Uudised

Karmen Joller: „Kui kasvõi üks inimene end Anneli Oti eeskujul vaktsineerimata jätab ja seetõttu haigestub...“ (297)

LISA KOMMENTAAR

Karini30. juuli 2021, 08:09
Joller ründab Otti. Kas joller vastutab mis pärast juhtub.
Mis jura ta ajab29. juuli 2021, 19:54
Kõik 100% jätsid vaktsineerimata kui nad ministrist veel midagi ei teadnud. Kuidas saab olla tegu ammu eeskuju?
kodanik29. juuli 2021, 18:04
"Kui kasvõi üks inimene jolleri soovituse peale ennast vaktsineerib ja seetõttu sureb..." Tõnu Aare lähedased andsid asjale ametliku käigu.
minu arvamus29. juuli 2021, 13:00
mulle tundub see nüüd siis eriti naiseliku viha ja õelusena
anekdoot29. juuli 2021, 12:16
Aasta 2018. - Mille eest istud? - Süstisin. Aasta 2021. - Mille eest istud? - Ei süstinud.
Ets29. juuli 2021, 12:13
Mine ravile mida sa jollerdad siin!
mõistmatu29. juuli 2021, 12:47
keda uskuda. Kas Kiike või Otti . Mõlemad ühest parteist, aga ajavad kahte asja..
jollerilt29. juuli 2021, 11:58
tuleb arstilitsents ära võtta
naera puruks29. juuli 2021, 11:35
vaktsiin pidi ju suitsuvorstist parem olema ?
Oi29. juuli 2021, 11:05
Näedsa jälle tasuta artikkel, huvitav miks:)
illi29. juuli 2021, 10:31
oti asemel ma vaksineeriks,ja kiusupärast annaks otsad,oleks eeskuju olemas
mari29. juuli 2021, 20:09
tegelt on Ott ammu vaktsineeritud, aga ta ei pea ju ometi mingile ajakirjanikule oma tõendit näitama?! Las aga vahutavad pealegi.
TAAT29. juuli 2021, 10:24
Anna Kannatust29. juuli 2021, 10:20
K Jollerile LIIGNE AGARUS ON OGARUS!
mina29. juuli 2021, 10:04
Aitab juba sest jollerdamisest.
naanu29. juuli 2021, 09:56
tuleb välja, et kogu meie kehvas elus on süüdi see, et tädi minister ütles välja kultuuritegelaste mõtte sellest koroona mängimisest - tarvis maskid ette panna , siis, maske pole vaja, siis jälle maskid ette, isegi tualetis.nüüd tarvis iga hinna eest vaktsineerida, isegi need kes seda ei vajagi -peaasi täita loosungil öeldut, ja maadan joller tormab lahingusse kui don quihotte tuuleveskitega, peasi et märgataks...
Taat29. juuli 2021, 10:26
Saa see haigus ja siis räägime edasi. Kr di argpüks. See on haigus mida tegelikult ei soovita isegi surmavaenlasele.
Tüdinenud sellest jollerdamisest29. juuli 2021, 09:46
Kas see Joller mingit tööd ka teeb?
Rein Mark29. juuli 2021, 11:17
Nüüdseks ideoloogiarindel- väidetavalt kõrge honorariga
Apteeker29. juuli 2021, 11:41
Oma tööd ta küll ei tee. Tema väljakirjutatud retsepte müües pean pidevalt talle helistama, et mis jampsi kokku sinna teinud ja laskma üle teha.
väga29. juuli 2021, 09:28
õige jutt,kõik peaksid aru saama-ottmutt,sa oled läbi kukkunud-astu tagasi!
Usun, et jollerdamine Riigikokku ei vii ja valimistel ootab hussari ja samosti häältesaak29. juuli 2021, 09:07
Siililegi selge, ka ansipi siilile.
Väkk siin29. juuli 2021, 08:19
Tänapäeva "arstid" ja "teadlased" ongi ju alaväärsed. Ei midagi erilist selles suhtes. Pool usud, kolmveerand saad ikka petta. Mammonahaigus ennekõike!
kunagi ei tea kuidas elu pöörab29. juuli 2021, 08:09
Küll häda ajab üks kord härja kaevu nagu vanasõna kuulutab.
Oijollerbuh29. juuli 2021, 07:22
Selliste vildakate arvamuste pärast ,a la kôik on vabad ,aga teete ikka nii,ongi selline vabariik meil nagu on.
29. juuli 2021, 06:34
Joller ei ole tõsiselt võetav arst.Ta vajab ise vaimuravi. Tartus Raja tn.saab abi.
eestlene29. juuli 2021, 04:14
Õhtuleht-kas pole häbi sellist jama/jura avaldada-kutsuge see kontingent oma toimetusse laamendama...............
Kas29. juuli 2021, 03:18
HAAAAAAAhhhahahaaaa! Jollerikena, mine põrgu ausalt - sa tood paralleele juhilubade ja vaktsineerimise vahel. Sa ju tead seda, et vaktsineeritud inimesed jäävad sama moodi haigeks. See on STATISTIKA alates vaktsineerimise algusest. Ja kahjuks on neid haigestunud rohekm vaktsineeritute seas kui mitte vaktsineeritute seas. FAKT!!!! Põrgus on su koht !
Raiko29. juuli 2021, 06:22
Jäävad haigeks. Ei sure nagu hiired õhupuuduses.
mis29. juuli 2021, 09:31
sa targutad,lollakas,joller räägib õiget asja,mine ise põrgu!
Zark1. august 2021, 01:05
Raiko: Probleem on selles - jäävad haigeks, roidavad ringi, nakatavad teisi. Suuremat kontrolli vaktsineeritutel ju pole - näita vaktsineerimistõendit ja mine, kus tahad. Muuseas... vaktsineeritu siiski võib koroonaga haiglasse sattuda ja ära surra.
okei29. juuli 2021, 01:35
Neid lamemaalaste, vaktsiinivastaste või siis lihtsalt ekre tobude kommentaare lugedes võib näha, et Siim Kallasel oli õigus - Enamus rahvast ongi ullikesed.
oh29. juuli 2021, 06:44
kuule sina OKEI mine peegli ette ,vaata ja mõtle kas sind ikka tehti siia ilma asja pärast või nii sama
Tukiloputaja29. juuli 2021, 07:59
..... kommenteerib Eesti esiullike.
ilma suurema mureta29. juuli 2021, 08:11
Tundub, et Siimul on jälle õigus olnud
K. Allas ja T. Allas29. juuli 2021, 08:24
Ennem oleme uhkusega ekreiidist lamemaalased kui rehvimahviale alluvad ümar(mää)lastest orjahakatised!
kuhu edasi29. juuli 2021, 00:50
Covid 19 vaktsiinipassist on saamas kommunistliku partei pilet. Kui omad punapartei piletit, siis oled sobilik kõrgemasse klassi - valitsusse ja ka paljudesse teistesse ametitesse. Kui vaktsiinipassi (parteipiletit) ei ole, siis sa ei kvalifitseeru ja ei ole ka sobilik näiteks valitsusse. Valitud seltskond ütleb, õigemini kirjutab inimestele ette, kes kus võib käia ja millistel tingimustel. Oleme langemas sügavasse stagnatsiooniaega, mis on väga ohtlik ja kurjakuulutav. Kui totaalse kontrolli kehtestamise esimene samm on tehtud ja sellele ei järgne midagi, küll siis varsti tulevad ka need järg
raha hääl29. juuli 2021, 00:36
Eks ikka raha-ahnus ajab jolleri tigedaks! Eks iga vaktsineeritava pealt saab ta lisaraha ja sellest rahast ilmajäämise-võimalus ajab tigedaks! Lisaks võivad vaktsiinitootjad temasuguseid premeerida avaliku vihakõne eest vaktsineerimisest hoidujate vastu, seda teab ta ise, mis teda rohkem motiveerib!
kõik valged jõud29. juuli 2021, 00:28
Anneli kaitsele! Ta tahtis head, aga juhtusid pisikesed vead.
Kmh29. juuli 2021, 00:28
Kas selline avalik mõnitamine on OK? Kas see pole viha õhutamine. Varsti algab kool, kas seal hakatakse ka õpilasi, kes pole vaktsineeritud mõnitama? Neid avalikku häbiposti seadma?
vaktsineeritud 28. juuli 2021, 23:52
vaktsineeritud võivad käija ju rind kummis ja ei pea midagi kartma ? miks just need vaktsineeritud nii kurjad ? Pidi ju ometi vaba valik olema ?
Raiko29. juuli 2021, 06:25
Vaba valik jah, aga kui minu alaealine vaktsineerimata järglane, või mõni vana inimene, kellel vaktsiin ongi vastunäidustatud, selliste lameda ajuga isiku pärast sureb, kes siis vastutuse võtab?
Raikole29. juuli 2021, 15:39
Kes KARDAB, see istub kodus.
28. juuli 2021, 23:52
Kuidas see Joller küll ei taipa, et teeb ennast l.o.lliks.
vot29. juuli 2021, 09:34
sinusugused kartjad teevad end lolliks,surge siis maha,targutajad!ott,astu siva tagasi!
Isemõtleja28. juuli 2021, 23:27
Milline üleolev suhtumine. Täiskasvanud inimene teeb oma otsuse iseseisvalt, ükskõik mil määral ta kellegi arvamust selleks arvesse võtab.
Poh28. juuli 2021, 23:06
Põdesin korontsiku pisut enne suurt lainet läbi, ning see oli suht kole haigus. Samas inimene puutub elu jooksul lugematu hulga haigusetekitajatega kokku, ning kes ei sure, elab edasi. Ei karda ei vaktsiini ega usu uut haigestumist.
Joller?28. juuli 2021, 22:47
Kas ta arsti tööd ei teegi, see meediastaar.
