Uudised

Suri 81aastane vaktsineerimata mees

Ööpäevaga lisandus 241 koroonapositiivset, haiglaravi vajab 48 inimest

Toimetas Hindrek Pärg, 6. august 2021 10:33

415 KOMMENTAARI

M
@Meelis Ka -le/ 7. august 2021 11:55
Meelis Ka kirjustas: "Kogu see jutt ei käi terve elanikkonna kohta laiemalt, vaid ainult selle konkreetse artikli kohta. Üldisemad numbrilised andmed praegu puuduvad." Ei puudu tegelikult,Avalikustamisel kasutatakse keerutkat sönastsust, kui valitsuse otsused ja teaduskoda ja ECDC raporteerimine on JUST NEED NUMBRID MIDA AVALIKUSTTAKSE.. VAktsineeritute nakatumine on 6-8 kord körgem kuji vaktsineerimata inimeste, kuna usutakase et "vaktsiin kaitseb nakkuse vastu" ja elatakse hooletult nagu poleks pandeemiat!!!! Vaktinseerimine ei KAITSE NAKATUMAST -- see on fakt mida teame juba Karjaküla.st
m
Meelis Ka/ 7. august 2021 16:51
Ei vaidle vastu, usun samuti, et katsetamata sodi sissesüstimine on IoIIus. Meie valitsustobukesed ütlevad otse välja, et "meie eesmärk on võimalikult palju inimesi ära vaktsineerida". See nn pandeemia, propaganda koos fabritseeritud numbriliste andmetega jms on mõeldud ainult selle lõppeesmärgi saavutamiseks. Hirm koos propagandaga paneb vähemmõtlevad inimesed endale sodi süstima. Egas valitsejad haiguse levikut vähendada ei taha. Märksõna - ivermektiini keelustamine.
n
Nonii/ 6. august 2021 22:58
1% testitud vaktsineerituid andis 12 nakatunut ja 1% vaktsineerimata inimesi andis 1,6 nakatunut.
n
no jooohhhhaiiidi/ 6. august 2021 21:38
Suri 81 aastane vaktsineerimata mees?
j
Jama jah/ 6. august 2021 23:01
Ei jõudnudki vaktsineerida
m
Maskiga klienditeenindaja./ 6. august 2021 21:28
Milliste nähtudega? Õige jah. Viieks aastaks salastatud!
h
hea AV loe seda veelkord, siis veel 5x ja kui vaja loe seda kasvõi 10 x,peaasi sa ehk hakkad norma./ 6. august 2021 18:35
Viimase ööpäeva jooksul analüüsiti Eestis 3851 koroonaviiruse testi, neist esmaseid positiivseid teste oli 241 ehk 6,3% testide koguarvust. Uutest nakatunutest 178 inimest ehk 73,9% olid vaktsineerimata. 12 nakatunu vaktsineerimiskuur on pooleli ning 51 (21,2%) nakatunu vaktsineerimiskuur on lõpetatud. Vaktsineerimata inimesed moodustavad kokku 94,9% kõikidest testitutest. KORDAN Vaktsineerimata inimesed moodustavad kokku 94,9% kõikidest testitutest.
a
6. august 2021 18:37
AV on oma margi nii täis teinud, et seda ei pese ta enam millegiga maha
a
AV/ 6. august 2021 19:01
Teste tehti kokku 3851. Sellest olid 94,9% vaktsineerimata inimeste testid - 3851*0,949=3655 Ülejäänud testid olid vaktsineeritute omad = 3851 - 3655 = 196. Nakatanutest (kokku 241) olid vaktsineerimata 178, kes kuuluvad sinna 3655 rühma. Nakatanutest olid vaktsineeritud 63, kes kuuluvad 196 vaktsineeritud inimeste testide hulka. Arvutame protsendid veel: Nakatumine vaktsineerimata grupis = 178/3655*100=4,8% Nakatumine vaktsineeritute grupis = 63/196*100=32,1% Arvutused on kõik õiged. Probleem on selles, et vaktsineerituid testitakse vähe ja me ei tea tegelikku pilti.
o
6. august 2021 19:02
Oh taevake. palju neid % nüüd kokku ka tuli? Ega ei saa enam midagi aru. Mis teha, kõrgem matemaatika .
t
Taevake / 6. august 2021 22:19
Kui sa ei saa millestki aru ja pead lihtsat protsendi arvutust kõrgemaks matemaatikaks, siis mida sinust ikka tahta. Usu pealegi pimesi kõike, mida terviseamet ja valitsus räägivad.
n
Nii lihtne ju, tee üks jagamine/ 6. august 2021 22:53
32,1/4,8=6,7 korda vaktsineeritutes nakatunuid.
m
Meelis Ka/ 7. august 2021 17:02
Lahmijatele: AV arvutus on täiesti korrektne. Üldisi järeldusi siiski teha ei saa, sest, nagu AV ütlebki, "Probleem on selles, et vaktsineerituid testitakse vähe ja me ei tea tegelikku pilti."
a
AV 13:28 / 6. august 2021 18:10
Sellist tuh ajuhanit on harva leida nagu see ekreAV Laamendab ja räuskab siin juba pikemat aega esitades igasuguseid õhust võetud valesid protsente. Sellele to bule AV-le on juba korduvalt, puust ja punaseks ettetehtud ja selgitatud mismoodi siin vaktsineeritute ja mittevaktsineeritute nakatanise protsente arvestatakse. Tema tibatilluke a juke aga seda kõike mitte kohe ei jaga.
s
siin keegi targem inimene selgitas AV.le järgmist:/ 6. august 2021 18:11
Arvutada sa ei oska, aga ehk lugeda ikka oskad - Viimase ööpäeva jooksul analüüsiti Eestis 3462 koroonaviiruse testi, neist esmaseid positiivseid teste oli 258 ehk 7,5% testide koguarvust. Uutest nakatunutest 181 inimest ehk 70,2% olid vaktsineerimata. Kordan - Uutest nakatunutest 70,2% olid vaktsineerimata.
h
6. august 2021 19:09
Hea, kui mõnel on ainult aju.
m
Meelis Ka/ 6. august 2021 23:31
Lahmige vähem, mõelge rohkem. AV arvutused on igati korrektsed. Puhtmatemaatiliselt, artikli andmete alusel: vaktsineeritute hulgas oli nakatumine 5,1 korda suurem kui kõigi testitute keskmine. Arusaamise võti peitub artikli lauses "Vaktsineerimata inimesed moodustavad kokku 94,9% kõikidest testitutest." Kogu see jutt ei käi terve elanikkonna kohta laiemalt, vaid ainult selle konkreetse artikli kohta. Üldisemad numbrilised andmed praegu puuduvad.
o
O/ 6. august 2021 15:17
Kuni postiivse testiga inimesed vabalt ja teadlikult tanklates jms käivad ei saagi see jant otsa meil :) Seejuures veel ise seda tunnistades et on haiged.
k
Kõik vaktsineeritud/ 6. august 2021 16:47
ju tunnistavad, et neil on niru immuunsus. Järelikult midagi viltu tervisega. Normaalse immuunsusega inimene ei lähe, ei peagi, minema vaktsineerima.
ü
Üks kõva paugutamine käib./ 6. august 2021 17:19
Suured ja rikkad on kõigeks valmis, et enamust, kes on 90% manipuleeritavad, saaks süstla otsa. Kui mitu korda keelelgi veel süstalt vaja on? Sõltub kui noorelt keegi alustab. Mõelge, ennem kui teadmatuid jamasid kaela võtate!
a
Arvutage/ 6. august 2021 22:51
protsenti ,kes soovibViimase 5päevaga tehti Terviseameti andmetel.21389 testi ---vaksineerimata haigestus 778 inimest,vaksineerituid 290
l
lol/ 6. august 2021 23:45
Kui 21389 testi teinud inimestest oli vaktsineerimata 778 inimest ja haigestus ka 778 pakukus ma vastuseks, et kõik kes olid vaktsineerimata jäid haigeks 100%
t
targa rahva abiga/ 6. august 2021 15:13
Vaikselt krutib kõverust tõusule

h
Hakkab pihta/ 6. august 2021 14:18
Koreas avastati kahel vaktsineeritul Delta Plus variant
p
põhja/ 6. august 2021 15:09
m
Mammamia/ 6. august 2021 22:56
Vaktsineeritutes nakatunuid 6,7 korda rohkem. Kisub katastroofiks vaktsiinifoobidele.
a
AV/ 6. august 2021 13:38
Statistika on selline: TESTE Positiivsed % Vaktsineerimata 3655 178 4,8 Vaktsineeritud 196 63 32,1 KOKKU 3851 241 6,3
m
Mis su peas ometi toimub??? Millest sa aru ei saa? / 6. august 2021 13:56
t
to to AV/ 6. august 2021 14:17
AV ei suuda ilmselt loetust aru saada ja siis arvab, et on kange matemaatik :))))
s
seda, et/ 6. august 2021 14:27
positiivsete testide koguarv 241 vaktsineerimata nakatunute arv 178 (241-st) pooleli vaktsineerimised 12 (241-st) vaktsineeritud täielikult 51 (241-st) Kui ikka veel arusaadav ei olnud, siis algharidusega inimesega vaielda mõtet muidugi ei ole.
s
Statistika/ 6. august 2021 15:08
kannatab kõike ,kui suurel Venemaal on surnud viimastel päevadel koroonasse al.28 juuli,798, 29 juuli799, jne794,792,789,788,790,788,790794,6juuli792 aga mitte üle psühholoogilise 800 piiri.Vot see on statistika
v
6. august 2021 16:38
vaktsineeritute hulgas on haigestumne 32% ja vaktsineerimata iunimest hulgas 4,8% --- Siit ei saa muud järeldad kui et vaktsineerimata on 6( KUUS) KORDA väiksem töenäosus koroonasse jääda. Kes sellest aru ei saa on ikka väga saamatu numbreid möistma (Vöib ollla ka valetatakse nende nujmbritega ja labor ei anna öigeid andmeid.)
m
Meelis Ka/ 6. august 2021 22:27
"seda, et" - kell 14:27 Kuule, sõber "kõrgharitu", AV-l on ju täiesti õigus ja hoopis Sina teed ühe üliolulise loogikavea: testitutest oli ainult 5,1% vaktsineerituid, kes samal ajal andsid 26,1% nakatunutest. Arusaamise võti peitub artikli lauses "Vaktsineerimata inimesed moodustavad kokku 94,9% kõikidest testitutest." Seega puhtmatemaatiliselt: nende testimistulemuste alusel oli vaktsineeritute seas nakatunuid 5,1 KORDA rohkem kui mittevaktsineeritute seas. Kas numbrilised algandmed ka tõele vastavad, seda teab ainult Kõigevägevam.
m
Meelis Ka/ 6. august 2021 22:41
Täpsustan: vaktsineeritute hulgas oli nakatumine 5,1 korda suurem kui kõigi testitute keskmine. Vaktsineerituid oleks pidanud olema 12, siis oleks olnud "võrdne", aga oli 63.
m
Meelis Ka/ 7. august 2021 16:37
Rõõmus uudis: Terviseamet on algandmeid osavalt vähendanud, ei avalda enam vaktsineeritute protsenti testitute koguarvust (blogi 7.augustil 2021). Edaspidi vaktsineeritute ja mittevaktsineeritute nakatumist võrrelda ei saa. Probleem lahendatud. Enam pole midagi arvutada ega selle üle vaielda.
h
6. august 2021 12:52
https://www.telegram.ee/toit-ja-tervis/meditsiiniprofessor-peter-mccullough-see-on-bioterrorism-iga-paev-sureb-vaktsiini-tottu-rohkem-inimesi-kui-viirushaigusesse
t
telegram/ 6. august 2021 13:54
on ju tuntud valeinfo levitaja
t
Terviseametile/ 6. august 2021 12:48
Kauplused ja kaubanduskeskused ei pea elementaarsetest reeglitest kinni, nii näit.selveri kpl-s töötavad järjestikku kõik kassad, varem üritati kassad hoida töös üle ühe, järjestikku töötavate kassade puhul on võimatu distantsi hoida, eriti siis kui kassades pikad järjekorrad, teiseks, desopumbad on paigaldatud kpl-se sissekäigu juurest võimalikult kaugele, ja enamasti on desopumbad tühjad.
j
ja kui/ 6. august 2021 12:53
kassasid on poole vähem, siis lähevad ju järjekorrad 2 korda pikemaks, kus pole ka ruumi enam distantsi hoida, lisaks pead poole kauem seal seisma.
t
to ja kui/ 6. august 2021 14:40
ja kui/ täna 12:53 kassasid on poole vähem, siis lähevad ju järjekorrad 2 korda pikemaks, kus pole ka ruumi enam distantsi hoida, lisaks pead poole kauem seal seisma. --------------------------- loogika ütleb, et nakatumise võimalus oleks väiksem.
t
to to ja kui/ 6. august 2021 14:45
Mis loogika see selline on, mis sulle ütleb, et kauem ja tihedamalt koos seistes on nakatumisvõimalus väiksem??????
k
Kiirabi / 6. august 2021 12:44
esimene kùsimus on nùùd, et kas patsient on hiljuti vaktsiini saanud. Varsti on uus pandeemia, kus haiglasse hakkab rohkelt sattuma seletamatute hàdadega inimesi.
j
6. august 2021 12:21
Jälle sama tulemus VAKTSINEERITUTE hulgas on KAHEKSA korda rohkem positiivsid kui vaktsikneerimata inimeste hulgas. ja neilde vaktsineeritutele me avame köik uksed ?!?!
l
6. august 2021 12:30
läheb väga hästi kokku karjaküla hooldekodu tulemusga kes 50% vaktineetiutest oli positiivsed: https://leht.postimees.ee/7242139/karjakulas-nakatus-koroonaga-22-topeltvaktsineeritud-hooldatavat PS: Testitakse ja rapporteeritakse ju ikka neid kellel saatekiri ja kahtlus et koroonas oled.
n
nakatunuid/ 6. august 2021 13:58
vöibki olla, aga suremus on tänu vaktsiinidele pea olematu
m
6. august 2021 14:42
Mis need vaktsineeritud siis seal haiglas töllerdavad, kui neil midagi viga pole? Eile suri kolm inimest, kellest üks oli vaktsineeritud
t
to täna 14:42/ 6. august 2021 14:49
Kas sa arvad,et vaktsineeritud enam ei suregi??? Kui vaktsineeritu auto alla jääb, siis ka muidugi vaktsiini tõttu suri?
p
Pärnus.../ 6. august 2021 12:03
...suur grillfesti juubel,rahvast murdu koos.Niigi kõrgeim nakatumis näit riigi kõrgeim.LV'sel suva,las möllavad ja pidutsevad.
a
ak/ 6. august 2021 11:54
küsimus: kui palju on teistkordselt haigestunuid?

