Uudised

PEREARST KARMEN JOLLER IMESTAB: ma ei saa absoluutselt aru, miks peetakse vaktsiine ohtlikuks (450)

LISA KOMMENTAAR

25. august 2021, 21:21
https://www.ohtuleht.ee/1041852/raigelt-ebaeetiline-see-ajab-marru-et-arst-teeb-patsiendile-kingitusi-et-ta-votaks-ravimeid-voi-vaktsineeriks Kuidas saab olla eetiline, kui arst kingib patsiendile mingisuguse iPadi selle eest, et ta võtaks ravimeid või vaktsineeriks? Arstieetika järgi on ju arstil põhjendamatu vastu võtta patsiendilt kingitusi, mis on veidi suurema väärtusega kui lihtsalt kommikarp. Ka kommikarp on mõne silmis ebaeetiline, sest arst teeb oma tööd ja tema asi ei ole selle eest kingitusi vastu võtta. Seega miks peaks arst kinkima patsiendile midagi tänutäheks?
24. august 2021, 22:09
https://www.elu24.ee/7321146/sokeeritud-opetaja-koolimaja-ees-peeti-kinni-ja-kusiti-kas-olen-vaktsineeritud#_ga=2.32918781.292688028.1629137409-628055636.1613839435 Tööpäeva lõpul ehmatasid Viljandi koolimajast väljunud õpetajat uksel seisnud tundmatud naised, kes vaktsineerituse kohta aru pärisid. Taamal seisnud mees olevat õpetajat lausa pildistanud. «Küsisid, kas töötan siin majas, vastasin jah, mispeale uuriti, kas olen vaktsineeritud.» Kuna Daimi on mõlemad kaitsesüstid kätte saanud, lasti kohkunud õpetajal koduteed jätkata. «Neil olid mingid kollased paberid ka käes,» meenutas naine.
23. august 2021, 19:22
Vaktsineerimise kasulikkusest räägib kasvõi seegi, et seoses vaktsineerimiseaja broneerimisega sai tutvuda ka digiloo sisuga. Selgus, et mõni perearst võib hoopis analüüsi negatiivset tulemust pidada halvaks ja positiivset tulemust heaks! Võib–olla ei teata ka matemaatilisi sümboleid näitude ees. Aasta tagasi toimus vanusegruppidele eri - sõeluuring jämesoolekasvaja avastamiseks. Näitajaks oli peitvere hulk väljaheites. PERH-i labori analüüsi tulemus oli negatiivne, mis tähendab, et probleemi ei ole. (Näit < 10 μg /g, lubatud referentsväärtus < 20.)
jätk23. august 2021, 19:22
Aga digiloo epikriisis ja aegkriitilistes andmetes on kirjas koguni korduvhaigestumine, kuigi pole isegi esmast haigestumist olnud! Selline analüüside vale tõlgendamine võib selle perearsti puhul olla ka laiemalt levinud, ja küsimus on siin ka valeandmetest riiklikus tervise infosüsteemis TEHIK, mis lähtub perearsti poolt koostatud vale epikriisi andmetest. See perearst praktiseerib Mustamäe tervisekeskuse 4 - ndal korrusel. Hiljuti juhendas seal ka mentor ja perearst oli siis mentee seisuses. Vale epikriisi ( 01.07.2020 00:00) koostaja perearst D01765 kood:11556551.
13. oktoober 2021, 20:55
Perearst peab sõeluuringul osalenud isikut uuringu tulemusest teavitama, mida aga ei tehta! Eesti Haigekassa jämesoolevähi sõeluuringu korraldusjuhend. Lisa 2. Negatiivse peitveretesti tulemuse teavituse vorm. Jämesoolevähi sõeluuringu peitveretesti tulemus. Osalesite jämesoolevähi sõeluuringus ja saatsite laborisse proovimaterjali peitveretesti tegemiseks. Analüüsi tulemusena ei leitud Teie väljaheitest peitverd. Seega ei ole põhjust Teil jämesoolevähki kahtlustada ning edasisi uuringuid ei ole vaja teha. Jne. Lugupidamisega Teie perearst. Lisa 3. Positiivne tulemus. Täiendav uuring.
23. august 2021, 14:18
Sest neid pole piisavalt uuritud, juhul kui arstid oma patsiente katsejänestena selleks ei kasuta.
stiilinäitaja19. august 2021, 21:04
https://qvalitas.ee/meediatoimingud/ Keelatud on filmida, salvestada ja pildistada Qvalitas Arstikeskus AS keskuse ruumides (lisaks avatud alale ka WCdes, garderoobides, kabinettides ja muudes piiratud nähtavusega väljades), tervisebussides ning muudes esindustes ja Qvalitas Arstikeskus AS ettevõtte poolt loodud tööpunktides ilma Qvalitas Arstikeskus AS ettevõtte juhtkonna või volitatud isikute vastavasisulise kirjaliku loata. Töötajate, patsientide ning keskustes viibijate jäädvustamine on keelatud. Kolmandate isikute eravestluste salvestamine ja filmimine on keelatud kõikides ruumides.
:))18. august 2021, 17:51
https://www.postimees.ee/7313049/postimees-grupp-korraldas-meediamajas-vaktsineerimise?gallery=304944&image=13983140 Nii hirmus, et silmadki kinni!
hõmm22. august 2021, 13:51
https://www.postimees.ee/7320171/kooliopilane-vaktsineerimisest-oeldi-et-pidi-tulema?gallery=305374&image=14008517
17. august 2021, 23:03
https://eestinen.fi/2021/08/analuus-hiina-solmis-salakokkuleppe-maailma-terviseorganisatsiooniga-et-koroona-paritolu-peita/ Hiina sõlmis salakokkuleppe Maailma terviseorganisatsiooniga WHO, et koroona päritolu peita. Hiina avaldas WHO-le agressiivselt survet, mistõttu WHO ei sekkunud ja koroona pääses levima. Hiina mõjutas WHO otsuseid, soboteeris uurimist ja vahetas ametnikke, selgub väljaande Sunday Times analüüsist. https://ria.ru/20210817/vaktsiny-1746018460.html?utm_medium=referral&utm_source=lentainform.com&utm_campaign=ria.ru&utm_term=1292373&utm_content=9543203 Sputnik Light ja Pfizer
17. august 2021, 23:01
Sellistes bussides peavad ühed patsiendid kuulama pealt teiste vestlusi medtöötajaga tervise küsimustes. Toimub delikaatsete isikuandmete lekitamine. Sama probleem on ka siis, kui bussi kasutatakse töötervishoiuteenuse pakkumiseks. Sellega rikutakse töökollektiivi sisekliima kapitaalselt ära.
andmekaitse15. august 2021, 19:51
https://www.err.ee/1608308010/tooandjates-tekitab-segadust-tootajatelt-koroonatoendi-kusimise-kord Seoses bioloogiliste ohutegurite määrusega õhus veel palju teisigi küsimusi. Eelkõige sellised juriidilised küsimused, inimeste õiguste küsimused, küsimus, kuidas töödelda isikuandmeid ja nii edasi /---/ kuna aega on väga vähe, siis on tegelikult segadust ja sellist pahameelt omajagu.
Anonüümne15. august 2021, 19:31
Kui pildile keskenduda- siis tundub, et tal on süstlal süsti ajal kattekork peal . Paljud isikud kardavadki seda torget palju vähem, kui seda tegelikuses ei sooritata.
17. august 2021, 19:57
Just nii mis imelik kollakas vidin see seal on.
kindlustuseandja15. august 2021, 14:58
Kindlustada end vaktsiinikahjude vastu ei saa, sest vaktsiinide tootjad ei ole andnud oma toodetele garantiid. Pfizer võib saada ametliku vaktsiini staatuse septembris.
Mitte et ei anna garantiid -17. august 2021, 00:46
USAs on nad sõna otseses mõttes suutnud omale välja kaubelda puutumatu seisuse - neid ei saa ka kohtusse kaevata!
üldistaja15. august 2021, 14:24
Üldjuhul vaktsiinid siiski aitavad. Palju sõltub ka nö tellija materialist. Kui manustad kõvasti kärakat ja tubakat, siis ravimite, vaktsiinide ja toidulisandite toime muutub teiseks.
Palun olgem täpsed:17. august 2021, 00:48
mõned vaktsiinid võivad aidata mõnel juhul. Kes aga tahab TERVIST hoida, need peaksid keskenduma siiski aegade algusest peale end tõestanud viisidele.
pae promenaad15. august 2021, 09:34
Meedias valetati et Janssenit on! https://www.delfi.ee/artikkel/94296457/videoreportaaz-janssen-on-otsas-jama-kull-lugu-sellest-kuidas-lasnamael-sustiti-uht-doosi-otsima-tulnud-inimesi „Tolka Pfizer, da?“ kõlab vaktsineerimisbussi juurde uudistama tulnud suudest lakkamatult. See tähendab kaht doosi, peavad vaktsineerimisbussi juures askeldavad abilised ning õed terve päeva jooksul üha uuesti ja uuesti inimestele selgitama. Ei, Janssenit ei ole, korratakse veel ja veel. Kiirest päevast ei puudunud ka minestamise äärel olevate inimeste turgutamine nuuskpiiritusega.
KAHEJALAGA VETERAN.15. august 2021, 08:03
Mina ka ei mõista, miks maamiine ohtlikuks peetakse!
Milles point on?14. august 2021, 22:12
"Islandil on vaatamata kõrgele vaktsineeritusele väga kiiresti kasvanud koroonaga nakatumiste arv. Viimase 14 päevaga on islandil olnud uusi nakatumisi 100 000 elaniku kohta 397.Võrdluseks, Eestis, kus on vaktsineeritud poole vähem inimesi on vastav nakatumiste tase 240 ja Soomes 172" (eestinen.fi). Vot ei saa inimesed aru, et vaktsineerimine ei vähenda mitte ühelgi moel koroonasse nakatumisi, vaid hoiab lihtsalt raskemaid tüsistusi ära. Kuna lapsed põevad koroonat väga kergelt, siis milleks neid süstida? Mida see kasulikku annab?
...ja vastust võime ootama jäädagi, sest17. august 2021, 00:51
asjalikku arutelu, rääkimata väitlusest, pole establishmendil kombeks pidada. Milleks seda, kui tsenseerimine ja jõuvõtted toimivad?
Ronja14. august 2021, 20:57
Hea on pläägutada, aga kas julged ka vastutada. Kui vastutama hakkad,vaat siis räägime edasi.
USAs on teatavasti17. august 2021, 00:52
vaktsiinitootjad vabastatud ka kohtusse kaevamisest. Mis on, jälle, täiesti tummaks võttev fakt...
Massumasja14. august 2021, 19:45
Haridus loe tan ei midä kui haritust olõ ei siss nägeva kõkk säänsi vällä kui tuu tarkurist joller....ma mõtli ei välimust ......
Anna14. august 2021, 18:40
Paneb imestama kuidas see inime andis arsti vannet. Mille alusel jagatakse arsti diplomeid? Teeb reklaami solgile. Selline usaldamatus vaktsiinide vastu ongi tekkinud jollerdamise ja lutsutamisega. Ja kui tulebki turule "kasutusloaga" vaktsiin jääb inimeste suhtumine samaks. See on teie raske propaganda tulemus. Ja miks peaks supikeetja rohtu lisama kui see lurr niikuinii ära süstitakse.
Karmenike, ära piina end liiga keeruliste küsimustega. proovi esmalt see lihtne tehe ära lahendada14. august 2021, 18:15
:((14. august 2021, 17:11
https://eestinen.fi/2021/08/kuum-islandil-hakatakse-kiirkorras-teise-doosiga-vaktsineerima-neid-kes-said-jansseni-vaktsiini/ Islandil on vaatamata kõrgele vaktsineeritusele väga kiiresti kasvanud koroonaga nakatumiste arv. Jansseni vaktsiini saanud islandlased said kutse vaktsineerimisele ja neile manustatakse kas Pfizeri või Moderna vaktsiini.
On muidugi "hea" loogika teha VEEL ROHKEM sedasama,17. august 2021, 00:54
mis tulemust ei toonud!
Liikumine ja sport14. august 2021, 14:48
Ennast tasuks vormis hoida rohkema liikumisega värskes õhus ja aktiivse spordiga. Kui istuda ainult kodus televiisori ees ja mussutada komme, siis see paistab välja kohe figuuris.
14. august 2021, 17:04
Figuurist tähtsamgi on, et see "väljapaistetus"17. august 2021, 00:56
ei tule kasuks ei eluea pikkusele ega headusele :)
hea seegi14. august 2021, 14:36
https://objektiiv.ee/usa-ravimiamet-langetas-covid-19-vaktsiinide-tohususe-lavendi-50-protsendini/ Ameerika Ühendriikide Toidu- ja Ravimiamet langetas juuni lõpus Covid-19 vaktsiinide tõhususe nõude viiekümne protsendini. Mahukast teadusuuringust selgub, et uute Covid-19 mutatsoonide tõttu on näiteks Pfizer/BioNTechi vaktsiini tõhusus langenud 42 protsendini. Ühe mRNA vaktsiinide leiutaja,Robert Malone'i, sõnul ei pruugi kiiresti muteeruvate viiruste, nagu seda on gripi- ja koroonaviirused (n Covid-19), vastu vaktsineerimisest olla väga tolku,
14. august 2021, 11:08
https://tervis.ohtuleht.ee/1031996/pane-aeg-kinni-tanasest-oodatakse-vaktsineerima-koiki-riskiruhma-inimesi-ja-ule-65aastaseid Vaktsineeritava patsiendi salaja pildistamine ukse vahelt.
fopaa14. august 2021, 10:57
Töökohtades vaktsineeritakse kõrvaliste isikute (fotograaf ja töökaaslased) juuresolekul! https://pohjarannik.postimees.ee/7248325/sustimisbrigaadide-tulek-tookohale-vahendas-vaktsiinipelgu Võlaõigusseadus § 765 “Kõrvalise isiku juuresolek tervishoiuteenuse osutamisel on lubatud üksnes patsiendi nõusolekul, välja arvatud juhul, kui tervishoiuteenuse osutamine kõrvalise isiku juuresolekuta ei ole võimalik, patsiendi nõusolekut ei ole võimalik küsida ja tervishoiuteenuse osutamata jätmine ohustaks oluliselt patsiendi tervist.
leeni15. august 2021, 01:39
nu hea veel et günekoloogilist läbivaatust fotograafide ja töökaaslaste juresolekul veel pole
15. august 2021, 10:04
http://www.aripaev.ee/uudised/2007/05/15/pildistamine-avalikus-kohas-nouab-reeglite-tundmist Avalikus kohas ei tohi pildistada inimesi, kes pole avaliku elu tegelased, neilt on vaja luba. Arsti kabinet, protseduuride tuba, kabiin, telk, tervisebuss jne ei ole isegi avalik, vaid konfidentsiaalne koht. Isegi meditsiinitudengite ja residentide osalemiseks peab olema patsiendi kirjalik nõusolek. Seega pole fotograafidel sinna mingit asja.
