Uudised

VIDEO | Terviseamet: 29. oktoobrist tuleb kõikides meelelahutusasutustes kanda maski, piirangute eirajaid karistatakse (357)

LISA KOMMENTAAR

Lubadused ootavad täitmist!!!!! 6. november 2021, 01:20
Minu elukohas on teadete tahvlil kirjas, et kui valid Ref. era konda, siis nemad algatavad pensionäridele makstava sü nnipäevatoetuse maks mise!!!!!See on ilmselt valimiste - - ajast sinna jäänud! Kaja Kallas on ju Refide eesotsas, ei tea, kas on sellega juba algust tehtud!!!!???
Kaua veel oodatakse???..... 29. oktoober 2021, 19:35
Pange need lustikohad kinni, muidu ei tulegi lõppu sel haigestumisel ja positiivsete numbritel!!!!!!! Kas TÕESTI KEEGI VEEL ei tea, et VAKTSINEERITUD NAKATUVAD JA NAKATAVAD SAMUTI!!!!!! KAS OODATAKSE UUSI POSITIIVSEID VAKTSINEERITUID????... UUSI RASKELT HAIGEID JA VAKTSITUD SURNUID!
Kodanik28. oktoober 2021, 07:02
Huvitav, et kuidas siis restoranis olla, et tellid nagu toidu, ja kui lauale tuuakse, siis jäädki ainult vaatama, kuna süüa ei saa, sest mask peab koguaeg ees olema. Lõpetage see klounaad.
Imelik oled v???. 29. oktoober 2021, 19:37
Oled sa ikka ka!!!!! Söömise ajal ju loomulikult seda keegi ei nõua!!!!!
KAJA KALLASE VALITSUS PEAB ASTUMA TAGASI28. oktoober 2021, 06:10
https://rahvaalgatus.ee/initiatives/a1b304c3-88f0-4179-abdc-b954e3feddb1
Zzz28. oktoober 2021, 05:04
Mina küll ei mõista kuidas saab kinos kanda maski ja süüa juua seal sellega. Mõistus lihtsalt ei võta seda asja.
Ei tea28. oktoober 2021, 13:53
Võtad korraks eest ära. Aga no siis pole väga enam seda kanda.
Vaata filmi, mitte ei söö!!!? 29. oktoober 2021, 19:43
Kas sa lähed kinno filmi vaatam a või sööma--jooma???... Söö parem kodus kõht täis enne, kui kinno lähed?????.? Ei saa üldse aru, MIKS PEA B KINOSAALIS FILMI VAADATES SÖÖMA?????.. MULLE küll ei meeldi filmi vaadata, kui keegi läheduses mäletseb nagu lehm!!!
Vaata filmi, mitte ei söö!! 29. oktoober 2021, 19:46
A mida seal kinos teed siis???. Vaatad filmi või mälud toitu???... Siis polegi mõtet ju kinno minna, kui kõht tühi!!!!!?
zxc27. oktoober 2021, 23:38
Õhtuleht küsis....miks mitte hoopis ajakirjanikke? Meie omad on ju ohmud..
Piirangud27. oktoober 2021, 23:33
Nad oleksid võinud riigi lukku panna juba pandeemia alguses. Usun et olukord Eestis oleks palju parem ja piirangud leebemad.
Kaua võib27. oktoober 2021, 23:15
Valitsus jäi piirangutega jälle hiljaks, kuigi Terviseamet ja pr. Fischer ammu ennustasid praegust olukorda. Väga kahju, et järjekordselt ei olnud analüüsioskust, ettenägelikkust ja teadlaste soovitustega arvestamist. Ja praegu ei saada ka aru, et vaktsineeritu võib ka viirust levitada.
Mart27. oktoober 2021, 23:21
See oli juba enam vähem 1.septembriks, kui koolid avati, kui vähe saab meil olem tänaseks täisvaktsineerituid.
Kodanik28. oktoober 2021, 07:06
Nad ennustavad mida? Lausa selgeltnägija, teavad täpselt mispäeval palju nakatunuid on, kahtlane ennustamine. Lutsar ja teised ennustate siis seda ka millal selle jäma ära lõpetate, te ju selgeltnägija.
Tahaks näha sellist vaatepilti27. oktoober 2021, 23:07
K kamando läheb kaubanduskeskust vallutama😋 pange maskid pähe🤣😂 teater kuubis😀
Ära imesta midagi!28. oktoober 2021, 07:05
Eestlane sõidab oma emast ka üle, peaasi, et "tegijam" paistaks. Eriti kui keegi tema "vägitükki" filmib!
... 28. oktoober 2021, 07:28
Ja kuidas muudmoodi kui nakatumist tõstes aitab see, kui politsei rahvale külje alla ronib ja inimeselt inimesele nakkust edasi kannab. Kuidas aru ei saada, et ainuke mis nakatumist ära hoiab on kontaktide vähendamine ja distantsi hoidmine. Vaktsineerimine on teinud olukorra kordades hullemaks ja enamus haigestunuid, surnuid ja nakkuse edasi kandjaid on Covid-passi omanikud.
.27. oktoober 2021, 23:01
Kui kuskil ei lubata enam vabalt käia siis ei hakka riigi makse ka enam maksa. Vaadaku nad siis kuidas hakkama saavad
Mart27. oktoober 2021, 22:07
Mis mõte on sellel, et poed kontrollivad maske alles kassas?
Kas pole nii.27. oktoober 2021, 21:21
Kõige suuremad nakatajad on praegult vaksineeritud inimesed,nad käivad aina ringi ja pole neil mingid vastutus tunned ja need spaad kust saab kohe viiruse kätte ja loomulikult vaksineeritud inimesed.MIDA teha laske aga käia valitsus toetab ja kiidab teid takka.
Üks suuremaid27. oktoober 2021, 21:28
jamasid koroonavastasel võitlusel ongi koroonapassid! Mitte ei taipa, kuidas sellest kõrgharitud valitsejad aru ei saa?
Anna27. oktoober 2021, 21:02
Vöta suur vasarja löö hästi kõvasti näpu peale- muud valud ja mured ununevad paugupealt.
RYSKA27. oktoober 2021, 21:03
TEADA27. oktoober 2021, 20:59
MINA TOON SUUR HULGAADID ON HAAMER OHTLIK! MASKI EI OLE! VALISTUS ON LOBISED ON PALJU SUUR VILETS!
Raske aru saada, aga27. oktoober 2021, 20:39
nii see on. Jah, valitsus on süüdi, et eestlased ei jaksa tervislikult toituda. Eriti pole ka korralikku puhkeaega. See aga veab immuunsuse alla. Eestlane on kõva tööd rügama! Nagu Vargamäe Andres, kes tappis tööga oma pool peret, lasi lapsed kodust lahkuda. Jäädes üksi, oli veel väge täis ja peaaegu sandistas enda. Aga nii kõva mees on eestlane küll, et ise räbal, aga kõigile tahaks ära panna! Ainult, et valitsusele ei tohi liiga teha! Las valitsus teeb temale!
Sünge Olevik 27. oktoober 2021, 20:37
Kas Kaja Kallase sõna maksab midagi, tema ütles, et kedagi ei hakata vägisi vaktsineerima, aga nüüd Maksu- ja tolliametis sunnitakse vaktsineerima vallandamisega ähvardades. Ja kui ta sõna midagi ei maksa, astugu tagasi.
Maksab ju!27. oktoober 2021, 21:00
Sest rahvas ei saa mingi nääpsukesega hakkama! Vaatab teid lihtsalt ülevalt alla, naeratab. Ja rahvas muudkui kummardab. Ei ole siis nii?
majanduspagulane 200927. oktoober 2021, 20:01
kodus ikka asjad väga paigast ära kes ei tea hitleri sunnikuupäeva ja covidi pass valmis mis toimib kes kuulutab seda et käsin poon lasen jne. onneks tegev kaitsevägi kes voiks aitada medsiini ala see valitsus suht ämbrisse astunud siin pippi juures hakkab see jama ajalukku jääma ja uus majanduskriis ka kohe ukse ees kui see jama loppeb igal mängul mitu kulge
VÕIB KÜLL.27. oktoober 2021, 19:57
laske aga käia käige kõik kohad läbi nii tuleb nakatumine veel suurem seda ju tahab meie riik ,pange või kümme õlga alla.
Ei mingit arstitõendit27. oktoober 2021, 19:55
Kui inimesel on nii tõsine haigus,et maski ta kanda ei saa,siis praeguste nakatumisnäitajate juures ei tohiks ta minna ka poodi või muudesse rahvarikastesse kohtadesse,see on tema tervisele väga ohtlik.
Kristiina28. oktoober 2021, 01:39
Ma tahan viiruse läbi põdeda hoopis. Kuigi mul on astma mis hooti on mõõdukas ja sunnib suu kaudu hingama. Enn Veskimägi kangust mul on.
Kui kõiki kommentaare lugeda,27. oktoober 2021, 19:50
peaks uue meeleavalduse tarvis Vabaduse platsist väheks jääma! Mäletan, et omal ajal mahtus Lauluväljakule üle 200000 inimese. See vist nüüd erakätes? Vist omanik pugeja, ei anna luba? Aga meeleavaldust oleks kähku vaja! Oleme jõudnud sinnamaale, kus rääkimisest jääb väheks. Oravalapsed! Teid pole kutsutud kommenteerima ega ka meeleavaldusele!
Ootan ära27. oktoober 2021, 19:53
TV-3. küsitluse. Saab näha, mida tel.teel vastatakse karistamisest.
Ootasin ära!27. oktoober 2021, 20:01
65% on pugejaid, kes kõigile ära paneks! 35% on patrioote, kes loogiliselt mõtlevad!
kutsu üles jah!28. oktoober 2021, 10:45
Kui kuulutatakse välja eriolukord , siis ei lähe sa kuhugile ! Isegi Toompeale ! Antakse sulle käsk laiali minna ja kui sa vastu hakkad,tea ,et sadamas on veel tühje angaare ,kuhu "pronksiööl " mahtus palju rahvast ! Seekord saate sealt ükshaaval välja trahvikviitung paarisaja eruroga näpus! Ja oma inimõigusega võid p...t pühkida ! Ei aita sind ei " Kaabud " ega Varro ! Arvad, et Varro homme , kui hakatakse karistama , julgeb veel üles kutsuda vastuhakule ? Istub nii vakka !
Fanny27. oktoober 2021, 19:47
Vsegda bõt v maske sudba moja.... laulis aastakümneid tagasi georg Ots.
mustakas27. oktoober 2021, 19:31
Karistage siis juba ükskord, seni on ainult paitaud ja soiutud "ära nii tee".
h27. oktoober 2021, 19:27
nüüd alles karmid piirangud..valimised võinuks ka siis edasi lükata aga ei vaja oma c19 leivtada sellistes massides
m27. oktoober 2021, 19:21
laske veel vaksitud igale poole ...minul pole asja sinna kus piirangud ..hoiame raha kokku ...lucky me...aga paljud eiravad siiani esmaspäevasi nn piiranguid ja maski kandmist ...poodised käiakse ilma maskita ja näidatakse mingit vabariigi määrust ...
