Uudised

Vaktsiin ajas tuntud seksuaalterapeudi tsükli sassi: „Nii hulle päevi pole mul kunagi olnud.“

Sirje Maasikamäe, 16. september 2021 12:40

6 KOMMENTAARI

u
Urve/ 20. september 2021 15:35
Pärast süsti saamist tulid kõik lünfisõlmed üles. Mitu kuud on juba paistes.
m
Mari/ 17. september 2021 03:37
Kellel omal selliseid probleeme pole, nendele teeb muidugi asi nalja.
e
Eda/ 17. september 2021 03:34
Olen varsti menopausi jõudev naisterahvas, aga praegu veel päevad käivad mingi aja tagant ja on väga veretohked. Ei tea tõesti, mis see vaktsiin küll veel teeks, kas verejooks ei lõpekski, lõpetaksin siis haiglas. Menopausi eelsel ajal on niigi hormoonide mõll magu teismeeaski, kõik sassis. Miks jälle niipalju mahavaikimist? Ja mul päevade ajal migreenid ka veel seoses hormonaalsete muutustega, vahest 2 päeva enne päevade algust, teinekord terve päevade aeg eriti nüüd kui varsti menopausini jõuan.
m
MR/ 16. september 2021 20:48
Olen seda päris palju kuulnud, et päevad võivad olla pärast vaksi vererohked. Midagi ta organismis ikka sassi lööb.. Siin kõrvaltoimetes on ära veel märgitud peapööritus ja ninaverejooksud. Olen üks neist inimestest, kellel päevad kõige paremini ei möödu, näiteks sel ajal ajab ka oksendama ja süda läheb pahaks. Peale selle jookseb mul ka ninast verd väga tihedalt, vahel mitu korda kuus, vahel mitu päeva järjest. Pole kõige meeldivam, aga ei saa midagi ka parata. Ei kujuta ette ka, et see kõik hullemaks läheb kui endale midagi seesugust süstida lasen.
x
xx/ 16. september 2021 13:06
Äkki oli dildo liiga pikk ja jama sellest?
g
graafik jääb/ 16. september 2021 17:32
Pikad pühad, saab puhata