Uudised

Punab: koroonapassist tuleks loobuda, see ei kaitse ei inimest ennast ega kaaskodanikke (131)

LISA KOMMENTAAR

leelo8. veebruar 2022, 15:07
Hea pool see et kõik haigused taandusid kui coroona tuli ma ise ka viskasin kargud nurkka.
lasteaed2. veebruar 2022, 05:54
minge vaxsima ja kaovad kõik passid kuni maailm võitleb mina ei vaxsidega ei kao need passid kuhugi ja reisile minnes jäävad need kasutusele veel pikaks ajaks
NWO ei lähe läbi!1. veebruar 2022, 12:41
see passitamine ja inimeste kottimine sundsüstile on ebaseaduslik ja kuritegelik, hullunud poliitikute tsirkus. mõned on täitsa segi länud - kanadas ja austraalias, NZis ning austrias, mõned poolevinnased võimurid katsuvad arglikult varbaga vett ja vahivad lootusrikkalt austria poole, et äkki läheb õnneks...
Poleks29. jaanuar 2022, 12:34
seda koroonapassi tulnud oleks viirus juba ammu olnud kadunud,selle passiga levis viirus tundidega riigist riiki kontrollimatult.Oleks piisanud kõigilt riiki tuliatelt test ja sama riigist lahkujatelt.
mairy29. jaanuar 2022, 11:42
igati arukas lugu , kardan aga et paljud eelmistest aastatest ravimata jäänud on nüüdseks juba seal, kus maist ravi enam vaja ei lähe..praegu ei saa inimesed enam isegi perearsti käest küsida kui mingi probleem tekib..pead ise endale diagnoosi panema , et kas oled piisavalt haige, et tohid pereõele üldse helistada..
Puhtavereline28. jaanuar 2022, 12:51
Kahjuks pole vaktsineerimata inimesel sooja ega külma selles passist.
Miks29. jaanuar 2022, 12:39
peaks olema,pass on ju ainult viiruse levitamiseks,vaktsineerimata inimesed ei käi igal pool litutamas.Kui tunneb ennast kahtlaselt jääb koju vastupidiselt passi omanikust kes käivad ka tõbisena reisidel ja kes teab kus veel.
Reffide1. veebruar 2022, 08:33
uus deviis ---ei ühtegi keskerakonna ettepaneku arutada. Süst-süst ja eurod tulevad .Test-test ja eurod tulevad ja miks me peaksime selle ära lõpetama so. ju vana traditsioon , piiks --piiks ja -----
i28. jaanuar 2022, 11:00
Väga hea on minna üritusele kui on teada, et seal on kah need inimesed,kes kaitsevad teisi ja ennast ,kes on teinud vaktsiinisütid ära, mis tähendab, et me hoolime teistest ja endast ja see kollane raamatukene on kõikidel juba kaugetest aegadest peale, kes on vajanud kaitsesüste,(nt medtöötajad) nii et see raamat jääb. Pole vaja sellega vehkida, et kaoks, küll aga praeguste vakstiinide tõendid on telefonis ja paberkandjal olemas.Mida tuleb esitada, seda kollast raamatut ei esita,ikka tõendit.
Hoolingi endast28. jaanuar 2022, 11:04
Ja mitte iial ei tee ma seda süsti.
to i!28. jaanuar 2022, 11:26
Mida see vaktsiin sinuga teeb? Tapab viiruse? Kuidas saab midagi tappa, mis ei ole elusolend? Sa oled lihtsalt nende hulgas, kes massipsühhoosiga kaasa jookseb!
Loobuda jah!28. jaanuar 2022, 11:00
Aga nüüd tuleb uksest ja aknast neid kes enne olid vait kui sukk. Kõik on jube targaks saanud järsku. Populistid ei midagi muud . Kuid jah see pass ja vaktsiin on saatanast. Pole ma haige olnud ega süstitud . Elu on ilus.
