Keha

"RADARI" VIDEO: raskelt haige kunstnik leidis leevendust ravikanepist (31)

LISA KOMMENTAAR

os5. detsember 2014, 05:58
Võiks ikka anda nendele kes tõesti vajavad.Ma ei saa aru miks arstid kardavad retsepti välja kirjutada!?Kutt sai üle mitme aasta k..ppi.Ta tahab ka elada. Eesti riik ei saa öelda mis on inimesele hea ja mis mitte.
oeh4. detsember 2014, 18:36
loen neid kommentaare ja ei jõua ära imestada. Tundub, et meie ümber on nii palju kanepitarvitajaid, et narkootiliste ainetege mittekokkupuutunud oleks nagu tulnukas. Aga kanepi mõju paistab ka antud hinnangutest välja - ega muidu mureliku lapsevanemale valimatult vastuseid tuleks.
Sellisel kellaajal ei oleks mõistlik olnud antud teemat eetrisse anda
maakas4. detsember 2014, 11:00
Minu mehel ,kes neljakümnentates on SM tõbi ja ma näen kuidas ta vaevleb valudes,nii öösel kui päeval ja ta ei maga isegi tugevate unetablettide abil ,sest need ei mõju enam ja sellest haigusest ei parane keegi vaid saab mõnel juhul peatada mõneks ajaks ja söök on tema jutu järgi rohu maitsega jne.jne. Seega kui oleks mingi õlekõrs saadaval siis ta kindlalt kasutaks seda ära ja tüüpiliseks narkariks ta ei saa,sest isegi kui kord raha napiks, siis selliste jalgadega juba vargile ei lähe...........Ja reeglina sa oled ikka lõpuks ratastoolis ,sest kargud vaid on tee selleni peagi.
Slx3. detsember 2014, 17:59
Kui kanepi suitsetaja on narkoman,siis alkoholi tarbija alkohoolik.jäägu iga inimese enda otsustada mida ta teha tahab(ise tead millega tervist rikud,rikud seda nigunii)
ups3. detsember 2014, 17:17
Need võrratud maalid! Ole tubli ja õige on see,et oma keha tunneme me kõige paremini!
costa3. detsember 2014, 15:31
Kanal 2, tubli et selle loo peavoolumeedias kajastasid, kuna kanep on jumalate taim..see aitab paljude paljude haiguste puhul, samas kanepiõli ka vähi vastu aitab!! Marcuse juttu on rõm kuulata. Edu Sulle Marcus ja head paranemist! :)
costa3. detsember 2014, 15:32
vabandust kirjavea pärast, rõõm kuulata. :)
Ka Ema3. detsember 2014, 13:13
Mis mõttes on narkarid algust saanud kanepist?????? Algus on ikka sellest lahjast siidrist jne. Vaadake mida teeb alkohol inimestega!!!!!!
costa3. detsember 2014, 15:34
paraku jah see mis legaalne (alkohol) on kahjulik inimesele! Kanepit kui tarvitada puhast ja seda kasutab homo sapiens, pole eal kurjast!
kapsas3. detsember 2014, 13:12
Ravikanepis ja kanepiõlis pole THC'd. Ehk 'laksu' sellest ei saa, on vaid teised rahustavad mõjud organismile. Seda saabki lastele seletada, et ravikanepil ja kanepil on vahe.
what3. detsember 2014, 20:19
vale. oled proovinud et targutad ? milleks kurat võtavad inimesed sõna teemadel millest neil pole vähimatki aimu kah? lihtsalt vajadus lõugu lõksutada või?
kanepiõli teeb su väga pilve,
enne kui sa kapsas midagi lastele seletama hakkad, kogu tarkust ja ära ole tavaline tola kes targutab teemadel mida ta ei tunne, lihtsalt et oma ego rahuldada.
that10. detsember 2014, 09:37
Kas ka külmpressitud kanepiõli, kus mitte psühoaktiivne THCa ei ole dekarboksüülimise (kuumutamise) kaudu veel koondatud psühoaktiivseks THC'ks?