Mingi jama ikkagi28. juuli 2021, 22:44
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/997698b1-2a36-4d7a-8a27-d3cb6fb094e2 Naistel on tekkinud peale vaktsineerimist tsüklihäired.....
ühest rahvakillust on null arvamus28. juuli 2021, 22:28
poliitikud on nii tegijad, et võivad oma vahel ka sabad sõlme siduda.
Silder28. juuli 2021, 22:27
Käed eemale Anneli Otist!
nimetu28. juuli 2021, 22:20
joller, palun võta kaja kaasa ja laske jalga, mida kaugemale, seda parem
Enn Ellandi28. juuli 2021, 22:20
Kas te oskate selgitada, kallis ÕL meeskond, miks te sellist jama avaldate
Sakunne Svensson28. juuli 2021, 22:28
Tulemus on see, et ainuüksi Joller'i nime nähes, tekib okserefleks. Tegelikult, mõnes mõttes võib teist ka aru saada, ükski muu ei ole nõus sellist soga päevast-päeva ajama ...
28. juuli 2021, 23:02
Joller tõmbab oma poolikute teadmistega publikut ligi. Pealegi ta on väga radikaalne. Peaaegu revolutsionäär.
Sõstar28. juuli 2021, 21:35
Tundub, et igas riigis on teatud inimesed võetud koroonaviiruse jaoks lobitööd tegema. Miks muidu perearstide esindajad ja mõned teised tegelased sellega niiiiii kohusetundlikult tegelevad. Käsk on antud kõrgemalt ja seda käsku tuleb rangelt täita.
Joller mingu pee.....sse.28. juuli 2021, 21:34
Kui seni meelitati USA-s inimesi vaktsineerima lubadusega, et nad ei pea maski kandma, siis nüüd sunnitakse maskid ette ka vaktsineeritutele, sest on tulnud välja, et vaktsineeritud levitavad koroonat rohkem kui seni arvati. USA haiguste kontrollikeskuse CDC uus soovitus on, et maske peavad kandma kõik siseruumides, kaasa arvatud koolides, ja seda olenemata sellest, kas nad on vaktsineeritud või mitte, vahendab CNN CDC muutis oma soovitusi, kuna on tulnud välja, et vaktsineeritud inimesed levitavad koroonat rohkem kui seni arvatud. See on olnud põhjuseks, miks USA-s on koroona levima hakanud.
Kui kasvõi28. juuli 2021, 21:33
Ükski inimene jolleri eeskujul vaktsineerib ja tüsistused saab...
Vaktsiini diktatuur on seadusevastane28. juuli 2021, 21:29
Tuleb tagada seaduslik kaitse vaktsiinivabadele kodanikele! Põhiseaduslik õigus elada oma usuliste , südametunnistuse või muudel põhimõtetel. Praegu massiline viha ja vaenu õhutamine riiklikul tasemel on inimeste põhiõiguste rikkumine! Mistahes ettekäändel ei tohi teha inimestega meditsiinilisi katseid!
millal28. juuli 2021, 22:27
lõpetab Joller ähvardamise ja vihakõned?
28. juuli 2021, 21:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kahju inimesest....28. juuli 2021, 21:47
Lugupeetud, ära valeta. Vaktsiin on oma töö teinud, seda näitab suurepäraselt eelnev komm.
Ilmaasjata vihastad28. juuli 2021, 21:53
Vaktsineerimata inimesed ju ei karda vaktsineerituid, imelikul kombel on just vaktsineeritutel mingi probleem vaktsineerimata isikutega, ei saa aru, mida nad hüsteeritsevad ja kardavad kui on kaitstud. Ei ole vaktsineeritud, aga ei istu ka kodus ja ei karda paaniliselt haigestumist, kasutan selleks teisi ennetavaid meetmeid, mida meie teadusnõukoda ja terviseamet millegipärast ei promo, ainult vaktsiine, mille eest keegi ei vastuta, promotakse
kumab28. juuli 2021, 22:28
läbi kahjutunne, ja meeleheide
Nyrberg228. juuli 2021, 22:51
Ärä hoiska enne ohtut-ytleb vanasona---tulemusi näed 2-3a päräst....Oled OHVER.
28. juuli 2021, 23:59
Aga sellest ju räägitigi, et vaktsineeritus sisuliselt sülitavad nende peale, kes pole vaktsineeritud. ja tundub, et nii ongi. Seega, vaktsineerisid ennast ainult hirmust omaenese elu pärast ja ühiskonnast on sul täiesti poogen. Ehk elad 150 aastaseks, kui iga aasta endale vaktsiine teed.
D. Oktor29. juuli 2021, 08:31
Lühinägelikkuse korral soovitan prille!
Ronja28. juuli 2021, 21:16
Oleks tore,kui ka teised poliitikud oleksid nii ausad kui on Ott.
maria28. juuli 2021, 22:38
Väga õige .Kui see vaktsiin nii tõhus on - miks siis vaktsineeritud haigestuvad ja haiglas on ? Kas proua Joller hakkab mingitest rahadest ilma jääma või .Vaktsineerimine pidi ju vabatahtlik olema ja ei mingite piirangutega .Peaks vist euro liitu kirjutama ja järele küsima et kas siin aetakse ikka õiget asja ?
28. juuli 2021, 21:10
Viirusele on tekkinud jolleritüvi, väga nakkav ei ole, aga närvikahjustuse saad ikkagi.
vastik29. juuli 2021, 09:39
on lugeda jollerit mõnitavaid komme-mingid primitiivid olete-kardate mida?jumalapärast ärge süstige end,aga ärge pärast vinguge kui abi ei saa,arad!
Riho28. juuli 2021, 21:01
Mida Te doktor alailma targutate? Iga nädal tuleb mingi manitsus või muu üllitis. Enamik inimesi mõtleb ikka enda peaga ja vaevalt mõne poliitiku eeskuju siin määravaks saab. Sellel nn perearstil tundub mingi psüühilist laadi patoloogia olema või on äkki mingite "ravimite" mõju all? (See on minu isiklik arvamus). Tegelege enda põhitööga! Mina endale küll sellist perearsti ei sooviks.
tohtriproua28. juuli 2021, 22:31
on sulgunud eestimeediasse, ega loe, mis laias maailmas toimub, sama ka Merits... lutsifer on tagasi tõmmanud, aga fiskar prognoosib jälle 1000x suuremaid numbreid... Armas Jumal....anna ne.ndele va.stavalt nende tegudele ja teenetele
Nii28. juuli 2021, 20:59
Kas ähvardab füüsilise vägivallaga.....
Peaks vist õhtulehe tellimise ära lõpetama kui isegi kommentaare läbi ei lasta..28. juuli 2021, 20:59
Loogika28. juuli 2021, 20:30
Eelmisel suvel 0 vaktsineeritut, nakatumisi teatati alla 5 inimese. Praegu 50% elupäästva süsti saanud, aga nakatumine aina kasvab!
28. juuli 2021, 21:01
Tegelikult isegi 57%, täiskasvanud elanikkonnast. Lisame siia juurde haiguse läbipõdenud inimesed, ca 20%, saame 77% täiskasvanud elanikkonnast. Nakatumine suureneb ainult seetõttu, et vaktsineeritud inimesed kannavad enese teadmata seda haigust endaga kaasas ja levitavad seda heas usus kõikidele edasi. Sümptomid enamasti puuduvad. See on selle vaktsineerimise kõige salavalam külg ja just seetõttu näiteks hiinlased, ennast üldse ei vaktsineerigi. Ja Hiinas on nakatumine väiksem, kui Eestis, kuigi rahvaarv on tuhat korda suurem.
Mõnel ikka loogika lonkab.28. juuli 2021, 21:04
Aga kuidas selle aasta kevadel oli? Nakatumisi ja surmasid oli praegusest rohkem, aga vaktsineerituid oli praegusest vähem. Kõik nakatusid mitte vaktsineeritutelt. Mis Sa, loogik, selle peale kostad?
Ronja28. juuli 2021, 20:27
Kummaline abipalve Estonia esisolistile Anatolile oleks,kui covidi vaktsineerimise reklaam. Diagnoosi ei ole,aga "raskeks" raviks küsitakse raha,samas mehe panganumbrit ei ole. Hirmutamine ?!
28. juuli 2021, 20:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nyrberg228. juuli 2021, 22:55
Loomulikult peab sekkuma...Pistku pe.....sse see ko..ro..na pass..Idioodid....
Miks Jollerit rünnata,28. juuli 2021, 20:19
tal on ju seekord täiesti õigus. A.Ott aga näib mitte sobivat sinna kohale, kuhu ta on pandud.
Ainult 1 küsimus28. juuli 2021, 20:17
Kellele on kasulik viha õhutamine ühiskonnas?
Ma ei ole küll arst28. juuli 2021, 20:06
aga jääb mulje, et Jolleril on ajukahjustus, järsku vaktsiinist..
Kõigil28. juuli 2021, 21:40
m9stlastel on see kahjustus, nälg raha ja pettuste järgi..
ta ei 28. juuli 2021, 22:34
pelga isegi Jumala nime kasutada
28. juuli 2021, 20:06
https://eestinen.fi/2021/07/koroonavaktsiinile-jargnenud-menstruatsioonihaireid-on-olnud-soomes-palju/
28. juuli 2021, 19:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lihtne28. juuli 2021, 22:46
koroonast, ehk gripist on räägitud juba alates 1950-60, covid on lihtsalt x gripiviirus koroona on gripp.
praegu28. juuli 2021, 19:43
veavad seda delta viirust vaktsineeritud.Viirus hakkas levima peale Pfaiseri vaktsiini.
28. juuli 2021, 19:35
Vaktsineeritud võiksid kanda riietel kollase süstla märk!
Nimetu.28. juuli 2021, 20:40
Mittevaktsineeritud tuleks kodudesse sulgeda, et nad ei nakatuks ja haiglasse ei satuks!
