Uudised

Ööpäevaga lisandus 212 koroonapositiivset, haiglaravil on 147 nakatunut, suri üks inimene

Toimetas Elis Kusma, 6. september 2021 10:33

466 KOMMENTAARI

o
oioi/ 6. september 2021 21:30
Kui Punamütsike vanaema juurde jõudis oli voodis iminappadega roheline kera.Uue aja muinajutud.
t
to: Anonymous/ 6. september 2021 20:36
Kuidas nakatus? Kui 92-aastasel pole kedagi, kes poes käiks, siis läheb ta poodi ise. Kui elab maakohas, kus pole kauplust, siis ootab bussi, kus kohtab inimesi, sõidab lähimasse poodi jne. Bussis, bussi oodates ja poes on piisavalt võimalusi nakatuda. Teda võib nakatada ka mõni noor sugulane, kes külas käib. Kui ta elab korrusmajas, võib nakatuda trepikojas jne. Võimalusi on siiski palju.
m
Mina/ 6. september 2021 18:43
Kes tahab, võib vaktsiini saada. Kes on vaktsiinivastane ei pea seda tegema. Keegi pole ju sundinud? Ise olen saanud Janssenit juba kevadel ja olen terve kui purikas. Muidugi oleks parem kui enamik teeks seda:)
k
Kristiina/ 6. september 2021 17:45
Meil vedas. Tühi Kappa(delta alavariant mis Taaniski) tõvesti on liikvel. Haigla küll mõneks päevaks viskab aga intensiivi vähe enamasti ventilaatorita ja surmab ainult vanureid 70+ kellest 90% on üle 80ne. See eilne noor oli ajast kui oli ka see raskem liin mis nüüdseks surnud. Sestap võiks taani teed minna.
i
Ingale/ 6. september 2021 15:57
Kui 92-aastane suri haiglas olles nakatunud koroonasse, siis suri ta siiski koroona tõttu ja konkreetselt koroonasse. Poleks koroonasse jäänud, kes teab, oleks ehk 110-aastaseks elanud? Ehk oli talle määratud üle 100 elada, aga koroona-taud segas vahele? Kas Inga teab, kui vana inimese kohta võib öelda, et suri vanadusse? Mina ei tea ja ei lähe seda kunagi ka ütlema. Kõigile on eluaastaid erinevalt antud.
a
Anonymous/ 6. september 2021 17:04
Ütle vähemalt ÜKS võimalus - KUIDAS 92aastane inimene tänasel päeval nakatub koroonasse? Kus? Kuidas? Shoppab uljalt kaubanduskeskuses? Käib mööda linnaüritusi ja festivale? Kui se vanur üleüldse nina toast välja pistab, siis on see nina maski mässitud ja koduuksest välja astub ta vaid äärmisel juhul. Seega küsin veelkord - MILLISED on võimalused 92aastasel nakatuda koroonasse?
k
Kristiina./ 6. september 2021 17:47
98aastane. Hooldekodusid läks mitu. Viimased hingitsejad lähevad. Nii vanal vaktsiin ei tööta.
m
Milleks Avaldada/ 6. september 2021 15:27
i
Inga/ 6. september 2021 15:08
98 aastane suri ikka vanadusse
m
mimmi/ 6. september 2021 14:35
Iisreali kodanikele, kaasaarvatud vaksineeritud, on Portugal ja Rootsi sulgenud riigi seoses koroona ohjeldamatu levimisega.Vaksiin ei aita.

7
70+/ 6. september 2021 14:29
Annan 2 linki - üks püüab tõestada, et vaktsiin on hullem kui haigus: https://riotimesonline.com/brazil-news/modern-day-censorship/worse-than-the-disease-reviewing-some-possible-unintended-consequences-of-the-mrna-vaccines-against-covid-19/ Teisel lingil uuring lühikokkuvõte) 3nda vaktsiini efektsusest: https://news.israelinfo.co.il/health/97260
l
läks modereerima/ 6. september 2021 13:25
Ja mure lööb üle pea kokku
h
hingel on hea/ 6. september 2021 13:23
Tõmba rohi rindu ja lained ei löö üle pea kokku
k
kõik muu on poliitika kellegi veskile/ 6. september 2021 13:22
Teeme elu korda ise endale elades.
a
Arutleme:/ 6. september 2021 12:20
Kuidas vaktsiin töötab? Vaktsiinile on lisatud väike kogus viiruse tekitajat. Et organism hakkaks vastutööle, ehk immuunsust kasvatama. Soovitavalt on 4-6 nädalat hoiduda kontaktidest, et immuunsus saaks toimida. Aga, kui paljud on isolatsioonis nii kaua? Nii võivadki vaktsineeritud saada nakkuse kuskilt teistelt või ka enda veel värskest, viirusttekitavast vaktsiinist. Paraku selliseid asju ei selgitata. Nii arvavadki paljud, et kui süstitud, siis kaitstud nagu vanajumala selja taga. Ma pole öelnud, et mittevaktsineeritud ei või nakatuda ja edasi kanda. Võivad. Aga üks variant on selline!
n
Need ei ole tavalised vaktsiinid/ 6. september 2021 12:24
Koroona vaktsiinid sisaldavad ainult viiruse ogavalku. Mis kahjuks tähendab ka, et kui viiruse enda ogavalk muteerub, siis on vaktsiinist saadud antikehad kasutud.
1
12:24!/ 6. september 2021 12:32
Kas sulle on kõik teadlaste poolt lahti räägitud, või loed sedasama, mida kõik meediast loevad? Miks ei võete vastutust vaktsiinide osas? Kui kõik oleks nii läbinähtav, taoksid kõik poliitikud vastu rindu, et väga aus kaup. Usud sa, et on olemas täis tõde vaktsiinidest? Võid ju uskuda, aga kaalu ennem, mida usud!
1
12:53-le/ 6. september 2021 13:02
Irja Lutsar on nüüd EKRES või? https://www.youtube.com/watch?v=PU-bK2yDZNA
o
ogavalk lõpeta oma mõttetu loba/ 6. september 2021 16:57
mõtle ikka oma peaga mitte kaabude peaga
k
KIKU/ 6. september 2021 11:32
MINA EI OLE VEEL MASKE KASUTANUD JA KEEGI KA POLE SUNDINUD.MEIE OIGUSED ON KA KOROONA AJAL OLEMAS JA NEID EI OLE SAADUD ILMA VOITLEMATA.
e
eriliselt j...le/ 6. september 2021 11:52
jajah kõik kes on maski kandnud surevad kunagi ära .
t
to/ 6. september 2021 11:53
proovi järgmisel korral veel suuremate tähtedega kirjutada. Mõjub rohkem :))
o
on/ 6. september 2021 21:10
võimalik teatud tööde juures 5 minuti jooksul maski kasutamata kõrvad pea alla panna, egas kiku tööd ei tee ja maski ei vaja, muidugi arvestatakse tööks nüüdsel ajal ka kontorilaua taga veedetud aeg aga tuletame meelde füüsikaõpetaja töövalemit- töö on võrdne jõu ja teepikkuse korrutisega..cov viirus kandub edasi aerosoolidena- kui hingad välja olles nakatunud, nakatad teisi- mask ongi suurema nakkuse ärahoidmiseks, mitte keksimiseks.
f
Folkloor!/ 6. september 2021 11:31
Iga ravim on mürk ,iga süst on surm!
l
lõpuks saabub lõpmatus/ 6. september 2021 14:39
Ja elu on mürgine läbi elamiseks
p
penskar/ 6. september 2021 15:23
ma olen elu jooksul nii palju süste saanud, et ei jõua kokku lugeda, aga surm ei taha kuidagi tulla.

k
kiku/ 6. september 2021 11:27
Kõrgetasemeliste uuringute kohaselt ei kaitse maskid kandjat hingamisteede haiguste eest 1 . Selline randomiseeritud võrdlev uuring viidi ka eelmisel aastal läbi koroona ja tulemus oli sama: maskid ei aita 2 . Uuringud näitavad ka, et maskid ei kaitse nende kasutajatega kokku puutuvaid inimesi 3 . Maskeeritud ja kasutamata riikide, piirkondade ja riikide võrdlused ei ole näidanud, et maskid oleksid epideemia vastu võitlemisel kasulikud 4 .
k
kiku/ 6. september 2021 11:26
Rohkem kui 20 arsti nõuavad koronaarvaktsineerimise viivitamatut lõpetamist Soome meditsiinimeeskond on koostanud kirja FIMEA -le ja THL -ile koroona- ja vaktsiiniohutusega seotud lahtistes küsimustes. Need, kes on saanud koronaarvaktsiinidena turustatavaid geenitehnoloogilisi süste, on kogenud erakordselt palju kõrvaltoimeid. Arstide sõnul tuleks kogu elanikkonna pärgarterite vaktsineerimine peatada seni, kuni on kindlaks tehtud põhjuslikud seosed vaktsiini tõsiste kõrvaltoimetega. Rohkem kui 20 erineva eriala arstide, arstide ja dotsentide meeskond teeb ettepaneku peatada elanikkonna korone
l
loomaarst/ 6. september 2021 15:24
k
kiku/ 6. september 2021 11:25
Vaktsiinid võivad nakatuda Delta variandiga ja nakatada teisi haigusega. Seega, tuginedes senisele kliinilisele kogemusele, näivad vaktsineerimised vastupidiselt levinud arvamusele suurendavat vähemalt Delta variantide levikut. Jääb üle vaadata, kas nad kaitsevad tõsiste haiguste eest või takistavad neid tulevastest variantidest. Viited Chau, Nguyen Van Vinh jt (2021) SARS-CoV-2 Delta variandi edastamine vaktsineeritud tervishoiutöötajate seas, Vietnam. Eeltrükid LANCETiga, 10.8.2021. https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3897733 Hetemäki I, Kääriäinen S, Aöho P ym (2021): S
k
kiku/ 6. september 2021 11:23
Taotlus vanematele - ärge kunagi laske oma lastel eksperimentaalse tehnoloogiaga süstida Kirsi Kautiainen, terviseökonoomika doktor, pöördub vanemate poole: ärge kunagi laske oma lastel selle eksperimentaalse tehnoloogiaga süstida. Pfizer on alustanud koronaartõve uuringuid Soome väikelastel alates imikutest. See on esimene omataoline uuring maailmas. (Loe uuringu kohta siit: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04816643 )
k
kiku/ 6. september 2021 11:20
Maskide nõrk kuvamine kontrollitud uuringutes on tõenäoliselt seletatav kasutajate maskide kasutamise harjumustega. Nagu maskikriitilistes kirjutistes sageli rõhutatakse, lisab mask kergesti vale turvatunde. Teisisõnu, seda ei vahetata piisavalt sageli, näiteks uus puhas mask vähemalt iga 2 tunni järel, julge minna sellega kahe meetri kaugusele ja teistele lähemale, justkui mask pakuks 100% kaitset, julged sellega näost näkku rääkida, sellest räägitakse kergesti tugevamast, võimaldades isegi väikestel süljetilkadel kaugemale lennata seda puudutatakse täiesti alateadlikult, sel juhul võime oll
l
Lugeja/ 6. september 2021 11:06
Miks järsku maakonniti koroonainfo ära jäeti, mida varjatakse?
v
Võib olla/ 6. september 2021 11:29
oleks lihtsam küsida, "mida Eestis üldse ei varjata"?
t
to Lugeja/ 6. september 2021 11:33
Ehk tahate linnade ja külade täpsusega või haigestunuid lausa nimeliselt aadresside ja telefoninumbritega? Kas rumalus või haige uudishimu?
h
hmm/ 6. september 2021 11:42
Ehk seda, et vähe vaktsineeritud Ida-Virumaal on ka vähe koroonat?
o
Oh/ 6. september 2021 12:02
Paljudel inimestel on sissekirjutus ja tegelik elukoht erinevad, nagunii numbrid natuke nihkes.
n
No/ 6. september 2021 12:33
Sellepärast,et saaksite vähem vinguda.
o
oh/ 6. september 2021 12:36
https://www.terviseamet.ee/et/koroonaviirus/koroonaviiruse-andmestik. Inimesed suudavad arvutist ainult ÕL ja selle kommentaariumi leida, muud infot enam otsida ei oska.
t
to oh/ 6. september 2021 12:57
Küsimuse mõte oli vist, miks erinevad meedialehed (ÕL, err.ee jne) koos otsustasid, et uudistes neid arve enam välja ei too?
t
to to oh / täna 12:57/ 6. september 2021 13:21
Antakse ülevaatlik info, kes täpsemalt tahab teada, kogu info on olemas. Jäämegi igavesti HAIGUSE üksikasjalikku infot ajalehes kajastama? Ehk hakkame teiste haiguste leviku ja arvude kohta iga päev ajalehes maakondade kaupa infot jagama, et 'midagi varjule ei jääks'? Või sobib allikaks ainult ajaleht?
r
Rohkem maske - rohkem surmasid./ 6. september 2021 11:04
Maskid on viiruste püünised.
k
kõik oleneb kogusest ja ajast/ 6. september 2021 13:19
Mask püüab viiruseid, ärgem käperdagem maske!
j
Jah/ 6. september 2021 13:52
Haiglas ka arstidel maskid maha, kitlid, kindad samamoodi - rohkem kaitsevahendeid-rohkem surmasid?
v
Vaikega nõus/ 6. september 2021 10:53
Ei pea samuti õigeks mentaliteeti, et ongi justkui õige, loomulik ja kõik korras kui vana inimene sureb koroona tõttu haiglas. Jah, muidugi, pole midagi imelikku, kui sureb 98-aastane. Aga see , et ta sureb koroona tõttu haiglas on ikkagi traagiline. Rääkimata noorematest "vanadest inimestest" 60+, 70+. On siiski normaalne, et inimene elab seni, kui talle on elupäevi antud, mitte ei nakatu koroonasse ega lämbu kopsupõletiku tõttu haiglas. Ükskõik, kui vana/noore inimesega see juhtub, on see traagiline. See pole loomulik! Meil kahjuks peetakse seda loomulikuks, see on haige suhtumine!
s
6. september 2021 11:22
Sünd ja surm on loomulik vahe vaid selles et meie keegi ei tea millal ja kuidas nii et nautige päev korraga ja leida elust rõõmu
k
Kristiina/ 6. september 2021 17:56
See on siiski loomulik Paratamatus. Mõni läheb dementsusega, mõni gripiga.. Paljud ootavad surma oma kaasuvate haiguste otsas või on ükskõiksed. Mis võõrastel ikka ulguda. Elu vabaks. Haigused alati keerelnud.

