Uudised

Hingamisteede haigustega inimeste, sealhulgas koroonapatsientide seisund võib muutuda väga kiiresti.

LÕPUTU VÕITLUS TUULEVESKITEGA | Kopsukliiniku õde: „Praegune olukord teeb kurvaks ja tekitab jõuetusetunde.“ (51)

LISA KOMMENTAAR

Hügeenivolinik16. november 2021, 10:37
Vaatasin seda https://www.err.ee/1608402101/vaiksema-vahega-tehtud-tohustusdoos-jatab-ohku-kusimusi saadet, minut 1:15-1:25 on näha kuidas medtööajal pole maski vaktsineerimise ajal ja on zelee küüned, mis on ilmne hügeenireeglite rikumine. Eesti haiglasüsteem töötab Hollywoodi haigla-seriaalide tööohutusnöuete tasemel, mitte vastavalt EU sanitaalnöuetele. Minul tuleks ka Kliinikumis töötades jöuetustunne peale, kui pandeamia ajal haiglajuhtide loohakust, hoolimatust ja saamatus näen - ohutute töörutiinide asemel nöutakse personali ja patsientide vaktsineerimist, nagu see aitaks...
8. november 2021, 09:33
Täna hommikul öeldi terevisioonis, et Martin Kaddai sõnul tuleks vaktsineeritud, kuid haigustunnustega isikute massiline koroonatestimine lõpetada. Huvitav idee! See viiks ju nulli vaktsineeritud viiruselevitajate arvu. Kogu statistiliselt tõestatav süü jääks vaktsimata haigestunud või cov-positiivsetele inimestele.
to 09:338. november 2021, 13:29
Kui inimene on vastutustundlik ja jääb esimeste haigustunnustega koju , siis ei levita ta sulle mingit viirust. Paraku käib haigena tööl nii vaktsineerituid kui ka vaktsineerimata inimesi ja vot sellised inimesed levitavad haigusi. Ise peavad nad ennast kangelasteks. Ennekõike tuleb teavitustööd teha selliste vastutustundetute inimeste seas. Veel võiks haigusraha olla suurem, nt. 90%, ka see hoiaks mõned inimesed haigena kodus.
Garbage in Grabage out16. november 2021, 10:26
Terviseamet raporterib iga päev tuhandeid testi, kuid maksab ainult 52% eest, Siit ei oska muud järeldada, et keskmislet 48% testidetst pole usaldusväärsed indikaator haiguse leviku kohta vaid on teegemist laborite raamatupidamise aurandega. Olen sügavalt veendunud, et Terviseamet ei hoolid keda ja mille pärast testitakse. Juba amma pole isegi nii lihtne teava nagu vaktsineeritute arv keda testitakse teada, millest siis veel rääkida... Pole kuulnud, et Teadusnöukoda (Ficher, Lutsar) oleks kuidagi püüdnud analüüsida PCR testiandmetet kvaliteeti, Samas on NEED NUMBRID MILLE PEALT OTSUSTATAKSE
Tõde8. november 2021, 07:50
Norras on juba kuulda, et esimesed suremised kevadise vaktsiini süsti tagajärjel. Nimelt on lahingutes selgunud, et peale süsti on südamesse tekkinud kummalised liig-lihased, mis takistavad südame tööd. Ja seda poole aastaga!!
Doktor16. november 2021, 08:01
Palun lisage viide, väga kahtlane kuulujutt. Koroonasurmad ja intensiivravil viibivad patsiendid on meie inimesed, meie Eesti. Pole vaja inimesi kuulujuttudega eksitada. Mõned elavad selle nimel, et katsetada, kui kahtlaseid valesid inimesed uskuma jäävad (ja levitavad).
Doktorile16. november 2021, 09:58
Eilses AKs teatas mingi tervishoiu tegelane, et viiruse levik on teinud meeletu peatumise ja vähendatakse voodikohti. Mis kisa nüüd siis veel tekitatakse? See ei ole ju libauudis? Või mis?
kui valetad, siis usutavalt!16. november 2021, 12:39
Ah et kohe lahingutes selgunud? Ha-ha!
Teadmiseks8. november 2021, 07:26
Jätke järgi. See on mürk!!
