Uudised

Immunoprofülaktika ekspertkomisjoni soovitus: esmase vaktsineerimiskuuri ja tõhustusdoosi vahele võiks jääda kaks või kolm kuud (159)

LISA KOMMENTAAR

väike taks26. detsember 2021, 17:46
Nüüd siis 2-3 kuud! Seega need, kes said vaktsiini kätte aprillis vajanuksid uut doosi juulis. Maikuus vaktsineeritud augustis jnejne. Seega on need varased vaktsineerijad olnud kuid mitte tõhusa kaitsega ja kontrollimatud super nakkuse levitajad. Nad olid ju vaktsineeritud ja väljaspool kontrolli ja piiranguid. Tubli teaduspõhine lähenemine.
inimeste loomulik imuunsus on süstidega sassilöödud, millal sellele hullusele pidurit tõmmatakse25. detsember 2021, 00:33
Ühendkuningriigis lisandus täna reedel, 24. detsembril rekordiline kogus – 122 186 uut koroonaga nakatumist, seda vaatamata suurele vaktsineerimisele. Enam kui miljon inimest on korraga haiged. Aasta tagasi samala ajal, kui inimesi polnud veel vaktsineeritud oli nakatumisi kolm korda vähem ehk 40 tuhande ringis.
Jerusalem Post vahendab - 24. detsember 2021, 12:53
Iisraeli valitsus tegi otsuse neljandate vaktsiinidooside jagamise kohta olukorras, kus pole teada, kas neist on üldse abi. Seegi pole teada, kas kolmandatest doosidest oli midagi kasu, ütles Bar-Ilani ülikooli immunoloogia professor Cyrille Cohen. „Ma ei saa aru, mis andmete põhjal see otsus tehti,” ütles professor Cohen. Praegu on teada, et kolmanda doosi mõju kaob 4-6 kuud pärast vaktsineerimist, nii nagu oli see ka teise doosiga, aga pole teada, mil määral. Pole ka teada, mis kasu on neljandast doosist. Teadlased märgivad, et valitsus tegutseb ilma teaduslike argumentiga arvestamata
allikas ECDC24. detsember 2021, 01:43
Värske koroona nädala ülevaade Euroopas näitab, et kõige hullem on seis kõrge vaktsineeritusega Taanis, kõige parem olukord aga madala vaktsineeritusega Rumeenias.
paljud on zombid22. detsember 2021, 21:47
keedetakse konna ja rahvas mõmiseb vaid ning võtab järjekorda, et õlg alla panna. varsti on malbe soovitus 2 päeva vahet pidada, et pass kehtiks ja et tänaval kõndida.
xxxx22. detsember 2021, 14:48
Delfi kirjutab järgmisest vaktsiini surmast eestis.Suri kahekümnekolme aastane noormees.Nii,et palju õnne sõltlastele.
22. detsember 2021, 17:25
Sest seda surma ei õnnestunud maha vaikida ega millegi muu kaela ajada!
xxxx22. detsember 2021, 13:10
Süstige süstige.Iisrael hakkab juba neljandat süsti tegema.Huvitav kas kümnes mõjub???
Miks22. detsember 2021, 12:50
ei mààrata enne igasugu tòhustusdoose antikehade hulka! Kui asi oleks inimeste tervises, mitte poliitikas ja àris, siis aetaks asju niipidi. Vàhemalt varem on teiste haiguste lisadooside puhul olnud kasutusel selline praktika. Aga uues normaalsuses on kòik valepidi.
väike taks22. detsember 2021, 02:46
Iisreal hakkab pakkuma elanikele juba 4. doosi (3. doos oli suvel). Esimeseks 4. doosi sihtrühmaks on 60+ ning meditsiini- ja hooldustöötajad. Seda siis Eesti ekspertkomisjoni otsuse kommentaariks.
to „ sõna“ doos 22. detsember 2021, 00:19
Seletan sulle , saksa keeles öeldakse tihti rohtude , süstide kohta dosieren - doos . Seda ei kasutata mitte ainult droogide sõltuvusega .
Jurakas21. detsember 2021, 21:47
pfizer lisas tr o meth amine vaktsiinidesse https://brandnewtube.com/watch/pfizer-add-tromethamine-in-the-concoction_3BX39huSRzPA3dk.html Milleks? B ill G ates rääkis seda Ted konverentsil Väljavõte, 04:21 First, we've got population. The world today has 6.8 billion people. That's headed up to about nine billion. Now, if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by, perhaps, 10 or 15 percent. But there, we see an increase of about 1.3. ted. com/talks/bill_gates_innovating_to_zero/transcript?language=en
Jurakas21. detsember 2021, 21:50
Ilma antud tühikuteta ei läinud kommentaar läbi! Arvake ise, milline tühikutega sõna on nii ropp, et seda ei tohi kasutada. (Mitme katse tulemusena tundub, et lisatava aine nimi! Kindel aga ei ole.)
