Uudised

Mis aitab uinumisraskuste korral? 

Silja Paavle, 15. juuli 2015 11:39
Foto: PantherMedia / Scanpix
Hiljaaegu läbielatu tõttu ei saa ma õhtuti magama jääda. Kas melatoniinist võiks olla abi? Kui ei, siis mida võiksin proovida?

Vastab BENU Viru Platsi Apteegi proviisor Sille Krüger: "Melatoniin lühendab uinumise jaoks kuluvat aega, seega on sobiv toidulisand uinumisraskuste puhul.

Melatoniin on käbinäärmes sünteesitav hormoon, mis reguleerib inimese bioloogilist ööpäevarütmi ja aitab kohaneda öö ja päeva vaheldumisega. Mõnikord nimetatakse seda hormooni ka pimeduse hormooniks, sest öösel kella 2-4 vahel tema süntees järk-järgult lakkab.

Kuid lisaks melatoniinile on apteegis müügil veel ka Une-Mati tilgad, Sleep&Go ning Somnogelat tabletid. Neil kõigil on uinumist soodustav toime."

Samal teemal

18.08.2015
Und ei tule? Proovi neid lihtsalt nippe!
17.07.2015
Milline hape mõjutab sinu elu juba enne sündi?
07.05.2015
Kuidas mõista, et mul on unehäired?
26.03.2015
Oled kogu aeg väsinud? Need viis haigust võivad olla kurja juureks