P
Arvamus/ 6. august 2021 11:28
Praegu tuuakse numbritega välja seda, et rohkem haigestuvad vaktsineerimata inimesed kui vaktsineeritud. Vale. Vaktsineerimata inimeste arv on ju suurem, seega on ilmselgelt haigestunuid seal rohkem. Protsentuaalselt on suur nakatumine vaktsiini saanutel. Kui 50% Eesti rahvast oleks vaktsineeritud, siis oleks haigestunute numbrid ka enam-vähem pooleks. Praeguste andmetega jäetakse inimestele vale mulje ja nii püütakse neid mõjutada vaktsineerima minema.
v
Väikeseid lapsi/ 6. august 2021 11:43
ei vaktsineerita, järelikult on vaktsineeritud üle poolte neist, keda üldse vaktsineeritakse, oleks siis haiglas ka vastav suhe, aga ei ole ja vaktsineerimata inimeste kahjuks.
t
to Arvamus/ 6. august 2021 11:47
Mind tõsiselt huvitab, mis haridusega on inimesed, kes ei suuda loetud teksti mõista ja elementaarseid arvutusi teha.
t
to to Arvamus/ 6. august 2021 14:34
Haridust ilmselt polegi, üks rumal laulab ees, et vaktsineeritud nakatuvad rohkem, kui mittevaktsineeritud ja veel rumalamad kiidavad karjas takka.
e
Ekspress grupp/ 6. august 2021 11:16
PCR test on pigem naljanumber kui tõsiselt võetav testimismeetod. Ja selle alusel piiratakse inimõigusi, pannakse riike lukku, aetakse ettevõtteid pankrotti ja hoitakse inimesi hirmu all. Kuna sama meelt on PCR testi leiutaja Kary Mullis ja ka teste teostavad laborid, siis hakkavadki kahtlused tekkima: "Kary Mullis said that this PCR test was not made to detect any type of infectious disease. It’s designed to pick up a signature of DNA and RNA of the person being tested"
o
ongi nii/ 6. august 2021 17:09
Usas lõpetatakse pcr testide tegemine slle aasta lõpus ära https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2021/07-21-2021-lab-alert-Changes_CDC_RT-PCR_SARS-CoV-2_Testing_1.html
t
6. august 2021 11:11
Tegin ka artikli põhjal statistikat: Testiti 3655 vaktsineerimata inimest, kellest 178 oli nakatunud, see on 4,87% testitutest. Testiti 196 vaktsineeritud inimest, kellest 63 olid nakatunud, see on 32,1% testitutest. Riik peaks kiiresti korraldama vaktsineeritud inimeste testimise.
o
Oh/ 6. august 2021 11:33
Sellist meelevaldset susserdamist annab ikka välja mõtelda.
s
siis võib teha/ 6. august 2021 11:46
ainukese järelduse, et vaktsiin aitab ka teiste haiguste vastu, kuna testitakse põhiliselt haigestunud inimesi ja neid on umbes 80% mittevaktsineerituid :).
t
to Oh/ 6. august 2021 14:51
Aga üks siin on suutnud artiklist sellised järeldused teha. Naljanumber.
a
Ants/ 6. august 2021 11:09
Kas haiglaravi vajanute seas oli ka vaktsineerituid. Ilmselt oli ja mitte vähe- kui poleks olnud, siis oleks kindlasti sellest teada antud.
k
kui lugeda ei oska/ 6. august 2021 11:15
Haiglaravil viibivatest patsientidest 5 inimest ehk 10,2% on lõpetatud vaktsineerimisega (neist sümptomaatilise COVID-19 tõttu 4 inimest).
a
Ants/ 6. august 2021 11:30
Jah, ulme on see eelmisel aastal kliinilistes katsetse saadud 95%line efektiivsus. Tundub, et efektiivsus on 50%, mitte rohkem ja ka raskete sümptomite, eth haiglasse sattumise vastu ei aita vaktsiin väga efektiivselt. Ei saa aru, miks ei nõuta vaktsineeritutelt avalikel üritustel negatiivset testitulemust.
s
seaduslikel alustel/ 6. august 2021 10:58
Rahvast peab rumaluste eest kaitsma riigi poolt
e
Ei.../ 6. august 2021 12:06
...saa,sest valimised ukse ees,äkitsi ei hääletata.Seega Valitsus laseb kõike teha,las haigestuvad.Valimised läbi,istute kõik kodus.
s
Seega/ 6. august 2021 10:52
Vaktsineerimata isikutele tehti 3658 testi, millest 178 olid positiivsed, nakatumise protsent 5%. Vaktsineeritutele tehti 193 testi, millest 63 olid positiivsed, nakatumise protsent 33%.
s
suhtarv/ 6. august 2021 10:57
% on ilus, aga kas tegelikult on arvud tõesed
M
🙂/ 6. august 2021 10:41
Mul sõber välismaalt kes on vaktsineeritud ütles, et tema arst oli talle õelnud, et ärgu mingeid teste enam tehku, sest testid võivad näidata nii ja naa ja kuna oled vaktsineeritud võib näidata positiivset. Et polevat vaja endale probleeme tekitada :D
m
Mida see/ 6. august 2021 10:56
vaktsiin muud on kui positiivse testi näitaja? Kõigis vaktsiinides on tsipa haigustekitajat. Muidu ju ei hakka antikehad tööle.
m
Mammu/ 6. august 2021 19:46
Selle loogika alusel peaksid nt minu puhul positiivse tulemuse andma nii läkaköha, difteeria, lastehalvatuse, tulerkuloosi jne testid, sest kõik need vaktsiinid olen ma saanud. Nalja teete! Päris nii need asjad ikka ei ole.
o
OTT/ 6. august 2021 10:38
Paluks arusaadavamat statistilist analüüsi: see siin on titadele?????????????????

l
6. august 2021 09:27
Läbi põdenuna on mul pajebat, kas nakatunute arv tõuseb või kukub. Ei usu antikehade kadumisse. Isegi kui professor Kiik seda väidab.
r
Rootslased/ 6. august 2021 13:04
suhtusid algul ka nii, et las inimesed põevad läbi, siis on antikehad ja ongi immuunsus. Tulemus oli, et suri mitu korda rohkem rahvast, kui naaberriikides kokku ja mingit karjaimmuunsust ka ei tekkinud. Tunnistasid oma suhtumise veaks.
r
Rootslasele/ 6. august 2021 19:01
Aga selle eest ei saanud raskeid vaktsiinikahjustusi ja ei surnud nii palju inimesi vaktsiini tagajärjel.
s
Statistikagruru/ 5. august 2021 23:44
Võib õelda, et iga kolmas nakatunu on vaktsineeritud. Need imetabased 95% efektiivsused on ju selge jama, kuidas need numbrid on saadud.?Vaktsiini efektiivsus täna Eesti populatsiooni hulgas on selgelt alla 50%, arvestades, et umbes pooled eestlastest on vaktsineeritud, ????
a
Anti Viirus/ 5. august 2021 23:37
Selliste uudiste valguses ei saa jätta küsimata, miks vaktsineeritud inimestelt avalikel üritustel koroonatesti ei nõuta. Nad ju nakatuvad küllalt sageli ja levitavad ka viirust?
s
Sest/ 6. august 2021 11:07
Valitsus uudiseid ei loe ja arvab, et vaktsineeritud on immuunsed.
s
Selle pärast,/ 6. august 2021 13:06
et kui nad ka nakatuvad, siis ei põe seda haigust raskelt ja koormust haiglates ei teki.
h
6. august 2021 14:44
huvitav, miks need vaktsineeritud nakatunud siis haiglasse pandi, kui nad raskelt ei põe? Vene ajal uskusid ka suurem osa inimesi partei ja valitsuse propagandat.
t
to täna 14:44/ 6. august 2021 15:10
Kas sa arvad, et kui koroonaga nakatunud inimene infarkti saab, siis ei ole teda vaja haiglasse panna, kuna ta koroonat põeb kergelt? Naljanumber.
v
vanaisa ka hoida/ 5. august 2021 23:21
Aeg on tõele otsa vaadata ja vanaemast ka midagi arvata
e
5. august 2021 17:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ester harv/ 5. august 2021 19:48
see on nii hea, kui saate oma vajadused rahuldatud...palju õnne ja tervist 200 synnipäeva ootamiseks....alaharidust näitad siin sina ( kas see on sul 2 kl. kylakooli), sildistades sinust erinevalt mõtlejaid ja oma tervise eest vastutust võtvaid inimesi. EKRE valijad on palju haritumad kui sa arvatagi oskad.
k
kõik on teretulnud teatud hetkeni/ 5. august 2021 21:25
Harva juhtub, et oleks vastupidi
ü
ürita paremini/ 6. august 2021 06:14
u
Uuesti tsensori kiuste:/ 6. august 2021 13:10
ei saa vahetada, kuna seal polegi targemaid, kõige targem on Grünthal :). Isegi ende kõrgharidusega inimesed ei tea elementaarsete mõistete tähendust, vist diplomi "la-mma-ste" eest ostnud :).
h
Hoidke tervist süst killib teid ära / 5. august 2021 16:56
Mind pole kunagi testitud.Maski kunagi ei kanna.Süsti loomulikult ei luba teha omale.Tähendab olen terve.
e
ester harv/ 5. august 2021 19:51
terve inimene on saatanast, mina ka - ei saa aru mix terve inimene peab tõestama, et ta on terve.
v
Vaktsiinikirik/ 5. august 2021 21:15
v
vaktsineeritu/ 6. august 2021 07:19
Kui vaktsiine poleks, oleks praeguseks 3-4 korda rohkem ohvreid
k
Küsija/ 5. august 2021 13:12
Seega mittevaktsineeritud inimesi testiti 3289 korral, neist positiivsed olid 181 ehk 5,5%. Vaktsineeritud inimesi testiti 173 korral, neist positiivseid 77 ehk 44,5%. Kuidas vaktsineerimine siis ikkagi kolm korda paremini kaitseb?
m
Mõtlemisvõimetule/ 5. august 2021 14:29
need numbrid näitavad, et mittevaktsineerituid oli 20 korda rohkem, sest teste tehti haigustunnustega inimestele. Aga ega sa nii "keerulisest" asjast niikuinii aru ei saa :).
m
Mõtlemisvõimetule mõtlejale/ 5. august 2021 17:34
Teste tehti ka ilma haigustunnusteta inimestele. Test tehakse haiglasse ravile minnes, ootamatult haiglasse sattudes. Test tuleb teha ka reisile minnes. Selle arvu sees on ka inimeste enda tervise kontrollimiseks ja uudishimu rahuldamiseks tehud tasulised testid. Seega, ei testita ainult haigustunnusega inimesi. Seega teste tehtigi 3462 inimesele, kellest oli 3289 mittevaktsineeritut. 173 inimest oli vaktsineeritud. 3462 inimesest oli nakatunuid 258/181 mittevaksineeritut ja 77 vaktsineeritut. Testitute koguarvust on siiski nakatumise näit mittevaktsineeritute puhul väiksem.
v
vastaja/ 6. august 2021 07:21
Vaktsineerimine kaitseb 80% nakatumise 95% suremise eest
k
Kuna haiglas/ 6. august 2021 13:14
on vaktsineerimata inimesi umbes 80%, siis järeldus, et vaktsiin kaitseb 5 korda rohkem.