15. august 2021, 10:06
https://arileht.delfi.ee/artikkel/89985481/advokaat-selgitab-kas-tanaval-tohib-inimesi-pildistada Inimeste pildistamisel või filmimisel avalikus ruumis tuleb arvestada isikuandmete kaitse reeglitega, kuna inimese keha ja nägu tema isikuandmed. Rusikareegel, mida pildistajal tuleb meeles pidada on: kui inimene on fotol või videol äratuntav, tuleb enne materjalide avaldamist sotsiaalmeedias küsida inimese nõusolekut ning kõik äratuntavalt pildile jäänud inimesed peavad olema pildistamise ja fotode avaldamisega nõus.
probleem14. august 2021, 10:30
https://eestinen.fi/2021/08/kole-lugu-iisrael-on-uks-vaktsineeritumaid-riike-maailmas-ometi-valitseb-seal-meditsiiniline-eriolukord/ Iisraelis arvati veel juunikuus, et koroona on möödas. Maske ei kandnud enam keegi ja neid polnud isegi poodides enam müüa. Juunis toodi Iisraeli eeskujuks tervele maailmale, et mis kõik on võimalik tänu vaktsineerimisele. Juulis oli aga olukord Iisraelis kardinaalselt muutunud: kõigil olid maskid ees ja koroonaga nakatumiste arv kasvas püstloodis.
huvitav küll14. august 2021, 10:08
Kaitsesüsti võib teatavasti teha ka tuharalihasesse. Miks Joller seda võimalust ei lansseeri ja seda varianti ka ise ei presenteerinud Õhtulehe pressifotol? Kas paberkandja puhul oleks ajalehe formaat väikseks jäänud?
ka testimise eeskuju olemas20. august 2021, 11:34
https://lounaeestlane.ee/hiina-muutis-koroona-anaaltesti-kohustuslikuks-koigile-valismaalt-tulijatele-lisatud-selgitav-video/ Hiina muutis päraku kaudu tehtava koroonatesti kohustuslikuks kõigile välismaalt tulijatele, kuna seda peetakse tavalisest testist usaldusväärsemaks. Praktikas toimub proovi võtmine nii, et pärakusse lükatakse umbes 5 sentimeetri sügavusele soolvees niisutatud proovitampooniga pulk, mida seal sees pööratakse. Pärast seda võetud proovi analüüsitakse. Kogu proovi võtmise protseduur võtab aega 10 sekundit.
see on sellest sarjast, et mulle ei ole keegi rääkinud.14. august 2021, 07:49
kõps14. august 2021, 10:23
Vaktsineerimise käigus toimusid ka uue geisarja filmivõtted. https://pealinn.ee/2021/08/06/oopaevaga-lisandus-241-positiivset-testi/ https://pealinn.ee/2021/08/02/vaktsiinikiirabi-ootab-patsiente/
28. august 2021, 21:32
https://pealinn.ee/2021/08/26/ulikoolid-kutsuvad-tudengeid-end-vaktsineerima/
oh heldene aeg13. august 2021, 21:54
joller ise ka vaktsiinikahjustuse ohver, sellele viitab tema kõõrdsilmsus
13. august 2021, 21:03
elu24.ee/7290611/perearst-karmen-joller-kristlastele-vaktsineerimine-on-meie-kohustus-jumala-ees ------ Kui kristlased Vanas - Roomas võimu juurde said, siis keelati termid ja saunad ära, sest palja keha näitamine oli kuulutatud patuks. Nii pesti ka ristimisvesi maha. Kristlik Euroopa ei pesnud end sajandeid. Levisid haigused ja mustuse varjamiseks kasutati ohtralt parfüüme ja parukaid. Represseeriti ka arste, neid hakati pidama nõidadeks. Haigused olla antud jumala poolt karistuseks ja haiguste ravi loeti jumala vastaseks tegevuseks.
14. august 2021, 17:05
https://eestinen.fi/2017/07/politsei-viis-helsingi-lennujaamas-migrante-abistanud-naispastori-arsti-juurde/ Politsei võttis Helsingi-Vantaa lennujaamas esmaspäeva õhtul kinni kaks naisterahvast, kes ei allunud korraldustele ja kellest üks oli varjupaigataotlejaid abistanud naispastor Marjaana Toiviainen. Enne arestimaja viidi ta vägisi arstlikku kontrolli ja pääses sealt alles pärast seda, kui oli kinnitanud, et ei usu Jumalasse.
13. august 2021, 19:24
https://ria.ru/20210716/medotvod-1741614835.html?utm_medium=referral&utm_source=lentainform.com&utm_campaign=ria.ru&utm_term=1245878&utm_content=9469185 Milliste haiguste korral on vaktsineerimine Venemaal keelatud.
tegelikult13. august 2021, 19:18
https://www.elu24.ee/7290611/perearst-karmen-joller-kristlastele-vaktsineerimine-on-meie-kohustus-jumala-ees ------ Kui kristlased Vanas - Roomas võimu juurde said, siis keelati termid ja saunad ära, sest palja keha näitamine oli kuulutatud patuks. Nii pesti ka ristimisvesi maha. Kristlik Euroopa ei pesnud end sajandeid. Levisid haigused ja mustuse varjamiseks kasutati ohtralt parfüüme ja parukaid. Represseeriti ka arste, neid hakati pidama nõidadeks. Haigused olla antud jumala poolt karistuseks ja haiguste ravi loeti jumala vastaseks tegevuseks.
14. august 2021, 17:10
https://eestinen.fi/2017/07/politsei-viis-helsingi-lennujaamas-migrante-abistanud-naispastori-arsti-juurde/ Politsei võttis Helsingi-Vantaa lennujaamas esmaspäeva õhtul kinni kaks naisterahvast, kes ei allunud korraldustele ja kellest üks oli varjupaigataotlejaid abistanud naispastor Marjaana Toiviainen. Enne arestimaja viidi ta vägisi arstlikku kontrolli ja pääses sealt alles pärast seda, kui oli kinnitanud, et ei usu Jumalasse. https://uueduudised.ee/arvamus/vaktsineerimistung-paneb-lollusi-raakima-perearst-joller-vaidab-et-jumal-kiidab-sutsud-heaks/ Elu24 vahendab:
finito13. august 2021, 18:15
https://epl.delfi.ee/artikkel/94107063/perearstiga-silmast-silma-suhtlemise-asendab-videokonsultatsioon
13. august 2021, 18:00
https://pealinn.ee/2021/05/21/qvalitas-arstikeskus-ootab-50-vanuses-inimesi-tallinnas-vaktsineerima/ Hirmunud vanaproua vaktsineerimas. https://jarvateataja.postimees.ee/7299699/jarvakad-tahavad-vaktsiini-aga-ei-saa Sama, ent natuke noorem.
lisa13. august 2021, 18:17
Võlaõigusseadus § 765 “Kõrvalise isiku juuresolek tervishoiuteenuse osutamisel on lubatud üksnes patsiendi nõusolekul, välja arvatud juhul, kui tervishoiuteenuse osutamine kõrvalise isiku juuresolekuta ei ole võimalik, patsiendi nõusolekut ei ole võimalik küsida ja tervishoiuteenuse osutamata jätmine ohustaks oluliselt patsiendi tervist.
13. august 2021, 17:15
https://www.err.ee/873125/ei-tahtnud-perearsti-tulitada-enamik-emo-sse-poordumisi-on-pohjendamatud
13. august 2021, 17:14
https://www.eesti.ee/et/tervis-ja-tervisekaitse/tervishoid-ja-arstiabi/vaktsineerimine Paljude nakkushaiguste vastu võitlemiseks on tõhus vahend vaktsiin. Vaktsineerimine on vabatahtlik. Lapse ja piiratud teovõimega isiku vaktsineerimise üle otsustab lapsevanem või tema seaduslik esindaja. Enne vaktsineerimise läbiviimist kontrollib tervishoiutöötaja inimese tervislikku seisundit ja teeb kindlaks, kas esineb immuniseerimise ajutisi või püsivaid vastunäidustusi. Vastunäidustuste olemasolul vaktsineerimist ei tehta või lükatakse see ajutiselt edasi.
13. august 2021, 21:00
https://objektiiv.ee/joller-lapse-vaktsineerimiseks-pole-vanemate-nousolekut-vaja/
13. august 2021, 21:09
https://objektiiv.ee/joller-lapse-vaktsineerimiseks-pole-vanemate-nousolekut-vaja/
Perearstide Seltsis kõik sarnased..Vallikivi jt13. august 2021, 17:08
Kuidas see juhm saab perearst olla?
Mitte13. august 2021, 16:35
ükski vaktsiin pole ohutu,seda on öelnud targad arstid aga joller ei saa sellest aru ja imestab,nii juhtub kui arstiks soovija on oma paberid mõne lamba eest soetanud.
13. august 2021, 15:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
13. august 2021, 16:01
Tänu vaktsineerimistele sureb kolmanda maailma riikides peale sündimist tänapäeval vähe inimesi. Need riigid on ülerahvastatud ja elanikud püüavad pääseda Euroopasse.
Anna13. august 2021, 15:16
Ei ole eriti kuulnud rõugete vaktsiini vastaseid. Rõugetele on vaktsiin aga antud viirusele ju vaktsiini ei ole. On ikkagi väljatöötamisjärgus. Puudub NN. kasutusluba. Kuidas saab arstist inimene sundida inimestele peale kahtlase väärtusega solki?
13. august 2021, 16:45
Pfizer saab septembris ametliku vaktsiini tunnustuse.
e.13. august 2021, 23:17
To 16:45: Osa teadlasi väidavad, et rõuged ja koroonaviirused saavad olemuslikult erinevat vaktsiini. Esimesel juhul tutvustatakse organismile nõrgendatud haigustekitajat ja tulemus on stabiilne, teisel juhul (mRNA vaktsiinidega) aga süstitakse verre ogavalke, mis on veresoontele kahjulikud sõltumata viirusesisaldusest. Ning vaktsiini mõju on väga ebakindel nagu gripivaktsiinidelgi, mida igal aastal peab uuendama. Pealegi olevat halb idee lausvaktsin. pandeemia ajal, sst 'osavamad' viirustüved õpivad vaktsiini ignoreerima ja muteeruvad. Vaktsineeritud ju kodus ei istu vaid levitavad agaralt.
to "e." - täiendan sinu vastust:17. august 2021, 01:08
TERVE inimese loomulik immuunsus ületab iga kell IGASUGUSE inimese poolt loodud vaktsiini, kuna mRNA vaktsiin - rangelt võttes geeniteraapia - tegeleb vaid KITSALT ÕPITUD IMMUUNSUSE mikrobioloogiaga. Loomulikult on aga organismil immuunsuse nn mitu kihti (tapjarakud jm), millega vaktsiinid ei tegele. Kuna vaktsiin ei välista midagi ja ainuke kasulik lubadus on, et "läbipõdemine on kergem", siis ta ikkagi survestab viirust, kes selle tulemusel muteerub ja võimalikult ka edasi levib. Ja saamegi olukorra, kus vaktsiin aitab tekkida uutel mutatsioonidel.
Aga13. august 2021, 10:25
vandenõuteoreetikud räägivad ju pidevalt:kui sa vaktsineerid, siis sa sured ära. Variante on neil mitmeid: sured kohe, aasta jooksul, lähematel aastatel, su järglased saavad kaela koledad haigused jne. Nähtavasti nende sõna on kohe tõesti VÄGA vaba, erinevalt teistest.
s13. august 2021, 11:39
Vandenõuteoreetikud ütlesid juba aasta tagasi, et tulekul on koronapass13. august 2021, 12:44
vaatleja13. august 2021, 14:19
Kummaline, miks siis kõige vaktsineeritumas riigis (Israelis) on 60% covidiga haiglas. On proovitud ka 3-ndat süsti (420 tuh. on 3 korda vaktsineeritud), millest 14 on juba haiglas. Samas on valitsus tunnistanud, et vaktsiinipass ei toimi ja vaatamata vaktsineerimisele tuleb lockdown. Pealegi pole mingi saladus, et vaktsineeritud levitavad samuti viirust. Selle tulemusel on hakatud aru saama, et vaktsineerimine ei peata viiruse levikut, mida meil jätkuvalt peale sunnitakse.
Agale13. august 2021, 14:40
Kelle sõna on vabam? Meie meedia on täis ainult vaktsiinipropagandat ja vaimset terrorit tervete vaktsineerimata inimeste suunas. Igasugu arvamuslood ainult tambivad, et sa oled ohtlik ja sa oled kurjategija jne. Terve inimene on nüüd muutunud kellelegi tohutuks probleemiks.
Selles see asi ongi, et EI OLE vaba -17. august 2021, 01:12
tsensuur toimib ju täiega! Ja oled sa näinud avalikku ja ausat ARUTELU või VÄITLUST erinevaid suundi esindavate teadlaste vahel? Kui nii edasi läheb, näeme vabadust sama palju kui n liidu ajal!
Vaktsiini-vastased13. august 2021, 10:21
külvavad siin pidevalt paanikat - a la - "kui sa oled vaktsineeritud, sa sured ära". Variante on mitu: sured kohe, aasta jooksul, õige varsti, su geenid on rikutud ja su järglased saavad kaela midagi hirmsat. Kõik need idi.ootlikud kommentaarid püsivad nagu raudnaelad, keegi ei modereeri, kõik sellised räus.ka.mised miskipärast avaldatakse?
s13. august 2021, 11:41
Gobsek.14. august 2021, 09:03
Huvitav.et keegi tarkadest teadlastest, pole rääkinud variandist,et kõik inimesed ei nakatugi koroonasse. Osa on lihtsalt sellele immuunsed. Seda ei tohi öelda,siis läheb lahti paanika ja enam keegi ei aita ärikate kukrut täita.
Pole olemas sellist asja nagu "vaktsiinivastased",17. august 2021, 01:20
olemas on uudishimulikud ja tundlikud inimesed ja veidi nutikamad, ka teadlased, keda lihtne propagandaruupor ei veena. Ja seda, mida mRNA-"vaktsiin" (geenimanipulatsioon, kuna programmeerib raku tootma kehale võõrast ja kahjulikku) TEGELIKULT suudab, on alles vara öelda - tibusid loetakse sügisel. Kas sa väidad, et sina seda kõike tead, või USUD? "Vaktsiinid" ise on ju alles inimkatsete järgus ja seni eksperimentaalsed, mitte täieõiguslikud! Kasuta oma amügdala ja usukeskuse asemel hetkekski prefrontaalset korteksit, kallis inimene!
To "Gobsek":17. august 2021, 01:24
Kõige õõvastavam selle kõige juures ongi kogeda, et vaktsiinimüügimeesteks on muutunud KÕIK, keda peavoolumeedia avaldamiseks valib. Ka avaldatud meedikud, kes ju ometi PEAKSID olema huvitatud patsientide TERVISEST, on kõik paljastanud oma tegeliku, biigfarma müügimehe pale...
Miks Joller ei tohi oma arvamust avaldada?13. august 2021, 10:16
Samas vandenõuteoreetikud räus.ka.vad kommentaaruimis 24/7. Mõned on võrdsemad kui teised? Ja vandenõuteoreetikute sõna on vabam kui teistel lihtsurelikel?
s13. august 2021, 11:41
Kallikene, need pole ju vandenõuTEOORIAD,17. august 2021, 01:25
Provokaator?17. august 2021, 01:26
Oled usuhull, soe või kinnimakstu?
13. august 2021, 09:35
ery eile 18:01 Tegelikult on vaktsineerimisvastaseid vähe, aga nad on kremli kgb-diktatuuri kaasabil hästi organiseeritud ja häälekad. Mõned nendest on ka lihtsalt kasulikud id..odid
Eksid tõsiselt🙄15. august 2021, 13:01
Ole ettevaatlik selliste sõnadega!!!!!! See ei pruugi sulle hästi lõppeda!!!!!! Pole otseselt vaktsiini vastu, aga ei.pea seda ka õigeks! Ja hullarist pole ka hullupabereid välja antud!
Kus on õiglus? 15. august 2021, 13:05
Mis pagana reeglid?! Kui keegi siin teisi i.... ioot... 'ks sõimab, siis pole mingeid reegleid või i?! Siis on kõik ok?!
