Uudised

Ööpäevaga lisandus 330 koroonapositiivset, suri kaks patsienti

Toimetas Katrin Rohtla, 29. august 2021 10:35

535 KOMMENTAARI

e
eestivabaks/ 30. august 2021 09:47
www.eestivabaks.ee Seal suht palju infot selle niiöelda pandeemia kohta ;)
l
Lugeja/ 30. august 2021 09:24
Eestis elab 1.3milj inimest :D Nende andmete mis Ôhtuleht kajastab On aga 1346 467 Vaksitud ja pooleldi vaksitud :D ja 3355 on nendes vaksineerimatta :D Kus neid inimesi juurde tuleb? :D https://www.stat.ee/et/avasta-statistikat/valdkonnad/rahvastik/rahvaarv
l
lugemisoskus/ 30. august 2021 10:01
Einoh, "vaktsineerimisi on tehtud kokku 722 355 inimesele, vaktsineerimiskuur on lõpetatud 624 112 inimesel". Ehk siis, vaktsineeritud on see 700+ MILLEST 600+ on lõpetatud. Pooleli on see 98 243 inimesel. Mõistad? healjuhul 50% rahvastikust on vaktsitud, mis tähendab et neid vaktsineerimata pos.testiga inimesi saab tekkida juurde küll.
l
leo/ 29. august 2021 18:35
Kes ei joo ega suitseta ja on saanud koroonasüsti, see elab kuni oma surmani
m
muinasjutulõpuga/ 29. august 2021 19:05
Või kauem kui ära pole surnud
k
29. august 2021 16:41
Kuna testitakse testiga mis ei näita haigust ega nakkust + seda nn PCR'i kasutatakse valesti (42 tsüklit) siis pole mõttet neid numbreid lugeda + nn positiivne test ei tähenda , et isik on haige eriti kui tal pole haigus nähtusid.
a
asd/ 29. august 2021 16:56
Variant1: kõik riigijuhid ja arstid on ära ostetud ja kõik teadlased kasutavad PCR-masinaid valesti. Variant2: sina oled internetist lugenud jampsi ja nüüd levitad seda. Ülesanne: kumb on tõenäolisem
a
asd-le/ 29. august 2021 18:09
PCR positiivne testi tulemus tuleks üle kontrollida mõne teise testi või meetodiga, eriti, kui patsiendil haigusnähtusid ei ole. Vaevalt, et meil seda tehakse, seega on palju valepositiivseid tulemusi, millega rahvast lollitataksegi, et meil on jube pandeemia.
t
Test/ 30. august 2021 07:11
PCR test on jama ega näita seda mida väidetakse. Suure tõenäosusega on valdav osa testikomplekte ostetud vennalikust Hiinast. Nojah... võiks veel olla et Made in Wuhan.
k
Kahju inimestest,muideks maa on ümmargune / 29. august 2021 16:20
Vaktsineerimise mõte on et võimalikult palju inimesi hävitada.Mõni ikka arvab et see vaktsiin teeb ta terveks.
v
vaktsiin aitab kergemini läbi põdeda/ 29. august 2021 16:44
ümmargune või munajas. mis sellest inimesele, vaktsiin ei ole ravim
k
Kus/ 29. august 2021 19:04
Ta kergemini aitab, kui vaktsineeritud on Haiglas?
a
aja kulgemine/ 29. august 2021 16:17
Elu läheb edasi ja aeg kaob koos inimestega mälestusteks
k
Kes saab järgmise süsti / 29. august 2021 16:13
Grafenoksiid on selleks et inimesi kiiresti teise ilma saata aga vaccitud seda ei teadnud,no nüüd siis teavad.Lambakari mõtleb ikka et on mingi viirus kuskil.
s
Sipsik/ 30. august 2021 00:44
Vaadake ära see video endise Pfizeri töötajaga, teemaks vaktsiinis sisalduv koostisosa grafeenoksiid, mida millegipärast ei ole märgitus toote patendis. https://mvlehti.net/2021/08/05/huolestuttavia-tutkimuksia-mrna-koronarokotteissa-salatusti-myrkyllista-grafeenioksidia-video/ See on õudus!
m
mis/ 29. august 2021 15:56
näoga te Kiik ja Ratas inimestele ükskord silma vaatate kui teie salalepingud välja tulevad? Teid ei huvita rahva tervis,vaid Pfaiserile raha teenimine.Kiige seljatagune on kindlustatud.Tema ju maikuust WHO asepresident ,aga Ratas mis sinust saab.
e
Eestlased on erilised lepingualused/ 29. august 2021 16:07

s
Sipsik/ 29. august 2021 15:45
Infot Moderna vaktsiini kohta: Hispaanias on juba mõnda aega levinud uurimisandmeid, mis viitavad sellele, et mRNA koronaarvaktsiinid sisaldavad toksilist grafeenoksiidi. Stew Petersoni programmis avastas endine Pfizeri töötaja krüpteeritud koostisosa, mida isegi patentides ei näidata. Almería ülikoolis 2021 juunis läbi viidud Pfizeri mRNA-COVID vaktsiini sisu ametlik analüüs näitab aktivistide sõnul, et vaktsiinide peamine aktiivne komponent on redutseeritud grafeenoksiid. https://mvlehti.net/2021/08/05/huolestuttavia-tutkimuksia-mrna-koronarokotteissa-salatusti-myrkyllista-grafeenioksidia
s
Sipsik / 29. august 2021 15:54
Eelmise jätkuks: Seetõttu viitab uuring sellele, et COVID-19 on mürgistusseisund, mille põhjustavad grafiini sisaldavad vaktsiinid, mille puhul vaktsiin ei ole ravim, vaid vaktsiin, mis aktiveeritakse koos kahjuliku elektromagnetilise tehnoloogiaga. Uudised Jaapanist: Jaapani ametivõimude sõnul on „lisametallist” tehtud järeldusi tehtud siiski ainult teatud Moderna partiides, mistõttu keelati enam kui 1,6 miljoni vaktsiiniannuse kasutamine. Allikas siin: https://asia.nikkei.com/Spotlight/Coronavirus/COVID-vaccines/1.6m-Moderna-doses-withdrawn-in-Japan-over-contamination
s
Sipisk/ 29. august 2021 16:08
"Kuigi Jaapani tervishoiuministeeriumi avalduses ei ole selgesõnaliselt märgitud, et leid on grafeenoksiid, viitab ametlikest andmetest leitud „tundmatu koostisosa” otseselt sellele, mis on grafeenoksiidi omaduste kohta teada: võimude sõnul on tegemist „metalliga, mis reageerib magnetitega ”. Kas selline on ühe viirusevastase vaktsiini eesmärk? Klassikalise vaktsiini eemärgiks on anda selle saajale immuunus konkreetse viirusest põhjustatud haiguse vastu, mitte keha magnetiga reageerimiseks pole seda vaja!
n
nõmedus/ 29. august 2021 14:43
Noori kogutakse karja kaupa igasugu pidustustele kokku. Vanaema läheb Hesburgerisse lapselapsele burgerit ostma. ( Laps tahab süüa kohapeal, on 13 aastane?) Kuna vaktsineerimise tõendit vanaemal pole kaasas, tema lahkub. Laps jääb üksi toitu ootama. Vanaema kõnnib kaubanduskeskuses ringi . Omapead olevat last polnud vaja korralikult teenindada. Kaste oli unustatud burgeri vahele panna.
r
Rämpstoitu/ 29. august 2021 14:45
H
:-)/ 29. august 2021 14:32
HEA,ET ON ERINEVAD PIIRANGUD - EI PEA JU VAKTSINEERITUD SEDA VASTUTUST ÜKSI KANDMA
j
juga/ 29. august 2021 14:24
Äri on elu alus. Tuleb võimalikult palju seda solki sisse süstida, miljardid vajavad jagamist. Et sellel olulist kaitsevõimet ei ole, peaks juba ammu selge olema. Ja kõrvalmõjusid ning nõrgestavat toimet organismile on ikka küllaga. Päris paljud tuttavad ei lähe enam isegi teist süsti saama, esimese järel oli juba piisavalt jamasid.
a
ainukene jama/ 29. august 2021 14:47
oli teisel päeval vasak käsi natuke valus, kui tahtsin raskust tõsta või järsku kätt üles tõsta, rohkem mitte midagi, aga eks vaktsineerimata tegelased teavad paremini :). Oleks elatud tervislikku elu, poleks probleeme.
v
Vaktsineerimata./ 29. august 2021 15:09
Minul pole kunagi käsi natukenegi valutanud! Järelikult tervem kui sina vaktsineeritult. Sinu arust sul polnudki sümptomeid?
t
to ainuke jama: ära hõiska enne õhtut/ 29. august 2021 15:14
Kas kõrvalmõjud ilmnevad ainult 1 - päeva peale vaktsineerimist? Ülejäänud võivad ka aastate pärst ilmneda. Seda ei oska hetkel keegi öelda. Pole olnud ju aega piisavalt uurida.
m
29. august 2021 16:46
Ma arvan, et selle nn vaktsiiniga teevad inimesed endale tegelt karuteene, et nende enda immuunsüsteem jäeb selle pärast nõrgemaks ja lõpuks murrabki mingi väike haigus mida enne nn vaktsineerimist tähele ei pandudki need süstitud isikud maha.
v
29. august 2021 14:07
Võib vist täie kindlusega öelda, et kui laustestitaks vaktsineerituid, kes on saabunud tagasi reisidelt, külastanud massiüritusi jms. oma tõendiga, siis oleks see positiivsete protsent kõvasti üle 30. Ja jälle seal kõrgel imestataks, et see viirus muudkui levib, levib, levib......
j
Juudas/ 29. august 2021 14:20
Levibki ja peamiselt mittevaktsineeritute seas. Isegi kui nakatunutest 30 % oleks vaktsineeritud , siis üldjoontes ei muuda see miskit, põhirõhk on vastastel , kes ohustavad teisi.
t
To: Juudas/ 29. august 2021 15:36
Ja need 30% nakatunud vaktsineeritutest, kes vb tahtmatult levitavad nakkust, ei olegi mureks või? Vaktsineerimata inimesed on ju piiratud liikumisvabadusega P.S ei ole vaktsineerimisvastane, aga see nende % pidev suurenemine on murettekitav
k
kevadel/ 29. august 2021 13:58
surid vähihaiged ka millegipärast koroonasse.Ei saa aru kuhu suvel see tappev viirus siis kadus,kas oli ka puhkusel?
t
to Oli ju uudis/ 29. august 2021 18:54
Vaktsineeritud inimesed nakatavad teisi inimesi rohkem, kui vaktsineerimata inimesed. See on juba ammu kogu maailmas kinnitust leidnud fakt. Kui küsid et miks, siis sellepärast, et alguses levis üldse valeinfo, et vaktsineeritud ei nakatu ise ega nakata teisi ning teiseks, vaktsineeritud on lihtsalt hooletumad teiste ja ka iseenda suhtes.
m
Muud ei tahagi õelda,/ 29. august 2021 13:49
kui eelmine sügis vana inimene suri ,siis KINDLASTI koroonasse! See sügis aga KINDLASTI kaasuvatesse haigustesse!
e
eile, täna , homme/ 29. august 2021 13:53
Koroonasidususega haigustesse surid
m
Muud ei tahagi lisada,/ 29. august 2021 14:27
Kui keskmiselt sureb Eestis iga päev 42-45 inimest! See on tavapärane, koroonat süüdistada küll ei tasu.
t
Tervise luba/ 29. august 2021 14:50
Siis ikkagi tekkisid vaktsiini mõjul kõrvaltoimed ja see just kiirendaski inimeste surma!!! Just seepärast ongi oluline, et inimesed MÕTLEKSID HOOLEGA ENNE, KUI LÄ HEVAD vaktsineerima!!! Kas nende tervis üldse lubab seda!!!!!!!!! Jä tke need pakutavad meelehead kus see ja teine ja mõelge rohkem oma tervisele!!!!!!, Kui inimesel endal oidu pole, siis perearst peaks ikkagi rohkem ju seda teadma!!!!! Suured vaktsineerimistuhinascon jä etud ütlemata, et :::"kui teie tervis on piisavalt hea, siis tulge vaktsineerima" "" "!!
m
mart/ 29. august 2021 13:48
Enne see pandeemia ei lõpe, kuni viirus on oma missiooni täitnud. Milline see missioon on, mõelgu igaüks ise.
p
Pole raske arvata!!!! / 29. august 2021 15:00
Piisavalt palju on vaktsineerituid ja suur hulk inimesi teise ilma saadetud ning tagantõhutajatel ja vakts.. Wtootjatel suured rahad taskus!!!!! Sobib?
v
29. august 2021 18:57
Vale arvamus, täiesti mööda. Paku uuesti. Vihjeks võin öelda - I maailmasõda.. II maailmasõda..

v
29. august 2021 13:44
Väga kena ÕL poolt et avaldada vakitute osakaal testitute hulgas, kuid mida see peaks tähenama: "Lõpetatud vaktsineerimisstaatusega inimeste positiivsete testitulemuste suurem hulk tuleneb laustestimistest hoolekandeasutustes" Kas LAUSUURINGUS osalevad vaxitrud on siis tänasete testitute hulgas? AUS oleks ikka avaldad sümptoomidega inimeste testitulemusi selleks et Eesti kroonanumbrit arvutada. Või et siis avaldame tervetet resihuviliste laustesti negatiivsed tulemused ja kiidame TA head tööd?
n
nii palju siis vaktsineerimisest/ 29. august 2021 13:35
pereliige vaktsitud 2x AZ-ga märts-mai nakatus nüüd covid-19-ga, 2a vaktsineerimata ei nakatunud, nüüd vaktsitud ja kingitus missugune, kaldakaja jutt nagu vaktsitud ei haigestu ja ei levita nakkust on bullšhitt
n
No.../ 29. august 2021 14:29
Ära uduta, meil ei ole koroonat olnud 2 aastat
e
ekre trollile/ 29. august 2021 14:52
kogu aeg pead valet kirjutama, keegi pole rääkinud, et vaktsineeritu ei või viirust saada või haigeks jääda.
e
Eksid! / 29. august 2021 15:02
No--le!!!! Su AJA arvestus on vildakas!!!!
t
to...trollile/ 29. august 2021 15:46
i
ikka/ 29. august 2021 13:33
veel ei saada aru et vaktsiinist pole mingit kasu,rikute ainult oma tervist.Seda mis solki teile sisse süstitakse ei öelda,need võivad olla aegunud või soojas laos hapuks läinud.Kaotada tuleks ära kõik testimised ja koroonapassid.Iga inimene vastutab oma tervise eest ise.
i
Igapäevane sinu vale/ 29. august 2021 14:54
eelmise laine ajal suri iga päev mitu inimest, nüüd harva, sest enamus vaktsineeritud ja see tähendab siis, et pole mingit kasu?
m
Moderaator!/ 29. august 2021 15:14
Sa oled nii raskelt haige, et ükski arst sind ei aita!
v
29. august 2021 13:22
Vaktsineeritute osakaal tõuseb hirmuäratava kiirusega..
j
jah/ 29. august 2021 14:54
ja kui peaks kogu rahvas vaktsineeritud olema, siis protsent lausa 100% :).
d
Delta vastu ei aita kahjuks/ 29. august 2021 15:23
Kui hetkel on "täis"vaktsineeritute osakaal natuke alla 50 % rahvaarvust ja 25% on haigla haigetest vaktsineeritud, siis mis on vaktsiini kaitse protsent ? Kuna valdav enamus nagunii protsente ei tea, siis alla 50% on hetkel kaitse. Aga igpäevaga on häha, et see kahaneb veelgi.
t
to jah/ 29. august 2021 19:01
Aga asi on ju naljast kaugel.. Vaktsineeritud ei pidavat ju haigestuma, teisi nakatama ega haiglasse sattuma? Mingi tark professor, vistiti isegi teadusnõukoja asjapulk, ju rääkis, kuidas vaktsiin annab 20X tugevama immuunsuse kui läbipõdemine. Aga millegipärast nakatuvad need 20X tugevama immuunsusega inimesed massiliselt ja sealjuures satuvad suures osas ka haiglasse..
j
ja/ 29. august 2021 13:21
millesse need kaks patsienti siis surid?
n
No millesse / 29. august 2021 14:55
peaks 89-aastane surema?
k
Kui palju on üldse surnud, kellel ei ole kaasuvaid haigusi?/ 29. august 2021 15:29
Eelmisel aastal kui veel vaktsiini ei olnud, siis nad surid Covid-isse. See aasta ei saa seda enam öelda, nüüd vanadusse :)
1
112/ 29. august 2021 12:59
numbri igapäev ühed-samad ehk pidevalt keskimised? imelik.
i
Imelik/ 29. august 2021 13:02
Igal päeval käib 300 ringis inimesi testimas?? Mingi hulk ette antud?
h
hoolitsusele all olevatest kaks suri/ 29. august 2021 13:21
Imelikule, et testimas käis 4300 ja natuke peale ning sellest 300 juures oli näit positiivne
k
kontrollimata olukord/ 29. august 2021 12:38
See olukord toob selgust riigis
t
tark rahvas/ 29. august 2021 12:27