1
19 - 18 kraadis nihkes läänes/ 5. august 2021 13:06
Ilm on endiselt paigast ära ja peamiselt sajuta
s
suur segadus passidega/ 5. august 2021 13:03
Tehnilisejärelvalve tulemusena raha tagasi ei saa piletita
(
5. august 2021 12:55
(24+53)/(3462 * (100-95%)) = 44 % vaktsineeritutest olid positiivsed ja 181/(3462 * 95%) = 5,5% olid nakatunud vaktsineerimata inimete hulgas. Tulemus: * vaktsineeriutest on koroonas 44% ja * vaktsineerimata inimetest 5,5 % ehk KAHEKSA KORDA VÄHEM! tehkem siit järeldused
t
teeme koolikeskonnas edasi avatult/ 5. august 2021 13:01
Järeldus, et midagi on mäda nendes arvudes ehk natuke vaktsineeritud ja vähe positiivseid olukordi arvreas
t
to täna 12:55/ 5. august 2021 14:08
Ja nii ongi see arusaamatus, sest %-did ja inimesed numbriliselt in nii sassis, et tuleb vist tõesti minna tänapäeva kooli, et millestki midagi aru saada.
o
Oh/ 5. august 2021 14:19
Arvutada sa ei oska, aga ehk lugeda ikka oskad - Viimase ööpäeva jooksul analüüsiti Eestis 3462 koroonaviiruse testi, neist esmaseid positiivseid teste oli 258 ehk 7,5% testide koguarvust. Uutest nakatunutest 181 inimest ehk 70,2% olid vaktsineerimata. Kordan - Uutest nakatunutest 70,2% olid vaktsineerimata.
o
Oh/ 5. august 2021 14:19
lisan allika oma nadmetele - https://www.terviseamet.ee/et/uudised/covid-19-blogi-5-august-oopaevaga-lisandus-258-positiivset-testi
m
Meelis Ka/ 6. august 2021 23:08
Kuule, "Oh", püüa rohkem mõelda ja vähem lahmida. Esimese kommenteerija arvutus on ju täiesti õige. Võti peitub lauses "Vaktsineerimata inimesed moodustavad kokku 95% kõikidest testitutest." sealtsamast viidatud Terviseameti lehelt. Saad ju aru küll, testitud vaktsineeritutest oleks pidanud olema 5% nakatunud, aga oli tegelikult 29,8%.
k
Kindlast ee ole rapordis vaktsineerimise tagajärel/ 5. august 2021 12:50
Ega keegi ei jää meil siia maa munale,tähtis on mida nüüd lahkamisel kirjutatakse,et vaktsiin ei olnud põhjuseks või siis koroona ei olnud põhjuseks vaid põhjus oli kaasuvad haigused. ARVAD,ET eikirjutata lahkumise raportile ,et lahkus raske koroona sümptomite ja kaasuva-te haiguse tagajärjel.
k
kodus surevaid/ 5. august 2021 14:32
vanureid ei lahka keegi, kui just pole vägivaldseid tundemärke. Lahatakse haiglas surnuid.
T
- + -/ 5. august 2021 12:49
Teeme valikuid lepinguks vormistamisel
v
Valgevene/ 5. august 2021 12:39
b
Baltimaad/ 5. august 2021 12:38
Võrreldes teistega suri Eestis plaanipäraselt vähem
k
Kõik kes reisivad või töötavad mujal Riikides on sisse arvestatud,/ 5. august 2021 12:36
See üldarvust % arvutamine on mõtetu,ega viirus ei käi küsimas kas oled vaktsineeritud või ei ole,see on kõik juhuslik nakatumine,% tuleb arvutada nende vahel kes said viiruse ja kes olid vaktsineeritud!!!! Sama hästi pane ühte tuppa 1 nakatanu ja 10 vaktsineeritud või siis vastu pidi kuidas teavitada %-ti. Ühes kontoris nakkus vaktsineeritute% 100 ja teises kontoris on vaktsineerimata nakkuse % vastupidine100%. Järelikult tuleb % arvutada nakatanud testide järgi mitte nende järgi keda Eestis momendil ei olegi .
m
mingil põhjusel/ 5. august 2021 19:57
lähevad eesti statistikasse ka need, kes ei ela eestis , neid on tuhandeid

k
koroonapositiivselt/ 5. august 2021 12:36
h
hübriidrünnak telklaagriga/ 5. august 2021 12:26
j
jäljed on maas/ 5. august 2021 12:25
Praktiliselt on võimalik, seadus lubab
o
oma mekk/ 5. august 2021 12:24
Vahutame, seltsimehed provokaatorid, köögitydrukud
k
kas / 5. august 2021 19:58
teine fiiser ajab niimoodi vahutama
h
hea küsimus eestilasele maalasele / 5. august 2021 12:21
v
5. august 2021 12:00
Vaktsineeritud minge ruttu testima.
o
Oh/ 5. august 2021 12:14
Ei peaks ju nii keeruline olema aru saada, et testima minnakse vajadusel.
p
peame piiri/ 5. august 2021 12:27
Hädaolukord tuleb lahendada, et miljonid kord siin elada saaks
t
To oh/ 5. august 2021 12:29
Mitte alati, sest mittevaktsineerituid saadetakse testima ka siis kui tal midagi viga ei ole, aga ta on olnud lähikontaktne.
t
to To oh / täna 12:29/ 5. august 2021 13:12
Taevakene, kas arvad, et nakkuse kandmiseks peab puruhaige olema ja ennast halvasti tundma????? Kordan veelkord - testima minnakse vajadusel, st ka lähikontaktsust, reisima minek, seoses ambulatoorsele/statsionaarsele ravile ( ükskõik, mis haigusega) minek. Ei ole ju nii keeruline.
t
To to oh/ 5. august 2021 16:13
Jah, aga vaktsineeritud lähevad AINULT siis, kui nad haiged on. Neil peavad sümptomid olema. Millest sa aru ei saa?
o
on imelik/ 5. august 2021 20:01
enne systi, ei tehta antigeeni testi, ja pärast systi ei soovitata teha psr udutesti...mix see on nii. Kui tahetax teada reaalset seisu, siis te.hke vaj,alikud mõõ.tmised
t
to To to oh / eile 16:13/ 6. august 2021 10:39
Ma ei saa aru, kuidas mõni ei suuda taibata vaktsineeritud ja mittevaktsineeritud inimese erinevust. Mõtelda ei suuda, aga muudkui vaidleks.
v
vot kus lops/ 5. august 2021 11:55
Üks vaktsineeritud surnu ja kas ka olid sümptomid väiksed või aetakse kaasuvate haiguste kaela ja koroona vaktsiin oli teise järguline.
t
to vot kus lops/ 5. august 2021 12:15
Arvad, et vaktsineeritud inimesed enam ei suregi?
o
Oh/ 5. august 2021 12:18
Nojah, mõned arvavad, et kui peale vaktsineerimist auto alla jäänud inimese surm on ka vaktsineerimise tagajärg.
3
3 versus 2/ 5. august 2021 20:03
ehk 3 koroonasse surnu kohta tuleb 2 vak.siin.isurma
k
kl/ 5. august 2021 11:53
Kui lugeada kommentaare,siis on tunne ,et kõik on arstid, teavad haiguse põhjusi,kuna ja kuidas maskid mõjuvad plä- plä edasi ,lõpedage see kommert. Meie eesti arstid ,õed on tublid ja teevad südamega tööd.
s
Siil/ 5. august 2021 15:27
Kui PCR testide pööritamiseks tuleb kasutada WHO poolt soovitataud paljundustsüklit 25-30 ja praegused vastutavad ametnikud seda numbrit ei järgi, siis tuleb välja vahetada allumatud ametnikud! Kuluaarides liigub info, et vaktsineeritudi testitakse madalama tsükli lävendiga kui mitte vaktsineerituid. Kõik selleks, et numbreid väänata!

h
5. august 2021 11:52
https://objektiiv.ee/fookuses-covid-19-vastase-voitluse-loosungi-kattevarjus-kehtestatakse-diktatuuri/
k
Karla/ 5. august 2021 11:45
Võrreldes jälle naaberriikidega. Leedus tehti eile 9157 testi, neist 218 (2,4%) olid positiivsed, suri 1. Lätis tehti eile 6504 testi, neist 70 (1,1%) olid positiivsed, surnuid ei lisandunud. Eestis tehti eile 3462 testi, neist 258 (7,5%) olid positiivsed, suri 3.
t
to Karla/ 5. august 2021 15:07
Eesti ikka esikohal, vahetage ametnikke , kuid õiget põhjust ei leita.
o
O. Luts/ 5. august 2021 11:40
Siis kui Arno isaga vaktsineerima läks, olid vaktsineeritud kaasõpilased juba nakatunud.
v
5. august 2021 11:39
Vaevalt need 3 tegelt koroona tõttu surid.
t
Teadja/ 5. august 2021 11:58
Valga maal kaks inimest laupkokkupõrkes surid, põhjuseks pannakse koroona.
h
hirmuteraapiad/ 5. august 2021 11:34
saime teada et ka tugev haigete bakterite hävitaja on looduslik asi olemas ja ammu katsetaud sipelgapuukoore kapsel,kui rasket grippi on eemale hoidnud,hoiab ka seda n.n.corooonockat, kevadel sai suuuur purk nahka pandud ja nüüd sai uus lõpetatud,kanged C ja carotenoidid ka peale ja vaatame kas õigustab paremini kui vaktsiinitskin.
k
külmad käsipuud/ 5. august 2021 11:49
kõige paremini mõjub tõusev õhuvool tunnelis
y
yx teadlane/ 5. august 2021 20:07
väitis, et kasutage mistahes ainet, ainult mitte mõmmõmõssi (see hävitab kõiksugusedpisikud mõnetunnijooxul) nagu ONU Remuse juttudest kui jänes ytles rebasele, et tee mis tahad, ära ainult kibuvitcapõõsasse viska).
h
https://objektiiv.ee/mrna-vaktsiinide-leiutaja-covid-19-vaktsiinid-teevad-viiruse-hulga-ohtlikumaks// 5. august 2021 11:34
mRNA vaktsiinide leiutaja: COVID-19 vaktsiinid teevad viiruse ohtlikumaks
t
tuleb koos elama hakata/ 5. august 2021 11:37
Leiutamine on rahvale ohtlik tegevus
e
Eestlane/ 5. august 2021 11:30
Vaksikute osakaal suureneb...ootame , varsti ainult vaksikud, sest vaktsineerimata inimesed ei lähe järgmisest nädalast enam kuhugi viirust laiali kandma! Lisaks toovad vaksikud reisides viirust aina juurde!
n
No.../ 5. august 2021 12:21
Eestlane ja ei oska eesti keelt!
k
kes maksab/ 5. august 2021 11:29
Vahutame edasi seltsimehed provokaatorid

e
5. august 2021 11:29
Erakordsed kõrvaltoimed - Soome arstid nõuavad vaktsineerimise viivitamatut lõpetamist Avaldatud 5.8.2021 Rohkem kui 20 Soome arsti nõuavad mRNA-COVID vaktsineerimise viivitamatut lõpetamist. https://translate.google.com/translate?hl=et&sl=fi&u=https://mvlehti.net/2021/08/05/poikkeuksellisen-paljon-haittavaikutuksia-suomalaislaakarit-vaativat-koronarokotusten-valitonta-keskeyttamista/&prev=search&pto=aue
a
aga/ 5. august 2021 20:11
meie joodeldajad kiidavad , ja ryvetavad Jumala nime, peaasi, et soustisystile lähed
h
5. august 2021 11:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tahaks lennata/ 5. august 2021 11:38
On kole lugu kui tiivad puuduvad
s
-/ 5. august 2021 11:26
see ju varasematel aastatel ka selline surmade arv,kel kroonilised haigused, ka surma põhjus ju teine,mis siin nii suurelt teisiti on, inimeste hirmutamine peaks kuuluma karistuste alla, vaadake seadusi.
a
5. august 2021 15:14
Algusaastail nagu ei mäletaks, et suremus oleks väga suur olnud. Aga saab ju vihjata, et eelmise valitsuse ajal ja jälle kõik kombes.
q
qq/ 5. august 2021 11:22
Uuesti läheb lappama...Aga ju siis valitsusel pohlad, las lõbusad inimesed reisivad igalpool oma lõbuks ja meie kõigi teiste õnnetuseks.
s
seenelkäik näitas/ 5. august 2021 11:39
c
Che/ 5. august 2021 11:22
Võidab see, kel on suurem number! Õhtulehel 258, Postimehel tund aega tagasi 244! Kuid üllatus üllatus! Postimees on jõudnud järele Õhtulehele ja viigistanud hetkel seisu! Mõlemal väljaandel on nüüd nakatunute arv 258! Põnev ja pingeline heitlus on käimas! Vaatame, ootame, kuidas lõpeb tänane võistluspäev!
T
...../ 5. august 2021 12:24
Tead, olümpiamängud on käimas. Vaata ja kommenteeri neid, hoopis huvitavam ja meeldivam tegevus!
k
Kahtlustan/ 5. august 2021 11:21
Pfizer-i vaktsiini, mida enamus eelistasid. Kõige ebakidlam, kõige rohkem ka raskeid kõr.val.mõju.sid
o
ov/ 5. august 2021 12:20
Ära aja jama ,oled kõikidega vestelnud.....või oled met.töötaja ,et tead kui ebakindalon ---PFIZER-I VAKTSIIN.
a
5. august 2021 15:19
Ameerikamaal just väga kiideti seda Pfizerit.
j
Jama lugu/ 5. august 2021 11:17
Artiklist selgub et testiti 173 vaktsineeritut, kellest 77 olid nakatunud, see ju 44,5%
j
Jah/ 5. august 2021 11:29
Sain sama tulemuse, et testitud vaktsineeritute kohta nakatumine 45% ja mittevaktsineeritute kohta 6%.
v
Väga sooviks teada,/ 5. august 2021 11:17
mis vaktsiinidega on vaktsineeritud koroonaga haiglasse sattunud inimesed? Kas valdavalt mingi teatava vaktsiini vaktsineeritud? Millisega sel juhul? Aga pole lootagi, et neid andmeid avaldatakse!
m
muu polegi tähtis/ 5. august 2021 11:41
Tõenäoliselt vaktsiiniga
k
kysimus/ 5. august 2021 20:18
miks peavad te.rved maxma kinni vaxikute omavatutusel vvõe.tud sousti tulemusel hai.gestumise?