Nii huvitav27. oktoober 2021, 19:41
oleks teada, kuidas ikkagi mask viirust peab? Anna teada sinu arusaam?
ha ha 27. oktoober 2021, 19:16
K Kitsing süüdistas Vabaduse väljaku miitingut medõdede ründamises. Paluks nüüd tõendeid! Kui see tüüp veel ei tea siis miitingul rünnati fashistliku korda kehtestavat valitsust, mitte medtöötajaid!
mustakas27. oktoober 2021, 19:37
Nendel "meeleavaldajatel" oli ju igal oma loosung või plakat nii et nad ise ka enam ei saanud aru, mille poolt või vastu mäng käib. Kuis siis tavakodanik, kes sellisid jamasid eirab, pidi aru saama, et te " ründasite fašistlikku korda sellega, et keeldute vaktsineerimast ja covid pndeemiat tunnistamast. Tahate ISE otsustada. Aga kui haigeks jääte, peavad teised teie ravi solidaarselt kinni maksma. Loobuge siis ravist ja võtke seda kuulsat ussirohtu.
Heh27. oktoober 2021, 19:09
Eesti rahvas lasigi endale peale astuda... Palju õnne õnnetud!
Vaktsineerimata Ali baba ja 40 röövlit27. oktoober 2021, 19:09
Kui mul ei lasta tööl käies raha teenida, siis jääb lihtsalt keegi oma rahast ja varast ilma, kui põrkama hakkab siis hammastest ka. Käitumisteadlased ja muud loomad analüüsige põhjalikult, kui palju inimesi nii hakkab tegema ning võtke seda väikest valusat tõdemust mõtlemisele müksamisena.
Kui valituse korraldusel27. oktoober 2021, 23:40
müksab riik tööandajat töötajale vaktsineerimise survestamise, siis piltlikult müksab lahti lastud töötaja riiki ühe maksumaksja kaotusega. Tööjõudu võib tuua sisse Ukraianst, valgevenest, Moldaaviast ja Aafrikas - küsimus, millise kvalifikatsiooniga? Kui väiksema palgaga, siis ka makse laekub vähem.
Njah27. oktoober 2021, 18:54
Sõitke sirgelt v!ttu oma piirangutega. Tulge ja trahvige, surm ka ei võta sealt kus pole midagi võtta. Ainuke asi mis te võtate, on põske, miilitsad. Iga trahvi eest hävitan 10x väärtuses riigi vara, mul poh. Käes on aktiivse vastupanu faas.
mutakas27. oktoober 2021, 19:40
jah, kui Jumal tahab kedagi karistada võtab ta mõistuse tema ligimestelt. Ise see "ligemine" ju aru ei saa, mis temaga lahti on.
Mart27. oktoober 2021, 22:41
🐧🐧🐧29. oktoober 2021, 19:52
Kus nüüd moded on, kui keegi siin ropendab???....
Kuidagi imelik!!!! 6. november 2021, 01:30
Huvitav, kuidas nüüd moded lasid sellise ropendava kommentaari siia teiste hulka????? On inimes i(mina ka), kes üldse ei ropenda ja sellegipoolest ei lubata kommentaaril.ilmuda!!!!!!Täiesti heasoovlikud ja süütud kommentaarid, aga ikkagi ei lasta kommentaaridel ilmuda! Kummalised moded ikka????!!!
Mart27. oktoober 2021, 18:48
Tiit Pruuli Tõnis Mäest: kui annad oma ande ususekti teenistusse, pead arvestama, et inimeste jaoks muutub su loomingu tähendus Kas see ei olnud mitte Pruuli, kes ähvardas riiki piirangute tõttu kohtuga?
... 27. oktoober 2021, 18:42
Vaktsiini ainuke kasu on see, et sellega saab tappa loterii korras isikuid, kes veel ei tea, et tal on allergia mõne seal oleva komponendi vastu.
Tahtsime parimat, aga läks nagu alati27. oktoober 2021, 18:38
Näedsa siis.. Läks jälle kaks-kolm kuud, kuni asjale pihta saadi ja lõpuks mingi otsus vastu võeti. Ainult et lootusetult hilja, lootusetult..
mustakas27. oktoober 2021, 19:44
Kas panite y täj hele. On ju räägitud, et ehk oleks õige jätta ära mittevajalikud reisd. AGA! Üks proua (KeKa käis Švetsis suusareisil just laine harja ajal ja teine prou( Ka Ka reisi Itaaliasse just-just kolmandaks laineks valimistumise ajal. Matsid istuge kodus, MEIE võime reisida.
Ennustaja27. oktoober 2021, 18:36
Seda sundimist oli ju ammu oodata,valimised läbi ja inimesed orki.vahepeal isegi oli mõte süstile minna aga seda valitsuse näkkusülitamist vaadates ei lähe.muide seoses mega hindade tõusuga polegi kodust välja asja minna.jätkub ainult vajalike maksude maksmiseks,poodi ja mujale minna ei ole vaja.
😂😂😂27. oktoober 2021, 18:47
😂😂😂😂No täpselt töö ja kodu sama siin ja vaksima ei kipu siiani terve olnud 😂😂ja neile palju õnne kes andsid hääle Kajale sest tänu sellele ei lõppegi See jama kunagi AGA EDU EKRELE 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Alles...27. oktoober 2021, 19:44
...eile peaminister TV`s ütles,et kedagi ei sunnita vaktsineerima,vaid soovituslik.Nüüd käib klapperjaht ja oma vastutuse valitsus suunas ettevõtetele.St.Valitsus ei vastuta meil millegi eest,las koroona vohab,riigipiir lahti,las reisivad jne.,jne.
miks27. oktoober 2021, 18:27
ei suleta meelelahutusasutusi, spaad, trennikohad jne. kõik lahti, koolid avatud ja praegu kannavad viirust massilislt noored koolist koju nakatades ka vanemaid ja vanavanemaid?
sips-sops27. oktoober 2021, 23:43
Lätlased olla Pärnu spaades elu nautimas - kas on nii?
27. oktoober 2021, 18:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kui kvaliteet nakkust suudad pakkuda siis inimesed juba maksavad teenuse eest28. oktoober 2021, 03:14
Valmistuda 4-ndaks doosiks27. oktoober 2021, 18:05
CDC greenlights FOURTH Covid vaccine jab for ‘immunocompromised’ Americans as definitions blur for ‘booster & fully vaccinated’
Karvad27. oktoober 2021, 18:03
Väikesed füürerid tõstavad pead 🤣
noh27. oktoober 2021, 18:54
Nüüd läheb löömaks.
tk27. oktoober 2021, 18:02
uut meeleavaldust oleks vaja kodanikuõiguste kaitseks.Asi hakkab üle piiri minema.
Harks27. oktoober 2021, 19:19
Oleme jõudnud olukorda kus EKRE-st ja SAPTK-ist jääb väheks. Rahva vastupanu peab kasvama hakkama!
mustakas27. oktoober 2021, 19:48
Muideks : Ühe kodaniku õigused lõpevad just sealsamas, kus algavad teise kodaniku õigused. Kumma õiguste eest Sina võitlema tahad hakata ? Kas sell, kes ei taha vaksida või selle, kes tahab ?
eriolukord27. oktoober 2021, 17:58
Kas Eestis pole ühtegi moodust kuidas ebapädevat ministrit oleks võimalik vallandada?
On!27. oktoober 2021, 19:08
Kõik see mees meeleavaldusele! Paraku leidub palju enesepiitsutajaid, kes naudivad valu. Eestlane ongi eriline rahvus, kes paneks ära isegi endale!
vaktsineeritud27. oktoober 2021, 17:51
on hakanud aru saama et tegid vale otsuse.Päris tulemusteni jõuame õigepea
Katsu endaga hakkama saada27. oktoober 2021, 19:59
Milliste tulemusteni sa oma arust jõuad,ära sa teiste pärast muretse
Mis mõttes...27. oktoober 2021, 20:26
Kes sa selline oled, et teiste eest arvamust avaldad, äkki tahad mu maksud ka kinni taguda?
karma27. oktoober 2021, 17:50
Ehk tuleks uurida hoopis miks inimesed ei lähe vaxima? Kindlasti ei ole kõik vaxivastased kes ei poogi ennast vaid on selleks muu põhjus hoopis,mõelge ja uurige miks rahvas ei lähe sellega kaasa?
27. oktoober 2021, 17:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
... 27. oktoober 2021, 18:46
See valitsus ees otsas Kajaga, ei pääse tulevikus saabuvast kohtulikust karistusest.
Millal jõuavad piirangud ka kultuuriasutusteni??????? 27. oktoober 2021, 17:37
No reklaamitakse väga palju kontserte ja teatrietendusi ja kui kõik see rahvas sealt koju tagasi jõuab, siis on varsti juba VEEL ROHKEM NEID VAKTSITUD POSITIIVSEID HAIG LAS!!!!!! JA HAIGLAS jälle uued haiged!!!!! Ja nii lõpmatuseni!!!!!!! MILLAL ÜKSKORD JÕUAB VALITSUSELE KOHALE , ET PRAEGU TULEB LÕBUSTUS--JA KULTUURIASUTUSED SULGEDA, ÄRA KEELATA!!!!!! KA VAKTSITUTELE!!!! Muidu ei tulegi neil positiivsetel lõppu!!!!!!!!!!!! Piirangud ka kultuurielus!!!!!
Vaktsiini vastane27. oktoober 2021, 17:45
Vilistan Valitsuse korraldusele..
😂😂😂😂😂27. oktoober 2021, 18:51
Piirangud kõigile ainult töö ja kodu ja toidupood ja lapsed koolis et ikka haridust ka tuleks ja muuu jama kõik kinni nii vaksitud kui vaksimatta
noh27. oktoober 2021, 18:57
ei lennujaamas ega sadamas kontrollita kedagi. Las tulevad ja toovad siia oma viirust.
elada tuleb27. oktoober 2021, 19:24
minnes teist teed, mida maailm ei liigu
nii nagu27. oktoober 2021, 19:38
Tallinna linnapea ytles raadios otse, et vaksiini töhusus on halb.
Piirangud ka vakts itutele!!!!! 27. oktoober 2021, 22:22
Vaktsiini vastasele! Ega mulle ka see valitsus ei meeldi, aga nendel ju ainsana see piirangute vo'li!!! Teised vist ei saa neid piiranguid kehtestada!!!! Mina ka vaktsi ei taha, aga kes soovib---las käia!!!! Mida rohkem neid vaktsituid vabalt ringi käib, seda rohkem ka neid vaktsitud positiivseid haiglas!!!
ff27. oktoober 2021, 17:32
Hitler polnud ka vast nii julm oma rahva vastu nagu meie valitsus ja terviseamet,küll elu teeb omad korrektiivid sellistele.
