõus.Lisan siia veel,et paljud kisajad ei saa sellest aru,aga kui haiglas siruli,eks siis ole aega mõelda ja oma seisukohti hinnata.
t
teadja/ 20. juuli 2021 09:38
kindlasti tegu vale ja manipulatsioonga, sitsime koik uue laine ajal.
a
Arnold/ 20. juuli 2021 09:31
Kohali Omavalitsus mitte ainult ei pea olema õiglane vaid selline ka näima !
p
Peeter/ 20. juuli 2021 09:29
Kuidas sai Koonga asevallavanem sm.Silver Seegar ( endine Soontagana kolhoosi partorg) TAGASTATAVAT maad 16,5 HA ? Kas VALEGA?
n
No/ 20. juuli 2021 09:37
Kas sa Peeter jäid ilma või ?
j
ja/ 20. juuli 2021 10:33
seal said ka teised VALEGA ?
n
No/ 20. juuli 2021 10:51
siis jäi Peeter õigusega ilma kui kõik teised said valega :)
ä
äkki/ 20. juuli 2021 11:41
ta võtab 60 ja pluss hektarit hauda kaasa ?
s
see/ 20. juuli 2021 11:43
on selle valeliku kommunisti kivimägi pärand ?
n
nüüd istub ta Riigikogus/ 20. juuli 2021 11:49
j
juku/ 20. juuli 2021 13:15
l
lugege/ 20. juuli 2021 09:26
http://millimalli.blogspot.com/2013/

e
e./ 20. juuli 2021 09:26
Huvitav, miks just sedaspidine lahendus hea on? Miks mitte pidada heaks lahenduseks nt. I.Tarandi paigutamist Eesti piirile, kus ta oma 'kuklalasu nagaaniga' uusi koroonamutatsioone importivaid reisihulle kantseldaks või nad 2 nädalaks karantiini suunaks? Miks peab paikne abori-geen suvaliste dromomaanide pärast endale trombiloteriivedelikku sisse süstima? Sest KallasKaja otsustas nii? Ahh...
n
No/ 20. juuli 2021 09:43
ei pea midagi süstima. Hinga kolm korda sisse ja välja ning loe rahulikult mida peab ja mida ei pea.
e
e-le/ 20. juuli 2021 10:41
Üks inimene ei suuda midagi, äkki paneks terve ekre koos nende valijatega võllapuu ja giljotiiniga hoopis sinna :)?
j
Juhanes/ 20. juuli 2021 09:26
Veelgi parem lahendus oleks kui kolmanda laine piirangutest vabastada ainult Reformierakonna liikmed ja igasugustest piirangutest erakonna juhtkond.
s
Siin on keegi Realist, kellele mul on sõnum:/ 20. juuli 2021 09:24
Sinusugused haarasid 1917 võimu ja aitasid kaasa kaasmaalaste küüditamisele! Krdi ORI!
k
kas / 20. juuli 2021 11:07
su kaasmaalased on venemaalt?
J
... / 20. juuli 2021 09:23
Ja suur enamus Eesti inimestest vabastaks reformierakonna valitsusest.
h
20. juuli 2021 09:22
https://news.rambler.ru/tech/46841267-vrachi-rasskazali-pochemu-pozhilye-prosche-perenosyat-vaktsinatsiyu/?utm_source=head&utm_campaign=self_promo&utm_medium=news&utm_content=news&utm_term=clid_m Vanemad inimesed taluvad vaktsiini paremini kui noored, sest vanematel on nõrgem immuunsüsteem.
t
tmv/ 20. juuli 2021 09:19
Võrklaeva arutluskäigus on ära jäänud täielikult viirusest johtuv. Mingi poliitik jagab linnalubasid nii nagu igat muud poliitilist nänni- valede saatel! Esiteks võiks endale selgeks teha, et vax ei võrdu immuunsusega. Teiseks, oravad on oma poliitilise krediidi nulli mänginud ja tegelevad täna ainult riigi hävitamisega. Viisoonitu ja selgrootu juhtimine tähendab ainult ühte: raskeid aegu kõigile.
m
MIna olen vaktsineeritud aga ..../ 20. juuli 2021 13:04
Egas midagi - kõigile vaktsineeritutele nt kollane kuusnurk selja peale õmmelda-tätoveerida ja vabadus ongi käes :) Uhh, on ikka arusaamine rehvadel, tea miks nad aadu ittlerit taga siunavad - ise ju samasugused?
e
enamus / 20. juuli 2021 09:18
riigikogulastel on siis kõigil liikumis piirangud.
m
M/ 20. juuli 2021 09:17
Tõelised orjastajad, kes neid enam valib....
h
Hm/ 20. juuli 2021 11:42
Ära muretse,küll patsiga poisid nad jälle paika määravad.

