Üks küsimus

Üks küsimus: kas võtta südameaspiriini?

Tervis Pluss, 28. detsember 2014, 10:28

15 KOMMENTAARI

e
Endine tohter/ 29. detsember 2014, 10:19
Hjertemagnyl on vere vedeldaja mitte südame jaoks ravim.Kui verejooksud tekivad ei tohi kasutada Marevani ega mingisugust verevedeldajat.Aspiriin on ikka aspiriin mida enam EURO nõuetel ei tarvitata.Aspiriini nimetuse all on teised ravimid,sõna lihtsalt tarvitatakse aspiriin rahvakeeles või nagu öeldakse maakeeli,(maakeeles).Soovitan südameaspiriiniks meropololi 50 mg.Veresoonte ennetajaks on trentaal,trombo,trentaali asemel on uuem täiendatud rohi enelbin.Et veri vedel hoida kasutage pradaxa 110 mg.Olge terved ja õigel ajal arsti juurde.Kallis rahvas,ärge uskuge neid ekstrasense või posijad või kes nad on kes petavad rahvast Jututoas telöeviisoris kuuendas kanaöis.Vassiljev paneb ka juba pada,mõnitab vamureid kellel ka juba mõistus ära läinud riigikogus olekuga.
s
Sõbranna / 28. detsember 2014, 22:30
kasutas ka seda aspiriini.Arst oli soovitanud,et vedeldab verd.Ja siis suri äkitselt trombist tekkinud infarkti olles veidi üle 40-ne. Ilma igasuguse kaebuseta enne seda. Ma ei usalda ühtegi sellist kampaaniat,tänapäeva rohtudel on kõigil sada kõrvaltoimet.Mida vähem neid süüa ,seda tervemad oleme.
e
ei mingit aspiriini enam/ 28. detsember 2014, 21:15
Aspiriin on aspiriin, olgu mistahes nimi talle pandud. Südameaspiriin pole mingi südameravim, vaid lihtsalt vedeldab verd. Oleneb inimesest kuidas kellegi veresooned seda taluvad. Üks tuttav võttis ka aastaid nn. südameaspiriini, mis pidi lausa ohutu olema, aga nüüd on ta hauas. Maoverejooks tekkis, ei saanud kiiresti abi, tegelikult polekski midagi jõudnud teha, kuna veresoon maos andis järele ja inimene jooksis kiiresti verest tühjaks. Samal ajal tarvitasin ise ka seda rohtu, kuna oli migreen ja vererõhk oli kõrge, arst arvas, et vedelam veri jookseb vabamalt. Tekkisid sinikad. Ninaverejooksud, millega pidin lausa haiglasse minema, et siis mehhaaniliselt verejooks peatada. Hiljem kõrvetati ninaveresooned kinni. Kirurg ütles, et hea, et veresooned ninas lõhkesid, peas oleks hullem olnud. Õigel ajal panin piiri sellele aspiriini söömisele.. Nüüd aga vaevlen aastaid juba maohaavade ja kaksteistsõrmiksoole haavanditega. Nüüd toimub tagajärgede likvideerimine, maorohtude söömine ja aeg-ajalt mõõga neelamine.
k
kiti/ 28. detsember 2014, 20:51
minu poeg tarvitab südameasperiini aga arsti poolt ette antud juhendite järgi niisama küll võtta ei tohi.algul võttis ka 1 tableti päevas aga siis tekkis raske ninaverejooks. pidi eelmise aastavahetuse sell pärast haiglas veetma .siis vähendati kogust 0,5 tableti peale.ja pidevalt tuleb vereproovi teha.keegi ei tohiks omast tarkusest seda rohtu võtta.
k
28. detsember 2014, 17:48
Kas apiriin suurendab vererõhku või hoopis vähendab?
j
juhan/ 28. detsember 2014, 15:57
ravimi nimi Aspirin 100 mg, ja seda on voetud vahemalt Euroopas sada aastat ajuinsuldi ja sudameinfarkti ennetamiseks. Dr. Oz soovitas poolt tabletti vajadusel votta, kui peavaluga tegu voi suda annab tunda.
Soomes on vanemad sudamehaiged pidevalt votnud Disperini 50 mg tablette, muidugi voib mao peale mojuda, kui hommikul tuhja kohu peale votta, aga viimasel ajal voetakse Aspiriini hoopis ohtuti.
Eestis soovitavad arstid mingit hertemagnuuli, mis ravim see on, et tea peale eesti arstide keegi.
v
võib-olla/ 28. detsember 2014, 17:53
on oz seda korduvalt soovitanud, ei ole eriti vaadanud. aga ometi juhtusin omaenda silmaga nägema ja kõrvaga kuulma, kuidas ta väitis täitsa kindlalt, et kõik alates 40 a peavad võtma südameaspiriini.
k
Kannataja/ 28. detsember 2014, 15:45
Kallid inimesed hoidge vererõhk korras asi hakkab kõik sellest mis tahes haigusega.Ise ka ennem ooh need vererõhu tabletid kui hädad käes on kõik hilja.Põhilised hädad hakkavad stressist,üle töötamine mis põhiliselt paneb põõna südamele.Need Ozi saated on sama nagu kuuendalt kanalit Jututuba,ei saa aru kuidas inimesed lähevad nii rumalalt õnge.Jututoas ei näe inimestki ja nad ravivad sind.Inimene hädaga teeb kõik mis suudab kuid siiski ärge uskuge rumalusi.Nõuka ajal ei olnud asi nii hull.Maitse aineteks oli ainult sool,pipar ja loorber.vaadake mida Teie nüüd sisse sööte ja arstid on süüdi.Koka saates ka kurb vaadata räägib paneb veel kuubiku kana puljongit.Issand jumal kui rumal ainult äri ja ei tea millest see tehtud on puljongi sildi all.Ah,ei ole mõtet liigselt targutada,rahvas Teie ei ole nii rumal,et kõike uskuda.Suits ja alkohol on põhiline rahva hävitaja.See lihtne õlugi kui palju halba toob inimeste tervisele.Apteegid on muutuinud äri firmadeks kust ei saa isegi enam rohtu.Nii,et kallis rahvas ärge uskuge isegi seda mis siin liba nimed kirjutavad,artikkel teenib raha.Olge terved pean minema.

