Uudised

Karmen Joller: oleme kriisiajast jõudmas katastroofiaega (293)

LISA KOMMENTAAR

Mida valitsus ootab,juba praegu on kohutav mis toimub,ei või oodata enam piirangute karmitamisega.Ra5. november 2021, 14:45
Heil5. november 2021, 09:59
eelmine aasta tahtsin puru lasta silmast välja võtta.üteldi,et 150 eurot maksab ja viis tundi tuleb u. oodata.mul ei olnud tervise kindlustust.läksin lähedale asuvasse era kliinikusse kus kulus 10 minutit ja 45 eurot.mis toimub ahvid.
nii4. november 2021, 08:49
Soovin kohta, kuhu avaldus esitada, et ma ei soovi sotsiaalmaksu maksta. Mina olen vaktsineerimata, abi mulle ette nähtud ei ole ja minu makstud raha eest ei hakka küll keegi mingeid i----------te ravima. Maksku ise, küll mina ka ise ennast ravitud saan, vajadusel.
Heil5. november 2021, 09:55
varsti tehakse järgmine lüpsimasin kõrvalnähtude jaoks siis saad sinna ka taguga aastakümmneid teenust kasutamata sõimu saatel.
...4. november 2021, 08:26
Kas joller ei peaks tegelema perearsti kohustustega mitte ronima koguaeg kuskile uudistesse, sellepärast ongi perearsti juurde pikk järjekord ja inimesed jäävad vaksineerimatta
Anna4. november 2021, 08:21
Niipalju peaks oidu olema et ebapopulaarsed ei sobitu reklaamnägudeks. Vaktsiinid ei ole täitnud lootusi ja testid on müügiartikkel. Rahavood liiguvad.
rahavood4. november 2021, 13:17
Teatavasti teenisid suured haiglad 2020. aastal miljonitesse ulatuvaid kasumeid (nt PERHi kontserni kasum kasvas eelmisel aastal üle kahe korra, ulatudes koguni 4,1 miljoni euroni), aga sellest hoolimata ei taheta õdedele ja sanitaridele maksta keskmistki palka.
Göbbels4. november 2021, 08:16
Ei usu keegi valitsuse propagandisti, püüdku palju tahavad...
Vaktsineerimistõendi4. november 2021, 07:46
tunnistamine valitsuse poolt nakkusohutustõendiks ning tõendi omanikele liikumisvabaduste andmine oli suur valitsuse eksitus. Eksituse mittetunnistamine ja lubamine selle tõendi abil veel mitu kuud nakkust levitada on juba kuritegu.
tanel kiik4. november 2021, 08:12
alles eile teatas tanelkiik tõsimeeli valet et nakatumine on kõrge sest 30 prossa on vaktsimata
Teadagi4. november 2021, 07:31
Joller ongi see katastroof.
Nii me lapsi hoiame.4. november 2021, 07:19
Lapsed kooli ja kiirteste tegema.Täiskasvanud kodukontorisse.
Las lapsed nakatuvad,tarvison tellitud testid ära kulutada.4. november 2021, 07:17
Haridusminister tahab kasutada lapsi katsejänestena. Kolm korda nädalas testida ja muudkui käia koolis.Aga see koolielu on ju nii häiritud kõigest sellest.Ajab ainilt oma jonni.Aga jah,nagu rahvas räägib,siis need kiirtestid on ju tarvis ära kulutada,mille haridusminister kokku ostis.
Lek4. november 2021, 07:15
Selliste olukordade vältimiseks tuleb tervel sellel valitsusel tagasi astuda. Selline kummi venitamine ei sobi riigijuhtidele. Täielik absurd on käimas. Selle asemel et tegutseda, süüdistatakse ainult antivaxereid.
surmakutsar4. november 2021, 06:42
kogu selle katastroofi eel oleks mõistlik veel viimast korda arstivannet meelde tuletada
Kuno4. november 2021, 07:51
See oli nõukaaeg kui arstivanne au sees oli. Selles riigis on arstide piibliks ''Kapital''
Killer4. november 2021, 06:39
Mää mää tahan ka poliitikasse määä.
hauatagune4. november 2021, 06:33
terve see riik ongi üks katastroof, käte hoidmine siin ei aita, surnukuurid tuleb valmis panna
4. november 2021, 05:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Raul4. november 2021, 06:16
05:47 ja ikka purjus!
õpetaja4. november 2021, 05:40
Miks Õhtuleht laseb selliseid(mädanegu,põlegu jms.) kommentaare läbi?? Aga see on küll õige,et piirangud on leebed-rahvas reisib edasi-tagasi,viirus reisib samuti. Teine teema.Miks lubatakse kooli neid,kelle vanemad keelavad testi tegemise-ebavõrdne ja täiesti ajuvaba.Jäägu testimata lapsed koju oma vanemate õpetada.
Kpgcky4. november 2021, 08:10
Sina vaksiini sõltlane saa aru, et kõik ei ole sõltuvuses sellest globalistide surmasüsti st.
Tõeline katastroof4. november 2021, 02:37
Uskumatu, kui ennast arstiks pidav inimene teeb avalikult teatavaks, et ta eelistab üht elanikkonnagruppi teistele ehk ta teeb valikud, keda ravida ja keda mitte.
Mats4. november 2021, 05:59
Raul4. november 2021, 06:23
Mis siin uskumatut on. Lihtne ja loogiline. Uskumatu on see, et ma pean elama kõrvuti ,,Tõelise katastroofi,, tüüpi ,,elanikkonnagrupiga,, kelle motoks vaid: ,,Mina ja maailm!,,
Koolkonna 54. november 2021, 08:13
See ongi Uus maailma kummardajast mood ida lollim, seda rohkem kiidetud valitsuse poolt.
Alla4. november 2021, 02:30
Joller, lubasite kõikidele küsimustele vastata - kas teie juurde vaktsineerima tulles saab sõlmida ka lepingu, et maksate kinni kõik vaktsiinist tekkinud kahjud - töölt puudumisest kuni matusekuludeni? Aitah, kui jah, siis tahaksin tulla vaktsineerima.
Näitleja Joller4. november 2021, 02:09
Oli kord 60 aastat tagasi selline film. Joller on näitleja olnud juba kakskümmend aastat. Joller on populaarne ja talle on antud rahvakunstniku aunimetus. Ent tasapisi hakkab Jolleri täht tuhmuma. Ta muutub egoistlikuks ja enesekeskseks, tema osatäitmised jäävad pealiskaudseks.
Mengele4. november 2021, 01:55
Karmen Joller on siis esimene, kes avalikult tunnistab, et vaktsineerimata inimesi tuleb eelistada vaktsineeritud inimestele. Paneb kastiühiskonna paika. Loodetavasti kõik tema patsiendid teevad sellest omad järeldused. Kuidas on lood suitsetajate ja kopsuvähiga? Alkohoolikute ja maksatsirroosiga? Ülekaaluliste ja südameprobleemidega, proua Joller? Jätame ravimata? Millised valikud teeme?
4. november 2021, 01:58
Tuli viga sisse, sest on lihtsalt raske uskuda, et üks arst teeb selliseid valikuid. Muidugi eelistab see "arst" vaktsineerituid isikuid vaktseinerimata isikutele - INIMESTELE.
4. november 2021, 01:39
Vot on üks edev perearst, kes tahab suunamudija olla, aga kõik tema avaldused on isiklikust huvist lähtuvad..
Mobb4. november 2021, 00:50
Keda huvitab mida see propagandist suust välja ajab. Eks tema ütlemised on samuti jäädvustatud ja "täitsin ainult käsku" ei pruugi piisav olla.
3. november 2021, 23:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sina 00.554. november 2021, 01:22
Ei maksa küll kõiki perearste mõnitada, enamus teeb tublit tööd!
Oleme3. november 2021, 23:14
jõudnud jah, aga mitte midagi selleks ette ei võeta, karjutakse aina vaktsineerimist, see praegu ei päästa enam, on vaja rohkem piiranguid, aga kõik on ju lahti nagu poleks mingit pandeemiat. Peaminister vait, karjutakse ainult Kiige kallal.Lihtsalt vaata ja imesta!!!
4. november 2021, 00:31
Kui kommentaari kirjutada lihtsamaid koduravi võimalusi, mida tuleks teha juba esimeste nähtude puhul, kui organism annab märku kurnatusest või väsimusest, siis läheb eelmodereerimisele ja ei avaldatagi. Silma.kirja.likkus kuu.bis, kus mee.dia töötab ette.antud diri.gendi.ke.pi.keste alusel.
3. november 2021, 22:58
Alles eelmisel kevadel kui teine laine läbi sai, kiitles üks haigla juhtivaist, et neil on lauasa konkurents kiirabi patsientidele ja koroonakoha eest maksti haiglale130 000 raha. Aasta lõpetasid haiglad ikka korralikus kasumis. See on äri. Kui ei anta erahaiglatel võimalust aidata, et raha ei liiguks sinna, kas see pole küüniline?
tervitusi bergamo mäelt3. november 2021, 23:51
hüüti keset katku aega! Tuleb teil meelde , kes see oli ?
T.Rex4. november 2021, 00:57
Kus need erahaiglad sul on? Otsisin eelmisel nädalal. Pole olemas.