m
MEES/ 29. august 2021 12:23
Okinawa prefektuuri administratsiooni veebisaidi andmetel leiti Jaapanis Ameerika ravimifirma Moderna toodetud koronaviiruse vaktsiini teisest partiist tundmatuid lisandeid. Rikutud partii leiti Okinawa pealinnast ja suurimast linnast Naha linnast. Ühest ampullist ja kahest kasutusvalmis süstlast leiti lisandeid-neis leiti arusaamatu must aine. Teises ampullis leiti roosasid lisandeid. Okinawa prefektuuri administratsiooni andmetel sai sellest partiist vaktsiine umbes 400 inimest. Väidetavalt tehti vaktsineerimine pärast seda, kui arstid kontrollisid visuaalselt ampullides oleva ravimi puhtu
g
grupp kodanike / 29. august 2021 12:19
Miks ometi neid kõrtse ja pillerkaaritamist ära ei keelata, organiseerijad trahvi alla. Tuleb ikka riik lukku keerata, kaua see komejant käib, väljamaa reisid ja muu.
t
to grupp kodanikke/ 29. august 2021 22:47
Ei keerata enam siin midagi lukku. Meil ju käib kõik ennustuste järgi. Pidutsege aga ja siis süüdistage neid vanureid, et nemad on ju haiguse levitajad, sest need, kes veel liiguvad kusagil nendest vanuritest, kes alles on jäänud, on nüüd ühed suuremad "pidude panijad". Eks seal Linahalli katuselgi kõik olid ju vanad inimesed ja raskekaalulised.
k
koroona töötab 24/7/ 29. august 2021 12:16
Siin solvumised ei aita nagu poliitikas
k
katsejänes/ 29. august 2021 12:15
TA on olemas ja töötab rahvaga pidevalt vahendeid valimata
v
Võiks teistpidi/ 29. august 2021 14:58
katsetada, ei tee midagi, vaataks palju surevad, nii ehk naa oleksid katsejänes.
u
Uskuge!/ 29. august 2021 11:44
Olen seal koroona palatis haigena olnud. Üldse pole see, mida teile fotodelt näidatakse! Propaganda näib alati ilusam. Tegelikkus on iseasi.
t
täangi 2 surnut/ 29. august 2021 12:11
Tegelikkus on palju tõsisem
m
Ma olen/ 29. august 2021 14:59
marsil ja kuu peal käinud, seal on tegelikult paradiis, kus neitsid teenindavad mehi. See on saladus, muidu tahavad kõik mehed sinna lennata :).
k
K/ 29. august 2021 11:41
l
läheme koos valetama/ 29. august 2021 12:13
Valedega on nagu alati, et osapooled valetavad ja kes valetab kaunimalt
t
TÄHELEPANU TÄHELEPANU/ 29. august 2021 11:39
Saade Räägime Asjast Täna kell 11,00-12,00tre raadios👆👆👆💘💘💘
j
Jaa/ 29. august 2021 11:41
väga he saade Kogu tõde kuidas asjad tegelikuses on Mitte mingit reformierakonna isiklike meediakanalite valesija väljamõeldisi👍
e
29. august 2021 11:48
Ei tea miks täna Ring FM seda saadet ei edasta?
A
..../ 29. august 2021 11:54
Aga miks siis arvutis istud ja raadiot ei kuula?
t
to Jaa/ 29. august 2021 13:02
ikka , ikka, teie tõde on see õige tõde. Päris sassis oled omadega või põed suurushullustust?
a
asi on pü-ksis/ 29. august 2021 15:01
pole ilus sellest avalikult rääkida.
p
Paunvere / 29. august 2021 15:08
Jaa--le!!! Saade võis ju hea olla, aga sinu kirjaoskus üldse mitte!!!!! Kas magasid, kui tunnis õigekirja ja kirjavahemärke õpetati või tegid koguaeg poppi!!????.
E
....../ 29. august 2021 11:31
Ettepanek: kui vaktsineeritu haigestub koroonasse ja satub haiglasse, siis ta peaks ise oma ravi eest maksma, kuna ise oli nii rumal, et lasi end vaktsineerida.
o
O.h.m.j/ 29. august 2021 13:06
Käi p.e.p.u.s.s.e. maksan makse ja saan ka ravi.
k
K/ 29. august 2021 13:09
Väga õige! Inimene on teadlikult ennast haigestada lasknud.
s
See ettepanek 11:37/ 29. august 2021 13:19
saab mõningaid miinuseid, huvitav kes need küll olla võiksid ; )
s
See ettepanek 11:37 sulle / 29. august 2021 13:37
Muide kui igal inimesel on õigus saada haiglaravi isegi sportlased saavad haigushüvitisi kes teadlikult tegelavad sellise spordialaga mis murravad nende luid:) aga selge see sinusgused vajavad haiglaravi just nende pehmete seintega
p
punktikw/ 29. august 2021 13:41
Ettepanek, kui nii talitada ja diskrimnineerida ning arstiabi enam ei saa siis vaksinneerimata ei peaks enam üldse riigile makse maksma, ja kõik maksud mis on makstud ka tagasi saama. Sa ikka tead sinu ette ja t<
p
punktike/ 29. august 2021 13:44
Ettepanek, kui nii talitada ja diskrimnineerida ning arstiabi enam ei saa siis vaksinneerimata ei peaks enam üldse riigile makse maksma, ja kõik maksud mis on makstud ka tagasi saama. Sa ikka tead sinu ette ja taha,,,panek on lausrumalus
n
Nii/ 29. august 2021 14:30
j
ja välja uurima,/ 29. august 2021 15:04
kes vaktsineerimata inimestest teda nakatas ja las maksab ravi kinni, nii nagu liikluskindlustuse puhul, süüdlaselt nõuab kindlustus raha sisse.
1
11.31---le/ 29. august 2021 15:11
Eks see o'e sama, kui keegi siin ütles, et mittevaktsineeritud peaks koroonasse jäädes haiglaravi ise kinni maksma!!! Sul on õigus!!!!!!
s
Süüdlane/ 29. august 2021 15:34
Algallikas on Hiinas, kes peaks kõik need kulud katma.

l
lihtsalt rumal/ 29. august 2021 11:28
Kui viiruspositiived on kuskil hooldekodus ja maakond on väike, siis on kohe suur statistika, et seal ja seal maakonnas on suur viirus. Tegelikult on viirus vaid ühes majas. Kas selline suhtumine on norm?
K
....../ 29. august 2021 11:20
Kahel eakal lahkunul ei olnud kindlasti ühtegi kaasuvat haigust, mis surma põhjustadid? Arusaamatu statistika.
j
Joolpb/ 29. august 2021 11:25
Keegi vähegi jälgib ja vaatab pilte siis saab aru, et see kõik on suur etendus ja näitemäng, kus mingi ruum ja koridor on ehitud nagu oleks pandeemia, ühed samad näitlejad. Eesti niigi väike.. Imestan, et kui suur peab olema oma rahva vastu viha, et nii agaralt sellist genotsiidi läbi viia..
n
No..../ 29. august 2021 11:56
Miks peab õhtuleht sulle statistikat tegema?
t
to Joolpb/ 29. august 2021 13:04
kas sa kukkusid väga kõrgelt pea peale?
0
00/ 29. august 2021 10:59
päris mitu näidet-mitu kuud tagasi vaktsineerimise lõpetajad on haigestunud niiiii raskelt hingamisteede haigustesse,kui mitte iialgi varem, tohutu rögastamine, tohutu nohu, ööpäev läbi ja mitu nädalat, miski ei aita ja muideks,kui tehti neile vereproovid, siis veri oli niiiii super kui iiialgi varem pole olnud, isegi röntgen ei näidanud ka bronhides põletikku,kuidas on see normaalne. Järeldus võib siiski olla et vaktsiinid teevad selle töö võimatuks et veri põletikku näitaks kasvõi natukenegi.Kus on teadlased, peab hakkama esitama neile lugusid ja ootama vastuseid.Haiguslood on ju olemas.
t
Tuhm/ 29. august 2021 11:29
ei siis ole enam ka haiguslugu, kui seda peaks vaja minema
n
Näeme jah,/ 29. august 2021 10:56
et vaktsineeritute haigestumise % suureneb, võrreldes vaktsineerimata hingede suhtes.
j
Ja kui/ 29. august 2021 11:06
peaks juhtuma, et 100% inimestest on vaktsineeritud, siis on ka haigestunuid 100% haigetest. Mida see näitab, et kõik vaktsineeritud haigestuvad :)???
j
Johannes/ 29. august 2021 11:50
Nakatunute mitte haigestunute!!!
v
Vaktsiin/ 29. august 2021 15:39
Kui kõik oleks vaktineeritud-- siis teoreetiliselt peaks olema 0 haiget? Ei ole ju neid "ohtlikke" vaktsineerimata inimesi. Kõik vaktsineerimata ju ka ei haigestu.
õ
Õige/ 29. august 2021 10:52
s
Surevad ikka. / 29. august 2021 10:46
Kui kantakse maske. Vahepeal mõnda aega ei kantud ja ei olnud ka surnuid.
s
Salastati/ 29. august 2021 11:01
kunagi 10 milj. afäär,aga nüüd Sven Sester:(10 märts EPL)--- miks on peaminister Kaja Kallas salastanud(5aastat) olulise koroonaviiruse levikut puudutava statistika.Siin kõik tarkpead kommenteerimas-----andke vastus---midagi on siin Maarjamaal ikka väga mäda
u
U/ 29. august 2021 13:13
Just, nüüd surevad mask peas. Vahepeal ilma maskita. Muud vahet pole. Eakad inimesed on alati surnud, mis selles imelikku on?
7
70+/ 29. august 2021 02:07
Kuni me siin vaidleme, kas teha vaktsiinisüst või mitte, on Usbeki teadlased klooninud viiruse tomatiga (ka kurk pidi sobima) ja, voilà! -sööd tomatit (või Vene-Kanada koostöö tulemusel vaktsiini asemel jooma pastöriseerimata piima ning sööma kaerahelbeid) ja oledki vaktsineeritud: https://uz.sputniknews.ru/20210827/20262590.html?utm_source=yxnews&utm_medium=desktop
v
28. august 2021 21:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
Oled/ 29. august 2021 10:54
vaktsineeritud? Või Ansipi seemneid söönud? Igatahes, seosetu pläma!
o
Oled-ile/ 29. august 2021 11:08
Jaburusi kirjutavad ikka vaktsiinivastased.

h
..../ 28. august 2021 18:09
https://asia.nikkei.com/Spotlight/Coronavirus/COVID-vaccines/1.6m-Moderna-doses-withdrawn-in-Japan-over-contamination
k
Keku/ 28. august 2021 18:05
Värske Iisraeli uuring tõestas, et kes on läbipõdenud sars cov2 omab tugevamat kaitset uute tüvede vastu kui vaktsineeritud inimesed. Vaksineeritud inimestel kuni 13x suurem tõenäosus saada delta tüvi ja haigestuda raskemalt. Nagu näha siis meil ka vaikselt vaktsineeritute haigestunute % osakaal suurem kui mitte vaktsineeritute. Pange aga 3 ja 4 süst ja 5 ka. Aga mida te paanitsete kui haiglas 102 inimest 1.3miljonist ainult.. see number praktiliselt olematu, see teeb rahvaarvust 0.008%. Antud piirangud on põhjendamatud. 1.5a jooksul oli haiglas ~8600 inimest see oli kogurahva arvust 0.6%.
k
Keda/ 28. august 2021 21:48
või mida sa seal Israelis uurisid, kas lamemaalasi ka ikka?
l
läbipõdenud ???/ 29. august 2021 11:10
Lisa, kui ikka ellu jääd, või jäädavaid kopsukahjustusi ei saa.
t
to Keda/ 29. august 2021 12:43
Sellist sõna nagu "lamemaalased" eesti keeles (eki.ee) ei eksisteeri. Kas algklassist kaugemale ei jõudnud, et sõimerühma sõnavara külge jäänud?
m
Marika Meier/ 28. august 2021 17:50
See Vaksiin ei ole tõhus inimesed kardavad
õ
Õpi õigekirja!!!! / 29. august 2021 15:20
VAKTSIIN, mitte vaktsiin!!!!
l
Loe hoolega!!!! / 29. august 2021 15:21
VAKTSIIN, mitte vaksiin!!!!!
v
vaktsineeritud/ 28. august 2021 17:46
te olete algusest peale petta saanud.Kannate viirust, haigestute,kannate maski ja varsti saate ka kolmanda sutsaka.Tugevat tervist teile!
b
b/ 28. august 2021 21:52
aga miks sina kogu aeg teiste pärast muretsed, las nad olla.
b
b-le/ 29. august 2021 09:10
Kuule b, on ju käsk, et hooli teistest ja tee vaktsiini ja kanna maski.
p
PaanikaJaanika/ 28. august 2021 17:30
Õigem oleks kõiksugu piirangud lõpetada. Viimaste uuringute kohaselt inimene, kes on läbipõdenud sars cov2 omab tugevamat immuunsust ja kaitset uute tüvede vastu kui need kes vaktsineeritud. Vaktsineeritud pfizeri jms vastu inimestel suurem tõenäosus haiglasse sattuda delta jms tüvega. Uuringu kohaselt kuni 13x suurem risk. Taani nt septembrist lõpetab kõik piirangud ja asjaolud seoses koroonaga, kõik. Meil hetkel haiglas 102 haiget millest 100% on üle 60a vanuri! 102 inimest teeb 1.3milj inimese peale ~ 0.008% see number praktiliselt olematu. Milleks need piirangud ja huiamine.
m
Mõtle vähe/ 29. august 2021 10:50
Oled sinagi varsti 60+ vaevalt sa sooviks,et keegi sulle tahtlikult lapselaps haiguse tooks ja sa hsuglas sureksid
r
R/ 29. august 2021 13:17
Väga õige! Enda nähtud pilt Pärnu haiglas, kuidas mutid koovad sokke ja ei saa aru, miks nad haiglasse toodi ja koju ei lasta. Niipalju statistikast!
ä
Ära ole nii kindel!!! / 29. august 2021 15:34
Vaktsineeritud nakatavad samuti kui mittevaktsineeritud!!!! Selle vahega, et vaktsineeritud kä ivad uljalt igal pool ringi ja arvavad, et nemad ise ei nakatu ja ise ka ei nakata!!! Aga hoopis vastupidi on!! Vaktsineeritud nakatuvad ise ja nakatavad ka teisi enda ümber!!! Vaktsineerimisel tehti suur viga--- EI HOIATATUD INIMESI, ET NAD VÕIVAD IKKAGI NAKATUDA JA TEISI NAKATADA!!
s
Sipsik/ 28. august 2021 17:24
"Kuna Messengeri RNA -tehnoloogiat kasutatakse geenitehnoloogias, saab seda tänapäeval kasutada mistahes Covidi- või gripivaktsiinis kiireks üleilmseks rahvaarvu vähenemiseks steriilsusmeetmete või immunoloogiliste komplikatsioonide abil: rassiline hävitamine, inimese sünnipärase soo muutmine, koodide lisamine peremeesraku genoomidele (kasvajate teke).Idee vaktsiinidest kui detsentraliseerimise meetodist hävitada või nõrgendada miljoneid inimesi nende teadmata janõusolekul on väga hea sõjastrateegia." Allikas: https://www.lewrockwell.com/2021/08/no_author/mrna-vaccines-the-silent-weapon/
k
Karl Marks./ 28. august 2021 16:44
Kui on võimalik teenida 300% kasumit, ei kohku kapitalist tagasi ühegi kuriteo ees!
p
panka röövides/ 29. august 2021 11:12
on kasum veel suurem :)?
m
Mm/ 28. august 2021 15:38
Niiet vaxitud inimeste seas on positiivseid (7,6%) juba rohkem kui vaximata rahva seas (6,7%). Ja ikka suruvad vaxi peale, mõttetu värk seda positiivsete arvu iga päev taga ajada.
s
sul/ 28. august 2021 21:56
puudub loetust arusaamine
j
johannes/ 29. august 2021 11:05
Maskist ma saan veel aru, kirurgimask näiteks kaitseb 20-30%. Midagi ikka! Kuidas kaitseb see koroona tõend viiruse levikut , see jääb küll arusaamatuks. Äkki nõuate homme ka parteipileti esitamist, et saaks oma parteide liikmete arvu suurendada ja inimest survestada. Nõukogude ajal nii ju tehti! Mitte küll restorani sööma mineku takistamiseks, aga töökoha saamisel küll! Kuhu me selle 30 aastaga jõudnud oleme , kas Jossi aega tagasi?
k
kui mõistus/ 29. august 2021 11:13
protsentidest aru ei saa, pole mõtet oma lo-llust näidata.