k
Kui koroona levik jõuab sihtgruppi/ 5. august 2021 11:14
ehk vaktsineeritud inimesteni, siis hiljem, kes nakatuvad, on enamik vaktsineeritud. Hetkel koroona möllab noorte seas, kellest paljud ei ole vaktsineeritud. Reeglina noored ei vaja ka haiglaravi. Seetõttu hetkel ka vaktsineerimata isikute osakaal suurem ja haiglas vähem patsiente. Aga uskuge, see muutub varsti taas, kui koroona jõuab sihtgrupini. Novembris on haiglas taas 800 patsienti ja enamik vaktsineeritud. Varsti selgub tõde, et vaktsiinid on kasutud.
k
Koolera/ 5. august 2021 11:17
Varsti selgub tõde, et koroona on tavalise gripi üks vormidest, mida on võimalik edukalt ravida juba väljatöötatud ja olemasolevate ravimitega.
s
sihtgrupiliige/ 5. august 2021 11:44
Tunnuseks on hommikune heaolutunne teiste kõhulahtisuse juures.
k
kahjux/ 5. august 2021 20:20
nende oluk.orda ei pa.randa enam mis.ki, sest seda sa.as.ta or.gani.smist väl.ja ei saa
m
Murakas/ 5. august 2021 11:05
Pimesi uskuda testide tulemusi teades, et neid saab lihtsalt manipuleerida tsüklite arvu muutmisega, on pehmelt öeldes lihtsameelne ja rumal. Aga juba teist aastat seda tehakse. Pange otsingusse "Bioloog Kai Künnis-Beres: Kuidas terve inimene viirust levitab, pole selgitanud ükski arst ega geneetik", kus teadlane selgitab, millal inimene on nakkusohtlik.
k
Kaarel Haiglane/ 5. august 2021 11:11
Poliitiline ilukirjandus partei toetusega
e
Elagu teadus!/ 5. august 2021 11:00
Peaasi, et keegi nüüd neid hirmsaid 16. sajandi meetodeid ei kasutaks ja isoleeruma ei hakkaks. Sest meil on ju 21. sajandi vaktsiin - imerelv, mis annab vabaduse, sealhulgas vabaduse haigestuda ja nakkust levitada.
t
täht "a" jäi viimasest sõnast puudu/ 5. august 2021 17:39
Mind vaevab jälle üks teema. Nimelt, tahaksin küsida, miks peavad toidupoodides nii müüjad kui ka kassapidajad jälle hakkama maski kandma? Kas rohkem enam alandada ja sildistada ei saa? Nemad peavad seda 12+ tundi kandma, kuid suurtel pidustustel ja mujal rahvakogunemistel käiakse ilma. Nüüd võib siis igaüks, kes ise on vast selle süsti saanud, sind jälle tulla n.ö. sõimama. Kelle vahel siin vahet tehakse? Kui need , kes teiesuguseid seaduste tegijaid iga päev kahel eelmisel koroona ajal teenindasid (kuna paljud töötasid oma kodukontorites) ja pidasid vastu, sest siis pidid kõik maske kandm
5. august 2021 10:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Murakas/ 5. august 2021 19:10
Koroona otseselt surma põhjusena on väga harv, sel inimesel siis eelnevalt mitmeid kroonilisi haigusi, millega murraks maha ja tapaks ka harilik nohu. Midagi AIDSi laadset, mil immuunsüsteem ei jõua võidelda. Näiteks väga kõrges eas inimesed, kes niigi nõrgad. Enne koroonat oli haiglas raskes seiundis haigeid, kes organismi nõrkuse tõttu kopsupõletikku lõpuks surid. Siis ei loetud igapäevaselt meedisa numbreid ja ei nõutud erimeetmeid, et teised ei nakatuks. Ega tänasel päeval loodus teisti pole toimima hakanud, inimesed ise on endale teistsuguse kujutluse loonud.
v
Väga tore/ 5. august 2021 10:48
Vaktsineeritud nakatunute hulk kasvab.
p
poliitiline ilukirjandus/ 5. august 2021 11:12
k
5. august 2021 17:42
Kuhu pandi see miljonites hapuksläinud vaktsiin?
s
Stroh/ 5. august 2021 10:48
Iga päev nakatub enam vähem sama arv inimesi ... Täpselt nagu talvel-kevadel. Endal imelik ei hakka juba?
m
Murakas/ 5. august 2021 11:08
Sama arvu kordumine on selgelt imelik. Jälgisin kevadel nakatunute protsenti, mis on kolm päeva järjest sama. Kas reaalselt on võimalik, et nakatunute % istub sama numbri peal mitu päeva järjest? Kahtlane värk!
v
võimekuse võimekus/ 5. august 2021 11:14
Hea, et number seisab ühe suuruse juures
r
raske/ 5. august 2021 10:45
uskuda, et nii täpselt arvutatakse nüüd vaktsineeritute %
s
surm ja sisseränne või väljaränne/ 5. august 2021 11:16
% on suhtarv ja peaks suurenema kui rahvaarv ei vähene või ei suurene
e
Eitea/ 5. august 2021 10:43
m
Merike/ 5. august 2021 11:33
Terviseameti andmetel - 258, vt terviseamet.ee

2
2022/ 4. august 2021 20:06
a
aeg lendab/ 5. august 2021 11:17
s
siin need kaabude käsutäitjad / 4. august 2021 17:32
parempopulistid, kelledel pole koroonast mitte kripsu võrragi teadmisi ja kes siin ainult soga suust välja ajavad, on tõega ainult ümargused NULLID!
r
rahva tervise nimel tervise riskiga/ 4. august 2021 20:03
Nemad on eesliini töötajad ja toovad õnne õuele rahvale
r
rahvast reetev ässitaja/ 5. august 2021 11:21
agitaatorid ja segadusetekitajad on provokaatorid
t
to siin need kaabude käsutäitjad/ 5. august 2021 17:49
Ja sina oled selle ütleja. Milline meditsiiniline haridus sul on? Kas eriline? Ja kas sa tahad ütelda, et inimesed üldse enam oma peaga ei oska mõtelda, et tuled siin jälle oma kaabude jutuga? On ikka madal mõtlemine sul.
j
jälle/ 6. august 2021 06:23
üks lo llikssüstinu räuskamas
ü
Üksikud vaktsineeritud/ 4. august 2021 14:56
Ainult üksikud vaktsineeritud on nakatunud, ütles pr Lutsar mõned päevad tagasi. Näiteks tõi ta vaktisneeritud nakatunute osa vaktsineeritute üldarvust. See on petlik propagandavõte ega iseloomusta kuidagi praegust olukorda. Hetkel siiski ligi veerand positiivse testi andnutest on vaktsineeritud, st ligi 25%. Ja seda on palju rohkem, kui vaktsineeritud inimesed karta oskasid.
k
karta tuleb osata/ 4. august 2021 15:16
Ja edasi siis, mida me teada saame sellest vahust
maali/ 5. august 2021 10:59
Aga, kas need vaktsineeritud ja "positiivsed" on ka haigestunud
i
ikka rohkem/ 5. august 2021 12:03
Täna oli% 30 kes olid vaktsineeritud mingis ulatuses.
p
Pandeemiat pole aeg ärgata!/ 4. august 2021 13:03
Mind huvitab kui paljud nendest nn positiivetest tegelt üldse midagi tundsid , kas neid olid ka üldse mingeid haigus nähte? Olen kuulnud, lugenud paljudel pole mingeid haigus nähtusi ehk siis pole tegelt haiged aga nende nimi läheb ka kirja ja tänu sellele see võlts pandeemia edasi saabki käia.
m
Mammu/ 4. august 2021 17:05
Mittevaktsineeritute puhul võib selliseid juhtumeid palju olla, aga vaktsineeritutel on kõigil ka sümptomid, sest neid ei saadeta enam nö igaks juhuks testima. Kui koroonahaige lähikontaktne on mittevaktsineeritu siis tema peab testima, aga kui vaktsineeritud siis ei pea. Seega võib arvata, et 100% testi teinud vaktsineeritutest olid ka positiivsed. Seda, kui palju on meie hulgas ringi liikumas asümptomaatilisi viirusega nakatunud vaktsineerituid, ei tea jumal taevas ka mitte.
k
kysimus selline/ 5. august 2021 20:27
mix enne vaktsiini võtmist ei saadeta antikehade testile, ja pärast systi ei saadeta psr testile? TA ja valicus, tehke seda, kui te tõesti hoolite, aga elu näitab, et ini,mese tervisest ei hooli kyll kumbki teist
d
Dead Man/ 4. august 2021 12:49
Jaaa ... Mu elul polegi edaspidi mingit muud mõtet kui et käia iga köhatuse peale testimas ja vaktsineerimas. Minge p....
a
Ahh/ 5. august 2021 08:50
Ravimitööstust peab aitama.. Edu süstimisel ja kõike head!
n
Nii ta ongi/ 4. august 2021 12:32
Iisraeli arst: 80% tõsiselt haigestunud koroonapatsientidest on juba vaktsineeritud https://uncutnews.ch/israelischer-arzt-80-der-schwerkranken-corona-patienten-sind-bereits-geimpft/
m
Murakas/ 5. august 2021 11:44
Soovitan vaadata sellel urlil asuvat lehte, kus on Iisaeri ametlikud andmed (Israel Ministry oh Health Dashboard), tabelis andmed seisuga 27.06. ja 04.07. - kinnitatud juhtumid. Vaktsineeritute osakaal on tunduvalt suurem kui mitte vaktsineeritutel ja näitab suurt kasvu. Vaadake andmeid! Millist tõestust on veel vaja, et mõista vaktsiinide kasutust ja võimalust, et need just aitavad kaasa viiruse muteerumisele, et pandeemia ei lõpeks kunagi.
v
väga hästi ja normaalse inimese mõstusega kirjutatud kommentaar, aitäh!/ 4. august 2021 12:18
asd täna 10:11Vaktsiinid toimivad nii nagu nad koguaeg on toiminud ehk ennetavad nakatumist (nakatunud vaktsineeritu kehas ja väljahingata ja nakatumisel on läbipõdemine oluliselt kergem, kuna vaktsineeritutel on märkamatu protsessi tulemusel antikehad olemas, mitte ei pea neid tekitama samaaegselt agressiivselt hingamisteid ründava viirusega tegeledes. Surmadelaine tekkis seetõttu, et nakatumisest hoidumiseks polnud muid võimalusi kui maskid ja inimeste üksteisest eraldamine. Nüüd on 60% täiskasvanutest vaktsineeritud ja sellega neil nii nakatuvus kui nakatumisel läbipõdemise raskus oluliselt
k
ka hea / 4. august 2021 12:28
kui kõik inimesed oleksid 100% vaktsineeritud eile 09:30 Kui üks vaktsineeritu nakatab teist vaktsineeritut,, siis mõlemi haiguskuld on kerge, kumbki neist ei vaja haiglaravi ja mis kõige tähtsam VAKTSINEERITUD INIMESED JÄÄVAD ENAMUSES ELLU! Sellepärast ongi vaja inimeste massilisi vaktsineerimisi. Vaktsineerimine on seega ainus reaalne lahendus koroonapandeemia lõpetamiseks ja normaalse elukorralduse juurde tagasi pöördumiseks
o
Ootamatu/ 4. august 2021 12:47
Millest küll Islandi paaniline reageerimine, kuigi ligi 100% on vaktsineeritud?
t
tokahea/ 5. august 2021 20:30
kyll olex hea kui sul oleks kyyned, saaxid ronida puu otca nagu kass
k
Küsimused/ 4. august 2021 12:05
Lugedes paari eelnevat kommentaari, siis: 1) miks vaktsineeritu peab maski kandma? 2) miks vaktsineeritu vähimagi köha-nohu-palaviku korral peaks suunduma end testima? 3) milleks vaktsineeritule tõendav pass, kui ta tegelikult võib olla sama haige kui kes iganes?
k
Kogu rahva tervis/ 4. august 2021 12:30
Sellepärast, et siis on täpselt või enam--vähem teada, KAS JA KUIPALJU ON NAKATUNUID VAKTSINEERITUTE HULGAS!!!!! SELLEST passist või selle otstarbest mina küll aru ei saa, mis mõte sel on????????? Ju siis need suured---tähtsad asjapulgad POLE VEEL endale sekgeks teinud, et VAKTSINEERITUD INIMENE VÕIB KÜLL ISE UUESTI NAKATUDES KERGEMINI SEDA PÕLISELANIKUD PÕDEDA, KUID TEGELIKULT NAKATAB SIISKI. TEISI EDASI!!!!!!!!! KUIDAS SIIN SEE RAHVA TERVISE EEST HOOLI(tsemi) ne käib? Kus on loogika? See pole ju TEISTE inimeste tervisest hoolimine?!!!!!
k
Kogu rahva tervis/ 4. august 2021 12:35
Vabandust, mu kommentaaris on kogemata sattunud 1 vale sõna(põliselanikud).
m
milleks elada ja rahulikult/ 4. august 2021 15:18
Võib olla ongi küsimus võib olla on aga teisiti ka
k
Keegeusklik/ 5. august 2021 11:55
Vaktsineeritu peab sellepärast maski ksndma, et viirus (deltatüvi) psljuneb ninas plahvstuslikult - ka vaktsineeritute ninades, sest antikehad ei jõua nii kiiresti reageerida, et kaitsta teidi sinu viiruse eest. Muuseas, USA sndmeil hsiglasse sattunutesg on 97% vaktdineerimsta inimesed. Aga minn jutt muidugi ek mõju, sest vaktsiinist keeldujad on omamoodi lahkusulised. Isegi Trumpi tervishoiuminister Azar oma svalikus kirjas tunnistab seda ja kutsub inimesi vaktsineerima. ...Ja nüüd miinuseid laduma!
p
pass/ 5. august 2021 20:32
kehtib 6 kuud, ehk et siis igal aastal passipikendus = 2 uue kuuriga ehk tugevdamisega...õnne teile kullakesed