Karmen Joller: oleme kriisiajast jõudmas katastroofiaega3. november 2021, 22:56
ammu oleme katastroofiajas ja ainult tänu hullupassidega lindpriidele, aga no ega lapsministritest valitsus ei jõua järge pidada
Selle tädiga3. november 2021, 22:53
võib lausa sõnakuulmatudi lapsi hirmutada, et tuleb kuri jollerdaja ja teeb mitu süsti! Kui ma peaksin olema tema nimistus,siis teeksin kiire lahkumise - nii tige inimene ei ole võimeline abivajajat aitama, eemaldage palun pildilt kollitädi.
Lugupeetud 3. november 2021, 22:44
pensionär lutsar on korduvalt kinnitanud,et mask EI kaitse! Kellele ta seda kinnitas,kas iseendale? Samuti ei kaitse vaktsiinid,ainult leevendavad! Kaitseb ainult iseenda tarkus ja läbi põdemine,johhaidii! Need pole õiged vaktsiinid,mida tasuta sulle uksest ja aknast topitakse,sunnitakse,ähvardatakse,sandistatakse jne. Rahvas,ärgake,sellest hullusest!!!
3. november 2021, 22:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
väärib hinnangut3. november 2021, 22:39
Teil on ka väga kõrge enesehinnang!
Arvaja3. november 2021, 22:42
Ja-jah. Ma teeks ettepaneku arstid vallandada. Kuna inimesed on ise nii targad, et saavad oma ravimisega ise hakkama.
Raul4. november 2021, 06:29
Väga,väga räige ja süüdimatu kommentaar!
3. november 2021, 22:27
Tänud selle eest rehvormile,kelle sabotaasi t õttu oleme maailma häbiplekk juba 2 korda lühikese aja jooksul.
puhasta peeglit3. november 2021, 22:40
majanduspagulane 20093. november 2021, 22:10
miks ma peaks mingit ou perearsti reklaami kuulama ja lugema tuleb ja läheb nii nagu me koik oleme mingi aeg porgu varavate ees ei mingit usaldusväärsust väga edev tuup voiks olla kuskil kaanetudruk aga parim möödas ise pole vaxini joudnud kuna pippi juures varsti koju vast see möll jahtub varsity maha siin pakuti ka vaxi
kas3. november 2021, 22:22
Venemaal elad? Eesti keel kehv!
küsimus3. november 2021, 22:03
1.sept - 16.okt hospitaliseeriti covid-19 tõttu 962 inimest, samal ajal avati haiglates 1238 haigusjuhtu. Vahe on 276 ehk 22,3%. Kes need 276 inimest on?
Arvutage!3. november 2021, 21:54
Kui palju võis ressurssi ja raha kuluda, et selline populist läbi elu ja koolituste vedada, et saada sellise pläga ohvriks? Kas selliseid meil veel vähe, et peavad iga päev pildil olema?
kolme küsimärgiga3. november 2021, 22:42
gaw4. november 2021, 00:15
Tuhnus ei peaks tegelema endast targemate aj pädevamate kallal irisemisega. Ravi ennast ise ja ära seleta.
3. november 2021, 21:43
Igasugune stress on organismile väga kahjulik. Selle asemel , et enneast siin emotsionaalselt üleskütta, minge parem jalutama, kuulake muusikat või lugege raamatuid. Igatahes palju tervislikum tegevus, kui soppa loopimine ja enda vaimset tervist kahjustada.
Maali3. november 2021, 21:49
tänud muretsemast. täna juba 3 korda jalutatud. hommikul tiris koer mind välja, päeval vanamiis ja õhtul uuesti koer. kuidas Sinu endaga on. kas raamatute asemel loed komme, et ennas üles kütta?
Tervisesport seepärast soiku ei jää 3. november 2021, 23:39
kui siin natuke arvamust avaldada. Isiklikult olen käinud nii 5-6 korda nädalas terviseradadel jalga sirutamas. Ja nii tekkinud lausa vajadus ennast iga päev tunni jagu liigutada. Viimase kuuga kogunes ligi100 km läbitud radasid, koer on oma ümaruse kaotanud. Kõige olulisem, et praegust stressirikkast elu on vaja tasakaalustada - loodus sobib selleks ülihästi!
ära tee4. november 2021, 00:22
koeraga sporti, see on n.ilbe!!!
Antivaxerid, kui maha surete, siis ärge pärast vinguge, et maha surite.3. november 2021, 21:43
Ega sinagi, moderaator,3. november 2021, 21:57
ilmasambaks ei jää!
Hei,sina kulla3. november 2021, 22:49
10 korda vaxitud ja lõpmatuseni tõhus doositatu...ja sina ära virise,et ei saa väärikalt maamulda,vaid vireled igavesti nende ajuvabade dooside dogmas maamunal igavesti...
Ints3. november 2021, 23:30
To antivaxer. Lp. Provaxer. Milleks teie siis vingute, et teid nakatatakse, kui te ei nakatu ega satu haiglasse? Milleks vajate vabasid haiglakohti, kui te ei satu haiglasse? Mida kardate, kui surm teid ei ohusta?
Millal?3. november 2021, 21:33
Millal hakatakse pakkuma ennetavat ravi, selgitama, millised ravimid jne võiksid aidata, et haigus ei läheks üldse tõsiseks.
Vaktsineerimine ongi ennetav ravi.3. november 2021, 21:39
21:39!3. november 2021, 22:00
Vaktsiin pole olnud, ega saa kunagi olema mingi ravim! Tao see omale kolusse, kuni veel meelde jääb!
k3. november 2021, 22:25
Viiruste esimene peastaap on limaskestadel suus kui tunned et kurk hakkab valusaks minema alusta juba kohe ennetamisega siis ei làhe viirus kaugemale nagu kopsu jne. Soovitatakse rohkelt manustada C vitamiini, D vitamiini , tsink. Kui kurk kipitab kohe sidruni ingveri teed juua jne. Paljudele inimestele see viirus on kùlmetushaigus kui ei ravi kohe alguses siis vòibki hullemaks minna. Muidugi immuunsùsteem peab ka tugev olema.
ga4. november 2021, 00:17
selleks on vaktsiin. Ravimeid veel ei ole aj see, mis tulemas on , muutvat viiruse DNA-d. ARvestades, kui väga osa uhuusid akrtis, et vaktsiin nende DNAd suudab muuta, ei peaks selline eksperimentaalne ravim neile kohe kindlasti sobima.
gw4. november 2021, 00:18
kurk ei kipita igaühel, kerge külmetushaigus on, nohu ei teki, köha ka mitte. Et haigus kallal, sain külmatundest aru.
asd3. november 2021, 21:31
Suured kummardused ja tänud sulle Jollerdaja!
Kas sellepärast3. november 2021, 21:30
et paljud on vaktsineeritud??? Täielik absurditeater...ammu juba tunne nagu elaks hullumajas. Pluss igasugune usaldus arstide ja valitsuse vastu kadunud. Lapsik, arulage kaagutamine, vassimine ja avalik valetamine. Kusjuures nad arvavad et inimesed ei saa aru...saavad küll.
Jah3. november 2021, 23:25
No kurat võtaks, osad ju ei saa! Tee mis tahad
Tuli Lind3. november 2021, 21:26
sellise avalduse teinud arstikese peaks kohe tagandama, kohe, ilma igasuguse jututa! See on sama totter ja ohtlik jutt, kui piloot hakkaks rääkima enne starti, et kas ta maandumisel maandab lennuki lennuväljale või linnale, kõik oleneb reisijate näoilmest ja käitumisest...aru ma ei saa kes seda Jollerit pidevalt pildikasti tarib, mida on ta tarka rahvale ütelnud, mida ta endast kujutab? kui on kriis siis Jöller teeb tööd ja on vait ega töllerda telepurgis.
Juku3. november 2021, 21:20
Aga mida tähendab sõna "joller" ta saates ei ütelnudki.
Mann3. november 2021, 21:33
Mina tean, aga viisakad tüdrukud nii ei räägi
See tädi 3. november 2021, 21:19
on ilmselt hüpnoosi all, nagu kõik teised suured süstijad. Täielik suutmatus näha et mida rohkem süstitakse seda hullemaks läheb....lausa katastroof juba. Aga noh, ega see jama enne lõppe kui tõde päevavalgele tiritakse, aitab küll juba lolluste levitamisest ja inimeste mõnitamisest. Terve mõistus karjub juba ammu appiiii!
katrin3. november 2021, 21:08
Vaadake youtubest saadet Poolkuu ,kus saatejuhid I.Gräzin ja A.Raid arutlevad teemal Kas Eesti Teadusnoukogu ikka tasub kuulata....oli hea arutelu..
Juku3. november 2021, 21:26
Mida tähendab sõna "joller" Raid oma saates ei ütelnudki.
... 3. november 2021, 20:50
Meditsiinisüsteem on läbinisti korrumpeerunud, kui kaks "vaktsiini" süsti tervena püsida ei aita, siis ei aita ka kolmas, neljas ega viies süst. Kõik need süstid aitavad vaid korruptsioonil õitseda.
Indrek23. november 2021, 21:03
Fakk-tsiin ei peagi aitama vaid KASUMIT tootma ja kilekotte täitma.
Muah3. november 2021, 21:16
Kust Sa sellised sügavad meditsiinialased küll said?
Maali3. november 2021, 21:23
tootja, kes teeb töötava vaktsiini, laseb endale jalga ja kaotab pideva teenistuse. praegune on täpselt parajaks timmitud - nagu toimiks ja nagu ei toimiks kah. toimivat vaksi süstiks vaid 2 korda, aga praegust 2 korda igal aastal.
k3. november 2021, 22:29
Pfizeri profit kùùnib juba 31 miljardi EUR , nii me rikkaks saame.
