parem sattuda haiglasse kui surnukuuri. Kui hakata kõiki neid kahtalseid 40-50 aastaste inimeste surmasid lähemalt uurima, siis võib ilmselt maja panti panna väitele, et nad kõik on vaktsineeritud.
Õhtulehest on saanud viimasel aastal sisuliselt surmakuulutuste leht. Niipalju ootamatuid äkksurmasid pole kunagi varem olnud.
Koroonaviirusega ei ole ravil mitte 292 inimest vaid 186. 106 inimesel on küll test ilmselt positiivne, aga nendel ravitakse haiglas hoopis mingit muud haigust. Isegi kui haiglasse jõudes pole inimesel viirust, siis eks sealt haiglast ole ka võimalik see viirus omale hankida.
Veebruarist langevad kõik enne veebruari vaktsneeritud kohe mittevaktsineerituteks, ehk higlalravile sattujate hulk suureneb "mittevaktsineeritute" kahjuks. Ja nii ka iga järgev kuu.
Huvitav, kas see igapäevane teade, et Eestis on vaktsineerituid 63%, võetakse siis maha ja see hakkab vähenema?
to Näib , et pead haiglates valvet.28. jaanuar 2022, 18:23
Paistab, et ekred ei tea mitte muhkugi, et kõiki koroonasse puutuvaid andmeid- olgu need koroonasse nakatunute inimeste arv, haiglapatsientide või koroonasse surnud inimeste arvud, saab nii kenasti tugitoolis istudes
TERVISEAMETI KODULEHELT LUGEDA!
Detailsemat infot leiab alati terviseameti kodulehelt.
et ÕL teeb propagandat poliitikutele! Sest kui kirjutad rahuliku, mitte vihakõnena, et ei vaktsineeri, kaob kommentaar ennem kui avaldatakse. Samas, vaxikud võivad teisi sõimata lamekateks, arututeks ja psüühiliselt haigeteks valetajateks. See aga ei pane mind kindlasti oma otsuseid muutma! Põhiseadust on niigi juba rikutud, nüüd veel meedia ka.
saksa terviseminister tunnistab andmetega vassimist ning valeinfo edastamist massidesse28. jaanuar 2022, 17:08
https://eestinen.fi/2022/01/karm-ulestunnistus-jutt-vaktsineerimatute-epideemiast-pohines-valeinfol/
Saksa väljaanded Sueddeutscher Zeitung ja Welt tuvastasid uurimise käigus, et Hamburgis edastati nakatumiste kohta valeinfot. Haigestunud patsientide puhul polnud teada, kas nad on vaktsineeritud või mitte. See aga ei takistanud ametivõimudel kõik teadmata juhtumid panna kirja kui „vaktsineerimata”.
seal vähemalt on hakatud tunnistama valesid ja vassimist, meil lastakse ikka vanaviisi edasi.
sa õnnetu viibid omaarust mingis saalis. lisaks puudub sul funktsionaalne lugemisoskus või sa kommenteerid lugemata antud linke, lihtsalt naerad kuskil väljamõeldud saalis omaette - mine ravile, ausalt. kahju hakkab sust.
Eestis tuli ka ju neid "parandusi" mingil ajal, et eksiti infoga, aga nüüd on need protsendid nakatunute ja mittenakatunute surmadega üsna kidlalt paika pandud. Võib olla tuleb kunagi ka tegelik statistika ja nimed päevavalgele.
27.12.2020 kuni 23.01.2022 on Ravimiametile saadetud 38 surmlõppega teatist
- seos vaktsiiniga (Vaxzevria) võimalik. 31-aastane mees, suri trombotsütopeeniaga tromboosi sündroomi tõttu
- seos vaktsiiniga (Vaxzevria) võimalik. 81-aastane mees, suri immuuntrombotsütopeenia ja hemorraagilise šoki tõttu.
- seos vaktsiiniga (Vaxzevria) võimalik. 73-aastane naine, suri 2 kuud pärast vaktsineerimist trombotsütopeeniast tekkinud hematoomi tüsistustesse.
- seos vaktsiiniga (Comirnaty) võimalik. 23-aastane mees, suri 4 nädalat pärast vaktsineerimist müokardiidist tingitud äkksurma tõttu.
- seos vaktsiiniga (Janssen) võimalik hulgihaigustega 86-aastane mees, patsiendi seisund halvenes vaktsineerimise järgselt, patsient suri 3,5 nädalat pärast vaktsineerimist kopsuarteri trombemboolia ja ägeda kopssüdame tõttu.
- seost vaktsiiniga (Vaxzevria) ei saa välistada, 63-aastane naine suri palaviku foonil minestamisest tingitud kukkumise ja peatrauma tõttu.
- seost vaktsiiniga (Comirnaty) ei saa välistada. 87-aastane mees – vaktsineerimisprotseduur võis provotseerida südame rütmihäire teket
valetage palju tahate, aga vaktsiin aitab ka praeguse omicroni puhul väga hasti täna 15:40
miks muidu iga päev vaktsineerimata inimesi satub sadade viisi rohkem haiglasse kui vaktsineerituid?
Sest neil puudub vaktsiini kaitsemõju.
Miks surevad juba kuude viisi iga jumala päev suur enamus mittevaktsineerituid? Sest neil puudub vaktsiini kaitsemõju.
Lastakse sellel " leitud" siin valetada?! Euroopas kus on seesama, hmm, vaktsineeritus kõrge on haiglas neid süste saanud isikuid hulgim, ainult siis Eestis on vastupidi? Huvitav, mida siis Eu s süstitakse?
Näib , et pead haiglates valvet.28. jaanuar 2022, 17:37
Olete haiglate turvamees/naine? Kinnimakstud? Kust muidu nii palju puhast jama kokku kühveldad?
Mis puutub mitte -vaktsineerituid - siis ise olen 100% COVIDI vastu mittevaxxitud ja mõned pereliikmed ka alles kahtlevad (pole esimest süstigi teha lasknud) - Kõik on terver ja jalul - hauda ja kaiglasse pole keegi kolinud.
kaitseb, kaitseb, pole kahtust, irw31. jaanuar 2022, 13:25
Iisraelis, kus juba 4. vaktsiin on kasutusel, eile oli 67 surma, mis on rohkem kui üleeelmisel vaktsiinide vabal aastal ja on juba jõudnud väga lähedal eelmise aasta jaanuari tipptasemele (rekord 75).
arukas eesti rahvas on intelligentne ja tark28. jaanuar 2022, 15:55
Parempopulistide juhid ja nende väljaõpetatud teismeliste ajumahuga kommenteerijad, kes levitavad koroonaviiruste, vaktsiinide ja maskide kohta väärinfosid, need pole seda siiani ikka veel taibanud, et
eesti rahva mõtlemistase ja individuaalne analüütiline areng on normaalsetel eestlastel 10 korda kõrgemad kui kõigil neil a.jupe stud populistidel kokku.
Nii ei usu enam mitte keegi nende luulusid, valesid ja vassimisi.
Kõik on energia ja energia on VABA, seega keegi pole meist pidanud tuhandeid eurosid elektri kasutamiseks välja käima. Kuid kuna tõde meid ei huvita ja elame kõik omas elustvõõrdunud ilmades , siis pole riigil muret meite "eluks vajalikku " raha varastada.
Siit saame ka küsimuse: Kas raha on ikka nii väärtuslik ja tähti või on tegemist väärtusetu ....pühkimis tootega?
28.jaan. Haiglaravi vajab raskeloomulise COVID-19 tõttu 143 ehk 77% kes on vaktsineerimata ja 43 ehk 23% on lõpetatud vaktsineerimiskuuriga.
Siin saab kindlalt tõdeda- vaktsineeritud inimesed põevad koroonat kergemini läbi, enamus neist EI VAJA isegi mitte haiglaravi!… ja väga suur enamus neist JÄÄB KA ELLU.
valetage palju tahate, aga vaktsiin aitab ka praeguse omicroni puhul väga hasti28. jaanuar 2022, 15:40
miks muidu iga päev vaktsineerimata inimesi satub sadade viisi rohkem haiglasse kui vaktsineerituid?
Sest neil puudub vaktsiini kaitsemõju.
Miks surevad juba kuude viisi iga jumala päev suur enamus mittevaktsineerituid? Sest neil puudub vaktsiini kaitsemõju.
Pole isegi vahet, millal pandeemia taandub, ükskord niikuinii. Kui palju on neid sundvaktsineerimisest keeldunud ja riigis pettunud inimesi? Kodanikke, kelle usaldust on kuritarvitatud? Petetud, keda sunniti süstima ja valetati, et see on vaktsiin? Tühistatud inimesi enam tagasi ei saa ning ühiskonnalõhet enam ei paranda.
Siin saab kõvasti EKRE-t tõmmata, sellepärast siis lukust lahti. Nemad ju kõiges süüdi, ei pannud õigel ajal lukku .Ega siis süüdlane ei hakka ennast milleski süüdistama.
Sest taanlased said lõpuks ometi aru, et tegid kogu rahvale vaktsineerimisega karuteene ja sisuliselt on kogu rahvas seal nüüdseks ka koroonaga nakatunud. Trumm on läinud, mis neist pulkadestki enam hoida. Enam hullemaks seal minna enam kuidagi ei saa.
olen see paljuvihatud ühiskonnavaenulik "vaktsiinivastane". Kas olete mõelnud, et ehk ei saa midagi, mis vaktsiinina ei toimi, nimetadagi vaktsiiniks? Ehk ma polegi "vaktsiinivastane", vaid olen vabade valikute poolt ja sundimise, diskrimineerimise, tühistamise ja alandamise vastu? See, mis on toimunud, on kuritegu. Mitte ükski demokraatlik riik ei tohiks oma kodanikega nii käituda. Kahjuks on tulemusetu loota, et siin "õigusriigis" keegi kunagi inimsusevastaste kuritegude eest vastutusele võetaks.
to noh ja teised samasugused lamekad28. jaanuar 2022, 12:42
kui lamekatel puudub igasugused argumendid kindlate faktidepuhul, siis hakatakse kohe faktide esiletoojat sõimama, laimama ja mõnitama.
Nii näitavad nad ainult oma madalalaubalisust ja harimatust Väga haledad olete!