Ussitan siin21. detsember 2021, 20:50
omaette ja ei saa aru sellest,et terviseametnik soovitas 5-11 a vaktsineerida 1/3 täiskasvanute toosist aga 12- 15 a saavad täistoosi,kas nad siis nüüd järsku on täiskasvanud oma hapras kasvueas?
Jooske!21. detsember 2021, 20:26
Taanis läbinõelutuid 77%., rahvaarv 5, 8 miljonit ja täna 13 558 nakatunut! Omikronile käbinõelutud vist eriti maitsevad..
Ha ha21. detsember 2021, 20:15
Võiks üle kahe päeva uue doosi teha ja viis korraga!
Viirus21. detsember 2021, 20:00
Oleme kõik ühe labori lapsed, Delta ja Omikron. Tuleb lisa.
Teade21. detsember 2021, 19:54
Uue aasta alguses tuleb uus mutatsioon, veel nakkavam kui eelmised. Kevadel veel uus ja veelgi nakkavam, jne.
To teade21. detsember 2021, 20:31
Popov ütles delta kohta, et see tuleb läbi lukuaugu. Kaja ütles, et omikron nakkab ainult otsavaatamisest. See on tase, mida järgmisel tüvel juba raske ületada.
väike taks to To teade22. detsember 2021, 03:02
Omikronile järgneva tüve puhul piisab ainult talle mõtlemist, kui juba oledki nakatunud 🤢
Kuulake ja vaadake!21. detsember 2021, 18:48
Urmas Reitelmann Riigikogus : https://www.youtube.com/watch?v=4dVBThM5Rl0
21. detsember 2021, 23:54
xxxx22. detsember 2021, 15:19
Täiesti nõus Reitelmaniga
Vaktsiini/sõltlane21. detsember 2021, 18:44
Hurraaa, tahan juba süsti! -----aitäh, kallis valitsus! minu hääl on teile!
Endiselt21. detsember 2021, 19:21
mille eest/pärast süstitakse?
Huvitav!21. detsember 2021, 18:42
Mitte kusagilt, meie meediast, ei leia seda uudist, kus Tucker Carlson kommenteerib, et CNN-is on rohkem pedofiiliasüüdistuse saanud töötajaid, kui USA-s Omikroni surnuid.
Justas21. detsember 2021, 18:41
Kanüüliga saaks hulga raha kokku hoida. Ja mötleks kui kopsikuga ämbrist "vaktsiini" saaks müüa. Isegi tagastatavat taarat pole vaja kasutada.
xxxx21. detsember 2021, 18:06
Kevadeks ennustati Kaka Kallase valitsuse laiali minekut.Loodan südamest ,et see nii ka läheb.
Täitsa haige värk21. detsember 2021, 17:57
soovitajad eksperdid-terviseameti,haigekassa,sotsministeeriumi esindajad soovitavad kolme kuu pärast süstida.Kas midagi pole valesti? Kuulub sinnakanti teadus nagu täna hommiku TV kõrvaltoimetest,neid nagu polekski päriselt vaid oletavalt teatatakse lihsalt kuulduste järgi.Olin ise 3 nädalat jõuetult vaevaliselt liikuv mitme probleemiga silmitsi,muidugi ma ei teatanud,sest kõik oli koroonapaberil kirjas ja sealt lugeda.Kolmandat ei julge saada,südamest kardan
Kurb , et21. detsember 2021, 19:23
kaks esimest süsti teha laskid. Loodame tõesti et kolmandat vastu ei võta sa. Parimat.
kuri21. detsember 2021, 19:39
mul sama, kaks süsti- mõlemad "kergete" kõrvaltoimetega. Oleneb muidugi , kellele miskid ebameeldivused "kerged "on. Pärast teist sutsakat j apalavikujärgeselt tekkinud peavalud kestavad praeguseks kolm kuud, lisaks iiveldus kui pead liigutan. Muidugi pole see absoluutselt tingitud vaxidest aga minul on teine arvamus. Ka ei julge kolmandat või järgmist teha. Mitte keegi e i vastuta, ise oled oma hädadega üksi. See kuritegelik võhikute juhtimisel korraldatud lõputu sundtorkimine tuleb lõpetada. Aga oma lapse kohalt PEAB vanema otsus olema vabatahtlik, mitte riigiametnike survestada.
xxxx21. detsember 2021, 17:16
Väga tulus äri.Edu vaktsiini usklikele.
Inimhinged21. detsember 2021, 17:15
Kas olete PIIBLIT lugema hakkanud? KAS ON TEKKINUD HUVI TÕE VASTU?
21. detsember 2021, 20:49
mis sest muinasjutust ikka lugeda, meil toompealt iga päev räägitakse uut muinasjuttu...
21. detsember 2021, 16:45
Vaktsineerimise kõrvalnähud tegid isegi Päikesevlitsusest Küünlavalguse valitsuse! Nagu valitsus vaksitud sai, nii ka lqlliks läks!