To Muah4. november 2021, 00:31
Kas sul on meditsiinilised teadmised? Ehk vestleme?
Õudne3. november 2021, 20:48
Kuidas selline saab olla arst? Astub üle surijate ja laipade ja näitab näpuga,keda aidata keda mitte???
Indrek23. november 2021, 21:04
Aafu ajal laagrites näidati ka näpuga - kes paremale see tööle, kes vasakule see - no teate isegi. Riigipöördehunta kiidab!!
Sünge Olevik 3. november 2021, 21:23
Miks ikkagi peab aitama vaktsineerituid kui nad on juba niigi ülitugeva kaitse saanud vaktsiinist, millest loobunutel võetakse võimalus toituda ja maksta üüri ning nad vallandatakse. Süstitutel, on loobujate arvel, võimalus teha veel hulgi süste.
Muah3. november 2021, 21:27
Õudne on see, et inimesed ei vaktsineeri ennast, ei kanna maske.Haiglasse satuvad enamuses vaktsineerimata inimesed.Jus AK öeldi välja, et ainult 13 protsenti vaktsineeritid satub haiglasse,enamus eakad ja kaasuvate haigustega.Väga oige- kui valida ,kas ravi saab vaktsineeritu voi mittevaktsineeritu, siis kaalukauss langeb vaktsineeritu poole.Tema vähemalt üritas. Ja antivaksikud ju väidavad sageli, et koroonat pole olemas..
midagi4. november 2021, 00:40
Muah/ eile 21:27: Õudne on see, et inimesed ei vaktsineeri ennast, ei kanna maske.Haiglasse satuvad enamuses vaktsineerimata inimesed. ... midagi: Ma ei räägi põhimõttelistest. Kuid tean, et osa inimesi kardab vaktsiini ja see on pigem kaalutluse tulemus. Neid inimesi ei tohi jätta haigestumisel ravita. Ravikohti aga peab olema, koos persoonali, seadmete ja ravimitega. Plaan C-d ei tohi rakendada ka vargsi salaja. Nii võib ühiskonnas väga halvad protsessid tekkida ja ravisüsteemile vastane meelelaad süveneda. Vaadakle ette. Ega ravisüsteemi siseseid käike tavainimene ei osaka jälgida.
Tehti 3. november 2021, 20:45
reklaamigi ja sadu tuhandeid maksumaksja raha läks, popov, joller, anne veski ja paljud teised-õ lg alla. Tulemus näha numbrite tõusus- aitäh D
Ja3. november 2021, 20:55
Lutsaritädigi pani propagandamasina täiel pöördel käima- süstida, süstida... tulemused on nagu on .........
... 3. november 2021, 21:25
Reklaamirahadest sai ka veel kõrvale näpistatud.
Triin3. november 2021, 22:41
See joller pidi riigile võlgu olema ligi 60 000 euri mõelge ise milleks ta kireb valet.
Kas3. november 2021, 20:35
mitte süstida? Jahh, aitab küll!
väike taks3. november 2021, 20:34
Katastroof kõlab nagu stroof. Koroona on nii luulelise kõlaga.
... 3. november 2021, 20:28
Sellelt reformierakonna pikalt pingilt juhtima saadetud Katku Kaja juhtimisel, kes meid kaks korda on viinud nakatumiste poolest maailma tippu, leiane ka teisi tugevaid tegijaid Fooliumi Andruse kelle "targal" juhtimisel kärpimise vallas kaotas masu ajal EU-s kõige rohkem Eesti, talle sekundeeris rahapesuminister Ligi. Tuuluta ja välguta kannikad. Ka oli seal pingil olematut firmat Malaisias avamas käinud Külmkapi Taavi.  Pink on pikk, sinna mahub ka Kilekoti Michal ja Autorollo Pentus-Rosimannus. Ainukesed kes pika pingi peale ei mahu, on need kellel on ausus, õiglus, arukus ja hoolivus oma r
... 3. november 2021, 20:29
.. hoolivus oma rahva ja riigi vastu.
väike taks3. november 2021, 20:28
Joller! Mis sa hädaldad. Eesti on juba 2 korda tulnud maailmameistriks. Uhke peaksid olema, mitte halama. Aga kui tõsisemalt rääkida, siis lastele Covid-19 vaktsiini peale pressimise peaks ära lõpetama. Täiskasvanud ok. Muide, millega sa seletad, et super kõrge vxitusega Taanis (vist on vaxitud >90%) on nakatumine ja haigestumine jälle tõusmas, >11 tuhande uue juhu viimasel 7 päeval. Sama Hollandis. Varsti on nakatumise ja haigestumise uut tõusu oodata Norras ja Rootsis. Kõik muster vaktsineerijad.
Muide Norra Terviseameti lehel on vastukäiv info, et...3. november 2021, 22:45
Nädal 42. Haiglasse jõudnud corona haigetest 38% mitte vaktsineeritud ja 56% täisvaktsineeritud.
Helge Tulevik 3. november 2021, 20:26
Mitte Kiik ei peaks tagasi astuma, vaid Kallas kelle saamatuse, ignorantsuse ja totaalse rumaluse tõttu tassiti suvest alates nakkust riiki sisse, siis võimendati nakatumist veel Covid passidega ja praegu jätkatakse seda, kuigi vaktsineerituid on nii haiglates, kui surnute hulgas vähemalt 40%.  Kiik sai otsuseid teha Kallase loodud tingimustes, nii, et esimene tagasi astuja peab olema Kallas. Eelmine valitsus võiks seljad kokku panna, vaherahu sõlmida rahva elude nimel ja selle vaid kasumile orienteeritud reformierakonna aferistidest eidekamba lükata pukist.
Sünge Olevik 3. november 2021, 20:25
Kaja süüdistab terveid vaktsineerimatuid oma vigades, kuna tema lasi vaktsineerituil ja covidpassiga ohjeldamatult haigust riiki sisse vedada. Vallandades nüüd ka kõik kes pole end vaktsibeerinud, ei jää suremata ükski vaktsineeritud või vaktsineerimata eakas isik. Vaktsineeritus ei taga surematust.
Peesses Minevik4. november 2021, 17:14
Eestlased hoitakse riigis kinni,samal ajal kogu muu maailma psk saab Eestist läbi käia vabalt! Vaadake mis kirju seltskond sadamatesse jõuab-lätlased ,leedukad,poolakad ,russid!Ja neid rekkajuhte ei takistata mingil moel-kaubavedu peab jätkuma jne. vabandused!
3. november 2021, 20:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mulk4. november 2021, 00:40
To setu. Kõik õige, ainult ma ei soovi sinusuguste ravi siis rahastada. Kui kõik maksavad õiglaselt haigekassat, siis ei saa ravida, keda eelistad! Kas see on mõistetav? Kui soovid minusugused haiglaukse taha tõsta, siis ei ole mõtet ka minusugusre käest sotsmaksu nõuda! Sina ei taha minu ravi maksta, mina ei taha sinu ravi maksta! Kas on ok? Või see pole pisavalt liberaalne?
JA,JA.3. november 2021, 20:24
JA kes selles siis süüdi ,ikka eesti riik ise teete neid lollusi ja siis süüdistate rahvast kes seda mürki tahab,enam ei taha keegi .Tagajärjed käes,ei ole keegi tahtnud seda süsti jätke inimesed rahule.
3. november 2021, 20:08
kes seda koroona katastroofia viinud kas meie oleme süüdi meile suuruvad mürgilise ained, kes ostis seda vaktsiini need peavad vastutama nad teavad väga hästi ja palju nendel maktstud võltsitud vaktsinide est
xmx3. november 2021, 20:04
Kui oled arst---siis tegele haigetega mitte ära etenda superstaari.
küsimusi?3. november 2021, 20:00
1.sept - 13.okt vajas vanuses 7-19 haiglaravi 11 last/noort, sh intensiivravi vajas 1.
Indrek23. november 2021, 21:07
Üks 250 000st!?! Appi nüüd kõik süstima!! Muidu sureme kõik. Riigipöördehunta kiidab! Kilekott krabiseb...
3. november 2021, 19:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Raul3. november 2021, 20:01
Palun formuleeri oma küsimus nii,et ka teised aru saaksid. NB! Lause algab SUURE TÄHEGA!
Tõnu3. november 2021, 20:08
Raul, koma järel peab olema TÜHIK!
See Raul siin on nagu kohalik sanitar3. november 2021, 21:34
kohe kõpsti kohal kui vaja eksinuid korrale kutsuda, nii nunnu....
Vaktsineeritud3. november 2021, 19:51
Miks te ei võta eeskuju Jaapanilt ja Indialt, kus pannakse rõhku varajasele ravile? Miks keelate inimestel apteekidest saada neid preparaate, millel on ennetatav ravi? See on kordades odavam, tõhusam ja ei kurnaks meie tervishoiu süsteemi. Miks lasete vakstineeritutel vabalt reisida ja sealt kaasa toodud viirust kodumaal laiali külvata? Kas teil ei teki tunnet, et olete niimoodi paljudele surmadele kaasa aitaja? Muide, olen ka ise topelt vaktsineeritud.
3. november 2021, 21:48
Äkki valgustaks, mis varajast ravi seal Jaapani apteegis pakutakse? Kas seda saab e-poest ka tellida?