Parempopulistidest kremlikäsilaste kamp peab kõrgema käsu korras oma räigete ja küüniliste koroonavaledega seda saavutama, et ikka rohkem eestlasi koroonasse sureks, et siis selles kõiges valitsust süüdistada ja rahvast niimoodi valitsuse vastu ülesõhutada. Lootuses, et ehk siis jälle need mar'dis andid valitsema pääseksid.
lamekad karjuvad- vaktsiinid on mõttetud!!!!! 28. jaanuar 2022, 12:31
Kuidas saavad mõned inimesed nii rumalad olla ja midagi sellist üldse väita, kui kuude kaupa, õigemini juba üle aasta surevad mittevaktsineeritud inimesed 99-100%liselt?
Vaadake peeglisse ekrelamekad:
Terviseameti andmed koroonasse surnud inimeste kohta
28.01. suri 2, mõlemad vaktsineerimata
27.01. suri 5, neist 4 vaktsineerimata
26.01. suri 5, neist 4 vaktsineerimata
25.01.suri 5, kõik vaktsineerimata
24.01 suri 3, üks vaktsineerimata
23.01. suri 2, mõlemad vaktsineerimata
22.01, suri 4, neist 3 vaktsineerimata
21.01. suri 5, kõik vaktsineerimata
20.01.suri 4, neist 3 vaktsineerimata
Su mateematika lonkab ikka üsna kõvasti, see on ilmselt koolihariduse puudumisest.. 35 surnust olid 5 vaktsineeritud. Millise matemaatilise valemiga sul see 99-100% tuleb?
Jube huvitav, kes antivaxeritele maksab, ravimifirmad ägavad rahakoormate all ja Venemaal valituse surve vaximisele suurem kui meil? Mõni nõrgamõistuslik arvab, et kõiki mõtlevaid rahastab Venemaa, aga seal kohati juba augutatakse vägisi...
Kas 106 patsienti põevad koroonat või mingit muud haigust? Kas viirusega nakatunud südamehaige on ka koroonahaige? Kas enam muid haigusi enam ei olegi?
Kõige raskem sõltuvushaigus on võimuahnus! Seda aga suured ja rikkad ei tunnista! Nii ta siis raha nimel levibki, hullem kui viirus. Sest seda ei saa ravida.
28.jaan. Haiglaravi vajab raskeloomulise COVID-19 tõttu 143 ehk 77% kes on vaktsineerimata ja 43 ehk 23% on lõpetatud vaktsineerimiskuuriga.
Siin saab kindlalt tõdeda- vaktsineeritud inimesed põevad koroonat kergemini läbi, enamus neist EI VAJA isegi mitte haiglaravi… ja väga suur enamus neist JÄÄB KA ELLU.
Kõik inimesed on ERINEVAD!!!!! 28. jaanuar 2022, 12:24
Aga ei saa siiski välistada, et nad üldse ei nakata ei ennast ega teisi!!!! Ja see on kõige olulisem, sest kui vaktsitu nakatab kedagi teist, siis see t e ine võib olla palju tundlikum ja mitte nii tugeva tervisega ning tema le võib olla see nakkus elu j a surma küsimus. K a siis, kui t a on juba vaktsitud. Ärge unustage, et inimesed on erinevad. See teine inimene ei saa nii kergelt viirusest lahti. Ei saa nii lihtsalt suhtuda, et kui oled vaktsitud, siis põed kergemalt. Kõigil inimestel ei ole see nii lihtne. Muidu ju poleks vaktsituid surnute hulgas.!!!!!
püüan selgitada! Nakatuvad eelkõige väikese immuunsusega inimesed. Viirused on Maal juba sellest saati kui Maa tekkis. Saaks teadlased ka nii kaugele, et selgitaksid, kuidas saab tappa seda, mis ei ole elusolend? Viirus aga ei ole elusolend. Turguta loodusega koostöös oma immuunsust ja oled nii terve küll, et viirus sinuni ei nakku!
Ikka veel ei saada aru, et vaktsiinid on mõttetud!!!!! 28. jaanuar 2022, 12:04
Hoopis vastupidi peaks olema--piiranguid peaks lisama, mitte vähendama!!!! Reisimused lõpetama, sest nendega tuuakse veel juurde muid viirus i, ja vaktsipassid tuleks kaotada ning testimisi lisada. Passidest pole mingit kasu, sest nii saavad vaktsitud positiivsed veel lisaks tuua neid nakatunuid. Mõttetud passid nagu ka mõttetud vaktsiinid!!!! Kas ikka veel ei saa inimesed aru, et just niimoodi tulevadki need positiivsed testid ja vaktsitud inimeste nakatumine!!!! Hallooo, mõistus, tule koju!!!!
ReffiKoid ja "geeniused" on aastatega Eesti Tervishoiusüsteemi nii õhukeseks viilinud...28. jaanuar 2022, 11:30
... et üks natukenegi suurem viirusepuhang ja tatiNINGteibiga koos püsiv ReffiPopulistideRiikLendabPauguga laiali. Tulemuseks on elamata elud ja ravimata jäävad haigused. Mis siis veel juhtuks, kui sõda peaks tulema?
Probleem on selles, et haiglad on alarahastatud. NuumatudOn haiglate...28. jaanuar 2022, 11:42
...juhatust, nõukogu. NuumatudOn otseperearste, et nad teeksid süstipropagandat, kuigi selle viimasega pole nad viitsindTegeleda (raha tiksub arvele nii ehk naa).
Nägin perearsti tänaval. Rääkis, et tööd on väga palju, vaja patsientidele helistada, teavitustööd teha.Vot! Ei tea. Perearstikeskkuste koridorid on vähemalt kõik tühjad.
Praeguse valitsusega käivadki kaasas ainult repressioonid, valed,inimeste alandamine jne.Ei üllata enam miski, hakkame juba harjuma sellise hullumaja palati eluga.
Kirjatsura kustutab kommetaari kui ma väidan, et viirus ei ole elusolend. Kuidas saab tappa seda, mis ei ole elusolend? Teadlased aga tapavad! Ehk ÕL selgitab, kuidas?
Ja te imestate lamemaalasta ja vanenõukate juttude üle:
1.) KUI SA ENAM EI SURE - EI OLE SA ENAM KA INIMENE.
Surm on määratud inimhingedele, kui oled miskit /keskit muud , siis:
1.) ei oma sa enam ühtki inimõigust (sa pole enam inimolend).
2.) Inimhaigused sind enam ei puutu, sind ootab ees rikkiminemine - need kes pool masinad ja kõik muud inimkonnale tundmatud hädad.
3.) Kui vajad abi - ei saa meie, inimesed sind enam aidata. Põhjus: Meie jäime inimesteks - teie aga mitte.
TRANSHUMANISM JA MIXIMINE ENDA DNA LOOMSENDAGA JA AINULT JUMAL TEAMB MILLEGA VEEL.
Haigekassa: Teil on vaktsineerimisest möödas üle kahe kuu. Tulete tõhustusdoosile? Samas väidetakse et see vaktsiin sellele viiruse mutatsioonile ei aita?
to:Annan õhtulehe kohtusse valetamise eest28. jaanuar 2022, 11:34
Kulla inimene! See eestinen on sama usaldusväärne kui sputnik, objektiiv ja uued uudised. Kohtus lihtsalt naerdakse sind välja propaganda levitamisega.
Vaktsiiniresistentsete mutatsioonide esinemine ja sagedus on tugevas korrelatsioonis vaktsineerimismääradega Euroopas ja Ameerikas.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34873910/
oktoobris avaldati ametlikud andmed koroona haigete ravikuludest Eestis27. jaanuar 2022, 17:46
Koroonahaigete raviks on alates pandeemia algusest kulunud 56,6 miljonit eurot, millest 95 protsenti on kulunud vaktsineerimata inimeste raviks. Täpsemalt kogu koroona ravikulust on kulunud vaktsineerimata inimeste peale 53,8 miljonit eurot.
Mõelge nüüd ise kui meeletult palju rahva raha on riik juba sellise rumala parempopulistide massi raviks kulutanud.
Aga vaktsitud h a igete raviks??? Nemad on ju topelt riigi raha kulutanud---tasuta vaktsiinid +veel ravikulud???? Palju nende peale siis riik kulutas!!!
Haiglaravi vajab askeloomulise COVID-19 tõttu 144 ehk 75% on vaktsineerimata ja 48 ehk 25% on lõpetatud vaktsineerimiskuuriga.
Siin saab kindlalt tõdeda, vaktsineeritud inimesed põevad koroonat kergemini, enamus neist EI VAJA isegi mitte haiglaravi.. ja enamus neist JÄÄVAD KA ELLU.
to Enamus niigi jääb ellu .,..kahjuks ainult enamus ei jää ellu27. jaanuar 2022, 17:49
Terviseameti andmed koroonasse surnud inimeste kohta
27.01. suri 5, neist 4 vaktsineerimata
26.01. suri 5, neist 4 vaktsineerimata
25.01.suri 5, kõik vaktsineerimata
24.01 suri 3, üks vaktsineerimata
23.01. suri 2, mõlemad vaktsineerimata
22.01, suri 4, neist 3 vaktsineerimata
21.01. suri 5, kõik vaktsineerimata
20.01.suri 4, neist 3 vaktsineerimata
19.01. suri 3, kõik vaktsineerimata
18.01. suri 3, üks vaktsineerimata
16.01.Suri 3, kõik vaktsineerimata jne jne
Eelistage Eestimaist!!!! Elagu BIOBLOCK!!!! 27. jaanuar 2022, 17:32
Ostke apteegist--poest Eesti teadlaste loodud vahendit koroona vastu ja te ei pea enam muretsema !!!!! Ostke BIOBLOCKI, maksab 20--25 €, aga see eest ei pea enam taluma kõrvalmõjude pärast. Mina kasutan seda juba pikka aega, sealtmaalt, kui see müüki tuli ja siiani. BioBlock kestab mitu kuud. Olen siiani terve, koroona algusest saati!!!!
Eelistan vaktsidele BioBlocki!!! 28. jaanuar 2022, 12:40
Eile 17.56--le!!!!Ei,neid ma ei tarvita!!! Mulle aitab täiesti BIOBLOCKIST!!!! Aga sulle ilmselt vaktsiinidest ei aita(kui olex vaktsitud), sest muidu sa poleks selline teiste üle irvitav!!!! Või on vaktsiin nii halvasti sulle mõjunud, et katus sõidab?!
....vaid SADADES!!! ÄRGE SEDA UNUSTAGE!!!!! 27. jaanuar 2022, 17:26
Sellepärast inimesed nakatuvadki palju, et loodetakse AINULT vaktsiinidele, aga nüüd on tegelik elu näidanud, et vaktsiinid ei aita tühjagi. Ka tõhustusdoosid mitte. Miks muidu on olnud terve hulk vaktsitud inimesi, kelle testid on positiivsed!!! Vahepeal oli juba vaktsitud inimeste testide arv üle mittevaktsitud testide arvu!!!! Ikka positiivsed testid. Ja nüüd on samuti, kord natuke vähem, kord rohkem . Kui vaktsiinidest oleks kasu, siis ju poleks nii palju neid positiivseid vaktsitute teste????? Mitte 1 päev, 1 kuu, vaid mitu kuud juba ja mitte 1või 2 - - kaupa,..