Kodu perenaine28. jaanuar 2022, 00:11
Võiks jah koolid kõigile avada.Praegu mässansiin oma 3 pärdikugakodus, keedan hommikust õhtuni süia, siis veel õpeta neid ja kulutavad palju elektrit.Milleks siis riigil õpetajad on. Pole aega omale aegagi meikiki teha ega meest otsida
Kust kohast need lapsed siis tulid.28. jaanuar 2022, 11:02
Postiga tellisid või? Kolm tükki endale treinud aga meest pole. Viga peab olema naises.
segadust on palju poliitilisel tasandil rahvale välja jagatud27. jaanuar 2022, 21:50
Keskkonnas tuleb elada nagu ta on ja inimesed on erinevad enda võimalusi kasutama.
keegi peab haiglas ka lõpetama27. jaanuar 2022, 20:47
Hetkel aitab kõige rohkem "Läbipõlemistõend". Kõik seletavad segast!
Helge Tulevik 27. jaanuar 2022, 20:27
Ainult Kaja hoiab veel küünte ja hammastega vaktsineerimisest ja testimisest kinni, ju siis on see talle materjaalselt kasulik. Sama kramplikult hoiab ta kinni peaministritoolist, mida ta ei vääri. Teised euroopa riigid järjest loobuvad, sellest ogarusest, aga kasumiahnuril rahvast suva, kasvõi üle vaktsineeritute tüsistustesse surnute l.aipade.
Kai27. jaanuar 2022, 20:04
Lõpuks ometi! Kuidas saab pidada normaalseks seda, et ühe haige pärast on terve klass nädalaid kodus. Ehk siis täiesti TERVED lapsed ei saa ringides ega huvitegevuses osaleda. Noh, siis võiks kõik inimesed koju kinni panna. Mine tea, mida ringi kannavad.
Mart27. jaanuar 2022, 21:00
Kuidas terved? Kui keegi on lähikontaktne võib ta nakatuda ja ka teisi nakatada.
Mardikene27. jaanuar 2022, 21:21
Kas sa oled eile syndinud? Talvel levivadki hingamisteede haigused. Nii on alati olnud ja nii ka jääb.Tänu vaksineerimisele epideemia ajal saadi see levima aasta ringselt.
Respect, Margus!27. jaanuar 2022, 20:02
Tõde tõuseb, vale vajub...lõpuks tuleb kõik ikkagi välja ja see aeg ei ole enam kaugel
😂😂😂27. jaanuar 2022, 19:53
😂😂😂Ringi liiguvad vaktsineeritud passidega ja levitavad mis iganes need haiguse nimed juba kõik on sest ju need kell passi pole ei saa ju kuskil käia 🤔ja viirus muudkui paljuneda nende najal ja vaktsineerimata terved inimesed on ühiskonnast ära lõigatud 😂😂ja lapsed ka ei saa trenni ega kuhugi tsiis mis lollus siin ikka ringi möllab ma ei saa aru Kuidas selline valitsus veel postil olla saab 😂😂😂
Massiivne sundvaktsineerimisvastane Truckers Convoy läheneb Ottawale27. jaanuar 2022, 19:30
Kanada pealinna Ottawasse. Nädalavahetusel peaks saabuma massiivne veoautokolonn, et protesteerida vaktsiinijõudude vastu ja pealinn sulgeda.https://twitter.com/i/status/1486108107822489602 ka eestis peaks korraldama sellised linnade sulgemised koroona türannia ja kütuse ja muude hindade tõusu vastu ning kogu riigi toimimine halvata.
27. jaanuar 2022, 19:33
https://twitter.com/i/status/1486124294245601284
27. jaanuar 2022, 19:42
https://twitter.com/i/status/1486411661506486272
27. jaanuar 2022, 19:42
Liity Telegramissa: Europe Convoy: t.me/FreedomEuro Canada Convoy: https://t.me/+e8NH0BgYfyI3NTgx Australia Convoy: https://t.me/OzTrucksToCanberra Finland Convoy: https://t.me/+I-uu9Eo7-PBkNjE0 Netherlands Convoy: https://t.me/+SObstg1K1Uw4MDg0 American Convoy: https://t.me/FreedomConvoyOttawaToDC
mees27. jaanuar 2022, 20:54
Eestlased on selle jaoks nõrgad.
Tti27. jaanuar 2022, 19:24
Tőhustustoos my ass. Pole vahet, põdes meil terve pere, nii kahe vaktsiiniga kui kolme vaktsiiniga. Mul kolm vaktsiini ning Covidist tervenemine võttis kuu aega.
nojah27. jaanuar 2022, 21:03
mul töökaaslane vöttis eile 3 doosi. Täna viis kiirabi mehe töölt haiglasse. Praegu on voolikute all ja raskes seisus.