h
hahahhaaa/ 20. juuli 2021 09:08
noh liberid hakake halama, et fasiism jne
m
muahaha/ 20. juuli 2021 14:07
nemad ei hakka, nad kõik sutsu kätte saanud, irw
m
Mitte ei mõista./ 20. juuli 2021 09:02
Mis on tähtsam ? Kas nakatumist ära hoida või pressida inimestele vaktsineerimist peale ? Vaktsineeritud ju kannavad viirust samamoodi edasi nagu vaktsineerimata ja isegi haigestuvad. Mis näib arusaamatu, see on ka vale.
m
Mina ka ei mõista/ 20. juuli 2021 14:06
ürita seda rääkida vaktsineerimise propageerijatele. sa oled nagu hüüdja hääl kõrbes :D
l
20. juuli 2021 08:52
LAVs nimetati midagi taolist apartheidiks.
n
Nja/ 20. juuli 2021 09:41
KERE valitsusele ei meeldi Eesti rahvas. Nad vahetaks meid hea meelega välja. Piirangute taaskehtestamisega nende sõda rahva vastu ei lõpe. Kõik need mõttehiiglased saavad ammendamatust ressursist ehk riigieelarvest ainult hoogu juurde.
l
lihtsalt arvan, et/ 20. juuli 2021 08:50
Reformierakond ja Terviseamet ongi üks seltskond.
s
Stroh/ 20. juuli 2021 08:46
Natsisaksamaal olid ka piirangud. Juudid (loe: tänases mõistes vaktsineerimata inimesed) ei tohtinud siseneda suurem osa avalikesse ruumidesse, istuda pargipinkidel, käia kõnniteedel jne ... Tuleb tuttav ette?
e
ei midagi uut/ 20. juuli 2021 09:23
See oli nii ka aastal 1941 Eesti aladel.
v
20. juuli 2021 08:45
Vabatahtlik vaktsineerimine aga .......?????
r
Realist/ 20. juuli 2021 09:04
Autojuhtimine on ka vabatahtlik — tahad juhtida, teed esmalt vastava eksami.
t
To Realist/ 20. juuli 2021 09:07
Kuule Realist! Millises perversses reaalsuses sina elad, et sellist sodi siia postitad???
v
Vot selline/ 20. juuli 2021 11:08
nagu Realist, näebki välja ideeline kommunist!
c
Che/ 20. juuli 2021 08:43
Millistest piirangutest siis vaktsineeritud vabastatakse? Võivad ilma maskita ringi liikuda? Peale kella 18.00 baaris istuda? Võivad kinno minna? Teatrisse? Mina tahan teada MIDA vaktsineeritud tohivad teha sellist, mida vaktsineerimata inimene ei tohi?
r
Realist/ 20. juuli 2021 09:05
Osaleda siseruumides toimuvatel üritustel, külastada riigipoolse ajalise piiranguta restorane, teatrit, kino. Reisida ilma teste tegemata.
t
To: Realist/ 20. juuli 2021 09:09

c
Che/ 20. juuli 2021 08:40
See on juba krt teab mis! Fashism!
h
Hullem/ 20. juuli 2021 11:06
saab olla vaid kommunism? Ansip ja koerad!
t
To:Che./ 20. juuli 2021 21:22
Realistil on jumalast õigus,nii on,kui vaktsineerida ei taha,istud kodus ja mõtled järgi,kas tahad kuskil käia või ei taha.
l
Lisbet/ 20. juuli 2021 08:37
Kas vaktsineeritud ei levita viirust, sellist võluvaktsiini ei ole teadlased jõudnud veel välja mõelda?
r
Realist/ 20. juuli 2021 09:07
Viiruse levitamine ei omagi lõpuks tähtsust! Tähtis on, et medsüsteem kinni ei jookseks (alternatiiviks oleks veel öelda, et alates 80eluaastast koroonat üldse ei ravi). Ja siin aitab vaktsiin hästi. Võib haigeks jääda küll aga reeglina põeb väga kergelt. Samuti on valtsineeritute võime viirust levitada üle 10x väiksem, kuna nende hingamisteedes ei teki piisavalt suurt viiruskolooniat.
t
to Realist!/ 20. juuli 2021 11:05
Kas sa ise ei taipa, millist kommunistlikku sampoliidi juttu sa ajad?
t
to Realist / täna 09:07/ 20. juuli 2021 13:17
kas ta juba praegu kinni ei ole jooksnud? Ravijärjekorrad on paljudel juhtudel pool aastat ja pikemad. Hetkel haigekassa maksab erameditsiinile suuri sumasid, samas riigi meditsiinil on samasugune võimekus sellega tegeleda!!! oravate juhtimisel ehk peenhäälestamise tulemusel olemegi sinna jõudnud.
e
ee/ 20. juuli 2021 08:24
Kas Reformierakond tahab Terviseameti asemele asuda?