a
andres/ 28. detsember 2014, 14:40
vaatsin kunagi algusaegadel, kui dr.OZ alustas, tundus huvitav, asjalik, prof
(tänu muidugi OPRAH-le, kes dr OZ-i üles "puššis) ) kuid mida aeg edasi, seda ärilisemaks saade muutus ja on muutunud,
naljaks (halvas mõttes) on see, et ei lähe ühtegi saadet mööda, kui ta ei soovita osta ja hakata tarbima igapäevaselt mingeid tablette,
minu kolleeg aga USA-st, kellega arutasime saadet, ütles, et tema, st OZ-i saadete põhisponsorid ongi ju suuremad ravimitootja firmad
"siia see kirves ju maetud ongi"
kahju, aga nii see on
rumalaid inimesi on ohhh, kui palju, kes kohe kõike usuvad ja hakkavad tarbima
k
kõik/ 28. detsember 2014, 14:31
arstid soovitavad toidulisandeid ja ravimeid mis ravimi müügiesindajad pakuvad.Ravimifirmad korraldavad arstidele luksus reise ja pidusid(hotellis ööbimised ja banketid) nendele arstidele kes suudavad rohkem ravimeid inimestele pähe määrida.
p
penskar/ 28. detsember 2014, 13:45
Minu pere arst soovitas mulle 53-l eluaastal hakata igaks juhuks südameaspiriini võtma. Kas sellest on olnud kasu või mitte, ma ei tea. Võtan teda juba 8 aastat, aga ega mina ei tea, mis tast tulu on. Mingeid analüüse pole perearst mulle määranud ei alguses ega ka nüüd. Võib olla on sellest tulu ainult apteegil, arvan ise, aga võtan edasi.
m
MaKaak/ 28. detsember 2014, 13:25
Huuh, hea, et ise seda südameaspiriini võtma ei hakanud. Kavatsesin küll. 1-2x nädalas poole aasta jooksul olid südame all pisted, mõtlesin süda haige. Õde ajas õnneks arsti juurde. Tuli hoopis välja, et süda on tervemast tervem, lisaks veel lööb nagu 16.a.-se pubeka oma. Magamatus, närvipinge tingisid hoopis need pisted.
t
Tehke/ 28. detsember 2014, 13:16
kõigepealt selgeks mis asi on südame aspiiriin.Mina tean kolme rohtu mida mida nimetatakse südame aspiriiniks.Mis haigus on ,kas südame puudulikus,veresoonte haigused,arteriaalsed haigused,trombid,e.trompoos,infarkt,insult jne.Oli ka harilik aspiriin mis oli väga hea rohi mida on Lätis Venemaal kindlasti.Väikse tähega euro liit keelas ära,et inimesed varem sureksid.Sina katrin nõukas kes sa üldse oled ja miks vale nõu annad ja miks ei ütle rohtude nimesid mis kõik on olemas.Siin mingisugune rumala ajakirjaniku soperdis tühjale kohale.
a
arvaja/ 28. detsember 2014, 12:39
7 aastat tagasi soovitas kardioloog mulle südameaspiriini, tegingi nii, nagu soovitati, 7-8 kuud hiljem sattusin mao uuringtele (minupoolseid kaebusi ei olnud) ja nn. televiisor näitas maos verd, küll mitte palju, aga siiski, nägin ka ise seda pilti. Selle tagajärjel sattusin haiglasse ja lõpuks opile. Arvan, et aspiriiniga tuleb olla eriti ettevaatlik.
s
Sixtap/ 28. detsember 2014, 12:31
Mõtekam on teha üks kaaniravi kuur, kui riskida maohaavadega.
http://www.emia.ee/kaaniravi

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee