Uudised

Taasavaldame 2021. a menukamaid terviselugusid! Artikkel ilmus esmakordselt 12. detsembril. (NB! Ivermektiin mis tahes kujul pole mõeldud koroonahaiguse raviks ja ennetamiseks!)

LUGEJATE LEMMIK 2021 | Hämmastunud naine: „Ma ei uskunud oma silmi: käisin Egiptuses reisil ja kõik ostsid ivermektiini kokku!“ (30)

LISA KOMMENTAAR

Meelis Ka30. detsember 2021, 16:45
Selle Egiptuse-reisimisega on asi vist veel kraad kangem: pooled inimesed just Ivermektiini ostmiseks sinna sõidavadki. Puhkus on pealekauba. Kui ühel kaalukausil on võimalik Covidi raske läbipõdemine, teisel ravimi manustamine, mis arvatavasti aitab, valiksin kindlalt teise võimaluse. Isegi kui ravimi hankimine tähendab reisikulusid. Teist valikut toetavad ka paljud uuringud, ametliku propaganda poolt maha vaikitud. Riikide (India jt) praktika peale selle. Jõuga pealesurutavad mürgisüstid on mul valikust väljas, sest suurem "teadmata põhjustel" müokardiidi ja äkksurmade laine on alles ees.
suurel silmil30. detsember 2021, 12:20
v30. detsember 2021, 08:56
Kõik õige.Lugege siis saata aru miks ei ole mõtet vaktsineerida kuna ikkagi katsetus käib. Rahvale ainult valetatakse ja selle nimel käib ka arstidele lisaraha jagamine,et ainult vaktsineeriks.Muid ei anta kuhu vaja sentigi juurde valitsuse poolt. https://makroskoop.ee/ivermektiin-olematuks-vaikitud-tohus-covid-19-ravim-mis-muudaks-vaktsineerimise-kusitavaks/
e.13. detsember 2021, 10:58
Keegi valetab selles artiklis äärmiselt räigelt.!Kui jätta mängust välja kõik maailma teadlased ja Eesti loomaarstid, siis nt. mina tean otseallikast (mitte tuttava tuttava kaudu), et veel 2020 kevadel raviti ka Eestis inimesi (ja massiliselt, kui mitutkümmet inimest massiks nimetada) ivermektiiniga teatud sügeliste vastu. Ja ei surnud neist keegi. Vastupidi - antud asutus jäi tol kevadel miskipärast covid-surmadest puutumata (ok, ehk oli juhus). ÕL ajakirjanikel tuleb tutvuda aga kõigi infoallikatega, mitte tsiteerida šarlatane. Või lükake ümber Objektiivi tõlkeartikli lause (vt. jrg. komm):
e.13. detsember 2021, 11:12
"Isegi USA Toidu- ja ravimiamet (FDA) tegi Twitterisse järgneva postituse, nimetades ivermektiini hobuste ussirohuks, ehkki on ise andnud sellele ravimile kasutusloa soolehaiguste raviks inimestel ning pidanud seda ligi 40 aastat ohutuks ja turvaliseks." Täisartikli link on siin - objektiiv.ee/ivermektiin-sonia-elijah-kuidas-ivermektiinist-sai-faktikontrollijate-ja-voltsteaduse-detektiivide-marklaud/ . Palun, lükake see punkthaaval ümber, saage ükskord AJAKIRJANIKEKS! Ärge kindlasti unustage kõrvutamast 4 miljardi IVM-doosi ja 4 miljardi Covidi-vaktsiini kõrvalmõjude näite. Kumb võidab?
e. (väljavõtted 2. Objektiivi artiklist)13. detsember 2021, 12:44
Karol Kallas 28.10.21: VigiAccessi (WHO meditsiinitoodete kõrvalnähtude andmebaasi) andmeil oli 27.10.2021-ks Covid-19 vaktsiini kõrvalnähte 2 377 093 ja ivermektiinil 5719. See näitab, et ~30 a. kasutatud ivermektiinil on kõrvaltoimeid raporteeritud 415 korda vähem kui alla ühe aasta kasutatud Covid-19 vaktsiinil. On arusaamatu, miks Eesti teadlased räägivad, et ivermektiini kõrvalmõjud on kordades hullemad kui vaktsiinidel. PS. Eestis tavalise käsimüügi ravimi aspiriini kõrvalnähte on VigiAccessi kantud 184 045 korral, mida on võrreldes ivermektiiniga 32 korda rohkem.