p
Põhinakatajad!!!!!!!!!!!!!! / 4. august 2021 12:01
Nagu teada, siis PÕHILISED NAKKUSE SISSETOOJAD on just NIMELT NEED KOROONAPASSIDEGA REISIJAD SIIA-- JA SINNAPOOLE!!!!!!!!MITTE niivõrd inimesed, kes loobuvad vaktsineerimisest!!!!!!!!!! Ja nii ei lõppegi see koroona niipeagi!!!!!!!!!!! Julgustage ja õhutage takka veel vaktsineerima!!!!!!!!!!?" Siis saate vastava passi ja või te julgesti ringi liikuda"! Teadmata (ja loogikat kasutamata!), et see just toobki rohkem nakkust sisse!!! Kui vaktsineeritud inimene muutub liiga julgeks, saab reisiks koroonapassi kätte, siis tal PUUDUB ILMSELT TEADMINE, ET TA VÕIB TEISI NAKATADA
k
6. august 2021 02:04
Küsisin just nimelt täna ühe teadjama inimese käest, et kes küll on need, kellel puuduvad rahvastikuregistris andmed. Ja vastuseks sain: 1)siia õppima tulnud välisüliõpilased (neid siis tuleb iga päev vist?), 2)rändajad nii siia - sinna.
p
Peaminister peab VASTUTUSE võtma/ 4. august 2021 12:00
Ja TAGASI ASTUMA Kuna tema panus võitluses koroona vastu Estis on Ümmargune null(0)
p
pindsilmlane/ 4. august 2021 15:20
Eks tark rahvas teeb kahe käe ning keelega selle suurema töö ise ära.
a
Anonymous/ 4. august 2021 11:57
Koroonal e Covidil on vaid üks mõju - ta eraldab normaalsed deb..ii..likutest. Täna oli bussiis umb 20 reisia kohta kaks vanatädist maskikandjat ja üks noor tibi, kes seda asja enda lõua all kandis. Progress!
e
elu õpetab/ 4. august 2021 15:21
j
just/ 5. august 2021 20:34
terve inimene ei levita nakkust, aga vaksik kandku maski, tal mitmeid muid taudegi lisa.ndunud
c
Che/ 4. august 2021 11:49
Üks on selle kahe aasta jooksul selgeks saanud: see nn "koroona" ei ole mõeldud nõrganärvilistele.
p
poliitikud on eesrinnas/ 4. august 2021 11:42
Koroonaga koos tulevad sabad vaktsineerimisele
m
Mõistmatud/ 4. august 2021 12:43
Kui sellest vaktsineerimisest üldse kasu on?!! Inimesed EI TEA ILMSELT VEEL, ET----VAKTSINEERIMINE EI TÄHENDA, ET SA TEISI EI NAKATA!!!!!!!! VAKTSINEERITU NAKATAB IKKAGI TEISI, AINULT ta ise põeb nakatumisel kergemini. Kuidas see sazb olla TEISTE ÜMBRITSEVATE inimeste huvides, kui ta ikkagi teisi nakatada võib??!!!!!!! Miks riigipea ja valitsus ja tervisega seotud inimesed sellest ARU EI TAHA SAADA JA EI SAA??!!!!! MUUDKUI KORRUTAVAD ÜHTE JA SAMA NAGU P A PAGOID??!!!!!!!
j
4. august 2021 11:35
Ja ometi on ka neid kahekordselt vaktsineerituid haiglas. Kas ma saan siis tõesti tänasest artiklist nii valesti aru, kus kirjutatud on, et kuus inimest nendest, kellel kuur lõpetatud, on haiglas. Ega nad ei pea ju kohe ilmast lahkuma, kuid imelikul kombel on ju paranenuid ka vaktsineerimata inimeste seas. Ma pole küll mingi vaktsineerimisvastane, kuid kõik see ajab nii segadusse ja tundub et tuleb eluga edasi minna lihtsalt oma äranägemise järgi.
4. august 2021 11:42
See on lihtsalt aimult testimine-muud ei midagi. Karjaimmuunsus on ammu saavutatud. Eestisse tassitakse uut tüve sisse Täisealiste hõlmatus vähemalt ühe vaktsiinidoosiga on 58,2%. see on väga suur ja kinnitab-nakkus levib vaktsineeritute seast
M
Eelistagem Eestimaist/ 4. august 2021 12:49
Muidugi, otse loomulikult!!!!!!!!!!! Pigem osta Benu apteegist EESTI TEADLASTE POOLT väljatöötatud TOODET BIOBLOCK, mis samuti koroona vastu. Ilma KÕRVALTOIMETETA JA TÜSISTUSTETA!!!!!!!!!!! JA ELAD RAHUS EDASI, MITTE EI VAEVLE HAIGLAS!!!!!!!!!!!!
m
Mis.../ 4. august 2021 13:19
...segadus,ostetud vaktsiinid vaja ära tarvitada st.inimestele,lastele süstida.Kasu ju pole,kui inimene koroona läbi põdenud,süsti saanud ja levitab ikka viirust. Meile ei räägita tõtt,üks vale teise otsa ja suuri rahasid paneb atsku vaktsiini tootja.
p
4. august 2021 11:24
Paistab, et ei aita isegi enam see, kui kõik ametnikud vallandatakse ja jääb ainult üks tark, kes suudab kõike teha.
n
Noooo täna 11:24/ 4. august 2021 11:50
Tõemeeli arvate, et haiguse peatamiseks aitab kellegi vallandamisest? Nakatunud eiravad karantiinikohustust, pidutsetakse ja minnakse tööle. Aga kuskil keegi teine on süüdi, mitte l.llid nakatajad ise?
t
tähtis hingata ja olla roosa näoga/ 4. august 2021 11:07
Hoiame kõrvadest kiini ja laskume maale kahele jalale
t
to Noooo täna (kuid vastuseks tollele täna 11;50)/ 4. august 2021 19:55
Kas ma ütlesin, et haiguse peatamiseks aitab kellegi vallandamine? Kas te ei saa või ei taha minu mõttest aru saada? Selge sõnaga ütlesin, et see ei aita, vaid jääb ainult üks tark, kes suudab kõike teha (s.t., et ainult käsklusi anda, küll ülejäänud teevad oma osa ja siis jälle hea kedagi postilt maha võtta). Nii siis tulevadki need tühjad jutud, kui korralikult ei loeta.

m
4. august 2021 11:06
Miks ei saa kommenteerida? Kirjutad oma loo ära, kuid vajutades - Saada - peale, siis see ei toimi?
h
4. august 2021 11:10
Huvitav, see küsimus läks läbi, kuid kommentaarid ikka ei liigu. Miks? Kas sellist võimalust ei ole, et seal, kus te neid kommentaare ehk kontrollima peaksite, et viskaksite silma peale? Mõtlesin, et on mu arvuti viga, kuid ei ole.
p
Peetruse valik/ 4. august 2021 15:23
See on surmaeelne seisund
w
W W W/ 4. august 2021 11:03
Huvitav on see möödunud surmadelaine?Enam pole jutuks olnud, muidugi ma ei räägi nendest tüsistuse saanud vaktsineeritutest!
p
pole hullugi/ 4. august 2021 11:11
Sel aastal on täheldatud sabade suurenemist ning pika nina sündroomi poliitmaastikult lähtuvast valeinformatsiooni tagajärjel
a
asd/ 4. august 2021 11:11
Vaktsiinid toimivad nii nagu nad koguaeg on toiminud ehk ennetavad nakatumist (nakatunud vaktsineeritu kehas ja väljahingata ja nakatumisel on läbipõdemine oluliselt kergem, kuna vaktsineeritutel on märkamatu protsessi tulemusel antikehad olemas, mitte ei pea neid tekitama samaaegselt agressiivselt hingamisteid ründava viirusega tegeledes. Surmadelaine tekkis seetõttu, et nakatumisest hoidumiseks polnud muid võimalusi kui maskid ja inimeste üksteisest eraldamine. Nüüd on 60% täiskasvanutest vaktsineeritud ja sellega neil nii nakatuvus kui nakatumisel läbipõdemise raskus oluliselt alla viidud.
4. august 2021 11:30
Nüüd on tänu läbipõdenutule tekkinud juba ühiskonnas karjaimmuunsus-see on juba olemas
a
asd/ 4. august 2021 11:37
Vaktsineerituid (ehk neid kellest 99,5% on saanud antikehad paarist õrnast süstist ja ilma sümptomiteta) on siiski 4 KORDA rohkem kui läbipõdenuid, kellest 80% on omanud sümptomeid, väga paljudel on rasked kõrvalmõjud (pikajaline jõuetus, long covid, maitse- ja lõhnameele puudumine või rikked jne).
u
Uskumatu/ 4. august 2021 13:04
Et keegi kirjutab siin -”paarist õrnast süstist”- kui teadlased on kommenteerinud teadudusajakirjas teist süsti, mis tekitab teatud rakkudes veres väga kiiresti tugeva tõusureaktsiooni, millele nad ei oska seletust anda. Nii et, mis puutub teise süsti, ei saa seda kindlasti ”õrnaks” nimetada.
t
to asd/ 5. august 2021 20:45
oled tyypiline propagandist, kes oskab keerata kõik peapeale - loomulik läb.ipõdemine on alati kergem ja isegi lausa märkamatu, samas vägivaldne ja suures koguses erinevate ainete segu tekitab organismis palju suurema segaduse
v
Vaktsineerimata inimesi/ 4. august 2021 11:02
käib testimas palju, et saada reisile tõendit. Nende hulgas on positiivseid vähe. Vaktsineerituid käib testidel vähe, ilmselt siis kui ilmnevad sümptomid. Nende hulgas on positiivseid palju. Seda statistikat Terviseameti kodulehelt aga ei leia. Praegune avaldatud % vigane ega anna õiget pilti.
4. august 2021 11:18
Täisealiste hõlmatus vähemalt ühe vaktsiinidoosiga on 58,2%. See on väga suur-siis järelikult levibki vaktsineeritute seast
h
haigla võimalusega/ 4. august 2021 10:56
Elu näitab, et ilma koroonata ei ole võimalik elada
k
Kammaijaaa/ 4. august 2021 10:52
Krt mu kaks korda vaktsineeritud õepoeg köhib juba teist päeva ja on 38 palavikus! SÜDASUVEL! Temaga pole MITTE KUNAGI elus sellist asja juhtunud!
j
Ja kui tütar esimest korda rasedaks jääb, siis on ka koroona süüdi?/ 4. august 2021 10:58
t
To: asd/ 4. august 2021 11:01
Normaalne tütar ei jäägi sellises perversses, haiges, maniakaalses psühhopaatide juhitavas maailmas rasedaks!
t
tuleb oodata ohutu keskkonna taastumist/ 4. august 2021 11:03
Pani jala külma vette ja tuul tõmbas avalikus kohas lubatust suurema liikumiskiirusega.
t
Testima ta muidugi minna ei taha/ei oska/ei suuda? / 4. august 2021 11:24
t
To: 11.24/ 4. august 2021 11:26
Miks peaks 2 X vaktsineeritu ennast ikka ja jälle testima???
t
to To: 11.24 / täna 11:26/ 4. august 2021 11:55
Mitte ikka ja jälle. Kas ei suutnud aru saada, et teemaks oli - köhib juba teist päeva ja on 38 palavikus. Testima minna ei suuda, aga kui pärast hingamisraskustega haiglas, siis muidugi jälle kõik teised süüdi. Ega l.ll ei ole ju kunagi ise milleski süüdi.
e
Ema/ 4. august 2021 10:50
k
Kuidas saada / 4. august 2021 10:49
infot, mitu protsenti testinutest moodustavad vaktsineeritud? Praegune arvestus 50:50 moonutab lõpptulemust, kuna ilmselgelt käib neid testimas vähem kui vaktsineerimata inimesi. Seda rohkem jalutab meie keskel nakkusohtlikke vaksereid ringi.
a
asd/ 4. august 2021 11:05
"Mitu protsenti testitutest olid vaktsineeritud" ei oma ju mingit tähtsust. Kõige olulisem on haiglasolijate arvu kasv ja raskete haigete arv, sest sellest oleneb, kui palju muid haigeid saab teenindada või keda teenindada. Mitte aga seepärast, et koroonahaiged kuidagi erilised oleks vaid seepärast, et nad on väga edasinakkuvad. Nii lihtne see kõik ongi.
t
Terve rahvas/ 4. august 2021 13:03
Asd----le! On küll tähtsust ja eriti suur tähtsus!!!!!!!!!!!! Sest siis on kohe tõestus olemas tagantõhutajatele, et VAKTSINEERIMINE EI HOIA ÄRA TEISTE INIMESTE NAKATUMIST, KUI VAKTSINEERITU ISE SAMUTI EDASI NAKATAB.!!!!!!!!!! INIMENE ON ILMSELT NII RUMAL , POLE TEADLIK SELLEST, ET sõltumata vaktsineerimisest nakatab ta ikkagi teisi enda kõ rval ja ümber!!!!!!!!!!!!!!!!! Vaktsiin ei anna min git kaitset.!!!!!!! Tema ise võiib küll hiljem kergemini põ deda, kuid tähtis on ju HOPIS TETVE RAHVA ÄRAHOIDMINE NAKATUMISEST!!!!!!!!!!!!!!!!!
k
Karu/ 4. august 2021 10:43
Miks testitakse vaktsineerituid? Tundub, et vaktsiin ei toimi kui 50 + vaktsineeritut on positiivsed ja seisus kus peavad testi tegema.
k
karuott/ 4. august 2021 10:49
Vaktsiinid panevad saba kasvama kolme kuu möödumisel ja selle pärast poliitikutel on eriline huvi testimisele. Kultuuriga koos Eesti rahvale edu.
t
to karuott/ 4. august 2021 11:25
Sellepärast siis olidki täna hommikul kõigil bussis sõitjatel sabad taga. Mina veel mõtlesin, et mis värk on.
k
Kelle tervis tähtsam on? / 4. august 2021 13:09
Sellepärast ongi TÄHTIS, et ka VAKTSINEERITUD läheks end testima!!!!!!!!! Kas 1 inimene on siis tähtsam kui KOGU RAHVAS? ÜLEJÄÄNUD LAS NAKATUVAD, PEAASI, ET MINA JÄÄN TERVEKS! NII VÕI???????? SIIS on küll riigijuhid ja terviseametnikud valel teel!!!!!!!!!!! Nad peaks seisma TERVE RAHVA TERVISE EEST, MITTE AINULT ÜKSIKISIKU!!!!!!!!!! NII EI OLE sel vaktsineerimisel ABSOLUUTSELT MINGIT MÕ TET!!!!!!!!!!!!!
t
to to karuott/ 4. august 2021 15:27
Sabad olid selle pärast taga, et vene luure töötab, aga varsti saadame maalt välja