Vaktsiinivastaste tõttu on Eestis jäänud ravimata üle 170 000 inimest.27. jaanuar 2022, 17:20
täna 11:55
Kõik inimesed ja poliitikud (hoolimata nende erakonnast), kes ei kutsu inimesi ennast vaktsineerima, tegutsevad hetkel Eesti vastu. Eesti huvides ei ole, et meie inimesed haigestuvad, haiglad on täis patsiente mõttetu nakkushaigusega, mida saab ennetada vaktsiiniga. Samal ajal jäävad ära muud ravioperatsioonid ja häiritud on ka perearstisüsteem.
...hea investeering tervisesse!!! Soovitan ka teistele!!! Eelistage Eestima ist!!! 28. jaanuar 2022, 12:52
Sellepärast ei kutsugi, et nad on ise ammu selgeks saanud, et vaktsid on mõttetud ja ei täida neile p a ndud lootusi.!!! Mõttetu välismaine solk, mida suures rahaahnuses inimestele sisse süstitakse!!!! Selle aseme l, et soovitada inimestele Eesti teadlaste toodetud vahendit BIOBLicki, soiutakse mingisy vaktsiinist, mis on võõras ja välismaine!!! Pigem rahasta gu oma Eesti teadlasi tõeliselt hea toote valmista misel!!!! Olen seda kasutanud müügile tulekust saati ja pole pidas nud pettuma!!!! K a itseb hästi j a pole mingeid kõrvaltoimeid!!!! S%äilib mitu kuud. See on...
Sellised üle-Eesti kokkuveetud läbustajad levitavadki nakkust nii avalikkuses kui ka perekondades, kus kõige nõrgemad - vanurid ja kaashaigustega inimesed nende pärast siis raskelt haigestuvad ja väga paljud surevad. Sellised tahtlikud-teadlikud nakkustelevitajad on kurjategijad-mõrvarid.
Pigem ikka vaktsitud, sest riik on nende nimel juba investeerinud vaktsiinide näol ja kui nad ikkagi nakatuvad ning haiglasse satuvad, siis on see topeltinvesteering ravimite näol.!!!! Mittevaktsitud maksavad ju samuti Haigekassa maksu, miks nemad peaks maksma?!
Nädal tagasi, 20.01. analüüsiti ööpäeva jooksul 12 321 testi, millest 3845 positiivseid, haiglas 322. Täna vastavalt 13 016 testi, millest 6238 positiivset, haiglas 298. Trend on silmaga näha. Nakkuse leviku kasvuga võrreldes on haiglaravi vajadus ühe nädalaga suhteliselt vähenenud pea kahekordselt. Haiglaravi vajadus on justnimelt see indikaator, mis osutab haiguse raskusele ja millega õigustada piiranguid.
koroona passi peab tühistama ja lõpetama vaktsineerimise mis ei kaitse omikroni vastu ja ned testid mis näitavad valesti raha kulutamine lihtsalt testidega te nagunii haigeid kinni ei sa kui mõnel õigel haigel kellel rasket sümtomid näitab test negatiivset (aiaseipaid) nende rahade eest tehke parem haiglaid juurde intensiivi kohti mille eest ostade süste ja teste mille kasu on (null)
Punab: koroonapassist tuleks loobuda, see ei kaitse ei inimest ennast ega kaaskodanikke
https://tervis.ohtuleht.ee/1054325/punab-koroonapassist-tuleks-loobuda-see-ei-kaitse-ei-inimest-ennast-ega-kaaskodanikke
Kõigile neile, kes siin nõuavad piirangute kaotamist. Ei ole vahet, mis nime kannab ... 27. jaanuar 2022, 13:30
...praegune viirus- on ta siisalfabeetagammaomikroncovid või miski muu. Fakton see, et inimesed haigestuvadmassiliselt. Kui piirangud maha võtta, siis ma ei taha seda ette kujutadagi, mis juhtuma hakkab. Kas tahate vanurid javäetid kõik mahatappavõi???? Krt.kas tenolgidEi oska muidu, ilma ringitraavimiseta elada või?
Võib-olla alustaks siiski sellest, et karantiini pannakse haiged, mitte terved inimesed. Kes on ohustatud, need peavad ise endid eemal hoidma, mitte eeldama, et kogu maailm nende ümber käib kikivarvul, aga neil on õigus kõigi elu seisma sundida.
Aga mis siis juhtub? Ka praegu puutuvad inimesed üksteisega kokku küll tööl, ühistranspordis, poes. Miks sa arvad, et kui nüüd äkki ka kusagil süüa lubatakse, hakkab viirus veel rohkem levima? Ei hakka. Kõik need piirangud on üks suur tsirkus, mis ei täida eesmärki milleks need kehtestati. Ei ssagi täita, sest nwndest nn vaktsiinidest pole mingitki tolku. Ei ühest, kahest ega ka kümnest doosist. Surnuks süstite ennast niimoodi.
13:30 hästi ja südamega kirjutatud27. jaanuar 2022, 17:27
aga seda kõike räägi neile ekrenolkidele, kes siin hullununa kõikide piirangute lõpetamist nõuavad ja nii meie vanureid ja raskete haigustega inimesi sõna otseses mõttes hävitada soovivad.
6000 pluss nakatunut, ja võibolla sama palju, kes ise ei tea, et on positiivsed või siis on nädal tagasi sümptomiteta läbi põdenud. Inimestel aeguvad veebruarist koroonapassid ja nad peavad tegema tõhustuse, et edasi elada. Suure antikehade hulgaga, mis on enese teadmata saadud, tehakse vaktsiin ja see on ülimalt kahjulik immuunsüsteemile. Aga keegi teadusnõukojast pole sellist teemat puudutanud. Kuigi immunoloogid on meedias selle kahjulikust toimest siiski rääkinud.
võib arvata, et see nn tõhustusdoos paneb immuunsüsteemile viimase litaka. Ja nagu üks järjekordne prohvus telepurgis seletas, ei ole Eestis sunduslikku vaktsineerimist, ei ole:) aga tegelikult? Oled piirivalvur, käid oma nuuskurkoeraga mööda metsaradu ja jälgid et vainlane või migrant üle ei tuleks - kui pole vaxitud, saad kinga; oled kaitseväelane, saad kinga - kuigi hull sõjapropaganda käib igapäev. Või on nii et lahingusse lastakse covidpassi ja dokumendi alusel? Muidugi ka sõjapropa ei ole kohane, sest nii mõnigi EU riik istub Venemaaga sõbralikult Nord Streami otsas, kes siis sõdiks?
Pool kaitseväest on praegu koroonaga sirakil maas. Kõik vaktsineeritud. Nüüd see Herem millegipärast sõna ei võta, et tal pole kellegagi sõtta minna. Miks vaktsineeritu tohib haige olla, aga vaktsineerimata ei tohi? Mis vahet sel on?
lõpp covidpassile ja laustestimisele27. jaanuar 2022, 13:14
Ei huvita see nakatunute hulk, nii palju kui paanikat üles köetakse ja rahvas testimispunktidele tormi jookseb, nii palju tuleb ka koroonapositiivseid juurde. Tegelege päriselt haigestunutega ja ärge tekitage jamasid juurde sellega, et muude haigustega inimesed ravi ei saa. Koroonapass on ebaõnnestunud katse, et mitte öelda kuritegelik rumalus. See tuleb siseriiklikust käibest päevapealt maha võtta. Ei ole normaalne,et tööinimene läheb sööklasse supi järgi, seal seisab ees jalad harkis nohiku välimusega noor inimene, kes väriseb võimalusest teisi kontrollida, nõuab covidpassi ja ID kaarti.
Kremlimeelsed reffid kutsuvad vaktsima. Aga nende aju ei adu et vaktsiinid antud tüvele ei sobi. Ehk tekitavad inimesele pigem tüsistusi ja näitavad välja kaasuvad haigused.Seda väidavad arstid,viroloogid. Aga varastele sellest ei piisa. Ikka püüavad kinnisest uksest sisse murda.
Kõrge vaktsineeritusega Taanis levib omikron kulutulena ,aga ikka kaotab kõik piirangud... meie , kes me oleme tänu vähemale vaktsineeritusele paremas seisus ,peaksime kõik piirangud kaotama päevapealt !
Jajaa, ekred ei tea ise ka enam mida nad tahavad, ainult segadusi tahavad27. jaanuar 2022, 12:39
ühed ekred, nagu sina siin, karjuvad, lõpetage piirangud.
teised ekred karjuvad aga kooris
miks piiranguid ei karmistata, kuna nakatunute arvud on laes jne
Käi seenele oma koroonapassiga!!! Just nende p ärast ongi nio palju neid vaktsitud positiivseid, kes ringi käivad, ega hooli teistest!!! NB ajatavad teis i samasuguseid k a ja need omakorda jälle teisi!!! Pole kuulnudki, et vaktsimine ei k a itse nakatumise eest???? Siis oled ajast maha jäänud!!!!
Kui palju siis ka aastat kümme -viisteist tagasi eesti haiglates nakkushaigustega inimesi oli - kas oligi vää ainult 100 nagu h. Kiik meile nüüd piirangute äravõtmisel lahkelt piiriks seab ???!!!
kuule, Jaan, mis sa Kiige kallal närid ja teda sõimad!27. jaanuar 2022, 12:35
Ainult tänu vaktsiinivastastele ei ole veel seda 70%list vaktsineeritust Eestis saavutatud.
Aga kui sa just sõimata soovid, siis sõima siin neid jäärapeadega vaktsiinivastaseid, kes vaktsineerimisest keelduvad, mitte ära sõima Kiike!
Lapsi ei. tohigi vaktsida!!! Kas te siis ei olegi kursis infoga, mis veidi aega netis oli, see on kahtlane j a mürgine!!!!! Tahate oma lastest lahti saada või??? Nende tervisega riskida???? Aga 5,20,30 aasta pärast ei saz nad vbl laps i g i!!!??? On vbl ise inva liidid??? Mõelge ometi!!!!