Kai13. detsember 2021, 10:31
Olgu ravim milline tahes, peaasi, et ta aitab. Hobusesalviga omal ajal isegi arstid soovitasid määrida haigeid liigeseid, oli väga populaarne. Seda hobusesalvi on siiani saada, huvitav miks pole ära keelatud, on võimalik osta.
Inna13. detsember 2021, 14:20
hobune on nii tundlik ja õrn loom,et temale antakse ainult parimat.Sellega võiks arvestada.
Vabandust, Inna30. detsember 2021, 11:38
Hiir tegi jõnksu ja plussi asemel tuli miinus. Palun lugeda see miinus kehtetuks.
Elsa13. detsember 2021, 10:21
Ivermektiin polevat mõeldud inimestele, aga eksperimentaalne koroona vaktsiin pole seda samuti. Mõlemaid kasutatatakse ju omal vastutusel, kuigi vaktsiini sunnitakse peale, öeldes, et vaktsineerimine ob vabatahtlik.
13. detsember 2021, 07:58
jah. sest seda ei saa ju kalliks ravimiks tembeldada, et ravimitööstus kasu saaks. eks. aga las ta olla. inimesel õigus oma tervise üle otsustada. kas vaktsib, võtab rohtu, usub endasse või elab nagu midagi poleks juhtunud. ma pole 2 kuud koroova uudiseid lugenud ja ausalt, ma ei teagi, et see haigus veel olemas on.
Bla13. detsember 2021, 10:58
Ainult et ...Ivermectiin on ju ka ravim, ainult mitte koroona ravim.
12. detsember 2021, 20:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e.13. detsember 2021, 11:33
Päris kindlasti pole Ukul vähimatki aimu, kuidas ivermektiini covidi puhul doseeritakse, milline on parasiite tappev doos hobusele, milline inimesele ja mis piirist algab üldse üledoos. Spikriks: tõhusad-ohutud raviprotokollid on juba ammu olemas, Eesti arstidel või iseravijatel pole vaja midagi nullist välja mõtelda. Kui siiski peaks tekkima kahtlusi, leiab kindlasti vabatahtlikke. Et Eesti teadlased / Terviseamet isegi ei ürita, viitab tõeväänamise soovile.
Joe Rogan12. detsember 2021, 19:51
Ivermektiin on siiski ka täitsa inimestele mõeldud rohi :),ei ole ainult hobustele ja loomadele.
Urmas12. detsember 2021, 18:32
Huvitav, et omal ajal inimesed kasutama hobuste liigeste määrimiseks mõeldud salvi, siis isegi inimeste arstid soovitasid kasutada. https://tervis.ohtuleht.ee/307553/liigeste-imerohi-voi-vahitekitaja-kas-suksusalv-sobib-inimesele
1989 KEVADTÖÖD12. detsember 2021, 18:14
youtube.com/watch?v=yJaMZvRcYqs
Sipsik12. detsember 2021, 18:08
Ehk läheneks ivermektiini kasutamisele nii, et selle manustaja võttis seda ju enda vastutusel nagu vaktsiini manustamine on enda vastutusel (allkirjaga kinnitatud). Kui ivermektiinist on kasu ja covid-nakkusega haige paraneb paari päevaga, siis on eesmärk "terveks saada" täidetud tuelmusega "edukalt". Vaktsiini kõrvalmõjude saamisel on seis hullem, ise oled süüdi, et need tekkisid, kedagi ei huvita kui tõmbled või saad trombi.
k12. detsember 2021, 18:33
ja kes siis süüdi on kui ussirohust kõrvaltoimed saad. Ma kahtlustan, et enamus, kes neid võtab ei julge tunnistada arstile pärast, et looma rohtu võttis.
