Uudised

Kersna: et kaitsta haridusvaldkonda, peab oktoobri lõpuks ühe doosiga vaktsineeritud olema vähemalt 70 protsenti noortest (143)

LISA KOMMENTAAR

C18. august 2021, 14:12
Huvitav, kui suure summaga haridusministrit premeeriti ja kes premeeris, et soovib laste süstimist?
PhD16. august 2021, 12:09
Kuidas haridusminister saab olla nii rumal? Kõigile on teada, et see ei ole vaktsineerimine, vaid inimkatsete tegemise eesmärgil süstitakse mürgiseid preparaate, mis on varjatud Covid-vaktsiinidena. See on inimsusevastane kuritegu!
Klaus Schwabe17. august 2021, 00:42
Ka Eestil on Suures Lähtestamises oma pisuke osa täita...
Eksperimentaalseid vaktsiine LASTELE?!16. august 2021, 03:45
Johnsoni vaktsiini inimkatsete lõpp on planeeritud 2023 aastasse? Keegi saab aru, mis sünnib? Kui palju peab olema hirmutatud või makstud, et sellist asja JULGEDA ÖELDA?
Vaktsineerimine, kui tähtsaim HARIDUSteema...16. august 2021, 03:42
nagu vaktsineerimine on tähtsaim tööstuses, meelelahutuses, inimese terve hoidmises, teeninduses, toitlustuses ja üleüldse igalpool. Oot-oot, ma nüüd näpistan end - kas see on mingi sürreaalne õudusunenägu...
15. august 2021, 23:45
Kersna peab koos teiste genotsiidi teostajatega siit kiiremini kaduma ! Või lapsed on tal mingid katse eksemplarid ? Selliseid ootab kurjategijaile vastav karistus.
Nördinu15. august 2021, 23:18
Kas keegi teab millal see coroona hüsteeria lõppeb?
Meelis Ka15. august 2021, 21:29
Ei tea, kuidas see sõnum sihtrühmani jõuaks, siiski ütlen omalt poolt: Nii Kersna kui iga teine minister PEAB vaatama videot, mille link on siin all. See on tähtis. Võtke endale 105 minutit ja kuulake-vaadake üht maailma tippspetsialisti, eestikeelse tõlkega. Kui pärast seda ka toimuvast aru ei saa, olete lootusetu, siis on tagajärjeks mõningase aja pärast vältimatult saabuv kohtumõistmine. https://www.bitchute.com/video/KHOATwQpWCEW/?fbclid=IwAR2DoX2fH37JCmgupoYPrsCGDux5v7F8uIBov9T693XMhoxPZ-bkunHnsrg
taavi15. august 2021, 21:06
ehk tuleb kunagi välja,kes ja kui palju altkäemaksu saanud ravimifirmadelt.
Jätke noored rahule.15. august 2021, 16:43
Täitsa südametundetu plaanitäitja.
Karl15. august 2021, 16:21
Saatke see kärsna seenele oma mulaga.
kas,sa liina15. august 2021, 13:20
ka oma poega lased vaktsineerida?
Inimese eest15. august 2021, 12:53
Huvitav kas see haha minister on lastetu, või haridusta ja kinnimakstud maniakk, et vaxida arengujärgus lapsi ,kui teada ,et vaxid tekitavad uuesti haigestumise
vau15. august 2021, 10:24
mis tarkus. Aga et kaitsta lapsi? Haridusvaldkond on muidugi tähtsam kui laste tervis ja elu.
Düsgraafik15. august 2021, 10:05
Youtube on lõik.Meedia keskpunkt.4.tundi tagasi.Reformip leping hiina komun parteiga. Pentus olevad näost punaseks läinud.jne minge youtube ja kuulake seda .
Reformi partei on punase hiinaka täieliku lepiku teinud.Ja kritiseeris koguaek Savisaart ja.15. august 2021, 09:48
Oh jummel15. august 2021, 09:32
No kuidas saab minister nii juhm olla ja sellist jama rääkida.vaktsiin mis ei kaitse viirusesse nakatumise eest ei ole vahend leviku tõkestamiseks.see aitab praegu vähendada haiglasse sattumist.miks te ei taha (või ei tohi?) seda tunnistada et see massiline kampaania ei anna tulemust.