Helistasin täna tööasjus kolleegile kes tööle ei ilmunud. Vastu võttis paanilises toonis hääl: "... tead, mul on koroooona! tead mul on 38 palavik ja kurk on valus! Helistasin perearstile ... Nüüd ma siis tunnen enda nahal mis tunne on olla koroonas! Õudne!" Jne ... Vot selleni oleme siis jõudnud. Inimesel on palavik ja kurk haige ja ta on hüsteerias.
Kui oleks 38 kraadi palavikuga grippiga, oleks rõõmust hõiskanud - ollalaaa mul on gripp nagu veel 2 aastat tagasi oli inimestel kombeks, kuigi gripp on väga tõsine haigus, ja tüsistuseks kopsupõletik või isegi surm
Lisaks veel selle klausli, et see kolleeg on meie kollektiivis ainuke inimene, kes KOGU AEG maski kannab! Meid on siin üldse ainult 7 inimest ja mitte keegi ei kanna maski ja kõik on ka kogu selle kaheaastase covidhüsteeria jooksul terved olnud.
Yess, mul nüüd on oma tasuta koolitaja. Huviga ootan järgmist kohtumist! Kord mõtlesin, et peaksin kirjakeele lihvimiseks (autodidakt ei saagi ieaalne olema, eestlased ise on grammatikaga suures hädas, emakeele eksamis ainult 60 punkti 100 on suutelised kokku kraabita ) kursustel mina, nüüd mõtlesin ümber, millesk raha asjata raisata.
Kasuta BIOBLOCKI see on parem, kui mingi välismaine solk!!! BioBlocki on valmistanud Eesti teadlased, mitte mingid tundmatud välismaa töötajad!!! Kestab mitu kuud ja on hea investeerung tervise nimel. Maksab 20--25 euri. Ei mingeid kõrvalmõjusid!!!
Õhtuleht! Keerake Palun siinne kommentaarium kinni!27. jaanuar 2022, 12:10
Ära hakkab tüütama Telliskivi loomelinnaku lamemaalaste igapäevanemöla. Ise olen muideks konservatiiv ja Ekre valija. Ekre ja lamemaalaste vahele võrdusmärgi on tõmmanud meedia.
kmis tähtsust on nakatunute arvul? Maimets nimetas nakatunuid sujuvalt haigeteks, et siis vaktsineerimise propageerimisele üle minna. palju on reaalselt haigestunuid, selle kohta arvet ei peeta.
Omikroni võidujookust alates Saksmaal surmade arv on kiiresti langenud ilma et vaktsineerimise arvud oleks kuigi märkimisväärselt tõusnud,
ca 500 detsembris, ja täna alla 200
Kui nädal tagasi kirjutati 6000-st, siis saimegi. Eile räägiti juba, et võib tulla 10000 ja eks varsti ka uudis 10000-st nakatunust. Kuidas tellid- nii tuleb ka tulemus.
taeva appikutsumine ei aita kedagi27. jaanuar 2022, 11:44
Austrias kehtib esimese Euroopa riiginakohustuslik vaktsineerimine!!
Neil on õigus, massiliste koroonasse nakatumiste ja koroonasurmade minimeerimiseks aitab ainult massiline vaktsineerimine-
ja, jah, ainult lolldid oli kindlad, et vaktsinerimine meil jääb vabatahtlikuks ja vaktsineerimata inimestele leivatenimise võimalusi oma õpitud erialal ära ei võeta
Vanas normaalsuses ei lubanud tööandjad lihtsalt nohu või köha pärast töölt puududa, aga nüüd peavad terved inimesed ainuüksi sellepärast, et nad on lähikontaktsed, istuma nädal aega kodus.
positiivseid on juba 48 % testitutest. See tähendab seda, et pooled tulemused on positiivsed ja pooled negatiivsed. Kas varsti oleme kõik positiivsed?!
Kui iga päev 6000 positiivseid, kuu aega, ja koroonapassile lõpp käes. Aga siis raudelt valitsus ütleb, et läbipõdemine ja antikead enam ei loe, on vaja teatava vedelikuga neid kunstlikult lakke ajada ja oma immuunsust lõplikult tuksi ajada
eriliselt kurb, et isegi mittevaktsineeritutest juba kolmekümnesed surevad27. jaanuar 2022, 11:21
Suri viis koroonaviirusega nakatunud inimest, kellest neli olid vaktsineerimata, kõige noorem neist surnutest 34aastane vaktsineerimata mees
Eile suri 44.aastane vaktsiinivastane
Millesse see 34-aastane noor suri? Koroonasse?
Kas oli muidu igati terve inimene? Terve noore inimese enneaegne lahkumine koroona tagajärjel on päris märkimisväärne uudis... või suri siiski mingi muu haiguse tagajärjel ja jälle kleebiti küüniliselt koroona silt külge?
Kui see noor mees suri vahetult peale vaktsiini ja lahterdati koroonasurmaks, siis on tõesti Eesti meditsiinisüsteemi allakäigu järgmine tase! Igasugune usaldus on nende vastu kadumas!
Eelmisel aastal alkoholist tingitud terviserikede tõttu vanuse gruppis 30-34 suri 8 isikud. Vähe? Aga miks nad üldse on olemas, ja nii noored?
Ja vanusegruppis 35- 39 ....maksa alkoholtõbi (K70) käes on surnud juba 14!!!! Ei huvita? Ilmselt küll, ei ole ju koroona, kus igal surnul on statistikas eriline väärtus vaktsiinide peale suremiseks. Kui palju surevad vaktsiinide tõttu, me ei saagi kunagi teada, sest vastavalt Ravimiameti seisukohale selliseid põhimõtteliselt ei ole olemas, kõik muud hädad on järsult täita terveid inimesi üleöö või samal vaximise päeval tabanud
Funktsionaalne lugemisoskus - auuu-u Kersti27. jaanuar 2022, 11:56
"Suri viis koroonaviirusega nakatunud inimest, kellest neli olid vaktsineerimata: 34aastane mees, 78aastane naine, 82aastane mees, kaks 88aastast naist."
Mõtle peaga mis jura siia ajad,vaksineerituid ei põe haigust nii raskelt ,vaksineerimata põevad raskemalt ja võib surmaga juhtuda.seda on ka juhtunud.IMELIKUD LAMEMAALASED KÜLL OLETE.
Mõtle peaga mis jura siia ajad,vaksineerituid ei põe haigust nii raskelt ,vaksineerimata põevad raskemalt ja võib surmaga juhtuda.seda on ka juhtunud.IMELIKUD LAMEMAALASED KÜLL OLETE.
Mõtle peaga mis jura siia ajad,vaksineerituid ei põe haigust nii raskelt ,vaksineerimata põevad raskemalt ja võib surmaga juhtuda.seda on ka juhtunud.IMELIKUD LAMEMAALASED KÜLL OLETE.
kus neid mittevaksituid kogu aeg a i n u l t 75% küll on?27. jaanuar 2022, 11:16
26.jaan. Haiglaravi vajab raskeloomulise COVID-19 tõttu 172 ehk 77,8% kes on vaktsineerimata
24.jaan. Haiglaravi vajab raskeloomulise Covid-19 tõttu75 ehk 78% kes on vaktsineerimata
23.jaan. Haiglaravi vajab 169 ehk 77,5% kes on vaktsineerimata
19.jaan.haiglaravi vajab raskeloomulise COVID-19 tõttu 178 ehk 80% on vaktsineerimata jne jne
Kui uskuda "teadlaste" jutte sellest, et vaktsineerimine annab 25 korda parem akaitse haiglasse sattumise eest, siis on see 25% vaktsineerituid haiglas ju ebamõistlikult suur hulk inimesi. Iga 25 vaktsineerimata inimese kohta peaks ju tulema ainult üks vaktsineeritu. Reaalsus on hoopis teine.
Sellepärast et enamik inimesi ju passidega ja nagunii levitavad ju piiranguteta viirust igal pool.Pole ju kõrgem matemaatika et sellest nii raske aru saada oleks?
Mingeid piiranguid poleks ammu vaja. Kui inimesed isegi ei tea, et nad haiged on, ei saa ju olla kodus istumise põhjuseks. Jätame emotsioonid kõrvale ning jätkame normaalse eluga. Eestis on mingi haiguste paanika. UKs käivad lapsed nii köha kui ka nohuga lasteaias ning koolis, siin põhjamaal aga on see vaata et suramatõbi
.....või köhib. See mõjutab vägagi teiste inimeste sissetulekuid. Kuidas saab olla nii ükskõikne?28. jaanuar 2022, 13:41
Kai--le!!! 11.29. Käivad köhides ja nohustena lasteaias j a samal ajal najatavad seal teisi ka!!! Olen lastea ias tööta nud lugi 40 aastat ja näinud ise, KUI halvasti selline suhtumine mõjub. Need nohused ja köhijad nakatavad samas teisi, kes on judt--just terveks saanud ja kelle vanemad on maruvihased, et JÄLLE peavad oma lapse(lastega) koju jääma!!!!! Ja mitte ainult 1või 2, vaid rohkem lapsi ja nende vane m a id!!! Aga kui juhtub, et mõnel lapsel on ainult 1 vanem, mis siis saab. selle pere sissetulekust???? Ei saa nii lihtsalt ja kergelt seda, et laps on nohune...
.
Suri viis koroonaviirusega nakatunud inimest, kellest neli olid vaktsineerimata: 34aastane mees, 78aastane naine, 82aastane mees, kaks 88aastast naist.
Ok arusaadav.
Arusaamatu on see, et miks me ei avalda kui palju uutest nakkunutest on vaktsineeritud ja kui palju mitte?
Kuidas on võimalik, et üks riigiamet lihtsalt salastab ühe statistilise näitaja avaldamise ära ja ongi kõik? Olen neile mitu korda kirjutanud ja palunud endale saata see parameeter. Nad isegi ei suvatse meilile vastata.
Äkki on siiski vaja uusi inimesi riiki juhtima ja mõned "pead peavad veerema"
Arvan, et tal isiklikult ei ole soja ega külma, aga seda on vaja kas või sundvaktsineerimise lõpetamiseks (ära isegi ürita siin jaurama, et vaktsineerimine on vabatahtlik). Stalini parafraseerides - ei ole numbreid, ei ole ole muret.