S27. jaanuar 2022, 19:20
Vaadake Facebookis sellist gruppi nagu: Koroonavaktsiinide kõrvalmõjud See on lihtsalt ajuvaba, mida need vaktsiinid inimestega teevad.
vastus27. jaanuar 2022, 19:35
Inimesed, kes seal enda "kõrvalnähtudest" räägivad, pole ühtegi tõendavat materjali enda kommentaaridega kaasa lisanud. Ei maksa igasuguseid uskuda, kes internetti "ajuvabu" asju postitavad ja hirmu proovivad külvata.
@vastus27. jaanuar 2022, 19:49
Njaa, sinusuguse ilge vaxifänni juttu ei võta mina ka tõena. Tee oma puusteritoose ja ole õnnelik ja usu aga oma kõikvõimast vaximantrat edasi. Tegelikkuses aga on neid vaxist kahjustunu... ei hakka nimetama küllaga.
sina vastus27. jaanuar 2022, 21:14
söida p...sse. Milleks peab midagi "ajuvaba" postitama.Ja mis sinu arust on sellise tegevuse eesmärk? Meedia on hirmutanud surma ja voolikutega 2 aastat.
T27. jaanuar 2022, 19:13
Koroonapass on loodud inimestega manipuleerimiseks, see on alatu ja inimsusevastane. Selle süstimise (ma keeldun kasutamast sõna "vaktsiin") ja passiga lehvitamise eesmärk ei ole nakkusohutus. Valitsus otsustas, et ta diskrimineerib ja tühistab suure hulga inimesi. Aga palun! Tühistad kodaniku korra ja ta tühistab su edaspidi ilmselt terve elu. Ma ei läinud valima, ei osalenud rahvaloendusel ja miskil riiklikul sihtuuringul, kuhu kutse sain, sest mul on päriselt ka kõrini. Kahju, et kõik meeleavaldused on EKRE mahitusel - see erakond pole samuti vastuvõetav. Eks hääletan edaspidi jalgadega.
Hmmm....27. jaanuar 2022, 19:13
Norra lõpetab ka maale saabujate testimise, sest antud nakkuse laeviku juures on see mõttetu.
Sama27. jaanuar 2022, 19:23
Puhas populism27. jaanuar 2022, 19:10
Enne ei julgenud keegi iitsatadagi aga muud on kõik nii targad järsku.
Puhas populism27. jaanuar 2022, 19:09
Enne ei julgenud keegi iitsatadagi aga nüüd on kõik nii targad järsku.
Täitsa 27. jaanuar 2022, 19:08
päri Hr.Punab- i jutuga. Aga siin on üks aga, nimelt vaxitud nii kinni ses passis ja covid usus. Kaotad passi kohustuse, siis vaxitutel tunne, et nad on igasugu vaxilubadustega petta saanud .
Kuidas nii27. jaanuar 2022, 18:59
Haigekassa saatis sõnumi tõhustusdoosi tegemiseks. pidavat toimima ka antud mutatsiooni puhul....
T27. jaanuar 2022, 21:09
Kas Haigekassa siis riigiasutus polegi? Milline riigiasutus on teile midagi muud sisendanud alates Terviseametist lõpetades PPA ja kaitseväega? Nad lausa vallandasid seal oma süstimata töötajaid, kes kõik süstitutele ju muidu suureks ohuks. Meil KOV plaanis süstimata õpetajaid vallandada, enne jõule hirmutati kõiki, inimesed olid täielikud inimvared. Õnneks valiti valimistel uus linnapea, vana oli juba VV-le vastavasisulise ettepanekute kirja saatnud. Ohtlikud inimesed need süstimata inimesed, allumatud. Eks see üks võimu näitamise koht ole.
i27. jaanuar 2022, 18:51
Vaktsiini tõend annab kindluse, et inimene on kaitsepooked teinud, ta kannab vähe või üldse mitte viirust edasi ja temaga ühes ruumis viibimine on turvaline. Ta kaitseb teisi ja kaitseb ennast. Ei ole veel õige aeg lasta kontrollimatult vaktsineerimata ruumidesse ja välja möllama, meie haiglad ei ole kummist ja ka haiglate töötajad vajavad rohkem töörahu, mitte suuri vaktsineerimata covidhaigete masse. Niigi neid palju 500 ringis.