m
Marika Meier/ 6. september 2021 10:44
k
kaks kama/ 6. september 2021 13:20
t
tõusvas joones/ 6. september 2021 10:16
Homme seame algkõrguse järgmisele tasandile
m
Maali el . tõuksiga / 6. september 2021 10:44
Kus maakondade viisi on ,kas ei oska väljatuua , või ei viitsi , tahame teada ,kui ise ei ole võimelised ,siis andke juhatav link , leiame ise !!!
õ
Õlg alla! / 6. september 2021 08:45
https://www.ohtuleht.ee/1042736/riigikontroll-sotsiaalministeerium-ja-terviseamet-ei-tea-kui-paljud-vaktsiinidoosid-on-riknenud
k
Kodanik/ 6. september 2021 08:19
Siin ei olegi enam mingit loogikat, kuna igas teises artiklis on vastunäited . Üks kirjutab ühte teine teist juttu, ja valedel ei paista lõppu tulevat, kuna põhjamaade inimesed on tuimad ja lasevad endeid aheldada, samas, kus pea terve lõuna Euroopa võitleb selle väljamõeldud koroona ja piirangute vastu.
v
vaike/ 5. september 2021 22:44
Millal me ükskord jõuame nii kaugele et hakkame statistikast õigeid arve nägema. Kogu aeg on mingi jama. Kogu aeg ajame pingsalt taga vanemate inimeste suremiste arve ja vanust, sest loetakse loomulikuks, et vanemad inimesed elavad liiga kaua ja nendest on vaja kiiremas korras lahti saada. Nende jaoks ei ole enam meie riigis elamisruumi. Kas keegi üldse mõtleb eakate inimeste peale kuidas nad end tunnevad? Neid isegi ei teenindata paljudes avalikes asutustes. tean ühte rahvusvahelise "ravitseja", arvamust,et tema ravitseb ja annab abi ainult telefoni teel öledes kõigile Olge mõnusad
t
to vaike/ 6. september 2021 10:00
Sina pead normaalseks, et vanad inimesed ei suregi mitte kunagi?
n
No/ 6. september 2021 12:43
Kuidas sa vaikekene küll tead,et need andmed on valed? Kui tead,et on valed, siis ju tead õigeid andmeid ka. Miks sa siis ei avalikusta neid? Nii,et tarkpea,ära virise.
o
Oh.../ 6. september 2021 12:53
Oled vist seda telefoni teel ravitsemist kasutanud! Ega muidu nii tobedaid kommentaare ei vorbiks!
a
ammu teada,/ 6. september 2021 13:28
et penskarid on riigile kahjulikud
m
Murakas/ 8. september 2021 00:29
Vaikele: on väikesed valed ja suured vald ning statistika! Sellest viimasest ei pea otsima tõde, sest seda seal lihtalst ei ole- numbreid annab väänata igat pidi, vastvalt soovile ja korrnaldusele. Korraldused riigi tasemel aga antakse valitsuse või vastava ametkonna poolt. Sünd ja surm on elu loomulik osa, kuid suhtumine väga erinev.
a
Aivar/ 5. september 2021 21:35
Mis kasu on vaktsineerimisest kui nemad samuti nakatavad ja nakatuvad. Nüüd on juba uus tüvi mille vastu vaktsiini ei ole
h
hea küsimus mingile maale jõudes/ 5. september 2021 22:04
Aga edasi siis Aivar, kuidas ise loodate üle elada viirusest nakatumise võimaluse?
a
aivarile/ 6. september 2021 10:45
aga mis kasu on ravimitest, mis kah kunagi 100% tervenemist ei garanteeri? Lihtsalt nii on -- meditsiin pole veel kõikvõimas. Vaktsineerimine ei anna 100%list garantiid kuid vähendab võimalust haigestuda (raskelt)
v
Vastan ise/ 6. september 2021 11:46
Ma prooviksin Ivermektiiniga. On päris palju uuringuid, msi seda toetavad ja mitmed riigid juba kasutavadki: https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.06.21259924v1.full.pdf
a
Aivar/ 5. september 2021 21:31
Nii on hea varjata tegelikke arve, kui iga pàev ei avaldata nakatamis numbreid. See on jura.
r
ravia/ 6. september 2021 10:55
Küll sina, aivar, oled meil taibu! No mine sinna appi, kus saad anda TEGELIKKE ARVE!
a
Aga/ 6. september 2021 12:48
Kas lugeda ei oska või ei tunne numbreid. On ju kirjas nakatunute arv. Loe palun enne artikkel läbi, kui kaeblema hakkad.

v
vaataja õige/ 5. september 2021 21:17
vaktsiini on tuleb hammustab!
o
oioi/ 5. september 2021 20:35
Vanasti kummardasime Taarat nüüd Coroonat
v
Vanasti/ 6. september 2021 05:51
Ja preestri asemel on viroloog,
p
pagan/ 6. september 2021 11:49
Ma kummardan siiamaani Taarat ja näe koroonat pole veel saanud.
a
5. september 2021 20:32
alguses oli surmajuhtumitega kirjasm kas surnud inimene oli vaksitud v mitte ...nüüd mistika ...enam ei räägita seega minul tunne et vaksitud kes manalale läinud...rahu olgu nendega
h
5. september 2021 20:12
https://eestinen.fi/2021/09/kuum-iisraelis-planeeritakse-juba-neljandat-vaktsiinidoosi-et-piirata-koroona-levikut/
b
Bulgaaria ja Rumeenia/ 5. september 2021 17:59
Madalamate vaktsineeritusega Euroopa riigid ning 100 tuhande elaniku kohta madalamad nakkusnäitajad.
t
tõe hetk/ 5. september 2021 17:57
53 protsenti nakatunutest on täielikult vaktsineeritud ning üle 70 protsendi selles maakonnas samuti vaktsineeritud https://www.coronaheadsup.com/america/usa/usa-53-vaccine-breakthrough-in-teton-county-wyoming/
k
Kristiina/ 5. september 2021 17:07
Ah reisige veel hispaaniasse,Mehhikosse,USAsse ja Ecuador ning Moskvasse.. Sarkasm Üks 34aastane mehest traatjalg suri. 1,5kuud võitles. No maailmas on raskemad tüved ja ainult testidega jube ohtlik. Ülejäänud normaalses vanuses üle 70ne. Ma ka risisin ja reisiks kuid mina ei lubaks kunagi sellist paanikat püsti panna nagu siis kui 30dates juhitaval hingamesele sattus ja hiljuti oli 35ene mees äkki surnud. Ühistranspordis tipptunnil ei välista maski kuigi aitab väga vähe kulgu kergendada kui see politsei sund kaob. Naisena on julgem.
k
Kristiina/ 5. september 2021 17:10
Ma ise kah 34 ja mitte päris terve. Kontrolle ei taha. teste tahan tasuta sest ka vaktsiiniga ja maskiusku medõde oli 3 nädalat juhitaval hingamisel aga seni elus.
k
Kristiina/ 5. september 2021 17:10
Ma ka 34 ja ei vaktsi sest ei hoia ära. meditsiiniõde oli juhitaval hingamisel 3 nädalat tartus.
v
Vaksitud/ 5. september 2021 16:23
Väga huvitav, et suri 4 inimest, aga, mis vanuses? Hommikul vikerraadio uudistes ütles uudiste toimetaja, et üks lahkunu oli 34 aastane. Kas oli vaktsineeritud? Või nüüd ei kajastata enam surnud isikute kohta mingit infot, ahh jaa - vaid juhul, kui inimesed vaktsineerimata? EI saa ma aru, miks naaberriigid ei salatse, vaktsiini saanud isikute surmade kohta, meil aga iga hinna eest ei soovita seda eriti kuskil kajastada. Ikka ainult vaktssineerimata surevad....HALLOOO, kaua see nali käib siis????
h
HALLOOO.../ 5. september 2021 17:11
Mida selle infoga peale hakkad? Kas millestki muust pole rääkida?
t
5. september 2021 18:07
Tehke ükskord selgeks see vaktsineeritute haigestumine nii raskelt, et ikka haiglasse sattuvad. Nendel pidi ju kõik kergelt minema. Ja nüüd siis teine asi veel. Kuidas ei teata siis isegi seda, millal on vaktsiin aegunud? Tänases lehes see ju kirjas. Kas siis see ka kasutatakse ära ja sellepärast nii paljud surevad? Miks peab kogu aeg kõik nii keeruliseks ajama? Ma pole küll mingi ravi ( kui nii võiks nimetada) vastane, kuid segadust ei tohiks ka tekitada, rääkides ükskord nii ja juba mõne aja pärast naa.
v
Vaata/ 6. september 2021 12:55
See nali käib seni kuni vingumine lõpeb kommenteerijate poolt. Nii on.

t
5. september 2021 15:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to Halloo .../ 5. september 2021 18:13
Kui oled nii mitmekülgne inimene, siis, mida sa räägiksid või kirjutaksid selle artikli all muud juttu. Katsu ikka teemast kinni hoida. Muinasjuttudele kirjuta vastuseid vastavalt sisule.
k
Karla/ 5. september 2021 14:50
Võrreldes jälle naaberriikidega - Covid19. Leedus tehti eile 9180 testi, neist 581 (6,3%) olid positiivsed, suri 5. Lätis tehti eile 12 861 testi, neist 358 (2,8%) olid positiivsed, suri 1. Eestis tehti eile 3194 testi, neist 255 (8,0%) olid positiivsed, suri 4.
a
5. september 2021 15:55
Arvud on karmid ja räägivad covidi ravi kehvast seisust Eestis.
t
tõusujoon säilib/ 5. september 2021 14:44
k
kes mulle viirust jagas? Mõttega elamiseks./ 5. september 2021 14:39
Elu on karm ja suremisest ei pääse, aga enneaegselt pole ka huvitav
m
Miks/ 5. september 2021 14:05
Ei tooda protsendi üldise nakatunute hulga kohta välja ? Hea võimalus õppida protsenti arvutama :) Aga nii suur nakatumine vaktsineeritute seas tähendab otseselt seda, et varsti on nakatunud kõik vaktsineeritud.
v
Vaxitud positiivsed/ 5. september 2021 13:16
Vaxitud positiivsete arv on kindlasti suurem, nad lihtsalt ei pea pidevalt tegema kiirteste, seega neid ei avastata või ei tahetagi avastada (koroonapass!). Vaktsineerimata inimesed on sunnitud pidevalt testima ja nii nad päevavalgele ning statistikasse ilmuvad. Statistika ei peegelda tegelikkust. Koroonapassi toel levib Covid 19 Eestis veel pikalt. See omakorda toob kaasa 3., 4. ja 5. rangelt vabatahtliku vaktsineerimise. Koroonapassid avavad tee järgmistele süstidele.
n
negatiivne/ 6. september 2021 10:59
Ei ole ju sunnitud pidevalt testima kui teed ära vaktsiini. No mida pläkutad siin?
k
Kogemus!/ 5. september 2021 13:06
Vaktsiinid nõrgestavad immuunsüsteemi! Kroonilised haigused elavnevad! Vanematel inimestel on neid rohkem, seega oht suurem! Juhitaval hingamisel olevad vanurid surevad! Paratamatus...või ...???
m
5. september 2021 18:23
Mis te nendest vanematest inimestest siin ikka esiplaanile toote? Palju neid nooremaid on juba läinud, seda vist ei kajastata kusagil leheveerul. Vanad teavad ise juba, et ükskord tuleb minna, kuid tulgu siis ikka loomulikul teel, mitte mingil kiirendusel. Noored muidugi ei mõtle selle peale ja seda ei tohigi nendele pahaks panna.