Et kui suur on vaktsineeritute ja mittevaktsineeritute hulk intensiivravil haigete ja surnute seas, mitte nohuste või asümptomaatiline seas. Vaktsiin ei peagi kaitsma haigestumise vaid raske haiguslugu eest
Senaator Ron Johnson juhib paneeldiskussiooni COVID-19: A Second Opinion. Rühm maailmakuulsaid arste ja meditsiinieksperte pakuvad teistsuguse vaate ülemaailmsele pandeemiale reageerimisele, varajase ja haiglaravi, vaktsiini tõhususe ja ohutuse praeguste teadmiste seisule, mis läks õigesti, mis läks valesti, mida tuleks nüüd teha ja millega tuleb tegeleda pikemas perspektiivis.
https://rumble.com/vt62y6-covid-19-a-second-opinion.html
Inimesed mis teil viga on? Mis on teie vigastused, et iga kõha ja nohu pärast joosta testima? Peaks juba kohale jõudnud olema selle 2 a. jooksul, et need testimise pulgad ei ole selle jaoks mõeldud ja annavad vale positiivsuse. Kuhu on kadunud eestlaste mõistus ja tarkus?
Kohustuslik testimine koolides27. jaanuar 2022, 10:58
Kohustuslik testimine! Lapsed nüüd lihtsalt kodus, mingeid sümptomeid pole, kuid kohustuslik kiirtest oli positiivne. Ka vaktsineerituid tuleb testida, koroonapass on koolides praktiliselt kehtetu. Ja veel, 1. klassi juntsudele suruti maskid pähe terveks päevaks! Kool otsustas
Vaatad neid poliitikuid ja teadlasi. Arste ja muidu huilgajaid. Inimene on ise oma mugavat elu taotledes rikkunud oma tervise, immuunsuse. Teadlased on leiutanud väetised, lisaained, et aga palju, rohkem ja nüüd kohe mugavamalt tunda. Loodusest pole enam aimugi. Tagajärg on näha. Aga, et keegi taipaks? Ei! Ikka leiutame mürkidele vastumürke. See kõik on inimese paaniline surmahirm. Tahetakse vist igavesti elada?
Enam ei leia seaduses kohti, mida Eesti valitsus Põhiseaduses täidab! Teine viga veel: Eestlane on nii tuimaks nüpeldatud, et küürutaks kasvõi maa alla kui saaks. Selline rahvus on tõesti endale hukatuseks. Kuni vastu ei hakata, ei marsi mäest alla vabatahtlikult keegi.
Igavese elu saavad vaid need, kes usuvad Jumalapoja ohverdusse /27. jaanuar 2022, 11:56
suri ristil meie pattude eest, maeti maha , tõusis üles, = puhas/siiras usku Jumalasse ja tema ohverdusse = igavene elu (vaimne igavene elu, mitte materjaalne) Kõik vana kaob, jah isegi meie maapõue läinud kehad saavad muudetud.
Kui mind süstiti--lubati täiuslikku puutumatust viiruse poolt.Nüüd on probleemid ja lahenduseks pakutakse tõhustusdoose---minge pekki ku..di agitaatorid.
pole mõtet peavoolutoru uudiseid jälgida, võib hulluks minna26. jaanuar 2022, 17:26
nad oleks kõik nagu mingi laksu alla kambaga - üks jutt eile, teine täna.
eile tuututas mingi nõukojategelane, et testidele ei saa üle minna, täna kräsupea väidab delfis, et lähme testidele üle ja vaja passist loobuda
Ma tean, mida te tunnete....26. jaanuar 2022, 17:47
Ma tean küll, mida te tunnete....
Et kuidagi nagu vähe on siin neid kommentaare (võrreldes näiteks
detsembriga, mil siin oli pühapäeva õhtuks 1400+ kommentaari!).
Aga see ongi loogiline - praegu siin ju dialoog puudub - esinevad
ainult kilplased/vaktsiinivastased ja nendele kaasalauljad...
Arukas eesti rahvas on juba ammu vaktsineeritud - ja neil siia
valelike väljamõeldiste jama juurde polegi midagi kirjutada vaja...
Lihtsalt siiber, ei pea enam inimesed isolatsiooni ja on suht ükskõik, kas jäävad haigeks või mitte, haiglas vanakesed või muude haigustega lihtsalt positiivsed. Lapsed on suure arvu põhikontingent, mõnes klassis nüüd pooled kodus mõnulevad, test positiivne, haigusnähtusi ei ole.
Arukas eesti rahvas on juba ammu vaktsineeritud küll, aga ei jaksa siin kirjutada-haiged ja voodis pikali. Vaktsineerimata peavad 2 vahestust jutti töötada.
Lauses "Vaktsineerimata peavad 2 vahestust jutti töötada." on
kaks viga - üks on nn. näpuviga - "vahestust" vs. "vahetust".
Teine viga on aga tüüpiline vene rahvusest propagandistidele -
nad ei tea nimelt eesti keele grammatika reegleid - ja nii nad
kirjutavad - "... peavad 2 vahestust jutti töötada".
Õige on loomulikult - "peavad 2 vahetust jutti töötama".
Aga mida ma siin sinu arust teen? Ju sa ei ole piisavalt taibukas, seletan -praktiseerin. Miks siin- pole sinu asi ja keelata sa mulle ei saa, hüppa kas või pükstest välja. Ja huvitav teada, milliseid vigu teevad vene rahvusest kirjutajad. Võib-olla teadmine kunagi kulub ära, kes teab, elu on ette arvamatu.
Olge julged ja targad lapsevanemad27. jaanuar 2022, 12:02
Lugege koos lastega PIIBLIT. Kõik ?-gid siis vastatud.
Või kui inglise keel muret ei tee, siis online bible study classes; by ROBERT BREAKER
BY DORRE LOVE
BY DAVID LYNN
BY CLEVELAND STREET PREACHER.
BY BORN AGAIN BARBARIAN.
Vaktsineeritud on Covid19 vastu rohkem kaitstud26. jaanuar 2022, 17:35
5845 uut Covid19 nakatunut Eestis - tundub küll uskumatukt suur arv!
Aga inimesed harjuvad kõigega.
Ja tähtis on ju see, et kaitset Covi19 vastu - on!
Terviseameti tänastel andmetel on Eestis 827 443 täisvaktsineeritut.
Ja - iga päevaga see arv vääramatult - kasvab!
Kokku on Eestis manustatud juba 1 905 382 vaktsiinidoosi.
Vaktsineerimiskuur on lõpetatud 62,2 % Eesti elanikest.
Järelikult - rahvas usub ikka arste - ja ei usu vaktsiinivastaste valesid!
See nõukaaja taadike ei oskagi googeldada
ajab ainult vahtu suust välja, tema töö põhieesmärk , nagu ikka ekretel ikka kombeks, on meie rahva, riigi- ja valitsusevastane propaganda levitamine.
Kus on need teadlased, arvan, et tuleks leiutada uued testid; no näiteks, testi üks ots läheb ninasse, keskel on ime väike ninavedeliku tõmbaja, mis tõmbab alla tatikest peen- torusse, kus vastav vedelik reageerib ning värvi järgi on võimalik öelda, kas on positiivne või mitte. Minut aega protsetuur, praegune on 5-10 minutit ja teatrisse ei tahaks küll minna, kus kõik toimetavad praeguste testidega, kallid ka teised.
jälle mittevaksituid saja võrra rohkem haiglas kui vaksituid26. jaanuar 2022, 12:50
Haiglaravi vajab raskeloomulise COVID-19 tõttu 146 ehk 75,6% kes on vaktsineerimata ja 47 ehk 24,4% on lõpetatud vaktsineerimiskuuriga, teatas terviseamet.
Rõõmusta, rõõmusta, jälle vaktsineeritud haiguslehel, mõni jõiudnud juba 3x, muud kui puhkavad kodus, vaktsineerimata peavad nende asemel topolt tööd rügama.
vaktsineeri, vaktsineeri ja ära köhi, muidu nakatad teisi26. jaanuar 2022, 13:04
Sinu jaoks väga kurb uudis - haiglas olijate arv on kõvasti langenud, täna 26 vaktsineerimata inimest vähem, vaktsineeritute av on muutunud AINULT 3 in. võrra (Tajud vahet?), nii et vaktsineerimata osas ei tule need sinu oodatud massilised surmad mitte kuskilt.
Neist 193 vajab haiglaravi raskeloomulise COVID-19 tõttu, nendest omakorda 146 ehk 75,6% on vaktsineerimata ja 47 ehk 24,4% on lõpetatud vaktsineerimiskuuriga, teatas terviseamet.
Huivtav, ma ei loe nendest andmetest kuidagi välja, et vaktsineerimine annab 25 korda parema kaitse haiglasse sattumise eest..
Väga "huvitav" oleks lugeda igapäevast statistikat, kui palju suri inimesi vanadusse, õnnetustesse, kõigisse muudesse haigustesse, enesetapu või mõrva läbi jne. Kusjuures elustiili haigustesse sureb nii palju inimesi, et võiks küll pandeemiaks seda nimetada.
tekib juba peale sündi! Sinu asi on elada tervislikult. Selleks, et immuunsust tugevdada, ei pea kindlasti ennem viirust hankima! Kah, sul ikka loogika!
Laulame kõik koos:
"tunne on hea ja tuju on mega
teadagi mida kõike võiks teha
meil aga pole vaja vaevata pead
sest tuleb see mis tulema peab"
See vaib tabas mind pärast eilset etv esimese stuudio vaatamist. Nö ihhihi ja ahahhaa.
Sellisel jätkuval tegevusel pole mõtet, seda kiiret tõusu nagunii ei peata, õigem on lasta eriti nooremate puhul see läbipõdeda ja tekiks ka loomulik imuunsus mis tõrjuks muud tüved välja, just tähelepanu tuleb suurendada kaasuvate haiguste ja vanemaealiste puhul, kõiki ühe vitsaga lüüa pole õige.
Neeed suured arvud ongi just koolilapsed. Trenniruppis mitu kodus mitte sellepärast et nad on haiged, aga küll lihtsalt positiivsed. Tore vähemalt, et talv on hea, saab väljas suusatama, kelgutama.
Iroonia on asjatu. Korralikust maskist ongi palju kasu. Muidugi mitte mingitest sinistest kirurgimaskidest või muudest muumi-maskidest, vaid korralikest FFP3 tüüpi maskidest.
Veel 30 aastat tagasi ei olnud ei internetti, ei mingit digiretseptuuri, perearste jne. Aga inimesed haigestusid massiliselt ka siis grippi. Kuid kõik oli rahulik. Ei mingit pandeemiat. Ei mingit hüsteeriat. Ei mingeid maske! Kõik kes haigestusid said terveks ja mõned ka surid. On see mingi uudis, alati on inimesed gripi tagajärjel ka surnud? Andmed Terviseameti lehel olemas ju. Mõned päevad oldi haige ja tavapärane elu jätkus. See, mida praegu korraldatakse, on kõike muud kui pandeemia. Hakake nägema suurt pilti ja mõtlema ning käituma ajudega.
