Foto: Panthermedia/Scanpix
Silja Paavle 7. oktoober 2014 07:00
Söö vitamiinirohket toitu: tooreid puu- ja köögivilju, banaane, pruuni riisi, ube ja joo taimeteesid. Vähem söö rasva, rafineeritud suhkrut ning joo kohvi ja alkoholi.

Ole päeval, eriti päikesepaistelisel, palju õues ning ruumis tõmba päevasel ajal kardinad akna eest ära.

Hakka liikuma - tegele regulaarselt spordiga, näiteks kõndimise, ujumise või aeroobikaga. See vähendab stressi ja suurendab hea tuju hormooni taset.

Tegele sellega, mis sulle meeldib – see aitab igikestvat videvikku unustada.

Kanna värvilisi riideid. Must ja hall ainult süvendavad masendust.

Otsi abi aroomiteraapiast, lõhnad mõjutavad tujusid. Näiteks rosmariin tõstab tuju, apelsini ja kaneeli segu ning lavendel aitavad uinuda, greibiõli, jasmiini- ja bergamotiõlisegu aitavad meeleolu parandada.

Osta mõnusat šokolaadi ja mine sõbrale külla. Unusta suhtlemine suhtlusportaalides – üks mõnus õhtu sõbraga parandab enesetunnet oluliselt rohkem ning tühjana tundunud patareid saavad imeväel laetud.