Ma ei kõnni ringi keha reklaami plakateid täis kleebitud . Mida rohkem on lehes reklaami , seda jõukamalt kirjastus elab . Sa ei mõtle ju ometigi ,et reklaami näitamisega leht ei teeni , sama on TV - kanalitega .
Soomes ivermektiin, mis on pälvinud palju tähelepanu.10. jaanuar 2022, 05:31
Seda võib määrata koroonaraviks, kui raviarst peab selle kokkuleppelise patsiendiga sobivaks ja võtab ravi eest vastutuse. Sain omalt poolt arstilt ravimiretsepti ja olin kuuri alustades väga üllatunud, et kõige raskemad koroonanähud kadusid väga kiiresti, rääkis Niikko.
jaapani tervishoid ja meedikud soovitavad ivermectini10. jaanuar 2022, 19:23
jaapanis võeti juba eelmisel aastal kasutusele ja väga edukalt. sellest ei mingit piiksu peavoolu hobuussirohu irvitajatelt elik valitsusemeelselt meedialt
põhjusel on ivermektiin euroopas keelatud kuna inimesed saaksid ruttu koroonast üle.Öeldi ju kohe,et ainuke ja lubatud aine on mürgitatud vaktsiin kõik muu on keelatud.
Edu teile, nõelapadjad--vakts itud!!!!! 10. jaanuar 2022, 04:49
Ega see vakts i mise - - reklaam nüüd küll rohke m inimes i vakts ima ei too ega meelita--ärge lootke gi!!!! Kel meeldib last end nõelapadjaks muuta, lasku käia!!! Aga kui tule mused näita vad vaktsitute positiivsuse poole , võrre ldes mittevaktsitutega, siis on selge, kes muutuvad lamemaalaste ks!!!!! Ei mingit kahtlust!!! 😊😊😊😊😊😊😊😊😪
Statistikaameti ametlikud andmed (uuemaid pole avaldatud):
Surmade arv, kõik põhjused:
2020.a. 10 kuud kokku: 12857 - 2021.a. 10 kuud kokku: 14937
2020.a. kuu keskmine: 1286 - 2021.a. kuu keskmine: 1494
2020.a. päeva keskmine: 42 - 2021.a. päeva keskmine: 49
Tõusu ei kata (ülesblufitud) koroonasurnute arv.
Irooniana ja kesise mõtlemisvõimega kommenteerijatele spikriks: 1) Inimesi sureb rohkem loomulikult kliimasoojenemise tõttu. 2) Kõigis hädades on süüdi muidugi need, kes ei hooli, seetõttu pole endale mürgisüsti lasknud teha.
https://tokentube.net/v/2081931518/Koronaviruksen-patenttitiedot-paljastavat-biologisen-aseen---Rapsodia-fi--tekstitys
Pikk asjalik video, ainult faktid. Ingliskeelne tekst, soome subtiitrid, eesti tõlget pole.
Dr David E. Martin, rahvusvaheline patendiuuringufirma.
48.minutil ütleb otsesõnu välja:
- praegu "vaktsiinideks" nimetatavad ollused ei täida isegi vaktsiinidele kehtestatud miinimumnõudeid, ei a) patendinduse, b) seaduse ega c) kliinilisest vaatest,
- praegu pole olemas ühtki viirusevastast vaktsiini,
- "koroonavaktsiinide" koostises olevad ogavalgud tunnistati 2005.aastal biorelvaks.
Mina arvan , et Õhtuleht on oma lugejad kaotanud ja sellega seoses ka kommenteerijad , sest pole ju midagi lugeda . Enamus uudiseid on 🔑 ja lugejatel pole enam asja leheveergudelt informatiivset ajaviidet otsida . Kaua sa ikka seda „ va“ koroonat kommenteerid .
Pole ime - et inimhinged Piiblit lugeda ei julge ega suuda.9. jaanuar 2022, 18:41
Valed on liiga ilusad, paljud ütlevad, et suudavad metsas elada - peagi saabub trib. period aka kõige külmem ja tumedam aeg mida maailm iial näinud (Jacob`s trouble). Hinimhingedele eriti raske ja karm testimis periood. Kas murdute ja põlvitate saatani ees või peate vastu ja valite siiski JUMALA?
Vaktsiini vastane on hea olla.Ei pea muretsema võimalike tüsistuste pärast.Aga sinu asemel oleks mina ettevatlikum,kunagi ei tea.Ja ollus mis ei kaitse isegi mitte peale kolmandat doosi ei ole vaktsiin.Tunnista endale et oled lüpsta saanud
Et kuidagi vähe on siin neid kommentaare (võrreldes detsembriga,
mil siin oli pühapäevaks 1400 kommentaari!).
Aga see ongi ju loogiline - praegu siin ju dialoog puudub - esinevad
ainult vaktsiinivastased ja nendele kaasalauljad...
Arukas eesti rahvas on juba ammu vaktsineeritud ja neil siia
valeliku väljamõeldiste jama juurde pole midagi kirjutada vaja...
Võib võrrelda näiteks ülevõlli-kiigega - kui on juba ülemisest
vertikaalist (apogeest) üle jõutud - siis enam miski jõud ei suuda
kiige edasist liikumist peatada (veel vähem - tagasi keerata!) -
lihtsalt 820 402 vaktsineeritut on juba väga suur arv (ja protsent)
Eesti arukast elanikkonnast...
Ja neid uusi vaktsineerituid tuleb iga päevaga üha juurde!
Õeldakse,et parim kaitse on rünnak.Tundub,et sa oled aru saanud,et oled orgi otsa astunud,Aga nüüd pead selle kibestumisega edasi elama.Mingi ollus organismis.Edu sulle edaspidiseks.
Et kuidagi nagu vähe on siin neid kommentaare (võrreldes detsembriga,
mil siin oli pühapäevaks 1400 kommentaari!).
Aga see ongi ju loogiline - praegu siin ju tegelik dialoog puudub - esinevad
ainult vaktsiinivastased ja nendele kaasalauljad...
Arukas eesti rahvas on juba ammu vaktsineeritud ja neil siia üldise valeliku
haisva sopa sisse pole midagi kirjutada vaja...
Ainult keha "kaob" - VAIM elab edasi. Inimene on 3 osaline olend - loodud 3 osalise JUMALA poolt. Kuid Vaimul on vaid kaks kohta - kus elada peale surma:
1.) Taevas - vaid päästetud HINGEDELE - neid on paraku vähe - väga vähe - lugedes kokku terve inimkonna - kõik hinged kes kunagi elanud.
2.) Põrgu - Tulejärv - Kadunud Hingedele - neid on palju. Enamus inimkonnast läheb sinna.
Billy Grahamil oli otsekohene lause: Kui sul puududb USK JA USALDUS JUMALASSE - siis pole vahet kes sa oled või mis sa oled - Taevasse ei saa.
minu väga usklik tuttav küsis jumalalt, et kas vaktsineerida.Oli saanud vastuse, et jah. Vaktsineeris, nüüd juba kolmas ka, ei kõrvalmõjusi ega probleeme. Mina usklik pole, ei oska midagi arvata ja kui mina küsiks, vaevalt mulle jumal vastaks.
on kaks jumlat . 1.) JUMAL - KÕIGE LOOJA - KELLE kunungriik on taevas ja 2.) "jumal" - aka saatan - lusifer - kelle kuningriigiks see Langenud Maa. Piiblit tuleb lugeda, et teada kes ja milline on see TÕELINE JA AINUS JUMAL ja kas ning kuidas me TEMAGA kontakti saame. Kui me JUMALAT tundma ei õpi - kuulab meie palveid vaid saatan. Su tuttav palvetas paraku saatani poole.
Kuidas hoiduda patustamisest?9. jaanuar 2022, 17:42
Sinu elus ja sinus endas peab leiduma need 7.
1.) Voorus,
2.) Teadmised,
3.) Karskus,
4.) Kannatlikkus,
5.) Jumalakartlikkus,
6.) Vennaarmastus,
7.) Heategevus.
Pole ime, et vaktsiinid ei toimi. Näiteks koroona kiirtestid jaotati riikidesse, (sj Eestisse) laiali juba alates 2017. aastast. https://newtube.app/user/Sarrah/v5oAGZp
Valitsusel nüüd on raske töö - vaktsineerimata inimesi peab veenma, et vaktsiin töötab ja sellepäast peab käima vaktsiini tegema, vaktsineerituid aga- et ei tööta ja peab käima tõhustusdoosi tegema.
võid julgelt tunnistada, et sind on petetud, kui9. jaanuar 2022, 16:27
sa vajad tõhustusdoosi kuigi oled täielikult vaktsineeritud
sa pead ennast testima kuigi oled täielikult vaktsineeritud
sa pead kandma maski kuigi oled täielikult vaktsineeritud
ja sa jääd haigeks kuigi oled täielikult vaktsineeritud
Rahvusvaheliselt tunnustatud patoloog dr Arne Burkhardt ning tunnustatud mikrobioloogia ja nakkushaiguste doktor Sucharit Bhakdi avaldasid hiljuti tõendid selle kohta, et mRNA vaktsiinid tapavad eeldatavasti vähemalt 40% koronaarvaktsiini tarvitajatest.
Ei pea ootama, vaata parem kui palju juba aasta lõpus ja uue aasta esimeste päevade jooksul inimesi surnud (kes on pressis mainitud). Mu tuttav juba 3-l matustel käinud, ise olin eile.
Kui vaatan lähikonnas ringi, sõbrad, sugulased, tuttavad, naabrid, kolleegid jne, siis nii ongi. Koroonasse kas ei haigestu või saavad kiirelt terveks, aga vaktsikahjudega ja surnuid on ikka väga palju. Surnuid on kahe käe sõrmedel,enamus mehed, - nn äkksurmad, kas päevaga või mõne kuuga lähevad kahjustustega naised mehed, vanematel kaovad kas jalad alt, mälu kaob, tulevad mingid vanad haigused välja ja keegi ei aita või siis tulevad uued hädad migreenide, jalgade ja muuga esile. aga nii oligi ette arvata, seega ei imesta, süstige ja eks pärast kirute, kui tervis p---s
Kas ta on üldse haige.Teada on,et pereliikmed on koroonas.Ja kui vaadata seda haigust siis on see paljas nohu ja köha.Ainult nimi Koroona see hirmutab ullikesi.
nende surnute vanust, enamus üle keskmise eluea vanad ja nende puhul vaktsineerituse ja surma põhjuse vahel mingeid seoseid leida on meelevaldne. Pealegi see, kui surid koroonaviirusega ei tähenda, et surid viirusesse. Probleem on hoopis see, et meil on eelmise aastaga koos tulnud liigsuremus ja nooremate inimeste äkksurmade näol. Mis küll selle põhjus võib olla...
Peaks veel lisama liigsuremust - ainult oktoobris 106, novembris ja detsembri kohta veel ei ole andmeid. (erali Vereringeelundite haiguste (I00-I99) tõttu, mis on ca 60 kuus).
Kui ei jätku enam õlgasid, vaktsitute seas? Mida siis alla panna? Paneksite ehk oma puupead alla? Minul vaktsineerimata, puhas tervis, puhtad, rikkumata õlad. Ja teate? Ei pane mina lollustele õlga alla!
Ja kõige tähtsam on see,et organismis ei ole seda ollust mida vaktsiiniks kutsutakse.Ei pea mõtlema koguaeg võimalike tüsistuste peale ja nagu näha siis see üldse ei toimi.Aga uskumatu,et keegi veel usub sellesse jamasse
Kardavad orjapõlve kaotust ( tähendab: tööelu kaotust) nad ei usu ka ise koroonasse kuid vaktsineerivad , sest kästakse. Traagiline osa: täiskasvanud ja peast jaburad või nagu klassikaliselt öeldakse : SOODAD.
kuule, sina Kirjaoskamatud!!!! Omal palk silmas, aga kus prõõkab teiste pisikese pinnu9. jaanuar 2022, 14:13
Sa oled väga kange teisi nn kirjaoskamatuid kritiseerima. Aga vaate kuidas sa ise laod oma kommentaarides neid massilisi hüüu-ja küsimärke.
Nii kuidas sina kirjutad, ei kirjuta mitte ükski haritud eestlane.
Aga ega ma ei keelagi t e istel neid kasutada!!! Või on kuskil kirjas, et olen ära keelanud?? Ei ole ju? Need väljendavad samuti midagi. Niisama ei pane ma kuskile mingit märki. J a seega pole su märkus sobilik. Aga sinu kommentaaris on samut i 1 viga. Nimelt see, et sõna "kuidas" ette pannakse kom a. Ja kommentaari pealkiri on väikse tähega, aga õige oleks suure tähe ga!!! Head märkide tundmist ja kommentaaridesse panekut või ka lõppu!!!! Jõudu!
Iga päev Eestis sureb ca 45 inimest, ja noored nende seas. Palun põhjaliku ülevaade, mis oli nende surma põhjuseks. Isiklikult oletan, et paljud südameveresoonte haiguste tõttu, sel aastal liigsuremus eriti märkimisväärne. Miks? Taibukas ise oskab järeldusi teha.