v
vaktsineeritud / 3. august 2021 20:03
põevadki kergelt,mõned surevad ootamatult paari päeva jooksul ära.Mõned peavad natuke kauem vastu.Eriti Pfaizeri vaktsiiniga mis ummistab veresooni ja mõjub närvisüsteemile.
p
poliitikud peavad vastu igas olukorras rahva rahaga/ 4. august 2021 10:52
Kõige rohkem on vaktsineerituid poliitikuid, aga keegi pole vabal tahtel ära surnud
s
Süütunne/ 4. august 2021 13:15
Põevad kergelt ja......nakatavad ise teisi. Ja nii need arvud muudkui kasvavad!!!!!!!!Kasvavad vaktsineeriTUTE arvud ja ka vaktsineeriMATUTE arvud. Mis mõ te sel üldse siis on, kui vaktsineeriTUNA MA IKKAGI TEISI NAKATAN???? KA OMA PERELIIKMEID?! EI TAHA SEDA SÜÜD OMA HINGELE!!!!!!!!!!!!!!!! MIKS TE ARU EI SAA, VALUTSUS JA MEDTÖÖTAJAD????!!!!!!!!!!!
l
lisax/ 5. august 2021 20:50
fiiseriga suureneb ka syda nii poole võrra, ja ajutöövõime vä-heneb, lisax on nad ka väga kurjad ja vä.givaldsed
k
kuidagi huvitav suhtumine rahva tervisesse/ 3. august 2021 19:00
Miks üks partei soovib haiglasse patsiente juurde?
a
arvatavasti/ 4. august 2021 10:37
p
poliitmaailm/ 4. august 2021 10:53
Valitsus on halva tervisega
m
Mina ütlen vaktsiinidele Ei!/ 3. august 2021 18:59
Kas pole mitte imelik, et riikides kus on väidetavalt vatsineeritud 70 või rohkem % inimesi on positiivsed testid laes, nakatub rohkem inimesi kui enne , vägisi jääb tunne, et selle vaktsiiniga tehakse inimesed just nõrgemaks mitte tugevamaks, inimese enda immuunsüsteemil ei lasta tööd teha ja see teeb inimesele suure karuteene.
n
Nii ongi/ 3. august 2021 19:04
Briti asjatundjad: suur vaktsineerimine on aidanud kaasa koroona levikule, mistõttu tekkida võib palju tapvam tüvi https://lounaeestlane.ee/briti-asjatundjad-suur-vaktsineerimine-on-aidanud-kaasa-koroona-levikule-mistottu-tekkida-voib-palju-tapvam-tuvi/
m
Marika Meier/ 4. august 2021 10:47
Aga nii see on rahvast ei hoolita
a
asd/ 4. august 2021 11:19
Kontrolli ikka ulmenumbrid enne üle kui usud. Praegu on moes Iisraeli statistika kohta igasuguseid "positiivsed testid laes" udujutte levitada, sest nende riiklik koroonastatistika lehekülg on ainult heebrea keeles, millest pole võimalik sõnagi aru saada. Sama udujuttu levitatakse ka Islandi kohta, kus on samuti kõrge vaktsineerituse tase. Selle kohta on lihtne kontrollida, et tegelikult see nii pole.
a
asd/ 4. august 2021 11:26
Väga oluline on valida oma info jaoks adekvaatsed allikad, et mitte haledalt petta saada. Tõnumaa ajab oma telegram.ee udujutu bisnist, sest talle meeldib. lounaeestlane.ee ja eestinen.ee on Inno Tähismaa bisnised, kes on juba üle 10a oma Inno/Irja blogis alusetut klatsi ja valeväiteid levitanud ja korduvalt selle eest kohtus karistada saanud. Kui inimestel kaine mõistus puudus, siis suudavad Tõnumaa ja üks Tähismaa suudavad rohkem pa*ka korraldada kui arstid ja valitsus korda teha. Rumalus pole kahjuks seaduse järgi karistatav.
m
mina hoolin jah sõnaga/ 4. august 2021 15:31
Te võite ka kolm korda ei öelda ja on seda suurem rõõm eitamisest.
t
to asd/ 5. august 2021 20:53
sina oled kyll pim.edusega l.öödud, kui googli tõlget kasutada eioska...loe siis inglisekeelsena ja soovituslikult who kodukat, kus kõik kenasti kirjas
h
Haiglaravi/ 3. august 2021 17:28
Mis põhjusel need 47 inimest haiglaravil on ?
p
püüavad elule tagasi tulla/ 3. august 2021 18:49
Eriline küsimus haigetele koroona ajal
t
3. august 2021 19:02
Tervised on elu jooksul kannatada saanud
v
Vaktsineeritud ja maskist prii!!!!!/ 3. august 2021 17:15
Miks peavad siis praegu ühistrantspodis kandma maski vaktsineeritud?????
s
Sest vaktsiin ei aita./ 3. august 2021 17:27
Islandil on Maailma terviseorganisatsiooni WHO andmetel kasvanud koroonaga nakatumine viimase 14 päeva jooksul 2094 protsenti, mis on suurim tõus maailmas. Islandil on New York Timesi ülevaate kohaselt kahe doosiga vaktsineeritud 70 protsenti elanikest, mis on üks kõrgemaid tasemeid maailmas. Võrdluseks, Soomes on vastav vaktsineerituse number 36 protsenti ja Eestis 37 protsenti.
s
3. august 2021 18:46
Sest vaktsineeritud on kõige suuremad nakatajad.
s
sulle mulle võimalus/ 3. august 2021 18:53
Olla solidaarne maskikeskkonnas ja vähendada seltskonna nakatumisvõimalust endast.
b
Buss see sõitis mühinal...../ 4. august 2021 13:25
"Eriliselt KAITSTUD INIMESED" JU, sa siis ei tea?! 😊Aga kui kauaks? Nakatavad teisi ka nii nagu mittevaktsineerimata!!!!!!!!!!!!! Jõudu ja edu! Moded vist ei talu Eesti vanasõnu, mida varem kasutasin🥴. Millegipärast kardavad neid😊!!!!!!!!!
m
miks miks/ 6. august 2021 06:32
kes su ajupestudlambalarfi näha tahab?
1
3. august 2021 16:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
Veel/ 3. august 2021 17:10
üks tõekuulutaja! Ära lollita!
ä
Ära / 3. august 2021 17:11
aja kõigile pada! Usu üksi!
e
3. august 2021 17:31
eksitab info - vaata ringi ja kuula ka muu maailma uudiseid ja neid mis ei ole fake uudised või kinni makstud
m
Mari/ 3. august 2021 18:40
vaktsineeritu nakatudes põeb kergelt või sümptomiteta nakatades teisi ise seda teadmata
m
3. august 2021 18:50
mittevaktsineeritu põeb koroona läbi raskelt ja võib tõenäoliselt surra? Enamus (mittevaktsineeritud) inimesi põeb seda grippi nii, et nad ei saa arugi ja suremus on alla 1%.
k
kloostrivõti/ 3. august 2021 18:55
Täiesti reaalne viletsas olukorras.
k
Kogu rahvas/ 4. august 2021 13:34
Jajaa, luuuleta aga edasi, kes sind usub!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vaktsineeritud inimene JÕUABKI TEISI INIMESI VEEL NAKATADA ENNE, KUI ISE UUESTI HAIGESTUB!!!!!!!!JA PALJU ROHKEM ISEGI, SEST TA ARVAB, ET ON TEISTELE OHUTU JA LIIGUB JULGEMALT RINGI TEADMATA, ET TEID I NAKATAB!!!!!!!!!!KÕIK INIMESED pole teadlikud kahjuks sellest, et nad NAKATAVAD IKKAGI teisi inimesi!!!!!!!!!!!!! Mis siis olulisem on? Kas TERVE RAHVA TERVIS VÕI 1 INIMESE HAIGESTUMINE????????!!!!!!!!! MA EI SAA seda oma hingele võtta, et ka vaktsineerituna oma pereliikmeid nakataksin!!!!!!!! Olen seni hästi vastu pidanud
t
tundub/ 5. august 2021 20:56
p
puhka jalga/ 6. august 2021 06:34
v
veelkord, veelkord ja veelkord lugemist mõistmatutele/ 3. august 2021 16:40
Kui üks vaktsineeritu nakatab teist vaktsineeritut, siis mõlemi haiguskulg on kerge, kumbki neist ei vaja haiglaravi ja mis kõige tähtsam VAKTSINEERITUD INIMESED JÄÄVAD ENAMUSES ELLU! Sellepärast ongi vaja inimeste massilisi vaktsineerimisi. Vaktsineerimine on seega ainus reaalne lahendus koroonapandeemia lõpetamiseks ja normaalse elukorralduse juurde tagasi pöördumiseks
m
Miks küll/ 3. august 2021 16:51
paljud on kindlad, et vaktsineeritud on kaitstud kui jumala selja taga? Et mingil moe ei haigestu. Ei vaja eriti ravi? Kust küll on need tõestused võetud? Vaadake ikka ka väljamaa uudiseid, mitte ainult Eesti populiste! Tehke siiski selgeks, mis on viirus ja mida annab vaktsineerimine! Ärge huupi uskuge kõike, ja ärge ka huupi lahmige! Ja veel, kust teate, et kõigil on ühesugune immuunsus? Oh teid küll.
a
Appikene/ 3. august 2021 16:54
Kas sa oled lo...kas? Haiglas on preagu kuus täivaktsineeritud inimest, aga sa tuled siia mingit jama ajama. Ja mis sa arvad, miks vaktsineeritud ennast testivad? Ei, mitte igavusest vaid sellepärast, et neil on haigusSÜMPTOMID. Lähikontaktseid vaktsineerituid enam ei testita.
t
to veelkord, veelkord ....................../ 4. august 2021 10:53
Ja ometi on ka neid kahekordselt vaktsineerituid haiglas. Kas ma saan siis tõesti nii valesti aru, kui täna jälle kirjutati, et kuus inimest nendest haiglas, kellel on kuur lõpetatud. Ellu võivad nad jääda, samuti ei ole ju kõik vaktsineerimata ka mitte surnud. Ma pole küll vaktsineerimise vastane, kuid kõik see ajab nii segadusse ja tundubki nii, et ela lihtsalt oma äranägemise järgi.
t
to veelkord, veelkord ....................../ 4. august 2021 10:53
Ja ometi on ka neid kahekordselt vaktsineerituid haiglas. Kas ma saan siis tõesti nii valesti aru, kui täna jälle kirjutati, et kuus inimest nendest haiglas, kellel on kuur lõpetatud. Ellu võivad nad jääda, samuti ei ole ju kõik vaktsineerimata ka mitte surnud. Ma pole küll vaktsineerimise vastane, kuid kõik see ajab nii segadusse ja tundubki nii, et ela lihtsalt oma äranägemise järgi.
t
to veelkord, veelkord ....................../ 4. august 2021 10:55
Ja ometi on ka neid kahekordselt vaktsineerituid haiglas. Kas ma saan siis tõesti nii valesti aru, kui täna jälle kirjutati, et kuus inimest nendest haiglas, kellel on kuur lõpetatud. Ellu võivad nad jääda, samuti ei ole ju kõik vaktsineerimata ka mitte surnud. Ma pole küll vaktsineerimise vastane, kuid kõik see ajab nii segadusse ja tundubki nii, et ela lihtsalt oma äranägemise järgi.
t
to veelkord, veelkord ....................../ 4. august 2021 10:57
Ja ometi on ka neid kahekordselt vaktsineerituid haiglas. Kas ma saan siis tõesti nii valesti aru, kui täna jälle kirjutati, et kuus inimest nendest haiglas, kellel on kuur lõpetatud. Ellu võivad nad jääda, samuti ei ole ju kõik vaktsineerimata ka mitte surnud. Ma pole küll vaktsineerimise vastane, kuid kõik see ajab nii segadusse ja tundubki nii, et ela lihtsalt oma äranägemise järgi.
t
to veelkord, veelkord ....................../ 4. august 2021 10:57
Ja ometi on ka neid kahekordselt vaktsineerituid haiglas. Kas ma saan siis tõesti nii valesti aru, kui täna jälle kirjutati, et kuus inimest nendest haiglas, kellel on kuur lõpetatud. Ellu võivad nad jääda, samuti ei ole ju kõik vaktsineerimata ka mitte surnud. Ma pole küll vaktsineerimise vastane, kuid kõik see ajab nii segadusse ja tundubki nii, et ela lihtsalt oma äranägemise järgi.
t
to veelkord, veelkord ....................../ 4. august 2021 11:06
Ja ometi on ka neid kahekordselt vaktsineerituid haiglas. Kas ma saan siis tõesti nii valesti aru, kui täna jälle kirjutati, et kuus inimest nendest haiglas, kellel on kuur lõpetatud. Ellu võivad nad jääda, samuti ei ole ju kõik vaktsineerimata ka mitte surnud. Ma pole küll vaktsineerimise vastane, kuid kõik see ajab nii segadusse ja tundubki nii, et ela lihtsalt oma äranägemise järgi.
t
to veelkord, veelkord ....................../ 4. august 2021 11:11
Ja ometi on ka neid kahekordselt vaktsineerituid haiglas. Kas ma saan siis tõesti nii valesti aru, kui täna jälle kirjutati, et kuus inimest nendest haiglas, kellel on kuur lõpetatud. Ellu võivad nad jääda, samuti ei ole ju kõik vaktsineerimata ka mitte surnud. Ma pole küll vaktsineerimise vastane, kuid kõik see ajab nii segadusse ja tundubki nii, et ela lihtsalt oma äranägemise järgi.
t
to veelkord, veelkord ....................../ 4. august 2021 11:12
Ja ometi on ka neid kahekordselt vaktsineerituid haiglas. Kas ma saan siis tõesti nii valesti aru, kui täna jälle kirjutati, et kuus inimest nendest haiglas, kellel on kuur lõpetatud. Ellu võivad nad jääda, samuti ei ole ju kõik vaktsineerimata ka mitte surnud. Ma pole küll vaktsineerimise vastane, kuid kõik see ajab nii segadusse ja tundubki nii, et ela lihtsalt oma äranägemise järgi.
t
to veelkord, veelkord ....................../ 4. august 2021 11:18
Ja ometi on ka neid kahekordselt vaktsineerituid haiglas. Kas ma saan siis tõesti nii valesti aru, kui täna jälle kirjutati, et kuus inimest nendest haiglas, kellel on kuur lõpetatud. Ellu võivad nad jääda, samuti ei ole ju kõik vaktsineerimata ka mitte surnud. Ma pole küll vaktsineerimise vastane, kuid kõik see ajab nii segadusse ja tundubki nii, et ela lihtsalt oma äranägemise järgi.
t
Tegelikkus/ 4. august 2021 13:39
Jääb ENAMUSES ELLU? KAS SA ÜLDSE TEAD, KUIPALJUD INIMESED ON VAKTSINEERITUNA SURNUD!???????? POLE VIST AIMUGI SELLEST!!!!!!!!! NAKATAVAD TEISI, SEST NEIL PUUDUB TEADMINE, ET VÕIVAD IKKAGI TEISI NAKATADA!!!!!!!!AGA SEDA TÄHTSAD RIIGITEGELASED JA MEDTÖÖTAJAD JÄTAVAD ÜTLEMATA!!!!!!!!!!!
s
see/ 5. august 2021 21:03
lohutus ei ole kuigi veenev...9 korda mõ.tle , aga on vastupidi - mõtled 1 x , ja pii.ke saad 9 x, ära röögi, kas vakc. mõjub ha.lvasti...sama pro paganda, sama text. Su jutt paneb viima.segi to.tukese mõtlema - kõik pole kuld mis hiilgab
k
kui oled kaitstud/ 6. august 2021 06:35
siis ,miks hin geldad siin ,ela oma elu.
i
issand jumal!/ 3. august 2021 16:25