Jurakas21. detsember 2021, 16:16
Vaktsiinitootjad ei julge lasta pagulasi vaktsineerida, sest kardavad vastutavaks jääda: Aga pärismaalastele käib küll. Need pole loetud! https://www.reuters.com/world/refugees-lack-covid-shots-because-drugmakers-fear-lawsuits-documents-2021-12-16/ Sama USA's https://www.youtube.com/watch?v=7aw6wZ1X2Cs
Mai21. detsember 2021, 15:33
Minu vanatädi põgenes 1944 koos perega Ameerikasse. 1979 aastal külastas ta pärast põgenemist esimest korda kodumaad. Mina olin siis 12aastane. Küsis minult enne tagasisõitu naljaviluks - kas ma tahaksin temaga kaasa minna Ameerikasse. Ja samas vastas ise - "ära parem taha, sest meie maal elab suurem osa inimesi palju kehvemini kui sina siin venelaste võimu all".
pension oli nigel nagu alati21. detsember 2021, 16:02
No olid arusaamad heast elust Breznevi juhitud paradiisis
Lugege21. detsember 2021, 15:26
vaktsiinide leiutaja dr.Robert Malonei sõnumit lastevanematele enne kui lapsi vaktsineerite!
Ei saa21. detsember 2021, 19:30
lugeda, fak i kontroll kustutas/ keelas ära (. Ikka õ lad alla, siis on miljumiljardääridel näod naerul, t ervis on teisejärguline (
helbeke21. detsember 2021, 15:16
komisjon teab, sest Lutsar töötas 1999-2004 Phizeris.
Helge Tulevik 21. detsember 2021, 14:18
Enne linnavalitsuse uksetaha kerjamisjärjekorda võtmist, allutage end sundtromboosidoosile
21. detsember 2021, 14:15
kuidas mittetoimiva olluse korduv süstimine selle toimivaks teeb?
. 21. detsember 2021, 14:22
Peaminister on oma soolapuhujatelt, staararstidelt ja libaterviseametnikelt kuulnud, et usk teeb imesid ja aitab tervenemisele kaasa ja nüüd loodabki, vaid selle oma usu pealesurumise peale. Aga ta ei anna omale aru, et survestades neid kel on teistsugune usk, tekitab ta vaid frustratsiooni, milletõttu inimesed surevad ja mis viib paratamatult koduste tülideni. Vaktsineeritud oma nõrgestatud immuunsusega kobivad teise ilma vaktsiinist tingitud infarktide, insultide ja trombooside läbi. Peaaegu igal surmal me riigis on juba tema vari küljes.
Platseebo21. detsember 2021, 19:28
Platseeboefekt. Kui sada korda inimesele ütled, et see on tõsi, siis 101. kord ongi tõsi.
süstlasõltlased21. detsember 2021, 14:08
Hahaaa...... tootjad ja vahemehed teevad mega-kasumeid ja ei taha sellest super-ärist loobuda, varsti peab kord kuus süstima ..... pange aga 'õlg alla' ! D
. 21. detsember 2021, 13:38
Kobarkäkkidevalitsus propageerib kobarkäkkdoose.
. 21. detsember 2021, 13:47
Kedagi häiris endasse süstida lastud, koostis, kus pole midagi hullu, vaid abordijäänustelahus, ogavalk ja metalliosakesed, mis tekitavad kehas trombe ja selle tõttu surma. Ei tea kas ta loodab, et kustutades kommentaari muutub koostis?
Orav21. detsember 2021, 13:17
M6lemad doosid saada aga ikka nakatusin koronasse. Enne j6ule maitse ja l6hnataju läinud :) nendest doosidest ja dooside doosidest ei saa ma üldse aru. Ja kasu on minu kogemusel suur null
Matemaatik21. detsember 2021, 19:29
Tegelikult oled ilmselt hoopis miinusesse kukkunud. Null oleks veel täitsa ok..
Mõnus21. detsember 2021, 13:10
Kes täna alles alustavad süstikuuri, on siis teadlikud, et saavad iga 2-3 kuu tagant.
21. detsember 2021, 13:10
Kahe aasta pärast tuleb Nürnberg.
Ohmu21. detsember 2021, 13:08
Tegelikult on asi väga selge ja praktiline. Kuna vaktsiinitootjad on öelnud, et uue variandi vastu tulevad täiendatud vaktsiinid olenevalt tootjast 3-6 kuu pärast, siis valitsused peavad praegu leidma viisi, kuidas vanad vaktsiinid ära kasutada. Keegi ei taha ju pärast tunnistada, et miljonid doosid jäid üle, sest tuli soetada uut vaktsiini, mis peaks mõjuma ka. Iseasi, kas ta enam 3-6 kuu pärast mõjub, sest siis on juba järgmine variant kogu omicroni üle võtnud
Helge Tulevik 21. detsember 2021, 13:08
Kiirendatud on riigikassast väljalüpsi, isiklik tõhusdusdoos suunatakse maksuparadiisi.
ollusajastu21. detsember 2021, 13:08
paljude arvamus pääris õige, et ennem viskun rongiteele kui kaua aega end piinata lasta, sest organid ju rakkude tapmise näol aasta paariga kõik tapetud poololenditeks, mille tagajärjel piinarikkale surmale minek. Kas keegi ka türmi millalski jõuab sellise tapalainete tekitamise eest, näis.