Nädalaga jäi haigeks 20 000 inimest
Viirusnakkused sundisid läinud nädalal voodisse heitma 19 667 inimest. Ehtne gripp diagnoositi neist igal viiendal. Kuigi juba suletakse isegi koole, polevat möllav haiguspuhang veel epideemia.
https://epl.delfi.ee/artikkel/50820048/nadalaga-jai-haigeks-20-000-inimest?
Kohutav õudus, kuhuni lasti olukord Eestis oma olematute piirangutega! Ja neidki veel leevendati, lastel ikka vaja head kooliharidust ja piirid, baarid kõik peavad lahti plema, möll ja pidu pidi käima katku ajak, aga mis nüüd toimub, mis nüüd öelda on...
Aga mis nii hirmus on juhtunud? Haiga koormus langeb, täna on haiglas ca 30 koroonahaigeid vähem kui eile, suremus juba kuu aega ükisikjuhtumite (2-5) tasemel (Eestis sureb keskmiselt 40-45 inimest päevas). Koolilapsed lõpuks ometi saavad tõendi kätte, paljud on lihtsalt positiivsed mitte haiged- tean täpselt- laps käib koolis.
Surm on kole asi, aga selliselt neid esitada on ka täielik jama. Nagu selle 7a poisiga, keda ajakirjandus mölaklikult ära kasutas klikkide teenimiseks. Poiss oli teiste haigustega juba varem nõrgestatud.
Peaasi on vabadus - ikka kõik viiruse tüved maale tuua ja siin koroonapidu pidada!
Nii saamegi tüütutest vanuritest lahti. Siis korraldame surnute pensioniraha eest vägeva ilutulestiku ja pralle!
39 pandi haiglasse,5806 käivad ringi oma lambapassidega ja levitavad viirust,sest neile on see lubatud.Kas tõesti keegi mõtleb,et need nakatunud istuvad kodus?Ja miks ei kirjutata sellest,kui palju oli nakatunute seas omikroni viirusega,kui palju gripiga ja kui palju RS viirusega?Saab ju neid kõiki eristada.
kurb uudis süstientusiastidele25. jaanuar 2022, 20:50
https://eestinen.fi/2022/01/venemaa-valitsus-pani-seisma-levinud-koroonavaktsiini-tootmise/
uskumatu ausus - eriti praegusel ajal, kui süstihullud seisavad kilomeetristes sabades, et saada päästev sutsakas või paar ;) rahateenimine maksimumis ju iga süstiuhuu pealt.
KaS SEE OLI SEE KUULUS "SPUTNIK", millest jutt ? sellesse usuti ju puht-poliit-usulistel põhjustel. Et kui emakeselt Venemaalt ja nimi ka veel venekeelne, siis tähendab ,on hea. aga TEGELIKULT ei toiminud niigi palju kui teised vaksid.
Selgituseks - Justas - oli vene nõukogude luuraja, SS Standartenführer von
Stirlitzi varjunimi - raadiosides kui kandeis ette oma Moskva luureülemale,
kelle koodnimi oli Aleks -
Sealt on pärit ka meem - "Justas - Aleksile..." (film "Seitseteist kevadist hetke")
Kõige vägevam paanikahoog tabas meest, kel militaarmissioonidel käimise tõttu oli saadud juba 21 erinevat vaktaiinisüsti ja soovitai teha veel 22. süst. Siis sõitis katus pealt.ja mees sai aru, et on ERINEV.
Lõpeta sellise vale levitamine! Mõnisada inimest on haiglas ja meditsiinisüsteem on kokku kukkunud? Mõtle pisut, kui su vaktsiini täis topitud organid seda võimaldavad.
(kordamine on tarkuse ema)
Imre/
DELFIs
20.07.2021 11:44:13
Tuleb kõigil endale selgeks teha, miks inimesi vaktsineeritakse.
1. Vaktsineerimine EI HOIA ÄRA viirushaigusesse NAKATUMIST.
Vaktsineerimine AITAB organismil seda viirushaigust KERGEMINI läbi
põdeda, 90 protsenti vaktsineeritutest põevad haiguse läbi kergelt.
2. Vaktsineerimine EI HOIA ÄRA vaktsineeritu poolt teistele inimestele
viirushaiguse nakkuse edasiandmist.
3. Vaktsiin ei ole ravim selle haiguse vastu (ravi mõttes).
****** ******
tuleb uudiste lugemine, kuulamine ja vaatamine lõpetada, siis kaob ka nn pandeemia25. jaanuar 2022, 17:06
ma kuulan vaid raadio tallinna, seal vaid täistunnil 5 mintsi uudised.
kui uudised algavad, torman mööda korterit ja otsin pulti, et see absurdimula kinni panna. ei suuda enam peavoolumöla taluda, rämedalt allergiliseks olen muutunud selle 2a jooksul
sia pista oma pea tead küll kuhu25. jaanuar 2022, 18:33
kas just geenius, aga silmad ja kõrvad on mul peas olemas ja tutvusringkond ka päris lai - keegi minu tuttavaist pole nn pandeemiasse surnud, küll on paljudel vaktsiinist (tänaseni) valulikud kõrvalnähud ja need, kes mitu korda vaktsitud, on ka testitult koroonasse jäänud ja nädal aega põdenud.
vaktsimata inimesed terved kõik.
Oleme positiivsed...heas mõttes, parim kaitse kummiga, parim kaitse oleme puhtad,parim kaitse tegematta asjad.Kaitseb sama nagu eelmise aasta piima juues, tolku pole kummastki...ja haigus garanteeritud hiljem...
Ära alaväärista teisi, see võib sulle tagasi tulla. Bumerangina! 28. jaanuar 2022, 14:26
25.01,19.12. - - - - sa eksid!!!! Vaktsivastaste haridus ületab vbl isegi sinu oma!!!! Minul on mitmekordselt see 3 klassi ületatud!!! Võin ka sind õpetada, kui vaja on!!!! Siin on nii paljudel see 3 klassigi lõpetamata, kui kirjavigu vaadata. Ja päris paljudel jääbki see kirjaoskus vähemaks, kui algklassilapsel.
Jajah, just selleks ongi tsivilisatsioon vaktsiinid leiutanud, et vaktsineeritud ei satuks voodisse. Tahaks kohe oma silmaga veenduda, ka nad lükatakse koroonaosakonnas voodi alla?
Aga mis vaktsiin asjasse puutub? Antud vedelik on ravimifirma juhtide endi ja ka ametliku registreeringu järgi geeniravim.Vaktsiinid ei puutu asjasse. Et äkki paneks mõisted korrektseks igalpool.Tegu pole vaktsiinide ega vaktsineerimistega. Muteeruvate viiruste vastu pole mõtetki.
väidab keegi Ruth Kalda, et testitu võib 24 tunni jooksul nakatuda või edasi kanda. Aga samas on koroonapassiga nõus. No ütle, kas selline saab olla arst? 10 a. õppinud ja ajab nii sogast jama! Kas pole õppinud või on raha eest tellimuslugu!
Tead ju ise, sul on aasta jooksul pähe tuubitud, et koroonapassiga inimesed ei nakatu, ja kui nakatuvad, sis harva, reeglina viiruseid ei levita ja bla-bla-bla, kõiges on süüdi ainult vaktsineerimata isikud, kes nüüd istuvad kodus, aga näe, nende välja hingatud viirused jõuavad retoraani ja jõusaali.
antud allikas Helsingin Sanomat - Soome epidemioloogi Jussi Sane sõnul lõppeb koroonapandeemia siis, kui inimesed lõpetavad sellesse uskumise.
mis selles mittearukat on?
sa arvad, et eestinen on mingi putinistist vanamees kes istub kuskil moskvas maikaväel köögis?
ole vait, näed ise ka arukam välja.
Kui loeme Piiblit ja palvetame iga päevaselt , siis ei ole ei aega, et langeda kiusatusse ehk alustada patustamisega. Saatana valed/propaganda kaotab oma võlu ja tähtsuse. ........................
Kõik terviseameti ja nüukoja suunalised arvamusavaldused on delfis blokeeritud! Ei tea kas sellega üritatakse suukorvistada eriarvamusel olevaid meedikuid, asja tundvaid tegelasi, veel vähegi mõtlevaid ametnikke?
Kehtib ilmselge kord "Lõuad pidada ja edasi teenida".
Miks sureb kogu aeg 99-100%liselt vaksimata inimesi? Neil puudub vaktsiini kaitsemõju!25. jaanuar 2022, 11:51
Terviseameti andmed koroonasse surnud inimeste kohta
25.01.suri 5, kõik vaktsineerimata
24.01 suri 3, üks vaktsineerimata
23.01. suri 2, mõlemad vaktsineerimata
22.01, suri 4, neist 3 vaktsineerimata
21.01. suri 5, kõik vaktsineerimata
20.01.suri 4, neist 3 vaktsineerimata
19.01. suri 3, kõik vaktsineerimata
18.01. suri 3, üks vaktsineerimata
16.01.Suri 3, kõik vaktsineerimata
14.01. Suri 3, neist 2 vaktsineerimata
13.01.suri 3, kõik vaktsineerimata
12.01, suri 4, kõik vaktsineerimata.
11.01. suri 3, kõik vaktsineerimata
10.01. suri 1, ta oli vaktsineerimata
9.01.Suri 1, ta oli vaktsineerimata
Ja miks surevad vaktsineeritud, kas eluisu sai otsa või? Eile 3-st oli 2. Oma 4 doosiga Iisaelis iga jumala päev 20-25 surma, kuigi ei tohiks ühtegi olema. 732!!! kriitilises seisus. Taanis samuti 20-25 surma päevas.
haiglasse sattudes jäetakse nad üldse ilma abita!!!25. jaanuar 2022, 15:17
Koroonatest kui surmaotsus: vanamemmel keelduti haiglas luumurdu ravimast ja ta suri
https://pohjarannik.postimees.ee/7242875/koroonatest-kui-surmaotsus-vanamemmel-keelduti-haiglas-luumurdu-ravimast-ja-ta-suri
kohutav, lihtsalt nutma ajab.
mingi samalaadne juhtum oli ka noore naisega, kel oli pimesooleop ja kes selle koroonapaanika tõttu suri. taheti ka koroonaohvrite nimekirja panna kõige tipuks.
TA andmed:01.11.21 -30 12 21 80+ surmad v-ta120,vaks pooleli 6,va-tud 32.
01.11.21-06.01.22 v-ta 121.vaks pooleli 7,va-tud 33.Vaadake kuupäevi,need ei ole järjest.Ja nii on kogu aeg olnud.Miks?