Inimese eest15. august 2021, 12:55
Miks ei tehta ravi ja eelnevat hooldust ravimitega, mis on olemas
Vahur.15. august 2021, 07:47
!!!15. august 2021, 07:42
Millal 101 dalmaatslast ennast ise vaktsineerivad,kärntõbi on jah päris jube haigus,mis tuleb teiste vastu ära nühkida!Jätke lapsed rahule ja üldsegi kõik ülejäänud!!!
to !!!15. august 2021, 07:44
paistab, et sind ennast piinab ikka päris hull haigus.
Maurice Tillet15. august 2021, 02:14
kahju noorte järelpõlvkonnast "shrekid ja fionad"
See on siiski meie, kodanike riik.16. august 2021, 03:47
Kuidas me selliseid asju kannatame?
Lp. Liina Kersna15. august 2021, 00:49
Saage palun endale lapsed ja siis vaktsineerige neid kasvõi iga päev! Teiste inimeste lapsed jätke palu mängust välja!
Omad ja võõrad lapsed15. august 2021, 12:30
Muide, neil on Vahuriga laps. Aga muu on kõik õige!!!!
Lapsevanem14. august 2021, 23:22
Kersna vaktsineerigu kõigepealt oma laps!
Miks mitte OMA LAPS!? 15. august 2021, 12:32
Just nimelt, väga õige!!!!!! Ja siis vazdaku edasi, KUIDAS SEE M8{JUB LAPSE PEAL!!!!!? Muudkui aga teiste laste kallal oma vaktsiiniga!!!!
mavrodi pyramidoff14. august 2021, 21:43
keerulistel aegadel ilmuvad alati välja lihtsate lahenduste pakkujad: "See ei ole mitte ainult teaduses niimoodi, vaid ka näiteks poliitikas. Põhjus ei pruugi alati olla raha, vaid ka tähelepanuvajadus või lihtsalt usk, et keegi teine ei ole asjast aru saanud."
Ka hirmutamine on võimas vahend...16. august 2021, 03:48
Viirus14. august 2021, 21:41
Et kaitsta meie rahvast ,tuleks vaktsineerimine kohe lõpetada!
xmx14. august 2021, 21:22
Vaatasin eelnevaid kommentaare ---nõustun. Vaktsineerimine on vabatahtlik . Kui proua Kersna tahab kellestki väga hoolida siis on tal selleks abikaasa.Aga võõrastest lastest ja peredest hoia küüned eemal. Sorry.
Küsimus14. august 2021, 21:00
Kas meil on ka vaktsiine, mille ksutustähtaeg hakkab läbi saama ? Kuuldavasti on Taanis see probleem. . Siis võetaksegi lapsed ette. nende peal saab sundi lihtsamini kasutada.
vaktsiin Spuutin14. august 2021, 20:21
Miks LGBT inimesed ei võiks Tallinna Lauluväljakul korraldada oma laulupidu ?!
Mis ja kus? 14. august 2021, 19:58
Kes ütles ja kus, et PEAB olema vaktsineeritud?! Öelge, KES OLI SEE, KES ÜTLES ET P E A B? MIlline seadus ja kus see kirjas on? Ja MILLAL?
to Mis ja kus15. august 2021, 07:52
Mismoodi see välja peaks paistma? 15. august 2021, 12:41
Toto" mis ja kus" , kes peab mind hüsteerikuks!!!!! Oh ei, kullake! Kaugel sellest! Olen täitsa rahulik, aga näib, ett hoopis sina oled hüsteerik! Täiesti asjakohane on sellisel puhul selliseid küsimusi küsida, kui üritatakse juba laste peal neid vaktsiine katsetada!!!!! Sa lihtsalt ei suuda suurt pilti näha!!