21. detsember 2021, 13:05
Helge Tulevik 21. detsember 2021, 13:01
Tõhustusdoosile omakorda tõhustusdoosi tegemise vajalikkus pole teada. Selline anekdootlik lause on pärit delfist ja selle anekdoodi esitajal ei tekki küsimust, kas tõhustusdoos väärib ikka lisandina sõna tõhustus, kuna tõhus see süstitav kraam kindlasti ei ole, piisaks sõnapaarist sundtrombidoos.
õppige võõrkeeli ja lugege ja välismeediat21. detsember 2021, 12:59
loen teinekord postimehe komme, seal mingid valveimbekad siiani kaagutavad, et vaktsitud ei levita viirust. see on lausa hale, kui tühmid ärajollerdatud ajuga inimesed võivad olla.
ludinäpp21. detsember 2021, 13:04
Ups, tahtsin plussi panna, aga läks miinus, sorry! Igati nõus. Tervitused Rohtla Raulile ja teistele...
21. detsember 2021, 13:17
Ega ükski õige eestlane postimeest ei loegi.Peale seda,kui seal vaba kommenteerimine ära keelati,pole paljud enam selle lehe poole vaadanudki.Vabad kommentaarid olid ainuke,mis seal loetav oli.
xxxx21. detsember 2021, 18:03
See on tõesti imelik,et inimesed pole aru saanud ,et see on äri.Tuleks teha massiline vastu hakk vaktsineerimisele.
!!!???21. detsember 2021, 12:55
Mis tähendab sõna tõhustusdoos?Kas seda,et alguses joodetakse täis ja siis kas elab või sureb???Mina loovutan kõik oma vaktiinid ja doosid Reformi-ja Keskerakonnale,hüva rüüpi!!!
nimed letti ja uus nürnberg alaku!21. detsember 2021, 12:54
omicron-moronic on väidetavalt leebem variant?! leebem covid19st, mis oli ohtlik vähem kui poolele protsendile elanikkonnast?! kas saab veel leebmat olla? 99,9 prossa tervetest ja noortest põevad, kui üldse haigestuvad, covidit kergelt või mõõdukalt. sellest ülikoledast viirusest on paranenud ka 90 aastased! milleks see paanika ja majanduse põhjalaskmine, noorte ja tervete kottimine ja hirmutamine ning ühiskonna koletu lõhestamine!? kes vastutab paanika ja valeinfo levitamise eest!!!?
v21. detsember 2021, 12:52
Peagi leitakse,et iga päev uus tõhustustoos vajalik.Head torkimist.
Kommija21. detsember 2021, 12:50
Uue tüve vastu "tõhustame" eelmiste tüvede jaoks mõeldud vaktsiinidega? Ja nüüd järsku üleöö ei peagi "tõhustamiseks" ootama 5-6 kuud, vaid 2-3? Kunas seda "tõhustusdoosi" kästakse jälle "tõhustada"? Miskit on siin mäda.
21. detsember 2021, 13:19
Ligi aasta ongi ainult üks suur mäda tänu lendoravatele.
Anna21. detsember 2021, 12:50
Vaktsiinide tõhustamisest ei räägita poole sõnagagi. Järelikult ei ole seda plaanis tehagi. Ja kui käkkervalitsused seda sodi niigi ostavad siis milleks vaeva näha ja kulutusi teha. Selline suhtumine näitab selgelt et tegemist on äriprojektiga millest saavad tulu kiigesugused lutsutajad.
Dave21. detsember 2021, 12:37
Mina loovutan minu doosid Reformierakonnale! Kauneid Jõule!
kajak21. detsember 2021, 12:34
kahju, et vaksiini nörkused nii kiiresti välja tulid !!
Elsa21. detsember 2021, 12:30
Õige vaktsiin oleks see, mille toime kestaks vähemalt 2 kuni 3 aastat ja mille kätte inimesed ära ei sure ja sandiks ei jää. Inimkatseid on tehtud juba nii palju, aga praegune vaktsiin on ikka eksperimentaalne ja arvatavasti ta jääbki selleks. Kus on andmed, et praegust vaktsiini edasi arendatakse, mitte kuskil, aga nõue süstida on kogu aeg. Arusaadav, et vähegi mõistusega inimene ennast ei süsti.
pole kunagi gripi vastu vaktsinud, ei kavatse ka, sest pole põdenud ca 10a21. detsember 2021, 12:35
õige vaktsiin immuniseeris vanasti eluks ajaks. teetanus vist ajab asja ära 10 aastaks? oleks niigi kaua abiks, aga ei..
Võtab kõhedaks21. detsember 2021, 13:02
Saabuvad üha "ohtlikumad" ja nakkavamad tüved, kollektiivsest immuunsusest ei ole juttugi, loogiliselt on tõenäoline, et tõhustusdoosidele järgnevad uued tõhustusdoosid. Juba praegu jääb häguseks põhjus, miks see hullumeelsus jätkub. Põhjus pole enam rahva tervises. Valitsus poetab suuremeelselt pandeemiaolukorras leebemaid piiranguid? Vastik on.
ht21. detsember 2021, 12:27
Aastal 2024 Teadusnõukoja soovitus: kahe vaktsiinidoosi ja tõhustusdoosi vahele võiks jääda 5 minutit.
väike taks 21. detsember 2021, 12:32
Millal tuleb soovitus halastusdoosiks?