Kitsingule infoks27. oktoober 2021, 17:25
Meeleavaldusel osalejad ei hõisanud õdede vastu!See on suurepärane näide demagoogiast.Seal oldi laste vaktsineerimise ja sundvaktsineerimise vastu ning ausa kommunikatsiooni poolt. Naljaks et üks esimesi lauseid,mida Varro ütles, oli "Me pole vaktsineerimisvastased". Esimene pealkiri,mida peavoolust lugesin:Vaktsineermisvastased kogunesid meeleavaldusele. Ja siis ütlevad, et usaldage usaldusväärset meediat.
maksumaksja ülalpeetavad meediakanalid27. oktoober 2021, 18:13
Maksumaksjad ISE peavad ka ilmutama huvi ja nõudma, mida nende poolt ülalpeetavad meediakanalid edastama peaksid või nõudma rohkem erapooletust ülalpeetavatelt nagu Tralla, Kannel, Kuusik.
maksumaksja ülalpeetavad meediakanalid27. oktoober 2021, 18:14
Maksumaksjad ISE peavad ka ilmutama huvi ja nõudma, mida nende poolt ülalpeetavad meediakanalid edastama peaksid või nõudma rohkem erapooletust ülalpeetavatelt.
Asd27. oktoober 2021, 17:22
Täna siis kuuest koolnust neli oli vaktsineeritud. Naer
27. oktoober 2021, 17:47
Kes viimasena naerab,......
Karvad27. oktoober 2021, 17:07
"...tuleb kanda maski" - ehk asjaomased siis defineeriksid, mis see mask on ? Ma nagu sügavamale juriidikasse hetkel ei laskukski..., aga auklik on see korraldus ja nõu küll. Ehk, siis palun mis see mask on? Millisele standardile vastav? Või juhtus nii, et sall enam ei kõlba aga sama sall kõrva-aasadega kõlbabb... ;) Ehk hetkel ongi ju selline situatsioon. Teeme asju asja pärast mitte, et sellest oleks kasu ja oleks põhjendatud. Kurb. Aga edasi seltsimehed viisaastaku plaan viie kuuga ;)
Tundub,et sul on arusaamisega raskusi27. oktoober 2021, 20:02
Nõutakse meditsiinilist maski
27. oktoober 2021, 17:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Te ei karda viirust,27. oktoober 2021, 19:27
Nukits27. oktoober 2021, 16:57
Mis statuses on meil kirikud? Kohati meelelahutusasutused oma kontsertitega, mõnele ka elutähtis teenusepakkuja ja ehk veel midagi kolmandat? Kas jumalasulased peavad kirikute ustel inimeste vaktsineeritust kontrollima ja saatma teised minema - terviseameti ja politsei kontrollid-reidid muidugi ka? Kui see aga nii ei ole, tuleb välja, et meil pole ilmalik riik, vaid kirikuisad saavad alati erikohtlemise osaliseks...
järsku27. oktoober 2021, 16:54
Peaks veel korra nime muutma, Haigekassa- Terviseamet- Terroriamet...
Muah27. oktoober 2021, 17:21
Huvitav,et Skandinaavia täis neid koomikuid…regioon,kuhu meiegi ihkame kuuluda.
Mina loobun maskin kandmisest27. oktoober 2021, 19:28
mul on hää ja põhjust seda kasutada
Parandan27. oktoober 2021, 19:28
keeldun maski kandmisest, mul on hääl ja julgus seda kasutada.
abc27. oktoober 2021, 16:48
Valitsus lõpetagu oma inimeste kottimine. Välismaalt saavad kõik meile tulla ilma mingi koroonatestita. Me võime siin ennast või sõlme keerata, aga kui viirust muudkui juurde tuuakse (ja ka uusi tüvesid), siis on see meie ponnistamine kõik mõttetu. Pärnu pidi lätlasi täis olema.Jaapanlased, austraallased on targad - piirid on kinni.
mari27. oktoober 2021, 16:46
Ikka ainult piitsa ja piitsa. Ainult ähvardused, hoiatused ja karistused. Ammu olnuks aeg taktikat muuta. Ausalt, oksele ajab juba
Muah27. oktoober 2021, 16:57
Ausalt, ajab jah oksele,et inimesed ei ole järginud ülileebeid nõudmisi või õigemini palveid.Ainult piits mõjub!
muahile27. oktoober 2021, 19:01
piits tõmbab välja vastupiitsa.
Y27. oktoober 2021, 16:46
Ja ma olin kindel, et venitatakse vähemalt 7nda laineni. Muidugi, saab näha, mida tegelikult tehakse. Lubatud on ennegi..
mikk27. oktoober 2021, 19:43
6 milj. vaksi ootavad ölga
27. oktoober 2021, 16:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga kõik võib veel tulla27. oktoober 2021, 17:55
Filter on muidugi tõhusam koos sundõhuseadmega
Küsin27. oktoober 2021, 16:27
Miks olid tänaste surmade sees vaktsineeritud.Kui tahetakse öelda et olid kaasuvate haigustega,siis järelikult ei tohikski nad süsti saada.Vot su riskigrupp.Nendele võibki see vaktsiin saatuslikuks saada.
Brigitta27. oktoober 2021, 16:51
Meil teatakse, et punktipealt 175 inimest ainult ei tohi süsti saada. Kas kõigile eestimaalastele on hiljuti tervisekontroll tehtud? Mulle küll pole.
Mina (üks inimhing siin)27. oktoober 2021, 17:14
olen nii testimatta kui ka vaktsineerimata - täitsa elus ja terve. Ja nii ka jääb. Suren kui Looja kutsub koju.
Pane oma lo.ll suu kinni27. oktoober 2021, 20:05
Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde,kui sul meditsiinilist haridust pole,ära tegele siin oletamisega
Mart27. oktoober 2021, 16:23
Vabariigi valitsus on 25. oktoobril kehtestanud uue korralduse, millega tõhustati maski kandmise kohustust. Mida antud lause tähendab? Kas mask ei olnud siiani kohustuslik?
Ega ole praegugi!27. oktoober 2021, 16:36
Kõik seadused on rahvale avalikud ja kirjalikult fikseeritud! Seni pole maski mittekandmise eest trahvi seadusest midagi näinud!
me27. oktoober 2021, 16:23
hakkame vastu,me ei alistu!
kodanik27. oktoober 2021, 16:22
Viirus on suureks kasvanud. Enne oli ta õhu molekulist väiksem, levist õhus. Nüüd on täilaadne ja hüppab inimeselt inimesele. Selline mõtlemise muutus on toimunud ametnikes. Iga trahviga tuleb minna halduskohtusse. Las tõestavad, et vaktsineeritud inimesed nakatuvad ja et viirus on täilaadne, mida kaitseb mask. Kui selline tegevus algab, võib ministeeriumi nime ära vahetada. Kiusamine ja vägivald pole ainult lastele omane. Kontrollima peaks asutuste õhuvahetussüsteeme. Samuti puhta õhu olemasolu igal pool.
Jäin mõtlema 15:38 kommentaari peale.27. oktoober 2021, 16:33
Proovisin reaalselt läbi mõelda, kuidas see karistamise protseduur käima peaks? Et tuleb terviseametnik. Esitleb ennast ja siis nõuab trahvi? Ta peaks mulle selgitama, millise seaduse alusel trahvi nõuab? Oletame, et selgitab? Sel juhul peaks ta väljastama mulle dokumendi, kus on kirjas trahvija nimi, amet ja nimelt seadusesäte, mille alusel trahvi nõutakse. See ikka nüüd läbi ei lähe küll! Kellel on teine arvamus, lisage link seadusesättest!
Kodanik27. oktoober 2021, 16:50
Nagu trahvi saad, tuleb trahviga minna halduskohtusse. Hetkel on ju trahvitavad vaktsineeritud. Need, kellele lubati täielikku vabadust. Uutest testidest juba 40 protsenti on vaktsineeritute omad. Eks see protsent hakkab tõusma kuna vaktsineerimata inimesed enam ei lähe kohtadesse kus end testida on vaja.
paraku on TÕDE27. oktoober 2021, 17:15
meie maises ilmas keelatud. Kuid olge julged "hullud" ja jagage tõde edasi.
27. oktoober 2021, 16:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mart27. oktoober 2021, 16:26
Küsimus miks Kaja on siis 9 kuud rääkinud, et me trahve ei tee. Ta soovitab inimesele minna teisele ütlema, et pane mask ette.
16:21 ja 1626!27. oktoober 2021, 16:44
Esiteks, pole sellist seadust! Otsi, kas leiad? Ja teisele! Kaja ei tee trahvi sellepärast, et seadust pole! Kui üritakski, kukuks peaministri toolilt, heal juhul akna alla!
Nojaa27. oktoober 2021, 16:17
Võin 1000 euro peale kihla vedada, et järgmine nädal esineb mõni poliitik teles ilma maskita.
Millal neil maskid peas on 27. oktoober 2021, 17:17
olnud???? - ainult eetri ajaks.
ohjah27. oktoober 2021, 16:17
valitsuse suurim viga on olnud, et nad on algusest peale rõhunud inimeste mõistlikkusele ja vastutustundele. See osa ühiskonnast, keda saab pidada mõistlikuks ja vastutustundlikuks toimib selliselt niikui nii, ei oota kiige v terviseametniku soovitust/korraldust. Ja teine osa ühiskonnast , need mina-mina-mina ja minu tahtmised ja mittetahtmised, ei hakka iial soovituste, südametunnistusele koputamise, rangelt soovitamiste peale oma käitumist muutma. Seega, teha pole midagi vaid SUND ja KARISTUSE hirm paneb ükskõiksed enam-vähem mõistlikult käituma.
tõsi ta on27. oktoober 2021, 16:31
meil on ikka veel nõukaaegne mõtlemine,kui tuleb käsk siis teeme.Muu maailm saab aru terminist rangelt soovituslik ja täidab seda.Meie inimene hakkab siis mõtlema,kui tullakse rahakotti tuulutama.
Mart27. oktoober 2021, 16:37
Oota aga seda on liberaalid kogu aeg jahunud. Kas me laseme lahti kõik eestikeelt mitte oskvad õpetajad? Reff+Kesk:Ei Kas me tõstame kiiruse ületamise eest trahve? Reff+Kesk:Ei Kas me lõpetame ülikoolides igasugu tilu lilu õpetamise peale riigi raha raiskamise? Reff+Kesk:Ei Kas me viskame koolist välja kõik kes ei viitsi õppida? Reff+Kesk:Ei Kui see on teada, et ainult karistuse ja sunniga saab, siis ei ole mõtet lolli mängida ja muul ajal rääkida, et inimesed on nii targad ja ise otsustavad ning piiramine ja karistamine ei aita.
Me (inimesed) 27. oktoober 2021, 17:19
elame terve oma eluaja erinevates hirmudes. Hirm ja sund tuleb kaotada.
kus me elame27. oktoober 2021, 16:16
meeldejäävam osa valitsuse ja terviseameti tegevuses- agressiivne vaktsiinipropaganda, keelame, hoiatustega enam ei piirdu- karistame, kui ei kanna maski algatame väärteomenetluse või viime inimese sunniga minema jne Kiirem lahendus indiviidi jaoks- õlg alla eksperimentaalsele vaktsiinile, mis ei välista haigestumist ja mille tüsistuste eest mitte keegi ei vastuta.