v
Viljandi näide/ 3. august 2021 15:11
"Reedest esmaspäevani on terviseameti andmetel Viljandimaal registreeritud 37 uut koroonaga nakatunut. Osa juhtumitest on seotud pärimusmuusika festivali ja nublu kontserdiga.": https://sakala.postimees.ee/7306197/lisandus-37-nakatunut-nublu-kontserdil-tekkis-kolle
t
täna haige/ 3. august 2021 15:16
h
homme on ka päev ilus/ 3. august 2021 15:09
õ
õunu korjates õunapuudelt/ 3. august 2021 15:08
Ma tahaksin kodus olla koos maskiga
k
3. august 2021 16:28
kruvid logisevad,kaugele kuulda
p
parteiline silmavaade/ 3. august 2021 18:57
õunapuudel õitseb punaõisi järjest rohkem
1
15 nakatunul on pooleli ning 39 vaktsineerimiskuur on lõpetatud./ 3. august 2021 13:53
Aga nakatada jõudsid nad 171 tervet inimest.Kõigile süsti saanutele kohustuslik test enne üritusi ja pärast ning kõigile reisilt tulijatele ja minejatele.
a
Anonymous/ 3. august 2021 14:10
Nende testidega lollitatakse sinusuguseid ja tänu sinusugustele olemegi eluga just seal kus parasjagu oleme.
a
Anonymous/ täna 14:10-le/ 3. august 2021 16:34
mind ei ole lollitatud kuna ei käi avalikes kohtades söömas ega trallimas,ainult töö pood ja kodu.Autojuhina ei puutu palju teistega kokku ja kui siis mask ees.Ülemust pole mitu kuud näinud kõik käib telefonis või arvutis.Seni pole teinud ühtegi testi ega süsti ja ei kavatse kah.
õ
õige / 3. august 2021 17:30
probleem on selles, et selline testimine on mõtetu, kui ei testita vaktsineerituid- poolik testimine on pointless.
t
to Anonymous/ täna 14:10-le / eile 16:34/ 4. august 2021 12:45
Miks arvad, et väljas söömas käies on oht nakatuda aga poes käies ei ole? Ja kui siiski nakatud, siis ikkagi arsti poole ei pöördu (siis peab ju testima) vaid kasvõi sured kodus?
s
seda oli loota kui suuremad linnades maakonades suureneb saavad kõik ühe vitsaga/ 3. august 2021 13:43
Paljudes omavalitsustes on viirus pea 2-3 kuud sama aga Kallas nuputab piiranguid üldise numbri järgi ja kehtestab piiranguid kõigile ühe puuga,kuk te seal Harjumaal levikuga hakkama ei saa siis jätke teised rahule.
e
4. august 2021 11:03
Ei aita siin isegi see, kui kõik ametnikud vallandatakse ja jääb ainult üks, kes juhib.
e
4. august 2021 11:20
Ei aita siin isegi see, kui kõik ametnikud vallandatakse ja jääb ainult üks, kes juhib.
n
Niikui Õpikus./ 3. august 2021 13:42
Maskid ees - nakatumine ning rasked haigusjuhud tõusevad.
i
iga päev tööl/ 3. august 2021 15:05
Millises ja kuidasmuudu siis?
j
Juhan/ 3. august 2021 13:32
p
Pätu / 3. august 2021 13:28
Vaktsineeritud arvavad, et võitsid lotoga tohutud miljonid Trallitakse nina püsti ringi Selline arvamus on valitsuse tekitatud, muudkui vaktsineerida, aga mis edasi saab,? Levitame viirust vaikselt edasi, vaktsineeritud peaksid ka teste tegema, et oma negatiivsust tõestada
k
kodune/ 4. august 2021 11:39
Vaktsineerimise eesmärk on viia suremus miinimumi ja see on täidetud

v
3. august 2021 13:25
a
ajutavärk/ 3. august 2021 13:22
see ju eelmisel aastalgi oli nii,e tinimene ei tundnud ise midagi,kuid perearstil vereproove tehes palus saata igaksjuhuks testimisele,muideks oligi positiivne,kus siis perearstil jäi pärast suu ammuli, öeldes et kuidas on võimalik, sest proovid olid ka ideaalsed, vaat siis. Mida siis kosta, üks valede mansahvt ja nii uhkelt edasi, käies hiljem uuesti testil oli ka negatiivne, mida asja, ilma igasuguse nähuta,ideaalsete proovidega,kas siis on ikka kõik usutav,EI OLE USUTAV.Ilmselt ikka grippide tüved,mis on uue nimetusega coronka.
1
12:22 kuule sa ajutacoronka/ 3. august 2021 17:00
valeta ja luuluta vähemalt nii, et vähemalt üks sinutaoline ajuta seda ka uskuma jääb
l
luulutjalae/ 5. august 2021 21:09
kui vereproov ei näita antikehi, pole sa haige olnud. On vastupidi, kui test on pos., siis see võib näidata viiruse olemasolu, aga haigust ei pruugi sul olla
m
Maskid tagasi/ 3. august 2021 13:10
m
3. august 2021 23:19
t
teine pool on pooltõde/ 3. august 2021 12:33
Mina usun ainult poliitikuid siis kui nad magavad suu seina poole suletud seisus, pooleldi
i
Indiaanlane:/ 3. august 2021 12:40
kõige parem poliitik on surnud poliitik!
s
sinine/ 3. august 2021 12:18
Kuulame, mida toob esmaspäev järgmine.
p
Peamonister peab/ 3. august 2021 12:12
m
Moderaator/ 3. august 2021 12:18
e
Etkaar/ 3. august 2021 12:19
t
Tasuja./ 3. august 2021 12:10
Iga vale sööb end ise lõouks ära. Nagu sööb end ära demokraatia!
s
seagripp/ 5. august 2021 21:11
sõi ka gripiviiruse ära koos saba ja sarvedega...(täiesti kadunud teine, ainult 5 juhtu eestis).
k
kaardid ennustavad/ 3. august 2021 12:10
Surm saabub vaktsineerimatutele suurema statistilise tõenäosusega
n
Norn/ 3. august 2021 18:07
Jumal lööb su pimedaks silmamoondaja.
u
Unistaja/ 4. august 2021 13:47
Ära luuleta, vaktsineeritu!!!!!Sul endal ilmselt nakatamine alles ees!!!!!!!!Usud igasuguseid rumalaid õhutajaid!!!!!!! Mõtle OMA peaga!!!!!!!!
v
vaksikud/ 5. august 2021 21:12
saavutavad surematuse, mida lubab s.aat.an

o
on segaduses kodanike segasel ajal/ 3. august 2021 12:06
Testimine käib, on surnuid, on haiglas ravil inimesi ka koroonaga
s
Suur tsirkus/ 3. august 2021 12:04
t
Tundub teisiti./ 3. august 2021 11:57
Paljudel vaktsineeritutel ei pruugi olla haigussümptomeid. Aga võivad viirust kaasas kanda. Nemad ei lähe ka testima, sest nad ei aimagi, et võivad olla juba nakatunud. Nii arvangi, et statistika pole päris täpne.
p
paber ei maksa midagi/ 3. august 2021 11:52
Kõige suurem vale on see, et kuld on kallis
k
Kuld enam ei maksa!/ 3. august 2021 12:44
Tänapäeval arvutatakse rahakursse energia hindadega! Millal on energia hinnad langenud?
p
Pätu/ 3. august 2021 11:44
Vaktsineeritud käivad ninad püsti ringi, nagu oleks miljoneid võitnud. Kui sul on QR kood, tralli ja kanna viirust edasi. Väga tore suhtumine, lollidemaa meil. Ja see vanem inimene kes suri oli kindlasti vaktsineerimata? Vanade inimeste ajusid on ikka nii pehmendatud, et enamus süstitud. Vb vähesed kel mõistus kodus elab oma vanaduspõlve ilma süstita
h
Hurraa Eesti teadlastele!!!!!! / 4. august 2021 13:53
Mind ei anna mõjutada.!!!!!!!Suudan ja õ s kan OMA PEAGA mõelda!!!!!Ei taha ei kõrvalnähte ega tüsistusi!!!!Tahan veel lapselapsi näha ja nende edule kaasa elada!!!!!!!Kasutan EDSTI TEADLASTE VÄLJATÖÖTATUD TOODET BIOBLOCK!!!!!!VÄGA HEA!!!!!!!! EI MIN GEID KÕRVALNÄHTE EGA TÜSISTUSI!!!!!!! PIGEM MAKSAN NATUKE, AGA TEAN, ET SAAN EDASI ELADA!!!!!!!!!!!, HURRAA NEILE TEADLASTELE!!!!!!!!!!!!?
m
mina tunnen nii/ 3. august 2021 11:38
See on uus normaalsus kui kohtuda ebanormaalsetega
a
AV/ 3. august 2021 11:38
Protsent on 76-st kindlasti väiksem, sest vaktsineeritud ei käi ennast testimas. Kui vaktsineerimata nakatunu püsib pigem kodus, siis vakstineeritud nakutunu tõmbab täiega ringi.
v
Vaktsineeritud superlevitajad, kellele riik on selle privileegiks teinud/ 3. august 2021 11:52
Nii on, kusjuures tegemist on mingi veendumusega, et vaktsineeritud ei nakatu.. Läksin tuttavatele külla - vaatan, mõlemitel ninad tatised, silmad läigivad. Küsin, et ega teil koroonat äkki ei ole, näete tõbised välja - nemad vastavad, et "ei, meil koroonat ei saa olla, me oleme vaktsineeritud!". Käivad tööl rahulikult edasi ja ei muretse üldse, et mis siis, kui neil ikkagi on koroonaviirus.. Igal juhul pidasin targemaks sealt koroonapesast kähku jalga lasta..
e
ei ole/ 5. august 2021 21:16
midagi uut siin taeva all -vaksitud on sup.erle.vitajad ja na.kkuso.htlikud veel 4 kuud peale vaksimist....nad said miljard nanok.iipi grafeenoksiidi näol...
n
Nädalavahetustel/ 3. august 2021 11:31
ei ole aega testida, paneme pidu! Siis ka nakatunuid tunduvalt vähem. Aga nii teisipäevaks, kolmapäevaks, on tegelikud nädalavahetuse nakatumised nähtaval. Ah, et toome väljamaalt? Miks väljamaalt, meil ju omalgi koldeid piisavalt. Mitte vaktsiin ei aita! Aitab kaasa lõbusas seltskonnas nakatumine!