Heimar.14. august 2021, 19:53
Mis haridusest mu laps siis ilma jääb? Mis haridust te pakute selle doosi eest?
pakume15. august 2021, 16:24
koduõpet, ja kui elektrit pole, siis jääb õpe saamata
14. august 2021, 19:11
Ja kuidas laste vaktsineerimine kaitseb haridusvaldkonda? Täiesti seosetu jutt, sest vaktsineerimine ju ei kaitse enda nakatumise ega teiste nakatamise eest, vaid (enamasti) lihtsalt hoiab ära rasked tüsistused. Noortel aga teatavasti raskeid tüsistusi (intensiivravivajadus) peaaegu, et ei olegi. Niisiis, kuidas see vaktsineerimine ikkagi haridusvaldkonda "kaitseb"? Mil moel?
Kärsnale14. august 2021, 19:10
Teate, minu laps jäägu või haridusest ilma aga pea ees katsejäneseks ta ei hakka. Ja miski minister ei tule mulle sellest kaaksama. Tuleb järgmine minister ja jutud teised aga noorte tervis rikutud ja seda ei muuda miski.
Kas14. august 2021, 19:09
proua Kersna on koolides ventilatsiooni probleemid lahendanud?Või toimub õppetöö õues.
Kes on minister? 14. august 2021, 20:06
Kevadel ühes saates(kahjuks ei mäleta, mis nimega) saatejuht tegi temaga koo'lidest intervjuu just sellel teema l ja siis ta EI OSANUD MIDAGI TARKA RÄÄKIDA!!! SAATEJUHT rääkis ise hoopis tema eest, õpetas ja juhendas. Huvitav, kumb siis MINISTER ON----saatejuht või Kersna?! 😏😉Mulle tundus ja tundub siiani, et hoopis see saatejuht oli MINISTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
urisen14. august 2021, 19:02
mida rumalam kommentaar, seda rohkem kirjavigu
Jaan I14. august 2021, 20:42
Iroonia. Lause algab suure tähega ja lõppu pannakse lihtlause puhul punkt.
... ja milline kommentaar on siin sinu arust16. august 2021, 03:50
te siin räägite katsetamisest, lugege, kuidas see käib ja ärge plärage kui võõrkeelest aru ei saa14. august 2021, 18:57
Kes vastutab? 14. august 2021, 18:28
Mürgitage aga jah noori, sest te ise ju ei vastuta vaktsiini tagajärgede eest!!!! !!!!! Te ei tea ju, mis v a ktsiin edaspidi nende noorte orga nis mides teeb!!!!! VBL JUHTUB Nii, et need noored EI SAA TULEVIKUS LA PSI????? MIS SIIS EESTIST saab?
nimi15. august 2021, 00:20
uued inimesed ostetakse sisse
liilia15. august 2021, 01:54
Sellepåråst systitaksegi noori,et jårglasi ei synniks....see Kersna on nagu fasist,kes tahab inimkatseid laste peal sooritada...Kurat kyll KÅED JA SYSTID EEMALE LASTEST JA NOORTEST....
Inimese eest15. august 2021, 13:05
Soomest eeskuju ei võta, vaxi kahjustused maksab riik kinni ja testide tegemine penskaritele tasuta, kes ei saa ENNAST VAXIDA igasuguste krooniliste haiguste puhul ja seal antakse tõend, aga meil ainult hävitatakse inimesi ei mingeid eeluuringuid perearsti juures keelatud, samuti ka corona ravimine, see on tõeline õudus mida refimaffia jakriminaalsed kesikud teevad
Need vaktsiinid on eksperimentaalsed seni,16. august 2021, 03:54
kuni pole lõppenud inimkatsed. Ja need on planeeritud aastasse 2022. Igaüks mõtleb nüüd ise edasi (kui ajud leiduvad, muidugi - ministri omades ei julge kindel olla...) Ahjaa, üks asi veel - KÕIK vaktsiinitootjad on vähemalt USAs (aga kas Euroopas on teisiti?) VABASTATUD mitte ainult vastutusest vaid KOHTUSSE KAEBAMISEST. ... No ma ise lugesin ka korduvalt seda fakti ja sügasin kukalt - kuidas selline asi üldse olemas saab olla??
14. august 2021, 18:10
Kas haridusminister on vahepeal saanud meditsiinilise hariduse ja koolides pole enam midagi paremaks teha, et ta vaktsineerimisega tegeleb??
