Foto: Istockphoto
Eha Kruus 13. veebruar 2022 18:00

Toiduõlidel on oma plussid ja miinused, kirjutab Healthline.com. Eri allikatest pärit õlide toiteväärtus, sealhulgas rasvhapete osa ja tüübid võivad oluliselt erineda. Juba see mõjutab oluliselt õli tervislikkust. 

Samuti tuleks taime- ja seemneõlisid oma toidulauale valida töötlemisviisi ja suitsemispunkti järgi. Ühtlase selge välimusega ja hinnalt odavamad, aga ka toitaine poolest vaesemad, on rafineeritud õlid. Paremal juhul on need taimedest või seemnetest pressitud, aga osa on ka keemiliste lahuste abil ekstraheeritud. Keemiliselt eraldatud õlisid paljud terviseteadlikud tarbijad väldivad. 

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99