a
Appi/ 28. august 2021 14:49
haigestunute protsent vaktsineeritute hulgas on suurem, kui mittevaktsineeritutel. Kas ikka on mõtet kolmandat torget teha. Valitsus peaks küsima, kuidas Taani koroona keskel käitub. Kindlasti annavad sealsed võimud nõu, sest nad olid ka ühed esimesed Eesti iseseisvuse toetajad.
k
Kiisu/ 28. august 2021 15:08
Sul on ilmne lugemispuue. Tegelikult on suurem osa inimesi kas vaktsineeritud, läbipœdenud või lsed, kes ei haigestu. Väike osa vaktsineerimata tölle tekitab 80% haigla patsientidest. Kinni maksavad selle kõik teised maksumaksjad.
p
28. august 2021 15:30
Paraku ja ...vaccineeritud on nüüd haavatavad.Kurb
a
Appi. mine silmaarstile või õpi ometigi lugema!/ 28. august 2021 17:32
Kust otsast on sul haigestumine vaktsineeritute huögas suurem? Loe kui oskad: Ööpäevaga lisandunud nakatunutest 75,9% olid vaktsineerimata ja 24,1% lõpetatud vaktsineerimiskuuriga. Haiglaravi vajavatest patsientidest 80,4% on vaktsineerimata. Kordan: 75,9% olid vaktsineerimata ja 24,1% lõpetatud vaktsineerimiskuuriga. Haiglaravi vajavatest patsientidest 80,4% on vaktsineerimata.
k
Kiisu--le/ 29. august 2021 15:41
Ja kui sina peaksid vaktsineerituna haiglasse sattuma, siis maksavad ka teised inimesed su ravi kinni!!!! Sest sa said ju TASUTA vaktsiini ja see polnud mitte odav! Siis on vist praegune võidurõõm null?! Ära unusta, et Mittevaktsineeritud maksavad ka riigile makse ja neil on samuti õigus ravi saada!
t
to Appi/ 29. august 2021 23:12
Kes see tahab ennast rumalana näidata, et läheb kusagilt nõu küsima. Meil ju kõige targem riik tarkade juhtimisel. Kõike siin tehakse ükskord nii, siis jälle naa ja nad ei saa ise ka aru, mis siis inimestele parem oleks.
v
vaenlane ei maga/ 28. august 2021 14:17
k
Kiisu/ 28. august 2021 14:03
Äkki oleks aeg tõesti lõpetada nende inimeste kaitsmine kes seda ise ei soovi. Lõpetaks maskikandmise ja kõik piirangud ning need kes pole end seni kaitsnud võtavad oma tervise eest ka ise vastutuse. Riik andis kõigile võimaluse ennast tasuta kaitsta. Kes ise seda ei teinud , on ka ise süüdi oma haigestumises. Kui satuvad haiglasse siis nii on. Kui surevad siis oma rumaluse tõttu.
a
Aga kui/ 28. august 2021 14:21
vaktsineeritu, kes on saanud ennast "tasuta" kaitsta selle imevaktsiiniga, ikkagi haigestub, kes siis süüdi on?
a
Aga kui kui/ 28. august 2021 14:37
Lamemaalane saab teada, et Maakera on ikkagi kandiline, kes siis süüdi on?
k
Kiisu/ 28. august 2021 14:38
Kui vaktsineeritu haigestub siis ta põeb selle läbi nagu nohu.
k
28. august 2021 17:34
Kiisul õige jutt ja vaktsineerimata inimesed võtku ise ka kõik haiglakulud üle.
k
Kes siiamaani / 28. august 2021 18:14
sinu tervise eest vastutas? Mina näiteks tahangi ise oma tervise eest vastutada ja seetõttu loobun kahtlasest eksperimendist. Muuseas... minusugused maksavad ka makse nii et pole vaja minu ravikulude pärast muretseda
a
Ahah/ 29. august 2021 10:59
Vaata ega see suremine nii lihtne polegi. Kui inimene on covidi läbi põdenud, siis kas ta tahab või mitte, aga uuel kokkupuutel viirusega antikehad aktiveeruvad. Sina mine tee oma kassikontserti kusagil kassikoloonias.
i
ilmselt ei aima seda!!! / 29. august 2021 15:53
Tä pselt sama võib öelda vaktsineeritute kohta!!!!!!! A kust sa tead, millal need vaktsiini kõrvaltoimed sul välja võivad lüüa?! VBL siis kui sa ise neid oodatagi ei oska!!? Ja siis võid sa hoopis hullemas o'lukorras olla, kui need mittevaktsineeritud ning kahetsed siis seda praegust vaktsineerimist!!! Sa ilmselt ei ole VEEL kursis, et just vakts. tud levitavad rohkem seda nakkust, kuna neil on vabadus käia rohkemates kohtades, kui mittevakts. tud inimesed!!!! Lihtsalt unustati vakts. misel öelda, et ikkagi võib nakatuda ja samas ka teisi nakatada. Ja vaktsineerituid!!! Aga nad ise
k
Kui oled vaktsitud ja nakatud!!! ! / 29. august 2021 15:55
Ja sina ise ilmselt samuti!!!
m
Miks ei ole öhtulehe esikaanel uudis, et Jaapanis leiti moderna vaktsiinist metalliosakesi? / 28. august 2021 13:40
j
Japan suspends 1.6 million Moderna doses over contamination fears/ 28. august 2021 13:51
https://www.bbc.com/news/world-asia-58338281
a
Aga miks/ 28. august 2021 13:59
pole uudist, et covid on Hiina toode?
u
uuemad uudised/ 28. august 2021 17:53
Ekre uued uudised teatasid ka, et vaktsiinid on raua,-terase ja vasetükke täitsa täis, veel olevat kiibitsaükke samuti kohe massiliselt.
k
kõik vaktsiinisolevad metallid ja kiibitsad olevat hernetera suurused/ 28. august 2021 17:55
s
Siil/ 29. august 2021 01:38
Leitud metallosakesed osutusid grafeenoksiidiks, mis on mürgine. Vot siis vaktsiinid on ohutud ja kasulikud! Kas ohutust kiitnud dr Joller kommenteeriks?
s
Sent surmale völgu/ 28. august 2021 13:26
s
Soovitus/ 28. august 2021 13:18
Kruttige aga testide tsükleid 40 peale ja kasutage PCR teste ning saate päevas ka 500 viirusekandjat ehk positiivset. Mida rohkem inimesi haiglaravil on, seda tulusam äri haiglale. Ühe patsiendi pealt teenib haigla 130 000 eurot.
m
Miks, miks, miks/ 28. august 2021 12:31
Miks ei loeta immuunseteks isikuid, kes on haiguse enda teadmata läbi põdenud ja kelle veretest näitab positiivset Sars-CoV-2 IgG antikehade hulka? Arvatavasti on selliseid inimesi palju. Värske uuringu kohaselt kaitseb loomulik immuunsus kordi paremini kui vaktsineerimine. Miks ei propageeri TA inimesi enne vaktsineerimist tegema seda antikehade testi, et välja selgitada, kas isik üldse vajab seda vaktsiini? Miks ei propageeri TA teisi ennetavaid meetmeid, et haigust vältida, ainult survestatakse vaktsineerima?
t
to miks miks miks/ 28. august 2021 13:08
Vaktsineerimised ongi viirushaiguste ennetamise meetmed! Vaktsiin on bioloogiline preparaat, mille abil on võimalik omandada immuunsus teatud haigustele.
v
Viimasele/ 28. august 2021 13:32
Vaktsineerimine vòib olla ÙĶS ennetavatest meetmetest, kuid praegu juba nàha, et ei enneta need vaktsiinid suurt midagi.
t
to "bioloogilne preparaat"/ 28. august 2021 13:51
See vaktsiin on just eriti bioloogiline preparaat. Nii bioloogiline, et loomsed katsed ebaõnnestusid 95% ulatuses...
t
to 13.51/ 28. august 2021 14:13
Kas lamemaalaste peal prooviti?
m
Millal see mastaapne pettus ja ajupesu lõppeb/ 28. august 2021 12:22
v
vastus memmele/ 28. august 2021 13:04
mastaapne pettus ja ajupesu lõppeb kui parempopulistide põranaalune ajupesutsentraal koos nende juhtidega tr ell ide taha saadetakse.
o
oh/ 28. august 2021 21:58
siis kui telegramm ja uued uudised kinni pannake

k
Kas haiglates/ 28. august 2021 11:50
on sellised skafandrites inimesed? Nagu kosmose rakett või kiirtustsoon. Et ikka ulmelisem välja näeks ja inimesed rohkem kardaks. Ajab juba naerma....
k
kui/ 28. august 2021 13:52
sured seal haiglavoodis, kas siis ka naerma ajab??
l
28. august 2021 11:33
Läheks ka vaktsineerima, aga pesemata ja nakkusohtlikega ei taha pikas sabas seista. Hakkab veel mõni kole tallinlaste haigus külge.
28. august 2021 12:51
https://lounaeestlane.ee/kole-lugu-inimesed-ara-vaktsineerinud-usa-s-haiglad-taas-patsiente-tais/
s
see/ 28. august 2021 11:00
levitamine passidega ongi selleks et sina ei tohi terveks jääda.Ei saa aru miks neid vaktsiine üldse vaja on? Rikud ainult oma tervist selle mürgiga,tagajärjed on juba praegugi näha.Mõni aeg veel ja enamus haigeid on vaktsineeritud.
i
Iga päev/ 28. august 2021 11:04
sama totter küsimus. Kas sellest ka aru ei saa, et enne vaktsineerimisi oli iga päev surnute arv kordades suurem, nüüd harva, kui surnud koroonasse.
t
To iga päev/ 28. august 2021 11:22
Surmasid pole ju ka mittevaktsineeritute hulgas. Surevad siiski need, kellel on lisaks mõni väga raske haigus ja pole vahet, kas oled vaktsineeritud või mitte.
t
To iga päev/ 28. august 2021 11:29
Hooaeg pole ju veel avatud. Eelmine suvi oli ka surmasid vähe.
v
Viimasele/ 28. august 2021 13:04
Eelmisel suvel ei olnud ka ùhtegi vaktsineeritut ja ei olnud ka viiruse levikut.
d
Dr.X/ 28. august 2021 10:50
24% ?? Kui poogitud miks, siis haigestuvad ja loaga/passiga levitavad tervetele?
k
Kas nad/ 28. august 2021 11:05
ei tohi siis enam ühtegi haigusse haigestuda?
k
Kas nad/ 28. august 2021 11:05
ei tohi siis enam ühtegi haigusse haigestuda?
k
Kui poogitud miks, siis haigestuvad ...jeerum, seda on juba sadasid kordi selgitatud/ 28. august 2021 12:48
Aga sii veelkord ja veelkordne selgitus hariduslünkadega isikutele: kahe doosiga vaktsineeritute hulgas on küllalki palju kaashaigustega nagu diabeet, vähk, astma, neerukahjustused, südame- ja kõrge vererõhuga vanemaid, aga ka üksikuid nooremaid inimesi, nendele mõjub koroonanakkus rängemini ja sellised kahe või ka ühe doosiga vaktsineeritud vajavad sellepärast ka haiglaravi.
t
tähelepanelik kodanik/ 28. august 2021 08:31
Lubame, et enam haigeks ei jää
p
Puudulikud andmed/ 28. august 2021 02:37
Kuna statistikast on puudu et kui palju testitute hulgas oli vaktsineerituid
e
elame veel/ 28. august 2021 08:33
tegin oma raha eest, olid kehad olemas proovis
h
Ha/ 28. august 2021 09:01
Ha- ha, seda infot pole ju kasulik jagada!
l
loe/ 28. august 2021 10:48
pealkirjast kaugemale-on ju kirjas!
m
mis puudu?/ 28. august 2021 11:07
Ma just imestasin, et täna on kirjas. Lugeda ei oska?
k
Kommentaar ei ilmunud/ 28. august 2021 11:17
Ma just imestasin, miks täna need andmed kirjas? Need ei ütle ju eriti midagi.
e
Eile neid andmeid polnud/ 28. august 2021 15:00
ü
Üle 1000 vaktsineeritu käis testimas, milleks küll?/ 28. august 2021 19:02
Testimas käinud inimestest 1032 olid lõpetatud vaktsineerimiskuuriga ja 3657 vaktsineerimata. Positiivsete testide osakaal vaktsineeritute seas oli 7,6% ja vaktsineerimata testitute seas 6,7%.
v
viirus/ 27. august 2021 22:26
rohkem rahvarohkeid pidusid,et saaksin ennast hästi tunda
l
lõdvalt/ 28. august 2021 08:34
peod meeldivad mulle väga
q
Qwerty/ 27. august 2021 21:12
Väga hull nakkav viirus????? Mees ja naine elavad koos üks positiivne teine negatiivne.... Mitmed kollegid nii olnud.....tõesti ülinakkav ja surmav. Lubage naerda
n
normaalne olukord/ 27. august 2021 22:25
Inimesed on erinevad ja veel mees ning naine
j
ja näidati isegi/ 28. august 2021 11:18
hauakivi, kus kuupäevad kirjas, et koroonasse suri mõne päevase vahega terve perekond: isa, ema ja poeg.