Kessu15. august 2021, 10:11
Minu arust töötervishoiuminister Kiigel pole ka med.haridust, et ta võiks üldse nendel teemadel sõna võtta, mis puudutab töötajate tervist. Haridust vaadates tundub see ärilise kallakuga, nagu ka meid vaktsiini teema.
Jh14. august 2021, 18:09
Lapsed iga hinnaga kooli kuid miks räägitakse nii vähe sellest, mida teeb lapseeas haiguse läbipõdemine pikas perspektiivis? Kes nende tagajärgede eest vastutuse võtab? Seda, et lapsed haigestuvad, nägime me kevadel, kui lasteaiarühmad ja väikesed koolilapsed haigestusid. Miks ei räägita sellest, millise jälje haiguse läbipõdemine nende tervisele tegelikult jätab?
tojh14. august 2021, 21:02
Lugesin vanadest uudistest, et Eestis haigestus 1. ja 2. laine käigu vaid 7 % lastest. See on iegi väiksem protsent, kui vaktsineeritute haigestumisel.
Kessu15. august 2021, 10:12
Keegi ei tea seda, jääd vastust ootamagi. Ainult oletused.
Oh, jälle sama plaat... oma tervise eest VASTUTAB IGAÜKS ISE.16. august 2021, 04:07
Sest see peaks/võiks olla tema enda elu säilimise huvides. Ja seepärast ei saa ka KEEGI (või miski) TEINE MIND MEDITSIINILISELT millekski KOHUSTADA. Ikka vaid MINA ISE. Saage tuttavaks inimese eluga aegade algusest peale - see ongi selline, on alati olnud ja jääb nii olema! Keegi teine ei garanteeri sulle ideaalset vormi ja isegi kõige terviseteadlikumad jäävad aeg-ajalt haigeks! Isegi kui süstida kuitahes imelisi eksperimentaalseid aineid (mida need 3 peamist "vaktsiini" täna on)! Vaktsiin EI OLE puhas õhk, vesi, elukeskkond, piisaval hulgal toitaineid, liikumist jne.
Kas sul siis mingit intuitsiooni endal ei ole, kallis inimene?16. august 2021, 04:13
Vähesel määral nn halba - mulda, mustust jms on VAJALIK ka LAPSELE tugeva immuunsüsteemi tekkimiseks/harjutamiseks! Lapsed haigestuvad tänapäeval, kuna saavad liias raf. suhkrut ja linoolhapet (nt rapsiõli), mida ei tasakaalusta oomega-3-rasvhapped ja tervislik liikumine looduslikus õhus, puhas joogivesi jm! Palun tehke omale selgeks, MIKS haigestume. Hea saidid on nt Mercola.com, HealthMeans.com ... ...
Väkk14. august 2021, 18:05
Nalja teed v? 14. august 2021, 20:14
Mis nunnu? Mis mõttes!?
Säästke vähemalt lapsi. Vaktsiinitootjad saavad oma megakasumi nagunii. 14. august 2021, 17:55
Vaktsineeritu14. august 2021, 18:41
Ei vaktsineerita majandusliku kasu pärast ,vaid selleks ,et lõpetada koroonapandeemia
vaxikule15. august 2021, 16:28
plandemia lõppeb siis kui enam valetavaid psrteste ei tehta pajakirjanduses tuldeiõhutata
To Vaktsineeritu:16. august 2021, 04:15
Just. Ja varsti saabub kommunism. Aamen.
Vaktsineeritule: eeldan, et oled siiralt rumal, mitte provokaator.16. august 2021, 05:06
https://banned.video/watch?id=60fde5939dd1a30f95d4741e Ära siis väga kurvasta - oma vaktsiinikahjustuste leevendamiseks tuleb raviviise siiski veidike otsida. Soovitan alustada Mercola, GreenMedInfo või nt HealthMeans lehtedelt.