2 süsti3. november 2021, 22:26
ei tähenda topelt, kallikene.
Jollarii-jollaraa3. november 2021, 19:50
Waterford city has one of the Ireland’s highest rates of vaccination against Covid-19, but one of its electoral areas has emerged as the place with the highest rate of Covid-19 infection in the State. ---------- Waterford has the highest rate of vaccination in the country with 99.7 per cent of adults over the age of 18 (as registered in the last census) fully vaccinated. The county has gone from having one of the lowest rates of Covid-19 infection in Ireland to one of the highest. Aitab ikka või? Ei aita ju kui täielikult vaktsineeritud linnas on 3x haigestumine kõrgem kui riigi keskmine!
midagi3. november 2021, 19:47
Riigis on vist 6000 haigla kohta. Mis nüüd siis, et plaan C hakatakse kehtestama? Haiglate juhid saavad tuhsndeid palka aga suvel ei õpetatud petsonali juurde. Samuti ei ostetud kovid haiguse raviks vastavaid seadmeid. Riigipiiri ri suleta ja usutakse igadugu sissesõitnute tõendeid. Isegi kiirteste ri teha. Milleks vaja rääkida katastroofist, kui kõik oli siiani korras? Nüüd ka ei võeta ette kogu riigi lukustanud. Kõrtsid ja teatrid ja muud lõbussutuded spaad, jõusaslud on tähtsamad.
Muah3. november 2021, 20:12
Jajah,arst saab diplomi 3 kuuga,õde 1 kuuga ja hooldaja 2 päevaga!Voodikohti voib ju olla, aga ega see voodikoht üksi ravi.
To: Muah3. november 2021, 22:24
arst ei saa ka seitsme aastaga, õdedel ei käi ka kuudega, ega nad trammijuhud ei ole...
Muah3. november 2021, 22:33
Sa vist ei saanud irooniast aru.Postitaja kurtis sii,et miks suvel personli juurde ei koolitatud
midagi3. november 2021, 23:26
Raul/ täna 20:11: "Miks Sa niugud! Kui oled vaksineeritud jääd 95% tõenäosusega ellu , kui ei ,siis tee omad järeldused." ... Kas teie ütlesite midagi? _____________________________ Muah/ täna 20:12: "Jajah,arst saab diplomi 3 kuuga,õde 1 kuuga ja hooldaja 2 päevaga!" ... Taavi Rõivas istub haigla juhtkonnas. Miskipärast tema on kolme kuuga arstiks õppinud nagu trammijuhiks. ... Te ärge nüüd väga lihtsalt öelge. Härrastel haiglajuhtidel on igakuine palk tuhandetes aga mis on tehtud pool aastat.
midagi3. november 2021, 23:29
Raul/ täna 20:11: "Miks Sa niugud! Kui oled vaksineeritud jääd 95% tõenäosusega ellu , kui ei ,siis tee omad järeldused." ... Kas teie ütlesite midagi? _____________________________ Muah/ täna 20:12: "Jajah,arst saab diplomi 3 kuuga,õde 1 kuuga ja hooldaja 2 päevaga!" ... Taavi Rõivas istub haigla juhtkonnas. Miskipärast tema on kolme kuuga arstiks õppinud nagu trammijuhiks. ... Te ärge nüüd väga lihtsalt öelge. Härrastel haiglajuhtidel on igakuine palk tuhandetes aga mis on tehtud pool aastat.
Raul, sinu eestikeele õpetaja siitpoolt!3. november 2021, 23:56
KIRJAVAHEMÄRGI ETTE tühikut EI JÄTA! Kirjavahemärgi järel on tühik! Kirjavahemärgi ees tühikut EI KASUTATA! Kuidas saab niimitme õigekirja reeglivastu eksida? Omajutujärgi oled ju niivõrd tark? Ilmselt ei olegi sa kaugemale jõudnud kui soome ehitajaks, saladuskatteall ütlen, et juba kooliajal meie, õpetajatena, selleks ka mingisugust lootust ei näinud, elik, tee omad järeldused ise...
see õpetaja4. november 2021, 01:01
ei oska kirjutada, nn. "liitsõnad"? Ära enam vaktsiini joo!
r4. november 2021, 17:18
Jah,kuskil uudistes käis läbi et venemaal sai korontsipassi osta 2000 rutsi eest-meie rahas mingi 25 kulli! Ja meie piiril näita aga rõõmsalt ette ja go..
Lee3. november 2021, 19:47
Vaktsiin ongi vallandanud sellise katastroofse olukorra, eelmine aasta polnud ükski inimene seeaeg veel vaktsineeritud ja haigeid oli 4 korda vähem. Aga muudkui surutakse inimesi vaktsineerima!
No3. november 2021, 20:09
Eelmine aasta polnud meil nii säravat päikesevalitsust ka
Raul3. november 2021, 20:25
Lgp. Lee . Palun anna Patsiendiportaalis allkiri ,et Cov-19 ei puuduta Sind ja nakatumisel Sa Eesti Vabariigi abi ei vaja. Peale allkirja ei suru Sind mitte miski!
Maali3. november 2021, 19:45
kui meil on tõesti katastroofiaeg tulemas, siis paluks hetkeks unustada vakside propaganda ja tegeleda olulisega, sest meil ole aega. igasugused piirangud, mis vähendavad kontakte, annavad efekti paari nädalaga. samuti riigipiiri koomale tõmbamine. vaksimise tulemust peab ootama 1,5 kuud. isegi siis kui avataks hiiglaslikud vaksikeskused ja kõik inimesed läheksid kohe vaksima, siis selle aastanumbri sees me tulemust ei näe. haiglatel pole aega oodata aasta lõpuni ja praegune maniakaalne propa tekitab vaid vastuseisu. tõmmake korraks hinge ja tegelege olulisega!
Kohutav3. november 2021, 19:42
Vaktsineerimine ei aita midagi, vaktsineeritud igas ilmakaares on masssiliselt haiged! Aga miks ometi on piirid lahti, kaubanduskeskused lahti, spaad ja spordisaalid lahti, lapsed koolis haigusi levitamas koroonasõja ajal? Kaugele see koroonasõda lastakse minna, kuni enamus vanu inimesi surnud või?
Kiefer Sutherland3. november 2021, 21:28
See Raul on siin ikka korralik süstlakangelane. Sul endal paha ei hakka enda kirjutamistest?! Vastik elukibestunud valitsusekuulekas inimloom.
Mammu3. november 2021, 19:42
Kumb on tegelikult vastutustundlikum; vaktsineerimata, kes ei käi rahvarohketes kohtades ega reisidel, on viinud kontaktid teiste inimestega miinimumini ja kasutab nõuetekohaselt maski või vaktsineeritud, kes käib teatris, kinos, reisil jne ning maski kasutab vaid erandkorras? Need ringitöllerdajad on Jollerisuguste silmis tõstetud lausa jumaluse staatusesse, kuigi nad ei tee enda hoidmiseks suurt midagi. Valdav osa end sellepärast süstida lasigi, et saaks igal pool käia ja sellega ka viiruse levikut soodustada. Kas pole silmakirjalik?
justnimelt3. november 2021, 23:19
ja samas kilkavad, et Jo.ll.err ju ütles, et piisab vaid käte pe.se.mi.sest
r3. november 2021, 19:41
Kõik sellised nn.rahva eest kõva häälega seisjad,soovivad poliitikasse saada sooja koha ja pensioni peale! Popov selge näide! Olen päris kindel et kui ei oleks valitsuse mega vassimist ja salatsemist,oleks vaxijaid kõvasti rohkem! Kala hakkab ikka mädanema peast ja antud juhul kaaperdati valitsus refi poolt just sellepärast,et saaks ravimifirmade plaane ellu viia!
Sorry3. november 2021, 19:45
Panin miinuse, tegelikult olen täiega nõus öelduga!
Tukiloputaja3. november 2021, 20:02
Sellega olen 100% nõus, et eelkõige vassimiste ja varjamise pärast ei mida vaktsima. Kui vaadata kas või Terviseameti andmeid, mis igapäevaselt Delfisse jõuavad- mõni päev on lahkunute kohta öeldud, et nii palju vaxitud ning nii palju vaximata, samas järgmine päev ainult number. Mida siis sellest järeldada, et surid kõik vaxitud? Samas oli alul huvitav trend, et kui suri vaxitud inimene, siis kindlasti kaasuvate haigustega nagu vaximatud läheksid kõik täie tervise juures. Ma ei räägi muudest numbritest ja sileajud, kes jälle ei usu, võivad ise järgi vaadata.
Vaktsiin3. november 2021, 19:41
Vaktsineerige vähem ja haigeid vähem. Kui ei olnud vaktsiini kadus see viirus paari kuuga. Nüüd, kui vaktsiin haigestuvad tuhanded. Paistab, et vaktsiinis on midagi (vist viirus sees), et järjest haigestutakse. Lüpetage juba ära ja avage silmad ja mõelge loogiliselt.
Raul3. november 2021, 20:35
Loodan ,Et Sina oled see kes novembri keskel vajab COV-19 ravi .Kannatad paar kuud hanerasva ja akvalangiga, ja oops! oledki terve! Jõudu sellel ettearvamatul teel!