"Statistika näitab selgelt, et haiglasse ja intensiivravisse jõuavad eelkõige mittevaktsineeritud"8. november 2021, 07:25
Aga ei usuta ju inimese juttu, kes ise selle sees on. Senini võin sotsiaalmeedias kohata postitusi, et mingit erilist koroona-viirust pole üldse olemas. Võtan C,D vitamiini ja tsinki - MUUDAN oma immunnsüsteemi tugevaks, nüüd veel mõned hangivad ivermektiini kusagilt, sest kümme aastat tagasi Soomes õppinud fotograafist ekspert teab paremini, kui Eesti teadlased ja arstid, kes on ravimafia teenistuses ja seda oma rahva eesti varjata püüavad.
Asjalik 8. november 2021, 00:34
Tubli ja asjalik õde. Räägib õdede koolitamisvajadusest, palgast ja töökoormusest. Mitte kingitusi pole vaja- vaid just neid komponente! COVID-19-st on ka selgelt kirjas- kõigil ei lähe hästi. Vaktsineerida tuleb. Muidugi maski kandmine ikka vajalik.
Keegi ei teadnud, mis tal viga oli. Arstid on rikastele, vaesed surevad ilmagi7. november 2021, 18:01
Keegi ei teadnud, mis tal viga oli. Arstid on rikastele, vaesed surevad ilmagi
Kristiina7. november 2021, 14:51
Lõpuks ometi tuli langus ja haiget juurde vool vähenes 2x..
Teeline7. november 2021, 16:53
Proove tehti ka kaks korda vähem. Haigestumuse % on sama, mis siiani.
7. november 2021, 14:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No7. november 2021, 15:33
Kaja ei vii inimesi kättpidi vaktsineerima. Võta ema käest kinni ja mine tee see süst ära. Suur mees juba…
7. november 2021, 14:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Aari7. november 2021, 16:51
Lugesid Telegrammist ja nüüd ketrad teistele edasi. Mina tarvitan hulgaliselt ravimeid-need kõik kahjustavad kogu organismi. Elada tahad on valik sinu.!
uudu7. november 2021, 14:28
Koroona eitajate lõputu võitlus. Alguses ei olnud koroonat olemas. Nüüd on vaksiin paha ja ei aita.
Muah7. november 2021, 15:56
Terele.Kas jätsid targu mainimata,et see on vaxitute hulgast ainult 3 protsenti?
Teeline7. november 2021, 16:58
Muah / täna 15:56- le Raskes seisus haiglas olijaist on vaktsineerituid 30 - 33 %. Senikaua, kuni vaktsineeritud mööda ilma ringi lippavad ja viirust levitavad, ei lõpe see pandeemia iial.
Muah7. november 2021, 17:12
Teelisele.Palun,siin Sulle kopi tänastest uudistest,ERR. Koroonaviiruse tõttu haiglaravi vajavast 431 patsiendist omakorda 304 ehk 70 protsenti on vaktsineerimata ja 127 ehk 30 protsenti on lõpetatud vaktsineerimiskuuriga, teatas terviseamet. Arvuta palun nuud täpne protesent välja, kui raskes seisus on 30 prossa Sinu väitel on raskes seisus.Ja vota protsent vaktsineerimata haigetes,nende osa peaks Sinu loogika järgi olema 70 protsenti.Ja vordle arve omavahel
Teeline7. november 2021, 19:18
Muah / täna 17:12- le. Ma võtan Su enda antud numbrid ja pean tunnistama oma viga. Ei ole 30 %. 127 patsienti 431-st = 29,46635730858469 %.
Muah7. november 2021, 19:57
Oled irooniline voi?Kirjutad,et vaxitutest ca 30 prossa on raskes seisus.Aga ülejäänud 70 protsenti on vaximata inimeste hulgast,eksju?Arvuta nuud protsent sama täpselt protsent 304 vaktsineerimata inimeste hulgast ja siis võrdle numbreid ja tee järeldusi.
Teelisele - oled valesti aru saanud8. november 2021, 07:31
Sinu "Raskes seisus haiglas olijaist on vaktsineerituid 30 - 33 %". Kõik arstid, kes intensiivis töötavad, on öelnud, et haruharva vaktsineeritu satub nende osakonda. Ja et raskem kulg möödub neil paari päevaga. Aga ega sa ju nagunii ei usu seda, sest arstid on rumala ja valetavad - õige koht teavaet saada on Tõnnumaade Telegramm.