Marlboro14. august 2021, 17:33
Vaktsineeri end oma Vahurit ja järglasi nagu jaksad.Aga jäta Eesti lapsevanemad rahule kes lapsi kooli saadavad.Praegu on nii ku vaktsineerid siis saad hariduse lapsele kui mitte saadetakse koju.Tuleb tuttav ette.Olen 50 aastane kui polnud peoneer said sanktsioonid.Lapsed ei ole ju mingid viiruse kandjad ega põdenud.Kas kersnal on plaan Eesti lapsed suguvõimetuks teha.Praegu käib koolilaste ahistamine.
Kas14. august 2021, 16:38
proua haridus ministril on ka arstiharidus .?
Marlboro14. august 2021, 17:42
Ei ole tal arstiharidus vaid käsk Eestimaal elavad lapsed suguvõimetuks teha.Läbi viia läbi ilge propaganda .Valitsus ju vaktsineeritud ja vaktsineerimata inimest pole jagu saanud aga lähme laste kallale.Nemad on kõige nõrgemad.
Pärnakas14. august 2021, 16:25
Liina, jäta juba see vaktsineerimise jutt järgi. Sul võivad kohtuasjad peale tulla edaspidi. Kas võtad vastutuse tagajärgede eest
Vaktsineeritu14. august 2021, 18:44
Palun mitte nii rumalat juttu ajada.
Täiesti pöörane...16. august 2021, 04:17
Kuhu ka ei vaata - õudus! Kogu aeg käid ringi näpistad end ... ja ei tea kas nutta või naerda, hüsteeriliselt.
Vaktsineeritu on jälle ainsana tark...16. august 2021, 05:12
https://banned.video/watch?id=60fde5939dd1a30f95d4741e Kas oled kuulnud loosungeid korrutavaid meditsiinitöötajaid toimuva üle arutamas või üldse SOOVIMAS seda teha? youtube.com/watch?time_continue=3&v=O4gkLn-z4II&feature=emb_logo Võib olla tutvud ka tarkade ja kogenud India eesliiniarstide "rumalusega"?
Anna14. august 2021, 15:57
Ei tea milliste näitajatega sai sellest haridusminister?
Piisab14. august 2021, 17:35
Kui siimutütre jutule suudad kaasa noogutada
Ei saa aru14. august 2021, 15:08
Kui vaksineeritud levitavad viirust samamoodi, kui vaktsineerimata inimesed siis tekib küsimus kellele need vaktsineerimata inimesed ohtlikud on peale iseenda. Kas teadusnõukojas ja mäe otsas istuvad vähe puudulikud või lihtsalt vaktsiinifirmade lobistid
Või on ära hirmutatud?16. august 2021, 04:19
Olgu nii või teisiti - riigijuhtide in corpore üleaastane hullus on ju raudne julgeolekuprobleem!
eremiit14. august 2021, 15:07
vene okupantide võim ei olnud ka nii võigas, kui see lgbt jõuk
Putini-Parkinson14. august 2021, 19:06
nõukogude võimule teeks nüüd tagantjärgi lausa pai ja lehvitaks. Hakkan üha rohkem mõistma vanaisa juttu, et see ei ole see eesti, mille eest tema stalini laagris istus.
Ad14. august 2021, 15:03
Ma kaldun ka arvama, et Kersna lõpetab vanglas. Kasvõi üks S U R M vallandab meeletu tormi.
Jaan I14. august 2021, 15:13
Siin Eestis ja meeletu torm? Siin ei vallanduks tormi ka siis, kui terve külatäis maha sureks korraga. Seepärast asjad ongi sellised nagu nad hetkel on.
To Jaan I:16. august 2021, 04:21
Ehk sul siiski ei ole õigus - nii võõrandunud riigijuhid ei saa oodata head lõppu. Lõpuks on riik siiski kodanike oma ja valitsejaiks peaks ju ometi veel ka pädevaid inimesi meie seast leida olema?
Ad14. august 2021, 14:59
Huvitav kes maksab ja kui palju makstakse sellistele aferistidele, kes külvavad paanikat ja nõuavad noortest mutantide tegemist. Noored põevad selle läbi väga kergelt ja neile pole seda absoluutselt vaja.
Vaktsineeritu14. august 2021, 22:22
Kõike ei tehta raha pärast.Väga on vaja vaktsineerimist ,sest see pidurdab levikut.