3. november 2021, 23:23
Raulike, haiguspuhangute ajal ei vaktsineerita! Seda on mitmeid kordi öeldud, ja ikka ei saada aru. Nüüd on tagajärjed käes - vaktsineerituid nakatub nagu loogu.
ants3. november 2021, 19:38
Jah oleme, sest liiga palju on sooja õhu puhujaid. Tegele enda põhitööga ja anna mingigi panus ühiskonna hüvanguks, aitab juba sellest igapäevasest jollerdamisest.
Seltsimees proua J3. november 2021, 19:38
on perearst. See on arstiliik, kel oskuste vähesuse tõttu tuli olukorda ära kasutada ja hakata tavaliseks OÜ-tajaks. Garanteeritud sissetulek riigi ja ravimifirmade poolt, igasugune vastutus puudub. Mida proua meditsiinis viimati üldse tegi, kui kogu aeg käib eneseimetlemine ja poliitilise karjääri ettevalmistamine?
Muah3. november 2021, 19:42
Missugune pädevus Sinul on,et perearsti kompetentsi hinnata?Löö oma diplomid letti!
kuule 19.384. november 2021, 00:19
sa paned segast, oma mõistuse vähesuse tõttu kasutad olukorda ära ja ei vastuta sõnade eest.
3. november 2021, 19:38
"Tohutu kergendus on vastuvõtul näha neid, kes tulevad tegema esimest vaktsiinidoosi. Väga-väga ootame teid! " --- milline naiivsus olla rõõmus kui inimene end keset MAAILMA KÖRGEMA KOROONANUMBRIGA olukorras vötab riski end vaktsiin süstimisega panna eriti haavatavasse olukorda mitmeks nädalaks --- SEDA VÖIKS JOLLER TEADA! Kui inimene nakatub nädal pärast vakstineerimist koroonasse siis on tagajärjed väga karmid.
Maali3. november 2021, 20:01
Itaalias Bergamos surid inimesed nendes vanadekodudes, kus oli elanikele hiljaaegu süstitud gripivaksi, mis teeb inimese teatud ajaks eriti vastuvõtlikuks igasugustele viirustele.
nii on3. november 2021, 23:24
Sul on õigus, Maali.
3. november 2021, 19:38
"Tohutu kergendus on vastuvõtul näha neid, kes tulevad tegema esimest vaktsiinidoosi. Väga-väga ootame teid! " --- milline naiivsus olla rõõmus kui inimene end keset MAAILMA KÖRGEMA KOROONANUMBRIGA olukorras vötab riski end vaktsiin süstimisega panna eriti haavatavasse olukorda mitmeks nädalaks --- SEDA VÖIKS JOLLER TEADA! Kui inimene nakatub nädal pärast vakstineerimist koroonasse siis on tagajärjed väga karmid.
Ja, jah..3. november 2021, 19:37
Aga küsiks, miks me oleme? Miks juba 2.aastat järjest olukord üldse niikaugele lasti, miks rangeid piiranguid juba augustis ei kehtestatud, kui oli 500 covidi positiivset ööga!
küsimusi?3. november 2021, 19:37
Nädalast nädalasse kordub Terviseameti iganädalase epiidülevaate surmade statistika juures lause *Kõikidel inimestel olid kaasuvad haigused/seisundid*
vastuseid!3. november 2021, 19:42
aga ongi ju, enamikel positiivse PCR testis inimester on kaasnevad haigsed nagu köha, palavik, kurguvalu, peavalu, nörkus, löhnataju kadumine , hingamisraskused, maitsemele kadumine, väsimus, nii et kui oeld vaktsineeritud siis kindalsti pole need COVID viirusest tingitud vaid KAASNEVAD, näiteks Rakvere linnapeal oli kaasnev haigus kopsupõletik ja hingamisraskus. Kas on aru saadava vastus?
To vastused3. november 2021, 19:51
Kust SINA tead et just vaksitutel on alati kaasnevad haigused ja mittevaksotutel pole? Lao tõestued letti, muidu oled tühikargaja. Tahaks näha kuidas sa tõestad et mittevaksitutel pole kaasnevaid haiguseid, sest seda infot lihtsalt ei avalikustata!
3. november 2021, 19:34
Erahaiglad ka olemas aga suured haiglad ise ei taha lasta erahaiglatel rahvast riigi rahadega ravida, sest siis ei teeniks suured haiglad head raha nagu nad hetkel teevad.
Erakliinikud3. november 2021, 19:38
ongi kõige suuremad raharöö.vlid!
Too Erakliinikud (19:38)3. november 2021, 21:29
Erahaiglad oleks nõus aitama aga väidetavalt suured haiglad pole nõus sellega, et erahaiglad ka haigekassalt raha saaks.
Vabatahtlik3. november 2021, 19:33
Täiesti vabatahtlik, aga kui ei lase oma keha sellega sodomeerida siis võid oma töökoha kaotada.
sest nii3. november 2021, 19:33
pidigi minema, globalistid vähendavad inimkonda läbi vaktsineerimise
Selle asemel, et Kallas tegeleks koroonakatastroofiga ja ilmuks rahva ette, ristis tema...3. november 2021, 19:31
... šampusepokaalide kõlina saatel hoopis Tallinnas uut laeva....Ma millegi pärast arvasin, et katku Kaja päästab hetkel maailma kliimat. Isegi Aab oli tema asemel täna valitsusjuht
hei.3. november 2021, 19:30
Miks sunnitakse seda mürki ,et inimesi hävitada.HÄBI HÄBI sellele riigile,inimesed haigestuvad just vaksitud isegi tööl ,kes on vaksitud jäävad kõik haigeks ja raskelt,aga kes pole vaksitud on terved.Selline Eesti pole ilus.
te3. november 2021, 19:27
Ja mis siis? See plää plää ei vii kuskile edasi.
küsimusi?3. november 2021, 19:27
Hoolekandeasutuste elanikud moodustasid 2,4% kõigist 43. nädalal nakatunutest vs 43. nädalal registreeriti 250 reisimisega sisse toodud haigusjuhtu, nende osakaal moodustas 3,2% juhtudest.
Mart3. november 2021, 20:08
Nagu politsei ütles täna Delfis. Meil on endal levik nii suur, et ei ole mõtet piiril kontrollida.
kohus3. november 2021, 19:26
Kas te propagandistid ajakirjanikud-poliitikud-müügimehed ja muidu l0ntrused kunagi olete mõelnud kui mitu inimest on teie järjepideva hüsteeria külvamise tagajärjel end ära ta.pnud? See number ei ole null. Teie kätel on ve.ri. Me ei unusta teid.
kas 3. november 2021, 19:31
sina proovid siis ka?
to kas3. november 2021, 19:36
Eks sinusugune humanist ju teiste surma soovibki kes sinu arvamusega ei nõustu. Ei midagi uut.
et kas kõik3. november 2021, 19:40
kes end ära tapsid, tulevad laupäeval Vabaduse väljakule?
vaktsineerimine ei päästa3. november 2021, 19:25
Aina enam korrutatakse, et haiglasüsteemi kokkuvarisemise vältimiseks peavad kõik ennast vaktsineerima. Samas on andmebaase jälgides väga selgelt näha, et paljudes riikides, kus vaktsineerituse tase on kõrge, on ka uute haigestumisjuhtumite arv kõrge. Seevastu riikides, kus süstitute tase on madal, on ka haigusjuhtumite tase madal. https://www.telegram.ee/eesti/merle-martinson-koroonapeatukk-ei-saagi-loppeda-kui-toeportfelli-hoiab-kinnisvaramaaklerist-sotsiaalminister
pazameedia3. november 2021, 19:22
Kui seda propaganda meediat ei tarbiks siis ei tundukski elu nii kohutav ja õudne.
sul on õigus3. november 2021, 19:57
päriselul pole nagu viga miskit, tööd ja leiba jagub. Kuid meediat avades... poleks arvanudki...
Triin3. november 2021, 19:20
Selle inimese koht ei ole arstide reas vaid jämejalas ravil.
to Triin3. november 2021, 19:30
sellised inimesed on psühhopaadid.
Kas Triin3. november 2021, 19:32
kokkuvõtlikult3. november 2021, 19:20
Huvitav fakt3. november 2021, 19:20
on see,et meie suures tutvus ja töökaaslaste ringis(üle500)ei ole keegi haiglasse selle "katkuga"sattunud,on mõni põdenud paar päeva nagu grippi.Pärast jannseni doosi on paljud väsinud ja ei tunne juba mitu kuud end hästi.Läbipõdemine annab ju parima immuunsuse,mida kinnitavad välismaa teadlased,meie omad survestavad süstla otsa,samas kui vaxitud levitavad ka seda "katku"?
istu sisse3. november 2021, 19:19
istu sisse see omale juller.
Alluv3. november 2021, 19:18
Karmen Joller: oleme kriisiajast jõudmas katastroofiaega!! Taitsa huvitav oleks teada,kelle juhtimisel on olukord eestis selline õudusfilm?? :D Kõik teised on süüdi,aga mitte kunagi ei lokk ega kaka?`? :D
ja edasi3. november 2021, 19:43
tuleb juba kiviaeg ja rauaaeg ja varsti ka uneaeg, hommikul vaja vara tööle minna..
nürnberg3. november 2021, 19:18
Nii tõsine haigus, et ainult testides on võimalik üldse teada, et sa seda surmavat haigust põed.
to:nürnberg3. november 2021, 19:22
Eks iga haigus tuvastatakse ikka vastavate uuringute tulemusel,covidil on see test!!!