väga hea nali27. jaanuar 2022, 19:03
kuidas ei vaksineeritud kes pole enda sisse mürki pistnud teeb inimese haigeks kes on juba haige
i-le27. jaanuar 2022, 19:04
täiesti uskumatu,et siiamaani pole mõned veel aru saanud,et vaktsineeritu kannab nakkust ja nakatab teisi.Mina sinuga küll ühes ruumis olla ei taha.Arstid ja medtöötajad vaxitud ja kõik hetkel riburada haigestuvad.Soome on meedia kaudu maha lausunud,et see külmetushaigus ja positiivne ilma haigusnähtudeta võib minna tööle.
Siin27. jaanuar 2022, 19:32
üks ere näide ilgest vaxikust, kes pimesilmi usub meediamanipulatsiooni.
😂😂😂27. jaanuar 2022, 19:55
😂😂😂Mitu sutsu sa saanud nii jaburat juttu räägid
Mart27. jaanuar 2022, 21:02
Ehk siis kui oled vaxxitud on nakatumise tõenäosus 0.000001 aga kui oled vaxximata on see 0.000025
Trooja hobune28. jaanuar 2022, 00:00
See oligi (ja on siiani) valitsuse ja vaktsineerijate kõige halvem sõnum, mida nad mantrana korrutasid - et vaktsineeritud ei haigestu sellesse viirusesse ja ei nakata ka teisi. Mis ongi ju siimaani ka koroonapassi "sõnum" - et vaktsineeritu on ohutu.. Aga tegelikult toimetavad just vaktsineeritud seda viirust praegu laiali, sest just neil on vaba voli igasugustel üritustel käia ja koguneda.
Ronja27. jaanuar 2022, 18:51
Koroonapassi mõte on alati seisnud inimeste vabadusega manipuleerimises, et nad lippaksid vaktsineerima. Alatu mäng rahvaga.
x27. jaanuar 2022, 18:17
USA teadlased David Robertson ja Peter Doshi kirjutasid detsembrikuus teadusajakirjas BMJ (end. British Medical Journal), et pandeemiad ei lõppe nakatumiste arvu langusega, vaid siis, kui neil pole rahva, meedia ja poliitilise eliidi silmis enam uudisväärtust.
Freya27. jaanuar 2022, 17:51
Targad mõtted, toetan igati !
Kui uskuda27. jaanuar 2022, 17:40
rohelisi plusse ja punaseid miinuseid, on väga hästi näha kui vähe on inikonnas reaalselt mõtlejaid! Pritsivad sappi vaid selleks, et anonüümselt tähtsad näiksid.
27. jaanuar 2022, 17:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to 5G27. jaanuar 2022, 17:43
Arva ÕL-ist ka nii! Ükspuha, Popov või ÕL!
amanda27. jaanuar 2022, 17:31
Kallas útles, et vaktsineerimise osas oleme pigem ida-euroopa kui pójamaa. Tal oli óigus, ka piirangute osas oleme póhjamaadest kaugel - Soome lópetab 1. veebruarist kóik piirangud, meil käib tsirkus täistuuridel.
27. jaanuar 2022, 17:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jaan I27. jaanuar 2022, 17:40
Aga vanur võiks endale hankida kasvõi ühe diplomi.
jah27. jaanuar 2022, 17:17
Tuleb muuta ka nn 9 kuuline koroonapassi kehtvusaeg kehtetuks, mis muudab veebruarist paljudel ka reisimise võimatuks (juhul mõni riik veel seda nõuab) .
Et27. jaanuar 2022, 17:12
Ühiskonna olematu valvekoer julgeb asjadest rääkida ja sõna anda alles peale seda kui poliitikud seda on teinud. Mage !