Noh, eile suri kolm...
kas suri vaksitu või mittevaksitu . andmed puuduvad
Siin aga kindlad faktid
23.12. suri 4, kõik olid vaktsineerimata
21.12. Suri 5, kõik olid vaktsineerimata
20.12, Suri 4, kõik vaktsineerimata
19.12 suri 2, mõlemad olid vaktsineerimata
18.12 Suri 8, kellest 6 vaktsineerimata
17.12. Suri 5, kellest 4 vaktsineerimata
16.12 surmajuhtumeid 0
15.12. Suri 1, kes oli vaktsineerimata
14.12. Suri 3, kellest kõik vaktsineerimata
13.12. Suri 13, kellest 11 vaktsineerimata
10.12. Suri 7, kellest 5 vaktsineerimata
9.12. Suri 2, mõlemad vaktsineerimata
812Suri10, kõik vaktsineerimata
Iisrael
Tippajal ja tõusuteel
Viimase seitsme päeva jooksul teatati 1121 nakatumisest 100 000 inimese kohta
Värskendatud kell 12:46 IE
COVID-19 nakkused Iisraelis on haripunktis – kõrgeim teatatud päeva keskmine – nüüd teatati iga päev 14 498 uuest nakatumisest.
Alates pandeemia algusest on riigis teatatud 1 483 175 nakatumisest ja 8 259 koronaviirusega seotud surmajuhtumist.
Iisrael on siiani manustanud vähemalt 16 907 300 doosi COVID-vaktsiini. Eeldades, et iga inimene vajab 2 annust, on sellest piisav, et vaktsineerida umbes 93,4% riigi elanikkonnast.
kuidas olla kaine mõtlemisega9. jaanuar 2022, 12:41
Kas saab olla, et mitte olla koroonaviirusega haiglas ? Kas saab mitte surra viiruskahjustuste pärast? Kaalukauss selles küsimuses on inimese käes kaalumiseks ka poliitikute poliittöö tulemus.
Kui inimene sureb mingi haiguse tagajärjel siis ikka koroona tõttu aga kui sureb vaktsiini tõttu siis öeldakse,et suri teiste haiguste tõttu.Isegi kui inimene sureb peale vaktsineerimist ei seostata seda vaktsiiniga.
Aga kes dul keelab talve nautida??!!! Tallinnas on neid kohti ju küllalt!!! Tee metsajooksu või mine jalutama!!! Järvel on piisavalt metsa, Nõmmel, Õismäe lähedal järve ääres jne. See lühike aeg, kui on vaja bussis, trollis või trammis mask ette panna, ei tapa kedagi!!!! Võid päev otsa nii ringi jalutada, ka Piritale sõites jääb mets tee äärde.. Või mere ääres. Valik on sinu!!! Kuigi ma enam linnas ei ela, on mul need kohad väga hästi meeles ja silme ees!
endine Tallinnlane. Ma olen ratastoolis vähese kõndimisjäägiga tartlane ja mask ei tapa kuid ma ei soovi mõttetusele alluda ja halb on. Ma ei satu enam voolikute allagi sest Deltat pole Tartus.
20 aastat antud lapsepõlveks + 40 aastat antud täiskasvanueaks + 20 aastat antud vanaduseks = 80 aastat - enne kui eriliiki terviserikked eluküünla kustutavad.
Kuid kõigile on antud elada 120 aastaseks - seega miks teeme kõik et lahkumine varakult toimuks. Aastaid veel enne kui 80 täis tiksub?
Ma ka mõtlemas- Mu vanaema ja ta õed elasid kõik 90 kanti, keskmisel õel jäi 100st pool aastat puudu, kui ära kutsuti. Ja ei elanud mitte kerget elu, sõjad, raske töö, see hiljem 100-aastaseks elanu saadeti Siberisse elu keskpaiku, kaks last said sõjas surma, kumbki eri poolel... ja elasid niimoodi, et arstide juures kunagi ei käinud. Mul vanaemal oli palju hädasid, köhis kogu aeg, arstis ennast maarohtudega, isegi sookailust tegi teed, see ju mürgine, aga õiges koguses ravim. Mul ühe tuttava ema saab ülejärgmisel nädalal 103, pole kunagi arste tülitanud...
Kristiinale!!! Ma mõistan, sind, aga ka Tartus on neid võimalusi ju! Loodan, et keegi siiski toetab ja aitab sind, kui sellises olukorras oled. Sotsametnikud on selleks olemas. Või mõni sõber/sõbranna? Värsket õhku peab inimene ikka saama, seda ei saa keegi keelata. Õues olles ei peagi ju m aski ees olema! Kui kellegile oma soovist räägid, siis ehk keegi ikka kuulda võtab ja aitab õueskäimisega. Isegi kui oled ratastoolis.
Süst päästab, süst aitab kergemini läbipõdeda, kolmas süst aitab veel paremini kaitsta....maski kanname austusest ja solidaarsusest koroona auks. Ja muu igapäevane pläma.
me soovime et tsirkus otsa saaks9. jaanuar 2022, 11:58
kuid reklaamime ise ka veel absurdsemaid asju ja seda kõike ilma küsimusi esitamata - ja kui ka küsime, siis vastustest pole huvitatud. Inimkond mis toimub?
teaduspõhisuse alusel nõutakse veel kohustuslikku vaktsineerimist, vaktsiinipasse. Isegi TA uue taktikaga statistika alusel on ju näha, et vaktsineeritusest ei sõltu enam midagi.
peab endale silmamoondajad palkama, kes suudaks veel vaktsiinide ja eriti vaktsiinipasside tõhusust rahva silmis üleval hoida. Tavamatemaatikud jäävad selles ammu hätta.
jah, isegi nakatunute arvu jagamine 100 000 elaniku peale ja seitsme päeva (mitte enam igapäevane) keskmine ei aita varjata, et inimesed nakatuvad olenemata keemilise kokteili manustamisest. P.S. väga tahaks tead, millel põhineb arvamus, et vaksitud põevad kergemini? Kui palju on näiteid selle kohta, et inimene on korra põdenud, siis vaksinud ja uuesti põdenud?
Nii kui see "100 000 inimese kohta" vaktsineeritute arv ületab vaktsineerimata inimeste arvu, siis võetakse ka see statistika maha. Siis jääb veel järele haiglaravil olijate arv, seal saab veel mõnda aega "vaktsineerituid" esile tuua.
Mingid deltakronid ei huvita. Kõik piirangud tuleb hävitada. Karjaimuunsus on käes nagu Moldovas kus üldse ei võta tuld. 16,3% ainult positiivsed. No ametlikult on põdenud 20% elanikke, teine nii palju ei teagi ja osad vaktsineeritud ka immuunsed. 83aastasest papist oskan ka maskita eemale hoida poes ja süsti ei vaja. Suri üks papi. Juhitavale hingamisele ei satu keegi. tavapalatisse 22 isikut.
Pole mingit tavaelu rohkem olnud kui Juuni-augusti keskpaik 2021 ja 2020 kus passi ei küsitud ja mask oli soovituslik. Augusti lõpust siiani on põrgu. Nüüd kus haiglad pole ülekoormatud ei nõua rahvas vabadust tagasi nagu.... Raevu ajab ja alandav ja valus on olla. Toas istumine on jube. tahaks talve nautida ja käia kuskil maskita.
Salatuste.....
isegi NII LÜHIKESES kommentaaris oled võimeline vigu tegema!!!!?? Mis toimub??? Kas isegi nii lihtsat sõna nagu saladus, on võimalik valesti kirjutada???? Uskumatu!!! Kui sa veel ei tea, siis õige on kirjutada SALADUSTE, mitte salatuste!!!!! Siin kommentaariumis on terve hulk inimesi, kes ei tunne õigekirja ja seega ka kommentaarid kubisevad õigekirja vigadest!!!!!! Õudne!!!!!!
...
Mu gramatika pole selgeim aga ma tean täpselt mida mõtlen. Mul ei ole midagi viga. Väljendusoskus on kehva. Eestlane olen. Teete väga haiget mulle. Sõnumite sisu on mulle alati olulisem. Mul on niigi üliraske toas vahtida. Võimlesin natuke. Üldse ei jõua.
Jõudu ja indu õppimisel!!! 10. jaanuar 2022, 05:10
Kristiinale!!! Aga kui kurdate, et toas on igav, siis ongi ju hea harjutada õigekirja oskust!!! Arvutis on ju kõik olemas ja kui ka arvut it pole, siis on ju nutitelefonis ikka!!!! Vaadake hoolega üle, mis sõ na ja kuidas kirjutatakse. Millised kirjavahemärgid kuhugi sobib p a nna jne. Vab and ust, kui haiget tegin. 🤗
peaksid juba ammu väljasurnud olema, aga andmed näitavad vastupidist. Koroona levib eriti hästi just nendes täisvaksitud riikides. Aga see väike pisiasi pole muidugi arutamist väärt.
minge maskiga parfümeeria poodi! Kas tunnete lõhna? Kindlasti tunnevad. Aga näe, maskiuskujad vaidlevad vastu, et lõhn läbib maski, viirus aga läbi maski ei levi. No ütle, mida selliste sileajudega peale hakata?
inflatsioon lämmatab hingamist8. jaanuar 2022, 18:11
aga meie heietame ikka veel koroonast.
Ardi Mandre
13 minutit tagasi
"Aeg tulla rahval tänavatele seaduslikel alustel oma perede ja rahva eest seisma. Tuleb tagandada praegune valitsus ja korraldada erakorralised valimised, sest see kanakari pole võimeline Eesti riiki juhtima. Kardan, et pole kaugel aeg, kui võib toimida uus Prantsuse Revolutsioon"
Toome keskerakonna võimule tagasi ! Nemad panevad sisse Õige käigu. Loodame väga, et see praegune liikumine ei ole siiski see lubatud Õige käik.
Keegi pole võimul - sesr keegi ei kasuta võimu. Kaasa kaagutamine/noogutamine ja väljastatud juhendite järgimine on orjatöö mitte võimu omaval isiku / gruppi töö.
Teen ettepaneku-- kuulutada välja vaktsineeritute maraton!!! Kes kõige kiiremini kõige rohkem vaktsida suudab!!!!Peaauhinnaks määramatu. kogus vaktsiine elu lõpuni!!!!!!
Kõik kes vaktsiine promovad ja mõtlemata kaasa kaagutavad noogutavad9. jaanuar 2022, 15:54
kutsuvad nii endale kui ka teistele VIKATIMEHE. Miks? Meil ju pidi olema ülemaailmne liigsuremus? Seega siia ilma jääb elanike päev päevalt vähemaks. Miks kedagi veel VIKATIMEHEGA - SURM - kaasa saata? Eriti veel meie - EESTLASED - me ju sureme siis välja 100%. Kuid õnnitlused VENEMAALE - terve EESTIMAA on teiel vaba - ala elamiseks.
Tõendus sellele, et haiguse puhangu ajal tehtud vaktsineerimine tekitab üha uusi ja uusi tüvesid ning see tagab selle et see tsirkus ei saagi kunagi läbi!"
Teine fakt, mis on laboratoorselt tõendatud, et esimene vaksisüst nõrgendab inimese immuursüsteemi, teine süst lööb selle süsteemi segamini ja kolmas süst hävitab inimesel igasuguse immuunsuse! Jääb ainult oodata eriti suurt haigestunute ja sellega seoses ja surmade arvu just mitu korda vaksineeritute seas. Aga meile ju enam ei öelda, KES on vaksitud ja kes mitte!
28 veebruar 2020 ütles terviseamet; Maskide kasutamine tavainimesel profülaktilise meetmena ei ole terviseameti andmeil põhjendatud. Huvitav, miks ühel hetkel risti vastupidist väitma hakati ja maskid lausa kohustuslikuks muudeti?
Sest maskide kandmise kasutegur tuli hiljem korduvalt esile. Kui maskide kandmine kohustuslikuks tehti, langes nakatumine märgatavalt (eelmise aasta suvel 5-10 nakatunut päevas peale maksikdamise kohustust).
Siis tuli aga vaktsineerimine ja koroonapss jms jama, mille tõttu nüüd nakatumine jälle laes. Kui maskikdamisekohustust siseruumides ei oleks, oleks need numbrid veel suuremad, ilmselt suurusjärgus 3000-5000 uut nakatunut päevas.
Koroona uudised on tähtsad , aga mitte ainult selle teemalised artiklid . Muidu oleks ju täitsa uut nime lehele vaja , näiteks Koroonaleht , Covidileht . Momendil sobiks üks neist kahest kindlasti , sest muid uudiseid ju pole .
tsirkus ei loppe - vaktsineerituse definitsiooni pidevalt uuendatakse. Hetkel ju vaktsineerimata ka see kellel buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusterid tegemata ja 14 paeva moodumata.
Ei viitsi tõlke tööd teha - kes soovib - kel vaja saab ise tõlgitud.8. jaanuar 2022, 16:26
Search about ancient Roman religion and mythology. Start truly have a knowledge.
When our hearts stops beating = time stops also. HOW we live our earthly lives - HOW we spend the time that was given to us - IT MATTERS. SEEK TRUTH/CHRIST - LIVE IN IT AND SHARE IT.
Humans come out from BABYLON aka matrix. The beast system isn`t supporting life nor it is ever been. LEAVE IT ALL BEHIND AND GO ON A ROAD TO FIND CHRIST.
TO.Mart. Soomes yle 80prossa vaksitud 2x ,samuti niipalju ka 12a lapsi. oudne...Ja soomlased veel pahased, et 3-nda ja 4-nda vaksi järjekorrad pikad,et peab ootama-----lamb..d on lamb...d...Inglismaa on oelnud,et 2xvaksitud on vaksineerimata....hullumaja kuubis. Soomele voib au anda,et maskiball ei ole kohustuslik....