Ja miks peaks keegi olema17. august 2021, 01:29
"vaktsineerimise pooldaja"? Kas elusolendid on läbi aegade rõõmsalt ja tervelt elanud tänu VAKTSIINIDELE või TERVISLIKELE ELUVIISIDELE, puhtale õhule, veele ja toidule? Kremlimees on hoopis see, kes üritab ühiskonda lõhestada; teadagi - divide et impera...
"V.-vastaseid" on palju, sest uudishimulikke ja tarku inimesi on17. august 2021, 01:34
Eestis palju ja siin USA-moodi lahmiv propaganda seetõttu sama hästi ei tööta. Vaktsiinivanamehed peavad siin müümiseks rohkem pingutama. Kremlil, muide, ei tundu selles kõiges seekord mingit "kätt" olevat - kreml vaatab asja imestades ja imetledes pealt - kui madalale saab inimikonna suruda, kui aktsioon on totaalne ja psühholoogiad-motiivid läbimõeldud!
Tundub, et sinu näol on tegu usumehe, kõva käe-mehega?17. august 2021, 01:37
Et mis vabadused TEADA - ORDNUNG muss sein! Ja ilmselt ka Arbeit macht Frei kõik, kes ei allu? Eksta ole - maailm on kirju.
Paar päeva tagasi13. august 2021, 09:34
oli uudis, et ravimiameti juht lahkub enne tähtaega töölt. Põgenemine uppuvalt laevalt?
Kui Eestis tahetaks ja saadaks anda korralikku TERVISEteavet17. august 2021, 01:40
ja kuidas haiguseid ENNETADA, poleks meil RAVIMIamet vaid TERVISLIKU ELU amet.
T13. august 2021, 09:27
Joller pidi lastele rääkima kui sa vaktsiini ei tee siis sa sured ära.
Omaar Joller13. august 2021, 09:25
Ma unistan Jolleriga abiellumisest ning õhtuti ennem teatrisse minemist käiksime salaja silla all süstimas.
eesti doktor13. august 2021, 08:14
kuule Joller vaatame edasi mis aeg toob ja mis laulu sa pärast laulad
Selleks13. august 2021, 16:39
ajaks on joller dementne ja ei tea,et ta perearst on.
Inimene13. august 2021, 08:01
Võin avaldada ühe lehekülje, kus on reaalajas jälgitud statistika kui palju surmasi naisi ja mehi on vaktsiinide pärast üle maailma. Uskuge mind need numbrid ei ole väiksed ! On ka kirjas mis vaktsiinid on, valik ikka lai :) Luuletab siin õhtules veel midagi... Kõik internetis kättesaadav.
USAs on vaktsiinikahjustustega tegelejaks VAERS,17. august 2021, 01:44
sest valuraha ei maksa süüdlane vaid ilmselt maksumaksja rahadega loodud fond. Euroopas pidi ka midagi sellist olema...
13. august 2021, 07:15
Ma ei saa absoluutselt aru, miks peab üks perearst päevast-päeva meedias patrama ja inimesi noomima.
Miskit sassis?! 15. august 2021, 13:09
See näitab midagi kahtlast, vbl pole tal see l 2.korusel kõik korras?! Miks muidu see pidev eksponeerimine ja sõnavõtt?! See pole õige asi!!!!, 🥴😏
Bigmedi käsi toidab ju neid kõiki...17. august 2021, 01:47
...ja ajukesed saavad pestud ülikoolis, mis samuti rõhub keemilistele ravimitele. Loodusravist eriti palju ei räägita, pealegi ei too see ju sisse. Aga maja- ja autolaenud tahavad ju tasumist...
v13. august 2021, 07:12
Oleks vaktsineeritud ei kannaks viirust edasi ja ise ei haigetuks siis saaks aru,et veel vaktsineerimine kohustuslik Aga kellegi arvamus,et vaktsineeritu ei haigestu nii raskelt pole mingi argument.Kes teab kuidas keegi talub vaktsiini mis veel liialt uus asi.Oma keha ja inimene teeb oma kehaga mis tahab ja kellegil pole õigus öelda ega sundida vaktsineerima.Teine ei saa öelda mis PEAB TEGEMA OMA KEHAGA.
Jumala tõsi.17. august 2021, 01:48
Kui oma keha suhtes pole ka vabadust/kohustust, siis oleme ju mitmendas kommunismis juba?
Saan Aru13. august 2021, 06:48
Irja Lutsar saab pideva rääkimise eest 1500 eurikut pintsile juurde. Küllap kah tädi Roller saab sellepärast koguaeg joriseb.
Arvan, et onu Bill, Anthony jt premeerivad17. august 2021, 01:50
riikliku taseme tublisid abilisi PALJU SUUREMATE summadega!
Aru Saamatu !13. august 2021, 06:08
Mina ei saa kah absoluutselt aru miks see tädi Joller koguaeg joriseb ?!?
Rumal on rääkida13. august 2021, 03:44
ja väita absoluutset tõde asjadest millest endal vähe taipu ja infot on, mina sellist perearsti ei usaldaks
R13. august 2021, 11:01
Aga kellegi põlve otsas kokkuklopitud hirmuteooriad on tõde? Telegram ja uued uudised su allikad raudselt.
To "R" - hirmuteooriad?17. august 2021, 01:58
Hirm (või rõõm) on reaktsioon. Muidugi ei sobi TÕE teadmine nõrgema närvikava/tervisega isenditele. Aga sellelt teelt enam tagasi PROPAGANDAUSU peale ei keera. Sest riigi VABA kodanik on ühtlasi TEADLIK kodanik. Vastasel korral lihtsalt manipuleeritav ORI. Ja teavet kontrollida on ju ilmavõrgu abil lihtne. Telegrami ja Uute Uudiste vahendatava puhul saame enam tõeseid väiteid, kui peavoolu tihti labase ja odava propaganda puhul, mis annabki alust viimast MITTE usadada. Usalduse kaotus, muide, on VÄGA TÕSINE asi.
seekord sedasi:13. august 2021, 01:48
kas joller ise või keegi meeskonnast esineb pärast igat 1-3 kommentaari, nähvates, alandades, kiites vaktsiini, naeruvääristades, nimetades. Ehk siis aktiivne vastaspoole tegevus maskeerituna, erinevate nimede alt. On väga, väga piinlik, et arstiharidusega isik väljendab end niivõrd ebaadekvaatselt, sealjuures suurele auditooriumile. Ja kui nüüd tuleb komm pööbli, harimata massi või muu taolise kohta, siis minul on kaks kõrgharidust (mida pole jolleril) ja üks nendest meditsiiniline.
Preili13. august 2021, 01:25
Siit tekstist tuleb esimestest lausetest välja ka see, et laialt levinud käsimüügi ravimeid pole nii palju kontrollitud, kui seda solkvaktsiini.. !? Haha, tore teada.
Tuletan meelde, et neid meie "kallid" "vaktsiinid" on eksperimentaalsed,17. august 2021, 02:02
kuna inimuuringud on alles käimas. Eksperimentaalseid medikamente on lubatud kasutada AINULT hädaolukorras, mida ei ole, sest suremus on väiksem kui gripi puhul.
maailmades võib esineda arukat elu13. august 2021, 00:59
Head vastust maailm veel ei tea
Viimane aasta on tõesti nagu paha uni -17. august 2021, 02:07
selgub, et planeedil Maa on võimalik jätta mulje, et sellist asja, mille nimi on "teaduslik vaba arutelu" või "väitlus" pole kunagi olnudki! Õnneks on see ainult mulje - teadus on lihtsalt peletatud põranda alla.
imestaja 13. august 2021, 00:12
ma ka ei saa aru miks pfizer jms. firmad oma toodete eest vastutada ei soovi? garantiid ka ei anta ?muudkui aga imestan, selle pappi suurust mis nad taskusse pistavad.
Aa13. august 2021, 01:49
Kas mõne teise ravimi tootja vastutab? Too mõni näide?
to Aa13. august 2021, 09:00
Teisi ravimeid ei sunnita ka töökaotamise ähvardusel võtma. Lisaks, ravimifirmad on maksnud tohutuid summasid kahjutasudeks.
USAs on v.-firmad korrumpeerides ostnud omale17. august 2021, 02:11
täielise immuunsuse - neid isegi EI SAA ametlikult kohtusse kaevata! Vabade ja Võrdsete maal maksab vaktsiini põhjustet tervisekahjud (või omastele valuraha surma korral) kinni maksurahadest(!) loodud fond. Asja koondnimi on VAERS. Ja USA on ju ometi ka EL suur liitlane ja eeskuju?
JOLLER IMESTAB13. august 2021, 00:11
Telefonikõne Ameerika Ühendriikide Toidu- ja Ravimiamele küsimusega kui palju inimesi peab surema, et vaktsiinikatsetsed lõpetataks. https://www.bitchute.com/video/sF0PAaYwTRVL/
umbes nii13. august 2021, 00:51
Kuskil Hiina suuruses tagab edu järgmiseks laineks.
Murakas12. august 2021, 23:50
Juhtusin kuulama raadiost üht saadet investeerimisest, keegi väga tark inimene jagas kogemusi - temagi oli investeerinud Pfizeri aktsiatesse, mainis kuidagi ettevaatlikult, kuna see tasuvus on kahe otsaga - ühed on katsealused, kes maksavad eluga, et teistele mammona koguneks. Peale saadet mõtlesin, et äkki on meie suured vaktsiini promojad nagu dr Joller samuti selle ravimifirma aktsionärid. Oleks eriti küüniline!
"Patt on mõelda inimesest halba,17. august 2021, 02:12
aga harva on see vale..."
Pole midagi halba ka vaktsiinifirmade aktsiatelt teenimises SENI,17. august 2021, 02:15
kuni need firmad pole korraldanud korruptiivset koondvandenõu koos meediaga, mis kasutab ära tavainimeste ignorantsi (rumalust). Aga kui mõtlema hakata - äkki see ei olegi halb?
12. august 2021, 23:26
Pommuudis https://eestinen.fi/2021/08/jahmatav-uuring-astrazeneca-vaktsiiniga-seotud-tromboosiga-suremus-vaga-suur-ohus-on-ka-noored/
Ma ei tea ühelgi tuttaval mingit probleemi,12. august 2021, 23:40
kes seda vaktsiini saanud, aga Soome uhuuuudistel kohe väga suur :)?
Kui sinu tuttavad on terved, järelikult on kõik hästi.17. august 2021, 02:16
Tubli, ela maatriksis edasi.
12. august 2021, 23:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
teaduspõhiselt13. august 2021, 01:15
https://journals.plos.org/plosbiology/article?id=10.1371/journal.pbio.1002198
Murakas12. august 2021, 22:51
AstraZeneca koroonavaktsiiniga seotud tromboosi juhtumite puhul on tuvastatud väga suur suremus. Tappev tromboos võib esineda ka täiesti tervetel noorukitel. Alla 50-aastastel esineb tappev tromboos ühel juhul iga 50 000 vaktsineeritu kohta, väidab Briti uuring, mis avaldati teadusajakirjas The New England Journal of Medicine. https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2109908 Teadlased avastasid tromboosi 220 AstraZeneca koroonavaktsiini saanud isikul vahemikus 22.3.–6.6.2021. Neist tervelt 23 protsenti surid. Patsiendid olid 18-79-aastased ja nende keskmine vanus oli 48 eluaastat.
Tõsi. Ja igati loogiline.17. august 2021, 02:20
Inimene nüüd suudab luua midagi paremat, kui Looduse Lõpmata Keeruline Immuunsüsteem? Inimene vaevalt TEAB, mis see immuunsus üldse on!
Küsimus Jollerile12. august 2021, 22:48
Kui need vaktsiinid nii ohutud on, siis miks mitte keegi ei taha võtta vastutust.
poemüüjale12. august 2021, 23:51
Poes ei ole mulle mitte kunagi ükski müüja agressiivselt survestades ühtegi nuga sundinud ostma.
to kas poemüüja13. august 2021, 00:00
Tobe võrdlus. Ja ostetud toodetele annab tootja garantii.
küla sepp teab vastust13. august 2021, 00:55
Poest on ohtlik nuga osta ja garantiid ka nõuda.
Meel12. august 2021, 22:26
Vaktsiin on katsetusjärgus. Kui ilmneb mingi kahjustus, tüsistus, keegi vastutust ei võta. Ja ausalt võttes, keda see seal valitsuses üldse huvitab. On ainult üks mantra: vaktsineerige. Ja kui ma ei vaktsineeri, olen Kremli käsilane. Samal ajal on olemas head ravimid, aga paraku need on odavad ja ei too ravimifirmadele midagi sisse. Ja kui isegi üks vaktsiini väljatöötajatest ütleb, et ärge vaktsineerige ja veel paljud teised, ka Nobeli laureaate on nende hulgas, öeldakse meil, et nad pole mingid arstid. Tehke ometi silmad lahti ja vaadake, mis tegelikult sünnib.
Mammu12. august 2021, 22:18
Seni kuni Joller ei ole nõus oma allkirjaga võtma vastutust tekkida võivate vaktsiinikahjustuste eest, niikaua on tema jutt lihtsalt soe aur. Olen nõus laskma oma tervise kaardistada, et välistada kõikvõimalikud "hädad" ja saada kinnitus, et olen täiesti terve. Seejärel arst annab oma kinnituse, et vastutab vaktsiini ohutuse eest ja kompenseerib tekkida võivad kahjud. Kas keegi on selleks valmis? Kaka, Tanel, teie äkki? On kuritegu sundida inimest tegema midagi, mis võib tema tervist kahjustada või ta lausa tappa. Rõhk on sõnal "võib", sest mitte keegi ei tea, kellega ja miks nii juhtub.
12. august 2021, 22:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aeg elada12. august 2021, 22:41
Ole mõistlik, Onu? !!
Heia Hopp12. august 2021, 21:55
misasja, perearst vaidleb maailmamastaabis teadlastega...tänu taevale, et mina pole sellise pereka nimistus.
Mis ajast12. august 2021, 23:44
sinusugused on maailmakuulsad teadlased :)?
Arka poetag meil13. august 2021, 01:00
On, ta koolis on käinud
Vaktsiinid ei aita peatada viirust vaid vähendavad surma12. august 2021, 21:16
https://www.theguardian.com/world/2021/aug/10/delta-variant-renders-herd-immunity-from-covid-mythical
valikuvabadus12. august 2021, 22:43
Mida siis teha, surema hakata.
12. august 2021, 21:13
"„Mitte ühegi muu laialt kasutatava ravimi puhul pole nii ranget järelevalvet kui vaktsiinidel." --- ja mitte ühelgi Eestis kasutataaval koroonavaktsinil pole WHO poolt antud üldkehtivat kasutusluba.
12. august 2021, 21:46
ega vist pole ka ühtegi teist ravimit peale koroona vakstiin ide mida eestis manustataks ja miile puudub üldine kasutamiseluba
12. august 2021, 20:55
ttps://majandus.postimees.ee/7313790/evea-riik-kaitub-terviseandmetega-pohiseadusvastaselt-aga-vastutuse-lukkab-ettevotjate-kaela#_ga=2.53756648.1144665096.1628532037-628055636.1613839435
WHO12. august 2021, 20:55
Terviseameti asepresident T:Kiik 24.mai 2021 allkirjastatud.Kas hakkavad vaikselt patud välja tulema.
eu12. august 2021, 20:27
Pealiskaudsus vohab täiega!? joller on samasugune halli massi esindaja, kui seda on ka sm. soomere!? Kust küll need "teadjamad/haritumad" oma teadmisi omandamas/täiendamas on käinud???