. 21. detsember 2021, 13:26
Luba halastusdoosideks saabub õige pea, kuna juba praegu väga paljud noored vaevlevad vaktsiinist saadud trombooside, valutavate liigeste ja südamehaiguste käes.
pistke oma kuurid ja süstid...21. detsember 2021, 12:23
kas nn teadusesse uskujad ja vaktsireligiooni süstitud on ka lõpuks ärkamas? ;)
Kajens ja muud muidusööjad21. detsember 2021, 12:12
Riik peaks ikka rahva eest seisma mitte kottima rahvast.
Liblikaefekt21. detsember 2021, 12:05
Päris alguses räägiti - tuleb vaktsiin, vaktsineerite ja kõik mured lahendatud! Pisut hiljem räägiti, et aasta pärast tuleks teha ikkagi uus süst (koroonapassi kehtivus) Natuke hiljem räägiti, et peaks "kaaluma" iga kuue kuu tagant lisasüsti Siis sai selgeks, et tulebki kuue tagant lisasüst teha Nüüdseks on aga jõutud arusaamisele, et seda tuleb teha "kahe või kolme" kuu järel Edasi aga..
. 21. detsember 2021, 12:13
Ilmselt loodeti kiiremale efektile, aga ajab neil ikka harja punaseks küll, kui nii palju on panustatud aga maailma rahvastiku arv ei olegi langenud 4 miljardi peale, meie valitsus viskleb nagu oskab, et ikka esimeseks saada.
Edasi21. detsember 2021, 12:14
pead torkima iga päev! Ja veel edasi, torkima pead iga viie minuti tagant! Sealt edasi, vaevalt, et elus oled!
nojah21. detsember 2021, 11:52
Eriti "jube" omicroni tüvi. Omicron Variant So Weak that South Africa will Stop Tracing and Quarantining of Contacts The Ministerial Advisory Committee (MAC) on Covid-19 has written to Health Minister Joe Phaahla, recommending that the quarantining of contacts be stopped as it is no longer viable in the current social and economic climate. Furthermore, the committee said contact tracing was no longer necessary and should also be halted with immediate effect…
nojaa21. detsember 2021, 11:54
…With only a small number of contacts identified from a proportionally small Covid-19 cases, quarantining was no longer effective for containing the spread of the disease, MAC said. The committee said testing was highly skewed toward detecting symptomatic cases, while the vast majority of cases are asymptomatic and go undetected. “In addition, among the small proportion of symptomatic cases, testing is far from universal, since patients may not seek testing when their symptoms are mild and when testing would be burdensome and expensive. Furthermore, the SARS-CoV-2 test sensitivity is suboptim
nojaa21. detsember 2021, 11:54
Furthermore, the SARS-CoV-2 test sensitivity is suboptimal, sometimes leading to false negative results.
Kindel värk21. detsember 2021, 11:47
Iga päev võiks ühe sutsaka teha, siis on kindlapeale minek.
. 21. detsember 2021, 11:51
Aga kas tõesti loobuks õhtusest siit ilmast lahkumist kiirendavast tõhutusdoosist?
Justas21. detsember 2021, 11:42
Kas need samused "ekspertkomisjoni" liikmed mõtlesid välja ka vaktsipassid? Tundub küll stiilselt ajuvaba?Viroloogidest "eksperdid peaksid kõik see mees põhikoolist enne teadmisi ammutama. Milline ülikool jagab sellistele professorikraade? Paber aitab ära hoida viiruse levikut.
kuri nipsik21. detsember 2021, 11:38
Pistke need doosid omale sinnasamusesse!
tuleb aeg21. detsember 2021, 11:30
Kus enne lenukile ei pääse, kui sutsakas viimase kuu jooksul ette näidatud.
Tuleb aeg,21. detsember 2021, 11:52
kus lennuki uksel saad esimese sutsaka. Ja väljumisel teise! Kolmas tuleb lennujaamast väljumisel!
nojah21. detsember 2021, 11:57
Mis lennukid? Eesmärk on teha iga 3-4 KUU TAGANT süstimine KOHUSTUSLIKUKS. Ja nendel kes pole nõus süstimisega, sulgeda pangakontod, lapsed ära võtta, jätta ilma kõigist riigipoolsetest sotsiaaltoetustest, trahvida tuhandete eurodega jne.
21. detsember 2021, 13:25
Miks peaks lennukile minema,kas oled hulkuv lendorav?
to 11.5221. detsember 2021, 19:36
Ei maksa unustada, et neljas suts tuleb tagasilennates, lennukiuksel, ja viies sutsakas tuleb maandudes. Kuuendat ei pea inimene enam niikuinii vastu, nii et vahet enam pole, millal või kus selle saad.