Sa, "Vaktsineeritu", oled miski provokaator?16. august 2021, 04:23
Too palun ka mõni teaduslik alus oma väidetele.
14. august 2021, 14:43
https://objektiiv.ee/joller-lapse-vaktsineerimiseks-pole-vanemate-nousolekut-vaja/ Mis puutub lapsevanemate nõusolekusse, siis tegelikult pole seda vaja. Kõige olulisem on see, mida laps ise tahab – see on ju tema keha ja tema otsus. See ei käi muidugi väikelaste kohta, kes maailma veel hästi ei adu.
roy14. august 2021, 15:10
ole vakka sooda, laps ei tea midagi veel selles eas, läheb igast reklaamiga kaasa
ilgepropa15. august 2021, 16:32
käis tallinki laval soome sõites - laevalvaksitud lapsed saavad 5 tunnise miniristeli tasuta-laevad naginii tyhjad
... just, ja laps muidugi ka VASTUTAB oma tegude ja tarkade otsuste eest?16. august 2021, 04:24
See oli "tore" provokatsioon :)
14. august 2021, 14:26
Kersna mõistuse täiesti kaotanud.
Nimetu14. august 2021, 13:56
Jätke ometi lapsed rahule!
see on nii tibatiluke vahe sorteeris, et ei märkagi vahet.14. august 2021, 13:42
see aeg on nüüd siis tagasi kui kooli läksid löödi kiilakaga viisnurk rinda, nüüd saad oraga käsivarde ainult.
Vaktsineeritu14. august 2021, 22:27
Väga kohatu kommentaar.Ilmselt olete vaktsiinivastaste troll.
Aga äkki on "Vaktsineeritu" hoopis troll?16. august 2021, 04:27
Ei, aga muidugi mitte, sul on tuline õigus - inimene on ju oma tervist aegade algusest peale ainult vaktsiinidega hoidnud! Kuidas mul see meelest läks!
ee14. august 2021, 13:29
kas seda teiste riikide poolt kasutuselt võetud vaktsiini on nüüd nii palju saanud et varsti peavad olema ka koerad vaktsineeritud.
:)16. august 2021, 04:27
Kes siis oma koerale halba tahab!
kui14. august 2021, 13:25
81% haiglaravil olijatest on vaktsineerimata, siis peaks sellest aru saama ja järeldused tegema.
Vaatleja14. august 2021, 15:27
Peidetud sõnum, et 19% haigestunutest on vaktsineeritud (mõnes riigis juba 60%, kus vaktsineeritud rohkem). Kurb, kui julgeta probleemist selgelt rääkida.
Südametunnistus14. august 2021, 18:35
Ja sina vastutad nende noorte inimeste elude j a tervise eest, kui v a ktsiin neile h a lbu tagajärgi tekitab, kui nad tule vikus l apsi ei saa? Võtad oma südametunnistusele selle?
Kessu15. august 2021, 10:17
Kirjutada saab hirmutamiseks kõike. Samamoodi on kuulda olnud, et osad perearstid on vaktsineerimata, kiirabitöötajad olid nõus isegi kohtusse minema. Millest me räägime?
Uus ärkamise aeg on käes!14. august 2021, 13:10
https://www.telegram.ee/eesti/eesti-lati-ja-leedu-rahvad-uhinevad-taas-balti-kett-2021-23-augustil-kell-1900
Ei ja veel kord ei !!!14. august 2021, 13:09
Jätke lapsed rahule!!! See ''vaktsiin'' katsejärgus ja pikaajalise kõrvalttoimed pole teada, katsetused alles käivad ja kõik kes on lasknud endasse seda süstida on katsealused.
oh14. august 2021, 13:02
kõige rohkemkarjuvad need, kes millestki aru ei saa
vaxikud15. august 2021, 16:35
karjuvad ja nõmetcevad - kuid kahjux on nad oma valiku teinud. Ka spermadoonoril ei leidunud vaksimise järel enam elusaid spermatosoide...
Mis need miskid täpsemalt on16. august 2021, 04:37
ja kuidas neist aru peab saama?