Küsimus kõigile7. november 2021, 14:26
Mis asi see on, et inimesed ei saa tööga hakkama?? Minge töölt ära siis!! Aga asi on hoopis selles, et praegu pole eriolukord ja med. töötajatel tavapalk. See neid enam ei huvita- tahavad eriolukorra koefitsendiga palka. Sellest see kiun!!
Nad 7. november 2021, 14:46
oleksidki väärt seda palka. Ilma kiunumata
Praeguses artiklis küll keegi ei kurda8. november 2021, 07:38
Loe artikkel enne läbi, siis hakka palgakiunust rääkima.
tere7. november 2021, 14:14
Samal ajal annab Kaja meedikutele ninanipsuks PÖFFile eriloa.
Pöff7. november 2021, 14:30
ei ole ainuke üritus, millele eriluba on antud. Härma ju selgitas, miks terviseamet teatud üritustele eriloa annab. Sellistelt üritustelt ei ole koroonapuhanguid tulnud.
Marta7. november 2021, 14:35
Kui koroonapasse kasutada siis on risk väga väike.
7. november 2021, 14:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tule mullist välja7. november 2021, 14:15
See prognoos, et vaktsineerimine aitab, oli kevadel. Siis tuli delta väga nakkav delta tüvi. Seda ei nikerdanud valmis muide ei Kaja Kallas, teadlased ega arstid. Asjad muutuvad ajas. Mitte keegi ei tea, kuidas see haigus progresseerub. Fakt on see, et vaadates numbreid, haiglate koormus oleks väiksem, kui vaktsineerituid oleks rohkem. Seda, et vaktsiin kaitseb 100%, ei ole mitte keegi lubanud. On öeldud, et aitab, aga mitte 100%
to: karu7. november 2021, 14:15
Jätke demagoogia. Praegu on oluliselt raskem koroona vorm kui oli aasta eest.
tere7. november 2021, 14:22
Piiranguid ju ei ole, kaja on saamatu ja vax on kasutu, nagu näha kasvõi imre soosaare pealt.
Karu7. november 2021, 14:27
@Tule mullist välja. Ei, Fakt on see, et Vaxxi palju tahad aga mitte midagi paremaks ei lähe. Ma kujutan ette juba kuidas 2 aasta pärast peame maske kanmda mitte ainult siseruumides vaid ka väljas või saame trahvi, peame oma 7 süsti võtma või lastakse töölt lahti, kui 7 süsti ei võta siis ei lubata mitte ühelegi üritusele ja passid kodus ilma tööta. Ma näen väga musta tulevikku, midagi mis on sarnane kõige tumedate aegadega ajaloos ja see kõik hakkab toimuma sest te r*isad kardate ägedat grippi. Vaadake Austraalia poole, see on meie tulevik.
To 14:277. november 2021, 14:44
Sul on õigus. Jäämegi maskide ja piirangutega, kui teiesugused isehakanud viroloogid eiravad korraldusi.
Karu7. november 2021, 16:38
@Sul on õigus. 20 aasta pärast räägitakse praegusest ajast samamoodi nagu meie räägime Bolsheviki revolutsioonist või Nazi Saksmaast ja küsime, et miks keegi vastu ei hakanud? Nüüd siis teame, et keegi ei hakanud vastu sest suurem osa inimesi on lihtsalt loomuselt väga arglikud.
Teeline7. november 2021, 17:11
Tule mullist välja / täna 14:15- le. Vastupidi. Algul öeldigi, et viiruse vastu kaitseb ainult vaktsiin. Vaktsineeritud ei haigestu, või kui haigestuvadki, siis põevad kergelt ja viirust ei levita. Praegu on haiglates raskes seisus olijaist 30 - 33 % vaktsineerituid. Nüüd tunnistavad isegi Lutsar ja Härma, et ka vaktsineeritud levitavad viirust ja haigestuvad raskelt. KK ju kires, et vaktsineerituid ei saa diskrimineerida, las litutavad mööda läbusid ringi. Praegu ilma kollase passita kuhugi ei saa, aga ikka viirus levib. Kuidas küll?
uku7. november 2021, 20:29
Mida vaidlete? Vaktsiinivastastel on võimalus ära surra oluliselt tõenäolisem, kui vaktsineeritutel. Tuleb anda neile see võimalus. Ellujääjatel on rohkem ruumi elamiseks. Kes tahab, see vaktsineerib.