Nalja kui palju3. detsember 2014, 22:19
Kust teil selline info? Paraku pean teid välja naerma, sest see on väga rumal vale mida te siin räägite. Pole olemas RAVIKANERPIT ja mingit tavalist kanepit. On olemas kanep, milles on THC ja sellest tehake kanepiõli, suitsetatakse ja tehakse võid, millest valmistatakse küpsetisi. Ja siis on olemas kanep, millest tehakse köit. Seal pole THC-d või kui on siis väga vähe. Nüüd ajakirjandus on lasknud liikvele ajuvaba müüdi, mida iga kanepitarvitaja teab ju otse loomulikult, et see on võhiku jutt. Need inimesed, kes kanepit suitsetavad, suitsetavad sedasama kanepit, mida vähihaiged tarvitavad. Sellest samast kanepist tehakse ka kanepiõli. Kanep ongi ravimtaim ja seepärast võib kanepit ka ravikanepiks nimetata, kui soovi on. Kanep on kanep.
Heips10. detsember 2014, 09:40
Ei hakka dislike sulle panema, aga mis arvad aretatud kanepisortidest, kus THC sisaldus jääb alla 3% ja CBD sisaldus ületab 20% ? Lisa sinna külmpressimis meetod, ning väldidki suures osas THCa koondumist psühoaktiivseks THC'ks. Voila - ravikanepist tehtud õli, mis ei tee pilve
mina3. detsember 2014, 12:56
muidu aetakse küll meie p..sekukunud ürituses [eestiriigis] näpuga seadusi taga kus see nüüd on ,kui inimesele on seda vaja miks on talle seda nii kahju lubada.
sõltlane vä3. detsember 2014, 12:55
Ma nii kogemata küsin, et kas toimetaja on narkar? Mis asi on ravikanep???
Sõltlane ää10. detsember 2014, 09:34
Ma nii kogemata siis vastan, et ravikanep on selline kanepi sort, kus psühoaktiivse THC kõrval või täiesti eraldiseisvalt domineerib mittepsühhoaktiivne kanabinoid CBD - aine mis on võimleine päeva pealt ravima langetõviseid lapsi. Kui vastus ei meeldi, hoidu teine kord küsimast, nikotiinik, alkohoolik, kofeiinik.
ema3. detsember 2014, 12:32
juhtusin kogemata seda saatelõiku nägema ja usun, et see pani paljud lapsevanemad väga halba olukorda. Kuidas seletada nüüd teismelisele, et kanepit ei tohiks tarvitada? Aga televiisoris ju öeldi, et siis hakkab hea ja isegi arst kiitis?????
ince3. detsember 2014, 12:39
aga sa seleta oma füüsiliselt ja vaimselt tervele tatikale, et see onu on raskelt haige ja enam kunagi ei parane ning peab surema ka oma puudega ning tema vaevuste leevendamiseks on kanep üks võimalik variant, aga sina kallis terve jõmpsikas oled liiga terve, et ganjat tõmmata. lammas oled v? sinusuguste lapsed vajavad sotsiaaltöötajat, mitte sinusugust ema.
chill ints3. detsember 2014, 17:12
Olen sinuga nõus, aga kuna tegemist on selles vallas harimatu inimesega seega ei pea ta peale nö. karjuma. Ma arvan, et aitab see kui soovitada paar head filmi ära vaadata ja korra see ravim ise ära proovida, mis asi see kanep ikkagi on. Sellest võib jääda sõltuvusse, kuid pigem jääb inimene ennem alkoholist ja tubakast ennem sõltuvusse.
Kui ise pole proovinud siis nendel inimestel pole mõtet minu arust siin oma viha ja rumalust välja näidata. Loe, uuri ja proovi väikeses koguses ning tee enda järeldus. Samamoodi nagu enamus oma nooruses alkoholiga esimest kogemust lõid. See pole nii hull patt siin ilmas ühte taime enda nahal proovida, see on loodus. Kummelitee on kaa näiteks ju kasulik. Miks me peame sööma sisse X-tablette, millest me midagi ei tea ja mille toimetest on meil vähe aimu.
3. detsember 2014, 12:51
seega on sinu laps sügava vaimupuudega ja seega pole võimeline aru saama.
Jänks3. detsember 2014, 18:05
Samamoodi nagu seletad oma lastele, et apteegis müüdavad ravimid ei ole kommid, kuigi mõned neist on magusad ja hea maitsega.