Ei eksisteeri viimased 200 aastat riike.27. oktoober 2021, 17:20
Kogu maailm mängib üht ja sama mängu. Tappmine.
kui jube ähvardamine 27. oktoober 2021, 23:52
selle ametiisiku poolt, vihisesid nagu kuulid, keelame, karistame, poome, laseme - mul tekkis hetkeks segadus, kas Jossif Vissarionovitš surnust üles tõusnud...
Nimi27. oktoober 2021, 16:10
Valitsus ei hooli inimestest ainult millest hoolib vaktsiinist et saaks tehtud süst,
27. oktoober 2021, 16:10
Ujulates on maskist vähe kasu, koroona ründab riietusruumis.
jah27. oktoober 2021, 17:19
Järelikult pead kodust kohe tulema õiges riietuses, mida sa sinna riietusruumi otsid?
27. oktoober 2021, 16:09
Lennujaamad,bussijaamad, raudteejaamad,sadamad on kõik reisi meelelahutusasutused
Karl27. oktoober 2021, 16:08
Meditsiiniline mask väljaspool meditsiiniasutust on hirmutusvahend.
27. oktoober 2021, 16:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
:)27. oktoober 2021, 16:15
Mask ikka selleks, et Sina ei nakkaks
jah27. oktoober 2021, 17:20
Viirus on vahepeal kõvasti kosunud. Enne oli õhust väiksem ja õhus leviv, nüüd on täisuurune ja hüppab inimeselt inimesel. Mask aitab, tõesti sellise tegelase vastu.
27. oktoober 2021, 16:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mart27. oktoober 2021, 16:14
Kas mõni nii öelda teaduspõhise suuna esindaja võik öelda miks Kaja ei soovi piiridel testimist või vähemalt COVID passi kontrolli
to27. oktoober 2021, 16:21
küllap varsti teised riigid eestist tulijaid piirama hakkavad v eestist tulijatele sissesõidu hoopis keelavad. Vaadake euroopa koroona kaarti. Vaid eesti ja läti on seal musta värvi.
Y27. oktoober 2021, 16:51
Igal pool mujal on numbrid oluliselt väiksemad ja inimesed mõistlikumad. Eesti on taas Euroopa lippulaev... Kuigi kõssitame kõik oma nurgas ja oma autos... Eriline idiootia
to Mart27. oktoober 2021, 17:00
teadmiseks, et Covid pass esitatakse juba enne lennule minekut
Eesti - väike riik, kes27. oktoober 2021, 17:24
lollimängimisega eredalt silma paistab.
Alles lendasin 28. oktoober 2021, 01:28
Vale jutt!Lennujaamas mask kohustuslik,ei saa end lennulegi registreerida,ilma,et ei näita vaktsineeritud passi. Lennukis mask kohustulik,kui sihtpunkti saabumiseni ja lennujaamast väljumiseni!
27. oktoober 2021, 16:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ravikindlustuse maks - 27. oktoober 2021, 16:31
Kas vaktsineerimata inimesed, kellelt nõutakse enda ravi eest maksmist, võiksid saada näiteks 30 aasta jooksul ravikindlustusse tasutud summa jäägi enda arvele? Erakindlustusseltsides on võimalik sõlmida ravikindlustuse, erakliinikud ravivad. Kui mitmesaja tuhande töötava inimese maksud enam riigieelarvesse ei laekuks, siis alles on meditsiinisüsteem käpuli. Praegu annab tunda eelmiste aastate optimeerimine, ravikohtade ja töötajate koondamine.
Vabaduse Väljaku27. oktoober 2021, 16:01
meeleavalduse teemad olid kirjas nii tutvustaval blanketil, loosungitel kui ka kõnedes. Arstide ja vaktsiinide vastasust seal ei olnud. Sellele vaatamata pasundavad meedias kõikvõimalikud haritud tegelased, et justnimelt protestiti vaktsiinide ja arstide vastu. See on otsene pahatahtlik vale. Häbi võiks neil olla oma positsiooni ära kasutada ja naglalt valetada.
to27. oktoober 2021, 16:06
a sul nn protestimas käia polnud piinlik???? Meeleavaldus viiruse vastu. Mida veel!
Mina seal 27. oktoober 2021, 16:12
protestimas ei käinud, kuid jälgisin meeleavaldust internetist. Vaadake ise ja veenduge, et tegemist ei olnud vaktsiine ei seatud seal kordagi põlu alla. Ja tunnustati meditsiinitöötajaid nende raske töõ eest. Protestiti valitsuse poliitika vastu koroonarindel. Ja õigusega.
Maali27. oktoober 2021, 16:26
Need kes Eesti maha on müünud valetavad ikka nii, et ise ka usuvad. Kaja läheb iga küsimuse peale lausa paanikasse, kokutab ja jaurab muudkui et vaktsineerimata inimesed haigestuvad raskelt ja koormavad haiglaid. Naljanumber! Tegelikult ongi vaxitud selle olukorra tekitanud, nemad ju on selle viiruse laiali tassinud. Fb.ju ringles see ettekirjutatud programm kuidas asjad hakkavad kujunema ja täpselt nii on läinud. Järgmiseks hakatakse vaestelt vara konfiskeerima. Läti juba alustab oma rahva röövimisega. Kui Siim pani 10 milli tuuri, siis see oli vaid peeneaha. Kaja röövib terve Eesti paljaks.
Kes need reforme veel valivad?27. oktoober 2021, 15:58
No mask pähe teile või saate trahvi, ka vaksineeritud.
Süüdimatu võimuiha27. oktoober 2021, 16:47
Vaktsineeritud kov.pos.õpetaja nakatas 5 õpilast. Kas vaktsineeritult on õigus kovidit levitada...
Süüdimatu 27. oktoober 2021, 17:54
vaksimata koroonahaige lapsevanem saatis lapse jalust ära kooli ja nüüd õpetaja ja 5 last klassis positiivsed. Kas süüdimatutel vaksimata inimetel on õigus teisi meelega nakatada?
Palun27. oktoober 2021, 23:55
täpsustada, milline mask - kas jänese, rebase, siili või karu oma? Hunt võiks ka sobida?
27. oktoober 2021, 15:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Nimi27. oktoober 2021, 16:07
Kõigil õigus arsti abile, aga surudakse peale vaksiinidega, nii palju vabastus
Mart27. oktoober 2021, 16:17
Kui olukord oleks päriselt nii hull ja Lätis veel hullem, kas siis saaks ilma igasuguse kontrollita?
27. oktoober 2021, 15:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Solidaarne ravikindlustus -27. oktoober 2021, 16:35
Miks minu raviraha eest ravitakse ülekaalulisi, joodikuid, narkareid, vaktsiini kõrvalmõjude põdejaid? Pole kümneid aastaid haige olnud ja ikka pean igal kuul vähemalt min palga suuruse osa riigile maksma, et ravida neid, kes ise ei viitsi elada tervislikult.
Kas on teada millal see valitsus tagasi astub?27. oktoober 2021, 15:53
Tõsiselt ära on tüüdanud see igapäevane uus ja uus jama sellelt KaKa valituselt. Iga päev mingid uued korraldused, reeglid. Hetkel sureb vaiksinnerituid rohkem ja ikka eksperimenteerime ja nüüd kirjutma juba rahvale trahve, laseme töölt lahti jne
Kes siis 27. oktoober 2021, 16:38
asemele peaks tulema? Räuskavad ja kahepalgelised kaabud ehk EestiKõigeRumalamateErakond ? Tänan, ei! Kolmveerand eestlastest ei soovi neid valitsemas näha.
Ühiskonna klassid27. oktoober 2021, 16:38
Kui vaadata Uus-Meremaa ja Austraalia poole, siis see, mis on seal praegu on liikumas ka meile. U-M peaminister kinnitas, et jah, neil on ühiskonnas kaks kodanike klassi - vaktsineeritud ja vaktsineerimata- ja nende õigused on erinevad. See on ju väga õigusriigi nägu!
to:Kas on teada....27. oktoober 2021, 16:40
Palun ole nii lahke ja ütle mida siis tegema peaks?Kuidas see covid siis seljatada?Te vastased ainult räägite,aga palun siis esitage ka mõningaid asjalikke mõtteid!!!!
Härg27. oktoober 2021, 16:44
Lasku kõigepealt lahti vaktsineerimata kult.minister Ott...või Toompealistele on omad seadused
Üks lahendus on see....27. oktoober 2021, 17:29
ärme pööra 12 kuu jooksul kordagi poliitikale ka poliiitikutele tähelepanu.
Setu27. oktoober 2021, 15:46
Nüüd on kätte jõudnud tõeline vabadust ihkavate meeste ja naiste proovilepaneku aeg. Nüüd selekteeritakse välja terad sõkaldest. Vaid ehtsad patrioodid sülitavad uuele valitsuse korraldusele, võttes rahakoti puuga selga ja marssides pankrotti põlgavalt maskita mööda kodulinna uulitsaid. Ikka Eesti eest ja tema hüvanguks.
jah27. oktoober 2021, 17:35
Sa ikka sellest arusaid, et maski nõutakse vaktsineeritutelt, sest vaktsineerimata inimesed ju enam ei käi nimetatud kohtades. Ometi on arusaadud, et see elukas ründab vaktsineeritud inimesi ja jõuga tuleb igaühte hoida, et ta ei nakatuks.
27. oktoober 2021, 15:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
.27. oktoober 2021, 17:11
Sa krdi-krdi-ku-at! Võtsin välja Solšenitsõni jutustuse Venemaa vangilaagris elanud Ivan Denissovitši elu kahest päevast ja mis ma näen? Päris sarnaseid olukordi ja inimesi võimu juures.
Näib 27. oktoober 2021, 17:30
maski kandmise vastu ei protesteeri,27. oktoober 2021, 15:40
saabki 2 tundi kauem magada, näo maalimine jääb ju ära.
orginaalselt on makup mõeldud 27. oktoober 2021, 17:31
ainult "töödeldud naistele" ehk mtf-dele.
Treile ja Kitsingule27. oktoober 2021, 15:38
Kuidas see on kooskõlas andmekaitse jm säärasega: Ei ole vabandus, et kontrollijatel pole vahendeid, sest kontroll.digilugu.ee on kõigile kättesaadav.
Maskilemb27. oktoober 2021, 16:41
Gaasimaski võib ka kanda. Mul on ka üks konnamask viimasest maskeraadist.
Mina küsin jonni pärast.27. oktoober 2021, 15:38
Karistatakse? Aga võiks siis nii pikale hirmutamise artiklile lisada seadusesätte, mille alusel on õigus karistada? Kõik võivad öelda, et "karistan", aga seaduse järgi? Kuidas ja millise seadusesättega karistatakse? Nii, et karistaja! Kui sul pole esitada "karistamise" juurde seadusesätet, su karistus ei kehti! Juba selle pärast küsin, et ei usalda valitsust! Liiga palju on katteta sanktsioone!