n
Need numbrid ei tähenda midagi./ 5. september 2021 12:46
Kuna isegi PCR ''testi'' looja ütles, et see test ei näita haigust ja veel vähem seda ka isik on nakkav siis võib ilusti välja öelda, et kogu see nn pandeemia on võlts ja üks suur pettus.
m
midagi arvamata/ 5. september 2021 14:40
v
veel on aega päästke noored hinged!!!/ 5. september 2021 12:40
v
vabalt rivis/ 5. september 2021 14:41
SOS Eestimaal siis inimeseks olemisel
v
vatvatvat/ 5. september 2021 12:27
"Pfizeri endine asepresident dr Michael Yeadon hoiatab lapsevanemaid laste vaktsineerimise eest, tuues välja konkreetsed ohud laste tervisele ja vaktsineerimise põhjendamatuse."---minuaeg.com pidi selline lugu üleval olema,mul endal lugeda ei lase...
h
5. september 2021 12:43
https://objektiiv.ee/endine-pfizeri-asepresident-hoiatab-laste-vaktsineerimise-eest/
m
Meelis Ka/ 5. september 2021 12:24
Keerake oma pilt laiemaks. Pole mõtet urgitseda, kas süstitud saavad suhteliselt vähem või rohkem PCR udutesti tulemusi. Isegi koroonahaigete ja koroonasurnute arv annab liiga kitsa pildi. Tähtis on ju, kui palju inimesi üldse terveks/ellu jääb ja kui palju enneaegselt sureb. Ja kuidagi ei õnnestu meie asjapulkadel ju maha salata ega loogiliselt põhjendada surmade arvu suurenemist just siis, kui massilisem "vaktsineerimine" käima läks. Kui naiivne peab olema, et tõlgendada seda "puhta juhusena"? Süstimata inimeste kaela ajada ei saa, need sindrid ei sure piisavalt.
p
5. september 2021 12:19
palju testitutest oli vaktsitud?
o
on siis põhjuseid/ 5. september 2021 14:43
Miks Inimene testimisel üldse osaleb?
v
v/ 5. september 2021 11:58
Kuigi vaktsiinid pidi ära hoidma nii nakatumisi kui haiglasse sattumist, on USA-s koroonaga nakatunud 4 korda rohkem inimesi ja haiglas kaks korda enam inimesi kui eelmisel aastal samal ajal. USA-s on enam kui pool, 62 protsenti elanikest saanud vähemalt ühe vaktsiinidoosi, mis pidi algse jutu järgi juba väga hästi ära hoidma nii koroonaga nakatumisi kui haiglasse sattumist. Reaalsus on aga see, et pärast suurt vaktsineerimist on nakatumiste arv ligi 300 protsenti kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal.
v
Veiko/ 5. september 2021 11:56
Delfi andmetel on haiglas 127 inimest, kumb nüüd blufil, äkki arutaksite ennem läbi, mis numbri kirjutate. 😆
m
Max/ 5. september 2021 11:50
Ühesõnaga ei levi see viirus kuhugi näitajad suht igapäevased!!!
e
5. september 2021 15:58
Eks ta ikka levib, aga haiged käivad endiselt ringi, nagu kõik oleks korras. Niipalju loogilist mõtlemist võiks olla, et pluss 15kraadiga külmetushaigused ei levi.

K
Keitsi Pill / 5. september 2021 11:35
Kunagi saate kõik oma süstid kätte.Hoolitsen selle eest,pappi mul jagub.Süstimine enne ei lõpe kui maal elab 500000 inimest.
h
Hea/ 5. september 2021 14:17
Hea, et on veel inimesi, kellel mõistus ja mõtlemisvõime säilinud.
m
Muie/ 5. september 2021 11:35
Mis väga teravalt ja alasti toob eestlaste paanikalembuse esile, on see, kui vaktsineeritud isik satub haiglasse. "Näete- sai süsti ja haigestus". Kas teie lähedased ka karjuvad tänaval, kui te ise haigestute?
m
Meelis Ka/ 5. september 2021 11:31
Levinud propagandistlik loosung: "Vaktsineeritud nakatuvad raskekujulisse koroonasse 3 (või 20 jne) korda harvemini kui mittevaktsineeritud". Selles võib isegi veidi tõde olla, ei oska hinnata, statistikaga hämatakse kogu aeg. Aga iva on ju mujal: vaktsineeritutel tekivad justkui teadmata põhjustel kõikvõimalikud muud tervisehädad. Ka surmaga lõppevad. Kuid need ei lähe ei koroonana ega vaktsiinitüsistustena kirja. Näide (fantaasiamaailmast, et oleks arusaadavam): "Meie liikluspropaganda on häid tulemusi andnud, sel aastal on auto alla jäänud ainult üks inimene." Ja ütleja ei... (järg)
m
Meelis Ka/ 5. september 2021 11:34
(järg1) ... ei valetagi, lause vastab tõele. Ainult jätab ütlemata, et 27 in jäid bussi alla, 14 jäid trammi alla, 6 mootorratta alla ja 52 said sõiduautolt löögi, aga alla ei jäänud. Tegelik number on seega 100. Niisugused on praegu ka meile ametlikes kanalites igapäevaselt esitatavad vaktsineerimisega seotud "põhjendused" ja koroonaalased "faktid". (järg)
m
Meelis Ka/ 5. september 2021 11:35
(järg2) Asjapulgad, võtke nüüd süda rindu ja avaldage surmade juures ka, mitu süsti ja millal lahkunu on saanud. 2021.aasta tuhatkonnal "ülemäärasel" suremisel peab ju mingi põhjus olema. Kliimasoojenemine ehk? Eelmise valitsuse sepitsused? (No see oli nüüd iroonia, kui mõni aru ei saanud.) Küll me ise järeldusi teeme, kui info kättesaadav on. Rahvas ikkagi ei ole nii debiiIne, kui te arvate.
s
Saad süsti kaotad elu / 5. september 2021 11:27
Selleks see vaktsiin ongi et inimesed sureksid.Kas mõni arvab et keegi hoolib teie elust?
l
Ly/ 5. september 2021 11:19
Nüüd enam maakondade andemeid ei andagi :Lihtinimesi jälle hea lollitada
m
Meelis Ka/ 5. september 2021 11:18
Juurdlesin ja püüdsin aru saada, miks küll 2021.aastal on Eestis surmade arv järsult suurenenud. Ja leidsin, et üks mees on selle töö meie kõigi jaoks ära teinud ning avaldanud. Vaata ise: https://isalugu.blogspot.com/2021/09/skandaal-kas-minister-tanel-kiik-on.html Kas Eestis on üldse veel mõni aus riiklik organisatsioon või ametnik, uurija, kohtunik, arst, poliitik jne, kes valitsusetäie kurjategijatega kaasa ei uluks, vaid omaenda rahvast hooliksid ja mürgisüstimise kampaania sundlõpetamise algataksid?
m
Milleks jälle levitada/ 5. september 2021 11:20
selle provokaatori ja riigivastase jura?
m
Meelis Ka/ 5. september 2021 11:42
"Milleks jälle levitada": Milleks lahmid? Kas Sul on olemas loogiline seletus, miks 2021.a. surmade arv on oluliselt suurem kui aastate keskmine või 2020.a. sama perioodi oma? Kui on, räägi meile ka.
m
5. september 2021 11:10
Mitu inimest surid kel oli kiilaspäisus või müoopia?
s
Sajandi tüng/ 5. september 2021 11:07
"grafeenisüstil" on mõju küll agafataalne kahjuks , koroona vastu see ei aita kahjuks!

a
Andmed avalikuks!/ 5. september 2021 11:03
Miks varjatakse maakondade andmeid? Nõuame avalikustamist!
m
Mitu korda kirjutad?/ 5. september 2021 11:24
Mida need annavad, maakonnad on suured? Kirjutasin, kus näeb nakatumust maakondade kaupa aga saadeti tsenseerimisele ja siiamaani seal???
j
Jälle tsensuuri???????????????????????????????????????????????????????????????/ 5. september 2021 11:26
Mitu korda kirjutad? Mida annab maakondade andmed, kui maakonnad on suured? Kirjutasin, ku-s näeb va-ldade and-meid ja jälle saadeti tse-nsuuri ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????
s
Seda, et/ 6. september 2021 14:47
Ära siin ärritu, andmed ju täiesti olemas. https://www.terviseamet.ee/et/koroonaviirus/koroonaviiruse-andmestik
j
jube/ 5. september 2021 11:01
kui nüüd prantsuse viroloog Luc Montagnier'ga räägib tõtt,siis MINA KARDAN ja päriselt ka.inimeste pärast kes on läinud JUBA õnge :0(
v
5. september 2021 10:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mnjh/ 5. september 2021 11:07
Olen vaktsineerimata. Ei karda, kuna olen läbi põdenud ja tean viirustest pisut rohkem, kui Kapakohila Voika.
p
Pastor/ 5. september 2021 11:32
Pea ise ja kui muidu seisa, siis astu kannaga peale!!!
a
AA/ 5. september 2021 13:32
Õige. Ja hoitke omaette. Ärge ronige rahvarohketesse kohtatesse kus on palju ohtlikke vaksineerituid.
t
to Voika/ 5. september 2021 19:17
Sinusugune ei ole küll selle ütleja, kas ja kes peab neid lõugu pidama. Paistab, et ise peaksid seda esimesena tegema.
m
Marika Meier / 5. september 2021 10:54
o
Oled/ 5. september 2021 10:55
s
See oli ju ette teada, et maskid suurendavad surevust./ 5. september 2021 10:53
Nii kui maskid ette said, nii hakkasid rasked haigusjuhud ja ka surmad tulema. Kas ükskord tõesti kohale ei jõua? Taani kaotas maskid ära (v.a. Lennujaamad, sest EU nõuab seda). Tulemuseks enamvähem normaalne olukord. Millal küll Eesti sellest aru saab?
s
Siis peaksid/ 5. september 2021 10:56
enamus haigla töötajaid juba surnud olema.
t
Taga l0((1max/ 5. september 2021 11:09
Covidiga haiglas nakatunute arve pole avaldatud, kuid see number ei saa olla väike.
h
Huvitav arvamus sul, ma peaks siis juba 11 aastat surnud olema sest kannan tööl kogu aeg maski/ 5. september 2021 11:28
n
No.../ 5. september 2021 15:31
Lõpeta vale levitamine! Häbi! Taani kaotab piirangud alates 10.septembrist! Nii et tulemusest ei tasu praegu veel luuletada, oota veel!
k
Kas surijad?/ 5. september 2021 10:49
e
Ei tea aga praegune valitsus täiendab taas/ 5. september 2021 10:51
s
Statistika / 5. september 2021 11:19
Suri neli koroonaviirusega nakatunud inimest: 34-aastane mees, 75-aastane naine, 79-aastane mees ja 85-aastane naine. Täna artikklis millegipärast ei taheta ka vanust avaldada, lisaks sellele, kas on vaktsineeritud või mitte. Kuidagi kahtlane see statistika iga päev. Kui oleks 34 aastane olnud vaktsineerimata, siis arvaksin, et oleks esiuudis suure pealkirjaga. Kahtlustan, et on vastupidi. Kuidagi kallutatud iga päev need andmed.
t
Tsuksi/ 5. september 2021 10:19
Vaktsiinid lihtsalt ei toimi, mõeldud ravimitööstusele teenimiseks.
m
Meelis Ka/ 5. september 2021 13:47
"Tsuksi": Ravimitööstuse ülihiigelkasumid on alles väike häda. Olen kohanud ka väljaütlemisi "vaktsiinid on ju tasuta". Selline naiivsus tekitab kaastunnet. Hulk "vaktsiinide" eest makstud (ja salalepingu alusel veel makstavaid) miljoneid on ju MEIE raha. Mitte valitsuse oma, ehkki ta nii käitub, nagu oleks. Asi on hullem, "vaktsiinid" toimivad. Efektiivsus kajastub suurenenud üldises surmade arvus.
d
delfi viroloog/ 5. september 2021 08:02
muide,haigust pole olemas.
t
To delfi viroloog/ 5. september 2021 10:22
Haigus on olemas, aga vastavaid vaktsiini ei ole.

t
totrus / 5. september 2021 07:08
Huvitav miks on ära kaotatud Maakonna haigestumise numbrid????Piirangud pannakse kõigile ka neile Maakondadele kus on nakatumine nulli lähedal!!! Kui on seal 3-5 nakatumist päevas siis milleks nende maskidega seal Maakonnas mängida.See kohustus peaks olema seal kus on suurem nakatumine.
k
Kirjutasin vaid,/ 5. september 2021 11:00
kus näeb nak-atum-ust val-dade kaupa ja saadeti tsenseerimisele???????????????
e
Ettevaatuse mõttes/ 5. september 2021 11:38
Maskid on ette nähtud selleks, et vähendada ka mujalt tulevaid nakkusjuhte, kui keegi on kuhugi teise maakonda läinud, ka tö0{ga seoses või vanematele külla. Sest vaktsineeritud levitavad samuti nakkust, ka siis kui nad ise ei tea. Inimesed ei seisa ju ainult ühel kohal paigal!!
m
Mis need numbrid meile annavad?/ 4. september 2021 23:14
Enne need numbrid ei kao, kui kõik on süstitud. Riik oma raha kätte saanud. Ega keegi ilma rahata nii hullult ei võimleks. Iga päev suht sama arv testituid ja ka sama arvu piires positiivseid. Samas valga haigla koldes oli 8 süstitud töötajat ning 1 ilma süstita.
r
Riik oma raha kätte saanud???/ 5. september 2021 11:01
Riik hoopis kulutab raha vaktsineerimisele.
r
Raha/ 5. september 2021 18:23
Ilmselt saab keegi teine raha, kui see võimlemine ikka nii kõvasti käib.
ü
Ülemaailmne juutlus./ 4. september 2021 21:30
Seda nimetati kunagi lamemaalaste mögaks, vandenõuteooriaks, delegrammi ja vanglaplaneedi lugejate paranoiaks. Kõigest on saanud aga vandenõupraktika!
k
Kusagil on siiski tõde/ 4. september 2021 20:37
Ajaloo suurim pettus ja rahamasin pluss valgete steriliseerimine . Kas on veel vabatahtlikke? Võimalik , et katseloomana pead aasta-paar vastu . Seda muidugi siis kui kodutöö on tehtud ja mitte alustatud interneti laustsenseeritud otsingu tulemustestl Alustuseks on hea BitChute (tsensorivaba)
e
Einstein/ 4. september 2021 19:24
Äkki vaktsiin ongi viirus?
k
KH/ 6. september 2021 11:42
Vaktsiin sisaldabki ogaviirust, mis on inimese rakkudele mürk ja tekitab tüsistusi.
v
VOT nii/ 4. september 2021 15:30
americasfrontlinedoctors.org/videos/summit-sessions-the-science-ryan-cole-md-covid-19-vaccines-autopsy/
s
see/ 4. september 2021 14:50
on saladus.Muidu te ei lähe vaktsineerima
e
Ei vakts!!!!! / 4. september 2021 18:37
Ja mis mõte sel on, kui vaktsiin ei päästa nagunii nakatumisest!!! Sa vist ikka veel ei tea seda!! ? Vaktsineeritud nakatavad "tänu" vaktsiinipassile teisi inimesi veelgi rohkem!!! Ka teisi vaktsineerituid!!! MITTEVAKTSITUD ei saagi nii palju ringi käia ja seega ei nakata ka nii palju!!!! Vakts. passiga antakse ROHELINE TEE. nakatamisele!!!
k
4. september 2021 14:13
Kui juba numbrite lugemiselks läks siis võiks välja tuua ka numbrid , et kui palju on juba saanud vktsiinikahjustusi ja kui pakju peale selle nn vaktsiini saamist siit ilmast lahkunud.