j
Jüri/ 27. august 2021 19:21
Vapustav koroonapandeemia!!! Juba ~1% haiglate voodikohtadest koroonaga haigeid täis. Huvitav - palju on koroonahaigeid?
k
kuule/ 27. august 2021 22:26
j
Jones/ 27. august 2021 18:23
Krt, terve mu pere sai täna positiivse testi, kuid minul negatiivne järjekordselt (vaktsineerimata).Ei saa aru sellest.
k
Kiisu/ 28. august 2021 13:56
Ju sa põdesid ise läbi ja nakatsid ka oma pere.
s
Saksamaa on paanikas/ 27. august 2021 17:42
kuna on avastanud,et delta tüvi põhjustab just paljude vaktsineeritute surma.
s
Saksamaa..., kus on su viide?/ 27. august 2021 18:16
Ära luuluta ja ära mõtle välja olematuid asju. On teada, et delta tüvi on erilise suure nakkusohuga, mis ka alaealistele lastele ja noorukitele ägedalt nakkab. Surma toob see tüvi kõige rohkem vaktsineerimata inimestele.
h
28. august 2021 13:07
https://www.telegram.ee/toit-ja-tervis/lapsi-vaktsineerimast-keeldunud-saksamaa-lastearst-laste-ja-noorukite-vaktsineerimine-ei-ole-oigustatud
K
....../ 29. august 2021 11:24
Kus on viitele. Ja kus on sinu viide, et oma väitele?
j
Jaapan teatab/ 27. august 2021 17:31
et 1,6 milj.koroona vaktsiini on saastunud. "See on aine,mis reageerib magnetile...see võib-olla metall.
m
mil moel see toimetab/ 27. august 2021 22:27
j
Juss/ 28. august 2021 13:34
Jaapanis saastunud vaktsiini seest leitud metalli osakesi..
m
muff/ 27. august 2021 16:33
Covid 19 see on looja poolt saadetud IQ test.Näitab ära inimkonna kitsaskohad.
V
...../ 27. august 2021 15:18
Varsti kui seisud hakkavad kiskuma 50/50 peale või juba vaktsineeritute osakaal muutub suuremaks kui vaktsineerimatutel, siis kindlasti muudetakse antavat statisitikat nii, et enam ei üteldagi, kui palju oli neist vaktsineerituid ja kui palju mitte.
k
käkrete mõttetu loba/ 27. august 2021 17:56
tühi loba, kogu aeg on vaktsineerimata inimeste arv 3-4 korda suurem olnud kui vaktsineeritute oma. Täna näit,uutest nakatunutest 266 inimest olid vaktsineerimata. 85 nakatunut olid lõpetatud vaktsineerimiskuuriga.
m
mõtle vahel ka oma peaga. mitte ainult mõisniku peaga?Ei tohi?/ 27. august 2021 18:22
käkred: oleks, saaks muutuks.... 50/50 muutust ei saa mitte kunagi olema siiani on vaktsineeritute nakkus% 20-ne ringis, mittevaktsineeritutei 80% ringid
j
Jüri/ 27. august 2021 19:08
Iisraelis pidi raviarstide info põhiselt 85-90% haiglate koroonapatsientidest olema vaktsineeritud. Nende Terviseameti moodi amet väidab, et 60%. Kumba usute?
p
Pärnakas/ 27. august 2021 13:44
Tegelikult on jama, täisvaktsineeritute % kogu aeg pisitasa kasvab. Varsti on aeg, mil rohkem tegevusi toimub siseruumides ja kuna vaktsineeritutele piiranguid pole, siis reaalselt hakkab nende hulgas nakatumine kasvama,sealt edasi ka kõigi teiste nakatamine, esimeste vaktsineeritute antikehade olemasolu on peagi nullis, aga kuna neil on #tõend, siis lasevad laialt edasi nii ise nakatudes kui teisi nakatades, täielik nõiaring.... Parem püsigem terved tugevdades oma immuunsüsteemi kõigi looduse poolt antud vahenditega, värske õhk, liikumine, vitamiinid, loodusravi !
k
kuule / 27. august 2021 14:33
Ära sa hanerasva unusta!
e
Ei arvesta teistega!!! / 27. august 2021 15:10
Tä itsa õige!!!!! Vaktsitutel ju kõik teed valla ja neil pole aimugi sellest, et võivad teisi nakatada!!! !!!!! Sellepärast ei oskagi teistega arvestada!!!!
v
27. august 2021 18:23
viinasokke ei maksa ka unustada!
m
milline loba-värske õhk,liikumine,vitamiinid,loodusravi ei aita mitte iialgi viirushaiguste vastu/ 27. august 2021 18:59
Loe ja mõtle natuke ikka ka enne kui teine kord jälle udu ajama hakkad Rõugeviirused ja leetriviirus, lastehalvatus Kõik need, ka lastehalvatuseepideemiad saadi kontrolli alla alles pärast vaktsineerimise alustamist 1950-ndatel. HIV on üks patogeensemaid sajandite jooksul tekkinud uusi viirusi. Gripiepideemiad 1918–1920 levinud Hispaania gripi pandeemia ajal suri vähem kui aastaga 40–50 miljonit inimest
j
Jüri/ 27. august 2021 19:13
Hispaania gripi ajal surnutest oli ka 90% vaktsineerituid. Noh, peavoolus see muidugi valeinfoks kuulutatud. :D
t
Teadja/ 28. august 2021 11:02
Reformid on sündinud su hu v õt j a d
i
inimesed, olge valvsad/ 27. august 2021 13:38
Uue elu registreerimiseks läheb aega 9 kuud

p
põnev olukord/ 27. august 2021 13:15
Inimesed on ohus lohakusest
s
Stroh/ 27. august 2021 13:23
Lohakusest? Inimesed on ohus mõne psühhopaadi pärast, kes maailma elukorraldust muuta üritavad. Lohakus ... :D Ärka üles. Lohakas võib su naine olla.
ü
üles ärgates/ 27. august 2021 13:36
Sellest lähtuvalt võivad ka mehe naised lohakad olla.
l
Lohakus/ 27. august 2021 15:15
Vaktsitud ongi lohakad, sest nemad on ju vakts. passiga ja siis arvavad, et võivad suvaliselt mööda ilma lehvida ja teistest kama! Ilmselt nad ei aima, et võivad ise ka nakatuda ja samas teisi nakatada!!!!! Vaktsineerimisel peaks seda KUNDLASTI TEATAMA INIMESTELE!!!!
t
tark rahvas/ 27. august 2021 13:01
b
27. august 2021 12:57
Baarid, ööklubid jt. litutamiskohad ruttu kinni panna.
a
Anonymous/ 27. august 2021 13:04
Minu arust on need juba kaks aastat kinni
27. august 2021 12:01
Värske uuring: haiguse läbipõdemine annab Delta vastu 13 korda parema immuunsuse kui vaktsiin Avaldatud: 27 august, 2021 https://lounaeestlane.ee/varske-uuring-haiguse-labipodemine-annab-delta-vastu-13-korda-parema-immuunsuse-kui-vaktsiin/
p
PCR testide ülekrutitud tsüklid/ 27. august 2021 11:58
Sellised suured arvud saadakse iga päev seetõttu, et testiakse PCR testidega, mis valetavad ning tsüklid on timmitud ülitundlikuks ehk 40 kanti ning nii need valepositiivsed tulevadki, mida kajastatakse positiivsetena meditsiiniäri kasuks.
o
Olnud juba koroonas./ 27. august 2021 11:42
Aga näe läbipõdenuid jälle mitte ühtegi.See näitab seda,et kõige paremini toimib läbipõdemine.
m
Ma pole/ 27. august 2021 12:52
läbi põdenud ja ei kuulu ka haigete hulka.
v
Võid/ 27. august 2021 14:38
juhtuda, et põed nii läbi, et pärast omadega täitsa läbi! Hea kui ellu jääd?
m
mis sa sonid,kas kõik need,kes haiglasse satuvad surevad ära või?Või jäävad ikka läbipõdenuna ellu?/ 27. august 2021 18:30
Kuidas läbipõdenuid ei ole? Härra Seeder on ju parim näide, et põeb praegu koroonat läbi. Ja TÄNU uhele vaktsiinidoosile sai küllaltki ruttu kodusele ravile JA JÄI ELLU!
h
27. august 2021 11:38
https://objektiiv.ee/juhtkiri-nanni-jagamisega-laste-sustla-otsa-meelitamine-on-raskelt-ebamoraalne/
n
Nime Objektiiv kasutamine/ 27. august 2021 12:53
on ka ebamoraalne, kuna polda objektiivsed vaid ekre poole kaldu.
k
Karl/ 27. august 2021 11:19
25% pidavat olema ka vaktsineeritute hulk kõikide testitute hulgast kuna vaktsineerituid ei testita eriti. Ehk siis vaktsiin ei aita absoluutselt nakatumist vältida.

k
Kas vaktsineeritud/ 27. august 2021 11:10
ja haiglasse sattunud inimestest on mõni ka juhitaval hingamisel? Ise olen vaktsineeritud ja sooviks teada vaktsineeritute haigestumise kohta rohkem. Oli jutt, et põevad kergemalt? Üldjuhul vist põevadki. Kuid palun infot nende kohta, kes siiski haiglas - kas raskes seisus, kas mõni juhitaval hingamisel, millises vanuses, kas kaasuvate haigustega? Üldine anonüümne number ei ütle tegelikult midagi.
i
Inimesed on erinevad :)/ 27. august 2021 11:22
Ma ütlen, et saaks id kergemalt hingata
g
Geena/ 27. august 2021 11:24
See on salastatud 70eks aastaks.
v
Vedamine/ 27. august 2021 15:23
Võivad saada ohtlukke kõrvaltoimeid ja tüsistusi!!! Kunagi ei saa garanteerida, et inimene EI VÕI sattuda nende hulka, kel need kõrvaltoimed tekkivad!!!! See on õnneasi, kui oled neist pääsenud!!!!! Kõigil ei lä he nii hästi. Tekivad kõrvaltoimed ja võivad nende kätte surra!!!
k
Kane/ 28. august 2021 15:43
No tee arvutused.Enamik testitutest on vaksimata ja nakatus umbes 5%.Need kes vaksitud ja testisid pidid olema haigustunnustega ehk siis kui tuhandetest oli väike osa vaksituid ja nad nakatusid,on nende haigestumise % kuskil 45%.Ehk siis vaksitud nakatuvad rohkem,eriti arvestades et neid ei testita.Antud uudis manipuleerib numbritega jättes mulje teistpidi,a inimene ei süvene.Vaks on nõrgestatud viirus,midagi süstides saad niikuinii seega.Mittesüstija ei saa,vaid on rulett,haigestub v mitte.Vaksitul suurem oht,kuna on süstist viirus (tav mingi aednoviirus seal)pluss võimalus koronn otsa saada.
k
Kane/ 28. august 2021 15:44
Kui huvitab, mis ja kuidas on vaksitutega,vaata iisrael,island jne -enamus vaksitud,haigestumus laes,saavad veel autoimmuunhaigused boonuseks.Edu.
õ
õiged otsused/ 27. august 2021 11:08
USAs Vaktsineerimata töötaja maksab trahvi 200 dollarit kuus
p
Pentagon/ 27. august 2021 11:14
Ja mis sa arvad, et see olukord jääb kestma? Terve mõistus võidab ükskord niikuinii!
h
Hä bene!!! / 27. august 2021 15:25
Alatu rikastumine inimeste arvelt, kes vbl EI TOHIGI vaktsineerida!!!!!!!!!!!! Ja sa pead seda veel õigeks!!!!!! Südametu inimene!!!
e
Emps/ 28. august 2021 10:53
Mis osariigis?Mis töökohal? Pole küll täheldanud, et keegi maksaks trahvi - pigem mõni valdkonna töötaja saab 200 dol.kompensatsiooni per kuu
n
njaa/ 27. august 2021 11:05
nu mis nüüd juhtus? numbrid ja % langeb mitmendat päeva järjest :D
t
tuleb tykke lugeda kui inimesi, on õiglasem/ 27. august 2021 12:58
% on silmamoondamiseks, tükiarv näitab olukorda sellel hetkel fikseeritud ajas.
a
Anonymous/ 27. august 2021 11:05
Kõige lahedam ja halenaljakam on vaadata neid dramaatilisi pilte, mida selle jura juurde lisatakse. Asjalik, üle kere skafandrisse mässitud mingi tegelane uurib asjaliku hoiakuga mingeid pabereid ... Moodne per...sekukkund maailm - kõik seisab ja toimib ainult kuvandi loomisel. Oluline on, et sul hirm hakkaks :D
s
sul / 27. august 2021 14:25
vennike on juba ammu hirm, seda on näha su t.o.takatest kommentaaridest!
m
meeldetuletus/ 27. august 2021 10:53
Pidevad igapäevased koroonasse nakatumiste andmed on tõestuseks, et suur koroonasse nakatunute arv kogu Eestis, seega ka haiglapatsientide arv suureneb pidevalt ja põhiliselt ainult ``tänu`` mittevaktsineeritud inimestele. Iga päev on mittevaktsineerimata nakatunute %-i arv 75- 80, vaktsineeritute % tavaliselt 20-ne ringis Täna 27. aug. Uutest nakatunutest 266 inimest ehk 75,8% olid vaktsineerimata. 85 nakatunut ehk 24,2% olid lõpetatud vaktsineerimiskuuriga.
k
Kellele vä ike, kellele suur! / 27. august 2021 15:29
Kas 85 on sinu arust väike number või?! Eks me näe, kui VÄIKSEKS SEE JÄÄ B!!!!
k
Kas 85 on sinu arust väike number või?!/ 27. august 2021 18:05
Võrreldes 266-ga on 85 ikka tõesti väike arv Oled pime, kurt või loool? Või kõik kokku?
k
Kas 85 on sinu arust väike number või?!/ 27. august 2021 18:38
Võrreldes 266ga on 85 ikka tõesti väike number.
k
Kane/ 28. august 2021 15:53
Valesti järeldad.Koguarvust enamik vaksimata ja nakatus seega u 5%.Koguarvust üliväike osa vaksitud ja seega nendest nakatus u 45%.Arvestades et testi teevad enamasti mittevaksitud,pidi testitud vaksitud olema kõik haigustunnustega(ükskõik mis siis oli neil).Koguarvust vaksitute arvu ei enam avaldata,sest siis sai teha tehte.Näiteks:4000st oli 3600 vaksimata,kui haigestus 100 ,on % väike,umbes 5%.Kui 4000st oli vaksityid 400 ja haigestus 100,on vaksitute nakatumus väga kõrge,umbes 30%Lihtne mate.Aga inimesed,nagu sina,ei mõtle ju.
s
statistiline näit on hea kasvuga/ 27. august 2021 10:45
l
Lamemaalane/ 27. august 2021 10:37
Tahaks ka läbi põdeda, et paber saada aga ei saa kuskilt…tee mis tahad.
r
rahvatarkus/ 27. august 2021 10:46
kes otsib see leiab - tark rahvas
l
Lootusetu / 27. august 2021 15:34
Ä ra parem taha, saad veel min gid kõrvaltoimed ja tüsistused külge!!!!!!! Ega see pasd ei anna midagi sulle, hoopis võib juhtuda, et saad kelletki nakkuse ja võid ise teisi sellegiooolest nakatada!!!!!!Ära parem igatse seda passi!!!!
e
Emps/ 28. august 2021 10:56
Tulnud eile droonishowle seal oli megapalju inimesi, lausa uskumatult palju.Võibolla oleks jopanud hahaaa
s
Sass/ 27. august 2021 10:36
"75,8% olid vaktsineerimata. 85 nakatunut ehk 24,2% olid lõpetatud vaktsineerimiskuuriga." Kas oleks keeruline juurde lisada, et palju oli 1 vaktsiinisüstiga nakatunuid isikuid. Muidu statistika vildakas, vaid topeltsüstiga mainime aga kalju seal 75,8 % hulgas oli 1 süsti saanud isikuid.