l
Lähteandmed valed/ 3. august 2021 11:31
Tehti kokku 5788 testi. Mitu nendest tehti vaktsineeritutele ja mitu vaktsineerimata isikutele? Selle järgi saab arvutada õige nakatumise protsendi. Iga päev lollitatakse inimesi mingi vildaka statistikaga.
e
elanikkonna keskmine palk või siis sissetulek keskmine/ 3. august 2021 11:41
statistika ongi mingisuguste statistiliste näitajatega
n
No.../ 3. august 2021 12:06
Miks lased ennast lollitada? See, kas statistiliselt on umbes 10 inimest vähem või rohkem, ei peaks küll elus midagi muutma.
s
statistika/ 5. august 2021 21:20
ongi suur vale, mis algab sob.imatute tes.tide, suurte kor.duste tege.mise ja õigete an-dmete salasta.misega. Tulemus ole.neb lä.hteand.metest. Ju ei ole ka.sulik näi.data kui suur% nakatanutest ja hai.glaravil olijatest ja surnutest olid kuuri läbinud. Kuni neid andmeid ei kajastata, ärge rääkige jama valitcuses, TA-s, ajaki.rjanduses jne.
h
3. august 2021 11:27
https://objektiiv.ee/mrna-vaktsiinide-leiutaja-covid-19-vaktsiinid-teevad-viiruse-hulga-ohtlikumaks/
n
Norn/ 3. august 2021 16:39
h
3. august 2021 11:27
https://objektiiv.ee/island-ja-gibraltar-kogevad-korgest-vaktsineeritusest-hoolimata-uusi-koroonajuhtumeid/
1
100/ 3. august 2021 14:09
Islandil peaegu 100% vaktsineeritud. Kuid nakkus on uuesti kiirelt levima asunud, nii et peab restriktsioonid välja kuulutama? (Morgonbladir)
k
3. august 2021 11:27
Kui palju testitutest olid vaktsineeritud? see on väga vajalik et saada aru mis toimub!
p
poliitiline poliitika kus keegi ehk räägib tõtt/ 3. august 2021 11:43
kui teha kõigile korraga midagi üheaegselt võib olla saame midagi õiget statistilise vea piires
p
3. august 2021 11:26
Pole mingit pandeemiat, see nn pandeemia on üles ehitatud valedel.
p
Pole jah, mine ja kamanda need, kes seda cocvidit haiglas põevad kohe voodist ja haiklast välja,rgu / 5. august 2021 11:11
m
mammi me rkeliina / 5. august 2021 21:23
ytles khe alguses, et plandemia on poliitiline
m
maski kandes teel tulevikku/ 3. august 2021 11:22
Ei tohi ise ennast orjastada koroonaga valesti käitudes
m
3. august 2021 11:26
Mis jama sina siin ajad???
h
Hea küsimus?/ 3. august 2021 11:36
Mis jama sina siin ajad !??
2
3. august 2021 11:10
24% nakatunutest oli vaktsiiniga kindlalt kaitstud, miks nad kodus ei püsinud.
h
hümn vabadusele, ei orjusele mõisatallis/ 3. august 2021 11:20
Kõik on vabad nagu Annelii ütleb
3. august 2021 11:29
Meedia tunnistab lõpuks, et Covid levib kõrge vaktsineeritusega piirkondades https://translate.google.com/translate?hl=et&sl=de&u=https://uncutnews.ch/medien-geben-endlich-zu-das-covid-sich-in-gebieten-mit-hoher-durchimpfungsrate-ausbreitet/&prev=search&pto=aue
l
lähtrumõisatalliorjad on ainukesed eestis, kes ei ole vabad/ 3. august 2021 16:27
10:20 hümn vabadusele, ei orjusele mõisatallis
c
Che/ 3. august 2021 11:06
Inimesi alistatakse, orjastatakse ja tapetakse veretult.
e
ester harv/ 5. august 2021 21:25
kõige hullem on see, et inimesed vabatahtlikult lähevad nõela otca (syst teeb vabax) :(

c
Che/ 3. august 2021 11:03
Sajandi suurim vale ja pettus, mis varem või hiljem paljastatakse. Nii on see läbi ajaloo olnud ja nii jääb ka olema. Nimetame selle lihtsalt moodsaks III maailmasõjaks. Pole ükski sajand globaalsemate sõdadeta hakkama saanud, ei saa ka käesolev!
e
ehitame tara/ 3. august 2021 11:02
s
Suva/ 3. august 2021 10:53
KÕRINI on sellest koroonast,liiga leigelt võetakse piiranguid vastu! JÄLLE maskid,distantsõpe jm.Kas saab kunagi veel NORMAALSELT elada??
ü
ületame piire üle Leedu/ 3. august 2021 11:00
See ongi kaasaegne normaalsus koos lennukite kaaperdamisega
j
jah/ 3. august 2021 10:51
kui vaktsineerimine hoogustub siis haiglaravi vajajate ja positiivse testi saanute arv suureneb, loogiline ju, viirus viiakse organismi
e
ebaloogiline jutt/ 3. august 2021 10:57
Aga seda sa ei näe, kui palju praegu toimub massiüritusi, siin loogika puudub?
m
metsast mustikalt puhkehetkelt/ 3. august 2021 10:59
Teil on juba nii õigus, et olete vaktsineeritud jutust lähtuvalt
m
Marika Meier/ 3. august 2021 10:47
t
tuumasõda/ 3. august 2021 12:17
k
kõiki konrollitakse ruulamisega pealt/ 2. august 2021 16:08
Täna kuulsin, et kirde Eestis pidi laboratoorium olemas olema viirusnakatamiseks kirde osariigis
2. august 2021 13:22
Kas koroonamull on lõhkenud
m
maailma uueks loomine/ 2. august 2021 15:35
Eestlane elab mullis edasi kuni suure pauguni
p
positiivne/ 2. august 2021 16:04
vara veel, üks kuu läheb ja siis tuleb lausa tuumasõda
a
Anna/ 2. august 2021 13:18
Oled vaktsineeritud või vaktsineerimata. Positiivne võid ikkagi olla enese teadmata ja viirust levitada. Kuidagi imelik on inimesi eraldi kastidesse sumada. Näitab saamatust ja inimõiguste otsest piiramist.
m
meeste häda/ 2. august 2021 16:01
Õige jutt, aga olen ka positiivne mees samaskui võiksin olla kanegatiivne olukorra suhtes veesegajatega.

p
2. august 2021 12:58
Positiivsetest iga neljas, viies on vaktsineeritud. Kuidagi suur protsent maalima päästva vaktsiini kohta ja siis väita jolleri moodi, et vaktsineerimata inimesed on ainsad viiruse levitajad ja mingid mõrtsukad.
p
Positiivsus/ 2. august 2021 13:45
Venemaa praalis, et neil alla ühe protsendi uutest positiivsetest oli vaktsineeritud. Kas tõesti hoiab sputnik viirust paremini eemal?
e
Ellen/ 3. august 2021 11:27
Õpi arvutama. 225-st 171 on vaktsineerimata
👽/ 3. august 2021 11:47
Täisealiste hõlmatus nakatunute seas vähemalt ühe vaktsiinidoosiga oli 57,9%. Tohutu!
s
3. august 2021 11:49
See Joller oleks vaja vangi panna.
r
Rainike/ 3. august 2021 15:42
80 vaktsimata vs 16 vaktsitud protsenti on see suhe
h
Hea ja usaldusväärne vahend koroona vastu!!!!!!!!!!!! / 4. august 2021 14:49
See on täiesti ülekohtune nii mõelda!!!!!!!!!!!! Ka mina olen vaktsineerimata, aga olen koroona algusest saati TERVE!!!!!!!!!!!! JA POLE KEDAGI NAKATANUD!!!!!!!!! EI OMA PEREST EGA KEDAGI TEIST!!!!!!!!!! KUI tuli müügile BioBlock, siis sellest saati olen seda kasutanud. Eesti teadlaste väljatöötatud toode ja toimib VÄGA HÄSTI!!!!!!!!!! EI MINGEID KÕRVALNÄHTE EGA TÜSISTUSI!!!!!!!!!PRIIMA!!!!!!!!!PIGEM NATUKE MAKSTA, KUI VAEVELDA VAKTSIINIST PÕHJUSTATUD KÕRVALNÄHTUDE KÄES!!!!!!!!!!!!! HURRAA EESTI TEADLASTELE!!!!!!!!!!!MIKS KÜLL EI TUNNUSTATA NEID EESTI TEADLASI TÕHUSA VAHENDI EEST!
p
PO HUI/ 2. august 2021 12:21
n
numbrid / 2. august 2021 11:37
Tooge välja ka vaktsiini surmade ja vaktsiini kahjustuste numbrid.
v
Värske uurimistöö vaktsiinide ohutuse/ohtlikkuse kohta/ 2. august 2021 11:46
https://www.mdpi.com/2076-393X/9/7/693/htm Järeldus: 100 tuhande vaktsineerimise kohta tuleb 4 surma ja 16 rasket kahjustust ning sama hulga vaktsineerimiste kohta päästetakse 2-11 elu. Kus on kasu? Valitsustel soovitatakse oma vaktsineerimisplaan üle vaadata.
m
m/ 2. august 2021 11:18
Kui mitu vaktsineeritud inimest on haiglas?
k
Kirjas on/ 2. august 2021 11:26
et 7 lòpetatud kuuriga. Kui palju lòpetamata kuuriga, pole màrgitud.
ü
üldine number vaktsiinist ka/ 2. august 2021 16:11
o
ohajh/ 2. august 2021 11:02
Vb ei suudeta kõiki vaktsiine alati 100% õigetes tingimustes säilitada ja kasutada. St, et mõned inimesed saavad vaktsiini, mis on nö "halvaks läinud". Mitte et see midagi halba teeks, aga selline vaktsiin ei pruugi ka efektiivselt toimida. Eriti just pfaiseri vaktsiin, mis nõuab säilitamisel erilisi tingimusi.
t
Tulge maa peale tagasi/ 2. august 2021 11:19
See ju siis totaalne katselabor.Kui ikka ei suudeta vaktsiine õigesti säilitada ja teadlikult süstitakse halvaks läinud vaktsiine.
t
To: Tulge maa peale tagasi/ 2. august 2021 11:35
Kust sina seda nii täpselt tead?
K
@ To: Tulge maa peale tagasi // 3. august 2021 15:12
Kas pole märganud, et inimesed usuvad tõe pähe ka kõige suuremat valet, mis talle "kõrva sosistatakse".
i
Ilma minuta!!!!!! / 4. august 2021 15:12
Moded ei talu TEGELUKKU TÕDE!!!!!!!!!!!!!!
v
Vaktsineerimata/ 2. august 2021 10:58
inimesi testib häda sunnil, et reisile tõendit saada või kui on sümptomid ja suunatakse. Vaktsineeritud ilmselt vaid siis kui on sümptomid ja suunatakse. Seega peaks vaktsineerimata inimeste teste olema kordades rohkem ja see nakatunute osakaalu arvutus ei ole adekvaatne.
j
Jah/ 2. august 2021 11:10
Sellist statistikat tehaksegi lihtsameelsetele. Aga et nakatumiste protsendid oleksid omavahel võrreldavad, tuleb arvesse võtta ka vastavate gruppide suurusi. Edaspidi võiks ka ära märkida, kui suure hulga moodustasid vaktsineerimata või vaktsineeritud isikute testid kogu testide arvust.
m
Marika Meier/ 2. august 2021 10:49
Lõpetage see jama juba ära
t
tuleb ise ka tark olla/ 2. august 2021 10:55
On jama jah ja trend sinna poole liikumisel jätkub
t
to meier/ 2. august 2021 11:04
milline jama konkreetselt? Kui sul on võimalik viirus "ära lõpetada" siis miks sa seda juba teinud pole? Selle info eest -- kuidas lõpetada maailmas koheselt viirus -- võiksid saada koos besosega kuu peale lennata.
m
m/ 2. august 2021 11:05
anna siis head nõu, kuidas lõpetada
v
2. august 2021 11:21
Võiks selle igapäevase numbrite edastamise ja hirmutamise meedias ära lõpetada.