m
4. september 2021 14:09
Maski kandmine ja nn vaktsineerinime tõstab seda numbrit.
l
loen/ 4. september 2021 16:58
ja imestan-kõik lamemaalased kogunenud kommima-annavad vaktsiinide pihta tuld-egas midagi,jumal annab,jumal võtab!
j
Jumal annab võimaluse teisi nakatada/ 4. september 2021 18:41
Just nimelt----jumal annab teile, vaktsineerijad, veel rohkem kõ rvaltoimeid ja võimalusi teiste inimeste nakatamiseks!!! Hea, et andsid alguse kätte!!! 😊
n
4. september 2021 14:07
Nn koroonapositiivne ei tähenda midagi sest pcr ei näita haigust ega nakkust. See nn pandeemia on üks suur vale ja pettus.
e
5. september 2021 11:14
Esimene test ei pruugi midagi näidata. Viirusosakeste leidmine tähendab üldjuhul juba haigestumist. Kui teine test on vastupidine, peaks laboratoorselt tegema kolmanda. Alles seejärel on kindlus. Valitsus rapsib siinkohal tühja, kuna neid ei teavitata. Lutsar ajab oma vana plaati, ise näeb, et meetmed ei tööta.
t
to v/ 4. september 2021 13:43
Kust sa tead, et vaktsiin pole vaktsiin?
l
Lugesin/ 4. september 2021 18:33
Et tegemist potentsiaalsete vaktsiinikandidaatidega, seepärast peabki neid võimalikult suurel inimpopulatsioonil katsetama. Seega õiget covid vakksi veel pole.
v
v/ 4. september 2021 13:25
Jah olen vaktsiinivastane vähemalt seni kuni tehakse vaktsiin mis on oma nime väärt ja selleks on ka põhjus.Kes ütleb mulle,et ma ei kuulu 87 sisse kes vaktsineeritud.Vaktsiin peaks olema vaktsiin aga mitte ainult nimi.Ja oma eluga ma ei kavatse õnne peale välja minna kas õnnestub või ei.Teist võimalust ei tule - ON ÜKS JA AINUKE ELU.
j
just/ 4. september 2021 17:00
ja ainuke asi,mis päästab,ongi vaktsiin,ära kuula neid rumalaid,kes s...a kirjutavad-valik on sinu!
p
Pettus/ 5. september 2021 18:29
to just: puhta naiivne - mõni näide, kuidas ja keda päästab? Loe mis, maailmas toimub ja analüüsi seda. Teid on lihtsalt petetud.
l
lamp/ 4. september 2021 13:02
mõtetu ju seda umbes keemiat endale sisse lasta süstida mitu korda,kui ikka nakatud.kus on point asjal :)) ja veel need igapäevased umbes numbrid:)) keep going stupid :))
p
4. september 2021 13:02
Palju testituid oli vaxitud?
m
M/ 4. september 2021 15:39
Seda ei tooda juba paar päeva välja. Ilmselt hakkas see liiga ebasobivalt paistma.
v
5. september 2021 11:21
Vaktsiini mõju ilmneb alles mitmete nädalate pärast. Seepärast pole nende uuesti haigestunute vaktsineeritud isikute puhul ilmselt toimet veel näha. See pole nagu alkoholiga, et 15 minuti pärast on kilk peas.
e
4. september 2021 12:52
Enamikule maskikandjatele on näkku kirjutatud, et nad vajavad kohest arstiabi ja hingamisaparaati.
l
looja lood/ 4. september 2021 12:56
k
Kas sa tead?! / 4. september 2021 18:43
Kas need on vaktsineeritud inimesed?!
ä
ÄR/ 5. september 2021 14:23
Ära hinga ja ära räägi (ära avalda oma arvamust), selleks nood näokatted.
i
igas lehes/ 4. september 2021 12:47
e
erinevus 6/9 on võimalik/ 4. september 2021 12:58
number on loetav igas keeles inimese võimekusest lähtuvalt

k
Kai/ 4. september 2021 12:47
Oleks tore, kui igapäevaselt oleks ikka maakondade andmed ka.
v
4. september 2021 12:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
õ
Õpi kirjutama! / 4. september 2021 18:45
O'e kena, õpi normaalselt kirjutama, nii et teised ka aru saaks!!!!
a
Aivar/ 4. september 2021 12:19
Teist päeva pole maakonniti arve. Kas on midagi varjata?
o
oh/ 4. september 2021 12:37
eile oli ju kirjas, et seda avaldatakse edaspidi kord nädalas.
n
Nakatumine/ 5. september 2021 09:08
on kolinud valesse kohta, Louna-Eestisse
m
Mõelda vaid koroonavaktsiinitagajärjel on surnudrohkeminimesi😥/ 4. september 2021 11:59
Kui koroonasseendasse😳😥
k
Küsimus/ 4. september 2021 14:08
Kust on need andmed võetud?
e
eelmisele surnuterohkele isikule/ 5. september 2021 16:54
kas need on mardimartiniruubenikalle propagandistide andmed??
o
Oioi/ 4. september 2021 11:36
Kas seda matemaatilist võimekust ei võiks elatustaseme tõstmiseks ära kasutada.
e
Elatustaseme tõstmine/ 4. september 2021 13:50
@ oioi -le > seda elatustaseme tõstmist üld-rahvale ei tahetagi ju! Pühhade väggi, kas inimesed ( INIMESED) ei ole veel aru saanud...
n
No/ 4. september 2021 20:56
kui kellegil kuskil ei tõuse ega siis matemaatika ka ei aita
e
Eesti davai-davai/ 4. september 2021 11:20
Ersti on kuuldavasti saanud 6 miljrd. koroona abi, nüüd saate e. aru miks nii kõva testimine ja nakatunute otsimine käib. Andke minna, davai- davai Eesti.
n
No.../ 4. september 2021 11:22
Kuulujuttu pole ilus levitada!
n
No-le/ 6. september 2021 11:51
Kuule No, kuulujutte pole ilus levitada aga valesid võib levitada lausa riiklikul tasandil. Kui asi oleks avalik ja aus siis nn. kuulujutte ei tekiks.
p
piirhind/ 4. september 2021 11:17
ütleme, et kõik ei saa lõpuni elada vabalt
t
to: Ise tegi Ise tegi / 4. september 2021 11:16
Keegi meist ei tea, millal see teise ilma minek tuleb ja kellega varem, kellega hiljem. Uudiseks sulle: vaktsineerimata inimestega juhtub see tõenäolisemalt palju varem, kui vaktsineeritutega. Aga kes võib teada? Ära soovi teistele halba, kui taha, et seesama halb sind ennast tabaks...
m
Mukk/ 4. september 2021 14:27
s
Seni terve😊/ 4. september 2021 18:50
Samad sõnad sullegi!!!! Kas sina võtad vastutuse, kui mul ELUohtlikud kõrvaltoimed tekkivad? Tahaks veel nä ha oma lapselaste elu - -kuidas neil läheb?! Nad on mulle väga kallid!!! Len koroona algusest saati terve olnud, nii nagu ennegi!!!!
n
No/ 4. september 2021 21:08
kui süstist juba eluohtlikud kõrvaltoimed tekivad siis pole haigestumisel mingit lootust.

t
tõde tõuseb/ 4. september 2021 11:13
Tore pandeemia on meil....terviseameti andmetel on koroonahaigeid 0,00millegagi % elanikkonnast...
t
Tõuseb tõde!/ 4. september 2021 13:52
`Iga päev on teateid, võistlus või?
n
Neist, kes haiglas koroonaga,/ 4. september 2021 11:07
on ligi 80% vaktsineerimata. On küll kirjas.
n
Natuke kannatust/ 4. september 2021 11:40
Uuest nädalast meil enam koroonahaigeid ei ole.Lihtsalt numbreid ei avaldata enam.
k
Kaja/ 4. september 2021 11:44
Mul tuttav coronaga haiglas ja kaks korda vakstineeritud.
k
4. september 2021 22:23
Ka 1 süsti saanud loetakse mittevaksituteks. Seega, mittevaksituid, arvan, polegi. Vaksitud haigestuvad, nakatuvad
i
Ise tegi Ise tegi / 4. september 2021 11:01
Kes vaxitud need lähevad kohe kohe teise ilma,maskita või ilma.
k
kõik jääb maale teistele jagamiseks/ 4. september 2021 11:16
Surres lahkume teispoolsusse maskita või ilma ja midagi kaasa ei võta
A
@ kell 11.16 -le/ 4. september 2021 13:54
Aga nood, kel hunnikus varandus, nondele vaja suurt kohta (arve ise, mis kohta: hau..), kuhu kogu varandus ka ära mahub.
j
jah/ 4. september 2021 17:03
looda sa,sa rumal,mine vaxima,viimane aeg siin targutada
v
VAATAJA/ 4. september 2021 10:56
KÜSIMUSED ARSTI SURI VÄLJAPRESSIJAD! IDA-VIRUMAA JÕHVI ILMAJAAMA 12
õ
4. september 2021 12:17
Õ
🦋🦋🦋/ 4. september 2021 18:52
j
4. september 2021 10:49
Jälle pole infot,mitu neist 5110 testitust olid vaktsineerimata ja mitu vaktsineeritud! Protsent hakkas ju vist liiga ühesugune olema
j
Jälle tuleb seletada,/ 4. september 2021 10:57
et see üldtestitute arv ei määra midagi. Määrab vaid haiglasse sattunute arv, kes sattus koroona tõttu, mitte näiteks autoavarii tulemusel, aga juhuslikult oli ka koroonaviirus.
l
Lahe asi see statistika.../ 4. september 2021 10:47
Tuvastati 30 uut nakatunut, kes on täielikult vaxitud... haiglas on 30 täielikult vaxitut....
M
...../ 4. september 2021 11:24
Mine kooli, eesti keele oskus vilets!
m
Marika Meier/ 4. september 2021 10:43
k
Kuidas, / 4. september 2021 10:58
kas nad tuleb magama panna :)? Sa ei pea lugema.
k
Kirjavead!!! / 4. september 2021 18:54
Sul on kommentaaris puudu 1 koma ja lõpus hüüumärk!!!!
m
Marika Meier/ 4. september 2021 10:41
Aitab rahva kiusamisest lõpetage see jama ükskord ära
m
meierile / 4. september 2021 11:15
milline jama konkreetselt? On teil mõistusega probleeme?
Õ
💮💮💮/ 4. september 2021 18:56
Õpi kirjavahemärgid selgeks ja kus need käima peaks!!!
k
Kiusamisest/ 5. september 2021 09:22
tuleb teatada politseile.