Igal vabal kodanikul on õigus aru saada oma parema äranägemise järgi,16. august 2021, 04:41
kuna ta VASTUTAB ISE end puudutava osas. Loomulikult oleks tore, kui KÕIK vabad kodanikud oleksid ühtviisi sügava haridusega tervise, finantshuvide ja masside manipuleerimise tehnikate osas...
14. august 2021, 13:00
See nn vaktsiin on katsejärgus ja mitte keegi ei pea seda laskma endasse süstida kui nad ei taha , kes tahab olla katsejänes andku aga minna , olgu katsejänes kui tahab ja lasku endasse seda katsejärgus jama süstida!
Ammu vaktsineeritud.14. august 2021, 12:40
Miks peaks üldse vastu punnima??? Mõistatus missugune. Tänapäeva elu ja kõik ongi uutmoodi ja selline nagu just ongi.
....14. august 2021, 13:05
Miks peaks vastu punnima?!? Võib-olla selle pärast , et see nn vaktsiin on katsejärgus ja pikaajalised kõrvaltoimed pole teada.
Vaktsineerimata14. august 2021, 16:23
Kui vaktsineeritud haigestuvad samuti, siis miks peaksriskima ja laskma loomulikku immuunsusteemi lõhkuma? Süstimine ei tee veel kedagi kaasaegsemaks.
Ka vaktsineeriud14. august 2021, 19:42
Vabatahtlikult (sunniviisiliselt sai ka) vaktsineeritud juba märtsis. AGA sellest pole suuremat lugu: ikka võim haigeks jääda ning teisi nakatada.
uutmoodi15. august 2021, 16:36
2035 on kõik sigimatud ja uusi lapsi ei synni...
Et Orwell 1984 - welcome?16. august 2021, 04:42
Net, spasiiba, "tovarištš" - "ei iialgi enam" seisab ka vabadussõja medalil!
Mengele14. august 2021, 12:27
Kooliuksel käsivars paljaks ja sutsakas sisse - ei mingit vastu punnimist, nii see hakkab olema.
14. august 2021, 13:06
Nii see ei tohi olla.
Küll14. august 2021, 13:12
tuleb aeg, kus tuleb ka aru anda!
meie mengeled15. august 2021, 16:39
on kordi hullemad /https://www.bitchute.com/video/Dw0LODvsX24m/
Professor14. august 2021, 12:14
https://tervis.postimees.ee/7125061/professor-irja-lutsar-lapsi-2021-aastal-ei-vaktsineerita
xxx14. august 2021, 12:41
Tegelase jutt pöördub pidevalt vastavalt rahatuule suunale
???15. august 2021, 16:40
https://www.bitchute.com/video/Dw0LODvsX24m/ ex samased jubedused ka siin
HAKKAB HALB14. august 2021, 12:07
M14. august 2021, 12:01
Minu laps jääb siiski vaktsineerimata selle tundmatu koostisega vedelikuga.
kuidas saab üldse14. august 2021, 12:25
vaktsiini toota, kui seal tundmatu koostis :)? Või kui sina koostist ei tea, siis on tundmatu? Mine küsi kooliraha tagasi, raisati lihtsalt kunagi sinu peale.
M14. august 2021, 15:51
kuidas saab üldse??? Annus sisaldab näiteks muuhulgas 30 mikrogrammi mRNA-d. Oleneb kui palju täpsustavat infot keegi vajab. Mõni vajab lihtsalt sõna vaktsiin ja paneb õla alla.
miks peab koolis maski kandma?14. august 2021, 12:00
Kas haridusminister selgitaks, miks koolides ei kehti see, et kas oled vaksitud, läbipõdenud või neg.test. koolides on vaktsitud, läbipõdenud või mask. miks seal ei võiks neg.test olla? millega seda põhejdante.
õieke14. august 2021, 11:55
Jätkuks ainult lapsevanematel elutervet mõistust ja kindlameelsust sellest lastemürgitamisest oma lapsi säästa.Tuleb öelda kindel EI.