27. oktoober 2021, 15:36
Terviseametit tuleks karistada ebakompetentsuse ja väärinfoga hirmutamise eest. Hirm ja paanika alandavad teadupärast immuunsust 50-80%! Terviseamet tegeleb vaid tagajärgede leevendamisega, ülikalli tasuga seejuures. Rahvusliku julgeoleku seisukohast on tarvis kasutada efektiivsemaid ehk meile odavaimaid meetodeid, milleks saab olla vaid probleemide ennetamine. Normaalne immuunsus saab kõigi viirustega muretult hakkama. Immuunsust alandavad enim pestitsiidid toidus ja toiduainetetööstuses kasutatavad mürgid. Piirangud pole ennetustegevus, vaid kompetentsi puudus! KAPO, millega tegeled?!!!
nad :27. oktoober 2021, 17:32
suotsetavad - jiivad - räägivad taga
küsimus rahva seast27. oktoober 2021, 15:36
kas nõukaaegse tsiviilkaitse gaasimaskiga (protivogaz:)) võib ka poodi minna või see ei vasta jälle mingitele euronõuetele covidi suhtes? Mask on mask.
Aga kui27. oktoober 2021, 15:56
Tulevad valge kitli ja särgiga millel pikad varrukad, panevad autosse ja viivad Jämejalga jälle
irw27. oktoober 2021, 15:31
irw ..Akuidas oma jooki joon ? läbi kõrva või?
Mina27. oktoober 2021, 15:49
tilgutan pipetiga konjakit silma.Proovi,hea kogemus.
Mina27. oktoober 2021, 15:57
tilgutan bensiini ja sõiman valitsust kui valus on.
Mart27. oktoober 2021, 16:21
Äppiga. Meil on palju iduettevõtteid, kindlasti on mõni teinud sellise.
Huracado27. oktoober 2021, 15:29
Vaadake Jaapanit, kõik kõnnivad maskis ka tänavatel, pargis, pole mingit küssat või kõminat et tervis ei luba.
Mart27. oktoober 2021, 15:33
Tere hommikust! Seal kanti maske juba ammu enne COVID kriisi.
Mask27. oktoober 2021, 15:36
on bakterite vastu. Inimesed on rumalad.
Mine27. oktoober 2021, 15:38
Jaapanisse ja kanna kasvõi magades!
mats27. oktoober 2021, 19:59
Jaapanlased söövad "ussirohtu" ka.Häbenevad vist seda vaikselt maski taga
küsimus27. oktoober 2021, 15:27
misasi on meelelahutusasutus, ehk hea toimetaja ja moderaator kaheepale suudavad selgitada ja defineerida
Kakuke27. oktoober 2021, 15:33
Tänases infotunnis andis I.Dontšenko TA-st sele info, et kollete kasv ja viiruse levik on suurenenud koolilaste ja hooldekodude seas. Sealt edasi võib igaüks mõelda, kus liiguvad kooliealised ja kus hooldekodude asukad ja töötajad. Enamus viimastest on pea täielikult vaktsineeritud, kooliealised ka suures osas. Järelikult piirata ka vaktsineeritute liikumist, kuna nad levitavad viirust omades vaktsiini passi.
27. oktoober 2021, 15:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kk ko ko danik27. oktoober 2021, 15:31
ära hingeldaklaköör.
oledidioot27. oktoober 2021, 15:41
No ja mida tehakse selleks ,et viirus vähem leviks?27. oktoober 2021, 15:21
"on võimalik, et välismaalt tuuakse sisse uusi tüvesid, või vastupidi suudetakse katkestada nakkusahelaid". Kas reisimine on tõesti praegu hädavajalik? Kõik on riigi kätes aga ei tehta ju midagi. Mul on tunne ,et seal kõrgemal pool ongi kellegile kasulik viiruse massiline levik.
***27. oktoober 2021, 15:37
Kõik on iga inimese enda käes. Ootad kempsuskäimiseks ka riigi poolt juhendeid? Kanna maski (kaitseb ka gripi jms haiguste eest) , pese käsi ning ära asjatult konda rahvarikastes kohtades ja ongi kõik hästi. Olen kuulnud, et kellelegi on kasulik ka see, et rahvas vorsti ostab. Tuleb vist ära keelata. :) :)
Muide,27. oktoober 2021, 15:42
koroonapassid ja maskid viirust ei peata! Ei, ma ei nori! Tõepoolest, pole maski, mis viirust peataks! Igasuguseid väiteid, et vähendab, ei loe! Kas nakkab sind üks, sada või miljon viiruseosakest, oled nakatunud!
kysimus27. oktoober 2021, 15:18
Kas kontsert on ka meelelahutusasutsu? Ning kui jah, kas korraldajad peavad piletiraha tagasi maksma, kui ma ei suuda 2h maskis istuda?
.27. oktoober 2021, 15:23
Jäta minemata kui ei suuda maskis olla!
küsimusele27. oktoober 2021, 15:40
kui lähed lõbunaise juurde ja kõvaks ei lähe, kas annab sulle raha tagasi :)?
27. oktoober 2021, 15:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lutsar-putsar27. oktoober 2021, 15:21
lutsar-putsar27. oktoober 2021, 15:22
lutsar-putsar27. oktoober 2021, 15:23
Tulin27. oktoober 2021, 16:40
just poest, köik myyjad maskideta. Soomes.
Mõtle oma peaga27. oktoober 2021, 16:45
ja kasuta puhast maski .Maskis su enda väljahingatud saast ,millest teised pääsevad.
27. oktoober 2021, 17:10
Sellised maskid vedelevad poes kassade kõrval ja poe ukse ees asuvates prügikastides.
juga27. oktoober 2021, 15:17
Tere tulemast Põhja-Koreasse. Nagu otse vaktsiini ei kiida, kohe modesse. Kuigi ei kirjutanud ka midagi-kedagi solvavat või halvustavat.
Lugege ise ka kaasake ka lapsed27. oktoober 2021, 15:16
PIIBLIT lugema. Aeg on tõde teada!
Õige27. oktoober 2021, 15:33
Ja lisaks Objektiivi mis annab ka edasi Jeesuse enda sõnu ja sõnumit!
27. oktoober 2021, 15:13
Minge lennujaama/sadamasse ja löpetage lähikondlaste reisimine 10 chareteri päevas on ikka liig mis liig
Mart27. oktoober 2021, 15:09
"Vabaduse väljaku meeleavaldusel osalenutele ütles Kitsing, et kui nad raskelt haigestudes satuvad intensiivravile, siis seal tegelevad nendega samad meditsiinitöötajad, kelle vastu nad hõiskasid." 1987. aasta on tagasi. Ma ei mäleta, et keegi oleks Vabaduse väljakul hõisanud arstide ja õdede vastu. Pigem avaldati tunnustust nende tööle. Koroona-intensiivravile satuvad eakad ja/või haiged inimesed. Vabaduse väljakul oli tuuline ja külm ja sinna eakad/haiged inimesed ei pressinud. Nii et intensiivravisse need 10 000 inimest ei satu. Asjata sm. Kitsing ootab neid sinna. Pole tulemas :)
misasja27. oktoober 2021, 15:16
kodanik Kitsing ei saa vist aru, mille vastu protestiti. Meditsiinitöötajate vastu pole keegi "hõiskamas" käinud. Kitsing võiks mitte ähvardada.
to appi27. oktoober 2021, 15:28
Seeni oled söönud v? Kui sa oled süsti teinud siis arvad et oled mingi VIP v? Inimesed käivad tööl ja neilt võetakse makse. Kõigil on ühiselt õigus arstiabile!
vaktsineerimata27. oktoober 2021, 15:09
joonistan taaveti tähe maskile
Anna27. oktoober 2021, 15:21
parem oma ajule värsket öhku.
🙄🙄🙄27. oktoober 2021, 15:08
Et hr. Minister nagu määrab, kes tohib ja kes ei tohi haigeks jääda!!!! Nii või?? Anna abi!!!! 'A' la viisaastak 4 aastaga!!!!! Eriti tähtis vend😏😏😏!!! Keelab ja käseb nagu tuju on!!!!
hohhollide27. oktoober 2021, 15:07
Huumor27. oktoober 2021, 15:05
Kui aega perearstile ei saa võib politsei poole pöörduda oma haigusega kui juba nad võivad küsida tõendit
Mida27. oktoober 2021, 15:32
privaatset nad veel teada tahavad, äkki panga pin koode? Täitsa segaseks lähevad juba paanikas.
Miks sa27. oktoober 2021, 15:44
oma doktor Mardi poole ei taha pöörduda?
27. oktoober 2021, 15:03
sadomasokostüüm lateksist kohustuslik meelelahutusasutustes Tantsida, äge, lapiga
dokumentidele27. oktoober 2021, 15:00
ainult röövlimaskiga pildid
triperiino27. oktoober 2021, 15:00
Me teeme midagi tähtsat . see maskiplaati võiks vahetada kolmas hujoova talv peaaegu terve maailm vaktsineerib urineerib kannavad tatilappe . aga nendele viirustele pole sooja ega külma
valge ahvro27. oktoober 2021, 14:57
vaktsineerimata lives matter!
mihui27. oktoober 2021, 14:57
Mis ajast mis õigusega terviseamet on hakanud seadusi korraldusi välja andma riiki juhtima kodanikke ähvardama elutähtsatest poodidest jõuga väljavikamisega. ja mingite karistustega.Hitleri saksaamaa on see . Valitseb täiesti seadusetus
Meil...27. oktoober 2021, 15:19
...Valitsuse tegema töö st.õigel ajal teha riigis piiranguid,lõpetada suur üritused jne.,on lihtsam nüüd jõuliselt riigikassat täita trahvidega.Piirid lahti,reisifirmad reklaamivad reise,et ikka uusi koroona tüvesid riiki tuua.Meie valitsus pole siiani aru saanud,et kõige suuremad viiruse levitajad on vaktsineeritud,aga nad seda ei usu.Läti hoolib oma rahvast ja seega ranged piirangud ja saavad peredega jõule pidada.Mei otsustus võimetu valitsus.
to: meil27. oktoober 2021, 15:30
Läti ei hooli oma rahvast, vaid on valinud jaburate ja ebaproportsionaalsete piirangute tee. Ainuke on see, et üritatakse mõelda välja uusi võimalusi inimeste käest raha välja pressida. Miilits mõnuga kohe püüab. Aga alati on vastumeetmeid. Tervishoiuminister ja peaminister oma unistustes olevat tahtnud koguni sõjaväge tänavatele. Aga rahvas hakkab ärkama ja isegi meedikud nõuavad vähemalt selle muusikust ministri tagandamist.
Mida27. oktoober 2021, 15:33
privaatset nad veel teada tahavad, äkki panga pin koode? Täitsa segaseks lähevad juba paanikas.
27. oktoober 2021, 14:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lähebki, 27. oktoober 2021, 15:34
Vist27. oktoober 2021, 14:52
Maski all vist sünnivadki valed mõningatel tarkpeadel....
