Foto: PantherMedia / Scanpix
Tervis Pluss 9. juuli 2015 17:18
1. Seisa, jalad õlgade laiuselt harkis, põlvedest kergelt kõverdatult. Lase käed enda ette rippu, peopesad suunatud taeva poole. Sule silmad, hinga sügavalt ja aeglaselt sisse ning tõsta samal ajal peod rinnakuni, keskendu. Pööra peod rinnaku juures suunaga alla ja hinga pihke alla lükates sügavalt välja. Soorita harjutust 5–10 minutit, kuni oled lõdvestunud ja valmis järgmisteks harjutusteks.

2. Istu partneriga vastakuti. Olge teineteisele piisavalt lähedal, et oleks mugav käest kinni võtta. Tõstke jalad üles enda ette ja pange jalatallad kokku, katsuge hoida jalad sirged. Hinga rahulikult ja keskendu kõhupiirkonnale. See võimendab kehas tuleelementi ja aitab juhtida seksuaalenergiat.

3. Seisa partneriga vastamisi, too parem jalg ette. Ühendage jalad partneri omaga labast kuni põlvedeni. Pane peopesad partneri omadega kokku ja hoia umbes õla kõrgusel. Kalluta end natuke ettepoole, et peopesadele tekiks kerge surve. Keskenduge teineteise südameenergiale, mis lähtub rinnaku keskelt. Hoia poosi vähemalt paar minutit, siis vaheta jalad ja too ette vasak jalg. Korda sama.

4. Istuge partneriga vastamisi. Aseta parem käsi partneri südametšakrale ja vasak käsi partneri käe peale. Hoia selg sirge, sule silmad ja keskendu partneri südameenergiale.

5. Istuge partneriga, seljad koos. Ühendage oma käed rinna ees, sulgege silmad ja keskenduge partnerile. Tunneta ühendust ja koosolemist.

6. Partner istub rätsepaistes või kui on ebamugav, siis jalad sirgelt ees. Naine istub mehe sülle ja põimib enda jalad ümber mehe. Mõlemad hoiavad käsi partneri sirgel seljal embuses. Mugavus on harjutuse juures oluline. Kasuta patju, kui vaja.Keskendu rahulikule hingamisele ja ühtsuse tunnetamisele partneriga.