Foto: MATI HIIS
Ilu ja mood
24. jaanuar 2014, 07:00

Lõhn veebipoest: kõvasti odavam, aga kas alati ka õige kaup? (2)

Et paljudel on iga euro arvel, õitseb äri kümnetel parfüüme müüvatel veebikülgedel – sealt saab trendika lõhna kätte mitukümmend eurot soodsamalt kui poest. Aga mitte alati ei pruugi see kaup olla õige, kinnitavad tootjate ametlike esindajate kontrollostud.

Et paljudel on iga euro arvel, õitseb äri kümnetel parfüüme müüvatel veebikülgedel – sealt saab trendika lõhna kätte mitukümmend eurot soodsamalt kui poest. Aga mitte alati ei pruugi see kaup olla õige, kinnitavad tootjate ametlike esindajate kontrollostud.

Ei saa salata, et veebipoodidel on mitmeid eeliseid. "Lisaks soodsamale hinnale ei pea parfüümide ja ilutoodete ostmiseks kuhugi sõitma, toimetame pakid ise kohale," märgib Ivar Arulaid MyLook.ee turundusosakonnast.

Internetipoe Levelzone omanik Ivo Joost tõstab omalt poolt eelisena esile valimislihtsuse: "Klient ei pea käima mööda poode sobivat kaupa otsimas. Ka saab ta rahulikult valida, kartmata pealetükkivat klienditeenindajat."

Veebipoodides ringi vaadates tekib paratamatult küsimus: kuidas nad saavad müüa pärispoodidest mitu korda odavamalt? "Toote väljamüügihind arvutatakse kuluarvestuspõhimõttel. Kõik algab sisseostuhinnast, lisanduvad erinevad kulud (näiteks transport, laooperatsioonid jne.) ning, mis peamine, konkurents," räägib Joost. See on tema sõnul Eesti veebipoodide lõhnaturul väga tihe.

Edasi lugemiseks:

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
3.99