Sulev Jänes (Raudteekrahv)27. oktoober 2021, 14:50
Ei mõtlegi alluda, käin kus tahan ja mingit maski ette ei pane!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mingi poliitkamandaja mulle ei tule ütlema istugu oma mask sisse.
Mina27. oktoober 2021, 15:07
Ma väga loodan, et sa kuskile poodi, ega mujale enam sisse ei saa!!!!!
27. oktoober 2021, 16:52
Jänes argpüks? Istu oma puuris edasi. Heina saad ka e-poest tellida.
Mari27. oktoober 2021, 14:46
Milleks vaktsiinipassiga inimesed maski peavad kandma? nemad ju ei nakata teisi ja ise ei haigestu. Jälle on meile valetatud.
27. oktoober 2021, 14:54
Nüüd on uued tüved ja uued tuuled.
öh27. oktoober 2021, 15:01
Kas see on nüüd mingi nali või oled sa Mari lumehelbekeste seltskonnast?
Kuu pealt kukkunu!!! 27. oktoober 2021, 15:11
Nagu kuu pealt kukkunud!!!! Kus sa elanud oled????? Teisel planeedil või??? Loe infi ja uudiseid, siis saad targemaks!!!
appi27. oktoober 2021, 15:29
mine sauna taha arenema.
oi Marike27. oktoober 2021, 15:33
Vaktsineeritud inimesed levitavad sama moodi viirust.
Nädalavahetusel28. oktoober 2021, 00:33
kui jõuab kohale halloween, siis võtke kasutusele erinevad õudukanäolised maskid ja sinine lapp sinna peale
Palun27. oktoober 2021, 14:42
See mõni uudis,maski kandmine käib juba teist aastat järjest,mõelge midagi tõhusamat välja,mis aitaks...
Mask27. oktoober 2021, 15:35
no mida siis näiteks?27. oktoober 2021, 15:37
Vaktsineeritakse ka juba teist aastat ja ei tundu ka kuigi tõhus. Ainult oma sümptomite leevendamiseks. Haigeks jääd ikka ja levitad edasi sama moodi!
Kersti27. oktoober 2021, 14:40
Ei mõtlegi kanda 🤣🤣🤣käige sinna kus päike ei paista.
27. oktoober 2021, 14:42
ja seda räägib minister Kiik? Minu teada on terviseandmed konfidentsiaalsed ja ainult minu ja arsti teada. See ei ole mitte kellegi teise asi ja ma ei pea mitte midagi töestama. Minister ei tea isegi seda.
Juku27. oktoober 2021, 14:40
Restoranides ja baarides mask ette ning juua ja süüa tuleb läbi ökokõrre.
to27. oktoober 2021, 14:43
oled omastarust vaimukas? Olukord EESTIS on katastroof, aga mõnele teeb see nalja????
27. oktoober 2021, 14:48
Kui restoranid ja baarid on lahti, siis ei ole katastroofi.
to täna 14:4827. oktoober 2021, 14:55
Kui sa ise mõnes baaris või restoranis töötaksid, siis sa ka nõuaksid, et kõik kinni pandaks ja sul teadmata ajaks sissetulek kaoks? Ah riik maksab? Lõpmatuseni?
Mart27. oktoober 2021, 14:59
Meil on haiglates sõjaseisukord nagu Kaja ütlessõja
Anna27. oktoober 2021, 14:37
Seda tulekahju pelgalt maskiga ei kustuta. Armetult hiljaks jäänud.
to27. oktoober 2021, 14:44
mask on 1 lisa meede, abinõu et ei nakataks ega nakatuks .
Hea teada27. oktoober 2021, 14:34
Tsensor on veel eksisteerimas.
A27. oktoober 2021, 14:25
Nüüd juba tuleks kõik kinni panna maskidega enam seda olukorda ei peata!Naljaninad töötavad seal terviseametis.
Jeesus Kristus27. oktoober 2021, 14:27
Amet on jõustruktuuri ehk metsalise sünonüüm...
Heil27. oktoober 2021, 14:45
Maski peavad kandma kõik inimesed, kel pole tervislikku vastunäidustust. Kui inimesel pole politseile ette näidata sellist arsti poolt antud tõendit ja ta ei kanna maski, siis tema suhtes algatatakse koheselt väärteomenetlus. Menetlustoiminguteks võivad olla ettekirjutus või väärteomenetlus. Kui inimene keeldub maski kandmast ja lahkumast, siis viiakse ta sunniga poest või toitlustusasutusest välja. ja seda räägib minister Kiik? Minu teada on terviseandmed konfidentsiaalsed ja ainult minu ja arsti teada. See ei ole mitte kellegi teise asi ja ma ei pea mitte midagi töestama.
to27. oktoober 2021, 14:46
tundub, et osade jaoks ongi ainult 2 varianti -- kas kõik vabaks ja mitte ühtki piirangut, abinõu, v siis kõik kinni kuni uste kinni keevitamiseni nagu hiinas kunagi tehti. Lihtsalt normaalne, ennetav ja ettevaatlik käitumine ei tule kõne aalagi????
Pange riigipiir kinni.28. oktoober 2021, 00:40
Riigipiiril on vaja testida kõiki ja kohustuslikult! Riigi sisesslt inimesi peedistada kahte klassi jaotatudna ja oodata leviku langust - no kuulge! Mitte vaktsineeritu hoiab ennast niigi hoolsamalt, nüüd praktiliselt välja ei lähegi, aga üle piiri lehvivad omapassidega edasi-tagasi. Muuseas negatiivse testiga saab ka sealt minna. Täna oli haiglas vakstineeritute osakaal juba kasvanud 40%-ni, surnute seas lausa 4 vaktsineeritut vs 2 vaktsineerimata. Kuidas ka seda vaktsiini ei kiideta hakkab päris tõde välja kooruma!
Karmen Joller ei vääri arstiametit27. oktoober 2021, 14:25
Rahvale on valetatud, öeldes, et vaksineeritud ei haigestu raskelt ega sure. Tänane statistika räägib muud: suri kuus koroonaviirusega nakatunud inimest, kellest kaks olid vaktsineerimata ja neli vaktsineeritud
Jeesus Kristus27. oktoober 2021, 14:28
Poliit-meditsiin on dikdaatorluse instrument.
To Karmen...27. oktoober 2021, 15:04
Süvene ikka õigetesse andmetesse, ära tühja vehi!
K27. oktoober 2021, 14:23
Ei kavatse kanda. Saage kaineks.
Naer saalist27. oktoober 2021, 14:23
Palju õnne kallid vaxikud. Nüüd suukorv pähe ja diskole.
Metaversumi prillidega27. oktoober 2021, 14:29
võid kodus ka t õ m m e l d a.
Puhka27. oktoober 2021, 14:18
Puhka rahus, eesti meelelahutus-majandus. Olgu muld sulle kerge.
Julljus Tseesar27. oktoober 2021, 14:30
P ö ö b l i l e on vaja vaid leiba ja tsirkust.
Urja227. oktoober 2021, 14:18
Jutt või asi. Reaalne elu näitab, et praegu haigestuvad ja ka surevad järjest just vaktsineeritud inimesed. Ja see nakatumine on kõige reaalsem pärast esimest süsti...seega: kui ka kõigile , kes praegu alles alustavad vaktsineerimist, esimene süst ära tehakse, on nad ikkagi vaktsineerimata inimeste nimistus ja ka nakatavad ja nakatuvad. Haiglate koormust nemad küll ei vähenda; ja need , kes ootavad oma 3.süsti, on praegu ka nakkusohtlikud!
Jeesus Kristus27. oktoober 2021, 14:31
Elavana on siit maailmast pääsenud vaid Eenok ja Elias.
Tehke ära!27. oktoober 2021, 14:11
Lõpetage see maskide jama ja vaktsineerimisest jauramine! Ainuke, mis veel võib pidurit tõmmata, on täielik lockdown! Praegu väljaspoolt tuleb neid koroonikuid küll ja veel!
Ära hüsteeritse27. oktoober 2021, 14:18
Yripper27. oktoober 2021, 16:00
Teistele lock aga mitte mulle kes keelab luku taga istuda
27. oktoober 2021, 14:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sealt27. oktoober 2021, 14:50
kust tuleb öhk läbi, tuleb ka viirus läbi, mask on patsillide ja bakterite vastu. Inimesed on nii rumalad, et ainult koogutavad kaasa... krt, 4.klassi bioloogiatund.
Vello27. oktoober 2021, 14:09
Looduslikud süsteemid on teatavasti isereguleeruvad ja nii ka inimkooslus. Sellest tulenevalt on ehk isegi hea, kui kogu see seltskond kes kohe kuidagi maski kanda ei taha ja ka muidu ühiskonna heaolust ei hooli ka lihtsalt esimestena nakatuvad ja surevad, millest järgi jäänud ja järgmised pülvkonnad üksnes võidavad vähem saastunud ning igas mõttes tervislikuma elukeskkonna näol.
Sellist27. oktoober 2021, 14:52
juttu aetaksegi siis kui on kaua maski kantud ja hingatakse seda sysihappegaasi edasi-tagasi kopsu ja maski vahel...jumal kyll
Tundub et.27. oktoober 2021, 14:06
Corona võti on reformi ja keski käes,see tegevus on viinud asjad nii kaugele et lihtsalt kardetakse oma naha pärast seepärast ei julgeta tegutseda.
27. oktoober 2021, 14:18
Rehvid ju alustasid koroona sissevedu kutsudes haiged itaallased Saaremaale ja mõne kuu pärast orgunnisid taas Saaremaal streiki piirangute vastu . Kuidas neil nii kiirelt meel muutub , nüüd jälle kutsuvad vaktsineerima ja teevad piiranguid . Ei saa sellist kampa uskuda , kes koguaeg valetab , vassib . Miks enne valimisi juba midagi ette ei võetud ? Oleks piirid lukku pandud , nagu EKRE tegi esimeses laines , poleks mingit katku siia tulnudki , aga koguaeg õhutatakse hulguseid hulkuma . Piirid lukku ja nii jäägugi !
Uued27. oktoober 2021, 14:06
piirangud lükkasid vaktsineerimata inimesed meelelahutusasutustest eemale. Jäid ainult vaktsineeritud inimesed ja läbipõdenud. Oht peaks ju minimaaalne olema, maske ka vaja kanda pole. Paistab, et vaktsiin ei tööta kui tuleb maskidega edasi olla. Paistab, et varsti on meelelahutuskohad ka suletud kuna see maskiteema ajab veelgi inimesed meelelahutusasutuse külastamisest eemale.
mina27. oktoober 2021, 14:05
Mind see mask ei häiri! Nii et pole mõtet hädaldada! Kui meeldi siis istuge kodus!
jes -jess27. oktoober 2021, 14:08
1. novmbrist tuleb kanda lisaks suukorvile ka kaelarihma, rääkida tohi ainult kiunudes ja saba liputades.
mind ka ei häiri27. oktoober 2021, 14:14
ma panin isegi kaelarihma omale kaela.