Helge Tulevik 21. detsember 2021, 11:24
Väga kiiresti saabub see aeg, mille kohta vaktsiinivastased ütlevad sundeutanaasia, aga valitsus ja vaktsiinipooldajad nimetavad selle vabatahtllikuks eutanaasiaks, mille viivad täide millegi kaotus hirmus inimesed, ning ega see põhjus ei pea siis enam olema vaktsineerimine ega kaotatav ei pea olema ju ainult töö, ka kodu, vara, laste või lähedastega annab eriti empaatilisteli manipuleerida. Vasallvalitsus käib aga Brüsselis uute juhiste järgi ja riigiorjade ohverdamine ja karistamine teiste h.irmutamiseks kuulub asja juurde.
ei21. detsember 2021, 11:20
ole vaktsineeritud ega kavatse ka.Ei tee ka gripi vaktsiini,olen korra teinud ja nii haige pole kunagi enne olnud.Selleks et aidata kellegil kasumit teenida, mina oma tervist ei riku.Olge terved ja hoidke end ise,kedagi teist teie tervis ei huvita.HÄID JÕULE!
Ole ise ka terve!21. detsember 2021, 11:55
Mina samasugune! Ei ole pähegi tulnud vaktsineerida! HÄID JÕULE!
nojaa21. detsember 2021, 11:00
Head süstimist. OXFORD STUDY SHOCKER: 1 in 100 Vaccinated Individuals Were Admitted to Hospital or Died with Arrhythmia During Study Period On December 14th, 2021, Nature Medicine released a study based on a broad population data set analyzed by researchers at Oxford University. The researchers examined the risks of myocarditis, pericarditis, and cardiac arrhythmias associated with COVID-19 vaccination and infection.
Maali21. detsember 2021, 10:56
kui niivõrd oluline ja paljusid inimesi puudutav otsus tehti teaduspõhiselt, siis avaldage homses lehes kõik andmed ja kõikide uuringute tulemused, mille põhjal see otsus tehti. muidu arvab rahvas, et see nn EKSPERTkomisjon istus lihtsalt koos ja otsustas kohvipaksu pealt või sai soovitused kõrgemalt.
komisjon21. detsember 2021, 11:25
Vaxifirma saatis rahapakid kuhu vaja ja otsus oligi tehtud, EL esinaise mees ju huvitatud isik...
Juuli21. detsember 2021, 11:54
Kindlasti see "ekspertkomisjon" tegi ise aasta aega kliinilisi katseid, kaasates tuhandeid inimesi, tehti platseeborühmad ja ravirühmad ja peale pikaajalisi ja sihikindlaid katseid jõuti kindlale veendumusele, et just kaks kuud ehk 60 päeva on ideaalne kaitse viiruse vastu. Mis saab aga peale seda, kui ka see süst on tehtud, selleks tuleb alustada järjekordseid mahukaid teaduslikke uuringuid.
Munapea21. detsember 2021, 10:55
Riik käitub nagu uimas narkodiiler. Mõtlemisvõimega õnnistatud seda jama kaasa ei tee
Haha21. detsember 2021, 10:55
Naeruväärne21. detsember 2021, 10:54
Meie “eksperdid” tunduvad olema isegi agaramad kui teiste riikide eksperdid
. 21. detsember 2021, 10:57
Ülim agarus on tihti ogarus.
Tulekahju kustutamine?21. detsember 2021, 10:45
Pea 2 aastat on järjest juurde leiutatud, kuidas kiirendada äri, vaktsineerides. Kas keegi on ka mõelnud, et miks tegeletakse "tule kustutamisega", ehk tagajärgedega? Aga keegi pole kavatsenudki uurida algpõhjuseid, mis sellise jama tekitasid! Vanasti uuriti haiguse põhjuseid, et neid eos välja juurida. Nüüd seda ei tehta? Muide, Soome on lõpetamas koroonapassi tunnistamise. Ehk, koroonapassi ei aktsepteerita. Põhjus, kõigil on võrdsed õigused! Ja koroonapass ei ole viiruse taltsutamise argument.
Vanasti...21. detsember 2021, 10:55
... pidid sa selgeks tegema, et oled haige. Täna pead tõestama, et oled terve. Muidu elada ei lasta ja kui lastakse, siis regulaarse süstimise toel, maski kandmise ja mõttetute vaktsiinipassidega.
21. detsember 2021, 10:59
Soome põhjendus on see et ūhtemoodi haigestuvad nii vaksitud kui antivaxxerid ja see pass ei nāita midagi. Ega ta polegi mujal kuskil näidanud kui ainult tolle leideni või kallaskaja peakoludes.
. 21. detsember 2021, 11:01
Rahulikult saavad elada vaid need sadakond immuunpuudulikuks tunnistatut isikut, kes ainsana seda vaktsiini tegelikult vajaks. Nendel on ohutu neile seda ei tehta.
. 21. detsember 2021, 10:35
Eriti tõhusalt mõjub siis kui igapäevaselt tõhustada(sooviks näha vaktsiiniostjate arveid maksuparadiisides, arvata võib, et see on ainuke koht kus seda paljukiidetud tõhususust oma silmaga näha võiks).