LEENU28. juuli 2021, 22:42
ÕIGE - SIIS OSKAKS EEMALE HOIDA , SEST VÕID VIIRUSE SAADA
Mulk28. juuli 2021, 19:35
Olin podagraga haiglas seal ei küsinud keegi minult kas olen vaktsineeritud. Keda te siis süüdistate või mida joller öelda tahab. Aaihh, tegin vist koma vea aga las jääb.
28. juuli 2021, 19:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kultuuriminister oli täna Lennujaamas inimesi nakatamas.28. juuli 2021, 19:28
Kui istub metsas võib olla muidugi süstimata..Temale kuulub massiürituste organiseerimine
28. juuli 2021, 19:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Aksiooma28. juuli 2021, 19:30
Tänaseni ei ole sa kedagi nakatanud aga homme nakatad...
Aksioomale28. juuli 2021, 19:44
Et homme nakatada pean ma ise nakkuse saama, aga ma ei tüki haigetega kallistama.
kas 28. juuli 2021, 22:39
tervexolemine ja arstiteenuse vähene kas.utamine on saa.tanast? Inglises kardetaxe, et vaksikute leelo väheneb augustis. Tundke rõõ.mu vaksikud, teile jääb arstiaega rohkem...
:))28. juuli 2021, 19:14
Pilt hirmunud vaktsineeritavast! https://jarvateataja.postimees.ee/7299699/jarvakad-tahavad-vaktsiini-aga-ei-saa
kas28. juuli 2021, 19:12
joller on see, kes ütleb, keda tema näha soovib ja keda ei soovi? Mitte kellelegi ei lähe korda jolleri isiklik arvamus, miks seda siis eksponeeritakse, pealegi veel täisartiklina? Kindlasti ei ole jolleril kompetentsi esineda mingi moraali- ja südametunnistuse ja tarkusespetsialistina, kaugel sellest. Mina näiteks ei soovi mingil juhul, et just joller oleks minu terviseesindaja, seega ei saa ka joller väita, et kellegi väljaütlemine kahjustab minu tervist.
28. juuli 2021, 19:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
28. juuli 2021, 23:59
Kulla võrokene, see Anneli keda sa teotad on ju samuti võrokene. Miks te kokku ei hoia?
võrokene28. juuli 2021, 18:57
Kui valitsuses on üks ullike,siis pole midagi teha.Valitsus peaks ikka rahva tervise huvides liikuma. Aga see ott ju ütles,kui pakutakse ministri kohta,siis tuleb ka proovida.KAS TEMA VANEMAD VÄÄRIVAD SELLIST MÄLESTUST,nad on ju merepõhjas.
Laku🐴28. juuli 2021, 19:08
Minu lemmik28. juuli 2021, 18:55
Vastupidi---Anneli Ott anna b inimestele head eeskuju ja hoopis see on solvav kuidas teda mitte vaktsineerimise pärast h a lvustate!!!!!!Kuidas sazb kõrgharidusega inimene SEDASI teist inimest solvata ja h a lvustada?!!!! See ongi diskrimineerimine!!!! Vaktsiin pole ainus vahend viiruse vastu, on olemas VÄGA HEA Eesti teadlaste vahend BIOBLOCK mis on palju parem!!!!!!!! Ei mingeid kõrvaltoimeid ega tüsistusi!!!!!!!!!!!Kadutan seda juba algusest peale ja võin julgelt öelda, et SEE ON, VÄGA HEA!!!!!!!!!!! EESTI TEADLASED ON TEINUD HEAD TÖÖD!!!!!!!AITÄH NEILE!!!!!!!
vastupidi28. juuli 2021, 18:55
Mitte Anneli pärast ei jäta vaktsineerimata, vaid pigem Jolleri suguste pärast.
28. juuli 2021, 18:51
Sellest jollerdajast on rahval juba ammu kõrini.
Jolleri piirkonna patsiendid!28. juuli 2021, 18:49
Kas julgete ikka arsti jutule minna? Psühhopaadilt võib kõike ette tulla! Lihtsam variant on, tuleb käsitsi külge. Aga kui hakkab teid tundmatu "ravimiga" tervendama! Vot siis on jäädavad kahjustused. Või isegi....?
Kasuta ja28. juuli 2021, 18:43
Arstitädi Joller, kas sa pole kuulnud Eesti teadlaste vahendist koroona vastu?! See on toodetud ternespiima baasil ja EI TEKITA MINGISUGUSEID KÕRVALTOIMEID EGA TÜSISTUSI VASTUPIDISELT VÄLISMAA. VAKTSIINIDELE!!!!!!!!!!!!!!!! INIMESED KARDAVAD KÕRVALTOIMETE PÄRAST, EI TAHA MINGIT KEEMIAT! SELLE vahendi nimi on BIOBLOCK! SEDA SAAB BENU APTEEGIST!!!!!!!!!!! Ei teagi sellest midagi?! Kahju siis!
N28. juuli 2021, 18:41
Joller teebki vantsineerimise mõtte minu jaoks eriti vastikuks. Kui ma nüüd tema pärast ei lähe vaktimeerima kas ta võtab vastutuse? Ja kui keegi tema soovitusel läheb ja sureb tüsistustesse kas ta siis vastutab?
On ikka napakaid maamunal.28. juuli 2021, 18:37
Vaktsineeritud on meile tervetele ohtlikumad!!!! Vaktsineerige enne joller ja kallas.
POLITSEIL OLEKS UURIMISTÖÖD PALJU?28. juuli 2021, 18:33
Miks jolleri vastu pole veel algatatud kriminaaluurimist? Joller ei andnud ilmselt arsti vannet ega tunne ka inimoigusi.
Järeldus28. juuli 2021, 18:30
Mis vahet seal on, kas ma haigestun vaktsineerituna või mitte vaktsineerituna, haige olena ma nii ehk naa. Tundub, et vaktsineeritud haige on parem haige, sest tal on õigus haigena ka ringi uidata, aga vaktsineerimata ei tohi enam isegi tervena ringi liikuda. Ja ärge hakake seletama, et vaktsineeritud põevad kergemalt- ühtmoodi raskeid ja kergemaid haigestumisi on mõlemas kategoorias. Seega järeldus, me ei taha peatada seda haigust, vaid soovime seda levitada vaktsineeritute kaasabil.
Minu tõde.28. juuli 2021, 19:28
Kindlasti põevad antikehadega inimesed seda haigust kergemini läbi. Ütlen ausalt, ma olen raskeid Covidi haigeid näinud. Ma ei tea neist ühtegi, kes oleks olnud vaktsineeritud 2 süstiga.
to: Minu tõde28. juuli 2021, 19:41
Ma tean inimesi, kes on selle haiguse küüsist teispoolsusest tagasi tulnud ja ma tean inimesi, kes võitlevad täna raskete vaktsiinitüsistustega. Ikkagi jääb üle see küsimus, mis on õigem?
To minu tõde28. juuli 2021, 21:09
Äkki me räägime ikka väga erinevatest numbritest? Kas on mõtet hakata kõrvutama koroonasurmade ja koroonatüsistuste arvu mingite tühiste vaktsiini tagajärjel tekkinud tüsistuste arvuga, isegi kui need on tõsised. See haigus tapab kahjuks tõhusamalt.
Vähemalt mina28. juuli 2021, 18:25
avaldan kiitust minister Anneli Otile! Tema ausa ja otsekohesuse eest. Tubli, Anneli Ott!
lilja soomest28. juuli 2021, 21:43
To.vähemalt mina.Olen Sinuga yhel meelel. Ma vågä loodan ,et on veel oma peaga motlevaid eestimaalasi. Elan ise soomes ja siin käib ka hirmutamine ja ajupesu. Systi tagajärjed hakkavad 2-3a, pärast ilmnema. Need vatipulgad ei ole testimiseks moeldud. Testi looja KAJ MULLIS on ise seda väitnud. JA JOLLER mingu kassi sa..ba..alla oma jutuga....
vaktsineeritud haigestuvad28. juuli 2021, 18:19
ei tohi unustada, et kaks meetrit distantsi ja mask, sest vaktsiin ei päästa.
Ka mask28. juuli 2021, 18:26
ei aita! Aitab ainult distants ja immuunsuse tugevdamine vanarahva tarkuste järgi!
Minu tõde.28. juuli 2021, 19:33
Ma arvan, et päästab küll. Vähemalt enamus inimesi päästab. Viirus ise on suht vihane. Võid kergemini läbi põdeda, aga võid ka korraliku matsu saada. Antikehadega on ikka lihtsam haigusest võitu saada.
to minu tõde28. juuli 2021, 22:44
lohuta ennast, sest see on ka ainus mis sulle on jäänud
Ära muretse! 28. juuli 2021, 18:16
Arstitädi, ole rahulik, inimesed kasutavvad ka teisi variante! Kes ei vaktsineeri, need kasutavad ka teisi variante. Kas Teie, kui arst, siis tõewti ei tea, et ka meie oma EESTI TEADLASED ON TEINUD HEAD TÖÖD JA LEIUTANUD VAHENDI, MIS ON LOODUSLIK JA TUNDUVALT TERVISLIKUM, EI TEKITA MINGEID ohtlikke kõrvaltoimeid ega tüsistusi!!!! Peale välismaa vaktsiinide ON OLEMAD KA EESTI TEADLASTE KOROONAVASTANE VAHEND BIOBLOCK!!!!!
Sinu asi 28. juuli 2021, 18:14
Seltsimees joller, ma sinu rumala jutu peale raha eest ka ei vaksineeri!!!