12. august 2021, 20:17
https://pealinn.ee/2021/08/12/evea-ei-poolda-otseseid-koroonavallandamisi-justiitsministeerium-peab-andmete-kusimist-oigustatuks/ https://arileht.delfi.ee/artikkel/94284495/tooinspektsioon-varske-noude-valguses-uhemehefirmadele-riskianaluusi-teete-te-enda-jaoks-keegi-teid-kontrollima-ei-tule https://www.err.ee/1608304851/valitsus-tahab-et-erasektor-kehtestaks-ise-viiruse-torjeks-meetmed
Joller12. august 2021, 19:52
teab, et vaktsiinid on ohutud ja täiesti mõtetud
Mikk12. august 2021, 19:25
Väikestele lastele koroonaviirusest ohtlikumad https://eestinen.fi/2021/08/ettevaatust-paberist-joogikorte-puhul-valitseb-lambumise-oht/
:))12. august 2021, 19:24
Meditsiinitöötajad presenteerivad meedia abil vaktsineeritavate patsientide parimaid aluspesubrände! https://tervis.postimees.ee/7213826/kolm-kuud-vaktsineerimist-eestis-milline-on-haigestumus-parast-teist-doosi https://tervis.postimees.ee/7234506/vabu-vaktsineerimisaegu-on-ule-2000 https://pealinn.ee/2021/05/27/eestis-on-covid-19-vastu-vaktsineerimisi-tehtud-452-861-inimesele/ https://pohjarannik.postimees.ee/7236555/erand-ida-virumaal-vaktsiini-saavad-ka-nooremad-inimesed-kes-toovad-sustima-ule-70aastase
13. august 2021, 18:18
http://www.aripaev.ee/uudised/2007/05/15/pildistamine-avalikus-kohas-nouab-reeglite-tundmist Avalikus kohas ei tohi pildistada inimesi, kes pole avaliku elu tegelased, neilt on vaja luba. Arsti kabinet, protseduuride tuba, kabiin, telk, tervisebuss jne ei ole isegi avalik, vaid konfidentsiaalne koht...
Need samad inimesed, kes usuvad, et inimesi on maailmas liiga palju12. august 2021, 19:18
Promovad vaktsiine, et kõik ellu jääks 😂
Kunagi nägin 12. august 2021, 22:55
ühte videot, kus B. Gates rääkis, kuidas vaktsiinidega on võimalik hakata maailmas inimeste hulka kontrolli all hoidma, siis see tundus ajuvaba. Aga praegu...
John Iirimaalt13. august 2021, 00:23
andmekaitse on olematu12. august 2021, 19:11
https://www.err.ee/1608300174/aki-kutsub-koroonatoendi-kontrollimisel-isikuandmeid-kaitsma Samuti tuleb töötajatele, kes koroonapasse kontrollivad, teha selgeks andmekaitse põhitõed ja sõlmida konfidentsiaalsuskokkulepe, mis kohustab töötajaid töö ajal saadud isikuandmeid enda teada hoidma, meenutab AKI. Lisaks juhib AKI tähelepanu, et valitsuse korraldus annab õiguse koroonatõendit esitava inimese isikusamasuse tuvastamiseks vaid põhjendatud kahtluse korral. Inspektsiooni õigusnõunik Liisa Ojangu hinnangul ei tohi reegliks saada, et ettevõtja küsib ID-kaarti igalt inimeselt.
12. august 2021, 19:18
Kes kellega käib? Selle info saab ajakirjandusele maha müüa ning armukestelt saab pappi küsida.
lisna12. august 2021, 19:36
https://www.riigiteataja.ee/akt/104012019011 § 65.Isikuandmete töötlemise põhimõtete rikkumine (1) Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse (EL) 2016/679 artiklis 5 sätestatud isikuandmete töötlemise põhimõtete rikkumise eest, samuti nimetatud määruse artiklites 5–7 ja 9 sätestatud andmesubjekti nõusoleku andmise korra rikkumise eest – karistatakse rahatrahviga kuni 20 000 000 eurot. (2) Sama teo eest, kui selle on toime pannud juriidiline isik, – karistatakse rahatrahviga kuni 20 000 000 eurot või kuni 4 protsenti tema eelmise majandusaasta ülemaailmsest aastasest kogukäibest,
ery12. august 2021, 19:01
Tegelikult on vaktsineerimisvastaseid vähe, aga nad on kremli kgb-diktatuuri kaasabil hästi organiseeritud ja häälekad. Mõned nendest on ka lihtsalt kasulikud id..odid
Usas avaldati just uuring, et suurimad vaktsiinivaatased on doktorikraadiga 12. august 2021, 19:09
Haha13. august 2021, 11:06
Hahhahaa, ise ka usud seda? 99% vaktsiinivastaseid tundub olevat hädaga põhihariduse kätte saanud. Bioloogiat nad küll õppinud pole kui isegi RNA toimimisest aru ei saa.
Kes teisele....... 15. august 2021, 13:19
Sinu kommentaar tõestab seda, et sa oled ise i. i... t!!!!!
puudega arst12. august 2021, 18:57
See juba ammu rahvale selge, et sa ei saa paljudest asjadest aru.
Tegelikult12. august 2021, 19:10
Pole just väga ammune telesaade, kui Joller seletas, et väike palavik, nohu ja köha ei ole lasteaialapsele mingi haigus ja nende nähtudega võib lasteaeda minna küll. Sellega teenis ta ära lasteaiatöötajate ja nende vanemate põlguse, kes nakkusohtu lastekolektiivides vältida püüdsid. Nüüd tal vastupidine jutt.
Ühe haridus pole veel haritus15. august 2021, 13:25
Haha!!!! Ja sul on et ndal doktor ikraad ja ise oled kohe professor?! On inetu teisi alavääristada, kui po'e õppimiseks võimalus i olnud!!!!! Õnneks on mul rohkem, kui keskharid us ja paljudki inimesed on väärt rohkemat , kui siin välja p aistab. Sa ära siin irvita teiste üle!!!!!!!!
täitsa pekkis12. august 2021, 18:55
https://www.err.ee/1608128878/haigekassa-automaatsusteemi-alusel-eelisvaktsineeritakse-ka-taies-elujous-mehi Mitmed 50ndates, oma hinnangul terved Eesti mehed saavad oma perearstidelt kutseid minna eelisvaktsineerimisele. Perearstid on vaktsineerimisnimekirja saanud haigekassalt, mille täisautomaatne süsteem koostab viimase viie aasta raviarvete alusel.
penskar12. august 2021, 23:49
isegi ma olen vaktsineerimata, pole mingit kutset saanud, seega, ära valeta, ekre troll.
to penskar13. august 2021, 16:00
Kas keegi takistab sind minemast vaktsineerima?
Mingit kaitset.12. august 2021, 18:53
Iisraelis on rahvas pärast kolmanda vaktsiini annuse saamist ikka jätkuvalt nakatanud. Ka kolmas süst ei aita midagi.
Ehh12. august 2021, 18:57
Nakatuvadki .Aga vähemalt ei viska enam nii lihtsalt lusikat nurka.Apteegist ostame igasugu ravimeid,alates mingitest valu vaigistitest lõpetades beebipillidega.Siis ei kobise küll keegi,et mürk või valitsuste vandenõu.Kehast laseme läbi meeletustes kogustes alkot ja muid surrogaate,vaktsiini aga kardame teha.
To Ehh12. august 2021, 19:12
Siiamaani pole apteegist ostetud loetletud kraam inimese immuunsust ära rikkunud nagu seda teeb geeniravim .Eks ikka viskavad, kuid veel on vara seda tunnistada sest muidu ei saa edasi süstida...
imestan12. august 2021, 20:53
Nakatuda võib , aga kergelt. Vaktsiin hoiab ära rasked haigusjuhud ja surmad. Ma ei saa aru, kas siin on mingi vaktsiinivastaste kommentaarium või? Käib üks hirmus Jolleri materdamine, see küll viisakas ja ilus ei ole. Terve meie elu on palju hullemaid mürke täis, meie toit, vesi, õhk, muud ravimid mida petäite kaupa sisse ajame, alkohol, nikotiin, narkoained. Nüüd sellin epaanika vaktsiinide vastu, see on lausa imekspandav.
Teeme narko ka soovituslikuks.12. august 2021, 18:48
Ei ole ohtlik,et keda huvitab üldse.Said oma sutsu kätte,et ole kuss nüüd.
tähelepanek12. august 2021, 18:45
Vaktsineerimine on oma olemuselt ka ühe isiku käperdamine teise poolt, lisaks saavad orgasmi fotograafid kui kõrvalised isikud, kel ei tohiks sinna üldse aja olla.
......12. august 2021, 18:34
Kui algse info edastaja olete teie dr Joller, siis vaadates teid, suhtun ma sellesse infosse väga suure ettevaatusega.
Juku12. august 2021, 18:29
Joller Joller! Ükski vaktsiin pole ohutu. Kunagi pandi mulle raska diagnoos . . . . pidalitõbi , , , , , , Saadeti nakkushaiglasse surema .......... ranges isolatsioonis . . . . . Siis tehti paar päeva penitsiliini süsti . Ja oh imet. elan siiani kõva tervisega. Mida neile arstidele seal ülikoolis küll õpetatakse Jutu järgi suisa 10 aastat . . . . .
12. august 2021, 18:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1234512. august 2021, 18:31
Juba praegu12. august 2021, 18:52
on näha. Joller on ilmekas näide selle kohta, miks mitte vaktsineerida.
Aaaaaaaa12. august 2021, 18:25
Ma tean väga hästi et minu perearst ei ole vaktsineeritud ,huvitav teistele pakub aga miks ise ei taha ?
naaber rääkis, et saunas kuulis12. august 2021, 23:00
vanur12. august 2021, 18:06
Ma ei ütle, et vaktsiin on suisa ohtlik. Ütlen, et vaktsiin ei kaitse inimest. Need arvud, mis anti ette, ei pea vett. Öeldi, et tõhusus on 95 %, aga tegelikult umbes 70 %. kas see pole liiga vähe, et kõiki torkida. Statistika ei näita asju õigestui , aga võib teha ka analüüsi. Analüüs ei ole statistika, vaid reaalse olukorra hindamine. Kui iga perearst vastutaks iga vaktsiini süsti eest oma rahakotiga , kas ta siis ka räägiks nii, nagu Teie praegu. Lugesin , et Taanis antakse igale 12 alates lapsele süst, sest vaktsiini tähtajad lõpevad ja ruttu vaja ära kasutada. Kas see on normaalne?
rs12. august 2021, 18:04
hea, et see mu perearst pole !
Mina12. august 2021, 18:24
Kõik arstid on üldiselt samal seisukohal ja mina usaldan arste,mitte mingeid nurgataguseid isehakanud tarku.
Minale12. august 2021, 19:17
Sa võid ju usaldada arste, kuid kas see on mõistlik, kui vaktsiinitootja ise ka ei tea veel kuidas ja kas need vaktsiinide mõjuvad. Lisaks ei vastuta arst pärast mitte millegi eest nagu ka tootja.
Rulett12. august 2021, 18:01
Üks tarkpea kireb ainult koguaeg, kes vene ruletti tahab mängida see võib ju mängida, üks on kindel et 100 protsenti asja pole olemas.
12. august 2021, 17:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17:56!12. august 2021, 18:24
Keegi pole väitnudki, et vaktsiin ohtlik on! Ega aatompommgi ohtlik pole, kuni ta rahulikult seisab. Inimene on ohtlik, kes pommi kasutab ja nüüd siis tundmatuid aineid uisapäisa omale sisse manustab. Kuidas on raske vahet teha? Sinus on ka paugutamise iseloomu! Pilluks mõtte välja, ise teadmata, mida teised aru saavad.
aita12. august 2021, 17:52
Vaktsiinid on ohtlikud kuna inimesi ei teavitata, et see ei takista neid nakatumast ja teisi inimesi nakatamast. Kõige suuremad levitajad ongi süsti saanud inimesed, kuna mõtlevad, et kõik on nüüd ok ja mine käi ja näpi kõike.
Sullegi, aita!12. august 2021, 18:28
Vaktsiinid iseenesest pole ohtlikud, kuni nad laos seisavad! Ohtlikud on inimesed, kes neid teadmata toimet, neid kasutavad! Pealegi, kui vaktsiinid oleksid ohtlikud, keelatakse ära. Aga katsu sa inimest ära keelata? Teeb, mida tahab, on ohtlik või ei. Said aru?
aitale12. august 2021, 21:34
Samamoodi nakatavad teisi ka lapsed, köhivad poes, kätt suu ette ei pane, näpivad kõike jne...
Meenutades möödunut12. august 2021, 17:50
Euroopa kiirustab seagripi vaktsiini testimisega (20) Mitme Euroopa riigi valitsused tahavad inimesi enne talve seagripi vastu vaktsineerida, mistõttu kiirendatakse gripivaktsiini testimist, tõstatades sellega mõne eksperdi hinnangul turvalisuse ja piisava vaktsiinikoguse küsimused. ___________________________________ Kas seagripivaktsiin põhjustab narkolepsiat? (32) Eesti terviseametil ei ole narkolepsia ja Pandemrix-vaktsiin vahelise seose kohta andmeid
Kes mineviku ei mäleta12. august 2021, 17:51
Narkolepsia ja seagripivaktsiini vaheline seos sai selgemaks 2009. aasta gripipandeemia käigus haigestus Euroopas H1N1-viirusesse ehk seagrippi umbes pool miljonit inimest, ent haigestumise ennetamiseks kasutatud gripivaktsiini tõttu sai vähemalt 1300 inimest narkolepsia. Teadlased on nüüd leidnud võimaliku mehhanismi, mis ränga kõrvalmõju põhjustas.
Seos sai siis selgemaks ligi kuus aastat hiljem12. august 2021, 17:53
12. august 2021, 17:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kes?12. august 2021, 17:48
Pane ikka nimi ka kommentaari, mis sa siin ümber nurga räägid,
12. august 2021, 17:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vaktsineeritu12. august 2021, 17:48
Et mälestada koroona tõttu lahkunuid ,muu on möla.
Jumal on aeglane, kuid ÕIGLANE12. august 2021, 17:38
Ma ei ole faktsiini vastane- kuid tahaksin elada vähemalt viis-kuus aastat, et näha mis meie eestlastest saab ja nii kurb kui juba lapsi sunnitakse- muidu ei saa kooli- halloo keda me koolitame- niigi on puudega lapsi palju ja mis juhtub kui viie aasta pärast on meil veel rohkem puudega inimesi, kes ei suuda mõelda- on nagu sombid. Reklaam -pange õlg alla--millele PALGILE- tule osta väga head. Faktsiinibussid- järjekord- SAIA; LEIVA ;jne. Lähme kinno, oi sul pole faktsiini passi, sisse ei saa- tuletab meelde talongiaega- talong on siis saad, ei ole ei saa. Ja juba tuleb kolmas. ANNA KANNATUM
Vaktsineeritu12. august 2021, 17:52
100+ aastat tagasi sai täiskasvanuks iga 3-4 laps.Tänu vaktsiinidele saavad peaaegu kõik lapsed täiskasvanuks.
......12. august 2021, 18:41
Vaktsineeritule. Palun allikat, millel väide tugineb. Ei päästnud neid lapsi vaktsiin, vaid ikka muud tegurid.
Vaktsineeritule12. august 2021, 20:17
Ja need "päästetud" lapsed on nõrga immuunsusega, allergikud, diabeetikud jm hädadega.
Che12. august 2021, 17:29
Mõistlik on ignoreerida tänavu 20. augusti. Sellise valede ja pettusega manipuleeriva valitsuse all ei tõuse minu käsi lippu heiskama ega riigiviina jooma!