a
Anna/ 27. august 2021 08:36
Eeloleval nädalal võib pidustustest kokkuvõtteid teha.
s
27. august 2021 10:58
Sellest nädalast alates on ekrebaltiketi jama tõttu juba vaktsineerimata inimeste nakatumine ja haiglapatsientide arv kõrgustes.
h
Hehh/ 26. august 2021 23:52
Üks tips küsis, et miks ma poes maski ei kanna. Vastasin, aga milleks, mina pole vaktsineeritud, tunnen ennast hästi, seega terve ja viirust ei kanna. Aga vaktsineeritud peavad minu mittenakatamiseks kohe kindlasti maski kandma. Seega, tänan Teid "teadliku" käitumise eest!
a
Ah hoia ja keela/ 27. august 2021 13:10
s
Ss/ 26. august 2021 20:27
p
purjede all/ 27. august 2021 10:47
m
Mm/ 26. august 2021 16:25
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10159225123322319&id=705182318
t
Tsaj/ 26. august 2021 18:31
Millal küll rahvas ärkab ja lõpetab enda mürgitamise.. Eesti niigi väike ja siis vaja siin ka genotsiidi teha.. Uskumatu lihtsalt..
h
homme saame Valgevenest/ 26. august 2021 20:05
Eestlased said otsa ja nüüd toome mujalt inimesi vaktsineerimiseks juurde
t
Tsaj/ 27. august 2021 13:53
Minu plusside ja miinustega kommentaari all manipuleeritakse, on ümber tõstetud liked punaseks!.. Sõna ei ole vaba ja see on ikka eriline häbematus nii valetada inimestele!
v
Vaata, kuula ja mõtle, kui palju meedia varjab 👇/ 26. august 2021 15:36
https://rumble.com/vlnr2n-anti-kallastte-kne..html?mref=qr7h9&mc=9p08c
t
Tere/ 26. august 2021 14:57
Kallis Pastor Maarjamaa on pealahinguga toime tulnud!haav on paranemas Haavatu loomuliku immuunsuse tugevdamine on Nüüd Ülioluline! Tasakaalustatud toitumine ja tervislik eluviis! hoiavad immuunsüsteemi korras... tervis.ohtuleht.ee/713066/pea-meeles-kolm-rusikareeglit-immuunsuse-tugevdamiseks Säilitage saavutatud tasakaal ja teadlikkus Kasutage kindlasti ka BioBlock ninaspreid. medifum.ee/pood/bioblock-ninasprei/ www.icosagen.com/uudised/uued-katsed-viitavad-et-bioblock-r-ninasprei-pakub-kaitset-koigi-koroonaviiruse-variantide-vastu Rahulikku sügiskuu saabumist kõigile Maarjamaalastele
t
Tere--le!!!! / 27. august 2021 15:39
Suured tä nud sulle , et aitad ja BioBlockile reklaami teha!!!! ! Muidu soiutakse seda vaktsikni--paharetti kogu aeg, söögi alka ja söögi peale!!!!!!! Mina kasutan ka kevadest saati seda ja kõik on okey!!!!!
n
Naer põrgust./ 26. august 2021 14:13
Jumala, ehk looduse vägevus kahvatub teie imettegevate ja immuunsust tugevdavate vaktsiinide ees!
n
neid kindlaid fakte ei saa mitte keegi mahasalata, / 26. august 2021 12:26
Pidevad igapäevased koroonasse nakatumiste andmed on tõestuseks, et suur koroonasse nakatunute arv kogu Eestis, seega ka haiglapatsientide arv suureneb pidevalt ja põhiliselt ainult ``tänu`` mittevaktsineeritud inimestele. Iga päev on mittevaktsineerimata nakatunute %-i arv 75- 80, vaktsineeritute % tavaliselt 20-ne ringis. --- .Täna 26.aug. Haiglaravil viibivatest patsientidest 84 ehk 80% on vaktsineerimata (neist sümptomaatilise COVIDi tõttu vajab haiglaravi 79 inimest). 88 nakatunut ehk 21,7% olid lõpetatud vaktsineerimiskuuriga.
e
Einoh/ 26. august 2021 12:42
84 inimest haiglas vaktsineerimata, 88 inimest vaktsineerimiskuuri lõpetanud...kumba siis nüüd rohkem on?? Ja miks põdeda, kui oled süstitud?? Teie ju levitate täiesti vabalt.
i
Ise ka nakatad!!!!! / 27. august 2021 15:45
Ja sina, õnnetu vaktsineeritu, aitad ka veel sellele nakatumisele kaasa!!!!!!!! Kas sa veel ei teagi, et vaktsiin EI HOIA Ä RA nakatumist ja teiste nakatamist????????!!!!! Kus maailmas sa elad, et sa sellest kuulnud pole?! Vaktsineeritud trallitavad vabalt igal pool teuste inimeste seas ja nii on neil ka hea võimalus teisi nakatada!!!!!!!!!!! Vbl oled sa ise ka kedagi neist nakaranud, kes nüüd siin ülalnimetatud?!!!!!!?????

t
targa rahva toetusega/ 26. august 2021 12:04
Rahva toel püüdlikult edasi
v
või on siiski teisiti/ 26. august 2021 11:58
Mida Te modereerite, aga arvud räägivad nagu nii enda eest otse.
m
Maari/ 26. august 2021 11:46
Küsiksin kõva häälega: miks suure vaktsineerimispropaganda taustal ei tegelda TÕHUSATE RAVIMITE väljatöötamisega HAIGETELE ???MIKS INIMESED SUREVAD 21.SAJANDIL VIIRUSTESSE????? Kui meil vahetatakse südameid ja kopse??
k
Kust sa tead,/ 26. august 2021 12:35
et ei tegeleta? Kui kaua on juba vähi ravimeid püütud leiutada, mille abil saaks inimesed terveks? Jne.
s
sa vist ei tea, et ravimeid töödavad ikka farmaatsisfirmad/ 26. august 2021 13:02
kuule, kõvahäälega Maari, sa esitad siin küll pmapäraseid küsimusi, aga sa teed seda väga vales kohas. Kas eesti meedia ja nénde lugejaskond peavad nüüd sinu arust hakkama mingite tõhusate ravimite väljatöötlemisega tegelema?
m
26. august 2021 13:04
Maari kisab vale puu all!
n
No.../ 26. august 2021 13:28
Kahjuks mõistust ei saa juurde anda!
a
27. august 2021 11:02
Aga palun tööta siis see ravim välja.Miks teistelt nõuad
m
metsast/ 27. august 2021 12:43
paljud asjad abiks, näiteks koirohi, selle tinktuur on apteegis saadavl, kui just endal kuskil põlluveerel ei kasva.
e
Express Meedia NWO/ 26. august 2021 11:20
Covid-süstid saanutest siis ööpäevaga ligikaudu 30% nakatunud. Hea töö, PCR testid ja "vaktsiinid"
k
26. august 2021 12:32
kutt, ära valeta või ei tunne sa protsente esiteks 21,7%i ei ole ligikaudu 30% teiseks ja miks sa seda ei kirjuta, et 80% nakatunuid on vaktsineerimata??
o
o/ 26. august 2021 13:50
matemaatika on keeruline, mis teha
e
enda arvelt/ 26. august 2021 11:18
Elame hästi kui tõus on olemas
s
siin/ 26. august 2021 11:06
on põhjuseks öölaulupidu, mitte vaktsineerimata inimesed, kes on üksinda kodus!
v
26. august 2021 12:35
Viimase tõusu põhjuseks on just see ekreketilä bu, kus enamus inimesi olid vaktsineerimata
k
Kuidas nii ühekülgselt?/ 26. august 2021 12:36
Tean hulga vaktsineerimata inimesi, kes praegu liiguvad rahva seas ringi.
o
oleme ise ilu tegijad/ 26. august 2021 10:44
Elu on tõusuteel, aga täiesti negatiivses võtmes, pill tulebki pika ilu peale
s
Siil/ 26. august 2021 01:41
Iisraelis vaktsineeriti kõik inimesed ära, aga sellele vaatamata on kohalik haiglasüsteem koroona surve all kokku kukkunud. Iisraeli parlament Knesset koguneb 31. augustil erakorralisele istungile, et arutada haiglasüsteemi olukorda, vahendab Jerusalem Post. https://www.jpost.com/breaking-news/covid-19-opposition-urges-emergency-knesset-session-on-hospital-crisis-677598
j
jj/ 26. august 2021 11:25
no päris kõiki ikka mitte.
l
lõpetage juba!/ 26. august 2021 12:36
kaua ekred seda Iisraeli möla küll veel ajavad
ä
Ära valeta/ 26. august 2021 12:37
Alles eile mainiti, et seal vaid 60% vaktsineerituid.
s
27. august 2021 11:06
Selle kohta oli ETV saates selge sõnum.Ja mõelge kui suur rahvaarv elab seal pisikesel maalapil

h
25. august 2021 22:58
https://www.telegram.ee/eesti/pommuudis-terviseamet-kinnitab-et-eestis-on-koroonasse-surnud-juba-53-sustitud-inimest
v
Vale puha/ 26. august 2021 10:49
Mis teeviseleht see Telegramm on
t
Telegram/ 26. august 2021 12:38
kirjutas ka, et maakera on lapik. Vaktsineeritakse ka üle 80.aastaseid ja rasketa haigustega inimesi, kas nad peaks siis igavesti elama?
n
no/ 26. august 2021 13:53
kui see koroona tuli, siis telegramm eitas selle olemasolu, nüüd ikka tunnistab, et on.
a
AV, nakatunute kasv on tõega kindlustatud, *unustasid* aga kõige mh mainimast teie oma ekreketirall/ 25. august 2021 18:12
Ja tänu teie ketijamale ongi juba vaktsineerimata nakatunute arv rekordtasemel- viimase ööpäevaga juba üle kolmesaja /341/
u
unustasid/ 25. august 2021 20:14
roosiaia pitsballi ja õhtuse kaerajaanitamise lauluväljakul. Ah, et ei mäleta???Tuleta meelde...
p
pidu kõigepealt/ 26. august 2021 07:36
seejärel koroonakett!
m
mida siin imestada, et peale ekreketijama nakatunute arv juba üle neljasaja/ 25. august 2021 17:58
nendest nakatunutest 341 inimest ehk 78% olid vaktsineerimata. 96 nakatunut ehk 22% olid lõpetatud vaktsineerimiskuuriga. 341 vs 96 see räägib selget keelt miks just täna-homme-ülehomme nakatunute arv kõrgustesse vohab
mammi/ 26. august 2021 10:42
halloo, SEE valitsus on ju PÄIKESETÕUSU; mitte "ekreetijama valitsus, Sa ajad midagi segamini, Sulle on pähe taotud, et just EKRE on see kurja juur. Aga positiivsete arv tõuseb just Sinu unelmate valitsuse ajal, muide Ja KUI sa selle valitsuse ettekirjutustest ja piirangutest aru oled saanud, siis teavita ka teisi.
m
Mammile,/ 26. august 2021 12:40
Kuidas siis valitsus süüdi, kui ekre esimees kutsus üles piiranguid mitte täitma?
l
looduslik valik on õiglane/ 25. august 2021 17:02
Jätame elu vabaks ja elame südametunnistuse järgi
k
kui/ 25. august 2021 19:38
paljudel seda südametunnistust on?
k
27. august 2021 11:08
Kas oma lähedase inimese kaotuse korral ka nii plõksid
k
27. august 2021 11:08
Kas oma lähedase inimese kaotuse korral ka nii plõksid
k
Karla/ 25. august 2021 16:42
Võrreldes jälle naaberriikidega. Leedus tehti eile 14 017 testi, neist 649 (4,6%) olid positiivsed, suri 5. Lätis tehti eile 12 453 testi, neist 249 (2,0%) olid positiivsed, suri 1. Eestis tehti eile 5218 testi, neist 437 (8,4%) olid positiivsed, surnuid ei lisandunud.
p
positiivne mees/ 25. august 2021 16:59
Eesti on väga positiivne tükiarvult
k
Küsimus/ 26. august 2021 11:22
Milleks sul see võrdlus vajalik on? Mingi psüühikahäire?
m
Mk/ 25. august 2021 15:26
Iisraelis ja islandil on üle 80% täiskasvanutest täisvaksineeritud ja nüüd on seal kaos käes, vax ei aita, inimesed jäävad ikka haigeks. Ja meil ikka sama loba - mine vaktsineeri, see aitab. EI AITA! VAKTSIIN EI AITA!!! Kõik seal üleval pool on äraostetud, ajakirjandus, mis tavaliselt kriitiliselt kõike tuvastab on ka äraostetud ja lasevad sama lolli juttu päevast päeva , selle asemel et uurida ja erinevaid seisukohti välja lasta.
m
mammi/ 26. august 2021 10:46
Nojah, oleme seda IIsraeli ja Islandi uudist juba küllalt kuulnud. Ehk Sa siis pajatad, mis see on , mis aitab, kas maskita igal pool ringi jõlkuda ja viiruseid laiali kanda ? või näiteks mingit pilli mängida ja lippu lehvitada ?
v
VAX/ 26. august 2021 10:49
Nõrgendab inimeste immuunsust, sellepärast tõuseb ka vaktsineeritud inimeste arv haiglates
m
27. august 2021 11:09
Mida te küll sööte et nii tark olete
t
teeks esmalt ikka selgeks, kus tehti vigu ja siis edasi/ 25. august 2021 15:04
need mehepojad ajavad lihtsalt udu. "Kiik: ma ei ole kordagi öelnud, et kõik on süütud. Pigem vastupidi. Süü ja vastutus lasub pigem mitmel inimesel. Probleemide pundar sai alguse 2014. aastal." Täna on 2021 aasta ja ikka on kõik arusaamatu. Mida siis tehti 2016 aastast alates? Kui ikka aru ei saa , siis astuge ometi tagasi ja andke võimalus teistel paremini teha. Kajat siin süüdistada on lausa küündimatu, sest selle ministri saab ametist tagasi kutsuda vaid Jüri Ratas.
m
mammi/ 26. august 2021 10:50
KAS te siis aru ei saa, et Kiik oli algusest saadik peksupoisiks planeeritud. saadame ta minema ja MIS muiutub? Kas prokurtuur hakkab uurima, et selgitada kahju tejkitsnud isikud välja ? kas sotsministeerium muudab ioma astse jooksul kivistunud tööstiili, kas valitsuse teised ministrid muutuvad pädevamaks ( nt. HT minister Kersna, kes ISE ka ei tea, mida teha, aga muudkui sahmib)?
25. august 2021 13:25
https://www.delfi.ee/artikkel/94388079/oiguskantsler-ulle-madise-piirangutest-testimisnoude-rakendamine-on-ilmselt-ebaproportsionaalne Vaktsineerimisvabadus tähendab seda, et inimene, kes selle otsuse langetab, peab saama vaktsineerida ning kes mingil põhjusel seda ei soovi, tuleb samuti rahule jätta, ütles õiguskantsler Ülle Madise "Aktuaalsele kaamerale".
A
...../ 25. august 2021 15:45
Aga nii ongi! Kevadel ütlesin ei, siiani pole rohkem tülitatud.
mammi/ 26. august 2021 10:55
Kas mõni antivaks on kinni pandud või muul moel teda häiritud ? On lihtsalt mõned kohad, kus ta töötad ei saa. mina nt võin ju tahta ooperis laulda, kuid kui ikka isiklikud parameetrid seda ei luba, või nõuan õigust ilma juhilube omamata autot juhtida siis tuleb tõketega leppida., KUI ei TAHA , siis ära taha.