To mina27. oktoober 2021, 14:20
Ega Ori on kõigiga rahul…
to To Mina27. oktoober 2021, 14:51
Sa ilmselt kihutad ka süüdimatult, ega siis 'vaba inimene' ju teeb, mis tahab. Teised satuvad ohtu? Suva! Kes teisi arvestab ja juhiseid järgib on ju ori. Ehk ei taha 'mitteorjad' varsti üldse mitte mingit seadust järgida?
Millele toetudes võetakse õigus27. oktoober 2021, 14:01
Nõuda jämedat põhiseadusvabaduse, aga ka loomuõiguse rikkumist?! Alusetu nõue on tühine ja kuulub mittetäitmisele.
sa 27. oktoober 2021, 22:14
pista oma vabadus sinna kohta ! Ja otsi rahakott välja ! " Mid sina nöuad ?
NÕUDMINE27. oktoober 2021, 13:56
27. oktoober 2021, 14:20
Kiiks ja Kaaks mõlemad tagasi !
Egypt27. oktoober 2021, 13:56
Selge. Spas tohib siis ainult snorgeldada
NÕUDMINE27. oktoober 2021, 13:54
KIIK PEAB TAGASI ASTUMA !
Kurb...27. oktoober 2021, 14:10
...et meie Valitsus nii samatu ja ei suuda takistada reisimis st.ikka veel hoitakse oiirid lahti ja mingit kontrolli,kes uuesti saabuvad.riiki.Tallinnas mitu päeva moešõud ja keegi ei kandnud maski.Jah,egas seadused kehtigi eliidile nn.prominentidele.Lamemaalased allugu käskudele.Oma tegemata töö ja vastutuse Valitses pani ettevõte juhtidele.Kas meil ongi sellist valitsust vaja?
Kurb...27. oktoober 2021, 14:12
...et meie Valitsus nii samatu ja ei suuda takistada reisimis st.ikka veel hoitakse oiirid lahti ja mingit kontrolli,kes uuesti saabuvad.riiki.Tallinnas mitu päeva moešõud ja keegi ei kandnud maski.Jah,egas seadused kehtigi eliidile nn.prominentidele.Lamemaalased allugu käskudele.Oma tegemata töö ja vastutuse Valitses pani ettevõte juhtidele.Kas meil ongi sellist valitsust vaja?
Bruno27. oktoober 2021, 17:29
Kiik ei peaks maski kandma. Ta on nii ilus ja suu on ka ilus
Hullumaja27. oktoober 2021, 13:49
Varsti on siis vanglad köhijaid täis😮
Lugeja27. oktoober 2021, 13:47
Juba mitu aastat on räägitud, et meil toimuvad kõik tegevused vales järjekorras. Oodatakse kuni tulekahju on süttinud, siis hakatakse seda kustutama või kontrollima. Piirangud ei pea mitte hetkeolukorrale vastama, vaid neid ennetama. Kui praegu räägitakse et on oht tervishoiusüsteemi kokkukukkumiseks, siis peaksid olema käigus juba maksimaalsed piirangud, mitte "ranged soovitused".
Värdsönad27. oktoober 2021, 15:06
Range soovitus, kohustuslik vabatahtlik...
tk27. oktoober 2021, 13:46
Meie eeskuju on Taliban ja Põhja -Korea. Tänastest nakatunutest 39% olid täielikult vaktsineeritud ja 6-est surnust 4 olid täielikult vaktsineeritud ja ikka käib sama plaat edasi, et vaktsineerimine aitab kõige vastu.
Vaksiiniplaati hoiavad käigus palju suuremad jõud kui Eesti riigike!27. oktoober 2021, 13:53
Aimu saab siit - sharylattkisson.com/2021/08/study-why-so-many-vaccinated-people-are-getting-sick/
Vale loogika27. oktoober 2021, 14:00
Surevad eelkõige 70-90 aastased ja neist on vaktsineeritud ka 80-90 protsenti. Kui lõpuks on kõik vanemad inimesed ka vaktsineeritud, siis surevad nemad endiselt esimesena ja mõnel päeval ongi kõik surnutest vaktsineeritud. Vaktsiin liigutab nende surma küll mõne kuu edasi, kuid ära ei hoia.
Vale loogika27. oktoober 2021, 14:00
Surevad eelkõige 70-90 aastased ja neist on vaktsineeritud ka 80-90 protsenti. Kui lõpuks on kõik vanemad inimesed ka vaktsineeritud, siis surevad nemad endiselt esimesena ja mõnel päeval ongi kõik surnutest vaktsineeritud. Vaktsiin liigutab nende surma küll mõne kuu edasi, kuid ära ei hoia.
vale loogika27. oktoober 2021, 14:02
Surevad eelkõige 70-90 aastased ja neist on vaktsineeritud ka 80-90 protsenti. Kui lõpuks on kõik vanemad inimesed ka vaktsineeritud, siis surevad nemad endiselt esimesena ja mõnel päeval ongi kõik surnutest vaktsineeritud. Vaktsiin liigutab nende surma küll mõne kuu edasi, kuid ära ei hoia.
xxx27. oktoober 2021, 13:43
Jah, tõmbame aga rohkem oma inimesi liistule, aga piirid hoiame koroonale lahti. Suurepärane!
piir peab lahti olema 27. oktoober 2021, 14:19
sest pärdikud peavad saama siiberdada.
Õudus kuubis27. oktoober 2021, 13:41
Nendel seal oleks endal hädaabi vaja, selline jura jutt et süda läheb lausa pahaks☹️
irw27. oktoober 2021, 14:28
Psühhiaatri järjekorrad on mitu kuud pikad.
Rex27. oktoober 2021, 13:39
Miks on piirid siiani kaitsmata ja kontrollimata???? Kõik saavad vabalt tulla ,olenemata sellest,mis haigust põetakse. Vastutustundetu suhtumine Kiige &co poolt.
27. oktoober 2021, 13:34
Alates reedest tuleb siis riigikogus maske kandma hakata,
v27. oktoober 2021, 13:34
Teatrites, kus ei nõuta vaatesaalis maske...Kas neid asutusi karistatakse nagu karistati ühte spordiasutust, kui ei järginud valitsuse rangeid soovitusi.
info27. oktoober 2021, 13:42
Teatrites nõutakse ka maske, kogu etenduse vältel peab olema mask ees.
teater ei ole inimesele esmatähtis ja mitte ainult teater.27. oktoober 2021, 13:46
..ja milleks mask hea on, kui küsida tohib?27. oktoober 2021, 13:54
Äkki on vasiin ka hea? Eriti kui meenutada tõsiasja - sharylattkisson.com/2021/08/study-why-so-many-vaccinated-people-are-getting-sick/
Ma ei saa aru,27. oktoober 2021, 15:09
kuidas saab soovitus olla range?
xmx27. oktoober 2021, 13:33
kuna minu komm ei kõlba,siis luban model endal kiigele kiidulaulu esitada.
jahah27. oktoober 2021, 13:33
silmakirjalikud klounid. lambanäoga Kuusk Esimeses stuudios lasi keskkriminaalpartei käpikpeaminister kajakallasel eetri oma vana plaadiga täis lamiseda, süüdistada jälle ekret ja kõiki teisi oma täielikus läbikukkumises, vahele segamata valetada, et ekre on vaktsineerimise vastane jne. üritades vaid niuksudes viidata valitsuse ja peaministrikriitilistele avaldustele meedias, julgemata ise otse küsida, et kajakallas, kas te ei peaks tunnistama, et olete peaministri ja kriisijuhina TOTAALSELT LÄBIKUKKUNUD! no ja ennast tooli külge ketiga aheldanud tutipead ei viitsi isegi kommenteerida. öök.
Kiigel mäng läbi27. oktoober 2021, 13:31
Eelmine aasta polnud vaktsiinigi ja numbrid olid palju väiksemad. Ehk tema viga on, et on liialt vaktsiinile panustanud ja nüüd seega kaotanud ning peab kaduma.
13.31le27. oktoober 2021, 13:40
Kas sa sellest teadlik ei ole,et viirus on mitu korda mutateerunud ja muutunud mitu korda nakkavamaks.
Kiigel on raske27. oktoober 2021, 13:45
Kui meil on selline kogus ullikesi, et nad ei mahu isegi suure platsi peale ära, mis siis teha?
Tänased valitejad viivad hukatusse27. oktoober 2021, 13:55
Õige ta on, et vaksiinile on liialt panustatud ning sellega vale juhtimise otsus tehtud. Tänane statistika ei seleta seda pilti selgemalt: suri kuus koroonaviirusega nakatunud inimest, kellest kaks olid vaktsineerimata ja neli vaktsineeritud
Tänased valitejad viivad hukatusse27. oktoober 2021, 13:56
Õige ta on, et vaksiinile on liialt panustatud ning sellega vale juhtimise otsus tehtud. Tänane statistika ei seleta seda pilti selgemalt: suri kuus koroonaviirusega nakatunud inimest, kellest kaks olid vaktsineerimata ja neli vaktsineeritud
Tänased valitejad viivad hukatusse27. oktoober 2021, 13:56
Õige ta on, et vaksiinile on liialt panustatud ning sellega vale juhtimise otsus tehtud. Tänane statistika ei seleta seda pilti selgemalt: suri kuus koroonaviirusega nakatunud inimest, kellest kaks olid vaktsineerimata ja neli vaktsineeritud
kasvab siis kasvab,27. oktoober 2021, 13:31
ja selleks peategi teie seal looma võimalused kõikide inimeste ravimiseks, see ongi teie töö, aga mitte vaktsiini propageerimine., jätke see asjatundjatele.
Toots.27. oktoober 2021, 13:31
Neid prognoose tuleb karistada raha trahviga.Tegutsevad omapäi.
Mis kuupäevast see jura lõpetatakse? Vastus siis kui 70 prossat on süst tagumikus ära käinid😂🤣27. oktoober 2021, 13:30
Rohkem polegi muud öelda
v27. oktoober 2021, 13:29
Valitsus võiks ka 2 korda kiiremini aru saada,et aega tagasi astuda.
SOE TÜÜP27. oktoober 2021, 13:29
kõik saab korda läheb üle iseenesest-MITU KORDA PEAB REHA OTSA ASTUMA ET ARU SAADA ET REHA ON
Jaan27. oktoober 2021, 13:29
Ja see jobu tagasi astuda ei kavatse
kas mäletad Tanel27. oktoober 2021, 13:28
Sa pidid ju lahkuma siis,kui koormus haiglatele kasvab.kôige suurem sooja auru puhuja!
Mõttetu minister!!!!!! 27. oktoober 2021, 13:27
Aga mida sa seal ministeeriumis istud, mine h a iglasse appi!!!!! Saad niigi palju kasulik olla!!!!Vbl saad ka veidi juurde teenida, et oma megalaen ä ara maksta!!!! Mine tea, kaia seda ministritooli sulle jätkub????!!!!