Kui 100% vaktsineeritud14. august 2021, 11:34
Mis saab siis edasi? Kas hakkame taas neid kõiki uuesti TESTIMA COVID'i suhtes, sest nad ju haigestuvad endiselt ja levitavad viirust omavahel edasi? Või pole siis haiguse põdemine enam tähtis? Näiteks täielikult vaktsineeritud Iisrael on praegu 28 päeva nakatumisnäitajaga 31. kohal maailmas.
Väga ilus küsimus! Aga sa teed vea, otsides loogiliselt.16. august 2021, 05:22
Vaktsineerimine, haigus, selle "mõõtmine"(!) ja maskid ju kardavad loogikat. Ega's arutelu või väitlusi asjata Kardeta ja tsenseerita! Kindel tundub olevat vaid see, et miski katse on laborist pääsenud ja see on veidi raskem kui nohu (suremus). Rahvatustamise teooria on muidugi karm aga Emakesele Loodusele ilmselt meelepärane... Kuidas teeksid sina maailmavalitsejana drakoonilise otsuse - keda ellu jätta?
kas perearstid ei vöiks löpuks ära vaktsineerida need vanurid keda kogu aeg kaitstakse-käivad ju tem14. august 2021, 11:30
perearstid14. august 2021, 12:27
ei vaktsineerigi, vaktsineerivad õed, aga ka nemad on väsinud ja enam ei taha.
ma14. august 2021, 11:29
isiklikult väga loodan, et kui kunagi kõik need valed avalikuks tulevad. Istub see Kersna esimeste seas vangikongis.
õieke14. august 2021, 11:47
Terve see KaKa valitsus on Eesti rahvale nuhtluseks
Vaktsineeritu14. august 2021, 18:58
Mis asjad on valed? Koroonat pole olemas?Jah.
To Vaktsineeritu:16. august 2021, 05:24
Mitte et haigust poleks olemas vaid et vaktsiini on vaja, rumaluke. Vii end ometi kurssi ja tule siis edasi rääkima. Konstruktiivselt.
jätkuks14. august 2021, 11:27
vaid normaalselt mõtlevaid lapsevanemaid, kes midagi sellist lastele teha ei lase. Vastasel juhul oleks see ikka täielik hoolimatus lapse tuleviku ees.
Läbikukkunud valitsus14. august 2021, 11:14
Tühi- aga kohustuslik, sõnamulin.
14. august 2021, 11:07
Noorte ja laste14. august 2021, 11:06
vaktsineerimine on kuritegu.Vaktsineerimine ei kaitse kedagi nakatumise eest ega viiruse edasi kandmise eest,ainus mida see annab on jäädav tervise kahjustus tulevikus.Seda on öelnud targemad inimesed viroloogid ja arstid.Kersna võib oma peret mürgitada kui tahab mina oma peret ei.
Meelis Ka15. august 2021, 21:33
Kordan kellegi teise mõtet: Need vanemad, kes mitte kunagi ei soovi vanavanemateks saada, lasku oma lapsele see aeglase mürgi süst teha.
Igaks juhuks toetan su väiteid ka lingiga.16. august 2021, 04:58
https://banned.video/watch?id=60fde5939dd1a30f95d4741e Ja igaühel on vabadus ise fakte kontrollida: kas A) kaitstakse vaest lollikest inimest valeinformatsiooni eest VÕI B) tsenseeritakse õiget informatsiooni, sest selle levimist lihtlabaselt kardetakse.
Tsuksi14. august 2021, 10:52
Oi kui kena ja tark ma olen!
Huvitav14. august 2021, 10:49
Nii. Ja mis imeline kaitse see siis olema saab? Tartus on ühed kõrgemad vaktsineerimisnäitajad ja praktiliselt kõige kõrgemad nakatumisnäitajad. Keda ja kuidas proua minister plaanib kaitsta?
Vaktsiinid kaitsevad haridusvaldkonda14. august 2021, 11:06
Pealkirjas on öeldud, et kaistakse haridusvaldkonda. Mis asi see on ja kas inimesed käivad ka sinna alla?
tartusonreformiusk15. august 2021, 16:44
sellest ka kõrgemad päiksevalitcuse kummardajate näitajad