j
Jah/ 25. august 2021 13:01
Tulevad veel igasugu rallid.Autoralli,motokross,palliralli ja midagi veel oli.Siis nendele numbritele lisanduvad nullid juurde.Ehk saaks enne veel kolmanda nõela ära.Või....
k
kindlasti tulevad mainimiseks, aga tark eestlane elab üle/ 25. august 2021 13:31
Padjarallid ka ühiseluasutustes
n
Nakatumine tõuseb ja tõuseb/ 25. august 2021 12:57
Suur koroonasse nakatunute arv kogu Eestis, seega ka haiglates suureneb pidevalt ja põhiliselt ainult ``tänu`` mittevaktsineeritud inimestele. Iga päev on mittevaktsineerimata nakatunute %-i arv üle 80, vaktsineeritute % tavaliselt alla 20-ne.
d
Daa/ 25. august 2021 13:07
Ilmselgelt ju kuna vaktsineeritutele on antud vabadus pm kõiki teisi nakatada kuna neil on ju kõikvõimas koroonapass. Vaktsineerimata inimesed peavad igale poole pääsemiseks näitama negatiivset testi tulemust ja seega käib neid ka rohkem teste tegemas ja sealt tuleb ka vaktsineerimata inimeate positiivsete testide % arv suurem.
ä
ära soiu/ 25. august 2021 20:28
ja reosta...tavaliselt on yle 20% topeltkokteilituid -ja seda on väga palju
m
mammi/ 26. august 2021 10:57
No, aga PEAB ju austama inimete ÕIGUST ise nakatuda ja nakkust levitada !
C
🏵️🏵️🏵️/ 27. august 2021 16:36
Claudiusele!!!!! Kuidas sul pole piinlik siin teist inimest orjaks nimetada?! Ja selline kommentaar la sti läbi?! Ja teiste kommentaarid saadetakse modereerimisele või üldse ei ilmu!!!!!!!!!! HÄ bematu!!!!!!!!
a
AV/ 25. august 2021 12:55
Kasv on kindlustatud, sest hakkavad tulema 20. augusti pidude kolded (Roosiaed, Laululava ja paljud teised)
t
toob õnne õuele/ 25. august 2021 13:32
Kindlasti ühisralli lippude all
k
ketis hoiti/ 25. august 2021 20:32
vahemaad, aga roosiaias olidninapidikoos, ylevas meeleolus, priilt napsud ja söögid, elu nagu lill...
m
mammi/ 26. august 2021 10:59
roosiaias oli jah, tulevasi valimisi arvestades, enneolematult palju kutsustuid.
t
Tulemused tulevad!!!!!!!!!!!!!!! / 27. august 2021 16:41
Vaktsineeritute poolt, sest sinna lubati AINULT vaktsineerituid!!!!!! Teles öeldi!!! Vaktsitud vist ise ei teagi, et nemad samuti levitavad nakkust ja nakatuvad ise samuti!!! Vakts. pass on ju lahtine tee nakatamiseks !!!!!!!
e
Express meedia tyrannia/ 25. august 2021 12:48
437 inimesel polnud siis mõjuisikut tähtsal töökohal, et valepositiivne positiivsena kirja läks. PCR test pole mingi näitaja, sest see ei tunne ära koroonaviiruse mingit vormi. Samahästi võib reovee proovi teha ja loobuda PCR'st täielikult. Mõtetu meditsiini äri rahastamine käib.
c
cdc/ 25. august 2021 20:33
lõpetab usas licensi pcrtestile 31.12.2021
k
25. august 2021 12:30
Koroonadeb..iilikud jälle jauramas.
m
mammi/ 26. august 2021 11:03
Muideks ilmselt polnud kõigil selge, miks sinna libaketti mindi, sest üks proua taeatas, et tema on ketis, sest on KOROONAVASTANE. huvitav, kas oli ka koroona-pooldajaid ?
k
Kall/ 25. august 2021 12:27
Haiglaravil viibivatest patsientidest 83 ehk 80,5% on vaktsineerimata (neist sümptomaatilise COVIDi tõttu vajab haiglaravi 77 inimest). 103st inimesest, kes haiglas, on 20 inimest vaktsineeritud. Mis jutt see siis küll on, et vaktsineeritud põevad koroonat kergemini. Kuidas küll siis need vaktsineeritud sinna haiglasse satuvad. Täielik jama ajamine käib valitsuse poolt.
p
parem on siiski vist terve olla/ 25. august 2021 12:38
Kuidas põdemine välja näeb oleneb inimesest ja õige tunde saamiseks tuleb ise kogeda seda olukorda. Kõik muu on ainult statistika.
j
25. august 2021 12:43
Järjekordne selgitus lamemaalastele ( juba 100s kord), miks vaktsineeritud võivad ka haiglasse sattuda: kahe doosiga vaktsineeritute hulgas on küllalki palju eelhaigustega nagu diabeet, vähk, astma, neerukahjustused, südame- ja kõrge vererõhuga vanemaid, aga ka üksikuid nooremaid inimesi, nendele mõjub koroonanakkus rängemini ja sellised kahe või ka ühe doosiga vaktsineeritud vajavad sellepärast ka haiglaravi.
j
Ja/ 25. august 2021 12:47
Vacciin kahandab ka immuunsust selles on probleem
M
.../ 25. august 2021 12:50
Milleks siis mingit jama veel juurde süstida kui nii ehk naa võib varasemate haiguste tõttu ka vaktsineeritud inimene koroonat raskemalt põdeda. Kasutegur ju puudub täielikult. Pigem võib see vaktsiini süst hoopis halba teha.
k
kle selgitaja/ 25. august 2021 20:36
mix systitaxe haigeid inimesi ilma eelneva terviseuuringuta? Kes vastutab? Mix vaxiti SK kahe doosiga, kui syda nii kehva...vaxitysistustena sydame ja ajuinfarktid ....mis toimub?
p
Pole veel aru saanud?/ 25. august 2021 12:25
Ja pärast teist vaxxi tuleb kolmas ja siis neljas ja viies kuues jne, oma immuunsussüsteem on välja lükatud ja oledki nagu narkomaan, kes vaxxi taga ajab.
e
enese tarkusest/ 25. august 2021 12:39
Kui teaks siis vastaks täies ilus olukorrast.

o
oomaigaadmeditsiini/ 25. august 2021 12:16
kui delta tüvele on mõju vaid 60 %, miks siis üldse SEDA RNa mürki sisse lastagi, härra Kallas on samuti see,kellele ei oleks üldse tohtinudki süstida, keegi ei avalda aga seda, see raske infektsioon on tal vaktsiinisüstide tagajärjel.
25. august 2021 12:44
https://lounaeestlane.ee/kuum-ara-vaktsineeritud-iisraelis-kasvab-kiiresti-koroonaga-nakatumiste-ja-koroonasurmade-arv/
v
või raske/ 25. august 2021 20:41
tysistus, millest vaikitaxe ja seda ei osatagi ravida...kui su oma rakud võitlevad su oma rakkude vastu...siis ei aita ka täielik verevahetus enam. Vax.levitataxe uut tõbe ehk mykoplasma tekitatud haigus -symptomid nagu gripil, aga yhelegi ravimile ei allu.
m
maali/ 26. august 2021 11:05
keegi ei avalda,miks Siim haiglas on, Aga Sina said teada ?!
m
maali/ 26. august 2021 11:05
keegi ei avalda,miks Siim haiglas on, Aga Sina said teada ?!
o
Olge lahked/ 25. august 2021 12:13
Tänane seis: Ida-Virumaal vaktsineerituid 40,2%, nakatunuid leitud 8 inimest. Tartumaal vaktsineerituid 60,3%, nakatunuid leitud 68 inimest. Juhus?
e
ei ole juhus/ 25. august 2021 12:19
idavirumaalased ei töllerda mööda Eestit ringi igasugustel pidustustel. Seal oli ka varem palju haigeid, kes said antikehad haiguse läbipõdemisega jne. Tuleb laiemat pilti vaadata, aga ega pime niikuinii ei näe.
k
Kulla lamemaalane. Ida Virumaal, tänu 17 aastat kestnud Reffiikkele on palju töötuid/ 25. august 2021 12:28
Nad ei lähe testima, sest kellele nad oma paberit peaksid esitama? Kas koduskassile? Ja loomulikult on nad ka paiksemad.
n
.... Parandus/ 25. august 2021 12:30
nüüd juba 17 aastat ja 8 kuud
t
Nii. Sain siis/ 25. august 2021 12:32
teada, et idavirulased on saanud läbipõdemisega palju tõhusama kaitse koroona vastu kui ülejäänud oma süstimisega. Selles väites, et nad korralikult kodus püsivad, ei pidutse ja hoiavad distantsi- julgen kahelda. Nagu ka edukate vaktsiinimaade võidukäigus.
t
tehke ometi vahet/ 25. august 2021 20:44
nakatumine ei tähenda haigust ja valepositiivne test ei näita sedagi...aga näen seda, et haiglasse satuvad haigusetysistustega just vaksikud
k
Kerro ennustas/ 25. august 2021 12:07
Kerro ennustas, et vana vunts läheb suvel haiglasse ja varsti peale seda kukub valitsus. Ning seejärel põgeneb Kajakene välismaale.
s
Sinu Kerro/ 25. august 2021 12:21
ennustas ka kevadel, et koroonas pausi ei tule ja tuleb hoopis verega katastroof. Kus see oli?
t
To: 12,21/ 25. august 2021 12:58
Universumis liiguvad asjad väga aeglaselt. Kui valitsus jätkab tänast poliitikat ja rahva ahistamist ning survestamist, pole mingi verine katastroof ka mingi ime. Alati leidub keegi, kellel kaane pealt ära lööb. Ja nii nad tapsidki meie Ferdinandi.
s
see verine/ 25. august 2021 20:45
katastroof võib ollagi vaksikute massiline lahkumine
m
maali/ 26. august 2021 11:08
paleepööre siis või ? kas tõuseb mingi uus ja parem jõud ?
s
see jama ei lõppe/ 25. august 2021 12:04
Huvitav palju 5218 testist oli vaktsineeritud ei sõnagi või siis ei taheta % välja tuua,välja tuuakse haigestunute kogu arvust % .Ometi on ju mõlemad viiruse kandjad,sümptomid on väiksemad ja mõnel olematu ja liigutake julgelt ringi ja lähikontakseid ei panta kirja.
t
tuleb ise mõistlik olla igas olukorras ka vaktsineeritult/ 25. august 2021 12:11
% siis % on väga selge näitaja 5218, mis kindlasti aitab rahvast edasi.
i
Iga päev/ 25. august 2021 12:22
sama ajuvaba küsimus. Mis tähtsust sellel on, pealegi käivad enam testimas vaktsineerimata inimesed, kuna muidu mõnele üritusele ei pääse.
u
uuesti/ 25. august 2021 12:02
Kui paljud vaktsineeritud, kes on haigestnud said oma vaksiinisüsti kätte peale jaanipäeva, kas olid kvalitseetsed vastiinid. Kas seda uuritakse, küsitakse haigestunu käest,kes haiglas, et millal ja kus sa kaitsesüsti kätte said.
n
No.../ 25. august 2021 15:51
Et sa ka ei väsi kordamast. Uudishimu pidavat ruttu vanaks tegema!
n
Nakatumine tõuseb/ 25. august 2021 12:02
selle pärast, et Kiik ju ütles, vaktsiinipass kaitseb nakatumise eest. No on ikka mö....kas! Süüdimatute silmadega valetab rahvale otse näkku.
n
Nii, et/ 25. august 2021 12:03
näita viirusele vaid passi ja viirus pageb teadmata kaugustesse? On ikka ilge tüüp valitsusse torgatud!
1
12:02!/ 25. august 2021 12:18
Näe, Kiik ka miinuse pannud! Aga ta saab ju veel neid lisada.
m
Mul on hea meel/ 25. august 2021 11:56
https://www.telegram.ee/eesti/videod-balti-kett-2021-32-aastat-tagasi-seisti-et-vabaks-saada-nuud-et-vabaks-jaada-taiendamisel
s
25. august 2021 12:00
p
Palun avaldage andmed selle kohta,/ 25. august 2021 11:51
millise vaktsiiniga vaktsineeritud enamasti nakatuvad! Teatavasti oli meil kevadel 3 vaktsiin kasutuses. Milline kaitseb rohkem, milline kõige vähem? Seda peaks rahvas teadma! Mitte-efektiivsem vaktsiin kasutusest kohe maha.
e
efektiivsus on suhteline/ 25. august 2021 12:03
Enamasti nakatuvad nakatamatud olendid ja siis ka vaktsineeritud mingil põhjusel vähesel määral
o
Oli ju alles/ 25. august 2021 12:26
mõned päevad tagasi statistika, kust selgus, et Moderna oli kõige parem, viirusekandjaid pärast kõigest 0,056%, Pfaizer 0,2", AZ 0,26% ja Jannsen 0,29%.

a
A/ 25. august 2021 11:49
No tore. Numbrid hakkasidki tõusma, Vabaduse pidu tõestabki seda!
k
k/ 25. august 2021 12:17
järgmine esmaspäev korrata!
s
Samuti / 25. august 2021 12:27
r
roosiaia/ 25. august 2021 20:48
seltsing pidi ju iga hinnaga toimuma koos omavalitcuse tegelastega
n
25. august 2021 11:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
No.../ 25. august 2021 12:01
Huvitav, esmaspäeval möllasite Balti ketis piirangute vastu ja täna.......
n
no/ 25. august 2021 12:19
kas tõesti mõni inimene tahab, et riik pidevalt lukku nagu Uus-Meremaal näiteks?
k
Kas ekrelased/ 25. august 2021 12:29
on oma inimarmastusega nii lahked, et tahavad neil, kes nende vaateid ei poolda pe-ad ma-ha võtta või ü-les pu-ua?
a
a/ 25. august 2021 11:46
No tore. Hakkavadki numbrid tõusma, sest pidu lauluväljakul tõestab seda!
p
25. august 2021 11:44
Palju oli vaktsineeritute hulgas NEGATIIVSE TESTIGA inimesi? Ilmslet väga vähe - miks muidu seda ei avaldata?!
m
miks peaks/ 25. august 2021 12:30
h
hea kysimus/ 25. august 2021 20:51
olen ka kysinud varem, aga vastust ei tule...eeldatavasti 0, sest viirus viiaxe ju systiga organismi
k
Kas pole veider/ 25. august 2021 11:44
Toodisee koroona-viirus sisse, kaua polnud vaktsiine ja ravi pole siiani. Kui tulid vaktsiinid ja - väidetavalt - mingi kaitse viiruse vastu, leidus jalamaid, nagu tellimise peale uus, palju nakkavam tüvi, millele ei aita ka eriti vaktsiin (kui ta ikka üldse aitab) Jääb vägisi mulje, et eelmisest viirusest polnud "küllalt", et kel.lel.egi oli su.r.m.a.d.e.st vähe ja ilmus otsemaid veel nakkavam tüvi. Huvitav, mis tegelikult toimub?
t
tark rahvas lippude alla/ 25. august 2021 11:37
Oleme tõusvas joones, aga kõik on mööduv ajas
u
UUS REAALSUS/ 25. august 2021 11:34
Tänu Kiige julgele ja kompetentsele tegevusele on Keskerakond hakanud jõuliselt oma positsioone reitingutabelis parandama. Sellise strateegia jätkudes suudab Ratas viia erakonna punktiskaala 40% lähedale.
v
vaatamata targa rahva elutarkusele/ 25. august 2021 11:38
Aga koroona jääb ohuks rahva tervisele
u
Unenägu/ 27. august 2021 16:58
Kas unustasid rohud võtmata?! Unes nägid või?!
c
Covid-19/ 25. august 2021 11:23
Vaktsioneeritute nakatumisnumbrid kasvavad. Hakkame üksteist nakatama. Vaadake mis toimub Islandis, Iisraelis ja paljudes teistes riikides.Olen läbi pōdenud ja saanud ühe süsti ja nüüd kaks kuud hiljem olen + ilma sümptomiteta. Pole aimugi kust sain ja keda olen nakatanud
p
PCR / 25. august 2021 11:43
positiivne testitulemus ei tähenda midagi, eriti kui ollakse asümptomaatiline. See positiivne tulemus tuleks kinnitada mõne teise meetodiga või testiga.
k
Kaastundlik/ 27. august 2021 17:01
Kahju siis!!!!!! Ole tubli!!! Ja hoia distantsi!!!

