Treenimine

Lugu avaldati esmakordselt 2013. aasta jaanuari Tervis Plussis.

Külma ilma 9 käsku

Külli Haav, 24. jaanuar 2015 12:13

5 KOMMENTAARI

m
M/ 24. jaanuar 2015 15:42
Pealkiri ja sisu ei haaku kuidagi. Ja peale selle on ikka looduslikud villased ja puuvillased kõige paremad materjalid, mida selga panna, muid ei talu minu ihu üldse.
m
24. jaanuar 2015 18:28
mäletan nagu täna kuidas talvel puuvillane T särk läks märjaks ja siis külm ronis üle selga, kui trenni kestvus oli 1h+
o
ok/ 24. jaanuar 2015 15:06
ühesõnaga- ära venita, ära venita isegi siis kui naaber pidevalt venitab ja lõpetuseks venita õigesti.
k
Ku/ 24. jaanuar 2015 14:44
Olen nii 2-3 korda nädalas treenija,aga sellest jutust küll aru ei saa.Trenn kestab umbes 1,5 tundi kui selle jutu järgi teha soojendust 40minutit ja lõpus 20 minutit poole vinnaga siis trenni pikkuseks tuleks ainult pool tundi.Kas lugejatest tõesti keegi nii ka toimib?
s
soojendus ca 15 min/ 24. jaanuar 2015 18:30
tee nagu soovitavad treenerid mitte ÕL, ja kõik on korras