7. november 2021, 13:24
Valitsus ja arstid vöiks nimetada kopsukahjustuse diagnoosi KOROONAKS, siis usuks ka teiei juttu ja teeks koostööd. Täna on VAXIMATA inimesel koroona, kuid VAXITUD inimesel kopsupöletik. Kas mötlete ikka veel tösiselt, et selle jutu peale tekib koostöö ja usaldus?
Kiisu7. november 2021, 13:26
Mis sel vahet on kuidas seda nimetatakse kui sul on kopsust pool kahjustatud?
Kala7. november 2021, 13:42
@Kiisu Vaata, kui vaxitud linnapeal ja riigikogu saadikul on kopsus jama ning hingamine raske, siis on tegemist kospupöletikula mille kaasnevaks nähtusels on positiivne PCR testi, Kui aga sama juhtub VAXIMATA inimesega siis on tegemist koroonaviiruse töttu haiglaravail oleva vastutustundeta inimesega. See on valelikus ja vassimine, mida ma silmas pean. Kui inimese on tromb pärast vaximist, siis on see tromb ja mitte vaxsiinitüsistus, kui aga sama juhub vaximata inimesega siis on see KOROONA ja inimene on ise süüdi, et ta pole vaximas käinud.
Kiisu7. november 2021, 14:32
Kui sa oled vaksitud siis saad trombi tõenäosusega 0,01%. Kui sul on Covid saad trombi tõenäosusega 10%. Pole vahet kuidas seda nimetad. Oluline on trombi mitte saada.
7. november 2021, 14:42
@Kiisu Vahe on USALDUSES JA KOOSTÖÖS! Kui valistus nimetab vaximisjärgset trombi südame/aju/kopsu haiguseks ja mitte vaxikomplikatsiooniks, siis saad haigusraha, kuna vaxikomplikatsiooniga ei saa midagi. Aga kui linnapea ja riigikogu liige saab kiidelda kuidas neil tänu vaximisele on "kõigest kopsupöletik" ja ei mingit koroonat, ainult positiivne PCR, siis see on lapsikult vale mille peale ei oska ei nutta ega naerda... Hullem on vax-nomenklatura pannakse üldpalatisse ja mitte koroonaosakonda - nad ju VAXITUD ja seega EI OLE nakkusohtlikud kuna vax ei levita - nutt tuleb peale!
Kiisu7. november 2021, 16:34
Meil on solidaarne ravikindlustus. Kui oled sinna panustanud, maksavad kõik ülejäänud ka sinu vaktsiinikahjustuse kinni. Solidaarselt.
Kiisu7. november 2021, 13:21
Ma ei saa aru kuidas on võimalik et siiani leidub inimesi kes ei usu arste? Mis sajandis me elame?
Maia7. november 2021, 16:36
Karl Ernst von Baer kirjutas 200 aastat tagasi oma doktoritöös "Eestlaste endeemilistest haigustest", et eestlasi on raske ravida, kuna nad on ääretult umbusklikud arstide, meditsiini ja üldse teaduse suhtes.
Ja sellises olukorras7. november 2021, 13:15
Tegi eile err-is järjekordse küünilise avalduse Napoleoni kompleksides vaevlev Helme. Et haiglad lõpetagu hüsteeria.
elu liberite valedes7. november 2021, 14:18
Loodetavasti kuulsid ka kakalse järjekordset ülbet ja küünilist avaldust kui ta teatas, et Põlvamaa peab ise hakkama saama.
elu liberite valedes7. november 2021, 14:26
Ja lisaks katsu aru saada, et Helme ei ole valitsuses ja ei tee valitsuses otsuseid. Otsuseid teevad kaja ja liina. Praegune raske olukord on tekkinud kaja ja liina tegevusetuse tõttu.
To 14:267. november 2021, 14:42
Millegipärast ka valitsuses mitteolevad Seeder ja Saar saavad aru, et see on meie ühine võitlus. Helme üksi taob pead vastu kiviseina
Tere7. november 2021, 14:49
Samalajal kui haiglad on haigeid töis annab riik eriloa PÖFFi toimumiseks.
to Ja sellises olukorras8. november 2021, 13:40
Selle mehe elu on üks suur hüsteeria