TA andmed:01.11.21 -30 12 21 80+ surmad v-ta120,vaks pooleli 6,va-tud 32.
01.11.21-06.01.22 v-ta 121.vaks pooleli 7,va-tud 33.Vaadake kuupäevi,need ei ole järjest.Ja nii on kogu aeg olnud.Miks?
TA andmed:01.11.21 -30 12 21 80+ surmad v-ta120,vaks pooleli 6,va-tud 32.
01.11.21-06.01.22 v-ta 121.vaks pooleli 7,va-tud 33.Vaadake kuupäevi,need ei ole järjest.Ja nii on kogu aeg olnud.Miks?
TA andmed:01.11.21 -30 12 21 80+ surmad v-ta120,vaks pooleli 6,va-tud 32.
01.11.21-06.01.22 v-ta 121.vaks pooleli 7,va-tud 33.Vaadake kuupäevi,need ei ole järjest.Ja nii on kogu aeg olnud.Miks?
Koroonakriis hakkab läbi saama. Nõus Irja Lutsariga, kes ütles, et tuleb hakata ühiskonda jälle kokku õmblema. Peab lootma, et see õnnestub, kuigi inimestele on kohutavalt haiget tehtud. Annaks taevas.
pea iga vaktsineeritu võtab mingeid tablette, 3-4-5 erineva ravimi tablette, igal ravimil on kõrvaltoimed, kui vaadata kaldakaja meeletut tõmblemist iga kodanik süsti otsa saada, siis minu küsimus on , kuivõrd sobituvad vaktsiinid sissevõetud tablettide kõrvalmõjudega, minu teada pole ükski vaktsineerija huvi tundnud kas vaktsitavad mingeid ravimeid manustavad, vaktsineerimine käib nagu konveieril ja ei ole üllatav kui keegi vaktsitutest ootamatult ära sureb, -kaasuvad haigused-
Tablette ajavad inimesed kontrollimatult sisse, eriti targad joovad veel kloori ka peale ja tellivad ei tea kust kahtlaselst august 'toidulisandeid' , siis kõik nii tore ja kasulik.
need arstid-vaktsijad ei tea isegi, mida need vaktsid sisaldavad rääkimata sellest, kuidas pikemaajalised mõjud saavad olema. seda ei tea isegi vaktsikeetjad ise ju! asi ju eksperimentaalne ja kiiruga kokkukeedtud inimkonna päästmise nimel ;) mitte üldse megasummades rahateenimise pärast..
to mõtlemise koht/ täna 11:4825. jaanuar 2022, 16:51
vabandust, mitte kontrollimatult inimesed söö tablette, vaid perearstid kirjutavad ühekorraga sisse võtmiseks 3-4-5 ravimit, enamasti nad isegi ei tea kuidas need 3-4-5 ravimit omavahel kokku sobivad.
to to mõtlemise koht/ täna 11:48 / eile 16:5126. jaanuar 2022, 09:37
Arstid kirjutavad???? Kloori ja tundmatud nn toidulisandid saab netist ilma igasuguse retseptita kätte. Arstid siiski teavad, mida teevad. Retseptid kirjutatakse ka välja vastavas programmis, mitte niisama suvaliselt. Küll on raske vähese hariduse ja arusaamisega inimestele midagi selgitada.
Suured tänud Eesti professorile!!!! 28. jaanuar 2022, 14:47
Just nimelt!!! Ometi kord keegi, kes oskab ka sellest kirjutada! Ka minul on ettenähtud pikaajaline t a bletikuur, tuleb võtta mitut tabletti ja osa neist koguni elu lõpuni. Ja sellepärast olengi pessimistlik v a ktsiinide osas ning pigem loobun neist, kui kannata n mingite kõrvalmõjude käes. Õnneks on olemas alternatiiv BIOBLOCKINA ning seni pole see põhjusta nud kõ rvalmõjusid. On toodetud looduslikust toorainest ternespiimast. Väga tänan prof. Mart Ust avit, et ta sellise toote välja mõ tles. 🤗🤗🤗🤗🤗🤗♥️♥️♥️
Arstid peavad väga hoolega vaatama ja valima, milline rohi millisega kokku sobib, et ei tekitaks patsiendile kahjustusi. Tean seda ise omast käest ja olen juhtumisi kõrvalt näinud, kuidas arst internetis otsib sobivat tabletivarinti. Seda enam, kui tuleb võtta veel ka teise nimega tablette või vedelikku. Ja nii on ka arstil käimine pikema ks veninud,
Ära valeta, jopkiklutt!
Koroona osakondades arstid, õed, hooldajad, ka koristajad käivad lausa skafandritaolistes riietuses ringi.
Mujal osakondades EI OLE
MITTE ÜHTKI MED. TÖÖTAJAT ILMA MASKITA!
Veel 30 aastat tagasi ei olnud ei internetti, ei mingit digiretseptuuri, perearste jne. Aga inimesed haigestusid massiliselt ka siis grippi. Kuid kõik oli rahulik. Ei mingit pandeemiat. Ei mingit hüsteeriat. Ei mingeid maske! Kõik kes haigestusid said terveks ja mõned ka surid. On see mingi uudis, et alati on inimesed gripi tagajärjel ka surnud? Andmed Terviseameti lehel olemas ju. Mõned päevad oldi haige ja tavapärane elu jätkus. See, mida praegu korraldatakse, on kõike muud kui pandeemia. Hakake nägema suurt pilti ja mõtlema ning käituma ajudega.
kuidagi imelik on kuulda uudistes....25. jaanuar 2022, 11:04
......et igas haiglas on med.personalist sadakond töötajat nakatunud covidiga, ometi haiglad peaksid nii desinfitseeritud olema , et ükski bakter või viirus ei liigu, samuti peab olema ka ülitugev hügieeni nõuete täitmine.
.... ma pole enam esimeses nooruses, aga sellist hüsteeria külvamist mingi gripilainega näen küll esmakordselt. Minevikust võib sadu näiteid tuua praeguse olukorra võrdluseks. Mäletan kui lapsed väiksed olid - rühmade viisi jäid lapsed ja kasvatajad gripihooajal haigeks. Öeldi, et kui on võimalik, jätke laps koju - pole mõtet teda siia tühja rühma tuua! Kooliajast mäletan kuidas pool kooli haiged olid. Klassis oli 30 õpilast, neist pooled jäid grippi. Tööl käies kontoris meid oli 6 inimest - gripilaine ajal ilmus tööle ainult paar! Milles on probleem tänases Eestis? Aastal 2022 selline paanika
varsti pole haiglates enam töötajaid, kuna enamus on positiivsed ja istuvad kodus.Sealt saavad viiruse ka need kes vaktsineerimata.Ükskord võiks selle jama juba lõpetada,vaktsiinidest ei ole mingit kasu,pigem kahju tervisele.
Propageeritakse näiteks, et "kõige parem võitlus on läbipõdemine"! Aga mina, kes pole selle peale tulnudki, et hankida omale haigus, et see siis läbi põdeda. No mis imelik variant? Pean põdema, et terveks saada? Aga ma olengi ju kogu aeg terve olnud! Vot selline segane jutt ongi propaganda! Ja väga väär propaganda! On ju nii?
to To to stsenarist / eile 19:3526. jaanuar 2022, 09:44
See oli nüüd tõestatud argumentide ja viidetega selgituste asemel? Tõesti ei loe mingeid selgeltnägijate lehekülgi, ei joo kloori, ei ole registreerinud ennast reisile maailma servale. Aga edu selles kõiges!
Resistentsus vaksiinide suhtes kujuneb juhul, kui viirused kasvavad antikehade juuresolekul ja kohanevad nendega. Resistentsuse teke on seotud vaksiinide kasutamise sagedusega.
Maga end kaineks! Ja ära levita väärinfot.
Resistentsust võib esineda ravimite puhul.
Ravimiresistentsus on nähtus, mil ravimid ei avalda ettenähtud toimet. Tihti esineb antibiootikumresistentsus.
Vaktsiin on aga kõrge immunogeensusega.
Jälle vaktsiin on..vaktsiin on..See pole vaktsiin,vaid geeniravim,nagu ametlikult kirjas,vaktsiini alla ei liigitu.See on tollele,kes ei ole aru saanud,et tegu pole vaktsiiniga,aga käsib teistel kaineks magada. Uuri enne,kui räuskad.
Tänu selle valitsuse saamatusele olemegi kogu maailmas esirinnas. See tõik räägib iseenda eest. Tänane viimane üllitis on haridusmudija testide tellimine. Ikka samasse auku. Kusjuures antud testid ka ei toimi.
Huvitav, millistel algandmetel põhinevad TA andmed? Eestis on 1328439 inimest, kellest 62,15% on TA väitel vaktsineeritud. Seega peaks vaktsineerituid olema 825625 inimest, aga TA lehel on kirjas, et on hoopis 826614. Samuti tahaks teada, miks arvestatakse mittevaktsineeritute hulka 0-4 aastased (ka) lapsed, kuigi neid pole ette nähtud koroona vastu vaktsineerida?
Selle pärast,et jutt käib kogu elanikest ,siis on nad ikkagi Eesti Vabariigi kodanikud.Järelikult ei oma mingit tähtsust 0.1-4 aastaste välja arvamine mis on nii väike % see võib olla 0.02% see ei muuda suurt midagi või üldse ei muuda midagi.
Kes vähegi on kursis kasiinodega, sama on elektri börsiga, tambi raha palju tahes enamus jääb majale ja kasum tuleb mühinal, praktiliselt sama ka elektriga, pumba juures olijad lihtsalt jaotavad omavahel.
Meedia ainult vorbib ühesuunalist jama. 24. jaanuar 2022, 15:08
Londonis on ka meedikud aru saanud sellest jamast ja on suurte grupidena tänavatel loopides seljast vormiriietust, küll saabub ka sellele mafiale piir.
Ei sealt tule midagi, sest seal ju seisti õlg-õla kõrval, sealt ei pääsenud ükski batsill läbi. Ainult see, mida Vabaduse platsil tehakse, siis see oleks nagu tõmbekoht, mida saab igal ajal süüdistada ja kui sellest võtsid ju osa need II sordi inimesed.
Ja Vabaduse platsil oli, mis? Mitukümmend kraadi seal seda kuuma siis oli? Ja nüüd tuleb tõesti piiranguid leevendada (kuigi neid piiranguid pole õieti olnudki). Aga kannatage veel paar päeva, siis tuleb kuus- kuni seitsetuhat ära ja 10 000-ni veel mõned päevad. Meil ju tark ennustaja, küll tema teab, peaasi, et tool seisaks kindlalt paigal.