Miks tublisid inimesi lastakse töökohtadest lahti kui nad ei ole nõus eksperimentaalseid aineid endasse süstida lasta kui need süstid ei kaitse. Kus siin terve mõistus ja loogika on.
Seda mõistust ega loogikat ei ole meil juba ammu enam siin olemas. Ükskõik, millise nurga alt vaadata, siis üks ja sama laul ja kõik omal viisil ainult. Võta siis kinni ja ole see tark, kes peab ainult kuulekas olema.
Tänaseks on ju tõestus olemas, et vaktsiinideks nim. ained ei hoia ära nakatumisi vaid toovad teatud seltskonnale ülisuuri kasumeid. Nende ainete süstida laskmine oma vereringesse on kui vene rulett. Paljud surevad, paljud saavad vigastusi ja eks mõnda aitavad ka,nii ta on.
Tänane brutopalk 1200 (neto 1025) on 11.2% inflatsiooni tõttu väärt 909€. Ühe aastaga 10 aastat tagasi. Paras orjadele. Meie analüüs näitab, et see aitab suurendada ohutust. Aga ohutuse eest tuleks maksta ka kõrgemaid vanadekodu arveid. Viie rikkama sekka orjad.
Siinsetele Telegrammijatele ja poetagustele. Kõik peedivad vandenõuteoreetikuid. Miks? Juba pikemat aega me näeme ju, et juba üle 20 aasta tagasi vandenõuteoreetikute poolt välja öeldu rakendub meie tänases elus. Vene totalitaarse võimu ajal eksisteeris Eestis ainult Kesktelevisioon, Leningradi TV ja Eesti TV. Aga kõik otsisid raadiost Ameerika Häält ja telekast Soome televisiooni. Need viimased, muide, olid samasugused vandenõuteooriate kanalid nõukogude võimu jaoks. Aga kõik tahtsid kuulda ja näha. Sest kohalik valedest imbunud ajupesu ja propaganda ajas oksele. Nii ka täna.
Said oma kolm doosi,ole õnnelik.Oota neljandat ja viiendat,usu mind seitsmes aitab.Uskumatu kibestumine,saan aru,et tegid vea kui vaktsineerimas käisid,aga nüüd pead elama süst veres ja hirmus tüsistuste ees.
21 - aastasele selgituseks Maailma tuleku asjus.8. jaanuar 2022, 19:31
Maa on Universumi vangla.
Nii et oled siin kui, kas Karistusalune või Abipersoon.
Vali (kui saad) ja kannata!
See on küll Vandenõu teooria, kuid vähe,alt lohutav.
Elust enesest: Juba aegade hämarusest on vanurid kes on sattunud ühel või teisel moel haiglasse sealt karbis lahkuma. Ja suuresti tänu kopsupõletikule. Täna on osad neist saanud haiglast ka viiruse. Med. töötajate vaktsineerimine ei ole peatanud viiruse levikut ka haiglates.
V. Los tappis elukaaslase 2020 novembris. Noahoop tabas naise südame vasakut vatsakest ja kopsu ülasagarat, ja surnuna leitud naisel seda algselt ei avastatud. Kas esialgne ülevaatus tehti kodukontorist väljumata ja surnut nägemata? Avastati päevi hiljem Ja keegi kujutab ette, et arstid või patoloogid peaks tuvastama-avastama mingeid tüsistusi praegu vaktsiinitüsistustesse surnud inimestel ning suutma seda ka seostada, kui nad isegi noalõiget(armi) südame kohal ei suuda avastada. Ilmselt tehti naisele sinult koroona test, et saaks võimalusel ta koroonasurnuks märkida. Loomulikult ei pandud mee
Loomulikult ei pandud meest selle eest isegi kinni, vaid jäädi ootama järgmist mitte avastatavat pussitatut( koroonatest võis tuvastastada nakkuse ja olekski surnuks märgitud, aga too ilmselt andis end oigamisega välja ja imekombel pääses lahkamisest- sarkasm). Vangistatakse nüüd vaid 7 aastaks.
Mis sul Telegrami vastu on? Telegram avaldab AINULT faktipõhist infot üle maailma levivatest uudistest. Ka kõikidest maailma mastaabiga peavoolumeediatest. Fox News muide on tõsiseltvõetavam kui Aktuaalne Kaamera.
Siinsetele Telegrammijatele ja poetagustele. Kõik peedivad vandenõuteoreetikuid. Miks? Juba pikemat aega me näeme ju, et juba üle 20 aasta tagasi vandenõuteoreetikute poolt välja öeldu rakendub meie tänases elus. Vene totalitaarse võimu ajal eksisteeris Eestis ainult Kesktelevisioon, Leningradi TV ja Eesti TV. Aga kõik otsisid raadiost Ameerika Häält ja telekast Soome televisiooni. Need viimased, muide, olid samasugused vandenõuteooriate kanalid nõukogude võimu jaoks. Aga kõik tahtsid kuulda ja näha. Sest kohalik valedest imbunud ajupesu ja propaganda ajas oksele.
Kui üle nädala on juba nii ülikõrged koroonanäidud, mida siis taas jälle passitakse, et ei kehtestata ometi rangeid piiranguid ega suleta piire, baare ega suuri kaubakeskusi, kus haigused levivad. Mida küll oodatakse, et jälle kümned inimesed teiste lõbutsemiste pärast sureksid?
Kõigil tarkadel meie valitsuses on juhe koos,sest nakatuvad vaktsineeritud massiliselt.Ei osata enam midagi ette võtta.Oma viga koroona passi suhtes ei taheta tunnistada.Surutakse rahvale kolmandat,neljandat ja kes teab mitud doosi veel peale.Vaktsineerimine pidi haiguse levikud ju piirama.Tohib küsida mitmes doos siis lõpuks mõjub.Kas neljas,viies, või?????
Mardile!!!! Sa piira ise ennast , sest praegune viirus ongi ilmselt just vaktsitute jaoks. Piira oma elu ja käimisi, siis saavad NOR MAALSED, vaktsimata inimesed normaalselt elada!!!! Kõik ei pea vaktsitute pilli järgi tantsima!!!!!
Ei ole ju inimest, kes paneks piirangud peale. Tarvis on tegutseda hindade tõstmisega, siis sõjategevusega ja igal pool esineda, sest meist ju oleneb kõik, me oleme väga suur ja tähtis riik. Igasuguse muu jubedusega me ei tegele.
Kui mingi TA ametnik väidab midagi maskide ,koroona ja vaktsiinide kohta ,siis paluks alati andmeid , mille põhjal ta nii väidab - meie ju ka oskame internetti kasutada ja seal võivad olla hoopis vastupidised artiklid ... muidu on nii , et keegi väidab valitsusest , et näiteks kahte Bangladeshi küla võrreldi ja ühes maskid aitasid jummala suure protsendi võrra .. kui näit . Vooglaid panna teile vastu väitlema ,siis arvan ,et teie väited tehakse pihuks ja põrmuks !
to Mart jt. vaktsineerimata inimeste vastased.8. jaanuar 2022, 21:25
Vaktsineerimata inimesed on võibolla rohkem normaalsed, kui need alailma mõnitajad, kes mõtlevad, et nendel on paberitükk taskus ja nüüd võivad liikuda igal pool, kuigi mingit garantiid ju ei ole nendel, et ei nakata ega nakatu ja seega peavadki mittevaktsineeritud ja senini terved nendest kaugele hoidma. Seega , ärgem hõisakem keegi enne õhtut (nii oli vähemalt vanasti üks ütlemine nendele, kes alati teistes nägid halba).
Huvitav kaua see Terviseamet neid kes pole tõhusus doosi teinud hoitakse vaktsineeritud nimekirjas??Kas selleks,et näidata ,et %%% on kõrge või on muu põhjus!!!! Tegelikult kellel tõhusus doos tegemata ei saa ka vabakäigu passi,sama läbipõdenutel peale 9 kuud on jokk.Kaitse on kadunud aga vaktsineeritud ja ka % kirjas äge ju.
Kogemata tuli +. Ära valeta. Tegelikult on üheksa kuud peale põdemist kaitstuse näitajad endiselt kõrged: 30x kõrgemad kui kaitstuks määratlemise vajalik näitaja.
Kui need ühtlustuvad, lõpetatakse andmete edastus sellisel kujul, sest vaktsineerituid tuleb ainult positiivses valguses näidata. Üsna varsti pole enam võimalik valitsusrle meeldivat infot edastada, sest seda lihtsalt pole.
Ma panin tähele , et reklaame on tunduvalt vähemaks jäänud , ma aiman , et milleks , sest peale koroona on kòik artiklid tasulised . Vähem lugejaid , tähendab vähem rahvast kes igasuguseid tüütuid laenu ja juustu reklaame vaatavad . Firmadel ei ole enam oma reklaame mõtet sellises lehes näidata kus lugejate arv on tunduvalt kahanenud .
Vaktsiiniusku kuid vaktsiin olgu vabatahtlik8. jaanuar 2022, 10:36
Teie, kes te toote välja surmad vaktsineeritud vs vaktsmata.
Too välja surijate vanus ka.Kahjuks vaktsineeritud inimesed surevad nooremalt samas vaktsineerimata on üle 80 a samas kui keskmine eluiga on 76 a
Miks sa hirmutad siin vaktsineeritud inimesi??? Et keegi enam vaktsineerima ei läheks??
Kirjutage palju sureb üsnagi noorepoolseid inimesi kes on saanud oma süstid! Ei sure küll viirusesse, kuid vohama löövad tõbed, millega oleks võinud elada igaljuhul pikema elu, kui vaktsiini vahelesekkumisega!
Ärge kartke kiige/kallase bandet rääkige avalikult paljunteie sugulasi tuttavaid on coroonavaktsiini tagajärjel surnudVigaseks jäänud Mida kiiremini kalkas/kiige veritööd avalikustuvad seda kiiremini nad kaskedeotsaveetakse.
Film "Nakkus" esilinastus 2011. aastal, kui praegu maailma vallutavat viirust ei osanud keegi veel uneski karta. Ometi tunnistab filmistaar Jude Law, et juba siis oskasid võttemeeskonnaga koostööd teinud teadlased sarnase olukorra tekkimist ennustada.
Mis seal imestada: nahkhiired vaatasid kassahitti pealt ja nende viirus hüppas - hopsti! kuulekalt hiina koka peale, kes oma kliente musitas ja kallistas… taltsutatud koroona, teeb täpselt, nagu stsenaarium ette näeb.
Koronakriisi ajal tehtud poliitilised otsused ei tulnud tühjast kohast. "Sõda viiruste vastu" algas 1990. aastatel kui "sõda bioterrori vastu". Pandeemiastsenaariume ob korduvalt harjutatud simulatsiooniõppustel, algul USA-s, hiljem rahvusvaheliselt kooskõlastatud. Nende harjutuste pealkirjad meenutavad Hollywoodi lavastusi: "Dark Winter" (2001), "Global Mercury" (2003), "Atlantic Storm" (2005) või "Clade X" (2018). Kaasatud olid nii kõrged valitsuse esindajad kui ka tuntud ajakirjanikud, viimati 2019. aasta oktoobris toimunud üritusel "Event 201"
https://www.youtube.com/watch?v=d3WUv5SV5Hg
Üks asi, mis päristeadlasi eristab libateadlastest, on see, et nad teavad, mida tähendab määramatus. Pikemaajalise praktika käigus tekib ettekujutus ka sellest, millised andmed võivad olla võltsitud. Näiteks liiga ümmargusi numbreid loodus ei paku: pandeemia algus täpselt 10 a pärast filmi? Liiga ilus, et tõsi (st loomulik) olla.
Üks asi, mis päristeadlasi eristab libateadlastest, on see, et nad teavad, mida tähendab määramatus. Pikemaajalise praktika käigus tekib ettekujutus ka sellest, millised andmed võivad olla võltsitud. Näiteks liiga ümmargusi numbreid loodus ei paku: pandeemia algus täpselt 10 a pärast filmi? Liiga ilus, et tõsi (st loomulik) olla.
Portugali valitsuse otsuse kohaselt ei pea enam isolatsiooni jääma need, kes on koroonaga kokku puutunud, aga kelle test on negatiivne. See kehtib nii vaktsineeritud kui vaktsineerimata inimeste kohta.
Isolatsiooni peavad jääma ainult need, kelle koroonatest on positiivne. Otsus tähendab seda, et koolides kaob ära õpilaste diskrimineerimine selle põhjal, kas nad on vaktsineeritud või mitte, vahendab Portugal News.
AstraZeneca koroonavaktsiini looja Andrew Pollard ütles , et ühiskonda ei saa lõpmatuseni suletuna hoida. Lõputu kõigi inimeste vaktsineerimine pole samuti võimalik ega jätkusuutlik
Küll on tore.võiks olla juba kümmnes laine ja iga kuu uus tüvi.nagu mingi uus spordiala kohe vaktsinilembelistele,et kes jõuab kiiremini järgmisele tõhustusdoosile.kiirustage härrad-prouad vaktsitud!!!!!
Minu arvates on Eestis hoopis mingi muu pandeemia lahvatanud, kui kiirabiautod seisavad tunde oodates, et saaks haige üle anda. Ei, tegu ei ole koroonahaigetega. Need ligi 200 koroonahaiget kogu vabariigi peale on väike mure. Miks nii tohututes hulkades inimesi haiglasse viiakse, et haiglad neid vastu võtta ei jõua? Pole eluski niisugust asja olnud.