P
....../ 4. september 2021 10:41
Protsenti enam polegi kirjas, mitu nakatunut oli vaktsineeritud. Nüüd peab ise arvutama.
l
Loeb/ 4. september 2021 10:58
haiglasse sattunute protsent.
k
4. september 2021 22:25
Kõik olid vaksitud 😁
k
Kidanik/ 4. september 2021 10:27
Lasin vaktsineerida ennast et maski mitte kanda. Nüüd olen pettunud ja isegi vih. ane. Tunnen ennast kat. se. jänesena. Ei kanna maski enam põhimõtteluselt. Need numbrid ka ei huvita enam, kuna ei selgitata mis numbritega tegelikult tegu. Sit. a. sii. ber kigu sellest idi. oo. tsusest
m
mm/ 4. september 2021 10:49
ehh kle, kas sa ise mõelda ei osanud siis. Süst ei kaitse ju nakatumise ega ka edasi kandmise eest. Mida sa siis ootasid. Ei ole nii, et teed süsti ja oled kuningas.
p
Pettumus/ 5. september 2021 09:27
ja viha ei aita, aga ettevaatlikkus ja möistlikkus kyll.
v
Vaktsiin on immuniseerimis- ja ravimpreparaat (ÕS). Antud hetkel süstitavad preparaadid seda pole./ 5. september 2021 12:28
v
v/ 4. september 2021 05:55
Minu loogika on niisugune,et milleks lasta ennast vaktsineerida kui need vaktsiinid sisaldavad natuke koroonat.See tähendab kes terve laseb omale süstiga viirust mis küll pisike kogus endale sisse panna. ja kõik algab sellest väikesest kogusest.See kellegile millegipärast kasulik ja kinni makstud.WHO poolt.Muud viirust nagu poegi enam kui koroona.Kõik koroona.
e
ei/ 4. september 2021 17:06
sisalda coroonat,ärge lahmige,lugege ometi teadulikke artikleid,mitte lamemaalaste sonimist!
e
Ei sisalda/ 5. september 2021 12:36
Sisaldab ogavalku ja palju muud kasulikku mida kasvav organism vajab.
v
v/ 4. september 2021 05:36
Meile valetatakse ainult.Midagi pole siin head loota.Mida rohkem leidub inimesi kes on vaktsineerimise poolt.Mida rohkem inimesi vaktsineerida seda hullemaks asi läheb.Kas kellegil suur raha taga,et muud ei kuule kui vaja vaktsineerida jne.Lugege ja ärge pidage kõiki valeks.Portugalis ollakse hämmingus, kuna nakatumiste arv oli augustis 10 korda kõrgem kui eelmisel, 2020. aastal samal ajal, kuigi praegu on 75 protsenti elanikest vaktsineeritud. Portugal on üks kõige vaktsineeritumaid riike maailmas. Võrdluseks, Soomes on vaktsineeritud 51 protsenti ja Eestis 41 protsenti elanikest
t
To v/ 4. september 2021 14:05
Ime, et põhjanaabrid veel 2019. a. sama ajaga ei võrrelnud, võid ise vaadata, et pole seal asjad nii hullud ühti: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/portugal/
k
Karjaimuunsus / 3. september 2021 15:11
Karjaimuunsus tähendab seda et kari ei nakatu. Vaxitud nakatuvad koroonase aga vägagi tihti, Karjakülas lausa pooled. Seega EI OLE KARJAIMUUNSUS koroonaga saavutatav juba definitsiooni põhiselt: Herd immunity occurs when a large portion of a community (the herd) becomes immune to a disease, making the spread of disease from person to person unlikely. vaxitud pole ju imuunsed ....
m
Mammu/ 3. september 2021 17:11
Paraku on nii, et karjaimmuunsus on saavutatav ainult läbipõdemise teel, aga see pole ilmselt mõeldav. Läbipõdemine annab ülihea kaitse väga pikaks ajaks. Vaktsiin ei anna aga pea üldse mingit kaitset rääkimata immuunsuse tekitamisest.
s
sa Mammu/ 3. september 2021 20:11
Ära enam rumalusi räägi! Loe, mis juhtus Klavaniga!
t
To sa mammu/ 4. september 2021 08:20
Klavan oli esimesel korral asümptomaatiline, ehk siis lihtsalt test oli positiivne. See test võis ka valepositiivne olla, sest neid ikka esineb nt ETV operaatoril ja Kallase abikaasal oli ka. Ilmselt polnud Klavanil esimesel korral mingit koroonat.
t
To sa mammu-le/ 4. september 2021 09:51
Testid kutsuti ju tagasi,sest näitavad valepositiivseid ja valenegatiivseid ja kirjutatud,et testimine tuleb sel moel lõpetada.Vale näitude põhjal satuvad inimesed haiglasse ja määratakse vale ravi,mille tagajärjel inimesed võivad sur.ra.Miks meil ikka testitakse nii.
k
Karjaimmuunsust/ 5. september 2021 09:33
ei saa tekkida, kuna vaktsiin annab ainult osalise kaitse, aga parem seegi, kui mitte midagi.
j
3. september 2021 15:05
Jälle on kandunud info palju oli negativseid vaxitud ja vaksimata testituid. MIlles on asi?!
s
Seeder / 3. september 2021 14:40
on haiglas vaktsiini tagajärjel.
m
Millest võib aru saada, et poliitik valetab?/ 3. september 2021 17:11
s
seeder / 4. september 2021 17:09
on haiglas pooliku vaktsineerimisega,teist süsti ta ei saanud,enne haigestus-head paranemist!
l
Lõpetage see hirmutamine!/ 3. september 2021 14:36
Miks vaja seda hirmukampaaniat siin teha? Selle gripi suremus on alla 1% ehk siis 99+% elavad selle üle, inimesed peaks rohkem liikuma ja mitte sööma igast jama sisse ja ka mitte laskma endasse süstima igast jama , enamusele meile on looduse poolt antud kaasa immuunsüsteem mis saab selle nn koroonaga ilusti hakkama ja pole vaja mingit nn vaktsiine mis arvatavasti teevad immuunsüsteemile tegelt karuteene ja muudab inimesi tegelt nõrgemaks.
l
lugeja/ 4. september 2021 10:58
Kui arvate,et gripp,siis katsuge see läbi põdeda.
k
Ka/ 5. september 2021 09:42
nn tavaline gripp on väga ohtlik eriti vanemate inimeste jaoks, covid samuti ja nörgema tervisega inimesed surevad. Tuleb leppida teadmisega, et elu polegi nörkade jaoks.

m
Marika Meier/ 3. september 2021 13:09
Ärge valetage nii palju rahvale kas seda koroonat üldse on
e
Ei ole jah/ 3. september 2021 13:21
Seeder käib haiglas hoopis puhkamas ja valimispropaganda eest varjul?
t
Too ei ole ja/ 3. september 2021 14:29
Ma arvan Seeder sai vast vaktsiinikahjustuse.
e
ei/ 4. september 2021 17:11
ole,meier ja maa on ka lapik,sa arulage-küll liiva-annus su käekõrvale võtab varsti...
<
3. september 2021 13:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tglt/ 3. september 2021 13:16
Huvitab statistika kaitsesüstide mõjudest ja surmastatistika eelmiste aastatega võrreldes, kui veel ei vaktsineeritud!?
t
teadmata kuidas õppida järeldama/ 3. september 2021 13:00
Tark rahvas jääb elama, aga läbi langenute elatakse kaasa rumalalt
t
T.ü.r.aküll/ 3. september 2021 12:27
see kaja kallas ei tule riigijuhtimisega absoluutselt toime😳
i
ilmast rääkimata/ 3. september 2021 12:54
Eriti kui viirust juhtida on vaja mööda kindlat rada
1
122 või 135 ???/ 3. september 2021 12:00
Postimehe andmetel on haiglates 135 koroonaviiruse tõttu abivajavat patsienti. 122 või 135 - eks olegi juba suured arvud, et täpne olla.
o
Oh/ 3. september 2021 12:32
Sa ikka kuupäevi ka vaatad?
s
Suurem osa / 3. september 2021 13:23
on haiglas koroona tõttu, osa aga teste haiguste tõttu, aga neil on ka viirus.
m
Maksumaksja/ 4. september 2021 10:27
Kõik me maksame kinni mittevaktsineeritute voodikoha kulud. Ja need summad ei ole mitte väikesed. Kaua võib ühte joru ajada!
k
ka maksumaksja/ 4. september 2021 17:46
Ma ei ole nõus kinni maksma jälle vaktsineeritute tüsistusi - kui inimene tahab osaleda geenitehnoloogakatses, siis miks peaksin mina selle eest tasuma?
v
Vaktsineeritud/ 3. september 2021 11:58
https://eestinen.fi/2021/09/iisraeli-uuring-haiguse-labipodemine-andis-27-korda-parema-immuunsuse-koroona-vastu-kui-kaks-vaktsiinidoosi/ Kas nii saab ka meil lõpuks olema.
l
läbipõdemine?/ 3. september 2021 13:24
Ainult siis, kui jääd elama :). Aga Rootsis millegipärast see läbipõdemine ei aidanud, mõned haigestusid korduvalt koroonasse.
t
To läbipõdemine/ 3. september 2021 17:16
Kust sellised andmed? Kuidas Rootsis asjad teistmoodi saavad olla kui mujal maailmas? Läbipõdenud ei haigestu väga pikka aega uuesti. Kui üks miljonist haigestubki siis võib olla oli tema eelmine "haigus" lihtsalt valepositiivne test.
h
Hüva nõu!/ 3. september 2021 11:57
"Ikka mäletan ma taati, jalul varavalgest saati....". Kas see jama, mida meile meedia kaudu sisestatakse, juba pead segaseks ei aja? Iga päev mitmeid kordi eri variantides keeldusid, käskusid. Arvan, et inimesed enam ei tea, kuidas käituda, elada. Lutsarid, Kiiged, Popovid, Jollerid, kõik ajavad oma rida. Peaasi, et pildil olla ja rahvalt raha välja pumbata. Ja lõpuks, ".... ja ei tunnistanud võõraid tõdesid"! Hüva nõu! Mõtleme oma peaga!
p
Pipi/ 3. september 2021 12:34
"mõtleme oma peaga" ja kaitseme oma tevist.
o
olukord ei ole kiita/ 3. september 2021 12:57
"_1" ära aja jamalist lugu maailma laiali
m
mis/ 4. september 2021 17:13
raha?ärka üles,sa rumal,vaximine on veel tasuta-esialgu!
m
mõttetu statistika/ 3. september 2021 11:22
vaktsineerituid testitakse ju kordades vähem kui vaktsineerimata inimesi.
p
3. september 2021 13:02
Positiivne vaksineeritud võib vabalt rinngi liikuda. Ei mingeid piiranguid. Käidud tee
j
Ja mida sellest järeldada, kui on ajusid?/ 3. september 2021 13:28
Sellepärast testitaksegi vaktsineerituid vähem, kuna vaktsiin ei põhjusta niisugust haigestumust, et peaks minema testima.