David3. november 2021, 19:18
Biorelv ei ole mitte viirus vaid see võltsvaktsiin.
kuhu nõel kaob?3. november 2021, 19:15
Tehke süsti nii nagu siin tehakse: twitter.com/lorocoshotdogs/status/1455888735736848386
paha vaim3. november 2021, 19:14
Näen oma vaimusilmas seda hirmutajat ja propagandisti ministri ametis. Ega ta muidu nii julgelt ei esine.Vististi kräsupea saab tasuvama koha-
Maali3. november 2021, 19:11
kui meil on tõesti katastroofiaeg tulemas, siis paluks hetkeks unustada vakside propaganda ja tegeleda olulisega sest meil ole aega. eriolukorra laadsed sulgemised annavad efekti paari nädalaga. vaksimise tulemust peab ootama 1,5 kuud. ja seda siis kui paarsada tuhat inimest saavad süsti paari päevaga. kui isegi kõik inimesed läheksid vaksima, siis selle aastanumbri sees me tulemust ei näeks. tõmmake korraks hinge ja tegelege olulisega: kontaktide vähendamine, lõpetage õigus vaksipassiga viirust levitada (esmajärjekorras meedikud haiglates) jne.
Maali3. november 2021, 19:16
kiireteks meetmeteks on veel reisimise piiramine, et viirust juurde ei toodaks. ma ei viitsi rohkem. arst peaks paremini teadma, mis on kriisiolukorras kiire ja efektiivne katastroofi ärahoidmiseks.
pole sinu3. november 2021, 19:34
asi, kas reisin või mitte!
meeeeeeee3. november 2021, 19:10
kas see on nüüd genotsiid või, kas vastutajaid ka on
lille3. november 2021, 19:09
kas te ära ei tüdine üksteise kordamistest, jäätegi kõik heietama, lihtsalt häbi on siin juba elada,kui teistest riikidest inimesed küsivad, miks teist ei hoolita
Ära3. november 2021, 19:21
kui häbi siin elada3. november 2021, 20:00
eks koli siis kuhugi mujale,kus ei tunne häbi.
Anna3. november 2021, 19:08
Kes siis on katastroofi disainerid? Vaata peeglisse.
mida3. november 2021, 19:20
sa anna siis peeglist näed?
3. november 2021, 19:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eestlane3. november 2021, 19:19
Paljud kaasnevate haiguste ja kõrge eaga inimesed jätsid vaktsineerimata, et endi piinu lühendada. Kui sa oled valudes, kasutad täiskasvanute mähkmeid, uriini lased kotti, lähedased on surnud, lamatised, söögi jaoks raha pole. Siis surm on nagu väljapääs, aga haiglad sulgevad kohti neile, kes ehk abi tegelikult tahaksid.
Loogiline inimene3. november 2021, 19:02
Olen kommentaariumides mitu kuud suurte tähtedega kirjutanud: NAKKUST TUUAKSE VÄLISMAALT JUURDE!. Minu tuttavad Saksamaalt tulid Eestisse; kuna nad jäävad siia kolmeks päevaks, siis pole vaja ei koroonatõendit ega testimist. Nad on vaktsineerimata. testimata. Nii toodi Tallinna perre sugulase sünnipäevale nakkus samuti Saksamaalt ja haigestusid kõik 17 inimest. KUNI EI KONTROLLITA LENNUJAAMADES KEDAGI, surevad meie omainimesed, haiglad on viimse piirini täis jne.
k3. november 2021, 19:01
mõiste *nakatunud*,millega meid igapäevaselt hirmutatakse ei oma mingit teaduslikku sisu,aga paanika külvamiseks ja raha teenimiseks sobib hästi.
Hirm3. november 2021, 19:23
nõrgestab immuunsüsteemi kõige rohkem ja hirmu kätte võib ka süda seiskuda
to.k3. november 2021, 19:28
hei taibu,kui sa sellest covidist mõhkugi ei tea,siis pane suu kinni.Need sinu repliigid ei tohiks küll enam kedagi kõnetada.
3. november 2021, 18:59
See jollerdaja on ehtne aferist ja süüdimatu manipulaator.Selline arstiks küll ei sobi.
Nüüd3. november 2021, 18:57
on pea 70% ühe doosiga vaktsineeritud, aga ikka on süüdi need, kes ei vaktsineeri või??? Lubage naerda!
Ei ole. Kajade meelest...3. november 2021, 19:04
... on süüdi veel ka eelmine valitsus, Ratas, Ekre no jne. Igas tahes mitte päikeseprintsess ise.
Eestlane3. november 2021, 19:24
Neil on mälulüngad. Algul väitsid, et loomulik läbi põdemine annab 28 korda tugevama kaitse uute tüvede vastu. Aga ise soodustasid just vaktsineeritute kogunemisi pidudel, restoranides pubides, et viiruse levik keskmisest kõrgemale ajada.
Sugulane3. november 2021, 18:55
viidi insuldiga haiglasse,täielikult vaxitud,sai diagnoosiks covidi !!!
sugulane3. november 2021, 19:24
viidi haigasse, vaktsineerimata, diagnoosiks covid!!!
Heatahtlik3. november 2021, 18:54
Heatahtlik vihje Jollerile - sa oled vaktsiinidele kõige suurem antireklaam. Palun ole natuke rahulikult omaette, siis ma isegi ehk uuriks rohkem ja kaaluks tõsiselt.
⚠ Pfizer on varem süüdimõistetud ravimikõrvalmõjude mahavaikimises:3. november 2021, 18:51
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2875889/
no ikka jälle ja jälle paanikat külvamas3. november 2021, 18:50
ostustusvõimetu riik ei suuda tunnistada, et on oma sundstrateegiaga ämbrisse astunud. Ainult oma katkist plaati oskavad kedrata, hirmutada ja inimesi diskrimineerida.
Ka see tähendab,3. november 2021, 18:50
et olete tulemuslikku tööd teinud.
Pealik3. november 2021, 18:50
Aga me oleme ju selle nimel ikka kõvasti pingutanud kah,piirid on lahti ,inimesed käivad spaades,kinodes,pidudel,mis sa siis tahad saada veel
Raivo3. november 2021, 18:50
Jollerist oleks palju rohkem kasu, kui ta istuks oma kabinetis ja teeks vaktsiinisüste või raviks inimesi, mitte ei eputaks iga päev oma hirmujuttudega. Meil pidavat arstidest puudus olema. Jutukeste kirjutamiseks on ajakirjanikud.
Täiesti nõus3. november 2021, 18:55
Mina ka suudaks ta enda jaoks jälle meeldivaks mõelda kui ta kuskile appi läheks koroonapatsiente ravima. Praegu on no nii vastukarva kui üldse üks inimene olla saab.
ats3. november 2021, 18:46
tantsud karona tähtedega saate vöiks teha!usun joller ja lutsar oleksid säravamad tähed
Mina arvan3. november 2021, 18:45
Et kuni pole eriolukorda välja kuulutatud on sellised sõnavõtud rahvajuttudena käsitletavad. "poe juures räägiti, et ...." stiilis jutud ei sobi ametnikele. Sa kas oled jutuvestja "saunas" või "poetaga" või oled seadusliku riigi seaduslik esindaja, kes lähtub oma tegevuses kõigepealt Põhiseadusest ja siis teistest seadustest. Tehke oma juttudele seaduslik alus. Muidu on tegemist mullitamise ja tühja jutu rääkimisega ja see on alati halba teinud, kõigepealt inimeste psüühilisele seisundile ja lõpuks ei kuula sind enam keegi.
Mina Arvan3. november 2021, 18:49
Lisan veel juurde, et korralduste ja määrustega praegu mööda hiilida avalikust arutelust, millesse on kaasatud valijate valitud isikud ehk Riigikogu, on ebaeetiline ja lubamatu. Kui Valitsus võtab poole ja ründab teist poolt rahvast, siis ei ole tegemist terve riigi valitsemisega ja ongi tekkinud kaks Eestit, nagu aastaid on hoiatatud. Kui ei ole eriolukorda ja katastroofi välja kuulutatud, tuleb lähtuda Põhiseadusest, kus inimese liikumist võib piirata kohtuga.
MIna arvan3. november 2021, 18:51
Külajuttude tasand lõppegu ja alaku Põhiseaduses kirjas oleva Parlamentaarse riigikorra teostamine kõigis tasandites. Kogu rahvast puudutavad küsimused on ja peavad jääma Riigikogu otsustada.
Ikka...3. november 2021, 18:51
...külvatakse rahvale paanikat.Samas tegemata töö Valitsusel ja terviseametil.Miks sellest Joller vaikib,käib ainult õpetamas.Rahvas nõudis juba ammu suurimaid piiranguid,kuid midagi pole muutunud.piirid lahti-reisige,Tallinn täis suur üritusi jne.,nädalavehetusel Pärnu Spa`d rahvast täis,nii lätlasi,kui soomlasi.Paber ei takista viiruse levikut,kui isegi vaktsineeritud levitavad viirust.
to:Mina arvan3. november 2021, 19:35
Põhiseaduslik õigus on igal inimesel õigus elule.Muid vabadusi saab seadustega piirata.Meil on olemas ka tervisekaitse seadus,ärge unustage.