Mammu sa oled ju kursis kui palju personali valkandati8. jaanuar 2022, 10:25
Suurest osast on see tingitud personali puudusest. Tühjad voodikohad osakondade kaupa… vaktsineeritud töötajad on nakatunud
See on kahjuks nii
Ressursid tuleks valitsusel üle vaadata ja ehk raha mida laristatakse vaktsiinide peale mis hiljem ära visatakse võiks olemasolevatele haiglatöötajatele palgalisaks minna jne
lihtsalt detailsemaks minnes - miks siin statistiliste näitajate juures pole surnud inimeste vanust? Statistika järgi on kõrgemas eas potesntsiaalne oht surra suurem. Nii nagu ikka, 80-90 aastasel on surm lähemal kui 30-sel kui just mõnda rasket kroonilist haigust ei põe. Vanus on oluline näitaja nagu kaasuvad haigusedki. Antud ettekanne on poolik ja ei anna mingit infot peale selle, mitu inimest igal päval lahkus ja kas süstiga või ilma.
teie kommentaar on pahatahtlik, ennustusi on tehtud ja tehakse ka edaspidi, kuid lõviosa neist ei pea paika - on selgunud tagantjärele. Te vist naudite surmaga seonduvat ja soovite teistele halba. Peale õeluse võib olla tegu rumalusega.
To Eile 17:25Lisa surijate vanus ka.Kahjuks vaktsineeritud inimesed 8. jaanuar 2022, 10:31
lähevad nooremalt samas vaktsineerimata on üle 80 a ja keskmine eluiga on 76 a
Miks sa hirmutad siin vaktsineeritud inimesi??? Et keegi enam vaktsineerima ei läheks?? Lõpeta see vastutöötamine vakstiinid päästavad!!
Mitmel olid pöördumatud riskitegurid? Kõrge vanus, kasvajad? Mitmel ei olnud muud surmapõhjust kui viirus? Kas kõik need arvestatud surid haiglas? Kas viirus oli testiga kinnitatud enne surma?
Tundub,et vaktsiin tekitab mingit imelikku õnne tunnet.Miks muidu vaktsiini usklikud koguaeg süsti järjekorras seisavad.Eestis on ikka palju haigeid ja naiivseid kes kogueg ravimei vajavad.
Kus Eestis need kilomeetrite pikkused järjekorrad on?Nagu näha on mõni nii ära süstitud,et ei tea enam mida kirjutab.Varsti tuleb hakata ravima juba vaktsiinisõltlasi.
Sportlased kukuvad kokku, inimesed, kellel pole probleeme tervisega on probleemid tervisega peale sinusuguse kiidetud tundmatu päritolu olluse süstimist! Lõpeta oma propaganda ja kao süstima! Paistab väga sedamoodi, et need süstid mõjuvad ikka mõistusele tugevalt...
Ja süsti endale mida tahad! On selge? Pane viies, kuues ja kui jaksad veel rohkem endale neid süste. Ja ausalt, sinusuguseid peaks rahvale täitsa näitama.
...... kõik emadeks loodud!!!! 7. jaanuar 2022, 15:49
Siin üks emme kaebas, et t e ma 2 last kaklevad! Aga mis ta s iis teeks, kui neid ole ks 20???Ilmselgelt ei oska ta piisavalt l apsi ka s vatada nii, et nad ei kakleks.! On ju palju vari nte selleks, et lazpsed oleks vaiksed ja rahulikud ning ei kakleks. Lauamängud, raamatute vaatamine, värvivihikud, lastefilmide vaatamine jne. Kui on lastea iakoht, siis pigem lasteaeda viimine. Ja siis ongi varsti järjekordne kaebus, et ei lasta vanainimesel kod us rahus olla. Laup. ja pühap. ei saa ju lapsi lasteaeda viia, aga vaiksemalt olla saab ikk a lastele selg itada. Noored emad pole..
Ärge kartke kiige/kallase bandet rääkige avalikult paljunteie sugulasi tuttavaid on coroonavaktsiini tagajärjel surnudVigaseks jäänud Mida kiiremini kalkas/kiige veritööd avalikustuvad seda kiiremini nad kaskedeotsaveetakse
Et pärast esimest maailmasõda sai hispaania gripp alguse sõjaväelastelt kes said sõja ajaks 14-25 erinevat vaktsiini. Naastes kodumaale olid paljud lihtsalt haiged või hispaania gripis.
Helistati ühest riigiametist täna. Tavapärane kontakt pidi haige olema, asendaja ragises ja rõgises mis hirmus. Riigiametites on eesmärk 90% sutsatusele, seega palju variante ei ole...
paanikaks pole mitte mingit põhjust7. jaanuar 2022, 14:06
UKs on alla 60aastaseid inimesi rohkem uppunud, kui surnud koroonasse.
koroona on vanainimeste loomulik lõpp. vanasti surid vanainimesed gripitüsistustesse, nüüd siis nn koronasse.
mis mure neil mitu sutsakat saanutel on vaktisneerimata inimeste pärast? Teid ju oht ei ähvarda. Minu tuttavatest mitte vaktsineeritutest pole keegi 2 aasta jooksul haigestunud, vaktsiini saanutest aga mitu, peale tõhustusdoosi haigestus ja terveks pole saanudki. Selle põhjal ma hoiaks sutsakast eemale kui endal tervis korras. Vaktsiinide kohta levib väga erinevat infot ja see muutuba ajas.
surnute arvu ei avaldata - see ilmselt annab teist infot. Lugedes vaktsiini kõrvalmõjude saanute kirjeldusi oma elust peale doose - ütlen ausalt, mul tõusid juuksed püsti peas, kedagi eriti ei huvita kui enne tervel ja sportival inimesel on äkki tervis nii läbi, et on raske liikuda jne.
vaktsiin, mida peab iga paari kuu tagant süstima, mis ei takista sind nakatumast ja levitamast ning haigestumast , isegi suremast sellesse viirusesse pole mingi vaktsiin, see on mingi eksperimentaalaktsioon inimkonna kallal.
selle jannseni vaktsiga oli alguses jutt, et kaitse on aastaks, nüüd tahetakse juba 2 kuu pärast mingi tõhustusdoos teha!? otsigu lolle.
inimesed, kes alguses seda jama uskusid, on hakanud ka ärkama. õnneks.
kui palju peab kordama - mine otsi medkirjandusest üles, mida tähendab VAKTSIIN ja tao omale peakolu sisse, et vaktsiin kaitseb KÕIKI sarnaselt vanusest olenemata, st vaktsiin, mitte eksperimetnaalne geenimuundav seerum, mida sina nimetad vaktsiiniks
Kui tahad olla nii tark,eks mine õpi natukene meditsiini.Kunagi ei kaitse vaktsiin kõiki inimesi sarnaselt.Inimestel ei ole sarnane immuunsus,neil on erinevad haigused ja ka erinev vanus,sellest ka erinev immuunsus.Ka lastel esimestel eluaastatel on immuunsus nõrgem,sest see alles areneb välja.Ja see vaktsiin ei ole mingi geenimuundav seerum,seda ei ole ükski vaktsiin.
Ilus tulemus! Ja siiski, kõigist nakatunutest (kokku keskmiselt 228,8) olid 63,7% vaximata, kuid 36,3% olid lõpetatud vaxiga. Nii et lõpetatud vaxiga, st koroonapassi omanikest, on küllalt suur hulk nakatunuid, kellel on õigus vabalt haigust levitada.
Need numbrid ilmselgelt valed ju. Lätis samal ajal usutavamad numbrid 1877 ööpäevast nakatumist, neist 657 vaktsineerimata või pooleli, 1220 täisvaktsineeritud.
Haigestuvad põhiliselt ikka vanemad inimesed raskemalt,kes on vaksitud,sest nende immuunsus on NÕRGEM kui noortel.Vaktsiin ei anna vanemaealistele nii suurt kaitset.Kui palju peab ühte ja sama korrutama?
kui palju peab kordama - mine otsi medkirjandusest üles, mida tähendab VAKTSIIN ja tao omale peakolu sisse, et vaktsiin kaitseb KÕIKI sarnaselt vanusest olenemata, st vaktsiin, mitte eksperimetnaalne geenimuundav seerum, mida sina nimetad vaktsiiniks
Kui see vaktsiin ei kaitse igat inimest, tehke siis enne seda süsti kindlaks, keda ta kaitseb ja kuidas ta kellelegi mõjub. Olete vist kõvasti meditsiini õppinud, et selliselt siin arutlete. Ainult, et sellest pole midagi kasu, sest süst pannakse ju kõigile, vaatamata sellele, et ei teata midagi sellest, millised võivad tagajärjed olla.
Vot ma nüüd ei tea, lugu selline, et minu sugulane on kogu aeg hüsteeriliselt sundvaktsineerimist pooldanud ja selle vastaseid maha surra soovitanud. Tugev mees nagu pull. Naine läks hiljuti selle fanatismi pärast ära. Mehel tõhustusdoos käes, aga peale teist doosi hakkas tervis jukerdama, nõrkus, liigese- ja lihasvalud, meeletu higistamine ja peavalud. Kuigi haige, sai ka kolmas doos tehtud. Nüüd viimase kolme kuuga on invaliidistunud, vaevu liigub kodus ja tarbib kangeid valuvaigisteid. Viimases jutuajamises kirus vaktsiini maapõhja ja needis riiki. Mis sellisega ette võtta? Karma.
andke kõrvalmõjudest kohe teada!7. jaanuar 2022, 13:49
kindlasti andku teada ravimiameti lehel vaktsikõrvalmõjudest.
võimalik et saab mingi kompensatsiooni, kuid kodanikukohus on sellest teada anda. me ei tohi kõik hambaid krigistades lihtsalt neisse mürkidesse vaikides surra.
kordusid vaktsiini saanute kirjeldustes fb grupis, kolmas doos pani mitmele täieliku põntsu. Neljas doos oleks siis nagu luigelaul või? Ammu juba välja öeldud, et need on geeniteraapilised ravimid, mitte vaktsiinid. Vaktsiinipass vaid poole aasta pikkune, et sellega uhke näoga sööma-teatrisse -kontsrdile minna, aga tervis aasta pärast olematu. Mõelge enne kui uuele ringile lähete!
praegusi Covid-i vaktsiine, mida manustatakse iga 3-4 kuu tagant vaktsiinidega, mida võetakse kord elu jooksul või iga 10 aasta tagant? Selge ju, et praegune tihe tõhustusdooside pakkumine viitab faktile, et neist pole kasu või on eesmärk teine kui kiidetud kaitse.
Nagu on ka varem öeldud, nõustuvad nii arstid kui teised eksperdid, et vaktsiinid on loodud nii, et nad tekitaksid kerged haigusnähud ja aitaksid sellega tõsist haigestumist vältida. Kuid samuti teavad ja möönavad nad, et ei ole mitte mingit võimalust ennustada, kas ettekavatsetud nakatamise tulemuseks on kerged, mõõdukad või hoopis surmavad nähud.
Paljud vaktsiinid põhjustavad ka teisi haigusi kui neid, mille vastu vaktsiini manustatakse. Näiteks rõugevaktsiin põhjustab tihti süüfilist, halvatust, leeprat ja vähki. Lastehalvatuse, difteeria, tüüfuse, leetrite, teetanuse ja kõikide teiste vaktsiinid põhjustavad sageli haigusseisundeid nagu vaktsineerimisejärgne entsefaliit, halvatus, seljaaju meningiit, pimedaks jäämine, vähk (vahel kahe aasta jooksul pärast vaktsineerimist), tuberkoloos (2-20 aastat pärast doosi), artriit, neeruhaigused, südamehaigused (rikked mõni minut või mõni tund pärast vaktsineerimist)
Kui manustatud on mitu doosi erinevaid vaktsiine paari päeva või nädalase vahega, siis päästavad nad valla korraga mitu haigust ja keha ei suuda nii suure hulga surmava mürgiga oma vereringes tegeleda. Siis nimetavad arstid selle uueks haiguseks ning asuvad sümptomite allasurumisega tegelema.
Kui mürk manustatakse suu kaudu, on seedesüsteemil võimalus osa sellest kiiresti oksendamise kaudu väljutada, kuid kui mürk süstitakse otse kehasse, kõikidest loomulikest kaitsetest mööda minnes, siis jõuavad ohtlikud mürgid vereringe kaudu kogu kehasse laiali.
Kuidagi kahtlased need katsetused mida lõpuks enam loomadega ei tehta7. jaanuar 2022, 13:25
Covid sai alguse Hiinast ja hispaania gripp Usa-st. Kõik on selgemast selgem ju. Hispaania gripi puhul pidasid selle hilisemad uurijad kummaliseks asjaolu, et seda põdesid raskemini noored, tugeva immuunsüsteemiga inimesed. See mõistatus leidis arvatavasti lahenduse 2007. aastal, kui makaakidega tehtud katsete tulemusel selgus, et viirus suudab välja lülitada (blokeerida) rakusisese viiruse signaliseerijana toimiva RIG1-geeni, mille ülesandeks on interferooni IFN-α/β sünteesi käivitamine, noorte inimeste liigkaitsvad immuunvastused põhjustasid organismile laastavalt mõjuva nn tsütokiinitormi.