m
3. september 2021 11:14
miks ak's juba teist nädalat järjest ei kajastata koroona statistikat?!
K
./ 3. september 2021 11:19
Kas ainult AK statiskika sobib?
n
No.../ 3. september 2021 11:48
Mine palun Statistikaameti lehele, kus on väga põhjalik ülevaade!
v
3. september 2021 13:07
Väga hea ju. Kedagi ei huvita enam ammu
j
3. september 2021 15:15
jah,mul vanaisa kah täielikus infosulus seoses ainult tasuta telekanalitele truu olles
P
....../ 3. september 2021 10:56
Paluks siiski ka infot selle kohta, mitu viimasel ööpäeval surnud isikust olid läbinud vaktsineerimise?
m
Mis see siia puutub?/ 3. september 2021 11:17
Mõni vaktsineeritu võib ka vingugaasi tõttu või auto alla jäämise tõttu surra, või kurjategija lõi noaga.
m
Mis see siia puutub?-le/ 3. september 2021 14:22
Aga kui keegi sureb vingugaasi kätte ja on samal ajal covidis, siis miskipärast see puutub statistikasse.
l
Lõpetage ükskord/ 3. september 2021 10:42
https://www.telegram.ee/eesti/postimees-kinnitab-telegrami-infot-koroonameetmed-ei-ole-oigustatud
t
Tõesti...../ 3. september 2021 11:49
Lõpeta see telegrammi propageerimine!
j
Jah,/ 3. september 2021 13:29
mulle ka kinnitas, aga mul ei käi postimees vaid postinaine :). Kus on sinu Postimehe link?
p
Postimehe link, palun/ 3. september 2021 15:36
https://arvamus.postimees.ee/7327719/ilona-drikkit-hairitud-reaalsus-voi-uus-normaalsus?fbclid=IwAR2MIgjHXUyeX15iBq-cEzhB5Ik6aweg6l7IeSn7gq2CGcmkk8kYPxKXnMU#_ga=2.76621077.1803748836.1630329566-1074257182.1594212069
l
Lihtne matemaatika/ 2. september 2021 21:33
Teeks ühe asja kiiresti selgeks. Täna väitis keegi ametnik, et vaktsineerimata inimesed haigestuvad 10 korda rohkem, kui vaktsineeritud. Kui täna testitutest aga 1216 olid lõpetatud vaktsineerimiskuuriga, ja 3468 olid vaktsineerimata, siis tuleb välja, et protsentuaalselt nakatub vaktsineeritutest täpselt sama palju inimesi, kui mittevaktsineeritute seas (1/3 oli vaktsineerituid ja 2/3 vaktsineerimata inimesi ning koroona avastati samuti 1/3 vaktsineeritutest ja 2/3 vaktsineerimata inimeste hulgast). Parandage mind, kui ma eksin, kuna mul jäi 5.B klass pooleli koolis..
t
to lihtne matemaatika. / 3. september 2021 10:55
Tundub, et pole ikka nii lihtne. Loe nüüd veel mõned korrad, siis püüa mõtelda ja loe veel, kuni hakkad aru saama. Positiivse testi (346 inimest) saanutest olid 260 vaktsineerimata ja 86 lõpetatud vaktsineerimiskuuriga.
m
Miks? / 3. september 2021 18:28
Ja miks jä i pooleli?
t
2. september 2021 21:29
Tahaks täpsemalt teada, miks testivad end iga päev 1000+ vaktsineeritut? Ja kui neil vaktsineeritud positiivsetel pole eneseisolatsiooninõuet ega vist varsti ka maskikohustust, siis laieneb nende puhul teiste nakatamise võimalus kõikjale, alates neile priviligeeritud kohtadest kuni kaubanduskeskuste, apteekide , busside jm. kohtadeni. Nt. Pärnus bussides on maskikohustus niigi olematu.
t
teadmiseks/ 3. september 2021 10:47
Keegi pole kaitstud külmetushaiguse eest ja kes sellega perearsti poole pöörduvad, peavad enne testi tegema.
t
to eile 21:29/ 3. september 2021 11:16
Arvad, et vaktsineeritutel ei ole enam üldse kunagi ühegi arsti juurde minna??? Kujuta ette, et ka vaktsineeritutel on kroonilisi haigusi ning nad saavad traumasid, mis vajavad kas haiglaravi või polikliiniku külastamist ( ja siis vajalik ka testimine).
P
./ 3. september 2021 11:40
Päeva- ja haiglaravile saabuvad patsiendid peavad tegema COVID-19 testi. Perearsti kaudu suunatakse testimisele kõik ülemiste hingamisteede viirushaiguste sümptomitega patsiendid. Hoolekandeasutuste töötajad sh praktikandid ja vabatahtlikud suunatakse enne tööle asumist testimisele. Enne hoolekandeasutusse ja õendushaiglasse suunamist saadetakse perearsti kaudu testimisele kõik sümptomiteta isikud. Kas te ise ei suuda infot leida?
k
Kaarel/ 3. september 2021 12:08
Tuleb sõita õige bussiga. Selles bussis millega mina tööle sõidan on inimestel maskid ees.
P
./ 3. september 2021 12:27
Päeva- ja haiglaravile saabuvad patsiendid peavad tegema COVID-19 testi. Perearsti kaudu suunatakse testimisele kõik ülemiste hingamisteede viirushaiguste sümptomitega patsiendid. Hoolekandeasutuste töötajad sh praktikandid ja vabatahtlikud suunatakse enne tööle asumist testimisele. Enne hoolekandeasutusse ja õendushaiglasse suunamist saadetakse perearsti kaudu testimisele kõik sümptomiteta isikud. Kas te ise ei suuda infot leida?
k
3. september 2021 13:09
Külmetusega arsti juurde? Appi!
m
Mammu/ 2. september 2021 17:02
Kuna mittevaktsineerituteks loetakse ka ühe süsti saanud, siis jääb ikkagi ebaselgeks, kui palju oli täiesti vaktsineerimata inimesi. Võib olla selliseid polnudki, sest ilma ühegi süstita ja läbipõdemata inimesi on üsna vähe ja nad on kõik mööda riiki laiali. Läbipõdenud ei haigestu niikuinii, nemad on kaitstud ja nagu vanajumala selja taga.
m
MIks/ 3. september 2021 00:21
ei haigestu?? Tean, kes on haigestunud teist korda!
j
Jennifer/ 3. september 2021 22:29
Ei ole vähe neid, kes pole süstitud ega haiged ilnud, neid on tegelt palju
k
Kas/ 2. september 2021 14:07
e
3. september 2021 13:11
Ei. Vaadake isreali. Ei päästa vaksiin, maskid on ikka ülim pointless.
m
Meelis Ka/ 5. september 2021 13:51
Vaktsiin töötab hästi, vaata suurenenud surmade arvu. Täitsa efektiivne mürk. Ja hakkab veelgi paremini tööle, vaata numbreid pärast 2021.aasta lõppu uuesti.
n
2. september 2021 14:03
Nagu karta oli. Vaktineeritud nakatunute arv ongi tõusul132 nakatunut ehk 27,8% olid lõpetatud vaktsineerimiskuuriga.
t
Trooja hobune/ 2. september 2021 21:16
Ja see protsent tõuseb hirmuäratava kiirusega, sest paljud vaktsineeritud ei läöhe ikka veel ennast "väikese nohuga" testima, sest neile on pealuu sisse raiutud, et vaktsineereitud ei haigestu koroonasse. Tegelikult haigestuvad küll ja vägagi edukalt. Selle taustal tuli täieliku šokina uudis, et valitsus andis loa vaktsineeritud inimestele mitte jääda isolatsiooni ega karantiini, kui mõni pereliikmetest on haigestunud! Kui see mingi libauudis ei olnud, siis on tegemist ametliku avaldusega koroonaviiruse levitamiseks massidesse.
k
kus on tulnud need numbrid/ 3. september 2021 11:13
Kus kohast sa 132 said ja 27.8,täna oli 86 ja 25%
h
3. september 2021 11:54
https://www.terviseamet.ee/et/uudised/covid-19-blogi-2-september-oopaevaga-lisandus-474-positiivset-testi COVID-19 blogi, 2. september: ööpäevaga lisandus 474 positiivset testi 02.09.2021 Viimase ööpäeva jooksul analüüsiti Eestis 4684 koroonaviiruse testi, neist esmaseid positiivseid teste oli 474 ehk 10,1% testide koguarvust. Uutest nakatunutest 342 inimest ehk 72,2% olid vaktsineerimata. 132 nakatunut ehk 27,8% olid lõpetatud vaktsineerimiskuuriga.

v
Võtke maskid eest ära! / 2. september 2021 12:57
Siis on vähem raskeid haigusjuhtusid ja surmasid.
p
Provokaator?/ 2. september 2021 21:20
kasutan maski kõikides avalikes kohatdes nüüd ja edaspidi ja ka peale koroonajastut - kui see kunagi peaks juhtuma. Olen täiesti reaalselt aru saanud, kui palju kasu on olnud näomaskist - pole juba poolteist aastat põdenud nohu ega köha ega külmetushaiguseid, kuigi varasemaltt põdesin ma neid aastas kaks-kolm või isegi neli korda.
p
Provokaator?-ile/ 3. september 2021 11:06
Väga tubli! Nägu mädaneb peast ära, aga tühja sellest. Olen küll aru saanud, et külmetushaigused tekkivad külmetumisest, nii, et soovitaks pigem karupükse. Mina näiteks kannan ööpäevaringselt preservatiivi ja ei mäletagi, millal viimati tripperis olin.
K
@ Provokaat -le/ 4. september 2021 14:04
Kasutame maski, oligi ju eesmärk > ole vait, ära hinga, tee, mis ülikud käsivad jne...
H
@ kell 11.06 -le/ 4. september 2021 14:07
Hea arvamus! Naer! Naer! Ja üks tähtis asi veel: kui olete kodus üksinda, siis hoidke ka mask ees ja eriti veel, kui wessasse lähete, mine tea, punnitate wessas ning väike hingeõhuke liigub...
o
oi/ 4. september 2021 17:18
kui targad me oleme?mis haridust omame?
m
Mai/ 2. september 2021 12:50
Tõesti, jälle midagi ette ei võeta, suurüritused muudkui toimuvad, kõik suured kaubakeskused lahti ning kõik reisivad, kuhu soovivad! Eesti taas esirinnas!!
l
Lugeja/ 2. september 2021 12:46
Appi! Millal küll ometi ranged piirangud kehtestatakse, kas siis kui TAAS 1000 koroonat ööga? Häbi ei hakka juba või?
a
2. september 2021 12:49
A sa piira ennast ise. Rangelt! Alusta käte kinnisidumisest ja suu kinnikleepimisest.
a
appi appi/ 2. september 2021 12:50
Null pole number sari jätkub siis
t
to-lugeja/ 4. september 2021 17:50
Ilmselt oled puudega ajukääbik,kanna oma maskikaltsu siis edasi...debiil.
h
Haiglaravil kokku 131 inimest/ 2. september 2021 12:44
Haiglaravil viibivatest patsientidest 106 ehk 80,3% on vaktsineerimata. See number ja % räägib ise enda eest.
j
Ja 20 % on vaksitud! / 2. september 2021 13:00
Miks siis nemad seal haiglas on? Kas täidavad voodiplaani?
i
i/ 3. september 2021 04:07
vaksineerituks loetakse alles siis kui on tehtud 2 süst ja 2 nädalat peale selle ära tiksunud
m
Mõttetu!!!!!! / 2. september 2021 12:40
No kui 132 oli vaktsitud, siis sõnu pole rohkem vaja!!!!! Ja muudkui kestab see vaktsineerimise kutse!!!! Kes seda enam usub?!
v
viimne kutse/ 2. september 2021 12:51
i
I/ 2. september 2021 12:15
Mõlemas grupis haigestunuid ca 10%. Huvitav kui oleks ka vaktsineeritud analüüsitud sama palju, kui mitte vaksineeritud mis siis antud grupis% oleks.
m
Miks peaks/ 2. september 2021 13:08
lihtsalt niisama terveid inimesi kalli raha eest testima?
e
Ei sõnagi/ 2. september 2021 12:09
enam intensiivravi vajavatest patsientidest, need vist põhiliselt vaktsineeritud. Kui enamus oleks vaktsineerimata, siis oleks see suurelt ja rõhutatult välja toodud.
j
ja kui oleks/ 4. september 2021 19:33
vaktsineerimata ära surnud,oleks ka seda rõhutatult välja toodud.
s
2. september 2021 11:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
i/ 3. september 2021 04:10
ivermektiin kui ravim on saanud isegi nobeli preemia oma tõhususe tõttu

k
2. september 2021 11:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Seewaldi stipendiaat/ 2. september 2021 11:56
Jah, meie uurimused ja süvaanalüüsid näitavad sama.
j
j/ 2. september 2021 12:35
n
null polegi number/ 2. september 2021 12:52
Asemele siis nullimärgiga mees M
o
Onu Heino/ 2. september 2021 13:14
Asemele keegi hobesekargajatest! Sääl parteis on targad mehed.
A
..../ 2. september 2021 14:19
t
tark rahvas versus tark viirus/ 2. september 2021 11:22
Uued tüved toovad uued tõusud
p
Pidu peo otsa/ 2. september 2021 11:20
Erinevate pidude ja suurürituste järellainetus. Nädala pärast jõuab koroonarindel kohale ka kooliaktuste "pidupäev". Tundub, et hetkel on väike segadus ja peataolek ka kõrgemail tasandil - vaktsiinide tõhusus on küsitav, vaktsiinipassi kontseptsioon on sisuliselt läbi kukkunud, huvi vaktsineerimise vastu on täielikult hääbunud, koroonahaigete hulk haiglates kasvab visa järjekindlusega. Ja kaua sa ikka oma riigi, töölkäivaid inimesi, vallandad selle eest, et nad OMA tervise eest ISE otsuseid teevad..
h
huvi/ 4. september 2021 17:23
vaximise vastu pole kuhugi kadunud,mis sa jahud,vaktsiin ei annagi 100prots.kaitset,see on kõigi meie vaktsiinidega nii,seega satub ka vaktsineerituid haiglasse,kel on nõrgem immuunsüsteem,kaasuvad haigused
o
oleme tublid, graafik tõusujoonega/ 2. september 2021 11:09
Eestis on positiivsed näidud statistika jaoks
e
Eestlane/ 2. september 2021 14:12
Vaatasin eelmise laine graafiku tõusu ja praegust. Nagu kaks tilka vett.
p
Pahane/ 2. september 2021 11:07
Ikka lasti käest ära. Ja õiguskantsler ajab muudkui õigusi taga. Tundub, et ta on ise vaktsiinivastane, maskivastane näib olevat nagunii.
õ
Õiguskantsler/ 2. september 2021 11:25
ei aja mingeid õigusi taga! Vastasel korral oleks see ahistamine lõpetatud.
e
est./ 2. september 2021 11:05
Soome kaotab kõik piirangud, kui 80% täisealisest elanikkonnast on vaktsineeritud. Hetkel on arutelus 2m. vahe kaotamine. Tundub, et Eestil pole kiiret piirangute kaotamisega ...
o
oleme veel septembri alguses/ 2. september 2021 11:20
Kuhu tormata kui haigestumine on tõusus
e
Eesti võtab / 2. september 2021 11:21
ülearused Soome piirangud omale. Siis saab rohkem inimesi ahistada.
m
Muide,/ 2. september 2021 11:24
Soomes pole siiani mind keegi ahistanud! Mask ja vaktsiin pole olnudki kohustuslikud.
t
To Muide,/ 2. september 2021 12:56
Millises Soomes sina elad? Mask on kohustuslik nii poes, kui ka ühistranspordis. Ma elan muideks Soomes, Espoos. ja ka Eestis pole vaktsiin kohustuslik jne. Oled ilmselt keeleoskamatu ekrelane.
1
12:56!/ 2. september 2021 13:13
Kujuta ette, ta elab Soomes, Espoos! Espoo on Helsingi sateliit ja Helsingi ei kuul veel Soome hulka! Soomlased ise ütlevad, et Helsingi on vaid pealinn, kus tehakse rumalaid otsuseid. Oled sa üldse päris Soomet näinud? Millises poes on mask kohustuslik? Soomes on maskid soovituslikud!
s
3. september 2021 08:58
Soomes on mask soovituslik. Võimalik et kohustuslik on ta siis kui ei saa hoida 2 m vahet. Ma olen kahe aasta jooksul maski täpselt kolm korda pähe pannud ja üldiselt on ta kasutu. Vaktsiin on Soomes vabatahtlik ja tööandjat kes lihtsalt küsibki vaktsineerituse kohta võib trahvida. Rääkimata mingitest vallandamisest või preemiatest mis sellega seoses on keelatud.
t
to 12:56! / eile 13:13/ 3. september 2021 14:07
Jaa jaa Sinu suure tarkuse alusel muidugi Espoo polegi õige Soome, vaid mingi muu nähtus. Kohe nii tark oledki?
i
2. september 2021 10:59
Inglismaa ja Taani on läinud õiget teed. Soovitan meilgi sama asja. Lükata see jura seljataha. Kes tahab süsti, võtku. Kes ei, jätab võtmata. Piirangud maha. Halli argipäev tagasi.
1
11:08!/ 2. september 2021 11:33
Oled ohhoo? Inimene, kes ei pea vaktsineerima, on järelikult terve! Kui ta just pahaaimamatult vaktsineeritult viirust ei saa. Sia aga upu vaktsiini sisse!
s
sa 11.33 ohhoo/ 2. september 2021 11:56
Ära enam rumalusi suust välja aja! Kool algas sul, tegele parem õppimisega!
m
Müü / 2. september 2021 10:50
... Tuleb juba ja ei aita ussi ega püssirohi!