Ahnenerbe.28. juuli 2021, 18:14
Väga nõrgalt argumenteeritud väited jolleri poolt. Ka dr. Mengele väited olid analoogsed!
pensionär28. juuli 2021, 18:07
Valimisi üritatakse boikoteerida. EKRE toetus on liiga kõrge selleks, et peavool saaks meelepärase tulemuse. See tundmatu viirus on selleks hea abivahend. Siit saab veel hea paralleeli. Kui valime riigile juhte ja hiljem ei ole rahul, siis öeldakse, et ise ju valisite. Mina ei tea, millist vaktsiini valida, kui valin valesti, siis öeldakse, et ise ju valisite.
Mina vähemalt28. juuli 2021, 18:52
tean kindlalt, et ühtegi vaktsiini ei vali! Kui valin, siis ainult EKRE!
naine28. juuli 2021, 18:02
USA-st tuli just teada, et vaktsineeritud peavad ka kandma siseruumides teatud osariikides maske!!! WTF! Oled ju ennast justkui kaitsnud 2 doosi vaktsiiniga! IMELISED VAKTSIINID! Süstige, aga te süstige! :)
mees28. juuli 2021, 19:39
No kuidas sa siis aru ei sa? Ammu ju öeldud, et vaktsineeritu võib ka nakatuda ja viirust edasi kanda.Ja nii, et ta ise arugi ei saa. Küsimus ei olegi temas, aga selles, kes ei ole vaktsineeritud. Kui viimane nakatub, siis tihti viimast korda elus. Seetõttu peabki vaktsineeritu kandma maski, et mitte nakatada mittevaktsineeritut. Kui kõik oleksid kõik vaktsineeritud, siis enam probleemi ei eksisteerikski.
to mees28. juuli 2021, 22:47
ja mida sina muretced mittevaksikute pärast. Vaatame mis sygisene delta vaksikutega peale hakkab....juba niigi riburada läinud mitmed tuntud isikud....
Peep.28. juuli 2021, 18:01
joller, väikese algustähega on jätnud endast väga ebameeldiva mulje.
naine28. juuli 2021, 17:59
Jolleri rumala ja ebakompetentse ila pärast jätab ilmselt vaktsineerimata sadu inimesi. Ja hea ongi!
!!!???28. juuli 2021, 17:59
Kui vaktsineerimine on vabatahtlik,siis peaks ka vaktsiinivastaste ravi olema arstide otsustada.
to!!!???28. juuli 2021, 22:49
kui sa ise ei maxa hai.gekassat, siis tea , et enamus maxab, ja seettõttu ka arstiabi juba ette kinni makstud. Sellele taudile polegi ravi, vähemasti seda ei kasutata....
U.28. juuli 2021, 17:58
Mina jätan end vaktsineerimata!
Mina28. juuli 2021, 18:54
pole mõelnud sellist küsimust isegi arutada! Miks raisata aega ja energiat jama peale?
Lilia28. juuli 2021, 21:54
TO.U..annan vabatahtlikult oma myrgi ärä ,kes soovib Olen täiesti terve inimene juba 4a. ja miks peaksin systima....Pistke sinnasamusesse see myrk.. Maailmas on juba palju vaks..tagajärjel sandistunud ja ka loojakarja läinud....
Keenijus Joller28. juuli 2021, 17:48
A.Ott ei tee midagi seadusevastast, järelikult on tema poole räuskavad sõnavõtjad labased laimajad.
Kuidas beebitoiduga haigestumistega oli ???28. juuli 2021, 17:48
Ehk räägiks ja ausalt !!!
Roller28. juuli 2021, 17:48
Anneli Ott ei ole vaktsineerimisel eeskujuks ,vaid jätab igale inimesele otsustamise öiguse ,veel vabal maal!?
Jollerile28. juuli 2021, 17:44
Mine istmikusse oma jutuga!
Võtke rahulikult!28. juuli 2021, 17:43
Hiljemalt talvel peaks saabuma tõehetk, mil selgub, et pole muud võimalust, kui peab hakkama otsima r .a..vi..ei..d. Senikaua aga üritatakse rahvast lollitada.
EPL28. juuli 2021, 17:43
Vaadake Jolleri arvustusi perearstina ja siis tehke omad järeldused. Ehk on selle perearsti näol tegemist psühhopaadiga?
naine28. juuli 2021, 18:03
Mulle tundub ta ka justkui mingit sorti pshüühikahäiretega tegelasena. Aga pole ka ime, tal ju pääs ka igasuguste rohtude juurde, mine tea, mille mõju ajal ta plärab ja kiusab. :)
Riks28. juuli 2021, 17:41
Aitah Anneli Otile, et julgeb seista vastu mürgisüsti sunnile. Teada on et need on hingetud olevused kes propageerivad kõiki katsejänestena osalema eksperimentaal"ravimis".
Joller ei ole arst!28. juuli 2021, 17:41
Tehke, mida tahate! Joller pole minu silmis mitte keegi. Koos moderaatoriga ruudulisi aknaid vahtima!
Moderaator!28. juuli 2021, 17:37
Oled samasugune külm ja kalkuleeriv kui Joller!
28. juuli 2021, 17:27
Joller palun lõpetage lahmimine ja sildistamine!!!
17:27!28. juuli 2021, 17:41
Sa veel teietad sellist?
Anonymous28. juuli 2021, 17:26
Valitsuse ja meedia poolt sünnitatud arvamusliidrid: Joller, Popov, Lutsar ... Teadis neist varem keegi ÜLDSE MIDAGI??? Tavaliselt on elus ikka nii, et tõsiseltvõetavad ja targad on vaikselt, neid ei pane tähelegi ...
palume28. juuli 2021, 22:51
Jumalalt sellistele inimestele ravimit
no28. juuli 2021, 17:25
ei saa aru,miks see Joller siin muudkui esineb
Kas vastutad, Joller ?28. juuli 2021, 17:25
25.03 advokaat Aadu Luberg 19.04 akadeemik Anto Raukas 26.04 näitleja Ago-Endrik Kerge 01.05 endine poliitik Jevgeni Tomberg 17.05 raamatukujundaja Andres Rõhu 25.05 näitleja Tõnu Kilgas 27.05 ajakirjanik Tanel Masur 01.06 luuletaja Marko Mägi (vaktsineeriti paar nädalat enne surma) 06.06 režissöör Helle Karis 18.06 poliitik Enn Tarto 22.06 linnaametnik M 22.06 linnaametnik Mati Songisepp 02.07 psühholoog Voldemar Kolga 12.07 ettevõtja Mati Vetevool 21.07 muusik Tõnu Aare 22.07 näitleja Aleksander Eelmaa 22.07 teadlane Vilma Rei
teadmatus28. juuli 2021, 18:01
Suuremas enamuses on kõik mehed. Kas enne vaktsineerimist keegi kontrollib inimese tervist või teeb analüüse, kas ta tohib üldse vaktsiini saada. Väga paljud on invaliidistunud ja kaotanud oma tervise peale teist Feizeri vaktsiinisüsti saamist. Südamerütmihäired on eriti sagedased ilmingus selle vaktsiini teise süsti järel. Miks Joller sellest vaikib ja midagi ei räägi. Kui see pole kuritegelik salatsemine, siis kuidas seda nimetada? Pooltõde vaktsineerimisest - nii või?
Ivermektiin küsib Miks ei räägi keegi mitte/midagi koroona ennetamisest ja ravist?28. juuli 2021, 17:25
hea Ivermektiin Veelkord: See peaks igale inimesele juba teada olema, et koroona ennetamine on maskide kandmine, vahemaa hoidmine ja mis kõige tähtsaam -vaktsineerimine. Koroona ravi kohta on internetis küllaltki palju materjali lugemiseks. Kui oskad, googelda ja sa leiad rohkesti vastavat infot.
Ennetamine on ülima tähtsusega nii enda kui ka oma pere, sõprade ja kõigi teiste inimeste suhtes.28. juuli 2021, 17:27
Enneta koroonat, siis ei pea sa haiglas lamamaka mitte juhitaval hingamisel, kus oled nädalaid liikumatult voolikute otsas, terve keha on kohutavat valu , nagu tuld täis, sind toidetakse kunstlikult, sind pissitavad-kakatavad õed ja hooldajad.... see kõik on kohutavam kui üks õudusunenägu.... suur õnn kui eluga pääsed, aga kopsu- ja südamekahjustused võivad jääda eluks ajaks.
Hüäänid külvavad vaid hirmu 28. juuli 2021, 17:45
Internetis on palju asju, aga ennetamisest ja ravimitest ei röögi keegi. Ainult ähvardamine ja mõnitamine. Nüüd on Ott saadud hüäänide hambusse.
see28. juuli 2021, 22:56
viirus on olnud juba aastatuhandeid, ja jääb ka pä.rast....aga imelik kyll, et kopsupõletikku , kopsuklamyydiat, tuberkuloosi ja yhtki gripityve kah enam pole... kuhu nad jäid?
Igal pool28. juuli 2021, 17:22
Huviyav, et pea igas riigis leidub selliseid, hullunud Mengele sarnaseid "arste" kellele pole püha isegi arstieetika, rääkimata siis juba Hippocratese vandest.
Che28. juuli 2021, 17:21
Huvitav ... mis neist vaktsiinist keeldunud meedikutest on saanud? Elavad ikka veel?
Avaldage veel rohkem sellist jampsi28. juuli 2021, 17:20
Kohe kindlasti ei vaktsineeri, isegi kui varemalt oli plaanis.
..28. juuli 2021, 17:17
Kui kasvõi üks inimene end Anneli Oti eeskujul vaktsineerimata jätab ja seetõttu haigestub... Mis siis on, kas viiakse sundkorras süstimisele, pannakse vangi, või tehakse veel midagi hullemat?
midagi hullemat28. juuli 2021, 17:22
paar päeva tagasi NY Gov. Cuomo: “We have to knock on those doors, and we have to convince people, put them in cars & drive them and get that vaccine in their arm. That is the mission.”
