Kas teil on vaja laenu? Kas otsite rahalist? Kas otsite laenu, et suurendada oma äri? Ma arvan, et olete jõudnud õigesse kohta. Pakume laenud madala intressimääraga. Huvitatud isikutele, palun võtke meiega kohta Kohe vastata teie taotlus, sõbralikult Vasta sellele e-posti alla ainult [email protected] Laenutaotlus INFO JUURDE Eesnimi: Lähis nimi: Sünniaeg (päev-kuu-aasta): Sugu: Perekonnaseis: Kokku vajalik summa: Aeg kestus: Aadress: Linn: Osariik / maakond: Zip / Postal Code: Riik: Telefon: E-posti ID ..... Mobile / rakkude: Kuu sissetulek: Amet: Mis kohti sa tead meist ..... ([email protected])
Tavaliseks vastuseks on, et halva enestunde ja kõrge palaviku puhul ei tulegi esimesel kolmel päeval midagi ravida. Valu puhul võtke ibuprofeeni, ohtralt juua ja siis pöörduge perearsti poole. Ei oska arvata, kui põhjendatav selline Haigekassa eelarve kulutus on, kus vajaliku või oskusliku abi saamise asemel võib tagasihoidlikuma inimese elu hoopis ohtu sattuda. Ma saaks aru sellest, kui perearsti süsteem oleks sellisel tasemel, et piirkonna inimeste tervislik seisund oleks perearsti kontrolli all ja nõuande telefon töötaks perearsti juures. Siis saaks juba läbi nõuandjate kontrolli vajadusel kutsuda õigel ajal kiirabi. Kahjuks on perearstide võimalused puuduva raha ja tööjõu tõttu väga piiratud. Millegipärast toimub meie riigis terviklike süsteemide loomise asemel mingi luige, haugi, vähi tegevuste kokkupanek ja rahastatakse puudulikke lahendusi, kus kasutegur on suht puudulik.
no mis nõu ma sealt saan, mitte midagi ! Helistasin öösel sinna kui jala suurtes varvastes oli tohutu valu mida põhjustas podagra ,mitte midagi ei aita ja mõtlesin et helistan 1220 ja seal vastati mulle kui ma ütlesin ,et mul on podagrast suur valu varvastes ,et te olete äkki kukkunud ,toho taevas kukkunud ja ikka korrutab, et kukkunud ja ma küsisin, et kas te üldse teate mis haigus see on. Siis mökutas seal tel otsas ja ütles et võtke ibumetiini ja kõik .Mis on sellest kasu kui seal nii lollid vastavad !!!
Kommenteerijad on enamus negatiivsust kogenud,aga minul on tulnud ka mitmeid kordi helistada ja julgen väita , et aktsiendiga rääkiv naisarst on olnud väga meeldiv vastaja ja väga põhjalikult seletanud mulle asjaolusid.Pole tema eestikeele oskusel häda midagi.Muidugi diagnoosi ei pane ükski tohter telefoni teel,aga nõuanded on olnud rahuldavad.
Helistasin kord hirmuga - järsku tekkis jube nõrkus ja külmatunne, kõik surises, süda peksis (no lõi ikka väga kiiresti), iiveldas ning selline viimsepäeva tunne oli. Arst oli päris tõre. Ütles, et algav noroviirus. No ei uskunud ma seda asja, aga midagi teha ka ei olnud. Vedasin end kuidagi voodisse, sain olla ainult nii, et pea oli natukene kõrgemal. Kass ajas end mulle rinnaku peale põrisema. Mõne aja möödudes muutus süda aeglasemaks ning vappekülm taandus (peaaegu krambilaadne vappekülm). Magasin öö ka ära ja hommikuks oli järel vaid kerge iiveldus. Palavikku ei tõusnud, oksendama ei ajanud, kõht oli korras (kui pidev vee väljutamise vajadus välja arvata :P). Ühesõnaga ma arvan, et see ikkagi ei olnud noroviirus... Selge, et arst ei saa telefoni teel alati täpset diagnoosi panna, kuid sõbralikkuse ja patsiendi mõtete kuulamisega võib ka selles vallas kaugele jõuda :)
Minu helistamise peale vastas telefoni üks tugeva vene antsendiga naisterahvas, kes ei saanud isegi "tere" korralikult öeldud. Rääkisin mure ära ja mis ma sealt sain siis? Pidin ise arvama seal telefoni otsas mis mul viga on ning tädi korrutas ainult "jah" ja "jah". Ühesõnaga helistan sinna ja panen endale ise diagnoosi, millest see tädi arugi ei saanud, sest eesti keel oli no nii algtasemel selge, et hoia ja keela. Jube hea koht kuhu helistada, peaks mainima.. Saab abi küll, aga vaid siis kui ise diagnoosi paned.
Olen 3 korda sinna helistanud ja mitte kordagi ei ole abi saanud, vastaja ei viitsinud mu juttu isegi lõpuni kuulata. Kuidas on võimalik helistajat lõpuni kuulamata nõu anda? Rohkem ma sinna enam helistada ei kavatse.
Olen ka sinna päris mitu korda helistanud ja ka ainult sõimata saanud, et mis siia helistad, pöördu esimesel võimalusel perearstile või kui tunned, et vajad kiirabi siis mine sinna.
oleneb inimesest. Olen päris palju sellele nr helistanud. Seal on üks väga tore proua kes VÄGA põhjalikult VIITSIB ja OSKAB seletada. Teised on aga jah , sellised nagu nad on, ei mingit kasu nendest. Aga ikkagi on tore , et selline nr on olemas ja iga kell on võimalik helistada.
Olen ka viimasel kahel kuul sinna helistanud ja lapse pärast abi vajanud. Mis mulle tuska tegi on see, et mõlemal korral olid küll erinevad arstid, aga tõredad ja kurja tooniga rääkisid nad mõlemad. Vaata, et sain veel sõimata, nagu ma peaks teadma kõike juba enne nendele helistamist. Kui neile ei meeldi inimestega suhelda, siis pole ju ka mõtet teha sellist tööd, mis neile närvidele käib. Ma ei helistanud sinna ju niisama naljapärast. Paistab, et ma pole siis ainuke, kellega nii suheldakse sellel nr.
Abi saamiseks mõtetu koht, vastatakse tõredal toonil, asjasse süüvimata, otsekui tõrjudes tüütut sääske. Teen regulaarselt sporti ja korraga ei suuda teisele korrusele tõusta, ajab iiveldama. Helistasin esmalt kiirabisse, siis ülalsoovitatud perearsti telefoninile. Mõlemal pool saadeti mind pikale lainele, umbes et määrige kõhtu vaseliiniga ja läheb üle. Ise oletasin südame probleeme. Järgmisel päeval läksin kiirabisse kohale ja selgus, et üks südame veresoon on 80% umbes, kohe palatisse, hiljem paigaldati tent ja nii, tänu minu aktiivsusele, ennetasin inarkti. Võib-olla on keegi sellelt teleonilt abi saanud, mina küll mitte.
KOMMENTAARID (16)