s
Siit järeldus/ 2. september 2021 10:49
Suurem vaktsineerituse tase aitab kaasa Corona paremale levikule.
e
edu tarkadele eestlastele/ 2. september 2021 10:58
m
meil on lihtsalt targad inimesed/ 2. september 2021 11:07
u
Ukol/ 2. september 2021 10:43
https://www.telegram.ee/arvamus/paevaleht-valitsuse-enda-uuring-naitab-et-koroonatoend-ei-toimi-lopetage-see-piinlik-ahistamine
m
Mitte ekrelane/ 2. september 2021 11:08
Ei lugenud su postitust, kuna see poel õhtulehe oma. PS! See on Õhtulehe kommentaarium, kui sa aru pole saanud. Telegramm ja uued uudised ei kuulu siia.
m
Mina ka vist/ 2. september 2021 10:39
vaktsineerimatute hulgas? Tarvis Soome minna. Käisin Confidos testimas.
j
Jõuame ka sinna lõpuks/ 2. september 2021 10:37
https://eestinen.fi/2021/09/uus-kord-iisraelis-koroonapass-aegub-6-kuud-peale-teist-doosi-koigil-on-vaja-lasta-end-vaktsineerida-kolmanda-doosiga/
o
oioi/ 1. september 2021 19:55
Kui muudaks sääse DNA nii ära et neil süljenäärmed toodaks covidi vastast vaxiini.
v
vähe teste palju positiivseid näite/ 1. september 2021 19:53
Eestis on näitajad väga positiivsed
o
1. september 2021 17:45
Oleks aeg aru saada, et nendest nn vaktsiinidest pole kasu , kasu on sellest kui piisav hulk inimesi sellele gripi läbi põeb.
t
tuleb pidevalt põdema jääda ehk tsüklisse langeda/ 1. september 2021 19:47
Ei ole ka siis lõplikku kasu
n
no / 2. september 2021 10:42
ei tea....äkki paljud ei põe läbi vaid surevad hoopis ära
n
no / 2. september 2021 10:43
ei tea....äkki paljud ei põe läbi vaid surevad hoopis ära
n
no / 2. september 2021 10:43
ei tea....äkki paljud ei põe läbi vaid surevad hoopis ära
n
no / 2. september 2021 10:43
ei tea....äkki paljud ei põe läbi vaid ......
n
no ei tea/ 2. september 2021 10:44
....äkki paljud ei põe läbi vaid ......
n
no ei tea,/ 2. september 2021 10:45
mis juhtub...äkki sureb siis liiga palju inimesi
m
Mulk/ 1. september 2021 16:10
Mida rohkem vaktsineeritakse, seda kiiremini jõuab haigestumise protsent ühele tasemele.
e
ei jõua/ 2. september 2021 10:41
kui vaktsineerituid on näiteks juba 99%, siis vaevalt sama tase oleks 1% mittevaktsineeritutega.

v
Vaktsineeritud haigestunud testitute hulgast 8,7%, vaktsineerimata 8,4%. Nii,et täna suhe suht võrd/ 1. september 2021 15:25
s
see ei määra midagi,/ 2. september 2021 10:42
sest vaktsineerituid võib testida nii muude haigustega kui ka lihtsalt kuhugi pääsemisega.
s
see/ 4. september 2021 17:28
on eraldi võttes 100000 inimese kohta
k
küsimus/ 1. september 2021 14:17
Ks kolmanda süsti saab kui minna vaksineerimispunkti ?
v
2. september 2021 10:56
h
Huvitav, miks vaxitud peaksid vaxivastaste koroonaravi kinni maksma,/ 1. september 2021 14:14
kui haigestuvad enamuses siiski vaktsineerimata isikud? Samuti on haiglasse sattunutest enamus vaktsineerimata, mitte vaktsineeritud. Iga päev on kirjas, et koroonaga haiglas olijatest 70-80% VAKTSINEERIMATA.
m
Mammu/ 1. september 2021 17:26
Miks peavad mittevaktsineeritud kinni maksma vaktsiini, sellest tekkinud tüsistuste ravi ja järjest rohkematel juhtudel ka koroona ravi?
N
..../ 1. september 2021 17:41
õ
Õpetus!!!!! / 2. september 2021 11:57
Ei jõua en'am sulle seletada, kui sa ise pole viitsinud uurida ja lugeda varasemalt selle kohta!!!!! Sadu kordi on öeldud, et VAKTSIIN EI GARANTEERI UUESTI HAIGESTUMIST JA TEISTE. NAKATA MIST!!! Vaktsitud inimesed nakatavad hoppis rohkem, kuna nemad saavad rohkem ka igale poole minna!!! Ja seega nakatavad ka teisi, kes on juba varem vaktsitud! MITTEVAKTSITUD hoiavad enamasti omaette ega kä i niipalju väljas. Jäta meelde!!!!!!!!!!!!!!!
s
sa mammu/ 2. september 2021 12:02
mine juba kooli, hakka õppima, siis saad targemaks!
k
Karla/ 1. september 2021 13:56
Võrreldes jälle naaberriikidega. Leedus tehti eile 15 050 testi, neist 695 (4,6%) olid positiivsed, suri 6. Lätis tehti eile 54 975 testi, neist 469 (0,9%) olid positiivsed, suri 1. Eestis tehti eile 4769 testi, neist 408 (8,6%) olid positiivsed, suri 1. /Lätis viidi läbi nädal enne kooli algust õpilaste massiline Covid19 testimine/
p
palju nakatunuid testitute üldarvust/ 1. september 2021 19:51
Eestis on asjad väga positiivsed
t
tõusvas joones/ 1. september 2021 13:00
Väga hea näitaja statistikas
p
puuduvad vastavad abivahendid/ 1. september 2021 12:57
kiire abi ei tegele koroonahaigetega
h
hoiame kokku ennast/ 1. september 2021 12:49
Nakatumine on moe, tõusvas joones tippu.
m
miu/ 1. september 2021 12:31
Soovin teada, mis vakstiini kasutati nende haiglasse sattunud Covidi vastu vaktsineeritud patsiendide puhul. Ei ole vaja maha magada võimalust, et infot saada, kas mõni vaktsiin vajab ümbervaktsineerimist või kiiremat uut doosi.

k
Kallutamine ühte väravasse / 1. september 2021 12:19
Ühe süstiga vaktsineeritud arvestatakse nüüd vaktsineerimata isikute statistikasse. Aga isegi sel juhul juba näha, et need imevaktsiinid ei anna mingit immuunsust ja vaktsiinipassid on mõttetud.
p
punapart/ 1. september 2021 12:58
Kõiki vaktsineeritakse tulevikus ühe süstlaga
r
Reili/ 1. september 2021 12:13
Vaxineeritutele teadmiseks kõigepealt ,olen vaxiinit saanut,nii et ma ei olnud siis veel vaxivastane ,nüüd olen.Mu mees sai teise vaxi nädal tagasi,eile viidi haiglasse,siiamaani terve 50 a mees,nüüd halvatud
k
kuule Reili/ 2. september 2021 12:05
Anna mehele midagi muud, siis mees terve!
i
i/ 3. september 2021 04:18
tsink, d3 vitamiin, c vitamiin ja ivermektiin
v
Vaktsiinipass - legaalne viiruselevitamise dokument/ 1. september 2021 11:41
Vaktsineeritute osakaal haigestunute hulgas tõuseb hirmuäratava kiirusega.Arvestades asjaolu, et inimestele sisendati pool aastat, et vaktsineeritud ei haigestu, siis ilmselt suur osa tõbiseid vaktsineerituid ei lähegi testima, sest "neil ju ei saa olla koroona, kuna on vaktsineeritud". Sedasama rõhutab siiani ka "vaktsiinipass" - kui sul on vaktsiinipass, siis sa ei saa ju haige olla ja võid pidudelt pidudele ja teatrist teatrisse käia ning koroonat levitada. Õnneks see valeinfo hakkab kaduma ja järjest enam vaktsineerituid koroonahaigeid leitakse ka üles. Ja protsent on märkimisväärne.
2
200 aastat terve / 1. september 2021 11:20
Miks te terved olla ei viitsi?Kas haige olla on normaalne ja moes?
h
haigusi polegi olemas/ 1. september 2021 12:51
Number nagu riigi eelarves
m
Mammu/ 31. august 2021 21:06
Tuleb mainida, et need vaktsineeritud lähevad maksumaksjale tasapisi järjest kulukamaks. Kõigepealt maksab vaktsiin, siis tuleb neil ravida vaktsiinist tekkinud haigusi ja tagatipuks tuleb neid koroonahaigetena haiglas tervendada. Ja nii me meie meditsiini säästamegi ;))
u
Ullikesed arvavad ju/ 1. september 2021 10:46
ö
Ööpäevaga avastati/ 1. september 2021 10:52
20 uut haigestumusjuhtu, palju neist oli vaktsineeritud, seda ju pole kirjas, kui inimesel lihtsalt viirus, siis selle peale ju haiglaraha ei kulu.
V
...../ 1. september 2021 11:05
Vakstineeritud võiksid nüüd siis covidi ravi ka ise kinni maksta??
s
Selgitus/ 2. september 2021 12:02
Jah, tasuta on sellele, kes läheb vaktsineerima. Aga ta unustab selle, et RIIK ON JUBA SELLE EEST MAKSNUD!!!!!!! SELLES ongi vahe!!
s
sinu/ 4. september 2021 17:33
jutust loen välja et sul on 2klassi haridust,et sa valetad rahvale teadlikult,et sa ei soovi vaxida end,maksumaksja peab teiesugused kinni maksma,kui haiglas voolikute vahel inisete,sa rumal
t
31. august 2021 17:22
Tänaseks on juba palju selgunud, ka see, et positiivne test ei tähenda haigestumist. Inimestega manipuleeritakse ja hirmutatakse.
m
Meedik/ 31. august 2021 13:47
Haiglaravi vajavate patsientide arv on statistika, millega üritatakse hirmutada ja võimendada numbreid
e
eks ravi siis statistikat,/ 31. august 2021 14:39
haigetest inimestest hoia kaugele, nurgameedik.
e
31. august 2021 12:21
Eesti 1,325 miljonist elanikust on alates möödunud aasta algusest kuni tänaseni saanud ametliku koroonahaiguse COVID-19 diagnoosi vaid 9242 inimest ehk 0,698 protsenti rahvast. https://forte.delfi.ee/artikkel/94453973/ullatus-eestis-on-tanaseks-ametlikult-koroonahaigeks-tunnistatud-9200-inimest
n
No ja siis,/ 31. august 2021 14:40
lisa siia ka surmad ja ütle, et oled ise ka valmis surema?

o
Olge terved!/ 31. august 2021 12:16
Arstide arukas jutt: https://www.facebook.com/meeme.mottus/videos/425620052112930
s
siit saab abi/ 31. august 2021 11:43
Tuleb puu otsa peitu minna
v
viirus pole sellist looma näinud/ 1. september 2021 12:55
Või siis püksid pähe tõmmata
m
Moritz/ 31. august 2021 11:29
1982 aastal sattus hepatiit-viirusega nakatunud vee tõttu kollatõvega kahe päeva jooksul Tartu ja Tallinna nakkushaiglasse ligi 400 õpilasmalevlast. Meedia ei teinud sellest mingit numbrit. Rääkimata valitsusest. Ma ise põdesin ka. Esimene nädal oli si...tttt , aga järgmised kuu aega oli Tisleri nakkushaiglas ikka väääääga lõus elu. Misasi see koroona on?
a
Arst/ 2. september 2021 14:29
Eks jaluta haiglasse koroonaosakonda ekskursioonile, siis saad paremini asjadest aru.
a
Anonymous/ 31. august 2021 11:25
1,3 miljonist 358 positiivset ja 119 haiglas ... No tõesti katastroof! Politsei tuleb koertega tänavatele lasta, Kaitseliit korda hoidma! Kõik inimesed tuleb isoleerida ja karantiini suunata! Kõigile skafandrid selga! Olukord on nii tõsine ja eluohtlik, et kõik, kes ei allu korraldustele, tuleb viivitamatult arreteerida ja isoleerida!
t
Tubli/ 31. august 2021 11:39
Hiina saigi niimoodi covidist jagu!
k
Kodanik/ 1. september 2021 15:50
Miks kõrtse ja pillerkaaritamis kohti pole kinni naelutatud, trahvida omanike.
i
Intensiivis/ 31. august 2021 11:21
on 15 patsienti, arvatavasti vaktsineeritud, vastasel juhul oleks rõhutatud, et tegemist on vaktsineerimata isikutega. See jutt ei päde enam ammu, et vaktsiin aitab kergemalt läbi põdeda.
s
sinusugused/ 4. september 2021 17:36
rumalad,arad on intensiivi,kuna kardavad süsti,ja siis ravi neid saadanaid
t
tütar/ 31. august 2021 11:08
Isa (86a)sattus haiglasse jalavigastuse tõttu.Tema raviarstile mainides,et teine vaktsiin saamata isal, mis kohe varsti tulemas, hakkas arst alles siis uurima, oli mööda läinud juba nädal haiglas…samas kauplustes kohustuslik tervetel inimestel maski kanda….ajuvabad asjad toumuvad meil siin kodu maal
u
UDUJUTT/ 31. august 2021 11:12
Haiglakohta ei peeta niisama kinni, see maksab.
l
lõhnataju ja ajukeemia mängud/ 31. august 2021 10:55
Maali/ 31. august 2021 10:54
Kena teada, et päikesetõusuvalitsus on oma ettevõtmistes jätkuvalt edukas. Ilmselt on varsti karta haiglakohtade probleemi tekkimist plaanilisest ravist rääkimata.