@ Che -le kell 17.2913. august 2021, 00:17
Tavaliselt on Che - l mõistlikud, normaalse mõtlemisvõimega inimese kommentaarid. Aga siin selle kohta on mul küll teine arvamus: just peamegi tähistama. Hirmutatakse inimesi, et nad kõik ikke urgu tõmbuksid ja pideva hirmuvärina seisundis oleksid. Meie rahvas tahab koos olla ning koos rõõmustada, et Eesti Vabariik on olema ning toimib. Kuidas eestlased taasiseisvuse saavutasid!? Me oleme praegugi vahvad, toredad, vaatamata igasugustele pahadele olukordadele!
Jääd purju15. august 2021, 13:33
Ära joo viina, alkohol on su tervisele kahjulik!!!!!!!! Aitab ka lihtsalt sellele mõ tlemisest!
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄15. august 2021, 13:34
Te moded, olete ikka tähenärijad!!!!!!!Soovitasin mitte alkot juua ja kohe läheb modereerimisele!!/!!!!!! Mis teil viga on?????????????????
12. august 2021, 17:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Uskumattule 12. august 2021, 18:21
Ise oled sale või , mis see kehakaal siia puutub ?!
Veel vaksineeritu12. august 2021, 17:12
Asi on riiklikult jaburaks läinud! Covid vaksiin võib tõesti aidata. Aga aitab ka kindlasti kroonilistel haigustel tugevamalt välja lüüa. Sellest aga millegi pärast ei taheta räägita! Riik ja Joller rääkigu sellest ja siis võib olla suureneb ka vaktsineeritavate arv, aga tänu vaikimisele vaktsineeritavate arv ei suurenegi. Ka mina kroonilise haigena ütleks tagan järele vaktsiinile ei.
terve mõistus12. august 2021, 17:08
Sa tädi oled vist juba sputniku ka saanud ja lendad varsti kuule? Aeg oleks kontrolli pöörduda....terve inimene ei aja nii haiget ila suust välja ja on 2 jalaga maa peal!!!
Anonymous12. august 2021, 17:01
Eks neid vaktsiinipropagandiste on veel. Hiljuti liitus selle seltskonnaga ka meie armaskallis Anne Veski, kelle kontsert lihtsalt ära jäeti kuna nakatumisoht ON ÜLIKÕRGE! Sellest, et maailm on pe...ses, saab iga normaalne progressiivne inimene aru. Aga et üks väikeriik suudab sellist ajupesu korraldada ja ka intelligentsi sellesse kloaaki tirida ... no andke andeks. Ärge mulle palun A. Veski kontserdi pileteid kinkige. Ise ma neid nagunii ei osta.
Ninaprill12. august 2021, 16:59
Vaktsiinid polegi ohtlikud, inimestel on lihtsalt jollerdamisest kõrini, vahetage eestkõnelejaid, sest need, kes praegu on, pole suutnud inimesi vaktsineerima minema.
ery12. august 2021, 17:14
Üle 60 % vaktsineeritud ja läheb tõusvas tempos. Niiet öelge ekre trollivabrikus oma kremli sõpradele, et nad mingi muu propaganda välja mõtleksid, praegune strateegia ei tööta
12. august 2021, 17:41
Ega Joller pole süüdi, süüdi on Priske ja Jesse! Joller räägib niisama, mingit kahju sellest küll ei teki.
H12. august 2021, 16:52
Asi on ilmselt selles, et osad inimesed on esoteerikast väga sisse võetud. Ühest otsast on seda ajakirjandus soodustanud ja teisest otsast meie puudulik meditsiin. Inimestel on mured aga kuna perearstilt abi ei saa, siis minnakse esoteerika maailma. Mõnikord annabki see maailm tulemuse. Eks nendes keskkondades siis levibki igasugust infot. Kui inimene on vastuvõtliku psühholoogiaga siis nii ta läheb. Maa on lapik ja kõik. Usklikega on ju ka see probleem, et on usk...
Ehk sellepärast peetaksegi?12. august 2021, 16:50
Vaktsineeritud lastest on kaks vajanud arstiabi (https://tervis.postimees.ee/7313896/vaktsineeritud-lastest-on-kaks-vajanud-arstiabi#_ga=2.115578310.1173971208.1618489396-1105658316.1587967619).
Jüri13. august 2021, 01:02
Mina olen lugenud, et kaks suri ära ja üks jäi pimedaks. Et praegu kui ajakirjanduses öeldakse, et vajasid arstiabi siis tuleb lugeda, et surid?
Anonymous12. august 2021, 16:41
Oluline on hoopis see, et Joller ei näita välja (tõenäoliselt tal ei ole seda lubatud teha), et ta saab väga hästi aru, et kohtupäev koputab uksele ja tema koos kaasosalistega võetakse vastutusele. Sellest ka see mittemidagiütlev ja sisutu artikkel siin. "ma ei saa absoluutselt aru ..." Mõne aja pärast loeme lugu pealkirjaga "PEREARST KARMEN JOLLER IMESTAB: ma ei saa absoluutselt aru, mille eest mind süüdistatakse"
eestlane12. august 2021, 17:03
Joller ei pääse kohtust ,kus tuleb oma koroona valede eest vastust anda.
Heikki Aasaru12. august 2021, 17:08
Lollust külvata on lihtne. Kuid kas sa, Anonymous, oled valmis vastutama ka selle eest, et sinu vastupropaganda tagajärjel võivad mõned inimesed surra?! Mina olen koroona talvel läbi põdenud, olnud 16 päeva haiglas, kus pea iga päev mõni koroonasse surnu välja kärutati. Sattusin haiglasse üheksa päeva enne ees oodanud vaktsineerimist, hiljem sain ka vaktsiinisüsti.
12. august 2021, 17:33
Koroona on vanurite ja raukade jaoks probleem.
Tainas12. august 2021, 16:39
Tegu pole ju ametlikult vaksiiniga, nii et ei saa aru kuidas saan olla asja vastane mida ta pole. Küll olen aga inimkatsete ja inimeste survestamise vastane
Mari12. august 2021, 16:18
Kõrvalnähud on viljatus? Kas sina võtad vastutuse elude eest?
Vaata12. august 2021, 16:18
Pr.Joller,vaktsiine,mis ajast aega juba eelnevalt katsetatud ei peeta ohtlikuks.V.A.tuleb enne teha uuringud kas sobib.Aga ,mis praegu toimub,katsetus järgus vedelik(isegi vaktsiin ei saa selle kohta öelda)on ohtlik.Keegi ei tea täpselt kaua ja mis tagajärgi võib esineda.Mis propagandat te teete.Keegi mitte millegi eest ei vastuta.Pole õiget müügilubagi.Aitab juba .Ise te tõesti aru ei saa millega te tegelete?Peaksite hoopis viirustele ravi pakkuma.
Mul mitu tuttavat kes on kooma langenud.Vaktsineeritud käivad ringi ja levitavad haigust. Mul mitu s12. august 2021, 16:17
Realist12. august 2021, 16:23
Minul ka palju tuttavaid vaktsineeritud,kellelgi pole mingeid erilisi kõrvaltoimeid,mõnel väike palavik,lihasvalu,peavalu,mis möödas paari päevaga.Lihtsalt ei saa aru vaktsiinivastastest ja nende motiividest.Kas nad arvavad,et on surematud ja maaiimatargad.Väga imelikud inimesed.
Sa Realist12. august 2021, 16:35
paned segast! ""...kellelgi pole mingeid erilisi kõrvaltoimeid, mõnel väike palavik, lihasvalu, peavalu...,". Kas ise ka aru saad? Ei ole kõrvaltoimeid ja siis loetled kõrvaltoimeid. Sa oled tule eile meile, mitte mingi realist!
mell12. august 2021, 16:13
pole ei sugulaste ega tuttavate hulgas kedagi, kellel oleks olnud peale torkekoha kerge kipituse, või unisuse mingeid kõrvaltoimeid. Aga on haigusi, mille puhul on see vaktsineerimine mitte soovitatav.
mell!12. august 2021, 16:37
Ise just loed kõrvaltoimeid, samas väidad, et ei ole. Midagi sul mäluga viga?
Ene Ugam12. august 2021, 16:37
Mind on pikema aja jooksul kokku 4 korda "Pfizer'iga vatsineeritud, kaebuseid ei olnud, väljas käin vähe aga seostan kauaaegset jalgade paistetamist vaktsineerimisega, millele ei ole erilist tähelepanu pööranud, varematel aegadel ei paistetanud. Lugesin, et mingil välismaalasel vaktsineerimine jalad nõrgaks teinud.
To Ene Ugam12. august 2021, 17:00
Puht huvist küsin, miks Teile 4 süsti on tehtud ja millise pikema aja jooksul?
Pets12. august 2021, 17:18
Mul valutas berse kuu aega pärast süsti saamist
4044 mellile12. august 2021, 17:38
Saad varsti kolmanda laksu siis vast ei plääguta siin vaxsik.
Osa inimesi ongi tuimad teadusekummardajad ja neil puudub tunnetus.12. august 2021, 16:10
Seda ei saa neile pahaks panna. Kuid meedia peaks andma sõna ka teistsugustele inimestele rohkem. Teadus , andke andeks --see on parim hetketeadmine , mis võib muutuda ühel kenal päeval tundmatuseni. Need teaduseininesed ongi oma kammitsais ja las olla. Mugavusühiskond võõrandub reaalsest elust ! Ka Joller on lihtsalt üks teaduspõhine arst , kes saab rahastust enda arvamuse propageerimiseks !
Teesi12. august 2021, 16:25
Minu arust vaktsiinivastastel on ülearu palju sõnaõigust.Ajavad oma mõttetut jura igalpool.
nobody12. august 2021, 18:23
Siia on ilmunud väga palju tarku, kelle arvates oleks pidanud vaktsiine katsetama oma kuus aastat, et olla ikka kindel, mida need võivad põhjustada. Ja muidugi parem, kui veel kauem, oma 40 aastat vist, et välja selgitada, kas vaktsiinid ei põhjusta viljatust, ja juhul, kui ikka ei põhjusta, kas need järsku ei põhjusta sündinud lastel midagi. Tunnetus on ka kindlasti õige asi, teadus on silmamoondamine. No tule taevas appi! Kui Hruštsovi ajal oleks olnud sõnavabadus nagu praegu, oleks vist suur osa eestlastest vigased või praeguseks surnud. Lastehalvatuse tõttu nimelt.
Jüri13. august 2021, 01:10
nobody - lastehalvatused olid põhjustatud DDT-st. Ja kadus lastehalvatus selle tõttu, et DDT keelati.
Ruma lale perearstile12. august 2021, 16:07
Kui aru ei saa, siis peab kooli tagasi minema!
12. august 2021, 21:07
Jollerist artikkel on nagu punane rätik härjale Varsti hakatakse lapsi ka Jolleriga hirmutama
Vaksineeritu12. august 2021, 15:57
Austatud dr. Joller ja teised teadja! Mina õnneks ei tea, kas need Covidi vaktsiinid mõjuvad ka Covidile. Tean aga kindlalt, et eri vaktsiinid mõjuvad erinevalt. Väike osa minu tutvuskonnast ei tundnud vaktsiin tüsistusi. Mina isiklikult olin 2 kuud probleemi ees, et tüsistustest lahti saada, tütar sai peale vaktsineerimist migreenihood, mida tal kunagi pole olnud, tuttaval hakkasid jala veresooned lõhkema, järgmisel tekkisid suured seljavalud jt kroonilised haigused, millega võitles mitu kuud. Seega tõesti mõjub, aga millele! See on põhjus miks inimesed pole nõus ennast vaktsineerima!
Nii12. august 2021, 16:26
Ei ole küll ühelgi oma tuttavatest selliseid tüsistusi kuulnud ega näinud.Need haiguswd olid järelikult enne juba.
Jah12. august 2021, 16:46
Enamus inimesi siiski on nõus ennast vaktsineerima ja ei karda kergeid kõrvalmõjusid.Hoopis pääsevad raskest haigusest ja haiglas hingamisaparaadi alla sattumast.Lisaks nüüd veel vabam elu ja võimalus kultuuriüritustel osaleda.
Ene Ugam12. august 2021, 16:54
Mina ei ole vaktsineerimise vastane aga kõige tähtsam oleks elada nii, et peaajus veresooned ei lõhkes!
E.U..12. august 2021, 16:56
16:54: kirjutasin: ...ei *lõhkeks*!
Saima12. august 2021, 17:20
Mul oli veelgi hullem- sain migreenihood juba mitu aastat enne vaktsineerimist. Vot milline mürk see on!
sergo12. august 2021, 17:42
Mul tekkisid peale vaxsineerimist samuti selja ja pea valu vahest ajab iiveldama.Ja nii juba paar nädalat
nobody12. august 2021, 17:53
Ene Ugam, professor Harald Peep rääkis meile ülikoolis, et keegi sisseastuja oli kirjandis kirjutanud: "Elada tuleb nii, et surra poleks kahju". See oli muidugi ebatäpne tsitaat Nikolai Ostrovski romaanist "Kuidas karastus teras", kuid kõlbab hästi toostiks.
Nägemine13. august 2021, 00:26
Tean ühte inimest, kellel pärast esimest vaktsiinisüsti hakkas läks järgmisel päeval nägemine veidike ähmaseks. Mõne aja pärast läks nägemine taas normaalsemaks. Ja peale teist süsti läks nägemine veelkord veidi viletsamaks. Ega`` ei oska öelda, kas see just nendest vaktsiinidest johtus. Pealegi, eks inimeste vastupanuvõtlikkus on erinev ning igaühe keha reageerib erinevalt. Eks need vaktsiinid tegutsevad keha suhtes arvatavasti ka nii, et kus-mis nõrgem organ/koht, seal annab tunda.
Kui12. august 2021, 15:56
On arusaamisraskused, siis on mõistus nõrgavõitu ja tuleks kaaluda lihtsamat elukutset.
orr12. august 2021, 15:48
aga kust te kritiseerijad võtate, et vaktsiin on solk? Olete te seda analüüsinud?
Che12. august 2021, 15:54
Asja, mida nimetatakse vaktsiiniks, seejuures teades, et seda peab veel väga pikalt analüüsima kui inimestele sisse süstida, ei pea mitte ükski tavakodanik analüüsima.
urr12. august 2021, 15:55
aga kust sa võtad, et vaktsiin ei ole solk? oled sa seda analüüsinud?
@Che12. august 2021, 17:46
Vaktsiinide koostised on VAKTSINEERI.EE lehel üleval juba sellest ajast, kui need müügiloa said: https://www.ravimiamet.ee/covid-19-vaktsiinid-ja-teised-ravimid Sa lihtsalt pole ise huvi tundnud. .
Karmen Karmen mida sa teed 12. august 2021, 15:41
Kuhu küll selle Tohleri ajud jäid kas müüdud koos hingega vanakuradile?
12. august 2021, 15:37
Me kõik ei saa aeg-ajalt ühest või teisest asjast "absoluutselt" aru. See on inimlik. Mina näiteks ei saa absoluutselt aru sellest, miks on kujundatud täiesti väär ühiskondlik arvamus, et vaktsineeritud on "head" ja vaktsineerimata "pahad". Fakt on see, et vaktsineeritud ikkagi ka nakatuvad ja levitavad viirust. Seega ei ole vaktsineeritu ohutum teistele, kui see, kes ei ole vaktsineeritud.
Selgitan12. august 2021, 15:43
Vaktsineerimata inimesed satuvad rohkem haiglasse ja vajavad kallist ravi, sellepärast ongi halvemad, kulutavad rohkem maksumaksja ravi, lisaks, kui haiglad neid täis, siis ei pääse teiste haigustega sisse. Aga mõttetu selgitada, seda tehakse iga päev, aga ikka nii lihtsast asjast aru ei saada.