Rohkem inimesi hakkab aru saama,et neid on lihtsalt petetud, nimetades vaktsiinideks katsejärgus olevaid aineid, mis ei garanteerigi mittenakkamise. Üle maailma haigestuvad mitmekordselt süstitud inimesed niikuinii,kahjuks.
Hetkel küll surevad vaktsineerimata inimesed - https://forte.delfi.ee/artikkel/95126291/uued-faktid-raagivad-vaktsineerimata-inimesed-surevad-koroonasse-20-korda-toenaolisemalt
Aitab jah sellest vaktsiinijamast. Teadlastel targematki teha. Kuldkalad juhtima õpetet. Meil ka vist sellised otsused inimmõistuse välja mõeldud pole. Ei teagi nüüd kes meid valitseb?
Tühja sellest jamast. Mötle siin palju tähtsamatki uurida. "Teadlased" on õpetanud kuldkalad juhtima. Ja mina mötlen et kust meie valitsus sellised ideed hangib? Äkiste ongi see koonduslaagri korraldamine kellegi ahvi korraldatud? Inimmõistusega ju ometi tegemist ei ole?
Pidustustele lubatakse ikka ju passi alusel- tähendab vaktsiin ei ole aidanud passiomanikke. Täna on nemad viiruse levitajad ja ise ka läbi selle kannatavad.
Maske jääme siis ka kandma kui kõik vaktsineeritud. Arstid on ise selle välja hõiganud et vaktsineeritud inimene kannab haigust sama moodi edasi. Hoopis teine lugu on jah läbipõdemise raskusastmega.
Olen vaktsineeritud ja olid väikesed tüsistused: põletik, palavik. Aga ma tean, et minu vaktsineeritus ei kaitse mind Omrikontüve jms... eest. Vaktsiin ei mõju! Vaktsineeritud on ka haiglas. Vaktsineerimine, millest ei ole mingisugust kasu tuleb lõpetada!
Ja "tänu" vaktsitutele see omikron ka jä jest rohkem ka levib!!!!!! Vaktsitud võtavad endale vabaduse suvalistesse kohtadesse mingi passiga sisse minna!!!!! Just nimelt vaktsipassi oma Nike le see viirus sedasi levibki, sest ILMA selleta poleks ka neid uusi nakatunuid.!!!!!!AINULT selle passi omanikke lubati igale poole ja nii see saigi levida!!!!!!! Paljud riigikogulasedki nakatusid. Kuidas, kui neil oli vaktsipass! Ilselgelt siis JUST NEMAD NAKATAVADKI ja ajavad nakatamist mittevaktsitute süüks!!!!
Vaktsineerimata inimestest maikuuks lahti saamiseks peaksite meid tapma tempoga umbes 2000 ööpäevas. Elementaarne matemaatika võiks propagandistil siiski säilinud olla. Või on vaktsiinitüsistus nii tõsine?
PMis on jää sulama hakanud ja isegi L.bjakas taandunud. Kuid kuna jõuaks kätte aeg kus ma saaks minna hirmuta poodi ilma. Ma näen tõesti piiranguteks alust vaid pensionridele ja jagame neile maske,et ergutada inimlikult nii kasutama sest noored ei kanna aga ärme sunni. Seda enam,et soome andmed kinnitavad läbipõdemise ülimuslikkust. neil on põdenud 305000 inimest ja meil 259000 inimest aga rahvaarvu vahe on 4,5korda. Tulem neil on tulv ligi 10000 juhtu, 55 inimest intensiivis ja laste kooliskäik ohus. Sealse Kiige Kirsi vastu tõusid üles kõik haridusjuhid.
Looda sa!!!!! 😊😊😊😊Mina olen ka mittevaktsitu ja pole mõtteski end vaktsida!!!!!! Olen koroona algusest saati terve ja ei kola igal pool ringi ning pealegi kasutan suurepärast Eesti teadlaste toodet BIOBLOCK!!!!!!!
Unista edasi uhuu inimene. Seda saasta võib ju lugeda aga iga normaalne mõtleb välja kellel selle segaduse tekitamine kasulik on. Igatahes mitte eestlastele.
See koroona ongi segaduse tekitamiseks inimeste seas. Algusest peale on selge et viirus lasti teadlikult lahti kuid hakati ikka nagu tavaliselt loomariiki selles süüdistama.
Meie Eesti inimestel on häda igati,kui pannakse piirangud -Kaja süüdi ,kui vabaks lastakse jälle Kaja süüdi.Lutsar oli ka süüdi igas asja ,kui lahti tehti ,siis jälle Kaja süüdi.Siin mõelge ja austage oma RIIKI.
No neid väga pole. Sa küll siin loodadad aga tavaliselt on need surnud-vigased väljamõeldud. Kui hakkad küsima konkreetseid nimesid, siis kaovad need jutustajad nelja tuule poole. Sest neid inimesi tegelikult pole olemas.
Tuttav oli kõva mees ,lärmas kõvasti ja nõudis kõigile sundvaktsineerimist -nüüd millegipärast kahtleb , et kas tasub ikka kolmandat teha või mitte ... tuletaks talle ta sõnu meelde nüüd ja ütleks ka, et sunniviisiliselt tuleks sulle see suts panna ...
Ja mis see KK peaks tegema, inimestel uste taga valvama, et need haigena töle ei läheks teisi nakatama? Kes sinu arvates jõuab iga l.lli valvata ja kontrollida? Ikka teised süüdi.
Esiteks, haigena töölkäimiseks on valitsuse poolt antud ametlik luba, koroonapassi näol. Testima ka vaktsineeritud ei pea.. Isolatsiooni ei pea jääma.. See on nakatumise peamine põhjus.
Teine põhjus on igasuguste pidude ja ürituste lubamine, kuigi neid võiks ka mitte lubada.
to to to Tsuktsi / täna 12:187. jaanuar 2022, 12:32
Lubamine, keelamine? Kui inimestel endal aru peas oleks ja haigena kohale ei läheks, ei juhtuks ju midagi. Või arvad tõesti, et kui valitsus oleks pead ära keelanud, siis kõik oleks omaette kodudes istunud. Eriti lihtsameelne. Kes pidutseda tahab pidutseb niigi ja rahvas pressib ennast kuhugi korterisse, kui kuskil mujal olla ei saa. Kedagi ei saa valvata, kellel endal aru peas ei ole. Või pakud välja, et paneme kõik üldse kinni, laseme majanduse põhja ja inimesed töötuks?
Lõpetaks selle vaktsineerimata inimeste kaitsmise. Hetkel peavad üle 1,1 miljoni vaktsineeritud või läbipõdenud inimese vaktsineerimata uhuu inimeste pärast maske kandma, passi näitama ja ennast piirama. Las need haigestuvad kes pole ennast kaitsnud. No mõni sureb ka aga pole midagi teha kui endal oidu pole.
Läti Terviseamet ei ole veel muutunud nii valelikuks kui Eesti oma. 1877 ööpäevast nakatumist, neist 657 vaktsineerimata või pooleli, 1220 täisvaktsineeritud.
Aizvadītajā diennaktī veikti 11 587 Covid-19 testi, reģistrēti 1877 jauni saslimšanas gadījumi. No visiem konstatētajiem inficēšanās gadījumiem 657 personas bija nevakcinētas pret Covid-19 vai vakcinācijas kursu nepabeigušas, savukārt 1220 inficētie bija vakcinēti.
Soovitan - tehke tõhususdoos. Jäin ise hiljaks ja sain haiguse kaela (ei ole raske põdemine, aga see väsimustunne ei taha üle minna). Mees olid saanud 3 doosi, lapsed said 3 kuud tagasi 2.doosi - nemad haigeks ei jäänud, ka mitte 3.doosi saanud töökaaslased ja sõbrad, kellega ninapidi koos olin. Unustage see jutt, et saaks selle haiguse, põeks läbi ja elu on nagu lill. Ei ole, ei soovita kellelegi seda haigust. Vaktisneerituna on põdemine kerge, aga taastumine võtab aega.
Need, kes väidavad, et koroona on "nohu" ja lihtsalt "põed läbi", lihtsalt ei tea, et koroonat ei ole võimalik läbi põdeda, vaid lihtsalt põdeda. Nagu herpesviirus, mis enam kunagi organismist ei lahku.
Küll aga on valdav mõtlemine see, et ma olen vaktsineeritud, siis võin hooletu olla - miks inimestega "ninapidi" koos olla?? Nüüd on tulemus käes..
Vaktsineerimine on lihtsalt väike lisagarantii koroona vastu, mitte mingi imerohi, mis selle haiguse eemal hoiab.
Miks on levinud arvamus, et tõhustusdoosiga oleks põdemine veel kergem olnud? Tean 60+ inimest, kes vaatamata tõhustusdoosile haigestus enne aastavahetust ja oli 39-se palavikuga voodis. Milleks selline ennustamine kohvipaksu pealt? P.S. ise põdenud ja ei mingit väsimust - pigem vastupidi
tänapäeval vaktsiinerimise soovitus = surma soovitamisega.7. jaanuar 2022, 12:33
Ei usu? siis ava silmad ja vaata ringi - elame piisavalt külmas maailmas. Kurjus 24/7 - kes sooja südamega see surnu või õnnitlused - olete saatani süsteemist väljas aka matrixist.
on nagu vene rulett, saad kõrvalmõjud (peavalu, lihasvalu, liigevalud jne), mis ei möödu paari päevaga ja jääd ka koroonasse. Kõrvalmõjud saanud kirjeldavad fb grupis oma hädasid- ma ei ütleks, et kerged, pigem rasked. Vaktsiinita jääb oht nakatuda, millest säästab antikehade baasil toodetud BioBlock! Ja muidugi regulaarne liikumine ja vitamiinid hea immuunsuse tagamiseks.
Inimesed alla 60ne miks te süsti otsa tormate esimest korda. Täiesti mõttetu. Eriti vastu kevadet. Ma ei usu et kõiki 700+ sunniti. Mina ei poolda vanurite sundvaxi aga pass 60+ peaks säilima sest ei mahu haigla ära kui noorte kaudu jõuab. Maskid tahaks noortel ka vabatahtlikuks teha.
kahjuks polnud see täielikult mu vaba valik, "vabatahtlikult sunniviisiline " nagu paljudel teistelgi. Maskid oleks kohati isegi ok, paljud teised hooajalised viirushaigused saab paremini ohjeldatud kui need inetused suu ees on. aga see kahjuks mu isiklik arvamus.
Kas ei või lahti lasta või ? Tohoh pele mis jutt see nüüd siis on. Sundvaktsineerimine käib nii et sind püütakse kinni ja süstitakse ilma igasuguse jututa.
Vallandamisega ähvardamine ja meedias sundvaxi ülistavad lood peavoolus on ka sund vaimse vägivalla abil. Kino ja restoranid ja jõusaalid on paljud inimesed koju teinud. Auto omanikel lihtsam.
Sellest lehest pole küll midagi peale koroona lugeda , sest edasi lugemiseks logi … . Loodame , et ehk kunagi koroona enam teema ei ole , mida siis tasuta lugemiseks antakse . Pole lugejaid , pole reklaamide vaatajid , st firmad ei reklaami enam oma“kraami „ lehes .
tenniseäss on koroonat pödenud , aga austraalia nöuab vaksineerimist lekkiva, kehva ja kahjustusi tekitava vaksiiniga. uskumatu . terve maailm on l..ks läinud.
See, mis praegu toimub (vallandamised töökohalt) on ju sundvaktsineerimine. Ärge hakake jälle siin keerutama ja põhjuseid otsima, sest kes tahab, see usub neid ja kes ei taha, see ka ei usu. Ei ole tarvis korrutada iga päev, et kui ei vaksi, siis annad teistele haigust edasi (kuidas seda annan, kui pole haige).Põhjusi ju leitakse alati, kuid kas nendest ka alati abi on.
maske, mis ei takista mitte mingil moel viiruse levikut, kanname solidaarsusest kellega või millega?
kas äkki peaks kõik mähet ka kandma, sest keegi ikka ju lekib ja kannab..
Lätis numbrid täna nii: 1994 positiivsed, nendest 1280 vaktsineeritud ja 714 vaktineerimata. Seega vaktsiinipass töötab täiega.
Ega Eestis midagi teismoodi pole.
tundub, et oma jura ajamine on maxima doktorikraadiga töölistele olulisem kui põhimõttest arusaamine. Ammu on räägitud, et see vaktsiin pidevalt muunduvate viiruste osas 100% kaitset ei anna, aga kaitseb raske haigestumise eest. Kui inimene kergelt läbi põeb, mis siis? ongi hea, seda on teadlasedki öelnud, et niimoodi kasvab immuniseeritute hulk rahvastikust. Oluline on haiglate ülekoormust vältida. räägi nagu lapsega, ikka aru ei saa. Võiksite oma mõttetu mula juba ära jätta - keegi ei sunni sind vaksima, ela oma elu.
"100 000 täielikult vaktsineeritud elaniku kohta nakatunud keskmiselt 75,5 vaktsineeritud inimest päevas ja 100 000 vaktsineerimata inimese kohta nakatunud keskmiselt 136,9"
Et siis kahe vaktsiiniga vaktsineerituid on meil kuskil 63-65%, ühega süstiga juurde ~7-9%, jämedalt 70% ühe kahe/kolme toosiga vaktsineerituid ja 30% vaktsineerimata inimesi. Ehk kui võta nüüd protsentuaalselt vaktsineerimata ja vaktsineeritud inimeste nakatumine siis tuleb suhtarv umbkaudu 50-50 ehk võrdne nakatumine. Ise olen vaktsineeritud kahe süstiga, aga kolmas jääb vist ära kui nr.-id sellised...