k
31. august 2021 10:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
nagu presidendi valikul/ 31. august 2021 11:41
Kuskil saadi hinnaline sõrmus kaevust ülesse
k
kas on/ 31. august 2021 10:47
pole ühtegi tõendit esitatud et tegemist oli ründajaga ei videot, ei tunnistaja ütlust. Paljasõnaline väide ainult
n
Näitering/ 31. august 2021 10:41
See on ikka täielik muinasjutt mis aasta jooksul toimunud😮 Ise ka usuvad mis seal kokku keeravad🤔 aga kui papp tuleb siis võib näiteringi teha😁
i
isegi parlament/ 31. august 2021 10:41
k
koroonapositiivsus küsitav/ 31. august 2021 10:38
Sujuv tõus on majanduses hea
n
Näen jah,/ 31. august 2021 10:41
et vaktsineeritud positiivsete nakatumis "majandus" on pidevalt tõusu teel.
s
statistiku "vale" ongi statistika/ 31. august 2021 10:59
"Näen jah" siis kuidas lugeda statistilisi graafikuid ja teha kujutletavaid seoseid
w
who/ 30. august 2021 20:35
usa cdc kodulehel on kirjas et covidi mrna test ei suuda teha vahet gripiviirustel ja sarsi viirustel. Pealegi, positiivne testitulemus ei tähenda seda et inimene oleks haige või satuks haiglasse.
j
Järgmine haigus./ 30. august 2021 19:39
Uus raske haigus tulemas Euroopasse. Koroonaga pole mingit pistmist. Tundemärgid- silmad nii valutavad nagu oleks pipra gaasi saanud. Oksendad jubedalt. Isegi vett juua ei saa. Krambid jalgades ja kätes. Teadvuse kaotus. Indias haigus avastati 8.august.Täpselt ei tea, kuidas haigus levib?
g
Geena/ 31. august 2021 11:20
See on raske pohmelli näit.
k
Kristiina Allekõrs/ 30. august 2021 15:59
Raugad kelle pärast ei peaks inimesi ahistama süsti ja maskiga. Tehke iga üks lõpp peas nagu Taani ja Norra inimene. Nonoorim surnu 79. Mis on keskmine eluiga? Vastus sama. Ma ei taha enam piiranguid.
r
Rauk/ 30. august 2021 16:26
mille poolest sa, invaliid, parem oled?
k
Karl/ 30. august 2021 16:46
See hetk kui isegi Kristiina Allekõrs räägib targemat juttu kui Kaja Kallas.
k
kas/ 31. august 2021 10:38
sul on ikka kupli all kõik korras?ehk vajad teistsugust abi?viimane aeg vaxima minna!
maali/ 31. august 2021 10:57
Ainult üks küsimus : KUi vana on Kristiina ja lisaküsimus: Kui kaua ta arvab kuluvat aega, kuni ta ise on see, kellega lõpp peaks tehtama ?
v
Võtke rahulikulmalt/ 31. august 2021 11:10
On küll inetult öeldud, aga temaga pole vaja vaidlusse laskuda. https://www.ohtuleht.ee/604673/panen-oma-pea-pakule-nimelt-selleks-et-psuuhikahairega-inimesed-varjust-valja-tuua- .
v
Võtke rahulikulmalt/ 31. august 2021 11:11
On küll inetult öeldud, aga temaga pole vaja vaidlusse laskuda. https://www.ohtuleht.ee/604673/panen-oma-pea-pakule-nimelt-selleks-et-psuuhikahairega-inimesed-varjust-valja-tuua- .
A
🥴🥴🥴/ 2. september 2021 12:11
Allekõrsil palju vigu kommentaaris!!!!!!!!!Jääb mulje nagu poleks koolis käinudki!!

a
30. august 2021 14:08
Ahvriklasi ei vaktsineerita, kuna mustus ei lähe maha.
e
Ebaõiglased moded!!!! / 2. september 2021 12:25
Ei tea, mis mu kommentaaris nii sobimatut oli? Ei ühtki roppu sõna ja ikkagi ei avaldata?! Häbi teile, moderaatorid!!!! Te pole õiglased!!!!
L
🤩🤩🤩/ 2. september 2021 12:29
Lubage küsida, kes need "ahvriklased" veel on? Kust nad pärit on? Mis riik see on, kus nad elavad? Pole seni kuulnudki sellistest isenditest!!!
t
30. august 2021 13:54
täpsustavalt 188 inimest olid saanud ühe süsti seega vaktsineerimata. Inimesi kes pole ühtegi süsti saanud, haigestunute hulgas ei olnud
t
30. august 2021 13:28
Tooge välja ka numbrid kui palju saanud vaktsiinikahjustusi või siit ilmast lahkunud selle nn vaktsiini pärast.
w
who/ 30. august 2021 20:38
mul sai naaber pfizeri vaktsiinitüsistuseks insuldi. õppis põhimõtteliselt uueesti korralikult rääkima. füüsilist tööd teha ei saa.
k
kas juba hakkavad k u k k u m a varsti ka a h n e d ja r i k k a d , see oleks aus/ 30. august 2021 12:31
a
30. august 2021 11:59
Aeg on avaldada mitu vaxitut on intensiivis koroonaga. Rootsis 6 vaxitud 46 intensiivis olevast. Seega 13%+ korral sattuvad sinna, vanus reeglina 40-80 vahel, kus vaxitus on selles grupis on 80%+. Eksperdid uurivad Rootsis miks vaxitud COVID-EMOsse sattuvad! https://www.svt.se/datajournalistik/corona-i-intensivvarden/ https://experience.arcgis.com/experience/6df5491d566a44368fc721726c274301
v
Vaktsineeritutele/ 30. august 2021 11:59
https://youtu.be/CEnD0IdWyOc
h
30. august 2021 11:58
https://eestinen.fi/2021/08/iisrael-kahest-doosist-ei-piisa-koroona-vastu-vaja-on-kolmandat-ja-kiiresti/
s
Seletage rumalakesele lahti/ 30. august 2021 12:02
Kui kaks esimest doosi ei päästa koroona kandlusest ja nakatumisest, siis kuidas see kolmas annus teistmoodi toimib?
t
Teadmata , kust ja kuidas/ 30. august 2021 11:43
Ühel päeval eelmisel nä dalal jooksis uudiste ajal ekraani allääres tekst, et "Hiina ei avalda ikka veel covidi tekkeallikat". Nii et võimegi ootama jääda, kuidas ja kust see üldse alguse sai!!!!!
a
Anonymous/ 30. august 2021 11:50
Küsige Lutsari käest. Tema nimi ilutseb Wuhani viroloogiainstituudi kodulehel horisontaaltulbas nr 61. tinyurl.com/y3mhbga9 See lehekülg on kodulehelt juba nüüdseks kustutatud, aga targad poisid said ajamasinast kätte.
s
Sa Anonymous/ 30. august 2021 12:14
Mine küsi ise hiinlaste käest, muidu siin kogu aeg targutad!
m
maali/ 31. august 2021 11:00
jka KLUI me teada saame, kas põeme siis kergemalt ? Hiina on teada- kommunistid oma salaasju välja ei räägi !

i
inimesed on ekslikud, surelikud ning ka erinevast materjalist, võimalusel liiderlikud/ 30. august 2021 11:31
Viirus töötab tellija materjaliga
l
lugeja/ 30. august 2021 11:43
COVID-i vastased ju meil meditsiinis targad.Nemad arvavad,et ikka gripp.Kui sellisesse grippi jääksid,räägiksid teist juttu.
p
psühhoterrorist oled, lugeja/ 30. august 2021 17:26
Jäin, ja so what. Lapsena tõesti olin grippis ja nii tõsiset, et peaaegu otsad andin ära, nüüd aga 2 päeva palavik.
M
......./ 30. august 2021 11:24
Mitu vaktsineeritud inimest küll viimase ööpäeva jooksul suri? Kui 92-aastasel on surmapõhjus covid, siis on meditsiin ikka väga valesti asjast aru saanud.
ä
Äkki oleks/ 30. august 2021 11:53
muidu inimene 100 aastaseks elanud?
m
Mis jutt see on? Kas 92a. ei või covidisse surra? / 30. august 2021 12:04
Tavaliselt surevadki vanemad inimesed, neil tervis ka juba kehvem.
m
Mis jutt.../ 30. august 2021 13:05
Vaxineerimis surmadest pole millegipärast kusagil veel juttu, kuigi neid on küll. Noori aetakse süstla otsa ja need kas surevad või saavad jäädavaid kahjustusi. Tulge mõistusele!
k
kuule 13.05/ 30. august 2021 13:11
Seast paned, kutsub mõistusele, endal seda pole!
d
Delegramm/ 30. august 2021 16:55
Kõik vaktsineeritus surevad lähima 3 aasta jooksul.
h
Hooliv kodanik/ 30. august 2021 10:59
Nii kurb et poogitud ikka haigestuvad, loodame et neljas või viies süst annab kaitset juurde.
t
Tead?/ 30. august 2021 11:08
Kõige parem kaitse on rünnak! Aga eestlaste peale loota? Parem tegutseda enda loogika järgi. Ja pole süsti vajagi. Veelvähem mingit 5, 6. ja sajandat! Õpi elama!
M
...../ 30. august 2021 11:29
Ma pakun, et kui kogu meie elanikkond saab 50 aasta jooksul igal aastal ühe sutsaka covidi vakstiini, siis vast 50 aasta pärast meil vaktsineeritud enam ei nakatu.
a
Anonymous/ 30. august 2021 10:50
Palun, kas need professorid ja teadlased võiksid selgitada-põhjendada: millest on tingitud selline igapäevane positiivsete stabiilne lisandumine? Nakatunute arv on iga päev samasugune. Nagu oleks kokku lepitud, et alla 250 ei lase ja üle 350 ka mitte. Mis krt toimub?
p
Professorid ja teadlased?/ 30. august 2021 11:14
Nad pole piuksugi rääkinud, millest üldse viirus vohama on hakanud. Oled kuulnud, et keegi on rääkinud haiguste põhjustest? Tegelikult on teadlased ise sellise olukorra loonud, leiutades uusi mürke (Vanish, Fairi) endiste mürkide hävitamiseks. Inimkond on nõrgaks jäänud. Mitte küll kõik. Aga pole häda, loodus kokkuleppe menetlusi ei tee.
e
EPL/ 30. august 2021 11:16
Väga lihtne. PCR test ei tee vahet, mis koroonaviirus nn "nakatanul" on ega ka seda, kas "nakatanu" on haige või ei ole. See on vaid test. Kui testidest juba juttu tuli, siis seekord oli covid-süstikuuri läbiteinud testitudest iga teine nakatunud.
m
Minge/ 30. august 2021 11:55
Küsige seda hiinlaste käest!
j
Ja miks/ 30. august 2021 12:54
on erakondade pooldajate arv enam vähem sama kogu aeg, miks upub, liiklussurmade jne. arv aastate lõikes sama jne? Miks piisab umbes tuhande inimese küsitlusest, et öelda erakondade pooldajate protsenti? Jne. Põhjus sama.
telerivaataja/ 31. august 2021 11:06
Kas Sa anonüüm ei tea ?! Sellega on nagu refi reu tinguga: üle 32 ei tõuse aga alla 30 ka ei tohi minna, kui õhtuks ( AK) langeb 24% peale, nagu just oli, siis hommikul ( Terevisioon)on jälle ilusti 3 0 % täis.
l
lugeja/ 3. september 2021 12:47
Anonymous-uurige Grünthali käest,tema ju" teadlane" omaarust ja veab kaasa ka teisi"teadlasi".Minge plakatitega linna peale ja uurige,võibolla satute ka telekasse.
k
Kusti/ 30. august 2021 10:49
Augustis on olnud nii, et iga päev on tulnud juurde keskeltläbi 100 täisvaktsineeritud nakatunud inimest. Kuus kokku saab diagnoosi seega 3000 täiskaitsega inimest. Aasta peale teeks see ligikaudu 40 000 immuniseeritud inimest ja kui arvestada ka antikehade tiitri langemist, võib see arv osutuda palju kõrgemaks.
1
30. august 2021 11:58
100 täisvaktsineeritud nakatunud inimest kelle immuunsus kahaneb
k
Kui vaktsineerimine on süüdi,/ 30. august 2021 12:57
miks siis haigestuvad loomuliku immuunsusega vaktsineerimata inimesed suuremal arvul? Kõik on olnud terved enne haigestumist.
k
Kusti/ 30. august 2021 13:01
Kes ütles, et vaktsineerimine on süüdi? Ena pootl seatud paradigmadesse ei ole mõtet kinni jääda. Küsimus on selles, kas vaktsiin on tõhus.