jopskite kaduv maailm27. jaanuar 2022, 17:06
oi, kuidas siis nii, pole nõus! ma ainult sellepärast lasingi endale mürki süstida, et seaduskuulekalt toast välja saada
tuleb teha kiiremas korras kaotada piirangud27. jaanuar 2022, 17:06
rahva sundime nendele mürgisüstidele vastutahtmist, sest muidu ei ole vabadusi kusagil olla käia ja kaotad sissetuleku ja töö. Koroonapassid on mõtetud, sest ei taga ammugi nakkusohutust ehk vaksineritud lõbutsevad ringi aga viirus ei kao kuhugile. Maske kandku ka need kes tunnevad ennast ohustatuna,e t las kaitsevad aga kes ei taha ja nendele trahve teha jms on lollus,e riti, kui Kaja Kalas ise riigikogu infopuldis oma näo tätilapi viskab suvalisest kõnepuldus laule
Asjatu lootus27. jaanuar 2022, 17:04
Hr. Kiik ju ütles kunagi välja, et niikaua kui tema on minister, koroonapass on ja jääb. Ja vist ütles seda ka pr. Kallas. Nii et sellest on nüüd rohkem saanud põhimõtteküsimus - tervise ja teadusega ei ole sel koroonapassil üldse kunagi mingit pistmist olnud, oli see ju mõeldud "motiveerivaks" vahendiks vaktsineeritutele. Koroonapass ei motiveeri aga juba ammu kedagi vaktsineerima, küll aga soodustab endiselt koroona levikut (eriti veider, et koroonapass kaalub üles isegi negatiivse PCR testi, kusjuures igapäevaselt saavad positiivse koroonatesti kätte tuhanded vaktsiinipassi omanikud).
xxxx27. jaanuar 2022, 18:41
Kiik ja Kallas võivad nendest vaktsiinidest endale kokteile teha.
To RS.27. jaanuar 2022, 17:02
HIRMUS ANTS.27. jaanuar 2022, 17:00
Ja ametnikud, kes on sellega inimesi ahistanud. Tuleb anda kohtualla!
jhd27. jaanuar 2022, 16:55
ometigi ükskord on mõnel julgust ja mehisust see jama välja öelda. Valetamine ja inimeste mürgitamine peab lõppema juba ükskord.
27. jaanuar 2022, 16:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
27. jaanuar 2022, 17:09
KIbestumus on suur, et vaktsiin veres toimetab ja enam tagasi võtta ka ei saa seda?
A27. jaanuar 2022, 16:48
Ohoo, jutt on välja ilmunud - paadunud 'vandenõutereetikuna' on see kõik mulle juba ammu sada korda selge ,aga hea ,et meiesuguseid järjest rohkem legaliseeritakse ... jutud vaktsiniseerimise kasulikkusest on muidugi vist kohustuslik koostisosa ,et üldse oma arvamusega püünele saada -isegi siis kui kolm korda vaksitud isik haigestub üliraskelt koroonasse , siis ütleb ta ,et 'tänu vaktsineerimisele ma nii kergelt pääsesin'
Arukas jutt, arstilt. Aitäh!27. jaanuar 2022, 16:48
ReffidePartiija on aastatega Eesti tervishoiusüsteemi nii õhukeseks viilinud, et piisab vaid ühest suuremast viirusepuhangust, kui tatiJAteibiga koos püsiv ReffiPopulistide Eldoraado pilbastekslendab! Tulemuseks elamata elud ja puudulik terviseabi.
Taavi27. jaanuar 2022, 16:44
Punab on meestearst mitte teadlane, Õhtulehes võib igaüks avaldada mida soovib!
kommentaariks27. jaanuar 2022, 16:53
Arst puutub praktilise eluga rohkem kokku kui laboris istuv teadlane. Või ma eksin?
27. jaanuar 2022, 17:13
Vaata, Taavi.. Viroloog on professor (teadlane), kellel puudub igasugune reaalne kokkupuude arstitööga ja kes ei tee mingeid prognoose ega ennustusi. Umbes sama, kui panna naftahinda prognoosima naftapuurija kuskil Siberi igikeltsal, sest tema ju tegeleb naftaga kõige vahetumalt.
Margus27. jaanuar 2022, 16:41
kurjategijad on vaja vastutusele võtta.
Kari27. jaanuar 2022, 16:40
Taani ju korraks varem lõpetas piirangud miks siis äkki jälle kõik sulges, nüüd avab uuesti ja varsti sulgeb jälle , Meie ei ole Euroopa ikka Ida-Euroopa.!
hmm27. jaanuar 2022, 16:38
sajad miljonid on kulutatud testidele, erakonnad on saanud toetuseid ja meelehead. süsteem peab edasi minema, loobumine ei tule kõne alla.