Milles Tanel süüdi on?27. oktoober 2021, 13:22
Kas tema kutsus imelikud ja haiged inimesed kokku üle eesti, et need viiks viiruse laiali oma kodukohtadesse.
Kiigel on mäng läbi27. oktoober 2021, 13:29
Peal katkise grammofoni tal midagi rohkem ei ole. Tööd ta teha ei oska. Eelmine aasta polnud vaktsiinigi ja numbrid olid palju väiksemad. Ehk tema viga on, et on liialt vaksiinile panustanud ja nüüd seega kaotanud ning peab kaduma.
Kiigel on mäng läbi27. oktoober 2021, 13:29
Peal katkise grammofoni tal midagi rohkem ei ole. Tööd ta teha ei oska. Eelmine aasta polnud vaktsiinigi ja numbrid olid palju väiksemad. Ehk tema viga on, et on liialt vaksiinile panustanud ja nüüd seega kaotanud ning peab kaduma.
Kiigel on mäng läbi27. oktoober 2021, 13:30
Peal katkise grammofoni tal midagi rohkem ei ole. Tööd ta teha ei oska. Eelmine aasta polnud vaktsiinigi ja numbrid olid palju väiksemad. Ehk tema viga on, et on liialt vaksiinile panustanud ja nüüd seega kaotanud ning peab kaduma.
Kiigel mäng läbi27. oktoober 2021, 13:31
Peal katkise grammofoni tal midagi rohkem ei ole. Tööd ta teha ei oska. Eelmine aasta polnud vaktsiinigi ja numbrid olid palju väiksemad. Ehk tema viga on, et on liialt vaksiinile panustanud ja nüüd seega kaotanud ning peab kaduma.
Pàrnu on praegu27. oktoober 2021, 13:34
tàis vaktsiinipassiga làtlasi, et meiega oma viirust jagada.
Pàrnu on praegu27. oktoober 2021, 13:35
tàis vaktsiinipassiga làtlasi, et meiega oma viirust jagada.
Kas KaKA ja Kiik ikka veel ei vastu tagasi?27. oktoober 2021, 13:19
Rahvale on valetatud, et vaksineeritud ei haigestu raskelt ja ei sure. Tänane statistika: Suri kuus koroonaviirusega nakatunud inimest, kellest kaks olid vaktsineerimata ja neli vaktsineeritud
Kiiks ja Kääks27. oktoober 2021, 13:19
Kaja Kallas: kui haiglates tekib lähinädalatel ülekoormus, siis on Tanel Kiik valmis tagasi astuma. Terviseameti prognoos: haiglavõimekuse kriitiline piir jõuab kätte juba järgmisel nädalal. Millal saamatu minister siis ikkagi tagasi astub ja annab kellelegi, kes on võimekas, võimaluse tegemata töö lõpuks ära teha.
Nali27. oktoober 2021, 13:42
Keegi tagasi oma magus koha pealt ei lähe...
Nali27. oktoober 2021, 13:42
Keegi tagasi oma magus koha pealt ei lähe...
Nali27. oktoober 2021, 13:43
Keegi tagasi oma magus koha pealt ei lähe...
no ega27. oktoober 2021, 13:17
nemadki muud ei oska soovitada kui vaktsiin ja mask, ja kui see ei aita, siis süstige edasi kuni aitab.
Andke aga minna!!!!! 😊😊😊😊😊😊😊27. oktoober 2021, 13:30
Kuni haiglates veelgi suurem positivsete vaktsitute arv k a svab!!!!!! Mida rohkem vaktsitakse, seda rohkem ka neid vaktsituid haiglas!!!! Või surnukuuris!
Andke aga minna!!!!! 😊😊😊😊😊😊😊27. oktoober 2021, 13:30
Kuni haiglates veelgi suurem positivsete vaktsitute arv k a svab!!!!!! Mida rohkem vaktsitakse, seda rohkem ka neid vaktsituid haiglas!!!! Või surnukuuris!
Andke aga minna!!!!! 😊😊😊😊😊😊😊27. oktoober 2021, 13:30
Kuni haiglates veelgi suurem positivsete vaktsitute arv k a svab!!!!!! Mida rohkem vaktsitakse, seda rohkem ka neid vaktsituid haiglas!!!! Või surnukuuris!
Seda, mis saab "edasi süstimisel", võib oletada sellest artiklist -27. oktoober 2021, 13:49
sharylattkisson.com/2021/08/study-why-so-many-vaccinated-people-are-getting-sick/
Ohoo!27. oktoober 2021, 13:14
Kas Tanel Kiik räägib ka sellest, millal ta tagasi astub- suutmatuse eest oma valdkonnas tööd organiseerida?
Skeptik27. oktoober 2021, 13:13
Eile vastavalt Delfis ja Postimehes: Kiik vs WHO - esimene väitis, et ollakse lôpusirgel vms samas kui teise arusaama järgi kestab see endiselt edasi ... Huvitav kumb luiskab ...
27. oktoober 2021, 13:21
Kiik ei luiska, ta lihtsalt ei saa asjadest aru
27. oktoober 2021, 13:21
Kiik ei luiska, ta lihtsalt ei saa asjadest aru
Kaua veel??? 27. oktoober 2021, 13:32
Jaa, lõ pusirgel ja seega ka koidab tema lahkumine!!!!
27. oktoober 2021, 13:12
Täna suri kuus inimest, kellest neil olid vaktsineeritud? Mis nali see siis nüüd on?
Vaktsige ikka edasi, kuni kõik vaktsitud on surnud. 27. oktoober 2021, 13:38
Pole üldse nali. Kas sulle teeb nalja, kui mõni inimene sureb??? Kellegi lähedane? See on irooniline, kui koguaeg õhutatakse inimesi v a ktsima ja seejä rel neid vaktsituid samas . hoopis sureb. See on veidi veider jah!!! Aga ega ümarmaalased sellest.aru ei saa!!!! Nemad on kui silmaklappidega hobused!!!!
...muudkui käiame seda aiaaugu juttu: "kas see on siis naljakas, kui..." vms.27. oktoober 2021, 13:48
Selle asemel, et tegeleda TEADMISTEGA. Ja siin on peavool midagi väga olulist "unustanud" teatada: sharylattkisson.com/2021/08/study-why-so-many-vaccinated-people-are-getting-sick/
Urja227. oktoober 2021, 14:23
Aga nii ongi asi plaanitud, kuidas muidu siis on võimalik teha 3.s,üsti?
Seesama jutt!!! 27. oktoober 2021, 13:10
Ei hakka seda kuulamagi---niikuinii jälle seesama jutt, mis alati!!!!!!!!!!
Palun ja nii on--le!!!!! 27. oktoober 2021, 13:14
Te olete üleolevad ja ülbed teiste vastu!!!!!!! Arvate, et ainult teil on õigus!!!!Pole mõtet teile selgitada ega meelde tuletada, see oleks nagu vasikaga võidujooksmine!!!!!!! Te ei kannata, kui keegi teist rohkem teab!!!! Laske siis samas vaimus edasi!!!!
Palun ja nii on--le!!!!! 27. oktoober 2021, 13:15
Te olete üleolevad ja ülbed teiste vastu!!!!!!! Arvate, et ainult teil on õigus!!!!Pole mõtet teile selgitada ega meelde tuletada, see oleks nagu vasikaga võidujooksmine!!!!!!! Te ei kannata, kui keegi teist rohkem teab!!!! Laske siis samas vaimus edasi!!!!
...mitte et "meil" on õigus vaid teadusel. Mida eelistan usule.27. oktoober 2021, 13:44
Palun sulle siin üks korrektselt teadusviidetega varustatud, äärmiselt ajakajaline tekst - sharylattkisson.com/2021/08/study-why-so-many-vaccinated-people-are-getting-sick/
27. oktoober 2021, 13:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to palun27. oktoober 2021, 13:25
enne mõtle kui midagi ütled! Hoia oma nõme kommentaar endale, jäta puudega inimesed rahule.Kui seda kommentaari lugeda, siis tundub, et kirjutajal on endal tõsine puue! Mine ravile!
to palun27. oktoober 2021, 13:25
enne mõtle kui midagi ütled! Hoia oma nõme kommentaar endale, jäta puudega inimesed rahule.Kui seda kommentaari lugeda, siis tundub, et kirjutajal on endal tõsine puue! Mine ravile!
to palun27. oktoober 2021, 13:25
enne mõtle kui midagi ütled! Hoia oma nõme kommentaar endale, jäta puudega inimesed rahule.Kui seda kommentaari lugeda, siis tundub, et kirjutajal on endal tõsine puue! Mine ravile!
Ortodokssusest rääkides:27. oktoober 2021, 13:42
sharylattkisson.com/2021/08/study-why-so-many-vaccinated-people-are-getting-sick/
Nujah, kel orjameelsus, sel ka piitsa igatsus...27. oktoober 2021, 13:45
Ülejäänutele uut teavet siit - sharylattkisson.com/2021/08/study-why-so-many-vaccinated-people-are-getting-sick/
27. oktoober 2021, 13:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ju27. oktoober 2021, 13:15
Sa lased pidevalt enda kummikutesse...
Ju27. oktoober 2021, 13:16
Sa lased pidevalt enda kummikutesse...
Ju27. oktoober 2021, 13:16
Sa lased pidevalt enda kummikutesse...
Ju27. oktoober 2021, 13:17
Sa lased pidevalt enda kummikutesse...
Kas see on ka uhhuu-uudis? :27. oktoober 2021, 13:41
sharylattkisson.com/2021/08/study-why-so-many-vaccinated-people-are-getting-sick/
Kas see on ka uhhuu-uudis? :27. oktoober 2021, 13:41
sharylattkisson.com/2021/08/study-why-so-many-vaccinated-people-are-getting-sick/
Mind ei mõjuta!!!!!!! 27. oktoober 2021, 13:46
Ei usu!!!! Ma pole üheski erakonnas ega ühenduses ja mind ei huvita sellised uudised!!!!! Mul pole vajagui selliseid uudiseid, mul piisavalt oma mõistust peas, pole ä ra ostet av!!!!! Oskan vahet teha, milles on tõde või vale!!!!! Ekret ei salligi!!!!! Ja Vabakal ka ei käinud, elan hoopis maal!!!! Ei igatse mingit nakkust endale, rahvamassid ei m eeldi!!! Nii et eksite!!!! Vbl mõni teine on kergesti mõjutatav, ei tea!!!
Mind ei mõjuta!!!!!!! 27. oktoober 2021, 13:46
Ei usu!!!! Ma pole üheski erakonnas ega ühenduses ja mind ei huvita sellised uudised!!!!! Mul pole vajagui selliseid uudiseid, mul piisavalt oma mõistust peas, pole ä ra ostet av!!!!! Oskan vahet teha, milles on tõde või vale!!!!! Ekret ei salligi!!!!! Ja Vabakal ka ei käinud, elan hoopis maal!!!! Ei igatse mingit nakkust endale, rahvamassid ei m eeldi!!! Nii et eksite!!!! Vbl mõni teine on kergesti mõjutatav, ei tea!!!