21. detsember 2021, 10:35
Need eksperdid on head...
Peab ikka raudne tervis olema, et sellele metsikule kaitsepookimisele vastu pidada21. detsember 2021, 10:30
Peab ikka21. detsember 2021, 10:46
mõistus olema, et üldse lasta ennast manipuleerida oma tervise riskiga!
Teivas21. detsember 2021, 12:26
Selles ongi asja iva-mingil hetkel viimane süst jääbki sulle viimaseks.
Küsija21. detsember 2021, 10:28
Kuhu vaatavad meie kangelaslikud loodusekaitsjad? Millise „jalajälje“ jätab vaktsiinitööstus oma nõrkade vaktsiinidega, mida tuleb iga paari kuu tagant süstida? Miljardite süstalde ja pudelikeste tootmine ja utiliseerimine ei jäta jälge?
aga teadlased21. detsember 2021, 10:28
ju ütlesid algul et kolmantat doosi ei tule et se nõrgentab immuunsüsteemi
. 21. detsember 2021, 10:37
Imestan21. detsember 2021, 13:20
Kas ei teki inimestel juba küsimus: kes on need teadlased?
Maali21. detsember 2021, 10:27
2-3 kuud. see tähendab, et meid (kogu põhjapoolkera) hakatakse torkima 4-6 korda aastas. võimas! kas vakside tootjad rikkusest lõhki ei lähe?
Kas te tõesti 21. detsember 2021, 10:33
ei taipa, et süstitakse surnuks! Iga paari kuu tagant uus doos - tulge mõistusele! Puhas kasuahnus inimelude hinnaga - genotsiid!
21. detsember 2021, 10:25
Enne ei vaktsineeri, kuni vaktsiiniostulepingud avalikustatakse. https://www.youtube.com/watch?v=fJf6Yp1cjpQ
tsiteerides Kivisildnikku21. detsember 2021, 10:23
Kus häda kõige suurem, seal süstal kõige lähem!
Rudi21. detsember 2021, 10:22
Esimene doos, teine doos, tõhustusdoos, täistõhustusdoos, täienddoos, kinnitusdoos, ....., halastusdoos, mälestustoost......
. 21. detsember 2021, 10:27
Enamik ei pruugi nii kaua tervise tõhustamisele vastu pidada.
...21. detsember 2021, 10:34
. 21. detsember 2021, 10:46
Enne mälestustoosti on tuhatoos ehk urn.
21. detsember 2021, 13:27
Sõna ,,doos,, kuulub ainult narkomaanide leksikoni.
Eestlane kaugelt 21. detsember 2021, 10:21
Peale koroona vaktsineerimist suvel ja nüüd kaks nädalat tagasi tõhustusdoos on minul probleemid tervisega . Nimelt haistmis ja maitsemeel on balansist väljas . Ninas on pidev suitsu lõhn nagu istuksin 24 tundi kuskil kõrtsis , toidud maitsevad soolaselt , pidev aevastamine . Neljandale doosile enam minna ei taha .
nojah21. detsember 2021, 12:02
Miks te üldse vaksisite? Kas tööjuures nõuti või usaldasite neid nn. eksperte?
Ära põe 21. detsember 2021, 12:56
Mis sa jamad tee neljas ära saad vaevast lahti ja taevasse lõpuks.
mine aga mine21. detsember 2021, 13:18
peale kuuendat doosi hakkad värve kuulma.
Aivar21. detsember 2021, 10:17
Kahe kuu pärast tuleb 3 doos teha kahe nädala pärast ja hiljem iga nädal
Ümarmaalane21. detsember 2021, 10:11
Miks peaks üldse kasutama/ostma praaktooteid, mille kasutusiga on paar kuud? Ja ikka -jälle uuesti tarbima? Kus on Tarbijakaitse?
See toode 21. detsember 2021, 10:36
See toodemadal. Kui midagi on nii kehva, siis tuleb lõpetada selel kasutamine!
null tulemus21. detsember 2021, 10:10
Ja millise tulemuse see kolmas süst annab? Samasuguse nagu maski kandmine või koroona QR-kood?
pott21. detsember 2021, 10:10
Kes on selle komisjoni liikmed? Kust tuleb info, et tohib ravimit nii tihedalt manustada, kuidas on võimalik teha uuringuid nii kiiresti ja saada juba tagasiside et tohib, täitsa uskumatu, alati on ravimite juures ohud aga see vaksiin on millest siis tehtud?
kus21. detsember 2021, 11:39
on uuringud selle kohta palju on inimestel järel veel neid antikehi ,mis peaks aitama ? Inimesed käivad OMA raha eest neid teste tegemas . Kas on kusagil uuuritud ,palju antikehasid on alles pärast seda kuus kuud peale teist süsti ? Mul näiteks oli seitse kuud pärast teist süsti neid antikehasid järgi veel 250 . Oli seda vähe või palju ? Palju mul neid pärast teist süsti sisse pandi ? Miks seda ei uurita ? Ja kui uuritakse ,miks siis ei avaldata ?