27. jaanuar 2022, 16:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
oskar27. jaanuar 2022, 16:39
päevalehe töötajad on nüüd ohtulehte kolinud? kas soonvald ei lunagi teil kommenteerida? paluge teda
Vikerkaar27. jaanuar 2022, 19:08
Kas simon ja tutkas on küpses eas otsustanud sugu vahetada? Miks ma küll ei imesta.
Tolareerimene on tähtis!27. jaanuar 2022, 16:31
RS27. jaanuar 2022, 16:30
Mart27. jaanuar 2022, 16:25
Koroonapass on kõige suurem häbiplekk, mis Eestis viimase 30 aasta jooksul on juhtunud. Sellest tuleks loobuda absoluutselt nii kiiresti kui võimalik, enne kui see riik täiesti ära laguneb. Kutsun üles kõiki kaaskodanikke igal võimalusel selles küsimuse oma häält kuuldavaks tegema. Ka kuu aega veel koroonapassiga jätkata on juba liiga palju. Alaealiste koroonapassist ma ei räägigi. TERVISHOIUminister ei luba koolilapsi minna söögikohta sooja sööki sööma, närigu õues pingi peal krõpsu ja saiakest. See on nii groteskne, et siinkohal polegi enam midagi rohkem öelda.
Mardi jutt27. jaanuar 2022, 18:43
Kõlab rohkem nagu TERVISETAPUminister?
Maali27. jaanuar 2022, 16:23
ei usu, et inimesed üksteise järel nn lamemaalasteks hakkavad. pigem ikka kardavad lähitulevikus algavaid inimsuse vastaste kuritegude kohtuasju. eilne faktikontroll sel teemal oli hale demagoogia.
RS27. jaanuar 2022, 16:15
Vaktsiinivastastest tuleks loobuda.
K27. jaanuar 2022, 16:23
Mitu boosterit juba kehas on?
Tsuksi27. jaanuar 2022, 16:10
See on täpselt sama nagu Eu-s on kõva tegija günekoloog.
27. jaanuar 2022, 17:17
Günekoloog ongi kõva tegija, ta annab otseselt inimeselt ABI ja teab inimeste muresid palju rohkem, kui igasugused lipsudega onud ja tädid kuskil kontorites.
27. jaanuar 2022, 15:59
ammu oleks aeg sellest surnult sündinud katkupassist loobuda...
oravatehing27. jaanuar 2022, 15:59
kui taudipass kaotada, kuhu siis kõva raha eest hangitud vedelik panna. niigi on juba hapuks minemas, kuna rahvas ei luba end süstida. ps. linna peal räägiti, et elektrihind on seepärast üles haibitud, et maksti suurt raha vaktsiinišolgi eest.
jajah27. jaanuar 2022, 16:14
inglismaa, taani jne lõpetavad piirangud ja seda ainult selleks, et pöörata suuremat rõhku (sund) vaktsineerimisele!
jajah27. jaanuar 2022, 16:14
inglismaa, taani jne lõpetavad piirangud ja seda ainult selleks, et pöörata suuremat rõhku (sund) vaktsineerimisele!
jajah27. jaanuar 2022, 16:14
inglismaa, taani jne lõpetavad piirangud ja seda ainult selleks, et pöörata suuremat rõhku sundvaktsineerimisele!
Vaielda võib kõige üle, kui see aitaks27. jaanuar 2022, 15:59
Rahvusvaheliselt kaugemale reisimiseks kehtib juba ammu ainult tasuline PCR test, mis on tehtud kuni 72 tundi enne reisi algust, kui on pikemad ümberistumised, peab test olema veelgi värskem. Ilmselt kehtib nõue veel pikemat aega. Samuti on vajalik enamasti ka koroonapass, kunagi ei või teada, kus seda küsitakse. Kolme vaktsiiniga võiks ka hädapärast läbi põdeda, peaasi, et valel ajal ei saaks kalli raha eest positiivset testitulemust. Pole enam aega aastate viisi paigal passida.