To: Selgitan12. august 2021, 15:56
Millele sa toetud, millega argumenteerid enda sõnavõttu siin? Oled näinud? Oled salvestanud tõe? Näita meile ka.
Selgitajale12. august 2021, 17:06
Selgitust välja ei loe kirjutisest küll aga süüdistused mis pole tõe -ja faktipõhised.
to selgitan12. august 2021, 20:35
Tasuks ikka vaadata tervet pilti. Vaktsineeritud seevastu satuvad haiglasse raskete kõrvalmõjudega, kui enne ootamatult maha ei sure.
Selgitan uuesti13. august 2021, 00:01
Lootsin, et teil on ka pisinatukegi mõistust. Iga päev tulevad ööpäevased andmed, kus kirjas, et haiglas, kuhu satuvad raskemad haiged, on mittevaktsineerituid vähemalt 90% ja need, kes neist surnud, on kõik vaktsineerimata. Vaktsineerituid üldse on üle 60% täiskasvanutest. Kas see pole tõestus? Aga kui aju pole üldse, ega siis aru ei saagi nii lihtsast asjast.
12. august 2021, 15:34
Baarid - kinni ööklubid - kinni ja ruttu. Seal käib nagunii ainult üks litutamine.
12. august 2021, 15:40
Piirid pidanuks juba veebruaris täielikult sulgema , poleks meil mongitviirust , aga selline valitsus , kes europeremehi kardab , ei julge seda teha ja seetõttu ongi kohutav olukord Maarjamaal juba pikemat aega . Maha oravad !
To: 15.3412. august 2021, 15:57
Ruttu oleks vaja sinusugused kinni panna.
Anka12. august 2021, 15:12
Äkki kunagi presidendiks.
Moderaat12. august 2021, 15:15
Ära aja naerma! Meil üks selline kloun juba on.
see12. august 2021, 15:11
on massipsühhoos, üks hakkab jura ajama, lihtsameelsed lähevad kaasa
see käib jah13. august 2021, 00:03
vaktsiinivastaste kohta.
Tagasi esimesele kursusele12. august 2021, 15:10
Nojah, eks ta ole. Perearst ei tee vahet vaktsiinide ja geenimanipulatsiooni vahel.
Tiiu12. august 2021, 15:41
Ta ju ise vaksitud, nendel enam aju ei tööta, ära tinistatud.
Kõik12. august 2021, 16:29
Perearst räägib õiget juttu,aga vaktsiinivastased lolli põhjendamata segast joru.
Anu12. august 2021, 14:59
Ei saa absoluutselt aru, miks mõni perearst kogu aeg oma seisukohtadega tähelepanu vajab ja arvab, et temal on õigus! :-(
Psühholoog12. august 2021, 15:08
Selline haiglaselt kõrge enesehinnang tuleneb puudulikust lastetoast ja halvast haridusest.
Anule12. august 2021, 15:45
Mis haridus sul on, et talle negatiivne hinnang anda? Ta pidi ju vist perearstide seltsi esiliige olema.
Zirp12. august 2021, 14:54
Vaktsiin polegi ohtlik , kõrvalmõjud on.
12. august 2021, 14:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Omaksed ütlesid12. august 2021, 15:47
Kas nad tegid lahkamise ja põhjuse kindlaks? Juhmimad ajavad kõik asjad vaktsineerimise kaela.
Hea Karmen12. august 2021, 14:52
Palun lugege üle oma seisukohad, mida olete avalikult väljendanud 2020. -2021. aastal koroonaviiruse kohta. Huvitav lugemine.
Kas sul näiteks12. august 2021, 15:49
on kõiges samad seisukohad, mis olid aastaid tagasi, ka puberteedis? Haigus ja tulemused arenevad, seisukohad peavad uute tulemustega kaasas käima.
:)12. august 2021, 17:13
To Kas sul näiteks - ehk arenevad valed ,vassimised mis peavad uute tulemustega kaasas käima? Ei tea millal arstitädi tõhusat ravi otsima hakkab ja küsiks hoopis miks ta küll arstiks õppis?
terje12. august 2021, 17:45
Joller muidab oma seisukohti iga päev
Ei saa santi sundida, kui sant ei taha kõndida!12. august 2021, 14:51
Pöhjakihil on oma arusaamine maailma asjadest ja seda püüda muuta oleks lootusetu üritus!
12. august 2021, 14:48
Nii juhtub,kui uimastid on omast käest võtta.Joller on omadega põhjade põhjas.
penskar12. august 2021, 14:47
Lugedes kommentaare,siis tunne nagu mingi huumori-satiiri saade-artikkel! Mina olen vaktsineeritud ja ei saanud arugi,lihtne süst ja SIIANI ELAN ja elan edasi!
to penskar12. august 2021, 14:58
Kui sa muidugi oled penskar, paljud on jäänud sandiks ja invaliidistunud selle süstikese tagajärjel...... ja mis kõige kummalisem - mitte keegi ei võta selle eest vastutust. Ise tegid, ise ka vastuta. Joller lõpetagu see jollerdamine ära!
Solgi kaelasurujast penskarile12. august 2021, 15:02
Kui sul vaktsiinist kasu on ja see sind kaitseb, siis ära kräunu, kui keegi teine sind järeleahvida ei taha! Kui aga see vaktsiin sind tegelikkuses ei kaitse absoluutselt ja sa kõigest hingest kardad vaktsineerimata inimesi, kuigi haiglatesse on sattunud raskete sümtomitega just hulk vaktsineerituid ja samal ajal paljud vaktsineerimata isikud, nagu tshellomängijast õde Ilves on haiguse läbipõdenud vägagi kergelt, ei ole sul mingit õigust seda kasutut solki teistele kaela suruda! Aga äkki sa ei olegi vaktsineeritud penskar, kes teisi kardaks, vaid hoopis vaktsiinide süstimisest rikastuja?
Vara12. august 2021, 15:02
Tänase seisuga 679 283 inimest on vaktsiini saanud12. august 2021, 15:50
@Solgi kaelasurujast penskarile Keegi ei sunni sind vaktsineerima, Ei saa aru, miks sa siin räuskad? .
ka penskar12. august 2021, 15:52
vastalistel on ju ka õigus, sest neil elust kõrini ja tahavad surra :). Ära takista neid, enda õigustamiseks otsitakse lihtsalt põhjuseid. Mis sest, et lausa äärmiselt ruma-laid :).
Appi12. august 2021, 14:41
Mitte kunagi ei ole tohtinud teha vaktsiini köha ja nohuga, rääkimata väikesest palavkiust.Või nüüd on see ka mutunud?
Mis see12. august 2021, 15:54
siia puutub? Ära mine siis, kui need hädad.
Kulla Joller,12. august 2021, 14:40
Sa ei saa paljudest asjadest aru.
ja12. august 2021, 15:54
sina saad, miks, põhjenda?
12. august 2021, 21:18
Jollerist oli lugu ajakirjas Tiiu, õhtulehe toimetus võiks vahenduseks avaldada
Juusas12. august 2021, 14:40
Mis siin ikka imestada , lihtsalt antud pandeemia olukorras on päevavalgele ilmunud igasugused eitajad ,kapis pesitsejad. Olivad nad ka ennem , kuid podisesivad vaikselt omaette ,nüüd nad tunnevad aga ennast diskrimimeeritutena ja suured sõnavabaduse pooldajad .
paanikahoogude all kannatavale juusasele12. august 2021, 15:06
Kui sinu jaoks on vaktsiin vajalik, lase ennast süstida selle solgiga ja ära teisi kiusa, kui see sind aga ei aita ja sa seetõttu ikkagi vaevled paanikahoogudes, ei ole õigustatud selle solgi teistele kaelasurumine, sest sa ise tunnistad, et sind vaevavad ikka paanikahood, kuigi sa oled vaktsineeritud!
Vastused siin12. august 2021, 14:36
epl.delfi.ee/artikkel/92806625/sven-sester-miks-on-peaminister-kaja-kallas-salastanud-olulise-koroonaviiruse-levikut-puudutava-statistika elu.ohtuleht.ee/816871/niiditombajate-eesmark-on-mikrokiibistatud-ja-idioodistatud-elanikkond-
Just-just12. august 2021, 15:53
ÕL, Sirje Presnal, 15. juuli 2017 : "Katoliku preester ja eruohvitser Einar Laigna usub, et tänapäeva ühiskond tüürib oma lõpu suunas"
Ja jah12. august 2021, 15:57
Katoliku preester on see suur teadlane ja kõiketeadja :). Kas Jumal ütles talle, või vanusest tingitud seisund :)?
nobody12. august 2021, 19:25
Einar Laigna "Vastused siin" viidatud Õhtulehe artiklis: "Õieti on mass alati juhm. Ja ega päristeadmisi ei ole vajagi massidele anda – mis nad teevad nendega?" Diagnoos on ju enam-vähem täpne. Me näeme ka kommentaaride ja laikide järgi siin, kes see mass on, Et teda tundma õppida, on Õhtulehe lugemisest kasu.
Lydia Timashuk 12. august 2021, 14:31
Kas tõesti on võimalik, et diplomeeritud, haritud ja kogemustega meedik, meedia vahendusel, taolist lausrumalat lapsust suust välja ajab? Aeg näitas, et ometigi on võimalik. Kas tegemist meditsiinilise asjatundmatusega / ebakompetentsusega või elame me konkreetselt tõejärgsel ajastul, kus ülima nahhaalsuse ja sihikindlusega poliitilist tellimust täidetakse?
Äkki põhjendaks ka,12. august 2021, 16:01
või oled tavaline halvustaja? Tark inimene põhjendab oma väiteid.
J12. august 2021, 18:41
epl.delfi.ee/artikkel/92806625/sven-sester-miks-on-peaminister-kaja-kallas-salastanud-olulise-koroonaviiruse-levikut-puudutava-statistika elu.ohtuleht.ee/816871/niiditombajate-eesmark-on-mikrokiibistatud-ja-idioodistatud-elanikkond-
Viirusest ohtlikum12. august 2021, 14:30
https://leht.postimees.ee/6905634/viirusest-ohtlikum https://tervis.postimees.ee/6887514/perearst-joller-koroonaviirus-meenutab-grippi https://www.fhi.no/en/news/2021/astrazeneca-vaccine-removed-from-coronavirus-immunisation-programme-in-norw/
No ja siis12. august 2021, 16:05
Koroonaviirust saadakse samuti kui grippi, siis ei ole see veel gripp.
CDC12. august 2021, 14:28
uuring.Pfaiseri tõhusus 45%.Mis mõtet on oma tervist rikkuda mingi mürgiga millest mingit tolku pole
Oli küll 4612. august 2021, 14:42
Aga mina12. august 2021, 16:05
nägin alles tõhususeks 85%.
Tiin12. august 2021, 14:22
See inimene ei ole arst ning ta tuleks koheselt kõrvaldada inimeste ravist või nõustamisest õudne inimese tyyp kes valetab ja vassib silmagi pilgutamata.
Millega tõestad,12. august 2021, 16:06
või oled nagu kunagine küüditaja ja pealekaebaja?
Kogenu12. august 2021, 14:21
Sina ei saa aru, aga mina olin suremas. Oksendasin, ninast jooksis verd ja jalad paistetasid nii üles, et mitu nädalat ei saand kõndidagi. Kõht oli ka lahti. Tervis öli nii halb, et lausa palusin surma. Aga sina ei saa lihtsalt aru. Ravimiamet vastas ka, et ei või olla ja kaebus ei läinudki kirja. Aga Sina, arst, ei saa lihtsalt aru, et sellest süstist saab ka surra.
Miks inimesed ei võiks tulla avalikkuse ette nende lugudega12. august 2021, 14:43
Kas tõesti on suukorv niikõvasti peas?
kogenumatu12. august 2021, 15:58
Tundub, et sa ei surnud ju
No ja siis?12. august 2021, 16:10
Sina ei saa jälle sellest aru, et tänu vaktsiinile on päästetud palju elusid ja piinu. Kui sul tervisehädad, siis äkki mõtleks, miks sul on nii, aga teistel, tuhandetel mitte. Tüüpiline viga on see, kui hinnatakse kõike ja kõiki vaid läbi enda. Vaktsiini kaela võib absoluutselt kõik ajada, ka suguhaiguse, sest vaktsiin sundis sexima :). Jne. Veel näide: mul naisega sama seisund, tema on vaktsineeritud, mina mitte, aga miks siis mul sama olukord?
Siil12. august 2021, 19:29
Need vaktsiinid läbivad ekperimentaalset faasi st on praegu katsetusjärgus, kus esineb nii väikeses, keskmise kui väga suure kõrmalmüjuga nagu surm tulemusi. Need ongi inimkatsed ja selle tõttu ei saa neid muuta sunniviisliseks - see oleks Nürnbergi koodeksi vastane. Katsed katseteks, kui need olksid avalikufd ja tõesti vabatahtlikud nagu ravimikatsed ikka, mitte sellised lavastused pandeemiaga.
Kessu13. august 2021, 16:09
Minu emal tekkisid trombid mis samamoodi kirja ei läinud, kuna haiglas oli öeldud, et seda ei tea, kas vaktsiinist. Kuulge, kui ennem oli inimene terve ja peale vaktsineerimist kahe nädala jooksul järjest viletsamaks jäi, kuni selleni, et suutis 3 sammu kõndida, siis tekkis õhupuudus. Emos öeldi, et kui õhtul poleks läinud, hommikut poleks inimene näinud. Millest me räägime? Neid juhtumeid on väga palju, mis kirja ei lähe! Kolleeg oli tugevates peavaludes ja palavikus 5 päeva peale vaktsineerimist, ka ei helistanud Terviseametisse, oli õnnelik lõpuks, et ellu jäi
Kaire12. august 2021, 14:20
Kas proua Joller üldse millestki aru saab? Vaktsiini toime, mõjude ja kõrvalmõjude statistika saab teadlaste sõnul kokku panna alles 5 aasta pärast. Seega olge üllatusteks ja vastutuseks valmis. Minu tutvusringkonnas on juba palju neid, kellel peale vaktsiini manustamist tõsised tervisehädad hakkasid, aga kes varem olid väga vitaalsed inimesed.
Kas sa12. august 2021, 16:11
oled selgeltnägija, et tead juba, siis selgub, et vaktsiin on halb?
Nojah12. august 2021, 18:44
Ei saa aru,mis tuttavad need sul on,aga minu tuttavad enamus vaktsineeritud ja ühelgi pole midagi häda.Kõik rõõmsad ja terved nagu enne.
pensonär12. august 2021, 14:18
Kuidas on võimalik, ühe arsti mõistus on absoluutne. Ta julgeb süüdimatult ja "absoluutselt" välistada kõk kõrvalekalded, mis ei ühti temale ettesöödetud arusaamaga. Huvitav, kuidas näeb ta haigust siis kui "meid ei ole toas"?
ka penskar12. august 2021, 16:13
võta sõna asjades, millest midagi jagad. Mis sa arvad, kui näiteks peaks tegema 10 inimesele vaktsiini, muidu sureksid kõik ja vaktsiini tegemine päästaks neist 9 inimest. Kas siis tuleks vaktsineerimisest loobuda ja las kõik surevad?
Tsensorile12. august 2021, 16:14
Miks on keelatud sõna: s-u-r-m? See käib ju haigusega kaasas ja pole ropp.
To joller12. august 2021, 14:14
Kui vaktsiini on ohutu, miks siis ini eset surevad ja invaliidistuvad? Miks on vajtaiinil kõrvaltoimed ning miks võeti astra zeneca käibelt?