Pilti ja juurde😊21. detsember 2021, 10:09
.youtube.com/watch?v=RH03Bh4AkjA
Anna21. detsember 2021, 10:07
Kas lastele mõeldud vaktsiin on kohal? Reklaamklipp jolleri laste süstimisest jõudis liiga vara meediasse? See ämber näitab selgelt käkkervalitsuse suhtumist oma rahvasse ja ka riiki.
Miks üks21. detsember 2021, 10:42
Hippokratese vande andnud meedik promob neid lekkivaid vaktsiine, mis on sandistanud ja surmanud paljusid inimesi nii Eestis ku mujal maailmas? Lood fb kõrvalmõjudest, kus inimesed räägivad oma kogemustest on kohutavad. Ükski hea asi ei saa olla nii halbade tagajärgedega!
Nimetu21. detsember 2021, 12:45
Hippokratese vanne on asendatud arstivandega. Ma ei anna kellelegi surmavalt toimivat mürki ütleb Hippokrates. Mida ütleb arstivanne ? Kes viitsib, see lugegu.
....21. detsember 2021, 10:03
Ja nii ta läheb et varsti süstite ennast iga kuu
oehh21. detsember 2021, 10:01
et siis kujunebki "lamemaalaste" hullumeeleseim stsenaarium: saate tõhustada oma "kaitset " kolm - neli korda aastas...millal siis saabub täiskaitse? Kui kaua seda ebamoraalsust veel inimesed lubavad toimuda?
Sünge Olevik 21. detsember 2021, 10:17
Neli korda aastas ei ole mingi ülempiir, veel palju tihedamini saab süstida loosungi all " kõik teie tervise heaks". Ka "kirsa kuklale ja süst õlga" kuulub eriti empaatiliste valitsejate loosungite hulka, uusliberaalses maailmavaates.
Täiskaitse saabub ..21. detsember 2021, 10:43
teises ilmas ja on igavene!
Maavärina tekitamine Eestis. 21. detsember 2021, 10:00
Kui corona tulekuga oli algul ainult pinnavirvendus siis selle"targa"juhtimise all on käimas täieulatuslik igatasandiline valitsuse organiseeritud maavärin.
. 21. detsember 2021, 09:59
Kas selle üle juba arutatakse või tuleks seda kuidagi muudmoodi nimetada, sest aruga ei ole sel tegevusel just kuigi suurt seost?
Justas21. detsember 2021, 09:51
Ja köikse toredam oleks kui maakera käiks kaks korda kiiremini ringi. Üks nädal üks doos, teine teine ja kolmas tõhustusdoos. Ja jällegi otsast peale. Kas nüüd hakatakse "vaktsiinide"tõhususest aru saama? Vaevalt küll.
Mike21. detsember 2021, 09:34
Ja kui palju peaks aega jääma esimese ja teise tõhustusdoosi vahele?
luksepp-epidemoloog21. detsember 2021, 09:46
Vähemalt viis minutit.
Sünge Olevik 21. detsember 2021, 09:33
Sama tegevuse kordamine ning erineva tulemuse ootamine on omane vaid inimestele, kes ei anna endale aru, mida ja milleks nad teevad,. Kui soovitud tulemus on riigikassa tühjakspumpamine, siis olete te õigel teel.
Indrek221. detsember 2021, 09:29
2-3 päeva oleks veel parem. Diis alles on TÕHUS!
Kes 21. detsember 2021, 09:49
sinna ekspertkomisjoni kuulusid,kas kõigil ülikool ikka lõpetatud.Meie suure Lasnamäe maja eksperdid ütlevad aga 1,5 kuud
Anonymous21. detsember 2021, 09:19
Venelane koondab vägesid, aga Euroopa sõdib mingisuguse ebamäärase viirusega ja sundmobiliseerib inimesi vaktsineerima. Moodsad ajad.
nii on21. detsember 2021, 09:25
Sisuliselt esitasid ultimaatumi NATO Ida- Euroopast ära koristada või võtavad Ukraina enne natoga liitumist üle ja sõjategevuse korral võivad ka Poola ja Balticum matsu saada.
Hetero21. detsember 2021, 09:14
Kas siin maakeral leidub veel mõni ala--------arenenud naiivne ho------mo sapiens, kes seda koroona-jura tõsiselt võtab?
. 21. detsember 2021, 09:18
Selliseid on peaaegu 70 % nõelapadjana kasutatavast rahvastikust,
Lokilammas ja tema punt21. detsember 2021, 12:28
Helge Tulevik 21. detsember 2021, 09:09
Vaktsiini millest kasu ei ole ja mis tekitab eluohtliketüsistusi on rahvast lahtisaamiseks ikkagi täiesti mõistlik teha vähemalt iga päev.
Helge Tulevik 21. detsember 2021, 09:06
Vaktsiini millest kasu ei ole ja mis tekitab tüsistusi on rahvast lahti saamiseks ikkagi täeesti mõistlik tnha vähemalt iga päev.
geniaalne21. detsember 2021, 09:27
Vaktsiin ei aita, seega süstigem tihemini...