Keda teenime27. jaanuar 2022, 15:50
Passid, testid ja amokijooks on kõik mõttetud ja arulagedad meetodid, sest viirusi ei saa ravida. Kui inimene tunneb end haiglaselt, ravib (leevendab sümptomeid)ta end kodus täpselt samamoodi nii negatiivse kui ka positiivse koroona diagnoosi puhul. Mis mõte siis üldse testida on? Ainuke asi, mida positiivne tulemus annab, on niigi ärahirmutatud inimestele veelgi rohkem paranoiasid. Siin ongi see põhjus, miks inimeste vaimne tervis on nii madal. Ja jõuamegi peaküsimuseni: miks seda psühhoosi ikkagi elus hoitakse ja nuineljaks jätkatakse?
Helge Tulevik 27. jaanuar 2022, 15:50
Kuna teadusnõukoda esitab Kaja poolt ettekirjutatud, talle endale kõige kasulikumat, vaid müügiargumentidel põhinevat versiooni koroonast, siis tõele ligilähedastki versiooni ei saa sealt kunagi kuulda.
natuke nagu kahepalgeline või-27. jaanuar 2022, 15:41
et koroonapass ei kaitse ei ennast ega teisi, aga vaktsineerida tuleb järjekindlalt. Koroonapass ju tähendabki süsti tegemise tõestust. Aga jah, immunoloogid väidavad, et rohkete antikehade olemasolul peale vaktsinneerimine teeb immuunsüsteemile kahju. Nii et siisn on üks suur küsimärk. Täna üle 6000 ja ilmselt paar tuhat sellist, kes viimastel päevadel enese teadmata on läbi põdenud. veebruarist alates on inimestel koroonapassid aegunud ja peavad süsti peale tegema, et eluga edasi minna.
Mammu27. jaanuar 2022, 16:25
Aga ärgu tehku ja elu läheb ka siis edasi. Mida suurem hulk sellest sodist keeldub, seda kiiremini meie elu ka edasi läheb. Enamus ettevõtteid läheks pankrotti kui valitsus otsustaks, et miljon süstimata inimest kuhugi minna ei tohi. See oleks mõeldamatu ja riigis tekiks kaos.
Maria27. jaanuar 2022, 15:40
Mis sellel passil viga on? Eks võib ju vabatahtlikku surma minna kes soovib!
No27. jaanuar 2022, 15:50
Passil ei ole midagi viga haiglates on lihtsalt liiga vähe koroobatõbiseid
normaalsed 27. jaanuar 2022, 15:56
inimesed naguni ei käi baaris ja huvireisidel katku ajal
hd27. jaanuar 2022, 17:10
sinna surma võib minna koos oma passi ja süstidega.
loodetavasti27. jaanuar 2022, 15:34
soome ei võta uuesti kasutusse seda lolli passi :D kas tõesti inimesed ei sa aru we et koroonapass on Üks nalja number mina olen saanud väga raske kujulise koroona 2020 ja ma ei taha enda sisse sÜstida vaksiini.
No27. jaanuar 2022, 15:51
ära taha, see on sinu mure.
R27. jaanuar 2022, 15:33
Mis juhtunud on :D Kuidas kõik järsku nii mõistlikku juttu suust välja hakkasid ajama? Kus nad varem olid
ikka27. jaanuar 2022, 15:42
kõik läheb nii nagu plaanitud27. jaanuar 2022, 16:04
jajah, inglismaa, taani jne lõpetavad piirangud ja seda ainult selleks, et pöörata suuremat rõhku (sund) vaktsineerimisele!
kõik läheb nii nagu plaanitud27. jaanuar 2022, 16:06
jajah, inglismaa, taani jne lõpetavad piirangud ja seda ainult selleks, et pöörata suuremat rõhku (sund) vaktsineerimisele!
See pass. 27. jaanuar 2022, 15:29
On juba algselt valel otstarbel kasutusse võetud, nüüd ehk hakkab ka mõistus kohale jõudma kuigi sellised grupid pole kuskile kadunud kes sellest kasu lõikavad.
Justas27. jaanuar 2022, 15:29
Passil on siis mõte kui vaktsiin toimiks ja kaitseks inimesi. Täna annab pass seadusliku õiguse viiruse levitamiseks. Kuidas saavad viroloogid väita et pass kaitseb kui vaktsiinid ei kaitse?
Nipik27. jaanuar 2022, 15:28
Koroonapass oli vajalik selleks, et kahtlejaid vaktsiinivastaseid survestada vaktsiinile. Nüüd on järele jäänud ainult viimased pujäänikud, kes jäägu saatuse hooleks - vaktsineerigu või mitte, kelle asi! Vaktsiinipass on vajalik ainult reisimisel.