Mis saab?28. juuli 2021, 17:27
- Joller võtab su isiklikult koonduslaagri väravas vastu, mis on juba teisiti-mõtlejatest pungil täis....
Jolleri artikli tõttu28. juuli 2021, 17:16
Ja28. juuli 2021, 20:56
Seda aega kasuta siis emakeele õppimiseks.
Eremiit28. juuli 2021, 17:16
Miks sellisel pooletoobisel on koguaeg leheveergu.
kõik28. juuli 2021, 22:59
peavad tegema propat, iga myydud hing loeb...miski enam peale solgi võtmist endisex ei muutu
kas kisaja võttab vastutuse, või pistab veel rohkem kisama.28. juuli 2021, 17:13
selle isehakkanud niinimetatud mõjuagendi pärast jätavad küll 1000 selle ravikuuri vahele.
28. juuli 2021, 17:12
Wow. Või et Joller ei soovi teda enam ministriametis näha? Kas Anneli Ott peab ise lahkumisavalduse Jolleri lauale viima või viib keegi teine?
Mammu28. juuli 2021, 17:26
Ma ei sooviks jälle sellist perearsti näha!
Joller ja Lutsar ütlesid28. juuli 2021, 17:12
aastal 2020 et koroona on kergem kui gripp.Ju siis osa rahvast jäi uskuma!!!
Anonymous28. juuli 2021, 17:11
Peavoolumeedia, mida nagu näha suur osa eestlastest suu ammuli usub, võiks meile kajastada seda mis eeskujulikult vaktsineeritud juudiriigis toimub.
lugemist28. juuli 2021, 23:02
https://www.telegram.ee/teadus-ja-tulevik/numbrid-toestavad-surmav-mrna-relv-kas-pfizer-varjab-oma-koroonavaktsiini-ohutusandmeid
Viplala28. juuli 2021, 17:09
Ta ei ole eeskuju vaid inimene kes mõtleb reaalselt , mina teen oma otsuse ise ilma kellegi teise kallutuse , ähvarduse, diskrimineerimise , sundimise toel ,teen nii nagu õigeks pean see on minu keha Joller see pole sinu ega kellegi teise asi
To ja kui näiteks28. juuli 2021, 17:37
Kui see vaktsiin on nii hea, kui räägitakse, siis pole ju vaktsineeritutel midagi karta ju? Või mis? Mis on siis vaktsineeritute probleem?
mõlte, joller, mõtle28. juuli 2021, 17:06
Tõnu Aare, Voldemar Kolga... nemad said ju süsti.
Keegi ei ela igavesti28. juuli 2021, 17:19
Kui sured vähki, ajad siis ka vaktsiinide kaela?
VAKTSINEERITUD=NARKOMAN28. juuli 2021, 17:04
7.1.5. võtma kasutusele sõltumatud vaktsiinikompensatsiooni programmid, et tagada vaktsineerimisest tuleneva põhjendamatu kahju hüvitamine; 7.3.1. tagama kodanike teavitamise sellest, et vaktsineerimine EI OLE kohustuslik ja kedagi ei poliitiliselt, sotsiaalselt ega muul viisil survestata end vaktsineerimaks, kui nad seda ise ei soovi; 7.3.2. tagama, et kedagi ei diskrimineerita vaktsineerimata jätmise pärast võimalike terviseriskide tõttu või soovimata vaktsineerida; Tegelikult on nii: VAKTSINEERITUD=NARKOMAN
Kes levitavad koroonat?28. juuli 2021, 17:04
Armas Karmen Joller! Ka vaktsineeritud nakatuvad, ja mis veel hullem, vaktsineeritud on ka koroonaviiruse "superlevitajad". Minu abikaasa on vaktsineeritud, kaks korda, juba üsna ammu. Kaks nädalat tagasi tekkis tal nohu ja kerge köha. Helistas kohustetundlikult perearstile - ehk oleks vaja minna testima? Perearst teatas väga enesekindlalt, et testida pole vaja, kuna ta on kaks korda vaktsineeritud ja seega ei ole tegemist koroonaga. Naine käis siis tööl edasi, ega nohu pärast ju tööle minemata ei jäta. Nüüd on neli inimest tema osakonnast kooronas, kusjuures neid ainult 6 seal ongi..
Uudu28. juuli 2021, 17:26
Ongi vaba valik ju... Ühel nohu ja ülejäänud kes valisid surma. Kelle jaoks nohu on tüütu ärgu vaktsineerigu.
to Uudu28. juuli 2021, 17:44
Vaata Uudu, sa ei saa asjale pihta. Mõte on selles, et just vaktsineeritud on need, kes koroonaviirust edasi levitavad. Vaktsineerimine võib jah, hoida sinu enda tervist, aga viiruse levitamise mõttes on nendest saanud superlevitajad. Just seetõttu on viiruse suur kasv just nendes riikides, kus on palju vaktsineerituid. Ohutunne kaob, inimene, kes on vaktsineeritud, sisuliselt sülitab kogu ülejäänud ühiskonna peale - mina olen ju vaktsineeritud, mul on poogen, mis teistest saab. Kui paljud vaktsineeritud kannavad poes maski? Ilmselt mitte keegi, sest neid ei huvita teiste inimeste käekäik.
...28. juuli 2021, 17:49
https://lounaeestlane.ee/nullpunktis-tagasi-inglismaal-on-hakanud-koroonasse-surema-taielikult-vaktsineeritud-inimesed/
TEADUS28. juuli 2021, 17:03
Kõik on õige see on igaühe vabatahtlik tegu: pace.coe.int/files/29004/pdf 7.1.5. put in place independent vaccine compensation programmes to ensure compensation for undue damage and harm resulting from vaccination; 7.3.1. ensure that citizens are informed that the vaccination is NOT mandatory and that no one is politically, socially, or otherwise pressured to get themselves vaccinated, if they do not wish to do so themselves; 7.3.2. ensure that no one is discriminated against for not having been vaccinated, due to possible health risks or not wanting to be vaccinated; 7.1.5. võtma kasutusel
küsimus28. juuli 2021, 17:02
Perearst Joller, kui keegi teie lobitöö tulemusena vaktsineerib ja siis sureb, kas võtate vastutuse enda kanda?
Anonymous28. juuli 2021, 17:04
Polegi vaja surra. Piisab kui uuesti nakatub. Või saab mingi tüsistuse.
kaassüüdlane28. juuli 2021, 17:01
kui saan haiguse, siis on see saatus,kui lasen ise vaktsiinisüsti teha, siis on see juba vaba (või siiski sunduslik?) valik
28. juuli 2021, 16:59
aga need teadlased ja arstid ei oska Estonia esisolist Anatoli Arhangelskile diagnoosi panna
jollerdmine e. katse-eskituse meetodil teise ilma?28. juuli 2021, 16:57
Joller, paljud vaktsiini otsesel mõjul surnud on ?
no yx28. juuli 2021, 23:05
mees, kes mõnitas oma kolleege ja nõudis vaksimist oligi Kolga
28. juuli 2021, 16:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
viplala28. juuli 2021, 17:22
Pigem küsiks palju Jollerile jollerdamise eest makstakse? Mis kuradi Ekrelane vapsee ei huvita see Eesti politiga seal ainult üksteise maha tegemine käib
To ???29. juuli 2021, 00:11
Totrust ma ei salli. Miks peaks ekrelased keskerakonna Anneli Oti kaitseks välja astuma. Ei, kullake - EKRE ei ole ainus, kes mõelda oskab. Normaalseid inimesi on teisigi.
Tavaline kodanik28. juuli 2021, 16:54
Mina jätan vaktsineerimata end. Jaanuaris sai seda haigust põetud ja kehas on nüüd antikehad haiguse tõttu olemas. Olemas ka Synlabi testi tulemused läbipõdemisest. Antikehade testi tegin juulis ja näit oli 310 ühikut mis-iganes-asja-nad-mõõdavad.
Lõpetage28. juuli 2021, 16:54
Lõpetage Anneli Otti mustamine!!!
Kes on tugev, peab lõpuni vastu28. juuli 2021, 17:09
Varsti ongi nii, nagu Piiblis ennustatud: Johannese Ilm. 13;16 Ja ta tegi, et kõik - pisikesed ja suured, rikkad ja vaesed, vabad ja orjad - võtaksid endale märgi oma paremale käele või oma otsaette, 17 ning et keegi muu ei tohiks osta ega müüa kui vaid see, kellel on märk, kas metsalise nimi või tema nime arv. Naeruvääristamine on alles algus. Ilmselt ei ole kaugel aeg, kus mittevaktsineeritud ei saagi tööl käia, teenuseid osta ega arveid maksta. Kui panna siia juurde veel kõik see, mis kogu maailmas toimub, siis tundub, et Johannese ennustused hakkavad täituma.
Palun hoolige teiste tervisest,kõik ei pruugi koroonat kergelt põdeda või üle elada.28. juuli 2021, 16:52
Kui sinu töö on seotud inimestega silastsilma suhtlemisega,siis pead ikka vaktsineeritud olema.Kodukontoris võid olla kuidas tahes,kas või aölasti arvuti taga.
Huvitav28. juuli 2021, 16:56
Kuidas te aru ei saa, et vaktsiin ei hoia ära ei nakatumist , nakatamist ega haigestumist??? Millest nii raske on aru saada??
anna mõistust28. juuli 2021, 23:10
kas tõesti hakkab syst sulle juba tunda andma...hoolingi oma tervisest, sest vastutan ise ja valud kannatan ka ise...kodukontoris saadikud käivadki alukates ja pikutavad teki all popsides piipu....
nagu poetagune või lamemaalane28. juuli 2021, 16:43
poetagused lamemaalased räuskajad on ainult 28. juuli 2021, 17:34
parempopulistid nagu sina ja siin veel mitmed teised, kes siin dr. Jollerit solvavad, laimavad ja lausa sõimavad. Suurim häbi sellistele!