Maali3. november 2021, 18:41
nüüd paluks küll teaduslikku põhjendust miks "samas seisus vaktsineeritute prognoos on kordades parem" sellise vale levitamise eest peab arsti vallandama! kui üks inimene on saanud immuunsuse läbipõdemisest ja teine vaksist, siis mille alusel meie staarperearst väidab, vaksitu prognoos on parem ja veel kordades?
Mats metsast3. november 2021, 19:43
Aga kui üks inimene ei oma mitte mingit immuunsust ja teine omab vaktsiinist, siis vaktsineeritu väljavaated on ikkagi paremad.
Ibuprofeen3. november 2021, 18:40
27. september kuni 24 oktoober vajasid 106 inimest vaktsiini kõrvaltoimete tõttu haiglaravi. Palju ibuprofeeni manustamise tõttu haiglasse sattusid.? https://www.err.ee/1608137935/joller-ibuprofeen-on-ohtlikum-kui-igasugune-vaktsiin
Maali3. november 2021, 18:52
parim tähelepanek täna
Hmm3. november 2021, 19:40
Kus sa selle 106 inimest võtsid? Link ametlikule statistikale paluks. Tänud.
Link3. november 2021, 22:18
https://www.ravimiamet.ee/uudised
Mida te jollerid ja teised nüüd vingutesiin. 3. november 2021, 18:40
2 aastat olid kõik eesotsas meediaga valmis sööma selle nimel kas või kardulakoori, et kaja kallas pukkisaaks. nüüd on katkukajaÕrrel ja olge õnnelikud
Ära kaaguta3. november 2021, 18:38
Vaktsineerimine on business as usually. Kaja Kallase juhitaval valitsusel on eesti rahvaga omad äriplaanid. Truude käpiknukkudena täidetakse globaalset geopoliitikat kureerivate administraatorriikide ärihuve (m.h inimkeha loomuliku immuunsüsteemi ravimiäri kontrolli alla viimine), mitte ei tegutse eesti rahva tervise huvides. epl.delfi.ee/artikkel/92806625/sven-sester-miks-on-peaminister-kaja-kallas-salastanud-olulise-koroonaviiruse-levikut-puudutava-statistika
pr. kallas pole ainus3. november 2021, 22:10
herr ratas käis isiklikult maailmavalitsejate juures käsulaudu saamas...
Imelik 3. november 2021, 18:32
Vaktsiinidega juhiti katastroofi ja vaktsineerimata on süüdi.
Juku3. november 2021, 18:32
Kas keegi teab, mida sõna joller tähendab Eesti keeles? Tänases saates lubas Raid seda Gräzinile ütelda. Kas see on paha sõna, et ütles pärast saate lõppu?
3. november 2021, 18:31
Palun avage kasvõi korra elus entsüklopeedia kaas ja vaadake pandeemia deifinitsiooni! Praegu on alles epideemia ALGFAAS ja juba haiglad käpuli. Kas küsimusi ei teki, nende sadade miljonite juures ei tulda toime isegi tavalise gripihooajaga... Aga pandeemia algab alles 3,5x suurema haigestunute arvu juures. Mis meil siis saama hakkab? Terviseameti ebakompetents ja/või korrumpeeritus on rahvuslik julgeolekuoht ja riiklikul tasemel kuritegu eest rahva vastu! Maailma tippteadlased ütlesid kohe ette, mis juhtub kui sedasi loodusseadusi eirata. Keskmine suremus juba tõuseb mühinal vaxi tõttu.
ats3. november 2021, 18:30
palju jollerile makstakse selle suupruukimise eest?
Jaanus3. november 2021, 18:35
Talle selle eest ei makstagi, ainult et selle paanika külvamisega pidi talle tema amet ja töökoht säilitatama. Hirmul on ütlemata suur vägi. Kas pole?!
RE3. november 2021, 18:29
Vähem möla ja rohkem tegutsemist. Riik lukku, mida tee ootate.
Kas3. november 2021, 18:28
proua joller teab,et eestis kehtib võrdse kohtlemise seadus.Vahet pole oled süstitud või ei,oled must või valge .See mis toimub on tervete Diskrimineerimine.Vaadake vähe ringi,kõikjal lõi nakatumine lakke peale koroona tõendi tulekut.
mitte ainult3. november 2021, 22:07
peale vaktsiinide turuletulekut ja müügistrateegia rakendamist pääses alles viirus vohama, terveid inimesi karistades muidugi.
lugeja3. november 2021, 18:28
Peaminister ju ütles, et esimese sordi inimesi, ehk neid, kes vaktsineeritud ei tohi karistada. Nemad peavad saama teha kõike nii nagu mingit epideemiat ei oleks. Tulemus on käes. Olukord ei parane enne, kui Jüri hakkab vägesid juhatama. Meenutage esimest, kord oli majas.
Joller joller mida sa teed? 3. november 2021, 18:27
MIS SIIN TOIMUB???3. november 2021, 18:22
Kui on katastroofimeditsiin, siis peaksid kõik Eestis vastava väljaõppe saanud inimesed olema mobiliseeritud, mitte nii, et arstiharidusega inimesed teevad soojadelt maadelt postitusi sotsiaalmeediasse.
järelikult3. november 2021, 20:11
ei ole haiglates sellist hullu olukorda,kui meile maalitakse.Või oma inimestest suva,las kä.rv. ad,peaasi saaks aga maail.male näidata oma abivalmidust teisi aidata.
3. november 2021, 18:21
Kriis või katastroof - üks kaos kõik.
Jaanus3. november 2021, 18:20
Naiivne küsimus. Kas siis nakkusohutuse tõend ehk koroonapass siis ei kaitsegi meid enam nakkuse eest? Varem leelotas see kamp et vaktsionistliku religiooniga liikumine päästab meid kurjast ja pääseme paradiisi. Paradiisi küll, aga paistab, et tegelikult oli jutt hoopis põrgu harukontorist nimega "paradiis".
KäbiRaputaja3. november 2021, 18:20
Joller on kõige rohkem sedamoodi, kes vajaks profesionaalset abi.
Naine3. november 2021, 18:40
Nii. et kõik on korras ja polegi mingit probleemi? Lihtsalt ei käida end õigel ajal psühholoogias ravimas? Ütle küll neid Valitsuse liikmeid on ei osanud KäbiRaputajalt head nõu küsimas!
Uus tegusõna!3. november 2021, 18:18
K3. november 2021, 20:22
Kogemata tuli miinus, tegelt on lahe :)
kui modernne olla3. november 2021, 22:05
siis "lausaliselt" kasutusel wuhani turujuttudest saati. Joller ministriks! Öäkk...
...3. november 2021, 18:16
Vaadake vanglaplaneet.ee ja kommenteerige, et jah,aga see on vandenõuteooria...ja poole aasta pärast olete tunnistajaks, et see ongi reaalsus...
korraks tõesti vaatasin....no seal on ju puhta pooletoobised3. november 2021, 18:31
to Pavel3. november 2021, 18:43
poole aasta pärast oled samasugune pooletoobine
Vandenõuteooria/vandenõuteoreetik3. november 2021, 19:26
see termin on alguse saanud Am.Luure Keskagentuurist.Olid inimesed, kel oli ligipääs riigi salastatud infole ja nii hakkas see ikka vaikselt levima...Selle info summutamiseks hakati neid nimetama vandenõuteoreetikuteks.
Arvaja3. november 2021, 18:14
Inimesed ei usalda enam valitsust. Lihtne põhjus,miks vaktsineerima ei minda.
Kas arvaja3. november 2021, 18:50
vaktsineerib selle järgi,kes valitsuses on?Imelik suhtumine,oma nahk peaks ikka kõige lähemal olema.Normaalne inimene peaks ikka ennast kaitsma,sõltumata sellest,kas võimul Mart,Kaja,Jüri või keegi teine.
....3. november 2021, 18:13
Jamal ma julgeks selliste avalduste peale vaktsineerime minna. Pärast juhtub vaktsiini tõttu mingi kõrvalmõju ja siis ei saagi arstiabi. Nii et EI LÄHE vaktsineerima.
mina3. november 2021, 18:12
Pole ju imestada et olukord nii hulluks on läinud! Kui ei vaktsineerita,saadakse nakkus ja siis veel levitatakse edasi,siis ju kõik selge!
Teeline3. november 2021, 18:45
Viirust levitavad vaktsineeritud, kes oma kollase passiga vehkides mööda läbusid ringi litutavad.
Kuidagi vale suund3. november 2021, 18:10
Kümne aasta lõikes teevad surmad sel 2021 rekordeid 10 aasta lõikes. Viimane nädal on toimunud eritu tugev hüpe üles. 2020 aasta ei eristunud palju 10 aasta lõikes.
statistiline keskmine3. november 2021, 22:03
oodatav eluiga tõsteti just hiljuti kunstlikult kõrgemale, et saaks exelis näidata suremuse järsk suurenemine. Ilma numbrimänguta oleks endiselt suremuse joon üsna sirge.
to statistiline keskmine/ täna 22:033. november 2021, 22:50
Oodatava elueaga pole midagi pistmist. Kui surnud, siis oluline millal see juhtus.
No see on ikka huvitav küll,3. november 2021, 18:10
et mida rohkem vaktsineerituid, seda suuremasse katastroofi me liigume....Irja Lutsar, Joller, Merits ja teised...andke nüüd aru???