Aastavahetusel pani käkkervalitsus seemne mulda ja nii see viirus meeleldi laiutab. Aga no punaoravatel on ikka süüdi kõik neli aastaaega ja kõik teised. Neil see ajuehitus selline lamedakoeline. Analüüsida ei võimalda.
Mida keskerakond siis ei soovinud? Ta tantsib ainult polkat ja teeb kõik nii, et ülemus oleks temaga rahul. Ei ole meil ikka enam mehi. Küll tahaks kirjutada, kes nad on, kuid siis ei lähe kommentaar läbi. Kui nüüdki läheb, sest ega ju enam mõtelda vaikselt pimedas ja külmas toanurgas kügeledes ka enam tohi.
Avaldatud allikates kirjutatakse, et omikroni inkubatsiooniperiood kestab min 3 päeva. Teisel allikal väidetakse, et vaktsineerimata inimeste nakatumise kiiruses alfa ja omikron ei eristu vaid vahe selles, kuidas nakatuvad vaktsineeritud st immuunsuse vältimine on kiire leviku põhjus. Lisaks on leitud, et omikroni viiruslaadung on väiksem, st nakatamiseks vajab väiksemat hulka viiruspartikleid.
to seda nakatunute arvu tõusu .................................................24. jaanuar 2022, 15:20
Nüüd ütlen küll, et ära valeta. Palju siis Vabaduse platsil oli rahvast (needki, kes olid, olid hajutatult), kuid Otepää laulupidul oli ju ikka tohutu rahvahulk. Sa enne ikka vaata korralikult ja ära lahmi pimedast peast siin midagi.
suisa parim kaitse ongi see, kui läbi põed haiguse. Juhul muidugi kui sul on mingid karmavõlad või oled pahatahtlik ha võlts inimene- siis põed seda kahjuks lihtsalt raskemalt läbi. Olge positiivsed ja armastust kõigile!
Küll Kaja suudab veel piirangutega laksata- vaktsiin tuleb ju ära teha ja maski- ja kiirtestimüüjatel on vaja enne ikka laod tühjaks müüa. Alles siis võime piirangute kaotamisele mõelda. Ilmselt venitatakse kindasti kuni järgmiste valimiste kampaaniani, ehk siis suvel hakkab Kaja rääkima, kuidas ta nüüd piirangud lõpetab.
Kas siis enne epideemia lõppu peab tulema mingi kohutav positiivsete tõus, et siis saaks lõpu teha? Ah jaa, vaktsiinid tuleb ju ära teha, muidu lähevad jälle hukka, kuigi mingit vahet ei ole. Küll m a k s u m a k s j a selle kinni taob. Kes see muidu ikka maksab? See pole minu väljamõeldis, seda toonitatakse ju alati või siis visaku p e s u v e e g a välja.
puhta pekis on see juhtimine24. jaanuar 2022, 12:05
Kaja on püstitanud oma RAAMATUGA juba 3 maalima rekordit ja kohe kohe tulevad uued rekordid.Varsti on pooled tööl pooled kodus ja siis on Haigekassa rahadega kõõga.
Tedus ja Valitsus töötab,aa neil on Ukraina tähtsam24. jaanuar 2022, 11:53
Vot siin on teil tulemus,kuidas töötab Valitsus ja uus Teadusnõukogu muidugi ka kuulus Kaja foori raamat mille järgi pidid piirangud tulema; VAIKUS on selle raamatu pealkiri.
Kes keelab tal uut raamatut välja laskmast. Inimesel seda mõistmatut andi ju on ja värve vast ka veel jätkub. Uus kirjanik meil, iga ala peale meister.
Kogemus näitab et testmine kaotab igasuguse mõtte väga suurte nakatumiste puhul . Aga noh proovida ju vōite ja inimesi hirmutada, oi uus rekord. Mis siis teete kui kõik testitud on nakatunud?panete kõik puuri või? Väga loodan et nakatumine tōuseks 25000 päevas seda kiiremini ära lõppeb see jama!
Natuke aega veel ettevaatlik olla ja mitte asjatuid riske võtta - karjaimmuunsus hakkab peale tulema ja nakatumiste numbrid kukuvad kolinal alla. Üks kuu veel vastu pidada. Siis võib ahju alt välja tulla.. Võimalik, et omrikoniga kogu see asi ka lõpeb.
Nendest pulkadest, millega teste tehakse, pidi ju ka juba nappus käes olema. Võibolla pannakse kõigile ühe ja samaga, sellepärast nii palju nakatunuid. Teisiti ei saa ju see enam võimalik olla. Eks ma ka siin ajan juba rumalusi, kuid midagi targemat ei löö ka pähe.
See number on ainus, millega veel psühhoosi elus hoitakse, aga tegelikult pole sel mingit tähtsust, sest nüüd jookseb suur hulk inimesi millegipärast nohuga testima. Selline number ja tunduvalt suurem number oleks saavutatud ka enne 2019. aasta gripihooaegasid, kui testimine oleks siis olnud aktuaalne.
Viirusi ei saa ravida, seega pole sellisel massilisel testimisel mingit mõtet, kuna selle infoga pole midagi peale hakata ei arstil ega patsiendil, sest ravi puudub ja minnakse koju paratsetamooli sööma nii testi positiivse kui ka negatiivse tulemusega.
Kui kuulata, et vaksimata jälle haiglas ning surevad siis nagu peaks juba ammu see 30% ilma vaksita inimest olema läbipõdenud või maha surnud. Aru ma ei saa.
vaikus raamatud on välja ostetud ja fooris tuled ei põle24. jaanuar 2022, 11:37
Enne kui tehti 100-tuh arvestuse % oli üle 62% vaktsineeritud haigestunud nüüd juba 3 nädalat 100-tuh kohta on numbrid vastu padised ,kuidas see võimlik on ??Piiranguid ei tehta ja kuidas saab toimida majandus kui iga päev üle 5-tuh saadetakse koju ja ++lähikontaktsed neid võib korrutada 3-ga,see Kaja raamat on munaslugu,ei ta räägi oma ohu värvidest sõnagi.
Raske uskuda neid numbreid. 24. jaanuar 2022, 11:21
Võrrelge neid numbreid mujal maailmas. Vähemalt üle poolte on haigestunud ja haiglas just vaktsineeritud- vanemad inimesed
Kuidas Eestis ainsana rohkem
vaktsineerimata inimesi haiglas on?
Tegelikult ei ole aina rohkem. Arvud juba jaanuarist alates suht konstantsed, kõikumine 10-15 piirides (ja ilmselt delta tüve tõttu) Nt. 18.01 oli haiglas 182, täna on 175. Aga testitud positiivsete arv vastavalt 2303 ja 5040, st kasvanud rohkem kui 2x.
Eesti testimise vöimekus on 10000 päevas. Ilmslet valetatakase siin TA poolt ja raporteritakse LÄtti ja soome nakkusi!
siin on alliaks: https://tervis.ohtuleht.ee/1053719/otse-terviseameti-pressikonverentsil-annavad-aru-kiik-harma-joala-ja-allik-kas-testimiskorraldus-muutub
"Testimisvõimekus on pisut üle 8000 testi päevas, see tõstetakse lähipäevil umbes 10 000."
Positiivne EI OLE automaatselt haige, peaks juba sellest sisse kodeeritud mantrast lahti saada. Kolleeg sai teada, ta on positiivne tänu sellele, et pidi koolitusele minema ja seal testi nõuti. Abikaasa ja lapsed tal kõik oli positiivsed, aga enesetunne järgi terved inimed. Ja selliseid nüüd on valdav enamus. Iga positiivse testi saanud lapse vaktineeritud lapsevanem nüüd saab olukorda ära kasutada, suure tõenäolisusega ta kah on positiivne ja SÜMPTOMIDETA (kirjutan kuidas tahan)
Tänases pikas kommentaariumi rubriigis ometi üks õige neljanda kriisi nimi uuele lapsukesele. Kui see mööda saaks, siis ehk saab ka millegi mõistlikuga tegutsema hakata, kuigi see vist võtab ikka tohutult aega, et üldse midagi korda teha.
Siin on päris poetagused uudised, ei usu neid, mingil juhul ei usu, irw: https://graphics.reuters.com/world-coronavirus-tracker-and-maps/vaccination-rollout-and-access/
Aga kuidagi ei saa jagu, kuidas mina, kui oleksin täisvaktsineeritud, omaksin koroonapassi, ei haigestuks rohkem kui siiani, ilma igasuguste süstimisteta ja koroonapassita! Mitte ei tule vaktsiini kasulikkus minu juures välja. Arvan, et hoian oma tervist teadlikult. Ei kola rahva seas ringi. Toitun looduslähedaselt. Viibin palju looduses. Oman järelikult tugevat, looduslikku immuunsust. No kuidas ma siis vaktsineeritutest nõrgema immuunsusega olen? Jälgin ja näen küll neid protsente. Kust maalt algab vaktsineeritud, kust maalt mitte? Ühe, kahe süstiga ei loeta ju vaktsineerituks? Ikka täislak
jäädki oma immuunsusest ilma, see ongi eesmärk, antikehad peavad ikka ise tekkima läbipödemisel. Siis pärast ilma systita viiaksegi nohuga haiglasse kus vaagud elu ja surma vahel...
elagu QR-kood, meie tervise kaitsja 24. jaanuar 2022, 10:51
Ükski vaktsineerimata restoraani, spasse ega spordiüritusele (olgu ta sees või väljas) ei saa, seega vaktineeritute passid AITAVAD, raudselt, selles pole kahtkust, numbrid on tõestus
Millega see pass läbi on immutatud, et koroona seda nii kardab? Kas erakonda kuulumisel ka mingi dokument on olemas? Võibolla see on ka üks tähtis tegur. Endal ei ole passi ega kuuluga ühtegi erakonda, vist olen immuunne.
Arvata on, et lugeda sinusugune ei oska. Arusaamineasjadest on kah nagu on.. EE joomapidu kinnistes ruumides, perhi oma samuti ja ei ühtegi kiunatust sinusuguse poolearulise poolt. Otsi endale normaalne- röhk on sõnal normaalne- psühhiaater, ehk oskab aidata sinusugust.
J.bu! Pane maks ette, tee veel üks süst ja maksa ja kuuletu kommunistidest valitsusele, kes sind lihtsalt röövivad! Nii lahe! Ja halvusta neid, kes midagigi saavad teha ehk oma meelsust näidata.
KOMMENTAARID (734)