Aurelius Sarapuu28. juuli 2021, 16:42
Selle jollerdajaga seoses olen tihti sattunud kommentaaride otse, et umbes "palju talle makstakse" jne. Aga kuulge- mis asi üldse on raha? Raha ei ole omaette eesmärk vaid ikkagi vahend eluröömu või meelerahu saavutamiseks. Osad meist tõesti vajavad seda rohkem kui teised, et samalaadset rõõmu saavutada. Aga millist meelerahu ja rõõmu pakuks iseedale vaenlaste kogumine ning jama ajamine millesse ka endal usku pole? Minuarvates on tegu fanaatilise psühhopaadiga kes teeks oma "tööd" ka tasuta. Kui me tahame õigusriigist rääkida siis niisugused tuleks strateegilistest ametitest kõrvaldada.
lihtsalt pea28. juuli 2021, 16:35
Kas juba ei aita sellest jauramisest? On palju seisundeid ja ravimeid, mille koosmõju vaktsiiniga pole veel uuritud. Vaktsiini mõju katsetatakse ju esmalt ikka tervete inimeste peal, mitte krooniliselt haigete peal. Kui inimene pole terve, siis on loomulik, et ta suhtub veel katsefaasis olevasse preparaati ettevaatusega.
Ma arvan28. juuli 2021, 16:40
et viroloog pole kolleeg Jollerile, üks on spets ja teine “rajooniarst”. Võiks kasutada võimalust vait olla muidugi.
Mhh28. juuli 2021, 16:50
Minu meelest on vastutustundetu püüda jätta muljet, et vaktsineerimine kaitseb haigestumise eest.
vastan28. juuli 2021, 16:50
käisime täna Lätis. Oleme abikaasaga mõlemad 2x vaktsineeritud ja omame vaktsineeritu dokumenti. Inimesed olid erakordselt distsiplineeritud. Kehtis maskikandmise kohustus kauplustes, toitlustuskohtades, bensiinijaamades jne. Ja tõepoolest ei näinud ainsamatki inimest kes oleks seda eiranud. Tänavatel maske ei kantud, avalikes siseruumides kõikjal. Meil aga tekitatakse juba valitsuserakondade endi poolt segadust ja õigustatakse soovituste eiramist. Milles asi? kaks erakonda moodustasid suure õhinaga uue valitsuse, nüüd süüdistatakse üksteist sajas surmapatus.
Che28. juuli 2021, 16:54
Esiteks - lätlased olid juba nõukogude armees viimased reeturid ja ku..sikud. Teiseks - selleks see nn viirus ongi välja mõeldud, et lamb..a..karja distsiplineerida ja allutada. Lätlane sobib selleks väga hästi.
iga päev pildil28. juuli 2021, 16:34
Kas Joller perearsti tööd ka teeb? Vaba aega tundub tal palju üle jäävat
kas keegi kultuuriga ka tegeleb28. juuli 2021, 16:52
või käib lihtlabane asjatamine väljaspool oma haldusala?
Ivermektiin28. juuli 2021, 16:30
Miks ei räägi keegi mitte/midagi koroona ravist, vaid aktivistid sunnivad ainult vaktsineerima? Ravi ja ennetamine peaks ikka vähemalt samaolulised olema.
memm28. juuli 2021, 17:14
See haigus on hirmus....minu poeg oli koroonas veebr.ravi ainult paratsetamool ja haiguse lõppedes 3nädala järgi kirjutati tööle.....vaksiini ei tohtinud kohe teha ja 24.juuli matsin oma 57 aastase poja.....kus on õigus....keegi ei oska arvata kuidas ravida ja kaua see veel kestab.Arvan,et keegi ei tea kas vaktsiin aitab või ei.Ise olen küll süstid saanud aga ikkagi kardan ja ei tõtta suurtele koosviibimistele.
memm-le28. juuli 2021, 21:11
Ravi ja ravimine on kas keelatud või rangelt paika pandud mingite isikute/gruppide poolt. Antibiootikume ilmselge kopsupõletiku korral ei anta, "vanast heast" ivermektiinist rääkimata. Ei mingit ennetavat ega jooksvat ravi. Paratsetamool on näpu võrdlemine nkuga oma toimeainete ja tugevuse kohalt. hapnikutoru on pea surmaotsus.
Delfi teatel 28. juuli 2021, 16:29
Anneli Ott on COVID-19 läbipõdemise kogemuseta ministritest ainus, kes pole vaktsineeritud.
arvata28. juuli 2021, 16:28
oli,et hakkavad Oti kallal votma nii et maa must.See on ainuke suur probleem Eestimaal.
Huvitav, et isegi aspiriin ei sobi kõigile aga vaktsiineerima peaksid kõik?28. juuli 2021, 16:27
Kui üks inimene Jolleri jutu peale otsustab vaktsineerida ja saab insuldi või infarkti, kas joller on siis kurb ka?
Joe28. juuli 2021, 16:36
No ei saa ju kunagi vaktsiinist midagi halba tulla lihtsalt! See pole võimalik
Reporter-perearst28. juuli 2021, 17:11
Joller ju teenib systi pealt , mis temal tagajargedest !
Kollane meedia28. juuli 2021, 16:23
Jolleri nimi ja arulagedad mõttevälgatused toovad kollasele meediale klikke. See on põhjus, miks teda ja temasuguseid avaldatakse.
lugege asjalikku ja selgitavat kommentaari, kellel väheki on mõistust, mõistab selle sisu28. juuli 2021, 16:20
Imre 20.07.2021 11:44:13 Tuleb endale selgeks teha, miks inimesi vaktsineeritakse. 1. Vaktsineerimine EI HOIA ÄRA viirushaigusesse NAKATUMIST. Vaktsineerimine AITAB organismil seda viirushaigust KERGEMINI läbi põdeda, 90-95 protsenti vaktsineeritutest põevad haiguse läbi kergelt. 2. Vaktsineerimine EI HOIA ÄRA vaktsineeritu poolt teistele inimestele viirushaiguse nakkuse edasiandmist. 3. Vaktsiin ei ole ravim selle haiguse vastu (ravi mõttes).
Anonymous28. juuli 2021, 16:37
Selle jutu põhjal PEABKI vaktsineerimine olema VABATAHTLIK! Mitte pälvima sellist tähelepanu. Lõpetuseks võiks eelnev kirjutada lisada ka selle, et vaktsineerimine AITAB organismil viirushaigust KERGEMINI läbi põdeda, kuid suure tõenäosusega võivad KAASNEDA TÜSISTUSED ja ka SURM:
viisakas28. juuli 2021, 16:41
...tõsi ta on, et vaktsineerituna põed ikka väga kergelt - omaenda kogemus...
aga kuhu jäid28. juuli 2021, 23:15
vaksikute surmad, mida meilgi juba piisavalt igatsorti kodanike hulgas
Armas28. juuli 2021, 16:20
Pr.Joller,palun saatke mittesoovijate vaktsiinid Leetu pagulaste jaoks,sest nad nagunii on siia poole tulemas.
28. juuli 2021, 16:18
https://eestinen.fi/2021/07/uus-hada-usa-s-koroona-levib-arvatust-rohkem-vaktsineeritute-seas-seetottu-tuuakse-maskikohustus-tagasi/ Kui seni meelitati USA-s inimesi vaktsineerima lubadusega, et nad ei pea maski kandma, siis nüüd sunnitakse maskid ette ka vaktsineeritutele, sest on tulnud välja, et vaktsineeritud levitavad koroonat rohkem kui seni arvati.
28. juuli 2021, 16:15
Ma annaks Jollerile selle jutu eest päevapealt kinga ning diplomi võtaks ka ära. Arst peaks saama tulemuspalka - kui nimistus olevad inimesed kõik on kogu aeg terved, on arst oma ennetustöö ausalt õieti teinud. Iga nimistus oleva vastuvõtt peaks vähendama arsti palka. Ta sööb meie leiba, meie maksumaksjad oleme arstide leivaisad. Inimesed peavad saama OMA RAHAST tegelikult ju, maksudega makstud raha eest, ise valida, millise meditsiini teenust kellelt osta. Praegune nö. demokraatlik äriline tavameditsiin on kuri.tegu. Tulemus on äraspidine.
28. juuli 2021, 16:20
Arstid ja terviseametnikud peaksid meile maksumaksjatele tõestama,et nad on kompetentsed, mitte vastupidi. Kui ametnikud hakkavad riigi kodanikke ehk leivaisasid käskude-keeldudega terroriseerima, pole tegu demokraatiaga. Ametnikud on teenindav personal, peavad tõestama kompetentsi ja neid peab saama lihtsalt lahti lasta ja korrale kutsuda. Praegu on meil tegemist varjatud diktatuuriga, "meditsiini"-diktatuuriga. Meditsiin on antud juhul vahend diktatuuri kehtestamisel. Tavaarstide kompetents tänapäeval ei kannata mingit kriitikat, kogu õppesüsteem on vastuolus elementaarsete loodusseadustega
28. juuli 2021, 16:22
On arste, kel on õige haridus ja jagavad matsu, aga tänapäeval arst pole enam iseseisev, arst peab täitma terviseameti ravijundedit, muidu saab kinga. Mis demokraatia see selline on, et ametniku,dnärud käsutavad arste? Täielik jama.
jep28. juuli 2021, 23:18
plandemia keh.testamine ongi ter.vise diktatuur, kus kann.atavad ter.ved ja neid mõ.nitataxe kui ku.rjategijaid...
28. juuli 2021, 16:15
Aga kui vaktsineerida Jolleri eeskujul ja saada tüsistus vaktsiinist...