Vabaduse eest3. november 2021, 18:15
tuleb kallist hinda maksta.
no3. november 2021, 18:09
Öelge seda Kajale, kes pabistab kuulutada välja eriolukorda.
lugege seda3. november 2021, 18:08
(tänases Päevalehes) Alar Aab, Lundi Ülikooli lektor: Isiklikult arvan, et suurim erinevus Rootsi ja Eesti vahel on vabatahtliku vaktsineerimise põhimõtte järgimine Rootsis ja sundvaktsineerimise poliitika läbiviimine Eestis. Tõõtanud ise palju aastaid immunoloogiliste teadusprobleemidega, olen oma seisukohal, et meie immuunsüsteemiga ei tohiks mängida, kui see tõesti väga vajalik pole - eriti laste korral.
Kõrgtehnoloogiline olend3. november 2021, 18:05
Terviseamet plaanivat uut piirangutepaketti vms - ei tea küll mis piiranguid veel vaja oleks
oll3. november 2021, 18:16
tõesti miks, kui plaanimise ajal jõuavad kõik juba läbi põdeda ja nõrgemad hauda? Olgem uhked, loodetavasti on juba Läti seljatatud ja eesti teadusnõukoda suutis eesti maailma covidi tippu viia.
Eints3. november 2021, 18:05
Kui riik on impotentne, tuleb ise hakkama saada. Ei mäletagi, millal viimati riigi rahade eest ravi sain. Kuidas küla koerale...
3. november 2021, 18:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Loo3. november 2021, 18:06
Äbarikud ??? Minu meelest on äbarikud need kes vaktsineerides põgenevad pisikute eest ja hädaldavad päevast päeva.
Eksole3. november 2021, 18:15
paistab, et sinusugune jääb elulõpuni oma im muunsüsteemi tikkima .
Naine3. november 2021, 18:18
Läheb midagi nässu siis läheb...ja niimoodi suhtudki?!! Puhta sooda ikka.
tohh kuhu Eesti maksuraha läinud3. november 2021, 18:03
vanglaplaneet.ee/blog/2021/09/01/pommuudis-who-globaalsete-digivaktsiinipasside-kasutuselevottu-rahastavad-bill-gates-rockefelleri-fond-ja-eesti-valitsus/
Eesti maksumaksjate rahad siin.3. november 2021, 18:06
https://static.mvlehti.net/uploads/2021/11/Punainen-Risti-rahaa.mp4
3. november 2021, 18:02
KKKKKK''';;][][]];';'''''';;;';';KAMON
Huvitav,3. november 2021, 18:00
et ei valitsus, meedia, terviseamet ega politsei tule selle peale, et vaktsiinipasside võtmine nakkusohutuse tõendina on kuritegelik. Otsigu nakatumiste arvu kasvu just sealt. Aga see ei ole poliitiliselt korrektne mõte. Ei sobi välja öelda.
Küsimus3. november 2021, 17:59
See kurikuulus 70% on täis Joller, miks nakatumis näitajad ikka tõusevad? 70% pidi ju lahendus olema ja me probleemid lahendama!
Jubeloll küsimus3. november 2021, 18:11
60 on nibin nabin täis mitte 70. Ca 130 000 persooni on veel puudu
Meelis Ka3. november 2021, 17:58
Juhin tähelepanu: iga päev sureb Eestis statistiliselt 50 inimest. Veidi nagu jõhker öelda, aga statistiliselt peabki neid umbes niipalju olema, lähtudes rahvaarvust ja keskmisest elueast. Tõsi, eelmistel aastatel on päeva keskmine olnud 43 inimest, aga 2021.a. "teadmata põhjustel" surmade arvu suurenemise tõttu 50 in päevas. Koroonaga nakatunud inimesi suri päevas 13. Peab silmas pidama, et need inimesed olid (väidan, et ebausaldusväärse) testi alusel koroonapositiivsed, mitte ei surnud koroona tõttu. Mõelge natuke ja tehke "kohutava pandeemia" osas omad järeldused.
Ja3. november 2021, 17:56
EV valitsus võtab äraootava seisukoha ... Kui põllul peetavas sõjas ka nii teeks, siis võib see Eesti pillid kokku panna. Kallase-Kiigi käitumine on ju väga murettekitav sõnum Moskvale ...
Kui saaks ühegi3. november 2021, 17:55
päeva nii mööda, et sellest Jollerist midagi ei kuuleks. Lihtsalt unistus.
annejaana3. november 2021, 17:55
oleme kriisis aga haiglad teenivad kasumit, miks selle kasumiga ei kaasata erakliiniku õdesid arste, miks on asjad nii käest ära, kes on süüdi , ikka vakstineerimata inimesed.see kõik on nii ebaõiglane,
Mimoos3. november 2021, 17:58
Sind huvitab ainult raha? Siiani pole sul pärale jõudnud, et vaktsineerimata inimene on haiglas suureks koormaks, s.t. raharaiskajaks. Seal on su kasum!
Padukonservatiiv.3. november 2021, 17:52
Ka valgete südamete klubist vä! Tead teeme nii, et lähima 50 aasta vältel sinu lugusi ei ilmu.
Õhtune3. november 2021, 17:52
Jolleri propagandajutukene D
Tere3. november 2021, 17:49
Staarperearsti jutt on arusadav kuna tema saab iga süsti eest pappi.
Mimoos3. november 2021, 17:59
Jälle keegi, kes loeb arstide raha, millest sa ju tegelikult muffigi ei tea!
mimoosi kohta3. november 2021, 18:04
Jälle keegi, kes plädiseb asjadest, millest ta ju tegelikult muffigi ei tea!
Tere3. november 2021, 18:11
Kui iga süsti eest saad pappi, siis loomulikult hakkad seda promoma, sest mida rohkem süstituid seda suurem raha.
to Mimoos3. november 2021, 18:22
Haiglate ja "Perearstikeskuste" majandusandmed on vavlikult äriregistris vaadatavad. Väga uhked miljonid - pidu katku ajal! See lääne "meditisiin" on täiesti avalik ja seaduslik huvide konflikt. Mõtelge palun loogiliselt kasvõi pool millimeetrit oma peaga!
to mimoos3. november 2021, 20:35
https://www.haigekassa.ee/uudised/haigekassa-maksab-vaktsineerimise-eest-teenuseosutajatele-lisatasu loe ja imesta,pole kuulnudki või? Sa mimoos võta pea peest välja-sellest hetkest kui haigekassa tegi selle teatavaks,hakkas perearstide selts või liit(kurat teab täpsemalt) ajama joru et lapsi vaja süstida! Milline papp ju seal kinni!
Noah3. november 2021, 17:47
Valitsus ongi meid viinud katastroofi äärele ja keegi neist ei vastuta. Kaja Kallas ja Tanel Kiik, ASTUGE JUBA TAGASI !!!
Oi kui tore3. november 2021, 18:35
Ja levitajadantivakserid asemele??? Kas nadveel vähe surma on külvanud, selleks siis ongi vaja levitada viirust et võimulesaada?
Sekreet3. november 2021, 17:46
Väga südamlik lugu dr Joller. Kas täna telliti selline manitsev artikkel teie käest? Mihkel Raud proovis - ei saanud hakkama - Luisa Värk proovis - ei saanud hakkama - äkki teie päästate inimkonna kaosest ja vaktsineerimispäike lööb särama
Sekreet - nõus 100%.3. november 2021, 18:35
Joller - avage kasvõi korra elus entsüklopeedia kaas ja vaadake pandeemia deifinitsiooni! Praegu on alles epideemia ALGFAAS ja juba haiglad käpuli. Kas küsimusi ei teki, sadade miljonite eelarvega ei tulda toime isegi tavalise gripihooajaga... Aga pandeemia algab alles 3,5x suurema haigestunute arvu juures. Mis meil siis saama hakkab? Terviseameti ebakompetents ja korrumpeeritus on rahvuslik julgeolekuoht ja riiklikul tasemel kuritegu eest rahva vastu! Maailma tippteadlased ütlesid kohe ette, mis juhtub kui sedasi loodusseadusi eirata. Keskmine suremus juba tõuseb mühinal - vaxi tõttu.
Mõtle3. november 2021, 20:58
Mis teeksite ise? Kas annate hingamisaparaadi koroonas vähihaigele (kel järel 6 kuud) või 60 aastasele inimesele, kellel 20 aastat veel ees? Kas annate hingamisaparaadi 60 aastasele vaktsineeritud või vaktsineerimata inimesele, kui ühe tõenäosus on ellu jääda kaks korda suurem? Vaktsineerimata 30 aastasele või vaktsineeritud 60 aastasele, kui mõlema tõenäosus ellu jääda on sama? Sellises rasked valikud on ees.
Soovid süsti - võta! Soovid mu surma- tee see ära! Jäta siis mind välja ja su süda on rahul!3. november 2021, 23:02
To Mõtle4. november 2021, 17:36
Tead mis-kui vähendada riigi parasiitametnike ja kohvimasinatäitjate armeed poole võrra,jätta ära igasugu kuluhüvitused ja koudigatsustasud ning kaotada ära ex.presidentie hüved koos riigikogu 50 inimese vähendamisega,saaksime osta tuhandeid hapnikuaparaate!
Arvu3. november 2021, 17:38
Väga õiged sõnad Teil ning see on Teil oskamatus ja tegemata jäetud töö. Kas Teie ise sellest aru ja saa.
Taevas appi3. november 2021, 17:38
Tundmatud ained hakkavad laos hapuks minema. Igast meedia-kanalist tuleb seda propagandat nagu kuulipildujast!!