Kas 12. august 2021, 16:16
enne vaktsiine inimesed ei surnud? Ideaalseid imeravimeid ja muud niisugust pole kunagi olnud. Kui kellelgi üksikul tervis vilets, äkki ise süüdi, teisi ju ei tapa.
Jollerile12. august 2021, 14:13
sisestati tekst mida ta peab nüüd pidevalt avalikkusele esitama.
Keegi peab ju12. august 2021, 16:17
nende Putini sõdurite propaganda vastu ka astuma, muidu saab võidu ilma ühe pauguta, vaid ajudeta inimeste abiga.
12. august 2021, 14:09
Nii rumala jutu peale tuleks talt diplom ära võtta. Tegutsemuskeeld lisaks.
Sind tuleks12. august 2021, 16:18
jälle teatud asutusse panna, kus on peale sinu veel palju ennast kuulsateks inimesteks nimetavaid :).
Jälle12. august 2021, 16:19
tsensuuri. Sõna pidi Eestis vaba olema, kirjutasin vaid tavalisest elust?
12. august 2021, 14:08
Talt tuleks niu rumala jutu peale arstilitsenss ja diplom ära võtta. Eluaegne arstina tegutsemise keeld.
12. august 2021, 14:07
Arst peaks olema kompetentne ja objektiivne. Praegu ta on lihtsalt ravimi.tööstuae esindaja. Täiesti ebaeetiline ja lubamatu!
Miks te ära ei väsi12. august 2021, 16:20
lo-ll-uste kirjutamisest ja veel korraga mitme kommentaariga?
Krdi12. august 2021, 14:07
Joller ei valeta, vaktsiinid ei ole sugugi ohtlikud sest arstid teavad need on lihtsalt mõttetud.
12. august 2021, 14:25
Vaktsiinid ei ole mõttetud, kadunud on lastehalvatus, tuberkuloos, difteeria jne.
12. august 2021, 14:05
Käisin paar kuud tagasi vaktsineerimas ja siiani on keha nagu täielikult põletikus. Mina soovitan küll inimestel enne mõelda kui süstima lähevad. Esiteks, on see äkiline viirus juba kadunud ja see leebem ei kao kuskile. Kogu eelmiste lainete ajal töötasid meedikud, poemüüjad, bussi- ja taksojuhid, politsei, igasugu teenindajad, absoluutselt kõikidel ehitustel töö käis. Perearst Joller võiks avalikustada, kas nende hulgas, kes kogu koroonaaja tööl käisid, on surijaid rohkem kui nende hulgas, kes nn kodukontoris istusid.
Siis kanti 12. august 2021, 16:22
igal pool maski, mis pidid ju mõttetud olema. Aga praegu on tohutult vähem surmasid, ainult mõned peaaegu 1290-st.
sirr12. august 2021, 14:04
Kui õhtulehe kommentaare lugeda, siis tekib küll mulje, et 98% lugejatest on algharidusega nõrgamõistuslikud. Siit kaks võimalust, kas normaalsed inimesed ei viitsi kommenteerida, või normaalsed inimesed ei loegi Õhtulehte. Igatahes väga piinlik on, et rahvuskaaslaste hulgas on nii palju rumalus, lollust ja õelust. Ma loodan, et Joller saab ka sellest aru ning toetab siinset teraapiavormi, kus rumalad inimesed saavad auru välja lasta ning ei peksa vähemalt kodus koduloomi. Tervist ja jõudu arstidele ja õdedele! Ja nüüd, amööbid, laduge miinuseid! :)
K12. august 2021, 14:21
Su nimi peegeldab su maailmavaadet?
Ja12. august 2021, 14:52
Kumb sina oled? Loed ja kommid ju
Priit 12. august 2021, 15:20
Näen, et vaktsiin mõjub.
USAs tehti uuring, mille kohaselt kõige suurem protsent vaktsiiniskeptikutest oli doktorikraadiga in12. august 2021, 15:23
Elementaarne elutarkus,12. august 2021, 16:23
Mida ÕL ei luba küll kirjutada: lo-ll-e on alati rohkem, kui tarku.
ery12. august 2021, 17:11
A millest arvamus, et rahvuskaaslased siin iba ajamas ? Ikka ekre/öise vahtkonna trollivabrik tegutseb
12. august 2021, 13:59
Kas proua Joller on võtnud vastutuse kõikide vaktsineeritute eest või lükkab vastutuse inimese enda õlgadele? Kui vaktsineeritud ilmnevad peale vaktsineerimist tüsistused, kas proua Joller siis maksab kinni tema töövõimetuse või näiteks matusekulud? Kui nii ei ole, siis on tegemist ju tühipalja blablaaga - on ohutud, aga vastutab ikkagi vaktsineeritu..
Kas automüüja12. august 2021, 16:25
on võtnud vastutuse, kui juuatäis peaga ennast su-rnuks sõidad?
Anna12. august 2021, 13:59
Arstina ju peaksid aru saama et vaktsiini nii kiiresti välja ei saa lasta. Täna alles Wuhanis uuritakse viiruse mõju inimestele.
Nii et, kui12. august 2021, 16:26
sul maja põleb, siis enne peaksime tegema vee ja muude kustutusvahendite laboratoorsed katsetused, tuletõrjujad käima täienduskoolitusel ja alles siis kustutama su maja või tuhahunnikut :)?
jah12. august 2021, 13:53
Jollerile süstiti vist pildil alkoholi vaktsiini asemel,et niisugust juttu ajab.
see klak öör 12. august 2021, 14:01
kohe kuidagi ei väsi,palju tädile selle eest makstakse
see-le12. august 2021, 16:28
aga palju sulle makstakse, et tahad Eesti rahvast koroonasse surra lasta?
Heldi12. august 2021, 13:50
Mina lasin end vaktsineerida. Arvan, et on vakalik, et enamik end vaktsineerida laseks - saab minna normaalse eluga edasi ja arstidel ka normaalsem koormus koroonaosakondades.
12. august 2021, 13:51
Joller12. august 2021, 13:50
teab kindlalt, et on ohutud, siis järsku võtab ka vastutuse vaktsiinitootjate eest.
Ma ka ei saa enam aru12. august 2021, 13:47
Miks sellise arsti, kes millestki aru ei saa, arvamusi peab kogu aeg kajastama. See nn arst võiks siis tutvuda vastavate andmebaasidega, kus sellist infot avaldatakse, või siis tutvuda sõltumatute teadlaste vastavate uurimistöödega. Lisaks on viimased sõltumatud uuringud näidanud, et covid-19 ei ole enamusele inimestest ohtlik ning see põetakse läbi kergete sümptomitega.
Lumpy 12. august 2021, 13:56
Selle pàrast ta ongi perearst ega rohkemat
Ma ka ei saa aru,12. august 2021, 16:30
miks nii palju sinusuguste väikese ajuga või ilma, kommentaare on? Kas makstakse?
12. august 2021, 13:46
Joller ei saa aru, kuna ta on rumal!
aga12. august 2021, 14:03
selle eest ideeline ja ustav.
jaan12. august 2021, 16:01
Aga Sina arvad vist , et oled ilmatuma tark, aga noh...ammu teada ju, et kõik on spetsialistid tervise hariduse ja kasvatuse valdkonnas. :-))
No sina oled 12. august 2021, 16:31
100% rohkem. Kõik on suhteline.
imestaja12. august 2021, 13:42
Selle lause kõrvale võiks Joller oma kutsetunnistuse puruks rebida. Kui ARST ei saa aru meditsiinis peituvatest ohtudest, ei saa ta enam olla arst!
Nii et,12. august 2021, 16:32
kui on ohud, siis ärme tee midagi, las kõik su-revad?
Väga paljud 12. august 2021, 13:39
ei saa aru, kuidas vaktsineeritutele on riiklikul tasemel luba käia vabalt ringi koos võimaliku nakkusega ning seda levitada. Siis me ei mõista, miks peetakse vaktsineerituid terveteks ja mittevaktsineerituid haigeteks, kuigi see võib olla ka vastupidi. Pressikonverentsil ootaksin ajakirjanikelt valitsusele selliseid küsimusi, kuid paistab, et neid ei tule. Äkki liiga ebamugavad?
No mis teha,12. august 2021, 16:33
kui paljudel pole aru? Iga päev selgitatud, aga ikka samad küsimused.
Aaaaaaaaa12. august 2021, 18:21
Ega Venemaa peaminister Medvedev pole niisama õelnud et me ei saa seda haigust levitada kui ei vaktsineeri ….Järelikult just kes vaktsiini said just levitavad neid tüvesi Delte ,Zeta ja nii kaua kui tähestik lubab …
Kai12. august 2021, 13:38
Kuskil ei räägita, kas veenilaienditega jalgadel võib vaktsineerida või mitte ja samuti migreenihaiged. Võõras valk vaktsiiniga organismi, kas siis migreen lähebki enam üle, raseduse puhul ka võõras valk organismis ja migreenid meeletud. Keegi ei kontrolli ega küsi tervise kohta enne midagi, kohe apteegis turjast kinni ja tulge süstima.
Sest12. august 2021, 13:49
keegi ei tea neist vaktsiinidest midagi, lasevad veel inimestel marki valida… inimene ei suuda konjakimarkidgi vahet teha. Hull ajupe su käib.
aborigeen12. august 2021, 14:06
ma üle eland insuldi ,infarkti, järan tablette.nii vere vedeldajat kui rõhu alandajat.kas peks endale seda imevaktsiini süstima , mõtte koht.
I12. august 2021, 14:08
Minu perearst ütles mulle,et migreenihaigeid süstitakse omal vastutusel.
naljanumber12. august 2021, 13:36
Ei tea, miks promotakse üht totakat perearsti, kes ise pidevalt väidab, et ta ei saa mitte kunagi mitte millestki aru.
v12. august 2021, 13:34
Tean vanainimest kes läks peale vaksiini ja mu isal jalalabad sinised siiani. mingid verevalumid tulid
Kas vaktsiin aitab?12. august 2021, 13:50
Lutsar: Ei aita, aga vaktsineerige ikka. Kas mask aitab? Ei aita, aga kandke ikkagi…
Vanainimesed 12. august 2021, 16:35
lähevadki, kui aeg käes, tean 84-aastaseid, kellele ei teinud vaktsiin midagi.
Nukits12. august 2021, 13:33
Vaktsiinitootjad kasvatavad kasumeid, hindu tõstetakse (sest euroriigid on maksujõulised), promotakse 3. süsti vajadust - ja siis ilmselt ikka järgmisi, sest viirus muteerub ja muutub vaktsiiniresistentseks. Mida teeb meie immunsüsteemiga pidev "nõela otsas" olemine, ei tea mitte keegi. Mitte keegi ei garanteeri ka vaktsineeritute "nakkusohutust", üksnes arvatakse, eeldatakse, oletatakse. Ja uuritakse. Ilmselt olemegi katsealusteks. Vaktsiinitootjatele on kasulik, kui vaktsiine on kõikidele ja pidevalt vaja. Sellest ka lauspropaganda. Ja riskide jätmine vaktsineeritutele endile.
kui ei tea12. august 2021, 16:37
mitte keegi, siis sina ju ka mitte, milleks siis kirjutada, kui ei tea? Aga mõnda asja ikka teatakse, näiteks vaktsiin päästab elusid.
Jah12. august 2021, 19:11
Valik on igaühe enda.Ei ole vaja oma arvamusi teistele peale suruda.Kõik on loodetavasti nkirjaoskajad ja mõtlemisvõimelised inimesed ja kes ei saa aru,oma probleem.
Elsa12. august 2021, 13:31
Väga palju on tõesti olnud kahtlasi surmasi tuntud inimeste hulgas, aga põhjuseid ei avalikustata. Öeldakse vaid, et tabas ootamatu terviserike, see paneb küll mõtlema, paljud neist parimas eas ja järsku kutu. Tahaks teada, kas olid vaktsineeritud, miks seda varjatakse ja mis terviserike neid siis nii järsku hauda viis.
Ma ka12. august 2021, 16:38
arvasin, et tuntud elavad igavesti, kuigi mitmesajaseid ei tea.
🐱🐱🐱12. august 2021, 13:26
Ja inimesed jälle imestavad, MIKS TEIE KUI ARST SELLEST ABSOLUUTSELT ARU EI SAA?! Ega ülikool ma..i ei riku! Vabandust selle väljendi pärast, aga ise te seda norisite! Rahvas on Teis väga pettunud!!!!! Kuidas Teie, kui ülikooli lõpetanu sellest aru ei saa ja lihtrahvas saab?!
🐱🐱🐱12. august 2021, 13:47
Oled sa, V, kuulnud musketäride tuntud lauset"kõik ühe ja üks kõigi eest", mis öeldi kunagi ammu üksteise eest väljasolemise kohta? Nii minagi. Vabandan, kui kogemata solvasin. 🤔
kes see12. august 2021, 16:40
rahvas on, kes teab, kas tema polegi? Kas ainult ekrelased ja muud lamemaalased?
v12. august 2021, 13:25
Sa võid enda eest rääkida aga teiste eest palun ära räägi.Eks igal inimesel omad kartused.Vastutust ka keegi ei võtta ja ei jäägi muud üle kui mitte minna riskile
Mis sul vastutusest,12. august 2021, 16:41
kui näiteks sured? Kui jääd invaliidiks, hakkad invaliidsust saama jne.
lihtsurelik küsib12. august 2021, 13:23
Teadjamad, ehk oskavad seletada, et on see tõsi või mitte nagu kurjad keeled teavad öelda, et iga esinemise eest makstakse, ja mitte vähe, vaid ikka korralikult.
Ikka makstakse!12. august 2021, 13:24
Muidu ju ei võetaks vaevakski kirjutada. Ja veel nii pikalt.
Jänes12. august 2021, 13:23
Vaadake kallis joller! Mina usaldangi ainult teadlaste juttu! Just täna lugesin, et tasapisi hakkavad laekuma REAALSED tulemused vaktsiinide kõrvalmõjude ja uute nakkuste suhtes.Nii, et varsti öeldakse meile, et tänud, et osalesite meie katses
Kodanik12. august 2021, 15:02
No aga kus on link teadlaste REAALSETE tulemuste kohta? Kas sa suudad üldse lugeda teadusartikkleid? Kui ise pole arst või teadlane, siis kuulake mis teised räägivad ja jätke mõtlemine neile. Tahate, küsige küsimusi, aga ärge mängige targemaid kui teadlased või arstid on.
Minu reaalsed tulemused12. august 2021, 16:44
on tuttavad ja sugulased, kes vaktsiini saanud, nii rängalt haiged olevad juba aastakümneid, kui ka kõrges eas pensionärid. Kellelgi pole mingeid hirmsaid kõrvalekaldeid, peale väikese palaviku esimesel õhtul.
mina kah ei saa12. august 2021, 13:22
eriti ei saa miks Astra Zenekat ohtlikuks peetakse
juga12. august 2021, 13:21
Ilmselt ei ole see maailmas ainus lihtne asi, millest Joller aru ei saa. Mina näiteks ei saa aru, miks sunnitakse süstima ehku peale poolfabrikaati, et äkki kellelegi mõjub. Mis sellest, et suht tõestatult on olemas täiesti reaalsed kõrvalohud ning see vaktsiinilaadne toode ei anna nakatumise vastu kaitset.
kui näiteks12. august 2021, 16:46
100 tuhande kohta on 1 kõrvalmõjuga ja ülejäänutel mitte, millega on ka paljude elud päästetud. Milles siis probleem? Lõpetame vaktsineerimise, las massiliselt su-rrakse?