Mart27. jaanuar 2022, 15:35
Kas siis reisimisel näitab see, et vaktsineeritud inimene on nakkusohutu?
T27. jaanuar 2022, 15:43
Suures osas nõus, küll aga pole nõus väitega, et see pass reisimiseks vajalik on. Seal ei kaitse pass samamoodi mitte kedagi. Kahjuks. Siin ei saa ma oma lapsi sööma ja ujumagi viia ja nad on liiga väikesed, et üksi käia sellistes kohtades. Samas kui on valida tervis või ringikolamine, siis see mittevaktsineerimine pole mingi püaanlus, vaid sulaselge mõistlikkus.
Hmmm....27. jaanuar 2022, 15:26
Ei saa ju, sest Kiik ja Kallas on öelnud:"koroonapass on tulnud selleks, jääda". Muud põhjust ega põhjendust sellele ei olegi kui oma võimu näitamine.
kes nad on?27. jaanuar 2022, 16:20
ja miks peab rahvas mingi kaki juttu püha tõena võtma ja seda tsirkust taluma?
Tubli!!! 27. jaanuar 2022, 15:25
Ometi 1 tark inimene, kes asjast aru saab!!!! Õige!!!!
iroonia27. jaanuar 2022, 15:25
digitaalsel covidi tõendil on kirjas, et see on IMMUNISEERIMISE tõend aga ainukesed kes immuunsuse said on ravimifirmad
on 227. jaanuar 2022, 16:26
palju raha saajad, need ravimifirmad, eks tabletid ka anna raha ja 2. on matusebüroode töötajad.
Passo Porto-Rollo27. jaanuar 2022, 15:23
lõpuks ometi hakkavad suud lahti minema, TUBLI PUNAB, jätka samas vaimus!
kõll27. jaanuar 2022, 15:51
küll võttis alles aega...kus nad enne olid?!aga jh, parem kohe see mõttetu ja rahaliselt kulukas tsirkus lõpetada kui pimedas usus inimesi nõela otsa suruda
Ei aita ka testimised27. jaanuar 2022, 15:23
Täna test neg. homme pos,siis peabki iga päev testima,muidu pole mingit kasu testimistel
Nipik27. jaanuar 2022, 15:31
Kuidas seda testimist ette kujutatakse: lähen kinno paarkümmend minutit varem ja hakkan kohapel nina surkima ja laboratoorst tööd tegema. Tule taevas appi, milleks selline jamadus! Pigem ikka pass, läheb kiiremini.
...27. jaanuar 2022, 15:18
Kui see vaktsineerimise kasuteguri osa välja võtta, siis õige jutt. Haiged püsigu kodus ja tervetele uksed avatud, kes kardab, piiraku ennast ise.
aga nad 27. jaanuar 2022, 16:26
Helge Tulevik 27. jaanuar 2022, 15:17
Peaminister Kaja Kallas: "Ühtegi piirangut ei hoita kauem, kui tõesti vaja on" Kuna need "ohutustõendi" Covidpasside otsused on olnud valed algusest peale, siis tuleks Kajal õppida aega tagasi keerama, et saaks väita, et ühtegi piirangut ei hoita kauem, kui tõesti vaja on.
Õige ja mõistlik ning loogiline jutt27. jaanuar 2022, 15:16
www27. jaanuar 2022, 15:15
Tàiesti27. jaanuar 2022, 15:13
Tõesti...27. jaanuar 2022, 15:20
...mis kasu paberist,kui vaktsineeritu levitab viirust igalpool,kus käivad.Vaktsineerimata isik ei levita viirust,vaid võib haigestuda. Millal ükskord meie TARGAD juhid sellest aru saavad?
meesmetsast27. jaanuar 2022, 15:12
Uroloog võtab sõna viroloogia teemal... Aga kui nüüd mõni viroloog võtaks sõna uroloogia teemal...
Joonas27. jaanuar 2022, 15:18
Siis kui Punab kutsus covid pass ekasutama , siis keegi kyll ei inisenud, et uroloog v6tab s6na.
😊😊😊😊27. jaanuar 2022, 15:28
Ära o'le tähenärija!!!! Tark jutt tal ju!!!
munk (μοναχός)27. jaanuar 2022, 15:03