m
25. august 2021 11:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
miks/ 25. august 2021 11:19
sa pead inimese haiguse kohta midagi arvama?
a
Aivar/ 25. august 2021 10:59
Iga neljas on vaktsioneeritud ja haiglas iga viies.Asi on väga mäda.
v
viirus tegutseb/ 25. august 2021 11:41
Siis on ju väga selge pilt olukorrast, et vaktsineerimisega on hästi
h
Haiglas iga viies???/ 25. august 2021 11:49
Vaktsineeritud on üle 700 tuhande, täielikult üle 600 tuhande, jaga ükskõik kumma arvu viiega, kas siis haiglas on üle sajatuhande inimese?
v
vahepeal/ 25. august 2021 20:53
ju vaksikud surevad ja tehaxe ruumi uutele tulijatele,,,ega siis kohti kinni ei hoita
t
Tsuksi/ 25. august 2021 10:54
Korraldame rohkem öölaulupidusid, roosiaedasi, triatlone jne... ja vaktsineerimise vajadus kaob.
I
...../ 25. august 2021 11:28
Ikka ja sõidame hoopis autodega ringi ning kallistame igat reisikaaslast!
k
Kuusik Kaasik/ 25. august 2021 11:32
10:54 ja11:28. On veel ka kolmas faktor- läbi ajaloo mökumatestmökum valitsus..
e
esmaspäevane koroonakallistus/ 25. august 2021 11:43
Koondume lippude alla lehvitama koroonavabadusele
k
Ku-si-kule/ 25. august 2021 12:35
Aga sinu tarkade valitsejate aegu oli koroonasurmasid kordades rohkem, aga see ju teie soov, et maa vabastada eestlastest ja probleemideta Putinile edasi anda.
s
Siim/ 24. august 2021 21:14
Õiguskantsler soovitab lugeda hoolega valitsuse korralduse SELETUSKIRJA. Kuhu me jõudnud oleme, kui valitsus ei ole võimeline korraldusi nii sõnastama, et need oleks üheselt arusaadavad? Erandid tuleb seletuskirjast üples otsida???????
s
segased asjad vabariigis/ 24. august 2021 21:18
Meie ELUKORRALDUS on segane, väga segane ja osa meist ei saa üldse aru kehtivast nõutest ja isegi koroonat ei tunta ära, käiakse isegi kollektiivselt otsimas parteide toetusega.
s
Siim/ 24. august 2021 21:23
Mitte elu korralduses pole viga vaid korraldamatuses! Mina ei roniks korraldama, kui hakkama ei saa!
m
mõelge, veel on aega valimisteni/ 25. august 2021 11:37
Valides keskerakonda saavutame stabiilsuse ja majanduskasvu. Ka pensionäridele lubatakse siis suuremat boonust kui 100€.
m
Meelis Ka/ 24. august 2021 14:49
Paraku kipub arutelu tihti minema lahmimiseks ja "ärapanemiseks". Siiski, mõnikord on tekkinud ka sisuline diskussioon koroona- ja vaktsineerimisteemadel. Inimaju töötab ikka veidralt: "Aga kus on tõestus, et mõni ravim aitab / ei ole kõrvalmõjusid?" Samal ajal seda, et vaktsiinid on kasulikud ja kõrvalmõjud tühised, tõestama ei pea. "Seda teab ju igaüks." Efektiivne KOROONARAVI ON OLEMAS ja massiivsete uuringutega kinnitatud. Et mu jutt ei jääks lihtsalt arvamuse tasemele ja oleks see nõutud tõestus olemas, siis neile, kes tahavad süvitsi asja uurida: https://ivmmeta.com/
m
MT/ 25. august 2021 10:47
Ma teen siit järelduse, et vaktsineerimine suurt ei aita. Vaktsineeritud, olge ettevaatlikud ja loobuge hulljulgusest ringi kolada. Saate peagi sutsaka külge. Pealegi räägib professor, et vaktsineerimine kaotab juba oma mõjujõudu. Eriti ettevaatlikud ja enda eest hoolitsevad peavad olema aprillis-mais vaktsineeritud. Hästivaktsineeritud Iisrael hakkab juba kokku varisema.
h
24. august 2021 14:41
https://minuaeg.com/kuum-nobeli-preemia-laureaat-paljastab-et-covidi-vaktsiin-tekitab-uusi-viirusetuvesid/?fbclid=IwAR1D-NScakHp-wZksp4RW8aiIJJ_xIeyWgV4uLoBwKl49IqNaib4b6soEYs
s
See ju uus/ 25. august 2021 10:45
ekre propagandakanal, et ikka uhuuuudiseid levitada :). Kuidagi pole võimalik leida inimesi, kes sellega seotud.
t
Trooja hobune/ 24. august 2021 14:41
Arvestades, kui palju on (sümptomiteta) koroonahaigeid vaktsineeritute hulgas tegelikult, saab juba päris murettekitava pildi. Need 90 vaktsineeritut, kes eile üles leiti, on ilmselt ainult jäämäe tipp. Taedaolevalt ju on koroonasümptomid umbes 90%-l mittevaktsineeritutest ja ainult 10-20%-l vaktsineeritutest ehk vaktsineeritud ei tunne, et nad oleksid haiged. Ja ometi satub isegi neid juba märkimisväärsel hulgal koroonapositiivsete nimekirja ja isegi haiglasse. Ainult valitsus hoiab kangekaleselt oma vatsiinipassisi ideest kinni ja lubab vaktsineerituid kõikidele üritustele.
g
gaasimask aitab kõige enam/ 24. august 2021 21:22
Tegelikult on kõik kandjad mingil hetkel maskita kõndides ringi
s
sinu kommemntaarist / 25. august 2021 10:48
jääb mulje, et enne koroonat keegi haiglasse ei sattunud :). Kui nüüd satub ja juhuslikult ka koroonaviirus, siis muidugi pole vaktsiinidest mingit kasu?
m
Meelis Ka/ 24. august 2021 14:26
Suur osa meist elab solkmeedia poolt tekitatud fantaasiamaailmas. Reaalsus on tihti hoopis muu. Info algallikast: hiljuti suri 2 meest, mõlemad 30ndates aastates ja terved, perekonnainimesed, ka lapsed olemas. Mõlemad surid ootamatult, täpselt 4 päeva pärast teise vaktsiinidoosi saamist. Ühel märgiti surma põhjuseks südame seiskumine, teisel neerukivid ja -puudulikkus. Mõelge nüüd, mida need lastega emad peaksid tegema? Keegi ei vastuta millegi eest, ei riik ega hoopiski mitte jollud, kiiged, kakatsid ja kekatsid. Ja vaktsiinitüsistuste statistikasse need kaks ei lähe, "pole tõestatud seost".
b
b/ 24. august 2021 16:34
me ei tea ju, kas see vastab tõele.
m
Meelis Ka/ 24. august 2021 16:40
b-le Tule siia, ma annan Sulle silmast silma ausõna, et see jutt on tõsi. Ja valetamist ma ei salli, ise ka ei valeta.
s
südamest rääkimata lugu/ 24. august 2021 21:24
neerukivid on väga ohtlikud kui lahustuma hakkavad vaktsiinist

m
Meelis Ka/ 24. august 2021 13:53
Propaganda ja "peavoolumeedia" valeinfo kaasabil on tekitatud kaks leeri, nn vaktsiinipooldajad ja nn vaktsiinivastased - ja need kaks keskenduvad teineteise ründamisele. "Jaga-ja-valitse" põhimõte. Point on ju mujal: a) Eestis on administratiivselt keelustatud efektiivsed ravimid, millega saaks selle nn pandeemia väga kiirelt lõpetada. b) arste, kes ka reaalselt patsiente aidata tahavad, ähvardatakse karistada, c) kogu eetrissepaisatud ametlik info on kallutatud ja osaliselt vale. Enne lahendust ei saabu, kui mingil viisil saavad otsustajateks targad inimesed, kes ka oma rahvast hoolivad.
e
Eestis keelatud,/ 25. august 2021 10:52
aga miks siis teistes riikides sureb palju rohkem koroonasse?
k
kas/ 25. august 2021 10:55
peast lihtne on raske olla?
k
kas/ 25. august 2021 10:55
peast lihtne on raske olla?
k
kas/ 25. august 2021 10:56
peast lihtne on raske olla?
e
ennast tundes murrame viirust/ 24. august 2021 13:36
Tuleb ennast ära tunda, et ei ole haigestunud
t
tark ei torma/ 24. august 2021 13:16
Elu on tõusuteel viirusega koos
m
Meelis Ka/ 24. august 2021 13:11
Ei jaksa ära imestada, et pealtnäha justkui kirjaoskajad ja mõtlemisvõimelised inimesed ikka veel usuvad seda jollude jms "tarkpeade" mula. Ehk aitab silmi avada see eestikeelne video: https://www.youtube.com/watch?v=CEnD0IdWyOc Võiks juba tõesti ka loIIimatel pilt ette tulla.
a
Aitäh/ 25. august 2021 15:13
Jagage veel selliseid videosid!!! Praegune propaganda, lis maailmas toimub, on üks suur mull. Vaktsiin on mõttetu, see on vaid äri. Hoidke oma tervist, neid süste pole vaja.
b
Brasiilias/ 24. august 2021 12:56
avastasid Sõo Paulo Ülikooli meditsiinikooli teadlased - et koroonaviirus paljuneb süljenäärmetes.
e
Elagu vaba Eesti/ 24. august 2021 13:15
siis tuleb näärmed kõrvaldada
s
Siis/ 25. august 2021 10:54
k
Kuna PCR test/ 24. august 2021 12:49
üksinda ei tee vahet viiruse ja viirusefragmentide vahel EI SAA seda testi kasutada ainukese meetodina nakkuslike viiruste diagnostikaks ja viirusinfektsiooni olemasolu kohta järelduste tegemiseks.Paraku aga näitab käimasolev koroonatestimise praktika vastupidist ning inimesi isoleeritakse valedel alustel.
j
ja/ 24. august 2021 13:29
ä
ämerikas/ 25. august 2021 20:59
lõpetataxe rcrtesti litsens 31.12.2021..
c
CDC Inimesed,kellel on/ 24. august 2021 12:43
nõrgenenud immuunsussüsteem,sealhulgas inimesed,kes võtavad immuunsussüsteemi pärssivaid ravimeid,ei pruugi olla kaitstud isegi siis,kui nad on vaktsineeritud.
p
24. august 2021 12:40
Palun avaladad kui palju oli vaksitute hulgas negatiivse testi saajaid.

o
Opossumile/ 24. august 2021 12:26
Vaxxeril on mõtlemisvõime, opossumil ehk anti-vaxxeril ei ole. Igühele pole kahjuks seda võimet antud. Palu J.ehoovat, annab ehk pisut mõistust.
l
Loarvik/ 24. august 2021 12:23
MIKS meedia juba kaks aastat iga päev edastab inimestele seda infot??? Mida sellega peale hakata? Äkki pean kartma hakkama? Äkki panen maski ette? Äkki vaktsineerin ennast? Unistage edasi. Krt loe nagu imateadet iga päev.
c
Che/ 24. august 2021 12:30
Neid kohti on veel mis kõlavad nagu Spielbergi filmis ... Ühistransport, kaubanduskeskused, tänavareklaamid ... Ikka korralikult ja täiega on vaja su ajuollust kloppida!
l
Loodavad, et mõtlemisvõime ärkab/ 25. august 2021 10:44
Aga mida pole seda pole
o
opossum/ 24. august 2021 12:12
Vaxxereid võib võrrelda juba jehoova tunnistajatega
j
jehhoovatunnistajte/ 25. august 2021 21:00
l
Läbipõdenu/ 24. august 2021 12:10
Miks kunagi ei ole andmeid palju oli läbipõdenuid,kes uuesti haiglas.Mina olen peale läbipõdemist puutunud kokku vähemalt 4 koroona haigega ja pole õnneks kordagi jäänud.Põdesin esimese laine ajal.
k
Kiisu/ 24. august 2021 12:14
Sest neid kes uuesti haigestuvad on imeväike hulk. Nii 20 korda vähem kui need kes on vaktsineerimata.
v
viirusekandja liigub vabalt/ 24. august 2021 12:09
t
töö toob armastuse/ 24. august 2021 11:48
h
24. august 2021 11:38
https://www.delfi.ee/artikkel/94357807/leedu-president-laksime-vaktsineerimise-pealesurumisega-ule-piiri
j
Jumal/ 24. august 2021 14:10
jalakäija/ 24. august 2021 11:37
nOJAA, AGA MEIL TEHAKE LIBAKETTI, KUIGI KÕIGIL ON JU vabadus valida, kas vaktsineerida või mitte. Miks siis selline ketitamine ? Muideks, kas mul on õigus nõuda vabadust ilma juhiloata rooli istuda ja leida, et juhiluba ahistab J LÕHESTAB INIMESI ?!. Mis vahet on juhiloal ja koroonapassil. Mõlemad on ju vabatahtliku tegevuse tulemus.
k
kõik juhivad vabalt omal valikult/ 24. august 2021 11:44
Täna ongi roolis juba inimesed nagu ilma juhipassita
s
see / 25. august 2021 21:03
ei ole sinu asi, kui matcueijaga..istu põõsas nagu nõuka ajal, ja oota paremaid aegu

m
Mõtlemisainet/ 24. august 2021 11:34
https://www.youtube.com/watch?v=CEnD0IdWyOc
a
aasta/ 24. august 2021 11:18
algul ju hoiatati et massvaktsineerimine lõpeb katastroofiga,paistab sedasi minevatki
j
JL/ 24. august 2021 11:27
Keda siis süüdistada , uus haigus ,uus vaktsiin ---ega kõik ei lähe kohe nii korda ,nagu tahaksime . Peab olema kannatlik ja ootama , liiga kiirelt tahetakse ,et kohe täppi läheks. Ja soovitus teile , ärge jooge nii palju alkoholi , see nõrgestab teie immuunsust,
e
elame veel edasi vigadega/ 24. august 2021 11:45
rahva abi ning tervisega
m
Meelis Ka/ 24. august 2021 15:56
Ärgake ometi üles! Kogu "püha üritus" on ju mõeldud selleks, et võimalikult paljudesse inimestesse õnnestuks süstida seda aeglast mürki, mida süstijad ise naljatamisi "vaktsiiniks" kutsuvad. Ja sama sodi lastesse toppimine on ühemõtteliselt kriminaalkuritegu. Sihilik järglaste saamise võime kahjustamine. Maailmas on ka sõltumatuid pärisarste. Ärge kuulake loba "arstidelt", kelle liikumapanevaks jõuks on raha või karistusähvardused.
s
Summ/ 24. august 2021 11:15
Islandil ja Portugalis on järsku tõsnud vaktsineeritud inimrste haigestumine.Väga kurb meil tundub samuti nii minevat.
t
TA on siiski olemas/ 24. august 2021 10:52
Tõusvas joones on ju hea tõusuga kõverpeeglis
j
juhmidele/ 24. august 2021 10:41
jätkuvalt iga päev neljandik kuni kolmandik vaxitud nakatunud, õppige omet sellest lõpuks midagi
k
kõik on võimalik, elu võimalused, meie valik/ 24. august 2021 10:54
Kuidas terveks jääda ja siis terveks saada
o
o/ 24. august 2021 10:55
mida nad sellest õppima peaks? Keegi pole kuskil öelnud, et vaktsineeritu üldse ei haigestu.
n
24. august 2021 10:57
No ikka koguaeg räägiti, rt vaksineeritud ei haigestu. Mine 7kuud tagasi
a
Annemari Velt ./ 24. august 2021 11:17
...ja mida sa juhm ise sellega tahad öelda ,et vaktsineerimine on asjatu ja noored möllaku ja kandku viirust nõrgematele-eakatele surevad ju nagunii varem või hiljem . kodus vanaema või vanaisa ei hooli ......peaasi et saab möllata ja valitsust kiruda .
u
Uuring./ 23. august 2021 16:52
t
to Annemari Velt/ 24. august 2021 11:44
Keda siin juhmiks tembeldada? See haigus, kui ta on olemas ja kui see vaktsineerimine nii aitab, miks siis ometi mingeid kindlaid piiranguid ei tehta? Miks lükatakse isegi see maskide kandmine ikka päev-päevalt edasi? Kohe nagu ei taheta mitte midagi kiiremini teha. Ja kui inimesed siis hädaldama hakkavad kõige selle saamatuse pärast, siis hakatakse neid sõimama. Kui ei keelata neid massilisi pidustusi ära, siis ärge süüdistage noori, sest kelle jaoks siis neid tehakse. Ega vanaemad ja -isad ei käi ju pralletamas.
t
To to annemari velt/ 28. august 2021 16:10
Palun hangi lugemisvõime ja vaata maskide tooteinfot-selgelt kirjas,et ei kaitse viiruste eest.Milles asi,ei oska lugeda mõelda? Kandmisest ei hakka rääkimagi,kui elementaarset lugemisoskust pole. Ju ei odka ka uuringuid lugeda,kus ilysti kirjas-mask ei kaitse üldse viiruse eest,pigem kahjustab tervist selles bakterite seentekollete tekkides.
v
võrukas/ 23. august 2021 16:29
Võrus ka käis eelmine nädal suur vaktsineerimine ja ennäe, kohe nakatunute arv tõusus?
v
vaktsineeritud/ 24. august 2021 12:01
see ongi su tase! Sõimata ja kiruda ja viriseda! Aga näe, mingi kaitse ikka tagab, kui 80/20 on suhe nakatumisse vaktsineerimata/vaktsineeritud! Kooli vaja minna, aga see ka ei aita, sest ekre on teinud teist juba omast arust kõvad targad!
a
AV/ 23. august 2021 16:07
Positiivsete arv peaks kasvama augusti lõpuks, mil ilmnevad Roosiaia, Laululava jt teiste asutuste koroonakolded.
a
Aadu/ 25. august 2021 10:49
Ketis Kihutajatest teaduseitajate kollet ära unusta - neil on põhisäädyslik õigus viirust vabalt levitada ja liputada