Möq13. detsember 2021, 10:34
Vaktsineerimisel ei pea ühtegi allkirja andma.
12. detsember 2021, 17:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Möq13. detsember 2021, 10:32
Kuidas sa need haiglasse viisid?
ussirohi12. detsember 2021, 17:18
Osta võib alati! Mina ostan loomi ka.
12. detsember 2021, 17:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Teeline12. detsember 2021, 20:15
Kiisu, paistab, et ka selle 87% eestlaste hulgas on mõni tumba (Kiisu). VÕIME HÄVITADA 48 TUNNI JOOKSUL PEAAEGU KÕIK VIIRUSEPARTIKLID Kevadel (2020) tehtud in vitro uuring SARS-CoV-2-ga nakatunud Vero / hSLAM rakkudega näitas, et 5 μM konsentratsiooniga ivermektiin hävitas 48 tunni jooksul peaaegu
Teeline11. detsember 2021, 19:13
Ma ei väida, et invermektiin koroona vastu aitab, aga see viiruse sissetoojast ringilitutaja võiks teada, et seda kasutatakse ka viiruste vastu ja Eestis on seda sisaldav ravim ka legaalselt saadaval.
Konn12. detsember 2021, 17:17
Inimestele mõldud tabletid on Eestis salakaup. Neid ei ole tootja Eestis registreerinud.
Teeline12. detsember 2021, 17:42
järg... ... kõik viirusepartiklid. (55) Kohe pärast uuringu preprindi avalikustamist aprillis 2020 tegi FDA hoiatuse, et ivermektiini mitte kasutada Covid-19 raviks või ennetuseks. FDA hinnangul on vaja turvaliseks kasutuseks esmalt kliinilisi katseid. (56) Lihtsam on omal lugeda, kui oskust on. https://www.koroonateave.ee/ivermectiin
Teeline12. detsember 2021, 20:14
Kiisu, paistab, et ka selle 87% eestlaste hulgas on mõni tumba (Kiisu). VÕIME HÄVITADA 48 TUNNI JOOKSUL PEAAEGU KÕIK VIIRUSEPARTIKLID Kevadel (2020) tehtud in vitro uuring SARS-CoV-2-ga nakatunud Vero / hSLAM rakkudega näitas, et 5 μM konsentratsiooniga ivermektiin hävitas 48 tunni jooksul peaaegu
v11. detsember 2021, 14:14
Eesti teeb mis euroopa ainult kiidab.Muu ei kõlba nendearust.
Madis12. detsember 2021, 17:21
Sa mõtled seda hanerasva või? Määri rahus. Vaata et ainult Eesti omaga määrid. Üks õige eestlane ei määri ennast iial võõramaa hanerasvaga.
11. detsember 2021, 14:12
Seda räägivad need kes on kõik kes on vaktsineerimise poolt.Niipalju arstidest kasu.Las inimesed surevad maha pigem aga ivermektiin ei kõlba kuhugi.Tean paljusid keda tänu ivermektiinile on pääsenud sellest viirusest.Olen nõus pigem ivermektiini usku kui vaktsineerimise poolt.Eks igaühe asi.
v11. detsember 2021, 14:12
Seda räägivad need kes on kõik kes on vaktsineerimise poolt.Las inimesed surevad maha pigem aga ivermektiin ei kõlba kuhugi.Tean paljusid keda tänu ivermektiinile on pääsenud sellest viirusest.Olen nõus pigem ivermektiini usku kui vaktsineerimise poolt.Eks igaühe asi.