Püha jumal3. detsember 2014, 22:21
Võta mõistus kokku ja ütle lapsele, et kanep on nagu alkohol. Lapsed seda tarvitada ei tohi. See on täiskasvanute mõnuaine ja ka ravim. KANEP ON RAVIMTAIM!
c 3. detsember 2014, 11:52
Probleem on selles, et arstid ei ole nõus sellega tegelema. Olen ise mitmete arstidega sellest rääkinud. Sain vastuseks vaikuse v õlakehituse. Kui ravikanepi kasutamine patsiendi ravis muidu Eestis lubatud, siis seisab see puhtalt arstide taga. Ei viitsi tegeleda, ei taha meedia tähelepanu. Aga patsient abi ei saa. :(
Pipi3. detsember 2014, 11:31
Aamen! :) Tubli poiss, et lõpuks selle teema algatasid. Eesti meedia ja riik on juba aastaid seda teemat vältinud ja tabuuksteinud. Kanepi tarbija kas siis ravi omadustel või niisama sõpradega koos paar korda nädalas ei ole narkomaan ja kriminaal, nagu siiamaani paljud arvavad. Ma loodan, et lõpuks ometi avavad ka kitsasilmaringiga eesti kodanikud oma silmad, ning näevad, et kanep ei ole ühel pulgal heroiini ja kokaiiniga. Go Marcus... loodan et sa selle tunnistuse saad ravikanepi jaoks.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Bob Marley
Naine3. detsember 2014, 12:05
Miks peaks kanepit niisama tarvitama? Väga paljud narkarid on just kanepist alguse saanud ning ise ka seda tunnistanud. See, et kanep ravi eesmärgil mingisuguseid sümptomeid leevendab, ei ole mingi argument, et nüüd peaks seda igast apteegist vabalt osta saama. Retseptiravimina palun väga. Kui haigele sellest kasu on, siis peaks ta seda muidugi saama, sest no ravimite maailmas on ikka igasuguseid (ka psühhotroopseid) asju olemas ja neid ka kasutatakse. Morfiin ju ka narkootiline, aga meditsiinis kasutatakse seda iga päev.
3. detsember 2014, 12:54
miks peaks üldse inimest terveks ravima,nii lihtsam,annad aga seda mis pähe tuleb ja ei aita,saad vähemalt inimesi piinata erinevalt ´koonduslaagritest.
Mees3. detsember 2014, 17:23
aga sinu arvates on siis alkohol ok narkootikum? vaata kui palju autoõnnetusi ja muid õnnetusi see põhjustab. Alkohol pole mingi retseptiravim nii pole ka tubakas ja isegi mitte kuidagi ei liigitu sinna kategooriasse, see on ühiskonnas välja kujunenud tabu, mis on millegi pärast ok ja loodusest tulev taim on lihtsalt ära keelatud Ma küsin selle peale miks? See mida igaüks tarvitab peaks ikka inimese enda otsusda olema, mitte üldiselt maailmas korraga ära keelatud. MIks see nii on? Uurige? See on põnev teekond! Ava oma silmad naine ja ära tühjast plära. Narkar on see, kes oma eluga anyways hakkama ei saaks. See on loodusseadus, et tugevad jäävad ellu ja nõrgemad peaksid ära vajuma, aga meie ühiskond poputab igat jobu. Karm, aga see on looduseadus!
pff3. detsember 2014, 20:21
kanepist pole peaaegu keegi alustanud, enne tehakse ikka väike sigarett nolkidega maja taga, seejärel proovitakse kodutu abiga ostetud siidrit ja õlli. alles siis tulevad illegaalsed droogid.
gõugõu3. detsember 2014, 17:10
Bob Marley suri vähki, kuigi oli kanepist läbi imbunud nagu üks korralik suitsusink.
Mary Jane3. detsember 2014, 17:35
Samuti suri Steve Jobs vähki, kuigi oli korralik savu ja muude erinevate loodusest tulevate ainete kasutaja, kuid keeldus õigeaegselt ravist nii nagu Bobki. Kas Steve Jobs oli narkar. Jah, oli...so what? Mees mõtles ägedaid asju meile välja ja see ei tulnud niisama hommiku kohvi pealt, samuti laulab Bob siiani meile. Seega argument, et see vähki ravib vajab kindlasti korralikku uurimist, kuid kas me tahaksime maailma, kus poleks olnud kumbagi meest? Mina küll mitte. Seega inimesed peaksid saama ikka ise otsustada, mis aineid endale näost siise ajada. Mina näitekes ei viitsi E-sid täis krõpse endale näost sisse ajada.