j
23. august 2021 15:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
teadagi/ 23. august 2021 20:32
See kõik on väga salajane, putini poolt korraldatud.
j
jooksvate mälupiltide rada/ 24. august 2021 10:57
Elu ongi salajane labor Kosmose poolt korraldatud kinu
a
Aili ./ 24. august 2021 11:21
...........Jürka ei tea kustkohast sa nii targaks oled saanud...mida söönud ?
23. august 2021 15:04
aga lisa maskikohustus alles järgmisest nädalast nädalase järele mõtlemise viibega
m
23. august 2021 15:39
Maski kandmine ei saa olla kohustuslik , iga inimese tervis ja nad ise otsustavad kas nad tahavd maski kandmisega oma tervist rikkuda.
t
To täna 15:39/ 23. august 2021 23:12
Paistab, et meie põhjanaabrid pole vist kuulnudki, et maskid võivad tervist kahjustada: https://eestinen.fi/2021/08/inimesed-seisid-tana-helsingis-jarjekorras-nordea-panga-ukse-taga-mis-toimus/ Kõik seisavad vahet hoides ja maskidega, pole nagu kuulnud, et neil koroonaga meist hullem oleks, pigem ikka põhjus, et lameajulisi vähem ja inimesed hoolivad nii enda kui ka teiste tervise eest.
t
tee mask/ 25. august 2021 21:09
lahti, ja vaata , isegi palja silmaga näed seal olevaid sitikaid
t
tasulise/ 23. august 2021 14:13
kiirtestiga pääsed küll sisse igalepoole. aga välja tuled viirusega mille saad vaktsineeritutelt.Nii et maksad viirusele veel peale.
k
kiirtest/ 23. august 2021 14:58
ei pruugi õige olla, seega äkki ise nakatad või sinusugused?
e
Eremiit/ 23. august 2021 13:53
Ärge unustage hetlekski, et te olete surmaohus 24h.
a
Aili./ 24. august 2021 11:24
Emeriit tõesti see on kindel ,et ta tuleb ...vaid keegi ei tea millal. Ela ja ole ja naudi mis olemas......
k
Kane/ 28. august 2021 16:12
Tekitatakse posttraumaatilist stressi kõigile aastaid juba oma kohe sured ajupesuga
<
23. august 2021 13:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
nõus,/ 23. august 2021 14:58
aga kuhu tulla, kus asud?
l
lilli/ 23. august 2021 13:37
oli ju teada, et Iisrael is suurem osa rahvast vaktsineeritud,maailmas lausa esikohal, nüüd tuleb välja, et sama palju kui Eestis 60%, viimaste hulgas hoopis. keda uskuda, mida uskuda, kas üldse midagi uskuda?
v
Villi./ 24. august 2021 11:27
u
uk-s / 25. august 2021 21:14
tervishoid ylisuure najkatumise tõttu käpuli-palub abi, soomes ei jätku medtöötajaid, Islandil meeletu pandeemia. Meil siin jei vajata medtöötajaid järelikult pooled elanikest pole veelnakatatud
m
Minu nimi/ 23. august 2021 13:21
Miks siin 2 surnut kui 4 oli?Kas 2 olid vaktsineeritud ja ei lähe arvesse vää?
m
minu vastus ./ 24. august 2021 11:29
vää - vää kui aru ei saa ..on kehvasti nädalas oli 2 pluss2 on 4
u
23. august 2021 13:20
Uurige palun mida need nn. vaktsiinid ka endast sisaldavad ja mis tagajärjed neil on. Valitsused üle maailma valetavad oma kodanikele. Tehke palun natukenegi kodutööd.
s
sa/ 23. august 2021 13:27
ära püüa uurida selliseid asju, mida mõistus ei võta! tegele millegi jõukohasemaga.

o
23. august 2021 13:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Pigem/ 23. august 2021 13:07
on sileajulised lamamaalasi sõimamas!
n
No/ 23. august 2021 13:22
ainult sileajud usuvad, et Maa on lame ja covidit polegi olemas!
t
to Oooo/ 24. august 2021 12:09
Kas tundsid omasuguse ära, kerge elu nautija?
s
Stroh/ 23. august 2021 12:44
Miks SELLEST peavoolumeedia ega riigimeedia mitte silpigi pole kajastanud??? Ometigi oli tegemist vennasvabariigi mastaapse meeleavaldusega! https://www.telegram.ee/maailm/riia-massiivsel-meeleavaldusel-kohustusliku-vaktsineerimise-vastu-osales-ule-10-000-inimese
i
Ik/ 23. august 2021 13:01
Kahju nati, et peab sellist si tta hommikust õhtuni tootma...
m
m/ 23. august 2021 13:03
oli ju küll sellest juttu.
n
Nõmeduse tipp!/ 23. august 2021 12:31
Kõige puhtamad on need, kes üritustel kiirtesti teevad aga mitte need vaktsitud, kes seda lipikut lehvitavad, kui vaktsist juba mitmed kuud möödas. See tõend on veel kõige suurem ohuallikas, millel pole vähimatki garantiid.
t
23. august 2021 12:49
Testige seda tõendit ja te leiate ka sellelt baktereid ja viiruseid. Mida rohkem seda käperdatakse, seda rohkem sellel igasuguseid pahalasi on.
S
😊/ 23. august 2021 13:15
Soomes on karantiinis juba 2* vaktsiini saanuid
m
Mart/ 23. august 2021 12:30
Lp. ajakirjanik, info pole arusaadav.Pealkiri ütleb et koroona haiglaravi vajab 98 patseinti, tekstis on lause "neist sümptomaatilise COVIDi tõttu vajab haiglaravi 72 inimest". Kumb number siis kehtib? ja niisugune häma käib juba üle aasta.
c
Che/ 23. august 2021 12:17
Peavoolumeedia võiks kajastada tänast suurüritust. Üle 100 000 lätlase võtavad ennast ketti. Aga sellest ju meile ei räägita. 100% Nõukogude Eesti! Adekvaatset ja olulist informatsiooni saab ikka Ameerika Häälest, Radio Luxemburgist ja Soome televisioonist.
e
ennast täis ja tegema on aeg hakata ka midagi/ 23. august 2021 12:31
Mis kuradi kett veel kui kartuleid on vaja jagada seltsimehed poliitikud
e
elama on vaja hakata/ 23. august 2021 12:33
Mulle piisab parteide jurast juba küll
c
Che burek/ 23. august 2021 13:38
v
Võta, võta,/ 23. august 2021 15:02
v
23. august 2021 12:12
valitsus vöiks paika panna, kes on koroona haige, nakatunud, viirusekandja ja koroonapositiivne. Need möisted on segi ja nii ei saa midagi enam aru. Ka tahan teada palju oli esmaseid negatiivseid teste ja palju oli nende seas vaksituid.
l
lihtne ju/ 23. august 2021 13:07
lahuta testide arvust positiivsed ja ülejäänud ongi negatiivsed. Ma muidugi ei saa aru, milleks seda veel vaja on.
s
seeongieesmärk/ 25. august 2021 21:17
võimalikult palju võimalikultsegast infot, niiet iseka eisaanadenamaru
a
arengukõver/ 23. august 2021 11:03
Tõusujoon on hea näiduga statistika jaoks, aga kõik oleneb võrgusilma suurusest, millist suurt kala püütakse. On ka eluvajadusteks kõlbmatuid eksemplare.
m
Mihuil/ 23. august 2021 10:57
Mida peaksin tegema kui olen vaksitud, sümptomeid pole olen terve ja kannan viirust edasi enda teadmata äkki keegi tatipritsid selgitaks
s
siis peaksid/ 23. august 2021 11:07
kandma maski, kui kohtud teiste inimestega.
s
suunatuli ka/ 23. august 2021 11:22
tuuleklaas aitab ka mõlemalt poolt vaadates
t
to Mihuil/ 23. august 2021 11:47
Üldiselt, Mihuil, on tõepoolest asi selles, et tuleks kanda näomaski, aga vaktsineerituteletundub olevat lausa alanduse tipp, kui nad peavad maski kandma. Nad lihtsalt ei mõista kuidagi, et vaktsineerimine ei ole mingi imerohi ei neile endile ega teistele, tuleb elada täpselt vanade normide kohaselt (pesta käsi, kanda maski, vältida kontakte jne), vaid neil on lihtsalt väiksem võimalus sattuda haiglasse. Kuigi ka see satub järjest enam küsimärgi alla, sest haiglates vaktsineeritute osakaal muudkui tõuseb ja tõuseb..
t
to to Mihuil, 11:47!/ 23. august 2021 12:08
Ega sinagi teravaim pliiats ei ole! Esiteks, vana moodi ei kantudki maski. Teiseks, mask on sama pidav kui kartulikorviga vee tassimine. Seda küll, et vaktsineeritud arvavad end olevat justkui vanajumala selja taga, kaitstud. Pesema ikka peab, kontakte ka vältima. Muu on kõik jura.
t
to to Mihuil, 11:47!/ 23. august 2021 12:08
Ega sinagi teravaim pliiats ei ole! Esiteks, vana moodi ei kantudki maski. Teiseks, mask on sama pidav kui kartulikorviga vee tassimine. Seda küll, et vaktsineeritud arvavad end olevat justkui vanajumala selja taga, kaitstud. Pesema ikka peab, kontakte ka vältima. Muu on kõik jura.
p
23. august 2021 12:15
t
to to Mihuil, 11:47!/ 23. august 2021 12:35
Proovisis vastata, ei ilmunud! Tea, et vanamoodi ei kantud maske! Maski kandmine on sama, mis korviga vee kandmine. Ära tee ennast tähtsaks! Sa ei ole teravaim pliiats! Vaktsineeritud on oma arvates kui vanajumala selja taga, kaitstud. Ega ikka ei ole küll. Võtaks hoogu maha ja mõtleks õge pisutki loogilisemalt!
t
to 12.35/ 23. august 2021 12:47
Jah, eks hiinlased kannavad maski ikka naljapärast ja millegipärast on nakatumine seal riigis sisuliselt null. Sõelaga veekandmine, m y a ss. Korralik mask aitab viiruste vastu vägagi hästi (FFP3 tase).
t
to 12:47!/ 23. august 2021 12:56
Sina ole hiinlastest targem! Kanna kahte maski! Üks näo ees, teine taguotsa küljes! Kui on öeldud, et mask võib pidada baktereid, mitte iial viirust, siis hakka sinagi loogiliselt mõtlema!
v
viimasele/ 23. august 2021 15:05
taguotsa ees kannavad ekrelased ja nende valijad, kardavad nakatuda homondusse.
t
To: 12.47/ 23. august 2021 15:26
Hiinlased kannavad maski juba pool sajandit ja seda mitte viiruste vaid saastatud linnaõhu pärast. Lamm..as.
x
X/ 28. august 2021 16:14
Haigustunnusteta viirust ei levita.See vana tõde ära unustatud.
k
Kane/ 28. august 2021 16:16
See kes siin maski kandmisest jaurab-maskid ei kaitse viiruse eest,selgelt maskidel tooteinfos kirjas.Mingi umbluutamine seda fakti ei muuda.

K
"Valitute" pidu Lauluväljakul annab tunda./ 23. august 2021 10:49
Koroonapassi omanikud on ju eriti virgad koroona levitajad. Nad ju ise enamasti haigust ei põe, vaid viirust külvavad ringiratast.
r
raiudes laastud ikkagi lendavad/ 23. august 2021 11:05
Pidu on alati vahelduseks hea.
n
Nips/ 23. august 2021 11:16
Siis ole kena ja vaktsineeri ennast ka! Kui vaktsineeritud oma haigusseisundist teadlikud pole, siis on nad ohtlikud vaid vaktsineerimata inimestele.
t
To nips/ 23. august 2021 11:25
Paraku nii ei ole, haigestuvad ka vaktsineeritud. Statistikat vaadates in osakaal suht võrdne mittevaktsineeritutega
t
to Nips/ 23. august 2021 11:50
Tüüpiline vaktsineeritu, kellel on teistest täiesti suva ja teadmised on haigestumisest neil samuti kehvapoolsed. Vaktsineeritud levitavad viirust väga edukalt ka vaktsineeritud inimestele, kellest omakorda juba üsna suur osa on ka haiglasse sattunud ja nendest omakorda nii mõnigi juba ka hingamisparaadi all.
m
mida sa terviseamet siin nüüd valetad/ 23. august 2021 10:45
ise pillerkaaritasite terve nädalavahetuse vaktsineeritud inimesed ja nüüd julgete siin mingeid andmeid avaldada. Minge.........
k
kõik koos siiski, elurikkus/ 23. august 2021 10:58
a
Al/ 23. august 2021 11:39
Nad ei suutnud mitme aasta jooksul külmakambri temperatuurigi registreerida. Miks peaks seda statistikat uskuma? Eriti veel peale pidu.
m
Marguss/ 23. august 2021 10:42
Kas oleks võimalik saada kätte ka selline info, et mitu protsenti testitutest olid vaksineeritud ja mitu protsenti mitte.
a
ainult statistikal ja poliitikal on seos/ 23. august 2021 11:00
1/3 jämedalt ja tükiarv siis üldarvust saab tuletada
j
Ja mida/ 23. august 2021 11:08
see annab ehk näitaks?
õ
õieke/ 23. august 2021 11:18
See kinnitaks väidet et nn. vaktsineerimine on kasutu!
m
Marguss/ 23. august 2021 11:22
Saad teada, kas suurem võimalus nakkust hankida oli passistatud Lauluväljakul või täna õhtuks planeeritud ( ja passi mittenõudvast ) Balti ketist.
s
23. august 2021 11:53
See info salastatakse õige pea 25 aastaks. Ja varsti salastatakse ka need numbrid, mitu protsenti vaktsineeritutest haiglas on ning mitu protsenti avastatud nakatunutest on vaktsineeritud. Sest kui vaktsineeritute osakaal tõuseb viirusekandjate hulgas ja haiglas 50%-ni, annab see aimu vaktsiinipassi tõsisest prohmakast - vaktsiinipass mitte ei aita ühiskonda avatuna hoida, vaid hoopis soodustab selle allakäiku.
m
Merike veelmaa / 23. august 2021 10:40
Mis sellest vaksiinist siis kasu ja läbipõdemisest mäletan vanasti ikka nii kui vaktsineeritud ja läbipõetud siis nii kergesti ei jää aga nüüd ,,, kus see konks peitub,või poliitika ja raha.. Panen õige nime