Kes Te siin numbritega tegutsete, 8. jaanuar 2022, 01:11
kas ikka teate, et pooleli vaksi kuuriga ja alla 14 päeva teisest doosist lähevad vaktineerimata inimeste arvestusse, mitte täisvaktsineeritutesse. See muudab pilti veelgi vaktsiini kahjuks.
Kuidas siis nüüd äkki on hakatud ajalehte panema ka neid inimesi, kes surevad vähki või mõnda muusse haigusesse? Ju siis ikka mingi seos vaktsiiniga, mis kiirendas olemasolevat haigust või koroona ikka ise kallal. Varem nagu sellist asja ei olnud või kui oligi, siis mõni kuulsam inimene ja ega siis ka põhjust ei kirjutatud. Selliste asjade jaoks on ju surmakuulutused ja sinna kindlasti põhjust ei lisata.
Aga kui nad ei ole koroona haiged, miks siis hirmutatakse inimesi selliste suurte arvudega ja ikka läheb järjest suuremaks see arvepidamine, kuid mitte midagi ette ka ei võeta. Nüüd ju sai uus inimene sinna pr. Lutsari asemele. Kas tema kontrollib ainult vaktsineerimist või on mingi tegevus veel?
Teatavasti on enneolematu vaktsiinikampaania saatel käesoleval aastal surnud üle 3000 inimese rohkem kui viimase 10 aasta keskmine näitaja.
Rahvastikuregistri andmetel on sel aastal surnud 909 inimest, kelle vaktsineerimiskuur on olnud pooleli.
Rahvastikuregistri andmetel on sel aastal surnud 5279 inimest, kelle vaktsineerimiskuur on olnud lõpetatud.
See on Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuselt (TEHIK) koroonastatistika, mida Terviseameti ja Kriis.ee mitmetahulise interaktiivse vaktsineerimisinfo veebilehel ei avaldata.
seda kui terviseametis võeti vastu deviis ----ei ühtegi päeva ilma vassimise ja valeta------sai selgeks, et õigete andmete mitteavaldamine viib meid nõuka aega. Kristina Kallas: piinlik e-riigi pärast! Elektriarvete kompenseerimise protsess viib meid ajas tagasi.Kõigil on selge ,et vaktsineeritute nakatumise % on läinud väga kõrgeks
Kõikides meie hädades on süüdi vaksi vastased. Täna on selgunud, et viimane tõhustusdoos annab kõige parema tulemuse otse ajju süstides. See annab kaitse igaveseks, kõigi viiruste vastu.
noored kes viimasel ajal surevad on miskipärast sama diagnoosiga,pikaajaline raske haigus.Kuigi pooled pole enne vaktsiini haiged olnud.Oma tuttav läks 49 aastaselt kolm nädalat pärast teist süsti ja sama jutt,oli enne raskelt haige kuigi oli enne terve kui purikas.
terve nett on viimasel ajal täis klippe sportlastest, kes ei suuda hingata, varisevad kokku, minestavad, surevad infarkti. sellist jama pole kunagi varem täheldatud.
zombid aga võtavad kuulekalt järjekorda, et järgmiset sutsu saada, neid ei pane see üldse mõtlema.
šoti peavoolumeedias daily record arutatakse tõsimeeli, et ka nemad peaks järgima ausatraalia eeskuju ning ehitama endale koonduslaagrid vaktsimata inimeste hoiustamiseks ;)
st nende inimeste hoiustamiseks, kes nakatavad, nakatuvad, haigestuvad ja surevad täpselt nagu nö korralikud, süstitud inimesed
Vaktsiinivastased karjuvad kooris kogu aeg:
EI! esimesele ja teisele doosole!
EI tõhustusdoosile!
EI maskidele! ja ikka selles vaimus edasi ei, ei, ei....!
Toöevikuvisioon
Ellu jäävad ainult vaktsineeritud targad, terved ja tugevad eestlased!
Kes nohu kätte enne surnud on lumehelbeke.Võta minu kolm või neli või kui palju neid doose on endale.Tugevad ei süsti ja ei värise iga nohu ees.Raiu see endale pähe.Tossike
Kes teisiti ei saa---palun väga, vaktsige!!!! 7. jaanuar 2022, 13:56
Ja--jaa, seda sa loodad muidugi oma lihtsameelsuses!!!!!!!!!! Eksid, ei värise sugugi, oken täitsa rahulik ja rõõmus!!!! Hea ja rahulik on kodus olla, kuskile ei kipu ega igatse, eriti praegusel ajal, kui on lihtne nakatuda. Olen oma kodus mõnusalt rahus. Kuskile ei kipu. Kes ei saa ilma vaktsimata---palun väga!!!! Aga ise ei soovi. Kuna ise enam tööl ei käi, siis naudin kodus rahu ja vabadust.
Justkui haritud inimesed aga sellest aru ei saa et paber ei peata viiruse levikut. Viroloogid on huvitatud viiruse levitamisest. Ootame ja vaatame mis saab? Deviis algusaegadest.
Süüdistatake uus aasta peolisi aga MIKS EI NÄE NEED SAMAD ARSTID, kui palju näidati tv erinevad üritusi ja KUID VIPID SAID ILMA MASKITA OLLA(MASK EES AGA NINA IKKA VÄLJAS) NAGU KILUD PURGIS. Mina tava inimesena lähne poodi pean 2 meetrist vahet hoida ja maski pähe paneme. POLITSEI ajab taga igat maskita või siis nina väljas olevaid lihtinimesi.KURJAD POLITSEID miks te ei oodanud väis ukse juures kui üritus läbi sai ja kohe ei trahvinud. AITAB JUBA SELLEST TSIRKUSEST.
Tõesti, miks ometi ei õpitud varematest vigadest ega pandud pühadeks ja koolivaheajaks ülirangeid piiranguid peale, et poleks taas sellist kohutavat 2000 koroonaga olukorda taas iga päev?
Kas IKKA VEEL ei saada aru, et jõulu- ja uusaastakontserdid/ peod oleks ära pidanud jääma, mitte kõrtse pikemalt veel avama? Nüpd taas jubedad tulemusrd käes!
Mida ilmselt peaks enesestmõistetavalt jätkuma PEAministril, taz ju KÕRGELTharitud. jurist(advokaat)!!!!! Mida pole, seda pole!!!! Nagu senise tegutsemise järgi näha on!!!
Tühjad juhud. Mõni noor tavasse korra kukub aga ainuüksi 23 traatjalga tuli USAst kus on delta tüvi mis Austraalias surmas vaktsineeritud 20dates TERVE mehe. Muidugi voolikute all.
On nüüd rahamasinaks muudetud ja ilusama nime saanud. Lüüakse lokku ja tehakse kisa, rahad liiguvad, vaxid, testid, maskid, aga ilmselt sureb vaxi kõrvalnähtudesse rohkem kui sellesse uude grippi.
Tee endale selgeks, mis tähendus on teksti lõpus kolmel punktil. Need on mõttepunktid. Mõttepunktide järele, st kolmele lause lõpus asuvale punktile ei lisandu neljandat.
Mõned siin ei tea isegi seda, et teatud juhtudel pannaksegi lause lõppu kolm punkti, teatud juhtudel ka keset lauset kaks või neli punkti (katkestuspunktid). Meil ikka nii, et vähe koolis käinud inimesed peavad ennast kõige targemateks.
Mõni võiks kooli abiõpetajaks pakkuda end ja seal kirjavigu parandada, siin võiks parandada mõttevigu ja nende puudumisel järgmist kommentaari lugeda. Või veel parem ärge lugege üldse, sest ka uudised kubisevad kirjavigadest, neile on see tasustatud töö (vigadega või mitte, palk ei olene), kommenteerijatele vaid ajaviide.
Ajaviide või mitte, elementaarset kirjaoskust mitteomava inimese kommentaar ei saa olla tõsiseltvõetav. Inimene ei saa olla väga taibukas, kui pole suutnud isegi kirjutama õppida.
tee 4 süst, kanna 3 suukorvi, tee 2x päevas testi ja 1x kuus ava aken ja hinga värsket õhku nii pole vaja karta inimesi kes end eraldatuna ei oska hoida
...pidasid nn.vaktsineeritud suuri pidusid igal pool ja levitavad viirust.Ühelgi peol ei olnud kellelgi makse.Seepärast ongi meil nakatunute arv kõrge.Lõpetage klapperjaht vaktsineerimata isikute kallal ja lõpetada igasugune paberileht,mis ei kaitse viirust.
Sa käisid kohe kõikidel pidudel, et tead öelda - "Ühelgi peol ei olnud kellelgi makse".Ja kes neid maske siis inimestele peab ette panema. Kaja Kallas?
Mõni võiks kooli abiõpetajaks pakkuda end ja seal kirjavigu parandada, siin võiks parandada mõttevigu ja nende puudumisel järgmist kommentaari lugeda. Või veel parem ärge lugege üldse, sest ka uudised kubisevad kirjavigadest, neile on see tasustatud töö (vigadega või mitte, palk ei olene), kommenteerijatele vaid ajaviide.
Nendele kirjavigades "sonkijatele" soovitaksin siin küll mitte mingisugust grammatikat õpetama hakata. Isegi suure haridusega inimene juhtub vigu tegema.
tuleb osata teha õige valik eile 23:59
Inimesed on erinevad - ühed on mõistlikud ja saavad aru, oskavad õigeid järeldusi teha ja kuulavad arste ja teadlasi. Näevad mis maailmas toimub ja tunnevad vastutust oma lähedaste tervise ning elu eest - on käinud vaktsineerimas. Teised jälle kahjuks aru ei saa, neil on väga kõrge enesehinnang, arste ja teadlasi nad autoriteetideks ei pea, küll aga kuulavad truult ühe perekondliku klanni jüngrite vaktsiinivastast propagandat, neid, kes otsivad ning mõtlevad ise välja lausrumalusi ja valet inimeste elusid päästva Covid19 vaktsiini kohta.
Oot, oot, tuleta meelde, mida teadus eelmise aasta alguses vaktsiinide kohta ütles? Ja kas ei olnud kasutusel mantra, et vaktsiinid on äärmiselt effektiivsed ja ohutud? Aga millegipärast liigsuremus Eestis on märkimisväärne. Pidi ju vastupidi olema, vaktsiin pidi päästma inimesi. Ja miks nüüd maailma enim vaktsineeritud riikides on kõige rohkem haigestunuid? Kad teadus seda ette nägi ja kõik on nende vaktsiinidega korras?
Ja sina oled mingi mitme kraadiga professor, bakad ja muud kraadid kinnitatud, uhked võõtaste riikide tunnustused k a lusaks veel!!! Kohe nii suur professor, et kõiksugu kraadid ja tunnustused kirjas??? Siis pole su koht siin, vaid kuskil kõ rgkooli kabinetis!!!!! Teatavasti professorid ei kirjuta kommentaare, nii et kõtt siit!!!! Mine kirjuta mõni tark teaduslik kirjutis hoopis!!!!!! Goodbye!!!!
Ja sa tead ka, mis ealised on mittevaksitud ja vaksitud? Palju on alaealisi haiglas hetkel? Aga mõnus on teatud ettesöödetud stat andmetest kinnihaarata kui ei tea selle laiemat tähendust. Nõukogude Liidu olemasolul said kompartei kandidaadid alati 99% häältest. Statistika nõukogude inimene oli maailma õnnelikum, tervem jne Need, kes polnud eluga rahul tembeldati ühiskonna vaenlasteks... nagu sina siin teed teisitimõtlejatega. Häbi!
Tundub,et vaktsineeritud muretsevad oma tervise pärast.Milleks muidu seda vedelikku kiidetakse ja neid laidetakse kes on süstimata.Eks hirm paneb tegutsema.
aastast on Terviseamet võtnud uue deviisi, mis iseloomustab rohkem nende tööd --- Ei ühtegi päeva ilma varjamise ja valeta! See viimaste päevade tegutsemine näitab,et see deviis on täpne ----- nagu löök naelapea pihta!
Kes saksa keelt oskab, siis Robert Koch Instituudi nädalaaruandes 30.12.2021 oli järgnevad andmed Omikron tüve leviku kohta Saksamaal:
Zu den im Meldesystem vorliegenden Omikronfällen sind zum Teil Zusatzinformationen bekannt. Für 6.788 Fälle wurden Angaben zu den Symptomen übermittelt, es wurden überwiegend keine oder milde Symptome angegeben. 186 Patientinnen /Patienten waren ungeimpft, 4.020 waren vollständig geimpft,von diesen wurde für 1.137 eine Auffrischimpfung angegeben. Auf Basis der übermittelten Daten wurden unter allen übermittelten Omikron-Infektionen 148 Reinfektionen ermittelt.
Kas sulle loeb see, et võid lõhkuda ringi nagu soovid? Oled sa pime või kurt ja ei näe, mis praegugi ümberringi toimub? Oskad sa üldse lugeda? Kas see on siis suur rõõmusõnum, kui see kolmepäevane taasavamine annab nüüd iga päev juba poolteisttuhat positiivset?
Tuhandeid kooliõpilasi ei lubata kontserdile ega kohvikusse, veekeskusesse ega spordisaali, sellepärast et kaks 86-aastast inimest suri positiivse koroonatestiga. Alatu on vanu haigeid inimesi kasutada etturitena propagandasõjas.
