Treenimine

Kelle eest sa ära jooksed?

Manona Paris, 11. aprill 2015 09:50

4 KOMMENTAARI

k
12. aprill 2015 15:52
korra jooksen armukese eest ... ja mõnikord naise eest ...
o
Oik/ 11. aprill 2015 16:09
Paljud toovad vabanduseks meie kehva kliima. Seda näitab ka see, et kui on vähegi tuulisem või kasvõi kerge seenevihmane ilm, ei leidu metsas peaaegu mitte ühtegi jooksjat. Viimasel talvel sai suurepäraselt jooksmas käia, jätsin vaid ühe korra ära, kui päeval temperatuur -15 oli. Seega vabandused on üleliigsed. Alustada ei ole kunagi hilja, mine kohe jooksma!
c
Cac/ 11. aprill 2015 14:10
See on jah suht üllatav mida endale selga aetakse, kui jooksma minnakse. Jooksuga soojendab organism ennast ise ja paras jooksuriietus on elline, millega kohapeal seistes külm hakkab. Organismi ülekuumenenmine jooksu ajal suurendab oluliselt vigastuste tekkimise riski ja vähendab oluliselt võimekust liigse higistamise ja vedelikukaotuse näol.
a
Antz/ 11. aprill 2015 11:15
jutt kõik õige aga ajastus vilets. Nüüd, kus ilmad soojaks minemas tormavad paljud treenima stiilis suveks saledaks. Hilja juba. Asja ei tee ka lihtsamaks üha tõusev temperatuur. Soojaga on tegelikult raske joosta. Oma mõnekümneaastase kogemuse pealt ütleks, et parim jooksutemperatuur on miinus viiest pluss kümneni. Kõlab nagu meie talv, eks. Ja siinkohal just see ajastuse teema. Jooksma tuleks õhutada sügisel. Meie viimased talved on suusavaenulikud kuid jooksusõbralikud. Ja kui sügisel alustada, regulaarselt treenida, siis saab ka suveks vormi. Selle paari kuuga ei jõua enam midgi. Ja ärge pange liiga soojalt riidesse. Kui välja minnes pole kergelt külm, siis joostes kuumenete üle. Mul on alati kahju neist ülekuumenenud ja kannatavatest kubujussidest. Aga kui täna alustada ja visa olla, siis järgmise aasta suveks on tulemused garanteeritud