Vaktsiinik12. august 2021, 13:19
Ok, olen nõus ennast vaktsineerima, kui Joller kirjutab alla lepingule, kus ta nõustub mistahes vaktsiiniga seotud nähtude puhul maksma mulle oma 5 aasta palga!
Kas tuleb12. august 2021, 16:48
hauda kaasa panna, mis sa sellega seal peale hakkad :)? Kas äkki siis ei juhtu sinuga nii, nagu saates: Võimalik vaid Venemaal, kus hüpatakse ise auto ette, et hüvitist saada?
Karma12. august 2021, 19:17
No kuulge elus juhtub iga päev sadu hullemaid hädasid ja õnnetusi,kes nende eest vastutab.Mitte keegi,ely ongi üks risk ja loterii.Kellel veab,kellel mitte.See on reaalne elu,kõik mis ette nähtud,see tuleb.
Moderaat12. august 2021, 13:18
Lõpetage üks kord juba selle klouni esiplaanil hoidmine! Meil on ka sadu muid (pere)arste, kes arukamad, sõltumatumad ja asjalikumad. Miks peab käima vaid ühe arvamuse levitamine? Masendav. Kus on tasakaalus ajakirjandus?
Kle Moderaat12. august 2021, 15:36
See lamp vaktsiinide vastasus hakka üle viskama. Tahaks uudiseid lugeda, aga suure ruumi formaadist võtavad teadlaste ja arstide seletused vaktsineerimise vastastele, et mis ja kuidas. Mingit tasakaalus ajakirjandust ei tule enne, kui sa jääd oma liistude juurde ja sarnaselt teiste omalaadsetega ei viita pidevalt umbmääraselt lugudele ja faktidele, mida kohe avaldatakse või mida kellegi sõber luges. Ma annan mõtteainet, enamus kordadest, kui ennast avalikes wcdes kergendan, siis märkan et üldiselt mehed ei pese käsi. Samuti joome ja sõidame end surnuks ja järsku kõik tsiteerivad "teadlasi"?!
Kes sa ise oled, ekre troll?12. august 2021, 16:50
Pole ühegi perearsti suust kuulnud, et vaktsineerimine on kahjulik, ärge seda tehke.
Moderaat 12. august 2021, 17:30
Ma ei viita millelegi ja olen poogitud. Lihtsalt sellest tädist, tema sõnavõttudest, patroniseerimisest ja lõustast on siiber. Võiks ka muud inimesed ja seisukohad eetrisse lasta :)
õieke12. august 2021, 13:15
Selle Jolleri vastu on juba okserefleks...
No näed siis,12. august 2021, 16:51
oled vist rase ja kuna Joller ka naine, siis väitke veel, et lesbid lapsi ei saa :).
Nõnda12. august 2021, 19:20
Ära siis loe ja vaata.Keegi ei sunni.Mulle ta meeldib,asjalik ja sümpaatne.Kõik ei saagi ega pea kõigile meeldima,aga austagem tarka õppinud spetsialisti.
Vaadake Googlit12. august 2021, 13:12
Täiesti uskumatu negatiivsus ning ego, mida selle doktoriga kokku puutudes tajusin, võtavad sõnatuks.............selliseid kommentaare on J. kohta väga palju.
väga palju?12. august 2021, 16:52
Rahvatarkus ütleb ka, et lo-ll-e on rohkem, kui tarku, järelikult väga palju :).
Joller imestab-le12. august 2021, 13:11
Sellepärast, et need lühendavad eluiga...Netis on lugeda, et see tõestati ära katsetega hiirte peal...Ja see ilmselt ongi eesmärk.
Xxx12. august 2021, 13:54
Eluigs on niisamagi üürike ja enamustel pole sedagi õnne et pensionini välja veaks,miks veel peaks seda jama süstima selle eesmärgiga et eluigs lühendada
blondu12. august 2021, 17:06
Netis on lugeda ka vastupidiseid artikleid, oleneb, kes mida loeb ja keda usaldab...
Helmut12. august 2021, 13:11
Joller mine võta oma Hipokratese vanne tagasi.
aborigeen12. august 2021, 14:11
tenapäeva arstid ei anna enam mingit Hipokraatese vannet,nad ei teagi mis see on.
Ega12. august 2021, 13:08
Enne aru ei hakka saama, kui enda perest keegi ränga vaktsiinitüsistuse kätte saab.
Eks12. august 2021, 19:24
Mina ei tea ühtegi inimest oma tööl ega suguvõsas,keöllel oleks mingeid tüsistusi olnud,kusjuures suurem osa on neist mitu kuud tagasi süstid saanud.Milleks külvata paanikat,vaktsineerimine on normaalsus ja vajaluk.
Ma arvan ja see on minu isiklik arvamus12. august 2021, 13:08
Kui mulle hästi makstaks siis ma hakkan ka nii, et ma ei saa aru.
12. august 2021, 13:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ery/ täna 13:08-le12. august 2021, 13:13
Sa ise paistad ikka väga esindavat mingit uhhuu-ulmet siin, 24/7 poliitik!
Ja sa ise? 12. august 2021, 13:32
Vaata ette oma sõnadega!!!!!!! See ei tule sulle kasuks!!!
Ja sa ise 13.3212. august 2021, 13:52
Vastus sulle on kommenteerija nime all "ja sa ise?"
h.12. august 2021, 13:07
12. august 2021, 13:04
Mul on selline tunne, et olen tagasi Nõukogude Liidus.
mäletaja12. august 2021, 13:13
Nõukaaeg oli võrreldes selle hullusega kuldaeg...
penskar12. august 2021, 16:56
Ma mäletan ka, et siis oli elu parem, puudus kommenteerimise võimalus, arvasin, et kõik on targad ja head, nüüd: Tule Jumal appi, ei taha selles maailmas elada.
blondu12. august 2021, 17:10
Nõukogude Liidus tehti sulle vaktsiinid ja keegi ei küsinud, tahad või mitte. Kobisemisvõimalust lihtsalt polnud. Praegu on sul ikka vaba valik.
Hiina Meditsiin on vanem kui Jolleri meditsiin12. august 2021, 12:59
Tüsistuste ilmnedes tuleb kahjutasu nõuda Jollerilt kui teaduspõhiselt meedikult
Ma nõuan sinult,12. august 2021, 16:57
kuna sööd arukate närve.
jah12. august 2021, 12:58
Ja siit algabki probleem perearstinduses. Nad lihtsalt ei saa aru. Mina saan aru küll, et perearst Jolleril on endal probleeme küll seoses laste piimasegu retseptide väärkasutusega. Ehk on üheks veksliks lunastusele tema nüüdne hoogne vaktsiini propaganda?
Rahva Faktikontroll12. august 2021, 12:56
Mina ei saa aru miks Jolleril praktiseerimis luba ära ei võeta. Kunas jõuab Jollerini tõsiasi et covidi vaktsiinid on inimkatsetuse järgus, kas nad on ohutud või mitte see selgub peale uuringute lõppu, mis kellegile sobib ja kui pikk on vaktsiini efektiivsuse kestvus.
Rahva Faktikontroll-le12. august 2021, 13:16
Miks-miks-miks? Jollerit v o o l i t a k s e ! Temast tuleb kunagi k e e g i puki otsas. Eeltöö on küll juba väga pikk olnud. Ei saa vist kuidagi küpseks, ikka on midagi vähevõitu ja puudu...
Mina saan küll aru,12. august 2021, 16:59
Miks sa oma sõnade järgi arutu, siin arutut juttu kirjutad.
Muhv12. august 2021, 12:56
Kui isegi tootja ei anna garantiid vaktsiini ohutuse kohta siis millest siin veel rääkida?! Testime ju veel, katsetame. Mis hinnaga? See on minu enda asi, kas lähen selle jamaga kaasa või.. Kas mõni Joller seda mõistab või mitte - pole ka minu asi.
Mina12. august 2021, 14:16
ja millisele vaktsiinile või ravimile antakse garantii?
kahtlane ja salastatud12. august 2021, 12:52
Lõpetage palun dr Joller see mõttetu ja mitte kuhugi viiv propaganda. Inimene otsustab ise enda tervise üle. Liigpalju on viimasel poolaastal kui vaktsineerimine algas kahtlasi ja ootamatuid surmasid minu lähituttavate hulgas.
inimelude päästmine12. august 2021, 17:02
on siis mõttetu? Kui koroona tuli, siis Rootsi riik lootis läbipõdemisele ja immuunsuse saavutamisele ehk ei tehtud erilisi piiranguid, selle tulemusel sur-i Rootsis rohkem inimesi, kui naaberriikides kokku. Rootslased tunnistasid selle ise veaks. Mida siis teie pakute, ärme teeme ka midagi, las see rahvas su-reb?
Nii12. august 2021, 19:27
Ongi vaba valik,ega kedagi ei sunnita vaktsineerima.Agaärgw tulgu need vaktsiinivastased siis mõne tervisehäda pärast arstiabi haiglast otsima,ravige end ise oma tarkusest.
Anonymous12. august 2021, 12:52
Ma tahaks teada kas Joller on ainuke perearst, kes ei saa aru?
🐤🐤🐤12. august 2021, 13:58
Pean kurvastusega tõdema, et EI OLE. KA minu perearst on midagi sinnapoole.Aga kuna elan maal, siis ei saa vahetada ka. Kahjuks🤔. Aga ma üritan võimalikult vähe tema teeneid kasutada.
Totule12. august 2021, 17:03
Ma ei saa aru, kirjutavad siin ikka teiesugused iga päev, mitte Joller.
12. august 2021, 12:52
Kaua võib seda jollerit promoda? See naine on juba tülgastav🤢🤮
Karmenil on õigus12. august 2021, 12:50
Viirus on inimestest targem ja kavalam ning vaktsiinid ei ole neile ohtlikud eestinen.fi/2021/08/varske-uuring-pfizeri-vaktsiini-tohusus-ainult-42-protsenti-delta-variandi-vastu-modernal-76-protsenti/
Karmen ei tea mida räägib12. august 2021, 16:04
no kui ei ole ohtlikud, siis miks neid vaja on?
küll ikka12. august 2021, 17:05
mängitakse nende protsentidega, leppige vähemalt üks arv kokku. Usud seda uhuuportaali?
TÜ arstidiplom devalveerub12. august 2021, 12:50
Kui ei saa aru, no siis on ikka väga rumal inimene. Kuidas sellised saavad arstidiplomi , vist TÜ-st!?
mnjahh...12. august 2021, 13:25
"Oxfordi uuringus leiti, et Cocid-19 võib ellujäänutel põhjustada psühhiaatrilisi ja neuroloogilisi probleeme" ("An Oxford study finds Covid-19 can cause psychiatric and neurological problems in survivors")
to mnjahh... / täna 13:2512. august 2021, 16:02
ai see on hea, parim kommentaar siiani :D:D:D
koronts12. august 2021, 12:50
Olen kaks korda vaktsineeritud ja tervis on parimas korras, nii e pidage oma karp kinni!
12. august 2021, 13:07
Kes oled sina, et tuled ütlema kes peab karbi kinni hoidma. See oli sinu otsus süstida oma organismi vedelikku mille koostisainetest ja kõrvalmõjudest sa aru ei saa. Miks sa heroiini ei süsti?
12. august 2021, 13:07
Kes oled sina, et tuled ütlema kes peab karbi kinni hoidma. See oli sinu otsus süstida oma organismi vedelikku mille koostisainetest ja kõrvalmõjudest sa aru ei saa. Miks sa heroiini ei süsti?
T12. august 2021, 16:48
Järgmisel aastal süstid veel 2 korda, ülejärgmisel samuti ja eks siis ole näha, kuidas tervis on...
Vot nii12. august 2021, 19:31
Mul sama,olen terve ja rõõmsam kui varem,sest vaktsiin andis mulle kindlust ja meelerahu.Mingeid kõrvaltoimeid ei olnud ja pole olnud ka ühelgi minu tuttaval.Töökohas on mei 85 inimest,neist suur osa süstitud ja kõik rahul.
lm12. august 2021, 12:49
Niikaua, kui pole tõestatud täielik ohutus, jääbki see kõik arusaamatuks.. Mis hiljem 2-3 või enama aasta pärast selgub, ei tea ju. Vastutust ju ses osas keegi ei võta...
LM12. august 2021, 16:00
tegelikult võib Ameerika stiilis anda kohtusse igat üht ja iga asja eest.
Tuhandendat korda12. august 2021, 17:07
õõnespeadele, mitte miski pole maailmas 100% ohutu.
Tsensori kiuste to-tu-de-le12. august 2021, 17:08
Mitte miski pole maailmas 100% ohutu.
Just12. august 2021, 19:34
Mitte miski siin ilmas ei ole täiesti ohutu,mida me sööme joome hingame.Elamine üleüldse ei ole ohutu,nii et ei saa kogu aeg karta jahädaldada.Elu tuleb elada ja nautida kuniks seda on.
Epic12. august 2021, 12:48
Joller on lühikese mäluga.Seagripi vaktsiin tekitas narkolepsiat.Tol ajal oli see Soomes suur skandaal.Soome arstid ei saanud aru miks äkki lastel hakkas massiliselt levima narkolepsia.Peale pikki uuringuid tuvastati et süüdi on seagripi vaktsiin.
miks 12. august 2021, 12:48
sa ise siis siiani vaktsineerimata olid?Kas said ka sutsaka soolalahust?
Kodanik12. august 2021, 12:46
Mul oleks väga häbi, kui teie oleksite minu perearst.
sulle sobiks12. august 2021, 17:09
Anonymous12. august 2021, 12:42
Mitte ohtlikuks vaid mõttetuks. Ja mitte VAKTSIINE vaid seda üht ja kindlat ollust, mille kasuteguris kahtlevad selle ala maailma tipud! Perearst ei peagi aru saama. Veel vähem on tal õigust seda jama propageerida! See on esiteks juba arstieetika vastane. Ja perearst Joller võiks ennast kurssi viia, mida on arvanud ja ka ametlikult välja öelnud selle nn vaktsiini kohta selle nn vaktsiini looja!
Anonymous-le12. august 2021, 13:37
Oo,tuleb meelde jah, aga olen selle inimese nime unustanud.Oli huvitav.
13:37-le12. august 2021, 16:33
Milleks12. august 2021, 17:10
lo-llu-si kirjutada. Mis juhtus algul, kui veel midagi ei tehtud?
nõupodi12. august 2021, 19:50
Elada tuleb nii, et surra poleks kahju!
.....12. august 2021, 12:41
Aga ehk on abi lihtsalt sellest kui kuulad neid inimesi, kes ei peavad vaktsiine ohtlikuks avatud meelega, mitte ei mõtle ainult sellest, kuidas ise ollakse kõige targem ja kõik teisiti mõtlejad on rumalad. Lihtsalt kuula ja püüa mõista.
Ise arst aga tundub kuidagi l0ll12. august 2021, 12:41
„Ma ei saa absoluutselt aru, miks peetakse vaktsiine ohtlikuks.“ Võib-olla selle pärast, et võida saada vaktsiini kahjustuse või üldse surra selle nn vaktsiini pärast.
koronts12. august 2021, 12:53
Pole vaja oma tervist p...sse juua, siis pole ka vaktsiiniga probleeme!
nobody12. august 2021, 19:43
Populatsioonis on alati mingi hulk inimesi, kes ujuvad mõnel juhul vastuvoolu. Vaktsineerimisega on samuti. Hiina vanasõna veidi parafraseerides: suurem osa inimesi ei uju kuhugi, vaid istub jõe kaldal ja jälgib, kuidas jõgi vastuvoolu ujunute surnukehi allavoolu kannab. Ja kuuleb aeg-ajalt mõne kõrvalistuja juttu, et tema küll ei ole midagi näinud.