Kristiina Allekõrs / täna 12:065. jaanuar 2022, 12:49
KAs on aga võimalik, et sai nagu Jüri ratas oma vaktsiini, mis tõmbad immunsuse alla, antikehasid veel polnud, sai viiruse, mõni kaasuv haigus, algne ravi puudus ning coroona tegi kiirelt oma laastamise tööd kuniks kui juba oli hilja...
TA oma manipuleeritud statistikaga ei muuda fakti, et need vaktsiinid ei päästa maailma ja on täiesti läbi kukkunud, samuti on läbi kukkunud vaktsiinipasside poliitika.
Kui kuulad seda tarka juttu (nagu eile õhtune oli), siis tundus küll, et ise ei osata midagi teha, kogu jutu sees jäi kõlama võrdlus, kuidas ikka teised riigid teevad nii ja meie peame ka järgi ahvima. Loomulikult, kui ise ei olda võimelised midagi mõistlikku välja nuputama, siis ainuke "õige" vastus ongi võrdlemine teiste riikidega või siis süüdistamine eelmist valitsust. Väga mitte midagi ütlev jutt, ainult eetriaja raiskamine.
Naeruvààrne andmete vàànamine kàib, kòik selleks, et vaktsineeritute nakatumisi nàidata vàiksemana. Kuulge, lòpetage see lollitamine, egas inimesed pole rumalad.
Lapsi pole vaja vaktsineerida. No ei ole. Ühte vanuserühma on vaja aga ei tehta ehk 0-4 kus hospitaliseerimine kordades kasvanud. 5-19 vanuses on tõus mikroskoopiline ehk loomulik imuunsus parem.
Noortele tüvi kahjutu. Surmad ja haiglaprofiilid näitavad,et maskikohustusest võib loobuda ja koolides piirangutest(õpetajad raske haiguse eest kaitstud) aga 65+ peab testita pass säilima ja maske postkasti saatma tungiva positiivse kampaaniana.
Eakate passist ei saa loobuda kuna USAs 5 kordse juhtumite arvu kasvule reageeris haigla 2 kordse kasvuga. Nüüd sunnivad lapsi koju ja süsti otsa mis on jäle..
Dr. Mattias Desmet, Dr. Robert Malone, Dr. Peter McCullough (Mass Formation Psychosis)Jaanuar 4, 2022
https://rumble.com/vrxr3n-tpc-653-dr.-mattias-desmet-dr.-robert-malone-dr.-peter-mccullough-mass-form.html
Eile oli näha youtubest Rootsi arstide- teadlaste uuringut, kust selgus, et 120 päeva peale vaximist haigestuvad vaxitud juba ligi 2 korda rohkem, kui vaxitud, 210 päeva pärast 8 korda rohkem, jah algul peale vaximist 30 päeva jooksul 13 korda antivaxikutest vähem, uuriti ligi miljonit inimest...
"Viimase 7 päeva nakatumus 100 tuhande elaniku kohta on vaktsineeritute seas 62,7 ja vaktsineerimata inimeste seas 92,6."
Samas aga:
28.12.2021 kuni 02.01.2022 andis positiivse testi 2928 vaksineerimata inimest ja 3067 vaksineeritud inimest.
-Terviseamet.ee
dr house - illusioon massidele4. jaanuar 2022, 19:21
ühel sugulasel tekkisid liigeseprobleemid peale teist süsti. ei suuda enam trepist käia, kuigi vanemat sorti, kuid varem pole olnud taolist jama liigestega.
teisel tuttaval levis pealt vaktsisüsti ekseem üle kogu poole keha. varem oli aastaid vaid 2x2 cm kindlas kohas.
keegi neist ei oska kuhugi kirjutada ja teada anda. arvan, et taolisi jamasid on kogu eesti ja maailm täis - kes ei oska või ei julge endast teada anda või kui annavad, naerdakse nad välja
noor meessoost sugulane kukkus nädal peale teist süsti jalapealt näoga asfalti. tal tekkis see nn sünkoopminestus, kui teadvus kustub sekundiga ning ei suuda ei jalga ega kätt ette panna, et kuidagi turvalisemalt kukkuda. õnneks oli palju inimesi ümberringi, päise päeva ajal toimus see, kutsuti kohe kiirabi jne.
netis ringleb palju klippe taolistest minestavatest noortest tippsportlastest.
varsti hakkavad ebameedikud ka selliseid (surnuks)kukkumisi välistama igasuguse seosega vaktsisüstiga.
Lätis oli üle 1000 positiivse vaksitud ja 600 vaksimata ega meilgi asjad paremini pole. Aeg on koroonapassid ära kaotada vaadake mis Soomes toimub 3 päevaga 17 tuhat positiivset ja suurem osa vaksitud. Sellepärast nad loobuvadki koroonapassist
Head inimesed. Terviseamet, Teadusnõukoda jms. on koroonadiktatuuri teostamise instrumendid. Kui Terviseamet annaks infot, mis ei vasta valitsuse nõudmistele, siis
juhtub temaga sama, mis eelmise Teadusnõukojaga. Lastakse lahti.
Inimesed olge valvel. Ees võivad olla hirmsad ajad. Lootus on omrikonil ja võib olla ka
uutel kiiresti levivatel tüvedel, mis tekitavad karjaimmuunsuse ja siis on koroonadiktatuuril lõpp. Vaktsineerimine levikut ei pidurda.
Omikron otsib vaktsituid!!! 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊4. jaanuar 2022, 14:33
Seda võis arvata, et peale pühade prallet lisandub neid uusi nakatunuid nagu kärbseid!!!!!!! Artiklis on juba öeldud, et just vaktsitud langev ad omikroni ohvriks, polegi vaja näpuga järge ajada, kes rohkem positiivsete uute nakatunute hulgas on!!!!!
öeldi ju, et omikron ei allu praegustele vaktsiinidele! uusi aga veel ei ole. Nii usuvadki vaktsineerijad, et kui nõela otsas istun, olen nagi vanajumala selja taga! Aga tutkit! Numbrid näitavad, mis tegelikult toimub.
ei avaldata enam andmeid --kui palju nakatus vaksineerituid (üldarv nakatunuid eile 1497)Mida me varjame,kõigile on selge kui vaksineeritute haigestumise % läks üle 60 hakkas valet ja varjamist tulema
Ja selle meeletu nakatumise taga on ainult see suur kolmepäevane "vabadus", kus koroona pidi ka nagu puhkama. Aga laul käib ikka edasi, kui hästi see kõik on mõjunud, et piirangud olematud, kuidas majandus aina kasvab ja kuidas hinnad aina tõusevad. Tundub, et tegijad on millestki nii eufooriasse sattunud, et juba rumalustes nähakse oma tegude "väga häid" külgi.
TA uuendatud andmed võiks vabalt 6 kuud tagasiulatuvalt avaldada. Ehk näidata samuti suhtarvuna 100 000 elaniku kohta alates eelmise aasta suvest. Meenutaks, et tollal oli vaktsineeritud 55%.
Kui uudisele lisataks graafik uuendatud andmetega oleks mõnel naerutuju kohe otsas.
kui vastu tuleb politseinike paar? Näiteks poes? Hollandis ju peksti rahvast, kes kasutas inimõigust, avaldada meelt režiimi vastu. Politsei on kas mõeldud inimeste kaitseks, või siiski inimestesse hirmu süstimiseks? On ju politseinikud tavarahva staatuses. Mõni meist isegi suurem tegelane neist. Aga ikka on nii, et anna võim (munder) kätte ja kohe ollakse justkui jumala staatuses. Lihtsalt vahest arutlen, kuhu küll oleme jõudnud?
Laupäeval telekas mitmed targad inimesed rääkisid,et see vaktsiin ei ole tehtud rahva tervisele mõeldes,vaid suure kasumi teenimiseks ja suured valed tulevad varsti välja.
Selle "imelise toidulisandi" kasum on ikka köömes selle vaksiäri kõrval. Kas kedagi ohustaks töökoha kaotus toidulisandi mittetarbimise pärast? Ei saaks seda nii hõlpsalt lastele peale suruda. Ja kes ostaks maske ja teeks teste toidulisandi pärast? Toidulisandi äri oleks ikkagi väga lahja. Kas sa oleksid nõus ostma mingit mõtetut toidulisandit?
TA statistika lihtsameelsetele4. jaanuar 2022, 12:48
TA võib ju nende arvudega mängida nii ja naapidi, aga see ei muuda olematuks fakti, et kõige suurema vaktsineeritusega riikides möllab praegu hullem pandeemia kui kunagi varem. See kõik näitab, et need vaktsiinid ja kogu koroonapoliitika ning vaktsiinipassid on täielikult läbi kukkunud. See igapäevane arvudega manipuleerimine ongi selleks, et "õigustada" vaktsineerimissundi.
rootsi kurss on olnud algusest peale õigeim. tuleb neilt õppust võtta ja lõpetada sundvaktsimine4. jaanuar 2022, 12:35
Rootsi on Euroopas surnute arvult 1miljoni kohta 29-ndal kohal. Vähemalt ühe doosiga on vaktsineeritud 76,3% elanikkonnast. Võrdluseks Portugal on näiteks 25-ndal kohal s.t rohkem surnud ja vaktsineeritud on 90,3%. Itaalias 80%, Prantsusmaal 78%
Mis asja; 92,6% haigestunuid 100-tuh elaniku kohta 7-päeva jooksul( vaktsineerimata) .See tee 92600 haiget!!!!!! 100000×0.926=92600 Pea aegu kõik haigestusid vaksimata mis asja.Parandage palun!
millal väärt kraam lõpuks eestisse jõuab???4. jaanuar 2022, 12:18
Teadlaste sõnul on Prantsusmaal leitud uus koroonaviiruse tüvi, millel on 46 mutatsiooni, mis peaksid selle muutma nii vaktsiinikindlamaks kui ka algsest viirusest nakkavamaks.
Seda 71tuh eur eest turvamehi palkavat Terviseametit ei ole võimalik usaldada, staytistika osas käib endiselt salastamine ja andmetega manipuleerimine. Palju on läbipõdenute osas korduvaid nakatunuid. Kui haiglas 238, siis palju nendest on vaktsineeritud ja palju mitte? 128 on suva arv võetud.
Täna õhtul kell 21:30 kohtume.4. jaanuar 2022, 12:41
Täna õhtul näeb teda jah ETV-s, kuid eks ta ikka laulab meile vana laulu ja põhiline, et minge vaktsineerima, siis oma saavutusi jne. Kas midagi head ka tuleb, eks me kuuleme. Ettevalmistusaega oli nüüd küllaga.
Ei saa ikka kohe aru, miks inimesed peale haigestumist peavad kohe haiglaravile jooksma. Terved kui purikad, et pidutseda ja reisida, kuid siis ei saa ise endi voodis pikutamisega koduses keskkonnas end terveks ravida. Kohe peab õdedest koosnes suur personal neid turgutamas olema?
Sexiklubis mürgeldati ja levitati haigusi täie raha eest.Jube,millised kehamüügi urkad on meie pealinna tekkinud viimase 30 aastaga,maha rehvi jubevalitsus !
Kaikaga tagub terviseamet on endale ka vist lopsu andnud4. jaanuar 2022, 12:11
Selgelt on on toodud, et on 1497 nakatunut juures, kuid ülejäänud on mingi seosetu mulin. Mis 100tuh kohta arvestus, kui eestis elan umbes 1,3 inimest ja mis 7 päeva kohta? 1497 peaks ka siiis ju 7 päeva kohta olema.
Vaatasin huvi pärast (veel lubatud) andmed üle viimase 7 päeva kohta: positiivseid teste 5995, neist vaktsineerimata 2928 ehk 48,84%, vaktsineerituid 3067 ehk 51,16%,
võrdluseks epiidülevaade - " Viimase 7 päeva nakatumus 100 tuhande elaniku kohta on vaktsineeritute seas 62,7 ja vaktsineerimata inimeste seas 92,6."
Minu arvates oleks aus näidata ikka konkreetseid andmeid, ööpäevas nakatunuid ...., neist niipalju ... ja niipalju ....., mitte mingit häma 100000 inimese kohta, mängumaa missugune!!!
... et numbrite ilustamise korraldus tuli otse ministrilt kes selle koos oma arvukate PR tegelastega välja nuputas. Nii tuleb tõesti ilusam number millele propagandas tugineda. Aga jama tuleb ikka. Ka see suhtarv on tõusvas trendis ja peagi ületab vaktsineeritutel süstimata inimeste oma. Põhjus on lihtne - vaktsineeritud käituvad julgemalt, neile on uksed valla.
Lisaks ka oma kogemuse seoses"vaciniga"4. jaanuar 2022, 12:05
Olen mees ja olnud isegi üliagar oma tervise jälgimisel,pidevalt ka teinud tervisekontrolle,võib öelda et haigustest ei tea ma midagi sest lihtsalt kogemus puudub.Kui lasin teha ehki kahtlesin Astra Zeneka süstid hakkasid probleemid,äkki lõi välja pahaloomuline kasvaja mida on juba kahel korral opereeritud kuid? polnud ühtegi märki et nii võiks juhtuda. Järeldus saab olla vaid üks,midagi ajas organismi kaitse paigast,niiet tasub küll mõelda sest senise info põhjal hakkavadgi need süstid korduma ja kas oma imuunsüsteemi siis nagu vaja ei olegi toimetama.