õnnetu maskikandja ,selle kuumaga 28. juuli 2021, 16:28
Aga miks siis nüüd ma - me peame jälle maske hakama kandma ,kui oleme - ei ole vaktsineeritud ...!??? Olin õnnelik ,kui sain oma vaktsiini kätte ,et nüüd tore ,et ei pea jälle seda maski kandma ja piinlema seal sees, süda tükkis pahatihti ,,ülesütlema ,, .
arvaja28. juuli 2021, 16:15
Olen med. töötaja Soomes. Mulle ei mahu pähe, kuidas võib olla nii vaktsiinivastane kui koroonaeitaja. Valitsuses peaksid olema kõik vaktsineeritud, Ka riigikogulased. Va. kui mingil põhjusel on vaktsiin vastunäidustatud. Ka med. töötajad peaksid olem vaktsineeriud, paraku pole seda kõik ka siin.
Ja siis28. juuli 2021, 16:28
Mis vahet seal on, kus sa med.töötaja oled. See pole mingi näitaja. Pole sinu arvamus ka kõige õigem.Igal ikka oma.
Arvajale28. juuli 2021, 16:55
Olen vaktsineerimatu Soomes ja õnneks mitte keegi siin ei tee inimestele sellist ajupesu, kui Eestis. Inimese vaba valik
Valitsusliikmed näidaku oma passid ette28. juuli 2021, 17:08
Valitsuses??? Need seal ei tee õieti töödki. Istuvad oma zuumitundides kes voodis, kes kraanikausi ääres. Ja vaevalt see Ott ainukesena süstimata on.
Arvajale28. juuli 2021, 17:28
Missuguse seaduse järgi see olema peaks? Ei tea Soomes, aga Eestis on vaktsineerimine vabatahtlik ja see kehtib ka ministrile.
Minu tervis minu valik28. juuli 2021, 16:14
Ja Joller mida sa ütled neile omakestele kelle lähedane on peale nn vaktsiini saamist surnud ?!? Võite oma vaktsiinidega seenele sõita, mina ei kavatse lasta mitte mingil juhul seda jama endasse süstida!
Che28. juuli 2021, 16:13
Eesti perearst Joller on targem kui kõik maailma doktorid ja professorid kokku. On nii nagu JOLLER ütleb, mitte nii nagu tuhanded arstid üle maailma kogu sellest koroona-jamast räägivad ja tõestavad.
Tema on28. juuli 2021, 17:31
Pelgalt reklaaminägu. Ühelgi inimesel pole tõemonopoli, ka Jolleril mitte, olgu ta nii tark kui tahes.
To: Tema on28. juuli 2021, 17:38
Vanasti oli küla arst ka reklaaminägu. Aga sellepärast, et ta oli lugupeetud.
köögikata28. juuli 2021, 16:10
Pada sõimab katelt,ühed mustad mõlemad
Karu28. juuli 2021, 16:05
Terve see värk juba nii kahtlane. Septembris tuleb 2500 nakatunut päevas ehk siis 1000-1500 rohkem kui enne kuigi pool rahvast on vaktsineeritud. Selline tunne nagu vaktsiinid tekitavad uusi nakatunuid sest see pole loogiline, et numbrid tõusevad nii rängalt ja seda on 2 kuud ette teada.
28. juuli 2021, 16:16
Ammu teada, et kogu see nn pandeemia on üks suur vale.
siililegi selge, et28. juuli 2021, 23:23
vaksikud levitavad ka muid kassulikke taude...käisin vehoou vax. kodukal ....ja voilaa - paljudes on leepratekitaja, meningiit, vöötohatis ja kõigis paljunemist vähend.avad ja neerusid kahjustavad ained
28. juuli 2021, 16:04
Joller pole siiani aru saanud kuidas vaktsiinid töötavad --- need ei kaitse haigestumise vasti vaid AINULT RAKSE PÖDEMISE VASTU. Vaktsineetiud on nagu nahkhiir- vampiirid kes kanavad vabalt liikudes asümptootikutena viirust eestisse ja siis klubidesse ja töökohtadesse! Neile ei pea tegema mingeid eri öigusi, vastupidi - nad on salakavalad ja ilma sümptoomideta. Loe Karjaküla hooldekodu juhust ja mötle üks kord veel.
Valter Kraavi28. juuli 2021, 16:04
Anneli Otti jutt ja käitumine on vastututustundlikule ja mõtlevale inimesele kohane.
noh28. juuli 2021, 16:04
see Anneli Ott võiks parem vait olla ja oma arvamused endale jätta.
Nonoh28. juuli 2021, 17:10
Täpselt Noh, sulle samad sõnad
Klient28. juuli 2021, 16:03
Karmen Joller on ka inimene . Mis siis, et ta arst on . . . . . . . Ja Koroonast ei tea tänaseni täpselt keegi mitte midagi. Karmen Joller ei ole süüdi . Tuleb meelde, et mind pandi aastaid tagasi Nõmme nakushaiglasse surema - diagnoosiks oli tookord pandud koolera. Pärast tuli välja et hoopis gripp oli . Oli vaja paar päeva penitsiliini süsti saada. Miks on meil antibiootikumid ravimina keelatud? Vot seda võiks Karmen Joller küll seletada.
Meelis28. juuli 2021, 16:02
“ Vaktsineeritud inimestel, kes on oma otsusega ühiskonna turvalisusse panustanud, kes on teinud täiskasvanuliku otsuse, peab olema õigus tunda end turvaliselt.” Oot, mida? Vaktsineeritud inimene ei saa tunda ennast turvaliselt! Aga mis on siis vaktsineerimise mõte? Kas ma ei saa sm. tervishoiu töötajast aru või ma olen lihtsalt rumal ?
Just!28. juuli 2021, 16:05
Siil28. juuli 2021, 16:32
Joller võtab sõna nagu poliitpropagandist, kellele on jutu eest hästi makstud. Selle asemel võiks selgitada, kust otsast on need eksperimentaalsed tooted selle saajale ohutud kui nad kõrvalmõjude tagajärjel surevad. Kuhu on kadunud jutt vaktsiinide ohutusest ja tõhususest? Tegelikult ei tea keegi, kuidas need mõjuvad ja sel põhjusel ei võta keegi vastutust. Aga miks peaks vaktsiini saaja võtma vastutuse kui tootja ega süstija seda ei tee?
lugeja28. juuli 2021, 16:02
Kas tõesti üks perearst saab nii rumal olla või makstakse niivõrd hästi selle propaganda eest. Miks püütakse maha vaikida need vaksiinikahjustused, mis on inimestele tekkinud? Uskumatu, mis toimub, kes vähegi mõtleb see saab aru, et vaksiinid selle haigusega ei aita.
Arvan,28. juuli 2021, 16:06
mhh28. juuli 2021, 16:18
Loodetvasti haigestud ise koroonassa või kaotad kalli lähedase. Siis ehk hakkad vaktsiini kasulikkust hindama.
mhh-le28. juuli 2021, 19:50
Vaktsineeritud kurjustavad mittevaktsineerituid, et need võivad esimesi nakatada. Kas siis vaktsiinid ei mõjugi, et ole sa vaktsineeritud või mitte, haigeks võid ikkagi jääda? Nonsens. Kui vaktsineerimata haigestub, siis võtab haiguslehe ja on kodus. Ja kõik, sest kui paljud vaktsineerivad endid gripi vastu? Vähesed.
to mhh-le28. juuli 2021, 20:50
need mittevaktsineeritud, kes õnne kombel kergesti põevad, võtavad jah haiguslehe. Paljud aga põevad nii raskelt, et on kohe EMO ukse taga. Kevadet enam ei mäleta või? Palju neid vaktsineerituid siis haigetest oli? Mitte ühtegi. Iga päev suri neid kümne kaupa. Ok, enamus vanurid, aga nemad on ka inimesed. Ja said kõik nakkuse mittevaktsineeritutelt.
h28. juuli 2021, 16:01
Kui minister Ott oleks vaktsneerimata, poleks ta Itaaliasse saanud sõita filmiauhindade jagamisele ja tööd tegema välismaale. Ei tea kuhu on paanikahoogudega kadunud loogiline mõtlemine.
h- le28. juuli 2021, 17:39
Rumal jutt. Reisimiseks kõlbab ka negatiivne test. Vaktsiinipass koosneb 3. võimalusest. Vaktsineeritus, negatiivne test, läbipõdemine.
Otipäälane28. juuli 2021, 16:01
Mina olen aru saanud, et vaktsineerimine aitab enamasti ära hoida raskemakujulise haigestumise ning ka teiste nakatamise. kaitse pole absoluut nagu kaitsekiivril ja turvavöölgi: aitab kahjusid vähendada. Kõik me aktsepteerime nende enesekaitsevahendite kohustuslikkust- kuigi mõnedel harvadel õnnetutel juhtudel kaitsekiiver või turvavöö ei kaitse vaid vastupidi võib hoopis kandjale või kellelegi teisele trauma põhjustada. Küsimus on statistilises riski vähendamise meetmes. ja see peaks olema mitte vabatahtlik vaid k o h u s t u s l i k. Nagu turvavöö või kaitsekiiver või kaitseprillid vms.
Lugeja28. juuli 2021, 16:20
Kiivri võtad pärast sõitmist peast, mis teed selle mürgiga (loe vaksiin) kui see on organismis põõrdumatult normaalset vastupanuvõimet kahjustanud...
