Hea nõu

Artikkel ilmus esmakordselt 2012. aasta jaanuari Tervis Plussis.

Lihased on pinges - mida teha? (1)

Tervis Pluss, 13. jaanuar 2015 09:13
Foto: PantherMedia / Scanpix
Tunnen, et reie tagumised lihased jäävad pärast trenni venitamisest hoolimata ikkagi pingesse. Milliseid venitusharjutusi võiksin proovida?

Kristi Roosimägi (aeroobikatreener): Reie tagumiste lihaste venitamiseks on head järgmised harjutused.

Peale jalalihaste venivad boonusena ka alaseljalihased. Lihaste venimiseks hoia mõlemat venitust vähemalt 30 sekundit.

• Venitus harkistes, küünarnukid maas, nõuab head painduvust, kuid küünarnukkide põrandale saamine ei pea olema eesmärk omaette. Mõnusaks venituseks piisab ka käte toetamisest põrandale.

• Venitus harkseisus on esimesest harjutusest lihtsam, kuid kellel on probleeme pea alaspidi olemise või vererõhuga, võiksid eelistada venitust harkistes.

Samal teemal

09.01.2015
Unustage dieedid! Peagi põletab kogu üleliigse rasva dieedipill!
07.01.2015
Taliujumine - külmaga külma vastu
06.01.2015
Heli Kraft: "Liikumine on tervise alus."
05.01.2015
Jõutreening: pisut kardetud, kuid keha vormishoidmiseks väga kasulik