Küllatki loogiline jutt: olen ei tea ma mees, kes ei tea haigustest midagi sest lihtsalt kogemus puudub, kuigi mul on pahaloomuline kasvaja mida on juba kahel korral opereeritud.
Varsti tuleb sellist soga,et keegi ei saa aru mis toimub4. jaanuar 2022, 11:46
See skeemitamine ja viimine 100-tuh elanike kohta on selleks,et inimesed ei loeks iga päev kui haigestub 60 +% vaktsineeritud inimesi ja paljud ei lähe selle pärast vaktsineerima.Tahetakse võimalikult keeruliseks numbrid teavitamisega teha.
ei ole võimalik, kui ei vaktsineeri, siis lastakse töölt lahti ja välja söömine pole võimalik. Antud juhul selline andmetega manipuleerimine on lubamatu.
Suits ikkagi on koroonarohi? Prantsusmaal plaanitakse anda koroonapatsientidele ja meedikutele nikotiiniplaastreid pärast seda, kui selgus, et suitsetajatel esineb vähem koroonaviirust
Kahelda võib ja tulebki kõiges. Miks peaks neid idas tehtud vaktsiine rohkem kartma, neid ju pole peaaegu kusagil veel tarvitatud, ikka lääne omasid. Ja mis siis ikka välja on tulnud? Ei võta üks ega teine, kolmas, neljas jne. seda haigust ära. Juba algusest peale oleks pidanud kõvad piirangud peale panema, mitte aga "sirtsutama" kord nii, kord naa.
Aga koroona mòllab vaatamata sellele. Analùùsivòimega inimesed on aru saanud, et need vaktsiinid ei pààsta maailma vaid teenivad teatud tegelastele lihtsalt miljardeid.
Kui tõhustusdoosi tuleb teha kaks kuud peale vaktsineerimise lõppu, siis sisuliselt on Eestis vaktsineeritud vaid need, kes said teise doosi oktoobris. Või miks muidu peaks tegema tõhustusdoosi nii ruttu peale vaktsineerimist. Üldiselt võiks maskid eest võtta ja selle koroonapandeemia lõppenuks kuulutada, sest viirus ei taha kuidagi levida, kuigi valdav enamus on täna vaktsiinikaitseta
Sisuliselt koroonapass on kehtetu kõikidele, kes sai vaktsiini eelmise aasta jaanuaris -märtsis. Ja meil ikka Terviseamet räägib, et 2x vaktsineeritute arv tõuseb. Tõub jah, aja kehtivust enam ei ole. Mingi numbrite tagajalamine käib.
Oli tõesti. Kui EKRE-l oleks lastud valitsuses olla, oleks kindlasti midagi paremat olnud, kuid siis oli ju neid kaagutajaid nii palju, kes ise tahtsid ja pidid oskama kõik halva pihuga minema pühkima. Ja mida me siis saavutasime selle uue valitsusega? Ainult suured haiguse puhangud ja palju kaotatud elusid. Ja nüüd veel igasugused jamad elektri, gaasi, kütuse hinnatõusud, mille tõttu kõik eluks vajalikud hinnad tõusid.
Soomlased said aru, et piirangud peavad olema kõigile ühesugused ja koroonapassiga inimestele mingeid privileege anda pole võimalik.
Millal meil aru saadakse, et koroonapassiga viiruse levikut ei peata? Ning millal mõistetakse, et massilisele testimisele kulutatavad miljonid on lihtsalt raisatud raha. Saadav tulu ei õigusta tehtud kulutusi.
Ja peamine küsimus: millal T.Kiik tagasi astub?
Üritasin rahvale meelde tuletada, kuidas valimiste ajal oravatest lahti saada, aga komm lendas teadmata suunas! Nii, et vassitakse juba iga kommentaari tähe pärast! Mis veel protsentidest arvata?
irooniliset : Väga hea tulemuse! Super möte lubada aastavahetuse kingiks 3 päeva ilma piiranguteta ajal kus väga palju inimesi on liikumas ja kohtumas.
KAS VALITSUS SAAVUTAS "KOKKULEPPE" VIIRUSEGA, et 3 päeva ei nakata? KES SEDA KOKKULEPET RIKKUS? Kes vötab vastutuse?
Peaks vastutama need, kes selles mängus süüdi on, kuid seda me ei näe. Eks otsitakse ikka põhjuseid vaktsineerimata inimeste seast, olgugi, et need istusid nagu hiired urus ja ei olnud huvitatud nendest kolmest kingitud "viirusevabast päevast".
Looda sa!!!!! Omikron on just vaktsitute jaoks, et nad vähem hoopleks j a hõiskaks ning mittevaktsituid lamekateks sõimaks!!!!!! Nimeta n v il on kombeks pöörduda tagasi!!!! Seda vaktsitud vist ei mäleta??? Siinsed, kommenteerivad vakts itud. Mitte kõik.
"Tänasest lisatakse igapäevasesse pressiteatesse päevane positiivsete arv suhtarvuna vaktsineeritud ja vaktsineerimata sihtrühma 100 tuhande elaniku kohta "
Küll võetakse ka see näitaja kohe maha, kui asi vaktsineeritute kahjuks kipub minema.. Väänatakse neid numbreid nii-ja naapidi, et kuidagi "sobivat" lauset kätte saada.
Kes need vana-aastaõhtul ikka teised pidutseda said, kui vaktsineeritud - ja ilmselgelt tõuseb nüüd ka nakatumine nende hulgas jõudsalt. 1400 nakatunut päevas on juba rekordnumbrite lähedal.
Järgmistel nädalatel lisandub ka uusi surmasid seega kõvasti juurde - aga noh, kui selline otsus tehti, siis tehti..
Enne kui seegi artikkel kaob4. jaanuar 2022, 11:09
või läheb maksuliseks! Rahvas! Jätke nüüd hästi meelde! Varsti on Riigikogu valimised! Kas tõesti usaldate veel oravate nii kiidetud e-valimisi? Võtke ometi juba aru pähe ja mingem kõik valimisjaoskondadesse, oravate vastu hääletama! Ainult nii saame neist lahti! Siin, kommentaariumis üleskutsed ei aita, tuleb reaalselt näidata kui villand meil oravatest on! Et ma ei kuuleks peale valimisi, "kas sellist Eestit tahtsimegi"!
Mina seda jaokskonda ka ei usaldaks. Oravatel on paberihundid igas jaoskonnas ja sobivate lipikute virnad kõrval. Kes garanteerib, et minu lipik läheb arvesse?
On ütlus, et "inimesed väärivad oma juhte". Mis siin muliseda...
Küll ootaks Terviseametilt statistikat, et paljud juba läbipõdenutest on uuesti haigestunud.
Olen raskelt corona läbi põdenud, vaktsineeritud ja osalenud lugematul arvul inimkontaktides. Siiani terve.
Äkki ei peaks lisasüste tegema?
Oi kui kole, fakk-tsineerige kohe muidu surete! Kuna 2/3 haiglates juba "doosidega" siis edaspidi me seda infot enamvei avalda! Üks vale teise otsas, muud sealt ei tule.
Uusaasta pidustuste mõju väga ränk, õigeid numbreid hakkad nägema alles nädala pärast.. Nakatumine kasvab peale selliseid läbusid peaaegu, et eksponentsiaalselt.
Koroona-aasta 2020. Eesti liigsuremus peaaegu olematu. Koroona- ja vaktsiiniaasta 2021: Eesti liigsuremus tuhandetes. Statistikaameti tabel nähtaval siin:
https://www.stat.ee/et/avasta-statistikat/viiruse-moju-eestile/surmade-kiirstatistika
Kui trendid hakkasid vaktsineeritute jaoks minema ebasoovitavas suunas, siis muudeti statistka esitamise viisi. Üks skeemitamine ja vassimine käib pidevalt. Inimesi peetakse vist päris rumalateks.
Ja mille nimel siis skeemitamine ja vassimine käib? Konkreetne vastus palun. Mitte nii, et kõik ju teavad ja sina oled rumal ja ilmselge ja ravimfirmade kasum.
Eile oli lehes kirjuatud, et 45-ne Ruta Arumäe suri koroonasse. Surma kuupäev 19.12. Ei sel päeval ega hiljem Terviseameti andmestikus ei ole registreritud ühtegi nii noore inimese surma. Kes siin valetab? Kuidas veel saab nimetada andmete avaldamist vastavalt konjuktuurile kui mitte vassimiseks ja valetamiseks. Pole ju saladus, et vaktsiinipassi omanikude haigestumine on kõvasti tõusnud (või sa arvad, et Eesti kõrgelt vaktiseeritud Taanist või Iisraelist erineb, kus on haigestumisi vähemalt 7 tuhat päevas?). Õnneks maailm ei ole enam suletud, andmeid saab mujalt hankida.
29.12 noorim koroona tõttu surnu 79 aastane4. jaanuar 2022, 11:38
Meie seast on 42-aastaselt lahkunud fotograaf Katrin Uusoja. Lahkunu Instagrami tehtud postitusest selgub, et naisele sai väidetavalt saatuslikuks kaks kuud kestnud võitlus koroonaviirusega. Uusoja lahkus meie seast 29. detsembril.
Ilmselgelt teadlased ei ole selgeltnägijad, aga vähegi haritud ja mõtlev inimene suudab aru saada, et vaktsiiniga haigestutakse nõrgemini, isegi kui test positiivne. Ja 100 aastaste surmas vaktsiini süüdistada on muidugi eriti madalalaubaline.
Ma kahtlen neist numbritest. Ma kuidagi ei usu, et tuhanded inimesed käivad iga päev testimas. Tundub, et meil ei ela siin miljon inimest vaid juba 10 miljonit. Tööl enam keegi ei käi vaid käivad testimas.
"Viimase 7 päeva nakatumus 100 tuhande elaniku kohta on vaktsineeritute seas 62,7 ja vaktsineerimata inimeste seas 92,6."
Ei usu enam. Pooldan terviseameti laialisaatmist nüüd.
võtab endale voli avaldada statistilisi andmeid valikuliselt, tõmbab ta endale sellega ise vee peale. Ehk kui vaktsineerituid on nakatunute hulgas liiga palju, peidetakse need numbrid ära ja tuuakse päevavalgele vaid sellised numbrid, kus paistaks, et vaktsineerimisest võiks mingi kasu olla. Sellised statistikaga manipuleerijad tuleks päevapealt vallandada ja mitte lubada neil petistel hiljem enam töötada vastutavatel ametikohtadel. Häbitud ja alatud.
Kas sul matemaatikaga probleeme? Artiklis ju ära toodud et viimase nädala jooksul umbes 60% uutest nakatunutest on vaktsineerimata. Samas kui umbes 60 elanikest on vaktsineeritud. See annab nii umbes 2.2x suurena kaitse ehk siis nii 55%. Ennem omikroni varianti oli kaitse mingi 3..5x ehk siis tõhusus umbes 70...80% vahel. Kaitse omikroni vastu 2 süstiga 0...30% tõhususega olenevalt vaktsiinist - seega loogiline et kaitse langeb. Samas, omikron suht nohu...
Sa oled täiesti valel teel,see 95% on kaitse ainult 4-5 kuud ja siis tuleb 3 tõhusus süst,aga meil on vaktsineeritud inimestel läinud ammu need 4-5kuud mööda ,paljud ei lähegi enam tegema aga Terviseamet on kirja pannud kõik kes on teinud 2 süsti olenemata ajast ja vahest,näitab Euroopale kõigi inimeste kogu arvust vaktsineerimist!!!!!! Kaitset ei ole aga kirjas on nagu vaktsineeritud ja passi ka nad ei saa.
https://www.delfi.ee/artikkel/95549587/mem-cafe-omanikku-elvis-brauerit-ootab-rohkem-kui-70-000-euro-suurune-turvafirma-arveSee on ju samasugune pettus Kkallase ja Tkiige poolt nagu need telefonipettused kus helistatakse inimestele petetakse temalt isikuandmed välja ja võetakse siis pangast teise inimese teadmata laenu Ja see on siis Demokraatia Eestiriigis aastal 2022😳
Mis see siis tegelikult näitab?4. jaanuar 2022, 14:05
Tõesti imelik, kuidas lubatakse ajalehes sellisel valel ilmuda ja petetakse inimestelt raha välja? Seal on ju olnud nii presidendi kui ka peaministri nimedega seda kirjutist esitatud. Kas siis nemad ei teadnud seda või pidigi nii olema? Ja ajalehed, kas siis seal ei märgatud midagi kahtlast? Igal sammul ainult üks petmine. Ja selliseid asju tohib teha, kuid kui kirjutad siin mõne sõna mõne meelest valesti, siis kohe kõrvaldatakse sinu kommentaar.
Edward Laanel on õigus. Ei mingit mõju jõulupralledest. OK positiivseid veidi rohkem aga haigla enam ei kasvanud kui oli 1300 juhtu. Nädal sellest möödas. Surmad taandunud gripi tasemele: 1 mammi päevas. Lõpetagem see maski ja süsti jama ära ükskord kodaniku allumatusena. Lapsed veel nakatuvad aga täiskasvanud aina vähem.
Ja kui teha 15000 testi oleks nakatunute arv juba 2000.Ja kui teha 3000 testi oleks nakatunuid 200.Ja mängida annab ka tsüklite arvuga.Uuest aastast pidid tulema ju uued testid mis eristavad grippi covidist.
KOMMENTAARID (806)