Pealinlane.28. juuli 2021, 20:59
Absoluutselt nõus! Täiega on ära tüüdanud need ilma faktideta jutud tohututest arvudest vaktsiinisurmades ja muu bullshit. Ja et kõik vaktsineeritud tuleks isoleerida, et levitavad tervetele (loe mittevaktsineeritutele!!!!) nakkust edasi. Just vaktsiinist keeldujad tuleb ühiskonnast isoleerida nende enda kaitseks. Kui ikka vaktsiini kardad, haigestuda ka kardad, siis istu kodus. See sulle kõige turvalisem. Las vaktsineeritud käivad ühiskonnas ringi ja põevad haigust nagu nohu. Mina olen vaktsineeritud ja ma aboluutselt ei põe, kui minult saab nakkuse keegi mittevaktsineeritu.
kas riski28. juuli 2021, 23:28
vähendamine nii nagu Maltal, UK-s , Iisraelis jpm. paikades kus enamuss vaksikud, ja haigus lõikab nagu vikatiga
Kimu28. juuli 2021, 16:01
Jolleril suur hirm, pigem jääb nende vaksimatta inimeste eest raha saamata.Kuidas saab see inimene üldse arst olla, aju asemel on ainult vaktsiin.
maalt ja traktoriga28. juuli 2021, 16:01
Anekdoot: - Kas vaktsineerimine on vabatahtlik või kohustuslik? - Soovite - vabatahtlik, ei soovi - kohustuslik. Ma saan kõigest aru, väljaarvatud ühest. Miks see va Joller nii tige on oma agitatsiooni tehes? Kas seepärast, et tulemusi ei ole? Siis on jama küll, ausalt. Ise oleks ka tige, kui saad väga suure papi alles siis kätte kui propaganda on läinud kohale. Aga, vaat paljudele ei olegi kohale jõudnud.
Karu28. juuli 2021, 16:00
Ott vöttis minust eeskuju
Sääreväristaja28. juuli 2021, 16:00
See roller on küll kokku jooksnud seda pole mõtet remontida enam.
Tõuks28. juuli 2021, 16:16
pildilt vaadates need lambid on ka pool läbi põlend.
28. juuli 2021, 15:58
Kas see on kuritegu, kui oodata 2023.a ja siis vaktsineerida, lootes, et vaktsiini katsetused on läbi ning vaktsiinile on antud roheline tuli.
28. juuli 2021, 15:58
Anneli Oti pärast ei tee keegi midagi ega jäta tegemata
otu jutt ajab tõesti juba paljusid inimesi vihale, seega on ta vihaõhutaja28. juuli 2021, 15:57
Kuna mitmed inimesed võivad otu koroona völjaütlemiste peale end mitte vaktsineerida, koroonasse nakatuda ja nii isegi koroonasse ka surra. Sellepärast tuleb see rumala egoistina käituv minister päeva pealt vallandada.
sina oled28. juuli 2021, 23:30
propagandist ja vihakõneleja - miks KaKa nakatus jpm inimesed...kas tema ka rumal vai?
Anx28. juuli 2021, 15:55
Mina ei jäta Anneli Oti pärast vaktsiini tegemata, vaid kogu meie ladviku pärast, kes valetavad ja vassivad . Ma lihtsalt ei usu enam mitte kedagi, nende sõnad ja teod erinevad nagu öö ja päev..... Ja lõpetage see vaktsinerrimata inimeste süüdistamine koroona levikus. Süüdi on ikka need, kes reisivad ja selle mujalt sisse tõid ja süüdi on riik, kes reisida lubas...
KARL28. juuli 2021, 15:55
Ega siis muidu ei pakutud kultuuriministri kohta KOIT TOOME le eks teda teda tunti aga inimene võtab ameti vastu et suurt palka saada.Häbi!!!
juga28. juuli 2021, 15:53
Tehke enne mingi tõestatult toimiv vaktsiin lõpuni valmis ja siis hakake äri ajama. Praeguste vaktsiinide puhul ei tea keegi kindlalt, mille vastu või kaua see mingit toimet omab. Ei saa poolsunduslikult inimesi katsejänestena kasutada.
Tõestatud?28. juuli 2021, 16:01
100% pole kunagi midagi tõestada võimalik! Tark inimene saab sellest aru, aga teised mitte.
uku28. juuli 2021, 16:05
Neli miljardit doosi on süstitud. Niisama infoks ütlen. Sa siis mõtle ja ütle, palju neist homme surnud on. Eks me siis hiljem vaata, kui taibu sa oled.
nyrberg 228. juuli 2021, 22:32
TO.JUGA..Ega vist see Joller pole kuulnudki nyrbergi koodexist,mis voeti vastu 1947a....Samuti euroopa komisjon vottis vastu otsuse... ei saa sundida
v28. juuli 2021, 15:52
Karmen Joller pole mingi ütleja.Põrgu väravad on juba lahti tema jaoks.
Ja sina28. juuli 2021, 16:02
Che28. juuli 2021, 15:51
Seltsimees Joller! Teie paaniline propaganda ja äraostetavus on läbinähtav! Aasta perearst mai äss. Terve Eesti on normaalseid perearste täis. Keegi ei unda selle vaktsineerimise kallal nagu Joller. On olemas Eesti Perearstide Liit. Paun - tehke ühisavaldus ja pöörduge üldsuse poole faktidega, et testid on õiged, maskist on kasu ja vaktsineerimine päästab!
Toetan28. juuli 2021, 16:08
Zipr28. juuli 2021, 15:49
Venekeelne üksikasjalik kronoloogia, kuidas me siia vaktsiinideni jõudsime.:https://www.youtube.com/watch?v=YI0hH0oMr4w
uku28. juuli 2021, 16:02
Lubjavildi keeles räägivad. Midagi ei saa aru.
praegugi28. juuli 2021, 15:48
enamus positiivseid on vaktsineeritud.Ja juba on paika pandud palju on augusti lõpuks positiivseid teste.Kus kohast te selle arvu võtate-2500-saja ringis.See näitab et vaktsiinist pole mingit kasu.Ja Anneli Oti võiks rahule jätta,vaktsiinid on vabatahtlikud.Kui üks asi on nii hea kui kiidetakse , siis järelikult ei kõlba kuhugile.
Esta28. juuli 2021, 15:48
OlenKarmen Jolleriga 100 protsenti nõus. Maha selline minister. Sain kohe aru kui ta valiti,et tema pole õige inimene sellele kohale.
Matilda28. juuli 2021, 15:54
Nii arvab ainult ilma ajudeta inimene!
Kui kasvõi ükski inimene vaktsiini tagajärjel sureb või jääb vigaseks....28. juuli 2021, 15:47
villu28. juuli 2021, 15:45
joller taas jollerdab....rohud on ammu olemas aga inimestele keelatud see on suur äri ja joller on ärikate agent
Kui kasvõi28. juuli 2021, 15:44
üks inimene kõhklemata tehtud vaktsiinisüsti tagajärjel sureb, siis... Ja neid on juba surnud.
ära lahmi28. juuli 2021, 15:46
too faktid, arvud välja...
to ära lahmi28. juuli 2021, 16:12
USAs www.openvaers.com/covid-data/ eestis ei näe sa kuskil avalikult neid andmeid
28. juuli 2021, 15:43
Mitte midagi ei saa aru28. juuli 2021, 15:41
Lugegem arstitädi kahte mõtet: 1. "Igaüks võib otsustada mittevaktsineerimise kasuks." "Kedagi ei diskrimineerita. See /vaktsineerimine/ on igaühe vaba valik." 2. Kui meie valitsuses on minister, kes käitub lapsikult /ei vaktsineeri/... ". Mis see siis nüüd tähendab, on see vaba valik või ikkagi sildistatud lapsik käitumine?
VAKTSINEERITUD=NARKOMAN28. juuli 2021, 17:05
Kõik on õige see on igaühe vabatahtlik tegu: pace.coe.int/files/29004/pdf 7.1.5. võtma kasutusele sõltumatud vaktsiinikompensatsiooni programmid, et tagada vaktsineerimisest tuleneva põhjendamatu kahju hüvitamine; 7.3.1. tagama kodanike teavitamise sellest, et vaktsineerimine EI OLE kohustuslik ja kedagi ei poliitiliselt, sotsiaalselt ega muul viisil survestata end vaktsineerimaks, kui nad seda ise ei soovi; 7.3.2. tagama, et kedagi ei diskrimineerita vaktsineerimata jätmise pärast võimalike terviseriskide tõttu või soovimata vaktsineerida;
ei saa aru28. juuli 2021, 15:36
Tema jutust jääb mulje, et vaktsineeritud inimene ei haigestu ega kanna edasi viirust ehk ei ole teistele ohtlik. Aga see ju ei vasta tõele. Hetkel Tartu Maarjamõisas on 50 töötajat positiivset ehk potensiaalset nakkuse levitajat. kuigi kõik nendest on vaktsineeritud. Seega jolleri jutt ei ole usutav, sest ohtlikud on kõik viiruse kandjad, olgu siis vaktsineeritud või mitte. Ja isegi tootjate lehel kirjas, et vaktsiinid on katsetusjärgus aastani 2023. Kes aga maksab kinni kahjustused, kui vaktsiinil tekivad näiteks pikaaegsed kõrvalmõjud? Miks Joller ei räägi vaktsiinis olevatest ogavalkudest?
vale28. juuli 2021, 15:48
mul sõbranna ja mõni veel on seal vaktsineerimata...
to vale28. juuli 2021, 19:08
ja kas need vaktsineerimata sõbrannad on ka haiged või mitte?
okei29. juuli 2021, 01:36
Neid lamemaalaste, vaktsiinivastaste või siis lihtsalt ekre tobude kommentaare lugedes võib näha, et Siim Kallasel oli õigus - Enamus rahvast ongi ullikesed.
Tema jutust jääb mulje, et vaktsineeritud inimene ei haigestu ega kanna edasi viirust ehk ei ole tei28. juuli 2021, 15:35
troller28. juuli 2021, 15:53
keegi võiks talle ka selle suure saladuse avaldada. muidu arvabki, et terved inimesed võivad nakatada teda millessegi mille vastu ta vaktsineeritud on
Vihaõhutamine 28. juuli 2021, 15:33
Miks ÕL õhutab ühiskonnas viha ja avaldab regulaarselt selle labiilse inimese FB sirgeldusi!?
miks28. juuli 2021, 23:36
Joller esitab ebaõiget infot?