Foto: pexels
Silja Paavle 16. veebruar 2022 20:00

Lume rookimine võib olla korraliku trenni eest. Pane järgnevad soovitused kõrva taha!

  • Suuremate pindade korral kasuta enda ees lükatavat lumesahka. Lumelabidaga tegutsedes proovi mõnda aega kasutada üht kehapoolt, siis koorma vahelduseks teist.

  • Kui sa pole tükk aega pingutanud, ära aja labidale või sahale korraga liiga palju lund.

  • Kõhulihaseid võid trenni mõttes pöördliigutusega lund küljele visates eraldi aktiveerida.

  • Inimese keha ja lülisammas on tugev. Seepärast ei pea selga kuidagi eraldi väga sirgelt hoidma või selja painutamist kartma.

  • Tee pause ja lase vahepeal kehal natuke taastuda, ära ürita kogu suurt tööd korraga ära teha.

  • Kui pingutad üle ja kuskilt annab veidi tunda, tee lumerookimisest paus. Väldi mõnda aega valulikku liigutust, aga ära jää diivanile. Väike jalutusring tuleb kasuks.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad